[ Strona główna ]


Jedyny w swoim rodzaju Skarb Ekstraklasy - statystyki, sylwetki, kariery graczy, historie, osiągnięcia klubówSkarb I ligi - statystyki, kariery graczy, historie i osiągnięcia klubówRozgrywki regionalne 2024/2025 - od IV ligi do Klasy C !Wyszukiwarka klubów, zawodników i sędziów w serwisie 90 MinutJeśli chcesz skontaktować się z redakcją - najpierw to przeczytaj!
90minut.pl
 CLJ
 PZPN
RSSSF

 


1 października 2004, 13:04:13 - Cavek
Amica w czwartym koszyku

W najbliższy wtorek (5 października, 12:00) w szwajcarskim Nyonie odbędzie się losowanie fazy grupowej Pucharu UEFA. W tej rundzie Polska będzie miała tylko jednego przedstawiciela - Amikę Wronki. 40 zespołów zostanie podzielonych na osiem grup po pięć drużyn. Amica trafiła do czwartego koszyka. Pogromcy Wisły i Legii - Dinamo Tbilisi i Austria Wiedeń zajmują dwa ostatnie (!) miejsca w rozstawieniu.

W żadnej z grup nie mogą się spotkać dwie drużyny z tego samego kraju. Do kolejnej fazy rozgrywek zakwalifikują się po trzy zespoły z każdej grupy. Znany jest już schemat meczów w każdej grupie:

Kolejka 1 (21 października) - D-B, E-A, pauzuje C
Kolejka 2 (4 listopada) - B-E, C-D, pauzuje A
Kolejka 3 (25 listopada) - A-B, E-C, pauzuje D
Kolejka 4 (1-2 grudnia) - C-A, D-E, pauzuje B
Kolejka 5 (15-16 grudnia) - A-D, B-C, pauzuje E

Literki od A do E zostaną przyporządkowane do poszczególnych zespołów w losowaniu, które uwzględni m.in. warunki klimatyczne, tak aby zespoły z północy Europy nie musiały grać ostatnich kolejek na własnym stadionie.

O kolejności zespołów w grupie decyduje:

- liczba punktów,
- różnica bramek,
- liczba zdobytych bramek,
- liczba zdobytych bramek na wyjeździe,
- wyższy współczynnik UEFA.

Zwycięzcy grup zmierzą się w III rundzie (16-17 lutego, 24 lutego) z drużynami z trzecich miejsc w grupach, natomiast drużyny, które zajmą drugie miejsca w grupach będą rywalami dla 8 zespołów dołączających z rozgrywek Ligi Mistrzów (trzecie miejsca w grupach).

Oto podział na koszyki przed środowym losowaniem.

Koszyk 1

SS Lazio                    83,531
Parma AC                    66,531
SC Feyenoord                65,246
Newcastle United FC         61,510
AÉK (Ateny)                 51,466
VfB Stuttgart 1893          47,331
Club Brugge KV              43,528
Rangers FC                  42,601

Koszyk 2

Villarreal CF               42,350
AJ Auxerre                  34,947
FC Schalke 04               34,331
Sporting Clube de Portugal  33,969
Real Zaragoza CD            33,350
Beşiktaş JK                 32,656
SL e Benfica                29,969
Lille OSC                   27,947

Koszyk 3

Athletic Club de Bilbao     26,350
Sevilla FC                  26,350
NK Dinamo (Zagrzeb)         25,733
FC Basel 1893               25,383
FC Sochaux-Montbéliard      24,947
Middlesbrough FC            20,510
FC Utrecht                  20,246
Grazer AK                   19,971

Koszyk 4

FK Partizan (Belgrad)       18,654
Steaua Bukareszt            17,880
Heart of Midlothian FC      17,601
SC Heerenveen               17,246
TSV Alemannia Aachen 1900   16,331
AMICA WRONKI                16,177
Paniónios GSS               15,466
Dnipro Dnipropietrowsk      14,301

Koszyk 5

Ferencvárosi TC             13,045
R. Standard Club de Liège   12,528
Aigaleo                     11,466
AZ (Alkmaar)                11,246
Zenit Sankt-Peterburg        9,572
KSK Beveren                  9,528
FK Austria Wiedeń            8,971
Dinamo Tbilisi               1,649

Cichy555 - 1 października 2004, 13:38:40 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl
buehehehehehehee śmiech na sali !!! hahahahaha brawo Wisła i Legia !!!

epikur - 1 października 2004, 13:45:07 - *.elektrosat.pl
Coś ty Wisło uczymiła za pustki w sercu moim?

pcz - 1 października 2004, 13:49:20 - *.gryfnet.szczecin.pl
Tak Kubicki, Legia trafiła na potężnego przeciwnika

znov - 1 października 2004, 13:58:34 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl
naprawde jest żenujące....Wisła w najwyzszej formie nie powinna bac sie zadnego rywala w tym UEFA, teraz pozostało nam tylko kibicować amice, WLKP piłka ratuje polski honor znów !!!!!!!!!!

Oxford - 1 października 2004, 14:12:07 - *.polkomtel.com.pl
O Jezu! Aż strach pomysleć

ja - 1 października 2004, 14:15:42 - *.internetdsl.tpnet.pl
tylko siasc i plakac ... wszyscy podziekujmy wisle i legii za to ze znow Polska nie doczeka sie Ligi Mistrzow ... znow zapewne zabraknie nam kilku malych puncikow w rankingu krajowym uefa ... a juz mialem nadzieje ze 2 polskie zespoly beda graly w eleminacjach do LM i moja nadzieja prysla ...

mistar26 - 1 października 2004, 14:34:24 - *.160.6.130
do JA. nadzieja wciąz istnieje ponieważ mamy dyżą przewagę nad Norwegią i b.duża nad Austrią, a jeszcze jest szansa na wyprzezenie Izraela. Amica musi przynajmniej zremisować 1 mecz a żadna izraelska druzyna nie moze juz zdobywac punktów

GRYF - 1 października 2004, 14:48:51 - *.slupsk.sdi.tpnet.pl
Będzie śmiesznie jak w grupie Amica spotka się z Dynamem. Gruzja Travel ciąg dalszy.

ja - 1 października 2004, 15:01:40 - *.internetdsl.tpnet.pl
do mistar26 ... mamy nadzieje ale bardzo malo norwegia i izrael maja jeszcze przedstawiciela w LM a austria 2 zespoly w pUEFA ... natomiast my mamy tylko Amice a przewaga w rankingu jest naprawde mala ...wiec mysle ze mamy bardzo male szanse na 2 zespoly w eleminacjach do LM

dynek - 1 października 2004, 15:04:04 - *.net.autocom.pl
Ja tu nie widze druyzny ,z ktora Amica moglaby cos ugrac!Nawet jakby dostala po teortycznie najslabszej druzynie z kazdego koszyka ,czyli przykladowo:
-AEK
-Lille
-Utrecht
-Beveren

fan1929 - 1 października 2004, 15:05:00 - *.compromis.pl
Newcastle United FC
AJ Auxerre
Athletic Club de Bilbao
AMICA WRONKI
Ferencvárosi TC

miet - 1 października 2004, 15:19:14 - *.dronet.gliwice.pl
Wiem że jestem nudny, ale bedę uparcie to powtarzał: z tego rankingu widać z jakimi "mocnymi" drużynami nasze dwie najlepsze ekipy przegrały i jak "mocna" musi być nasza liga, skoro w niej Wisła i Legia nie mają (poza Amicą i Groclinem) sobie równych- a zdaniem naszych "przemądrych" działaczy lekarstwem na to jest... powiększenie tej i tak słabej ekstraklasy!!! Jak dalej Listkiewicz i spółka będą ulegać naciskom takich ludzi jak Z.Koźmiński, Ptak czy Rogala, to tylko pogrążą naszą ligę i zaprzepaszczą szansę na dwie polskie drużyny w eliminacjach do Ligi Mistrzów. Polska liga powinna liczyć co najwyżej 12 zespołów i nie więcej!!! Niech w związku ktoś się wreszcie opamięta i przestanie spełniać zachcianki "pseudodoradców" takich jak ci wymienieni przed chwilą!!! Niech wreszcie dotrze do nich, że dobro całej polskiej piłki i poziom ligi są ważniejsze niż prywatne interesy poszczególnych klubów i ich pseudodziałaczy!

Pele - 1 października 2004, 15:20:34 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl
a zna ktos ile sie punotw w rankingu przyznaje za zwycieswo oraz remis ??

Cement - 1 października 2004, 15:21:39 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl
Chciałbym:
Newcastle United, Sporting Lizbona, Dinamo Zagrzeb, AMICA WRONKI, Aigaleo.
Zawsze CEMENTARNICA SKOPJE !!!

Małolat86 - 1 października 2004, 15:42:55 - *.82-139.bia.tkb.net.pl
Dla 3ech duzych miast i duzych firm nie udało sie awansować do fazy grupowej
Lech Poznan,Wisła Kraków,Legia Warszawa...
a takie wielkie miasta
a tu prosze WRONKI.
Ciąg dalszy....

haghi16 - 1 października 2004, 15:49:43 - *.wroclaw.cvx.ppp.tpnet.pl
do Pele
Za zwycięstwo 2
za remis 1
ale to się dzieli przez 4 (liczba polskich drużyn grających w pucharach)

widzewiak - 1 października 2004, 15:52:37 - *.tvsat364.lodz.pl
Brugge
Saragosa
Dinamo Zagrzeb
AMICA
Alkmaar

afro - 1 października 2004, 16:15:37 - *.espol.com.pl
Ja mam pytanko Jaki wspolczynnik mialyby Wisla i Legia gdyby awansowaly ?? Ciekawy jestem do ktorego koszyka przydzielono by te zespoly ....

kibic x - 1 października 2004, 16:35:17 - *.r-palowice.atupartner.pl
do miet: zmniejszanie ligi to bezsensowny i szkodliwy pomysł. Polskie drużyny grały lepiej w pucharach gdy było 16 czy 18 drużyn w lidze niż teraz gdy jest 14. Okrojenie ligi wcale nie podniosło poziomu. Twierdzę, że wręcz przeciwnie. Liga jest mniej ciekawa. Ligowych kolejek i meczy jest bardzo mało.
do redakcji 90minut.pl: 5 października (dzień losowania) to nie środa lecz wtorek.

pepe72 - 1 października 2004, 16:45:00 - *.cache2.dubaiinternetcity.net (*.227.40.9)
Co wiecej jak Amica nie ugra zbyt dużo w tych rozgrywkach to możemy spaść nawet na 20 miejsce. Na szczęscie już niżej to raczej nie. Teoretycznie to i 20 Serbia może nas przeskoczyć. Z tym, ze Jesli Amica coś wygra to może przeskoczymy Izrael. Wszystko poza LM odpadło a w LM jescze nie zdobyli punktu (i niewielkie mają szanse).

rosa - 1 października 2004, 16:55:28 - *.acn.waw.pl
re afro
Wisła byłaby w 2 koszyku a Legia w 4

MKS_FANs - 1 października 2004, 16:59:00 - *.internetdsl.tpnet.pl
A mi tam wszystko bardzo jedno...Ekstraklasa jest cieńka...S-kadra jest cieńka...wszystko jest do kitu. Taka Rosja czy Ukraina maja przedstawicieli a LM, takie Dynamo Tibilisi czy inne zespoły których nazw nigdy nie słyszałem mają przedstawicieli w PUEFA, a u nas tylko Wronki...szkoda słów
- kibicom Legi dziekujamy za wspaniały doping 1
- Jóźwiakowi życzymy szybkiej emerytury
- Wisle gratulujemy niezłych piłkarzy
- Polakom gratulujemy wybitnie uzdolnionych piłkarzy :-/

adam81 - 1 października 2004, 17:19:40 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl
jakby legia i wisła awansowały trafiłyby do odpowiednio 3. i 2. koszyka;
do kibic x - nie masz racji; mniejsza liga nie musi oznaczać mniejszej liczy meczów - systemem rozgrywek jest dosyć łatwo manipulować a najprostsze wydaje się 10 drużyn po 4 mecze, co daje 36 kolejek + powrot do poprzedniej formy pucharu (inaczej piłkarze nie wytrzymają przeciążeń); mniejsza liga oznaczałaby, że wisła nie grałaby z z zagłębiem i innymi górnikami łęczna - tylko cały czas na wysokich obrotach - z 36 meczy 12 z silnymi drużynami (legia, amica, groclin); co więcej kasa nie rozpływałaby się po nieznaczących mic dziś drużynach łęczna czy gks, ale na to te wszystkie nic nie warte drużyny nie pozwolą, bo one polską piłkę mają w d... - nie rokują one żadnych szans na rozwój a eutanazja jest w polsce nielegalna; profesjonalna pilka to jest zajęcie dla bogatych, niestety; jak ktos ma mało kasy to niech budkę z warzywami otworzy a nie pasożytuje; mam nadzieje, ze pzpn bedzie powazniej podchodzic w przyszlosci do licencji i wpisze do wymagań podgrzewaną murawę to może część żebraków się wykruszy;

Podróżnik - 1 października 2004, 17:34:07 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl
Za zwycięstwo w Lidze Mistrzów przyznaje sie 3 punkty do rankingu tak więc Rosja nas minie na pewno Austria raczej też i jeśli nawet Amice udało by się zdobyć 1 punkt więcej od Izraela w co też wątpie to nic nam to nie daje i marzenia o 2 drużynach należy odłozyc conajmniej do następnego roku

czeladzki - 1 października 2004, 17:42:11 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl
SS Lazio - 83,531
vs
Dinamo Tbilisi - 1,649
BUHAHA!! A pamietacie ten boj z Lazio ? Co sie dzieje z polska pilka...

CZECHU - 1 października 2004, 17:47:35 - *.internetdsl.tpnet.pl (*.16.100.62)
Ja chciałbym, żeby Amica trafiła na: SC Feyenoord, Lille OSC, FC Basel 1893, KSK Beveren. Trzecie miejsce byłoby w zasięgu, a i rywale ciekawe. Interesuje mnie tylko, gdzie w grudniu wronczanie rozgrywaliby swoje mecze, bo podgrzewanej murawy to oni nie maja.

rosa - 1 października 2004, 18:38:27 - *.acn.waw.pl
RE Podróżnik
Punkty są takie same zarówno w LM i są to 2 za zwycięstwo i 1 za remis (nie liczymy punktow z tabeli tylko punkty uefa) co nie zmienia faktu że wyprzedzi nas z pewnością Rosja i raczej na pewno Austria (mogą także izrael i Norwegia)

WBW - 1 października 2004, 18:58:50 - *.internetdsl.tpnet.pl
AEK
Besiktas
Grazer AK
Amica
Beveren
Grupa Marzen :AEK w lidze nic wielkiego nie gra Besiktas przezywa kryzys i jesli nic sie nie zmieni bedzie walczyl o utrzymanie Graz AK przegrywa mecz za meczem tak jak Beveren. Mysle ze z tej grupy mozna wyjsc z 2 miejsca!!

kibic x - 1 października 2004, 19:05:06 - *.r-palowice.atupartner.pl
do podróżnik: mam podobne przypuszczenia - wyprzedzą nas Rosja i Austria, prawdopodobnie wyprzedzimy Izrael, raczej nie wyprzedzi nas Norwewgia. Chyba skończymy na 16 miejscu na koniec sezonu.

kibic x - 1 października 2004, 19:18:15 - *.r-palowice.atupartner.pl
do adam81: policzmy, arytmetyka jest prosta:
Twoja opcja: 36 kolejek x 5=180 meczy,
16 drużyn: 30 kolejek x 8=240 meczy,
18 drużyn: 34 kolejki x 9=306 meczy.
Tak więc ligowej piłki wcale nie będzie więcej w przypadku 10 drużyn grających ze sobą po 4 razy. Póki co wyraźnie widać (choćby po ostatnich pucharowych popisach polskich klubów), że okrojenie ligi z 18 do 14 zespołów nie przyniosło żadnego podniesienia poziomu). Nie ma ligi piłkarskiej w Europie liczącej poniżej 12 zespołów, która wzbudzałaby jakieś większe zainteresowanie postronnych kibiców.

Zdzichu - 1 października 2004, 19:43:45 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl
Mniejsza liga nie powoduje większego poziomu piłki! Patrząc na drużyny pierwszo i drugoligowe drużyny poza 1szą 6 ekstraklasy nie przewyższają wiele pierwszej 5 II ligi. Tak naprawdę Zagłębie,Polonia, Korona czy Bełchatów to podobne przeciętne drużyny z przeciętnymi, krążącymi od klubu do klubu piłkarzami. Więc nic nie zmienia to, że w lidze będzie 14 czy 12 zespołow.
Problemem polskiej pierwszej ligi jest za mała liczba drużyn mających składy i ambicje na walkę o mistrzostwo Polski i puchary.
Rozwiązaniem jest tylko import graczy zagranicznych (droga Dyskobolii). No i oczywiście szkolenie własnych piłkarzy ale to już kwestia władz a nie tylko klubów...

MW - 1 października 2004, 21:45:08 - *.zamosc.cvx.ppp.tpnet.pl
Te literki oznaczają kolejność drużyn w grupach, w celu ustalenia terminarza. Kolejność ta zostanie ustalona przez komputer tuż po przyporządkowaniu wszystkich drużyn do poszczególnych grup, który będzie brał pod uwagę m.in. warunki klimatyczne. Amica może wylosować każdą z tych liter. Tu rozstawienie nie ma nic do rzeczy. Podobnie jest i w Lidze Mistrzów, z tym że tam zamiast liter są cyfry od 1 do 4. Do tego właśnie służy przedstawiony powyżej schemat. Można przypuszczać, że Amica będzie pauzowała w jednym z dwóch ostatnich meczów i w grudniu będzie grała na wyjeździe. Dla zainteresowanych polecam regulamin rozgrywek o Puchar UEFA, który jest do ściągnięcia ze strony internetowej UEFA. Losowanie na żywo we wtorek o 12.00 na Eurosporcie. W jednej grupie nie mogą znaleźć się zespoły z tego samego kraju, więc można sobie pokombinować jak będą mniej więcej wyglądały grupy.

Johny - 1 października 2004, 22:07:33 - *.internetdsl.tpnet.pl
Lazio Schalke Utrecht AMICA Dinamo Tbilisi i dziękujemy

mogiel - 1 października 2004, 22:08:53 - *.warszawa.sdi.tpnet.pl
MW - dzięki, faktycznie masz rację.

michał - 1 października 2004, 22:41:51 - *.internetdsl.tpnet.pl (*.168.2.20)
Moje typy na grupę Amiki:
-Club Brugge KV
-Lille OSC
-NK Dinamo (Zagrzeb)
-AMICA WRONKI
-FK Austria Wiedeń
Moze mały konkurs kto wytypuje prawidłowo?

kamyk - 1 października 2004, 22:47:54 - *.internetdsl.tpnet.pl
buahahahahhahahahha dwa ostatnie miejsca spoko

Irish - 1 października 2004, 22:54:45 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl
AEK Ateny
Besiktas Stambuł
Dinamo Zagrzeb
AMICA WRONKI
KSK Beveren
Wg mnie awans na 99 %

epikur - 1 października 2004, 23:37:17 - *.elektrosat.pl
stutgart
real saragossa
dinamo zagrzeb
amica
beveren
Amica zdobywa 1 punkt w grupie...ale zycze im powodzenia,z tym skladem w porownaniu z poprzednim sezonem to bardzo duzo...

adam81 - 2 października 2004, 0:22:32 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl
kibic x - nie rozumiem czemu za ważną uważasz ilość meczów uznawanych jako pierwszoligowe; ważne jest, aby PIŁKARZ nie grał za mało albo za dużo spotkań w sezonie; co za różnica czy górnik łęczna będzie grać z gks w meczu pierwszoligowym czy drugoligowym - wszystko jedno w tych meczach i tak wielkiej piłki nie będzie, więc czemy dewaluować nazwę ekstraklasy i nazywać nią spotkania tym podobnych drużyn?
a co do lig z małą iloscią drużyn - w tych ligach (szkockiej czy szwajcarskiej) problemem nie jest zazwyczaj zadłużenie wobec całej rzeszy naiwnych piłkarzy (idących tam, gdzie więcej obiecają) i nieuregulowane opłaty za prąd oraz wodę czy zaległości wobec fiskusa a u nas niestety tak - po co więc pieniędzmi z c+ próbować reanimować coś co już i tak nie żyje zamiast dać najlepszym, co należy się zwłaszcza legii i wiśle - przypuszczam, że duża część ludzi, która kupiła dekodery, aby oglądać polską piłkę zrobiła to aby oglądać jedną z tych dwu drużyn; a wielu z pozostałych chce oglądać dobrą piłkę a nie żenujące spektakle w wykonaniu drużyn mieniących się pierwszoligowcami, mimo że na to nie zasługują - co zauważył Zdzichu, o dziwo wyciągając odmienne wnioski;
Zdzichu - poza powyższym - jak wyobrażasz sobie sprowadzanie dobrych piłkarzy z zagranicy jeśli chcesz zabrać część kasy tym drużynom, które mogą sobie na to pozwolić;
poza tym - mniejsze grono pierwszoligowców to potyczki równorzędnych drużyn - od słabszych (np. wisła od zagłebia) nikt się niczego nie uczy!

kibic x - 2 października 2004, 6:20:46 - *.r-palowice.atupartner.pl
do adam81: Szwajcaria - no no ciekawy przykład. Twierdzisz, że tam kluby nie mają kłopotów finansowych. Polecam zajrzeć na stronę www.rsssf.com/tablesz/zwit05.h
tml a zwłaszcza adnotację pod tabelą "Servette odjęto 3 punkty z powodu nieuregulowanych zobowiązań finansowych". Inne szwajcarskie kluby też mają kłopoty finansowe. A przecież Szwajcaria to bogaty kraj. No a w europucharach pozostała im już tylko jedna drużyna (w obecnym sezonie do rankingu UEFA przypisali sobie jak dotąd zaledwie 1.125 punkta - połowę tego co Polska). Lepiej jest w lidze szkockiej, ale np. Celtic Glasgow jest poważnie zadłużony (min. dlatego musieli sprzedać Larssona).
Jeśli liga zostanie zredukowana to czołowe kluby wcale nie będą dostawać więcej z c+ a mniej, tak jak teraz dostają mniej niż wtedy gdy było 16 drużyn. Po prostu spadnie zainteresowanie ligą. Wcale a wcale nie jest prawdą, że ludzie kupują dekodery tylko po to aby oglądać mecze Legii i Wisły. W ostatni czwartek mogliśmy się przekonać, że to co prezentują oba afirmowane przez Ciebie kluby - to conajwyżej przeciętność.

RED DRAGON - 2 października 2004, 8:51:38 - *.toya.net.pl
Mój typ na grupe to:AEK Ateny,Besiktas Stambuł,FC Utrecht,Amica Wronki,Zenit Sankt Petersburg

Cement - 2 października 2004, 11:21:35 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl
adam81 - ciekawy pomysł. Faktycznie ligi szkocka, austriacka, szwajcarska są małe, a mają przedstawicieli w Lidze Mistrzów (obecnie Celtic, dwa lata temu FC Basel, trzy lata temu Sturm Graz). Tam, nie ma kłopotów z zadłużeniem klubów. Kraje po podobnej kondycji finansowej jak my - np. Łotwa utrzymują 8-zespołowe ekstraklasy. Na Łotwie pośród 8 zespołów są 4 bardzo dobre - Dinaburg, Ventspils, Metalurgs i Skonto i one często ze sobą grają i mają wyniki w Europie, ponadto są dość bogate i stać je na utrzymanie takich piłkarzy jak Vits Rimkus, a Skonto uzyskało dużo forsy na sprzedaż piłkarzy z Euro 2004. A w Polsce 3/4 klubów ma kłopoty finansowe. W Macedonii, w 12-zespołowej ekstraklasie też są olbrzymie problemy finansowe - Napredok Kicevo jest na krawędzi przepaści, a moja ukochana Cementarnica nie ma forsy na modernizację dzidowskiego stadionu z którego śmieje się cała Macedonia.

tom - 2 października 2004, 20:18:53 - *.internetdsl.tpnet.pl (*.168.50.1)
Pytanie
Gdy 2 kraje mają identyczny wpółczynnik co decyduje o wyższym miejscu?
Liczy się najlepszy pojedyńczy sezon?

tom - 2 października 2004, 20:33:45 - *.internetdsl.tpnet.pl (*.168.50.1)
Jesteśmy na 15 miejscu a przewaga na Rosją i Austrią stopniała do minimum.
I nie wiadomo czy uda nam się wyprzedzić Izrael bo maccabi przegrywa minimalnie i może coś ugrać a nawet jak nam się uda to Rosja na pewno nas dogoni.
CSKA jest dobre i podobno Abramowić go sponsoruje.
Austria ma 2 drużyny i pozostaje nam liczyć że nie urają więcej niż 4 punktów. Norwegia-jesli Rosenborg zajmie 3 miejsce to może na dogonić.
I pewnie znów zabraknie 1 małego punktu jak rok temu.

adam81 - 2 października 2004, 22:22:10 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl
do kibic x - nawet najbogatszy klub (jak i każde inne przedsiębiorstwo) poprzez złe zarządzanie można doprowadzić do bankuctwa; w szwajcarii jest jeden zespół, któremu odjęto punkty za długi - w polskiej lidze trzebaby odjąc chyba z dziewięciu;
celtic mimo nie najlepszej sytuacji finansowej gra jednak w lm, gdzi ma okazję odzyskać część zainwestowanych pieniędzy; poza tym same posiadanie długów nie jest niczym złym jeśli służy rozwojowi; real mimo problemów finansowych zainwestował w najdroższych piłkarzy świata (co innego jak oni grają...);
co do wypłat z c+ - zostały one zmienijszone nie na skutek nagłej rezygancji z opłat abonamentowych kibiców zagłębia i szczakowianki, które były ofiarą zmniejszenia ligi, ale dekoniunktury; usługa oferowana przez tę płatną tv, dla większości, jest dobrem luksusowym, zatem taką z której rezygnuje się w pierwszej kolejności, aby domknąc domowy budżet;
jeśli legia i wisła są przeciętne to co powiedzieć o zagłębiu - dlaczega taka drużyna znjaduje się w najwyższej klasie rozgrywkowej (nie wspominając o słabszych)?
kibice legii i wisły (plus lecha) stanowią z całą pewnością nie małą grupę spośród osób, które dla oglądania polskiej piłki kupiły dekodery c+ - duża część z nich będzie chciała oglądać swoich pupilów nawet jeśli znajdować się będą w dolnej jej części; nie prowadziłem oczywiście żadnych badań potwierdzających to, ale skoro według cytowanych niejednokrotnie w różnych mediach danych - są to najbardziej rozpoznawalne druzyny i co więcej to właśnie w te miasta skupiają największe rzesze ludzi, na tyle majętnych, aby tą niemałą opłatę comiesięcznie uiszczać, stąd jak i z ilości osób zasiadająch na stadionach tych klubów, wnioskuję, że to właśnie oni w znacznej częsci utrzymują polską piłkę;

mogiel - 2 października 2004, 23:53:29 - *.warszawa.sdi.tpnet.pl
tom - wtedy liczy się najświeższy sezon.

AmicaFan - 3 października 2004, 10:25:46 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl
Szkoda, ze Legia i Wisla odpadly bo pkt w rankingu uciekaja a na co stac Amice? mhm zespol mlody i nieobliczalny, przykladem jest mecz w Krakowie, naprawde na wysokim poziomie by potem meczyc z Polonia Warszawa we Wronkach. Troche mnie niepokoi fakt, ze nie mamy podgrzewanej murawy...przyjdzie w razie co w Grodzisku zagrac.

fryc - 3 października 2004, 16:07:35 - *.toya.net.pl
Lazio,Villareal,Midlsborough,A
mica,Zenit...0 punktow,AEK,Schalke,Grazer,Bev
eren...moze 2,3 punkty, NIESTETY

ram - 4 października 2004, 14:32:02 - *.48.251.161
do AmicaFan
Ty się nie przejmuj gdzie Amica będzie grała (jakby co to mamy trzy stadiony do wyboru - a mecze w fazie grupowej tylko dwa do rezegrania w kraju). Żeby nikogo nie skrzywdzić to musiałby być rozegrany jeszcze trzeci mecz - oczywiście po wyjściu z grupy ;)

Pseudonim (max 10 znaków):

E-mail:

Redakcja 90minut.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść komentarzy, które są niezależnymi opiniami czytelników serwisu. Jednocześnie 90minut.pl zastrzega sobie prawo do kasowania komentarzy zawierających wulgaryzmy, treści rasistowskie, reklamy, wypowiedzi nie związane z tematem artykułu, "trolling", sformułowania obraźliwe w stosunku do innych czytelników serwisu, osób trzecich, klubów lub instytucji itp., a w skrajnych przypadkach do blokowania możliwości komentowania wiadomości przez poszczególnych użytkowników lub całe sieci.

 

Napisz do nas