[ Strona główna ]


Jedyny w swoim rodzaju Skarb Ekstraklasy - statystyki, sylwetki, kariery graczy, historie, osiągnięcia klubówSkarb I ligi - statystyki, kariery graczy, historie i osiągnięcia klubówRozgrywki regionalne 2024/2025 - od IV ligi do Klasy C !Wyszukiwarka klubów, zawodników i sędziów w serwisie 90 MinutJeśli chcesz skontaktować się z redakcją - najpierw to przeczytaj!
90minut.pl
 CLJ
 PZPN
RSSSF

 


10 listopada 2009, 12:37:09 - prof
Prokurator odczytał akt oskarżenia w procesie Korony Kielce

Proces osób związanych z korupcją w Koronie Kielce rozpoczął się o godzinie 10 w Sądzie Rejonowym w Kielcach. Kilka minut przed godziną 12 prowadzący sprawę korupcji w Koronie sędzia Michał Winiarczyk zarządził 14-minutową przerwę. Wcześniej sprawdził obecność wszystkich oskarżonych. W Kielcach nie stawił się jedynie piłkarz Dariusz M. Na ławie oskarżonych zasiadło 15 osób.

Piłkarz Arkadiusz B. i były sędzia Mariusz P. dobrowolnie poddali się karze. Ich sprawy będą rozpatrywane w innych terminach.

Następnie prokurator Marek Kaczmarzyk przez prawie godzinę odczytywał akt oskarżenia dla poszczególnych osób zamieszanych w korupcję w Koronie.

Najwięcej zarzutów mieli Andrzej B., który według prokuratury kierował całym korupcyjnym procederem, oraz byli piłkarze kieleckiego klubu: Brazylijczyk Hermes N. S. i Maciej P., którzy mieli wręczać korzyści majątkowe w kilkunastu meczach sędziom i obserwatorom w sezonie 2003/2004.


źródło: Echo Dnia

Przebój - 10 listopada 2009, 12:41:50 - *.244.23.9
Dariusz M. = Dariusz Mielec ;) były gracz Przeboju, obecnie kopie się po czole we Wróblowiance Wróblowice (5 liga krakowska). Moze mecz mial ?

wlodi - 10 listopada 2009, 12:43:21 - *.satfilm.pl
Arkadiusz Bilski, Maciej Pastuszka, Hermes Ciekawe co u Wdowczyka :D

ktos - 10 listopada 2009, 12:51:07 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl
a Koronka i tak ma to gdzies i kopie w ekstra czyms tam.

wujoo - 10 listopada 2009, 12:59:37 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl
a co z E. Juniorem? On przecież tylko po koleżeńsku pomagał.

M - 10 listopada 2009, 13:03:07 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl
Korona - jedyny klub który nigdy uczciwie nie awansował do extraklasy , życzy szybkiego spadku najlepiej już w tym sezonie

mes - 10 listopada 2009, 13:11:46 - *.static.ctinets.com
do "M" - zgadzam się w pełni. Gdyby w tym roku nie udalo im sie awansować kosztem zamieszania wokol ŁKS i (lub) Widzewa, zapewne na dłużej ugrzęźliby tam, gdzie ich moejsce, w 1. lidze.
Spasc, moze nie spadna, ale smrod sie bedzie za Korona latami ciagnal. Nie dziwie sie Klickiemu, ze nie chcial byc utożsamiany z tym klubem. Pożytku żadnego (w sensie marketingowym) a smrodek trudno bedzie zwalczyc, a jeszcze nowe fakty mogą wyjść na jaw.... Korona to, już okazuje się, niezłe bagienko.

kk - 10 listopada 2009, 13:12:01 - *.plus.kielce.pl
Korona 2 razy uczciwie awansowała do ekstraklasy. W sezonie 2003/2004 za sprawą Wdowczyka nieuczciwie awansowała do II ligi. A Ty M + jakiemu klubowi kibicujesz - Widzewowi? Radomiakowi? Wiśle? Stali? Podaj nam nazwę tego uczciwego klubu - pośmiejemy się wspólnie.

janusz - 10 listopada 2009, 13:17:39 - *.33.195.47
prawda jest taka że nie ma uczciwego klubu

6 - 10 listopada 2009, 13:21:38 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl
Arkadiusz Bilski, Maciej Pastuszka obecnie juventa starachowice

piszczel - 10 listopada 2009, 13:23:25 - *.centertel.pl
Korona- jedyny klub który nigdy nigdzie nie awansował uczciwie. Skala korupcji powalająca, a kara jak za kupienie 2-3 meczów. Mniejsza przestepczosc była w Widzewie, Zagłębiu S., Górniku P., a dostali o wiele większą kare. KIELCE+PZPN=KORONA

max - 10 listopada 2009, 13:24:38 - *.50.129.66 (*.168.101.105)
brazylijczyk hermes sprzedawał - czy nasi piłkarze/handlowcy znają portugalski - chyba, że oglądali niewolnicę isaurę...

bubu - 10 listopada 2009, 13:27:14 - *.internetdsl.tpnet.pl
Korupter Kielce.....najpierw was zdegradowali za korupcję,a potem dali awans za free!.. ale teraz już w Extraklasie wszyscy dobrze wiedzą..i lecicie tam gdzie wasze miejsce.

kibic - 10 listopada 2009, 13:30:00 - *.poczta.lublin.pl
Czy może zna ktoś klub czysty jak łza na ochotnika odpowiadać naiwniacy !!!! Polak potrafi śmiać się z drugiego a na swoim podwórku jeszcze większy ma gnój

Paolo KKS - 10 listopada 2009, 13:34:23 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl
Głupcy! Przecież prokuratura jest umoczona w układy ubeckie. Dwa ubeckie kluby w tym kraju mają się dobrze - Wisła i Legia. Ponieważ Korona miała potencjał aby im zaszkodzić to ją zniszczono. To samo spotkało Zagłębie Lubin. Ciągle kłody pod nogi się rzuca Lechowi Poznań. Za chwilę okaże się, że Ruch też jest umoczony w korupcję. Jak napisał kibic wskażcie choć jeden klub w Polsce, ktory nie kupił i nie sprzedał żadnego meczu. I co będzie to Wisła i Legia? Umoczyć można każdego, problem tylko w tym, że jedni są do umoczenia inni natomiast nie.

Pangia - 10 listopada 2009, 13:42:14 - *.38.160.60.resman.pl (*.4.37.36)
Do kibic: Bytovia II Bytów - oni są wśród 8 najlepszych klubów w Polsce, a że nie ma ich w E-klasie... Nie stać ich.

cixem - 10 listopada 2009, 13:42:21 - *.internetdsl.tpnet.pl
piszczelku - widzew - jedyny klub na świecie, dla którego czas płynie inaczej niż wszędzie:
2003-2006 dla całego świata 3 lata, dla widzewa więcej niż 6.
1922 - 2009 - dla całego świata 87 lat, dla widzewa 99.

kk - 10 listopada 2009, 13:43:26 - *.plus.kielce.pl
piszczel - Widzew kupował na potęgę, gdy Korona jeszcze nie istniała. Potem kupował jeszcze więcej. Widzew + PZPN = korupcja2

abc - 10 listopada 2009, 13:45:17 - *.devs.futuro.pl
@kibic: może i nie ma czystego klubu ale takie bagno jakie było w korupterze kielce ciężko będzie znaleźć w innej drużynie. Z całego serca życzę Wam jak najgorzej

pajak - 10 listopada 2009, 13:45:47 - *.kielce.vectranet.pl
no niestety przyznanie się do winy w tym kraju skutkuje tym, że Korona ciągle jest napiętnowana i nie schodzi z czołówek gazet i portali. Kolejnym efektem jest stosunek środowiska sędziowskiego do zespołu i wymierzanie "sprawiedliwości" w każdym meczu. Kolesiostwo sędziowskie ma się jak najlepiej.
Chyba nikt nie wątpi,że korupcja się skończyła. Jedynie stawki wzrosły i wszyscy są ostrożniejsi. A kontrowersyjne decyzje zapadają w każdej kolejce. Tu nie ma co rozprawiać nad Koroną. Tu trzeba rozgonić to całe towarzystwo i zacząć wszystko od nowa. Ile to razy kluby są okradane z wyników. To ta sytuacja sprawia, że trzeba iść na układ aby uchronić się przed niesprawiedliwym spadkiem bądź awansować do elity.

Paolo KKS - 10 listopada 2009, 14:01:29 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl
pajak - popieram w 100%

Yeti - 10 listopada 2009, 14:05:32 - *.kielce.vectranet.pl
piszczel wszystkie kluby EK , 1 ,2 ligi razem nie kupiły i sprzedały tylu meczy co twój widzew , opamiętj się i zastanów co piszesz !

mks - 10 listopada 2009, 14:21:04 - *.59.76.47
Najsmieszniejsze jest to, że Korona jako jeden z nielicznych klubow przyznałą sie, wyrzuciała zamieszanych piłkarzy z klubu. TEraz za to przyznanie się - non stop ma czerwone kartki, juz chyba ze 3 czy 4 nieuznane bramki w sezonie i nr 1 w kontrowersjach w TV, jakos dziwnie zawsze po stronie tych, ktorych sedziowie j...bią.
Hermes, Zabłocki i inni z pocałowaniem ręki znaleźli pracodawców w ekstraklasie i nikogo to nie bulwersuje.
A taki oplacany przez Cacka piszczelek (podobno oplacil caly internet w Lodzi:D smie pisac PZPN obok Korony. Ale taka natura napinacza i trola. Niewazne co - byle pisac. Moze przy ojkazji napiszesz czy G.Lato to przypadkiem na waszym świecie awansu sie nie pojawił i czy Wam ekstraklasy nie obiecywał... jak to było?

ZIn - 10 listopada 2009, 14:21:12 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl
Ja pierdykam ja napisze tyle zamknac mordy z korony bo jestescie pajacami napinającymi sie na necie . Banda lapsów

mks - 10 listopada 2009, 14:24:00 - *.59.76.47
a Ty kim jestes i co wlasnie robisz? Pozdrawiam cieplutko

MAX - 10 listopada 2009, 14:26:42 - *.117.166.2
do paolo kks - a błękitni kielce, protoplasta kolportera korony, to niby jakiej opcji politycznej?... jak chce się przymierzać do innych, to najpierw popatrzeć na siebie!!!

kumaty - 10 listopada 2009, 14:28:19 - *.chello.pl
Ludzie, nie że bronie Korony, bo mam gdzieś ten klubik, ale zrozumcie, że korupcja trwa nadal!!Jedynie kręgi się zawęziły, jest większa ostrożność i nawet taki "czysty" Lech kupuje, vide. zeszłoroczny rewanż w pucharze przy konwiktorskiej.

koroniarz - 10 listopada 2009, 14:28:47 - *.adsl.inetia.pl
Nas zdegradowali w przeciwieństwie do korupcyjnego Widzewa który kupił kilka meczy w 2 lidze i chciał kupić baraż z Odrą Wodzisław - pamiętne dwa gole Zganiacza A większe bagno było w Arce Gdynia i Górniku Polkowice.
Piszcie sobie o Naszym klubie co chcecie ale ja wiem jedno, teraz jesteśmy czyści w przeciwieństwie do waszych klubów i czeka Nas lepsza przyszłość. Wczoraj na czacie gazety Echo Dnia prezydent Kielc powiedział że kilku biznesmenów i firm zainteresowanych jest sponsorowaniem Korony bez "wchodzenia" w nazwę drużyny! Także w czerwcu mogą wam szczęki opaść jeśli się okaże że będzie Nas wspierał najbogatszy Polak, Kielczanin Michał Sołowow! A za 2 lata ma powstać nowa Galeria handlowa o nazwie KORONA w Centrum Kielc której właścicielem jest Miłek (właściciel CCC), on też rozmawiał z prezydentem na temat wsparcia drużyny z pieniędzy z galerii. Także za kilka lat europejskie puchary zawitają do stolicy województwa świętokrzyskiego i w pierwszym składzie połowa zawodników to będą wychowankowie Korony - Gawęcki, Kal, Malarczyk, Michałek, Jamróz, Kiercz, Jędryka, Rabenda - Mistrzowie Polski Juniorów 2008 czy reprezentanci Polski U-21 Kiełb, U-23 Wilka.
---
Kielce - Miasto w Koronie

wujoo - 10 listopada 2009, 14:30:08 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl
Ludzie, nie bądźmy śmieszni, tu się nie ma co licytować, który klub mniej a który bardziej był ubłocony korupcją, bo w tym błocie taplali się wszyscy. I ciężko to przełknąć kibicowi ale oni robili z nas idiotów płacących za bilety latami. I nie ma znaczenia, w którym konkretnym klubie to było, bo nawet jeśli jakiś klub "mniej" płacił czy "mniej" brał, to wyniki pozostałych ustawionych spotkań także mogły działać na jego korzyść.

Paolo KKS - 10 listopada 2009, 14:39:31 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl
do max: tu nie chodzi o opcję polityczną milicyjnych Błękitnych. Chodzi o dzisiejszą sytuację polityczną a nie o to co było porzed 20 laty. Dziś Pan C. z Wisły Kraków i Pan W. z Legii to przykłady jadących na starych PRL-owskich ubeckich układach kolesi, ktorzy układają co roku ligę pod siebie i wywalają wszyskich, którzy mogliby im zagrozić. Popatrz sobie, ktore kluby zdegradowano i ktorym się cały czas szkodzi. Chyba nie wierzysz, że reszta klubów w Polsce jest czyściutka, a poza Koroną nie ma innego klubu, ktory kupiłby awans czy pozostanie w lidze? Spójrz na Górnika Zabrze, nie podporządkował się układowi i spuszono KSG, Lech musiał oddać mistrzostwo, bo poleciałby do I ligi w tym sezonie. Co mrzonki? Nic z tych rzeczy, liga jest robiona tylko już nie przez fryzjera. To było amatorstwo. Teraz weszli profesjonaliści, tyko oni do koryta nie dopuszczą nikogo poza Wisłą i Legią choćby s.rał kasą. Załorzę się, że Ruch na wiosnę odnotuję serię niewiarygodnych remisów.

ramirez - 10 listopada 2009, 14:50:42 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl
Kłamstwo powtarzane 100 razy nie otrzyma przez to statusu prawdy - leszcze z ostrowca, łodzi i radomia. Korona do ekstraklasy awansowała w czysty sposób i wy o tym dobrze wiecie. Korona w przeciwieństwie do reszty kompromitujących Robotniczych Towarzystw Sportowych, Gwardyjskich Towarzystw Sportowych czy Centralnych Wojskowych Klubów Sportowych nie grała w I lidze w latach 70 i 80 kiedy to kupczenie meczami miało największą skalę a rozliczyć tego nie sposób. Film Piłkarki Poker to na podstawie historii których klubów powstał. Krzyczycie na Koronę? JAK WAM NIE WSTYD patrzeć w lustro? Korona przynajmniej karała i próbówała wyjaśnić proceder - a reszta?!

ramirez - 10 listopada 2009, 14:53:24 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl
KSZO - następni sprawiedliwi. Za czasów Łaskiego i Stasiaka wszystko zamiatało się pod dywan, ale g.... i tak wypłynęło na wierzch. Teraz pierwsi do oceniania innych. Smiech na sali panowie...

MAX - 10 listopada 2009, 14:57:23 - *.50.129.66 (*.168.101.105)
do paolo kks - być może częściowo masz rację, ale nawet gdyby prokuratorzy się zmienili, to żadnej drużynie nie udowodnią 14 czynów korupcyjnych, jak w przypadku korony.

gadzior - 10 listopada 2009, 15:14:44 - *.chello.pl
do kk i yeti: podaliście jakies teorie...podajcie teraz argumenty potwierdzające te teorie bo ja też potrafie rzucać mięchem na lewo i prawo. dobrze wiecie ze Widzew został ukarany nieproporcjonalnie do winy...która i tak nie jest (formalnie) potwierdzona. Rzadko tutaj coś piszę ale jak widzę takie wpisy to krew zalewa. Pozdro dla normalnych i obiektywnych.

dynamo73 - 10 listopada 2009, 15:27:17 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl
Gdyby chcieć na serio ukarać wszystkie kluby, które w dalszej ,lub bliższej przeszłości nurzały się w korupcyjnym szambie, to trzeba by nakazać rozwiązanie wszystkich od ekstraklasy po C-klasę.

RTS10 - 10 listopada 2009, 15:35:47 - *.toya.net.pl
do KK masz na to dowody ze Widzew kupowal na potege jak was jeszcze nie bylo co ? w Widzewie jedna osoba kupowala mecze/Szymanski/ktory nie ma postawionych zarzutow ani nie jest zatrzymany ani nie odsiaduje wyroku.To wy powinniscie grac teraz w 1 lidze/jeszcze 1 sezon jak nie dluzej/PZPN wiedzial dobrze ze Widzew nie awansuje do do Ex w sezonie 08/09 wycofal baraz i awansowal was do Ex naszym kosztem to my powinnismy grac teraz w Ex bo kare odbylismy w sezoni 08/09 a teraz gramy za frico. WIDZEW THE BEST

Poldi - 10 listopada 2009, 15:58:24 - *.kielce.vectranet.pl
Do rts10 , facet po co wy jesteście potrzebni w Ekstraklasie ? taki słaby klub byłby dostarczycielem punktów a non stop zjmowalibyście ostatnie miejsce i za rok znowu 1 liga , takich slabeuszy nie potrzeba w EK !

1929 - 10 listopada 2009, 15:58:36 - *.adsl.inetia.pl
ramirez, tylko ile KSZO miał zarzutów, a ile wy! KSZO nie kupił dwóch awansów tylko pare meczy a to jest różnica. Wy zamiast w e-klasie powinniście gnić w III lidze bo tam jest wasze miejsce. Gdyby nie to że kupowaliście Korona grała by max. w 2 lidze i walczylibyście o utrzymanie.

itymnieteż - 10 listopada 2009, 16:03:35 - *.chello.pl
@1929
Nazywasz się Marek Cender?

RTS10 - 10 listopada 2009, 16:23:36 - *.toya.net.pl
Poldi o Widzew to sie nie mart napewno nie bedzie dostarczycielem punktow bo wzmocnienia beda na ekstaklase napewno nie bedzie gral o utrymanie

ramirez - 10 listopada 2009, 17:03:23 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl
1929 - nie pisałem nic o skali procederu, nie migam się bo każdy rozsądny człowiek wie, że Korona była bardziej umoczona, ale bez względu na fakt nie macie moralnego prawa nas osądzać. To tak jakby morderca jednej osoby wypominał wielkrotnemu mordercy fakt zabijania...

maks - 10 listopada 2009, 17:03:53 - *.59.76.47
1929 - Korona nie kupiła dwóch awansów. Prokuratura podkreślilą wyraźnie - zarzuty dotyczą sezonu III ligowego i jak stwierdził prokurator - w II lidze Korona byłą czysta. Wiesz cos o czym nie wie prokuratora - leć i zgłoś - zamiast pisać głupoty wynikajace ze zwykłego wiejskiego pieniactwa.
Zresztą juz ktos pisał, że smieszne te licytacje kto i ile kupil, jak liga byla i jest skorupomowana co do jednego klubu - tyle, że poleciały same płotki, a grube ryby o których wspomniano wyzej nadal dzielą i rządzą w polskiej lidze - tylko juz nie rękoma fryzjera bo to miłośnik-amator. Teraz ligą rządzą profesjonaliści. Gosć wie co mówi - zobaczycie dziwne mecze Ruchu, który nagle osłabnie. Teraz na giełdzie podreperuje notowania, a potem bedzie musiał sie podłożyć bo w przeciwnym wypadku i na nich cos znajdą, żeby czasem nie namieszali na pierwszych dwóch miejsach. Taka prawda. Pozyjesz, zobaczysz.

maks - 10 listopada 2009, 17:07:33 - *.59.76.47
p.s. afera w Koronie rozpoczęła sie na parę dni przed meczem z.... Legią Warszawa. Wóczsa Korona mialą ścisły kontakt z czołówką.
Wczesniej Legia zdobyłą majstra a jedyny mecz w którym musiała gonic wynik został wypaczony skandalicznymi decyzjami sędziego Słupika, trenerem Legii był Wdowczyk. Obaj staneli juz przed prokuatorem, ale krnąbrne dziecko TVNu jest przeciez nietykalne i ten klub jest czysty. P.S. Ciekawe kiedy zniknie ten komentarz.

ramirez - 10 listopada 2009, 17:07:34 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl
1929 i jeszcze jedno, Kolporter Korona kupiła jeden awans, nie ma absolutnie żadnych dowodów na kupczenie w II (teraz I lidze). Powtarzam - bełkotanie głupot 100 razy nie stanie się prawdą. Ja też mogę napisać, że KSZO nigdy uczciwie nie awansowało bo w 1986 kupiło mecz, więc wszystkie punkty i awanse po tej dacie są nieważne.

maks - 10 listopada 2009, 17:14:49 - *.59.76.47
ramirez - ciekawe czy chłopcy z Ostrowca pamietaja o meczu Łęczna-KSZO. Chłopcy z Łęcznej nagrali rozmowe z chłopcami z Ostrowca. Rozmowa przeciekła do dziennika Slowo Ludu, To były czasy grubo przed cała aferą korupcyjną, a kto w Youtube wpisze 1993 Wisła Legia 0.6 ten też pozna troche historii czystych polskich klubów tak oburzających sie dzis na Koronę i innych

asasas - 10 listopada 2009, 18:05:53 - *.xdsl.centertel.pl
a kto to jest Andrzej B.??? Gdzie moge znalezc jego zdjecie?

jako - 10 listopada 2009, 18:08:13 - *.dynamic.gprs.plus.pl
Jak czytam że my kibice płaciliśmy za bilety a nas robiono w konia to mi się chce śmiać.Jakbyście nie wiedzieli że w tamtych czasach 90% wszystkiego było ułożone.To ja się pozatym pytam kto w tym skorumpowanym kraju daje w łapę policji,lekarzom,prawnikom,urzędnikom itp. itd.Kto? Jeśli tu sami uczciwi piszą.

DO JAKO - 10 listopada 2009, 18:11:53 - *.xdsl.centertel.pl
jakich czasach, o czym ty mówisz??? A co jest dzisiaj. Uwazasz ze cos sie zmieniło??? Jesteś w błędzie...

jako - 10 listopada 2009, 18:42:26 - *.dynamic.gprs.plus.pl
w błędzie jestem?że napisałem że w tamtych czasach 90% wszystkiego było ustawiane?a nie było?różnica wtedy a dziś?90%-wtedy,80%-dziś

ktos - 10 listopada 2009, 20:44:00 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl
Koroniarze bez szkoly jestescie mega malo inteligentni jak nie widzicie roznic w Waszej sprawie, a np. Widzewa. Widzew zgodnie z wyrokiem powinien grac w ekstraklasie, jedna osoba niby kupowala, dodatkowo bez zarzutow. Korona mega bagbo, duzo meczy kupionych, dzieki ktorym awansowaliscie i teraz gracie w ekstraczymstam dzieki zielonemu stolikowi. Jaka kare poniesliscie? Degradacja, a za rok niesluszny awans? Wiec gdzie ta kara oszolomy?

ramirez - 10 listopada 2009, 22:00:11 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl
ktos -mega dużo inteligentny widzewiak ze szkołą :DDD Przeczytaj swój bełkotliwy wywód bez ładu i składu o sensie nie wspominając. Zgodnie z wyrokiem to Robotnicze Towarzystwo Sportowe o komuszym rodowodzie to powinien zostać zdelegalizowany w 1989 roku... a patologia o 200 letniej historii zaorana...

Marek - 10 listopada 2009, 22:04:05 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl
Po za stadionem nic nie zazdroszczę koronie . Kibice dno Piłkarze dno Kupowanie meczy Ekipa mega lapsów . Nic ciekawego tyle

dynamo73 - 10 listopada 2009, 22:08:15 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl
Skoro Widzew tak na potęgę kupował, jak twierdzą niektóre mądrale, to czemu nie awansował ? Wychodzi na to, że inni kupowali jeszcze więcej.

ramirez - 10 listopada 2009, 22:30:42 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl
Marek - to po co tu siedzisz i czytasz komentarze? :DDD Gula lata i tyle...

Kibic - 10 listopada 2009, 23:29:16 - *.wapgw.era.pl
Widzew zdegradowano dwukrotnie! Za pierwszym razem posrednio (Tomczak), za drugim bezposrednio (widzimisie PZPN). W obu przypadkach przy blasku fleszy i poklasku mediow i innych oszolomow. Komus, po prostu, bardzo na tym zalezalo. Tak wiec, czy wam sie to podoba czy nie, Widzew jest czysty jak zaden inny klub pilkarski w Polsce! Ramirez i inni pyskaci, w sprawie Widzewa i ludzi z nim zwiazanych nie toczy sie zadna sprawa sadowa, a juz troche czasu minelo od medialnej krucjaty Tomczaka. C.D.N.

ktos - 10 listopada 2009, 23:48:39 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl
do ramireza - dziecko, ze nie zrozumiales mojej wypowiedzi to podziekuj pani w szkole, a co ja mowie dopiero podstawowke zaczynasz, wiec wszystko przed toba. Pisze celowo z malej litery wyrazajac brak szacunku do ciebie gdyz nawet Widzew nie potrafiles z duzej litery napisac, w przeciwienstwie do mnie gdzie twoj smieszny klubik bez sukcesow pisalem z wielkiej litery. A o jakiej delegalizacji piszesz dziecko i o jakiej patologii bo chyba sam nie wiesz o czym chcesz napisac.

Kibic - 10 listopada 2009, 23:50:48 - *.wapgw.era.pl
C.D. Otrzyjcie piane z pyskow koroniarze. Wasza propaganda nic tu nie da. Dzialacie jak dajdaje, tylko sprawa inna. Korona Kielce - rekordzista korupcyjny w polskiej pilce noznej! Cala Polska o tym wie, wiec nie jeczec koroniarze. Uszy po sobie i... marsz do kata, wstydzic sie!

ktos - 10 listopada 2009, 23:51:39 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl
i jeszcze jedno do ramireza - jesli chodzi o patologie to chyba miales na mysli swoj kupczacy klubik bez honoru, ktory kary nie poniosl bo awansowal przy zielonym stoliku kosztem Widzewa.

historia l - 11 listopada 2009, 0:23:12 - *.68.107.29
daj daj - Olimpia Poznan 7-1 1993 r....
majster za ptaka 1998 r ....tam to sie dzialo dopiero...Lopinski owczesny dzialacz daj dajow te czasy pamieta

pablo - 11 listopada 2009, 8:53:44 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl
korona -najbardziej skorumpowany klub w Polsce

inny kibic - 11 listopada 2009, 12:02:37 - *.113.40.192.plusnet.pte-ag1.dyn.plus.net
chyba jest w tym cos,Korona planowala awans do 1 ligi grajac w trzeciej kiedy oglaszano rozpoczecie budowy stadionu,przeciez nie po to budowali stadion aby grac z Bronia Radom czy innymi tylko na 1 lige.Wtedy juz powstawal plan awansu za wszelka cene - za jaka? teraz juz wiemy.Zgoda,udowodnili korupcje w 3 lidze ale to chyba tylko wyjatkowo naiwni mysla ze w drugiej lidze przy tej samej ekipie zalatwiaczy, nagle przestali oni uprawiac proceder i grali czysto.To samo bylo w Arce ale w 2 lidze,grali sezon,drugi,kopali sie w czolo,prawie spadli i wtedy prezio wykombinowal ze inaczej sie nie da jak zorganizowac Dragana,Fryzjera a na dyrektora dac Wasikiewicza. Panowie wywiazali sie z zadania i Arka zawitala w Ornge Ekstraklasie, smiem twierdzic ze gdyby prezes Milewski tego nie zrobil Arka dzis kopalaby w 3 lidze razem z Baltykiem o nowym stadionie nikt by nawet nie myslal a zaraz taki powstanie i ogolnie bylaby padaka.Nie popieram korupcji ale Polska to nie Francja elegancja dwa pokolenia musza odejsc w tym nasze zeby zmienic mentalnosc ludzi

dopablo - 11 listopada 2009, 15:12:30 - *.59.76.47
Korona najbardziej skorumpowany klub? Kiedy Korona piach odgarniała z boiska III ligi Wisła Legia, ŁKS, Widzew, Lech ustawali ligę ile wlezie. Mecze o majstra nawet byly pustawiane w świetle kamer dochodzilo do najwiekszych szwindli - a Wy mi tu o płotkach maleńkich piszecie - Sosnowiec, Łęczna, KSzo, Arka, Korona - co to za kluby z całym szacunkiem.... jakos nikt nie pisze o tych największych a wystarczy tylko wpisać Wisła Legia 1993 rok na youtube... żenada te napinki jak sie historii polskiej połki nie zna, która od zawsze była siedzibą korupcji i układów...dlatego brzydzę sie całym tym polskim dziadostwem i smiac mi sie chce z wielkich kibicow na 90minut pl, ktorzy bronia swych klubow zamiast wszystkich w diably porozpędzać....

ramirez - 11 listopada 2009, 18:24:55 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl
widzewiacy - ani piłkarze ani kibice Korony Kielce nie brali udziału w pogromie żydowskim w 1946 r. Więc proszę się nie obrażać...

Pseudonim (max 10 znaków):

E-mail:

Redakcja 90minut.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść komentarzy, które są niezależnymi opiniami czytelników serwisu. Jednocześnie 90minut.pl zastrzega sobie prawo do kasowania komentarzy zawierających wulgaryzmy, treści rasistowskie, reklamy, wypowiedzi nie związane z tematem artykułu, "trolling", sformułowania obraźliwe w stosunku do innych czytelników serwisu, osób trzecich, klubów lub instytucji itp., a w skrajnych przypadkach do blokowania możliwości komentowania wiadomości przez poszczególnych użytkowników lub całe sieci.

 

Napisz do nas