[ Strona główna ]


Jedyny w swoim rodzaju Skarb Ekstraklasy - statystyki, sylwetki, kariery graczy, historie, osiągnięcia klubówSkarb I ligi - statystyki, kariery graczy, historie i osiągnięcia klubówRozgrywki regionalne 2022/2023 - od IV ligi do Klasy C !Wyszukiwarka klubów, zawodników i sędziów w serwisie 90 MinutJeśli chcesz skontaktować się z redakcją - najpierw to przeczytaj!
90minut.pl
 CLJ
 PZPN
RSSSF

 


19 czerwca 2008, 1:50:44 - mogiel
Ekstraklasa, I, II i III liga - 2008/09

Po wczorajszych barażach o udział w nowej II lidze wyjaśniło się prawie wszystko, jeśli chodzi o skład Ekstraklasy, I, II i III ligi w nowym sezonie. Przedstawiamy, jak będą wyglądały poszczególne ligi w nadchodzących rozgrywkach.

Ekstraklasa

Arka Gdynia(*), Cracovia, Dyskobolia Grodzisk Wlkp., GKS Bełchatów, Górnik Zabrze, Jagiellonia Białystok, Korona Kielce, Lech Poznań, Lechia Gdańsk, Legia Warszawa, Łódzki KS, Odra Wodzisław Śląski, Piast Gliwice, Ruch Chorzów, Śląsk Wrocław, Wisła Kraków.

(*) - Arka Gdynia uzyska awans do Ekstraklasy, jeżeli uprawomocni się wyrok wobec Zagłębia Lubin orzekający karną degradację o jedną klasę rozgrywkową. Mogą też zajść dalsze zmiany w zestawie drużyn Ekstraklasy, jeżeli ukarane zostaną kolejne kluby np. Korona Kielce, wobec której prowadzone jest postępowanie.

I liga

Dolcan Ząbki, Flota Świnoujście, GKP Gorzów Wielkopolski, GKS Jastrzębie, GKS Katowice, Górnik Łęczna, Kmita Zabierzów, Motor Lublin, Odra Opole, Podbeskidzie Bielsko-Biała, Polonia Bytom, Polonia Warszawa, Stal Stalowa Wola, Warta Poznań, Widzew Łódź, Wisła Płock, Zagłębie Lubin, Znicz Pruszków.

Uwaga! W składzie I ligi i niższych lig mogą zajść zmiany wynikające z nieotrzymania licencji przez poszczególne kluby.

II liga, gr. zachodnia

Spadkowicz z Orange Ekstraklasy: Zagłębie Sosnowiec.
Spadkowicz z II ligi: Tur Turek.
Utrzymały się z grupy II: Elana Toruń, Jarota Jarocin, Kotwica Kołobrzeg, Nielba Wągrowiec, Unia Janikowo, Victoria Koronowo.
Utrzymały się z grupy III: Gawin Królewska Wola, Lechia Zielona Góra, Miedź Legnica, MKS Kluczbork, Polonia Słubice, Raków Częstochowa.
Beniaminkowie: Czarni Żagań, GKS Tychy '71, Pogoń Szczecin, Zawisza Bydgoszcz.

Uwaga! Do II ligi, gr. zachodniej może zostać dokooptowany jako dodatkowy zespół Zagłębie II Lubin. Zgodnie z przepisami zespół spadający z Ekstraklasy ma prawo utrzymać rezerwy na tym samym poziomie rozgrywkowym, na którym występowały przed utworzeniem zespołu Młodej Ekstraklasy i wycofaniem rezerw.

II liga, gr. wschodnia

Spadkowicze z II ligi: ŁKS Łomża, Pelikan Łowicz.
Utrzymały się z grupy I: Concordia Piotrków Trybunalski, OKS 1945 Olsztyn, Ruch Wysokie Mazowieckie, Sokół Aleksandrów Łódzki, Wigry Suwałki.
Utrzymały się z grupy IV: Górnik Wieliczka, Hetman Zamość, Kolejarz Stróże, KSZO Ostrowiec Św., Okocimski KS Brzesko, Przebój Wolbrom, Sandecja Nowy Sącz.
Beniaminkowie: Jeziorak Iława, Ponidzie Nida Pińczów, Stal Poniatowa, Start Otwock.

III liga, gr. łódzko-mazowiecka

Spadkowicze z III ligi: Mazowsze Grójec, Nadnarwianka Pułtusk, Radomiak Radom, Stal Głowno, Świt Nowy Dwór Mazowiecki, UKS SMS Łódź.
Utrzymały się z grupy łódzkiej: MKS Kutno, Omega Kleszczów, Stal Niewiadów, Warta Sieradz, Woy Opoczno.
Utrzymały się z grupy mazowieckiej: GLKS Nadarzyn, Legionovia Legionowo, Mazur Karczew, Narew Ostrołęka.
Baraż mazowiecki: Mazowsze Płock/Broń Radom.

III liga, gr. podlasko-warmińsko-mazurska

Spadkowicze z III ligi: Olimpia Elbląg, Orzeł Kolno, Warmia Grajewo.
Utrzymały się z grupy podlaskiej: Cresovia Siemiatycze, Olimpia Zambrów, Pogoń Łapy, Sokół Sokółka, Sparta Augustów, Supraślanka Supraśl.
Utrzymały się z grupy warmińsko-mazurskiej: Concordia Elbląg, Czarni Olecko, Huragan Morąg, Mrągowia Mrągowo, Start Działdowo, Vęgoria Węgorzewo.
Baraż międzygrupowy: MKS Mielnik/Zatoka Braniewo.

III liga, gr. kujawsko-pomorsko-wielkopolska

Spadkowicze z III ligi: Kujawiak Włocławek, Mieszko Gniezno, Zdrój Ciechocinek.
Utrzymały się z grupy kujawsko-pomorskiej: Chemik Bydgoszcz, Goplania Inowrocław, Lech Rypin, Legia Chełmża, Olimpia Grudziądz, Włocłavia Włocławek.
Utrzymały się z grupy wielkopolskiej: Aluminium Konin, Dąb/Derby Czarnylas, Polonia Leszno, Polonia Nowy Tomyśl, Promień Opalenica, Sparta Oborniki.
Baraż międzygrupowy: Mień Lipno/Unia Swarzędz.

III liga, gr. pomorsko-zachodniopomorska

Spadkowicze z III ligi: Cartusia Kartuzy, Kaszubia Kościerzyna, KP Police, Rega-Merida Trzebiatów, Rodło Kwidzyn, Wierzyca Pelplin.
Utrzymały się z grupy pomorskiej: Bałtyk Gdynia, Bytovia Bytów, Gryf 95 Słupsk, Orkan Rumia, Zatoka Puck (2).
Utrzymały się z grupy zachodniopomorskiej: Astra Ustronie Morskie, Błękitni Stargard Szczeciński, Darzbór Szczecinek, Dąb Dębno, Sława Sławno.

III liga, gr. dolnośląsko-lubuska

Spadkowicze z III ligi: Arka Nowa Sól, Chrobry Głogów, Orzeł Ząbkowice Śląskie, Pogoń Świebodzin, Unia Kunice.
Utrzymały się z grupy dolnośląskiej: Górnik Polkowice, Motobi/Bystrzyca Kąty Wrocławskie, Polonia/Sparta Świdnica, Wulkan Wrocław, Pogoń Oleśnica.
Utrzymały się z grupy lubuskiej: Błękitni/Fadom Nowogród Bobrzański, Ilanka Rzepin, Lechia II Zielona Góra, Promień Żary, Tęcza Krosno Odrzańskie.
Baraż międzygrupowy: MKS Oława/Spójnia Ośno Lubuskie.

III liga, gr. opolsko-śląska

Spadkowicze z III ligi: Koszarawa Żywiec, Rozwój Katowice, Skalnik Gracze, Walka Makoszowy.
Utrzymały się z grupy opolskiej: LZS Leśnica, Rajfel Krasiejów, Ruch Zdzieszowice, Silesius Kotórz Mały, TOR Dobrzeń Wielki, Victoria Chróścice.
Utrzymały się z grupy śląskiej: Beskid Skoczów, Energetyk ROW Rybnik, Orzeł Babienica/Psary, Pniówek Pawłowice Śląskie, Ruch Radzionków.
Baraż śląski: BKS Stal Bielsko-Biała/MK Górnik Katowice.

III liga, gr. lubelsko-podkarpacka

Spadkowicze z III ligi: Avia Świdnik, Łada Biłgoraj, Orlęta Radzyń Podlaski, Resovia, Stal Rzeszów, Wisłoka Dębica.
Utrzymały się z grupy lubelskiej: Gónik II Łęczna, Orlęta Łuków, Spartakus Szarowola, Stal Kraśnik, Tomasovia Tomaszów Lubelski.
Utrzymały się z grupy podkarpackiej: Izolator Boguchwała, Krośnianka-Karpaty Krosno, Orzeł Przeworsk, Stal Mielec, Unia Nowa Sarzyna.

III liga, gr. małopolsko-świętokrzyska

Spadkowicze z III ligi: Hutnik Kraków, Naprzód Jędrzejów, Wierna Małogoszcz.
Utrzymały się z grupy małopolskiej: Dalin Myślenice, LKS Nieciecza, Garbarnia Kraków, Glinik/Karpatia Gorlice, Puszcza Niepołomice, Unia Tarnów.
Utrzymały się z grupy świętokrzyskiej: Czarni Połaniec, Lubrzanka Kajetanów, Neptun Końskie, Orlicz Suchedniów, Piaskowianka Piaski, Pogoń 1945 Staszów.
Baraż międzygrupowy: MZKS Alwernia/Granat Skarżysko-Kamienna.

Dia - 19 czerwca 2008, 2:27:09 - *.internetdsl.tpnet.pl
W końcu kilka ciekawych spotkań w lidze a nie jakieś wioski Gratuluję awansu Zawiszy!

ini - 19 czerwca 2008, 2:55:35 - *.chello.pl
brawo zawisza Tylko Tyski GKS awantura w koninie i wygonilismy gospodarzy ze stadionu dzieki za wsparcie ŁKS Zawisza CRAXA GKS TYCHY

kyniass - 19 czerwca 2008, 3:15:24 - *.dslgb.com
To Polonia Bytom już na 100% nie dostanie licencji na Ekstraklasę? A co z odwołaniami Widzewa?

Kibic - 19 czerwca 2008, 6:24:22 - *.gliwice.pl (unknown)
PIAST nareszcie w ekstraklasie

- 19 czerwca 2008, 6:25:02 - *.lodz.msk.pl
czeski film,nikt nic nie wie...zenada...to jest chore,takiego balaganu i bagna nie ma nawet w burdelu

Swornica C - 19 czerwca 2008, 6:58:55 - *.gefco.net (*.0.0.1)
No to w ośmiu III ligach jest teraz mniej więcej po połowie zespołów z każdego województwa.
Zobaczymy jak za jakiś czas te proporcje się zmienią, bo coś zdaje mi się, że np. w opolsko-śląskiej to będzie niebawem 3-4 z opolskiego i 12-13 z katowickiego.
Ale może się mylę i opolszczyzna coś pokaże.
podobnie można o innych regionach...

zaq - 19 czerwca 2008, 7:42:58 - *.olsztyn.net.pl
z tego co tu wskazano w ekstraklasie będzie 17 drużyn, a to chyba nie jest prawda.

LevikLG - 19 czerwca 2008, 7:48:00 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl
Muszę powiedzieć, że ciekawe drużyny są w tych wyższych ligach. W OE to nie niespodzianka, ale za to interesująco zapowiada się I liga, oraz II liga, zwłaszcza grupa zachodnia. ;]

Tomek - 19 czerwca 2008, 8:00:17 - *.pljtelecom.pl
Brawo OKS Otwock!!!!!

Łks1908 - 19 czerwca 2008, 8:00:48 - *.toya.net.pl
Gratulacje Zawisza Gks
Awansowac do Ekstraklasy ;D to my wtedy bedziemy Wymiatać ta Liga

kowal - 19 czerwca 2008, 8:05:13 - *.ptr.magnet.ie
Tylko0 lechia gdansk

Marek - 19 czerwca 2008, 8:11:26 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl
Współczuję drużynom z Wieliczki lub Wolbromia wyjazdów na mecze do Suwałk.Ciekawe za co?A może ich nie doceniam?

Flota MKS - 19 czerwca 2008, 8:23:09 - *.espol.com.pl
Za to Flota bedzie miała wyjazdy po 800 km, kibice ze Świnoujścia zapraszają na wyspy

KKS - 19 czerwca 2008, 8:28:29 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl
Oj to widze że niektóre kluby więcej zapłacą za wyjazdy w nowej II lidze niż na transfery!!!

leiz - 19 czerwca 2008, 8:29:52 - *.internetdsl.tpnet.pl
co za bzdury Polonia Bytom nie w 1 lidze lecz w Ekstraklasie!!!

pawelek - 19 czerwca 2008, 8:40:30 - *.ssp.dialog.net.pl
dzieki dla redakcji za wyjasnienie bo czasami juz nie wiedzialem kto w jakiej lidze gra

shellman - 19 czerwca 2008, 8:43:23 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl
balagan burdel bezprawie chyba albanskizpn dziala sprawniej bo ja z tego nic nie kumam a moze i lepiej pozdrowienia dla normalnych

chris6 - 19 czerwca 2008, 8:44:47 - *.who.vectranet.pl
@mecz ma rację wróżka czy co ;) ?
Chodzi o najwyższą klasę rozgrywkową przecież może równie dobrze do Arki dołączyc Znicz (degradacja Zagłębia + Jagielonii + Korony) Lub też nikt z powyższych nie będzie zdegradowany a co za tym idzie zmienia się skład zarówno pierwszej jak i jeszcze niższych klas rozgrywkowych.
Ale brawa za odważny ruch (myślę że skład lig ustala PZPN według 90.minut) Bo do własnych decyzji nie są zdolni ; tylko jeździc za cudze (czyt. kibiców+sponsorów) pieniądze na wycieczki i opalac gołe tyłki z panienkami.

Vampir - 19 czerwca 2008, 8:46:41 - *.sanetja.pl (*.0.0.174)
Śmiałe wróżby redakcji na chwile obecną,ale z 2 strony ktoś pozbierał do kupy ten bałagan jaki teraz tam panuje i przedstawił to w 1 miejscu zaznaczając,że jeszcze wiele się może zmienić (licencje,postępowania w aferze korupcyjnej). Myśle,że do tygodnia się znacznie więcej wyjaśni.

swiru - 19 czerwca 2008, 8:50:13 - *.centertel.pl
A jak się ma sprawa awansów i spadków z poszczególnych lig ?

Kiepski_po - 19 czerwca 2008, 8:50:36 - *.internetdsl.tpnet.pl
II liga zachodnia, a II liga wschodnia to dwa inne światy.
Zachód - miasta w okolicach/ lub ponad 100tyś:
Zagłębie Sosnowiec, Elana Toruń, Kotwica Kołobrzeg, Lechia Zielona Góra, Miedź Legnica, MKS Kluczbork, Raków Częstochowa.
GKS Tychy '71, Pogoń Szczecin, Zawisza Bydgoszcz.
Wschód - miasteczka w porywach do 50tyś:
ŁKS Łomża, Pelikan Łowicz.
Concordia Piotrków Trybunalski, Ruch Wysokie Mazowieckie, Sokół Aleksandrów Łódzki, Wigry Suwałki, Górnik Wieliczka, Kolejarz Stróże, KSZO Ostrowiec Św., Okocimski KS Brzesko, Przebój Wolbrom, Sandecja Nowy Sącz,
Jeziorak Iława, Ponidzie Nida Pińczów, Stal Poniatowa, Start Otwock.

damned - 19 czerwca 2008, 9:00:12 - *.98.40.50
pozdro dla Górnika od TF'06 trzymajcie się chłopaki za rok się spotkamy ;))

Lopec - 19 czerwca 2008, 9:02:09 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl
Brawo wkoncu to ktos ogarnal i jakos to wyglada chociaz wierzyc mi sie nie chce ze Lubin poleci i wejdzie Arka..

leszek - 19 czerwca 2008, 9:07:30 - *.internetdsl.tpnet.pl
extraklasa dla POLONI BYTOM.

r3vcoo - 19 czerwca 2008, 9:10:07 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl
przepraszam - a gdzie w 3 lidze sa beniaminkowie ? tzn ze z np klasy okregowej do dawnej 4 ligi (teraz 3) nikt nie awansowal ?!?

ali abda - 19 czerwca 2008, 9:10:34 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl
jeziorak po dramatycznym meczu wygrał w karnych z unią tarnółw 3-2.bramkarz obronił ,,4jedenastki,,!!

Geograf - 19 czerwca 2008, 9:12:21 - *.elomza.pl
Panie Kiepski.Olsztyn,Suwałki,Łomża,Ostrowiec Św,Zamość,Piotrków Tryb.,Nowy Sącz.Przynajmniej te miasta z grupy wschodniej mają powyżej 50 tyś mieszkańców.

Cinek - 19 czerwca 2008, 9:13:37 - *.internetdsl.tpnet.pl
Normalnie jaja - już dawno powinny być ustalone teraminarze, a oni informują że już prawie wiadomo kto w jakiej lidze zagra!!! śmieszne :D no ale dobra, może mała sąda - kto na kogo stawia w nadchodzących rozgrywkach: trzech najlepszych i 3 do spadku... Moje typy:
1. Lech Poznań 2. Wisła Kraków 3. Groclin Grodzisk Wlkp. ... 14. Piast Gliwice 15. Odra Wodzisław 16. Śląsk Wrocław

tarntulus - 19 czerwca 2008, 9:17:18 - *.range86-169.btcentralplus.com
mam pytanie do redakcji. Czy w nastepnych sezonach sa planowane dalsze reorganizacje( np dalsza centralizacja czyli utworzenie jednej 2 ligi i jednej 3 ligi wzorem angielskim), czy nasz wspanialomyslny PZPN poprzestanie na tym czego juz dokonal?

MM - 19 czerwca 2008, 9:28:47 - *.193.160.245
Cinek spadna LKS i Piast Gliwice.

Gucio - 19 czerwca 2008, 9:29:06 - *.adsl.inetia.pl
1. Legia Warszawa 2.Wisła Kraków 3.Groclin Grodzisk Wlkp. ... 14.Odra Wodzisław 15. Jagiellonia Białystok 16.ŁKS Łódź

dick - 19 czerwca 2008, 9:32:01 - *.adsl.inetia.pl
znamy drużyny w poszczególnych ligach - NIECH PZPN PODA SKŁAD SĘDZIÓW - tu dopiero są "pewnie" jaja jeśli chodzi o awanse.

mysza - 19 czerwca 2008, 9:32:48 - *.dolsat.pl
1.PGE GKS Bełchatów 2.Wisla krakow 3.ŁKS Łódz.

mysza - 19 czerwca 2008, 9:36:44 - *.dolsat.pl
1.PGE GKS Bełchatów 2.Wisla krakow 3.ŁKS Łódz.To pierwsza 3....a teraz 14.Jagielonia B-stok 15.Ruch Chorzów 16.Korona Kielce(degradacja)to moja 6

mrokol - 19 czerwca 2008, 9:44:08 - *.172.178.174
Ruch Chorzów Tylko Ruch!!!
Wieczna sztama Ruch - Widzew - Elana!!!

Daro KSG - 19 czerwca 2008, 9:45:39 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl
Na śląsku bez zmiany GÓRNIK ZABRZE Pany

buc - 19 czerwca 2008, 9:47:24 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl
@tarntulus: Reorganizacja już się dokonała i na najbliższą przyszłość nie są planowane kolejne.
Wiadomo już jak będzie wyglądała sprawa spadków i awansów w poszczególnych nowych ligach?

w - 19 czerwca 2008, 9:47:42 - *.icpnet.pl
a moje typy to 1.lech 2.legia 3.wisla albo groclin
a spada z ligi slask i jagielonia
aha i pierwsza 3 gra w gr p.uefa :D:P

maxiu - 19 czerwca 2008, 9:52:03 - *.chello.pl
gdzie są te drużyny co awansowały z okręgówi do 4 ligi (obecnie do 3)?

XXX - 19 czerwca 2008, 9:56:50 - *.ssp.dialog.net.pl
Wiadomo jak będą działać awanse/spadki.
spadek z OE - 2 bezpośrednio, 3 baraż (analogiczny awans z I ligi)
spadek z I ligi - 4 ostatnie zespoły
awans z II ligi - po 2 najlepsze zespoły
spadek z II ligi - po 4 zespoły (spadają do III lig wg podziału terytorialnego)
awans z III ligi - mistrz
spadek z III ligi - 3 zespoły + tyle ile spadnie z II ligi do danej III.

xxx - 19 czerwca 2008, 9:59:36 - *.ssp.dialog.net.pl
nikt z okręgówki nie awansował do obecnej III ligi

Fan - 19 czerwca 2008, 10:12:20 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl
jak to nikt z okręgówki a Bron radom ma szanse w barażach więc jak to jest ktoś z 5 wchodzi i gra w IV ktora jest niby 5 ?

qra - 19 czerwca 2008, 10:16:51 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl
kiedy bedzie znany terminarz?

polak - 19 czerwca 2008, 10:16:56 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl
a co ze Kielcami????????? zostają???

abdul - 19 czerwca 2008, 10:27:08 - *.internetdsl.tpnet.pl
wlasnie tak jest jesli awansuje to do 4 ligi
( w kolejnosci piątej) co niektórzy chcą skoku z okregówki do trzeciej o dwie klasy rozgrywkowe czysta bzdura !

lks_25 - 19 czerwca 2008, 10:28:32 - *.mmpnet83.tnp.pl
Podro dla kibiców Legi Warszawa od kibiców LKS ORLĘTA-SPOMLEK RADZYŃ PODLASKI.LEGIA MISTRZEM !!!!

zinger - 19 czerwca 2008, 10:29:23 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl
Mało kto zwrócił chyba uwagę na pewien szczegół. W związku z awansem Śląska Wrocław do Ekstraklasy, II drużyna najprawdopodobniej powinna przecież zostać przeniesiona do ME. Kto zajmie zwolnione w ten sposób miejsce w grupie dolnośląsko-lubuskiej? Następny zespół z Dolnego Śląska, przegrany barażu, a może jeszcze ktoś inny?
W każdym razie, jak widać, trudno wciąż mówić o ostatecznych składach przyszłorocznych lig...

leoKSG - 19 czerwca 2008, 10:32:34 - *.wieszowanet.pl
w nowej II lidze w grupie zachodniej jest 8 miast co mają powyżej 100tys. mieszkańców natomiast w grupie wschodniej 1!

KKS ORZEł - 19 czerwca 2008, 10:33:12 - *.98.5.173
3liga nasza orzeł

Lodz1908 - 19 czerwca 2008, 10:34:00 - *.168.185.205
ŁKS Łódź ! Dla wszystkich co nas skreslaja przed startem My co roku mamy byc na ostatnim miejscu a jakos dajemy rade. Tak bedzie i teraz !

kibic - 19 czerwca 2008, 10:34:35 - *.hudd.cable.ntl.com
oby nie Arka!!!znowu bedzie kupowac mecze!!!w tamtym sezonie np.z Podbeskidziem!!!kazdy o tym wie a nikt sie za to nie wezmie

KKS ORZEł - 19 czerwca 2008, 10:36:52 - *.98.5.173
3liga nasza orzeł

abdul - 19 czerwca 2008, 10:41:42 - *.internetdsl.tpnet.pl
szkuje sie tez kolejna zmiana jak pisze dzis PS moze powstac klub Pogon Groclin Szczecin

Zawisza - 19 czerwca 2008, 10:46:14 - *.siec.alfa.pl
EKSTRAKLASA dla POLONIi BYTOM !! a my - nigdy wiecej 4 ligi

123 - 19 czerwca 2008, 10:47:59 - *.one.pl
Ej kurde czegoś tu nie rozumiem ... jak można oceniać że w tym mieście jest tylu ludzi, a w tym tylu... dam przykład choćby z Zamościa gdzie średnia z całego roku prawie 3tyś. na mecz w 3 lidze to bardzo dobry wynik(z GÓrnikie Ł 6tyś widzów)! A miasto liczy niecałe 70tyś mieszkańców! Jeżdżą na wszystkie wyjazdy(i to w dobrych liczbach), rekordowy młyn w tym sezonie 1000osób! Parę opraw ULTRASÓW w najlepszych choreografiach wiosny(nie dużo zabrakło do Jagielloni)!! Więc nie pierniczcie głupot, bo co z tego że miasto ma 100.000 osób jak frekwencja będzie 1000? Tak samo w Dębicy miasto podzielone na 2 Kluby, a prezentują się jak na(40-50tyś) miasto dobrze.

Mazurek - 19 czerwca 2008, 10:48:39 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl
Pytanie DO REDAKCJI mam takie:
CZY z II do III BĘDĄ BARAŻE (zespoły 11-14 miejsca vs 2 miejsca III Lig) ?
To bardzo uatrakcyjniło by rozgrywki, no i tak było do tej pory...

aaaaa - 19 czerwca 2008, 10:49:51 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl
akcja STADION 2009, ekstraklasa!

onlyPB! - 19 czerwca 2008, 10:51:01 - *.internetdsl.tpnet.pl
hej. gazeta wyborcza napisala , ze jeszcze raz pzpn rozpatrzy sprawe o licencje Polonii Bytom! ja sie z tego powodu bardzo ciesze! ale beda jaja jezeli Polonia otrzyma licencje tak nigdzie w europie niema chyba a po drugie warto patrzec na ta skorupowana pilke? juz mozna sie domyslec kto moze spasc z ligi a kto zostanie mistrzem! podobno pilka nozna jest dla kibicow a w tym kraju jest inaczej lige kupuja z pieniadze po dzis dzien! listki i inne pseldo prezesi won! zawiezli do UEFA wniosek o ponowne rozpatrzenie rozpatrzenie list i go zignorowali a wcale tam nie musial jechac! chcieli nas oszukac!! taka jest prawda

Miedziak - 19 czerwca 2008, 10:52:00 - *.daminet.pl
A mi się wydaje że jest trochę tak że w końcu poukładało się tom mniej więcej ekipami kibicowskimi. Dużo ekip które dołowały awansowały do 2-3 ligi co i tak jest lepsze niż gra na 4-5 - ligowych boiskach. A z kolei w ekstraklasie i 1 lidze grają ekipy kibicowskie o takim samym poziomie co piłkarski Z małymi wyjątkami ale jednak jakoś mniej więcej sie to ułożyło - idealnie przecież nigdy nie będzie

123 - 19 czerwca 2008, 10:53:18 - *.one.pl
Myślę że liga wschodnia na pewno kibicowsko gorsza nie będzie... jestem nawet tego pewien... popatrzcie chociaż na oprawy Hetmana i Stomilu... Ale dla was liczy się wielkość miasta...

ODRA WODZI - 19 czerwca 2008, 11:03:57 - *.leon.com.pl
kiedy bedzie terminarz ??

larsek - 19 czerwca 2008, 11:05:46 - *.dclient.hispeed.ch
Ja mysle, ze po ostatnim EURO powinno sie stworzyc zawodowa lige. Ekstraklasa: 12 klubow, 4 rundy co daje 44 mecze. Zawodnicy, ktorzy wytrzymaja obciazenie beda mogli chyba lepiej prezentowac nas w reprezentacji. Graliby czesciej pod presja i stadiony pelniejsze. Mecze ekstraklasy przy 4-5 tys. i klubow ktore nie maja dopuszczonych stadionow to parodia. 2 liga 24 kluby i 46 meczow. W Szwajcarii przerwa zimowa trwa 5 tyg. u nas prawie 4 miesiace.
I ja chcialbym zeby moj klub gral w ekstraklasie, ale przy 3-4 tys. widzow?? Po co?
Nie rozumiem, ze zawodnicy z zagranicznych lig grajacy ogony w meczach sa lepsi od naszych ligowych zawodowcow. Moze dlatego, ze czolowe kluby ekstraklasy nie graja 2 razy w tygodniu pod presja wyniku?

Olo - 19 czerwca 2008, 11:10:06 - *.48.4.225
Wiadomo kiedy będzie terminarz 2-ligowców?

Zamotany - 19 czerwca 2008, 11:13:28 - *.autocom.pl
A kto w końcu zagra w UEFA ? Lech czy Groclin ?

mike - 19 czerwca 2008, 11:14:48 - *.ssp.dialog.net.pl
Do "miedziaka" - piszesz o ekipach kibicowskich tak jakby zespoły piłkarskie mało były tu potrzebne .Kolejni goscie pisza że decydujace znaczenie ma dla nich liczebność miast - znow jakby poziom piłkarski klubu nie mial znaczenia..Wiec powiem tak dla takich panów którym marzą się zadymy w dobrym składzie - wystarczy wygrac z ekipami slabszymi kibicowsko i z mniejszych miast i sprawa sama sie rozwiąże.A jak sie nie potrafi wygrać i mali awansuja to sam krzyk na trybunach i zadymy niewiele pomogą.A moze zorganizować Ligę kibiców odpowiednio wyposażonych i pod odpowiednim "patronatem" i to zadowoli tych sfrustrowanych udziałem w wyzszych Ligach tych rzekomo słabszych "kibicowsko" i z mniejszych miast?

leoKSG - 19 czerwca 2008, 11:16:22 - *.wieszowanet.pl
tak tylko na razie hetman jeździł w obrębie najbliższych województw a teraz trzeba będzie dalej jeździć. na pewno jest lepiej po restrukturyzacji ligi-ciekawiej ale grupa wschodnia jest słabsza. ma mniej utytułowane drużyny. nawet w barażach było widać różnice pomiędzy drużynami np.gks tychy- aluminium konin 6-0 w dwumeczu. jest przepaść pomiędzy niektórymi regionami na niższym szczeblu wystarczy zobaczyć 4lige grupę śląską I by zobaczyć jakie tam kluby się kiszą to samo jest w nowej II lidze zachodniej tam też się pokiszą bo naraz wszyscy nie awansują. nie wiem czy lepiej by nie było zrobić podziału północ południe.

do mike - 19 czerwca 2008, 11:19:36 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl
tak mike,
bo lepiej zeby w ekstraklasie graly zespoly z wiosek, gdzie przychodzi na trybuny po 100 osob, ale za to pilkarze klasowa swiata.

sopel - 19 czerwca 2008, 11:24:56 - *.167.udn.pl
Radomiak ma ciekawszych rywali w IV lidze niż miał w lidze III. Przede wszystkim będą derby

123 - 19 czerwca 2008, 11:27:42 - *.one.pl
Tak tylko przypomnij sobie czasy 2 ligi jak jeździli nawet do OPOLA !!! NIE ODPUŚCILIŚMY ŻADNEGO WYJAZDU! nie wiem czy pamiętasz...

Bono - 19 czerwca 2008, 11:28:32 - *.mtm-info.pl
Żenująca jest ta zmiana nazw, ale pewnie chodzi o stworzenie takiej fikcji.

leoKSG - 19 czerwca 2008, 11:39:53 - *.wieszowanet.pl
Hetman w tym wszystkim jeszcze dobrze stoi ale nie o to chodzi. piłka w Polsce powinna się rozwijać. hetman gdzie ma się zaprezentować w łowiczu,łomży,poniatowej,otwocku,wieliczce,wolbrom
iu, wysokie mazowieckie!!! co to jest? dobrze dla tych mieścin ale nie dobrze dla polskiej piłki.dużo miast z potencjałem odpuszcza walke o awans bo wie że nie wszyscy awansują a nie jest sztują kase wydać i przetopić.można było 1 drugą lige zrobić i wydaje mi się że wkrótce to nastąpi.

kibol - 19 czerwca 2008, 11:43:19 - *.era.pl
W 3 lubelsko ... nie będzie Spartakusa Szarowola - brak kasy i stadionu. Zamiast niego bedzie Wisła Puławy

tomek40 - 19 czerwca 2008, 11:45:10 - *.espol.com.pl
Do Zamotanego: W PUEFA zapewne zagra Lech bo w razie przejęcia przez Pogoń licencji Groclinu za późno będzie na zgłoszenie tej ostatniej do tych rozgrywek. A wszystko jest na dobrej drodze
Także chyba zwolni się jedno miejsce w II lidze zachodniej.

kuki - 19 czerwca 2008, 11:48:04 - *.tsi.tychy.pl
Ale klubiki z opolskiego dostaną baty od drużyn z dawnych 2 grup śląskich.
Myślę że Tyszanie będą w 2 lidze w górnej połówce tabeli. Chyba że większość ekip bedzie na podobnym piłkarsko poziomie co klubik z Konin. A wtedy awansik na kilka kolejek przed końcem rozgrywek...

Huras - 19 czerwca 2008, 11:56:32 - *.dip.t-dialin.net
Droga redakcjo a kiedy losowanie ???????????

xx - 19 czerwca 2008, 11:56:51 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl
@kibic , nie wypowiada się o czymś, o czym się nie ma pojęcia

Łańcut - 19 czerwca 2008, 12:02:25 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl
zinger i tu się mylisz bo drużyna wchodząc do ekstraklasy nie jest zobowiązana do wyccofania rużyny rezerwowej kosztem młodej ekstraklasy.Tak więc Śląsk może mieć i rezerwy i ME.
leoKSG-też wydaje mi się że lepszy byłby podział północ połódnie chociażby ze względu na odległości.
dla wtajemniczonych skład ligi podkarpackiej:
1.siarka tarnobrzeg
2 stal sanok
3.kolbuszowianka
4.iglopol dębica
5.polonia przemyśl
6.rzemieślnik pilzno
7.zryw dzikowiec
8.pogoń leżajsk
9.lechia sędziszów
10 zurawianka
11.JKS Jarosław
12 korona rzeszów
13.galicja cisna
14.strumyk malawa
15.błękitni ropczyce
16.czuwaj przemyśl
17.rafineria jasło
18.sokół nisko

pawelos - 19 czerwca 2008, 12:05:39 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl
Sorry ,że troche nie na temat.Macie może strony które mówią o przymiarkach transferowych ,transferach i plotkach ,ale mówiące o transferach drużyn z nowej 2 ligi ?
Jezeli macie to prosze o podanie.Z gory dzieki.

CZARNI - 19 czerwca 2008, 12:07:15 - *.one.pl
CZARNI nie rafineria

ktos - 19 czerwca 2008, 12:11:41 - *.za.digi.pl
Czyli na to wychodzi, ze zwycięzcy tegorocznych lig okręgowych "wywalczyli" utrzymanie ? bo nowa IV to tak w rzeczywistości będzie V liga...

izomen - 19 czerwca 2008, 12:14:05 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl
szkoda ze mój izolator sie nie dostal do 2 ligi

łańcut - 19 czerwca 2008, 12:14:06 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl
ktos-w sumie na to wychodzi tylko poziom sportowy ligi trochę wyższy.

t - 19 czerwca 2008, 12:18:30 - *.chello.pl
nie pasuje mi tu tylko Kmita i Dolcan. Reszta to drużyny z tradycjami, lub ciekawe zjawiska, jak Flota

kicha - 19 czerwca 2008, 12:19:44 - *.244.23.11
A co to jest HETMAN ZAMOSC przegraliscie z przebojem u siebie i macie aspiracje się promować,pytanie gdzie i po co?Grajcie pilke dobra jak my i juz jest promocja.Kto wczesniej slyszał o przeboju? sama przyjdzie promocja.Po drugie same aspiracje nie wystarcza.trzeba miec zaplecze finansowe ,ktorego u Was nie widzę,bo w przeciwnym razie nie siedzilibyscie tyle lat w nizszych ligach.

pablo - 19 czerwca 2008, 12:23:17 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl
a w III ligach będą uwzględnione drużyny które awansowałały z obecnej Okręgówki
Mój typ na Ekstraklase 2008/09
1. Wisła Kraków
2. Lech Poznań
3. Legia Warszawa
4. Groclin Grodzisk Wielkopolski
5. Górnik Zabrze
6. Cracowia Kraków \ jeśli nie zdegradują
7. Korona Kielce / cracowi i korony za korupcje
8. Śląsk Wrocław
9. Lechia Gdańsk
10.Ruch Chorzów
11.Odra Wodzisław
12.Piast Gliwice
13.Arka Gdynia
14.GKS Bełchatów
15.Jagielonia Białystok
16.ŁKS Łudź

Unia fan - 19 czerwca 2008, 12:26:25 - *.zetosa.com.pl (*.28.131.78)
No tak, inne miasta i kluby się powoli odradzają Unia zostaje w buraczanej lidze, szkoda, porażka w karnych... niesamowity ból

łańcut - 19 czerwca 2008, 12:28:44 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl
to wychodzi na to że triumfatorzy IV lig(tych wojewódzkich) i baraży awansowali o dwie ligi wyżej.czyli teraz zamast po województwie będą jeździć po połowie polski.CZy aby nie zaduży przeskok??? żeby się nie kazało że kilka lig nie dotrwa do końca w komplecie ;/

ktos - 19 czerwca 2008, 12:29:53 - *.za.digi.pl
pablo: jak mówisz, ze zespoly z okregowki zostana w nowych 3 ligach uwzglednione to masz na mysli, ze te informacje tutaj podane sa jeszcze nieoficjalne ?

luko - 19 czerwca 2008, 12:35:40 - *.25.127.214
III liga! III liga! KKS Karpaty Krosno!!! Brawo!!
Co to jest za drużyna w III lidze podkarpacko-lubelskiej, jak Spartakus Szarowola, pewnie jakieś zadupie.

1978 - 19 czerwca 2008, 12:45:03 - *.internetdsl.tpnet.pl
Kiedy poznamy terminarz na sezon 2008/09????

xxx - 19 czerwca 2008, 12:45:37 - *.gdynia.mm.pl
kiedy uprawomocni sie spadek Zagłebia L ?

bb - 19 czerwca 2008, 12:46:08 - *.nid.vectranet.pl
a czy ktos moglby napisac co z nizszymi ligami ? co bedzie z druzynami z okregowek

dyskobol - 19 czerwca 2008, 12:52:48 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl
dyskobolia!!!
i co ZBYCHU nie udało sie, dyskobolia w grodzisku groclin niech idzie do wrocławia nie masz pojecia zbychu co tu zostawiasz???
DYSKOBOLIA NIGDY NIE ZGINIE

łańcut - 19 czerwca 2008, 12:53:07 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl
bb-reorganizacja nie obejmuje starych IV lig i okręgówek, czyli nic się nie zmieni ewentualnie tylko z lig wojewódzkich będzie wchodzić więcej zespołów do nowej czwartej np dwa z każdej a nie tylko jeden jak kiedyś ;)

warmiak - 19 czerwca 2008, 12:56:06 - *.olsztyn.mm.pl
Oi! Ciesze się już na myśl meczy z Hetmanem, KSZO i derby z Jeziorakiem. Tylko STOMIL!!! OKS!!! DUMA WARMII!!!

rafkam - 19 czerwca 2008, 13:00:28 - *.centertel.pl
Pozdro dla piłkarzy, trenera i fanów MKS Kutno! Brawa za awans do III ligi! Mam nadzieję, że pokażemy dobrą piłkę! Tylko na wyjazdy będzie daleko (za wyjątkiem Głowna), ale to nic nie szkodzi. Życzę spokojnego utrzymania się!

Daro - 19 czerwca 2008, 13:14:29 - *.artronik.net
do r3vcoo. No właśnie sam się nad tym zastanawiam. Powtórzę pytanie czy z dawnej ligi piątej nikt nie awansował do czwartej obecnej 3 ligi ?

Mazurek - 19 czerwca 2008, 13:16:48 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl
Daro jedynie może z 5 ligi TYLKO awansować Broń jeśli wygra z Płockiem a ja powtórzę raz jeszcze:
CZY z II do III BĘDĄ BARAŻE (zespoły 11-14 miejsca vs 2 miejsca III Lig) ?
To bardzo uatrakcyjniło by rozgrywki, no i tak było do tej pory...

tellchar - 19 czerwca 2008, 13:26:20 - *.umcs.akademiki.lublin.pl
Nie. Do nowej III awansowaly kluby ze starej III + po okolo 5 z ligi IV. Po co tam jeszcze okregowke pchac? Zwyciezcy lig okregowych awansowali do ligi IV - nowej IV. Proste

lukipuki - 19 czerwca 2008, 13:26:54 - *.244.141.218.unregistered.ptc.pl (*.168.103.74)
eh szkodaze nie iogloopol.byly by piekne derby w III lidze podkarpacko-lubelskiej z wisloka

SfL - 19 czerwca 2008, 13:26:55 - *.stn.pl
Z tego co pamiętam przed zakończonym sezonem ktoś (niekoniecznie) mądry uznał, że w drugiej lidze jest zbyt duża rotacja i z baraży zrezygnowano.

tellchar - 19 czerwca 2008, 13:28:03 - *.umcs.akademiki.lublin.pl
Barazy raczej nie bedzie, jak juz to raczej 3. miejsca z II ligi - 13. i 14. Ale w PZPNie jeszcze nad tym mysla...

Michałł - 19 czerwca 2008, 13:34:46 - *.ds.pg.gda.pl
jak na moje to III lig powinno być 4 tak jak teraz bo wątpię żeby zwycięscy a poszczególnych lig mieli awans i drugie zespoły baraże to by wychodziło że z II ligi spadają po 4 zespoły i 4 walczą w barażach

buła - 19 czerwca 2008, 13:39:22 - *.bsk.vectranet.pl
Niektóre nazwy drużyn i miejscowości powalają na kolana. Nie mam nic przeciwko komukolwiek, ale skąd się biorą takie nazwy jak "Ponidzie", Czy "Izolator" - nawet drużyna z tradycjami. Czy już nie ma tam kogoś kto nazwałby drużynę tak by nie wzbudzała śmiechu ?

FAN - 19 czerwca 2008, 13:41:49 - *.mmpnet215.tnp.pl
Okocimski Brzesko!!!!!

123 - 19 czerwca 2008, 13:43:43 - *.one.pl
Do kicha:
O co Ci chodzi? Przegraliśmy z przebojem to już nie zasłużyliśmy na promocje? Nie da się wszystkiego wygrywać... Nawet Łęczna coś o tym wie przegrywając z nami W dwumeczu zdobyliśmy z nimi 4pkt to chyba o czymś świadczy? A wy może jakiś zaplecze macie ? Chłopie mamy jedną z lepszych baz o ile nie najlepszą w Lubelszczyźnie! Pieniędzy wszystkim brakuje, nie mów że wy nie macie z tym problemów, tylko że kasa była by dawno od LHS-u tyle że oni nie chcą dawać bo zarząd rozkrada! Jutro może się wszystko zmienić po walnym. Jak w ogóle można porównywać Przebój, który większość swojego życia spędził w okręgówkach, a najwyższym poziomem była 3 liga z Hetmanem który walczył o awans do ekstraklasy? Poza tym wy przegraliście w Łęcznej 10-0 robili z wami co chcieli, więc nie wyskakuj tutaj Wyprzedziliśmy was o 8pkt więc daruj sobie swoje spostrzeżenia...
Takie głupie twoje gadanie z kolejarzem też przegraliście i z Sandecją i z Resovią i ze Stalą Rzeszów straciliście 40bramek, Hetman tylko 20 więc porównuj drużyny pod kątem całego sezonu, bo jeden mecz o niczym nie świadczy!

Mazurek - 19 czerwca 2008, 13:45:05 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl
Michałl ale tak w 2 lidze wlasnie dotad bylo... 4 + 4 baraze i bylo ok atrakcyjniej wiecej ekip o cos walczylo...

hehe - 19 czerwca 2008, 13:46:55 - *.szc.vectranet.pl (*.31.230.236)
A Groclin to przecież za chwilę Pognią Szczecin się stanie

SfL - 19 czerwca 2008, 13:51:04 - *.stn.pl
oj Buła, Buła...
Zajrzałbyś na stronę Izolatora to wiedziałbyś od razu. Petrochemii/Orlenowi też się dziwiłeś.
A Ponidzie, jak Podbeskidzie nazwa regionu.

Maciekk - 19 czerwca 2008, 13:53:55 - *.adsl.inetia.pl
Jaja to będą jak zawieszą degradacje Widzewa w tedy jestem ciekawy co PZPN zrobi ja 2 tygodnie przed rozpoczęciem sezonu Widzew i Piast będą musieli rozegrać barażea może się tak zdażyć bo Widzew ma mocne argumenty

kubroo - 19 czerwca 2008, 14:00:05 - *.espol.com.pl
Mazurek - nie, nie bedzie barazy, gdyz uznano(słusznie), ze bylaby za duza rotacja zespolow w II lidze

wow - 19 czerwca 2008, 14:03:07 - *.198.c95.petrotel.pl
do rafkam - jeśli Mazowsze Płock przejdzie baraże, to jeszcze do Płocka będziecie mieli blisko.

Arbuzz - 19 czerwca 2008, 14:04:00 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl
Do Kicha....Człowieku zastanów się co ty piszesz ...to ty mi powiedz co to jest Przebój Wolbrom...kasa kiedyś się skończy i u was,...Po drugie nie porównuj Hetmana Zamość do Przeboju bo sie ośmieszasz....Powiedz mi gdzie ten twój Przebój sie tak pokazał...Miasto Wolbrom ponad 9 tys mieszkańców Miasto Zamość ponad 75 tys...a gdyby wrócili ci wszyscy co wyjechali na zachód za chlebem,ehhh szkoda gadać!!!! Hetman grał 11 sezonów w 2 lidze, Przebój ile 0!!!!!!Po 3 nie porównuj swojego rejonu do lubelskiego bo lubelskie to najbiedniejszy region Unii Europejskiej...najmniejsze zarobki w całej Polsce więc i lepsi piłkarze nie chcą za marne pieniądze grać....Jak by nie problemy z kasą Hetman ponownie by grał w 2 lidze (nowej 1)......masz jeszcze jakieś pytania......!!!!!!!!!!!!!!!

aaaaa - 19 czerwca 2008, 14:11:50 - *.18.25.213.easy-com.pl
Ej to pogoń szczecin w II lidze ?

Zakrza - 19 czerwca 2008, 14:13:15 - *.internetdsl.tpnet.pl
A ja mam pytanie jak to jest niżej III ligi? Dotychczas było: I liga, II, III, IV, V (okręgówka), A klasa, B klasa, C klasa. Czy mi się wydaje czy teraz będzie o jeden poziom więcej, czy może tyle samo? Jak tyle samo to A klasa będzie V, czy po IV będzie A klasa?

czari93 - 19 czerwca 2008, 14:22:33 - *.chello.pl
III liga gr. opolsko - śląska zapowiada się najlepiej ze wszystkich grup III ligi. Faworytem jest Rozwój Katowice który pechowo spadł z dawnej III ligi a groźni będą także LZS Leśnica, Walka Makoszowy, Koszarawa Żywiec, Ruch Radzionków i Energetyk ROW Rybnik
Jeśli się już bawimy w typowanie Ekstraklasy na przyszły sezon to ja także podam swoje typy:
1. Wisła Kraków
2. Lech Poznań
3. Legia Warszawa
4. Groclin Grodzisk Wielkopolski
5. Górnik Zabrze
6. Cracowia Kraków
7. GKS Bełchatów
8. Ruch Chorzów
9. Lechia Gdańsk
10.Korona Kielce
11.Śląsk Wrocław
12.Odra Wodzisław
13.Arka Gdynia
14.ŁKS Łódź
15.Jagiellonia Białystok
16.Piast Gliwice

Aro - 19 czerwca 2008, 14:24:28 - *.lodz.mm.pl
W zasadzie jestem załamany składem naszej ligi... Jak tu zachęcić nowych kibiców do wyjazdów, skoro będziemy się tłukli po wioskach?! Jedynie godnie zauważenia są Hetman , KSZO może Sandecja i z racji animozji regionalnych Jeziorak i ŁKS Łomża. Stomil Ponad Wszystko!

lol - 19 czerwca 2008, 14:26:18 - *.adsl.inetia.pl
No wlasnie, ciekawi mnie jak to wyglada z zespolami z okregowek, czy rowniez tymi ligami mogloby sie zajac 90minut w podobnym podsumowaniu? Czy zwyciezcy okregowek grali caly sezon o nic (bo nikt mi nie wmowi tak jak wszedzie sie to pisze ze "awansowaly" do IV ligi, toz to przeciez jedynie zmiana nazwy tej ligi i cala tabela bedzie w niej grac). A gdzie sie podzieja druzyny ktore spadly ze starej czwartej ligi do nowej czwartej ligi? Bedzie po 30 druzyn w lidze? Parodia

Kamil HPO - 19 czerwca 2008, 14:37:47 - *.150.165.102
Z III ligi podkarpacko - lubelskiej o awans będą walczyć
*Stal Rzeszów*
*Resovia Rzeszów*
*Izolator Boguchwała*
*Orlęta Radzyń Podl.*
I to tyle raczej i nie wiem czy czasami nie awansuje mistrz i 2 drużyny grają w barażach ale nie wiem

edson - 19 czerwca 2008, 14:37:52 - *.adsl.inetia.pl
Czy 90minut moze sporzadzic podobny artykul na temat lig ponizej III? Wyglada na to ze mistrzowie okregowek grali o pietruszke, bo razem z reszta tabeli w ktorej grali dotychczas beda wystepowac w tej samej lidze tylko pod innym szyldem, ale dalej bedzie to piata liga liczac w kolejnosci od samej gory.

tellchar - 19 czerwca 2008, 14:42:14 - *.umcs.akademiki.lublin.pl
Z III lig do II awansuja tylko zwyciezcy, na pewno nie bedzie barazy

szary - 19 czerwca 2008, 14:44:29 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl
do pawelosa ,ktory napisał:
"Sorry ,że troche nie na temat.Macie może strony które mówią o przymiarkach transferowych ,transferach i plotkach ,ale mówiące o transferach drużyn z nowej 2 ligi ?
Jezeli macie to prosze o podanie.Z gory dzieki."'
Dlaczego nikt tego tematu nie poruszył???
Szczerze to nie znam ,ale sam chetnie bym sie chcial dowiedzieć

Kolejowy - 19 czerwca 2008, 14:45:09 - *.grybow.net.pl
Popieram kibiców Hetmana Zamość... Co Przebój pokazał w tym sezonie??!! Z Górnikiem Łęczna wygrał 5:2 ale w rundzie wiosennej dostali od nich pamiętne 10:0 więc się nie mają czym chwalic...Z Kolejarz Stróże jesienią zremisowali, a na wiosnę przegrali...noi z kolejnym zespołem z czołówki jakim był właśnie Hetman zdobyli 4 pkt co bylo ich jedynym sukcesem!! Więc niema się czym szczycić!!! Nabijali tylko punkty na słabych drużynach... dlatego w 2 lidze nie mają szans!!!

USM - 19 czerwca 2008, 14:47:03 - *.mt.gov.pl
Gratulacje z Mielca dla kibiców Siarki Tarnobrzeg!!! Nareszcie Siarka na właściwym miejscu.

Kamil HPO - 19 czerwca 2008, 14:52:56 - *.150.165.102

GKS Bełchatów przez nie wykorzystany karny w
ostatnim meczu ligowym nie zagra z pucharze intertoto hehe dopiero teraz zobaczyłem i Cracovia
będzie grać
Trochę nie do tematu :P

andre - 19 czerwca 2008, 14:55:07 - *.streamnet.pl
A Polonia Bytom marsz z powrotem do Ekstraklasy!
Tam jest miejsce dla Polonii Bytom.

mateusz - 19 czerwca 2008, 14:56:15 - *.elb.vectranet.pl
Będziemy mieli ostre derby Elbląga.Concordia-Olimpia Oj będzie się działo!

gibbon - 19 czerwca 2008, 15:02:41 - *.streamnet.pl
Masz rację. Polonia musi być w Ekstraklasie.
Kibic Ruchu Chorzów

Metter - 19 czerwca 2008, 15:06:10 - *.limes.com.pl (*.255.183.225)
Kiedy sie uprawomocni decyzja o degradacji Zagłębia L.?
mOJ TYP NA TABELE oe 08/09(w PRZYPADKU KARNEJ(NIEMALŻE PEWNEJ) degradacji Lubina)
1. Legia
2. Lech
3. Wisła
4. Cracovia
5. Groclin
6. Gornik Z
7. Korona
8. Slask
9. Arka
10. Lechia
11. LKS
12. Belchatow
13. Ruch
14. Odra
15. Piast
16. Jagiellonia.
Jako kibic Arki sadze ze mimo wszystko mistrzem zostanie Legia a beniaminkowie sporo namieszaja. W pierszej dziesiatce powinni sie znalezc Slask,Arka i Lechia. Dla mnie spadek Jagieloni(jesli nie za korupcje) jest oczywisty. Zobaczymy co pokaze Piast bo dla mnie albo bedzie na szarym koncu albo w '10'. Wysokie miejsce Cracovi i Gornika spowodowane jest wywaleniem Zaglebia i kataklizmem Kieleckim(rozpad!)

didzej - 19 czerwca 2008, 15:14:53 - *.limes.com.pl (*.255.183.225)
Kiedy decyzja co do z.lubin?

Kolejowy - 19 czerwca 2008, 15:16:03 - *.grybow.net.pl
Ale cieszę się że Kolejarz wszedł do 2 ligi...tu niema już słabych drużyn...KOLEJARZ przez cały sezon tracił pkt właśnie na tych słabiutkich zespołach... przez cały sezon dominowały 4 drużyny: Przebój, Górnik, Kolejarz i Hetman...te drużyny były zdecydowanie najlepsze...dlatego zrobiłem takie podsumowanie meczy pomiędzy tymi drużynami... sytuacja w tabeli: 1.Górnik 2.Hetman 3. Kolejarz 4.Przebój...GÓRNIK w tych meczach wygrał tylko raz!!! raz zremisował i 4 razy przegrał!!! HETMAN 2 razy wygrał 2 razy zremisował i 2 razy przegrał... KOLEJARZ 4 razy wygrał 1 raz zremisował i 1 raz przegrał...PRZEBÓJ tak jak Hetman 2/2/2 A więc widac wyraźnie że Kolejarz dobrze sobie radzi z tymi lepszymi zespołami... Gdyby liczyć tylko te mecze tabela wyglądała by tak: 1.Kolejarz 13P 2.Hetman i Przebój 8P 4.Górnik 4P A więc gigantyczna przewaga naszego KOLEJARZA:D oby tak dalej...:D

Kolejowy - 19 czerwca 2008, 15:27:08 - *.grybow.net.pl
Ale cieszę się że Kolejarz wszedł do 2 ligi...tu niema już słabych drużyn...KOLEJARZ przez cały sezon tracił pkt właśnie na tych słabiutkich zespołach... przez cały sezon dominowały 4 drużyny: Przebój, Górnik, Kolejarz i Hetman...te drużyny były zdecydowanie najlepsze...dlatego zrobiłem takie podsumowanie meczy pomiędzy tymi drużynami... sytuacja w tabeli: 1.Górnik 2.Hetman 3. Kolejarz 4.Przebój...GÓRNIK w tych meczach wygrał tylko raz!!! raz zremisował i 4 razy przegrał!!! HETMAN 2 razy wygrał 2 razy zremisował i 2 razy przegrał... KOLEJARZ 4 razy wygrał 1 raz zremisował i 1 raz przegrał...PRZEBÓJ tak jak Hetman 2/2/2 A więc widac wyraźnie że Kolejarz dobrze sobie radzi z tymi lepszymi zespołami... Gdyby liczyć tylko te mecze tabela wyglądała by tak: 1.Kolejarz 13P 2.Hetman i Przebój 8P 4.Górnik 4P A więc gigantyczna przewaga naszego KOLEJARZA:D oby tak dalej...:D

adr. - 19 czerwca 2008, 15:28:53 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl
1. III liga gr. pom-zachpom.:
Dlaczego w tej grupie nie ma równowagi 8/8 w ilości drużyn z obu województw tylko jest 9/7 na korzyść pomorskiego? Wydawało mi się, że po wygranym barażu Pogoni awans powinien przejść na Wybrzeże Rewalskie, albo jakiś dodatkowy baraż Wybrzeża z Gryfem Słupsk.
2. Kto awansuje do nowej II ligi po fuzji Pogoni z Groclinem? Chemik Police, Zatoka Puck, czy jeszcze ktoś inny?

123 - 19 czerwca 2008, 15:29:06 - *.one.pl
Nie ciesz sie bo Hetman nie strzelił wam karnego w ostatniej minucie i byście przegrali :D ale to tylko gdybanie...
No, ale powiem szczerze że naprawdę w Zamościu grą nie zachwyciliście, odwiedzały nas lepsze ekipy choćby Górnik Łęczna. ale wiadomo, że nigdzie sie nie gra tak jak u siebie...

Maszynista - 19 czerwca 2008, 15:30:23 - *.160.57.94 (*.168.1.228)
II liga zapowiada się ciekawie... będzie dużo wyższy poziom niż w 3 lidze!

HETMAN - 19 czerwca 2008, 15:34:08 - *.one.pl
Z Suwałk do Nowego Sącza jest coś koło 600km tak mi sie wydaje

mike - 19 czerwca 2008, 15:41:22 - *.ssp.dialog.net.pl
Ktoś nie zrozumiał mojego wpisu !Przeczytaj koleś wpisy tych roznych klubików które dzieki reformie osiagnęły zaszczyty II czy II Ligowe - oni nie pisza o podnoszeniu POZIOMU tylko z kim teraz będą mogli się spotkać /prać/ na trybunach.A mnie chodzi o to żeby zaścianek - właśnie małe klubiki z małą ilością kibiców ELIMINOWAC ale nie na zasadzi -nie grasz bo twoje Miasto jest za maę .Nie grasz bo prezentujesz NISKI POZIOM ! O to chodzi ale na razie nikt o tym nie pisze że słabsze Kluby leją wielkich i awansują. A dlaczego - bo poziom jest DENNY.I o tym powinnismy dyskutować a nie o tym czy Strzelba Pipki lub Huragan Psianoga ma tylu to a tylu kibiców i czy Miasto ma Rynek czy tylko reprezentacyjną stodołę.

rociarz - 19 czerwca 2008, 15:41:22 - *.ssp.dialog.net.pl
Ja tam kibicuje Zatoce Braniewo która dzięki Jeziorakowi iława który wygrał baraże do 2 ligi awansowała do 3 ligi

andrzej087 - 19 czerwca 2008, 15:46:56 - *.220.176.26
Zauważyłem, że nikt nie wspomniał o pewnym istotnym fakcie.
WZPN w Poznaniu na czerwcowym zjeździe lub po nim zamierza rozpatrywać sprawę przyjęcia do nowej III ligi (nie pomyliłem się) klubu KS Groclin Dyskobolia Grodzisk Wlkp., który co jest najlepsze nie ma mieć nic wspólnego z klubem Drzymały, a w jaki sposób chcą dostać licencję na te rozgrywki, tego po za tymi, którzy będą tworzyć ten klub nikt nie wie. Narazie znany jest tylko trener zespołu, którym będzie były piłkarz Dyskobolii (przed przyjściem Drzymały) pan Andrzej Janeczek. Kandydatem na stanowisko prezesa jest również były piłkarz tego klubu pan Tomasz Wieszczycki. Logiczne wydaje się, aby zaczeli grę od poziomu B-klasy, ale czy tak będzie tak jak piszę nie wiadomo.
Żartem to nie jest, na stronie WZPN można przeczytać, że taki klub został przyjęty w poczet związku, a o dalszych informacjach wie każdy kto interesuje się wielkopolską piłką na nizszych szczeblach.

łańcut - 19 czerwca 2008, 15:51:49 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl
dla nie doinformowanych:
1.Ekstraklasa
2.I liga
3.II liga
4.III liga
5.liga wojewódzka(kiedyś 4)tu awansowali mistrzowie okręgówek
6.okręgówka
7.A klasa
8.B klasa
9.C klasa
....nie dziękujcie ;)

Raca22 - 19 czerwca 2008, 15:55:32 - *.adsl.inetia.pl
Kiedy terminarz rozgrywek?

Golbi - 19 czerwca 2008, 16:04:18 - *.stk.vectranet.pl
A ja wam mowie ze Groclinu ostatecznie nie bedzie w ekstraklasie!!

Tomasz - 19 czerwca 2008, 16:32:14 - *.stk.vectranet.pl
Wie ktoś kiedy rozpoczyna się nowy sezon? Co do degradacji to na dzień dzisiejszy nie ma sprawy Korony czy Jagiellonii itp i zgadzam się z autorami tego artykułu że na dzień dzisiejszy są w ekstraklasie.
Dzięki za info łancut. Ciekawa ta liga wojewódzka.

Golbi - 19 czerwca 2008, 16:37:32 - *.stk.vectranet.pl
Super Liga
1 Liga
2 Liga (2 grupy wschód i zachód)
3 Liga (4 grupy taki jak teraz miały 3 ligi)
4 Liga (8 grup po 2 województwa)
Liga Wojewódzka (16 grup tyle ile województw)
Ligi Regionalna (32 grupy kazde województwo po 2)

Golbi - 19 czerwca 2008, 16:40:53 - *.stk.vectranet.pl
To wyzej to moja propozycja nie bawic sie juz w jakies A klasy B klasy gdzie czasem gra tylko 8 zespołow w 2 grupach jak w Sosnowieckiej B klasie

Tominho - 19 czerwca 2008, 16:51:19 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl
@ Kiepski_po: Kluczbork nie ma nawet 30 tys. mieszkańców, więc nie wiem dlaczego u ciebie jest w grupie miast zbliżonych do 100 tys. Skąd wziąłeś takie dane?

??? - 19 czerwca 2008, 16:55:22 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl
a Zagłębie i Kolporter? co jeśli obie spadną? będzie wtedy wszystko jasne? czemu u nas jest zawsze taki bajzel?

Byk - 19 czerwca 2008, 16:58:02 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl
Kto najlepszą drużyną jest? Oczywiście Garbarnia!

1928 - 19 czerwca 2008, 16:58:04 - *.is.net.pl
Szkoda tylko ze Unia Tarnów nie awansowala!!! Było blisko!!! Unia była lepszą drużyna niz jakis jeziorak no cóz takie zycie!!! Nie samowity ból

ju - 19 czerwca 2008, 17:00:11 - *.98.41.19
burdel tu jest jak za gierka!!!!

Krzychu - 19 czerwca 2008, 17:00:26 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl
do czari93: jeśli chodzi o III ligę opolsko-śląsko to bardzo się mylisz Koszarawa to bankrut, ROW już nie będzie sie liczył, Leśnica to średniak..w tej lidze liczyć się będą Rozwój, Radzionków, Pniówek, może Walka, ewentualnie Zdzieszowice...jeśli po barażach awansuje BKS Stal to na pewno będą należeć do czołówki pozdro

100% - 19 czerwca 2008, 17:01:12 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl
Groclin chce się połączyć z Pogonią Szczecin......

Golbi - 19 czerwca 2008, 17:02:36 - *.stk.vectranet.pl
A tak wogole to jesli pierwszy zespół Zagłenia Lubin zostanie zdegradowany to jego 2 zespół tez bedzie nizej bo nie moze porzeciez grac drużyna rezerw o jedna klase nizej niz pierwszy zespół wiec Zagłebie II Lubin jak cos to bedzie w III lidze, gr. dolnośląsko-lubuska skoro degraduja tez ich to równiez i rezerwy.
PS Mam pytanie czy jesli rezerwy jakiegos klubu przed wycofaniem sie i przenieiseniem do Młodej Ekstrakalsy awansowały do wyzszej klasy to gdzie zagraja teraz?

xxx - 19 czerwca 2008, 17:05:21 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl
a Rajfel Krasiejów? moim zdaniem moze namieszac w czołówce...

doGolbi - 19 czerwca 2008, 17:07:12 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl
Dlaczego?

misiek - 19 czerwca 2008, 17:07:16 - *.dnet.pl
kto powiedział ze z 3 nie może awansować mistrz i 2 w barażach jak dotychczas było w III lidze ( nie licząc tego sezonu przejściowego)
do goldbiego:
Ekstraliga
1 Liga
2 Liga (2 grupy wschód i zachód)
3 Liga (8 grupy taki jak teraz miały 3 ligi)
4 Liga (16 grup)
Liga Okregowa (jak obecnie)
Klasa A (jak obecnie)
Klasa B (jak obecnie)
Klasa C (jak obecnie)

łańcut - 19 czerwca 2008, 17:09:17 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl
Golbi raczej by nie przeszło bo nie w każdym województwie jest tyle samo zespołów

misiek - 19 czerwca 2008, 17:10:05 - *.dnet.pl
do golbiego ah to byla propozycja

kajdan - 19 czerwca 2008, 17:14:22 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl
elo jestem kibicem Jezioraka Iława który namiesza w lidze II i szykówa na Oks, Kszo, Hetman, Okocimski, ŁKS łomża a te wiooochy jakies przeboje,kolejarze strórze czy poniatowa co to jest? wielka dupa za łąki ale jeziorowcy z Iławy zmiotą te wioseczki

Golbi - 19 czerwca 2008, 17:21:18 - *.stk.vectranet.pl
Misiek 3 ligi teraz miał 4 grupy!!! Czyli rozumiem ze z tych 8 grup 3 ligi do 2 grup nowej 2 ligi beda wchodzi po 4 zespoły? Czy znowu beda bezsensowne baraze i zwyciezca któejs grupy nie wejdzie do 2 ligi bo przegra baraz z ze zwyciezaca innej grupy to jest głupi podział. 3 liga powinna miec 4 grupy, 4 liga 8 grup tylko wtedy bedzie sprawiedliwie

misiek - 19 czerwca 2008, 17:33:51 - *.dnet.pl
8 grup 3 ligi jest , wejda 8 drużyn do II ligi tylko ze 4 do wschodniej i 4 do zachodniej (zależy gdzie te grupy się znajdują) i nie beda barazy z pierwszych miejsc tylko o baraze mi chodzilo ze 2 miejsc nowej 3 ligi zagra z np 11 miejscem z nowej drugiej ligi ( ze swojego regionu wschodniego czy zachodniego)

KKS KALISZ - 19 czerwca 2008, 17:35:25 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl
a chrobry glogów w jakiej lidze teraz bendzie grac

TSW 1906 - 19 czerwca 2008, 18:02:00 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl
1.Wisła K. 2.Lech 3. Groclin.........14.Odra 15.Jagiellonia 16.Piast

Golbi - 19 czerwca 2008, 18:09:04 - *.stk.vectranet.pl
misiek -A ile 2 bedzie spadac z nowej 1 ligi bo z tego co piszesz to z nowej 2 ligi z jednej grupy moze spasc nawet 6 zespołow pod waurnkiem ze z nowej 1 ligi bedzie spadac 2 zespoły bo jesli 4 to z nowej 2 ligi z jednej grupy moze spasc nawet 8 zespołow czyli połowa ligi. Nie bezsens?Dlatego wlasnie powinno byc 4 grupy nowej 3 ligi wtedy do kazdej z grup nowej 1ligi wchodziłoby po 2 drużyny z grup

misiek - 19 czerwca 2008, 18:20:25 - *.dnet.pl
a jak bywało w starej drugiej lidze moglo spadac nawet 8 drużyn ... a co ze spadkiem z I ligi ? spada tyle druzyn co awansuje. jako ze z I ligi powinno 4 druzyny to z nowej 2 ligi spadnie max 9 zespołów jeżeli będą leciały tylko do jednej grupy.
Było by przynajmniej ciekawej a nie jeżeli jedna drużyna by tylko awansowała z nowej 3 ligi

giggi - 19 czerwca 2008, 18:25:31 - *.streamnet.pl
Czy ktoś wie kiedy jest pozytywna decyzja w sprawie Polonii Bytom i jej miejsca w Ekstraklasie, tzn. kiedy obraduje ta Komisja od licencji.

Golbi - 19 czerwca 2008, 18:43:55 - *.stk.vectranet.pl
Z nowej 3 ligi wchodziły by akurat 4 zespoły a nie jeden do kazdej z grup po 2 do nowej 1 ligi wchodzily by po 1 zespole a druzyny z 2 miejsc grałyby baraz miedzy soba tym samym z nowej 1 ligi spadałoby 3 zespoły czyli z jednej grupy 2 ligi spadłoby maxymalnie 3 zespoły.

Uqui - 19 czerwca 2008, 19:03:56 - *.134.221.87.dynamic.jazztel.es
Tyle postow ze pewnie zginie w tlumie.
Mam propozycje odnosnie barazy w nowej 1 i 2 ligi lidze.
z 1 ligi spadaja 4 zespoly plus 1 jest gospodarzem turnieju barazowego z 3 druzynami obu grup 2 ligi. Zostaje tylko zwyciezca
z 2 ligi spadaja 4 zespoly plus 1 jest gospodarzem turnieju z 2 druzynami z czterech ktore zajely drugie miejsca w 3 lidze (musza zagrac ze soba baraze o udzial w tym turnieju).

tomek - 19 czerwca 2008, 19:37:47 - *.streamnet.pl
kiedy jest losowanie terminarza??

janekkkk - 19 czerwca 2008, 19:47:18 - *.internetdsl.tpnet.pl
Chociaż w Wolbromiu cztery kury udeptują śnieg to stamtąd pochodzi moja żona i ZAWSZE będę kibicował Przebojowi Wolbrom ! Kibic Rakowa Częstochowa

fan - 19 czerwca 2008, 20:00:25 - *.internetdsl.tpnet.pl
moje zdanie ekstraklasa 10 zespołów 1 liga 12 zespołów 2 liga 14 zespołów 3 liga 16 4 liga 18 5 liga podzielona na strefy coś w rodzaju starej 3 ligi itd.

Stalówka - 19 czerwca 2008, 20:01:45 - *.internetdsl.tpnet.pl (*.168.2.33)
Szczerze powiedziawszy po sukcesach na Euro-2008,patrząc na całą tą naszą infrastrukturę piłkarską nasuwa się pytanie;I PO CO TO WSZYSTKO ???.

jenot - 19 czerwca 2008, 20:06:05 - *.galileusz.3s.pl
Może będę się powtarzał, ale po co ta chora zmiana nazw? Jeżeli tak bardzo chcą by najwyższa klasa nazywała się ekstraklasą to niech i tak będzie, ale druga liga niech będzie drugą itd. Po co to wszystko mieszać i nazywać reformą niby dla podniesienia poziomu. Niewtajemniczonym można powiedzieć, że jakaś drużyna gra w I lidze, ale i tak trzeba nadmienić że to faktycznie druga liga. Kibicuje drużynie tenisa stołowego, która gra "niby" w I lidze. Jak się mnie ktoś pyta gdzie gra to i tak musze powiedzieć: w I lidze czyli tak jakby w II lidze. I w piłce będzie ta sama gadka.

RKS - 19 czerwca 2008, 21:37:39 - *.subscribers.sferia.net
Mistrzowie lig okręgowych zagrają w nowej IV lidze

f1 - 19 czerwca 2008, 21:55:59 - *.gprs.plus.pl
CAŁA POLSKA NIECH USŁYSZY II LIGA DLA ZAWISZY!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

BROŃ RADOM - 19 czerwca 2008, 22:02:40 - *.radom.vectranet.pl
Broniarze, mamy III ligę :D i mamy derby z radomiaczkiem. Może przypomną sobie o nas Polonia Warszawa, Hutnik Kraków i Avia Świdnik, to wznowimy zgody? Braci się nie traci!

SKS - 19 czerwca 2008, 22:41:44 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl
kto mowi ze w w grupie wschodniej sa jakies miesciny ?? Tylko Wigry SKS !!!II liga nasza!!!

KSZO1929 - 19 czerwca 2008, 22:45:08 - *.40.192.253.sub.mbb.three.co.uk
Nie martwcie sie,gora dwa latka i pzpn bedzie wprowadzal kolejna reforme.Takie cos tylko w Polsce jest mozliwe,zenada...

NIDZIANIN - 19 czerwca 2008, 23:01:50 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl
Gratulacje dla drużyny NIDY PIńCZóW za awans i pokonanie Izolatora Boguchwała.Miejmy nadzieje że znajdzie się dobry sponsor i w nadchodzącym sezonie NIDECZKA utrzyma się w 2 lidze

stanislawj - 19 czerwca 2008, 23:38:31 - *.50.235.106 (*.0.0.179)
Dobrze,że są międzyokręgówki/ III liga/.

tre75hksnh - 19 czerwca 2008, 23:40:18 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl
Poczekajcie do końca EURO , wróci ZiBi i drużyna WIDZEW/BONIEK/MILER ŁÓDZ zagra w Ekstraklasie! HA>HA>HA> WSTYD DLA POLSKIEJ PIŁKI!!! W 1 lidze GKS JASTRZĘBIE POWINIEN SOBIE PORADZIĆ i życzę awansu!!!! Skład 1 i 2 ligi to tak jak cały związek PARODIA!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Nadejdzie wiosna i lepsze czasy powróci kochany Hutnik w szeregi ekstraklasy...!

OooZetKaeS - 19 czerwca 2008, 23:55:59 - *.ssp.dialog.net.pl
Ktoś Napisze Mi Co To Jest Pogoń Łapki :-D Gdzie to jest wogole ;>

PF - 20 czerwca 2008, 1:21:46 - *.adsl.inetia.pl
No to wreszcie będziemy mogli mocno wspomóc naszych toRuńskich braci w Tychach, Cze-wie i w Sosnowcu !!! Bedzie sie działo

baka - 20 czerwca 2008, 1:55:57 - *.home.cgocable.net
No wszystko kasa dla PZPN a korzysc zadna .Ani dla kibicow,ani dla pilkarzy.Bo niedosc ze slaby poziom pilkarski w Polsce to jeszcze rywalizacja zadna i wszysy beda teraz kopac pilke a nie grac w pilke .Bo mlodziez zamiast byc szkolona to bedzie zasilac klubiki 3 ligi a namnozylo sie tych klubow ,jak grzybow po deszczu.Od Cklsowych klubow PZPN bierze kase ,ciekawe jakie stawki sa dla III ligi w z zwyz.
KIEDY SIE SKONCZY TA POLSKA PARANOJA PILKARSKA.
A tak na marginesie dlaczego Leo Benhaker nie moze zastapic np Henryk Kasperczak ,Fraciszek Smuda, Orest Lenczyk.Czy Ci trenerzy nie maja wystarczajacych kwalfikacji.Engela i Janasa zwolniono zaraz po mistrzostwach choc zdobyli wiecej punktow niz Leo.Wygrywali z bardziej lepszymi druzynami niz druzyna Leo.Poza portugalia i czechami wszystko nizej notowani przeciwnicy.
Aw czape bylo Dunczykami,Niemcami,Chorwacja B,Finladia i Azerbejdzanem
Przedtem nie moglismy awansowac na Euro ,bo zawsze mielismy Anglie lub Szwecje za przeciwnikow
Poprzyjcie moich kandydatow ,ratujmy polskich trenerow poki sa jeszcze dobrzy.Nie wiem czy H.Kasperczak bedzie chcial objac reprezentacje za 2 lata.Wywalcie Listkiewicza i pogoncie go wogole z piki.Nie idzie na plaze nudystow.P,minstrze sportu czy Listkiewicz ma dozywocie w strukturach sportu.Czy Euro 2012 ,to tylko jego zasluga? Czy w Polsce nie moze byc normalnie.

chudy - 20 czerwca 2008, 9:08:45 - *.internetdsl.tpnet.pl

Czego Majkę trzymają w tym Radzyniu /spadek z III ligi. Tak się chełpi, panoszy, a drużynę spuścił. Skomra, reaguj, przynosi nam wstyd!!!!!!!!!

znawca - 20 czerwca 2008, 10:14:22 - *.153.136.62
Podzial rozgrywek - zachodniopomorskie:
1.Ekstraklasa
2.I liga
3.II liga
4.III liga
5.IV liga
6. V liga
7. okręgówka
8.A klasa
9.B klasa
Tak. Wiekszosc druzyn (ponizej IV ligi) zaliczyla spadek o jedna klase rozgrywkowa... Grajac w lidze o tej samej nazwie...

jonges - 20 czerwca 2008, 10:14:59 - *.chello.pl
Motor rks rządzi.

Katowiczan - 20 czerwca 2008, 10:23:47 - *.chello.pl
ok fajnie znamy już albo dopiero składy poszczególnych lig... ale kiedy wkońcu poznamy terminarz?

gg - 20 czerwca 2008, 10:32:27 - *.limes.com.pl (*.168.2.229)
tutaj napisaliście że Arka gra w I-szej lidze, to czemu w transferach ciągle widniej jako drużyna dawnej II ligi?? macie tylko 15 klubów ekstraklasy w transferach

Golden Boy - 20 czerwca 2008, 10:37:36 - *.internetdsl.tpnet.pl (*.9.9.199)
Czarne i Białe to nasze barwy wspaniałe!!!!!!
MKS CZARNI ŻAGAŃ gratulacje wszystkim.JESTEŚMY Z WAMI HEJ CZARNI JESTEŚMY Z WAMI!!!

Laszlo - 20 czerwca 2008, 10:54:00 - *.205.209.10
Te grupy co teraz porobili są do dupy!!!
Przeddem było lepiej. Namieszali w tym wszystkim jak szlak!!!

komarenko - 20 czerwca 2008, 11:05:37 - *.50.231.34
Pogoń Łapy, za rok 2 liga nasza!

Bytomianin - 20 czerwca 2008, 11:10:15 - *.dip.t-dialin.net
Jeszcze Polonia nie zginela ,pozdrowienia dla
kibicow Zawiszy

FC_SOKÓŁKA - 20 czerwca 2008, 11:29:32 - *.siec.idealan.pl
Sokół Sokółka bedzie gral w ekstraklasie a za kilka lat w pucharze UEFA lub LM

Łowca - 20 czerwca 2008, 12:06:37 - *.bater.net.pl (*.204.47.10)
Jak będzie wyglądać 4liga Śląska,jedna czy dwie grupy?Jakie grać będą zespoły? Pilne!!!

Golbi - 20 czerwca 2008, 12:08:43 - *.stk.vectranet.pl
Ten podział jest według mnie lekko dziwny Ekstraklasa to ekstraklasa ale pozniej powinno byc liczone normalnie i w nowych drugich ligach powinny grac spadkowicze z obecnej 2 ligi + drużyny z miejsc 2,3,4 obecnej 3 ligi pozostale zespoly powinny grac w 3 lidze która powinna wygladac tak jak teraz wygladała 3 liga. Czyli drużyny z miejsc które grały w 3 lidze powinny grac nadal w 3 lidze nie powinno miec zadnego znaczenia czy ta 3 liga to tak naprawde 4 liga. Ekstraklasa to esktraklasa liga zawodowa która nie powinna miec nic wspolnego z PZPNem.
Tak wiec 2 lige powinny tworzyc zespoły z miejsc 2-8 obecnej 3 ligi plus spadkowicze z 2 ligi. nawalili tych grup tej nowej 3 ligi pytam po co? 4 grupy by w zupelnosci wystarczyły

Kronikarz - 20 czerwca 2008, 12:18:38 - *.cable.smsnet.pl
Według mnie w nowej II lidze (czyli de facto III lidze) powinien być podział północ południe, a nie wschód zachód. Przy podziale północ południe wyjazdy drużyn sprawniej by przebiegały (autostrada Kraków-granica zachdonia, na kierunku drogi nr 2 spore fragmenty autostrad czyli Łódź-okolice Poznania) itp. A obecnie zobaczcie jakie zatłoczone i fatalne bo w większości 1 jezdniowe są drogi na kierunku Kraków-Warszawa i dalej nad morze oraz z Łodzi nad morze. Jedymnie dwupasmówka Sląsk-Warszawa co jest. Oczywioście leśne dziadki z PZPN znowu nie pomyślały. Ja trzymam kciuki na tym szczeblu za Przebój Wolbrom i życzę awansu do nowej I ligi w przyszłym sezonie

Kronikarz - 20 czerwca 2008, 12:26:00 - *.cable.smsnet.pl
Poza tym bez sensu rozbudowywać wyższe szczeble, potem w klasaA a zwłaszcza B klasie (np. w Sosnowcu w Klasie B 2 grupy po 8 zespołów) nie ma kto grać.

Golbi - 20 czerwca 2008, 12:50:35 - *.stk.vectranet.pl
Kronikarz te grupy to akurat moga polaczyc. Chociasz nie wykluczone ze juz niedługo pojawi sie nowy klub w B klasie a moze nawet i 2 kluby :D

pl - 20 czerwca 2008, 13:06:58 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl
RKS Stal Poniatowa!!!!

adr. - 20 czerwca 2008, 13:58:36 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl
W pełni zgadzam się z jenotem. To wszystko służy zaciemnianiu sprawy. Jak pamiętam z historii, nie tak odległej, to w Chinach ustawowo co kilka lat zmieniano nazwy miast. Po to tylko, aby świat nie dowiedział się co się naprawdę tam wyprawia. Ale przecież panowie z PZPN-u i władze Chin to jednakowe nasienie.

HETMAN - 20 czerwca 2008, 14:14:12 - *.one.pl
PGE ZKE LHS i jakiś tajemniczy sponsor mają łącznie stworzyć grupę kapitałową w Hetmanie o budżecie przekraczającym 3mln zł na sezon, co w 2 lidze byłoby największym wynikiem.
Dzisiaj część aktualnego zarządu zamierza się podać do dymisji. A pan Jacek Socha podobno ma zgłosić swoją kandydaturę.
JEŚLI TO PRAWDA, 2 LIGA NASZA

Krystian - 20 czerwca 2008, 14:22:32 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl
W III nowej lidze brakuje zespolow ktore awansowaly z okregowej ligi

Kojot - 20 czerwca 2008, 14:27:32 - *.ip.netia.com.pl
Czy ktoś wie ile będzie na śląsku okręgówek? Bo jeśli z IV ligi spada 25 drużyn, żaden ze zwycięzców okręgówki nie wchodzi, spadają po 2 z każdej z sześciu okręgówek i z "A" klasy wchodzi 13 zwycięzców to mamy około 122 zespołów. Domyślam się, że będzie III liga, IV liga, okręgówka, "A" klasa itp. Tylko wtedy dlaczego zwycięzcy okręgówek będą grali w nowej IV lidze czyli i tak w piątej lidze czyli nigdzie nie awansują?

Jozef.H - 20 czerwca 2008, 14:29:35 - *.netia.com.pl
Moim zdaniem pomysł z reformą jest trafiony. Wyeliminuje się z ligi drużyny przypadkowe bo pewnie nie wszyscy poradzą sobie finansowo z dalekimi w niektórych przypadkach wyjazdami a drużyny takie nie powinny "pchać"się na świecznik!!, niech graja na poziomie gmin. Jak dla mnie nie ma znaczenia też czy liga nazywa się po nowemu "pierwsza". "druga" czy też "piętnasta" ważna żeby poziom polskiej piłki choć troche się podniósł, na co po obejrzeniu turnieju Euro 2008 w wykonaniu naszej drużyny liczyć trzeba.....

Golbi - 20 czerwca 2008, 14:32:18 - *.stk.vectranet.pl
Tych grup 3 ligi jest zdecydowanie zaduzo Przez to wlasnie moze braknac druzyn. Porównajmy wojewodztwa ślaskie i opolskie do mazowieckiego i łodzkiego powinni zrobic wszystko zeby nie bylo tak ze w niektórych B klasach nie ma kto grac wiec zliwkidowac A i B klasy. 4 grupy 3 ligi i dopiero w 4 lidze taki podział jak mamy tu w 3 lidze i dopiero pozniej 2 ligi wojewodzka czyli stopniowo 2 liga 8 województw, 3 liga 4 województwa, 4 liga 2 województwa i 5 liga wojewodzka czyli obecne okregówki. jestem ciekawy ile z tuych druzyn co jeszcze niedawno grały w 4 ligach ba na slasku w grupach beda musiały pojechac do Opola i po kilku kolejkach braknie kasy niektóre druzyny co teraz poajwiły sie w 3 lidze nie beda miec kasy na dojazdy wiec lepeij zeby do tej 3 ligi awansowało mniej drużyn z dawnej 4 ale byłoby pewne ze one nie padna. Liderzy 4 lig powinny.
3 liga dla niektóych z was jest 4 ale nie koniecznie Ekstraklasa ma byc liga profesjonalna i o awansie tam jak zauwazylisice nie bedzie decydowac tylko sport ale i zaplecze klubu

Cezji - 20 czerwca 2008, 14:34:58 - *.adsl.inetia.pl
Brawo OKS Start Otwock!!!!!

Benny - 20 czerwca 2008, 14:49:31 - *.brnt.cable.ntl.com
Ktos juz wyzej dal pomysl na system angielski. Jedna grupa dla klas od 1 do 4. Bardzo dobry pomysl, tylko problem w tym ze Anglia jest kilka razy mniejsza od Polski i sa zbyt duze odleglosci miedzy miastami (wioskami?) zeby to bylo realne do zrealizowania.
do znawcy - swieta prawda.
POGON BARLINEK!!!

simon - 20 czerwca 2008, 14:56:12 - *.filter.imagine.ie (*.232.46.253)
BKS Bielsko - AWANS musi byc! dokopcie chanysom!

Nicky07 - 20 czerwca 2008, 14:56:39 - *.adsl.inetia.pl
Hejka!!! Kiedy będzie terminarz II ligi zachodniej??

mike - 20 czerwca 2008, 15:08:46 - *.ssp.dialog.net.pl
Niech zyje Huragan Pipki !Co nikt nie wie co to za team ? Namiesza prawie tyle co reformatorzy w polskiej piłce.Przeczytałe rzetelnie WSZYSTKIE wpisy i wlos się jeży jaka znajomość tematu i piłki .Koleś sie cieszy że Nida pokonała jakiś Izolator Chwałabogu -to znowu pisze klient że Rajfel Krasiejów /a cóż to na Boga?/ namiesza w Lidze .No pogratulować reformy dorwały się do II i III Ligi zespoły które do tej pory za osiagnięcie mogą uwazać to że nie stanęły z "fryzjerem" w jednym szeregu.Jednym skokiem pokonały dwie klasy rozgrywkowe i w ten sposób podniósł się poziom.A już najlepiej rywalizację sportową pojmuje "Józef H" ,który pisze że drużyny o słabszych finansach nie powinny się " pchać na świecznik" i grać na poziomie gmin! Panie Józefie sam Pan jest na poziomie gminy.Tzn Kluby które mają dobrych zawodników powinny im zabronić strzelanie bramek albo amputować nogi napastnikom bo to może spowodować wygraną a w konsekwencji - awans.Panie Józefie - reformatorzy z PZPN przy Panu to dyletanci bo na takie pomyśły nie wpadli a powinni.Po przeczytaniu tych komentarzy nasuwają się następujace wnioski: OZPN -y powinny przeprowadzić weryfikację i tak w miastach poniżej 50 tys mieszkańców i nie posiadających zorganizowanych i znanych z wyczynów kibiców zabronić uprawiania piłki nożnej.A jak sie ktoś będzie wychylał to posyłać mu sędziów szkolonych przez "fryzjera" co i tak się dzieje.I to powinno załatwić sprawę i znacząco podnieść poziom piłki w Polsce.- czego nikomu nie życzę !

aiyyo - 20 czerwca 2008, 15:16:38 - *.internetdsl.tpnet.pl
Tylko Polonia Świdnica

spawacz - 20 czerwca 2008, 15:19:04 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl
jak zobaczycie waldka to niech podjedzie do mnie z wozkiem.pozdro dla kumatych

gon - 20 czerwca 2008, 15:44:17 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl
pytanie -może wie szanowna redakcja . dlaczego w woj. mazowieckim o prawo gry w nowej III lidze mazowiecko-łodzkiej gra zwycięzca baraży aktualnie V ligowa Broń Radom-, a w województwie warmińsko-mazurskim zwyciężcy V ligi nie mają możliwości rozegrania baraży o nową III ligę tylko awansują do nowej IV ligi?

Arbuzz - 20 czerwca 2008, 15:49:16 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl
Start nowej II ligi (Gr. Wschodnia) - 09.08.2008,Dokładny terminarz znany będzie natomiast 10 lipca. Na ten dzień zaplanowano spotkanie przedstawicieli klubów w celu ustalenia wszystkich szczegółów. Odbędzie się ono w Rzeszowie w siedzibie Podkarpackiego ZPN, prowadzącego tegoroczne rozgrywki.
Na podstawie www.lubelskapilka.pl

Trynik - 20 czerwca 2008, 15:57:42 - *.toya.net.pl
Nic się nie wyjaśniło,bo zobaczcie gdzie są wpisani beniaminkowie w 3ligach,nie ma tylko wpisane jakieś baraże,a np z łódzkiej ligi awansowały Kolejarz łódź oraz Zawisza Rzgów,czyli co będzie 18zespołów?

MM - 20 czerwca 2008, 17:07:58 - *.193.160.243
Zawisza Rzgów i Kolejarz Łódź grac będą w nowej 4 lidze łódzkiej.

kxx - 20 czerwca 2008, 17:21:29 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl
z 1 ligi awansuje polonia b Znicz i Zaglebie mzoe w odwrotnej kolejnosci xD

Golbi - 20 czerwca 2008, 17:55:01 - *.stk.vectranet.pl
Z tego co zauwazyłem druzyny która spadły z dwóch grup 4 ligi ślaskiej utworza kolejna grupe nowej 4 ligi czyli starej okregówki Jesli tak rzeczywiscie jest to ja dziekuje za taka reforme. Szesc grup Nowej 4 ligi - to ma byc reforma rozgrywek?

ightorn - 20 czerwca 2008, 18:01:31 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl
To już Polonia w pierwszej lidze?
Nic nie dało się zrobić??

Mateusz - 20 czerwca 2008, 18:02:06 - *.internetdsl.tpnet.pl (*.68.1.48)
Sokół Sokółka mistrzem 3 ligi sezonu 2008/09. Dokopcie wszystkim.

fcdziki - 20 czerwca 2008, 18:20:57 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl
Gratulacje z Bydgoszczy dla miasta sypialni TYCHY & ZAWISZA !!!!

Stomil - 20 czerwca 2008, 19:01:17 - *.ols.vectranet.pl
Ach..... Na samą myśl o meczu jaki czeka nas w tym sezonie pomiędzy Stomilem a Widzewem to dostaje gęsiej skórki. Wielka piłka powoli wraca do stolicy Warmii i Mazur. JEZIORAK BĘDZIE TYLKO OD DOSTARCZANIA PUNKTÓW !!!!

pepe - 20 czerwca 2008, 19:02:17 - *.214.38.84.otvk.pl
kiedy baraże w 3lidze dolnośląsko lubuskiej(termin)

MM - 20 czerwca 2008, 20:27:46 - *.193.160.243
do Stomil. W tym sezonie nie będzie meczu pomiędzy Stomilem a Widzewem. Stomil w 2 lidze, Widzew co najmniej w 1 lidze.

greenfan - 20 czerwca 2008, 20:32:12 - *.cable.ubr04.pres.blueyonder.co.uk
jezu, znowu! 4liga, a juz prawie zapomnialem...>

Golbi - 20 czerwca 2008, 20:42:33 - *.stk.vectranet.pl
Spieprzyli ten podział. Zaduzo druzyn awansowało to powinno byc jakos inaczej zrobione. Po co tyle nowych druzyn uwazam ze niektóre z nich padna w 4 lidze ślaskiej mielismy 2 grupy i druzyny nie miały dalkich wyjazdów teraz maja miec wyjazdy w opolskie. Co by sie stało jakby do nowej 3 ligi awansowały tylko 2 i 3 miejsca z 4 lig? To by podniosło poziom a tak obawiam sie ze beda pogromy drużyna z 8 miejsca 3 ligi ma grac mecz z drużyna z 5 miejsca 4 ligi przeciez to jest róznica klas. To ma podniesc poziom ligi niby? Zostawiłbym 3 ligi tak jak były czyli 4 grupy po 16 zespołow do nich dorzucił drużyny które w 4 ligach zajeły 2 miejsca te z 3 baraze pozostałe zostaja w starej 4 lidze. Zeby tylko sie nie okazało ze po połowie sezonu polowa druzyn sie wycofa bo zadalekie wyjazdy maja.

StilonGorz - 20 czerwca 2008, 21:14:34 - *.gorzow.mm.pl
!Stilon Gorzow w 1 lidze ;] w koncu wrucilismy po tylu latach ;D naj gorzej w 1 lidze ma Flota wyjazdy bardzo dalekooo...
Pozdrowienia Dla Elany Toruń!

JA - 20 czerwca 2008, 22:34:39 - *.chello.pl
Czy kluby występujące w nowej 2 lidze będą musiały ubiegać się o licencję ?

xxx - 20 czerwca 2008, 23:52:38 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl
Jakie trzeba spelnic wymagania zeby dostac licencje do gry w nowej 3 lidze, wie ktos?

ATieQ - 21 czerwca 2008, 3:24:03 - *.adsl.inetia.pl
mój typ ekstraklasy :
1. Legia
2. Wisła
3. Lech
...
14.Odra
15.ŁKS
16.Piast

Trynik - 21 czerwca 2008, 7:36:20 - *.toya.net.pl
DO MM:jak mogą grac w nowej 4lidze,skoro awansowali ze starej 5ligi czyli powinni grac w nowej 3lidze...

BENITO - 21 czerwca 2008, 8:06:43 - *.swidnica.mm.pl
W Świdnicy tylko POLONIA !!!Przyjdzie nam teraz jeździć po lubuskich wioskach,dobrze że chociaż Orzeł Ząbkowice jest to będzie ciekawie.

mati - 21 czerwca 2008, 10:35:50 - *.internetdsl.tpnet.pl
Co niektórzy piszą że współczują innym drużynom tak dalekich wyjazów , a przecież dalekie wyjazdy to przyjemność

SKS - 21 czerwca 2008, 11:18:56 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl
Tylko Wigry Suwałki, II liga nasza, do boju SKS!!

AdamW - 21 czerwca 2008, 12:17:01 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl
Początek sezonu 2008/2009 2 liga gr. Wschodnia - 26.07.2008...

kibic - 21 czerwca 2008, 12:45:36 - *.kuso.osi.pl
a nie lepiej by bylo zrobic nowa II lige bez podzialu na grupy ? Poprostu tak jak nowa I lige i biedniejsze kluby by sie tam nie pchaly

zm - 21 czerwca 2008, 14:37:39 - *.chello.pl
do redakcji:
kiedy spodziewany jest terminarz??

Golbi - 21 czerwca 2008, 14:52:29 - *.stk.vectranet.pl
A moze to jeszczxe nie koniec moze po sezonie polacza 2 liga w jedna grupe i 3 lige w 4 grupy

DOLFANS - 21 czerwca 2008, 15:09:04 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl
DOLCAN ZĄBKI- obiecujemy zapierającą dech w piersiach oprawe w każdym meczu oraz najgłośniejszy doping w I lidze.
Zobaczycie nas na Waszych stadionach w liczbie 100-120 w zależności od zgód.

Sala - 21 czerwca 2008, 15:46:23 - *.stk.vectranet.pl
Ekstraklasa - ladnie brzmi!!! zeby tylko poziom rozgrywek stal na wysokosci zadania (nazwy)!!! ;]
pozdro dla prawdziwych kibicow

BKS - 21 czerwca 2008, 16:08:57 - *.187.240.14.ip.airbites.pl
MK Katowice - BKS Stal w rewanżu 0-3 w pierwszym meczu 2-1 dla BKS i jest awans:D:D

elwis8888 - 21 czerwca 2008, 17:43:42 - *.devs.futuro.pl
spadek z ligi i awans bedzie dopiero ustalany po sezonie bo listek jeszcze nie dogadal sie z kozminskim ta liga jest co rok slabsza szkoda oczu zal mi prawdziwych kibicow na takie marnotractwo blaca bilety

miklosfehe - 21 czerwca 2008, 18:33:26 - *.ghnet.pl
Nareszcie się wyjaśniło kto, gdzie, z kim będzie grał. Choć niektóre decyzje są zaskakujące to myślę, że będzie ciekawie. Moje typy: 1. Wisła, 2. Lech, 3. Legia

ciekawski - 21 czerwca 2008, 19:23:25 - *.tktelekom.pl
mam pytanie w jakiej lidze bedzie grala druzyna ktora miala w tym sezonie 4 miejsce w klasie A ?

leon - 22 czerwca 2008, 9:22:33 - *.infocoig.pl
Czy ten podział to znaczy że drużyny które wygrały okręgówki na Śląsku i Opolu w zasadzie nie awansują szczebel wyżej? i w taki razie gdzie będą grały w przyszłym sezonie?

ptak22 - 22 czerwca 2008, 10:22:08 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl
kiedy sie zaczyna sezon w nowej drugiej lidze gr wschodnia???

Zagłebie L - 22 czerwca 2008, 10:35:28 - *.ssp.dialog.net.pl
gratulacje dla Zawiszy z Lubina. Zawisza&Zagłebie

Kibic@@ - 22 czerwca 2008, 11:30:10 - *.244.23.11
Mówicie że na takie wsie będzie jeździć Jak Wolbrom
ze Wolbrom nie ma Szans a popatrzmy na Przykład Grodziska Wielkopolskiego Miasto mniejsze niż Wolbrom a Gra W Ekstraklasie i nawet nie wiadomo czy w Pucharach Europejskich nie zagra Wielkość Miasta się nie liczy Jak Widać

PB_KING - 22 czerwca 2008, 11:39:05 - *.gprs.plus.pl
Ekstraklasa dla Bytomia !!!

lolll - 22 czerwca 2008, 12:03:54 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl
no to czekaja nas ciekawe wyjazdy do Bydgoszczy, Sosnowca... tylko Pogoń!!! ;)

kibic - 22 czerwca 2008, 12:10:45 - *.tktelekom.pl
mam pytanie w jakiej lidze bedzie grala druzyna ktora miala w tym sezonie 4 miejsce w klasie A ?

łańcut - 22 czerwca 2008, 12:25:39 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl
do kibic-normalnie 4 miejsce w klasie A nic nie daje,chyba że akurat w tym sezonie w okręgu o którym mówisz tworzono jeszcze jedną grupę okręgówki to wtedy pewnie byłby awans ;)

bradom - 22 czerwca 2008, 13:19:34 - *.rad.vectranet.pl
Broń Radom wywalczyła przed sezonem to, aby zespół który wygra MLS(5 lige) grał chociaż baraż o nowa 3 lige. Jak widać udało się i teraz prawdopodobnie Broń zagra klasę wyżej. Zwycięzca 5 ligi nie miał nic przed sezonem, jednak udało się wywalczyć serię baraży.

sebo90 - 22 czerwca 2008, 13:36:52 - *.chello.pl
Weszły bardzo ciekawe drużyny.

kamilos - 22 czerwca 2008, 13:53:27 - *.177.36.10
Unia Janikowo !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

maszkienic - 22 czerwca 2008, 17:04:43 - *.tktelekom.pl
tylko okocimski brzesko, pozdro

marek - 22 czerwca 2008, 22:10:52 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl
Ktoś wie kiedy bedzie znany terminarz spotkan nowej 2 ligi??

zofey - 23 czerwca 2008, 8:27:59 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl
weźcie podsumujcie jeszcze IV ligę, bo związki regionalne sobie same nie poradzą;)

kamil - 23 czerwca 2008, 10:41:58 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl
Podbeskidzie Bielsko-Biała na reszcie I liga

haha - 23 czerwca 2008, 11:20:12 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl
przydala by sie aktualizacja i nowy widze juz zaczety interface stronki!
i odnosniki po lewej stronie witryny.....
przygotujcie pod nowy sezon, jak mozecie juz teraz :D

Mac - 23 czerwca 2008, 11:53:24 - *.33.76.222
Kiedy bedzie poczatek nowej 2 ligi???Ktos wie z was?Dzieki
Tylko Wigry Suwałki SKS!!!!

kicha - 23 czerwca 2008, 12:57:25 - *.244.23.11
Wolbrom to nie wieś.To jedno z najstarszych miast w Polsce.Prawa miejskie z 1227roku,a że małe to bardziej urokliwe niż te duże smierdzące molochy.Położone na Jurze krakowsko-częstochowskiej.Jak na małe miasto mamy prawie wszystko co potrzeba.Piekny stadion,hale sportowe,kompleks basenów z odnową biologiczną,kryta pływalnia,sztuczne lodowisko.Które z takich miast jak nasze ma te walory?Przyjedziecie zobaczycie.

MKS - 23 czerwca 2008, 16:07:58 - *.54.88.246
a mam pytanko, jak drużyna zajęła ostatnie miejsce w obecnej 4 lidze to w następnym sezonie gdzie będzie grała ??

maly - 23 czerwca 2008, 16:08:36 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl
wkoncu nareszcie lechia sląsk i wisla razem w ekstraklasie

Juryk - 23 czerwca 2008, 17:24:51 - *.bpa.pl
Brawa Dla Naszego MKS KLUCZBORK Ten Sezon Był Dla Nich Byliśmy Jesteśmy I Bedziemy Górą MKS GOOL MKS GOOL MKS GOOL GOOL GOOL !

CZARNI ŻAG - 23 czerwca 2008, 17:51:55 - *.ssp.dialog.net.pl
Cel Czarnych Żagań - I liga... po to tutaj weszliśmy!! Do Boju MKS!!

tomek1973 - 23 czerwca 2008, 18:16:31 - *.ssp.dialog.net.pl
2 liga grupa zachodnia moje typy na awans -Zagłębie Sosnowiec,Miedż Legnica .Spadek -Koronowo,Jarocin,Wągrowiec,Żagań.

t - 23 czerwca 2008, 19:30:01 - *.chello.pl
czemu w 3 ligach nie uwzględniliście beniaminków???
pytanie do redakcji

Stilonek - 23 czerwca 2008, 20:35:20 - *.gorzow.mm.pl
Stilon 1 liga nasza !!!

misiek - 23 czerwca 2008, 21:08:26 - *.dnet.pl
III liga, gr. lubelsko-podkarpacka
1 Stal Rzeszów
2 Orlęta Radzyń Podlaski
3 Resovia
4. Stal Kraśnik
5. Izolator Boguchwała
6. Wisłoka Dębica
7. Górnik II Łęczna
8. Avia Świdnik
9. Łada Biłgoraj
10. Stal Mielec
11. Orlęta Łuków
12. Stal Kraśnik
13. Tomasovia Tomaszów Lubelski
14. Karpaty Krosno
15. Orzeł Przeworsk
16. Unia Nowa Sarzyna

303stilon - 24 czerwca 2008, 3:20:23 - *.speedtrail.net
Pierwsza liga super . Widze to bardzo obiecujaco . Stilon bedzie w czubie .

err - 24 czerwca 2008, 11:52:36 - *.acn.waw.pl
Do Kiepski_po - Ostrowiec Świętokrzyski ma 75 000 mieszkańców;
PS
chłopcze radzę zacząć chodzić na geografię (bo pewnie jeszcze w gimnazjum jesteś)

dandi - 24 czerwca 2008, 12:08:48 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl
Juz widze jak będą wyglądały mecze w Wągrowcu,Jarocinie albo Turku (tereny Lecha) jak przyjadą Zagłębie, Miedź, Zawisza, Pogoń, Tychy, Raków. Poznaniacy już zacierają ręce, atrakcje gwarantowane...

xxxx - 24 czerwca 2008, 12:46:03 - *.4web.pl
Bravo PZPN!!!Kilka hitów w II lidze
- Wigry Suwałki -Sandecja Nowy Sącz;
Jeziorak Iława-Okocimski Brzesko;
Górnik Wieliczka-OKS 1945 Olsztyn ustawcie mecze na środy !
-500 km z okładem -tą grupę II ligii to pewnie zasponsorują tanie linie lotnicze jak grać po przejechaniu 3/4 Polski w autokarze !???ile klubów stać na takie eskapady ,po 5 kolejkach zaczną się walkowery!

MADUER - 24 czerwca 2008, 13:16:31 - *.autocom.pl
Do gr. kujawsko-pomorsko-wielkopolskiej III ligi PZNP zgodził się dokoptować Dyskobolię Grodzisk Wlkp. niezależnie od tego czy Drzymała przeniesie swoją ekstraligową drużynę do Szczecina czy nie. Możliwa jest jeszcze taka opcja, że Pogoń Szczecin odda Dyskobolii swoje miejsce w gr. zach. II ligi.

19GieKSa64 - 24 czerwca 2008, 15:00:17 - *.centertel.pl
Mam na imię Michał i jestm kibicem GKS-u Katowice.Ponieważ nasza GieKSa jest w I lidze(dawnej II lidze)będe przedstawiał mój typ na tabele końcową sezonu 08/09.
1.Znicz Pruszków
2.Zagłębie Lubin
3.Podbeskidzie B-B
4.Polonia Bytom
5.Wisła Płock
6.Polonia Wa-wa
7.GKS Katowice
8.Górnik Łęczna
9.GKS Jastrzębie Zdrój
10.Widzew Łódź
11.Warta Poznań
12.Odra Opole
13.Motor Lublin
14.Stal Stalowa Wola
15.Dolcan Ząbki
16.GKP Gorzów
17.Kmita Zabierzów
18.Flota Świniouście
Dlaczego dałem Kmite na 17 miejsce?
Kmita była dosyć dobrą drużyną jako beniaminek ("przypadkowy")w dawnej II lidze.W tym sezonie może zmienić forma,zawodników a może nawet...miejsce.Myśle że o I miejsce w lidze walczyć będźie najbardziej Znicz Pruszków,który po pechowym końcu nie awansowała do Ekstraklasy, oraz Zagłębie, które spadło przez korupcje kilka lat temu.Podbeskidzie B-B,Polonia Bytom,Wisła Płock to kluby zamykające pierwszą piątkę,a klubem zamykającym ligę będzie Flota Świniouście.
Dziękuje Michał 11 lat. Katowice 24.VI.08 r.

Dagi - 24 czerwca 2008, 15:23:32 - *.156.67.243
Zawisza powoli pnie się w górę... a jej grupa w III lidze też prezentuje się niczego sobie. W końcu więcej ciekawych spotkań... a i może czeka nas parę niespodzianek.

19GieKSa64 - 24 czerwca 2008, 15:48:15 - *.centertel.pl
Typ "EXPRES" na OE.
1.Lech Poznań
2.Wisła Kraków
3.Groclin
4.Legia
5.Korona
6.Cracovia
7.PGE GKS Bełchatów
8.Lechia Gdańsk
9.Górnik Zabrze
10.Arka Gdynia
11.Śląsk Wrocław
12.ŁKS Łódź
13.Odra Wodzisław Śl.
14.Ruch Chorzów
15.Jagiellonia Białystok
16.Piast Gliwice
według mojego poprzedniego Komentarza mam taka tabelkę:
el. LM - Lech Poznań (odpadnie w III rundzie z jakimś znanym klubem)
El. P.UEFA - Wisła K.(odpadnie w 1/16 finału) i Groclin (w fazie grupowej)
Puchar Intertoto - Legia Warszawa (1 z 3 wygranych po czym awans do LM,ale 3.mj. w grupie i spadek na UEFA.W UEFA Legia polegnie w 1-8 finału)
Spadek - Piast i Jagiellonia.
baraż o OE - Ruch CH. - Podbeskidzie 1m. 1-0 2m. 1-3 (Jagiellonia awans-Ruch spadek)
Awans do OE - Znicz i Zagłębie Lubin
Spadek z 1 ligi - 2 kluby - Flota i Kmita
Baraże o 1 ligę - 2 kluby z 1 i 2 ligi -
GKP - Zagłębie S. awans Zagłębie S. różnica 2-3
Hetman - Dolcan awans Hetman r.3-0
Dziękuje Michał 11 lat. Katowice 24.VI.08 r.

tomek1973 - 24 czerwca 2008, 16:28:08 - *.ssp.dialog.net.pl
Michałku Legia nie może awansować do LM z Intertoto, tylko do UEFA.

anonimowy - 24 czerwca 2008, 16:32:32 - *.osiedle.com
1 Legia
2 Dyskobolia
3 Wisła
4 Korona
5 Lech
6 Cracovia
7 PGE
8 Arka
9 Lechia
10Łks
11Jagiellonia
12Śląsk
13Ruch
14Górnik
15Odra
16Piast

MoToJeLcZo - 24 czerwca 2008, 16:37:28 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl
3 liga jest Nasza!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! MOTO JELCZ OŁAWA POZDRO DLA SLĄSKA WROCŁAW!!!!

Masus - 24 czerwca 2008, 16:50:23 - *.osiedle.com
nowa II liga grupa zachodnia
1 Pogoń Szczecin
2 Zagłebie Sosnowiec
3 Tur Turek
4 Unia Janikowo
5 Elana Toruń
6 Jarota Jarocin
7 Gks Tychy 71
8 Raków Częstochowa
9 Kotwica Kołobrzeg
10Polonia Słubice
11Lechia Zielona Góra
12Zawisza Bydgoszcz
13MKs kluczbork
14Miedż Legnica
15Nielba Wągrowiec
16Victoria Koronowo
17Gawin Królewska Wola
18Czarni Żagań
******* Tur Turek 3 miejsce *** moze nawe będzie lepiej w tym roku , nowi zawodnicy , nowy trener *** awans będzie , Pozdro Warta Sieradz

Legionista - 24 czerwca 2008, 16:54:56 - *.osiedle.com
Pogoń Legia Zagłębie

tomek1973 - 24 czerwca 2008, 17:36:24 - *.ssp.dialog.net.pl
No to kochani czas na moje prognozy.II liga zachodnia -1.Zagłębie S.2.Miedź L.3.Raków Cz.4.GKS Tychy.5.Pogoń Sz.6.Gawin K.W.7.MKS Kluczbork.8.Elana T.9.Zawisza B.10.Tur T.11.Unia J.12.Polonia S.13.Kotwica K.14.Lechia Z.G.15.Czarni Ż.16.Nielba W.17.Jarota J.18.Victoria K.

misiek - 24 czerwca 2008, 19:26:00 - *.dnet.pl
w przyszlyms ezonie nie bedzie Pucharu Intertoto

arturKR - 24 czerwca 2008, 20:31:44 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl
Spadnie na bank Lechia Gdansk

19GieKSa64 - 24 czerwca 2008, 21:31:45 - *.centertel.pl
To ja Michał.Przepraszam za swoje pomyłki.
Do rzeczy.Według dzisiejszego wydania "Przeglądu Sportowego" Pogoń Szczecin prawdopodobnia zagra w OE.Pan Prezes Zbigniew Drzymała (Groclin) jest bliski podpisania umowy z władzami miasta.Musi tylko jeszcze porozmawiać z kibicami Pogoni Szczecin.Mojim zdaniem Pogoń jednak zagra w swqojej 2 lidze,ale wszystko jest możliwe.
Pogoń złączyła by się z Graclinem (tzw. fuzja)
i automatycznie została klubem OE.Bardziej zasługuje na awans Znicz Pruszków czy Podbeskidzie.Ale oni mają mniej kibiców niż Pogoń.Bo Groclin chce kibiców.Których nie ma w Bielsku ani Prószkowie.Oczywiśćie kibice są ale nie tak dużo jak w Szczecinie.Niestety taka czasami jest piłka.Piłka powinna być normalna.Taka że awans jest za walke a nie za pieniądze.Ale t fuzja to zupełnie inny teman nad którym się rozpisałem.Przepraszam za kłopoty podrawiam i Dziękuje Michał 11 lat. Katowice 24.VI.08 r.
Ps.:GKS to jest potęga.Za rok GieKSa w OE :DDD :P

sks - 24 czerwca 2008, 21:52:12 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl
Początek nowej 2 ligi 27 lipca

senior - 24 czerwca 2008, 22:22:56 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl
reforma powinna spowodowac wyrównanie poziomow gry uatrakcyjnienie rozgrywek co daje wspolna liga Podlasko -Warminsko mazurską jest zerem a dlaczego warmia i mazury powinna grac z kujawsko pomordskim a podlaskie z mazowieckiem dno PZPN dale nie myslicie.

SfL - 25 czerwca 2008, 10:03:03 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl
jak warmińsko mazurska może grać z k-p, skoro jedni awansują do drugiej ligi wschodziej, a drudzy do zachodzniej? skuza Senior.

BROŃ RADOM - 25 czerwca 2008, 15:22:24 - *.31.radom.pilicka.pl
Gratulacje dla Broni Radom za awans do nowej III ligi. Teraz czas na zwycięstwo w derbach!
TU JEST MOJE MIASTO TU JEST MÓJ DOM
TU JEST MOJA MIŁOŚĆ RKS BROŃ!!!

popi - 25 czerwca 2008, 16:18:21 - *.grudziadz.mm.pl
Polska piłka ostatnio ma wiele zmian.Dziś fuzja Groclinu i korupcja lub brak licencji dla Polonii Bytom.
Mój typ na tabelę końcową ekstraklasy na sezon 2008/2009
1.Wisła Kraków
2.Legia
3.Groclin
4.Lech
5.Kolporter Korona
6.Górnik Zabrze
7.Cracovia
8.PGE GKS Bełchatów
9.Ruch Chorzów
10.Lechia Gdańsk
11.Jagiellonia
12.Piast
13.Odra
14.ŁKS
15.Śląsk
16.Arka
w przypadku fuzji Groclinu na 3.miejscu na moje będzie Pogoń Szczecin.
W związku z tym w nowej II lidze miejsce Pogoni zajmie Astra Ustronie Morskie.

tomek1973 - 25 czerwca 2008, 16:41:57 - *.ssp.dialog.net.pl
Mistrzem zostanie Lech Poznań.Z 1 ligi awans wywalczą Polonia Warszawa i Widzew Łódź.Z 2 ligi awansują Zagłębie Sosnowiec,Miedź Legnica,KSZO Ostrowiec,Hetman Zamość.Pozdrowienia Z Legnicy.

Przygnębio - 25 czerwca 2008, 17:12:33 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl
Jestem Kibicem Hetmana Zamość i czarno widze ten awnas Hetmana do 1 ligi....brak funduszy dla piłkarzy a i najlepsi uciekają do innych klubów....MAM WIELKI ŻAL DO MIASTA ŻE TAK MAŁO PIENIĘDZY PRZEZNACZA NA HETMANA ONI TYLKO WIDZĄ ARGOS I KLUB AMSPN A HETMAN SIE NIE LICZY!!!!!!!!WSTYD!!!!NIKT WAS WIECEJ NIE WYBIERZE W WYBORACH DUZO OBIETNIC MALO DOKONAŃ!!!!!!!!!!!!P.S. TO HETMAN REPREZENTUJE ZAMOSC A NIE ARGOS I AMSPN!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Marcin91 - 25 czerwca 2008, 18:07:34 - *.ssp.dialog.net.pl
Tak będzie wyglądała nowa II liga grupa zachodnia
1.Zawisza Bydgoszcz
2.Zagłebie Sosnowiec
3.Gks Tychy '71
4.Raków Częstochowa
5.Lechia Zielona Góra
6.Pogoń Szczecin
7.Czarni Żagań
8.Polonia Słubice
9.Gawin Królewska Wola
10.Miedź Legnica
11.Tur Turek
12.MKS Kluczbork
13.Elana Toruń
14.Jarota Jarocin
15.Kotwica Kołobrzeg
16.Unia Janikowo
17.Nielba Wągrowiec
18.Victoria Koronowo

kibic - 25 czerwca 2008, 20:54:01 - *.osiedle.com
Tur Turek wygra II lige wschodnia i będzie awans

PoZdRo - 25 czerwca 2008, 21:17:56 - *.adsl.inetia.pl
a po co ten Tur Turek ma awansować nie lepiej zeby weszla jakaś drużyna z Miasta a nie z Turka gdzie nie ma kibiców ???? To moje zdanie i krok do lepszej Ligi !!! Pozdro dla kumatych :d

mam10znakó - 25 czerwca 2008, 22:04:15 - *.adsl.inetia.pl
jutro zbiera się Wydział Gier PZPN i PODA WSTĘPNY TERMINARZ ORANGE EKSTRAKLASY 2008/09!

Robin - 25 czerwca 2008, 22:18:40 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl
ciekaw jestem tego terminarzu ^^

barton - 26 czerwca 2008, 1:10:54 - *.autocom.pl
Do MADUER: Drzymała nie zdąży przed najbliższym sezonem dokonać fuzji Groclinu i Pogonii. W grę wchodzi tylko przeniesienie jego spółki z Grodziska Wlkp. do Szczecina i gra pod "pogonio-podobną" nazwą, a ewntualna fuzja najwcześniej za rok. Dlatego w seoznie 08/09 Pogoń nie będzie mogła oddać Dyskobolii swojego miejsca w nowej II lidze.

kaesiak - 26 czerwca 2008, 10:48:47 - *.68.74.2.debica74.tnp.pl
jesli chodzi o ekstraklase to czy bd miec sponsora?????.A w c1 lidze lepiej by bylo gdyby bylo podzielone na polnoc i poludnie a nie na wschod i zacho tak jak sobie robi ,,PZPN"poniewaz nie dosc ze w h.. hajsu sie wydaje to jeszcze dalekooooooo!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

tomek1973 - 26 czerwca 2008, 11:32:04 - *.ssp.dialog.net.pl
Tur Turek gra w grupie zachodniej -do kibica.Terminarz ,terminarz terminarz -czekam z niecierpliwością.Coś mi się wydaje że Korona poleci o dwie klasy rozgrywek .Będą jeszcze przetasowania w ligach.

Adek - 26 czerwca 2008, 12:20:50 - *.internetdsl.tpnet.pl
Ja juz nic nie wiem w ktorej lidze bedzie grał Tur? Moze sie utrzyma w 1 lidze a moze spadnie do 2 ligi?

aa - 26 czerwca 2008, 12:50:13 - *.internetdsl.tpnet.pl
kiedy bedzie znany terminarz rozgrywek ?

meser - 26 czerwca 2008, 12:59:12 - *.autocom.pl
Do Adek: o takich jak ty opowiada się kawały ;p

czywa - 26 czerwca 2008, 14:54:44 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl
1. Zagłębie Sosnowiec
2. Pogoń Szczecin
---------
3. Tur Turek
4. Zawisza Bydgoszcz
5. Lechia Zielona Góra
6. Raków Częstochowa
7. Gks Tychy '71
8. Polonia Słubice
9. Unia Janikowo
10. Elana Toruń
11. Czarni Żagań
12. Miedź Legnica
13. MKS Kluczbortk
14. Jarota Jarocin
-------------
15. Kotwica Kołobrzeg
16. Gawin Królewska Wola
17. Nielba Wągrowiec
18. Victoria Koronowo
Pozdro z WaWy!!!

rychu - 26 czerwca 2008, 15:00:30 - *.petrus.pl
Wisła i Lechia na odpowiednio 1 i 2, a legia, arka i
cracovia na ostatnich:P

matti - 26 czerwca 2008, 18:24:29 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl
Powiem tyle ze obserwuje Sandecje Nowy Sacz a dodatkowo znam dobrze miasto. Najwieksze zdziwienie moje budzi fakt ze w Nowym Saczu mieszka 6 milionerow z pierwszej setki najbogartszych polakow (Koral, Fakro, Konspol, Wisniowski `bramy garazowe`, Kluska `dawny wlasciciel optimusa` i Jakubas `wlasciciel mennicy państwowej, Newag, Multivity, Onet.pl`) Przy zaangazowaniu finansowym chociazby jednego z nich Sandecja powinna grac w Ekstraklasie bo 10 mln zl na kazda z w/w firm to malutkie piwko. Jednakze gdyby ta szostka weszla w calkowite finansowanie Sandecji to nowiutenki stadion i mistrz Polski na bank. Oczywiscie to sa moje dywagacje. Rzadko ktore miasto ma taki potencjal ekonomiczny a jak juz ma np Wrocek to biznes nie koncentruje sie na sporcie tak bardzo jak mogl by sie skoncentrowac w 90 tys Nowym Sączu. Pozdrawiam

TS forever - 26 czerwca 2008, 19:24:18 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl
w ekstraklasie to oczywiscie mistrzostwo Wisełki a później Legia i Lech (gratuluje wzmocnień), co do tych 2 lig to chyba niedoceniacie Nielby i Kotwicy to bardzo perspektywiczne drużyny złożone z młodych graczy i mogą pokazać coś i niekoniecznie są skazane na spadek.

olo - 27 czerwca 2008, 11:37:57 - *.internetdsl.tpnet.pl (*.168.50.77)
Za duzo drużn. Powinno byc po 16 a nie 18 i 4 3 ligi a najlepiej jedna druga liga 18 klubow i 4 3 ligi. Niemcy 1 liga 18 2 liga 18 3 liga 2 grupy 18 i 19 zespolowa
Francja jedna grupa 3 ligi a poziom wyzszy

misiek - 27 czerwca 2008, 12:39:19 - *.wsiz.rzeszow.pl
Z nowej III do nowej II ligi awansuje tylko mistrz III ligi
I Kolejka III ligi podk-lub
Stal Kraśnik - Stal Rzeszów
Resovia Rzeszów - Stal Mielec

fanatyk - 27 czerwca 2008, 16:26:46 - *.219.208.167
powie ktos w koncu co z ta KORONA

tomek1973 - 27 czerwca 2008, 17:51:24 - *.ssp.dialog.net.pl
Moim zdaniem nowa 1 liga i minus 5 punktów.

Tomasz - 27 czerwca 2008, 22:01:35 - *.olsztyn.mm.pl
jeziorak licze na ciebie

Dominika - 27 czerwca 2008, 22:11:43 - *.olsztyn.mm.pl
mieszkam w Gdańsku ale kibicuje Jeziorakowi Iława
ORŁY DO BOJU

mark - 28 czerwca 2008, 0:10:35 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl
S A N D E C J A N O W Y S Ą C Z ! ! !

Ebi - 28 czerwca 2008, 17:06:11 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl
Wcale niewiadomo czy Pogoń Szczecin bedzie grala w II lidze czy w ekstraklasie bo Drzymała chce przenieść Groclin do Szczecina

mk - 28 czerwca 2008, 18:01:10 - *.artronik.net
za godzinę poznamy wielu przyszłych 3-ligowców z meczów barażowych.Chciałbym zeby weszła Zatoka Braniewo bo mam w tych okolicach rodzinkę.

luzak - 28 czerwca 2008, 18:53:02 - *.chello.pl
tylko PIAST GKS bojcie sie chamy do ekstraklasy wkraczamy POLONIA BYTOM trzymamy kciuki do 2 lipca

kaz - 28 czerwca 2008, 19:33:31 - *.centertel.pl
STOMIL OLSZTYN najlepsza frekwencja w starych III ligach,w nowej II lidze pewnie też.

Usia - 28 czerwca 2008, 20:05:58 - *.interpc.pl
1.Wisla
2.Legia
3.Lech
4.Groclin
5.Cracovia
6.Korona
7.Górnik
8.Arka
9.Ruch
10.Belchatów
11.Śląsk
12.Lechia
13.Odra
14.Piast
15.ŁKS
16.Jagellonia

mateo - 28 czerwca 2008, 20:13:52 - *.interpc.pl
1.Polonia Bytom
2.Polonia W-wa
3.Zagłębie Lubin
4.Widzew Łódź
5.Wisła Płock
6.GKS Katowice
7.Znicz Pruszków
8.Górnik Łęczna
9.Odra Opole
10.GKS Jastrzębie
11.Podbeskidzie
12.Stal
13.Warta
14.Kmita
15.GKP Gorzów Wlk.
16.Motor
17.Dolcan
18.Flota

Adek - 28 czerwca 2008, 21:56:04 - *.internetdsl.tpnet.pl
to sa moje typy
1.Pogoń Szczecin
2.Tur Turek
3.Zagłebie Sosnowiec
4.Medź Legnica
5.GKS Tychy'91
6.Unia Janikowo
7.Raków Czestochowa
8.Lechia Zielona Góra
9.Jarota Jarocin
10.Elana Toruń
11.Gawin Królewska Wola
12.Kotwica Kołobrzeg
13.Zawisza Bydgoszcz
14.Nielba Wągrowiec
15.MKS Kluczbork
16.Victoria Koronowo
17.Polonia Słubice
18.Czarni Żagań

killa - 29 czerwca 2008, 9:20:13 - *.backiel.com.pl
o to moje typy:
1.Pogon Szczeicn
2.Zagłebie Sosnowiec
3.GKS Tychy 71
4.Czarni Żagań
5.Zawisza Bydgoszcz
6.Gawin Królewska Wola
7.Miedz Legnica
8.Lechia Zielona Góra
9.Polonia Słubice
10.Tur Turek
11.Jarota Jarocin
12.MKS Kluczbork
13.Viktoria Koronowo
14.Nielba Wągrowiec
15.Elana Toruń
16.Kotiwca Kołobrzeeg
17.Rakow Czestochowa
18.Unia Janikowo
Czarny Wegiel Oraz Biel !!!

tomek1973 - 29 czerwca 2008, 11:17:33 - *.ssp.dialog.net.pl
O awans będą rywalizować Zagłębie S.,Miedź L.,Raków Cz.,GKS Tychy.Pozdrawiam Czarnych Żagań i Lechie Zielona Góra.Czy są jakieś przecieki kiedy będziemy znali terminarz.Życze wszystkim dużo emocji i wielu radosnych chwil.Zapraszam do piastowskiej Legnicy nie tylko na mecz ,ale i na przechadzke po moim grodzie.

tomek1973 - 29 czerwca 2008, 11:32:32 - *.ssp.dialog.net.pl
Zagłębie II Lubin nie będzie grało w II lidze zachodniej tylko w III lidze .Prosze o wyniki baraży w III lidze.

do_matti - 29 czerwca 2008, 14:08:33 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl
Szczególnie, że w Nowym Sączu jest ogromna potrzeba dobrego futbolu, skoro przy bardzo słabej (wręcz fatalnej) sytuacji finansowo-organizacyjnej na mecz potrafiło przyjść kilka razy blisko 3 tys. osób. Fakt faktem, że miasto nie ma zamiaru oddać klubu prywatnym inwestorom typu Koral czy Florek, bo "...klub ma być miejski...", niezależnie od tego jak duże możliwości sponsorskie są w NS. I pomimo, że Nowy Sącz ma jedynie ok. 90-95 tysięcy aktualnie zamieszkujących to miasto osób(cały bliski region to ponad 200 tys.), to jestem pewien, że w przypadku ekstraklasy czy pierwszej ligi można by liczyć na frekwencje przynajmniej ok. 8-10 tys. osób - na nowym stadionie oczywiście Ale to oczywiście marzenia, klub ma być przecież miejski... I lepiej wspierać muszyniankę czy mieć dodzie na reklamie swoich produktów. A szkoda...

marek - 2 lipca 2008, 0:51:07 - *.160.226.209
Ale w nowej 2 lidze zachodniej sa dosyc mocne ekipy nie? Zapowiadaja sie dobre mecze.PZDR Z ZG

Marcinek95 - 2 lipca 2008, 14:01:47 - *.20.udn.pl
Nareszcie derby Radomia

Gliwiczani - 4 lipca 2008, 16:25:47 - *.internetdsl.tpnet.pl
II liga to już przeszłość, Ekstraklasa jest już nasza ! GKS Piast Gliwice !

Diuctudded - 8 lipca 2008, 6:00:38 - *.7.132.219.broad.zj.gd.dynamic.163data.com.cn
tests time mashine

patro - 20 sierpnia 2008, 12:51:58 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl
przebój ma szanse awansować

łukasz - 20 sierpnia 2008, 12:58:05 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl
PRZEBÓJ WOLBROM GÓROM .NALEPSI GRACZE :DARIUSZ MIELEC,TOMASIK,SIEDLARZ I BRAMKARZ I OSZYWIŚCIE NAJLEPSI STRZELCY RAK ,I JOGO BRAT TEŻ RAK,JAROSŁAW I PRZEMEK
PRZEBÓJ JEST W 2 LIDZE EŚLI TERAZ AWANSÓJE ĘDZIE W 1 LIDZE A JAK ZNOWU AWANS BĘDZIE TO ..................................................
...............................................EKS
TRAKLASA
:

Teewememo - 12 maja 2016, 10:14:21 - *.broadband.tenet.odessa.ua
Ďîçâîëüňĺ âŕń ďđčâĺňńňâîâŕňü.
Ěíîăčĺ ŕâňîěŕňč÷ĺńęčĺ ńčńňĺěű îńňŕâë˙ţň âîçěîćíîńňü óďđŕâëĺíč˙ âđó÷íóţ. gsm ńčăíŕëčçŕöč˙ óëü˙íîâńę  ŕâňîńĺđâčńĺ čěĺĺňń˙ ńîáńňâĺííűé ńęëŕä ŕâňîçŕď÷ŕńňĺé. ŕâňîěŕăíčňîëŕ ń ňâ č íŕâčăŕňîđîě Ďđĺâîńőîäíűé ňĺőíîëîăč÷íűé ďđîäóęň. óńčëčňĺëü çâóęŕ äë˙ ŕâňîěîáčë˙ Ěŕřčíčńň öĺěĺíň-ďóřęč äîëćĺí ďđîâĺđčňü íŕëč÷čĺ ďđîńĺ˙ííîăî ńóőîăî ďĺńęŕ, öĺěĺíňŕ, âîäű č âîçäóőŕ. đŕäŕđ äĺňĺęňîđ whistler xtr 265 îňçűâű Đŕáî÷čĺ ěĺńňŕ, ăäĺ ďđč đŕáîňĺ âűäĺë˙ţňń˙ âđĺäíűĺ ďŕđű č ăŕçű (îęđŕńî÷íűĺ ęŕěĺđű, âŕííű, ďîńň đó÷íîé ďîęđŕńęč, ńóřčëüíűĺ ęŕěĺđű, ďîńňű č ŕăđĺăŕňű î÷čńňęč č ďîäăîňîâęč ďîâĺđőíîńňč ďîä ďîęđŕńęó č ďđî÷ĺĺ), äîëćíű áűňü îáîđóäîâŕíű ěĺńňíîé âĺíňčë˙öčĺé. ŕâňîŕęóńňčęŕ ęđŕńíî˙đńę Ńęčäęč íĺ đŕńďđîńňđŕí˙ţňń˙ íŕ ďđîäóęöčţ â đŕńńđî÷ęó, ŕęöčîííűĺ ďđîäóęňű č íĺ ńóěěčđóţňń˙. čăđű äë˙ gps íŕâčăŕňîđîâ ńęŕ÷ŕňü
Ń÷ŕńňëčâî.

RichardOve - 2 października 2017, 20:08:15 - *.22.126.33
Mizuno Zapatillas Tenis
If you are looking to obtain some beauty operate accomplished, make sure that you do your homework nicely. Most likely the only real info you have relating to this process is the strategy by itself. Grow to be knowledgeable in the entire approach. Stuff like the sorts of surgical procedures, time to recover, fees, what is linked to this particular surgical procedures, and dangers.


A fifteen second examination travel is just not sufficient. Quarter-hour only lets you learn so much about the auto, and you will definitely certainly miss out on something. Whether it be how well the automobile accelerates to pass, or how secure the driver's and passengers' car seats are, you often need more time to find a car's special quirks. Should you be very seriously considering getting a automobile, ask the dealership if you might take it for a longer analyze push perhaps a whole night time or morning.

RobertLax - 2 października 2017, 23:54:04 - *.22.126.37
Vans Old Skool Pro Blackout



WilliamReN - 17 czerwca 2023, 7:02:00 - *.98.87.92
Dive into an exquisite SNUS adventure with our diverse selection of flavors! Discover the rich history and culture behind snus and find your perfect match.

Pseudonim (max 10 znaków):

E-mail:

Redakcja 90minut.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść komentarzy, które są niezależnymi opiniami czytelników serwisu. Jednocześnie 90minut.pl zastrzega sobie prawo do kasowania komentarzy zawierających wulgaryzmy, treści rasistowskie, reklamy, wypowiedzi nie związane z tematem artykułu, "trolling", sformułowania obraźliwe w stosunku do innych czytelników serwisu, osób trzecich, klubów lub instytucji itp., a w skrajnych przypadkach do blokowania możliwości komentowania wiadomości przez poszczególnych użytkowników lub całe sieci.

 

Napisz do nas