[ Strona główna ]


Jedyny w swoim rodzaju Skarb Ekstraklasy - statystyki, sylwetki, kariery graczy, historie, osiągnięcia klubówSkarb I ligi - statystyki, kariery graczy, historie i osiągnięcia klubówRozgrywki regionalne 2022/2023 - od IV ligi do Klasy C !Wyszukiwarka klubów, zawodników i sędziów w serwisie 90 MinutJeśli chcesz skontaktować się z redakcją - najpierw to przeczytaj!
90minut.pl
 CLJ
 PZPN
RSSSF

 


9 maja 2006, 12:41:11 - Fabio
Fuzja Lecha i Amiki dokonana

We wtorek przedstawiciele Lecha Poznań i Amiki Wronki oraz władz miasta Poznania podpisali umowę, na mocy której powstał nowy klub KKS Lech Poznań.

- Dziś sfinalizowaliśmy nasze poprzednie ustalenia. - mówił na dzisiejszej konferencji prasowej Prezydent Poznania, Ryszard Grobelny - Podpisaliśmy dziś dwie umowy, które pozwolą funkcjonować nowemu klubowi w Poznaniu. Mam nadzieję, że dzięki temu klubowi, poznaniacy będą tłumnie przychodzić na stadion i oglądać mecze na wysokim poziomie. Według podpisanej umowy, od 1 czerwca stadion przy ulicy Bułgarskiej zostanie udostępniony klubowi, umowa obowiązywać będzie trzy lata.

Wbrew oczekiwaniom nie ujawniono nazwiska nowego szkoleniowca, który poprowadzi piłkarzy Lecha w następnym sezonie.


źródło: PAP / Lech Poznań

heh - 9 maja 2006, 12:42:33 - *.elpos.net
Hmmm to na którym miejscu kończy Amica??

Spiderman - 9 maja 2006, 12:46:22 - *.146.128.81
hmmm...i ile zespołów spadnie, a ile awansuje, bo zostaje 1 puste miejsce w tabeli 1 ligi?

Raver - 9 maja 2006, 12:48:19 - *.atman.pl (*.143.139.194)
Mam pytanie,
skoro nowy KKS Lech Poznań będzie grał na licenji klubu Amica Wronki, to ze statystycznego punktu widzenia Amica zmienia nazwę na KKS Lech. Jeśli tak, to w różnego typu tabelach wszech czasów itp. następne mecze klubu KKS Lech będą zaliczane na konto dawnej Amiki. Dobrze myślę?

anty-fuzja - 9 maja 2006, 12:48:33 - *.chello.pl
Lech zdechł jednym słowem! Podzielił los Pogoni Piotrków,Zawiszy Włocławek,Sokoła Tychy,Lechii-Olimpii,Górnika-Zagłębia Wałbrzych itd.

Golbi - 9 maja 2006, 12:49:39 - *.c29.msk.pl
No to Arka Gdynia w barazach na dzien dzisiejszy.

siwek - 9 maja 2006, 12:54:33 - *.internetdsl.tpnet.pl
Witamy Amice Poznań w lidze

Golbi - 9 maja 2006, 12:56:40 - *.c29.msk.pl
Mam pytanie jaka tu niby jest fuzja skoro Amica dalej bedzie istniec ino w 3 lidze. I Lech dalej bedzie istniec. Fuzja polega na tym ze 2 druzyny łącza sie tworzac jedna druzyne a tu obie druzyny beda ja bym powiedział ze tu Lech pozyskał sponsora czyli Amice.

gornik-gks - 9 maja 2006, 12:57:05 - *.internetdsl.tpnet.pl (*.168.3.26)
Smuda nowym trenerem!

slavus - 9 maja 2006, 12:57:23 - *.internetdsl.tpnet.pl
do Raver: źle myślisz. Licencja jest czymś innym niż kontynuowanie tradycji. Nikt np. nie kwestionuje, że obecna Pogoń - choć gra na licencji Piotrcovii, jest kontynuatorką dawnej Pogonii; podobnie było przecież z Widzewem, który de facto jest innym klubem niż ten, który spadał do drugiej ligii (inny właściciel).

Przemas - 9 maja 2006, 13:05:46 - *.asta-net.com.pl
Goldi Jest dokladnie tak jak powiedziales, Lech zyskal sponsora Amice, a amica w rzeczywistosci bedzie grala w 3 lidze.

policjant - 9 maja 2006, 13:17:34 - *.chello.pl
a czemu Amica sie na to zgodziła?

Soprano84 - 9 maja 2006, 13:23:10 - *.adsl.inetia.pl
W końcu mamy silnego Lecha. A do ewentualnych napinaczy z Warszawy,Łodzi - najpierw zastanówcie się komu Wy kibicujecie? Prawdziwa CWKS Legia Warszawa gra w IV lidze, a Widzew grający w II lidze, to jest zupełnie nowy twór, który powinien tak jak GKS Katowice grać od IV ligi. A w Lechu?Lech pozostaje, tylko zostaje przekształcony w Spółke Akcyjną, w ktorej większościowym udziałowcem będzie Holding Amica Wronki. Wroniecka drużyna będzie grała tymczasem w III lidze.

NoBody - 9 maja 2006, 13:28:57 - *.94.198.66
Soprano84 - nie wiem jak jest w Lechu, nie wiem jak jest w Legii. Ale to co piszesz o Widzewie to bzdura. Zanim coś napiszesz, to się zastanów i zapoznaj się z faktami.

fanatic - 9 maja 2006, 13:37:31 - *.icpnet.pl
NoBody no to wytłumacz jak to było z Widzewem że nagle długi zniknęły???

Łazarek - 9 maja 2006, 13:42:48 - *.internetdsl.tpnet.pl
fanatic to Ty wytłumacz jak będzie w tym przypadku gdzie będę długi Lecha bo jak wiadomo nie od dziś ma On ich dużo??Ta kwestia jest nie opisywana więc nie wiem może Ty mi to wyjaśnisz??Albo ktoś inny??Jak Lech pozbiera z dwóch druzyn piłkarzy to bedą mieli super druzynę!!!

Fan_KSG - 9 maja 2006, 13:48:43 - *.sti.net.pl
Sadze to dobrze sie stalo
Poznan to duze miasto maja duzo kibicow , remontuja stadion i do tego teraz bedzie kasa czyli zyska na tym polska liga

B_c00L - 9 maja 2006, 14:19:45 - *.energis.gsi.gov.uk
kontynuatorem tradycji Lecha bedzie nowy Lech, a Amica idzie do 3ciej ligi

Marek - 9 maja 2006, 14:34:57 - *.bracz.edu.pl
Widzew dał przykład jak mozna pozbyć się długów. Teraz nowy Lech nie odpowiada za dlugi starego i wszystko zgodnie z prawem.

ccc - 9 maja 2006, 14:53:54 - *.internetdsl.tpnet.pl (*.238.203.242)
zobaczymy, na ktorym miejscu nowy Lech będzie na końcu sezonu... Jak Amici, to nowy Lech nie będzie kontynuatorem tradycji Lecha... Po prostu stary klub zlikwidowany i przeniesienie zespołu innego ze zmianą nazwy...

kam - 9 maja 2006, 15:14:35 - *.internetdsl.tpnet.pl
Amica Poznań - taka powinna być nowa nazwa Lecha. Lech właśnie przestał istnieć.

Prezio - 9 maja 2006, 15:20:21 - *.internetdsl.tpnet.pl
Lech zostaje Lechem w I lidze,a Amica Amiką w III lidze - tak trudno to pojąć ???

pablo - 9 maja 2006, 15:20:49 - *.66.1.130
Pod względem prawnym tu nie ma żadnej fuzji- z fuzją mamy do czynienia, gdy 2 podmioty się łączą i powstaje 1 nowy. A w tym przypadku powstaje nowy KKS a stary Lech i Amica nadal będą istnieć. Stary Lech bedzie spłacał długi ale nie bedzie mial druzyny. Amica w 3 lidze. Nowy Lech będzie kontunuował tradycję- nabywa (za pieniazki) bowiem od starego prawo do korzystania z dóbr niematerialnych (nazwa, barwy, godło ->tradycja). Gdzie tu jakiś przekręt? Zaznaczam że nie jestem kibicem Lecha (nigdy nie byłem nawet w Poznaniu :P)

scotch - 9 maja 2006, 15:21:29 - *.23.145.159
A ten znowu to samo, zamiast przeczytać powyższe komentarze...

Kermit1910 - 9 maja 2006, 15:30:51 - *.internetdsl.tpnet.pl
A czemu niby ludzie z ŁDZ mieliby sie napinać? Ja tam Lecha lubie,i fajnie że im sie układa. My wracamy, nic nas nie powstrzyma, nawet bukmacherzy :P :D. Pozdro dla Lecha i do zobaczenia w Łodzi Tylko Widzew RTS!!

Ohtam - 9 maja 2006, 15:31:36 - *.internetdsl.tpnet.pl
Wkrotce nasza faza grupowa!!
Ligi Mistrzow oczywiscie

yacooh (L) - 9 maja 2006, 15:32:07 - *.nat.student.pw.edu.pl
soprano84, jezeli nie znasz historii CWKS Legia Warszawa to prosze Cie nie wypowiadaj sie na ten temat przed meczem Legii z Lechem na ktorejs z Waszych stron pojawila sie piekna historia Legii z ktorej dowiedzialbys sie jak to jest w rzeczywistosci i przestalbys gadac bzdury, ze prawdziwa Legia gra w IV lidze... LOL :]

zwierzu - 9 maja 2006, 15:35:39 - *.242.73.38
wiem z pewnego źródła, że szkoleniowcem będzie tochel krzysztof, możecie wierzyć lub nie, za 2 tygodnie to ogłoszą

weejn - 9 maja 2006, 15:43:45 - *.internetdsl.tpnet.pl
Ja dla nowego lecha to polecam henia kastperczaka....

Padre - 9 maja 2006, 15:48:09 - *.177.11.130
Szkoda, że tradycja Lecha się kończy. Ale może Amica Poznań coś zdziała w lidze.

Robert - 9 maja 2006, 15:50:58 - *.acn.waw.pl
pablo: Niezupełnie masz racje że to nowy klub będzie grał, a Lech przestanie istnieć i Amika w 3lidze. Na ten sezon wydane były licencje dla Amiki i Lecha, i aby grać w przyszłym sezonie nowy klub musi mieć licencje z tego sezonu. Gdyby KKS był całkowicie nowym klubem to musiałby zaczynać od samego dołu nie od pierwszej ligi. Inaczej się nie da.

Prezio - 9 maja 2006, 16:08:21 - *.internetdsl.tpnet.pl
Już się nas boją !!! I słusznie ! Piszcie sobie piszcie warszawscy i inni napinacze, a prawda jest taka, że za rok Legia i Wisła powalczą znowu do ostatniej kolejki, ale o miejsce w Pucharze Uefa ! K - O - L - E - J - O - R - Z

Zyg-fryt A - 9 maja 2006, 16:31:52 - *.crowley.pl
soprano84, w sprawie CWKS nie masz racji. Sekcja piłkarska została wyłączona z CWKS. CWKS stał się jej udziłowcem(obecnie po dokapitalizowaniu spółki przez ITI kilkuprocentowym) i zatrzymał drużyny młodzieżowe. W drużynie CWKS Legia Warszawa, występującej nie w 4 tylko w niższej lidze(okręgówka lub a-klasa), grają właśnie ci młodzi.

Soprano84 - 9 maja 2006, 16:40:38 - *.adsl.inetia.pl
NOBODY - właśnie wytłumacz jakim cudem Widzew bez spłacania pozbył się długów a gra nadal w II lidze???A dlaczego gdy GKS Katowice zrobił dokładnie to samo co Widzew musi grać w IV lidze??? Obecny podmiot WKP Lech Poznań otrzyma od Holdingu Amica Wronki spore wynagrodzenie za nabycie pr. niematerialnych i z tego m.in. będzie spłacane zadłużenie obecnego stowarzyszenia.
Poza tym ludzie - powstaje kolejny silny klub w OE, w formie S.A., bedą jasne i przejrzyste zasady finansowania, tak jak jest w najlepszych ligach świata. A Wy narzekacie, szydzicie. A dzieki takim działaniom liga staje się silniejsza,atrakcyjniejsza. Ale ja rozumiem,ze tutejsza "loża szyderców" woli lige gdzie kluby nie mają na nic pieniędzy, mają problemy żeby dograć do końca sezonu,a w europejskich pucharach ogrywają nas Gruzini, Litwini i niedługo Maltańczycy lub rybacy z Wysp Owczych.

Prezio - 9 maja 2006, 16:43:50 - *.internetdsl.tpnet.pl
Brawo Soprano ! Popieram w 100 % - a jak ktoś woli oglądać dalsze kompromitacje naszych drużyn, to polecam już w sierpniu mecze Wisły Płock !

Soprano84 - 9 maja 2006, 16:45:40 - *.adsl.inetia.pl
Zyg-fryt A to tym bardziej nie wiem o co chodzi szydercom z Warszawy. W Warszawie powstała Spółka, której udziałowcem jest ITI. W Poznaniu dzisiaj powstała Spółka ktorej udziałowcem jest Amica.I w czym problem???

jaaaa - 9 maja 2006, 17:03:56 - *.elsat.net.pl
Z tego wszystkiego wynika jedno: powstal nowy klub
podobny do hydrobudowy. KKS Lech jest kontynuacja Amici Wronki a Lech ten prawdziwy przestaje istniec. I nie ma sie co tu spinac

benito - 9 maja 2006, 17:10:49 - *.adsl.inetia.pl
No! w koncu po tylu latach przerwy bedzie mozna zaspiewac MISTRZ MISTRZ KOLEJORZ!!!

szelest84 - 9 maja 2006, 17:16:59 - *.icpnet.pl
Stu na stu puka się w głowę na myśl o podstawach przedsiębiorczości w szkole podstawowej i gimanzjum. Widać, że ewidentnie taki przedmiot jest niezbędny, żeby nie wypisywać takiej ilości głupot w necie. Ehh....

Gregi - 9 maja 2006, 17:19:51 - *.dsl.teksavvy.com
Jeśli już to Lech, Lech, KUCHENKORZ!;)

benito - 9 maja 2006, 17:23:33 - *.adsl.inetia.pl
jaaaa - prawdziwy Lech to KKS, przestal istniec dawno temu a na jego miejsce powstal PKP a pozniej WKP, teraz znowu jest KKS wiec prawdziwy Lech powrocil.

Golbi - 9 maja 2006, 17:25:49 - *.c29.msk.pl
Ludzie zrozumcie to ze to powstała nowa społka KKS LECH POZNAŃ SA. To nie bedzie ani Lech Wronki ani Amica Poznań. Powstał nowy klub który zeby grac w OE musi miec licencje wiec normalka ze bedzie grał albo na licencji Amiki albo Lecha. Amica bedzie grac w 3 lidze pytanie tylko po jaka nazwa czy Amica Wronki czy moze wroca to dawnej nazwy klubu z Wronek bodajze Błekitni. I nie jest to ani fuzja powstała nowa druzyna KKS Lech Poznań Amica jest sponsorem a licencje musi byc albo Amiki albo Lecha ianczej musiala by zaczynac rozgrywki od C KLASY. Ja to sie zastanwiam jak w srodku sezonu Kujawiak mogl przeneisc sie do Bydgoszczy i zminic nazwe na Zawisza.

Tymi - 9 maja 2006, 17:55:46 - *.internetdsl.tpnet.pl
Jestem ze Ślaska. Poznaniacy co wy sie tak przejmujecie ta napinka innych. Przeciez zawsze musi byc jakis temat dla pakeronautów zeby sie wykazac bystroscia umyslu. Ciesze sie ze powstał po legi,wisle,koronie,kolejny dobrze zapowiadajacy sie klub w orange z duza publika.pzdr dla normalnych

Den - 9 maja 2006, 18:02:44 - *.icpnet.pl
My wierzymy tylko w KKS, hej Lech, Kolejorz gola gola...!

bayer - 9 maja 2006, 18:03:01 - *.48.149.196 (*.168.2.92)
Lechowi szczerze gratuluje. Ja tez sie ciesze że liga robi sie konkurencyjna i zawsze bede uwazal ze wielki futbol powinien byc w duzych miastach bez wzgledu na to czy je lubie czy nie. Tylko nie sprzedajcie najlepszych piłkarzy za granice, bo wyjdzie z tego kicha...

bayer - 9 maja 2006, 18:05:53 - *.48.149.196 (*.168.2.92)
PS.
Pozdro od Mistrza Po(L)ski ;]

ROW - 9 maja 2006, 18:12:11 - *.51.206.209
Lech jest jeden III-ligowy nie dla złodzieji z AMIKI

cixem - 9 maja 2006, 18:22:30 - *.24.203.237
Ogłaszając taką decyzję tuż przed końcem rozgrywek dają jasno do zrozumienia że kluby grające z Lechem mogą się zgłaszać z walizkami w sprawie zakupu 3 punktów.

troy - 9 maja 2006, 19:01:11 - *.96.43.6 (*.17.0.154)
Zarówno Golbi jak i Soprano lansują modną wśród kiboli Leszka tezę, że Amica wnosi kasę lub jest tylko współudziałowcem, że nowa drużyna zagra na licencji Lecha itd. Dowcip polega na tym, że Amica zostaje JEDYNYM właścicielem nowej spółki - nadal w strukturze holdingu (jak do tej pory Amica Sport SSA). Nie ma mowy ożadnej kontynuacji istnienia PKP Lech, czy WKP LECH, oczywiście w sensie prawnym. Amica chce kontynuować TRADYCJĘ tych drużyn (po to odkupiła logo itp.) ale nie będzie ich następcą. Mi osobiście zostaje kibicować III lidze, jednak tu nie będzie prawdopodobnie rezerw KKS tylko drużyna należąca do nowo tworzonego STOWARZYSZENIA (i dlatego Amica będzie ewentualnie mogła pozostać w nazwie). To tyle wyjaśnień dla mało zorientowanych czyli, jak widzę, dla większośći. Faktycznie polityka informacyjna w tej sprawie jest kiepska.

Den - 9 maja 2006, 19:19:42 - *.icpnet.pl
Kolega z Wronek widzę nie może przeboleć iż zostanie mu tylko 3 liga.. jedyne co łączy nowego Lecha z Amicą to papierek zwany licencją.. i to tylko przez rok..

Zyg-fryt A - 9 maja 2006, 19:20:47 - *.crowley.pl
Soprano84: "W Warszawie powstała Spółka, której udziałowcem jest ITI.", żeby nie było niedomówień spółka powstała dawno temu, jeszcze chyba nawet wcześniej niż w czasach Daewoo. Z Twojej wypowiedzi wynikać może że to ITI założyło tą spółkę, co nie jest prawdą.

Grek - 9 maja 2006, 19:23:57 - *.otenet.gr
A ja uwazam ze jesli chodzi o fuzji, to ta nowa druzyna powinno zaczac z nizszej lig, bo inaczej z 16 wszystkie druzyn z pierwszej ligi z fuzji zostana 8 druzyn, a chodzi o dlugi to niech odpocznie rowniez z nizszej lig. Pozdrowionka.

Pikador - 9 maja 2006, 19:30:27 - *.83.171.165.164.nefkom.net
Ludzie czego wy chcecie ,nareszcie ktos z kasa poszedl po rozum do glowy i chce zrobic zdrowy klub ,klub z tradycjami i w miescie bo na dluzsza mete na wsi to niema sensu(tak jest w calej cywilizowanej europie).Ja bardzo lubie wies jesli chodzi o wypoczynek kropka.Forza Gornik.

troy - 9 maja 2006, 19:35:30 - *.96.43.6 (*.17.0.154)
Den: właśnie tak jak piszesz. A mnie z nowym Lechem nic. Nie trzeba się chyba jeszcze wstydzić, że oficjalnie chodzi się na trzecią ligę?

Den - 9 maja 2006, 19:39:34 - *.icpnet.pl
Masz rację. Ja sam z chęcią się czasem przejdę na Wartę czy rezerwy Lecha. Pozdrawiam

Padre - 9 maja 2006, 19:40:00 - *.chello.pl
@troy: Zrozum położenie kibiców Lecha. Fani Kolejorza mają dwa wyjścia: kibicować Lechowi w III lidze albo zakonspirowanej Amice w Ekstraklasie. Normalne, że większość woli najwyższy poziom krajowych rozgrywek. Nazwa, logo i stadion zostaną te same, boleć może tylko fakt, że z technicznego punktu widzenia na Bułgarskiej grać będzie Amica pod kryptonimem "KKS Lech Poznań", a nie Lech zasilony kasą i zawodnikami z Wronek. Dlatego kibice będą jeszcze przez długi czas lansować pogląd, że to nie Amica kupiła sobie logo i stadion Lecha, tylko Lechowi spadła z nieba kupa szmalu i sporo niezłych zawodników.
Co do odgrażania się i walki o mistrza - nie popadajmy w przesadny optymizm. Amica Poznań najprawdopodobniej będzie prezentowała niewiele wyższy poziom od obecnej ekipy z Wronek. Mało jest w Lechu zawodników, którzy mogliby stanowić wzmocnienie dla nowej drużyny, pierwsza jedenastka będzie się więc pewnie rekrutowała głównie z obecnych zawodników Amiki. Jeden lub dwóch piłkarzy Kolejorza dołączy do szerokiej kadry, a reszta będzie kwestią transferów. Kłopot w tym, że nie wiadomo, ile kasy wyłoży nowy właściciel po kosztownej "fuzji".
Wszystko okaże się już wkrótce i mam nadzieję, że w OE zacznie się wreszcie coś dziać - liczę na wzmocnienia w Koronie, Legii, Wiśle i nowym Lechu/Amice. Dołączy być może Zagłębie Lubin, może odbuduje się Groclin, a i fajnie by było gdyby Górnik Zabrze wstał wreszcie z kolan.

Den - 9 maja 2006, 19:43:27 - *.icpnet.pl
kibicować Lechowi w III lidze? Gdzie Ty tam masz Lecha prócz rezerw? Tam właśnie grać bedzie teraz Amica..

zet - 9 maja 2006, 19:54:14 - *.gprspla.plusgsm.pl
i super amika jaki klub wogole niech se graja w 3 lidze ile wogole tam na mecze ludzi chodzilo zawsze gieksa LIBIĄŻ

Do troya - 9 maja 2006, 20:04:14 - *.c29.msk.pl
Czy Ty jestes slepy? Podpisaliśmy dziś dwie umowy, które pozwolą funkcjonować nowemu klubowi w Poznaniu!!!
Nowemu klubowi - jaki Lech 3 ligowy człowieku co Ty piszesz powstaje nowy klub wlasciciel/sponsor Amica miejsce rozgrywania meczy Poznań. To nie jest zaden Lech/Amica. Teoretycznie to z ligi powinny sie wycofac obie drużyny. Żeby klub mogł grac w Ekstraklasie to musi miec licencje jak ma ja dostac musi ubiegac sie o nia albo Lech albo Amica ale od sezonu 2007/08 o licencje bedzie sie ubiegac juz nie Amica czy WKS Lech tylko KKS Lech Poznań.

Dan - 9 maja 2006, 20:10:53 - *.internetdsl.tpnet.pl
Szkoda że pyry mają taką krótką pamięc bo jeszcze niedawno pytali się nas ( POGONIARZY) jak możemy zaakceptować nowy twór z połączenia stowarzyszenia POGOŃ SZCZECIN z piotrcovią, teraz twierdzą że ich fuzja z amicą jest ok że tamta fuzja POGONI była ok, szoda że macie taką krótką pamieć. Prawda jest taka że lech przestaje istnieć, ale i tak przecież niedawno zmieniał nazwy z kks na pkp i znów na kks by pozbyć się długów, tak jak przestała istnieć stara POGOŃ i my potrafiliśmy się do tego przyznać, przynajmniej w większości, bo ani wtedy POGOŃ nie dostała licencji a teraz tak będzie z lechem. teraz będziecie mogli dopingować nowego lecha, i miejcie tego świadomość bo TAKA JEST PRAWDA I TAKIE SĄ FAKTY I SIĘ Z TYM POGÓDŹCIE bo nik nie bedzie wam zarzucał cynizmu, ja w każdym razie popieram takie fuzje, tak się dzieje na całym świecie i to jest normalne, a być może zyska na tym cała polska piłka nożna.

Domines - 9 maja 2006, 20:16:05 - *.internetdsl.tpnet.pl (*.1.1.117)
Teraz można kupić wszystko. Ale NIGDY nie kupi się kibiców, oczywiście tych z prawdziwego zdarzenia. Kasa rządzi kasa radzi kasa w g..no nas wprowadzi. Mówię nie dla debilnych fuzji. Ligę (jakąkolwiek) wywalcza się na boisku. Współczuję oszukanym kibicom Zawiszy i Lecha

troy - 9 maja 2006, 20:20:42 - *.96.43.6 (*.17.0.154)
Do unregister113029239087.c29.msk.pl. Nie pisałem nic o Lechu w III lidze. Reszty nie komentuję.

Do Dan - 9 maja 2006, 20:33:48 - *.c29.msk.pl
TO NIE JEST FUZJA!!!! Oba kluby beda istniec wiec jaka tu fuzja

pablo - 9 maja 2006, 20:34:46 - *.sds.uw.edu.pl (*.7.251.244)
Do Roberta- czy ja napisałem że któryś podmiot przestanie istnieć? Nie. Pod względem prawnym nadal będzie istaniał stary Lech, zespół z Wronek (nie wiem czy z Amicą w nazwie) oraz nowy KKS. Mozna powiedzieć że nowy Lech "bierze" z obu zespołów to co najcenniejsze- z Lecha dobra niematerialne (a więc tradycję) a z Amiki licencję. Staremu Lechowi musi płacić za dobra niematerialne, natomiast Amice za licencje nie bo to jest ten sam właściciel. Gdyby nowego Lecha zakładał np. Kulczyk to pewnie musiałby zaczynać od niższych lig, a Rutkowski ma "pod ręką" potrzbna mu licencję. Nie wiem czy w myśl przepisów PZPN-u można sprzedawać licencję, ale kojarzenie licecji z tradycją jest nieporozumieniem.

Golbi - 9 maja 2006, 20:44:02 - *.c29.msk.pl
Stary Lech będzie istnial?

troy - 9 maja 2006, 20:47:42 - *.96.43.6 (*.17.0.154)
Myślę, że pora kończyć dyskusję bo liczba wersji, które się pojawiają, przerasta już granice przyzwoitości. Nie wiem, skąd biorą się te rewelacje. Trauma czy chęć zaistnienia? Pozdrawiam kibiców.

rks radom - 9 maja 2006, 21:13:01 - *.tkdami.net (*.16.252.7)
gratulacje czekalem na ta wiadomosc 6 miesiecy pozdro dla normalnych ludzi RadomiaK

Korona1910 - 9 maja 2006, 21:28:48 - *.lodz.mm.pl
Myślę, że najlepiej będzie jak całą prawdę napisze nam admin. On będzie wszystko najlepiej wiedział. Mógłby on odpowiedzieć na pytania: czy w tabelach statystycznych nowy Lech będzie kontynuatorem tradycji starego Lecha? Co będzie rezerwami nowego Lecha? Czy stary Lech po spłaceniu długów przez Amicę Holding przestanie całkowicie istnieć i wystąpi z PZPN czy będzie grał dalej w miejscu III-ligowych rezerw?? Czy III-ligowe rezerwy Amici, które mają być teraz pierwszą drużyną z Wronek, zmienią nazwę? I przydałoby się uświadomić, że licencję na grę otrzymuje dana spółka bądź stowarzyszenie, które może zmieniać swoją lokalizację, więc nie można powiedzieć, że to Amica będzie po prostu rozgrywała swoje spotkania w Poznaniu... Proszę o odpowiedź Admina.

Seba - 9 maja 2006, 22:01:09 - *.chello.pl
Witamy Amice Poznań w 1 lidze.Lech juz nie istnieje a takie miał tradycje

KOKO - 9 maja 2006, 22:32:04 - *.man.bydgoszcz.pl
Dzisiaj ostatecznie przyklepano połączenie Lecha i Amiki. Ale okazało się, że w rzeczywistości to nie jest fuzja, ale rzecz zupełnie podobna do Kujawiaka i Zawiszy. Otóż Amica Wronki zostawiła swoich wiernych kibiców we Wronkach i przeniosła cały swój I-ligowy zespół do Poznania. Za kwotę 8 mln złotych kupiła herb Lecha oraz możliwość występowania na stadionie Lecha. We Wronkach zostawiła III-ligowe rezerwy, które teraz będą III-ligowyn klubem z Wronek. A jakie analogie do nas? Prezesem nowego Lecha został prezes dawnej Amiki, cała dryżyna dawnej Amiki będzie od teraz drużyną nowego Lecha, natomiast jak się wyraził nowy prezes: Kupimy od Lecha najbardziej wartościowych zawodników, aby kadra była mocniejsza. Dodam, że gdyby nie pomoc Amiki, zadłużony na 21 mln zł Lech spadłby do III ligi, a dzięki forsie, będzie mógł jako Amika grać ponownie w I lidze, ale nikt tutaj również nie pomyślał o kibicach dawnej Amiki z Wronek - no cóż, taki jest los mniejszych klubów. Jakby jeszcze ktoś z honorowych kibiców IV-ligowego Zawiszy miał jakieś wątpliwości, to na pytanie do prezesa Amiki, a od dzisiaj nowego prezesa nowego Lecha, że dawnemu Lechowi brakuje jeszcze 13 mln złotych na spłatę wierzytelności, odpowiedział: A co to mnie obchodzi, to nie są nasze długi (Amiki), ale Lecha. My kupiliśmy tylko herb, o długi niech się martwi dawny Lech. Możemy pomóc odkupując od niego niektórych jego zawodników.

Soprano84 - 9 maja 2006, 23:07:24 - *.adsl.inetia.pl
TROY ty chyba czytacz nie potrafisz. Czy ja napisałem,że KKS Lech będzie grał na licencji Lecha??? Ponadto w odróżnieniu od Widzewa, długi zostaną spłacone.
DO ZYG-frytA: a czy to ważne kiedy ta spółka w Legii powstała?teraz czy w latach 90-tych?Ważne że to sama sytuacja jak teraz w Lechu.A nawet w Warszawie było gorzej...bo musieliście nowe godło klubowe stworzyć, bo Wam CWKS starego nie oddała. I WY macie czelność się tutaj napinać???Czy historia Legii, którą tworzył Deyna to historia tej Legii???Czy CWKS Legia Warszawa???

troy - 10 maja 2006, 9:24:49 - *.96.43.6 (*.17.0.154)
Sorki Soprano, myślałem, że to ty pisałeś:Soprano84 - 9 maja 2006, 13:23:10 - 213-238-104-51.adsl.inetia.pl
W końcu mamy silnego Lecha. A do ewentualnych napinaczy z Warszawy,Łodzi - najpierw zastanówcie się komu Wy kibicujecie? Prawdziwa CWKS Legia Warszawa gra w IV lidze, a Widzew grający w II lidze, to jest zupełnie nowy twór, który powinien tak jak GKS Katowice grać od IV ligi. A w Lechu?Lech pozostaje, tylko zostaje przekształcony w Spółke Akcyjną, w ktorej większościowym udziałowcem będzie Holding Amica Wronki. Wroniecka drużyna będzie grała tymczasem w III lidze.

troy - 10 maja 2006, 9:53:37 - *.96.43.6 (*.17.0.154)
Soprano - niepotrzebnie się chyba unosimy. Jasne, że żal mi pierwszej ligi we Wronkach i dlatego narzekam. Z drugiej strony (niepotrzebną) złość wywołują komentarze kiboli z Poznania nie tylko tu ale np. na nieoficjalnym serwisie. A może tak nie nawracać wszystkich w Polsce do zaakceptowania swoich wyobrażeń tylko kibicować? Pozdrawiam.

Amica 1200 - 10 maja 2006, 9:54:19 - *.177.11.130
No i Amica wykopała Lecha z Ekstraklasy, przejęła jego nazwę, logo i stadion. To wreszcie obecny Lech będzie grał w trzeciej lidze, czy w ogóle przestanie istnieć?

lech - 10 maja 2006, 10:24:07 - *.echostar.pl
jestescie smieszni. dlaczego jak iti przejmowalo legie to nikt nic nie mowil, ze legia sie odcina od nazwy cwks, ze zmienia barwy, ze sie sprzedala, ze podobno pilkarze legii w multikinie po godzinach sprztaja. ja wiem ze zal wam, bedzie siano w lechu, a nie bedzie siana w legii, widzewie i innych klubach. jesli uwazacie ze przyszly lech to bedzie amica i amica jest lepsza i tylko lech zyskuje na tej fuzji. to dlaczego nowy klub zagra pod nazwa lech? bo lech jest lepszy!!! nie ma co porownywac wieleu polskich klubow z lechem. przykro mi. nie oszukujmy sie amica traci I ligę a nie lech!! bo lech bedzie w I lidze, tylko jakos amici zabraknie wiec nie mow mi Amica 1200 ze amica wykopala lecha z ekstraklasy, bo to lech wykopal amice. jeszcze jedna sprawa. dlaczego wronki traca I ligE? bo na nia nie zaslugiwaly, nie wsytarcza pieniadze zeby byl dobry klub, potrzebni sa kibice. a przez ostatnie 10 lat na meczach lecha we wronkach kibicow z poznania bylo zawsze dwa razy tyle co tych z wronek. jeszcze jedno, przypominam ze nowy klub bedzie gral na tradycja lecha, z sukcesami lecha, bo te sa nieporownywalnie wieksze od amici. ja jestem kibicem lecha, nie obchodzi mnie w jakiej sytuacji jest moj klub, co sie dzieje na boisku, co sie dzieje w mediach i kto jest wlascicielem. ja jestem lech!

to(M) - 10 maja 2006, 10:27:51 - *.chello.pl
Dobra a jak Amica zajmie miejsce w UEFA i wtedy już jako Lech bedzie tam grała to dla mnie tak naprawdę jakby przenieśli się do Poznania zmienili nazwę herb i stadion, i jeszcze mowa o tym że Lech ma nie dostać licencji i przesunięty na koniec tabeli. Mogło by to dziać się trochę inaczej, bo cieszę się że powstaje w Polsce kolejny silny klub ale mi się to tak a nie inaczej kojarzy.

Amica 1200 - 10 maja 2006, 10:36:21 - *.177.11.130
Skoro Lech jest taki dobry, to dlaczego nie dostanie licencji? Kto gorszy w dżudo...

BongoBons - 10 maja 2006, 10:49:04 - *.internetdsl.tpnet.pl
Kto jest za nazwa Amica Poznan, reka do gory. Zastanawiam, sie czy Lech zasluguje na to by grac nawet w 3 lidze. Powinien zaczynac od klasy B, jako nowy klub.

Prezio - 10 maja 2006, 12:35:47 - *.internetdsl.tpnet.pl
Ludzie chyba nie mają w swoich słomianych chatkach tv, bo jakby mieli, to może by wczoraj posłuchali co mówił Kadziński, że większość piłkarzy będzie z LECHA !!! Więc po co się pocieszacie, że to będzie Amica z 2-3 zawodnikami Kolejorza. Z Lecha na 100 % są już Bosacki, Telichowski, Scherfchen, Zakrzewski, Wachowicz, Reiss i Marciniak, prawdopodobnie będzie również Świerczewski. A Wronkom już dziękujemy !!! Szczególnie za największy skandal sędziowski III RP - finał PP 98 z Kowalczykiem (aktualnie prominentnym działaczem PZPN) w roli głównej. BYE, BYE !!!

sakmi - 10 maja 2006, 13:02:20 - *.netia.com.pl
Ludzie przestańcie mylic te durne licencje, które wprowadzono stosunkowo niedawno z tradycją i historią, możecie sobie nienawidzić Amici Poznań, ale MY będziemy kibicować Lechowi Poznań:
MP: 1983, 1984, 1990, 1992, 1993, PP: 1982, 1984, 1988, 2004
ktoś mi zabroni? hehe

Amica 1200 - 10 maja 2006, 13:17:06 - *.adobe.com
No ależ oczywiście. Amica postanowiła sama się zdegradować, a przy okazji oddać Lechowi najlepszych piłkarzy i sypnąć kasą. Widać właścicielowi Amiki się znudziły Wronki, zabrał więc zabawki i przeniósł się do Poznania. Tam poklepie Kolejorza po główce i powie "Dobry Lech, dobry". Zostaną tradycje, licencja będzie ta sama (a nawet lepsza!), nowy Lech będzie miał budżet w wysokości siedmiuset kwadryzylionów euro i to będzie cały czas ten sam Lech! Ten sam! Nie inny! Taki sam! Aaaa!

Vertigo - 10 maja 2006, 14:05:04 - *.itpp.pl
Admin wyjaśnia: "Nowy" Lech bedzie traktowany jako kontynuacja "starego" - tak jak to zwykle czynimy przy fuzjach, klub, który z nich powstaje, kontynuuje dorobek jednego z partnerów. W tym przypadku barwy, nazwa i lokalizacja jednoznacznie wskazują, że jest nim Lech. Tym bardziej, iż rezerwy Amiki grać będą pod starą nazwą w III lidze.
Licencja nie jest tu decydującym elementem, gdyż stanowi ona tylko jedno z aktywów wnoszonych do nowej spółki.

Amica 1200 - 10 maja 2006, 14:19:51 - *.177.11.130
Bogan mówi: bankowy

pepsi - 10 maja 2006, 14:33:19 - *.internetdsl.tpnet.pl (*.116.24.202)
siema macie moze jakas stronke na której znajuduja sie fotki z budowy stadionu Lecha

Prezio - 10 maja 2006, 15:44:46 - *.internetdsl.tpnet.pl
Skład KKS Lech Poznań : Cierzniak - Wasilewski, Bosacki, Bieniuk, Telichowski - Świerczewski, Scherfchen, Iwański, Zakrzewski - Dembiński, Reiss - to na dzisiaj, po kolejnych wzmocnieniach po Iwańskim będzie ekipa na mistrza, to jest już nieuchronne, to jest piękne !!! KOLEJORZ !!!

SZAKAL G Z - 10 maja 2006, 15:56:22 - *.mmj.pl
Ludzie!!! O co tu wogóle chodzi??? Tu sie rodzi pełno pytań w tej sprawie : 1. Czyli to jest fuzja czy powstanie nowego klubu z bogatym sponsorem? 2. Co w takim razie z Lechem Poznań powstałym w 1922 roku? 3.Po co Amica i Lech starają się o dwie licencje? 4. Jeśli ma to być fuzja to dlaczego Amica będzie grać w III lidze? 5. Czy nie wydaje Wam się że ta zagmatwana sytuacja w powiązaniu z przyznawaniem licencji i zakończeniem rozgrywek ligowych stwarza pole do popisu dla działaczy w celu zrobienia róznych przekrętów typu kto spadnie kto awansuje? Teraz po zakończeniu I ligi będzie wesoło i ciekawie,afera ze Szczakowianką to nic w porównaniu z tym co teraz się szykuje!!! ---GÓRNIK ZABRZE---

FAN LECH K - 10 maja 2006, 16:21:34 - *.internetdsl.tpnet.pl
Skład Lecha w przyszłym sezonie
Cierzniak

Bieniuk Bosacki Mowlik Dziewicki
Świerczewski Scherfchen
Kikut Grzybowski
Reiss Dembiński
Ława:Kotorowski, Wojtkowiak, Wójcik, F.Burkhardt, Marciniak, Micanski, Wachowicz

Benuś - 15 maja 2006, 11:12:36 - *.219.140.30 (*.19.253.186)
Polska Z owcami wczoraj wyrrala 3 : 0

Bity sieki - 15 maja 2006, 11:15:35 - *.219.140.30 (*.19.253.186)
Gks Z amica wronki przegral 1 : 2

edd - 9 maja 2016, 18:26:51 - *.dynamic.chello.pl
Wszystkiego najlepszego z okazji 10-tych urodzin

Pseudonim (max 10 znaków):

E-mail:

Redakcja 90minut.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść komentarzy, które są niezależnymi opiniami czytelników serwisu. Jednocześnie 90minut.pl zastrzega sobie prawo do kasowania komentarzy zawierających wulgaryzmy, treści rasistowskie, reklamy, wypowiedzi nie związane z tematem artykułu, "trolling", sformułowania obraźliwe w stosunku do innych czytelników serwisu, osób trzecich, klubów lub instytucji itp., a w skrajnych przypadkach do blokowania możliwości komentowania wiadomości przez poszczególnych użytkowników lub całe sieci.

 

Napisz do nas