[ Strona główna ]


Jedyny w swoim rodzaju Skarb Ekstraklasy - statystyki, sylwetki, kariery graczy, historie, osiągnięcia klubówSkarb I ligi - statystyki, kariery graczy, historie i osiągnięcia klubówRozgrywki regionalne 2024/2025 - od IV ligi do Klasy C !Wyszukiwarka klubów, zawodników i sędziów w serwisie 90 MinutJeśli chcesz skontaktować się z redakcją - najpierw to przeczytaj!
90minut.pl
 CLJ
 PZPN
RSSSF

 


18 maja 2005, 4:19:19 - mogiel
Sponsor ŁKS-u chce zakpić z meczu we Włocławku

- Pojadę do Warszawy, umówię się na biznesową rozmowę z przewodniczącym Najwyższej Komisji Odwoławczej panem Stankiem i zaproponuję mu... pracę w ŁKS! - mówi sponsor Łódzkiego Klubu Sportowego, Daniel Goszczyński.

- Uważam, że jeżeli go zatrudnię, to awans do piłkarskiej ekstraklasy mam zapewniony. Z goryczą stwierdzam, że w polskiej piłce najważniejsze decyzje zapadają nie w uczciwej sportowej walce, ale przy zielonym stoliku w warszawskiej siedzibie związku! To śmieszne, straszne, ale niestety prawdziwe.

- Jak ten pseudomecz potraktuje ŁKS?

- Daję ogłoszenie do prasy, radia i telewizji, że poszukujemy dobrych kabareciarzy do uczestniczenia w kabarecie, który 24 maja PZPN zorganizuje we Włocławku. Uważam, że możemy całą tę sytuację pokonać tylko śmiechem. Gotów jestem wystąpić w tym spotkaniu, podobnie jak moi biznesowi partnerzy Maciej Jędraszek i Jarosław Papis. Liczymy też na pomoc artystów słynących z poczucia humoru, takich jak panowie Skiba, Maleńczuk, Daniec, Lichtman... A niech się z głupoty PZPN pośmieje cała Polska! Przed podjęciem ostatecznej decyzji zapoznam się jeszcze z opinią prezesów Stępnia i Wróblewskiego, menedżera Chojnackiego oraz trenera Dostanicia.

- Nie widzi pan sensu, żeby do Włocławka jechali piłkarze ligowej drużyny ŁKS?

- Dokładnie tak. Ba, poszedłbym dalej i w ogóle wycofał zespół z ligowych rozgrywek. Szkoda nóg i zdrowia zawodników. Wiem, że mówię to pod wpływem wielkich emocji, ale po wyroku PZPN, zamierzam się wycofać z futbolu. Podobnie myślą panowie Jędraszek i Papis. To nasza ostateczna decyzja!

- Wcale się nie dziwię pana rozgoryczeniu, bo jako naoczny świadek przerwanego meczu, sam jestem wstrząśnięty niesprawiedliwym wyrokiem.

- Niech ktoś inny płaci za krawaty i garnitury panów z Miodowej. Ja już nie będę tego robił. Nie mam zamiaru finansować kolejnych spotkań pięciu związkowych dziadków, którzy i tak zrobią to, co będzie im wygodne. Mam tego dosyć.


źródło: Express Ilustrowany

MikiS - 18 maja 2005, 6:56:52 - *.106.176.160
Decyzja pochopna czy nie to i tak powyższa wypowiedź dokładnie ilustruje obraz nędzy i rozpaczy polskiej piłki. Ciekaw tylko jestem jak Listkiewicz teraz wybrnie z pytań o to jak PZPN pomaga Klubom i w jaki sposób działa na rzecz uatrakcyjnienia rozgrywek. To drugie im się (niestety) udało bo kabaret to znakomite określenie do wszystkich tych wydarzeń. Z drugiej strony wreszcie może obejrzymy polską piłkę ligową w telewizji publicznej, niestety w programie "Świat się śmieje".

Adam - 18 maja 2005, 7:05:39 - *.internetdsl.tpnet.pl
No to w nowej lidze jest już Wiła Kraków, Legia Warszawa, Dyskobolia Grodziska, Amica Wronki i ŁKS Łódź. Kto następy?

NoBody - 18 maja 2005, 7:41:53 - *.153.179.114
Mam nadzieję, że zmieni zdanie i się nie wycofa z ŁKSu. To co PZPN zrobił to kpina, ale Panie Goszczyński głowa do góry, jeszcze kiedyś oba łódzkie zespoły awansują i będą derby w I lidze.

Zenobiusz - 18 maja 2005, 7:57:44 - *.gazeta.pl
Zawsze mówiłem, że Liga jest dla stsrych dobrych klubów (Lech, Legia, Widzew, Wisła K., Górnik, Ruch, Polonia, Cracowia, Śląsk, Pogoń) oczywiście moga być też inni jak Korona, ale jak widze jak nasi nowi "wielcy" buduja drużyny i skąd są to tylko kpina - dość już RKS Radomska, Sokoła Pniewy, Kujawiaków i nowego drugoligowca Czeremcha i nie obrażając pana Drzymały Dyskoboli. Jak widze ile osób przyszło na HIT w Grodzisku z Legia, to mi poprostu nóż sie otwiera. (na PP na Lechu z Legią 20 tys, a tu 1/10 tego).
Ale jeżeli mały zaspakajać ambicje pseudo działaczy i biznesmenów z małych miasteczek (nikogo nie chce obrazić) to proponuje Adam mamy LIGE i lige (małą)m, w której będzie grać Czeremcho, Nowe Miasto Lubawskie i Paradyż.
PS Aby nie było wątpliwości jestem kibicem Widzewa, ale nigdy nie będzie mnie elektryzał mecz z Amicą. Zawsze ważne będzie spotkanie z Ruchem, Legią i ŁKS. I marze o tym by znowu oglądać mecze Ruchu,Śląska,ŁKS,Zagłębia Sosnowiec w I lidze,

Lewar - 18 maja 2005, 8:29:16 - *.dbln.cable.ntl.com
Pa, pa. Goszczyński i kumple. Płakać po was nikt nie będzie. Pamiętaj Goszczyński, że gdyby Lech wam nie podarował punktów to teraz miałbyś derby w Głownie z ŁKS w III lidze... Więc przestań to płakać jaki to ŁKS jest uczciwy i cacy a reszta jest be...
TYLKO WIDZEW ŁÓDŹ!

troy - 18 maja 2005, 8:33:14 - *.51.245.186
Zenobiusz: uważam to rozumowanie za fałszywe. Faktycznie niektóre kluby z małych miast mają długą, choć nie pierwszoligową tradycję. Z drugiej strony chlubienie się dwudziestotysięczną publicznością na jednym meczu w całym sezonie w całej lidze to przecież absurd. Ta liga nie jest po to by kilku pasjonatów z Warszawy, Łodzi czy Wrocławia miała zajęcie przez dwie godziny raz na dwa tygodnie (o ile nie ma śniegu i jest jasno na dworze).

Teo A - 18 maja 2005, 8:46:23 - *.derbigum.pl
Brak słów... trzeba bedzie się chyba przejechać na Miodową... - Łódzki Klub Sportowy -

Adam - 18 maja 2005, 8:53:45 - *.internetdsl.tpnet.pl
Zenobiuszu ja tylko nawiązuje do informacji o ewentualnym wykluczeniu klubów G-4 z ligi. Ale na marginesie, co rozumiesz przez stare kluby? Czy Włocławek to dla ciebie małe miasteczko? Ja jestem kibicem Legii i też wole mecze z Lechem, Widzewem, Wisłą, Górnikiem, Ruchem, ŁKS-em niż z Amicą, Dyskobolią, Górnikiem Łęczna. Ale co zrobić jak stare firmy są źle zarządzane, to po prostu potrzebne są nowe. Tylko konkurencja może dać lepszą ligę. Na marginesie:
1. Włocławek ma mniej więcej tyle mieszkańców co Chorzów,
2. Ruch Chorzów powstał w małym miasteczku Hajduki Wielkie.
3. 30 lat temu Widzew był nowym klubem bez kibiców, który podniecał kibiców mniej więcej tak jak Start Łódź.
więc nigdy nie mów nigdy.

Adam - 18 maja 2005, 9:07:04 - *.internetdsl.tpnet.pl
KU******** nie wiem co to jest macyzja? ;)

kubik - 18 maja 2005, 9:13:46 - *.szczecin.sdi.tpnet.pl
macyzja? też nie wiem, ale to bardzo interesujące słowo może pochodzić od zbitki słów MĘSKA oraz DECYZJA...

max - 18 maja 2005, 9:14:16 - *.elektron.ds.polsl.gliwice.pl
ooo co tu chodzi?? z tym wszystkim.

Gerd - 18 maja 2005, 9:14:56 - *.bpl.vectranet.pl (*.13.227.226)
Oj, co ja widzę, prezes Misio Listek prześcignął w dokonaniach swojego mistrza którego zwalczył-pana prezesa Dziurowicza. I szkoda, że największy prześmiewca pezetpeenu poszedł z Misiem na ugodę w czasie, kiedy trzeba jak najwięcej dowalać do pieca dziadkom z Miodowej!

ZabaGieKSa - 18 maja 2005, 9:21:53 - *.chello.pl
Ja nie wierzę że to wszystko nie zostało zmoderowane...
PZPN to jeden wielki skandal...

guzik - 18 maja 2005, 9:25:21 - *.bielsko.dialog.net.pl
Panie Goszczyński pomysł z kabaretem trafiony w 10!!!
a ja bym jeszcze zaproponował "komisje śledczą" w sejmie na temat PZPN - wtedy mielibyśmy dopełnienie tego kabaretu ;-) pozdro

Zenobiusz - 18 maja 2005, 9:50:46 - *.gazeta.pl
DO Adama, wiem sam przez 10 lat grałem w Starcie (III lidze, a nie w V jak teraz) i nie chodzi mi o to, że Włocławek to małe miasto, ale bardziej chyba o tradycje (choć jak powiedzaiła klasyk "rodzi się nowa świecka tradycja" i trzeba budować ja przez wiele lat) coć może za 25 lat ktoś powie, że klasykiem ligi jest mecz Korony z Kujawiakiem, a kiedyć za taki klasyk uważano mecze Garbarnii.
Bardziej chyba chodzi mi o tych działaczy, co budują kluby bez zaplecza, bez młodzieży, oparte na starych wyjadaczach. I jeżeli na Widzew i Legie przychodzi co roku duża liczba zdolnej młodzieży to kto i skąd ma przyjśc do Czeremcha.

Darek - 18 maja 2005, 9:57:37 - *.devs.futuro.pl
Do kibiców Widzewa.
Przypomnijecie może młodym kibicom internetowym ile lat graliście w I lidze !!!
Czy przywłaszczanie sobie takiego określenia "stary klub ligowy" nie jest przypadkiem oszustwem !!! ŁKS mógłby faktycznie tak twierdzić, ale czy Widzew na pewno ???
Pamiętam jak jeszcze w latach 70-tych graliście w III i II lidze.
Gdybyście nie chcieli pochwalić się wyczynami swego klubu to ja to pokrótce opiszę:
1948 - gra w I lidze (1 sezon) i spadek;
1955-58 występy w A-klasie;
1976 - powrót do I ligi;
Później sukcesy (era Bońka, oraz Smudy)
Jednak chyba sami przyznacie, że w historii rozgrywek niewiele "zapisaliście" stron piłkarskich:-)))
Proszę by nie pisać kłamliwie o starym pierwszoligowcu w przypadku Widzewa.
W latach 70-tych kibiców przywożono Żukami, Nysami na stadion. Ludzie Ci nie rzadko przychodzili na mecze w gumofilcach:-)))))
Pozdrawiam, Darek z Warszawy (kibic Legii, symaptyk Pogoni, Polonii, Śląska, Ruchu, ŁKS-u i wielu klubów naprawdę z historią.

CuCu - 18 maja 2005, 10:03:07 - *.internetdsl.tpnet.pl
Prawda jest taka, że w Polsce nie ma uczciwej piłki, a przynajmniej jest jej niewiele. Skoro PZPN bierze w łape, robi przekręt na przekręcie, skoro Podkarpacki ZPN za wstawiennictwem "biznesmenów" z Heka dostosowuj do ich potrzeb terminarz, a sędziowie biorą po 20 tysięcy to co się dziwić

AnB - 18 maja 2005, 10:18:19 - *.netia.com.pl
Darek. nie kompromituj się... dla mnie farsa ze strony pzpn. jedni mówią: sędzia wypaczył wynik, drudzy: tak, ale to niczego nie zmienia. mecz powinien byc powtórzony od początku, po 11tu. i koniec tematu! smierdzaca sprawa jest. pomysl z kabaretem super! fajnie, że nawet wasi wrogowie potrafią odróznic farse od prawdy; nie fajnie, i szkoda ze nawet w takiej sytuacji pisze taki darek o Widzewie zle. chyba nie w tym miejscu jest czas na takie teksty. tym razem jestem po stronie lks-y. TYLKO WIDZEW!!!!! i jescze jedno: po co "kibice z dużych miast" piszą takie idiotyzmy, że I liga nie dla wiosek? totalna bzdura. to co, taki włoclawek ma sie na poczatku ligi polozyc i pokornie czekac az spadnie? sosnowiec, wloclawek, kielce, Chorzów, bytom - mista o podobnej ilosc mieszkancow. jakosc nikt nie wyzywa kibicow "starszych" klubow. kompleksiki?

Fulko - 18 maja 2005, 10:24:21 - *.69.80.13
Rozumiem rozgoryczenie, bo ta decyzja to SKANDAL oczywisty!
Jestem kibicem Widzewa ale nie wyobrażam sobie wycofania z rozgrywek Łódzkiego Klubu Sportowego!
A pomysł aby zagrał Papis, Skiba i Maleńczuk uważam za przedni! Jeśli ma być kabaret to niech to będą profesjonaliści!
Derby dla Widzewa, ale po walce na boisku - nie interesuje mnie wycofanie ŁKS i walkower!

Gars - 18 maja 2005, 10:29:42 - *.icpnet.pl
do Zenobiusza. Wiesz stary, ja jednak wolę oglądać dobrą piłkę w wykonaniu Dyskobolii (która też sobie liczy 80 lat), niż koninę w wykonaniu Ruchu, ŁKS czy innych Katowic. A mecz Dyskobolii z Legią był najlepszym w ostatnich trzech latach, jaki widziałęm w Polsce. I nie obchodzi mnie to, że bezpośrednio na stadionie oglądało go 4 tys. widzów.

Adam - 18 maja 2005, 10:36:31 - *.internetdsl.tpnet.pl
Panie Darku przesadził pan z tymi kartami histori. Nie twierdzę, że Widzew jest starym pierwszoligowcem, ale tych kilka tytułów MP i półfinał Pucharu Europy to jest coś, co dało Widzewowi miejsce w historii i to wcale nie takiej najnowszej (jeżeli chodzi o piłkę).

s77 - 18 maja 2005, 10:47:13 - *.gorn.polsl.gliwice.pl
Łódzki Klub Sportowy nie jest zabawką w rękach obecnych pseudo-prezesów. To klub , który istniał jak nie było ich na świecie i będzie istniał, gdy oni zmienią branżę (targowiska, rolnictwo).
Jakkolwiek decyzje PZPN nie mają zazwyczaj wiele wspólnego ze zdrowym rozsądkiem, to uważam, że robienie kabaretu z meczu ligowego drużyny ŁKS to skandal jeszcze większy od decyzji PZPN.
Pokażcie klasę i postarajcie się zremisować we Włocławku a nie ośmieszać tradycję w imię walki ze stakiem leśnych dziadków .

s77 - 18 maja 2005, 10:50:08 - *.gorn.polsl.gliwice.pl
Łódzki Klub Sportowy nie jest zabawką w rękach obecnych pseudo-prezesów. To klub , który istniał jak nie było ich na świecie i będzie istniał, gdy oni zmienią branżę (targowiska, rolnictwo).
Jakkolwiek decyzje PZPN nie mają zazwyczaj wiele wspólnego ze zdrowym rozsądkiem, to uważam, że robienie kabaretu z meczu ligowego drużyny ŁKS to skandal jeszcze większy od decyzji PZPN.
Pokażcie klasę i postarajcie się zremisować we Włocławku a nie ośmieszać tradycję w imię walki ze stakiem leśnych dziadków .

levy - 18 maja 2005, 11:00:05 - *.153.161.122 (*.48.1.41)
prawda jest taka, że ta cała liga to jeden wielki przekręt!!!!, a to całe pieprzenie o zasłużonych klubach z wielkich miast to bzdury, jest wiele drużyn z mniejszych miast które wpisane są w mapę ligową!!!!! i czy to oznacza że drzwi extraklasy są dla nich zamknięte????
co innego jak przychodzi KIBIC FOOTBOLOWY Z WIELKIM SZMALEM i tworzy klubik bez juniorów itd.
ŁKS jestem z Wami,
Arka Gdynia

Fulko - 18 maja 2005, 11:30:42 - *.69.80.13
Ale jeśli wyjdą i będą walczyć (w motywację NIKT nie wątpi) to remis jest (jednak chyba) nieosiągalny!
A taką postawą (fakt że szlachetną!) tylko by zatwierdzili słuszność decyzji dziadków miodasów! A cba nie jest tajemnicą,że z tą SKANDALICZNĄ decyzją się nikt nie zgadza!

Darek - 18 maja 2005, 11:34:17 - *.jmdi.pl
Prawdziwy Darek jest tylko jeden
Aco do tematu, to PZPN - szkoda słów...

Magu - 18 maja 2005, 11:34:54 - *.tkdami.net (*.17.3.160)
Zgadzam sie z Zenobiuszem, nie cierpie druzyn bez tradycji i prawdziwych kibicow...popatrzcie na frekwencje niektorych 1 ligowcow, zenadaa.
Do twojej listy dorzucilbym Radomiaka, i moznaby grac.

gyl - 18 maja 2005, 11:37:21 - *.adsl.inetia.pl
A ja się nie dziwię nerwom P. Goszczyńskego, utrzymuje klub za Swoje Własne pieniądze a leśne dziadki z PZPN go po prostu okradają i z kasy i z satysfakcji, którą powinien mieć z prowadzenia ŁKS. Mam nadzieję, że jednak z Nami zostanie.
TAk czy inaczej, decyzja NKO to skandal!!! Miodowa w takiej formie powinnajka najszybciej zniknąć bo hamuje rozwój i uwstecznia polską piłkę...

RKS MOTOR - 18 maja 2005, 11:56:05 - *.chello.pl
A będą grali bracia Wójcikowie z kabaretu Ani Mru Mru ??? Słyszałem że dobrzy są w te klocki

Mazdamer - 18 maja 2005, 12:07:23 - *.toya.net.pl
Do Darka: "Jednak chyba sami przyznacie, że w historii rozgrywek niewiele "zapisaliście" stron piłkarskich:-)))"
Tutaj troche przesadzasz... Jesli te osiągnięcia:
Mistrz Polski:1981, 1982, 1996, 1997
V-ce Mistrz Polski:1977, 1979, 1980, 1983, 1984, 1995, 1999
Puchar Polski:1985
Superpuchar Polski:1996
Półfinał Pucharu Europy:1983
Udział w Lidze Mistrzów:1996
Zdobywca Pucharu Intertoto:1976, 1982
to malo, to sorry kolego. Przypominam, ze od 9 lat zadna druzyna nie dostala sie do fazy grupowej LM - ostatnim byl WIDZEW.

goldi - 18 maja 2005, 12:10:55 - *.devs.futuro.pl (*.59.170.155)
Zgadzam się z nim tyo głupota grac w 7 przeciez przy 7 zawdoniakch mecz sie przerywa a oni chca go konczyc. Kujawiak, Korona Kielce, Arka Gdynia te 3 drużyny załtwiaja sprawy przy zielonym stoliku. Jak kujwiakowi i koronie przyszło grac ze soba to był remis. odebrac im 10 pkt zadna z tych druzyn nie zasługuje na 1 lige. 1 liga dla Jagielloni, Widzewa, Podbeskidzia w barazach Zagłębie Sosnowiec

cixem - 18 maja 2005, 12:16:24 - *.internetdsl.tpnet.pl
do gyl nie hamuje i nie uwstecznia, ale dazy do jednego celu jakze dla dzialaczy pzpn korzystnego: polska pilka nozna bez pilkarzy kibicow klubow ale za to z cala rzesza dzialaczy i sedziow. taka rzeczywistosc, kto ma wyzej uklady ten jest nietykalny. wystarczy jeden telefon notabla i czarne staje sie biale.
jedyny ratunek to mail do osamy z namiarami na siedzibe pzpn.

illninio - 18 maja 2005, 12:27:56 - *.149.246.26.zdnet.com.pl
Pomimo faktu ze jestem sympatykiem druzyny za miedzy czyli Widzewa chcialbym wyrazic calkowite poparcie dla dzialania pana D. Goszczynskiego sponsora LKS. Bo skoro pilkarska centrala robi sobie kabaret to dlaczego sam sponsor ma tego nie zrobic skoro ma przyklad z gory. Decyzja Pzpn jest nastepnym wielkim skandalem w przeciagu kilku tygodni, szkoda tylko ze marnuja oni nerwy kibicow i sponsorow ktorzy laduja wielka kase w kluby. Rozgonic to towarzystwo w pizdu.Listkiewicz Stanek i Kolator zastanowcie sie co robicie bo wreszcie nasza pilka umrze za waszych rzadow!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Maxxman - 18 maja 2005, 12:39:45 - *.internetdsl.tpnet.pl
Jest jedno honorowe wyjście z sytuacji. Honorowy klub wystawiłby przeciw ŁKSowi również 7 piłkarzy i dokończyliby mecz. Niestety tym razem jest to tylko "Kujawiak - Hydrobudowa" i pan Baniak Bogusław...

ligowy - 18 maja 2005, 12:47:16 - *.veranet.pl
to jest farsa co robi PZPN - zajęli by się edukacją sędziów... a nie ustawianiem wyników
[OT] nie mam nic przeciwko klubom z mniejszych miast, to nie powinno dyskwalifikować, podobnie jak historia klubu - jeśli klub jest dobrze prowadzony, ma sukcesy jak Groclin, Amica czy Korona to czemu by nie miał grać w ekstraklasie
- były też w historii takie twory, które nie przetrwały Sokół/TM Pniewy (Tychy), czy łączenie klubów Lechia Gdańsk/Olimpia Poznań, fuzje klubów z Bydgoszczy czy Włocławka - to wprowadza jedynie zamieszanie i dezorientację kibiców - takie kluby nie mają swojej tożsamości

Sniff - 18 maja 2005, 12:47:43 - *.toya.net.pl
Cały swiat juz sie z nas smieje i dobrze, nie bedzie kabaret niech sie smieja jeszce abrdzoeij. Moze wtedy Panowie Listkiewicz, Stanek, Kolator i cala banda tych starych ramoli i pijawek wreszcie zrozumie ze sa persona non grata w Polskim futbolu.
Przestepcy Zrzeszeni Przeciwko Nam !!!

melon - 18 maja 2005, 12:49:13 - *.internetdsl.tpnet.pl
Do AnB-sprawdż ilu mieszkańców ma Sosnowiec i nie wypisuj bzdur o podobnej liczbie w Chorzowie i Włocławku.

AnB - 18 maja 2005, 13:31:16 - *.netia.com.pl
kolego Melonie.Sosnowiec ma ok 240tys, Chorzów i Włocławek po 120tyś. dla mnie to podobna wielkosc, tak samo jak na równi traktuję np. Szczecin (coś ok. 420-450tyś) i Łódź (800tyś). czepiasz się szczegółów. jeśli uraziłem Twoją dumę, to sory, Sosnowiec jest bardzo duzym i przepięknym, 200tu letnim miastem. większości osób kojarzy się dobrą ekipą kibiców i dosyc mierną drużyną (obecnie). i jeszcze z Huta Anna. luzu troche Ci potrzeba!

daras - 18 maja 2005, 13:46:18 - *.chello.pl
goldi widze ze masz niezłe znajomoscie ze tak wszystko wiesz, a jak nie wiesz to nic nie pisz ... bo nie ma z was nikt pojecia o kupowaniu meczy a kazdy pisze głupoty jakby wiedział wszystko na temat 2 ligi , idiotyzm

darco - 18 maja 2005, 14:10:18 - *.forweb.pl
Panie daras: a co sam pan handlowałeś meczykami?

darco - 18 maja 2005, 14:17:13 - *.forweb.pl
panie daras w takim razie oświeć nas jak to się robi.
A czy wyjaśni mi ktoś czemu na stronie pzpn nie można się swobodnie wypowiedzieć ani skomentować wydarzeń? celowe działanie?

pawlo - 18 maja 2005, 15:06:16 - *.telpol.net.pl
sosnowiec liczy sobie panowie ponad 290 tys mieszkancow w tym wielu prawdziwych kibicow

maciey - 18 maja 2005, 15:07:54 - *.pixs.philips.com
najsmieszniejsze jest to, ze o ile dobrze pamietam to PZPN sam lamie swoj regulamin. Regulamin stanowiacy, ze przerwane mecze, jesli nie maja byc zweryfikowane przy zielonym stoliku, to musza byc zagrane od poczatku, a nie od punktu, w ktorym gra zostala przerwana.
Mala lekcja historii - ja jestem kibicem Gornika Zabrze (i Piasta na dokaldke), wiec dobrze pamietam, jak w 1994 roku, kiedy Gornik walczyl o mistrzostwo, to gral na wiosne z Gieksa na wyjezdzie. I nagle bach, i zgasl jeden z masztow oswietleniowych. Bylo juz wtedy okolo godziny gry za nami, a mecz zostal przerwany. Gornik wygrywal wtedy 1-0. Jednak PZPN nakazal powtorzyc mecz... od poczatku W powtorce poszlo nam juz gorzej i zremisowalismy 1-1. Kto wie, moze gdyby Gornik wtedy wygral, to moze w 1994 roku mistrzostwo wrociloby do Zabrza.

aaa - 18 maja 2005, 15:22:03 - *.51.194.62
ja na miejscu ŁKSu nastrzlał bym sobie ze 30 samobójów żeby wynik poszedł w świat i FIFA zaiteresowała sie PZPNem :]

szallik - 18 maja 2005, 15:54:38 - *.crowley.pl
a może niech oba kluby nie wyjdą na murawę? i niech się pzpn martwi komu przyznać walkower.

KIBIC - 18 maja 2005, 16:27:59 - *.internetdsl.tpnet.pl
Szkoda ciągle wyjaśniać co robili piłkarze łks-u (kartki niepodważalne przez nikogo)a spnsorzy przed rundą wiosenną mieli się wycofać teraz mają okazje i wokół siebie troche szumu narobić.Szkoda tych dla których ŁKS coś znaczy wystawiając drużyne cyrkowców to wstyd.

ZAGŁĘBIAK - 18 maja 2005, 17:02:33 - *.zagorze.net.pl
Do AnB !!
Mam nadzieję Drogi Kolego że już niedługo "Moje" ZAGŁĘBIE udowodni swoją "mierność" w spotkaniu z twoją ukochaną drużyną ;)
POZDRO DLA ZAANGAŻOWANYCH !!!

ZAGŁĘBIAK - 18 maja 2005, 17:09:21 - *.zagorze.net.pl
A jeśli chodzi o meritum sprawy, to każda kadencja kiedyś końca dobiega, nie ominie to również PZPN-u. Wtedy będzie można rozliczać "miodowych ludków" ze swojej kilkuletniej "pracy".A skoro cyklicznie podejmują takie a nie inne decyzje(czytaj- wałek na wałku) to dla wielu z Nich przyszłość rysuję sięw całkiem fajnych kolorach ;)

bolo - 18 maja 2005, 17:45:57 - *.internetdsl.tpnet.pl
Brak honoru ze strony działaczy Łks, trzeba po męsku przyjąć ostateczną decyzję, przyjechać do Włocławka i zagrać mecz. A, że dędzie was 7 to trudno, trzeba było grać fer. Niektórzy piszą, że kluby nie pracują z młodzieżą, a w Kujawiaku są grupy we wszystkich kategoriach wiekowych.
Co do wychowanków to mam pytanie czy Żurawski jest wychowankiem Wisły Kraków - nie, Saganowski Legii - nie, Jeleń Wisły Płock też nie. Więc nie piszcie, że niektórzy działacze "robią" piłkę i kupują "gotowych" piłkarzy; tak robią wszyscy inwestujący w sport - bo piłka nożna to też biznes i bez piniędzy ani rusz.

spl - 18 maja 2005, 19:00:39 - *.retsat1.com.pl
Bolo co ty piszesz za glupoty!JEZELI ROBIA SOBIE Z CIEBIE JAJA TO TY CHCESZ BYC POWAZNY?ŁKS powinien odstawic taki kabaret jak odstawia pzpn i kujawiak!Przez takich ludzi jak misie z miodowej i baniak to sponsorzy traca checi do inwestowania w pilke!
Sprawa do UEFA

Piwer - 18 maja 2005, 20:14:26 - *.164.130.170
KIBIC skoro kartki były niepodważalne to dlaczego zawiesili Rutkowskiego i uznali jego poziom sędziowania za zły w przekroju całego meczu?! Dlaczego większość kartek była za "niesportowe zachowanie" (4 za żekomą dyskusję i 1 dla Niżnika na koniec za Bóg wie co)? Więc nie gadaj że kartki były "niepodważalne".
bolo brak honoru to tu mozna zarzucić ale działaczom Kujawiaka pzpn-owi i senatorowi SLD. Mówisz o grze "fer". To powiedz dlaczego godzicie się na takie rozstrzygnięcie skoro komisja która rozpatrywała wniosek ŁKS odnośnie sędziowania uznała że nie stało ono na odpowiednim poziomie, a później NKO ni z tego ni z owego wydaje zupełnie inną decyzję w oparciu, o zgrozo, o raport zawieszonego obserwatora i list senatora z ramienia SLD!?
Możesz być pewny że to ŁKS w tym przypadku jest jedyną drużyną która gra "fer". Ciekawe czy powiedziałbyś "no to trudno" gdyby to Kujawiak musiał grać w ?! Szczerze w to wątpię.
Co do decyzji to nie oparta była ona na żadnych logicznych przesłankach, więc podłożem do jej podjęcia musiały być nieudolność lub układy (każdy może sobie sam sobie dobrać odpowiednie słowo).
Co do działań sponsorów to nie dziwię im się bo zainwestowali w klub duże pieniądze a teraz boleśnie przekonali sie że to nie ma sensu. Może powinni zainwestować w "fryzjera" i Baniaka wówczas nawet juniorami i w 7 ŁKS nie miałby problemów z wygrywaniem.

bolo - 18 maja 2005, 21:39:16 - *.internetdsl.tpnet.pl
Do spl i Piwer dlaczego uważacie, że Kujawiak nie ma honoru, przeciez to nie zawodnicy ani działacze , ani kibice nie przerwali meczu, więc dlaczego Kujawiak ma być pokrzywdzony rozgrywaniem meczu jeszcze raz od początku skoro go wygrywał i miał druzgocącą przewagę.
Co do inwestowania w futbol - to znaczy że sponsorzy mają teraz pretekst (obrażają się) i wycofują ze sponsorowania drużyny. Chodzą słuchy, że już wiosną zamierzali zrezygnować ze sponsorowania tej drużyny (jak okazało się, że nie ma szans na awans do I ligi.) Niektórzy myślą, że jak są z większego miasta to im się I liga należy, a nowi konkurenci do walki o awans powinni sie pytać "czy możemy z wami wygrać"?

antyPiwer - 18 maja 2005, 22:59:57 - *.toya.net.pl
byłeś na meczu Piwer ze sie na ten temat wypowiadasz?
bo glupoty pleciesz....
Niznik dostal 2 zolta za odkopniecie pilki po gwizdku....
jak najbardziej sluszna kartka, tak samo jak inni zawodnicy.
Sek w tym ze powinien pokazac ze dwie tym z Wloclawka a tego nie zrobil. mecz byl ostry, momentami wrecz brutalny...

Beny - 19 maja 2005, 0:21:53 - *.toya.net.pl
bolo w tym artykule masz fragment mówiący o sposobie jakże "honorowym" załatwiania spraw prze kujawiaka.
http://miasta.gazeta.pl/lodz/1,35137,2716054.html
Co do Piwera to ma koleś sporo racji. Nie zgodzę się z tym że Niżnik dostał kartkę za nic, ale nie powiem też że mecz był brutalny, ostry tak ale nie brutalny jak mówi antyPiwer. Byłem na meczu i mam spore wątpliwości co do kartek które dostali Sierant i Golański. Faktem jest że sędzia szastał kartkami tylko w jedną stronę i gdyby był obiektywny to obie drużyny powinny kończyć mecz w uszczuplonych składach.

Marcoos1 - 19 maja 2005, 2:55:30 - *.p.lodz.pl
Powiedzcir ile bylo meczy, w ktorych sedzia pokazal nieslusznie kartke lub nie uznal gole itd. Ostatnio jest glosno o meczu Wisla K - Pogon. Czy dlaego, ze sedzia nie podyktowal karnego (Majdan sam powiedzial ze chyba byl faul) mecz bedzie powtorzony?? NIE!! Wiec daczego mieliby powtorzyc mecz Kujawiak od poczatku i anulowac dezycje sedziego. Mecz jest dokoanczany dlatego ze sedzia nie powinien go konczyc i ŁKS powinien dograc mecz do konca. Z winy sedziego nie dknczono meczu wiec teraz bedzie dokonczony a nie powtorzony. Gdyby sedzia dokonczyl mecz to mowionoby, ze sedzia pokazal za duzo kartek ale o powtorzeniu nie byloby mowy

j.f. ŁKS - 19 maja 2005, 7:12:33 - *.toya.net.pl
Jedziemy do Włocławka. Trzeba pokazać, że nie puścimy tego tak łatwo! Kto żyw, do Włocławka!! Co będzie to będzie. PZPN niest organem nieudolny i skompromitowanym...
ŁKS 1908 Łódź

Pseudonim (max 10 znaków):

E-mail:

Redakcja 90minut.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść komentarzy, które są niezależnymi opiniami czytelników serwisu. Jednocześnie 90minut.pl zastrzega sobie prawo do kasowania komentarzy zawierających wulgaryzmy, treści rasistowskie, reklamy, wypowiedzi nie związane z tematem artykułu, "trolling", sformułowania obraźliwe w stosunku do innych czytelników serwisu, osób trzecich, klubów lub instytucji itp., a w skrajnych przypadkach do blokowania możliwości komentowania wiadomości przez poszczególnych użytkowników lub całe sieci.

 

Napisz do nas