|
|
22 lipca 2005, 12:44:47 - maciejko
Tylko pięć kandydatur do organizacji ME 2012
W piątek UEFA ogłosiła, że ostatecznie napłyneło tylko pięć kompletnych ofert dotyczących organizacji finałów mistrzostw Europy w 2012 roku. Termin składania dokumentów minął o północy.
Do centrali europejskiego futbolu wpłyneły wnioski Chorwacji i Węgier (wspólna kandydatura), Grecji, Polski i Ukrainy (wspólna kandydatura), Turcji oraz Włoch.
Rosja, Rumunia i Azerbejdżan, które wcześniej deklarowały chęć organizacji ME 2012 nie złożyły stosownej dokumentacji i tym samym wycofały się z rywalizacji.
7 listopada 2005 Komitet Wykonawczy UEFA wybierze spośród kandydatów trójkę finalistów, natomiast w grudniu 2006 zapadnie decyzja komu zostanie przyznana organizacja mistrzostw.
|
źródło: UEFA
szaron - 22 lipca 2005, 12:56:08 - *.internetdsl.tpnet.pl
mój typ: trójka: ITA GRE CRO/HUN; mistrzostwa w GRE
maciek - 22 lipca 2005, 13:02:16 - *.gdynia.mm.pl
moj typ: trojka: chorwacja/wegry, grecja, wlochy mistrzostwa w grecji
m. - 22 lipca 2005, 13:06:24 - *.chello.pl
No to szanse polaczków rosną...
elo - 22 lipca 2005, 13:06:50 - *.internetdsl.tpnet.pl
Przejdom turcja włochy i grecja pozostałe som smieszne (polska stadiony do 10 tys)
CISIU - 22 lipca 2005, 13:07:34 - *.elsat.net.pl
ja bym z powyzszego typu usunał węgry/chorwacje i dał PL/UKR ale mistrzosta tak jak wyżej w Grecji
MirageTSP - 22 lipca 2005, 13:09:44 - *.29.134.2 (*.34.128.136)
1.Włochy 2.Grecja 3.Turcja Dawno nie było zbyt głośno o Włoskiej piłce w wykonaniu narodowym...
Piter - 22 lipca 2005, 13:11:51 - *.toya.net.pl
W trójce: Chorwacja/Węgry, Turcja i Grecja. Mistrzostwa: Turcja
babalu - 22 lipca 2005, 13:16:27 - *.osiedle.net.pl
Grecja???? Nie bądźcie śmieszni ludzie. Nie dość że Grecja miała niedawno wielką imprezę, to na dodatek organizacja podczas olimpiady pozostawała wiele do życzenia. Myślę że z tej stawki Grecja ma najmniejsze szanse
milo - 22 lipca 2005, 13:25:40 - *.katowice.sdi.tpnet.pl
ja wierzę w niespodziankę!
e - 22 lipca 2005, 13:37:37 - *.chello.pl
1.Włochy 2.Turcja 3.Grecja -Mistrzostwa we Włoszech
makabras - 22 lipca 2005, 13:45:09 - *.160.108.148
Zdecydownie Italia bo od 1990 nie bylo zadnej wielkiej imprezy, poza tym kandydatura oczywiscie najlepsze, w finale widze jeszcze grecje i tyle, pol/ukr i weg/chor nie maja szans a turcja ma zbyt wielu przeciwnikow
Ozi - 22 lipca 2005, 13:45:14 - *.lerkins.com
Widze że nikt nie stawia na Polskę nawet w przesciu do koliejnej rundy
KoSMyG - 22 lipca 2005, 13:58:26 - *.alpha.pl (*.168.1.178)
Jesli UEFa pojdzie tym kluczem, co zwykle, to Wlochy odpadaja, choc w trojce sie pewnie znajda, u nas zmienia sie rzad i prezydent, wiec UEFA sie moze wystraszyc, ze bedzie jak w Portugalii. Stadiony mozna budowac, tylko musi sie na to ktos zgodzic i ktos musi dac kase, a gwarancje Belki i Kwasniewskiego sa niewiele warte. Poza tym wygrywaja raczej kraje niewielkie badz srednie a my z Ukr mamy chyba ze 100mln mieszkancow. Odleglosci miedzy poszczegolnymi stadionami tez bylyby duze...
leczna - 22 lipca 2005, 13:58:44 - *.it-net.pl (*.153.234.166)
Włochy, Chorwacja/Węgry i Polska/Ukraina
lol - 22 lipca 2005, 14:14:51 - *.151.48.167
sobie zobaczcie jakie włosi maja stadiony prwie kazda druzyna serie C ma stadion powyzej 15 tys oswietlony ładny a my co mamy chorzów warszawe kraków i to jest standard 2-3 ligi włoskiej
toman - 22 lipca 2005, 14:15:16 - *.kolnet.com.pl (*.168.15.61)
Smieszni jestescie!jak wedlug was Uefa zrobi mistrzostwa w Grecji jak rok temu zrobili wielka impreze i maja dosc wysrtarczajace zaplecze (stadiony,drogi,hotele itp.) i napewno postawią na rozwój piłakrski oraz ekonomiczny europy srodkowo wschodniej czyli Nas(polska-ukraina) lub węgry-chorwacja.W Turcji wątpie zeby byly mistrzostwa przez coraz to wieksze zamachy terroystyczne a jak wiemy Turcja uchodzi za kraj w kótrym jest kilka urgupowan terrorystycznych wiec odpada.A co do włochów to oni juz w Wilekiej Piłce zrobili wystarczajaco duzo i jakby nie bylo maja najelepsze zaplecze z kandydatow ale po co robic tam jak mozna rozwinac nowe pomysły u nas...pozdro.
docentcej - 22 lipca 2005, 14:16:26 - *.internetdsl.tpnet.pl (*.168.1.62)
Proponuję powołać komisję, która zajmie się promocją naszej kandydatury w Europie, w składzie Dusza,Fijarczyk i Suchanek. W tej sytuacji mistrzostwa mamy u siebie, a i Don Michał, sternik PZPN /Polski Związek Przekrętów Niewyobrażalnych/ byłby zadowolony
nj1927 - 22 lipca 2005, 14:18:07 - *.ptp.duna.pl (*.151.36.219)
Włochy, Turcja, Grecja Jako że Turcja (finał LM) i Grecja (olimpiada 2004) miały niedawno imprezy a we Włoszech takich ostatnio nie było a zapotrzebowanie jest spore wiec gospodarzem ME w 2012 bedą Włochy. Szanse Polaków, Ukrainy, Chorwacji i Węgier są baardzo małe- nie trzeba mowic czemu. Szkoda klawiatury by wyjasniac rzecz oczywistą
Górnik - 22 lipca 2005, 14:43:52 - *.bater.net.pl
Ja wierze że bedzie niespodzianka - Polska nalezy do najszybciej rozwijajacych sie krajow. Podobnej imprezy jeszcze u nas nie bylo, a reprezentacja gra coraz lepiej. Koles za uzycie slowa " polaczkow" powinien dostac bana ponadto udowonil ze jest kretynem. Polska moja ojczyzna _ Górnik mym klubem! Patrioci Z Slaska
legionista - 22 lipca 2005, 14:55:50 - *.devs.futuro.pl
Niektore wypowiedzi powinny byc usuniete za glupote w nich zawarta - ktos jeden sie glupio wypowiedzial i nastepni konformisci poszli za nim. Po pierwsze w Turcji napewno nie bedzie mistrzostw ze wzgledu jak ktos pisał na zamachy terorrystyczne i dlatego ze jest to kraj muzulmanski wiec wyobrazacie co by sie dzialo jakby doszlo np do meczu Anglia - USA ?? Po drugie Grecy mieli ostatnio olimpiade wiec duza impreza u nich sie odbywała... Nie twierdze ze Polska przejdzie do pierwszej 3 ale uwazam ze ma wieksze szanse niz Grecja i Turcja jesli Polska przejdzie to znajdzie sie w trojce z Włochami i Węgrami/Chorwacja z tej trojki wydawaloby sie, że Włochy maja najwieksze szanse gdyz ostatnia pilkarska impreza byla tam juz dawno ale ja licze na niespodzianke i że UEFA postawi na rozwój piłkarski w krajach takich jak nasz bo Włosi maja zaplecze i kibiców ktorzy kochaja piłke i nie zmieni tego to gdzie odbeda sie mistrzostwa a w Polsce nie mamy tego zaplecza a zmienic to moze tylko wielka impreza piłkarska. Jesli nawet nie otrzymamy tych mistrzostw to moze cos sie ruszy przynajmniej tz powstaje jeden/dwa stadiony. Pozdrawiam.
Armin - 22 lipca 2005, 15:05:53 - *.adsl.inetia.pl
Popieram wypowiedż kolegi "tomana". UEFA powinna i myślę że tak zrobi tzn. postawi na rozwój piłakrski oraz ekonomiczny europy środkowo-wschodniej. Wygra więc Chorwacja z Węgrami (wydaje mi się, że właśnie tej parze przypadnie organizacja mistrzostw, tym bardziej że Węgrzy nie pierwszy raz się ubiegają) lub Polska z Ukrainą. Kto przejdzie jako trzeci? Włochy lub Grecja? Nie ma znaczenia. Turcja odpada, nie ma szans. Only Motor Lublin
Mar@s - 22 lipca 2005, 15:07:25 - *.promax-ck.pl
Mistrzostwa we Włoszech
Remle - 22 lipca 2005, 15:08:02 - *.telpol.net.pl
Anglia miała Mistrzostwa Europy w 1996 roku, a teraz dostała olimpiadę. To nie ma znaczenia kto co miał i kiedy. Grecja to piękny kraj i tam powinny odbyć się mistrzostwa. Tym bardziej że to obecny mistrz Europy. Na drugim miejscu stawiam Włochów, ale ich nie lubię za to, że nie potrafią przegrywac i nie życzę im organizacji mistrzostw (chociaz w 1990 roku mistrzostwa u nich były super). Jako trzeci do trójki może (ze względów politycznych) wejść Polska z Ukrainą (ze względu na wydarzenia na Ukrainie). Gdyby Ukraińcy sami organizowali mistrzostwa, to myslę że to u nich odbyłby się cały turniej. Przynajmniej dziennikarze mają sie czym podniecać, a Listkiewicz będzie miał tematy zastępcze.
simon-maly - 22 lipca 2005, 15:23:30 - *.limes.com.pl
Uefa mowila o rozwoju piłki w europie ! wiec mistrzostwa powinny byc w krajach gdzie jest slabo rozwinieta pilka ! nie sportowo ale stadiony szkolki promocja pilki wiec mistrzostawa powinny byc w : wegrzech i chorwacji polsce i ukrainie turcji w turcji nie bylo zadnej wielkie imprezy pilkarskiej a tez ostatnio osiagnela sukces sportowy na MŚ 2002 ! wiec mozliwe ze w turcji bede te mistrzostwa ! Moj typ to : Kazachstan !
ciolo - 22 lipca 2005, 15:26:23 - *.media-saturn.com (unknown)
a nie zapominacie ze Wlosi beda mieli olimpiade w przyszlym roku u siebie? W takich okolicznosciach uwazam ze rosna szanse Polski/Ukrainy
xavery - 22 lipca 2005, 15:30:43 - *.interblock.pl (*.19.3.20)
mnie sie wydaje ze Pl/Ukr ma duze szanse.mistrzostwa w europie wschodniej?? tego nie bylo wiec jest szansa
simon z GD - 22 lipca 2005, 15:36:30 - *.limes.com.pl
Polska nie ma szans z UKRANINĄ ! ludzie dajcie spokuj ! odleglosc miedzy szachtarem a lwowem jest 1300 km a miedzy szachtarem a poznaniem jest 2000km ! ! to jest zaduzo ! jedynie polska ma szanse samemu zorganizowac ME ! nie ma szans z ukranina ! a na dodatek nie ma autostrad wczoraj slyszalem w radiu ze ma sie opoznic oddanie odcinka Autostrady A2 ! to jak wszystkie odcinki autostrad mamy tak opozniac to w 2020 r skonczymy droge A1 A2 A4 !
do legioni - 22 lipca 2005, 15:37:09 - *.internetdsl.tpnet.pl (*.80.2.30)
sprostowanie : jak na mistrzostwach Europy może dojść do meczu Anglia : USA ? =/
skipper - 22 lipca 2005, 15:46:40 - *.51.250.174 (*.14.244.218)
Z takim podejściem jakie widać w większości tych komentarzy to na pewno nigdy tych mistrzostw nie zorganizujemy. Ludzie, optymizmu trochę! Taka impreza byłaby doskonałą promocją dla naszego kraju i znacznie przyspieszyłaby jego rozwój. Wreszcie doczekalibyśmy się porządnych dróg, autostrad i stadionów, a to służyłoby nam przez lata! Naprawdę nie jesteśmy bez szans. Spójrzcie na przykład Portugalii - tam też stadiony i infrastruktura nie wyglądały ciekawie, ale UEFA dała im szanse i wyszło to im na dobre. Co prawda mieli trochę problemów z wyrobieniem się, ale w końcu my organizujemy mistrzostwa we dwójkę, więc powinno być nam teoretycznie łatwiej. UEFA chce organizować ME w krajach biedniejszych, które dzięki organizacji turnieju mogłyby się trochę rozwinąć. Mój typ na pierwszą trójkę Węgry/Chorwacja, Polska/Ukraina, Grecja lub Włochy. Turcja zdecydowanie odpada.
pablo - 22 lipca 2005, 15:47:27 - *.mpips.gov.pl
Te 2 kraje to faworyci: Włochy- mają za rok igrzyska zimowe Grecja- była olimpiada, zresztą dosyć chaotyczna ... Turcja- żadnych szans- to biedny kraj i jeszcze sprawy bezpieczeństwa Chorwacja/Węgry- podobna sytuacja do P/U Ale nie ma się co oszukiwać- możemy dostać EURO tylko jeśli UEFA postawi na rozwój piłki. I w takiej sytuacji najlepiej żebyśmy w trójce byli z faworytami. Bo nawet jak przegramy to w 2016 będziemy mieli już duże szanse. Najgorzej jesli Euro dostaną Chorwacja/Węgry to wtedy możemy się pożegnać z EURO na baaaardzo długo...
wojtRUCH - 22 lipca 2005, 15:53:38 - *.ghnet.pl
Legionista oto twoje pierwsze zdanie-"Niektore wypowiedzi powinny byc usuniete za glupote w nich zawarta " Zgadzam się z toba,ale twoj text jako pierwszy powinien zostać usuniety. Co za brednie wypisujesz o meczu Anglia-USA na miestrzostwach EUROPY?? Puknij się w łeb i więcej nie pisz!
Wolf gang - 22 lipca 2005, 16:20:51 - *.pl
Hahahaha - legionista , no to się popisałś. Chyba że USA przeniosą do Europy jak zrobili z Izraelem.
tee - 22 lipca 2005, 17:53:27 - *.ny325.east.verizon.net
nie ma szans zeby turcja znalazla sie w tej finalowej trojce z uwagi na wysokie zagrozenie atakami terrorystycznymi wiec TEORETYCZNIE szanse polski rosna.
tee - 22 lipca 2005, 17:56:26 - *.ny325.east.verizon.net
simon a pamietasz mistrzostwa japonia/korea???dla kogos kto ma chociaz odrobine wiedzy w dziedzinie geografii nie trzeba wyjasniac odleglosci miedzy miastami w ktorych rozgrywano mecze mistrzowskie.
snajper - 22 lipca 2005, 18:03:00 - *.internetdsl.tpnet.pl (*.168.0.43)
moim zdaniem o organizacje powalczą POL/UKR, Włochy i CRO/HUN
Vami - 22 lipca 2005, 18:52:28 - *.osiedle.net.pl
Wlochy dostana szanse. Choc ja bym dal Turcji...
simon - 22 lipca 2005, 19:01:12 - *.limes.com.pl
DO TEE :] ! nio wlasnie troche wiedzy geograficznej ! miedzy miastami japonskimi a koreanskimi bylo niewiem max. 500km ! a nie jak pisalem miedzy szachtarem a poznaniem 2000km :] ! to jest troche roznicy :] ! to jest jak paryz warszawa :] ! ! !
Ono - 22 lipca 2005, 19:05:27 - *.limes.com.pl
a Zebyscie sie nie zdziwili ze te mistrzostwa europy beda w ... Mozambiki bardzo europejski kraj
lukasz - 22 lipca 2005, 21:15:35 - *.onecik.pl (*.0.0.182)
OZI: bo to sa tacy patrioci, kazdy sie szczyci tym co maja inni a swojego nie znają , pies tracal akich ludzi! ja wierze w POLSKE , to jest wielka szansa dla polskich stadionow bo chac nie chcac musza byc odnowione , grecja odpada, szkoda ze sie ruskie wycofaly bo obejrzal bym se pilarzy jak graja w sniegu:D:D smiech na sali:D
cinek (L) - 23 lipca 2005, 1:10:21 - *.etop.pl
mój typ: 1. Chorwacja/Węgry (faworyt) 2. Włochy 3. Polska/Ukraina (czarny koń)
guzik - 23 lipca 2005, 1:53:57 - *.bielsko.dialog.net.pl
legonista - to jeśli za głupote uówać niektóre posty to Twój powinien być usunięty jako jeden z pierwszych! Jak na ME może grać Angia z USA??? Dobre to było a jeśli chodzi o organizacje to dla mnie faworytem są Chorwacja-Węgry! Kumaci powinni wiedzieć dlaczego
arisel - 23 lipca 2005, 12:38:01 - *.internetdsl.tpnet.pl
a ja bym poczekal i w 2016 zrobil samodzielnie mistrzostwa w Polsce co to jest zeby tak duzy kraj mial robic taka impreze z innym krajem, Portugalia mogla a my nie skandal,a z reszta znajac nasze realia to nasi nieudacznicy nie wypromowali by kraju podczas tej imprezy a caly splendor spadlby na Ukraine
legionista - 23 lipca 2005, 13:46:34 - *.devs.futuro.pl
Pomylilem sie i co z tego ? chodzilo o mecz Anglia - Turcja - mysle ze niektorzy zrozumieli inni chcieli sie popisac. pozdr...
Podróżnik - 23 lipca 2005, 18:48:33 - *.internetdsl.tpnet.pl
Jak wy sobie wyobrażąc że Mistrzostwa odbęda się w Polsce skoro u nas boją sie przeprowadzić mecz ligowy przykład Arka - Legia bez kibiców gości Lechia - Jagiellonia prawdopodobnie też bez kibiców gości Zagłębie - Lechia to samo co wyżej Wyobrazcie sobie ze dochodzi do meczu Anglia - Niemcy średnio po 15 tys zainteresowanych drużyn plus nasi huligani i Policja jest bezradna chyba ze załatwia zakaz dla kibiców Anglii i Niemiec Buhahahaha
Marek_C - 24 lipca 2005, 11:42:28 - *.195.reserved.ish.de
Mój typ : POLSKA i Ukraina. Niebiescy !
Wrocek - 24 lipca 2005, 12:40:39 - *.media4.pl
no legionista zeczywiscie sie nie popisałeś gdzie Turcja a gdzie USA.Mój typ: 1.Chorwacja/Węgry 2.Polska/Ukraina
|
|