[ Strona główna ]


Jedyny w swoim rodzaju Skarb Ekstraklasy - statystyki, sylwetki, kariery graczy, historie, osiągnięcia klubówSkarb I ligi - statystyki, kariery graczy, historie i osiągnięcia klubówRozgrywki regionalne 2025/2026 - od IV ligi do Klasy C !Wyszukiwarka klubów, zawodników i sędziów w serwisie 90 MinutJeśli chcesz skontaktować się z redakcją - najpierw to przeczytaj!
90minut.pl
 CLJ
 PZPN
RSSSF

 


5 marca 2026, 19:53:12 - dwieladek
Betclic I liga: Wisła zrezygnowała z wyjazdu na mecz ze Śląskiem

Wisła Kraków zrezygnowała z wyjazdu na mecz 24. kolejki Betclic I ligi ze Śląskiem Wrocław - poinformował prezes klubu Jarosław Królewski na platformie X.

Spotkanie zostało zaplanowane na 7 marca o godz. 17:30.

Jakubbruno - 5 marca 2026, 19:55:26 - *.dynamicip.ostnet.pl
Powinny być ogromne kary finansowe dla jednych i drugich

sad - 5 marca 2026, 19:55:37 - *.jmdi.pl
Pięknie, może sami zrezygnują z występów w 1 lidze?

Znawca - 5 marca 2026, 19:57:14 - *.dynamic.play.pl
Skandal na skalę światową! Nie znam drugiej takiej historii by klub zmuszony został do oddania meczu. PZPN, co wy robicie?! A Śląsk zaorać.

XXX - 5 marca 2026, 19:59:01 - *.97.124.23.ipv4.supernova.orange.pl
Czas najwyższy zrobić porządek z tym patologicznym środowiskiem, w którym kibole mówią innym kto może kibicować, a kto nie. W każdym klubie są czarne owce, kilka klubów w Krakowie stosuje sprzęt, ale dyskryminowany jest tylko jeden klub. Jawna hipokryzja. PZPN nie potrafi ogarnąć tematu - pisać do odpowiednich organów zagranicznych. Koniec cackania się.

Kibic - 5 marca 2026, 20:00:02 - *.net.cybernetwmw.pl
Niewiarygodny skandal na skale światową, klub sobie wybiórczo traktuje kibiców i decyduje kto sobie może zasiąść na stadionie a kto nie.
Powinno się zaorać stadion Śląska Wrocław a pieniędze publiczne powinny wrócić do ZOO

dsw - 5 marca 2026, 20:01:58 - *.dynamic.gprs.plus.pl
Śląsk to WRÓG ale tym przypadku jestem za nimi ,NIE będzie jakiś chłopek roztropek ,, królewski '' dyktował warunków.

Misiek - 5 marca 2026, 20:02:47 - *.static.play.pl
Jeszcze 2 razy sie wycofają i wypad

hgfh - 5 marca 2026, 20:03:11 - *.static.play.pl
Narobili głupot i teraz boją się przyjechać do Wrocławia

dsfsdff - 5 marca 2026, 20:03:24 - *.dynamic.play.pl
@XXX: Jesteś naiwny, bo cała ta sytuacja jest właśnie przez Wisłę i rok 2016. To że podczepili się pod to ludzie którzy pod względem atmosfery chcą tutaj zrobić Premier League nie ma z tym prawie nic wspólnego.

Kibitz - 5 marca 2026, 20:04:14 - *.play-internet.pl
Cykory. Już wcześniej pisałem pod terminarzem tej kolejki, że się boją Śląska.

kptnemo - 5 marca 2026, 20:05:22 - *.30.96.14
Dla dobra polskiej piłki powinni w ogóle się wycofać z rozgrywek. Wszyscy by odetchnęli z ulgą.

Jarek - 5 marca 2026, 20:05:27 - *.wad.pl
Królewski wie co robi , teraz Śląsk zagra przy pustych trybunach, boi Armii Białej Gwiazdy.

WT - 5 marca 2026, 20:06:21 - *.189.38.4.maxnet.net.pl
Pomyśleć że kiedyś ich kibole mieli zgodę.

robertmisz - 5 marca 2026, 20:07:07 - *.unknown.vectranet.pl
Śląsk potrzebuje punktów, Wisła średnio. No to macie od nas 3.

PP - 5 marca 2026, 20:07:25 - *.dynamic.play.pl
środowisko kibolsko prezesowskie Śląska decyduje kogo na stadion wpuszczą a kogo nie. Prezes PZPN to taki chłopek roztropek dlatego nic w tym temacie nie zrobi.

WKSfan - 5 marca 2026, 20:09:34 - *.248.148.240
Szkoda, bo szło wyciągnąc od nich troszku kasy za bilety. Ze 2,3 koła by przyjechało. Ale co tam jest w kasie 30 mln z miasta to cieszy. Jazda po awans WKS!

Jo - 5 marca 2026, 20:10:34 - *.centertel.pl
Najlepiej jakbyście już nigdzie nie przyjeżdżali.
Tej krakowskiej patologii nikt w Polsce sobie nie życzy w obawie o zdrowie i życie ludzi przychodzących na stadion oglądać mecz.

ChG - 5 marca 2026, 20:11:00 - *.cgnat.inetia.pl
Bardzo dobra decyzja. Będzie walkower dla Śląska, a Wisła jeśli odda kolejne dwa mecze wyjazdowe walkowerem to automatycznie zostanie przesunięta na ostatnie miejsce w tabeli i spodnie ligę niżej. Ja to szanuje. Stop nożownikom!

Polak - 5 marca 2026, 20:11:24 - *.telnetropczyce.pl
To ma jakiś sens, ktoś może przybliżyć sprawę, czy chodziło o to by oddać bez kosztowo punkty Śląskowi?

ryt - 5 marca 2026, 20:12:24 - *.31.31.188.ipv4.supernova.orange.pl
Kompromitacja tych z Krakowa, i nie obchodzi mnie co Śląsk wymyśla bądź nie. Klub,który rezygnuje z gry przez jakieś wyimaginowane honory nie ma prawa grać na centralnym poziomie, w 4 lidze i niżej mogą sobie robić co chcą.

Kibitz - 5 marca 2026, 20:12:37 - *.play-internet.pl
Kibole są teraz mocni bo mają swojego prezydenta.

ds - 5 marca 2026, 20:12:45 - *.6.47.213.ipv4.supernova.orange.pl
Le kabaret jakiego Polska piłka jeszcze nie widziała, ale potrzymajcie Królewskiemu piwo, bo to jeszcze nie jest jego ostatnie słowo xD

cpk - 5 marca 2026, 20:13:50 - *.play-internet.pl
i slusznie, jak nie mogą przyjac kibicow z jakichś wzgledow to znaczy że zawodnikom też cos może sie stać, gospodarz nieprzygotowany do meczu wiec walkower dla Wisły

Frey - 5 marca 2026, 20:14:12 - *.dynamic.gprs.plus.pl
Czy prezes królewski wspiera też pieski? Czy tylko kapibary adoptuje we Wrocku won z walkowerem 3-0 jak chłoptaś się obeaził

Waldi - 5 marca 2026, 20:14:59 - *.static.play.pl
Przecież to nie pierwszy, drugi czy dziesiąty raz kiedy kibice Wisły są nie wpuszczani na stadion, do nich też nikt nie przyjeżdza

PP - 5 marca 2026, 20:16:32 - *.dynamic.play.pl
Wisła nie pojedzie na mecz bo ten szmaciany prezes Śląska nie jest w stanie zapewnić bezpieczeństwa piłkarzom i sztabowi trenerskiemu. Wieśniak od kilku dni bełkotem coś próbuje mataczyć ale szybko wychodzi że to kłamstwa. Walkower będzie dla Wisły.

xD - 5 marca 2026, 20:17:45 - *.89.113.150
Zabrzańskiej patologii też nie powinni wpuszczać. Hołota jeszcze ne zaplaciła za wielkie szkody po demolce na Stadionie Ślaskim.

szuni79 - 5 marca 2026, 20:19:00 - *.dynamic.play.pl
Jak Wisełka nie awansuje Królewski znowu się rozpłaczę jak po zwolnieniu Moskala. Co za dzieciak tak szkodzić klubowi. Będzie walkower dla Śląska i jeszcze Wiśle ukarają.

Sztama - 5 marca 2026, 20:20:27 - *.31.10.25.mobile.internet.t-mobile.pl
Trzej królowie wielkich miast -Śląsk-Wisełka-Lechia Gdańsk ...... niech mi ktoś powie po co komu te dilerskie sztamy???

Lahm - 5 marca 2026, 20:27:07 - *.215.207.194-internet.zabrze.debacom.pl
Skandal na skalę światową. Ktoś sobie rezygnuje z grania meczu z powodu widzimisię.
Oby Wisła dostała sporą karę. Mam nadzieję, że Śląsk ich pozwie o odszkodowanie.

komato - 5 marca 2026, 20:27:17 - *.centertel.pl
Śląska patologia won z polskiej piłki. Wstyd, że w XXI wieku margines społeczny może ot tak wymuszać decyzje na władzach klubu. Klubu, który jest dotowany chorymi kroplówkami w publicznych funduszy, dodajmy.

Stefan - 5 marca 2026, 20:29:07 - *.dynamic.play.pl
PZPN powinien zachęcać do jeszcze większych "opraw" meczowych, głupawych transparentów na sektorach, więcej rac zadymiających stadiony. Czy nie można iść na mecz ,usiąść na wyznaczonym miejscu i oglądać mecz bez tego całego szaleństwa. Byłem na meczach w Anglii , USA czy Hiszpanii. Siedziałem z kibicami drużyn grających na murawie i oprócz śpiewów, dopingu, oklasków nie zauważyłem "zgrzytania zębów" między nimi. U nas coś jest nie tak i zdziwienia, że na mecze w większości przychodzi 5% pojemności stadionu.

anonim - 5 marca 2026, 20:31:56 - *.interblock.pl
Bardzo dobra decyzja Wisły.Pora zakończyć tą patologię z finansowania pseudo kopaczy i różnej maści pasożytujących działaczy z pieniędzy podatników!

Darek - 5 marca 2026, 20:35:31 - *.opera-mini.net (*.112.113.84)
smutne że tylu ludzi popiera tą patologiczną sytuacje w Polskiej piłce...ale mam nadzieję ze zdecydowana większość wychowana na " piłka nożna dla kibiców" ma inne zdanie.Sląsku mam nadzieję że to początek waszych problemów...wstydzcie się

tong po - 5 marca 2026, 20:37:04 - *.191.151.238.ipv4.supernova.orange.pl
Super! śląsk ma honor wisła nie!!!

Kibic - 5 marca 2026, 20:39:55 - *.eu-north-1.compute.amazonaws.com
No to walkower dla Śląska.

hutbzik - 5 marca 2026, 20:43:46 - *.dynamic.play.pl
Przecież to Wisła Kraków jako pierwsza w Polsce, dwadzieścia parę lat temu wprowadziła zwyczaj nie wpuszczania kibiców gości na swój (wtedy) stadion. Zapomnieli wiślacy ?

Tomekk - 5 marca 2026, 20:45:10 - *.8.129.170
Brawo Śląsk, może Wisła w końcu odłoży na półkę maczety, gdzie trzymają między innymi pałki teleskopowe, gazy policyjne itd. A zaczną uprawiać honorowy sport, zatrzymali się mentalnie w lasach dziewięćdziesiątych. Misiek ich były szef, co prawie zrujnował ten klub, zrozumiał i poszedł na współpracę z policją, dzięki niemu siedzą inni ich bracia z Ruchu itp.

qwas - 5 marca 2026, 20:45:20 - *.146.20.119.mobile.internet.t-mobile.pl
Najbardziej Śląsk zaboli zwrot za bilety

piter - 5 marca 2026, 20:47:55 - *.radom.vectranet.pl
Śmieszna ta wisła . Zrobcie najpierw porzadek ze swoimi kibicami , delikatnie mowiac.

kibic - 5 marca 2026, 20:49:02 - *.polkowice.vectranet.pl
Jak ja bym sobie tak zrezygnował z pracy w dany dzień to bym się pożegnał z premią, a przywitał z naganą i ględzeniem kierownika.

Koroniarz - 5 marca 2026, 20:49:24 - *.34.170.202
hahahaha i dobrze

Maxio - 5 marca 2026, 20:51:25 - *.net.autocom.pl
Jeszcze 2 takie akcje i lecą z ligi

Marian - 5 marca 2026, 20:52:56 - *.warszawa.vectranet.pl
Śląsk ma darmowe trzy punkty. Wisła panikarze. Zabawa dzieciarni w piaskownicy.

Lusu - 5 marca 2026, 20:54:25 - *.253.214.30
Brawo Królewski!

dsd - 5 marca 2026, 20:56:48 - *.centertel.pl
To wypacza rozgrywki. Bez sensu

Olo - 5 marca 2026, 20:56:50 - *.cgnat.inetia.pl
Śląsk pieski legi, wyrzucić ich ze wszystkich rozgrywek, brawo Wisła, honor trzeba mieć a nie słuchać innych

Hess - 5 marca 2026, 21:00:34 - *.dynamic.play.pl
Ciekawe gdzie będzie grać Wisła jak stadionu nie mają.

KSS - 5 marca 2026, 21:01:48 - *.tsm.tarnobrzeg.pl
No ciekawe czy zrezygnował by z wyjazdu, gdyby mieli punkt góra dwa przewagi, śmieszne i słabe bo wie że forma pikuje w dół i nie daliby rady ich ukarać na boisku 😆😆😆

CH-G-73 - 5 marca 2026, 21:02:20 - *.unknown.vectranet.pl
Brawo Śląsk! Tak trzymać!

Salomon - 5 marca 2026, 21:02:56 - *.cgnat.inetia.pl
Obustronny walkower i obie ekipy wypad z ligi

Kxp - 5 marca 2026, 21:05:30 - *.data.lycamobile.pl
Walkower obustronny ., I slask z zakazem przy pustych trybunach na 60 meczy ligowych do tego degradacja Śląska II o 3 poziomy i na przyszły sezon -21 pkt na starcie do tego zakaz reprezentowania w pucharach europejskich do 2378/2379 roku., do tego zakaz transwerow powyżej kwoty 700zł
")")

1974 - 5 marca 2026, 21:07:57 - *.dynamic-2-waw-k-1-2-0.vectranet.pl
Będzie potężna zadyma. Wisła chce użyć broni atomowej.

Pyk - 5 marca 2026, 21:14:41 - *.go.net.mt
Wywalić Wiśle z ligi i zawiesić właściciela w prawach

wyz - 5 marca 2026, 21:16:25 - *.static.play.pl
Salomon zauważ że to prezes Wisły się boi przyjechać do Wrocławia

ZaBugiem - 5 marca 2026, 21:16:38 - *.59.87.113
To jest jakaś zmowa. Hanysy z Wrocka coś kombinują.

Byku - 5 marca 2026, 21:20:04 - *.play-internet.pl
Ilu z was wie jak było pod Radłowem? Zaatakowano Wisłę, bronili się. Ekipy atakujące też z zabawkami, rakietnice trzeba umieć obslugiwac szkoda chłopa. Nie popieram sprzętu, jednak w Polsce sporo ekip go używa, a nagonka jest na Wisłe. Od zawsze wiadomo, że ekipy krakowskie mają inne zasady. Nie wrzucajcie też wszystkich kibiców Wisły do jednego worka, w każdej ekipie w są wariaty

Band - 5 marca 2026, 21:20:44 - *.sia.telenor.net
Bardzo dobrze. Nie dla zabójców i bandytów z Wisły. Pułkarze Parmy już się przekonali o goscinosci wisly... Nie dla Wisły

wnuk - 5 marca 2026, 21:24:35 - *.dynamic.play.pl
Śląsk jest w czasie gdy Wisłą rządzili kibole. Nikt Śląska nie kupi wiedząc, kto w Śląsku rządzi.
Sądze, że jutro PZPN przełoży mecz, i zaproponuje go we Wrocławiu za 2-3 tygodnie. Dajac Śląskowi symboliczne 5 mln kary z zawieszeniem na czas teg9o meczu. Plus oczywiście zakaz wyjazdów kibiców Śląska na cały sezon - choć jak na mecz z Wisłą sprzedajecie 14.000 biletów..... To na tle Znicza w Krakowie wynik nie robi wrażenia
I Śląsk podejmie decyzje.
Moim zdaniem jedynie logiczną.
Jeśli PZPN da walkowera Śląskowi - to oceniam straty na kilkaset milionów złotych dla PZPN. Bo nikt związku poważnie już nie potraktuje.
PZPN 3 lata nic nie robił, bo było wygodnie. Teraz stracił komfort. dodatkowo jakakolwiek decyzja o wo zaburzy rozgrywki
Wisła już raz postawiła sie PZPNowi - i dzieki temu jest w Polsce liga.

Obiektywne - 5 marca 2026, 21:27:47 - *.dynamic.swiatlowod.plus.pl
Sytuacja jest dziwna. Po pierwsze to piękny gest kibiców w stronę tego by unormować zasady. Jak można zabić rodaka za klub? To tylko szmaciana piłka, regionalny patriotyzm ok ale by sięgać po białą broń? Tutaj kibice mają świętą rację. Ale czemu tego nie robią z Cracovią która tak samo uważa, że broń biała jest ok. Gdyby kibice wykluczyli obie ekipy to bym zrozumiał jako mądrą decyzję. Jeśli wykluczają jedną z ekip jest to dziwne. Tym bardziej ze strony Śląska, czy to nie oni ileś lat temu zadźgali Arkowca? Nawet chuligani na ustawkach dziękują sobie za sportową walkę. Kibice powinni się zdecydować - akceptują wszystkich nożowników albo żadnych.

Jwwjwkwoo - 5 marca 2026, 21:27:47 - *.centertel.pl
Ten cały prezes Wisły to jest oderwany, na it może i się zna ale z piłką to on nie ma noc wspólnego, ja kibicuje 30 lat i takiego cyrku nie widziałem,niech się popłacze jeszcze w tych swoich okularkach i poleci do organów- to jest piłka dla kibiców a nie dla prezesów

magmarc - 5 marca 2026, 21:27:59 - *.centertel.pl
Jutro pewnie zmięknie im rura i ogłoszą, że np. dla dobra sportu, przyjadą na mecz bojąc się walkowera. Przewaga 9pkt może zaraz stopnieć i będzie sraczka

Ja@wp.pl - 5 marca 2026, 21:29:23 - *.play-internet.pl
Na samym walkowerze i dużej karze finansowej nie powinno się skończyć!
Jeśli pozwolimy na to, to zaraz inny prezesik będzie wymuszał inne rzeczy!
Tu musi być odjęcie przynajmniej 10 punktów !
Jak chce żeby kibice byli wpuszczani to niech nimi się zajmie ! A nie będzie dyktować co mają robić inne kluby !

Odra - 5 marca 2026, 21:34:02 - *.play-internet.pl
Liczymy na powtórkę z Odrą Opole

wiking - 5 marca 2026, 21:34:13 - *.231.1.152.koba.pl
Stracą 3 punkty a Polonia Warszawa i Wieczysta już im depczą po piętach. Forma też ostatnio była słaba ale awans jednak był prawdopodobny. A tak fundują sobie syf.

Gladiator - 5 marca 2026, 21:36:01 - *.leon.com.pl
Popieram Wisłę Kraków

takitam - 5 marca 2026, 21:36:20 - *.dip0.t-ipconnect.de
To kiedy aktualizacja tabeli hehehe

Obiektywne - 5 marca 2026, 21:36:24 - *.dynamic.swiatlowod.plus.pl
Drugą sprawą jest to, że jeśli Śląsk nie potrafi zorganizować meczu to powinien go odbyć przy pustych trybunach a komisja ligi powinna zastanowić się dobrze czy powinni dostać licencję na szczebel ligi w której odbywają się imprezy masowe. No chyba, że Śląsk uwarunkował się do tego i również nie odbył wyjazdu do Krakowa. Jeśli tam byli to powinni tak samo wpuścić kibiców gości. Jak wyglądała sytuacja w tamtej rundzie? Jeżeli żaden klub nie odwiedza Wisły na jej stadionie to powinni siedzieć cicho a za walkowera dostać sporą karę ponieważ tak samo narażają Śląsk na straty, sportowe i finansowe.

wnuk - 5 marca 2026, 21:36:51 - *.dynamic.play.pl
@lahm - Śląsk nikogo nie pozwie. Przeczytaj regulamin i sprawdz czy kibiców gości można nie wqpuścić /podpowiem - TAK/, i kiedy /podpowiem - wtedy kiedy są uzasadnione okoliczności/. I Wisła prosi tylko grzecznie Śląsk i policję - by te okoliczności przedstawili...... BO ONE MUSZĄ wystąpić. Jak nie występują lub Śląsk nie chce ich podać, to Królewski chroni kibiców i piłkarzy?
bo jeśli Śląsk wie, że wyląduje wtedy UFO co zjada Krakusów i piłkarzy w strojach z gwiazdą - to powinien to ujawnić.
Tyle i aż tyle.
Królewski to chłopak spod Gorlic. Kalkulacje odkłada na bok i zaczyna zachowywać się jak foksterier. Albo zagryzie albo umrze.
Więc zyskaliście we Wrocławiu śmiertelnego wroga. A Wisłę ratowali najlepsi prawnicy związani z piłką w Polsce.
Wisle spór wyjdzie na dobre. Na pewno dlugofalowo. A długofalowo ma to być zespół o zasięgu medialnym na poziomie największym w Polsce.
A Śląsk może w tym sezonie skorzysta..... jeśli awansuje do 6tki - ten walkower będzie go zawsze prześladował. I nie ma w tym konflikcie zadnego interesu.

Kibol - 5 marca 2026, 21:38:43 - *.dynamic.play.pl
Oby im zabrakło tych 3 punktów do awansu!!!

Grubiorz - 5 marca 2026, 21:48:15 - *.centertel.pl
Żałosne co wyprawia Wisła. Oby Śląsk dostał 3 punkty.

Graffiti - 5 marca 2026, 21:48:48 - *.beskidmedia.pl
Kara dla Śląska za brak wpuszczenia kibiców Wisły. Minus dziesięć punktów w następnym sezonie i kara finansowa dziesięć milionów złotych!!!

Jasne - 5 marca 2026, 21:49:10 - *.dynamic.play.pl
Knurlewski ego jest większe od niego samego.
Chłop myśli, że jak stoi na czele I ligowego klubu to będzie rządził polska piłką

Putin - 5 marca 2026, 21:53:05 - *.31.54.6.mobile.internet.t-mobile.pl
Niech se bojkotją. Jak PZPN postawi się za nimi to cała Polska się zbojkotuje. Oni ni mają szans wygrać w tej sprawie. Nikt ich nie chce, są wyłaczeni z kibicowskiego środowiska

Hg - 5 marca 2026, 21:58:56 - *.191.0.107.ipv4.supernova.orange.pl
Aha i teraz denny Śląsk dostanie za free PTK co jest kompletnie nie fair względem Poloni Wieczystej czy Pogoni,zenada

ks1948 - 5 marca 2026, 22:05:14 - *.29.139.20.ipv4.supernova.orange.pl
Zrezygnowali bo mają przewagę pubktów i wiedzieli że mogą sobie pozwolić. W innej sytuacji by tak nie było. Walkower i kara finansowa i minus 5 punktów za kare

BI - 5 marca 2026, 22:07:41 - *.9.79.170
Kibole Legii wymyślili bojkot Wisły, bo zginął sprzętowięc z nią powiązany, a wszystkie kluby ten bojkot posłusznie wprowadzają. Śmiechu warte.

Seb - 5 marca 2026, 22:08:18 - *.cgnat.inetia.pl
Miedź też nie wpuściła Wisły ostatnio.Królewski też groził że odda mecz walkowere ale przyjechali.Miedzianka użyła takich samych argumentów jak Śląsk. Kara finansowa 50 tyś i drugie tyle w zawieszeniu jak jeszcze raz nie przyjmą kibiców Wisły.

Grundol - 5 marca 2026, 22:10:40 - *.dynamic.inetia.pl
Ciekawe co Harry Potter powie, jak na koniec sezonu okaże się, że Wiśle brakło 3 punktów do bezpośredniego awansu?

Mike - 5 marca 2026, 22:11:47 - *.centertel.pl
A u kibiców Wisły wciąż brak refleksji nad tym skąd to się wszystko wzięło. A wystarczyłoby posypać głowę popiołem.

mstw - 5 marca 2026, 22:28:35 - *.dynamic.play.pl
Niech mi ktoś wytłumaczy: czy Wisła Kraków ma teraz nałożony na swoich kibiców zakaz wyjazdowy? Jeśli nie, to Śląsk Wrocław NIE MA PRAWA nie wpuścić kibiców Wisły. W tej sytuacji dla mnie jasne jest, że będzie obustronny walkower.

tentyptakm - 5 marca 2026, 22:29:58 - *.96.133.84.ipv4.supernova.orange.pl
A Królewski nie pomyślał, że inne drużyny na tym ucierpią? Te trzy punkty, dane lekką ręką, mogą mieć znaczenie, że jakiś zespół np. nie awansuje do baraży.

Artur - 5 marca 2026, 22:31:48 - *.109.165.214
Może ktoś mi wyjaśni, o co chodzi? Dlaczego autor tego "newsa" nie pokusił się o jakieś wyjaśnienie? Na razie rozumiem tylko tyle, że Wisła oddał mecz walkowerem. Ale dlaczego?

Frey - 5 marca 2026, 22:36:59 - *.dynamic.gprs.plus.pl
Nikt Wiśle nie zabrania pełnych trybun i nikt nie zabrania grania na wyjazdach meczy piłkarskich. To jest w interesie płaczka i kopaczy z kolei gadanie o Radłowie musi wyglądać inaczej niż bronienie się. To chyba chłopaczek co jest prezesem sam staje bo stronie swoich bo się ich boi. Przecież zarabia na komplecie publiki i nie płaci za ewentualne zadymy. Wedle przepisów walkower 3-0 a po jakiś zasadach kibiców to robicie co chcecie ale bijcie się na pięści.

Auf - 5 marca 2026, 22:42:39 - *.cable-modem.tkk.net.pl
Naprawdę nie rozumiem , dlaczego nie miałby być to walkower na korzyść Wisły. Już pomijając to, kto komu kibicuje, na logikę to weźmy: drużyna Śląska twierdzi, że nie jest wstanie zabezpieczyć meczu i zapewnić bezpieczeństwa gościom, robi to bez konsultacji z policją i robi to wbrew regulaminowi PZPN. Drużyna Wisły nie jedzie więc na mecz w obawie o swoje bezpieczeństwo. Niech ktoś logicznie uzasadni ewentualny walkower i brak kar dla Śląska. Jeżeli tak się stanie, znaczy to , że w piłce rządzi nawet nie sam PZPN tylko huligani i kibole.

wnuk - 5 marca 2026, 22:43:39 - *.dynamic.play.pl
@mstw - Śląsk ma prawo nie wpuścić kibiców zespołu gości. To jest poza dyskusją. Tak samo, jak to, że MUSI mieć oczywisty powód zamknięcia stadionu dla kibiców gosci - a tego BRAK

santini - 5 marca 2026, 22:50:29 - *.skierniewice.vectranet.pl
Odebrać Śląskowi licencję na grę w I lidze.Po coś jest regulamin przyznawania licencji.Kulesza dymisja.

@Obserwato - 5 marca 2026, 22:54:49 - *.dynamic.play.pl
Przecież była taka sytuacja o której piszesz, Trnava nie chciała początkowo wpuścić kibiców Wisły, to zaraz ich UEFA postawiła do pionu. To nie PZPN

Jaro - 5 marca 2026, 23:07:03 - *.156.64.30
Walkower i jak powtórzą to do 2 ligi. Do Krakowa Śląsk nie pojechał i tragedii nie było. PZPN karał juz finansowo kluby, więc sankcja była.

WO - 5 marca 2026, 23:10:57 - *.dynamic.play.pl
Sląsk tez dostanie WO. Sprawiedliwie będzie.

Berikus - 5 marca 2026, 23:19:30 - *.248.148.240
Kulesza godoł ze Breslau tyz chyci Walkower.

xxx - 5 marca 2026, 23:24:24 - *.play-internet.pl
walkower obustronny powinien być zastosowany
Remek Jezierski słaby człowiek nie dorastający do tego stanowiska
oby nigdy w przyszlosci nie slychac go bylo w C+
Powinien co najwyzej pracowac jako szeregowy pracownik wroclawskiego ZOO

UrsusKSP - 5 marca 2026, 23:29:39 - *.jmdi.pl
Bardzo dobra decyzja Królewskiego.

NK1920 - 5 marca 2026, 23:39:45 - *.243.146.243
Cała Polska popiera Jarka. Vamos.

Tornado - 6 marca 2026, 2:16:32 - *.205.199.39.ftth.dynamic.t-mobile.pl
Naprawdę nie rozumiem , dlaczego nie miałby być to walkower na korzyść Wisły. Już pomijając to, kto komu kibicuje, na logikę to weźmy: drużyna Śląska twierdzi, że nie jest wstanie zabezpieczyć meczu i zapewnić bezpieczeństwa gościom, robi to bez konsultacji z policją i robi to wbrew regulaminowi PZPN. Drużyna Wisły nie jedzie więc na mecz w obawie o swoje bezpieczeństwo. Niech ktoś logicznie uzasadni ewentualny walkower i brak kar dla Śląska. Jeżeli tak się stanie, znaczy to , że w piłce rządzi nawet nie sam PZPN tylko huligani i kibole.
Masz człowieku święta rację. Brak zabezpieczenia i naruszenie praw podstawowych to potężne konsekwencje. Nie można od tak zabronić komuś oglądać bo tak!! Za zachowanie Śląska walkower dla Wisły i 1000000 zł. kary. Jeżeli Wisła zostanie ukarana walkowerem to zmiecie Śląsk z powierzchni ziemi - podobnie jak PZPN za brak reakcji i finansowanie klubu wbrew przepisom unijnym.

Miedziak - 6 marca 2026, 2:26:31 - *.156.64.30
Nie zapewnią bezpieczeństwa kibicom gości. A to nie sa piłkarze i sztab. Walkower dla Wisły, kara finansowa dla Śląska. Wasz prezes jak zwykle fantazjuje. Szkoda bo byliście tak blisko ekstraklasy. I to zasłużenie. Kluby karane finansowo za chwilę wpuszczałyby waszych kibiców i tak.

zorientowa - 6 marca 2026, 2:31:13 - *.play-internet.pl
To jest cyrk jakiego jeszcze chyba nigdy nie było
Jakiś prezesik z przerostem ego, chce układać klocki po swojemu, a jak mu nie dają to obraża się i strzela fochy jak dzieci w piaskownicy.
A prawda jest taka że Śląsk miał prawo odmówić przyjazdu zorganizowanej grupy z pod znaku gwiazdy.
Z tego co pamiętam Kibice Śląska też nie pojechali na mecz wyjazdowy na wiśle i świat się nie zawalił.
Więc z czego robić problem?
panie Królewski z czym do ludzi, no z czym?
a to wszystko przez rok 2016 i to co wydarzyło się na ME w Marsylii na meczu Polska-Portugalia
kumaci wiedzą kto narobił syfu, od tego się zaczęło

Qwe - 6 marca 2026, 2:42:03 - *.dynamic.play.pl
Śląsk Wrocław to anomalia i trzeba to leczyć

Qwe - 6 marca 2026, 2:43:49 - *.dynamic.play.pl
Jeszcze tylko dodam że stadion Śląska Wrocław się do niczego nie nadaje, a otwarcie mówią to działacze tamtejszego klubu pytając argumenty.

D... - 6 marca 2026, 3:01:24 - *.182.29.194.multiplay.pl
Jak Śląska nie trawię, tak tutaj zdecydowanie popieram! Nie ma na polskich stadionach miejsca dla psychicznych biegających z nożami! Ich śmiechowy prezio chce przez wywołanie skandalu zarządzać kryzysem, ale mu to nie wyjdzie: dostanie walkower i dużą karę, a Śląsk darmowe 3 punkty oraz uznanie w całej Polsce. To będzie dobry przykład dla pozostałych, jak postępować z skiszonymi. Drugi raz już potem nie zrobią tego samego, co znaczy, że pokornie zagrają resztę ligi, a nożownicy będą to sobie mogli na żywo oglądać w TVP SPORT! BRAWO ŚLĄSK!

Jk - 6 marca 2026, 6:04:16 - *.data.lycamobile.pl
Żeby w przyszłości takie rzeczy nie miały miejsca Wisła powinna mieć odjęte 10 pkt i kara finansowa inaczej może się powtórzyć

Mirek - 6 marca 2026, 7:27:53 - *.centertel.pl
Oj jaki pewny awansu prezesik żeby czasem mu 3 punktów potem nie zabrakło bo go na taczkach wywiozą a Wisła ostatnio niegra rewelacyjnie

Kibic - 6 marca 2026, 7:49:33 - *.0.199.57.static-ip.omantel.net.om
Brawo dla Krolewskiego. PZPN może załatwić raz na zawsze tego rodzaju sprawy.
3 punkty dla Wisły . DALEJ minus 3 punkty DLA ŚLĄSKA PLUS DOTKLIWA 1MLN KARY DLA. ŚLĄSKA .
Sami kibice śpiewają Piłka Nożna dla kibiców. Od kiedy to
Sprawy trybun załatwia się publicznie.
Stara gwardia nigdy by się tak nie niekompromitowala.

Sonny - 6 marca 2026, 7:51:07 - *.9.79.65
Będzie śmiesznie jak tych punktów zabraknie i wypadną z bezpośredniego awansu... A w barażach to loteria

Tomek - 6 marca 2026, 8:00:42 - *.30.102.90
Dziadki z komisji ligi i PZPN nałożą kary finansowe na kluby i już zacierają ręce, bo już będą mieli na premie dla siebie za ciężką pracę. Dziadki tylko czekają na podobne sytuacje.

Ja@wp.pl - 6 marca 2026, 8:03:34 - *.play-internet.pl
UWAGA!!! UWAGA!!!
Prezes Kulesza zapowiada oprócz kar dla Wisły, także karę dla Śląska! Cytat:
"Nie będziemy pobłażliwi. Zajmie się tym Komisja Dyscyplinarna i kary będą dotkliwe - mówi prezes PZPN Cezary Kulesza. Związek analizuje z działem prawnym możliwość o ukaraniu walkowerem zarówno Wisły Kraków, jak i Śląska Wrocław"
Za co Śląsk? Przecież Śląsk jest gotowy do gry! Śląsk nie chce żeby bandyci z nożami atakowali kibiców i za to ma być karany?
Cała Polska musi się teraz zjednoczyć, i pokazać, że w Polsce nie ma miejsca dla morderców! Musimy pokazać solidarność ze Śląskiem! Musimy pokazać że Polska piłka to my, a nie bogaci prezesi!

Dżołlen - 6 marca 2026, 8:25:53 - *.dynamic.mm.pl
Jak dla mnie powinien być...obustronny walkower :-)
Każda z drużyn po 3 pkt. "Laguna, to teraz my możemy wszystko!" :-)
Jeśli ma być cyrk, to na całego!

Kibic - 6 marca 2026, 8:37:28 - *.42.179.117.ipv4.supernova.orange.pl
Nic dziwnego. Nikt nie chce nożowników z maczetami na swoim terenie.

antek - 6 marca 2026, 8:44:22 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl
Niezłe!!! Klub decyduje na jaki mecz jedzie a na jaki nie....To właściwie rozgrywki ligowe juą nie odbywałyby się, gdyby każdy klub sam decydował gdzie, z kim i kiedy gra. Kogoś poniosło

john - 6 marca 2026, 8:44:29 - *.dynamic.play.pl
A Odra juz oświadczyła ,ze przyjmie kibiców Wisły.Nie widzi w tym zadnego problemu.

fan wisly - 6 marca 2026, 8:49:32 - *.gorlice.zicom.pl
czyli jak to bedzie wygladac jak awansujemy przeciez wieksze pol extraklasy nas nie wpusci
to beda walkowery wszyscy pojda droga Slaska

zorro - 6 marca 2026, 9:10:01 - *.internetdsl.tpnet.pl
Śląsk mógł wydać zgodę i ustalić cenę na sektor gości 8000zł od osoby. byłoby po temacie

WS - 6 marca 2026, 9:13:58 - *.unknown.vectranet.pl
Wczoraj czytałem wywiad z prezesem Śląska i wcale mnie on nie przekonał do słuszności podjętej decyzji o nie wpuszczeniu kibiców Wisły na mecz.
Myślę że PZPN powinien mocno uderzyć w Śląsk. I tu nasuwa się kilka rzeczy o których nikt nie pisze.
1. Decyzje prezesa Śląska są na szkodliwe finansowo dla klubu.
2. Kibole obarczają wszystkich kibiców Wisły za to co się kilka lat temu stało, nie ma odpowiedzialności zbiorowej.
3. Mecze piłkarskie są dla kibiców nawet dla tych co ich nie lubimy. 99% kibiców Wisły to normalni ludzie którzy lubią piłkę nożną a nie zadymy. Tych co lubią zadymy po prostu eliminować z trybun.i tu PZPN musi ostro reagować.
4. Decyzje prezesa Śląska były podjęte tylko pod naciskiem kiboli. Takie decyzje tylko rozwalają rozgrywki

olo - 6 marca 2026, 9:57:57 - *.microchip.net.pl
wisełka to takie coś, czego po ich wybrykach nie powinno się nigdzie gościć! Walkower i po kłopocie!

SSłabość p - 6 marca 2026, 10:00:01 - *.covernet.pl
Konieczne jest opracowanie i wdrożenie nowych regulacji, które będą zezwalały na użycie pirotechniki w trakcie imprezy masowej. Uważamy , że pokazy pirotechniczne w pełni kontrolowane i odpalane w porozumieniu i asyście przedstawicieli odpowiednich służb, przez odpowiednio przeszkolone osoby oraz w określonym momencie meczu, byłyby świetną alternatywą dla aktualnie zamykanych trybun czy stadionów.
Dodatkowym rozwiązaniem, jakie winnyy być wprowadzone to restrykcyjne wymogi używania tylko atestowanych, wcześniej sprawdzonych i dopuszczonych do użycia przez funkcjonariuszy straży pożarnej i policji wyrobów pirotechnicznych oraz kaucja wpłacana przez stowarzyszenie kibiców organizujące pokaz, która w przypadku jakichkolwiek szkód materialnych powstałych w wyniku prowadzonego dopingu przepadałaby na rzecz klubu. Taki pokaz zabezpieczyłbym również podręcznymi środkami gaśniczymi, a na określoną z góry ilość rac przewidział odpowiednią ilość wiader z piaskiem lub wodą, w których można by je dogasić.
Natomiast surowymi sankcjami winne być objęte chuligańskie wybryki takie jak rzucanie rac na płytę boiska / rzymskie ognie czy w widownię. W taki sposób wysokie zagrożenie i bezpieczeństwo uczestników było zachowane .
i
Podsumowując: pirotechnika może być bezpieczna- wystarczy tylko chcieć!
Jednak dopóki jakiś przepis prawny istnieje, choćby nie wiem jaki był absurdalny, dopóty należy przestrzegać prawa w tym zakresie.

Fair Play - 6 marca 2026, 10:09:22 - *.dynamic.play.pl
Zmienić regulamin z procentowego na ilościowy. Maksymalnie 200 kibiców przyjezdnych i w licencji zapis, że za każdą dewastację przyjezdnych i obsługę ochrony i policji płaci klub przyjezdnych. Amen

pg - 6 marca 2026, 10:12:08 - *.243.146.243
Zorro, przeczytej sobie regulamin, a nie dupc flyje. Cena nie moze byc wyższo niż najtańszy bilet na szpil gospodarzy.

KRAK - 6 marca 2026, 10:15:17 - *.133.136.218
Zawisza ich wpuścił i nikt nie płakał

Ja@wp.pl - 6 marca 2026, 10:27:04 - *.play-internet.pl
@WS
99% kibiców Wisły nie może sobie od wielu lat poradzić z 1% nie honorowych bandytów którzy nie chcą podpisać paktu nawet na reprezentację Polski!
Jak wy nie możecie sobie z nimi poradzić to musicie cierpieć za nich!
Nie dla kibiców Wisły na stadionach normalnych kibiców!

AOU - 6 marca 2026, 11:05:31 - *.172.86.24
@Jawp.pl Ty musisz byc na serio mocno ograniczony jesli pozwalasz bandytom na to, aby decydowali o wszystkim w pilce noznej, lacznie o ksztalcie dyskryminacji wsrod normalnych kibicow.

Barton - 6 marca 2026, 11:14:46 - *.warszawa.vectranet.pl
Wisła Kraków robi drame na poziomie "M jak miłość " lub "Klanu" :-)

Prawda - 6 marca 2026, 11:23:08 - *.play-internet.pl
Jeśli Śląsk oberwie walkower, to ma prawo a nawet obowiązek pociągnąć za sobą wszystkie kluby, które wcześniej ich nie wpuściły łącznie z poprzednim sezonem a wtedy wszystkie tabele do poprawki

WS - 6 marca 2026, 11:25:53 - *.unknown.vectranet.pl
Do Ja@wp.pl
Od egzekwowania prawa są odpowiednie organy w państwie. Piszesz o jakiś paktach kibicowskich co normalnego kibica w ogóle nie interesują. Jakieś wasze pakty to żadne prawo. Przy każdym klubie piłkarskim mamy środowisko kiboli którzy mają w d..pie prawo, liczy się tylko siła pięści, różne kryminalne powiązania (co jakiś czas można o tym przeczytać w prasie). Ja jako normalny kibic, zabrania mi się wejścia na stadion to uważasz że jest normalne a ja uważam że jest to łamanie prawa (mojego osobistego prawa)

Ja@wp.pl - 6 marca 2026, 11:41:13 - *.play-internet.pl
Lepiej żeby nie wszedł nikt, niż miałby wejść chociaż jeden nożownik morderca
Wolę żeby kibice Wisły nie wchodzili na stadion żadnego normalnego klubu w Polsce, niż miałby być zadźgany kolejny kibic w Polsce

mundi - 6 marca 2026, 11:44:09 - *.85.147.38 (*.119.184.65)
Ja Jako kibic piłki nożnej mam prawo być na każdym stadionie i nie można mi tego zabraniać . nie interesują mnie zgody, wrogowie i na jakim terenie kto ma prawo sprzedawać narkotyki.

Ja - 6 marca 2026, 11:47:45 - *.play-internet.pl
@mundi
I możesz! Przecież nie ma zakazu!
Śląsk tylko nie chciał wpuścić bandytów na sektor gości!
Bilet możesz kupić normalnie w kasie nie ma problemu!

KRS - 6 marca 2026, 12:02:01 - *.25.97.228
A kto decyduje o tym kto jest bandytom, drugi bandyta,tylko w innych barwach?

scorpio - 6 marca 2026, 12:02:33 - *.dynamic.play.pl
Podlizywanie się kibolom nie pomoże nawet Królowi.
PS
Kibolom nie kibicom bo biegi w Radłowie z kosami to nie kibice i zdradliwe pobicia w Marsylii w imię koksowego dilu to też nie kibice. A zgodnie z hasłąmi z trybun piłka dla KIBICÓW.

nOrweg - 6 marca 2026, 12:11:50 - *.163.106.212.multiplay.pl
Królewski bądź konsekwentny zrób jeszcze dwa walkowery i sruuuuu do B Klasy!!!

Dobrodziej - 6 marca 2026, 12:13:14 - *.10.69.203.ipv4.supernova.orange.pl
Ja@wp wystarczyłoby dać zakazy stadionowe do końca życia tym ze sprzętem. Nie wrzucaj wszystkich kibiców Wisły do jednego worka, byłem na kilku meczach u nich, super atmosfera, doping itd. W każdej ekipie są wariaty i tu masz rację sprzętu nie powinno być. Mają normalnych kibiców, którzy kibicują tak jak Ty swojej drużynie. W Krakowie jest inny klimat i z Pasami takie mają zabawy niestety...

Hawaj - 6 marca 2026, 12:18:31 - *.play-internet.pl
Szacunek dla prezesa . VAMOS

Melo13 - 6 marca 2026, 12:29:51 - *.205.168.80.static.3s.pl
W pierwszej kolejności powinno się zabronić klubów miejskich... nie wiem od 3 czy 2 ligi. Śląsk finansowany z środków publicznych jest jakąś kpiną. Powinny być duże kary finansowe, liczone w milionach za takie zachowanie... Ale druga strona medalu... Karę zapłacą podatnicy. Ahh

Goal - 6 marca 2026, 12:29:54 - *.centertel.pl
Gdyby Królewski choć 10% tej energii, którą wkłada w awanturę ze Śląskiem przekierował na ucywilizowanie bydła, które hoduje na trybunach to świat byłby lepszy.Ale woli hałaśliwie się wydzierać gdzie się da niż spróbować powalczyć z belką w swoim oku.

Obserwator - 6 marca 2026, 12:31:10 - *.30.47.211.mobile.internet.t-mobile.pl
Czy nazwą PZPN musi Zawsze i wciąż kojarzyć się z Piłkarskimi ZAKAZAMI i Piłkarskimi NAGANAMI?

Goal - 6 marca 2026, 12:35:40 - *.centertel.pl
Gdyby Królewski choć 10% tej energii, którą wkłada w awanturę ze Śląskiem przekierował na ucywilizowanie bydła, które hoduje na trybunach to świat byłby lepszy.Ale woli hałaśliwie się wydzierać gdzie się da niż spróbować powalczyć z belką w swoim oku.

Ja@wp.pl - 6 marca 2026, 13:13:02 - *.play-internet.pl
@KRS
normalny kibic może kupić bilet na wszystkie normalne stadiony w Polsce, po prostu idzie do kasy i kupuje, nie ważne czy jego drużyna będzie grać w Warszawie Poznaniu, Kielcach, Szczecinie czy Wrocławiu!
I często nawet grupy kibiców siadały pomiędzy kibicami gospodarzy, nawet te kluby które się nie lubiły!
Tu chodzi żeby bandytów z nożami nie wpuszczać gdyż to jest niebezpieczne!

KRS - 6 marca 2026, 13:24:23 - *.25.97.228
Ale od niewpuszczania bandytów z nożami są odpowiednie służby porządkowe, policja, a nie inni bandyci, bo tacy są w większości klubów niestety.

a - 6 marca 2026, 13:24:31 - *.49.225.5.ipv4.supernova.orange.pl
Wszystkie tego rodzaju cyrki biorą się z tego, że w tym kraju wciąż pobłaża się kibolstwu i traktuje je jak świętą krowę, bez której ponoć nie ma kibicowania...

KRS - 6 marca 2026, 13:27:54 - *.219.96.24
Zgadzam się z powyższym. Święta racja.

WS - 6 marca 2026, 13:32:26 - *.unknown.vectranet.pl
Do Ja@wp.pl
Ponosi ciebie wyobrażnia (zacznij może pisać bajki dla dzieci)
Porównujesz jakiś degeneratów biegających z maczetami po ciemnych zakamarkach z normalnymi kibicami. Ja nie widziałem żeby tacy biegali po trybunach. To Ci powiem inaczej, to wy kibole próbujecie swoje jakieś animozje przenosić na wszystkich normalnych kibiców, ustanawiać jakieś zakazy i wszyscy normalni muszą się wam podporządkować. A najgorsze jest to że klub przez wasze działania traci kasę, wizerunek.

Ja@wp.pl - 6 marca 2026, 14:19:27 - *.play-internet.pl
@WS
w którym miejscu ponosi mnie wyobraźnia, jak coś źle napisałem to powiedz gdzie, a jeśli napisałem prawdę to dlaczego mnie wyśmiewasz?
Czy normalny kibic z Krakowa nie może pojechać do Wrocławia i kupić sobie normalnie bilet w kasie ? Przecież może, zawsze!

The Fan - 6 marca 2026, 14:38:12 - *.play-internet.pl
To jest stadion Śląska a kibice z Wrocławia są właścicielem stadionu i klubu- mogą sobie jako gospodarz wpuszczać kogo chcą do albo nie. Czego nie rozumiecie?

Peto72 - 6 marca 2026, 14:48:02 - *.dynamic.play.pl
Szopka krakowska walkower dla Śląska to jest liga zawodowa a nie szpilek osiedlowy

Kapłan - 6 marca 2026, 14:50:34 - *.dynamic.gprs.plus.pl
Czekam na dziennikarza, który opisze sedno problemu: kibice Wisły Kraków to rak polskiej piłki.

ta mara - 6 marca 2026, 14:50:57 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl
Ukarać Wisłę minus 20 punktami i wysoką grzywną

Piastów - 6 marca 2026, 15:19:39 - *.dynamic.gprs.plus.pl
I beda ujemne punkty! Wisly dobry wynik dla Chrobrego🧡🖤 Glogow👍💪👏 !..

old 66 - 6 marca 2026, 15:35:28 - *.cgnat.inetia.pl
Śląsk powinien byc tak ukarany aby im w piety poszło. Zarząd klubu, który jest zakładnikiem handlarzy narkotyków mianujących się kibicami powinien podać sie do dymisji. Kara dla ŚlĄSKA odjęcie minimum 10 punktów i 10 mln zł.

WS - 6 marca 2026, 16:24:10 - *.unknown.vectranet.pl
Do Ja@wp.pl
Nie wyśmiewam ciebie tylko co piszesz nie ma żadnej logiki. Ty uważasz że każdy kibic z Krakowa który jedzie na mecz ma maczete i tylko patrzy żeby kogoś zaciukać. Uważasz że jak kibice z Krakowa wejdą na stadion Śląska to zaraz zginie ktoś zabity przez kibica z Wisły, naprawdę to jest chore co piszesz. Pisałem tutaj że 99% kibiców Wisły to normalni ludzie i ci normalni nie mogą jechać na mecz bo kibole z Wrocławia sobie tak życzą. Po prostu śląsk stał się zakładnikiem kiboli.

3-kolorowy - 6 marca 2026, 16:30:11 - *.dynamic.play.pl
Logicznie rzecz biorąc to Śląsk za niewpuszczenie kibiców gości powinien otrzymać karę finansową i ewentualnie zakaz wyjazdowy dla kibiców Śląska na 2-3 mecze, natomiast Wisła za odmowę rozegrania meczu powinna zostać ukarana walkowerem. Przełożenie meczu jest nieuzasadnione, a
obustronny walkower byłby totalnym nieporozumieniem.

Maniek - 6 marca 2026, 16:46:08 - *.dynamic.play.pl
To Wsła już nigdzie nie będzie jeżdzić czy dupa im zmięknie jak po trzech walkowerach zostaną wykluczenie z rozgrywek ba tak jest w regulaminie .No to rzeczywiście Królewski sie postawił śmiechu warte

Auf - 6 marca 2026, 19:19:02 - *.cable-modem.tkk.net.pl
Walkower na korzyść Wisły i tyle w temacie. Gospodarz nie jest w stanie gościom zapewnić bezpieczeństwa wiec walkower 0-3 dla Wisły. Następnie kara licencyjna - kilka pkt na start następnego sezonu za naruszenie regulaminu PZPN. Wisła nie może być ukarana za to że boi się jechać na mecz. To jedyna sprawiedliwość . Każda inna kara będzie kompromitacją pzpnu. Pisze to ja, kibic bezstronny z Koszalina. I tyle w temacie.

Jaro1969 - 6 marca 2026, 19:28:27 - *.eltronik.net.pl
jestescie wszyscy totalnyni glupcami przeciez polskie ligi to totalna nędza niech ci chlopcy z probówki zaczna coś pokazac a nie przewracać się przez wlasne nogi co potrzebują masażystki zeby po wielkim meczu na balety iść jedna totalna polska katastrofa

AdamG - 6 marca 2026, 19:43:22 - *.30.45.97.mobile.internet.t-mobile.pl
Wisłę zrelegować do 4 ligi i po sprawie. Po co w Ekstraklasie taki mem klub, który sobie się obraża i na mecze nie przyjeżdża.

Ja@wp.pl - 6 marca 2026, 19:43:30 - *.play-internet.pl
Zarząd klubu Śląsk Wrocław zgodnie z Uchwałą nr II/85 Zarządu PZPN, która mówi, że klub gospodarz ma prawo odmówić przyjęcia zorganizowanej grupy kibiców gości w szczególnie uzasadnionych przypadkach podyktowanych względami bezpieczeństwa. W ocenie Śląska Wrocław przedmiotowy mecz spełnia kryteria takiego przypadku.
I powinien być koniec tematu.
Wiele klubów korzystało z tej uchwały i nie wpuszczała kibiców gości, tylko prezes Wisły robi awanturę, niczym atak meczetami na Śląsk Wrocław

Putin - 6 marca 2026, 20:05:54 - *.31.54.6.mobile.internet.t-mobile.pl
Cała kibicowska Polska popiera Śląska! Brawo Śląsk i inne kluby!

Ja@wp.pl - 6 marca 2026, 20:33:47 - *.play-internet.pl
W uchwale nr II/85 jest napisane, że to klub decyduje, NIE PZPN! NIE POLICJA! NIE KLUB PRZYJEZDNY!

Bramka - 7 marca 2026, 6:47:03 - *.play-internet.pl
Grać bez gości na wszystkich stadionach przez cały sezon przynajmniej będzie spokój brak wulgaryzmów pełny stadion nie potrzebny będzie bufor dla przyjezdnych i po problemie.

major - 7 marca 2026, 8:01:22 - *.centertel.pl
Sprawa zakończy się obustronnym walkowerem i karami finansowymi. O ile Wiśle w drodze do Ekstraklasy walkower nie zaszkodzi, o tyle Śląskowi walkower może zaszkodzić. Co, gdy Śląskowi zabraknie punktu do miejsca w barażach, punktu, który mógł wywalczyć na boisku z Wisłą? Prawda jest taka, że Jezierski zaszkodził własnemu klubowi. Z czyjej kieszeni Śląsk zapłaci karę, Jezierskiego, czy wrocławskich podatników?

Normal - 7 marca 2026, 8:57:46 - *.play-internet.pl
Niech nozowniki zaloza swoja wlasna lige z brudnymi paznokciami

wert - 7 marca 2026, 9:25:51 - *.dynamic.play.pl
Brawo Wisła- dość wrocławskiej patologii w zamykaniu sektora gości. Przy okazji sprawdzić finansowanie z budżetu miasta- w Chorzowie nie można a wrocław to święta krowa pełowców?

Jaro1969 - 7 marca 2026, 11:03:33 - *.eltronik.net.pl
ludzie niech pzpn sworzy klatki 100×100 i wpuścić te bydło ,niech się naparzają do ostatnie kropli krwi a zwycięzca niech bedzie jeden co wielki prezes to lubi afery uliczne kibicowskie pranie niedorozwojów a taki chcę podejmować decyzję to jest śmiech i tradycyjne powiedzenie polacy nic sie nie stało

WS - 7 marca 2026, 12:39:01 - *.unknown.vectranet.pl
Do Ja@wp.pl
A ty dalej bronisz tego swojego śląska
1. Masz rację, klub może decydować czy na meczu będą goście, tylko musi mieć do tego twarde podstawy, czy tu takie są, raczej nie.
2. Radzę poczytać podręcznik licencyjny, tam jest napisane trochę na ten temat.
3. To prezes Śląska zdecydował pod waszym wpływem że nie będzie wiślaków na meczu. Jego działanie jest na szkodę klubu. Jak by właścicielem był prywatny inwestor to taki prezes na drugi dzień by nie pracował w klubie. Łatwo policzyć, prawdopodobnie ok. 25 tysięcy kibiców to jest ok. 500 tyś. dochodu dla klubu, i te pieniądze zostały stracone. Do tego trzeba dodać kary od PZPN.
No ale miasto daje kasę na utrzymanie to można tą kasą szastać. Panie Prezydencie Wrocławia, trzeba trochę dzięgów dorzucić bo Pan Prezes z tego co Pan mu dał to już stracił bezpowrotnie

konkurencj - 7 marca 2026, 14:31:41 - *.icpnet.pl
Zrobili wam ze Śląskiem to samo co z Wartą w Poznaniu.

Hit - 7 marca 2026, 21:01:27 - *.dynamic.play.pl
Pomijam dociekania po czyjej stronie jest racja. Ale czy pomyślał ktoś że postawa prezesa Wisły może się wiązać z brakiem kasy na ekstraklasę i taka sztraba i walkowerki wyrzucą Wisłę z pierwszej dwójki. ????

Qwe - 8 marca 2026, 7:26:33 - *.dynamic.play.pl
Mam nadzieję że wszystko się pozytywnie zaskoczy i za dwa sezony już nie będą robić cyrków przed meczem z Zagłębiem Sosnowiec, Lechia Zielona Góra czy z Podbeskidziem

Pseudonim (max 10 znaków):

E-mail:

Redakcja 90minut.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść komentarzy, które są niezależnymi opiniami czytelników serwisu. Jednocześnie 90minut.pl zastrzega sobie prawo do kasowania komentarzy zawierających wulgaryzmy, treści rasistowskie, reklamy, wypowiedzi nie związane z tematem artykułu, "trolling", sformułowania obraźliwe w stosunku do innych czytelników serwisu, osób trzecich, klubów lub instytucji itp., a w skrajnych przypadkach do blokowania możliwości komentowania wiadomości przez poszczególnych użytkowników lub całe sieci.

 

Napisz do nas