[ Strona główna ]


Jedyny w swoim rodzaju Skarb Ekstraklasy - statystyki, sylwetki, kariery graczy, historie, osiągnięcia klubówSkarb I ligi - statystyki, kariery graczy, historie i osiągnięcia klubówRozgrywki regionalne 2022/2023 - od IV ligi do Klasy C !Wyszukiwarka klubów, zawodników i sędziów w serwisie 90 MinutJeśli chcesz skontaktować się z redakcją - najpierw to przeczytaj!
90minut.pl
 CLJ
 PZPN
RSSSF

 


10 listopada 2005, 17:33:57 - MichalMKS
WD PZPN: kary dla Górnika i Wisły

W związku z ekscesami kibiców w trakcie meczu Górnik Zabrze – Wisła Kraków, Wydział Dyscypliny ukarał oba kluby karą pieniężną w wysokości pięciu tysięcy złotych, a ponadto nałożył zakaz wyjazdu zorganizowanych grup kibiców Wisły Kraków w dwóch meczach wyjazdowych. Orzeczeniu w części dotyczącej zakazu wyjazdów nadany został rygor natychmiastowej wykonalności.

Wydział Dyscypliny PZPN zajmował się w czwartek również sprawą niewykonania orzeczenia z dnia 13 października 2005 roku dotyczącego zakazu udziału w meczach wyjazdowych dla zorganizowanej grupy kibiców Legii Warszawa. Wydział uznał, iż sam fakt indywidualnego dojazdu na mecz i zakup biletów w kasach przed stadionem nie jest wystarczający do uznania, iż nie było zorganizowanej grupy kibiców warszawskiego klubu. W opinii członków Wydziału Dyscypliny decydujące znaczenie miało zgromadzenie kibiców w jednym sektorze, umożliwienie im wywieszania transparentów czy też prowadzenie przez nich zorganizowanego dopingu. Uznając, iż zarówno w meczu Zagłębie Lubin – Legia Warszawa, jak i w meczu Amica Wronki – Legia Warszawa zachowania kibiców przyjezdnych nie można kwalifikować jako wyjazdy indywidualne, Wydział Dyscypliny stwierdził, iż orzeczenie organu dyscyplinarnego nie zostało wykonane.

W tej sytuacji wszczęto postępowanie dyscyplinarne przeciwko klubom: Zagłębiu Lubin oraz Amice Wronki o przewinienie dyscyplinarne z § 35 ust. 1 Regulaminu Dyscyplinarnego. Wydział Dyscypliny postanowił odstąpić od wymierzenia kary zasadniczej Legii Warszawa za zachowanie kibiców, jednakże wymierzył karę dodatkową zakazu wyjazdu zorganizowanych grup kibiców Legii w dwóch meczach wyjazdowych. Orzeczenie zostało opatrzone rygorem natychmiastowej wykonalności i zakaz będzie obowiązywał po wykonaniu kary orzeczonej w dniu 13 października 2005 roku.


źródło: PZPN

xxx - 10 listopada 2005, 17:42:40 - *.adsl.inetia.pl
ukarać pzpn i to będzie najlepsza opcja

Slim - 10 listopada 2005, 17:52:34 - *.4web.pl
I bardzo dobrze bydło trzeba tępic tylko kara za mała Wg mnie to conajmniej do konca sezonu i po kilka lat wiezienia i zakaz dozywotni wstepu na stadiony Wtedy by był spokoj

zks - 10 listopada 2005, 18:01:43 - *.7.34.195
tego sie nie wytepi

ja - 10 listopada 2005, 18:03:27 - *.151.48.14
ja to czytam i nie wierze że coś takiego można uchwalać...PZPN chce zniszczyć to co jest nie do zniszczenia: miłość i przywiązanie do własnego klubu...mam nadzieje że inne kluby wzorem Zagłębia L. i Amiki zrobią tak samo...PZPN w końcu zrozumie że nie wygrają z nami albo pozamykają stadiony w całej Polsce

Ko(L)ek - 10 listopada 2005, 18:07:33 - *.internetdsl.tpnet.pl
pzpn...pzpn...a reszte kazdy zna...to co wyrabia pzpn sie w pale nie miesci...prokuratura powinna wszcząć postępowanie przeciwko PZPN!! a (L)egia i tak zaliczy wszystkie wyjazdy to co robi pzpn tylko podjudza wszystkich...ale oni wiedza lepiej...tak samo jak ten zyeb Zygo! Wywalic ich wszystkich na bruk i zbudowac wszystko od nowa...pozdrawiam

jan - 10 listopada 2005, 18:11:05 - *.chello.pl
Brawo PZPN. Banda chuliganów nie może rządzić. Sympatię do swojego klubu można wyrazić w kulturalny sposób. Pamiętamy, za co zakazy wyjazdu zostały nałożone!

Aro - 10 listopada 2005, 19:17:37 - *.leczna.enterpol.pl (*.11.116.3)
Zgadzam się z jan!
ja: czy miłośc i przywiązanie do klubu objawia się w niszczeniu stadionów przeciwników, wszczynaniu bójek, chuligaństwie. Tego raczej nie można nazwać miłością. Bo takimi zachowaniami tylko narażają klub na kary ( za małe zresztą ).
Chociaż zgadzam się że PZPN to złodzieje ale wole żeby oni rządzili niż chuligani nazywający siebie kibicami...

Policja - 10 listopada 2005, 19:36:13 - *.elpos.net (*.193.212.165)
Tak jest! Miejsce hołoty jest za kratkami (obojętnie czy więziennymi czy zoo)!
Pozdr. dla jan i Aro.

GKS K-ce - 10 listopada 2005, 19:52:28 - *.internetdsl.tpnet.pl (*.10.1.32, 10.10.0.1)
5 tys buahahahaha... jak na GKS w trakcie przerwy meczu bili się kibice GKS z Polonią W-wa to od razu kara na 3 mecze bez udziału publiczności... PZPN PZPN........

sdDA - 10 listopada 2005, 20:26:55 - *.net81.citysat.com.pl (*.210.63.58)
Jak można karać tak biedny klub jak Grornik

sitek - 10 listopada 2005, 21:02:05 - *.crowley.pl
piłka dla kibiców! nie dla działaczy!
pzpn pzpn ... :/

tkaczer - 10 listopada 2005, 21:10:52 - *.246.192.31
slim, aro, ja: was trzeba wysłać w kosmos za wasze poglądy! Jesteście nadętymi piknikami co pewnie nawet szlików swojej drużyny nie mają! chcecie tępic kibiców(tak to sa prawdziwi kibice, wy nawet ani razu nie pomyśleliście o tym jechać na wyjazd zapewne) Legii za to, ze chcą jezdzic za swoją drużyną. To jest ich całe zycie! wiecie co to jest wiernośc swojemu klubowi? brawo dla zagłebia i amiki. Zresztą inni też bedą wpuszczać do siebie kibiców Legii. 100% poparcia dla kibiców Legii!!! KSZO+LECH+ARKA

kid - 10 listopada 2005, 22:07:52 - *.internetdsl.tpnet.pl (*.168.16.51)
tkaczer... zapraszamy w niedziele do Gdańska... pilka nożna dla kibiców... mimo ze arki nie znosze, to szanuje... TYLKO LECHIA GDAŃSK!!!

Dzw - 10 listopada 2005, 22:44:43 - *.internetdsl.tpnet.pl
Kid szacunek (nie musimy sie lubic ale sie szanujmy !!!!!!)

? - 10 listopada 2005, 22:58:55 - *.elpos.net (*.193.212.165)
Nie ufam ludziom co oddzadzą swoje życie za szalik...

sosnwowicz - 11 listopada 2005, 0:02:32 - *.210.104.10 (*.168.70.51)
wytłumaczcie mi tylko co decyduje ze: karą jest ukarana drużyna której kibice robili burdy na obcym stadionie a nie drużyna która nie zabzpieczyła pożadku na swoim stadionie(w sektorze gości też) bo ja widze że to zalezy od klubu(od wpływów) które biorą udział w sporze

Ab_OK - 11 listopada 2005, 0:08:05 - *.elsat.net.pl
Pozdrawiam wszystkich ludzi, którzy myślą, że karanie klubów skutecznie zwalczy burdy na stadionach :/ A najlepszy popis to już PZPN dał z tą Amiką i Zagłębiem :D Jezu, w pale się to nie mieści!!

Luntrus - 11 listopada 2005, 9:46:05 - *.48.111.1
powinni wiśle odebrać punkty!!

madzix - 11 listopada 2005, 10:02:33 - *.gdynia.mm.pl
Piłka nożna dla kibiców!!!!!!!!!!!co za bezsens.... tylko ARKA GDYNIA.....

Podróżnik - 11 listopada 2005, 11:18:07 - *.internetdsl.tpnet.pl
Mamy przesilenie jesienne wiec liczba wariatów nie powinna dziwić niepokojące jest jednak to że w ostatnich latach wzrast ich liczba w róznego rodzaju urzedach

chester - 11 listopada 2005, 11:47:05 - *.51.180.104
ehhh .... kreatywne 'leśne dziadki' ... to jest złośliwość w najczystszej postaci ...

ANTYpzpn - 11 listopada 2005, 11:56:39 - *.bsk.vectranet.pl (*.1.231.153)
Nie do konca macie racje. Jesli jeżdzicie na mecze wyjazdowe to powinniscie wiedziec o co chodzi w kibicowaniu. Idac waszym tokiem myslenia nalezy moze wszystkie stadiony pozamykac. Brałem udzial w kilku mniejszych awanturkach i jakos zyje. Moim zdaniem nalezy wyeliminowac bandytów, ale tych w niebieskich mundurach.

Jack - 11 listopada 2005, 13:19:04 - *.internetdsl.tpnet.pl
Bardzo dobrze trzeba Wisłę Ukarać ale 1000000 zł bo wiła nieumi grac

Policja - 11 listopada 2005, 13:24:39 - *.elpos.net (*.193.212.165)
Takiś mądry AntyPZPN?
Gdyby nie bandyci z szalikami na maskach to nie potrzebni by byli bandyci w niebieskich mundurach...
Może ktoś chciałby przyjść na mecz z rodziną i przypadkiem nie dostać cegłą albo kawałkiem ławki. Chcecie się napier... to jedźcie sobie na jakąś bezludną wyspę. Dorzucimi wam skinów, dresiarzy, Al-Kaidę i anarchistów... To by była zadyma co?

xls - 11 listopada 2005, 13:31:09 - *.zyg2.brewet.pl (*.117.90.134)
to sie moglo tylko w Zabrzu zdarzyc :D:D

Jedi - 11 listopada 2005, 18:23:58 - *.internetdsl.tpnet.pl
Moim zdaniem nie należy karać klubów za wybryki huliganów, a to dlatego, że normalni kibice kibucują swoim sympatykom. Należy karać tą grupke wandali i dać im miotełkę do zamiatania. Niech sprzątają liście przez 2 tygodnie na konto miasta lub klubu z kartką na plecach "To za wybryki na stadionie". Taka jest moja opcja na walczenie z huliganami. Możecie się zgadzać ze mną lub nie.

Podróżnik - 11 listopada 2005, 20:51:19 - *.internetdsl.tpnet.pl
Tak na marginesie przeczytałem to dzisiaj na jakiejs stronie kibice Wisły dostali dwa zakaz za reguralna bitwe i kibice Legie również 2 w yjazdy za to że siedzieli w sektorze gospodarzy ogladali mecz i prowadzili zorganizowany doping
Wiec o co tu chodzi moim skromnym zdaniem PZPN juz sie chyba pogubił z kim lub z czym walczy??????

Vrego - 12 listopada 2005, 10:57:52 - *.internetdsl.tpnet.pl
Ludzie czy was pogięło . Myślałem że deb... sa tylko w polityce . Ale widze ze tutaj też ekstrema dominuje. Najlepiej wszystkich powiesić. Panowie Policja , Jan , Aro i paru innych . Tylko uwazajcie abyście wy jakiegoś grzeszku nie popełnili , bo szubienica bedzie stała.
Wybryki wybrykami ale k... jest zachowanie PZPN " W tej sytuacji wszczęto postępowanie dyscyplinarne przeciwko klubom: Zagłębiu Lubin oraz .... "
Super niewinne kluby ukarać bo wpuściły kibiców przeciwnej druzyny. Brawo listki , mistrzostwo świata.

Vrego - 12 listopada 2005, 11:05:43 - *.internetdsl.tpnet.pl
Do pana Policja .
Jak ktoś nie był ani razu na meczu , bo mu się nie chce , bo jest sknera itp. To plecie bzdury o latajacych cegłach i chęci pójscia na mecz z wirtualna rodziną.
Siedzi taki gostek w kapciach przed netem i wyszukuje strony aby wtracic swoje trzy grosze w sprawach o których nie ma zielonego pojecia.
Oj ten chol... net.

Policja - 12 listopada 2005, 12:36:02 - *.elpos.net (*.193.212.165)
...oczywiście cegła to przesada... ale juz ławka, albo kawałek ogrodzenia to na/po meczach latają, nie mówiąc o innych sztućcach typu siekiera itp.
Pan Policja bywa na meczach i lubi przyjemną atmosferę... a przez gnojków i inne elementy aspołeczne jest to niemożliwe...

madziARKA - 12 listopada 2005, 14:39:46 - *.gdynia.mm.pl
hehehe umieram ze śmiechu ..... policja ty chyba za duzo telewizji sie naoglądałes fimly akcji i te sprawy..... szkoda słów ...nie wiem chlopie na jakich meczach sie napatrzyłeś na takie sytuacje bo ja jakos nie na zadnym z meczow na ktorym bylam nie zauwazylam latajacych "sztućców typu siekiera" buahahahahaha a tak pozatym to piłka nozna dla kibiców!!!!!

Vrego - 12 listopada 2005, 16:42:09 - *.internetdsl.tpnet.pl
" elementy aspołeczne "
nie ma co , mistrzostwo świata!!!!! Powiesić aspołecznych !!!!!!!

Policja - 12 listopada 2005, 16:46:32 - *.elpos.net (*.193.212.165)
...hm, ciekawie rozwija się ta dyskusja... są jeszcze jakieś głosy na temat kibiców niewinnych aniołków, którzy kochają cały świat, a Ci wredni i niedobrzy policjanci tak ich tłuką tymi pałami, bo ich nie lubią i w ogóle...
Rozumiem, że NORMALNI kibice, mogą się obrazić, ale to nie do was.
Fajnie czasami "włożyć kij w mrowisko"!
Pozdrawiam NORMALNYCH!

Policja - 12 listopada 2005, 16:51:04 - *.elpos.net (*.193.212.165)
Hej! VERGO.
Nie chciałbyś, żeby w Polsce było jak w Angli?
Gdzie ludzie siedzą przy boisku, prawie uczestniczą w meczu, a nie jak u nas w "zardzewiałych klatkach"?
Zgadzasz się z tym, że kibice jak wszyscy ludzie dzielą się na normalnych i nienormalnych?

dutrovia - 20 listopada 2005, 13:34:07 - *.res.pl (*.1.8.72, 217.98.60.66, 82.160.26.98)
bo to jest polska ,a w polsce w srodowiskach skrajnych rodzi sie to co nazywamy patologia przyczyna efekt biedne spoleczenstwo brak wyksztalcenia = huligani "ludzie co potrafia zabic za szalik" bezsens wszystkiemu jest winny rzad

Pseudonim (max 10 znaków):

E-mail:

Redakcja 90minut.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść komentarzy, które są niezależnymi opiniami czytelników serwisu. Jednocześnie 90minut.pl zastrzega sobie prawo do kasowania komentarzy zawierających wulgaryzmy, treści rasistowskie, reklamy, wypowiedzi nie związane z tematem artykułu, "trolling", sformułowania obraźliwe w stosunku do innych czytelników serwisu, osób trzecich, klubów lub instytucji itp., a w skrajnych przypadkach do blokowania możliwości komentowania wiadomości przez poszczególnych użytkowników lub całe sieci.

 

Napisz do nas