[ Strona główna ]


Jedyny w swoim rodzaju Skarb Ekstraklasy - statystyki, sylwetki, kariery graczy, historie, osiągnięcia klubówSkarb I ligi - statystyki, kariery graczy, historie i osiągnięcia klubówRozgrywki regionalne 2022/2023 - od IV ligi do Klasy C !Wyszukiwarka klubów, zawodników i sędziów w serwisie 90 MinutJeśli chcesz skontaktować się z redakcją - najpierw to przeczytaj!
90minut.pl
 CLJ
 PZPN
RSSSF

 


16 listopada 2017, 5:07:54 - maciejko
MŚ: Podział na koszyki

Dziś zakończyły się eliminacje do przyszłorocznych mistrzostw świata i poznaliśmy ostateczny podział drużyn na koszyki przed losowaniem turnieju finałowego, które odbędzie się 1 grudnia w Moskwie. Polska już wcześniej zapewniła sobie miejsce w pierwszym koszyku.

W pierwszym koszyku znajdzie się Rosja jako gospodarz turnieju, pozostałe drużyny zostaną podzielone na koszyki na podstawie październikowego rankingu FIFA. Drużyny z tej samej konfederacji nie mogą trafić na siebie w losowaniu z wyjątkiem UEFA - w każdej grupie mogą być najwyżej dwie europejskie drużyny.

Podział na koszyki MŚ 2018

Koszyk 1

65. Rosja              563 (gospodarz)
 1. Niemcy            1631
 2. Brazylia          1619
 3. Portugalia        1446
 4. Argentyna         1445
 5. Belgia            1333
 6. Polska            1323
 7. Francja           1226

Koszyk 2

 8. Hiszpania         1218
10. Peru              1160
11. Szwajcaria        1134
12. Anglia            1116
13. Kolumbia          1095
16. Meksyk            1060
17. Urugwaj           1034
18. Chorwacja         1013

Koszyk 3

19. Dania             1001
21. Islandia           920
22. Kostaryka          914
25. Szwecja            872
28. Tunezja            834
30. Egipt              818
32. Senegal            815
34. Iran               784

Koszyk 4

38. Serbia             748
41. Nigeria            721
43. Australia          714
44. Japonia            711
48. Maroko             680
49. Panama             670
62. Korea Południowa   588
63. Arabia Saudyjska   576


Przy każdej drużynie podano miejsce i liczbę punktów w październikowym rankingu FIFA.

Mineciarz - 16 listopada 2017, 5:11:01 - *.dynamic.gprs.plus.pl
90minut nigdy nie śpi hihi, super że Peru pokonało Nowo Zelandie,bo zęby bolały jak się patrzyło na gre kiwi teamu.

Mineciarz - 16 listopada 2017, 5:13:35 - *.dynamic.gprs.plus.pl
A grupa marzeń: polska, peru, tunezja ,arabia bądź panama. Grupa śmierci: polska, hiszpania, dania, maroko

Darek - 16 listopada 2017, 5:14:35 - *.bielmar.com.pl
Polska, Urugwaj, Senegal, Korea Południowa byłoby fajnie

cunard - 16 listopada 2017, 5:16:39 - *.lightspeed.sndgca.sbcglobal.net
grupa marzeń: Polska, Peru, Tunezja, Panama
grupa śmierci: Polska, Kolumbia, Dania, Nigeria

Mineciarz - 16 listopada 2017, 5:16:43 - *.dynamic.gprs.plus.pl
Niedobrze by bylo wylosowac rowniez takom grupe: polska, anglia, senegal, serbia

Bolivar - 16 listopada 2017, 5:17:38 - *.centertel.pl
Polska, Kolumbia, Dania, Nigeria i będzie się działo...

cunard - 16 listopada 2017, 5:18:41 - *.lightspeed.sndgca.sbcglobal.net
@Mineciarz Tylko dwie drużyny z UEFA mogą być w jednej grupie, czyli Hiszpanię musisz zastąpić czymś nieeuropejskim, bo w koszyku 3. poza Danią i Szwecją wszyscy są absolutnie do przejścia.

sakwaa2 - 16 listopada 2017, 5:19:17 - *.246.158.50.rev.vline.pl
Grupa MARZEŃ:
Polska
Peru
Senegal
Panama
lub wersja2:
Polska
Szwajcaria
Kostaryka
Arabia Saudyjska
Grupa ŚMIERCI:
Polska
Kolumbia
Szwecja
Nigeria
lub wersja2:
Polska
Kolumbia
Dania
Maroko

sakwaa2 - 16 listopada 2017, 5:21:36 - *.246.158.50.rev.vline.pl
Pomyłka w wersji2 grupy śmierci, użyłem drugi raz Kolumbię. Zmiana:
Polska
Meksyk
Dania
Maroko

Mineciarz - 16 listopada 2017, 5:22:15 - *.dynamic.gprs.plus.pl
Cunard racja. Juz sie poprawiam, moja grupa smierci to: Polska, Urugwaj, Dania, Maroko lub Polska, Meksyk, Senegal, Serbia.

sakwaa2 - 16 listopada 2017, 5:25:58 - *.246.158.50.rev.vline.pl
Generalnie z drugiego koszyka lepiej nie trafić na Hiszpanię, Kolumbię, Anglię i Meksyk. Z 3. koszyka lepiej ominąć Danię, Szwecję, Egipt i Islandię. Z 4. koszyka największym zagrożeniem są ekipy Nigerii, Maroko i Japonii

po - 16 listopada 2017, 5:30:45 - *.146.175.89.nat.umts.dynamic.t-mobile.pl
Dziwne, że kraj ze zniszczoną praworządnością jest w pierwyj koszyku

sakwaa2 - 16 listopada 2017, 5:32:13 - *.246.158.50.rev.vline.pl
@po obyś wyłapał wkrótce bana

Sultan - 16 listopada 2017, 5:32:33 - *.hr.hr.cox.net
Grupa marzen: Polska, Peru/Kolumbia, Islandia/Tunezja, Arabia Saudyjska/Panama
Grupa smierci: Polska, Hiszpania/Anglia, Dania/Senegal, Nigeria/Serbia

Sdf - 16 listopada 2017, 5:32:53 - *.play-internet.pl
Polska
Meksyk
Tunezja
Australia
I było by gicio!

cunard - 16 listopada 2017, 5:37:14 - *.lightspeed.sndgca.sbcglobal.net
Z drugiego koszyka najlepiej wylosować Peru - nie ma wątpliwości.
Co do trzeciego - trzeba uniknąć Danii i Szwecji i będzie dobrze.
W czwartym koszyku najgroźniejsza jest zdecydowanie Nigeria - zdominowała swoją grupę eliminacyjną, ostatnio pokonała Argentynę 4:2. Maroko niby też jest mocne, ale nie tak, jak Nigeria, bo co z tego, że pokonało będące w strasznym dołku WKS?

gugu - 16 listopada 2017, 5:43:48 - *.dynamic.gprs.plus.pl
Odpadly takie zespoly jak Chile, holandia, wlochy usa ze na tych MS niebedzie raczej gr smiercii.. Niewazne kogo wylosujemy z kazdym powalczymy o awans do dalszej rundy

Borubar - 16 listopada 2017, 5:45:49 - *.177.152.190.static.anycast.cnt-grms.ec
Grupa Smierci
1.Polska
2.Hiszpania
3.Dania/Szwecja
4.Nigeria/Korea
Grupa Marzen
1.Polska
2.Peru
3.Iran/Tunezja
4.Australia/Panama

Szeryf84 - 16 listopada 2017, 5:50:50 - *.230.15.40
Teoretycznie bezsprzecznie grupa marzen: Polska, Peru, Iran, Panama.
Grupa smierci: Polska, Hiszpania, Senegal, Japonia
Z drugiego koszyka jak sie trafi na Anglie lub Hiszpanie to pozniej ubywaja rywale europejscy i z Ameryki Pd, wiec wydaje sie ze grupa smierci bylo by trafic w drugim koszyku na Urugwaj badz Kolumbie i Szwecje lub Danie w 3 koszyku a w 4 koszyku Nigeria wydaje sie najgrozbiejsza

sakwaa2 - 16 listopada 2017, 5:52:24 - *.246.158.50.rev.vline.pl
@Sultan
@Borubar
Wasze grupy śmierci nie przejdą bo w grupie mogą być co najwyżej dwie europejskie drużyny

kibol - 16 listopada 2017, 5:55:47 - *.rivrw8.nsw.optusnet.com.au
GRUPA MARZEŃ: Polska, Panama, Korea Południowa, Arabia Saudyjska .

sakwaa2 - 16 listopada 2017, 5:58:17 - *.246.158.50.rev.vline.pl
@kibol
I see what u did there
I tak by to nie przeszło bo Korea i Arabia są z tej samej kofederacji więc nie mogą być w tej samej grupie :P

przeciek - 16 listopada 2017, 6:32:47 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl
Nie musicie się zastanawiać ponieważ Polska będzie w grupie B razem z Kolumbią, Tunezją i Koreą Południową.

Uzi - 16 listopada 2017, 7:04:51 - *.dyn.telefonica.de
A mi sie marzy "klasyk "...czyli Polska -Anglia ...
Dodatkowo w grupie Egipt i Australia.

boobs - 16 listopada 2017, 7:08:54 - *.netservis.com.pl
Grupa marzeń:
Polska
Peru
Iran
Panama
Grupa śmierci:
Polska
Hiszpania
Egipt
Nigeria
Grupa którą wylosujemy:
Polska
Urugwaj
Kostaryka
Arabia Saudyjska

NIMNUL - 16 listopada 2017, 7:11:06 - *.220.36.122
Grupa Marzeń
1.POLSKA
2.Peru
3.Tunezja
4.Arabia Saudyjska
Grupa Smierci
1.POLSKA
2.Hiszpania/Urugwaj
3.Egipt/Szwecja
4.Japonia

Grundol - 16 listopada 2017, 7:14:18 - *.wdm.pl
Polska, Szwajcaria, Iran, Panama

kibol - 16 listopada 2017, 7:29:55 - *.rivrw8.nsw.optusnet.com.au
@sakwaa2 Wtedy dawać Maroko.

Toruniak - 16 listopada 2017, 7:46:03 - *.dynamic.gprs.plus.pl
@boobs, egipt nie może być z nigeriom w grupie

enri - 16 listopada 2017, 7:46:36 - *.215.35.248
Nie mówcie o jakiejś tam grupie marzeń bo będący nisko w drugim koszyku Meksyk nas ograł tak samo z Urugwajem nie szło nam dobrze. A z naszą obecną formą i bez kilku zawodników to my nawet z Koreą możemy mieć problem.

mg - 16 listopada 2017, 7:49:04 - *.um.pulawy.pl
Grupa marzeń: Polska, Andora, Gibraltar, San Marino. Ludzie ogarnijcie się na MŚ nie ma leszczy.

Kiki - 16 listopada 2017, 7:50:59 - *.free.aero2.net.pl
Tylko dwie europejskie drużyny mogą być w grupie!Czy wy nie potraficie czytać?!

makiyama - 16 listopada 2017, 7:51:03 - *.158.247.12
Klika luźnych spostrzeżeń:
1) Jeśli dobrze rozumiem artykuł, to wylosowanie drużyny z Europy z II koszyka wyklucza możliwość wylosowania drużyny z Europy z koszyków III oraz IV. Zatem nie jest najgorszym rozwiązaniem wylosowanie np. Szwajcarii z koszyka nr II, ponieważ wtedy ma się pewność wylosowania drużyn "egzotycznych" z koszyków III i IV;
2) Jeśli dobrze liczę, to na mundialu będzie 14 drużyn z Europy, co oznacza, że będą dwie grupy po 1 drużynie z Europy lub jedna grupa bez drużyn Europejskich (mało prawdopodobne);
3) Prawdopodobieństwo wylosowania przez Polskę drużyny nieeuropejskiej z koszyka nr II jest wyższe niż drużyny z Europy, ponieważ do Argentyny i Brazylii z I koszyka będą losowane drużyny z Europy lub Meksyk, a zatem na pewno przynajmniej jedna drużyna z Europy zostanie dolosowana do, którejś z powyższych drużyn. Szansa na wylosowanie drużyny z Europy wynosi zatem 3/8, natomiast zespołów nieeuropejskich 4/8 .
4) Dobrze się stało dla Polski, że Chorwacja została przesunięta z III do II koszyka (dzięki odpadnięciu Włochów), ponieważ w ten sposób III koszyk został pozbawiony najmocniejszego zespołu, a w II koszyku i tak znajduje się kilka ekip bardzo mocnych.
5) Uważam, że bardzo ważne jest to w jakiej kolejności będzie odbywało się losowanie (czy najpierw II koszyk, czy też najpierw IV), gdyż w zależności od tego kto najpierw zostanie dolosowany do danej grupy, to będzie wykluczało pewne możliwości z innych koszyków (np. wylosowanie Serbii z koszyka nr IV wykluczy dla Polski możliwość wylosowania drużyn z Europy z koszyków II - III);

makiyama - 16 listopada 2017, 7:52:08 - *.158.247.12
6) Moje subiektywne typy:
a) tzw. grupa marzeń: Polska, Peru, Tunezja, Panama;
b) tzw. grupa "śmierci" (głupia nazwa, bo trudno nazywać grupę z Polską grupą śmierci): Polska, Urugwaj, Szwecja, Nigeria
7) Moja subiektywna ocena siły poszczególnych ekip w skali ocen szkolnych od 1 do 6 (1 - najniższa; 6 - najwyższa)
I koszyk:
Rosja (3,5)
Niemcy (6)
Brazylia (5)
Portugalia (5)
Argentyna (5,5)
Belgia (5)
Polska (4,5)
Francja (5,5)
II koszyk:
Hiszpania (6)
Peru (3,5)
Szwajcaria (4,5)
Anglia (4,5)
Kolumbia (4)
Meksyk (4,5)
Urugwaj (4,5)
Chorwacja (5)
III koszyk:
Dania (4)
Islandia (4)
Kostaryka (3)
Szwecja (4,5)
Tunezja (2)
Egipt (3,5)
Senegal (3)
Iran (3,5)
IV koszyk:
Serbia (3,5)
Nigeria (4)
Japonia (3)
Panama (1)
Maroko (2,5)
Korea Płd. (3,5)
Australia (3)
Arabia Saudyjska (2)

Max - 16 listopada 2017, 7:57:36 - *.146.104.86.nat.umts.dynamic.t-mobile.pl
@makiyama
W pierwszej kolejności losują 1 koszyk. Potem to już chyba 4,3 i na końcu 2

KCH - 16 listopada 2017, 7:59:57 - *.centertel.pl
Z pierwszego koszyka wszyscy marzą o Rosji i Polsce. Wbrew pozorom bardzo "niewdzieczni" dla nas rywale są w koszyku 3.

zed - 16 listopada 2017, 8:13:25 - *.dip0.t-ipconnect.de
@makiyama ciekawa analiza - 2gi koszyk bardzo mocny bez znaczenia na kogo trafimy (moze tylko peru jest najslabsze z tego koszyka) w 3 koszyku byleby nie trafic na Danie, Szwecje , Islandie i wyjscie z grupy powinno byc.

Free - 16 listopada 2017, 8:15:02 - *.dynamic.chello.pl
Polska
Urugwaj
Szwecja
Nigeria
i do domu po pierwszej rundzie.

znawca - 16 listopada 2017, 8:32:32 - *.170.203.241
Dzisiaj w programie trzecim Polskiego radia szef od sportu powiedział ze boi się takiej o to grupy;Polska,Hiszpania,Szwecja,Nigeria.Mówił też ze wolałby Peru bo na mundialu w Hiszpanie zremisowali z KostarykąSzef sportowej 3 jest takim dyletantem,piłkarzy mamy fatalnych,trenerów tak samo ale dziennikarze to dopiero dno.

JohnyKSG - 16 listopada 2017, 8:33:57 - *.dynamic.gprs.plus.pl
Swajcaria,Iran i Arabia Saudyjska..
-grupa marzeń.

Bini - 16 listopada 2017, 8:35:46 - *.centertel.pl
Polska Chorwacja Kostaryka Korea 🇰🇷 grupa marzeń
Polska Hiszpania dania Nigeria grupa śmierci

zzz - 16 listopada 2017, 8:36:16 - *.play-internet.pl
Przypominam ze w grupie może znajdować się max 1 zespół z danego kontynentu , wyjatek Europa -2. Grupatrudna;Polska,Anglia,Senegal,Australia
lub Polska,Hiszpania,Egipt,Nigeria
Grupałatwiejsza;Polska,Peru,Kostaryka,A.Saud. lub Polska,Szwajcaria,Iran,Panama

Grupa marz - 16 listopada 2017, 8:42:34 - *.play-internet.pl
Polska
Peru / Szwajcaria
Tunezja / Egipt
Panama / Arabia Saudyjska

zzz - 16 listopada 2017, 8:43:13 - *.play-internet.pl
Najsłabsi z koszyków
1Polska i Rosja. 2Peru i Szwajcaria. 3Iran i Kostaryka. 4.Panama i ArabiaS.

qw - 16 listopada 2017, 8:46:59 - *.188.165.24
@cunard i Szeryf84
Panama nie może być być w jednej grupie z Peru

peperonni9 - 16 listopada 2017, 8:49:42 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl
moje typy takie
grupa marzeń to polska (1) peru(2) iran(3) panama(4)
a grupa śmierci polska(1) hiszpania(2) tunezja(3) australia(4)

peperonni9 - 16 listopada 2017, 8:53:29 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl
do kolegi qw panama moze w jednej grupie byc bo sa z innych ameryk

TB - 16 listopada 2017, 8:55:40 - *.191.204.14
Polska Urugwaj Szwecja Nigeria

Smuda - 16 listopada 2017, 9:14:47 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl
Polska, Urugwaj, Dania, Japonia i pozamitane.

hahaszek - 16 listopada 2017, 9:15:32 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl
Kogo polscy piłkarze nie dostaną z tymi nie przegrają, kogo im los przydzieli z tymi będą musieli sporo się na biegać i nie ważne czy to będzie Panama czy Hiszpania

Giovanni - 16 listopada 2017, 9:17:18 - *.centertel.pl
Grupa Marzeń
Polska ,Peru , Tunezja ,Panama

przelom - 16 listopada 2017, 9:18:17 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl
Kogo by nie wylosowali to trzeba grać i tu już nie ma słabych,to nie lata 70/80 gdzie Haiti dostało 7-0,czy Peru 5-1 od Polski,na każdych mistrzostwach czy europy czy świata są zespoły niby do bicia a w efekcie robią niespodzianki i eleminują faworytów,jak ostatnio Islandia Anglików na M.E i dlatego nie chciał bym łatwej grupy,większość chce w grupie Panamę,owszem niech będzie ale dwa pozostałe zespoły niech będą silniejsze np.Hiszpania i Senegal lub Kolumbia,Szwecja,a ile by było narzekania gdyby wylosowali słabą grupę i nie wyszli z grupy,choć są tacy co i tak będą wieszać psy po trenerze i zawodnikach nawet gdyby zdobyli medal,dla mnie łatwa grupa to Polska,Peru,Tunezja,Panama

@makiyama - 16 listopada 2017, 9:21:47 - *.105.142.248.tvsat364.lodz.pl
Ciekawe spostrzeżenie.
Kolejność losowania chyba następująca- koszyk 1, koszyk 4, koszyk 3, koszyk 2.

Zacc - 16 listopada 2017, 9:25:38 - *.dynamic.gprs.plus.pl
Polska
Peru
Tunezja
Arabia Saudyjska
Polska
Hiszpania
Senegal
Australia

Goryl - 16 listopada 2017, 9:27:40 - *.galatea.pl
Według mnie wyciągną kulki kolejno z koszyków 1,2,3,4, aby do Brazylii i Argentyny dolosować zespoły z Europy.

Robert - 16 listopada 2017, 9:27:44 - *.150.12.2
Polska, Hiszpania, Dania, Nigeria i mamy pozamiatane..........

Seba - 16 listopada 2017, 9:33:42 - *.245.206.91.rev.jpk.pl
@zzz: przypominasz, że w 1 koszyku może być max. 1 zespół z danego kontynentu... ale Egipt i Nigeria też dzielą kontynent

Ekspert - 16 listopada 2017, 9:38:31 - *.CNet.Gawex.PL
Polska - Meksyk - Szwecja - Japonia
Polska - Chorwacja - Senegal - Korea Południowa

Wda - 16 listopada 2017, 9:38:57 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl
Przed chwilą dokonałem losowania zgodnie z obowiązującymi zasadami dotyczącymi zespołów z tych samych konfederacji, poniżej wyniki mojego losowania:
Gr A
Polska
Kolumbia
Senegal
Panama
Gr B
Niemcy
Hiszpania
Iran
Maroko
Gr C
Portugalia
Chorwacja
Tunezja
Australia
Gr D
Brazylia
Szwajcaria
Kostaryka
Serbia
Gr E
Balgia
Urugwaj
Islandia
Japonia
Gr F
Argentyna
Meksyk
Szwecja
Korea Płd.
Gr G
Francja
Peru
Dania
Nigeria
Gr H
Rosja
Anglia
Egipt
Arabia Saudyjska

lolek - 16 listopada 2017, 9:41:19 - *.cluster-wawa.forcepoint.net (*.227.74.12)
wystarczy ze w grupie jest Polska, i grupa staje sie grupa marzen dla pozostalych druzyn.

Seba - 16 listopada 2017, 9:44:34 - *.245.206.91.rev.jpk.pl
@makiyama: popieram analizę i podzielam w większości "papierowe siły" drużyn. Powstaje jeszcze niezadane pytanie, czy czasami nie lepiej mieć mocarza w grupie (np. Hiszpanię), która pewnie wygra ze wszystkimi w grupie (szczególnie 3. i 4. koszykiem), a zatem pozostanie nam tylko wygrać z teoretycznymi dwoma słabszymi NIEeuropejskimi zespołami, czy mieć "słabeusza" (np. Peru), który wyrówna siły grupy i wbrew pozorom może utrudnić nam wyjście, gdy będzie dużo remisów (także i naszej drużyny, bo wiadomo że grać będziemy głównie na 0 z tyłu). Ogólnie dla nas chyba lepiej mieć w grupie zespoły "wolniejsze", które nie grają za dużo z szybkiej klepy, bo ewidentnie mamy z tym problem w obronie. Ale to tylko teoria...

MichałTJE - 16 listopada 2017, 9:54:33 - *.poczta-polska.pl
mnie pasuje każdy układ...
yle nie trafić na Nigerię z 4 kosza, po tym co zoabczyłem wczoraj w onszernych skrótach z meczu z Argentyną (4-2)... jak NIgeria mądrze pogra to mozę być historyczny wynik w Rosjii...
wszystko tylko nie Nigeria...
po cichu liczę na Dunów...
Michał.

@Wda - 16 listopada 2017, 10:01:30 - *.105.142.248.tvsat364.lodz.pl
W grupie A na pewno będzie Rosja

Zajmon Leg - 16 listopada 2017, 10:02:38 - *.146.100.5.nat.umts.dynamic.t-mobile.pl
Historia zatoczy koło i dostaniemy Anglię oraz Maroko

;) - 16 listopada 2017, 10:04:24 - *.dynamic.chello.pl
20 reprezetacji z MŚ 2014 a ciekawostka reprezetacja Peru ostatni raz zagrała w MŚ w 1982r. jak zajelismy 3 miesce moze histora zatoczy koło

marborro - 16 listopada 2017, 10:11:28 - *.adsl.inetia.pl
Polska ostatnio ma farta do losowań, więc mój typ to:
Polska
Peru
Egipt
Korea Płd.

KopernikP - 16 listopada 2017, 10:30:07 - *.ssh.gliwice.pl
Polska
Chorwacja
Egipt
Arabia Saudyjska

sektor go. - 16 listopada 2017, 10:52:24 - *.centertel.pl
jak Milik wybuchnie forma albo ktos jak Eriksen to mamy wicemistrzostwo kazdej grupy -kibicowsko cale mistrzostwa , za Rosja , o ile rosyjskie media nie zrobia focha na swoich .

Petrosyan - 16 listopada 2017, 10:54:09 - *.tktelekom.pl
Mam po dwa warianty na grupę śmierci ze względu na regulamin, który mówi że w jednej grupy mogą być maksymalnie 2 drużyny z tej samej strefy.
Grupa śmierci nr 1: Polska, Hiszpania, Senegal, Japonia
Grupa śmierci nr 2: Polska, Urugwaj, Dania, Nigeria
Grupa marzeń: Polska, Peru, Tunezja, Arabia Saudyjska

jaco - 16 listopada 2017, 10:55:56 - *.dynamic.chello.pl
Do debili którzy 3 europejskie drużyny wkładają do jednej grupy - przeczytajcie regulamin. Poza tym grupa życia to Polska, Peru, Tunezja i Arabia Saudyjska. Żaden Iran i Kostaryka. Ktoś, kto choć trochę zna się na piłce, wie jak grają te zespoły.

Koko - 16 listopada 2017, 10:58:08 - *.83.30.193 (*.112.46.180)
Skład grupy do jakiej trafimy nie ma znaczenia. Znaczenie ma dalsza drabinka i to w którym momencie możemy wpaść na Brazylie lub Niemcy.

siddharta - 16 listopada 2017, 11:02:05 - *.165.48.90
Najważniejsze to nie zlekceważyć przeciwników, dlatego grupa marzeń to silni rywale, których i tak można pokonać chociaż 1:0 i wyeliminować z turnieju.

Piotrekks - 16 listopada 2017, 11:09:17 - *.net.cybernetwmw.com
Peru wygrywa wszystko lacznie wygrana z Urugwaje, i remis z argentyna od roku ponad nie przegrali nie wiem czy to taki dobry rywal eksperci.

Dudi223 - 16 listopada 2017, 11:12:05 - *.dip0.t-ipconnect.de
Polska, Peru, Iran, Panama

Tomek - 16 listopada 2017, 11:12:52 - *.dynamic.chello.pl
Jedno jest pewne: Argentyna będzie w grupie z Nigerią, tak jak się to regularnie dzieje co 8 lat.

kriss - 16 listopada 2017, 11:15:33 - *.246.66.64.skyware.pl
miałem dziś w nocy sen;
Polska,Hiszpania,Kostaryka,Panama.

oko - 16 listopada 2017, 11:17:31 - *.toya.net.pl
Grupa marzeń:
Polska
Dzieci z Bullerbyn
Watykan
Lesotho

rekin - 16 listopada 2017, 11:20:07 - *.icpnet.pl
Polska
Peru
Tunezja
Australia

cake - 16 listopada 2017, 11:21:36 - *.dynamic.gprs.plus.pl
Peru w "grupie marzeń"? Już widzę jak wygrywamy z zespołem z Ameryki Płd. na MŚ. Umiemy grać jedynie z drużynami z Europy. Dlatego z 2. koszyka dobrze byłoby wylosować Szwajcarię, albo Anglię.

michał - 16 listopada 2017, 11:22:41 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl
Witam! Czy ktokolwiek wie, o której godzinie zaczyna się losowanie, bo nigdzie nie mogę znaleźć informacji (podobno tv zacznie transmisję już o 14.00, czy więc to godzina losowania?).

Gs - 16 listopada 2017, 11:24:30 - *.tktelekom.pl
Możliwy scenariusz. Polska, Anglia, Iran lub Kostaryka i Maroko. Z Anglią remis, a reszta zwycięstwa i awans z 1 miejsca. W 1/8 trafiamy na Meksyk i wygrywamy, w 1/4 Belgia, w półfinale porażka z Brazylią. Mecz o 3 miejsce wygrywamy.

Akradio - 16 listopada 2017, 11:27:03 - *.146.165.38.nat.umts.dynamic.t-mobile.pl
Dwie drużyny z Europy w grupie.... a większośc komentarzy ,, Polska,Dania,Hiszpania :D Umiecie liczyć do dwóch? :D Co za gimbaza

waco - 16 listopada 2017, 11:27:34 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl
Grupa G proszę. Wtedy Soczi, Moskwa i Kaliningrad. !!!!

Grubbe Lol - 16 listopada 2017, 11:33:35 - *.ip-point.pl
Prawda jest taka, że dla wszystkich rywali grupą marzeń będzie ta z Polską. Drużyny z 2, 3 i 4 koszyka mają nadzieję trafić na Polskę, bo ta wydaje się łatwiejsza do przejścia niż teoretycznie słabsza Rosja, bo to przecież gospodarz.

ZIENIU - 16 listopada 2017, 11:57:56 - *.adsl.inetia.pl
Grupa Marzeń -
Polska
Szwajcaria
Kostaryka
Arabia
-----------------
Grupa ŚMIERCI
Polska
Kolumbia/Hiszpania
Dania/ Egipt
Japonia
-----------------
Pamiętajcie w grupie max 2 kraje europejskie

jacOl - 16 listopada 2017, 12:04:33 - *.multi.internet.cyfrowypolsat.pl
Ludzie, co wy z tym Peru? Drużyny z Ameryki Pd. są poza naszym zasięgiem. Przypominam, że w 2006 wszyscy chcieli Ekwador. Żyjecie legendą z 1982 roku, czy jak? To już lepiej z 2 kosza wylosować cienkich Szwajcarów, bo unikniemy Szwedów, Duńczyków czy Serbów, którzy nas ogolą bez mydła.

Polak - 16 listopada 2017, 12:29:14 - *.sigma.jaslo.pl
Tak jak my ogoliliśmy duńczyków w pierwszym meczu ?
Mi taki grupy wyszły z losowania domowego:
Grupa A
Rosja
Chorwacja
Tunezja
Japonia
Grupa B
Polska
Anglia
Senegal
Panama
Grupa C
Francja
Peru
Dania
Australia
Grupa D
Portugalia
Urugwaj
Egipt
Arabia Saudyjska
Grupa E
Belgia
Meksyk
Islandia
Korea Południowa
Grupa F
Niemcy
Kolumbia
Kostaryka
Nigeria
Grupa G
Brazylia
Szwajcaria
Szwecja
Maroko
Grupa H
Argentyna
Hiszpania
Iran
Serbia

bis - 16 listopada 2017, 12:30:25 - *.146.106.201.nat.umts.dynamic.t-mobile.pl
Losowanie to jedno , ale forma za pół roku, to drugie. Jeśli jest się silnym, to losowanie ma niewielkie znaczenie. Tylko nieliczni stawiali na Portugalię jako ME, a jednak stało się...Zatem losowanie to loteria. Trzeba tylko trafić z formą i mieć trochę szczęścia w meczach.

Robercik - 16 listopada 2017, 12:34:41 - *.dynamic.gprs.plus.pl
Dla optymistów każde losowanie będzie dobre, dla pesymistów każde będzie złe...

kibol - 16 listopada 2017, 12:35:04 - *.rivrw8.nsw.optusnet.com.au
@waco i do tego ostatni decydujący mecz byłby w Królewcu: czytaj rzesze Polskich Kibiców!

bartolinix - 16 listopada 2017, 12:36:46 - *.play-internet.pl
Grupa marzeń:
- Polska
- Peru
- Senegal
- Arabia Saudyjska
Grupa śmierci:
- Polska
- Kolumbia
- Dania
- Nigeria

czesio - 16 listopada 2017, 12:41:42 - *.117.183.5
Bramkarze:
Szczęsny, Fabiański, Skrupski
Obrońcy:
Piszczek, Bereszyński, Kędziora, Glik, Cionek, Salamon, Pazdan, Kamiński, Jach, Rybus, Jędrzelczyk, Sadlok
Pomocnicy:
Błaszczykowski, Makuszewski, Wszołek, Krychwiak, Mączyński, Góralski, Zieliński, Linnety, Wolski, Groicki, Peszko, Kapustka
Napastnicy:
Lewandowski, Milik, Stępiński, Świerczok, Kownacki, Piątek
Lista Rezerwowa:
Tytoń, Bednarek, Bielik, Jaroszynski, Gajos, Majewski, Klich, Starzyński, Kurzawa, Kądzior, Wilczek, Teodorczyk

czesio - 16 listopada 2017, 12:43:51 - *.117.183.5
Szczęsny
Piszczek-Glik-Pazdan-Rybus
Błaszczykowski-Krychowiak-Zieliński-Grosicki
Lewandowski-Milik

benny33 - 16 listopada 2017, 12:44:34 - *.231.92.2
Grupa marzeń:
- Polska
- Peru
- Kostaryka
- Panama
Grupa śmierci:
- Polska
- Anglia
- Dania
- Serbia

zlocistyR - 16 listopada 2017, 12:46:40 - *.dip0.t-ipconnect.de
Grupa smierci:
Brazyli
Hiszpania
Dania
Nigeria
Grupa smiechu:
Polska
Peru
Tunezja
Arabia

Akradio - 16 listopada 2017, 12:56:35 - *.146.165.38.nat.umts.dynamic.t-mobile.pl
@czesio - na mistrzostwa jedzie 23 zawodników a nie ponad 30

sbk - 16 listopada 2017, 13:29:52 - *.opera-mini.net (*.76.100.189)
Grupa śmierci:
Polska,Hiszpania,Dania,Nigeria
Grupa łatwa:
Polska,Islandia,Tunezja,Arabia Saudyjska

czesio - 16 listopada 2017, 13:35:22 - *.117.183.5
@Akradio - poniosło mnie
Bramkarze:
Szczęsny, Fabiański, Skrupski
Obrońcy:
Piszczek, Bereszyński, Glik, Cionek, Pazdan, Jach,
Rybus, Jędrzejczyk
Pomocnicy:
Błaszczykowski, Makuszewski, Krychwiak, Mączyński, Góralski, Zieliński, Linnety, Wolski, Grosicki
Napastnicy:
Lewandowski, Milik, Stępiński, Kownacki

pgak - 16 listopada 2017, 13:41:44 - *.97.50.206
Polska, Peru, Egipt, Serbia.

jhc - 16 listopada 2017, 13:42:08 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl
Grupa śmierci to mistrzowie świata Niemcy, póżniej ta drużyna która powinna być rozlosowana z drugiego koszyka Hiszpania, następnie Duńczycy którzy w imponującym stylu wygrali z Irlandią czy w grupie eliminacyjnej wygrali wysoko 4:0 z Polską ewentualne Szwecja która wygrała z Francją wyeliminowała takie drużyny jak Holandia i teraz Włochów, z ostatniego koszyka Nigeria też dużo punktów w eliminacjach w afryce.

pipek - 16 listopada 2017, 13:44:17 - *.dynamic.mm.pl
Dla bawiących się w typowanie tylko powiem że jest zasada że w każdej grupie mogą być tylko 2 drużyny z Europy więc moja grupa marzeń dla Biało-czerwonych to: POLSKA, HISZPANIA, SENEGAL & JAPONIA!!! tak bym chciał ;)

slk - 16 listopada 2017, 13:45:13 - *.opera-mini.net (*.76.100.189)
Jak ktoś ma jeszcze te jajeczka z kinder z przed lat i plastikowe miseczki to może się pobawić w losowanie, nałożyć perukę łysola i losować na yt to co wyjdzie

jesa - 16 listopada 2017, 13:49:16 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl
ja bym chcial trafic na wszystkie druzyny europejskie w grupie bo z nimi gramy caly czas a nie z innych kontynentow to polska, szwajcaria bo z nimi gralismy na euro 2016, dania bo gralismy z nimi w eliminacjach mistrzostw i serbia a nie z innych kontynentow rywale bo z nimi nie gramy i nie znamy stylu gry.

laki - 16 listopada 2017, 13:58:44 - *.customers.d1-online.com
I tak trafimy na Anglia

takie praw - 16 listopada 2017, 14:01:48 - *.opera-mini.net (*.254.150.14)
Max. 2 drużyny z Europy w grupie.

Łukasz - 16 listopada 2017, 14:10:00 - *.dynamic.mm.pl
Gdzie są ci co nie chcieli 1 koszyka i głupio pisali że chcą 2 koszyk żeby trafić na Rosję ????? Takich gości komentuje śmiechem.
---
Z 2 koszyka trafimy na pewno na mocnego rywala, natomiast przy szczęściu z 3 i 4 koszyka los może nam przydzielić łatwych rywali, chociaż na mundialu łatwych ekip nie ma.

Polak - 16 listopada 2017, 14:16:18 - *.14.0.156
Polska, Hiszpania, Senegal, Korea Południowa:
1. Hiszpania
2. Korea Południowa
3. Senegal
4. Polska

Jesa - 16 listopada 2017, 14:22:22 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl
Takie praw skąd wiesz jak za 4 razem w 1 koszyka będzie rozlosowana polska a z 2, 3, 4 koszyka za 4 razem też będzie rozlosywana drużyna z Europy to trafia do grupy 4 zespoły z Europy

@Jesa - 16 listopada 2017, 14:43:29 - *.146.106.124.nat.umts.dynamic.t-mobile.pl
Niby piszesz po ,,polskiemu,, ale i tak nie wiadomo o co ci chodzi. Nie będzie więcej niż dwa zespoły z Europy w jednej grupie.

Jesa - 16 listopada 2017, 14:49:07 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl
Jak nie wiadomo o co chodzi to powiem jaśniej Polska by byłaby wylosowana za 4 razem trafia do grupy D przykładowo, z kolejnych koszyk,ów 2, 3 i 4 za czwartym razem zostaje wylosowana drużyna europejska i trafia do grupy D razem z Polską.

Organista - 16 listopada 2017, 15:00:17 - *.hsi13.unitymediagroup.de
Z każdej grupy mogą być tylko dwie europejskie drużyny barany

Goryl - 16 listopada 2017, 15:03:28 - *.galatea.pl
@Jesa Jeżeli z drugiego, trzeciego i czwartego koszyka zostanie wylosowana jako czwarta drużyna z Europy, to te z koszyków nr 3 i 4 trafią do grupy E lub kolejnej możliwej.

@Jesa - 16 listopada 2017, 15:04:07 - *.146.106.124.nat.umts.dynamic.t-mobile.pl
To musiały by wcześniej na siebie trafiać drużyny z tej samej federacji, żeby na koniec zostały 4 Europejskie. Weź przeczytaj ZE ZROZUMIENIEM (to jest bardzo ważne) cały tekst. A jeśli nie kumasz to nie pisz takich bzdur.

Goryl - 16 listopada 2017, 15:04:37 - *.galatea.pl
@Jesa Jeżeli z drugiego, trzeciego i czwartego koszyka jako czwarta zostanie wylosowana drużyna z Europy, to te z koszyków nr 3 i 4 trafią do grupy E lub kolejnej możliwej.

ogarnięty - 16 listopada 2017, 15:45:40 - *.dynamic.gprs.plus.pl
Polska, Meksyk/Urugwaj/Kolumbia, Dania i ktokolwiek -> tylko w takiej konfiguracji nie wyjdziemy z grupy, bo 3 pkt mogą nie wystarczyć. Reszta opcji spoko.

ehhh - 16 listopada 2017, 15:59:00 - *.175.162.243
nie mogą byc trzy drużyny z europy w jednej grupie wielcy znawcy

typer - 16 listopada 2017, 16:01:36 - *.play-internet.pl
Grupa A:Francja,Kolumbia,Dania, Australia.
Grupa B:Brazylia,Chorwacja,Egipt, Serbia.
Grupa C:Rosja,Hiszpania,Kostaryka, Japonia.
Grupa D:Polska,Peru,Tunezja,Panama.
Grupa E:Niemcy,Meksyk,Islandia,Arabia Saudyjska.
Grupa F:Argentyna,Szwajcaria,Iran,Nigeria.
Grupa G:Belgia,Urugwaj,Szwecja, Maroko.
Grupa H:Portugalia,Anglia,Senegal, Korea.

Gatecrashe - 16 listopada 2017, 16:10:14 - *.multinet24.pl
Cały urok sportu polega na tym, że to co na papierze czasami nie ma wiele wspólnego z tym co na boisku. Dlatego moim zdanie kompletnie nie ma znaczenia kogo wylosujemy. A już ustalanie składu na ponad pół roku do przodu to spora przesada. Widzę, że się nieźle bawicie z tymi grupami, a jak będzie zobaczymy już niedługo.

Polak - 16 listopada 2017, 16:18:35 - *.sigma.jaslo.pl
Nie zapominajcie, że Rosja jako gospodarz jest już przypisana do grupy A

Juras - 16 listopada 2017, 16:19:39 - *.dip0.t-ipconnect.de
co za ludzie tutaj typują???????? zero pojęcia o piłce,dwóch drużyn europejskich w jednej grupie nie może być ,śmiechu warte te wypociny niektórych

oxford - 16 listopada 2017, 16:19:59 - *.dynamic.gprs.plus.pl
Rosja współczynnik, że gdyby nie rozstawiona to na ostatnim miejscu w 4 koszyku

star - 16 listopada 2017, 16:20:36 - *.dynamic.gprs.plus.pl
typer, już walnąłeś gafę, ponieważ Rosja zagra w grupie A

Ktoś - 16 listopada 2017, 16:26:01 - *.146.97.82.nat.umts.dynamic.t-mobile.pl
Ludzie piszą grupy marzeń i śmierci a nie znają zasad losowania, ciemnogród

rcs - 16 listopada 2017, 16:38:04 - *.dynamic.chello.pl
Polska
Anglia
Senegal/Kostaryka
Japonia/Australia

fansport - 16 listopada 2017, 16:40:48 - *.dynamic.chello.pl
Nieważne na kogo trafią, pokazali już w Kopenhadze że z nie mają żadnych szans na sukces, nawet Lewy im nie pomógł.

Kultura - 16 listopada 2017, 16:50:07 - *.tpi.pl
Musimy złowić szybciutko Szymanowskiego na lewe skrzydło. Gość wyrażał chęć gry z Orzełkiem, 28m i 8br w zeszłym sezonie w LaLiga. Walczyłby o pozycje z Grosikiem jak równy z równym.

Nikt - 16 listopada 2017, 17:02:07 - *.interkonekt.pl
Ludzie tam już nie ma grup marzeń czy śmierci. Żeby wygrywać należy grać. To nie są długie eliminacje tylko krótki turniej. Zupełnie inne warunki. A wszelkie statystyki nic nie pokazują, dowodem I koszyk choć pokazuje to rozwój reprezentacji. Wiele drużyn z niższych koszyków ma większy potencjał i większe zasoby rezerw a trafiło w eliminacjach na innych przeciwników. My cieszmy się z tego co nam dają reprezentanci, wspierajmy, szanujmy za trud i wyhamujmy hurra optymizm oraz wygórowane ambicje.Dla mnie mogą przegrać z każdym i 0-10 byle walczyli (choć wtedy to niemożliwe).

Marek - 16 listopada 2017, 17:04:59 - *.10.209.210
Dlaczego wszystkie drużyny z drugiego, trzeciego i czwartego koszyka marzą o trafieniu na Polskę? Aż tak atrakcyjnym przeciwnikiem jesteśmy?

Antyver - 16 listopada 2017, 17:19:31 - *.dynamic-zab-05.vectranet.pl
Ponieważ każdy przeciwnik z każdego koszyka jest w naszym zasięgu, więc weźmy sobie za kryterium nie łatwość rywala tylko historyczno-religijno-kulturowe rachunki krzywd do wyrównania! Rozkmińcie jak to się może ciekawie ułożyć...
W fazie grupowej w cymbał dostają od nas po kolei:
Arabia Saudyjska (za dżihadystów)
Egipt (za dżihadystów)
Szwajcaria (za gender i multi-kulti)
Sklepanie muzułmańskich ogórków sprawia, że jesteśmy w gazie gdy zaczyna się faza pucharowa i potem jakoś to idzie:
1/8 finału: Ruscy (za wszystko)
ćwierćfinał: Belgia (za brukselską okupację i multi-kulti)
półfinał : Francja (za rok 1939, Macrona, Unię ... poza tym uczyliśmy ich jeść widelcem)
finał: Niemcy (za wszystko)
Hatakumba, 3:0, dostajemy puchar Świata i bilion złotych reparacji wojennych wyliczonych wcześniej przez Patryka Jakiego.

do_Tomek - 16 listopada 2017, 17:34:20 - *.dynamic.chello.pl
Tak będzie:-) Poniżej wynik pierwszej symulacji jaką otworzyłem.
A: Rosja, Urugwaj, Islandia, Panama.
B: Francja, Meksyk, Egipt, Serbia
C: Portugalia, Kolumbia, Iran, Maroko.
D: Niemcy, Peru, Senegal, Australia.
E: Argentyna, Chorwacja, Dania, Nigeria.
F: Brazylia, Szwajcaria, Szwecja, Arabia S.
G: Belgia, Anglia, Tunezja, Korea Płd.
H: Polska, Hiszpania, Kostaryka, Japonia.

Toruniak - 16 listopada 2017, 17:39:26 - *.dynamic.gprs.plus.pl
W sumie na tym poziomie to już nie ma słabych drużun. Tzn Ci teoretycznie słabsi w składzie których nie ma może jakichś gwiazd to jestem przekonany że bedą starali sie to nadrobić walecznością i wybieganiem. Każda próba zlekceważenia jakiegokolwiek przeciwnikavna tym etapie skończy sie niehybnie porażkom, zatem nieważne z kim zagramy,musimy zagrać na 100% a wtedy wyjdziemy z każdej grupy.

MM. - 16 listopada 2017, 17:44:44 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl
Według szwedzkiego dziennika "Aftonbladet", pomimo że Polska zajmuje wysokie miejsce w rankingu FIFA i będzie losowana z pierwszego koszyka, to jest słabsza niż Niemcy, Francja, Hiszpania i Portugalia. "Polska w komfortowy sposób awansowała do MŚ, wygrywając zdecydowanie swoją grupę" podkreśliła gazeta, lecz zwróciła uwagę, że byłaby dobrym rywalem dla Szwecji ponieważ "dobrze grając ofensywnie często odkrywa się i gubi w obronie, czego wynikiem było aż 14 straconych bramek w eliminacjach".

he-man - 16 listopada 2017, 17:46:51 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl
Na Euro w Polsce tez mieliśmy grupę marzeń.

do_Tomek - 16 listopada 2017, 17:49:04 - *.dynamic.chello.pl
Znowu Argentyna z Nigerią Poniżej wynik drugiej symulacji jaką otworzyłem.
A: Rosja, Peru, Islandia, Maroko.
B: Niemcy, Szwajcaria, Kostaryka, Japonia.
C: Francja, Kolumbia, Szwecja, Panama.
D: Brazylia, Chorwacja, Dania, Arabia S.
E: Belgia, Hiszpania, Senegal, Australia.
F: Portugalia, Meksyk, Tunezja, Korea Płd.
G: Argentyna, Anglia, Iran, Nigeria.
H: Polska, Urugwaj, Egipt, Serbia.

Miro GCH - 16 listopada 2017, 17:51:48 - *.mikronet.org.pl
Antyver , rozpłakałem się ze śmiechu ?! Najlepszy komentarz,gratuluję

Ara - 16 listopada 2017, 18:00:25 - *.163.224.158.ipv4.supernova.orange.pl
Co bym chciał: Polska, Peru, Egipt, Japonia.
Czego bym nie chciał: Polska, Meksyk, Dania, Nigeria.
Co będzie: Polska, Kolumbia, Szwecja, Australia.

Ara - 16 listopada 2017, 18:05:39 - *.163.224.158.ipv4.supernova.orange.pl
Szanowna redakcjo, dlaczego takie ruskie trolle jak Antyver nie są banowane? Kthxbai.

D... - 16 listopada 2017, 18:14:36 - *.9.6.168
Dobrze, że zlikwidowali gimnazja, bo dzięki temu nie będzie już przybywało nam w kraju twardych gimbów, które nie potrafią nawet czytać tekstu ze zrozumieniem. Oto napisano: nie może być w grupie więcej niż 2 zespoły z UEFA, czyli z Europy. Co to oznacza? Że np. grupy Polska, Hiszpania, Szwecja, Serbia nie uda się wylosować. I teraz uwaga - leci pytanie z egzaminu gimnazjalnego: czemu tak wylosować się nie da? Ktoś wie? Ariel? Dżejson? Może Marcus? :-p

dhsnskdjdh - 16 listopada 2017, 18:20:27 - *.play-internet.pl
Grupa marzeń: Polska,Peru,Egipt,Panama
Grupa śmierci:Polska,Hiszpania,Dania,Japonia

D... - 16 listopada 2017, 18:23:49 - *.9.6.168
O, no dokładnie jak napisałem wyżej... @dhsnskdjdh: ukończenie gimnazjum to zdecydowanie ponad Twoje możliwości. Zabierz się może za kopanie rowów, na coś się wtedy krajowi przydasz... :-p

Golbi - 16 listopada 2017, 18:31:18 - *.dynamic-zab-01.vectranet.pl
Rosja nie jest w 1 koszyku bo nie bierze udziału w losowaniu.

Bruk-Bet - 16 listopada 2017, 18:31:38 - *.31.38.4
Grupa marzeń
Polska
Peru
Kostaryka
Arabia Saudyjska
Grupa śmierci
Polska
Anglia
Dania
Korea Południowa

jacOl - 16 listopada 2017, 18:39:27 - *.multi.internet.cyfrowypolsat.pl
do do_Tomek i Ara - weźcie zróbcie jakąś inną symulacje, bo we wszystkich wariantach, które wam wyszły nie wychodzimy z grupy. Największe szanse na awans z 1 miejsca z grupy (a to jest istotne, jeśli chodzi zaistnienie w turnieju) to: Polska, Szwajcaria, Tunezja, Arabia Saud. Peru w grupie mocno komplikuje sytuacje, bo grozi nam druga europejska.

Golbi - 16 listopada 2017, 18:40:05 - *.dynamic-zab-01.vectranet.pl
Co wy wszyscy z tym Peru? Żadnych drużyn z Ameryki Południowej. Z drugiego koszyka zespół z Europy rywal najlepiej najsilniejszy czyli Hiszpania lub Anglia. Wtedy rośnie szansa na słabego rywala z 3 i 4 koszyka.
Polska, Hiszpania/Anglia, Tunezja, Arabia Saudyjska
D... - a skąd ze są po gimnazjum? Teraz to będziemy mieć tłuków przerób materiał 9 lat w 8 lat?

jacOl - 16 listopada 2017, 18:43:00 - *.multi.internet.cyfrowypolsat.pl
do Bruk-Bet - zobacz ostami turniej Kostaryki, Peru nie przegrało z Argentyną, 2x 3 msc w Copa. Drugi twój wariant kompletnie Cie kompromituje (3 druż. z Europy - ile razy można to pisać do takich laików)

MM. - 16 listopada 2017, 18:45:12 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl
Ja stawiam tak:
A: Rosja, Szwajcaria, Tunezja, Australia
B: Francja, Urugwaj, Dania, Panama
C: Niemcy, Anglia, Senegal. Arabia Saudyjska
D: Argentyna, Chorwacja, Iran, Maroko
E: Belgia, Peru, Szwecja, Korea Południowa
F: Brazylia, Meksyk, Islandia, Serbia
G: Polska, Kolumbia, Egipt, Japonia
H: Portugalia, Hiszpania, Kostaryka, Nigeria

jacOl - 16 listopada 2017, 18:47:09 - *.multi.internet.cyfrowypolsat.pl
Dokładnie Golbi. Drużyny latynoskie poza Panamą, robią nas spokojnie. Mieliście dowód w towarzyskich, gdzie rezerwy i to na dużym luzie nas robiły. 70% posiadania piłki, zaangażowanie, technika, przygotowanie do turnieju. 90% zespołów z ameryki wychodzi z grupy - wystarczy prześledzić kolejne mundiale.

Ara - 16 listopada 2017, 18:51:33 - *.163.224.158.ipv4.supernova.orange.pl
DRUŻYNY, KTÓRYCH ŻYCZYŁBYM SOBIE NAJBARDZIEJ:
Drugi koszyk: Peru, Kolumbia, Anglia.
Trzeci koszyk: Egipt, Iran, Szwecja.
Czwarty koszyk: Japonia, Panama, Maroko.
DRUŻYNY, KTÓRYCH ZA CHOLERĘ NIE CHCĘ:
Drugi koszyk: Meksyk, Urugwaj, Szwajcaria, Chorwacja.
Trzeci koszyk: Dania, Kostaryka.
Czwarty koszyk: Serbia, Nigeria, Korea Południowa.
Wrócę tu pierwszego grudnia i zobaczę, co się spełniło XD

jAA - 16 listopada 2017, 18:53:04 - *.range81-151.btcentralplus.com
Polska,Hiszpania,Senegal,Japonia i jedziemy do domu

Golbi - 16 listopada 2017, 19:08:47 - *.dynamic-zab-01.vectranet.pl
Rosja, Hiszpania, Iran, Maroko
Polska, Anglia, Tunezja, Arabia
Brazylia, Szwajcaria, Islandia, Panama
Niemcy, Urugwaj, Szwecja, Nigeria
Argentyna, Chorwacja, Egipt, Serbia
Belgia, Meksyk, Dania, Japonia
Francja, Peru, Senegal, Australia
Portugalia, Kolumbia, Kostaryka, Australia

Golbi - 16 listopada 2017, 19:12:39 - *.dynamic-zab-01.vectranet.pl
Pomyłka miało być Francja, Peru, Senegal, Korea
Francja i Senegal to dobrzy znajomi

Ara - 16 listopada 2017, 19:15:27 - *.163.224.158.ipv4.supernova.orange.pl
@Golbi: ja uważam, że mamy dobrą drużynę i dlatego życzę sobie ciekawego, a nie łatwego losowania. Chcę uniknąć przede wszystkim drużyn, z którymi już graliśmy za mojego życia na wielkich turniejach albo niedawno towarzysko albo po prostu mnie nudzą i ich nie lubię. Dlatego właśnie bardziej wolałbym trafić Hiszpanię niż słabszą od niej Szwajcarię. Szwajcaria już była. Albo Kostaryka. Albo Dania. Dla mnie mundial to najfajniejsza zabawa pod słońcem i chcę przede wszystkim frajdy. Zresztą, ważniejsza od samego losowania grup będzie i tak drabinka: kto będzie w naszej sąsiedniej grupie na pierwszym i drugim miejscu. Powiem jeszcze raz: uważam, że mamy bardzo dobra drużynę i jeżeli nie będziemy mieli wyjątkowego niefarta (Urugwaj, Dania, Nigeria) to powinniśmy wyjść z każdej grupy. Dlatego właśnie chcę ciekawego losowania.

Ara - 16 listopada 2017, 19:19:06 - *.163.224.158.ipv4.supernova.orange.pl
P.S. Sorry, to miało być adresowane do @jacOl

Golbi - 16 listopada 2017, 19:28:34 - *.dynamic-zab-01.vectranet.pl
Ara - mam y tak dobra drużynę ze straciliśmy najwięcej goli z wszystkich grup i to nie tylko 1 miejsc bo nawet 3 mniej straciły. Na kogo trafimy 2 koszyku ma małe znaczenie chodź lepiej trafić na silnego faworyta który wygra pewnie 3 mecze. Latynosów nie chce przykład Kostaryka 4 lata temu, Ekwador kiedyś w grupie z nami. Kiedy była Szwajcaria? Nie porównywałbym gry w meczach towarzyskich do walki o punkty

Ara - 16 listopada 2017, 19:40:08 - *.163.224.158.ipv4.supernova.orange.pl
Tak, wiem, że straciliśmy dużo goli. Teraz nawet cieszę się, że dostaliśmy tak bardzo w czapkę od Duńczyków. Myślę, że to wyjdzie nam na dobre. Mnie bardzo zbudował mecz z Urugwajem: wychodzimy w nowym ustawieniu z nowymi gośćmi i nic się nie sypie, z tyłu jest porządek. Jestem dobrej myśli.

Golbi - 16 listopada 2017, 19:48:00 - *.dynamic-zab-01.vectranet.pl
Ara - Towarzysko z Urugwajem a Latynosi towarzysko graja na 50%

Ja - 16 listopada 2017, 19:49:51 - *.cm-12-1a.dynamic.ziggo.nl
Jak mnie wkurzaja te Wasze grupy marzeń. Skoro Polska to taki super team, taki co to jedzie po medal to po jaką cholerę takie slabizny Wam się marzą? Dla super teamu z super Lewandowskim na czele żadna grupa tym bardziej nie powinna być grupa śmierci.

slazak - 16 listopada 2017, 20:25:07 - *.adsl.inetia.pl
Trafić na Anglię, Chorwację, Danię, czy Hiszpanię i będzie płacz, zgrzytanie zębów, oraz futbolowa klasyka: mecz otwarcia, mecz o wszystko i mecz o honor

znawca - 16 listopada 2017, 20:27:44 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl
do: Ja. Zawsze lepiej mieć w fazie grupowej słabsze drużyny, aby po 2 kolejce mieć zapewnione 1 miejsce w grupie i spokojny awans do fazy pucharowej. Wtedy można oszczędzać zawodników np. Lewandowskiego i nie wystawiać zawodników z żółtymi kartkami w 3 meczu fazy grupowej.

STW - 16 listopada 2017, 20:52:23 - *.multi.internet.cyfrowypolsat.pl
Na tej stronie można symulować losowanie grup mundialu.
http://ultra.zone/2018-FIFA-World-Cup-Group-Stage-
Draws

ruby1986 - 16 listopada 2017, 21:10:00 - *.dynamic.chello.pl
Polska - Anglia - Tunezja - Australia.
Na początek mecz z Angolami najlepiej na Łużnikach, oj by się działo :D
I ew. druga opcja: Polska - Peru - Islandia - Korea Płd.

kRajan - 16 listopada 2017, 21:16:26 - *.centertel.pl
Polska
Meksyk
Senegal
Korea Południowa.

MAR2608 - 16 listopada 2017, 21:37:41 - *.dynamic.mm.pl
I tak nie wyjdą cieniasy.

Batial - 16 listopada 2017, 21:54:19 - *.itkm.ru
Polska - Peru - Tunezja - Panama. To grupa marzeń

Palacio - 16 listopada 2017, 22:03:09 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl
Skończcie już z tymi typami bo to żałosne jest. Nie ma co się podniecać grupę mieliśmy łatwą Dania nas sprowadziła na ziemie wygrywając 4:0. To mundial nie ma łatwych meczów i przeciwników. Jak wygramy choć jeden mecz to będzie dobrze. Lewandowski będzie zmęczony sezonem więc nie będzie tak kolorowo. Wierzę w awans ale tu nie będzie zespołów pokroju Armenii czy Kazachstanu. Sądzę że Panama czy Australia przysporzą nam sporo kłopotów więc się tak nie podniecajcie!!

klondike - 16 listopada 2017, 22:21:01 - *.247.159.14
Polska, Uruguay, Senegal, South Korea

Poland - 16 listopada 2017, 23:12:45 - *.dynamic.gprs.plus.pl
Grupa Marzeń:
Polska
Peru
Tunezja
Arabia Saudyjska
Grupa Śmierci:
Polska
Hiszpania
Islandia
Serbia

LEON - 17 listopada 2017, 1:21:13 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl
Jest z czego wypierać
Najlepiej
Grupa marzeń:
- Polska
- Peru
- Iran
- Panama
Najgorzej
Grupa śmierci:
- Polska
- Anglia
- Szwecja
- Serbia

Gość - 17 listopada 2017, 1:32:49 - *.dynamic-ww-12.vectranet.pl
Panama nie jest taka słaba jak ją malują, lepiej już Australię albo Saudyjczyków trafić.

olelele - 17 listopada 2017, 1:52:12 - *.adsl.inetia.pl
Jak ktoś przeczytał wszystkie te Wasze wyimaginowane grupy to szacun dla niego :DDD

arek - 17 listopada 2017, 4:05:46 - *.dynamic.chello.pl
Niektóre głuptasy pakują do grupy trzy europejskie drużyny albo dwie z Ameryki Płn. Mój typ to nudna grupa: Polska, Meksyk, Islandia, Australia. Łatwa grupa by była Polska, Peru, Tunezja, Arabia Saudyjska. Ewentualnie Polska, Drużyna A, Muminki, Bękarty Proboszcza - no to byłaby jeszcze jakaś szansa.

MM. - 17 listopada 2017, 4:56:04 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl
Zasady które obowiązują podczas losowania grup MŚ 2018:
W jednej grupie nie moga znajdować się drużyny z tego samego kontynentu z wyjatkiem Europy, z Europy max dwie drużyny w grupie. Takim razie Polska będzie miała rywala z innego kontynentu. Na mundialu w Katarze 2022 ma być ostatnim turniejem z udziałem 32 finalistów. Na mundialu w 2026 ma zagrać 48 druzyn i się znajdzie 16 grup po 3 zespoły, wtedy z Europy zagra 16 drużyn i w każdej grupie musi znaleźć się drużyna z Europy. Z grupy wychodzą po dwie najlepsze drużyn.

Alberto - 17 listopada 2017, 8:33:41 - *.internetdsl.tpnet.pl
Polska, Peru, Szwecja, Maroko moje typy na Kreml, później i tak wszystko zweryfikuje boisko.

Ruru - 17 listopada 2017, 8:52:00 - *.dynamic.mm.pl
Dawać Angoli!!! Jak nie teraz to nigdy

TG1 Dudek2 - 17 listopada 2017, 9:12:08 - *.146.99.31.nat.umts.dynamic.t-mobile.pl
Moje typy to Polska Peru lub Meksyk Egipt i Arabia Saudyjska każdy by chciał zagrać z Polską z 1 koszyka oby to dla rywali nie było zgubne kadra Adama Nawałki musi się porządnie wziąć za robote po nowym roku wierze że wróci dobry dospozycja

TG1 Dudek2 - 17 listopada 2017, 9:17:44 - *.146.99.31.nat.umts.dynamic.t-mobile.pl
wierze że wróci dobry dospozycja reprezentacji Polski będą grać na mistrzostwach świata super ja na Euro 2016 we Francji nas rywale będą się obawiać była porażka na koniec roku ale humor poprawili Młodzieżowa Reprezentacja Polski do lat 21 wygrywając z Danią 3-1 ale myśle że na koniec roku będzie mieć Reprezentacja Polski szczęśliwe losowanie w grupie na Mistrzostwa Świata Rosja 2018 1 grudnia w Moskwie w Rosji

olek - 17 listopada 2017, 10:35:00 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl
--------------------------
Grupa marzeń:
- Polska
- Peru
- Egipt
- Arabia Saudyjska
--------------------------
Grupa śmierci:
- Polska
- Hiszpania
- Tunezja
- Japonia
--------------------------
Grupa jaką ja typuje:
- Polska
- Kolumbia
- Kostaryka
- Korea Południowa
--------------------------

dolgapol - 17 listopada 2017, 11:11:58 - *.dip0.t-ipconnect.de
Pokusiłem się o wytypowanie grup:
A: Rosja, Urugwaj, Szwecja, Japonia
B: Portugalia, Anglia, Iran, Panama
C: Argentyna, Meksyk, Egipt, Serbia
D: Niemcy, Peru, Islandia, Nigeria
E: Brazylia, Szwajcaria, Dania, Australia
F: Polska, Chorwacja, Senegal, Arabia Saudyjska
G: Francja, Kolumbia, Kostaryka, Maroko
H: Belgia, Hiszpania, Tunezja, Korea Płd.

Nudle - 17 listopada 2017, 12:07:56 - *.dynamic.gprs.plus.pl
Aż żal patrzeć na większość piszących tutaj tumanów, którzy nie potrafią czytać ze zrozumieniem, że z jednej federacji mogą być w grupie max 2 drużyny (Europejskiej) a z pozostałych po 1. PS. Nasza grupa:
Polska
Peru
Iran
Panama. NAparstek

A tak - 17 listopada 2017, 13:36:21 - *.play-internet.pl
Grupa A:Rosja, Hiszpania, Kostaryka, Australia.
Grupa B:Polska, Meksyk, Iran, Korea.
Grupa C:Brazylia, Chorwacja, Islandia, Arabia Saudyjska.
Grupa D:Portugalia, Peru, Senegal, Panama.
Grupa E:Niemcy, Kolumbia, Egipt, Serbia.
Grupa F:Argentyna, Anglia, Szwecja, Nigeria.
Grupa G:Francja, Urugwaj, Dania, Maroko.
Grupa H:Belgia, Szwajcaria, Tunezja, Japonia.

MM. - 17 listopada 2017, 14:36:29 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl
Tak to nie może być bo w grupie B tam gdzie umieściłeś Polskę masz dwie drużyny z Azji zamiast tej Korei Płd musisz wymienić z grupą D albo E.

65 - 17 listopada 2017, 16:03:32 - *.icpnet.pl
Ból zębów ruskich musi być niesamowity xD

CichY - 17 listopada 2017, 17:14:11 - *.dynamic.chello.pl
GRUPA ŚMIERCI DLA POLSKI:
Polska, Hiszpania, Senegal, Australia lub
Polska, Urugwaj, Dania, Nigeria
NAJŁATWIESZA GRUP DLA POLSKI:
Polska, Peru, Tunezja, Arabia Saudyjska
GRUPA ŚMIERCI MUNDIALU:
Brazylia, Hiszpania, Dania, Nigeria.
NAJBARDZIEJ WYRÓWNANA GRUPA :
Polska, Kolumbia, Senegal, Serbia
NAJSŁABSZE MIEJSCE W HISTORII MŚ:
Rosja (4.miejsce), Peru (1/4), Islandia (DEBIUT), Panama (Debiut)
NAJLEPSZE MIEJSCE W HISTORII MŚ:
Brazylia (5xMistrz), Hiszpania (1xMistrz), Szwecja (1X FINAŁ), Korea (4.miejsce)
NAJLEPSI W OSTATNIM MUNDIALU:
Niemcy (Mistrz), Kolumbia (1/4), Kostaryka (1/4), Nigeria (1/8)
NAJDŁUŻEJ NIE GRALI W MUNDIALU:
Polska (2006), Peru (1982), Islandia (Debiut), Panama (Debiut)

slazak - 17 listopada 2017, 19:33:19 - *.adsl.inetia.pl
Polska, Szwajcaria, Kostaryka, Korea Południowa (opcja I), lub Polska, Meksyk, Islandia, Maroko (opcja II), albo Polska, Peru, Tunezja, Serbia (opcja III). Tak to wyszło po rozmowach ze znajomymi,. Nie za łatwo, nie za trudno.

King Kong - 17 listopada 2017, 20:21:39 - *.163.136.188.ipv4.supernova.orange.pl
Taka oto grupa MARZEŃ...
Polska
Dzieci z Bullerbyn
Siedmiu Krasnoludków
Bolek i Lolek...konieczne z Tolą! Ona jest najbardziej niebezpieczna.
Tak serio. Będą dobrze grać, będzie OK.
POZDRAWIAM.

barti - 17 listopada 2017, 20:50:38 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl
szkoda że z Niemcami nie zagramy

MM. - 17 listopada 2017, 22:05:09 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl
Wszystkimi możemy zagrać nawet z Niemcami, Brazylia czy Francją

kubilaj2 - 17 listopada 2017, 22:31:10 - *.dynamic.chello.pl
Proponowałbym jak najtrudniejszą grupę, tak aby dalej(do ćwierć-półfinałów) mieć z górki.

MM. - 17 listopada 2017, 23:03:38 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl
Taka drabinkę Polacy mieli na Mistrzostwach Europy 2016 w Francji, bo w drugiej drabince znajdowali się giganci w którym będą w Rosji walczyli o złoto! Wtedy grupowe na tym turnieju dobrze dla nas się ułożyły że mieliśmy łatwa drogę do finału a nasza drabinkę do finału wygrała Portugalia która po karnych wyeliminowała Polskę.

michal - 17 listopada 2017, 23:31:25 - *.dynamic.chello.pl
Grupa marzeń: Polska, Peru, Senegal, Panama.
Grupa śmierci: Polska, Hiszpania, Szwecja, Nigeria.

fansport - 17 listopada 2017, 23:31:38 - *.dynamic.chello.pl
dla nich każda grupa będzie grupą śmierci. pamiętamy pogrom w kopenhadzie.

trurl8 - 18 listopada 2017, 11:36:01 - *.internetdsl.tpnet.pl
Moim zdaniem chyba ważniejsze jest to, jak się ułoży drabinka po wyjściu z grupy. Bo wydaje mi się, że wyjście z grupy to obowiązek, obojętnie od losowania.

Futi - 18 listopada 2017, 16:58:11 - *.dynamic.chello.pl
A: Rosja, Anglia, Senegal, Australia
B: Polska, Chorwacja, Iran, Nigeria
C: Niemcy, Meksyk, Islandia, Korea Południowa
D: Belgia, Peru, Egipt, Japonia
E: Argentyna, Hiszpania, Szwecja, Panama
F: Portugalia, Urugwaj, Dania, Arabia Saudyjska
G: Francja, Kolumbia, Tunezja, Serbia
H: Brazylia, Szwajcaria, Kostaryka, Maroko

Antypis - 19 listopada 2017, 7:22:43 - *.dynamic.gprs.plus.pl
Najważniejsze to dobrze wylosować łatwiejszą drabinkę fazy pucharowej.

Zius - 19 listopada 2017, 10:23:03 - *.222.56.205
Nie wiem czemu w "grupie śmierci" umieszczacie Anglię, Angole są słabi jak nie wiem co !!!!!
Mam nadzieje że na nich trafimy.
Anglię zawsze ciągneło to ze byli w 1 koszyku i trafiali na słabych rywali (np w tych eleminacjach, kogo mieli trudnego ???)

goral - 20 listopada 2017, 6:18:02 - *.1-3.cable.virginm.net
Ja bym sie Szwecji tak nie bał.
Fuksło się im eliminując fatalnie grających włochów, którzy sądzili, że na stojąco przejdą Szwedów.
Szwecja, jest obecnie bardzo cienka. Uważam, ze Szwecja jest słabsza od Islandii.
Widziałem dwumecz szwecji z włochami, i naprawdę, nic szwecja nie pokazała poza wybijaniem piłek z własnej połowy i kontrami.
To jak mecz Lech Poznań z Sandecją zremisowany 0-0 czy Sandecja przez to jest na poziomie Lecha?

endrju - 20 listopada 2017, 14:54:50 - *.internetdsl.tpnet.pl
Wszyscy się bawią w symulację to i ja zaprezentuję co mi wyszło:
A: Rosja, Szwajcaria, Egipt, Japonia
B: Niemcy, Chorwacja, Senegal, Australia
C: Polska, Meksyk, Szwecja, Arabia Saudyjska
D: Francja, Kolumbia, Tunezja, Panama
E: Portugalia, Peru, Kostaryka, Serbia
F: Brazylia, Anglia, Dania, Korea Południowa
G: Argentyna, Hiszpania, Islandia, Maroko
H: Belgia, Urugwaj, Iran, Nigeria

makiama - 21 listopada 2017, 8:03:18 - *.158.247.12
Okazuje się, że prawdopodobieństwo wylosowania niektórych drużyn jest dużo większe niż innych. Znalazłem w internecie stronę, na której autor wylicza prawdopodobieństwo wylosowania określonych przeciwników dla reprezentacji Anglii. Wskazuje przykładowo, że wylosowanie Argentyny lub Brazylii z I koszyka przez reprezentację Anglii to ponad 20 % podczas, gdy pozostałych drużyn niecałe 10 %. Z kolei z III koszyka najbardziej prawdopodobne jest wylosowanie Kostaryki (20,5 %) a najmniej Danii, Islandii i Szwecji (5,75 %). Ciekawe jakie prawdopodobieństwo wylosowania określonych drużyn byłoby w przypadku Polski. Może redakcja, która jest mistrzem jeśli chodzi o tego typu wyliczenia pokusiłaby się o taką analizę. Poniżej wklejam link
http://seanelvidge.com/2017/11/probabilityworldcup
group/

makiyama - 23 listopada 2017, 13:31:13 - *.153.229.130
Poniżej przedstawiam prawdopodobieństwo wylosowania przez Polskę poszczególnych przeciwników z koszyków II - IV. Prawdopodobieństwo zostało wyliczone przy pomocy skryptu, o którym pisałem wcześniej (1 milion losowań).
Pot 2 :
Spain : 9.9797 %
Peru : 16.6246 %
Switzerland : 9.9806 %
England : 9.9962 %
Colombia : 16.7084 %
Mexico : 10.0348 %
Uruguay : 16.6962 %
Croatia : 9.9795 %
Pot 3 :
Denmark : 9.9234 %
Iceland : 9.9143 %
Costa Rica : 14.4017 %
Sweden : 9.8645 %
Tunisa : 14.0182 %
Egypt : 13.9297 %
Senegal : 14.0056 %
Iran : 13.9426 %
Pot 4 :
Serbia : 8.5815 %
Nigeria : 12.6084 %
Australia : 13.174 %
Japan : 13.1766 %
Morocco : 12.6001 %
Panama : 13.5136 %
Korea Republic : 13.1378 %
Saudi Arabia : 13.208 %

koper - 24 listopada 2017, 12:56:00 - *.4web.pl
Nie ważne kogo wylosujemy - ale ważne z kim zagramy w 1/8 finału - czyli warto uniknąć w grupie obok Niemców, Hiszpanów, Francuzów, Brazylijczyków. Ja wolę żeby w naszej grupie trafić na Anglię albo Hiszpanię żeby ich uniknąć w fazie pucharowej.

endrju - 27 listopada 2017, 14:26:44 - *.internetdsl.tpnet.pl
Dla znawców: czy Australia może być w grupie z Iranem? Geograficznie to inne kontynenty ale Australia gra w eliminacjach azjatyckich, które kryterium jest decydujące?

olek - 28 listopada 2017, 15:15:17 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl
do endrja:
Nie, Australia nie może trafić w grupie na żadną drużynę która brała udział w azjatyckich eliminacjach.
Chyba to wszystko wyjaśnia: "Drużyny z tej samej konfederacji nie mogą trafić na siebie w losowaniu z wyjątkiem UEFA - w każdej grupie mogą być najwyżej dwie europejskie drużyny".

Pseudonim (max 10 znaków):

E-mail:

Redakcja 90minut.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść komentarzy, które są niezależnymi opiniami czytelników serwisu. Jednocześnie 90minut.pl zastrzega sobie prawo do kasowania komentarzy zawierających wulgaryzmy, treści rasistowskie, reklamy, wypowiedzi nie związane z tematem artykułu, "trolling", sformułowania obraźliwe w stosunku do innych czytelników serwisu, osób trzecich, klubów lub instytucji itp., a w skrajnych przypadkach do blokowania możliwości komentowania wiadomości przez poszczególnych użytkowników lub całe sieci.

 

Napisz do nas