[ Strona główna ]


Jedyny w swoim rodzaju Skarb Ekstraklasy - statystyki, sylwetki, kariery graczy, historie, osiągnięcia klubówSkarb I ligi - statystyki, kariery graczy, historie i osiągnięcia klubówRozgrywki regionalne 2022/2023 - od IV ligi do Klasy C !Wyszukiwarka klubów, zawodników i sędziów w serwisie 90 MinutJeśli chcesz skontaktować się z redakcją - najpierw to przeczytaj!
90minut.pl
 CLJ
 PZPN
RSSSF

 


24 lipca 2008, 15:51:07 - mogiel
Ekstraklasa z Arką bez Zagłębia rusza za tydzień

Ekstraklasa rusza z Jagiellonią Białystok, Piastem Gliwice i Arką Gdynia, a bez Zagłębia Lubin z tygodniowym opóźnieniem. Takie decyzje podjął tuż przed godz. 16:00 zarząd PZPN. Tym samym PZPN postanowił zignorować wczorajszą decyzję Trybunału Arbitrażowego przy PKOl, który nakazał wstrzymanie decyzji o karnej degradacji Zagłębia Lubin.

W przypadku konieczności dołączenia Zagłębia Lubin i Korony Kielce do rozgrywek Ekstraklasy zarząd PZPN będzie rozważał dokooptowanie tych zespołów jako 17. i 18. zespołu i powiększenie ligi.

Mimo decyzji PZPN o starcie rozgrywek w najbliższy weekend, spółka zarządzająca rozgrywkami podjęła decyzję o odwołaniu pierwszej kolejki.

tommy - 24 lipca 2008, 15:53:11 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl
YEAH !!!!!!!!! TYLKO ARECZKA !!!!!!!!

PG! - 24 lipca 2008, 15:54:12 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl
63 lata czekalismy na awans, a w ciagu 2 miesiecy awansowalismy 3 razy .

vivo111 - 24 lipca 2008, 15:55:33 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl
tak najlepiej powiekszyc Ekstraklase do 20 zespolow i bedzie spoloj i kazdy znajdzie swoje miejsce w lidze

maciek - 24 lipca 2008, 15:55:55 - *.crowley.pl
boze niech to bedize prawda
TAG

fhfh - 24 lipca 2008, 15:56:02 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl
ekstra pzpzn

otrHKS - 24 lipca 2008, 15:59:50 - *.silesialan.pl (*.201.22.32)
Słuszna decyzja! Korupcja=degradacja i oby Lubin i Korona swoje odsiedziały

ss - 24 lipca 2008, 16:00:51 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl
ok, super wiadomosc :D oby tylko liga byla... parzysta wreszcie madry ruch PZPN. odnosnie 90minut.pl -> w new'sie chyba powinniscie dac logo pzpn, a nie ekstrakasy sa.....
pz2. i taka informacja o lidze pojawila sie na gazeta.pl o 15:38
tvpnie zgodzila sie na przelozenie, czy opoznienie rozgrywek (chociaz ma praktycznie zadne prawa!!- 4 mecze i skroty w zasadzie tylko), a C+ nie zgodzil sie na powiekszenie ligi.....
TYSKIE EKSTRAKLASA 2008/2009 - 18 zespolowa !!! TAK!!

papaj - 24 lipca 2008, 16:02:50 - *.chelm.mm.pl
Pierwszy raz muszę pochwalić pzpn!!!!!!!!!!!!!!!!

tag - 24 lipca 2008, 16:03:48 - *.freja.dk
Areczka z Gdyni to calej Polski bogini
tylko Arka potrafi awansowac 5 razy w ciagu miesiaca!

nesti - 24 lipca 2008, 16:04:04 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl
wiekszego balaganu dawno nie bylo...

Sobel - 24 lipca 2008, 16:04:31 - *.pools.arcor-ip.net
ja tez pierwszy raz chwale pzpn, dobra decyzja

as - 24 lipca 2008, 16:04:38 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl
PG! - 24 lipca 2008, 15:54:12 - aain168.neoplus.adsl.tpnet.pl
63 lata czekalismy na awans, a w ciagu 2 miesiecy awansowalismy 3 razy .
o kim piszesz, kolego?? jakiej druzynie??? piast? nie, Lechia? nie, slask? nie, polonia w.? nie????????

Erni - 24 lipca 2008, 16:04:49 - *.2.117.16
Kabaretu ciąg dalszy

{J}aras - 24 lipca 2008, 16:07:32 - *.gprs.plus.pl
Wspaniale!!! TYLKO JAGA

mogiel - 24 lipca 2008, 16:08:23 - REDAKCJA
ss - Sport.pl ma jeszcze nieoficjalne spekulacyjne informacje, jakie wypływały w trakcie obrad, a my daliśmy newsa tuż po przegłosowaniu uchwały. To jest ta różnica.

PasyNce - 24 lipca 2008, 16:08:56 - *.tktelekom.pl
Arka&Cracovia

dudu - 24 lipca 2008, 16:09:26 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl
a kiedy zapadnie ostateczna decyzja odnosnie:
W przypadku konieczności dołączenia Zagłębia Lubin i Korony Kielce do rozgrywek Ekstraklasy zarząd PZPN będzie rozważał dokooptowanie tych zespołów jako 17. i 18. zespołu i powiększenie ligi.
???????????????????????/
rozumiem, ze jeszcze dzisiaj, tak?!

dąbrowa - 24 lipca 2008, 16:11:09 - *.ntlworld.ie
BRAWO!!! BRAWO!!! PZPN!!! (pierwszy raz w życiu to mówię)!!!!!!!

ss - 24 lipca 2008, 16:13:43 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl
@REDAKCJA- ok, zwracam honor a kiedy bedzie wiadomo, czy w ekstrakasie bedzie 17, czy 18 teamow? widac, macie ludzi wszedzie i jestescie w sheratonie na obradach pzdr

czark - 24 lipca 2008, 16:15:49 - *.internetdsl.tpnet.pl
Decyzja dotycząca widzewa (przywracająca go do I ligi) też bedzie zignorowana czy nie??

cziko - 24 lipca 2008, 16:16:47 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl
czyli jak rusza ekstraklasa, to rusza takze 1 liga tak?? Dobrze rozumiem ???

vooyek - 24 lipca 2008, 16:17:57 - *.internetdsl.tpnet.pl
jedyna madra decyzja pzpnu. jeszcze mogliby zawiescic zaglebie i widzewa

jeeeeeeaaa - 24 lipca 2008, 16:22:38 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl
góry, lasy, łąki- pola chwalcie PZPN!! :D ekstraklasa 18 zespolowa!! oby pisze

Golbi - 24 lipca 2008, 16:28:12 - *.stk.vectranet.pl
Czark: Jakie takze? Decyzja w sprawie Zagłebia nie jest ignorowana!!!! Bo narazie decyzji nie ma. Jest zawieszenie kary.
Ta liga to jest niezły bajzel To kto gra ustala PZPN a to kiedy graja Ekstraklasa S.A - chore

mjRTS - 24 lipca 2008, 16:36:21 - *.net.euron.pl
Redakcjo, czemu piszesz, że PZPN zignorował decyzję PKOL. Mi to wygląda na oczekiwanie na ostateczną decyzję. Swoją drogą, czy mam przez to rozumieć, że w pierwszej lidze Zagłębie i Korona też na razie nie będą grały?

Johny - 24 lipca 2008, 16:38:16 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl
Nic lepszego nie dało się wymyśleć. Ale decyzja PKOL-u do Sądu Najwyższego!

asd - 24 lipca 2008, 16:39:13 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl
@Golbi- w innych, lepszych ligach tez pare instytucji zarzadza liga, kazda jest za co innego odpowiedzialna.... przy odpowiednim porzadku jest to dobre!

Johny - 24 lipca 2008, 16:46:50 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl
90 minut sie myli. Nie ma zignorowania decyzji PKOl. Decyzja wobec Widzewa została uszanowana, natomiast PKOl nie podjał decyzji wobec Zagłębia, aczkolwiek zostało wstrzymane wykonanie kardy degradacji dla Zagłębia przez PKOl. Ale PZPN zamroził Zagłębie i poczeka na końcowy werdykt. Raczej skończy się tak że liga będzie 18 zespołowa z dokoptowaniem Korony i Zagłębia. ALe musi być kasacja do Sądu Najwyższego w tej sprawie, bo decyzja PKOl-u to katastrofa dla polskiej piłki.

on - 24 lipca 2008, 16:51:01 - *.centertel.pl
A co z I kolejka ekstraklasy podobno odwolana wiadomo cos ??

Lopec - 24 lipca 2008, 16:56:19 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl
Jutro ruszy liga 16 osobowa i bedzie postepowanie wobec Zaglebia i Korony jak nie zdegraduja ich to zagraja w ekstraklasie na runde wiosenna tak bedzie najlepiej.. Bo dlaczego nie? U nas taki cyrk ze wszystko mozna wymyslic

ja - 24 lipca 2008, 17:02:24 - *.adsl.inetia.pl
NA TVN24 MÓWIĄ ŻE EKSTRAKLASA STARTUJE ZA TYDZIEŃ
!!!
Canal+, Orange TV wyraziły zgodę, podobno TVP też zostało już wczoraj poinformowane o tym że tak może się stać.
!!!
A koźmiński właśnie mówi, że nikt z tych 16-stu co byli już w ekstraklasie na dzień 22 czerwca nie może zagrać nigdzie indziej niż w ekstraklasie.
!!!

TB Zabrze - 24 lipca 2008, 17:02:31 - *.bater.net.pl
heh Korona i Zagłębie osłabionę będą drużynami słabymi na ekstraklase - nie przygotowanymi odpowiednio. Dobrze, zdobędziemy więcej pkt na koniec sezonu :D A i tak uważam, że jedna z tych drużyn na koniec spadnie, bo po zwiększeniu ligi do 18 drużyn spadną z Ekstraklasy aż 4 drużyny + 5 drużyna od końca będzie grać baraże.

MartinMix - 24 lipca 2008, 17:02:38 - *.net.zeork.com.pl
Prezes spółki prowadzącej rozgrywki ekstraklasy Andrzej Rusko poinformował po posiedzeniu zarządu Polskiego Związku Piłki Nożnej, że mimo decyzji tego gremium o rozpoczęciu rozgrywek ligowych w najbliższy weekend pierwsza kolejka ekstraklasy została odwołana.

marsad - 24 lipca 2008, 17:03:58 - *.internetdsl.tpnet.pl (*.168.0.161)
A tych bałwanów z komisji arbitrażowej pod sąd. Nie może im to ujść na sucho. Jasno i wyraźnie niech wykrztuszą od kogo wzięli.

adiksg - 24 lipca 2008, 17:13:54 - *.3s.pl
a wystarczylo karac ludzi a nie kluby i niebylo by tego calego balaganu karzac kluby karze sie bogu ducha winnych kibicow!!!dzialaczy dyskwalifikowac dozywotnio!!!

SzlugAG - 24 lipca 2008, 17:19:11 - *.gdynia.mm.pl
Tylko Arka Gdynia,wkoncu jakas sprawiedliwosc bedziemy rzadzic liga!!

TYLKO RTS - 24 lipca 2008, 17:19:21 - *.gprs.plus.pl
Jaka kasacja,wszystko jest zgodne z prawm.Jest troche bałaganu i to wszystko, bez paniki.pzpn narobił bigosu to niech teraz naprawia ale zgodnie z prawem a nie tak jak mu pasuje.

KKP Kolejo - 24 lipca 2008, 17:33:40 - *.160.245.2
Niech wywalą całą ekipę z tego PZPN_U bo tylko przynoszą wstyd polskiej piłce i nie wiedza co teraz maja z rozbić z ekstraklasą połowę drużyn nie ma stadionów !!!!!!!!!!!! i oni chcą porządną ligę????? te stadiony na b- klasę sie nadają

fiona1 - 24 lipca 2008, 17:42:22 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl
Jeśli za korupcję nie wyleciał jak na razie Widzew, oraz na co się zanosi, że również i Korona z Lubinem, to do ekstraklasy należy natychmiast dokoptować najbardziej upodlony przez PZPN łęczyński Górnik, a do I ligi dołączyć Zagłębie Sosnowiec oraz
zdegradowanych w ubiegłym toku Górnika Polkowice oraz KSZO. Do ekstraklasy obok Łęcznej awansować Podbeskidzie, które grałoby na wyższym szczeblu rozgrywek gdyby nie 6 pkt. minusowych, Nie może być tak, że jednych się dołuje a innym uchodzi to na sucho bo stoi za tym Boniek i spółka skarbu państwa.

19kama48 - 24 lipca 2008, 17:43:07 - *.d2.com.pl
mam pytanie jestem kibicem górnika zabrze i chce sie was spytac czy zab tydzien będzie 1 kolejka czy odrazu 2

raul - 24 lipca 2008, 18:02:39 - *.134.222.238
do adminów
może wy to potraficie wyjaśnić
Załóżmy że po rozegraniu np 3 kolejek powiększą ligę do 18 drużyn. I co, zmienią terminarz czy może Zagłębie i Korona będą grały cały sezon tylko między sobą;)
A co jeśli Korona się nie odwoła? Powiększą do 17?
A jeśli pozostanie 16 drużyn i zdegradują Piasta i Arkę, to anulują wyniki 3 meczy i karzą im grać 3 mecze z zaległych kolejek drugiej ligi???

nadkom - 24 lipca 2008, 18:10:14 - *.in.tarnow.pl (*.117.133.132)
denerwuje mnie ze o przyszłości naszej burdelligi wspołdecyduje C+, nie dziwie sie ze nie chca ligi 18 zespołowej, a dla naszej piłki to chyba lepiej jak pikarze beda wiecej grali niz teraz, przeciez teraz jest wiecej przerwy niz gry- smiech na sali. jak cos nie pasuje canalowi to niech sie zajmie swoja frnacuska liga albo niech sobie kupi transmisje ligi cypryjskiej a lige sprzedac polsatowi np

Szczakowia - 24 lipca 2008, 18:11:01 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl
arka jest lepsza od chucka norrisa

fanatyk - 24 lipca 2008, 18:17:23 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl
Pa-ra-no-ja!!!

sopel - 24 lipca 2008, 18:22:50 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl
Myślę,że mimo wszystko to jest rozsądna decyzja PZPN. Jeśli chodzi o ewentualne dołączenie Korony i Zagłębia i powiększenie ligi do 18 zespołow (myślę, że TA nie cofnie swojego chorego werdyktu i nie przyzna się do błedu) to niech sobie grają ale za swoją kasę i żadnych pieniędzy od canal+ w tym sezonie.Dodatkowo proponuję aby na znak protestu nikt nie przychodził na mecze tych drużyn, chociaż zdaję sobie sprawę, że jest to mało realne.

$zczyr/ru - 24 lipca 2008, 18:28:28 - *.static.akk.net.pl
proponuje powiekszyc ekstraklase do 19 zespolow i wsadzic Ruch Radzionkow
Tylko Ruch Radzionkow

Sinik - 24 lipca 2008, 18:30:02 - *.8.136.179
Mam pytanie czy za tydzien beda rozegrane mecze ktore mialy byc w ten weekend czy te co maja byc w 2 kolejce ? Nie wiem czy za tydzien Śląsk gra z Łks -em czy z Ruchem

artthuro - 24 lipca 2008, 18:37:41 - *.adsl.inetia.pl
Jestem pod wrażeniem "błyskawicznych" decyzji PZPN!!!
A ja mam propozycję - zróbcie(zaokrąglając do równiej liczby)20 zespołów w Ekstraklasie,a dołączcie dwa kluby,które nigdy nie były zamieszane w afery(bo powstały dopiero dzisiaj) - Głupota Rząd Polski i Durnota Zarząd Związku!!!

=ZL= - 24 lipca 2008, 18:40:27 - *.bay1.vanc.5gigs.com
Spoko, spoko, jutro powiedzą że Arka spada a wchodzi Zagłębie, Korona i pewnie Wólczanka Wulkanowiec Beskidzki jakiś.
Z drugiej strony to fajnie, bo nikt nie spadnie a powiększa tylko ligę o WZL i Koronę.
Pozdro Lech, Arka.

jungfy - 24 lipca 2008, 18:41:35 - *.54.26.91
Nie tylko nie Arka!!! Niby dlaczego oni maja grac w ekstraklasie jeżeli nie mieli miejsca nagradzanego awansem ani nie byli w barażach... Zagłębie powinno zostać !!!

A w mn - 24 lipca 2008, 18:52:07 - *.gdynia.mm.pl
Trybunałem Arbitrazowym powinna zajac się dyscyplinarna komurka rządowa,lub jakaś komisja sejmowa... I to natychmiast!!!! Bałagan jaki powstał jast głównie zasługą tych ludzi z Trybunału Arb..!!!!! Na jakiej podstawie ten sam skład osobowy wydał diametralnie różne decyzje w stosunku do Arki i Widzewa???!!!! Ta decyzja po prostu cuchnie i powoduje że wszyscy skaczą sobie do gardeł!!! ...Arka jest tam gdzie jej miejsce,poniosła karę,niech ponoszą inni za podobne przewinienia!!!! Niech się skończy wreszcie kupczenie sportem i na boisku niech wygrywać zaczną UCZCIWI!!!!!!.. Łobuzy,lawiranci,cwaniacy WON OD PIŁKI!!! ...Po raz pierwszy popieram działaczy PZPN ,choć też są częściowo odpowiedzialni za bałagan... Na szczęście w pore się wzięli i starają się coś naprawić...!!! Niech jeszcze dojdą dlaczego sprawa Zagłębia Sosnowiec leży w Trybunale od pół roku i nikt jej nie podnosi,natomiast sprawa Widzewa załatwiana jest ekspresowo..!!! Niech się skończy żywot świętych krów a nasz futbol podniesie się.....

Cracoviak - 24 lipca 2008, 19:01:26 - *.171.136.24
Bardzo dobrze że przenieśli inauguracje bo jest taki chaos że trzeba parę dni na przywrócenie normalności. A tak na marginesie to mam nadzieje że w najbliższym czasie "Chłopaki z Arki" oleją ten śmieszny kibicowski układ z glebofanami czerwonego i do szpiku kości skorumpowanego -a w dodatku nadwyraz bezczelnego- KGHM-u Lubin (!)
BO PRZYJACIÓŁ ZAWSZE BĘDZIE TRZECH: ARKA-CRACOVIA-LECH
ps.zaśpiewajmy wspólnie pieśń: "zagłębie lubin- tej ..."drużyny" :P nikt tu nie lubi"

sopel - 24 lipca 2008, 19:04:13 - *.167.udn.pl
Myślę, że ekstraklasa 18-zespołowa to bardzo dobry pomysł, pod warunkiem ukarania Zagłębie i Koronę (jak mawiał na nią mój kumpel - Korupter) odpowiednią karą finansową i odjęciem sporej liczby punktów.
Moja propozycja kar dla Zagłębia i Korony (OSTATECZNA, BEZ PRAWA ODWOŁANIA):
- start w Ekstraklasie z bilansem 17 ujemnych punktów
- kara finansowa w kwocie 300 000 PLN (25 procent na cele charytatywne, albo coś w tym stylu).

Celt - 24 lipca 2008, 19:09:17 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl
W takim razie dlaczego Widzew gra w pierwszej lidze? Bo kosztem Łks Łomża a nie Arki i potężnego Prokomu. Afera Kaczmarka pokazała jasno,że Krauze miał pod sobą szefa MSWiA, policji i Leppera. Napewno nie po raz pierwszy stworzył taki układ. Dzięki takim układom zbijał majątak na prywatyzacji i wygrywał przetargi. Pionki z PZPN nie mają zamiaru zadzierać z oligarchą, który ciągnie za niejeden sznurek.

marianMkS - 24 lipca 2008, 19:11:30 - *.net.zeork.com.pl
ej to kiedy bedzie wiadomo czy KORONA i Zaglebie sa w ekstraklasie czy nie? bo juz od tego zamieszania nic juz nie wiem..... xD

TB Zabrze - 24 lipca 2008, 19:17:38 - *.bater.net.pl
To temat do tych którzy nie widzą co będzie za tydzień. W planach Ekstraklasa S.A. jest ropoczęcie ligi od drugiej kolejki, a mecze pierwszej kolejki będą rozegrane w innym terminie. To tak sprostowanie bo dużo pytań jest na ten temat.

TerazPasy - 24 lipca 2008, 19:20:11 - *.range86-136.btcentralplus.com
sopel nie badz smieszny, moj kumpel przegral w sadzie z powodztwa cywilnego, proces trwal ok. 4-5 lat, teraz koles ma dozaplaty ok 50-60 tys. bo policzyli mu wstecz z odsetkami, a oni kary daja po 70 tys.?czlowieku to sa spolki S.A. obracajace wielkimy sumami, sam awans do E to kasa od C+ liczona w bankach nie w tysiacach, te kary sa smieszne i nikogo nic nie naucza, to wszystko jest smiechu warte z drugiej strony chce sie wyc,bo nawet w Zimbabwe jest lepsze prawo.Czekam na meczyk przyjazni Arka & Pasy

Celt - 24 lipca 2008, 19:22:28 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl
Będą za rok

Celt - 24 lipca 2008, 19:48:35 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl
Hej redakcja może lepiej usuńcie ten mój poprzedni komentarz o Arce, bo mi jeszcze w nocy wjedzie jakieś ABW na chatea ja tylko wyciągam wnioski z prokuratorskiego śledztwa( rozmowy Kornatowskiego o przyjacielu z Gdyni, Kaczmarek pod drzwiami, poseł samoobrony, zachowanie Lepera, rozmowy viceszefa Samoobrony z tym co miał wręczac łapówkę dnia następnego niby o sprawach rodzinnych, słowa K. Mikkego), ale dla sądu to było za mało nawet na aresztowanie Kaczmarka. To znaczy że dowody były za słabe a nie że nie było sprawy ale lepiej usuńcie na wszelki wypadek te komentarze.

Tur Turek - 24 lipca 2008, 20:19:52 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl
PZPN-was ludzie trzeba leczyć. Wstydze się za "naszych" polityków, wstydze się za władze piłkarskie. Gdyby to było możliwe namówiłbym wszystkich kibiców, żeby nie przychodzili przez kilka miesięcy na mecze na znak protestu przeciw waszym decyzjom.

szef wszys - 24 lipca 2008, 20:27:26 - *.85-237-161.tkchopin.pl
Betonowy celcik dał się ponieść fantazjiZ ciebie też niezły "oligarcha"

wuwu - 24 lipca 2008, 20:29:39 - *.dip0.t-ipconnect.de
Oczywista ocyzywistosc jest ze jest normalnie nienormalnie. Wiecej nic nie moge wymyslec na ten balagan. Okaze sie ,ze Korona wogole nie uczestniczyla w korupcji jak Widzew Lubin itp.
Tylko Arka KSZO Podbeskidzie Leczna .....
Smiech zdechlego psa co sie wyprawia.

Celt - 24 lipca 2008, 20:34:54 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl
Szef wszys czyli pan Ryszard? Panie Ryszardzie jestem betonowy i mam nadzieję, że się pan zna na żartach

artthuro - 24 lipca 2008, 20:36:35 - *.adsl.inetia.pl
Przed chwilą usłyszałem w telewizji,że jutrzejsza kolejka jest odwołana - Ha Ha!!! - może doczekaliśmy czasów,w których zamiast na boisku wynik ustalimy przy piwku.Odwołali jutrzejszą i odwołają następną i tak dalej,aż przyjdzie wiosna i stwierdzą,że liga jeszcze nie ruszyła - więc na szybko ustalą wyniki przy stoliczku - i będzie GIT!!!

andrzej - 24 lipca 2008, 20:46:42 - *.cnet.gawex.pl
to jakby w ekstraklasie bylo 18 druzyn to kto w 2 lidze zastąpilby lubin i kielce ?? łomża i pelikan a może sosnowiec ?

Celt - 24 lipca 2008, 20:56:20 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl
Tego nikt nie wie

lukis - 24 lipca 2008, 21:32:41 - *.dabnet.pl
Dzisiaj w radio slyszalem reklame ze jutro w przegladzie sportowym wychodzi skarb kibica Aktualne sklady transfery... kufa a moze powinni powiedziec aktualne kluby w ekstraklasie. Ale taki skarb musialby wychodzic codziennie!!!

osiem6 - 24 lipca 2008, 22:22:34 - *.138.241.140
Wydaje mi się że pogrążony wojną Irak ma lepiej zorganizowaną ligę piłkarską.

alibaba - 24 lipca 2008, 22:41:32 - *.ssp.dialog.net.pl
NALEŻY SKOŃCZYĆ RAZ NA ZAWSZE Z DEGRADOWANIEM KLUBÓW ZA STARE GRZECHY SPRZED 2007 R.
TAK NAPRAWDĘ KARA SIĘ NIEWINNYCH KIBICÓW.
Nie wolno stosować odpowiedzialności zbiorowej i łamać prawo i konstytucję. W Polsce trudno by szukać czyste kluby.
Należy karać osoby .

marx - 24 lipca 2008, 22:58:07 - *.limes.com.pl (*.0.0.147)
Jasne skończmy! Złapaliśmy pare kozłów ofiarnych i dajmy spokój... Powiedz to chłopakom z Górnika Łęczna. KSZO, itd... Alibaba czy ty troszke myślisz!!! Jednemu dowalić, a drugiemu nie bo papugi znalazły jakiś "knyf"...Bzdura! Jechać z każdym po kolei! To da efekt na przyszłość!!!!

Miscuzi - 24 lipca 2008, 23:02:37 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl
Arka już bez Żurawia i Zakrzewskiego, którzy opuścili Gdynię. Tak mówił Michniewicz w TvpInfo.

Ktoś - 24 lipca 2008, 23:06:25 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl
CYRKU ciąg dalszy!!!!!!!!

mario - 24 lipca 2008, 23:46:38 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl
W niemczech jest bundesliga, w anglii premiership, we włoszech serie a, w hiszpanii primiera division, a w polsce BURDELLIGA!!!!

zinio - 24 lipca 2008, 23:56:42 - *.icpnet.pl
alibaba ma racje zgadzam się od początku był przeciw degradacją bo co to ma dać jeśli pan szymański czy wdowczyk są na wolności i śmieją nam się w twarz??

olo - 25 lipca 2008, 2:14:35 - *.zone2.bethere.co.uk
Jestem kibicem Zaglebia Lubin i decyzje z ostatnich dni to paranoja.Ja wole Zaglebie w 1lidze.Wtedy wywalczymy awans na boisku i wrocimy za rok .Takie szopki to mam gdzies.Jedyne co to domagac sie odszkodowania od PZPn.

SiGi - 25 lipca 2008, 3:11:08 - *.internetdsl.tpnet.pl
Ciekawi mnie co stanie sie z Koroną Kielce II która po degradacji Korony Kielce do 1 ligi spadła do 3 ligi małopolsko-świetokrzyskiej! To co sie dzieje obecnie w PZP-nie można nazwać tylko jednym słowem - "BURDEL"!!!

mecz - 25 lipca 2008, 6:23:36 - *.lubin.dialog.net.pl
W statucie PZPN do 2007 roku istniał zapis o przedawnieu popełnionych czynów po okresie dwu letnim . Dziadki z PZPN-u zmienili to ale jak wiadomo prawo nie działa wstecz.
Teraz te leśne ludki zwalają całą wine na PKOL który podjął decyzje zgodnie z obowiązującym prawem no ale co tu sie dziwić jak 2/3 tych panów w PZPN-nie ma alzhajmera.
Twarde prawo ale prawo.
Panie Drzewiecki bądź Pan facetem z jajami i rogoń to towarzystwo wzajemnej adoracji Euro i tak nam już nie zabiorą i niech Listkiewicz skończy z tym szantażem Euro.

danek lubi - 25 lipca 2008, 6:56:10 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl
Porypy brawo PZPN niezle teksty z czego sie cieszycie ze mamy najsłabsza lige i bałagan

kibol - 25 lipca 2008, 6:57:46 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl
Najgorzej na tych geszefcikach wyszedł Górnik Łęczna.Zarząd klubu powinien wynająć najdroższą kancelarię prawną w Europie i pociągnąć PZPN i innych,którzy byli winni bezprawnej degradacji o takie pieniądze,żeby wystarczyło na zakup 2-3 zawodników światowego formatu i tym samym doprowadziliby do upadłości tą skorumpowaną,skostniałą,mafijną strukturę jaką jest PZPN.To jest jedyny sposób na likwidację tego dziadostwa.

4M - 25 lipca 2008, 8:11:20 - *.bielsko.dialog.net.pl
A poza tym, dlaczego nie uznali decyzji PKOI w sprawie Zagłębia L. ale uznali w przypadku Widzewa W.

Godula - 25 lipca 2008, 8:30:22 - *.d2.com.pl
odwołaniu ?? Chyba przesuniećiu jej na inny termin nie ? :/

Kocik - 25 lipca 2008, 9:21:09 - *.chello.pl
To jest zenada co robi "szanowny pan" Kozminski i jego ekipa... DObrze podsumowal sprawe TOmaszewski zeby lige zaczac w grudniu zeby uporzadkowac wszystko( Wlosi tez tak zrobilli po tej wielkiej aferze)

karol - 25 lipca 2008, 10:30:39 - *.icpnet.pl
Wszystkich tych którzy się ciszą z decyzji PZPN, Ekstraklasy SA,różnych instancji odwoławczych naprawdę współczuje. Najbardziej współczuje kibolom którzy się podniecają tym, że np ich klub jednak zostanie w ekstraklasie.
Działacze z Widzewa są bezczelni do granic wytrzymałości.
Ja bym powołał komisję do spraw ratowania Widzewa bo decyzja Trybunału przy Polskim kom. olimpijskim jest absurdalna.Wydali werdyk bez uzasadnienia a następnie uciekli (dosłownie).
Mam nadzieje, że prokurator zajmie się tą sprawą

MZKS! - 25 lipca 2008, 11:06:47 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl
Bardzo dobrze że ARKA zostaje w ekstraklasie. . Bo niby dlaczego jakies zagłebie i korona maja byc w ekstraklasie jezeli kupowali mecze. . ARKA i inne kluby kupowaly mecze ale w zeszlym roku zostaly zdegradowane. .niech i teraz zdegraduja korone zaglebie!!!Niech kazdy placi za swoje czyny!!

tg - 25 lipca 2008, 12:05:42 - *.adsl.inetia.pl
To co sie dzieje w Polskiej piłce to naprawde nie jest juz nawet smieszne.....jestesmy niby cywilizowanym państwem z UE a zachowania co niektórych panów z PZPN są gorsze chyba niz nawet w lidze Mongolskiej....znowu liga startuje o tydzien później...niewiadomo kto bedzie grał w tej lidze...pewnie jeszcze przez tydzien sie zmieni dwa razy ta lista....zwykła Paranoja...a najgorsze ze to wszystko oglądaja młodzi ludzie w polsce i widza ze piłka nozna na poziomie 1 i 2 ligi to jedno wielkie przekretactwo...jak ich teraz zachecic do uprawiania tej dyscypliny skoro na każdym kroku sie mówi" ze tamten gra bo ma wujka tamten bo znajomy menadzera...ten gra w klubie w którym kupili wszystkie mecze...tego trener sprzedawał wszystko itp itd"...bezsensu....i my mamy byc organizatorem EURO 2012.....no coment

kamilb - 25 lipca 2008, 13:33:46 - *.leczna.enterpol.pl
Z tego co wiem jednym z warunków powiększenia ekstraklasy jest zrzeczenie się przez pozostałe kluby po ok. 1mln zł na rzecz ew. Zagłębia i Korony. A wszystko przez to że Canal+ podpisał już umowę na określoną ilość pieniędzy za prawa do transmisji i w umowie mowa jest o 16 zespołach. Tak to będzie trzeba podpisać aneks a Canal+ musiałby dołożyć 3mln zł jeszcze a to kupe kasy i dlatego rozważane są takie możliwości. Ciekawe co na inne kluby...

yo - 25 lipca 2008, 13:40:06 - *.internetdsl.tpnet.pl
MZKS
masz rację, ale częściową, niech zdegradują wszystkich co umoczyli łapska w korupcji, kara minimalna: degradacja o 1 klasę rozgrywkową, a jaką proponujesz maksymalną? Widzew degradacja, OK.
Ale co powinni zrobić z Wami? Przecież w Arce to była dopiero spółdzielnia! Wam powinni przysolić minimum 2-3 klasy rozgrywkowe. Kara powinna być adekwatna do skali przewinienia i sam przyznasz że w porównaniu z Wami Widzew/Szymański to pikuś. Ja jestem i byłem za degradacją Widzewa i odbudowywaniem zespołu od nowej 2 ligi. Kibic Widzewa od 1982 roku.

A w m - 25 lipca 2008, 14:05:35 - *.gdynia.mm.pl
do yo- Kolego yo,w Arce nie było żadnej spółdzielni,Arka wlokła się miedzy 2 i 3 ligą przez dziesieciolecia!!! W tym czasie inne kluby w tym twój zdobywały laury w Polsce... Przeczytaj zeznania Dziurowicza czy fryzjera,oni mówia wyraźnie ze aby grac w najwyższej lidze czy awansować trzeba było płacić!!! Z Arki starano się zrobić kozła ofiarnego... Szczerze- szkoda Widzewa,Arki i nnych ekip,szczególnie zaś kibiców,którazy płacili za teatr piłkarski!!! Przypomnę ze Widzew i Arka miały niemal identyczne zarzuty za ten sam sezon-trzy lata wcześniej!!! Ilosć meczów ustawionych była taka sama,z tym że Arka awansowała{po raz pierwszy od 20 lat} a Widzew mimo wszystko przegrał baraże i nie wszedł....Trybunał Arbitrazowy powinien wytłumaczyc wszystkim kibicom w Polsce,wszystkim Polakom dlaczego odwołanie Arki odrzucił za te same przewinienia ,a Widzewowi nie!!!!!! Za te same czyne i w tym samym okresie???@!!! Przedawnienia za korupcję w piłce noznej nie ma!!! Według wytycznych FIFA i UEFA,której PZPN jest organem podległym o zadnym przedawnieniu korupcji w futbolu nie może być mowy!!! Czy Trybunał tego nie bierze pod uwagę??? Pytam dlaczego ??? Nalezy dodać że odwołanie Zagłębia Sosnowiec leży od pół roku w Trybunale natomiast odwołanie Widzewa jest załatwiane ekspresowo!!!!

Igor - 25 lipca 2008, 14:07:55 - *.gprs.plus.pl
MZKS
No cóż, tylko pamiętaj, ze to dzięki degradacji Korony i Zagłębia Arka ma w ogóle szansę powrotu do ekstraklasy...bo jednak nie udało się Wam awansować piłkarsko.
Dlatego tez uważam, ze patrzysz subiektywnie na sytuację a nie obiektywnie.
Co do Korony i Zagłębia - wedle prawa (dziurawego, a jakże...) POWINNY grać w ekstraklasie i koniec kropka (oczywiście jeżeli PKOL umorzy ich sprawy z powodu przedawnienia...co jest obecnie możliwe). Przepisy odnośnie nie przedawniania się czynów korupcyjnych FIFA wprowadziła od początku 2007 roku. Wiec najprawdopodobniej teraz należy by karać tylko i wyłącznie kluby...(a raczej piłkarzy i działaczy indywidualnie+duże kary pieniężne nakładane na kluby - a nie degradacje, za to co się działo 3-4 lata temu, a czemu np. obecni piłkarze/zarząd a przede wszystkim kibice nie są winni!!), które korupcją zajmowały się od początku 2007 roku. Reszta...no cóż...takie nasze chore i dziurawe prawo...

A w m - 25 lipca 2008, 14:33:40 - *.gdynia.mm.pl
--do Igor-dorzuć Arce minusowe {-5}punkty,której np. Koronie darowano i wyjdzie ci że Arka powinna awansować z 2 miejsca!... Dodaj też,że Arce bezprawnie odebrano możliwosć zdobycia Pucharu Polski,będziesz bardziej obiektywny...pzdr...

yo - 25 lipca 2008, 14:45:09 - *.internetdsl.tpnet.pl
Kto porównuje skalę i okoliczności korupcji w Arce/Koronie do Widzewa ten bluźni.
A tak w ogóle kibice innych zespołów: powiedzcie po co my się kłócimy? Jesteśmy wszyscy pokrzywdzeni przez korupcję a maja nas w du-pie, nikt nam nie chce oddać za bilety a kluby nasze musimy oglądać w niższej lidze. Zrozumcie, że większość (mam nadzieję) kibiców Widzewa jest sfrustrowanych tym co się wydarzyło.

yo - 25 lipca 2008, 14:56:43 - *.internetdsl.tpnet.pl
Cytat z dzisiejszego portalu sport:
"Arka Gdynia
Ze śledztwa wynika, że to najbardziej skorumpowany klub w polskim futbolu. Arka miała ustawić prawie 50 meczów w I i II lidze! Najpierw kupowano, żeby zespół nie spadł do III ligi, później, by awansować do ekstraklasy. To Arka najbliżej współpracowała z "Fryzjerem". W sezonie 2004/05 klub z Gdyni ustawił większość spotkań na swoim stadionie. Sędziowie podyktowali dla Arki 11 rzutów karnych. Gdy gdynianie nie mogli strzelić bramki Mławie, zdenerwowani pytali: panie sędzio, kiedy będzie ten karny?
W korupcyjny proceder zaangażowani byli praktycznie wszyscy pracownicy: prezes, wiceprezes, dyrektor sportowy, trener, kierownik drużyny, sekretarka oraz piłkarze. Większość jest oskarżona w trwającym przed wrocławskim sądem procesie. Wśród nich piłkarz Krzysztof S., który grał w meczach drugoligowych, a teraz znajduje się w kadrze zespołu na ekstraklasę.
================
Jak Widzew o 1 klasę rozgrywkową to Arkę o trzy.

A w m - 25 lipca 2008, 15:10:47 - *.gdynia.mm.pl
..do yo..he he he,zapytaj Janka Tomaszewskiego co wie na temat twojego Widzewa...On przesłał do prokuratury sporo dokumentów.!'''Arka odcierpiała swoje i jest najczystszym obecnie klubem ekstraklasy,poniosła honorowo swoją karę....aaa i jeszce jedno.,jakby Arka miała ustawić 50 meczów,byłaby spokojnie mistrzem Polski ...i to przez kilka tat,nie uważasz???

yo - 25 lipca 2008, 15:49:08 - *.internetdsl.tpnet.pl
Jeżeli Spocony Jan ma materiały to niech kara Widzewa nie minie, ja nie jestem z tych co chcą się po cwaniacku wyślizgnąć sprawiedliwości. Niech tylko wyroki będą sprawiedliwe, czyli jak Widzew kiedyś z licencją zakombinował to i Polonię ukarać, długi oddać a nie tłumaczyć się Grajewskim i Pawelcem, żyliśmy na koszt tamtych pieniędzy więc...
Arka odcierpiała i owszem, tylko kara wyjątkowo niska, jeśli wziąć pod uwagę oczywiście poziom kar dla pozostałych karanych klubów w tym Widzew. 50 ustawionych meczów? A dlaczego by nie? Przecież nie udowodni się wszystkiego. Pzdr.

A w m - 25 lipca 2008, 16:11:30 - *.gdynia.mm.pl
...Ogólnie się zgadzam,wątpliwości budzą jedynie kary,czy za 10 kupionych meczy karać inaczej jak za np.12,15 cz 20??? Przcież korzyść ta sama!Awans...Jeśli morderca pozbawi życia 3 osoby to powinien ponieść mniejszą kare od tego,który uczynił to samo 4 czy 7 razy??? Życzę Widzewowi jak i Arce uczciwych meczów i w przyszłosci sportowej walki na boisku bez podtekstów... A Trubunałowi Arbitrażowemu życzę wydawania rozumnych,jednolitych werdyktów wobec wszystkich klubów bez wyjątku..pzdr.

lol - 25 lipca 2008, 17:09:21 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl
to jak w końcu będzie z 1 kolejka będzie ona za tydzień czy kiedyś tam
prosze odpowiedz ktos

lol2 - 25 lipca 2008, 17:29:43 - *.internetdsl.tpnet.pl (*.18.77.229)
...nie nie bedzie...dopiero w przyszłym roku

artthuro - 25 lipca 2008, 17:35:54 - *.adsl.inetia.pl
Zgadzam się z opiniami,że za takie "machloje" powinno karać się konkretnych za to odpowiedzialnych kretynów...
Klub to tradycja,historia danego miasta,obiekt sportowy gdzie wychowywało się kilka pokoleń znakomitych sportowców(sportowców przez duże "S").
Teraz niszczy się całą historię klubu,pluje się na święte jego barwy...
Ukarać tych konkretnych złodzieji,którzy okradli Nas - kibiców - z marzeń,radości i pięknych tradycji klubowych(mówię tutaj o wszystkich klubach).
Dlaczego konsekwencje ma ponosić klub sportowy(instytucja jak każda inna) - za "dupę" i do paki takiego prezesika,który to nakręcił.
Jak u mnie w fabryce księgowa da "ciała" w papierach,to przecież nie likwidują od razu całego przemysłu....

kibic 69 - 25 lipca 2008, 18:09:36 - *.gprs.plus.pl
Do kibiców Arki gdzie wasz honor z czego wy się cieszycie? że przy zielonym stoliku zapewniliście sobie awana do Ekstraklasy żenada.

endo - 25 lipca 2008, 20:23:29 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl
Czy może ktoś wie, jak to będzie jak PZPN zignoruje werdykt TA i rozgrywki ruszą bez Zagłębia Lubin. Czy TA, albo Zagłębie czasami nie wniesie do sądu sprawy o popełnienie przestępstwa (bo i nawet takie coś może odbić tym z PKOL-u). Co wtedy? Czy będziemy mieli komisarza z UEFA? Czy rozgrywki wogóle ruszą? A może odpuśćmy rundę jesienną i wywalmy wszystkich przekrętasów czyli Koronę, Zagłębie L. i S., Cracovię, Jagę, Arkę, Widzew, Lecha, Piasta... I co dalej?! Może dalej prześwietlmy Wisłę i Legię...? B***el to i tak piękne słowo przy tym całym cyrku.

fish - 25 lipca 2008, 21:41:20 - *.mia.three.co.uk
Mowi sie o korupcji w polskiej lidze, a to co robi PZPN, TA to jest dopiero korupcja. . .

Duda - 25 lipca 2008, 23:45:26 - *.net.igaz.net
Za co chwalić PZPN, za to że narobili takiego syfu? Za to że tkwimy teraz w bagnie? Byliśmy na dnie a spadliśmy jeszcze niżej.

Zdziwiony - 25 lipca 2008, 23:48:38 - *.klc.vectranet.pl
hhahaha Arka nie umiala sobie normalnie wywalczyc awansu do extraklasy bo sa ciency jak dupa weza a teraz sie ciesza ze niby awansowali za umiejetnosci buhehe Gdzie honor

serf - 26 lipca 2008, 4:00:04 - *.nat.tvk.wroc.pl
szkoda gadac żenada

Johny KSG - 26 lipca 2008, 8:55:26 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl
No to nie rozumię,dlaczego tę 1 -szą kolejkę przekładają,te 5 dni przecież nic nie dadzą.Bez sensu....Moi kumple specjalnie z wczasow powracali na LIgę do Zabrza,a tu takie JAJA!
Współczuję Wszystkim Normalnym kibicom!

hehe - 26 lipca 2008, 12:55:39 - *.sta.vectranet.pl
powiekszenie ligi to genialny pomysl bedzie wiecej talentow do kadry

konik_mors - 26 lipca 2008, 12:56:16 - *.204.205.156
A prawda jest taka ze to MY KIBICE na tym cierpimy i tak naprawde kazdy ma to w nosie i pzpn i ekstraklasa sa a ten trybunał to jest jakas pomylka----jaja sobie robia na maksa!!!!

LECH - 26 lipca 2008, 14:26:51 - *.internetdsl.tpnet.pl
Brawo Areczka!!!

sektorgosc - 26 lipca 2008, 18:26:48 - *.chello.pl
SektorGosci.pl

artthuro - 26 lipca 2008, 22:09:08 - *.adsl.inetia.pl
http://pl.wikipedia.org/wiki/I_liga_polska_w_pi%C5
%82ce_no%C5%BCnej_%281937%29
Przeczytajcie sobie informacje po kategorią "UWAGI" - myślałem,że korupcja jest współczesnym problemem,ale nawet przed wojną "brali".
Jak to przeczytałem,to spadłem z krzesła - ze śmiechu!!!

gridzix - 27 lipca 2008, 14:06:49 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl
ta polska liga jest najśmieszniejszą ligą na świecie dlaczego oni czepiają się zagłębia lubin

sneyk - 27 lipca 2008, 19:42:25 - *.icpnet.pl
najgorsze w tym wszystkim jest to ze pzpn to jest u nas panstwo w panstwie zenujace staje się to co wyprawia pzpn. niech to się w koncu wyjasni ten cały bałagan ps 6 kolejka wszyscy do gdyni

Arka - pom - 27 lipca 2008, 21:03:11 - *.sggw.waw.pl
Arka najczystszym klubem w Polsce . Mozna spaść z krzesła jak się czyta niektórych oszołomów. Klub, którego działacze mają zarzuty prokuratorskie. Klub który hurtowo kupował mecze. Ale to pikuś -5 punktów (po 1 na 10 kupionych meczów) i degradacja załatwiły sprawę i już są w Gdyni sami święci i dziewice. Tylko powiedzcie mi co ten klubik robi w ekstraklasie skoro do niej nie awansował? Pomijam już fakt, że poziomu ligi to na pewnością nie podnosi.

licbarski - 27 lipca 2008, 22:26:56 - *.centertel.pl
To ci odpowiem.
Arka dostała najwyższe kary.Wywalona z ligi,punkty ujemne,kara finansowa a do tego bezprawne pozbawienie gry w Pucharze Polski.
Teraz porównaj sobie Widzew czy np.Zagłębie.Jest późno i nie chce mi się już pisać,cześć.

Bajus - 28 lipca 2008, 13:41:35 - *.internetdsl.tpnet.pl
Jaga Jaga Jaga Jagiellonia !!!!!!!! Jagiellonia w 3 w tym sezoie Ekstraklasy !!!! Mistrzem Wisła , V-ce Legia , 3 miejsce dla Jagiellonii !!!!!!!!!!

W.Z.L. - 28 lipca 2008, 19:05:27 - *.2.83.115
Zamrażac to sobie mogą wódke, choc robia to co tydzień pewnie. Mogli juz nas wrzucic do tej 1 ligi i byśmy sobie w tym sezonie odegrali awans, a tak to nas hibernują jak jakieś ufo. Byłby spokój a ligi ruszyłyby w normalnym terminie.
Pozdro Lech, Zawisza, Odra.

kibic - 29 lipca 2008, 7:29:08 - *.poczta.lublin.pl
Jak ruszy liga w takim składzie to dopiero będzie burdel.Arka i Piast bezprawnie w ekstraklasie załatwiono awans przy zielonym stoliku.Zagłębie i Korona nie spadły z OE do czasu wyjaśnienia ostateczych odwołań.Ciekawe jak PZPN dla osiemnastki i młodej ekstraklasy ustawi terminarz?
Burdel się rozbudowywuje w PZPN !!!

Do Cracovi - 29 lipca 2008, 15:31:06 - *.b-ras1.dbn.dublin.eircom.net
Poczekajmy jeszcze 2-3 miesiace jak ujawnione zostana kulisy awansu Cracovii do ekstraklasy - zobaczymy co wtedy bedziesz mial do powiedzenia czlowieku.Spojrz na tabele wszchczasow I ligi i przestan opowidac farmazony marzycielu.Zgoda Zaglebia z Arka jest bardzo dluga i nic tego nie zmieni a swieza przyjazn z Kolejorzem rozwija sie w najlepsze.Swego czasu cieszyl mnie awans Cracovii do I ligi ale pozniej ten klub stal mi sie zupelnie obojety ze wzgledu na dominujaca na trybunach patologie i szerzace sie penerstwo(nie obrazaj wiernych i normalnych fanow Cracovii bo wiem ze sa i tacy)
Ekstraklasa zawsze nasza!!!

antylubin - 29 lipca 2008, 20:33:09 - *.chello.pl
objętne kto z kim gdzie i kiedy aby tylko nie było w ekstraklasie kghm lubin

sly - 31 lipca 2008, 16:27:24 - *.crowley.pl
arka nie powinna grac w eksrtaklasie!

Pseudonim (max 10 znaków):

E-mail:

Redakcja 90minut.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść komentarzy, które są niezależnymi opiniami czytelników serwisu. Jednocześnie 90minut.pl zastrzega sobie prawo do kasowania komentarzy zawierających wulgaryzmy, treści rasistowskie, reklamy, wypowiedzi nie związane z tematem artykułu, "trolling", sformułowania obraźliwe w stosunku do innych czytelników serwisu, osób trzecich, klubów lub instytucji itp., a w skrajnych przypadkach do blokowania możliwości komentowania wiadomości przez poszczególnych użytkowników lub całe sieci.

 

Napisz do nas