[ Strona główna ]


Jedyny w swoim rodzaju Skarb Ekstraklasy - statystyki, sylwetki, kariery graczy, historie, osiągnięcia klubówSkarb I ligi - statystyki, kariery graczy, historie i osiągnięcia klubówRozgrywki regionalne 2024/2025 - od IV ligi do Klasy C !Wyszukiwarka klubów, zawodników i sędziów w serwisie 90 MinutJeśli chcesz skontaktować się z redakcją - najpierw to przeczytaj!
90minut.pl
 CLJ
 PZPN
RSSSF

 


18 lipca 2005, 18:48:37 - elenril
Widzew i Polonia Bytom otrzymały licencje

Komisja ds. Licencji dla klubów II ligi PZPN przyznała w poniedziałek Polonii Bytom oraz Widzewowi Łódź licencje na grę w drugiej lidze w sezonie 2005/06.

Bytomski klub do czasu zakończenia prac modernizacyjnych związanych z dostosowaniem do przepisów PZPN własnego obiektu (stadion przy ulicy Olimpijskiej w Bytomiu) będzie rozgrywał mecze na stadionie Piasta Gliwice.

W wyniku tegorocznego procesu licencyjnego uprawnień do występów na zapleczu Idea Ekstraklasy nie uzyskały trzy kluby: Świt Nowy Dwór Mazowiecki, Drwęca Nowe Miasto Lubawskie oraz GKS Katowice. Zespołom, którym odmówiono przyznania licencji przysługuje prawo złożenia odwołania do Komisji Odwoławczej ds. Licencji PZPN w terminie czterech dni od daty otrzymania uzasadnienia decyzji pierwszej instancji.

W związku ze stwierdzeniem prawdopodobieństwa naruszenia praw członków PZPN przez Widzew Łódź Prezydium Zarządu PZPN podjęło w poniedziałek decyzję o skierowaniu do Wydziału Dyscypliny PZPN wniosku o pilne przeprowadzenia postępowania dyscyplinarnego w sprawie uznania przez Widzew przejęcia wszelkich aktywów i pasywów (m.in. roszczeń wierzycieli) związanych z przekształceniami w łódzkim klubie, które miały miejsce jesienią ubiegłego roku.


źródło: PZPN

tymon - 18 lipca 2005, 18:50:19 - *.gl.digi.pl
No i bardzo dobrze!!!!!! Powitamy naszych braci jak najlepiej bedzie sie dalo!!
Piast-Polonia-Oderka!!!

londo - 18 lipca 2005, 19:10:55 - *.chello.pl
Ciekawe, kto zapłaci milionowe długi Widzewa? Największym oszustem polskiej piłki jest rudy Zbigniew - cały czas członek Zarządu PZPN, najlepszy kumpel prezesa i wiceprezesa PZPN. To on stoi za wszystkim aferami. Teraz kręci aferą z sędziami. Może mu się uda spuścić Piasta do III Ligi a w jego miejsce Szczakowiankę i w ten sposób PZPN nie musiałby płacić 9-cio milionowego odszkodowania Szczaksie. W dalszych planach jest wymanewrowanie Arki Gdynia i wstawienie do I Ligi na jej miejsce Widzewa. Niedoczekanie oszuście!!!

Bogdan - 18 lipca 2005, 19:18:22 - *.rev.vline.pl (*.16.2.222)
londo-człowieku poddaj się leczeniu to byc moze wrócisz do zdrowia.Spiesz sie bo po tresciach jakie wypisujesz sadzić nalezy ,ze stan jest b.ciezki .Medycyna zrobiła duze postepy więc masz szanse z tego wyjsc.A tak na marginesie to skad czerpiesz te rewelacyjne bzdety, upał czy też genetyka wpływa na Twój stan umysłu?

rtsmartin - 18 lipca 2005, 19:19:54 - *.tvsat364.lodz.pl
Zibi kochamy cię Na zawsze wierni ,wierni oddani kibice WIDZEWA najwierniejszi fani .Za rok pierwsza liga aaaaaaa zapomniał bym o Wojtku Szymanski cool facet

rtsmartin - 18 lipca 2005, 19:24:14 - *.tvsat364.lodz.pl
Londo ty sie marnujesz ,jestes lepszy w pisaniu bajek od tej od Harego Pottera ,a zobacz jaką kase trzepie weś sie brachu za pisanie na powaznie a Nobla jak nic masz TYLKO WIDZEW

mill - 18 lipca 2005, 19:30:48 - *.82.167.120 (*.168.1.117)
Spólka Widzew SSA istnieje i tam należy się udać po wierzytelności.

Robi - 18 lipca 2005, 19:34:16 - *.astral.lodz.pl (*.151.77.78)
Dzieki Ci Boze za licencje bo nie wiem co bym zrobil!A juz ciemne chmury nad naszym Widzewkiem sie zbieraly,uffff.Spocony Jasiek jeszcze moze cos wskurac ale jest juz dobrze.Hehe moze zczail ze wszsytko w Widzewku gra.Jasiek to nie tego Widzewka scigasz,ganiaj Panow A,G. i P..Na zawsze Wierni i oddani Łodzkiego Widzewa najwierniejsi fani!!!

rts siak - 18 lipca 2005, 19:37:47 - *.uce.ac.uk
Widzew to My:0 a co do tych bzdetow a neich se pisza moze bedzie im lzej na sercu:0 My wiemy jak jest :0
gramy dalej
dozobaczenai na stadionie

katowitz - 18 lipca 2005, 19:42:21 - *.chello.pl
To ile mamy widzewów w polskiej piłce.I w których ligach grają.ŚMIECH na sali że takie kluby jak polonia,widzew,arka lubin dostają licencję.Jedni mają długi drudz kręcą meczykami.

londo - 18 lipca 2005, 19:44:07 - *.chello.pl
Niestety, część z tego o czym pisałem już się spełniło. PZPN przed chwilą podał zasady uzupełnienia II Ligi w wypadku przeniesienia jakiegoś klubu do nizszej ligi lub nieuzyskania licencji. Wejdzie - pokonany w barażach - czyli Szczakowianka!
P.S.Nie mam nic przeciwko kibicom Widzewa!!!

szallik - 18 lipca 2005, 20:03:44 - *.239.60.143
"W związku ze stwierdzeniem prawdopodobieństwa naruszenia praw członków PZPN przez Widzew Łódź" to przepraszam jeżeli stwierdzą, że były i zgodnie z tmy widzew nie powinien uzyskać licencji to co wtedy? wydaje mi się, że decyzja ta to takie wyjście przed orkiestrę. dawanie licencji na wyrost. GKS przecież nie dostaje licencji ze względu na zadłużenie.

Radzio_Ark - 18 lipca 2005, 20:04:14 - *.internetdsl.tpnet.pl (*.1.0.60)
londo : całkowicie zgadzam sie z twoim pierwszym komentarzem.Przeciez to jest tragedia ze Widzew dostał licencje.Widzew juz sie robi jak taki drugi GKS Katowice :/

xls - 18 lipca 2005, 20:11:39 - *.zyg2.brewet.pl (*.117.90.134)
Polonia Bytom - My Kibice Piasta witamy was z otwartymi ramionami. Bedziecie sie czuli jak u siebie

czosnek - 18 lipca 2005, 20:19:32 - *.internetdsl.tpnet.pl (*.168.2.63)
xls - troche to gejowsko zabrzmialo, ale co tam... TYLKO WIDZEW !! :D

katowitz - 18 lipca 2005, 20:29:06 - *.chello.pl
Radzio ark co to za skrót może arka.Kolego nie równaj widzewa do GIEKSY.Widzew ma 30milionów długu a GKS 5milionów.A arka jakim cudem awansowała?

PiterRTS - 18 lipca 2005, 20:29:13 - *.tvsat364.lodz.pl
No to jestesmy w I lidze :D jak juz jest licencja to i jest za rok I liga !!! a Ty kolesiu z Gliwic od Piasta , nie ciesz sie bo i tak Polonia i Piast leca do III ligie teraz !!! TYLKO WIDZEW !! WIDZEW RUCH !!!!

katowitz - 18 lipca 2005, 20:33:39 - *.chello.pl
Tylko GIEKSA&BANIK-śląska siła!!!!!

marc - 18 lipca 2005, 20:37:11 - *.lodz.mm.pl
Jestem dumny z tego, że jestem Polakiem, że skonczyłem szkołe filmową i że jestem kibicem Widzewa!!!!!!!!!

katowitz - 18 lipca 2005, 20:39:52 - *.chello.pl
Czy w 1 lidze nie robi się wiocha?

katowitz - 18 lipca 2005, 20:41:33 - *.chello.pl
Co będą oglądać posiadacze c+?

Janusz KSR - 18 lipca 2005, 20:55:01 - *.adsl.inetia.pl
31 07 05 mecz przyjźni widzew ; ruch NIEBIESCY FOREVER!!!!!!!!

Rodowity - 18 lipca 2005, 21:12:29 - *.toya.net.pl
cała Polska wie, że ŁÓDŹ TO WIDZEW !!!!!

keram - 18 lipca 2005, 21:28:41 - *.ostrow-wlkp.eu.org (*.168.1.16)
Ja pierdziele,ale teksty.kibole widzewa mają chyba co tydzień pranie muzgów jak w sekcie jakiejś.Tylko slogany i hasła.I tak co roku.

sompol - 18 lipca 2005, 21:47:34 - *.toya.net.pl (*.1.154.135)
WIDZEW !!!!!!!!!!! Kkochmay Cie na zawsze Widzew Łódź kochmay cie !!!!!!!!

katowitz - 18 lipca 2005, 21:53:44 - *.chello.pl
Co to taka przyjażń chorzowskich z widzewiaczkami.Niebiescy szukali braci?

PIAST - 18 lipca 2005, 21:55:00 - *.51.233.194 (*.16.1.186)
zapraszamy braci z bytomia i opola

-30pln - 18 lipca 2005, 21:58:25 - *.rev.vline.pl
Bo widzewiacy mają klapki na oczach i liżą jajka tym co im dobrze robia ,najpierw grajek a teraz boniek.NIEWAŻNE JAKI WIDZEW BYLE WIDZEW I DO PRZODUU HEHEHEHEHEHEHE.jeszcze śmieszniejsi i malutcy ,a wielkość widzewa to nie kibice tylko UKŁADY sterników!!!!!!!!!

katowitz - 18 lipca 2005, 21:59:24 - *.chello.pl
Piast czy macie więcej braci,bo jak nie to możecie pomyśleć o następnych.I będzie całe bractwo!!

katowitz - 18 lipca 2005, 22:00:36 - *.chello.pl
A grajek nie miał jajek!

krzeszczu - 18 lipca 2005, 22:14:31 - *.icm.edu.pl (*.198.210.177)
I bardzo dobrze sie stało ze POLONIA otrzymała licencje a u naszych przyjaciół Z PIASTA GLIWICE bedziemy sie naprawde czuć jak w BYTOMIU.Piast- Oderka-Polonia. Pozdrowienia dla kibiców Arki

kris bytom - 18 lipca 2005, 22:14:44 - *.internetdsl.tpnet.pl
Dziękuje Piastunki że mamy gdzie zagrac!!!!
to są prawdziwi przyjaciele !!!!!
na zawsze POlonia Piast Oderka!!!!!!

Bogdan - 18 lipca 2005, 22:18:56 - *.rev.vline.pl (*.16.2.222)
Na marginesie warunkowej licencji:Panie Apostel, nie popisuj się swoimi kompetencjami lecz odpowiedz na zasadnicze pytanie .Dlaczego nie egzekwujecie tych długów od tego kto je "narobił" czyli od spólki prywatnej SPN Widzew której włascicielami są do tej pory panowie :Grajewski i Pawelec.Ta spółka istnieje do dnia dzisiejszego ,nie jest wyrejestrowana.Przeciez to w/w transferowali tych zawodników do SPN Widzew i za ich kadencji w/w odeszli z SPN Widzew więc jakim to niby prawem obecne ,inne stowarzyszenie ma za tych zawodników zapłacic.Chyba zamieniłes się waść z koniem na łby.Oczywiscie najwygodniej jest postraszyć obecne stowarzyszenie które nie posiada żadnych zaległosci i szukać naiwnych do płacenia za kogoś.Sadzę,ze żle trafiliscie bo Boniek do niwnych nie nalezy.

MS - 18 lipca 2005, 22:32:02 - *.devs.futuro.pl (*.122.16.50)
Święte słowa Bodziu

miguel - 18 lipca 2005, 22:35:26 - *.87.128.70
dlatego waść, że tak stanowi uchwała PZPN o członkostwie - kto bierze drużynę, bierze też długi. Inaczej byłoby więcej takich kombinatorów, jak Widzew

-30pln - 18 lipca 2005, 22:37:31 - *.rev.vline.pl
Ale liga mistrzów za czasów grajka jest OK.?.Śmieszni kibice bez honoru tak jak ich układowe władze.

kris bytom - 18 lipca 2005, 22:43:34 - *.internetdsl.tpnet.pl
Nie psioczmy na siebie wzajemnie , popatrzcie do górry ślązacy przykład Piast Polonia ja dalej jestem za przyjażnią na śląsku bo nas pan listkiewicz wykończy ...patrz Gks oni plcą za Mariana pozdro dla całej śląskiej piłki

Bogdan - 18 lipca 2005, 23:34:15 - *.rev.vline.pl (*.16.2.222)
Wielokrotnie już pisałem n/t róznicy jaka zaistniała w Widzewie i pozostałymi druzynamiw lidze.SYTUACJA WIDZEWA JEST NIEPOWTARZALNA I NIE WOLNO JEJ PORÓWNYWAĆ Z ŻADNA W INNYM KLUBIE.Być moze to przypadek byc moze celowe wpisanie ale w umowie o przekazaniu druzyny RTS Widzew do SPN Widzew znalazł się punkt mówiący ZE DRUZYNA ZOSTAJE WYPOZYCZONA DO SPN Widzew a nie przekazana.To róznica OGROMNA I ZASADNICZA I ZUPEŁNIE INNA NIZ W INNYCH KLUBACH GDZIE W UMOWIE takiego punktu nie ma.wYPOZYCZAJĄCY MOZE W KAZDEJ CHWILI LUB W OKRESLONYM CZASIE cofnąc lub ZAKONCZYC WYPOZYCZENIE i nie odpowiada za długi jakie ktoś poczynił w okresie gdy eksploatował wypozyczone dobro.Kodeks jednoznacznie to okresla.RTS Widzew cofajac wypozyczenie druzyny nie przejmuje aktywów i pasywów spóki SPN Widzew bo NIEJEST JAKIMKOLWIEK SPADKOBIERCĄ PRAWNYM SPN WIDZEW.Wielu ludzi kompletnie tego NIE ROZUMIE i próbuje to porównywać z GLKS-em lub innym klubami co w załozeniu JUŻ JEST BŁĘDEM.Tych sytuacji NIE DA SIĘ PORÓWNAĆ Bo TO SA RÓZNE UMOWY.Jest zbyt mało miejsca by te złozone problemy tu wyjasnić.W skrócie tylko najwazniejsze argumenty przytoczyłem

Polonista - 18 lipca 2005, 23:34:21 - *.internetdsl.tpnet.pl (*.0.0.83)
Dokladnie Kris, wystarczy popatrzec ile ślaskich druzyn mamy w extraklasie...

scuby - 18 lipca 2005, 23:53:39 - *.199.253.197 (*.0.2.46)
Ciechanów gratuluje Widzewowi!!! Teraz do tych co maja cos do pana Bonka i Widzewa DAJCIE SPOKOJ!!!! Boniek to madry czlowiek wydajal dobrych prawnikow ktorzy znalezli luki w polskim prawie i wszystko legalnie zalatwili. Pretensje miejcie do innych ktorzy to prawo wymyslili. Pozdrawiam!!! Tylko WIDZEW!!! Ciechanów pozdrawia Widzewiakow!!!

bono_23 - 19 lipca 2005, 0:00:21 - *.b5.elektron.com.pl
Widzew to jeszcze nic. Pogoń-Piotrcovia Szczecin to dopiero krętacze. Pogoń Szczecin upadła, kupili miejsce od Piotrcovii a teraz sobie znow graja jako Pogoń Szczecin.

londo - 19 lipca 2005, 0:04:02 - *.chello.pl
krótki komentarz do tego co napisał Bogdan - jak Kalemu ukraść krowę, to źle, ale jak Kali ukraść krowę, to dobrze.

GugSik - 19 lipca 2005, 0:59:28 - *.tvsat364.lodz.pl
Co Wy chcecie od nas kibicow Widzewa?Mamy prawo kochac i cieszyc sie z osiagniec naszego klubu.Zakochalem sie i chce jak najlepiej dla swojego zespolu.A nie wydaje mi sie zeby teraz widzew byl klubem ktory kupuje mecze,albo cos ustawia.I Dajcie juz nam spokoj.WIDZEW bedzie zawsze!Pozdrawiam!

sniff - 19 lipca 2005, 1:04:31 - *.toya.net.pl
kolejny przekret ze dostali licencje... ale wszystko sie przyklepie... jak zawsze

GugSik - 19 lipca 2005, 1:08:03 - *.tvsat364.lodz.pl
sniff a dla ciebie wszystko jest ustawione i sprzedane i marudzisz jak kazdy polak ktory chce sobie pogadac.Typowe podejscie..bo tak najlatwiej.ALE UWIERZ.nie wszystko jest takie proste,czarne i biale...

-30pln - 19 lipca 2005, 6:29:30 - *.rev.vline.pl
Jakie sukcesy przecierz one , największe (liga mistrzów są osiągnięte za grajka .. Miejcie chonor !!!!A bońkowi nie daruje lojalności wobec polskich barw (polska łotwa i spadam) ale widzewiacy tacy są nie ważne jak byle do przodu jak rolnicy i to się chyba zgadza CO ??
Jak w biedronie nie płacili nadgodzin i oszukiwali pracowników to zmienią sternika firmy i nie są już nic winni ( co to jest CWANIACKI MEKSYK. Londo napisałeś to prosto i dosadnie!!!!!!!

rokko - 19 lipca 2005, 8:24:25 - *.lodowa101.media4u.net.pl
-30pln: zgadzam się co do "cwaniaki". Boniek wykorzystał kruczki na jakie pozwoliła mu ZAAKCEPTOWANA WCZEŚNIEJ PRZEZ PZPN (przecież drużyna występowała przez wiele lat w I lidze i w pucharach !) umowa między RTS Widzew a bandą Grajewski/Pawelec a wtedy jeszcze nie było Bońka w Widzewie i to nie On rządził...!
Tak więc: "cwaniactwo" - TAK, oszustwa i "znajomości" - NIE !
Co do kadry to sam mam żal do Bońka ale nie znamy szczegółowych okoliczności jakie towarzyszyły temu wydarzeniu.

M.st.W. - 19 lipca 2005, 8:59:19 - *.sejm.gov.pl
Panowie, którzy zarzucacie Bońkowi nieuczciwość. Nie znacie nawet połowy tego, co jest, a możecie wierzyć, że Boniek w niepewne interesy nie wchodzi, więc dajcie sobie spokój, bo naprawdę nie warto. No, chyba że lubicie szczekać dla samego szczekania - to w takim razie śmiało.

platos - 19 lipca 2005, 9:50:52 - *.96.0.42
-30pln no tak "chonoru" nie mamy. ty go masz. My mamy Honor! a ty go nie masz. Wracaj do szkoły naucz się pisać i czytać to może wtedy zrozumiesz choćby tak prostą konstrukcję prawną z jaką mamy do czynienia w niniejszym wątku. Szkoda czasu na komentowanie idiotyzmów internetowych napinaczy

Bogdan - 19 lipca 2005, 10:32:21 - *.rev.vline.pl (*.16.2.222)
londo- do dyskusji i wniosków potzrebne sa argumenty i fakty.W twoich resciach nie ma ani jednych ani drugich są tylko tzw.pantoflowe wisci z magla i na tym polega róznica miedzy nami.Po prostu z tresci Twoich jasno wynika ze zielonego pojecia nie masz o zmaianach organizacyjnych w Widzewie a krzyczysz tylko "łapaj złodzieja".Kazdy głupi działa w podobny sposób ,ludzie rozsądni psługują się wiedzą i na jej podstawie budują lub tworza okresloną opinię lub komentarz.Wiecej juz nie dyskutuję bo szkoda odpowiadać na puste tresci i zuzywać klawiaturę.

Polonista - 19 lipca 2005, 10:36:13 - *.streamcn.pl
No to w Gliwacach zagramy dwa mecze 15 sierpnia to termin zakonczenia modernizacji po ktorej bedziemy mogli ogladac Poloncie na Olimpijskiej kolejne prace w celu upiekszenia naszego stadionu chyba w przerwie zimowej dopiero
hehe nowe ploty nowe kasy i monitoring do 15 sierpnia tych krzeselek to na Olimpijskiej to chyba jeszcze za 10 lat nie bedzie haha
PS. wiem ze trzeba zrobic wylewke skuc stary beton itp. i to zajmuje duzo czasu wiec darujcie se bo krzeselka 10 lat temu mialy byc

szallik - 19 lipca 2005, 11:12:04 - *.239.60.143
Bogdan po pierwsze zapomniałeś o jednym. jeżeli drużynę przekazuje się drugiemu podmiotowi to łącznie z długami przede wszystkim wobec członków pzpn (piłkarze, trenerzy). tak było z przejęciem drużyny od grajka przez RTS i dlatego RTS uzyskał licencję, a nie obecny widzew. następnie nagle przekazano licencję SSA bez długów co jest nieprawidłowością i dlatego zostało to skierowane do WD. bo jeżeli została licencja przekazana bezprawnie to w ubiegłym sezonie SSA nie powinna uzyskać licencji jak wypowiada się Apostel w GW. identycznie chciały zrobić 3 zespoły w polskiej lidze przejść ze spółek do stowarzyszeń i pozbyć się długów. radomsko, szczakowianka i obecnie gks. odpowiedź pzpn była jedna: nie!! dlaczego nagle widzew w podobnej sytuacji jest na tak? nie zastanowiło cię to kiedyś? wiem, że jaki kibic jesteś za swoją drużyną, ale popatrz na to z szerszej perspektywy. pozdrawiam

katowitz - 19 lipca 2005, 11:50:16 - *.chello.pl
TO MY HANYSY Z GIEKSY!!!!
widzew 30mln długu ,GIEKSA-5mln długu
Panie janku może pan iść spokojnie spać?

M.st.W. - 19 lipca 2005, 12:42:30 - *.sejm.gov.pl
katowitz, zgodnie z polskim prawem stowarzyszenie NIE MOŻE przejmować długów spółki. Jeśli tego nie wiesz, to nie powinieneś zabierać w tej dyskusji głosu, bo po prostu się kompromitujesz.
szallik, miesza Ci się nadrzędność podmiotów. Który wg Ciebie jest nadrzędny: RTS czy SSA? Pozdrawiam.

grabo - 19 lipca 2005, 14:37:48 - *.internetdsl.tpnet.pl
Na zawsze WIDZEW!!!

Skosh - 19 lipca 2005, 14:43:45 - *.bochnia.pl (*.168.4.172)
Płakać mi się chce gdy dochodzi do tego, że kibice Gieksy i Widzewa obrzucają się swoimi długami: "ty masz tyle a my tyle". Dajcie temu spokój - Widzew bedzie juz za rok w ekstraklasie, Gieksa w ciągu 3 lat myślę. Pozdro

SkalaPB - 19 lipca 2005, 15:33:31 - *.internetdsl.tpnet.pl
Piaścik też, Piaścik też przyjacielem Polonii jest! Prawdziwych przyjaciół poznaje się w biedzie, a takimi przyjaciółmi okazali się kibice z Gliwic! Wiara-Nadzieja-Walka - Piast Polonia Odra Arka! Zapraszamy do Bytomia na gwiazdke (jak skończy się remont stadionu:D ) Piszcie fani Piasta na gg 8866999

Toomi - 19 lipca 2005, 17:34:51 - *.internetdsl.tpnet.pl (*.168.1.209)
Do Katowitz śmiech to jest z GKS Katowice co to za klubik? Dziurowicza niema i jest 2 liga? Ha ha ha będzie nawet i 3 liga za rok!Nie wypisuj głupot jaki klub kupywał mecze albo kto pomagał klubom lepiej przypomnij sobie co było jak Dziurowicz dostał się do władzy! Cała Polska się śmiała że Dziurowicz wam mecze ustawiał bo i tak było he he he! GKS Katowice śmiech na sali

Maxxman - 19 lipca 2005, 18:07:47 - *.internetdsl.tpnet.pl
Jaki problem, żeby w Polsce wejść do LM i pograć sobie kilka sezonów ZA DARMO? Można zawsze przecież wykonać kiwkę "na bońka" i nie ma długów. Kluby - ZAKŁADAJCIE SPÓŁKI I WYPOŻYCZAJCIE ZESPOŁY. Za rok po prostu odbierzecie zespół i za nic nie będziecie odpowiadać. Plan genialny w swojej prostocie! Do dzieła!

szalik - 19 lipca 2005, 18:23:57 - *.239.60.143
M.st.W. nie miesz mi się długi wobec pracowników pzpn zawsze przejmuje podmiot, który przejął drużynę. jak słusznie kiedyś zauważyliście sekcja piłkarska widzewa została do SPN wypożyczona, a następnie zwrócona do RTS, a następnie stało się tak samo do SSA. tylko jest jedno ale. to RTS dostał licencje na grę w 2-giej lidze, a nie SSA. a potem przy przekazaniu licencji z RTS do SSA nie zostały przepisane długi wobec pracowników pzpn. stąd cała nieprawidłowość. a czy RTS przypadkiem już nie zlikwidowano? i wszyscy dłużnicy nie zostali na lodzie? w tym przypadku ani RTS, ani SSA nie otrzymałoby licencji. zawalił gdzieś pzpn, możliwe, ale czy tylko pzpn?

Pseudonim (max 10 znaków):

E-mail:

Redakcja 90minut.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść komentarzy, które są niezależnymi opiniami czytelników serwisu. Jednocześnie 90minut.pl zastrzega sobie prawo do kasowania komentarzy zawierających wulgaryzmy, treści rasistowskie, reklamy, wypowiedzi nie związane z tematem artykułu, "trolling", sformułowania obraźliwe w stosunku do innych czytelników serwisu, osób trzecich, klubów lub instytucji itp., a w skrajnych przypadkach do blokowania możliwości komentowania wiadomości przez poszczególnych użytkowników lub całe sieci.

 

Napisz do nas