|
|
3 września 2004, 9:04:55 - Cavek
Głuszkowski winnym słabej postawy Lecha?
Bezpośrednio po meczu z Amiką do dymisji podał się fizjolog zespołu Bogumił Głuszkowski. Jak zdradził nam szkoleniowiec Lecha, specjalista odpowiedzialny za przygotowanie motoryczne zespołu, całą winę za słabą postawę Kolejorza wziął na siebie.
- Długo rozmawialiśmy z Bogusiem o przyczynach naszego kryzysu i o popełnionych błędach. Wraz z zawodnikami doszliśmy do wniosku, że przerywanie w tym momencie naszej współpracy nie jest wskazane. Zgodził się pod warunkiem, że "poważnie rozliczymy się z rzeczywistością". Wczoraj przeprowadził z piłkarzami indywidualne rozmowy. Trzeba było sobie powiedzieć prawdę. Myślę, że takie oczyszczenie moralne wszystkim nam się przyda. Nie można tylko szukać łatwych usprawiedliwień i rozglądać się na innych, ale też uderzyć się we własne piersi - mówi Michniewicz.
Porównania szkoleniowca są jak zwykle bardzo obrazowe.
- Jesteśmy słabi jak po biegunce, ale być może ten wstrząs był potrzebny, by znowu się odbudować. Osiągnęliśmy sukces dzięki pasji, odwadze, wierze i dobrym przygotowaniu fizycznym. Ten fundament się zawalił, ale jestem optymistą i wierzę, że uda się go odbudować na jeszcze wyższym poziomie. Widziałem, że piłkarze wzięli sobie do serca słowa Głuszkowskiego i jak na profesjonalistów przystało zabraliśmy się do pracy - dodaje szkoleniowiec.
W praktyce oznacza to - dwa treningi dziennie. Najpierw siłownia, potem boisko. Trenerzy Lecha zdają sobie sprawę, że w ciągu dwóch tygodni nie uda się "pacjenta" doprowadzić do optymalniej formy. Pełnych efektów kuracji możemy jeszcze nie zobaczyć w spotkaniach z Zagłębiem Lubin i Cracovią, ale na pewno drużyna prezentowała się będzie dużo lepiej niż w ostatnich pojedynkach z Pogonią, Tieriekiem Grozny oraz Amiką.
- Przy okazji chciałbym zdementować plotki, że przyczyną naszej słabszej postawy są kwestie finansowe. Byliśmy już w dużo gorszej sytuacji niż obecnie i mimo to ciężko pracowaliśmy i wygrywaliśmy, więc proszę nie traktować tego typu historii poważnie - zakończył trener.
|
źródło: Gazeta Poznańska


 |

Klozetowa - 3 września 2004, 9:12:40 - *.116.149.2 (unknown)
A mi się wydaje że winną słabej gry kolajorza jest babcia klozetowa. Wobec niej powinny zostać wycągnięte konsekwencje

di canio - 3 września 2004, 9:15:23 - *.sti.net.pl (*.168.133.139)
"- Jesteśmy słabi jak po biegunce" hyhyh Michniewicz spoko chlop  Fajne teksty rzuca w wywiadach na Canal+

Quebec - 3 września 2004, 9:45:14 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl
bo jest prostakiem di canio...

sirNick - 3 września 2004, 10:04:35 - *.219.64.34
Quebec to wymyśl coś lepszego tak poza tym może byc dla mnie i prostakiem, ale jest dobrym fachowcem jak na swój wiek.


LEO LEO! - 3 września 2004, 10:11:34 - *.160.31.100 (*.168.100.116)
Michniewicz = sazcunek!

ja - 3 września 2004, 13:47:46 - *.mofnet.gov.pl (*.6.11.22)
bla bla bla

Marlena - 3 września 2004, 15:46:46 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl
Chłopaki, bierzemy się do roboty !!! Dwa treningi dziennie da się przeżyć, a wyniki jakie już niedługo zaczniecie osiągać zadowolą wszystkich !!! I kibiców i trenerów !!! Przecież umiecie grać efektownie i efektywnie !!! Będzie dobrze !!! Najwierniejsi kibice zawsze będą z Lechem, bez względu na wszystko... Pozdrowienia dla piłkarzy i trenera !!!

Rozrywkowy - 3 września 2004, 21:28:02 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl
Panowie pilkarze odstawcie flaszki do barku na przerwe w rozgrywkach , zima jest mniej rozrywek jakos dociagniecie do konca rundy na trzezwo , poza tym nie palcie tyle fajek nerwowo przegladajac ostatni wyciag z banku ,zaoszczedzcie troszke na farbie utleniajacej wlosy a'la beckham to i wyniki przyja powoli ... :D

Sznyta - 4 września 2004, 1:02:08 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl
A ja mam w dup.e jak Lech gra i kto w nim gra.Liczy sie tylko wiara w niego!I na dobre i na zle ja Lechu kocham Cie!KOLEJORZ-DUMA WIELKOPOLSKI!

pepe72 - 5 września 2004, 12:34:03 - *.cache2.dubaiinternetcity.net (*.227.40.9)
Po wpadce z Tierekiem to w "duma" należy "m" wymienić na "p".

BENEK - 9 września 2004, 18:40:10 - *.wichrowe.net.pl (*.16.1.72)
test

|
|