[ Strona główna ]


Jedyny w swoim rodzaju Skarb Ekstraklasy - statystyki, sylwetki, kariery graczy, historie, osiągnięcia klubówSkarb I ligi - statystyki, kariery graczy, historie i osiągnięcia klubówRozgrywki regionalne 2022/2023 - od IV ligi do Klasy C !Wyszukiwarka klubów, zawodników i sędziów w serwisie 90 MinutJeśli chcesz skontaktować się z redakcją - najpierw to przeczytaj!
90minut.pl
 CLJ
 PZPN
RSSSF

 


27 lutego 2008, 13:00:45 - elenril
Flota ukarana 11 walkowerami

Flota Świnoujście - najlepszy jesienią zespół we wszystkich czterech grupach III ligi został ukarany 11 walkowerami. Spadnie na ostatnie miejsce w tabeli grupy drugiej.

Taką decyzję podjął prowadzący rozgrywki kujawsko-pomorski związek piłkarski. Związek, przyznając walkowery, powołał się na przepis mówiący o ukaraniu walkowerem drużyny, w której wystąpił zawodnik nieuprawniony.

Chodzi o Khady'ego Kazadiego z Konga, który według dokumentów będących do dyspozycji K-PZPN, nie miał pozwolenia na pracę w Polsce. Bezskutecznie też starał się o status uchodźcy, którego nie otrzymał.

Z decyzją K-PZPN nie zgadza się Zachodniopomorski ZPN. - Flota nie ponosi winy w tej sprawie i nie powinna być ukarana. Jeśli ktokolwiek zawinił, to prowadzony przeze mnie okręgowy związek - mówi Jan Bednarek, prezes ZZPN. - Na podstawie dokumentów, jakie przekazał nam klub, nasz pracownik, którego zresztą już zwolniliśmy, zatwierdził Kazadiego do gry. Klub miał prawo świadomie zgłaszać go do meczów, jako piłkarza uprawnionego do gry. Ponadto przepisy mówią, że ukarać klub walkowerem można w przypadku występu gracza nieuprawnionego - jeśli w tej sprawie zostanie przesłany protest w terminie 48 godzin od zakończenia zawodów. Nie można więc wstecz ukarać klubu 11 walkowerami.

Działacze Floty zapowiadają odwołanie się od decyzji związku z Bydgoszczy.

- Na wynik, jaki uzyskaliśmy, pracował sztab ludzi. Na boisku graliśmy fair. Teraz jesteśmy traktowani jak sportowi przestępcy - mówi dyrektor Floty Jarosław Dunajko. - Na razie dostaliśmy tylko lakoniczną informację o przyznanej karze, bez wyjaśnienia. Gdy je otrzymamy, zdecydujemy o krokach odwoławczych.

Odwołanie Flota i ZZPN złożą do PZPN. - Uważam, że działacze związku z Bydgoszczy pochopnie podjęli najłatwiejszą z możliwych decyzji, właśnie po to, by decyzję zrzucić na centralę związku - mówi Bednarek.

Flota Świnoujście, beniaminek grupy drugiej III ligi, w 16 meczach rozegranych jesienią zdobyła 38 punktów (bramki 27-8). Ma szanse na awansu do zreformowanej I ligi.

Khady Kazadi rozegrał 11 meczów, w których jego zespół zdobył 27 pkt (8 wygranych, 3 remisy). Po zweryfikowaniu tych meczów jako walkowery, Flota spadłaby na ostatnie miejsce w lidze. Miałaby 11 punktów i różnicę bramek 7-35.


źródło: PAP

s - 27 lutego 2008, 13:02:51 - *.wroclaw.dialog.net.pl
ale motyw

KAMYK - 27 lutego 2008, 13:05:40 - *.160.4.8
"Starał sie o status uchodźcy".... niezłe

man - 27 lutego 2008, 13:05:52 - *.system-net.pl
bo to polska wlasnie......a o to moje pytanie do Zachodniopomorski ZPN bardzo wczesnie kapli sie ze nie moze pracowac w polsce....a moze komus nie pasuje ze to wlasnie Flota ma awansowac.....

Bogdan - 27 lutego 2008, 13:06:10 - *.adsl.inetia.pl
Lośne ludku działaja ....
co za wiocha

dares - 27 lutego 2008, 13:07:54 - *.ip82146235.host.ukw.edu.pl
Ale przypał ! Centrala jak zwykle poszła po najmniejszej linii oporu !!!

Kamil - 27 lutego 2008, 13:08:00 - *.ismedia.pl (*.168.20.99)
Współczuję, niezależnie od tego, jak to się skończy. Z jednej strony przepis jest przepisem i jeśli on grał przy pełnej świadomości działaczy, że grać nie powinien, to wiadomo... Ale i związek regionalny nie przypilnował i dopuszczał gracza.

miet - 27 lutego 2008, 13:17:08 - *.gli.3s.pl
A jak było ze sprawą Rasicia?? Też był nieuprawniony, ale grał, a mimo to klubu nie ukarano walkowerami. Jeżeli w procedurze odwoławczej Flota będzie powoływać się na tamten casus, to jest szansa, że walkowerów jednak nie będzie (no chyba, że są równi i równiejsi).

Cinek - 27 lutego 2008, 13:18:07 - *.98.102.163.ip.airbites.pl
;| szok !
co to ma być?!
z góry ukartowane to chyba było, bo normalnie to jest nie do pomyslenia!

rudy - 27 lutego 2008, 13:18:09 - *.gazeta.pl
Do ADMINA - to jak to w końcu jest będą na ostatnim miejscu, czy tak jak jest w tabeli? 7 walkowerów, czy 11?

hgfhgf - 27 lutego 2008, 13:21:42 - *.icpnet.pl
po raz kolejny odpady socjalizmu z PZPNu popisują się swoimi bolszewickimi pomysłami.
precz z komuną

juhas - 27 lutego 2008, 13:25:32 - *.euroservice.com.pl
Mam nadzieję że w PZPN myślą głowami a nie d...mi jak ZPZPN ! Jeżeli pracownik Związku prowadzacego rozgrywki uprawnił zawodnika do gry to jak mozna karać klub ?!! To byłby mega skandal!!

zychonline - 27 lutego 2008, 13:30:17 - *.191.130.94 (*.16.1.24)
Nieudolność PZPZN jak zawsze!!!!Czemu nie sprawdzili tego po 1,2 meczach.Jeszcze troche to za rok by sie PZPNowi przypomnialo i by zdegradowali... Gratulacje- refeks szachisty

typek - 27 lutego 2008, 13:31:54 - *.internetdsl.tpnet.pl
Wystarczy luknąć na tabelę gr 2 i łatwo dochodzi się do wniosku ,który klub moze za tm stać i do którego regionalnego związku ten klub należy np:TKP - Kuj.Pom.Zw.PN

gregory - 27 lutego 2008, 13:46:29 - *.uznam.net.pl
to sie nadaje do TVN-u.

belphegor - 27 lutego 2008, 13:59:16 - *.devs.futuro.pl (*.0.3.152)
Zastanawia mnie co ma kujawsko-pomorski ZPN do drużyny podlegającej pod Zachodniopomorski ZPN.
Patrząc na takie działania odechciewa się grac w piłkę ....

Gregory - 27 lutego 2008, 14:02:45 - *.uznam.net.pl
Ma to, że KPZPN w tym roku odpowiada za rozgrywki III ligi grupy II.

tomiKG - 27 lutego 2008, 14:06:31 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl
do belphegor:
Kujawsko-Pomorski ZPN nadzoruje w tym sezonie rozgrywki III ligi gr. 2 i to on podejmuje wszelkie decyzje związane z tą ligą...

Darek - 27 lutego 2008, 14:08:47 - *.chello.pl
Kotwa dziekuje!

RMq - 27 lutego 2008, 14:17:27 - *.fn.pl
Gratulacje dla Kotwicy Kolobrzeg!

matrix - 27 lutego 2008, 14:24:17 - *.netcorp.pl
.......a gdzie byli działacze z prezesem!!!!!!!!

Quest - 27 lutego 2008, 14:25:13 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl
czyzby dzialaczez Torunia i Janikowa zadzialali w Kuj.ZPN ?

aaa - 27 lutego 2008, 14:33:13 - *.internetdsl.tpnet.pl
jak sie zatrudnia takich ludzi jak kali to pózniej sa efekty

malpa - 27 lutego 2008, 14:34:01 - *.cnet2.gawex.pl
; / Już miała być 2 liga ; /

budrys - 27 lutego 2008, 14:39:25 - *.internetdsl.tpnet.pl
jeśli Andrzej Kaliszan nadal działa we Flocie to zawodnicy i kibice tego klubu mogą spać spokojnie:punkty zostaną w Świnoujściu..."Kali być silny"...

bbb - 27 lutego 2008, 14:53:07 - *.nid.vectranet.pl
ale numer 11 walkowerow... i tak sie odwołają i nie beda mieli tej kary

MKS - 27 lutego 2008, 14:57:19 - *.slowianin.pl
Wiecie czyja to wina. Z jednej strony naszych działaczy, a z drugiej to takim kapusiem są działacze Kotwicy.

smolar - 27 lutego 2008, 14:59:12 - *.eranet.pl
JEST.KOTWICA KOŁOBRZEG GORĄ

konilla - 27 lutego 2008, 15:08:24 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl
to za korupcje tyle punktów nie odejmuja

ANTY-FRYZJ - 27 lutego 2008, 15:10:01 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl
jeśli Kotwica chce w ten sposób awansować to życzę jak najwięcej porażek w rundzie wiosennej

kashi - 27 lutego 2008, 15:11:36 - *.uznam.net.pl
spoko, walkowerow nie bedzie

Darek - 27 lutego 2008, 15:18:36 - *.chello.pl
Tak tak, teraz to wszystko wina Kotwicy Sam jest kapusiem ten kto tak rozgłasza ze to niby Kotwica heh. Mi tam wszystko jedno czy zostaną ukarani czy nie, ale ten żal i obwinianie Kotwicy za nieprofesjonalizm własnych działaczy to można sobie schować w sercu i nie wylewać tutaj. Rozumiem szok i cios, ale "oliwa sprawiedliwa" i jak Kotwica nie będzie miała awansować to nie awansuje.

twa - 27 lutego 2008, 15:20:50 - *.186.jawnet.pl
Tak samo jak bylo ze sprawą Branko Rasica ze Szczakowianki. PZPN zatwierdził zawodnika więc klub go wystawił do gry a później okazało się, że zatwierdzony być nie powinien. Leśne dziady...

Arka Gdyni - 27 lutego 2008, 15:21:38 - *.chello.pl
To jakaś piramidalna bzdura !
Jeżeli PZPN piłkarza zatwierdził, to mógł grać, a jeżeli PZPN popełnił błąd, to sam za niego musi odpowiedzieć!
Nie można karać klubu za błędy PZPN-u !
Po raz kolejny PZPN kpi w żywe oczy. Podobnie jest w aferze korupcyjnej. Ludzie PZPN-u / sędziowie i obserwatorzy / wymuszali łapówki od klubów. Kluby zostały ukarane, a PZPN i jego ludzie mają się w najlepsze !

Lones - 27 lutego 2008, 15:26:07 - *.pwsz.pila.pl
Ale wałki idą w tych niższych ligach. Toruń i Janikowo na pewno zadziałały. Pamiętam sytuację jak OKS przekręcił lekko Jezioraka Iława.

Borek - 27 lutego 2008, 15:32:19 - *.internetdsl.tpnet.pl (*.168.6.56)
Nielba Nielba Nielba!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!P
ierwsza liga nasza ha ha ha!!!!!!!!!!!!!!!

bora - 27 lutego 2008, 15:42:27 - *.205.49.61
Quest ma rację - Toruń i Janikowo należą do KujpomZPN, więc jednym ruchem szanse na nową II ligę są dla tych klubów większe. w PZPN pewnie decyzję bez większych ceregieli anulują.

henrik - 27 lutego 2008, 15:43:00 - *.uznam.net.pl
To Kolobrzeg najwiecej lamentowal,ich dzialacze plakali w kujawskim zwiazku by Flote udupic,nie potrafili jesienia wygrac u siebie z wyspiarzami,teraz strach przed meczem na poczatku kwietnia w S-ciu wiec przy zielonym stoliku trza bylo zalatwic.Dlaczego kluby z Pyrlandii dosyc silne i grajace dobra pilke Nielba i Jarota chca sprawe awansu zalatwic na boisku?Bowiem maja troche honoru czego za grosz nie maja dzialacze z Kolobrzegu i ich trener Arteniuk co glosno wypowiadal sie by Flote udupic

eska - 27 lutego 2008, 15:48:57 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl
Przeciez ta sprawa juz sie zajmowal KZPN tyle ze nie wiem z jakiego powodu zostala ona anulowana?zawieszona?. A za brak profesjonalizmu Flota moze obwiniac tylko i wylacznie siebie, bo wiedzieli jakie srodki karne moga wyniknac z tego, ze gral w tym klubie nie zgloszony do rozgrywek pilkarz i to jeszcze z Czarnego Ladu. Pewnie, ze teraz wszystko pojdzie na Kotwice, na wyspie to juz taka moda jest.

unita234 - 27 lutego 2008, 15:54:38 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl
Piłkę nożną gra się na boisku z nie przy stolikach. Checemy awansować, ale na boisku a nie znów po decyzjach .

egon - 27 lutego 2008, 16:17:50 - *.ib.tcz.pl
Działacze Floty byli chvba świadomi swego działania,chyba nie są małymi dziećmi!Uważam ,że kara jest słuszna i nie podlega żadnej dyskusji.

jabol - 27 lutego 2008, 16:20:17 - *.gorzow.mm.pl
a zatwierdziła go do gry RODZINA PZPN !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
!!!

Ktoś - 27 lutego 2008, 16:24:47 - *.torun.mm.pl
Co wy tak placzecie ze Toruń zadziałał ?? Jesli gra nieuprawniony zawodnik to należy sie walkower , wszystko na ten temat

qw - 27 lutego 2008, 16:26:13 - *.internetdsl.tpnet.pl (*.1.12.7)
patologia... :|

olaf - 27 lutego 2008, 16:30:26 - *.xtra.pl
Krzyżole szukają dziury w całym... "Klub miał prawo świadomie zgłaszać go do meczów, jako piłkarza uprawnionego do gry" i wszystko w temacie.
Do admina:
proszę o usunięcie RASISTOWSKIEGO komentarza ku.kujawiaka

adi - 27 lutego 2008, 16:46:28 - *.238.144.132
ja znam tych starych piernikow, od 100 lat to ci sami kolesie siedza tylko i zbijaja baki. jak oni moga podejmowac takie decyzje. pewnie siedli przy flaszce i "obgadali" temat czas chyba na reforme regionalnych zpn'ow niech wejda tu jacys mlodzi ludzie z pasja i checia zrobienia czegos. dobrze ze juz w nastepnym sezonie centrala przejmie wiecej lig, bo kluby powoli robia sie pro nawet w nizszych ligach a zpn'y sa wciaz komunistyczne. pozdro

FAfaa - 27 lutego 2008, 16:55:00 - *.uznam.net.pl
Mam nadzieje ze sie wszystko wyjasni badzmy dobrej mysli !!!!!
~~~~ FLOTA MISTRZ ~~~~

hawranek - 27 lutego 2008, 16:58:34 - *.uznam.net.pl
Oddadza punkciki szybciej niz zabrali.Wspomnicie moje slowa
Pozdrawiam normalnych

remek - 27 lutego 2008, 17:03:12 - *.adsl.inetia.pl
znowu rozgrywki przy zielonym stoliku,mam nadzieję że tym razem zwycięży rozsądek,awanse spadki powinny zapadac na zielonym boisku
kibic p.nożnej (Stal Mielec)

henrik - 27 lutego 2008, 17:11:11 - *.uznam.net.pl
nie jest wam wstyd kibice z Kolobrzegu jak cala Polska za Flota stoi i wspiera?

zawisza - 27 lutego 2008, 17:17:17 - *.122.214.240
pzpn je...c pzpn !! nienawidze lesnych lutkow !!!! niszcza polska pilke

pyrka - 27 lutego 2008, 17:31:13 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl
1) 3 lige powinien prowadzic WZPN,bo pomorski nie poraz pierwszy robi kuche
2)grał i nikt nie reagował na protokuły meczowe
3)pseudo działacze postawic na młodych i odpowiedzialnych

geno - 27 lutego 2008, 17:38:02 - *.134.206.224
Co za debilizm!!!! Flota 3ym sie i odwoluj gdzie sie da!!!!!!! Kibic Korony.

toom1 - 27 lutego 2008, 17:50:07 - *.internetdsl.tpnet.pl
Kibicuję Nielbie , ale to jest niezły wałek ze strony związku.Jeżeli tak by miało pozostać to za drużyną ,która by awansowała będzie się ciągnął duży smród . O awansie powinno decydować boisko a nie stolik.

maxik - 27 lutego 2008, 18:12:44 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl
Związek mógł od razu po pierwszym meczu zgłosić, że grał nieuprawniony zawodnik i by się skończyło jednym walkowerem a nie wyskoczyli po zakończeniu rundy jesiennej. Floto, odwołuj się od tego!!! KIbic WIDZEWA

aaa - 27 lutego 2008, 18:19:58 - *.21.28.78.cable.dyn.petrus.com.pl
ale odzew. skoro były jakies wałki to kara byc musi. proste.

jkhkjk - 27 lutego 2008, 18:42:08 - *.uznam.net.pl
kara tak, ale nie walkowery

p(L)udi - 27 lutego 2008, 18:57:40 - *.171.107.138.crowley.pl
Trzymaj sie Flota, żadnych punktów nie zabiorą, pozdrowienia w Warszawy

mateusz198 - 27 lutego 2008, 19:25:50 - *.ssnet.pl
cały czas grali z nim i oni chca dac i mwalkowery ze nielegalnie to czemu jak zagrał w pierwszym meczu to po nim nie dali walkowera?? paranoja

zaki - 27 lutego 2008, 19:35:22 - *.plug.pl
nie miał pozwolenia na pracę a klub zgłosił go do rozgrywek i powinien się z tym liczyć

Tominho - 27 lutego 2008, 19:42:41 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl
Zagłębie Sosnowiec współczuje
Mam jednak nadzieję, że nie zostaniecie ukarani.

cinunia - 27 lutego 2008, 20:00:37 - *.adsl.inetia.pl
przykre.po prostu rozpacz

p - 27 lutego 2008, 20:10:36 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl
Czy nie ma takiego przepis, że po 3 walkowerach klub jest degradowany o klasę niżej? Czy ma zastosowanie w tym przypadku?
Chora sytuacja, skoro piłkarz został zatwierdzony przez związek, to chyba prawo nie działa wstecz, więc miał prawo grac i grał. Skoro był uprawniony, to jak może być jednocześnie nieuprawniony. Tego to by chyba Bareja lepiej nie wymyślił...

ravanelli - 27 lutego 2008, 20:14:16 - *.olsztyn.mm.pl
jeziorak tez został tak ukarany.wałek jak nic!a z drogiej strony to obcokrajowcy nie potrzebnie zabieraja miejsca w 3 i 4 ligach.

zaki - 27 lutego 2008, 20:40:27 - *.plug.pl
ale co innego zatwierdzenie przez zwiazek a co innego brak pozwolenia na pracę przecież to logiczne skoro nie mógł pracować w polsce to jak mógł grać legalnie tym bardziej że nie jest obywatelem unii europejskiej

Darek - 27 lutego 2008, 21:09:25 - *.chello.pl
To kto jest winny szkodom Floty? Kotwica, TKP, czy Janikowo? Bo już sam nie rozumiem. Bo przeciez dzialacze klubu Flota zachowali sie w pelni profesjonalnie. Kara jest ostra, szkoda Floty ale nie robcie z siebie CIOT i nie zwalajcie ze to wina Kotwicy, TKP czy Unii.. Biedne dzieci. A gdzie wasza duma?

Vertigo - 27 lutego 2008, 21:23:01 - REDAKCJA
Przepis o relegacji za trzy walkowery ma zastosowanie tylko w przypadku, gdy walkowery wynikają z nieprzystąpienia drużyny do gry. Flota wszystkie spotkania na razie rozegrała.

wojtekwex4 - 27 lutego 2008, 21:24:25 - *.uznam.net.pl
to co się dzieje to skandal widocznie niektórzy działacze walczyć uczciwie na boisku to wolą rozgrywać mecze przy zielonym stoliku takich kar nie mieli ligowcy oranż klasy

Maciek - 27 lutego 2008, 21:42:52 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl
Wszyscy się tutaj wypowiadacie jak byscie znali sprawe, ludzie nie macie o tym wszystkim pojęcia To po co pisac takie brednie. Tak działacze z Torunia haha :D albo z Janikowa jeszcze lepsze, żal... Ci działacze z Torunia nie potrafią nawet pożadnej reklamy zrobić klubowi, a co dopiero mieszać w taki sposób...

kolo - 27 lutego 2008, 21:47:47 - *.szczecin.mm.pl
http://www.kszzpnforum.fora.pl/ - poczytajcie o bednarku troche !

Maris - 27 lutego 2008, 22:01:23 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl
No i dobrze.

KA - 27 lutego 2008, 22:45:13 - *.uznam.net.pl
Cóż wybuchnie straszliwa kosa z kotwicą na ich własne życzenie . TKP i Unia na pewno też mieszali aby mieć większą szansę na awans . Tak czy siak Kujawski PZPN pokazuje jak bardzo ich działania są żałosne

RKS RADOMI - 27 lutego 2008, 22:51:15 - *.tkdami.net (*.156.213.38)
Niestety Flota nie ma racji... Jesli w 3 lidze gr.1 w Drwecy Nowe Miasto Lubawskie gral nieuprwniony zawodnik to automatycznie druzyny dostaly walkowera... w trzech meczach z Radomiakiem, Switem i trzeciej niepamietam.

ja - 27 lutego 2008, 22:58:47 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl
z tym, że Kazadi BYŁ uprawniony

ja - 27 lutego 2008, 23:02:44 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl
dlaczego Flota ponosi konsekwencje skoro zawinił Związek

ja - 27 lutego 2008, 23:07:31 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl
"Głos Szczeciński" - To efekt donosu działaczy Kotwicy Kołobrzeg. Nasza najlepsza drużyna piłkarska spadła z pierwszego na ostatnie miejsce w tabeli III ligi.

ja - 27 lutego 2008, 23:08:58 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl
"Polskie Radio Szczecin" - Rywale nie śpią i za sprawą działaczy Kotwicy Kołobrzeg incydent ten trafił do organizatora rozgrywek.

barbarez - 27 lutego 2008, 23:29:08 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl
Dziekuje wszystkim kibicom z calego kraju za slowa wsparcia,komus przeszkadzalo,ze tai klubik jak Flota,tu gdzie zaczyna sie Polska,na wyspie Uznam moze awansowac pietro wyzej grajac na boisku uczciwie,wola walki i calym sercem.Komus zaczal zal dupe sciskac,w tym kraju jest wszystko mozliwe,tylko ten smieje ktos sie smieje ostatni!!Dotyczy to Kotwicy

ELANA-TORU - 27 lutego 2008, 23:40:26 - *.19.28.78.cable.dyn.petrus.com.pl
co wy sie czepiacie TKP czepiajcie sie kogo innego ELANA TORUN

przemo Mot - 27 lutego 2008, 23:42:25 - *.internetdsl.tpnet.pl
Flota 3majcie się. Każdy absurd ma swoje granice. Za błąd urzędnika nie mogą karać klubu. Do zobaczenia w 1 lidze. Będąc na wakacjach chodziłem na Wasze mecze- podoba mi się kameralny stadion i atmosferka- kibicuję Wam i 3mam kciuki!

prz Motor - 27 lutego 2008, 23:43:37 - *.internetdsl.tpnet.pl
urwało mi nicka

krystianos - 28 lutego 2008, 1:05:44 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl
Flocie to się należało muszą spaść do słabszej 3 ligi i tyle to i tak dobrze że flota nie została zdegradowana o 1ligę niżej

ZKS ELANA - 28 lutego 2008, 6:54:17 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl
Śmiech na sali! Leśne ludki z Bydgoszczy celowo chcą Flotę na ostatnim miejscu w tabeli, żeby pomóc awansować m.in. Toruniowi ??!! A od kiedy związek i cała Bygdoszcz sprzyja Toruniowi? (jak decyzja związku jest nie po waszej mysli, to juz zdumiewające teorie spiskowe.

Neo - 28 lutego 2008, 7:07:12 - *.zicom.pl (*.117.2.50)
im chodzi o to zejak flote ukaraja w czoluwce zrobi sie tloczniej i wiencej zespolow bendzie mialo szanse na awans liga bendzie wtedy ciekawsza

kibic - 28 lutego 2008, 7:20:00 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl
Cała wina leży po stronie działaczy FLOTY. Szkoda piłkarzy, trenera i kibiców FLOTY.

henrik - 28 lutego 2008, 7:29:37 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl
Co z tego,ze Bydgoszcz przeciez to Kujawski Zwiazek i tyczy sie to tez Torunia .Wałek i śmiech na cała Polske,jesli jest jakas sprawiedliwosc w tym krajuz to oliwa wypłynie na wierzch.Co niektorym na reke sa rozgrywki przy zielonym stoliku,nie potrafia na boisku wiec w inny sposob chca udupic klub,bardzo ,,honorowy,,
Flota na jesien wygrala z TKP Toruń 4:1,z Unia Janikowo 3:1 i z Kotwica na wyjezdzie 2:1.Boisko pokazalo kto jest lepszy.
Chce nawiazac jeszcze do dwoch druzyn z czolowki tabeli Nielba Wągrowiec i Jarota Jarocin obydwa mecze z nimi po 1:1 i obydwa w S-ciu,bardzo dobre zespoly,grali ciekawa piłkę i na chwile obecna kibice tych druzyn zachowuja sie bardzo OK chcac wyjasnic sprawe awansu po sportowemu na boisku.Nie lamentuja jak kujawsko-pomorskie i Kolobzeg i nie kombinuja przy zielonym stoliku.
Jeszcze raz dzieki za słowa otuchy normalnym kibicom z calego kraju.

marcin - 28 lutego 2008, 8:00:06 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl
Elana do 1 ligi

k.s - 28 lutego 2008, 8:17:38 - *.cnet.gawex.pl
Czy K-PZPN tego wczesniej niewidzial ???? Widac jak prowadza rozgrywki !!!!! STADO BARANOW!!!!!!!!!!!!!

typek - 28 lutego 2008, 8:39:12 - *.internetdsl.tpnet.pl
A który okręg prowadził w poprzednim sezonie rozgrywki III ligi gr.II?

kibic - 28 lutego 2008, 9:16:21 - *.internetdsl.tpnet.pl
Jest jeszcze jeden wałek K-PZPN , który niedługo pewnie wypłynie na światło dzienne. W barwach Victorii Koronowo (ta sama grupa II ligi)całą rundę grali Poznański i Modracki - zawodnicy Zawiszy, którzy jesienią przeszli do Koronowa. W jakiś dziwny sposób zostali obaj warunkowo zatwierdzeni do gry w Koronowie mimo, że kluby nie doszły do porozumienia w sprawie transferu i na konto Zawiszy nie wpłynęła ani złotówka! W postępowaniu, które toczyło się później w K-PZPN Victoria przegrała wszystkie kolejne odwołania, a mimo to zawodnicy grali dalej w tym klubie. Obecnie zresztą dalej trenują w Koronowie. Jeżeli K-PZPN karze walkowerami Flotę, mimo iż jej zawodnik był może nieprawidłowo, ale jednak zatwierdzony do gry przez ZZPN, robiąc mu siarę na całą Polskę, to niech będzie konsekwentny i wyciągnie konsekwencje wobec klubu przynależnego do K-PZPN. Brak tu konsekwencji i widać tu wyraźnie, że rozgrywki III ligi nie powinny być prowadzone przez jeden z zainteresowanych okręgowych związków, a już na pewno nie przez K-PZPN.

valdi - 28 lutego 2008, 9:36:03 - *.internetdsl.tpnet.pl (*.0.1.7)
Z Flotą to naprawde jest nie
porozumienie dam przykład (załapano na budowie murarza który robi dobrze tyle tylko że na lewo to to co on wymurował z godnie z planem to trzeba zawalić? zabrać? czy zostawić?). Moim zdaniem jeśli nie miał pozwolenia na pracę to trzeba ukarać ale tylko jego. Ale jest jeszcze jedna sprawa jeśli był wpisany w protokół to był uprawniony do gry bo jak wszyscy wiedzą do sprawozdania wpisuje się dane zawodnika numer karty potrzebna jest karta zdrowia itd. Ktoś z władz przeoczył sprawe a teraz szuka dziury w całym, ale to się zdarza (stare przyzwyczajenia)

Świadek - 28 lutego 2008, 9:56:02 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl
KOTWICA+FRYZJER+KARPINIUK=WROCŁAW
Niedługo wybory - młody ambitny poseł Sebastian K...wodzirej na meczu KOTWY i biesiadzie po meczu oczywiście wygranym w towarzystwie kwalifikatora z Jeleniej Góry Sz....przyszły wyborca prezes K...za chwilę wchodzą sędziowie..sielanka trwa...Fryzjer zrobił swoje.A oni grają w III lidze.A pan K...jest Posłem.Ciąg dalszy nastąpi za tydzień...

zaki - 28 lutego 2008, 11:01:04 - *.ip.netia.com.pl
W sezonie 2006/07 w zdroju grał nie uprawniony zawodnik w trzech meczach(żółte kartki) i zdrój został ukarany trzema walkowerami i karą pieniężną a rozgrywki prowadził wtedy WZPN ,dopiero po rozegraniu meczy działacze Związku zorientowali się ze ten piłkarz nie mógł grać.

whp - 28 lutego 2008, 11:13:09 - *.54.108.23 (*.0.6.104)
Czytam i nie wierzę wlasnym oczom.Slepa nienawiśc do PZPN powoduje,że nic nie winne "Leśne ludki" zbierają wylewane pomyje na ich głowy. Winne są regionalne związki, a PZPN będziemy "chwwalić" jak podejmie decyzję krzywdzącą klub Swinoujski.Panowie czytajcie uważnie co jest napisane!Pozdrawiam.

Hyper - 28 lutego 2008, 12:10:24 - *.127.8.17
Hmm... Bydgoszcz. I wszystko jasne!
Flota trzymajcie się!!!

jogurt - 28 lutego 2008, 12:10:50 - *.torun.cvx.ppp.tpnet.pl
Flota uczciwie, ha ha ha od kiedy? Przecież tam zawsze kręcili.Mam na myśli mecz Flota - TKP gdy ten mecz sędziował Rutkowski z Poznania.Gdzie dziś jest Rutkowski wszyscy wiedzą.Panowie tam zawsze kręcili i kręcą mimo,że dziś walczy się z korupcja w polskiej piłce.Reakcje na ławce Floty gdy przeciwnik jest lepszy zawsze sa takie same,dlaczego Sędzia nas nie lubi.Panowie działacze popełniliście błąd i nie płaczcie nad rozlanym mlekiem.Gratuluję tak zasłużonego działacza jakim jest Andrzej Kaliszan, ile on już klubów pociągnął na dno.

lugos - 28 lutego 2008, 13:23:27 - *.torun.mm.pl
W 100% popieram jogurta:] Dodam że ten pan sędziował najsłynniejszy mecz 2ligi pomiędzy Kujawiakiem a ŁKS-em . Dziwi mnie czemu jeszcze pół Floty nie zmnieniło miejsca pobytu z Świnoujścia na Wrocław

typek - 28 lutego 2008, 13:43:22 - *.internetdsl.tpnet.pl
No.W sezonie 2006/2007 rozgrywki prowadził WZPN i drużyna z ,którego okręgu awansowała?(TUR)

adr. - 28 lutego 2008, 15:44:57 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl
Takie numery możliwe są tylko w Polsce.

ELANA - 28 lutego 2008, 16:31:25 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl
Flota płaczecie? A 2 sezony temu jak Lechia miała grać w Świnoujściu mieliście niby stadion w przebudowie. Pojechaliście do Gdańska i gładko przegraliście, a po miesiącu dostaliście NA FAKTURĘ kilkanaście tysi łapówki (że niby za dojazd). A tydzień po meczu z Lechią graliście U SIEBIE z TKP- szybko sie z przebudową uporaliście.
Jak to mówią: Pan Bóg nie rychliwy...

wyspa - 28 lutego 2008, 18:02:36 - *.uznam.net.pl
Elana co jeszcze wymyslisz? W tamtym sezonie dwa spotkania zostaly rozegrane w Gdansku to fakt, ale Flota nie jezdzila tam sie podkladac, bo inaczej nie wywiozla by 3 pkt.
Co sezon was ktos krzywdzi i wam zabiera awans. Moze wiec wezmiecie sie za siebie? I zaczniecie wygrywac na boisku, a nie co sezon szukac winnego ze znow brak awansu.

barbarez - 28 lutego 2008, 19:19:11 - *.uznam.net.pl
Do kibiców TKP!!To wy co rok nie mozecie wejsc o klase wyzej,co roku gracie i zawsze ktosc wam plecy pokazuje.Na boisku jesienia w Swinoujsciu Flota waszmiotla 4:1 bylem na tym meczu i graliscie zenujaco slabo.Moze to coraz wiekszy płacz co roku z niemoznosci awansu

Czeslaw - 28 lutego 2008, 19:33:41 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl
Jestem sympatykiem Floty,bedac latem w sanatorium chodzilem na mecze.Macie ciekawy zespol i teraz po wzmocnieniach 2 liga mogla byc wasza nie dajcie sie wyrolowac przy zielonym stoliku.Widzialem swietnych kibicow i grono oddanych dzialaczy.Pozdrawiam p.Leona Smazyka-kibic KORONY.

KurE>k - 28 lutego 2008, 20:46:05 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl
I liga dla toruńskiej Elany (na 40-lecie klubu)

Szympek - 28 lutego 2008, 20:50:09 - *.54.235.27
kotwica dziekuje za to...
W Kolobrzegu zawita 1liga...

Albert - 28 lutego 2008, 21:05:06 - *.icpnet.pl
Podpisuję się to co naisał Jogurt. Przepisów się po prostu przestrzega. A jak się nie przestrzega, to o prostu się ponosi konsekwencje !!!
Flocie gratulujemy Kaliszana !!!

FLOTA - 28 lutego 2008, 23:19:21 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl
Do "Alberta".Jaki przepis naruszyła Flota?.Który przepis regulaminu rozgrywek zostałprzez Flotę naruszony?.Zawodnik został zgłoszony do rozgrywek do macierzystego OZPN-u.Został potwierdzony do gry przezOZPN Szczecin.Komplet dokumentów byl załączony.OZPN nic wiecej od Floty nie chcial.

slav - 29 lutego 2008, 12:08:00 - *.hydro.pg.gda.pl
Według Ciebie FLOTA jeżeli kogoś zarejstruje np. OZPN Gdański to nikt inny nie może wnieść zastrzeżeń?
To nie jest dobra interpretacja

typek - 29 lutego 2008, 13:43:43 - *.internetdsl.tpnet.pl
A który okręg prowadził rozgrywki III ligi gr II gdy awansowala Lechia?

Kotwica - 29 lutego 2008, 17:03:55 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl
nie pojmuje, Kotwica winna,jaki macie honor kibice z Kołobrzegu? no żal dupe ściska,a co my kibice mamy do tego? jesli naprawde nasz zarząd tak postąpił to nieznaczy ze to popieram,wręcz przeciwnie,ale z drugiej zaś strony wątpie zeby pchali sie do 1 ligi skoro nie mamy stadionu dobrego nawet na obecną 3 ligę,zresztą panowie opamietajcie sie! nieuprawniony zawodnik,i sprawa jasna? a co do KZPN,to albo poszlo w łape ze dostal pozwolenie albo działacze zakwintowali jego zielona kartę w Polsce,sprawa prosta rzaden dzialacz Floty nie powie teraz och tak to mój błąd,bedą wymyślać niestworzone hitorie,albo obarczac Kotwice! a zreszta Kotwica robila to co zrobił kazdy podpisala sie pod lista ktora byla za ukaraniem floty,lecz nikogo nie namawiala ani nie wykryla takowego Kadiego ze gra nielegalnie,a po drugie to jakby to wlasnie Kotwica była na miejscu Floty to co inaczej byście postąpili,ahhh przepraszam napewno nie wy przeciez tacy honorowi jestescie...

endy - 29 lutego 2008, 17:10:54 - *.chello.pl
Kolejna paranoja w polskiej piłce. Chcą ukarać klub za nieswoje błędy i za to, że jest zdecydowanym liderem oraz kandydatem do awansu ?! Flota jestem z Wami !!! A najbardziej żenujące jest to, jak sobie "ząbki ostrzą" działacze i kibice drużyn, które są za Flotą - typowy obraz Polaków: zazdrość, obłuda i chęć zmieszania kogoś z błotem z uśmiechem na twarzy. Mam nadzieję, że jak ktoś awansuje kosztem Floty, to szybko z 1.ligi wyleci... Pozdrawiam Prawdziwych Fanów Footballu a nie kombinatorów i cwaniaków...

Endy - 29 lutego 2008, 21:41:32 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl
Endy, jak to nie za swoje błędy? To oni nie wiedzieli, ze on jest tutaj nielegalnie ? HeHeh żal co wy tu piszecie... Żal mi jedynie kibiców Floty, którym zabrano awans tak jak i nam pare razy. SKARPA FANS ELANA TORUŃ

FLOTA - 1 marca 2008, 0:10:57 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl
Jeszcze raz stawiam pytanie.Jaki przepis regulaminu rozgrywek naruszyła Flota że została ukarana 11 walkowerami.Proste pytanie a odpowiedzi BRAK.Jeżeli ktoś wie to proszę o odpowiedż.Tylko nie piszcie że zawodnik nie był uprawniony do gry.Powtarzam -zawodnik miał uprawnienie do zawodów w 3 lidze.Dokumenty nie byly sfałszowane.Nie było fałszerstwa dokumentów.Przecież walkowery w zawodach sportowych nie przyznaje się za wykroczenia wynikające za niedopełnienie obowiązków wynikających z ustawy o cudzoziemcach.W tej ustawie mowi sie o deportacjach i grzywnach.

ELANA - 1 marca 2008, 1:01:51 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl
do FLOTA: Człowieku ty jesteś pijany? Czy się zjarałeś?? Rozumiem że jesteś kibicem swojego klubu i starasz się go tłumaczyć, ale przez to narażasz się na śmieszność. Np. twierdząc, że dokumenty nie były sfałszowane. Gdyby NIE BYŁY, toby KAZADI NIE ZOSTAŁBY zatwierdzony. Każdy okręgowy związek przyjmuje dokumenty piłkarzy i weryfikuje ich zgodność formalną (czy nie ma braków etc.). Skoro wy przedłożyliście dokument o pozwoleniu na pracę (który został wydany nielegalnie, bo takiego pozwolenia NIE MOŻNA mieć skoro NIE ma się pozwolenia na POBYT) to oparło się na zaufaniu. Tylko że wy go nadużyliście. I nie napinaj się że wygraliście z nami na boisku 4:1, bo cała liga wie, że w Świnoujściu zawsze wygrywają gospodarze. Dlaczego? Skoro zaprasza się sędziów dzień wcześniej to komentarz wydaje się zbędny...

misiek - 1 marca 2008, 7:47:37 - *.uznam.net.pl
Ja tylko się zastanawiam dlaczedo została już prawie wszędzie zmieniona tabela jak jeszcze ten "wyrok" się nie uprawomocnił. Mam nadzieje że ktoś mi odpisze. Dziękuje

Kibic z Ko - 3 marca 2008, 17:01:08 - *.uznam.net.pl
haa.. mnie wasze komentarze rozsmieszaja.. Gdyby Flota nie była na pierwszym miejscu w tabeli i nie mieli by awansu wyżej.. nikt by sie nie czepiał ich.. ale że maja awans to kibice najezdzaja.. dziewczynki cala prawda lezy na trawie .. flota jest na pierweszym miejscu i zasluzenie jestem z kolobrzegu.. i sledze kazde mecze i perzejzalem mecze foty i widac co potrafi ta druzyna.. i mysle ze My Kibice z Kolobrzegu powinnismy wstawic sie za Flota a nie skaczecie jak takie lalki barbi.. ogarnijcie sie facjaty.. Flota nie powinna być ukarana walkowerami.. moze to byc kara pieniezna ale czemu walkowery bezsensu.. a jeszcze ktos pisal co do jakiegos Rutkowskiego.. przypomne wam mecz Flota - Amica Wronki 1 liga. ! puchar polski .. co pan Mikołajewski odwalil ? Flota miala zasluzone zwyciestwo a ewidentnie widac ze sedzia byl wykupiony Amice. i przez to Flota przegrala 4-3 .. Pozdrawiam z Kolobrzegu i jestem za Flotą żeby odwolali się od tego i awansowali i niech uciekaja z tej ligo będą mieli spokoj !!!!!!!!!!!!!!!!! FLOTA !

esi LG - 5 marca 2008, 16:07:15 - *.chello.pl
Jak już ktoś pisał - odechciewa się grać i kibicować, patrząc na takie wałki... Żal...

wrocław - 7 marca 2008, 0:53:41 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl
jestem z Wrocławia i z mojego punktu widzenia jest mi obojętne kto wejdzie do nowej pierwszej ligi z tej grupy III ligowców. Jestem jednak zbulwersowany wypowiedzią Prezesa ZZPN - Pana Bednarka, iż to wina nie działaczy Floty tylko jego podległego pracownika ZZPN (Szczecin), którego On już zwolnił za m.in. w/w zdarzenie.
Uważam, że PZPN powinien utrzymać nałożoną karę zgodną z przepisami (nieuprawniony zawodnik w meczu - walkower)a także dodatkowo ukarać Pana Prezesa ZZPN Bednarka za brak należytego nadzoru nad podległym pracownikiem (niezależnie od tego czy go już zwolnił). Ponadto w zaistniałej sytuacji w związku z upływem czasu nie wiadomo czy nie miały tu miejsce jakieś dodatkowe kombinacje (celowo nie nazywam ich po imieniu). Zastanawia mnie tutaj układ ZZPN (Szczecin) - Flota Świnoujście? Rozumiem jedynie, że miasta znajdują się blisko siebie.

Pseudonim (max 10 znaków):

E-mail:

Redakcja 90minut.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść komentarzy, które są niezależnymi opiniami czytelników serwisu. Jednocześnie 90minut.pl zastrzega sobie prawo do kasowania komentarzy zawierających wulgaryzmy, treści rasistowskie, reklamy, wypowiedzi nie związane z tematem artykułu, "trolling", sformułowania obraźliwe w stosunku do innych czytelników serwisu, osób trzecich, klubów lub instytucji itp., a w skrajnych przypadkach do blokowania możliwości komentowania wiadomości przez poszczególnych użytkowników lub całe sieci.

 

Napisz do nas