[ Strona główna ]


Jedyny w swoim rodzaju Skarb Ekstraklasy - statystyki, sylwetki, kariery graczy, historie, osiągnięcia klubówSkarb I ligi - statystyki, kariery graczy, historie i osiągnięcia klubówRozgrywki regionalne 2016/2017 - od IV ligi do Klasy C !Wyszukiwarka klubów, zawodników i sędziów w serwisie 90 MinutJeśli chcesz skontaktować się z redakcją - najpierw to przeczytaj!
90minut.pl
 PZPN
RSSSF

 


27 czerwca 2012, 7:19:10 - koofel
Mouhamadou Traoré piłkarzem Pogoni

Mouhamadou Traoré przechodzi do Pogoni Szczecin. Senegalczyk związał się wczoraj z beniaminkiem Ekstraklasy dwuletnim kontraktem.

Pogoń pozyskała go za darmo, bowiem w poniedziałek rozwiązał kontrakt z Zagłębiem Lubin.

To pierwszy nabytek szczecińskiego klubu przed nowym sezonem.


źródło: własne / Przegląd Sportowy

zakladowie - 27 czerwca 2012, 7:26:21 - 83-168-108-165.pz3-nat.espol.com.pl
Mysle ze to dobre wzmocnienie, lecz dawal bym tez szanse mlodym. Na przyklad Zwolinskiemu : )

trevor102 - 27 czerwca 2012, 7:28:54 - actj123.neoplus.adsl.tpnet.pl
no i dobrze, może się przydać

majki - 27 czerwca 2012, 7:32:11 - 213-17-169-202.ip.netia.com.pl
Na jakiej pozycji bedzie grał? Bo chyba nie napastnika? Ile bramek strzelił podczas pobytu w PL? A my narzekalismy na Vuka... ehhh...

hu - 27 czerwca 2012, 8:22:49 - c-4c65e555.039-2-64736c16.cust.bredbandsbolaget.se
przerazajace ze takie szroty po polskich boiskach jeszcze biegaja

123 - 27 czerwca 2012, 8:22:49 - dgx29.neoplus.adsl.tpnet.pl
hahaha,ale wzmocnenie... totalnie wypalony kopacz

Skowroenk - 27 czerwca 2012, 8:32:14 - accn153.neoplus.adsl.tpnet.pl
Janukiewicz - Hricko, Hernani, Stasiak, Williams(Noll) - Budka, Akahosi, Pietruszka(Frączczak), Dudek, Edi - Sotirović(Traore)

citizen - 27 czerwca 2012, 8:34:58 - 088156157128.stargardszczecinski.vectranet.pl
Ale to w takim razie musimy pożegnać Vuka albo Djousse. Wolałbym wygonić grubego Vuka.. Ja tam nie oceniam transferu, zobaczymy w praniu. Skąd wiecie, że on w Pogoni nie będzie miał rozkwitu formy? :D
Należy pamiętać, że żeby wprowadzić młodych potrzebni są doświadczeni gracze. Więc pewnie trener Skowronek nie chce Vuka (kończy mu się kontrakt) i wziął tego Traore. Oby się opłaciło, powodzenia!

Eli - 27 czerwca 2012, 8:35:25 - ip-91-233-197-93.ngm.net.pl
To ile on ma lat ? Tyle co Skowronek czy starszy musi wiedzieć jak sie zwracać do trenera czy na pan czy na ty

januszek - 27 czerwca 2012, 8:40:18 - 194.93.124.1
średni grajek i na dodatek ostatnio gdzieś zgubił 4 lata z przygody z piłką(kariera to chyba za duże słowa)
http://www.weszlo.com/news/10938-Na_lenistwie_PZPN
_ucierpi_Pogon_albo_ktos_inny

lol - 27 czerwca 2012, 8:48:12 - ip-85-202-35-192.eltronik.net.pl
przecież wy macie zdolnego Djusse... po co wam dziad Traore?

prawda_kol - 27 czerwca 2012, 9:05:08 - 91.229.249.104
Pogon jak i Wisla to nie sa polskie kluby :/

3 - 27 czerwca 2012, 9:27:32 - nat-bem1-3.aster.pl
poszkodowane bylo zaglebie i najprawdopodobniej dlatego kontrakt zostal rozwiazany. pogon, mam nadzieje, swiadomie podpisala kontrakt z 30 latkiem, a nie zawodnikiem mlodszym o lat 4. przy okazji postuluje, aby wrescie pzpn wprowadzil przepis na wzor wloski, o tym,ze klub nie moze zatrudniac wiecej niz 3 zawodnikow spoza unii europejskiej.

mietek - 27 czerwca 2012, 9:53:34 - 94.42.140.190
@Eli: Ewentualnie "synu"

dan - 27 czerwca 2012, 10:00:29 - gwx-sub94-25-95.tvgawex.pl
same eksponaty muzealne he he

1948 - 27 czerwca 2012, 10:02:01 - fr2536-pe-1.saint-gobain.com
czarno to widzę Szczecińska albo żadna !!!

gfg - 27 czerwca 2012, 10:08:15 - ejp96.neoplus.adsl.tpnet.pl
Lepiej by poszukali jakiegoś Króla strzelców z Węgier, Bośni czy Czarnogóry... a może by trafili na nowego Stilica czy Rudnieva... A nie biorą gościa co 1 bramkę w sezonie ledwo strzelił...

Duma - 27 czerwca 2012, 10:43:55 - cpa40.neoplus.adsl.tpnet.pl
Bardzo sympatyczny chłopak. Słuchałem jego komentarzy przy okazji Pucharu Narodów Afryki i posługuje się lepszą polszczyzną, niż większość polskiego społeczeństwa, także i wy.

janek - 27 czerwca 2012, 10:44:42 - 77-254-180-65.adsl.inetia.pl
nie ma to jak kupic pilkarza ktory rok temu byl 5 lat mlodszy niz teraz czyli wg tego za rok bedzie mial 34 hyhy

mks - 27 czerwca 2012, 10:54:11 - addq6.neoplus.adsl.tpnet.pl
Poczekamy, zobaczymy. Vuka jednak ja bym zostawił, bo pokazał, że umie walczyć na boisku.

asd - 27 czerwca 2012, 11:04:33 - 178-36-83-181.adsl.inetia.pl
i bedzie gral na estadio da gruz hahaha razem z tym swoim Bosmanem czy jak tam

bolo - 27 czerwca 2012, 11:05:25 - 83.1.212.177
Cieszcie się Portowcy ,że macie go za darmo bo nigdy byście nie kupili tej klasy zawodnika bo was nie stać a nasze Zagłębie nie potrzebuje marnych pieniędzy od bidulków Traore Powodzenia!!!

Paprykarz - 27 czerwca 2012, 11:29:07 - 46.208.88.176
/\ napij sie bosmana, dobrze ci zrobi (bolo)

as - 27 czerwca 2012, 11:34:04 - 89-78-254-245.dynamic.chello.pl
Citizen- chciałbyś być taki gruby jak Vuk. Popatrz na fotki z Gdynii. Co do Traore, to piłkarz na zespoły pokroju giekape.

typ - 27 czerwca 2012, 12:54:23 - mail137.anonymouse.org
gosciu strzelil pol bramki przez 3 lata w ekstraklasie, falszuje swoj wiek, ale tak dajmy mu kolejna szanse zamiast postawic na mlodziez

pawu1979 - 27 czerwca 2012, 13:37:45 - host-92-18-162-75.as13285.net
wy nie kleicie tematu.jest za darmo,bo ktos musi zasilic rezerwy ktore graja w 3 lidze.zobaczcie ile zespolow trzeba wystawic a Zwolinski do 1 skladu.prawda jest taka ze on nawet sie nie przebijezeby siedziec na lawce,takze na 100% rezerwy..wiec dobry ruch...tak mysle

dlugi - 27 czerwca 2012, 14:43:52 - adfg94.neoplus.adsl.tpnet.pl
Kiedyś w Gorzowie wbil nam bramkę i przegraliśmy 0:1. Dobry był, ale już wtedy mial ze 30 lat.

Merida - 27 czerwca 2012, 14:44:47 - z50-03.opera-mini.net (212.23.103.132)
Sprowadzony zimą 2008 roku przez GKS Rega-Merida Trzebiatow(wtedy stara 3 liga) strzelił m.in dwie bramki w wygranym sparingu z Pogonią 4-2,po zmianie zarządu klubu(tzw.zarząd zbawcow trzebiatowskiej piłki) zmuszony do odejscia jak większosc czarnoskorych piłkarzy odnalazł sie po dwoch miesiącach w Glinniku Gorlice.W biednej jak mysz koscielna Pogoni bedzie gwiazdą za ktorym Zwolinski moze torbę nosic,jezeli Pogon zagra ,bo o rezerwach w 3 lidze mozna zapomniec

Merida - 27 czerwca 2012, 14:47:10 - z50-03.opera-mini.net (212.23.103.132)
Sprowadzony zimą 2008 roku przez GKS Rega-Merida Trzebiatow(wtedy stara 3 liga) strzelił m.in dwie bramki w wygranym sparingu z Pogonią 4-2,po zmianie zarządu klubu(tzw.zarząd zbawcow trzebiatowskiej piłki) zmuszony do odejscia jak większosc czarnoskorych piłkarzy odnalazł sie po dwoch miesiącach w Glinniku Gorlice.W biednej jak mysz koscielna Pogoni bedzie gwiazdą za ktorym Zwolinski moze torbę nosic,jezeli Pogon zagra ,bo o rezerwach w 3 lidze mozna zapomniec

Merida - 27 czerwca 2012, 14:49:38 - z50-03.opera-mini.net (212.23.103.132)
Sprowadzony zimą 2008 roku przez GKS Rega-Merida Trzebiatow(wtedy stara 3 liga) strzelił m.in dwie bramki w wygranym sparingu z Pogonią 4-2,po zmianie zarządu klubu(tzw.zarząd zbawcow trzebiatowskiej piłki) zmuszony do odejscia jak większosc czarnoskorych piłkarzy odnalazł sie po dwoch miesiącach w Glinniku Gorlice.W biednej jak mysz koscielna Pogoni bedzie gwiazdą za ktorym Zwolinski moze torbę nosic,jezeli Pogon zagra ,bo o rezerwach w 3 lidze mozna zapomniec

Merida - 27 czerwca 2012, 14:51:15 - z50-03.opera-mini.net (212.23.103.132)
Sprowadzony zimą 2008 roku przez GKS Rega-Merida Trzebiatow(wtedy stara 3 liga) strzelił m.in dwie bramki w wygranym sparingu z Pogonią 4-2,po zmianie zarządu klubu(tzw.zarząd zbawcow trzebiatowskiej piłki) zmuszony do odejscia jak większosc czarnoskorych piłkarzy odnalazł sie po dwoch miesiącach w Glinniku Gorlice.W biednej jak mysz koscielna Pogoni bedzie gwiazdą za ktorym Zwolinski moze torbę nosic,jezeli Pogon zagra ,bo o rezerwach w 3 lidze mozna zapomniec

davcio - 27 czerwca 2012, 18:08:50 - ikd75.internetdsl.tpnet.pl
Wez zastanow sie co piszesz, jakies kompleksy leczysz ? Pogon ma budzet na poziomie dwudziestu paru milionow, a pamietasz jaki byl wynik meczu Pogon II Rega ? 17:0 zal ha ha

mks - 27 czerwca 2012, 19:09:45 - 89-78-114-19.dynamic.chello.pl
on jest z rocznika 1986 znawcy

DENIS - 27 czerwca 2012, 19:30:04 - abk25.neoplus.adsl.tpnet.pl
Będą mieli z niego pociechę

mawaye - 28 czerwca 2012, 3:00:54 - public-gprs242604.centertel.pl
Jeszcze ja do mojego brata Traore dolacze i gramy o mistrza!!!!!!!!!

Pseudonim (max 10 znaków):

E-mail:

Redakcja 90minut.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść komentarzy, które są niezależnymi opiniami czytelników serwisu. Jednocześnie 90minut.pl zastrzega sobie prawo do kasowania komentarzy zawierających wulgaryzmy, treści rasistowskie, reklamy, wypowiedzi nie związane z tematem artykułu, "trolling", sformułowania obraźliwe w stosunku do innych czytelników serwisu, osób trzecich, klubów lub instytucji itp., a w skrajnych przypadkach do blokowania możliwości komentowania wiadomości przez poszczególnych użytkowników lub całe sieci.

 

Napisz do nas