[ Strona główna ]


Jedyny w swoim rodzaju Skarb Ekstraklasy - statystyki, sylwetki, kariery graczy, historie, osiągnięcia klubówSkarb I ligi - statystyki, kariery graczy, historie i osiągnięcia klubówRozgrywki regionalne 2018/2019 - od IV ligi do Klasy C !Wyszukiwarka klubów, zawodników i sędziów w serwisie 90 MinutJeśli chcesz skontaktować się z redakcją - najpierw to przeczytaj!
90minut.pl
 CLJ
 PZPN
RSSSF

 


8 marca 2018, 13:54:02 - wsobon
Odwołano mecz Bytovia - Tychy i pięć spotkań II ligi

Departament Rozgrywek PZPN poinformował, że spotkanie 21. kolejki Nice I ligi Bytovia Bytów - GKS Tychy oraz pięć meczów II ligi zostało odwołanych ze względu na stan murawy.

Odwołane spotkania II ligi to Wisła Puławy - ROW 1964 Rybnik, Warta Poznań - Gwardia Koszalin, Olimpia Elbląg - MKS Kluczbork, Siarka Tarnobrzeg - GKS Bełchatów oraz Garbarnia Kraków - Rozwój Katowice.

Nowe terminy meczów nie są znane.


źródło: PZPN

M - 8 marca 2018, 13:58:55 - *.146.105.40.nat.umts.dynamic.t-mobile.pl
O co kaman toć ładna pogoda? Czekają na 20 stopni?

tys - 8 marca 2018, 14:04:10 - *.207.111.147
paranoja, można się tylko wkurzać że takie kluby jak Bytovia sa dopuszczone do rozgrywek na szczeblu centralnym.

_Luqe_17 - 8 marca 2018, 14:04:11 - *.play-internet.pl
Smiechu warte, druzyny z zaplecza Ekstraklasy nie maja porzadnych boisk. W Niemczech nie ma z tym problemow, tylko u nas jak zawsze jest. Kto im daje licencje i zdecydowanie zawyzyc wymogi licencyjne odnosnie boisk. Wstyd i jeszcze raz wstyd!!!!

Max Kolonk - 8 marca 2018, 14:04:14 - *.play-internet.pl
Za takie coś to ta wieś powinna lecieć do okręgówki nie jestes przygotowany di tej ligi wypad do b klasy

aaa - 8 marca 2018, 14:07:31 - *.petrus.pl
To, że temperatura jest dodatnia wcale nie oznacza, że ziemia jest już rozmrożona ;) Cały czas trawa przypomina bardziej beton niż normalny plac nadający się do gry.
Dodatkowo z racji tego, że kilka dni temu spadł śnieg w wielu miejscach w Polsce to przy obecnych temperaturach tworzą się spore kałuże, które nie zostają wchłonięte przez glebę z racji tego, że nadal jest ona stosunkowo twarda.

big - 8 marca 2018, 14:09:17 - *.64-127.202.173.217.in-addr.arpa
powinny być walkowery! w takim poznaniu to mróz był 4 dni w całej zimie

hubi - 8 marca 2018, 14:11:58 - *.146.64.154.nat.umts.dynamic.t-mobile.pl
to nie jest wina klubów tylko PZPN-u wiadomo , że zima u nas od wielu lat jest dopiero w lutym/marcu więc kopacze powinni kopać szmaciankę przez cały grudzień i po kłopocie

eustahy66 - 8 marca 2018, 14:17:00 - *.dynamic.chello.pl
Sorry ale skończmy już zwalać na pogodę. To jest I liga, bezpośrednie zapleczę ligi która powinna być naszą wizytówką w Europie, tu mają być przygotowywani przyszli reprezentanci Polski, więc powinno się poważnie zarządzać tymi rozgrywkami i wprowadzać surowe kary za nieprzygotowanie boiska do gry. Ludzie na litość boską...mamy już prawie połowe marca, nie mamy żadnej klęski żywiołowej żeby co chwila odwoływać mecze....Jak ta liga ma być poważna ?

Witkowski - 8 marca 2018, 14:18:07 - *.centertel.pl
@Huli
Tak, niech grają 3/5 albo nawet 2/3 meczów całego sezonu jesienią...

ja - 8 marca 2018, 14:18:41 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl
Ale cyrk śniegu nie ma mrozu nie ma a ci ciągle odwołują żenada. W tym kraju nigdy się nic nie zmieni.

pzpn - 8 marca 2018, 14:24:10 - *.internetdsl.tpnet.pl
a Pogon Siedlce ganiali do Pruszkowa za swiatła dac walkower i spokój

Sprawiedli - 8 marca 2018, 14:26:02 - *.114.62.201
w Poznaniu od trzech, czterech dni temperatury dodatnie, wczoraj było nieco mokrego śniegu

xy - 8 marca 2018, 14:29:12 - *.play-internet.pl
Wisła Puławy - ROW 1964 Rybnik, Warta Poznań - Gwardia Koszalin, Olimpia Elbląg - MKS Kluczbork, Siarka Tarnobrzeg - GKS Bełchatów oraz Garbarnia Kraków - Rozwój Katowice, Bytovia Bytów - GKS Tychy
zauważyliście, że jeśli wziąć po jednej litrce z każdej pary i połączyć w słowo, to wychodzi RASIAK? przypadek??

Piter - 8 marca 2018, 14:30:35 - *.dynamic.chello.pl
Jak to się ma do innych klubów , które dbały o boiska ,ponosiły finansowe obciążenia ,a niechluje zaoszczędziły na kosztach i w dodatku rozpoczną sezon na swoim stadionie miesiąc póżniej od rozpoczęcia rozgrywek i zoszczędzą murawę.C.d. bylejakości i cwaniactwa,oraz w przypadku Bytovii brak dla niej jakiejkolwiek kary ,a nawet przysługa ,bo brak formy z Ruchem była bardzo widoczna.(chyba ,źe zorientowali się we wtorek ,że na rundę wiosenną murawa też jest potrzebna )

obiektywny - 8 marca 2018, 14:35:35 - *.dynamic-ra-12.vectranet.pl
Dobrze, że od nowego sezonu mają obowiązywać wyższe standardy i wszelkie wieśniackie klubiki nie będą miały już przywilejów. Piłka nożna tylko dla wielkich i bogatych!

Max - 8 marca 2018, 14:36:54 - *.dynamic.gprs.plus.pl
Zapraszamy do Glogowa murawa Cycoś glancus.

GKsJ.Zdrój - 8 marca 2018, 14:43:49 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl
A w Jastrzębiu Zdroju nie ma takiego problemu śmiejemy się z takich klubikow co o własny kurnik nie potrafią zadbać.... Chyba że gospodarze meczów dowiedzieli się 3 dni szybciej że wogóle jest jakiś mecz do rozegrania na ich terenie hehe kupa śmiechu z tych klubikow
🤣 🏳️
🏳️ biała flagę wywiescie na stadionach z tego powodu
🏳️

XD - 8 marca 2018, 14:44:25 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl
Nie ogarniam tego.
-15 stopni, murawa twarda jak kamień i każą grać.
Teraz ciepełko i odwołują XD

Tb - 8 marca 2018, 14:44:33 - *.multi.internet.cyfrowypolsat.pl
Moim zdaniem nie powinni tych meczów odwoływać. To jest klubów problem, że nie potrafią dostosować boisk. A bytovii za taką postawę życzę spadku. Szkoda że rok temu nie spadli.

Wisla - 8 marca 2018, 14:50:26 - *.wsieci.pulawy.pl (*.10.10.130)
W Jastrzębiu możecie się pośmiać bo nie mieliście takich problemów z pogodą i wasz "własny kurnik" nie jest z żadnej strony zacieniony przez trybuny.Co można zrobić z płyta jak jest zmrożona blisko 30 cm w dół a na powierzchni zaczyna się zbierać woda, która nie ma jak zostać odprowadzona bo drenaż jest zamarznięty? Tak jak w Pułąwach pewnie tak samo w innych miastach wszyscy woleliby grać. Ale grać a nie tarzać w błocie przez 90 minut. Tym bardziej że w Puławach jutro ma znowu padać. Może lepiej poczekać i kazać gościom gnać 500 km żeby dowiedzieli się od sędziego, że się nie da zagrać bo jest woda po kostki?

LKS - 8 marca 2018, 14:55:32 - *.centertel.pl
Opiekuję się dwoma boiskami klubu z IV ligi pod Rzeszowem. Nie mamy oczywiście podgrzewania tak samo jak większość klubów w Polsce. Dziś o 12.00 temp wynosiła 11 stopni. Wyobraźcie sobie, że pomimo, że śnieg był zawsze zgarniany jak tylko się pojawiał to boisko jest nasiąknięte i rozmrożone do 1-2 cm w głąb ziemi. Zawody obecnie zniszczą tę murawę i również jest to bardzo niebezpieczne dla zawodników. W I lidze boiska powinny mieć podgrzewania te jak w ekstraklasie.

Led - 8 marca 2018, 15:06:18 - *.dynamic.gprs.plus.pl
He he.Cienki ten Bytów niby Sponsora mają a tu boiska nie potrafia przygotować! ...

osp - 8 marca 2018, 15:11:39 - *.dynamic-ra-06.vectranet.pl
To naplucie w twarz tym klubom (i miastom) gdzie ludzie się wykosztowali, by jednak murawa była w stanie zdatnym do gry. Argumentu kolegi z Puław o zaciemnieniu przez trybuny ciężko nawet komentować (w Puławach nie ma trybun tylko jedna trybuna + domek z paroma krzesełkami. Do tego trybuna jest niziutka, i oddzielona od boiska szeroką bieżnią - jeśli cokolwiek, to głównie bieżnię zacienia, starczy spojrzeć na zdjęcia)

osp - 8 marca 2018, 15:13:54 - *.dynamic-ra-06.vectranet.pl
niech PZPN sie zastanowi jak ta decyzja ma się do równości szans: ktoś inwestuje w murawę, by móc rozgrywać mecze zgodnie z terminarzem. Ktoś inny ma to w 4 literach i zaoszczędzone w ten sposób pieniądze wydaje na mocniejszą drużynę.

do osp - 8 marca 2018, 15:19:38 - *.wsieci.pulawy.pl (*.10.10.130)
Ale nie masz racji. Tu nie chodzi o pieniądze bo tak u nas jak i np w Tarnobrzegu zrobiono wszystko co się dało. Jak chcesz wpłynąć na to żeby rozmrozić ziemię kilkanaście centymetrów w głąb? Co innego jakby dziś śnieg na płycie leżał to wtedy jest niechlujstwo. Zobacz jak wyglada płyta (podgrzewana!) w Łęcznej po pierwszym meczu. Z pogodą nikt nie wygrał a wysyłanie klubów na "wycieczkę" nie ma sensu.

kibic. - 8 marca 2018, 15:35:41 - *.play-internet.pl
wszystkiego niebieskiego dla borubara z okazji dnia kobiet

ST - 8 marca 2018, 15:43:56 - *.multi.internet.cyfrowypolsat.pl
Nie czepiajcie się tak tego Bytowa. Przecież to nie jest ich wina. Winny jest PZPN który od wielu lat przymyka oko na wszelkie niedociągnięcia licencyjne. Do póki oni się nie ogarną ciężko o poważne granie w tej naszej lidze. Ciągle licencje dostają przecież kluby które tak naprawdę jej dostać nie powinny. Jakby taki np Stomil dostał bana na swój stadion to podejrzewam że nowy byłby już w budowie a kibice z Olsztyna przecież na to jak najbardziej zasługują. Takich przykładów w tej lidze jest więcej. Co do boisk to prawda jest taka że jedni pracują (dbają o boiska) ponosząc koszty a inni są leniwi i czekają nie wiadomo na co. Jak taka pogoda z przymrozkami w nocy i śniegiem będzie jeszcze przez miesiąc to do maja będą wszystkie mecze przekładać? To jest oczywiście kpina z całego środowiska z kibicami (również tymi z Bytowa) na czele. Są przecież ośrodki które mają trudniejsze warunki atmosferyczne (np Suwałki) a problemów nigdy nie sprawiają a to jest dowód na to że jak się chce to się da.

under46 - 8 marca 2018, 15:48:20 - *.dynamic-ww-10.vectranet.pl
Czyli w 2 Lidze tylko 4 mecze się odbędą. Panowie,dajcie spokój. To są rozgrywki na szczeblu centralnym? Chyba komuś się coś pomyliło w niektórych miejscach...

ggg - 8 marca 2018, 16:09:55 - *.50.232.86
Nie jestem ani za Bytowią ani przeciw niej ale panowie działacze i gospodarz boiska to jest wstyd i kompromitacja żeby nie przygotować murawy . Przecież nie było jakiejś klęski żywiołowej ? Ale jak nie chciało się zrobić nic przed to najlepiej zgłosić i odwołać mecz . Tak to można przekładać aż do kwietnia a dla mnie to PROWIZORKA .

kibic - 8 marca 2018, 17:01:03 - *.multi.internet.cyfrowypolsat.pl
moim zdaniem to jest tylko i wyłącznie wina PZPN, panie Boniek niech się pan weżnie za ten departament ds. rozgrywek i niech oni nie robią jaj z Polskie piłki nożnej, niech się wezmą za te dziadowskie kluby typu bytowia i inne.......nie potrafią przygotować boiska do gry walkower, bo to kpina przy obecnych warunkach pogodowych w Polsce aby odwoływać mecze, to jest kompromitacja działaczy w tych miastach i wsiach.

kibic - 8 marca 2018, 17:05:11 - *.multi.internet.cyfrowypolsat.pl
Panie Boniek niech Pan się weźnie za ten wydział d.s. rozgrywek i pogoni ich na zbity pysk, bo to jest zwykłe niedacznictwo z ich strony i kompromitacja Polskie piłki nożnej w Europie, gdzie mają dużo gorsze warunki pogodowe i n ie ma mowy o przekładaniu meczy.

hubi - 8 marca 2018, 17:11:24 - *.146.64.154.nat.umts.dynamic.t-mobile.pl
sie czepiacie , w Bytowie pierwszeństwo do trawy mają mućki potem żelowe osły w butach piłkarskich

fg - 8 marca 2018, 17:26:47 - *.dynamic.gprs.plus.pl
? To jak były spotkania przy -15 i to w najwyższej klasie rozgrywkowej, to grali.
A teraz jest koło 0 i nie można?

rand - 8 marca 2018, 18:01:13 - *.multi.internet.cyfrowypolsat.pl
Facet LKS spod Rzeszowa wyłożył wam, narzekaczom, kawę na ławę, a wy dalej swoje. Nie dociera. Co za naród...

under46 - 8 marca 2018, 18:07:46 - *.dynamic-ww-10.vectranet.pl
rand - tacy jak Ty zawsze znajdą wytłumaczenie , do każdej sytuacji.

fago - 8 marca 2018, 19:24:06 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl
Czy tutaj piszą sami umysłowo ułomni? Poza paroma wyjątkami ludzi normalnych, cała reszta durni nie może pojąć że ziemia jest zamarznięta i woda nie może wsiaknac? Bez podgrzewanej murawy potrzeba czasu aby zmarzlina ustapila! Weź jeden z drugim szpadle i spróbuj wbić w ziemię. Może coś do pustej lepetyny wtedy dotrze, a i tak w to wątpię.

fago - 8 marca 2018, 19:24:10 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl
Czy tutaj piszą sami umysłowo ułomni? Poza paroma wyjątkami ludzi normalnych, cała reszta durni nie może pojąć że ziemia jest zamarznięta i woda nie może wsiaknac? Bez podgrzewanej murawy potrzeba czasu aby zmarzlina ustapila! Weź jeden z drugim szpadle i spróbuj wbić w ziemię. Może coś do pustej lepetyny wtedy dotrze, a i tak w to wątpię.

fago - 8 marca 2018, 19:24:38 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl
Czy tutaj piszą sami umysłowo ułomni? Poza paroma wyjątkami ludzi normalnych, cała reszta mądrych nie może pojąć że ziemia jest zamarznięta i woda nie może wsiaknac? Bez podgrzewanej murawy potrzeba czasu aby zmarzlina ustapila! Weź jeden z drugim szpadle i spróbuj wbić w ziemię. Może coś do was wtedy dotrze, a i tak w to wątpię.

Tychy71 - 8 marca 2018, 19:25:10 - *.dynamic.kabel-deutschland.de
A teraz PZPN wyznaczy nowy termin gdzie GKS bedzie musial rozegrac 3 mecze w tygodniu w tym dosc daleka 500 kilometrowa do Bytowa . Ciekawe jak PZPN rozwiarze ten problem na przyszlosc ( proponuje na przyszlosc w podobnych przypadkach zeby druzyny bez podgrzewanej murawy mialy tak ulozony terminarz ze 3 - 4 kolejki beda rozgrywaly na boiskach druzyn z podgrzewana murawa ) czyli w pierwszej rundzie 3 - 4 kolejki beda graly u siebie , z rygorem spelnienia warunkow licencyjnych

ggg - 8 marca 2018, 21:15:11 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl
Do fago nie rozumie czemu ubliżasz i obrażasz ludzi którzy wyrazili swoją opinię na temat danej bądź co bądź lekko kompromitującej sytuacji z przygotowaniem płyty do meczu na szczeblu centralnym . Czy widziałeś albo słyszałeś żeby w Niemczech na poziomie drugiej czy nawet trzeciej ligi ktoś odwoływał mecze bo zalega śnieg ? Wiem że ziemia jest zmarznięta i nikt nie karze wbijać łopaty ale trzeba było choć usunąć ten śnieg który niby przykrywa boisko wtedy może było ciut lepiej .I jeszcze jedno jak to jest że w Olsztynie gdzie wiadomo że z boiskiem był zawsze problem będą mogli grać a w takim Bytowie nie sam sobie odpowiedz na to pytanie .

aja - 8 marca 2018, 21:56:02 - *.play-internet.pl
wszystkiego najlepszego pani borubar

Shrek - 8 marca 2018, 22:06:09 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl
20-30 lat temu też zaczynali na początku marca po śnieżnych i mroźnych zimach ale PZPN i kluby miały w dupie że po pierwszym meczu zamiast murawy mieli pole zryte przez dziki.Teraz wymiana trawy to koszty powyżej miliona i więcej .Nikt rozsądny nie będzie wyrzucał pieniędzy w błoto ryzykował kontuzje zawodników i tracenie punktów w kolejnych meczach bo rozryte boisko nie pozwalało na żadną techniczną grę.Mecze słusznie odwołane

Roman&sky - 9 marca 2018, 10:18:51 - *.dyn.telefonica.de
Porównywanie warunków pogodowych, atmosferycznych Niemiec i Polski w sytuacji, gdy tam średnio temperatury są w zależności od porównywanych terenów o 5 do 15 stopni wyższe - nie ma sensu. Porównywanie warunków technicznych tamtejszych stadionów, warunków finansowych klubów czy udziału publiczności (od kilkunastu do kilkudziesięciu tysięcy widzów więcej) - jest również bez sensu.
Może zatem Bytowianie przesuwając mecz na termin nieco cieplejszy, dostrzegli problem i starają się o uniknięcie niepotrzebnych kontuzji zawodników swoich jak i GKS-u Tychy. Może zaoszczędzili niepotrzebnej podróży ok. 500 km dla gości. Pewnie uczynili to za zgodą odpowiednich komisji i władz. No i pewnie w innych warunkach będzie więcej widzów i więcej normalności. A przy tym i pewnie trochę murawy uratowali. Argumentów aż za wiele. Decyzja zatem jak najbardziej słuszna. Z krytyką takich postanowień byłbym ostrożniejszy.

paweł - 9 marca 2018, 20:32:41 - *.dynamic.gprs.plus.pl
A w Szwecji zaczynają grać w kwietniu. I nikomu to nie przeszkadza.

Wigry - 10 marca 2018, 8:16:16 - *.136.18.38
paweł masz rację,pisałem o tym tydzień temu, grajmy od kwietnia do listopada,a nie pajacowanie i przekładanie meczy,wiemy ,że zima zawsze się wydłuża do końca marca w Polsce. Ale nieee grajmy dalej zimą ,a czerwiec,lipiec i sierpień niech piłkarze odpoczywają ,oooo tak.

Pseudonim (max 10 znaków):

E-mail:

Redakcja 90minut.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść komentarzy, które są niezależnymi opiniami czytelników serwisu. Jednocześnie 90minut.pl zastrzega sobie prawo do kasowania komentarzy zawierających wulgaryzmy, treści rasistowskie, reklamy, wypowiedzi nie związane z tematem artykułu, "trolling", sformułowania obraźliwe w stosunku do innych czytelników serwisu, osób trzecich, klubów lub instytucji itp., a w skrajnych przypadkach do blokowania możliwości komentowania wiadomości przez poszczególnych użytkowników lub całe sieci.

 

Napisz do nas