[ Strona główna ]


Jedyny w swoim rodzaju Skarb Ekstraklasy - statystyki, sylwetki, kariery graczy, historie, osiągnięcia klubówSkarb I ligi - statystyki, kariery graczy, historie i osiągnięcia klubówRozgrywki regionalne 2022/2023 - od IV ligi do Klasy C !Wyszukiwarka klubów, zawodników i sędziów w serwisie 90 MinutJeśli chcesz skontaktować się z redakcją - najpierw to przeczytaj!
90minut.pl
 CLJ
 PZPN
RSSSF

 


22 września 2010, 7:07:42 - koofel
Od przyszłego sezonu mecze w Ekstraklasie także w poniedziałki

Dwa mecze w piątek, trzy w sobotę, dwa w niedzielę i jeden w poniedziałek - oto harmonogram każdej ekstraklasowej kolejki od następnego sezonu. Ekstraklasa SA zamieściła taki zapis w ofercie sprzedaży praw telewizyjnych.

Taką zmianę najłatwiej zrobić właśnie teraz, bo nie trzeba jej konsultować ze stacjami telewizyjnymi, które mają prawa do pokazywania meczów. Nabywca praw będzie musiał ją zaakceptować, bo właśnie tak została sformułowana oferta.

Rozciągnięcie ligi (w tej chwili trwa od piątku do niedzieli) ma niewątpliwe plusy, bo będzie ona dłużej konsumowana w mediach. Telewizje pokazujące mecze nie będą musiały wciskać ekstraklasy w weekendowej ramówce, dzięki czemu znajdą więcej miejsca na transmisje innych wydarzeń, a ligowe mecze dostaną miejsce na dodatkową oprawę. A jeżeli w poniedziałek będzie rozgrywane naprawdę atrakcyjne spotkanie, łatwiej wtedy nakłonić widzów, by przełączyli się z innych kanałów.

Są jednak również minusy. Kluby obawiają się, że kibice kupujący karnety na całą rundę nie będą mieć w miarę precyzyjnej informacji, kiedy dane spotkanie się odbędzie - bo może być rozegrane w piątek albo nawet trzy dni później. Może to trochę zniechęcać do kupowania abonamentu na serię meczów. To ważne zastrzeżenie, bo w związku z powstawaniem nowych stadionów wpływy ze sprzedanych biletów mają stanowić coraz poważniejszą pozycję w klubowych budżetach.


źródło: Przegląd Sportowy

Wyatt - 22 września 2010, 7:12:48 - *.chello.pl
"Latwiej bedzie naklonic widzó, by przelaczyli sie z innych kanałów..."
Ale na stadionach bedzie mniej!!
Bez sensu pomysł!

Paweł - 22 września 2010, 7:14:15 - *.onecik.pl (*.0.2.186)
Tak jakby zmierzamy ku Europie, gdzie mecze rozgrywane są od piątku do poniedziałku.

howard web - 22 września 2010, 7:14:38 - *.chello.pl
powinni zrobic tak ze w ekstraklasie bedzie 18 druzyn

glz - 22 września 2010, 7:15:57 - *.gdynia.mm.pl
proponuje mecze w poniedziałek o 14.45...

bodzioha04 - 22 września 2010, 7:16:24 - *.syrion.pl
Bez sensu, jaki idiota to wymyślił??
Mecze w poniedziałek ?? przecież ludzie pracują.
Mam nadzieję,że będzie w godzinach 18-20

DLTN - 22 września 2010, 7:17:23 - *.galileusz.3s.pl
dobry pomysł i nie piszcie głupot. Jak są kiebice w piątki to i bd w poniedziałki. Proste?

djh - 22 września 2010, 7:17:56 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl
A kibice co tam, przeciez moga sie zwolnic z pracy. Po co budowac niwe stadiony. Kretynski pomysł Ruski. Moze wogole niech graja w tygodniu bo w wekend beda zagraniczne ligi.

S - 22 września 2010, 7:23:04 - *.238.180.158
Najlepiej w kazdy dzien tygodnia na okraglo , i liga 14 druzyn. 21 WIEK a idiotow nie brakuje .

zex - 22 września 2010, 7:23:40 - *.cdma.centertel.pl
Bez sensu jeszcze powiedzcie ze w południe

michal - 22 września 2010, 7:26:53 - *.192.68.153
Mi się nie podobają te mecze w poniedziałki. Jest tak w Anglii i jest kijowo. Myślę, że terminy piątek-niedziela są oki.

Scyzoor - 22 września 2010, 7:28:03 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl
mnie tam pasuje.... teraz w kazdej rundzie przynajmniej jeden mecz mi wypada z karnetu- bo to slub, chczciny czy komunia w weekend i dupa nie moge obejrzec.
Nie pasuje... zmień robotę!
A po prawdzie to wypadnie po dwa spotkania na zespół

złocisty - 22 września 2010, 7:34:31 - *.adsl.inetia.pl
ChoRy pomysł!!!!!!!!

fan - 22 września 2010, 7:40:09 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl
A mi się podoba, będzie można zobaczyć nawet 8 meczów w kolejce

mm - 22 września 2010, 7:45:57 - *.254.240.41
Oj coś kiepsko widzę zapełnienie stadionu w poniedziałek.Polska to nie Anglia.Poza tym co to za argument o lepszym układaniu ramówek przecież te mecze pokazują wyłącznie kanały o tematyce sportowej.

buczii - 22 września 2010, 7:53:07 - *.internetdsl.tpnet.pl
mecze wiosek typu belchatow bytom itp w poniedzialki reszta zgodnie z harmonogramem mecze I naszej obecnej ligi sa w srody i jakos nikt nie narzeka kto bedzie mial przyjsc i tak przyjdzie a pikniki niech dalej w domowym zaciszu sie opalaja

Niedziel - 22 września 2010, 7:53:21 - *.lv.lv.cox.net
A niby co za różnica czy w poniedziałek w poludnie czy ok. 18.......jak możesz miec pół Polski do przejechania!!! Chory pomysł.....piłka nożna dla kibiców!!!

nick - 22 września 2010, 8:00:28 - *.chello.pl
Mecz w poniedzialek - w porzo, ale o 20. Nie wczesniej.

Vito - 22 września 2010, 8:02:59 - *.netia.pl
Często sektor gości będzie pusty w poniedziałki Co to za błazny takie ceregiele wymyślają?

Jan - 22 września 2010, 8:04:07 - *.miasto.gdynia.pl
Co za bzdury. W poniedziałek pracuję tak jak tysiące ludzi.
Mecze powinny być w sobotę o jednej godzinie, poza jednym, ktory powinien być wcześniej tak aby można go obejżeć w TV. Ewentualnie jeden w niedzielę.
Wtedy kolejka ligowa ma jakąś wartość, w tym marketingową. Wszyscy kibice o jednej godzinie zasiadają na trybunach bądż na stadionach. To ma jakąś wartość, jest się czymś zainteresować, powstaje jakaś wartość dodana.
A kolejka rozciągnięta od piątku do poniedziałku nikogo nie interesuje, poza kibicami poszczegolnych drużyn, ale oni interesują się tylko swoimi meczami. Jest to tylko zbiór poszczególnych meczów. Kto w poniedziałek będzie pamietał co było w piątek, jaki mecz i kto w nim grał ?

mysh - 22 września 2010, 8:05:34 - *.50.55.110
Wyatt: skoro i tak ktoś nie będzie na stadionie to i tak tej frekwencji nie podniesie, a kanał może przełączy.

hattric - 22 września 2010, 8:06:46 - *.16.242.204
Rusko ty lepiej znajdź sponsora tytularnego a nie takie bzdury pod polsat wymyślaj.Ciekawe kiedy magazyn taki jak liga plus extra może we wtorek ???

mili67 - 22 września 2010, 8:10:49 - *.tvoksywie.com.pl
Bzdura! Jkie zwiekrzenie ogladalnosci TV lige znow wykupi Canal+ i bedzie to ogladac garstka kibicow albo na krzywy ryj w internecie-beznadzieja,kto wymysla takie cudenka??

kibic lech - 22 września 2010, 8:23:50 - *.54.0.182 (*.116.228.60)
mili 67 ma racje, znow canal+ wykupi prawa, i bedziemy ogladac skroty w necie, lub pposzczegolne mecze przerywajace w necie, masakra...

kolo - 22 września 2010, 8:26:23 - *.pz3-nat.espol.com.pl
moim zdaniem swietny pomysl, wiecej meczykow do obejrzenia na zywo w c+ kluby wiecej zarobia, bo to dodatkowa kasa za mecz w c+ na zywo, idzie ku lepszemu...

bolek - 22 września 2010, 8:26:53 - *.trzebinia.mm.pl
Czyli już nie chcą kanału Ekstraklasa? Ostatnio mieli problem ze sprzedażą praw bo nikt nie chciał pokazywać na żywo wszystkich spotkań i dopiero łoś OrangeSport się znalazł. Teraz widzą, że C+ z Orange nie po drodze i może być ciężko znaleźć chętnego na 8 hitowych transmisji tygodniowo dlatego wymuszą 4. Poza tym nie da się obsłużyć dwóch meczy tego samego dnia jednym wozem HD...

Bartek - 22 września 2010, 8:31:24 - *.dynamic.gprs.plus.pl
Dobra decyzja, tak jest w Anglii. Z dobrych wzorców należy czerpać pełnymi garściami.

kibic lech - 22 września 2010, 8:33:38 - *.54.0.182 (*.116.228.60)
CHCIALBYM, ZEBY PRAWA DO POAZYWANIA MECZOW MIAL CYFROWY polsat( tv4, polsat futboll, polsat futbol k 1-4) prawie kazdy polak ma cyfrowy polsat, powinno byc tak, hit kolejki na otwartym polsacie, zas pozostale w tych dodatkowych kanalach, i wyznaczyc godziny meczow np jak w lidze europejskiej np godz 18 i 20.15 , ( 2 mecze w piatek o 20.15, ludzie z pracy wroca,) 4 kolejne mecze w sobote pierwsze 2 mecze o godz 18, 2 kolejne o 20.15, w niedziele ostatnie 2 mecze kolejki o godz 18) PODSUMUWOJAC 4 mecze o godz 18, 4 o 20.15, WYZNACZYC STALE PORY MECZOW, NIEBYLO BY ROBLEMU ZE STACJA TELEWIZYJNA,) a nie godziny jak teraz 14,45, 16, 16.45, 17, 18, 17.45, 19,45, 20....itd poco...

Rav - 22 września 2010, 8:33:49 - *.36.130.56
Bardzo dobra decyzja. A kiboli zapraszam do modlitwy, a nie plakac, ze nie bedzie kibicow gosci!

e - 22 września 2010, 8:39:10 - *.adsl.inetia.pl
@mili67, a co za problem zakupić CANAL+? Jrst przecież ogólnodostępny a kosztuje miesięcznie tyle, co jedno wyjście do knajpy na pizze i piwo.

elkanguro - 22 września 2010, 8:44:11 - *.adsl.inetia.pl
Niestety pomysł dla wielu dobry i tak samo dla wielu tragiczny. Jakbym był kibicem Wisły czy Cracovii to by mi zwisało czy mecz jest w sobote lub niedziele, czy w piatek/poniedzialek - zwłaszcza, że w piątki grają ok. 20 więc pewnie tak samo będzie w poniedziałki. Ale jeśli ja na mecz mojego kochanego klubu muszę jechać prawie 300km to niestety ale piątki i poniedziałki nie daję rady

boki - 22 września 2010, 9:07:46 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl
Ale w poniedziałek innej godziny niż 20.00 sobie nie wyobrażam. Większość osób nie zdąży wrócić do domy z pracy jeśli będzie wcześniej.

batoRy - 22 września 2010, 9:12:56 - *.175.65.187
mecz w poniedzialek = liczba widziow 3tys.....

TB zZabrza - 22 września 2010, 9:18:38 - *.stk.vectranet.pl
Głupi pomysł. Co mnie obchodzą mecze w TV. Ja chodzę na stadion, a nie wiem czy zawsze w poniedziałki będę miał taką możliwość, bo jest to po prostu uciążliwe w związku z moją pracą. Chyba na przyszły rok nie będzie sensu kupować karnetu, jak nie będę wiedział, gdzie ja akurat w tym dniu będę.

Lubinki - 22 września 2010, 9:21:32 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl
w poniedziałek i najlepiej jeszcze o 10 rano.

blabla - 22 września 2010, 9:34:02 - *.adsl.inetia.pl
Super!!! Wyjazd w poniedziałek to jest po prostu moje marzenie... Nawet o 20 nie ma to żadnego sensu. Ludzie we wtorek pracują, uczą się. Takie rzeczy to tylko w Polsce. W Anglii ludzie jadą na wyjazd najwyżej 3 godziny w jedną stronę, u nas wiadomo jak to bywa.

xx - 22 września 2010, 9:48:19 - *.sileman.net.pl
niech zrobia mecze od pn-pt o godz 13 ! frekwencja w lidze 10tys (łącznie wszystkie mecze)

Ricardo - 22 września 2010, 9:48:31 - *.rudaslaska.vectranet.pl
IDIOTYZM!!! To ja myślałem że wpadną w końcu na pomysł żeby rozłożyć to na 2 góra 3 dni a tutaj informacja że 4, heh.
Moja propozycja
Piątek 20.00C+
Sobota 16.00
16.00
18.00C+
18.00
20.00
Niedziela 16.00
18.00C+
Canal+ pewnie i tak wygra przetarg na pokazywanie ligi i więcej niż 3 mecze raczej nie pokaże, bo ma inne ligi, a pokazuje i tak Lige+ i Lige+Extra zatem może ją pokazywać zaraz po pokazywaniu swoich meczy tak jak ma to miejsce teraz, i jest to genialne. Rozgrywanie meczy równolegle o tej samej porze też jest fajne gdy grają drużyny sąsiadujące w tabeli, i nie ma wtedy narzekania że ktoś gra cały czas o 14.45 a inny że tylko o 19.15.

krissCK - 22 września 2010, 9:57:37 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl
super,bardzo dobry pomysł.Więcej meczów sie obejrzy.W Anglii tak sie gra i wszystko jest okiii

pauleta - 22 września 2010, 9:58:10 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl
I przez to nie będę mogła iść na mecz, bo wracam do domu z innego miasta w piątek po południu i wyjeżdżam w niedzielę w nocy. I pewnie takich jak ja jest znacznie więcej. Lepiej oglądać mecz na żywo, niż słuchać marnych komentatorów...

Pfff - 22 września 2010, 10:00:00 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl
W poniedziałki może grać Polonia Bytom i GKS Bełchatów, tam i tak przychodzi ledwie po 3000 ludzi...

TAG - 22 września 2010, 10:05:22 - *.ovh.net
Ja jestem za powiekszeniem ligi do 18 a nawet 20 zespołów i gra systemem wtorek/środa - wekend.
Kluby bedą musiały mieć szersza kadre dobrych zawodników, i nie bedzie narzekania że nie a kondycji grac co 3 dni na kolejnych turniejcha typu ME lub MŚ, lub tez LM I LE.

do scyzoor - 22 września 2010, 10:07:56 - *.adsl.inetia.pl
scyzoor naskrobał:
"A po prawdzie to wypadnie po dwa spotkania na zespół"
po dwa, ale średnio. Legia i Wisła będą grały tylko w sobotę i niedzielę, a np. Korona tylko w poniedziałki, no może raz w piątek, i dwa razy (z wymienionymi wyżej) w weekend. Oczywiście w ten weekend gdy masz chrzciny, itp. Pasuje ci?

bielik - 22 września 2010, 10:08:49 - *.ibdim.edu.pl (*.168.1.161)
Kiepski pomysł. Rozumiałbym jeszcze, gdyby to był warunek telewizji, ale sama Ekstraklasa to proponuje? Człowiek kupowal w poniedziałek gazete i miał relacje, tabelę po kolejce i było OK. A teraz? Podsumowanie kolejki we wtorek, 4 dni po piątku... Bez sensu. Nie lubię zawołania "Piłka nozna dla kibiców", bo to najczęściej wytrych mający pomóc unikać kary chuliganom czy wręcz bandytom, ale w tym przypadku sam mam ochotę tak zawołać.

do TAG - 22 września 2010, 10:12:01 - *.adsl.inetia.pl
TAG naskrobał:
"Ja jestem za powiekszeniem ligi do 18 a nawet 20 zespołów"

pewnie. Na twoim miejscu też bym był, bo powiększenie ligi do 20 zespołów to jedyna szansa na utrzymanie się w niej Arki ;).
zastanów się też chłopie co za głupoty piszesz dalej:
"Kluby bedą musiały mieć szersza kadre dobrych zawodników"

Już w tej chwili nie stać większości klubów na szerszą kadrę, a jak jeszcze dojdą 4 z 1. ligi, to już widzę jak ŁKS czy GKP "stać" na szerszą kadrę ;)

Lin_coln - 22 września 2010, 10:14:51 - *.astral.lodz.pl
Przede wszystkim trzeba zlikwidować termin rozgrywania meczów w piątek o 17:45! To jest chore grać o tej porze? Jak o takiej godzinie w piątek ma być komplet??!! A co do rozgrywania meczów w poniedziałek to jestem za ale o rozsądnej godzinie (czyt. nie wcześniej niż 20.00)

tolki - 22 września 2010, 10:15:19 - *.internetdsl.tpnet.pl
Ale to wiadomo że jak mecz bedzie w poniedziałek to minium o 20.00. Fajny pomysł. Jeszcze tylko powiększcie do 18 drużyn. Ekstraklasa 18, I liga 18, II liga (jedna grupa 20 zespołów) i 4 grupy III ligi (4 województwa na grupe)

WKS - 22 września 2010, 10:16:16 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl
Dla mnie głupota jest granie meczów o 14:45. To jest lekka przesada.

endrju - 22 września 2010, 10:29:57 - *.cityconnect.pl
WKS w Holandi mecze grają o 14.30 czasami nawet wcześniej więc nie wiem o co Ci chodzi...

pilar - 22 września 2010, 10:30:56 - *.108.2.253
a w Anglii nie pracują w poniedziałki???

LubisieZL - 22 września 2010, 10:37:04 - *.ssp.dialog.net.pl
Takie cracovie, legie czy śląski mogą sobie grać w poniedziałki. Im to bez różnicy, bo i tak kibiców nie mają, nawet nie grają atrakcyjnie tylko same błoto, a zarazem nie będa zaśmiecać TV na weekend.

GKS_B - 22 września 2010, 10:38:41 - *.adsl.inetia.pl
Jestem za. Mecze w ponidziałki bede za pewne o 19. lub 20. wiec bedzie czuć atmosfere prawdziwej piłki. Na pewno przyjdzie dużo ludzi. Dzięki temu nie trzeba bedzie grac już o 14:45 w soboty. Te mecze to była jedna wielka porażka. Ciekawe czy C+ bedzie pokazywał teraz 4 mecze kolejki?

Myślący - 22 września 2010, 10:52:44 - *.press-service.com.pl (*.0.1.61)
DOBRY POMYSŁ, pod warunkiem, że poniedziałkowy mecz będzie rozpoczynać się najpóźniej o 20.

mdnm - 22 września 2010, 11:06:57 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl
Pomysł bardzo dobry, oczywiste jest że mecz poniedziałkowy będzie się rozpoczynał o 20. Natomiast dzięki temu pozbędziemy się meczu w sobotę o 14.45, który jest rozgrywany co kolejkę i jest to pora beznadziejna. Ten mecz z 14.45 będzie po prostu wieczorem w poniedziałek. Świetna decyzja, jeszcze tylko powiększenie do 18 drużyn, a argumenty z brakiem kasy są chybione. Nie stać klubu na kadrę i utrzymanie to wejdą inne drużyny, które sponsora mają. PROSTE

dagoda - 22 września 2010, 11:20:51 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl
Świetny pomysł, frekwencja na stadionach jeszcze pójdzie w górę...

Rafał - 22 września 2010, 11:26:03 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl
Wiekszego idiotyzmu dawno nie slyszalem. Nie dosc ze frekwencja jest słaba to teraz wogule spadnie. Może grajcie w srodku tygodnia lepiej cały czas ?.

Amunike - 22 września 2010, 11:34:41 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl
Bardzo dobrze, pomysł trafny. Najlepiej mecz o 20 i będzie git. Ktos pisal bzdury, ze chce mecze tylko o jednej porze. No to chlopcze, nikt Ci nie karze ogladac wszystkiego. Zobacz sobie mecz swojego zespolu i bedzie ok. Ja od wielu lat ogladam przynajmniej 50% spotkan live z Ekstraklasy, a z reszty skroty i bardzo mi to odpowiada.

afd - 22 września 2010, 11:56:01 - *.stk.vectranet.pl
wow co idiota to wymuslil mam jedynie nadzieje ze mecze beda o 20 bo inaczej frekfencja bedzie marna i ja sie chyba nie wybiore na Gornika
P.S
ci co mowia ze to dobry pomysl mieszkaja na zadupiach i nigdy na taki mecz nie pojada a dla kibica przed TV to idealne rozwiazanie

zan - 22 września 2010, 12:10:08 - *.internetdsl.tpnet.pl
angielska jest grana w poniedzialki i jakos nie maja problemow z zapelnieniem kibicow, dla nie ogarnietych ludzi wyjasnienie - normalne jest ze w poniedzialki beda mecze najwczesniej o 19, najprawdopodobniej beda rozgrywane tka jak w wt/sr LM czyli o 20;45.
moim zdaniem dobry pomysl

Domingos - 22 września 2010, 12:15:36 - *.enertel.com.pl (*.168.16.238)
Kiedy ktoś ruszy głową i zamiast pierdółkowatych szczegółów (w który dzień tygodnia mają grać pseudokopacze), pomyśli nad zmianą systemu jesień-wiosna na wiosna jesień. Nasi sąsiedzi ze wschodu, grają tak od dawna i mają przynajmniej drużyny w europejskich pucharach. U nas gra się w marcu w śniegu, w grudniu w śniegu i nie ma sezonu, w którym nie byłyby przesuwane pierwsze kolejki z wiosny. Zwiększyć zimową przerwę między sezonami, i grać kwiecień - listopad z przerwą na MŚ/ME (czerwiec-pierwsza połowa lipca).

jamnik - 22 września 2010, 12:20:52 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl
Nasi sąsiedzi ze wschodu mają drużyny w europejskich pucharach, bo właścicielami tych drużyn są oligarchowie-miliarderzy, którzy na klub sypią ogromnymi pieniędzmi. Gdyby w Polsce kluby miały takie fundusze, to też grałyby w pucharach, niezależnie od systemu gry.

•TNT - 22 września 2010, 12:23:28 - *.204.115.61
Zobaczymy co na to C+. Puki co największy sponsor polskiej piłki klubowej. Nie wierzę w to, że ktoś da większą kasę niż oni.

Corsar - 22 września 2010, 12:27:17 - *.dynamic.gprs.plus.pl
idiotyczny pomysł. Było dobrez to musieli zmienic. Teraz to wlasnie trudniej bedzie znalezc kupce do pokazywania ligi. ja w poniedzialki i tak nie bede ogladac meczy bo sa ciekwasze programy w tv a i tak do tego robota jeszcze dochodzi, gdzie co trzeci tydzien do 22. robie. to juz lepiej by zrobili jakby w samą sobote i niedziele grala liga.

laibach - 22 września 2010, 12:31:24 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl
Ludzie, co wy z tą Anglią? Gdzie tu podobieństwo? Po pierwsze tam w Premiership gra 20 zespołów, po drugie nie grają w piątki, po trzecie grają mniej więcej co drugi poniedziałek. Tam od zawsze wszystkie mecze rozgrywano w sobotę o stałej porze i stały rytuał kibica w Anglii to szybki obiad i na mecz na stadion( a po meczu do pubu) lub od razu do pubu, bo jeżeli nie masz karnetu, to obejrzenie meczu ligowego np. w Manchesterze czy Liverpoolu graniczy z cudem. A prawo do zakupu karnetu przechodzi z dziadka na wnuka i jest więcej warte niż samochód. Teraz kolejki ligowe rozbito częściowo dla telewizji ale bardziej ze względów bezpieczeństwa, bo tam kluby są skupiskach. Albo w jednym mieście jak Londyn(Chelsea,Arsenal,Tottenham,Fulham,WHU) albo kilkadziesiąt km od siebie(Man Utd,Man City,Liverpool,Everton,Wigan,Bolton,Blackpool,Blac
kburn),(Aston Vila,Birmingham,Stoke,Wolves,WBA). O kim jeszcze zapomniałem? Newcastle i Sunderland których stadiony leżą od siebie kilkanaście kilometrów. O klubach z niższych lig nie wspomnę, a tam też przychodzi po kilkanaście tysięcy na mecz. To po co porównywać ligę angielską do polskiej. Ja osobiście podobieństwa nie widzę. Swoją drogą chciałbym zobaczyć jak PZPN w porozumieniu z policją ustala taki terminarz w naszych warunkach, pewnie mecze rozgrywano by od poniedziałku do niedzieli o 8:00. Ale śmiało panowie z PZPN więcej takich fajnych pomysłów a po nowiutkich stadionach będzie hulał wiatr i podrywał puste torebki po chipsach, a od pustych trybun będzie odbijał się echem śpiewany przez kilkudziesięciu najwierniejszych kibiców hymn Ligi Polskiej " PZPN,PZPN je**ć,je**ć PZPN"...

alex - 22 września 2010, 12:35:12 - *.mofnet.gov.pl (*.14.42.223)
Świetna decyzja, w poniedziałki często nie ma co oglądać w TV

wlkp - 22 września 2010, 12:37:44 - *.dynamic.gprs.plus.pl
Ja ma lepszego pomysła:
Canal + kupuje prawa z Cyfrowym Polsatem i:
piątek o 18:00 (Polsat Sport/C+)
piątek o 21:00 (na C+ i Polsacie otwartym)
Sobota 16:00 (C+, Polsat Futbol)
Sobota 18:00 (Polsat Futbol)
Sobota 21:00 (Polsat Futbol/TV4/ C+ Sport)
Niedziela 17:00 (Polsat Futbol/ Polsat Sport/ TV4)
Niedziela 20:00 (Polsat Sport/ C+ Sport)
Poniedziałek 20:00 (Polsat Sport/ TV4/ C+ Sport)
Większe wpływy były by dla klubów bo Ekstraklasa dotarłaby do dużo większej liczy widzów. Kupno pakietów przez dwie platformy (kiedyś tak było)byłby duży wybór i same platformy nie straciłyby bo ludzie nie zmieniali by platform bo na ich byłaby Polska Ekstraklasa

KOLEJORZ - 22 września 2010, 12:54:49 - *.darnet.pl
A wie ktos kto bedzie walczył o prawa do pokazywania ligi? C+ bedzie z Orange czy sam startował do przetargu? oprucz tego Polsat i N czy jeszcze ktos ?pytam bo nigdzie nic nie pisze pozdro! PS Wlkp ale masz pomysła ze mecze w C+ i Polsacie i zeby ogladac mecze trzeby by miec 2 platformy Cyfrowy Polsat i Cyfre ciekawe kto by co miesiac placił 2 abonamenty pozdro!

wlkp - 22 września 2010, 13:10:44 - *.dynamic.gprs.plus.pl
ale retransmisje byłyby na kanałach c+ i na kanałach Polsatu i mecze o stałych godzinach
kiedyś prawa miał C+, TVN na mecze Wisły, TVP i Wizja Tv.. ciekawie było

KOLEJORZ - 22 września 2010, 13:35:13 - *.darnet.pl
Nie wyobrażam sobie zeby mecze mojego Lecha pokazywał Polsat i Romek K je komentował mi juz wystarcza jego popisy w meczach pucharowych Lecha gosc zenada i tyle.

kks - 22 września 2010, 14:03:38 - *.56.176.231
tylko cyfra dziekuje do widzenia

y - 22 września 2010, 14:13:51 - *.adsl.inetia.pl
Bardzo dobra decyzja

kibic lech - 22 września 2010, 14:24:13 - *.54.0.182 (*.116.228.60)
jak znow wygra przetarg canal + ta cyfra, to liga na tym nie zyska, mecze w poniedzialek to wogole parodia, kluby beda znowu narzekac, lepiej zeby prawa do pokazywania meczow mial polsat moja propozycja:-)
..........
. tv4, polsat futboll, polsat futbol k 1-4) prawie kazdy polak ma cyfrowy polsat, powinno byc tak, hit kolejki na otwartym polsacie, zas pozostale w tych dodatkowych kanalach, i wyznaczyc godziny meczow np jak w lidze europejskiej np godz 18 i 20.15 , ( 2 mecze w piatek o 20.15, ludzie z pracy wroca,) 4 kolejne mecze w sobote pierwsze 2 mecze o godz 18, 2 kolejne o 20.15, w niedziele ostatnie 2 mecze kolejki o godz 18) PODSUMUWOJAC 4 mecze o godz 18, 4 o 20.15, WYZNACZYC STALE PORY MECZOW, NIEBYLO BY ROBLEMU ZE STACJA TELEWIZYJNA,) a nie godziny jak teraz 14,45, 16, 16.45, 17, 18, 17.45, 19,45, 20....itd poco...

ŁKSPOLSKA - 22 września 2010, 14:28:02 - *.p.lodz.pl
Super pomysł, tylko TV powinna więcej płacić klubom w takim razie. I trzeba będzie bardziej pilnować pzpn i otoczkę, żeby wyniki nie były ustalane. Każdy wie o co chodzi. Każdy będzie oglądał co będzie chciał i dla fanatyków super opcja, bo będą mogli obejrzeć wszystko na żywo. ŁKS GOOL! Za rok tam namieszamy

ree - 22 września 2010, 14:33:39 - *.adsl.inetia.pl
Żeby tak jeszcze terminarz był znany na całą rundę a nie trzeba czekać z terminem meczu do ostatniej chwili. Co z ludźmi którzy kupują karnety?

Domingos - 22 września 2010, 14:59:57 - *.enertel.com.pl (*.168.16.238)
jamnik - 22 września 2010, 12:20:52 - arh129.neoplus.adsl.tpnet.pl
Nasi sąsiedzi ze wschodu mają drużyny w europejskich pucharach, bo właścicielami tych drużyn są oligarchowie-miliarderzy, którzy na klub sypią ogromnymi pieniędzmi. Gdyby w Polsce kluby miały takie fundusze, to też grałyby w pucharach, niezależnie od systemu gry.
To, że pieniądze nie grają, udowodniło Ci w tym roku wiele drużyn - z polskimi na czele, które nie radziły sobie z półamatorami. Nie możemy się przebić przez eliminacje europejskich pucharów, bo na przygotowanie mamy 2-3 tygodnie. Przesunięcie cyklu sezonu sprawiłoby, że bylibyśmy w jego trakcie, co za tym idzie, mielibyśmy przewagę nad mocarzami z Azerbejdżanu, Litwy, Danii czy Czech.

Roki - 22 września 2010, 15:12:17 - *.xdsl.centertel.pl
Słabo mała frekwencja będzie w poniedziałek.

^^ - 22 września 2010, 15:23:32 - *.dynamic.gprs.plus.pl
Zobaczcie jak jest w Europie rozgrywane i dopiero narzekajcie a jeśli tak wszyscy grają to czemu u nas ma być inaczej uczmy się od najlepszych najwyższa pora..

Obiektywny - 22 września 2010, 15:39:19 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl
Powaleni!Kolejny idiotyczny pomysł.No ale teraz w mediach będzie się dłużej mówiło o lidze bo aż 4 dni to i kaski więcej zarobią.Ja bym pierwszą połowe grał w piątek drugą w poniedziałek-jeszcze dłużej by się huczało w mediach a z tego większy zysk był by.

Sestak - 22 września 2010, 15:50:43 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl
samobój! Kibice przrosną do foteli a nie krzesełek stadionowych. W takim razie po co nowe stadiony? A poza tym ligowa piłka nożna to przyjemność weekendowa, a w otwartym paśmie TVP kolejka ligowa i tak ma żenującą oprawę, więc zmiana na lepsze będzie żadna.

xxx - 22 września 2010, 16:03:49 - *.adsl.inetia.pl
Ja mam chyba najlepszy pomysl,najlepiej by bylo jakby kluby same sprzedawala prawa do transmisji
Przyklad:
C+( korona, lech, slask, belchatow)
plsat (wisla, jagielonia, crakowia, arka)
tvn (legia, polonia, gornik, lechia)
nowy operator (widzew, polonia b, ruch,zaglebie)
i wszyscy byli by zadowoleni
bron boze zeby tylko na takie cos nie wpadli wtedy by sie dzialo

Adriano - 22 września 2010, 16:21:18 - *.sml.pl
A ja uważam, że to dobrze. Większość meczy, które lecą w sobotę pokrywają się w tym samym czasie, a ja chciałbym obejrzeć je wszystkie w całości.Ostatnio wykupiłem w związku z tym cyfrę+ z pakietem podstawowym wraz z opcją dodatkową, czyli kanałem Orange Sport i płacę niecałe 30zł. Wiem, że poziom jest jaki jest, ale jestem Polakiem i chcę oglądać polską ligę. Jestem też zdania, że nie powinno się odbierać praw komuś kosztem innego. Najlepiej będzie gdy każdy kto posiada np cyfrowy polsat, cyfrę+itp będzie mógł te mecze oglądać. A kto woli polsat, n czy cyfrę +, wybór należy do niego. Najważniejsze by liga była ogólnodostępna. To pomoże nie tylko widzom, ale też klubom, bo nie będzie płacił im tylko jeden operator.

SkibiAG - 22 września 2010, 16:22:13 - *.mlyniec.gda.pl
Niech w czwartki zrobią o 7 rano mecze. Poprawą jakości ekstraklasy by sie zajeli

aalex - 22 września 2010, 16:38:29 - *.batnet.pl
Adriano opowiadasz bzdury. Na 8 meczy 2 mecze ma C+ i tylko te sie pokrywaja, a reszta specjalnie jest robiona tak aby szlo wszystkie w calosci obejrzec. Moim zdaniem pomysl bzdura totalna. Ale moze to krok do tego aby zrobic lige 18 zespolowa, wtedy ten pomysl nabiera na znaczeniu Taka liga musi byc w Polsce, inaczej to wszystko jest do kitu.

Yaro - 22 września 2010, 17:04:52 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl
BO TAK JEST W ANGLII - CO TO ZA BZDURY !!! Tam wsiad sie w pociag i po 1-2 godzinach jest sie na stadionie gosci. Mniejsze odleglosci. Wszak liga angielska to liga Wielko-Brytyjska

kkk - 22 września 2010, 17:20:07 - *.adsl.inetia.pl
W lidze czeskiej grają tak samo. Jedyny plus jest taki że nie będzie juz spotkan w sobote o 14.45.

Adriano - 22 września 2010, 17:29:33 - *.sml.pl
Do aalex. No ok masz rację tylko te 2 mecze się pokrywają. Tyle, że kanał Orange Sport w tym samym czasie pokazuje mecz np Polonia Bytom- Arka Gdynia zamiast meczu Wisła-Korona, który wydaje się być o wiele ciekawszy nie ujmując tamtym dwóm drużynom. Poza tym ligę polską każdy powinien móc oglądać w domu, a kwestia tego ile ma ona mieć drużyn to już inna sprawa.

wariacikC - 22 września 2010, 17:45:28 - *.adsl.inetia.pl
Beznadziejny pomysł...

jakubek - 22 września 2010, 17:57:31 - *.cdma.centertel.pl
idioty c+i orange maja jeszcze przez 32 sezony ekstraklase i raczej tego nikomu nie puszcza bo to ich produkt i najwiecej za to placa

aalex - 22 września 2010, 18:05:18 - *.batnet.pl
Co to kanalu orange sport, podoba mi sie ze jest kanal ktory transmituje wiekszosc spotkan, c+ tez mam wiec mam wszystkie mecze w domu. C+ wynegocjowalem przy koncu umowy. Denerwuje mnie puchar polski ktory kazdy z operatorow olewa a to rownie ciekawe widowiska. Co do pomyslu omawianego tutaj, bez sensu bez powiekszania ligi. Totalnie niepotrzebny.

Adriano - 22 września 2010, 18:11:41 - *.sml.pl
Do jakubek. No niby tak, ale mogą zawsze pójść do porozumienia z polsatem. Nie tak dawno zresztą w Canal+ pojawiły się kanały polsatu, których nie było dotychczas.

kibic lech - 22 września 2010, 18:49:08 - *.54.0.182 (*.116.228.60)
szkoda ze w pakietach CYFROWEGO POLSATU nie ma kanalow orange sport czy canal+, heh fajnie by bylo, 70 % polakow ma cyfrowy polsat, ja z reszta tez go mam, niezamierzam go zmieniac, tylko i wylacznie bo polska pilka leci na cyfrze+ czy jakjej tam, zastanawia mnie jedynie tylko jedno, dlazego udostepnili nam kanal (orange sport info),a nie orange sport ...??

sss - 22 września 2010, 19:18:25 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl
czy lepiej czy gorzej nie wiem ale tak jest np. w Anglii i się sprawdza

jac - 22 września 2010, 19:24:01 - *.htsit.net
Piłka nożna ma być przede wszystkim dla kibicow a nie dla mediów. Światem rządzą pieniądze i wielkie korporacje które za nic mają zwykłych ludzi, liczy się tylko interes firmy. Mało kto dzisiaj pracuje po 8 godzin więc kto zapełni w poniedziałki piękne i bardzo drogie nowe stadiony? Kluby pewnie wyjdą na swoje bo otrzymają pieniądze z praw do transmisji ale jaki to ma sens. Gdzie jest w tym wszystkim idea sportowa? Dla kogo istnieją kluby, dla kogo grają piłkarze?

DEXTER - 22 września 2010, 19:36:39 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl
ten news daje jasno do myślenia żeby zwiększyć ligę do 18 drużyn

Rudziol - 22 września 2010, 19:59:08 - *.opera-mini.net (*.2.96.15)
Nie wiem kto jest bardziej p.....y,autorzy tego chorego pomysłu ,czy "kibice"którzy to popierają!

oo - 22 września 2010, 20:07:05 - *.204.191.157
wypadnie daleki wyjazd i co dwa dni urlopu

Adi-KSG - 22 września 2010, 20:27:08 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl
20 ekip w extraklasie!!!

mądry - 22 września 2010, 21:07:22 - *.dynamic.gprs.plus.pl
...szkoda.
Od tego jest Piątek, Sobota i Niedziela.
...cóż na głupotę nie ma rady.

west - 22 września 2010, 23:12:20 - *.proxy.aol.com
W poniedziałki może być jedynie retransmisja jednego z meczy rozgrywanych wcześniej, ale nie transmitowanego bezpośrednio!!!

ZabaGieKSa - 23 września 2010, 2:41:51 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl
jak poniedziałek to mecze o 11:15

cichy - 23 września 2010, 10:13:00 - *.internetdsl.tpnet.pl
4 dni to chyba żadna liga nie gra.
Włoska - So, N
Hiszpańska - So, N
Angielska - So, N, Pn
Polska - Pt, So, N
i to było OK, po co przedłużać...

kibic - 23 września 2010, 10:40:06 - *.235.64.13
Więcej drużyn i lepiej bo nie będzie dwóch meczów w jednym czsie

kibic - 23 września 2010, 10:42:12 - *.235.64.13
Dodatkowo jak będzie jakiś klub grał w tygodniu w pucharach to zagra w poniedziałek więcej odpoczynku

pablo - 23 września 2010, 14:09:48 - *.ssp.dialog.net.pl
Przede wszystkim należy powiększyć ligę do 18 drużyn!!!!!
to podstawa...
obudźcie sie w tym PZPNie!!!!!!!
poza tym powinna być ogólnodostępna tv transmitująca mecze zarówno ekstraklasy jak i 1 ligi, bo większa oglądalność = większe wpływy z reklam, a co za tym idzie większe wpływy dla klubów, oraz a nawet przede wszystkim świetna promocja tego pięknego sportu

KMWTW - 23 września 2010, 14:22:51 - *.sileman.net.pl
Tak, wzór Angielski mówicie? Tam jest od soboty do pon. jesteśmy chyba pierwszą Ligą rozbitą na 4 dni.

strzecha - 23 września 2010, 16:58:48 - *.177.c91.petrotel.pl
Po co nie zrobić tak jak jest w Niemczech.Piątek 1 mecz w sobotę 4 mecze o17.30 jeden o20.00 w niedzielę 2 .Poniedziałki nie wchodzą w grę!!!

miki - 24 września 2010, 7:30:13 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl
sens pomysłu w listopadzie, grudniu, lutym i marcu?
to około 1/3 rozgrywek

stefan - 24 września 2010, 15:15:39 - *.tychy.vectranet.pl
bez sensu pomysł

Pseudonim (max 10 znaków):

E-mail:

Redakcja 90minut.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść komentarzy, które są niezależnymi opiniami czytelników serwisu. Jednocześnie 90minut.pl zastrzega sobie prawo do kasowania komentarzy zawierających wulgaryzmy, treści rasistowskie, reklamy, wypowiedzi nie związane z tematem artykułu, "trolling", sformułowania obraźliwe w stosunku do innych czytelników serwisu, osób trzecich, klubów lub instytucji itp., a w skrajnych przypadkach do blokowania możliwości komentowania wiadomości przez poszczególnych użytkowników lub całe sieci.

 

Napisz do nas