[ Strona główna ]


Jedyny w swoim rodzaju Skarb Ekstraklasy - statystyki, sylwetki, kariery graczy, historie, osiągnięcia klubówSkarb I ligi - statystyki, kariery graczy, historie i osiągnięcia klubówRozgrywki regionalne 2022/2023 - od IV ligi do Klasy C !Wyszukiwarka klubów, zawodników i sędziów w serwisie 90 MinutJeśli chcesz skontaktować się z redakcją - najpierw to przeczytaj!
90minut.pl
 CLJ
 PZPN
RSSSF

 


10 czerwca 2009, 15:37:51 - mogiel
W piątek posiedzenie Komisji do Spraw Nagłych PZPN

W piątek w godzinach popołudniowych odbędzie się posiedzenie Komisji do Spraw Nagłych PZPN - poinformował na konferencji prasowej, która odbyła się w Kielcach, Mirosław Malinowski - prezes Świętokrzyskiego ZPN i członek zarządu PZPN.

Komisja ma zdecydować o ewentualnym odwołaniu lub przesunięciu barażów o Ekstraklasę w związku z dzisiejszym wyrokiem Sądu Najwyższego w sprawie Widzewa Łódź.

Mike - 10 czerwca 2009, 15:40:18 - *.hypnet.pl
Mirosław Malinowski (członek PZPN) - w głowie mi sie mieści, że ktoś miałby wdawać sie w polemiką z Sadem Najwyższym. W tym momencie wraca decyzja o degradacji Widzewa i jest ona niepodważalna. PZPN nie może tworzyć jeszcze większego bałaganu od tego, który już jest.

EL - 10 czerwca 2009, 15:42:30 - *.toya.net.pl
Malinowski to człowiek pokroju Tomczaka i Tomaszewskiego.
bedzie dobrze
Chillout

Janek T. - 10 czerwca 2009, 15:43:17 - *.hypnet.pl
Widzew będzie ukarany tak jak inne kluby. W piątek na posiedzeniu PZPN do Spraw Nagłych które odbędzie się przed godziną 14 będzie więcej wiadomo ...

WIDZEW - 10 czerwca 2009, 15:46:00 - *.zdnet.com.pl
wszedzIe piszą ze niby baraz cracovia-Podbeskidzie , tylko ciekawe że Widzew jeszcze ostatniego slowa nie powiedział,LKS dalej bedzie walczyl o licencje ...tą cala polska lige powinni spalic i spokoj by byl..
zauwazyliscie ze co sezon jkest problem z ruszeniem nowego sezonu ? przekladanie 1 kolejki, licencje itd...!!!!!
FIFA niech cos z tym zrobi

sull - 10 czerwca 2009, 15:46:11 - *.elk.mm.pl
Cracovia i Widzew do 1 ligi, Zagłębie, ŁKS i Korona do Ekstraklasy, w barażach Arka i Podbeskidzie.

ja - 10 czerwca 2009, 15:46:43 - *.hypnet.pl
Decyzja Sądu Najwyższego RP jest jednoznaczna i niepodważalna! W barażach będzie grać Podbeskidzie BB z Cracovią albo Arką (zależy od werdyktu w sprawie ŁKS).

budrys - 10 czerwca 2009, 15:46:51 - *.internetdsl.tpnet.pl
Komisja Do Spraw Nagłych PZPN...zna ktoś skład tego gremium?

J23 - 10 czerwca 2009, 15:49:05 - *.chello.pl
prezes i vice-prezesi PZPN

killer - 10 czerwca 2009, 15:49:36 - *.internetdsl.tpnet.pl
brawo brawo brawo dla kumatych nie wiem co tu poprowadzić górny klimat ale pewne osoby chcą zniszczyć piłkę w Łodzi szkoda gadać ale teraz są pewne kluby które są bez honoru

wilk - 10 czerwca 2009, 15:50:30 - *.toya.net.pl
A co Widzew to święta krowa? Teraz to do 2 ligi powinni go spuścić.

ss - 10 czerwca 2009, 15:51:08 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl
ekstraklasa dla 18 zespolow, na zawsze!!!!!!!!!! nawet rumunia ma tyle w lidze. zobaczny- potencjalsportowy i infrastrukturalno organizacyjny jest i tak! czy takie podbeskidzie i zaglebie l/widzew obniza poziom?? nie, nie , nie
lks

aaabbbccc - 10 czerwca 2009, 15:52:13 - *.42.116.40
O ŁKSie decyduje człowiek w pewien sposób związany z Cracovią, natomiast o przyszłości Widzewa wypowiada się (prezes Świętokrzyskiego ZPN i członek zarządu PZPN.), czyli cżłowiek związany z Koroną, która miała by problem w barażach z Cracovią. heh Układy i układziki...

wrocek - 10 czerwca 2009, 15:52:14 - *.customer.m-online.net
komisja do spraw naglych to sie powinna zbierac codziennie!!!bo maja taki bajzel w pzpn, ze "pozar z burdelu" to jest za slabe okreslenie!

alicja - 10 czerwca 2009, 15:53:16 - *.chello.pl
"W tej sytuacji - moim zdaniem - obowiązuje decyzja o degradacji łódzkiego klubu i nawet ponowne rozpatrywanie sprawy przez Trybunał Arbitrażowy nie wstrzymuje wykonania kary. Prawdopodobnie w najbliższy piątek zbierze się Komisja ds. Nagłych PZPN, która zajmie się aktualną sytuacją po orzeczeniu Sądu Najwyższego" - uważa Krzysztof Malinowski, przewodniczący Związkowego Trybunału Piłkarskiego PZPN. (dziennik.pl )

MKS - 10 czerwca 2009, 15:54:40 - *.hypnet.pl
wilk - zostawią Widzew w 1 lidze. Do Ekstraklasy wejdzie Zagłębie i Korona. W barażach zagra Podbeskidzie BB z Cracovią albo Arką (zależy od werdyktu w sprawie ŁKSu). Inaczej być nie może po dzisiejszej decyzji Sądu Najwyższego RP który jest najwyższą instancją sądowniczą w Polsce. Decyzja jest ostateczna i niepodważalna.

janusz - 10 czerwca 2009, 15:55:04 - *.xdsl.centertel.pl
"PZPN nie może tworzyć jeszcze większego bałaganu od tego, który już jest."
oczywiscie ze moze, nawet nie wiesz do czego te dziady sa zdolne

RED - 10 czerwca 2009, 15:58:54 - *.kabel.net.pl
ŁKS - spada
Widzew - spada
I GÓRNIK w barażach...! Hahahaha....!

A.O. - 10 czerwca 2009, 16:02:52 - *.internetdsl.tpnet.pl
hehe
przecież Malinowski jest z Kielc, Korona chyba też... ale on jest uczciwy to konfliktu intersu nie będzie ;)
Ja, tzn Dżony Łupierz też bywam w ŚZPN, spytajcie mne o zdanie

chorzow - 10 czerwca 2009, 16:03:53 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl
co te dziady wyprawiaja ? to jest nie do pojecia , w pilke gra sie na boisku ! niech mysla troche o kibicach ? , nie po to sie jeździ za swym klubem dopinguje go m jest sie z nim da dobre i na zle !! , 100%ANTY PZPN !

budrys - 10 czerwca 2009, 16:04:48 - *.internetdsl.tpnet.pl
są wśród nich jacyś prawnicy? Bo Pan Prezes PZPN ma tyle wspólnego ze znajomością prawa co Fibak z hokejem...

Serek - 10 czerwca 2009, 16:04:49 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl
Niech jeszcze Górnik się utrzyma w ekstraklasie i dopiero będzie cyrk!!! to co dzieje się w Polskiej "piłce" przechodzi ludzkie pojęcie sportowa walka nie może być nagradzana baaaa.... Jest zmieszana z błotem i zrzucona do piekła! nie wiem czemu tak się dzieje że skorumpowana Korona Będzie Grać w barażach z Cracovią która beznadziejną grą w całym sezonie zyskała dzięki ŁKS-owi prawo otrzymania jeszcze jednej szansy może jak przegrają baraże to jeszcze jakiś dwumecz z Górnikiem o gre w ekstraklasie?=) Śmiech przez łzy tak naprawdę bo dnem jest reprezentacja więc nasza liga jest.... Nie ma chyba takiego określenia a napewno nie objętego cenzurą POZDROWIENIA DLA KIBICÓW WIDZEWA I ŁKS ABYŚCIE GRALI TAK GDZIE WASZE MIEJSCE!!!

jasno - 10 czerwca 2009, 16:14:26 - *.hypnet.pl
Korona razem z Zagłębiem w Ekstraklasie , Widzew zostaje w 1 lidze zgodnie z decyzją Sądu Najwyższego o tym że nie ma żadnego "przedawnienia" w sprawie Widzewa. Sprawa jest już jasna.

kamul - 10 czerwca 2009, 16:16:26 - *.adsl.inetia.pl
@serek - dlaczego skorumpowana?? Spadła, grała w I lidze i zajęła trzecie miejsce. Nie wiesz, że swoje konto już wyczyściła??

huba - 10 czerwca 2009, 16:17:19 - *.182.127.254
najpierw zmienic wladze,dziadki niech pojda i tak jak dla nich renty,zmienic oblicze,kluby ktore chociaz troche zamieszane degradowac o jedna lige nizej,a te bardziej do ostatniej ligi,nalozyz ogromne kary,ktore nie beda szly na pzpn a na na cele charatetywne,a pilkarzy i sedziow zamieszanych ukarac dozywotnimzakazem wykonywania zawodu,pozdrawiam

adi - 10 czerwca 2009, 16:18:11 - *.c201.msk.pl
Czyli tak bedzie:
Górnik leci
ŁKS leci
AWANS:
Lubin
Podbeskidzie
Baraże:
Cracovia - Korona

galgan - 10 czerwca 2009, 16:20:09 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl
Powinno Być Tak !!!!
Jak Sprawiedliwie To Sprawiedliwie!!
Górnik-Spada
Cracovia-Spada
Widzew-Spada
Jaga-Zamiast Ujemnych(-10) Spada!!
Bez Baraży Arka Się Utrzymuje
ŁKS-Się Utrzymuje
Wchodzi Zagłębie
Wchodzi Korona
Wchodzi Podbeskidzie
Wchodzi Znicz
Sprawiedliwie To sprawiedliwie Jaki Jest Problem??
ŁKS-u Dziwi Mnie Sytuacja Nie Dopuścili Do Gry W Bełchatowie??
Wisła i Lech Też Będą Grały W Innych Miastach A Są W Ekstraklasie!!!!
Dziwne.

kala - 10 czerwca 2009, 16:21:19 - *.adsl.inetia.pl
Nie.
Będzie tak:
ŁKS i KSG lecą
Zagłębie i Korona wchodzą
Baraż Craxa - Podbeskidzie

mecenas - 10 czerwca 2009, 16:23:04 - *.range86-135.btcentralplus.com
Widzew zostanie w Ekstraklasie, czy się wam to podoba czy nie. Korupcja w Widzewie pozostaje nieudowodniona, więc i o degradacji być nie może mowy.

trubelmake - 10 czerwca 2009, 16:28:35 - *.retsat1.com.pl
gdzie piszczyk z Miodem na sercu ??
ŁKS ŁÓdŹ WALCZY !!
LICENCJA dla ŁKS-u !!

jojo - 10 czerwca 2009, 16:31:24 - *.c-plus.pl
A.O. naucz się czytać ze zrozumieniem (o ile to u Ciebie możliwe) i rozróżniać imiona Mirosław Malinowski szef ŚZPN i Krzysztof Malinowski przewodniczący Związkowego Trybunału Piłkarskiego PZPN to dwie różne osoby.

dowod@dowo - 10 czerwca 2009, 16:33:39 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl
Mecenas, Korupcja w Widzewie została udowodniona i klub ten został prawomocnie skazany za korupcję. A to, że Trybunał nagiął prawo to inna sprawa. Tak czy tak, Widzew pozostaje w pierwszej lidze.

omd - 10 czerwca 2009, 16:36:41 - *.jkns.pl
Widzew wywalczyl awans z 1m wiec powinien grac w OE kibice Widzewa zycze wam powodzenia w OE

Carlosmarc - 10 czerwca 2009, 16:38:23 - *.ssp.dialog.net.pl
Tylko, ze ostatni wyrok w sprawie Jagielloni sugeruje, ze zamienia kare Widzewowi na punkty ujemne. Porownywanie korupcji Widzewa do Koroniarzy to jak dzien do nocy. Takze, ja bym bym jednak za abolicja dla wszystkich, bo jak nie to w lipcu bedzie jeszcze niezly bajzel...

lukiZL - 10 czerwca 2009, 16:38:35 - *.ssp.dialog.net.pl
A my mamy już luz, kare ponieśliśmy i wracamy do ekstraklasy. Świetne uczucie wiedzieć, że juz na 100% zagramy w ekstraklasie z czystą kartą :D Pozdro z Lubina.

jojo - 10 czerwca 2009, 16:39:21 - *.c-plus.pl
mecenasiku coś dla odświerzenia pamięci:
"Pod koniec listopada prokuratura aresztowała byłego udziałowca Widzewa Wojciecha S. podejrzanemu o udział w tzw. ustawianiu meczów i postawiła mu osiem zarzutów korupcyjnych. Ten przyznał się do winy."

direggio - 10 czerwca 2009, 16:44:54 - *.pai.net.pl
CZY WY MYŚLICIE ŻE WIDZEW BĘDZIE DALEJ FORMUOWAŁ ZARZUT O PRZEDAWNIENIU ?
Pewnie że nie. teraz wytoczymy jeszcze poteżniejsze działo.
Nikt spośród Widzewa nie został skazany wyrokiem sądowym za korupcję ... więc ... Korupcji w Widzewie nie było !!! ;) Jesteśmy w Ekstraklasie.
Aha ... mamy w zanadrzu jeszcze inne zarzuty [ jest ich 6 ] ... min organ który nas zdegradował nigdy nie został nawet powołany. ;)
OJJJ JESZCZE SIĘ ZDERZYCIE ZE ŚCIANĄ .
Widzew w Ekstraklasie !!!

ryba - 10 czerwca 2009, 16:45:48 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl
A nie mówiłem!
Tylko sprawiedliwość!

luqas75 - 10 czerwca 2009, 16:46:30 - *.opera-mini.net (*.112.229.120)
do aaabbbccc:
chcialem zauwazyc,ze Malinowski nie wypowiada sie o przyszlosci Widzewa,lecz o ew.przesunieciu barazy o ekstraklase,w ktorych graja przeciez druzyny z wojewodztw Malopolskiego i Swietokrzyskiego,wiec logiczne ze oglosil to akurat prezes SZPN,tym bardziej,ze pierwszy mecz mialby odbyc sie w Kielcach.
A o Korone to Ty sie juz nie martw!damy sobie rade!

ŚląskPB - 10 czerwca 2009, 16:49:43 - *.chello.pl
Cyt. za dzaiałaczami Korony: " Moim zdaniem, Widzew powinien otrzymać karę jaka m.in. dotknęła nasz klub, a Korona powinna awansować do ekstraklasy bez meczów barażowych. W barażach powinna wystąpić Cracovia lub Arka przeciwko Podbeskidziu, zależnie od decyzji w sprawie ŁKS - powiedział PAP Dudka. - W Kielcach nikt nie przypuszcza, że Widzew uniknie kary za podobne zarzuty, jakie postawiono Koronie przed rokiem. Inaczej, trudno mówić o bezstronności i fair play." Nic dodac nic ując!

dan - 10 czerwca 2009, 16:52:56 - *.chello.pl
a ja sądze że baraży nie bedzie i Cracovia oraz Korona w ekstraklasie.Wyrażnie jest napisane że baraże mogą być odwolane lub rozegrane w innym terminie.Ja myśle że ta pierwsza opcja jest najbliższa prawdy.Nie bedzie baraży

dowod - 10 czerwca 2009, 16:56:15 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl
Pragę przypomnieć wszystkim Widzewiakom i ich sympatykom, że po decyzji Sądu Najwyższego JESTEŚCIE ZDEGRADOWANI!!!
Tak więc cała droga odwoławcza może co najwyżej doprowadzić Was do przywrócenia do Ekstraklasy jako 17 zespół lub pozwoli Wam otrzymać odszkodowanie od PZPN.
P.S. Direggio, z Korony również nikogo jeszcze nie skazano. Przyjmij do wiadomości, że Widzew w przyszłym roku będzie grał w pierwszej lidze.
WIDZEWIACY - miejcie honor i nie ośmieszajcie i siebie i klubu się na forach! Wszystkie skazane kluby poddały się karze, poniosły konsekwencje i są czyste.
A Wy dalej swoje...

Grzer - 10 czerwca 2009, 16:59:23 - *.stimo.net
Hmmm... Moim zdaniem TA tym razem zamiast degradacji nalozy na Widze kare -10pkt i dopusci do gry w ekstraklasie...taka sama kara za korupcej jak dla Jagi i sprawiedliwie;pza malo meczy "kupionych" na degradacje:DDD

dowod - 10 czerwca 2009, 17:03:22 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl
Trybunał nie może nałożyć kary punktowej. Nie ma do tego prawa.
Poza tym za sport.pl: "Według pani sekretarz Trybunału Arbitrażowego przy PKOL Romany Troickiej-Sosińskiej Widzewa nic już nie uratuje przed spadkiem"

direggio - 10 czerwca 2009, 17:08:33 - *.pai.net.pl
dowod -
No i co Z tego że nikt nie został u was skazany ??? Zawarliście to w skardze ? nie więc wy juz przegraliście. Macie po sprawie. A my nie. Dalej walczymy. Jak WIDZEWIACY
Nikt w Widzewie nie został skazany za korupcję . Korupcji w Widzewie nie było !!!
Przypominam że mamy 6 innych argumentow. Jak trzeba będzie sprawa będzie się ciągnac latami. My bedziemy grać w ekstraklsie a TA bedzie uchylał nam degradacje. W koncu SN którys z argumentow uzna.

dowod - 10 czerwca 2009, 17:13:46 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl
Nie chcę się z Tobą przekomarzać, bo... czas pokaże, kto miał rację.
Pozdrawiam
CK

esteban - 10 czerwca 2009, 17:17:24 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl
direggio
przestań się ośmieszać trybunał orzekał w sprawie przedawnienia i ponownie będzie rozpatrywał przedawnienie czynów a jakieś inne haczyki zachowaj do łowienia ryb

wariat - 10 czerwca 2009, 17:23:37 - *.adsl.inetia.pl
I co zbieraja sie znowu w RPA?

kiki - 10 czerwca 2009, 17:30:17 - *.hypnet.pl
ale to wszystko w lidze jest klarowne i oczywiste...
jako kibic Korony nie wiem czy mam kupić bilet na baraże ,nieły być od piątku , teraz ,że od piątku od 14tej...
Widzew poleci ,albo nie...
ŁKS poleci albo nie...
Korona wejdzie ,albo będą baraże...
Cracovia poleci ,albo będą baraże...
Arka zostaje ,albo będą baraże...
Podbeskidzie zostaje ,albo będą baraże...
KURCZE !!! JUŻ WSZYSTKO MI SIĘ WYJAŚNIŁO !!!
;-)
serdeczne pozdrowienia dla dziłaczy pzpn za wzorowe kierowanie związkiem i promowanie oraz umacnianie naszej ligi ;-)

kiki - 10 czerwca 2009, 17:31:49 - *.hypnet.pl
ach... przypomniała mi się taka wspaniała pieśń kibicowska :
pzpn , pzpn , BRAWO BRAWO ,pzpn !!!
i wszyscy razem !!!

darek - 10 czerwca 2009, 17:42:14 - *.89-82-b.business.telecomitalia.it
Orzeczenie 2.instancji PZPN jest natychmiast wykonalne - takie są przepisy.
Aktualnie zatem Widzew ma status klubu, który ma być ZDEGRADOWANY.
Złożenie skargi do Trybunału Arbitrażowego nie wstrzymuje wykonania kary, chyba że Trybunał podejmie taką decyzję (np. na wniosek klubu).

FortArt - 10 czerwca 2009, 17:53:30 - *.134.181.225
To nie jest wina PZPN, że trybunał przy PKOl podjął ewidentnie sprzeczną z prawem decyzję.
To nie jest wina PZPN, ze ŁKS się odwołał do sadu.
PZPN nic nie zawinił w tej sprawie. Ja rozumiem, ze to jest dyżurny chłopiec do bicia, ale bez przesady.

cyt - 10 czerwca 2009, 17:55:20 - *.chello.pl
Gdyby taki bajzel panował w jakiejś firmie to ta z pewnością dawno by padła. Jakoś PZPN trzyma się mocno i działacze sa pełni samozadowolenia. Ale to kiedys musi sie rozlecieć, im szybciej tym lepiej dla dobra polskiej piłki. Związek sportowy w takiej formule jaka jest obecnie nie ma prawa bytu. To jest też kompromitacja całego państwa, że nie może sobie z tym bajzlem poradzić w sposób zgodny z prawemi i ogólnie przyjętymi standartami obowiązującymi w cywilizowanym świecie.

Herod - 10 czerwca 2009, 17:55:26 - *.mobile.playmobile.pl
Panowie,tak na zdrowy rozum,widzew odniesie ta sama kare co zaglebie i korona wiec spadnie,tzn w tym przypadku zostanie w I lidze w jego miejse razem z zaglebiem wchodzi korona a podbeskidzie gra w barazach. jedyne sluszne rozwiazanie... HEJ HEJ KORONA!!

direggio - 10 czerwca 2009, 17:55:50 - *.toya.net.pl
esteban- ty się nie ośmieszaj. Nie masz pojęcie o prawie zupełnie skoro takie posty wypisujesz

kiki - 10 czerwca 2009, 17:56:50 - *.hypnet.pl
a bo bym zapomniał , jezeli leci Widzew to co z Jagą ???
jaja jak berety

MXZ - 10 czerwca 2009, 17:58:17 - *.toya.net.pl
darek, orzeczenie jest natychmiast wykonalne, ale do rozpoczecia ligi mamy jeszcze prawie 2 miesiace. Widzew do tego czasu odwoła sie do PKOl, który tym razem rozpatrzy pozostale zarzuty Widzewa, lub też cofnie sprawe do WD.
Przeciwncy Widzewa moga sie cieszyc ale tylko do rozpoczaecia ligi duzo sie zmieni.

AnB_Widzew - 10 czerwca 2009, 18:03:55 - *.toya.net.pl
muszę większość z was zmartwić. Widzew będzie w tym sezonie grać w ekstraklasie. bijcie pianę dalej ;) i układajcie tabelki

darek - 10 czerwca 2009, 18:07:03 - *.89-82-b.business.telecomitalia.it
@MXZ. Zgadzam się. Przedstawiam tylko stan aktualny na dziś: Widzew jest zdegradowany, czyli w nowym sezonie zagra w II lidze.
To się może zmienić, jeśli:
- Trybunał wstrzyma wykonanie kary (może to zrobić w każdej chwili, choć wg mnie nie nastąpi to zbyt szybko),
- Trybunał rozpatrzy sprawę przed nowym sezonem,
- samo PZPN coś nowego uchwali...

MXZ - 10 czerwca 2009, 18:09:47 - *.toya.net.pl
darek, ostatnie dwa wyjścia są najbardziej prawdopodobne.
na dzien dzisiejszy rzeczywiscie jesteśmy w I lidze a nie II lol ;) ale to tylko stan tymczasowy.
Teraz ruch po stronie Widzewa i PZPNu.

do joja :) - 10 czerwca 2009, 18:09:59 - *.internetdsl.tpnet.pl
W piątek w godzinach popołudniowych odbędzie się posiedzenie Komisji do Spraw Nagłych PZPN - poinformował na konferencji prasowej, która odbyła się w Kielcach, Mirosław Malinowski - prezes Świętokrzyskiego ZPN i członek zarządu PZPN.

omagic - 10 czerwca 2009, 18:11:49 - *.susi.pl (*.24.200.222)
Musze cie zmartwic AnB_Widzew. Widzew zagra w 1 lidze... PKOL to nie PZPN wiec nie dziala abolicja a jesli nawet brac pod uwage PZPN to wlasnie od wydal aktualnie obowiazujacy wyrok - degradacja...

MXZ - 10 czerwca 2009, 18:13:39 - *.toya.net.pl
jesli baraze zostana przelozone to na tym bałaganie straci nie tylko Widzew ale i Cracovia, Korona i Podbeskidzie, które to kluby beda miały problemy z przeprowadzeniem transferów i bedą musialby byc cały czas w gotowości. Arka tylko teoretycznie musi czuwać.

Do MXZ - 10 czerwca 2009, 18:31:50 - *.pool.mediaWays.net
Jakie pozostale zarzuty chcecie podac? Przeciez one juz ulegly przedawnieniu. To wasz sposob ratunku przed spadkiem.
Co w przypadku waszych zarzotow nie ma przedawnienia???

AnB_Widzew - 10 czerwca 2009, 18:41:05 - *.toya.net.pl
nic z tego

MXZ - 10 czerwca 2009, 18:46:37 - *.toya.net.pl
Do Do MXZ, hahah, ciężka trybisz.
Przedawnienie to był jeden z zarzutów Widzewa. SN uznał, ze nie ma przedawnienia (jednego z zarzutów), a nie że zarzuty sie przedawniły. Widzew może nadal przedstawić pozostałe zarzuty.
Mimo iż jest stan niepewności to setnie się usmiałem z twojego postu

huba - 10 czerwca 2009, 18:50:21 - *.182.127.254
zdegradowac wszystkie te zamieszane druzyny ,niech dolacza,do LECZNEJ,ARKI,

Marco - 10 czerwca 2009, 18:58:01 - *.t-mobile.co.uk
oto cytat z wypowiedzi Grzegorza Lato, mysle, ze w tej sytuacji sprawa jest juz jasna. dziennikarz-Jest jeszcze druga niewiadoma. Na 10. czerwca zaplanowane jest posiedzenie Sądu Najwyższego w sprawie wniosku kasacyjnego, złożonego przez PZPN. Jeśli wniosek będzie odrzucony, to wiadomo, sprawa będzie zamknięta. A co się stanie, jeśli kasacja zostanie przyjęta?
Grzegorz Lato- Powiem panu, że się nic nie stanie. Ja już powiedziałem, że już nie będzie degradacji żadnych. I tak, jak nie została zdegradowana Jagiellonia, tak nie zostanie zdegradowany również Widzew. Nie ma takiej możliwości. Niektórzy nie zdają sobie sprawy, że te wszystkie sprawy korupcyjne, to są lata 2003-2004. A teraz który mamy rok? 2009! I wszystko na ten temat. Ile można jeszcze do tego wracać?

cyt - 10 czerwca 2009, 19:05:53 - *.chello.pl
Marco, czy taki Lato ma prawo stawiać się ponad obowiązujące przepisy? I co z tego który rok mamy? Sprawa Widzewa ciągnie się już rok, a powinna się zakończyć błyskawicznie, chyba że komuś na takim odwlekaniu bardzo zależało.

Do MXZ - 10 czerwca 2009, 19:53:13 - *.pool.mediaWays.net
To super ze cie moglem zadowolic bo do smiechu nie masz za duzo a bedziesz mial jeszcze mniej.
Nie rozumiesz chyba co tym werdyktem oswiadczono
i co to znaczy dla przyszlych instytucji.
Dla ciebie pewnie Widzew jedyny sprawiedliwy a reszta skorumpowanych zaslugoje na degradacje.
Nie wyczules ironii w poprzednim tekscie w stosunku do jedynego, sprawiedliwego Widzewa.

Carlosmarc - 10 czerwca 2009, 20:20:10 - *.ssp.dialog.net.pl
Czy w I lidze czy w Ekstraklasie to i tak znow spotkamy sie na Widzewie! I zaspiewamy: "Kto wygra mecz? WIDZEW! Kto? WIDZEW! Kto? WIDZEW, WIDZEW, WIDZEW!!! Do boju, do boju, do boju RTS, Legia k... tak jest, j.... łódzki ks!!! Istniejemy i bedziemy istniec.
Ps. Zawsze w cieniu? - łks!

Jozin - 10 czerwca 2009, 20:23:56 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl
Widzew został ukarany już w styczniu 2008, wówczas już nie było mowy o normalnych przygotowaniach do gry w ekstraklasie, kazano grać całą rundę zdegradowanemu klubowi czego piłkarze nie udźwignęli i klub spadł do 1 ligi. Śmieszą mnie porównanie winy jednego działacza Widzewa do całego systemu,-sztabu ludzi, który kupował mecze dla Korony!!! PKOl nie zdegradował Widzewa, bo według mnie według prawa PZPN z 2005 roku czyny korupcyjne przedawniały się po 2 latach (lato 2007), a Widzew został ukarany za korupcję w styczniu 2008, na podstawie niejednoznacznego "prawa" PZPN-u...

Chorzowian - 10 czerwca 2009, 20:47:47 - *.adsl.alicedsl.de
No to w piatek zejda sie lesne dziady z PZPNu i beda obradowac komu ekstraklase przyznaja, w zaleznosci od tego ile kto komu w lape dal.

Skarland - 10 czerwca 2009, 21:09:09 - *.219.133.238
W piątek po południu aktualne będzie zapytanie:
-widzew???
-co???
-znowu 1 liga

Aro - 10 czerwca 2009, 21:40:14 - *.toya.net.pl
Kiedyś napisałem,że pod koniec tygodnia widzew będzie płakał,a ŁKS się cieszył!Pożyjemy zobaczymy,zdania nie zmieniam

Tomek - 10 czerwca 2009, 21:53:38 - *.adsl.inetia.pl
Widzew juz dawno powinien byc zdegradowany za przekrety. Zycze powodzenia chlopakom z Podbeskidzia w walce o extraklase.

Sentex - 10 czerwca 2009, 22:21:08 - *.tktelekom.pl
Widzew - to kara od losu za zgodę ze szwabskim Ruchem, którego wyrodki wygwizdują hymn Polski.

Chorzowian - 10 czerwca 2009, 22:25:00 - *.52.215.207
Sentex i co z tego? Nie podoba sie to nie patrz na mecz.

Serek - 10 czerwca 2009, 22:37:14 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl
Jestem kibicem Widzewa od.... ZAWSZE i jest mi żal że zespół który walczy naprawdę w pięknym stylu przez cały sezon musi za to cierpieć naprawde szkoda,ale nie mam zamiaru się napinać "jakie to niesprawiedliwe" czy "oszukali nas" prawda jest taka że klub był zamieszany w aferze korupcyjnej i powinien tą kare w sposób honorowy odbyć w I lidze a nawet w II zgodnie z wstępną decyzją nie mam żalu do tego że Korona ma kasacje na wyroku za co przepraszam osobe która to zauważyła - (@kamul) mam żal do tego że nikt nie potrafi poradzić sobie z procederem korupcyjnym w naszym kraju nie wiem czy ci ludzie nie mają JAJ!!! zatrzymują jakiś sędziów z IVlig ale kogo to obchodzi najpierw powinni oczyścić głowne szczeble naszych rozgrywek czego oczywiśćie niepotrafią zrobić i znając życie jeszcze długo tego nie zrobią a korupcja i tak będzie kwitła i tak wkoło..... Chciałem na końcu napisać że wszyscy jesteśmy kibicami,kibicujemy róznym klubom i nie życzę nikomu takiej sytuacji- Abyśmy mogli spotkać się na trybunach i wspólnie oglądali czystą piłkę to mi się marzy POZDRAWIAM

greg - 10 czerwca 2009, 22:52:33 - *.internetdsl.tpnet.pl
Czytając was jestem dumny, że jestem kibicem Widzewa - mieszkającym w mazowieckim.

Golbi - 11 czerwca 2009, 0:12:43 - *.stk.vectranet.pl
A co tu jest nagłe? Widzew wiadomo, baraż Arka - Podbeskidzie. A ewentualnie w miejsce ŁKS'u przegrany barażu.

tyle - 11 czerwca 2009, 0:16:21 - *.hypnet.pl
PZPN po prostu utrzyma decyzję Sądu Najwyższego który zdecydował że żadna korupcja się nie przedawniła i ukarze Widzew tak jak inne kluby. Żadne wymyślone "przedawnienia" już Widzewa nie uratują. Odpokutujecie w 1 lidze swoje "grzeszki" a później możecie nawet Mistrza Polski zdobywać. Nie obchodzi mnie to ale teraz ma być sprawiedliwy werdykt. W Piątek Korona będzie w Ekstraklasie razem z Zagłębiem , Widzew pozostanie w 1 lidze a w barażach zagra Podbeskidzie BB (nie wiadomo z kim ale to pewnie też się szybko wyjaśni)

esteban - 11 czerwca 2009, 1:09:16 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl
a mnie ciekawi dlaczego kibice Widzewa za wszelką cenę bronią swego klubu? czy wy jesteście tak głupi czy też może naiwni że wierzycie w jakieś wyimaginowanie teorie że nie było korupcji w Widzewie ? to bez znaczenia ile osób brało udział w kupowaniu, liczy się sam fakt.i czy w tej chwili postawiono jakieś zarzuty waszemu byłem preziowi, więc miejcie troche odwagi i szacunku do samych siebie i przyznajcie że nie powinno was być w Ekstraklasie w nadchodzącym sezonie... p s jaki był sens naśmiewania się z ŁKS-u ?

RTSfan - 11 czerwca 2009, 2:29:50 - *.toya.net.pl
cos mi sie zdaje ze chca spuscic dwa kluby z Ekstraklasy LKS za brak licencji a Widzew za korupcje albo jeden zagra w Ekstraklasie a drugi w 1 lidze/i nawet wiem ktory spadnie z ekstraklasy/moze sie myle ale tak moze byc ? wszystko okaze sie w piatek jezeli odpowiec bedzie negatywna to walczymy dalej. po drugie jezeli Jagiellonia nie zostala zdegradowana z Ekstraklasy i bedzie w nowym sezonie grac dalej w Ekstraklasie bodajze z -10 punktami to dlaczego Widzew ma byc ponownie zdegradowany do 1 ligi choc wywalczyl awans do Ekstraklasy na boisku czy to sie komus podoba czy nie bo zasluzyl na Ekstraklase nie widze w tym sensu zeby z powrotem gral w 1 lidze ? ty esteban mowisz ze Widzewa nie powinno byc w Ekstraklasie to was tez nie powinno byc w Ekstraklasie... a tak powaznie najwiekszemu wrogowi nie zyczy sie spadku z ligi :P RTS&HKS

kibic - 11 czerwca 2009, 6:20:41 - *.toya.net.pl
Postęp w naszej klubowej piłce .,,ostatnimi czasy.Trzeba---kogoś zdegradować,By ktoś,,,,,,walczył,o coś.By Ten,który spadł,walczył,o to ,że nie wszystko stracone,bo można kogoś,skarcić,by ktoś walczył w baraże.SZANOWNE PANIE,SZANOWNI PANOWIE----POLSKA PIłKA jest be....Czy tabela ligii,nie ustawia kto ma być,a kogo ma nie być.Panowie,jeżeli ktoś z Was ma czas.wczytajcie się w ostatnie orzeczenia.Kto za tym stoi.

TRAN - 11 czerwca 2009, 8:12:55 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl
i dobrze ze Widzewa nie bedzie.Taki klubik i kibice z marginesu spolecznego biegajacy z tanim winem.Jak bylem w Lodzi to mnie przerazilo sine nosy,dres,morda zakazana i slamsy itd

Kari - 11 czerwca 2009, 8:23:02 - *.chello.pl
A co z Odrą Opole???? PZPN musi podjąć decyzję.

Łowicz - 11 czerwca 2009, 10:40:02 - *.177.55.5
piszecie że Widzew ukarać jak inne kluby tak?
korupcja się nie przedawniła tak?
Łks-Olimpia 7:1
Wisła-Legia 0:6
od tego zacznijmy
i chyba wszystko w tym temacie

łowic - 11 czerwca 2009, 11:19:26 - *.toya.net.pl
PISZEMY,CO CHCESZ ,UKARAMY WSZYSTKICH i zaczniemy od 7-1 i 0-6.Tak nie może być,trzeba rozliczyć lata innego ustroju.Prawda musi być po naszej stronie-czyli której?Odpowiedz

kibol - 11 czerwca 2009, 11:44:50 - *.wf1.isko.net.pl
ukarac przede wszystkim legię a potem widzew łks koronę cracovię arkę lechię-te kluby mają cos na sumieniu

wilk - 11 czerwca 2009, 12:12:59 - *.internetdsl.tpnet.pl
oczywiście p.malinowski pan już jaka będzie decyzja,tak jak p.tomczak wiedziałjaki zapadnie wyrok wd na 5 miesięcy wcześniej,jezeli nie ma przedawnienia to widzew ma spadek,to oczywiste,w takim razie co z bełchtowem,śląskiem,wisłą,łks,zabrzem,legią i resztą ligi,NIE MA PRZEDAWNIENIA!!!!!!!!!,co z pzpn który w takim przypadku dając zgodę na grę np.zawodnik ujek .. czy klub w krórym grał będzie ukarany vo... po co cała szopka z licencjami,kilka klubów nie powinno dostać licencji,a 1 ligi prawie nie powinno być....
całe zło rozpoczęło się od p.tomczaka,który zaczął karać wybiórczo bez przedstawienia jakie kary będą i za co...1 mecz wystarczy do zdegradowania to dlaczego nie uczynił tego z piastem i podbeskidziem???????????????

wilk - 11 czerwca 2009, 12:31:40 - *.internetdsl.tpnet.pl
pamiętam jak kibice korony głośno krzyczeli aby wywalić np.arkę,łęczną z ligi,a po miesiącu płakali że ich też chcą zdegradować........
nie ma przedawnienia ok czyli za rok , dwa , trzy spuszczamy z ligi następne kluby ???????
jak boniek proponował żeby kluby zamieszane w korupcję do 2005 roku karać degradacją z warunkowym zawieszeniem kary na 10 lat to były narzekania że chce to załatwić dla widzewa,teraz jak dotyczy to klubu któremu kibicujemy to chcemy abolicji,jak dotyczy klubu krórego nie lubimy to nie ma przedawnienia....czysta HIPOKRYZJA.....
mogę nie lubić widzewa,ale nie chciałbym żeby mój klub w styczniu dowiedział sie że bez względu na wynik spadnie z ligi....dlatego rozumiem kibiców widzewa i uważam że ponieśli konsekwencje czynu 1 człowieka....
jestem ciekawy jak byście zareagowali gdyby sąd przed sprawą i wydaniem wyroku (sędzia)publicznie się wypowiadał że kara będzie np. dożywocie ...za udział w bójce....
w polskiej korupcji tak jest że nie ważne jaka jest wina i jakie osiągnięto korzyści tylko kogo one DOTYCZĄ czytaj JAKIEGO KLUBU.....
JAKO KIBIC LEGII ŻYCZĘ WIDZEWOWI WYGRANIA TEJ SPRAWY pozdrowienia dla normalnych

pelikanek - 11 czerwca 2009, 12:55:09 - *.toya.net.pl
A JA BYM PROPONOWAŁ TAK: Spuścić z ekstraklasy cały zestaw [ wszystkie kluby mniej czy więcej są umoczone ]. Utworzyć dwie 1 ligi i po sezonie utworzyć ponownie ekstraklasę [ po 8 drużyn z każdej 1 ligi ]. Nie byłoby bałaganu . Wszyscy byliby oczyszczeni.Ale PZPN z Latem na czele tego nie potrafi. Zostają w lidze ci co na mnie głosowali, Żal d.....pę ściska.Pozdrawiam normalnych kibiców - nie kiboli.Boli mnie serce patrząc na to co się dzieje. Władze PZPN jeżdżą po świecie z żonami , kochankami za reprezentacją Polski.Reprezentacja gra na poziomie 2 ligi polskiej. Więc o co chodzi. Po co nam ekstraklasa .Oczyścić i zacząć od nowa.Przecież z taka grą nasze wielkie kluby - Wisła , Legia , Lech i Polonia odpadną z rozgrywek po 2 rundzie. Po co To ? Pozdrawiam kibiców normalnych którzy zauważaja problemy polskiej kopanej.

CK - 11 czerwca 2009, 13:33:21 - *.hypnet.pl
Prawo jest równe dla wszystkich! Sąd Najwyższy to wczoraj potwierdził i powiedział jaka kara ma być dla Widzewa ...

mietek - 11 czerwca 2009, 14:07:00 - *.internetdsl.tpnet.pl
Widzew jest na chwile obecna zdegradowany o jedna klase rozgrywkowa czyli automatycznie zajmuje ostatnie miejsce w tabeli pierwszej ligi. Przyszly sezon powinien zacząć w drugiej lidze (tak jak to powinien zrobic w minionym sezonie), jesli decyzja o degradacji zostanie cofnięta to przywroci Widzew do pierwszej ligi na przyszly sezon a nie ekstraklasy bo Widzew prawnie to jest teraz w drugiej lidze. Wedlug mnie tak chyba to powinno wyglądac.

ABC - 11 czerwca 2009, 14:42:52 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl
Skończy się na tym, że będzie baraż Korona - Podbeskidzie.

Filip - 11 czerwca 2009, 15:29:55 - *.adsl.inetia.pl
Zycze Widzewowi powrotu do extraklasy na drugi rok, a pozniej nawet walki o najwyzsze lokaty. Swoje odpokutujecie i bedziecie czysci. Wiadomo, ze degradacja boli, ale za grzechy trzeba zaplacic. Powodzenia w I lidze i rychlego awansu do extraklasy.

magda - 12 czerwca 2009, 12:21:13 - *.miechow.com (*.168.20.225)
według mnie, najlepszym rozwiązaniem powinien być baraż Cracovia - Korona. Widzew -10pkt.

prawo - 12 czerwca 2009, 13:02:46 - *.hypnet.pl
Cała Polska patrzy na ręce PZPN i TA! Zobaczymy jak te dwie instytucje podchodzą do prawomocnych wyroków Sądu Najwyższego RP.
Prawo jest równe dla wszystkich!

valsary - 12 czerwca 2009, 13:28:14 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl
jestem prawnikiem, znam uzasadnienie SN i w tym momencie Widzew wg. prawa jest w 2 lidze. A na to prezes i wszyscy kumple p. Janasa na 100% się nie zgodzą. Lato powiedział niedawno że nawet jeżeli SN uchyli decyzję dot. Widzewa żadnych degradacji nie będzie i jeżeli tak się stanie i np. wymyślą zamiast tego widzew -30 w ekstraklasie itp. to po prostu przestaję oglądać to g.... bo to już będzie szczyt bezprawia i kolesiowskich gierek a nie sport. Żenujące jest to że sam pzpn skarżył odwołanie tryb. arbit i teraz ma korzystną decyzję ale że skład się zmienił i Widzew zdobył mocne plecy u prezesa to będą jawnie łamać prawo. Żenujące też że nie mówi się wogóle o odpowiedzialności i konsekwencjach dla składu tryb. arbit który w podobnym stanie faktycznym umorzył Widzew a zdegradował Zagłębie i Koronę. W tym kraju po prostu pluje się na prawo i Lato z leśnymi dziadkami pewno właśnie teraz to potwierdzają w myśl zasady "psy szczekają....

Pseudonim (max 10 znaków):

E-mail:

Redakcja 90minut.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść komentarzy, które są niezależnymi opiniami czytelników serwisu. Jednocześnie 90minut.pl zastrzega sobie prawo do kasowania komentarzy zawierających wulgaryzmy, treści rasistowskie, reklamy, wypowiedzi nie związane z tematem artykułu, "trolling", sformułowania obraźliwe w stosunku do innych czytelników serwisu, osób trzecich, klubów lub instytucji itp., a w skrajnych przypadkach do blokowania możliwości komentowania wiadomości przez poszczególnych użytkowników lub całe sieci.

 

Napisz do nas