[ Strona główna ]


Jedyny w swoim rodzaju Skarb Ekstraklasy - statystyki, sylwetki, kariery graczy, historie, osiągnięcia klubówSkarb I ligi - statystyki, kariery graczy, historie i osiągnięcia klubówRozgrywki regionalne 2018/2019 - od IV ligi do Klasy C !Wyszukiwarka klubów, zawodników i sędziów w serwisie 90 MinutJeśli chcesz skontaktować się z redakcją - najpierw to przeczytaj!
90minut.pl
 CLJ
 PZPN
RSSSF

 


28 sierpnia 2015, 12:07:39 - euzi
Paweł Widanow w Górniku Zabrze

Paweł Widanow podpisał kontrakt z Górnikiem Zabrze - poinformował na Twitterze menedżer Marcin Hakman.

27-letni bułgarski obrońca wraca do Polski po rocznej przerwie. W latach 2012-14 Widanow był piłkarzem Zagłębia Lubin, a zeszły sezon spędził we włoskim Trapani Calcio. W barwach 11. klubu włoskiej Serie B zanotował cztery ligowe występy i strzelił jedną bramkę.

realista - 28 sierpnia 2015, 12:11:57 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl
Uff...to ci dopiero transfer wpisuje się idealnie. Jest Korzym, jest Janota, jest i Widanow. Facet bez treningu od maja.

ktoś - 28 sierpnia 2015, 12:15:38 - *.146.95.115.nat.umts.dynamic.t-mobile.pl
Przestańcie ciągle krytykować... Polskie kluby mają ograniczone możliwości, ważne że szukają lepszych rozwiązań jak jest źle.

Odys - 28 sierpnia 2015, 12:16:28 - *.walbrzych.vectranet.pl
Skup złomu w Zabrzu. Byle się utrzymać, potem jakoś będzie...żal.pl

znaffca - 28 sierpnia 2015, 12:18:21 - *.syrion.pl
i tak lepszy niz slodowy, manka i sadzawicki razem wzieci!

sfg - 28 sierpnia 2015, 12:27:45 - *.play-internet.pl
Tambe był bardzo dobrym rozwiązaniem.
Dlaczego nie dostał szansy w jakimś sparingu??

maczek - 28 sierpnia 2015, 12:27:56 - *.dynamic.gprs.plus.pl
Widanow wydaje się lepszy, niż obrońcy, których ma Górnik. Pytanie jednak brzmi- kto zapłaci za kadrę prawie 50 zawodników (a tylu ma Górnik razem z drużyną rezerw)? Dojdzie Janukieiwcz i będzie 4 bramkarzy na utrzymaniu. Kto im będzie płacił???

fds - 28 sierpnia 2015, 12:28:46 - *.elwico.pl
@Odys w Zabrzu nie ma skupu złomu ;)

JohnyKSG - 28 sierpnia 2015, 12:55:12 - *.dynamic.gprs.plus.pl
Do Odys:brachu-powinienies sobie popływac po greckich wyspach i pomarzyc o bogini Kirke...Do komentarzy i wniosków po prostu sie nie nadajesz.Mysle,że to wspaniały zakup.Zawodnik szybki,zadziorny,dobry technicznie ograny w POlsce.Nic lepszego,szczególnie na prawej stronie obrony Górnika-nie mogło Nas teraz spotkać...Dani Alves odmówił....

pep - 28 sierpnia 2015, 13:00:13 - *.dynamic-ra-2.vectranet.pl
Dani Alves odmówił....??? Dlaczego???

poswojemu - 28 sierpnia 2015, 13:09:31 - *.170.197.205
Tylko, że ten Widanov ostatnie spotkanie na profesjonalnym poziomie zagrał w styczniu. Od pół roku bez gier.

Mati - 28 sierpnia 2015, 13:20:24 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl
Ten koleś to niezły brutal ciekawe czy się powstrzyma przed zarobieniem czerwonej kartki w pierwszym meczu.

sZ - 28 sierpnia 2015, 13:21:51 - *.dynamic.chello.pl
Buahaha żal patrzeć na ten klubik

judasz - 28 sierpnia 2015, 13:51:49 - *.ihelse.net
Spuscil Zaglebie to teraz ma szanse spuscic Gornik.

ZagLubin - 28 sierpnia 2015, 13:58:37 - *.multi.internet.cyfrowypolsat.pl
Widanow to bardzo dobry obrońca, dobry transfer Górnika

do ZagLubi - 28 sierpnia 2015, 14:34:32 - *.1.135.241
Chyba jesteś kibicem innego Zagłębia Lubin niż ja. Widanow to paralityk, ktory nigdy nie był silnym punktem Zaglebia. Dla mnie szrot.
Co do Górnika... czy tam nie ma ludzi z jajami. Pomyślcie co jest lepsze przejść drogę Pogoni, Lechii czy ciągnąć ten wózek z bagażem długów w nieskończoność, która będzie drogą Widzewa. Ludzie ogłoście upadłość zacznijcie od 5 czy 4 ligi i będziecie mieli zdrowy finansowo klub, bez długów ciągnących się od x-czasu. Przecież prędzej czy później i tak będziecie musieli to zrobić, lepiej szybciej.

Zabol - 28 sierpnia 2015, 14:41:25 - *.kpn.net
kolego jakbys sie troche interesował ,to bys wiedzial ze Gornik w tym roku spłacił wszystkie długi około 40 mln.Wiec prosze zamilcz

Torcida - 28 sierpnia 2015, 14:58:25 - *.215.204.79-internet.zabrze.debacom.pl
Obligacje

pep - 28 sierpnia 2015, 15:00:45 - *.dynamic-ra-2.vectranet.pl
macko -Było o tym na tym forum już kilkaset wypowiedzi, wyemitował akcje!!! które wykupił bank, spłatę wzięło na siebie miasto, czyli właściciel.Qur.. czy to takie trudne do ogarnięcia???

do macko - 28 sierpnia 2015, 15:01:35 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl
Z pieniędzy z obligacji wykupionych przez bank, a poręczonych przez Miasto Zabrze - ale o tym dobrze wiesz, bo przy KAŻDYM temacie o Górniku to wypominasz.

JohnyKSG - 28 sierpnia 2015, 15:22:07 - *.dynamic.gprs.plus.pl
Do:sZ-piszesz sie z małej literki,bo na dużą nie zasługujesz.Ten,cyt."klubik"to najlepszy polski Klub w historii polskiej piłki.Jedyny,który grał w europejskim Finale PZP.raczej innemu Klubowi sie to nie uda długo....Nie obrażaj,przełącz sie na mini mini i ogladaj bajki.

samba - 28 sierpnia 2015, 15:47:46 - *.dynamic.gprs.plus.pl
Bardzo dobre transfery, w sam raz na pierwsza lige. Widać bankrut z Zabrza myśli perspektywicznie.

Edek - 28 sierpnia 2015, 15:56:56 - *.grakom.pl
Do JohnyKSG... Po 1: To BYŁ najlepszy polski klub, po 2: Nikt Twojego klubiku nie obraża tylko każdy wyraża swoje zdanie a ma do tego prawo. Z drugiej strony dobrze wiesz ze gdyby nie pan Strejlau to juz pare lat temu bylaby degradacja. A od kilkinastu lat po prostu sie trzymacie w tej naszej ekstraklasie i tyle... slizgacie sie i juz... Najwyzszy czas na spadek. To moze oczysci wasz klub a niektore osoby moze w koncu zobacza ze w sumie od paru lat"coś" było nie tak. TYLKO GIEKSA.

Quintaro - 28 sierpnia 2015, 16:18:14 - *.dynamic-ra-4.vectranet.pl
Po 1 to nadal jest najbardziej utytułowany klub w tym kraju czy wam się to podoba czy nie a, że boli to was to oczywiste. A spadek należy się dwóm ostatnim drużynom w tabeli na koniec sezonu a nie tym co wy byście zakompleksione pajace chcieli. Wam pozostaje tylko modlitwa o to. Górnik da sobie radę.

opos - 28 sierpnia 2015, 18:53:36 - *.dsl.dynamic.simnet.is
Macie tam fajne kluby w Zabrzu ? Pawel lubi wrócić nad ranem i z marszu iść na trening. Wzmocnienie na pewno ale kieszenie właścicieli knajp.

DIEGO - 28 sierpnia 2015, 20:17:15 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl
Witamy Ponownie

haha - 28 sierpnia 2015, 23:05:39 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl
jeeest i nasz johnny z arizony johnny jak tam? książki do gimnazjum już kupione?

do zabol - 29 sierpnia 2015, 1:15:45 - *.1.135.241
Spłacil czy ktoś za niego spłaca. Bieda w tym waszym Zabrzu, na wyścigi z GKS idziecie kto dłużej stadion budować będzie a 40 baniek lekka ręką, z kieszeni podatników, wydajecie. No ale skoro twierdzisz ze spłacone ...

Pseudonim (max 10 znaków):

E-mail:

Redakcja 90minut.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść komentarzy, które są niezależnymi opiniami czytelników serwisu. Jednocześnie 90minut.pl zastrzega sobie prawo do kasowania komentarzy zawierających wulgaryzmy, treści rasistowskie, reklamy, wypowiedzi nie związane z tematem artykułu, "trolling", sformułowania obraźliwe w stosunku do innych czytelników serwisu, osób trzecich, klubów lub instytucji itp., a w skrajnych przypadkach do blokowania możliwości komentowania wiadomości przez poszczególnych użytkowników lub całe sieci.

 

Napisz do nas