[ Strona główna ]


Jedyny w swoim rodzaju Skarb Ekstraklasy - statystyki, sylwetki, kariery graczy, historie, osiągnięcia klubówSkarb I ligi - statystyki, kariery graczy, historie i osiągnięcia klubówRozgrywki regionalne 2022/2023 - od IV ligi do Klasy C !Wyszukiwarka klubów, zawodników i sędziów w serwisie 90 MinutJeśli chcesz skontaktować się z redakcją - najpierw to przeczytaj!
90minut.pl
 CLJ
 PZPN
RSSSF

 


7 lipca 2015, 7:06:29 - koofel
Wojciech Łuczak w Wiśle Płock

Wojciech Łuczak podpisał roczny kontrakt z Wisłą Płock z opcją przedłużenia.

25-letni pomocnik przez ostatnie trzy sezony grał w Górniku Zabrze. W minionych rozgrywkach ekstraklasy wystąpił w 19 spotkaniach i strzelił dwa gole.


źródło: własne / Wisła Płock

p - 7 lipca 2015, 7:10:37 - *.play-internet.pl
Brawo! Powodzenia w Płocku

rafalzks - 7 lipca 2015, 7:13:03 - *.centertel.pl
Ktoś może coś więcej o nim napisać?

... - 7 lipca 2015, 7:50:25 - *.opera-mini.net (*.172.252.201)
Coś tam kopie. ..

0 - 7 lipca 2015, 7:58:58 - *.191.134.44
Pamiętam jak grał jeszcze w łęcznej bardzo dynamiczny zawodnik,

olo - 7 lipca 2015, 7:59:17 - *.class97.petrotel.pl
Widać,że panowie prezesi idą po całości,jak spaść to z wysokiego konia

zks - 7 lipca 2015, 8:23:32 - *.069.c92.petrotel.pl
W Łęcznej po prostu klasa, w Zabrzu raczej nędznie. U nas się ludzie odbudowują więc liczę że wróci do formy z Górnika Ł. Jak Kaczmarek się odważy na niego i Ilieva razem to może być ciekawie.

rycyna - 7 lipca 2015, 9:23:48 - *.centertel.pl
Zawisza sam zrezygnował z łuczaka. W najbliższych dniach pojawią się nowi zawodnicy tym razem ofensywni również z zagranicy i to będą naprawdę petardy transferowe. Poza tym pozostał środek pola z ex mica alvaro czy drygas. Oni pierwsza lige przerastaja o dwie klasy. co do wisły płock to jak ktoś napisał przy innej okazji grali dobrą piłkę ale to było w zeszłym sezonie sprzedali dwóch najlepszych pomocników janusa i góralskiego i niestety w tym sezonie juz taj dobrze nie bedzie. Z takimi nabytkami jak łuczak bąk czy rogalski tej dwójki ktora odeszla nie zastapia. O trenerach juz nie wspomne Rumak duzo lepszym od Kaczmarka trenerem jest. Rumak 131 spotkań jako trener w ekstraklasie, Kaczmarek okrągłe 0 spotkan w ekstraklasie. Taka jest wlasnie różnicaow w potencjalach pomiędzy Zawisza a Wisla Płockl

Pat - 7 lipca 2015, 9:30:29 - *.noc.fibertech.net.pl
Dobry strzał z dystansu.

zks - 7 lipca 2015, 9:36:47 - *.plock.mm.pl
Osuchowcy mają chyba jakieś kompleksy,prześledz sobie ile razy drużyny Kaczmarka awansowały.Co do transferów Masz rację,lepiej brać czarnulkow z 3 ligi portugalskiej.Niezły mieli z was ubaw w tej ekstraklasie kompleksiarzu.Z nikogo Zawisza nie rezygnowal bo Luczak miał z Wisłą ustalony kontrakt juz od kilku dni.

żabol - 7 lipca 2015, 9:42:48 - *.215.200.127-internet.zabrze.debacom.pl
Za dobry na I ligę, za słaby/zbyt przeciętny na Ekstraklasę. Tak ogólnie można go podsumować. Dodać do tego dobrą technikę-jak na I ligę to będzie tam na pewno brylował,dobry strzał, grę głową. Jak dla mnie bardziej środkowy pomocnik,rozgrywający niż napastnik. Na pewno nie jest demonem szybkości. Jedno wiem na pewno , ten transfer w Płocku możecie zapisać po stronie wzmocnień,a nie tylko uzupełnienia kadry.

adm - 7 lipca 2015, 10:07:21 - *.opera-mini.net (*.185.252.165)
@rycyna
Chyba za dużo pijesz.

rycyna - 7 lipca 2015, 10:10:31 - *.centertel.pl
Zakładowy klub sportowy w ekstraklasie do byłby dopiero obciach. Buhahahaha ps. Utrzymania w I lidze z tymi wynalazkami życzę.

koss - 7 lipca 2015, 10:12:57 - *.marsoft.net
Bardzo dobrze, że nie zawisza, jednak się aż tak nie stacza

zibi - 7 lipca 2015, 10:21:05 - *.class99.petrotel.pl
ludzie bez napinki. wszystko wychodzi w praniu. zarówno wisła jak i zawisza beda miały praktycznie nowe zespoły w lidze. bardziej faworyta trzeba upatrywac w zespole kto dobrze grał i mniej zmnienił w zespole w poprzednim sezonie. A propos typowania pamietacie jak rok temu eksperci typowali do awansu widzew.

adm - 7 lipca 2015, 10:37:37 - *.opera-mini.net (*.185.252.165)
@rycyna
Petarda transferowa 3ligowiec z Portugalii,buhahaha,Rumak lepszy hahahahaha,debil w internetach hahaha

obiektywny - 7 lipca 2015, 10:45:40 - *.adsl.inetia.pl
Górnik płakał jak sprzedawał....

autor - 7 lipca 2015, 11:27:37 - *.058.c78.petrotel.pl
No to teraz możemy w końcu grać z jednym defensywnym pomocnikiem i dwoma ofensywnymi. Tak powinniśmy grać u siebie. Boję się, że nadal nie mamy napastnika, który byłby pewniakiem, że strzeli kilkanaście goli w sezonie.
.
.u siebie
.
---------------Kiełpin--------------
Hiszpański-Szymiński-Radić-Stępiński
----------Rogalski lub Wlazło-------
Piotrowski-------Łuczak---------Reca
------------------Iliev-------------
------------------Kubus-------------
.
.na wyjeździe
.
----------------Kiełpin------------
Hiszpański-Szymiński-Radić-Stępiński
-----------Rogalski-Wlazło----------
Piotrowski------Łuczak----------Reca
----------------Iliev---------------
.
. lub Iliev i przed nim Kubus
.
W obwodzie: Kaniecki, Stefańczyk, Mroziński, Kostrzewa, Sielewski, Lech, Bąk, Lebedyński. Wreszcie jest w kim wybierać. Martwi tak jak pisałem niepewność co do napastnika i jednak tylko dwóch młodzieżowców Reca i Lech + wychowankowie. Może jeszcze jakiś lewonożny lewy obrońca ze statusem młodzieżowca? No i jeszcze zgranie linii pomocy. Praktycznie wszyscy nowi zawodnicy, a przerwa przed rundą jesienną krótka.

rycyna - 7 lipca 2015, 11:49:54 - *.centertel.pl
@auror Ale macie ekipę,aż strach sie bać.Same anonimy i odrzuty z ekstraklapy. Idziecie na miszcza buhahahahahaha 31.10.2015 w Bydgoszczy czeka was pogrom.

zks - 7 lipca 2015, 11:53:18 - *.plock.mm.pl
Myśle że optymalna para napastników to Iliev-Kubus,aczkolwiek znając Kaczmarka będziemy grać jednym napastnikiem,mając takie pole do popisu w ofensywie musimy zacząć grać dwoma ofensywnymi pomocnikami Łuczak-Iliev (podwieszony)

rycyna - 7 lipca 2015, 12:00:16 - *.centertel.pl
@auror Ale macie ekipę,aż strach sie bać.Same anonimy i odrzuty z ekstraklapy. Idziecie na miszcza buhahahahahaha 31.10.2015 w Bydgoszczy czeka was pogrom.

a - 7 lipca 2015, 12:33:24 - *.adsl.inetia.pl
Tak, tak.. w ubiegłym sezonie niejakie Zagłębie też wieszczyło Wiśle u siebie pogrom. A skończyło się na 1-3 A Zawisza to musi się przestawić najpierw na grę na drugim froncie, a tu się gra inaczej niż w T-ex. Prawda jest taka,że Wisła jest w tym sezonie pewniakiem do awansu, a kto oprócz niej, to się okaże.

dd - 7 lipca 2015, 12:36:53 - *.dynamic.mm.pl
Bardzo dobry zawodnik. Nic nie stzrelil w tej rundzie dla Gornika ale rozegral pare ladnych meczy. Dziwne troche ze poszedł do 1 ligi ale tam moze błysnie.. i za rok wroci na bank do ekstraklasy.

P - 7 lipca 2015, 12:57:03 - *.130.c79.petrotel.pl
rycyna - wam za to został skład. Nie rozśmieszaj mnie gimbusie, bo mi zajady popękają.

Wawa - 7 lipca 2015, 13:01:54 - *.25.26.20
Zawisza ma kibiców?

Legia - 7 lipca 2015, 13:40:22 - *.plock.mm.pl
śmieszne te transfery niestety. Wychowanków się pozbywają a na kasę przychodzą jakieś drewniaki.

Płock - 7 lipca 2015, 13:47:14 - *.122.c75.petrotel.pl
Zawisza za to z portugalskimi wirtuozami z 3 ligi brazylijskiej sieje niesamowity postrach. :D

lux - 7 lipca 2015, 14:02:43 - *.dynamic.gprs.plus.pl
@P i @autor
nie zapomnijcie, że wielu z tych piłkarzy zna pierwszą ligę i awansowali ze swoimi drużynami do Ex właśnie z I ligi, więc te teksty, że pierwsza liga to inna gra ma się nijak z logiką.
Zagłębie i tak was pozamiatało - zobacz na tabelę i kto awansował.
Rzucacie się, po jednym dobrym sezonie i już myślicie, że jesteście pewniakiem do awansu, a jeszcze meczu nie rozegraliście jednego. Ot gadanie ludzie, którzy właśnie obchodzą wakacje z okazji przerwy w nauce szkolnej.
Nie ważne z której ligi przyszedł i jakiej - tylko jak w piłkę gra. Masłowski i Wójcicki byli ściągani z 3 lig polskich i co? gdzie grają i jaki poziom prezentują. Tak samo Majewski - Osuch wyciągnął go znikąd a sprzedał za 1 mln euro - to pewnie 2x jak wasz cały budżet w Płocku. Poza tym Stawarczyk, Drygas, Mica, Alvarinho - to bardzo doświadczeni gracze. Do tego Rumak za sterami, a najlepsze transfery jeszcze przed nami
Można uprawiać przepychankę słowną, ale obiektywnie Zawisza jest drużyną lepszą i bardziej doświadczoną, z lepszym i większym bagażem, zapleczem, stadionem, infrastuktura i pieniędzmi. To na tyle. Pozdrawiam normalnych.

DENIS - 7 lipca 2015, 15:12:37 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl
Powodzenia Wojtek

Poland1984 - 7 lipca 2015, 15:24:20 - *.077.c84.petrotel.pl
Teraz środek ataku i lewa flanka jest ok. Martwi mnie prawa strona bo jest tylko Piotrowski i młody Pomorski, ale wg. mnie to nie są typowi skrzydłowi tylko bardziej prawi pomocnicy bez zapędów ofensywnych bardziej przydatni do gry dwójką napastników. Może na tą prawą stronę ściągnąć kogoś bardziej doświadczonego z przeszłością ekstraklasową grającego w jakieś niższej lidze. Proponuje Damiana Nawrocika.

hultaj1 - 7 lipca 2015, 15:27:53 - *.play-internet.pl
Nie no Lux,rozsmieszasz mnie na max.Lepsza,toc tam bida u was jak nic,cala ta Bydgoszcz.Zobaczymy w lidze...Klub bez historii zadnej....Wogole po co wchodzicie w tematy nie dotyczace was. ..

observer - 7 lipca 2015, 15:47:22 - *.205.190.118.nat.umts.dynamic.t-mobile.pl
Tabela Wszechczasów EXTRAKLASY.
28. Zawisza Bydgoszcz 14 430 376
31. Wisła Płock 9 270 306
Sezony, mecze , pkt.
To tak po krótce kolego.

loko - 7 lipca 2015, 16:12:19 - *.opera-mini.net (*.221.120.128)
@observer
Jaki widać Wisła w 9 sezonów 306 punktów, a Zawisza w 14 o 70! więcej. 70 punktów to dwa sezony. Jak już jest się w Ekstraklasie to trzeba pokazać klasę przez cały sezon, a Zawisza jak poczuł widmo spadku to próbował walczy z jakim skutkim każdy widział ;)

mundo - 7 lipca 2015, 17:15:17 - *.75.118.17
@loko
haha bida u nas? Chłopie Bydgoszcz 3x większe miasto od waszego Płocka czy jak tam tam się zwie czy innego Pcimia Dolnego bo to ten sam poziom. Do pracy to wy do Warszawy nawet jeździcie, bo już w petrochemii nie jest tak jak kiedyś. Bida aż piszczy to u was - ani stadionu porządnego, lotniska, filharmonii czy czegokolwiek. Chłopie nie podejmuj więcej tego tematu jak nie masz argumentów. A jak próbujesz obronić coś czego się da to jest to już nie śmieszne a żenujące.
Obesrver już podał Ci czarno na białym kto jest wyżej a Ty jeszcze próbujesz mówić na czarne - białe jak PIS. Ciężko się dyskutuje z takimi ludźmi.

hultaj1 - 7 lipca 2015, 17:24:37 - *.play-internet.pl
My w Warszawie,no nie moge.To z Wawy u nas pracuja i maja mekkie.Nawet z Bydgoszczy pracuja,nie wspomne ile was jest w UK i kazdy mowi ze bida tam jak nic.My lotnisko mamy 50km od Plocka.Zreszta znow spadli i znow was pelno tam gdzie nie potrzeba.Zobaczymy w lidze....

P - 7 lipca 2015, 18:16:00 - *.130.c79.petrotel.pl
gościu z bydgoszczy - to ze co chwilę będziesz wpisywał się pod innym nickem, nie oznacza, że masz rację. Wiem, że upał, ale masz wakacje od szkoły, więc może idź się przewietrz.

P - 7 lipca 2015, 18:17:12 - *.130.c79.petrotel.pl
@lux - to jest info o Wiśle, więc czemu pojawiło się tu tylu frustratów, choćby z Zawiszy? Pewnie dlatego, że się jej boją. Wszystko zweryfikuje boisko.
@Poland - na prawej jest Bąk i Darmochwał, który na LP się nie sprawdził, a tu już w sparingu szło mu lepiej. Na lewej pomocy Piotrowski i Reca lub Hiszpański (obaj mogą grać jako LO). W pierwszym składzie na bokach myślę, że pogra Bąk i Piotrowski, którzy będą się zamieniać pozycjami, tak jak w sparze.

mundo - 7 lipca 2015, 19:21:53 - *.75.118.17
cała liga aż się trzęsie przed meczem z Wisłą hahaha i waszymi pracownikami dojeżdżającymi z Warszawy :D

M - 7 lipca 2015, 20:01:43 - *.146.81.126.nat.umts.dynamic.t-mobile.pl
mundo - zobaczymy jak Pan Osuch będzie finansował klub jak nie będzie miał kilku mln zł z canal plus za transmisje....przy takiej kasie spadli choć wiele drużyn grało padlinę. W tym sezonie sztuką było spaść z ligi. Będziecie pewnie w czołówce ligi ale ponieżej pierwszej trójki.

bdjd - 7 lipca 2015, 20:36:23 - *.179.c64.petrotel.pl
Oj dziady dziady z bugoszczy hehe

observer - 7 lipca 2015, 21:27:46 - *.205.48.217.nat.umts.dynamic.t-mobile.pl
Zawisza może i ma 70 pkt więcej od Was w tabeli wszechczasów ale trzeba pamietac jak Zawisza grał w ówczesnej EX to za zwycięstwo przyznawali 2 pkt a nie jak od 95/96 3 pkt a to chyba czasy w których PETRO gralo w EX więc stąd tylko 70 pkt przewagi.

DOautor - 7 lipca 2015, 21:31:53 - *.dynamic-ww-3.vectranet.pl
Co to znaczy w obwodzie?? :D W ODWODZIE jak już. Obwód to może być figury geometrycznej.

Pseudonim (max 10 znaków):

E-mail:

Redakcja 90minut.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść komentarzy, które są niezależnymi opiniami czytelników serwisu. Jednocześnie 90minut.pl zastrzega sobie prawo do kasowania komentarzy zawierających wulgaryzmy, treści rasistowskie, reklamy, wypowiedzi nie związane z tematem artykułu, "trolling", sformułowania obraźliwe w stosunku do innych czytelników serwisu, osób trzecich, klubów lub instytucji itp., a w skrajnych przypadkach do blokowania możliwości komentowania wiadomości przez poszczególnych użytkowników lub całe sieci.

 

Napisz do nas