[ Strona główna ]


Jedyny w swoim rodzaju Skarb Ekstraklasy - statystyki, sylwetki, kariery graczy, historie, osiągnięcia klubówSkarb I ligi - statystyki, kariery graczy, historie i osiągnięcia klubówRozgrywki regionalne 2024/2025 - od IV ligi do Klasy C !Wyszukiwarka klubów, zawodników i sędziów w serwisie 90 MinutJeśli chcesz skontaktować się z redakcją - najpierw to przeczytaj!
90minut.pl
 CLJ
 PZPN
RSSSF

 


26 lipca 2005, 13:16:27 - Vertigo
II liga bez GKS Katowice

Komisja Odwoławcza ds. Licencji PZPN odmówiła GKS Katowice przyznania licencji na grę w drugiej lidze w sezonie 2005/06. Decyzja jest ostateczna i nie przysługuje od niej odwołanie.

Uprawnienia do występów na zapleczu ekstraklasy uzyskały natomiast w trybie odwoławczym Drwęca Nowe Miasto Lubawskie oraz Świt Nowy Dwór Mazowiecki.

- Wniosek złożony przez GKS Katowice miał bardzo wiele braków. Nie została przedstawiona wiarygodna dokumentacja finansowa. Fatalna sytuacja ekonomiczna katowickiego klubu, w tym m.in. olbrzymie zaległości podatkowe oraz wobec ZUS, była głównym powodem negatywnej decyzji Komisji Odwoławczej - wyjaśnił rzecznik PZPN Michał Kocięba.

- Taki scenariusz brałem pod uwagę i można się było spodziewać takiej decyzji - powiedział prezes GKS Katowice Piotr Dziurowicz.

Dziurowicz wyjaśnił, że ciągu kilku dni stowarzyszenie założone przez kibiców powinno zgłosić akces do gry w czwartej lidze. - Czasu jest bardzo mało. Jest to możliwe w szczególnych przypadkach i wymagana będzie zgoda związku. Jeżeli piłkarze będą chcieli przejść do tego nowego klubu, to ja nie będę robił im przeszkód. To nie będzie kontynuacja, tylko zupełnie nowy podmiot, więc nie chodzi o przekazanie drużyny - powiedział Dziurowicz.

Takie rozwiązanie pozwoliłoby katowickiej drużynie nie cofać się aż do klasy B, tylko występować od razu w czwartej lidze. O przyszłości spółki kierowanej przez Dziurowicza zdecydują jej akcjonariusze po dokonaniu bilansu aktywów i pasywów. - Na pewno moja praca w klubie się kończy, co zresztą zapowiadałem wcześniej - dodał prezes.

Zgodnie z uchwałą Prezydium Zarządu PZPN z 18 lipca 2005 w tej sytuacji grono drugoligowców uzupełni Szczakowianka Jaworzno pod warunkiem otrzymania licencji.

Piątkowy mecz Piast Gliwice - GKS Katowice, który miał zainaugurować II-ligowe rozgrywki, został odwołany.

Nowy termin meczu z zespołem, który ewentualnie uzupełni skład drugiej ligi, zostanie ustalony w porozumieniu z zainteresowanymi klubami.


źródło: PZPN / PAP

1945 - 26 lipca 2005, 13:17:58 - *.chello.pl
rozczarowałem sie na gieksie :/ =LECHIA GDAŃSK=

Samarytani - 26 lipca 2005, 13:21:19 - *.153.83.156 (*.168.9.70)
Czyli Szczakowianka nadal niepokonana w barażach :D Żal mi kibiców GKS-y.

jolo - 26 lipca 2005, 13:22:03 - *.netia.com.pl
To już jest koniec. Nie ma już nic. Szkoda...

maro - 26 lipca 2005, 13:24:52 - *.netia.com.pl
41 lat historii. 10 lat w europejskich pucharach.Wspaniałe mecze, wielcy piłkarze. A teraz co? Pustka i próżność. Żal tego klubu

{J} - 26 lipca 2005, 13:27:40 - *.koba.pl
Szkoda , pozdrowienia z Białegostoku trzymajcie się !!!!!!

Badi79 - 26 lipca 2005, 13:28:31 - *.internetdsl.tpnet.pl (*.168.0.27)
Katowice - trzymajcie się ...

druciuak86 - 26 lipca 2005, 13:28:43 - *.smstv.pl (*.168.80.185)
ale szkoda a nasze kochane ZAGLEBIE SOSNOWIEC chcialo rozwalic giekse tak 4:0!!! SZkoda....

tom - 26 lipca 2005, 13:29:30 - *.internetdsl.tpnet.pl (*.168.13.3)
To może wystartują w 3 lidze albo chociaż tam gdzie rezerwy to chyba 5 liga.
Lepsze to niż zaczynać od c klasy

Rafson - 26 lipca 2005, 13:30:59 - *.chomiczowka.net.pl
Szkoda szkoda
Pozdrowienia z Wa-wy
mam nadzieje, że ten klub się jeszzce odrodzi

tom - 26 lipca 2005, 13:31:04 - *.netia.com.pl
Niech sie najpierw wasze kochane Zagłębie skupi sie na meczu z Podbeskidziem, bo coś czuję, że bedzie wp....

Bartek - 26 lipca 2005, 13:31:13 - *.icpnet.pl
Gieksa nie zapłaciła haraczu PZPN-owi i narka.

alex - 26 lipca 2005, 13:31:24 - *.adsl.inetia.pl
No to PZPN rozwalił piłkę śląską,brawo dziadkowie z Miodowej.Kosztem GKS-u uszczęśliwiacie Szczakowiankę ,pewnie sumienie gryzło.Panowie z Miodowej czas kończyć waszą żałosną pracę.

obiektywny - 26 lipca 2005, 13:33:11 - *.chello.pl
kiedyś GKSie udawało załatwić się przy "zielonym stoliku" na własną kożyść(pamiętacie czasy "Magnata"???), teraz karta się odwróciła, wcale nie jest mi ich żal, szkoda tylko, że zwolnione miejsce zajmą kolejni złodzieje, bo jak inaczej można nazwać tych z Jaworzna???

ks ruch - 26 lipca 2005, 13:33:24 - *.adsl.inetia.pl
jestem kibicem ruchu ale bardzo mi zal za teki klub jak gks zniknie z piłkarskiej mapy polski bedzie tego klubu bardzo brakowało

cypel - 26 lipca 2005, 13:33:40 - *.48.249.180
Najnizej moze byc od klasy B...to popierwsze!!!
Po drugie duciuaku86,puknij sie w leb matole,zapraszam do Katowic kozaku...
Po trzecie,dopoki jestesmy my,GieKSa zawsze bedzie!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

maro - 26 lipca 2005, 13:33:42 - *.netia.com.pl
Jeśli wystartują to co najwyżej w IV lidze, ale obawiam się, że nawet z tym mogą być problemy.

xls - 26 lipca 2005, 13:35:28 - *.zyg2.brewet.pl (*.117.90.134)
Noi stało się moim zdaniem II liga straciła wiele na swojej atrakcyjnosci pod wzgledem piłkarskim jak i kibicowskim.. mam nadzieje ze klub jak najszybciej sie odrodzi.

mar - 26 lipca 2005, 13:35:31 - *.netia.com.pl
Żal tak zasłużonego dla Polski klubu. Takie mecze, jak z Bordeaux zapadają na lata w pamięci.

Buka - 26 lipca 2005, 13:35:41 - *.gizycko.mm.pl
Klub jest w beznadziejnej sytuacji ekonomiczno-organizacyjnej i nie otrzymal licencji. Normalna decyzja czemu tu sie dziwić????? Po to są licencje aby kluby w podobnej sytuacjinie "zaśmiecały" nam ligi. A że ma tradycje to tylko przykrość bierze, że klub sie tak stoczył. To nie wina PZPN że klubu nie stać na nic.

ks ruch - 26 lipca 2005, 13:36:21 - *.adsl.inetia.pl
obiektywny szczakowianka zagra w 2 lidze jak wycofia sprawe z sadu o punkty i kase tak powiedział listkiewicz w jaworznie a jak nie to nawet na 3 lige licencji nie dostana

voytech - 26 lipca 2005, 13:36:38 - *.crowley.pl
Wielka szkoda... ze Szczakowianka znowu bedzie w II lidze :-(

observator - 26 lipca 2005, 13:38:29 - *.48.245.242
[']

Pablo - 26 lipca 2005, 13:39:03 - *.szczecin.sdi.tpnet.pl
Trzymajcie sie Katowiczanie.Trzymajmy kciuki za GIEKSĘ, może kiedyś ten klub się odrodzi.
Pozdrowienia za Szczecina

Polo KsgFa - 26 lipca 2005, 13:39:21 - *.zabrze.net.pl
slaska pilka umiera.nie dajmy jej umrzec.
jestesmy z wami,gks jestesmy z wami.

Biały - 26 lipca 2005, 13:39:42 - *.swoboda.net.pl
Kuuuwa ale wam współczuje...nie tylko ja wszyscy fanatycy Górnika Łęczna...NIGDY SIE NIE PODDAJCIE!Walczcie!Mogą zabrać Wam 2ligę, ale nie zabiorą Wam Gieksy!

Maczo - 26 lipca 2005, 13:41:17 - *.50.24.38
To kto teraz w III lidze gr. III GKS Katowice czy Polonia Słubice ???!!!

ZywIcPB - 26 lipca 2005, 13:42:27 - *.streamcn.pl
Oj szkoda mi K-ce znow prysznic na Jaworznie jeszcze nie wyschlem po barazu a tu znow Szczakowa w II kolejce

xXx - 26 lipca 2005, 13:42:49 - *.sti.net.pl (*.168.195.158)
Zagramy albo w 3lidze lub 4 i bez dlugow! Nie ma sensu grac w 2 lidze z 8mln dlugiem. Teraz ten klub bez dziurowicza bedzie dzialal na zdrowych zasadach.

Bziko - 26 lipca 2005, 13:43:12 - *.internetdsl.tpnet.pl
Obiektywny ma rację. Mi wcale nie żal GKS. jak rządził i dzilił Dziurowicz, swego czasu największa k*** z Katowic to było dobrze. Dziury już nie ma to i kontakty pozasportowe się urwały, a co za tym idzie SPADEK!!!
Radomiak.

toman - 26 lipca 2005, 13:43:46 - *.kolnet.com.pl (*.168.15.61)
ale lipa...nie przepadam z Gieksą ale szkoda ze druzyna z mojego ukochanego śląska musi opuscic szeregio ekstraklasy i zaczac grac w 4 lidze.najabardziej zal mi kibicow i piłkarzy ktorzy juz podpisali kontrakty z klubem...pozdro z Bielska Białej!

LODZ - 26 lipca 2005, 13:44:14 - *.toya.net.pl
Szkoda GKS-u Wcześniej PZPN dawał wszystkim licencje na lewo i na prawo teraz nagle jak jest afera z korupcyjna oni postanowili szybko zmienić temat i dla przykładu udupili GKS. PZPN powinien raczej pomagać klubom a nie je niszczyć tak jak robi do tej pory.

BLUE FAN - 26 lipca 2005, 13:44:28 - *.elsat.net.pl
Kurde takie atrakcyjne derby i ta sciekowianka cholera czemu sciekowianka????? wytłumaczy mi to ktoś???
NIEBIESKI PONAD WSYSTKO

łks łodz - 26 lipca 2005, 13:44:36 - *.lodz.mm.pl
szkoda takich klubow bo co to za przyjemnnosc jechac na mecz do drwecy czy czermna??ginie kolejny klub z tradycjami ale co zrobic w naszej pilce sa sami zlodzieje i jak zaczyna sie nieukladac to nogi za pas i dluga!!!wypada tylko zyczyc szybkiego odrodzeni!!

jjj - 26 lipca 2005, 13:45:36 - *.chello.pl
teraz pewnie powiększy sie grono kibiców Rozwoju Katowice

Kamikaze - 26 lipca 2005, 13:47:10 - *.crowley.pl (*.243.6.3)
Nie martwcie się. MY JESZCZE WRÓCIMY.
Co cie nie zabije to cie wzmocni.
GKS KATOWICE FOREVER.

ZagłębieS! - 26 lipca 2005, 13:47:36 - *.internetdsl.tpnet.pl
Jak nie odpuścicie.. to za jakieś 5 lat w wersji optymistycznej znowu będziecie sie liczyć. . . i nie mówie tego złośliwie takie są niestety realia - ale kibiców ciężko wykończyć, a jeśli są kibice to jest i klub - 3mta się!

DaVe - 26 lipca 2005, 13:48:16 - *.biskupin.wroc.pl
II liga duzo straci na atrakcyjnosci bez GKSy. Pozdro z Wrocławia.

Krakus. - 26 lipca 2005, 13:48:38 - *.303.krakow.pl
Szukano miejsca dla Szczakowianki. Nie udalo sie z Piastem to trafiono Katowice. Współczuję wszystkim i zawodnikom i kibicom. Ale głowa do góry, wierzę w szybki powrót na pierwszoligowe boiska.

ZagłebiakS - 26 lipca 2005, 13:51:36 - *.151.48.198
Mam nadzieje że wrócicie do wielkiej piłki. Życzę tego GKS-owi bo ma świetnych kibiców. Mimo animozji z Zagłebiem żal mi Was.

TylkoArka - 26 lipca 2005, 13:54:05 - *.gdynia.mm.pl
Szkoda GieKSy PZPN musiał się odwdzięczyć Szczakowiance. Polska rzeczywistość

GKS - 26 lipca 2005, 13:54:25 - *.pl
szkoda miała byc u nas piękna inaugracja ciekawy mecz a bedzie pustka szkoda mi gieksy wspaniały klub mysle ze sie odrodzi gratuluje gieksie wiernych kibiców dla których ten klub miał istaniec nawet z ich kieszeni.......!! pozdrowienia GieKSiarze

AnB - 26 lipca 2005, 13:55:14 - *.netia.com.pl
ale numer, a tak się cieszyłem z meczu z Gieksą. żal kibiców
pozdro z Widzewa

krzych - 26 lipca 2005, 13:59:24 - *.internetdsl.tpnet.pl (*.20.2.170)
szkoda ze takie kluby upadają, a w 1 lidze grają jakieś wiochy typu wronki czy grodzisk, pozdro dla kibiców gieksy z Tychów

Darx - 26 lipca 2005, 13:59:53 - *.internetdsl.tpnet.pl
Zagłębie Wałbrzych pozdrawia GKS KATOWICE, dacie radę.

Kucyk - 26 lipca 2005, 14:00:17 - *.internetdsl.tpnet.pl (*.168.1.18)
Listkiewicz zakręcił kołem fortuny. Padło na GKS, a że nie udało się udupić GKS-u 'Piast', to dojechali GKS Katowice... Czysta loteria ;/.. Powodzenia w niższych ligach...

Polonista - 26 lipca 2005, 14:02:26 - *.internetdsl.tpnet.pl
Szkoda Gieksy.Mam nadzieję że jednak wrócicie na piłkarską mapę Polski.Pozdrowienia od kibica Polonii Bytom

x-man - 26 lipca 2005, 14:03:52 - *.internetdsl.tpnet.pl
Znowu kolesie Michała pokazują że są równi i równiejsi. Lech który ma większe długi od GKS dostał licencję na grę w ekstraklasie, a Katowice nie dostali nawet na 2 ligę. Nie jestem kibicem Gks ale tak obiektywnie patrząc to odkąd stery w PZPN przeją Listkiewicz to uparł się na Katowice chociaż inni mają takie same problemy jak GKS (np. Lech, Polnia i inni). To zemsta Michała na klan Dziurowiczów. Lechowi podają zawsze pomocną dłoń, Gks żuca się kłody pod nogi. U nas to zawsze już będą równi i równiejsi.
Brak mi słów na tych bandziorów z Miodowej!

R/R - 26 lipca 2005, 14:05:13 - *.akk.net.pl
to w jakiej lidze bedzie grala Gieksa?

Koro - 26 lipca 2005, 14:06:26 - *.icpnet.pl (*.21.105.228)
Wielka szkoda !!!!! Pozdrowienia z Poznania !!! LECH LECH KOLEJORZ !!!!!

Mars - 26 lipca 2005, 14:06:29 - *.dip0.t-ipconnect.de
Najwazniejsze jest ze pozbylimy sie tych psychopatow o nazwisku Dz. a reszta jest niewazno.NASZE MIASTO NASZA KREW NASZE ZYCIE - GKS KATOWICE !!!!
Zawsze wierni FC NORDRHEIN-WESTFALEN

Widzewiak - 26 lipca 2005, 14:06:33 - *.toya.net.pl
Żal mi kibiców GIEKSY. Pozdrowienia od Widzewa

czerwiec - 26 lipca 2005, 14:06:51 - *.adsl.inetia.pl
Klub który ma kibiców nigdy nie umiera.
Zyczę szybkiego powrotu do ligi.

Sergio - 26 lipca 2005, 14:09:08 - *.177.1.150
eh, szkoda GKS-u. 2 liga tylko straci przez to na atrakcyjności. Takie mecze jak nasze z Wami, czyli Widzew Łódź-GKS Katowice byłyby lepsze niż większość meczy w 1 lidze...

niebieski - 26 lipca 2005, 14:11:03 - *.internetdsl.tpnet.pl
Szkoda To mógłbyć naprawde fajny sezon a tak pzpn wszystko zepsuł ...
Trzymajcie się sąsiedzi - jeszcze sie spotkamy na Bukowej i na Cichej !!

cypel - 26 lipca 2005, 14:12:27 - *.48.249.180
czerwiec:swieta prawda!!!

afro - 26 lipca 2005, 14:12:47 - *.uk.cw.net (*.32.75.100)
wielka szkoda. nigdy nie bylem kibicem gieksy , ale jestem kibicem i wiem co teraz przezywaja ludzie z katowic. pozdro z wyspy

krzych - 26 lipca 2005, 14:12:52 - *.internetdsl.tpnet.pl (*.20.2.170)
i czemu szczakowianka ma grac w 2 lidze ??? wg mnie powinni zrobic jakis turniej barazowy: unia janikowo, szczakowianka, znicz i tłoki

afro - 26 lipca 2005, 14:13:53 - *.uk.cw.net (*.32.75.100)
wielka szkoda. nigdy nie bylem kibicem gieksy , ale jestem kibicem i wiem co teraz przezywaja ludzie z katowic. pozdro z wyspy

sandman - 26 lipca 2005, 14:15:21 - *.n.net.pl
nie moge na to patrzec szkoda i szkoda gks-u a co mieli powiedziec kibice takich klubow pare lat temu jak spadali z extraklasy coraz nizej czyli :slaska wroclaw,lechii gdansk,warty poznan,motoru lublin,stali mielec,zawiszy bydgoszcz,gornika walbrzych itp.
nic w zyciu nie trwa wiecznie i jesli nie ma dobrych wlodarzy klubu w odpowiednim czasie to tak sie musi wczesniej czy pozniej tak skonczyc.
mnie nie szkoda tym bardziej gks-u,bo kupil sobie 1 lige ze slaskiem wroclaw i takie kluby dzis 1 ligowe musialy sie dalej paletac wtedy w 2 lidze czyli leczynski gornik i belchatow.
sprawiedliwosci stalo sie zadosc mozna tak rzec

jaca - 26 lipca 2005, 14:15:42 - *.smstv.pl (*.168.40.12)
Fatalna sprawa - mam nadzieję że wrócicie "odbudowani" na salony. Kibic Szczakowianki.
ps. dajcie spokój z Jaworznem i tak nie dostaniemy licencji...

mim - 26 lipca 2005, 14:17:38 - *.50.42.206
Areczka z Wami .

Jaworzno - 26 lipca 2005, 14:19:14 - *.idea.pl
Bardzo mi przykro z tego powodu, zwlaszcza ze przeciez sa ludzie - kibice ktorzy ratuja swoj klub. Nie wiem czego chcecie od Szczakowianki. Przegrała baraze, zgodnie z drabinką sa najwyzej sklasyfikowana druzyna III ligi ale poki co nawet nie ma licencji na gre w III lidze, dostanie jak wycofa sprawe z sadu a jak nie po podzieli los GKSu Katowice. Tak to wyglada, taki maly szantazyk ze strony pzpnu. Jak widac nasza centrala doskonale wie jak poklucic kibicow i odwrocic uwage od siebie. Mam nadzieje ze zdolna mlodziezą GKS sie odrodzi, mysle ze to calkiem realne i juz niedlugo bedzie na swoim miejscu, tego Wam zycze!

gli - 26 lipca 2005, 14:20:48 - *.gl.digi.pl
GIEKSIARZE trzymajcie sie anty pzpn acab

bob - 26 lipca 2005, 14:22:00 - *.tpnet.pl (*.23.215.232)
x-max ---------- zobacz jakie sa wplywy w Lechu ? sponsorzy Canal + wplywy z biletow ............. uzbiera sie tego ok 12 ml a GKS mial zyc ze skladek kibicow ???????????? zastanów sie zanim porownasz Lecha do GKS chlopie

Jaworzno - 26 lipca 2005, 14:26:20 - *.idea.pl
taki info z Dziennika Zachodniego: "Pierwszym kandydatem na wskoczenie w miejsce GKS Katowice do II ligi jest Szczakowianka Jaworzno, która przegrała baraże z Polonią Bytom. Problem w tym, że stowarzyszenie Garbarnia Szczakowianka, które 22 lutego przejęło drużynę, nie jest członkiem PZPN. Jest nim Sportowa Spółka Akcyjna Szczakowianka.
– I właśnie spółka powinna starać się o drugoligową licencję, gdyby w tej klasie rozgrywkowej pojawiło się miejsce – wyjaśnia Marcin Stefański, dyrektor Departamentu Rozgrywek PZPN.
SSA ma jednak przechlapane w związkowej centrali, ponieważ odważyła się skierować sprawę o odszkodowanie do sądu powszechnego, łamiąc (według PZPN) zapis statutu Związku. Na dodatek 18 kwietnia, prezydium zarządu za pomocą uchwały, zaszantażowało Szczakowiankę, dając do zrozumienia, że stowarzyszenie zostanie przyjęte w poczet PZPN, jeśli spółka wycofa sprawę z sądu. W tej sytuacji klub z Jaworzna może nawet nie przystąpić do trzeciej ligi, nie mówiąc o drugiej!" Gieksiarze trzymajcie sie!!!

zorro - 26 lipca 2005, 14:28:03 - *.internetdsl.tpnet.pl
Smutek, wielki smutek... Teraz czas na Zabrze, po rządach Koźmińskiego. I śląska piłka przestanie istnieć. Żal.

fan ksg - 26 lipca 2005, 14:28:04 - *.bater.net.pl
szkoda ze tak sie to skonczylo wracajcie szybko do 1 ligi czekamy na derby oby nas to nie spotkalo Gornik Zabrze

Robi - 26 lipca 2005, 14:31:24 - *.devs.futuro.pl
Tak trochę na marginesie: to chyba pierwszy w historii polskiej piłki przypadek, że klub spadł niemal jednocześnie o dwie klasy...
Szkoda kibiców GKS-y

19R20 - 26 lipca 2005, 14:31:37 - *.icm.edu.pl (*.160.74.243)
jestem kibiecem Ruch-u i jest mi naprawde szkoda GKS-u.Co z tego ze mamy kose z Wami ale mecz RUCH-GKS to cos pięknego !!! Stadion pełniutki

fanatyk - 26 lipca 2005, 14:34:07 - *.sateltv.pl
GKS czekamy na szybki powrot bo poprsotu nie ma lepszych derbow na sląsku niz RUCH GKS

Bartosz - 26 lipca 2005, 14:34:22 - *.crowley.pl (*.0.0.65)
Ciekawe w której lidze będzie teraz grał GKS.Dla kibiców jest to cieżki test,zostaną tylko najwierniejsi.Jeszcze dwa lata temu GKS grał w pucharach i toczył wyrównane boje z Cementanicą Skopje.A teraz będą grali z jakimiś klubikami z prowincji.

rainman - 26 lipca 2005, 14:34:37 - *.153.244.200
wie ktos, do ktorej ligi i na jakich zasadach zostanie teraz dokoptowany gks? jesli szczakowianka wejdzie w miejsce gieksy do 2giej, to w 3ciej lidze pojawi sie wakatujace miejsce, ktore zostanie pewnie zapelnione przez druzyne, ktora zajela najwyzsze miejsce w poprzednim sezonie z tych, ktore spadly, bez watpienia druzyne spoza slaska, wiec zgloszenie gksu do 4tej ligi spowoduje koniecznosc wycofania jednej z druzyn grajacych na tym szczeblu. czy pzpn zamierza uzupelnic 3cia lige koszarawa, czy spuscic do okregowki szombierki? czy ktos wie, jak to zgodnie z przepisami powinno byc przeprowadzone?

kosa - 26 lipca 2005, 14:35:11 - *.rednet.com.pl
Robi o 3 klasy najpierw z 1 a teraz 4!!!
i tak wrocimy!!!

omirek - 26 lipca 2005, 14:42:01 - *.chello.pl
Cóż szkoda katowic.....szczakowianka jak wycofa pozew dostanie licencje jak nie to nie wiem kto zagra w 2 lidze a w 3 katowice powinny licencje dostac tam juz nie trzeba regulkowac dlugow wobec PZPNu pozdro gieksiarze z s-ca

Polonista - 26 lipca 2005, 14:44:32 - *.internetdsl.tpnet.pl (*.168.1.115)
Wspolczuje kibicom Gieksy i zaluje ze nie bedzie derbow. Niestety tak to jest ze takie kluby upadaja a sztuczne twory jak Szczakowianka beda grac mimo ze nie zasluzyly na to. TYLKO POLONIA.

WOLNY GDAŃ - 26 lipca 2005, 14:44:53 - *.energa.pl
no cóż, kiedys Wam tego życzyłem za to ze nie przyjechaliscie do Gdańska jak była LECHIA/Olimpia bo Wam dziurowicz załatwiłw pzpn to tak, ze nie musieliscie. Dostaliscie walkowera, my spadlismy, potem doszly inne machloje dzialaczy i wyladowalismy w B klasie. A dzisiaj wiecie co, mimo wszytsko mi Was szkoda, bo chcielismy Wam pokazac jak sie gra i tym razem byscie do Nas musieli przyjechac !!! Życze szybkiego powrotu i normqalnych dzialaczy a Dziurowicz niech zdycha, oby niedlugo i Listkiweicz tez :-)

HKSNH - 26 lipca 2005, 14:45:16 - *.zax.pl (*.22.36.132)
Wielka szkoda, że taki klub jak GKS Katowice nie będzie grał nawet w 2 lidze. Trzymajcie się - Hutnik Kraków z wami !!!!

YNKS - 26 lipca 2005, 14:47:17 - *.smstv.pl (*.168.40.206)
Ciesze się z decyzji PZPN-u. Dobrze Wam GieKSiarze, pamietam jak z nas sie śmialiście jak nie mieliśmy klubu, teraz role się odwracają chociaż do naszej ówczesnej sytuacji i tak Wam daleko. Zobaczymy jak sobie poradzicie. Do zobaczenia na kibicowkim szlaku.
***Wiara, która przetrwała***

Llek - 26 lipca 2005, 14:47:33 - *.devs.futuro.pl (*.59.1.212)
Nigdy nie spadnie GKS , nigdy nie spadnie

Łysy - 26 lipca 2005, 14:48:07 - *.51.229.230 (*.168.1.94)
Szkoda mi tej Gieksy.A juz sie cieszylem , ze beda takie piekne derby,jak zawsze miedzy nami.Siem-ce zawsze z RUCHEM!!!

Zagłębiak - 26 lipca 2005, 14:50:37 - *.katowice.sdi.tpnet.pl
No i bardzo dobrze. Jest to "zemsta historii" za wyczyny niejakiego M. Dziurowicza, który zdegradował na początku lat 90-tych Zagłębie Sosnowiec do V ligi gdy borykało sie z podobnymi trudnościami. M. dziu najwieksza k... katowic

jaga - 26 lipca 2005, 14:51:25 - *.realestate.net.pl
wiele klubów ma długi w pierwszej lidze i drugiej np. widzew, żabole, itd.........a jednak dostali licencje .pzpn rozdaje karty . A szczakowianka nie dostanie licencji jesli nie wycofa pozwu. SZANTAŻ JAK SIĘ PATRZY. LISTKIEWICZ nie dość już nakradłeś ?

księżyc - 26 lipca 2005, 14:53:54 - *.160.20.5 (unknown)
Jestem ciekaw jak Widzew dostał licencje chyba przez Bonka rok temu i jakoś PZPN-owi to nie przeszkadzało:/.Najlepiej jak GKS zacznie od nowa bez długów bo chyba innego wyjścia nie ma .Szkoda GieKSy

Małolat86 - 26 lipca 2005, 14:55:42 - *.82-139.bia.tkb.net.pl
Kondolencje...

pyrasss - 26 lipca 2005, 14:56:13 - *.internetdsl.tpnet.pl
Mi tam ich nie szkoda za czasów dziurowicza mogli bezkarnie robic co chcieli teraz karta sie odrocila a co do tego ze pzpn rozwal ślaska pilke to po to sa w koncu te licencje zeby eliminowac bankrutow i reszte elemetu

Stan-BANIK - 26 lipca 2005, 14:59:06 - *.55.broadband2.iol.cz
:-((((( nie mozne :-((

Pit - 26 lipca 2005, 15:00:06 - *.telkonet.pl (*.5.3.36)
ale chyba na III lige to juz ich stać

jaca - 26 lipca 2005, 15:04:43 - *.smstv.pl (*.168.40.12)
jak powiedział wczoraj na zebraniu stowarzyszenia kibicow Szczakowianki przedstawiciel SSA nie wycofujemy pozwu z sądu - jutro nam urządzicie pogrzeb - Kibicie Szczaksy maja dośc zielonych stolików i niszczenia klubów z naszego regionu !!!
Gieksiarze trzymajcie się !!!

widzewiak - 26 lipca 2005, 15:05:39 - *.devs.futuro.pl
szkoda GIEKSY bardzo szkoda,to byl klub z tradycjami
a ich malo jest w drugiej lidze.pozdro dla katowiczan.Widzew za rok w ekstraklasie

WKS - 26 lipca 2005, 15:06:32 - *.199.196.195 (*.10.1.196)
Nie mam pojęcia skąd u wypowiadających sie jest tak wiele aktów współczucia GKS-owi. Klub jest strasznie zadłuzony, brak pieniędzy i szerszych perspektyw na dlalszą egzystencję tej drużyny. Mówi sie trudno. GKS jest i będzie klubem zasłuzonym dla historii polskiego footballu, ale nie nalezy popadac w paranoje. Kluby bez kasy powinny byc degradowane do niższych lig. Moim zdaniem jest to paradoksalnie lepsze rozwiązanie dla klubu z Katowic. Wedłóg mnie lepiej i łatwiej jest odbudowywac zespół startując najpierw w niższych ligach, gdzie utrzymanie druzyny jest znacznie tansze. Najlepszym przykładme jest Lechia Gdańsk. Zaczeła grac od klasy A równolegle z grającym w III lidze fuzyjnym klubem Lechia/Polonia Gdańsk. Co sie stało? Lechia rok po roku, sukcesywnie awansowywała, a klub który teoretycznie miał blizej do II ligi nie wydolił finansowo. Mysle le GKS powinien zacząc nowy sezon z wiara i przedewszystkim cierpliwością. Nawet jesli klub musiałby rozpoczac grę od najniższych szczebli. Ale napewno nie nalezy rozczulac sie nad degradacją klubu, który w drugiej lidze i tak byłby tzw.: "czerwoną latarnią".

xgor - 26 lipca 2005, 15:07:48 - *.przeworsk.sdi.tpnet.pl
Co sie z tą Szczakowianką dzieje?/ Gdzie jakaś afera zaraz jest tam Szczakowianka.

prorok - 26 lipca 2005, 15:09:22 - *.icpnet.pl (*.21.11.17)
Runął w końcu ten kolos na glinianych nogach! Nareszcie! Można odetchnać. Jedna siermięga ślaska mniej.Teraz trzeba to samo zrobić z Wodzisławiem! Bankruci ze ślaska! Tylko protestować umieją pod sejmem!!!

rainman - 26 lipca 2005, 15:09:47 - *.153.244.200
widzewiak - tu mnie rozwaliles... malo klubow z tradycjami w 2giej lidze masz? widzew, lks, polonia, zaglebie, ruch, slask - w pierwszej tyle nie ma

fanatyk - 26 lipca 2005, 15:09:54 - *.adsl.inetia.pl
Bardzo dobrze tak tym .... i nie płaczcie tutaj bo każdy klub kiedyś musi przez to przjeść a że to trafiło na giekse to się bardzo ciesze. Kiedyś ZAGŁĘBIE SOSNOWIEC miało duże problemy i wtedy gieksa nas tępiła i się śmiała dzisiaj sytuacja się zmieniła i szmaty nie maja licencji. ZAGŁĘBIE SOSNOWIEC FANATIC

greenq - 26 lipca 2005, 15:11:21 - *.219.140.30 (*.19.252.214)
No szkoda bardzo że giną takie kluby u nas w łódzkiem zginęły juz takie kluby jak: ceramika, radomsko, piotrcovia. Pozdro dla kiboli GKS-u od kiboli GKS-u z Bełchatowa

danziger - 26 lipca 2005, 15:12:27 - *.cable.tmark.pl
GKS_a z takimi KIBICAMI i tradycjami nigdy nie umże i nie zniknie z mapy piłkarskiej Polski!!!
Dacie radę, wytrzymacie i wrócicie na pole II lub I.
Pzdr z LechiiStanu

on - 26 lipca 2005, 15:12:49 - *.51.250.174 (*.14.240.225)
kibice z polkowic zycza katowica szybkiego odrodzenia

Szczurek - 26 lipca 2005, 15:13:22 - *.48.246.196 (*.20.6.21)
Jak będą mieli szczęście i zgodę OZPN-u to wystartują w klasie A, a jak nie to w klasie B, nie ma sensu składać wniosku licencyjnego z takim długiem na III czy IV lige, lepiej wystartowac od nowa jako nowy podmiot

Kuba - 26 lipca 2005, 15:14:03 - *.48.166.100 (*.10.2.33)
Wielka szkoda :-( Gieksa trzyma sie "literka-G , literka-K , literka-S jak GKS"

Rabe - 26 lipca 2005, 15:15:30 - *.master.pl
to teraz zamiast derbow GKS - Gornik Zabrze, Sosnowiec, Ruch Chorzow beda mecze z Rozwojem Katowice, Walka Makoszowy... ja tam sie ciesze bo kibicuje Chrobremu a to zawsze wielki rywal !!

kodens - 26 lipca 2005, 15:15:37 - *.internetdsl.tpnet.pl
powiedzial bym prosto w twarz kogo to wina naszego pzpn-u jakos widzew mial gorsze problemy i nadal gra w II lidze a GieKSa nie moze to dzieki temu palantowi Liskewicza mam na mysli on cala slaska pilke rozwali a wy zaglebiaki nie martwcie sie my nadal istniejemy i jeszcze pokazemy na co nas tak naprawde stac MYSLOWICE NA ZAWSZE Z GIEKSA

BLUE FAN - 26 lipca 2005, 15:18:59 - *.elsat.net.pl
zentrum: idź sie puknij w łeb!!!! tak na każdym stadionie na śląsku są faszystowskie symbole!!nie uogólniaj sprawy... tak samo prorok: tak to piłkarze ze ślaśka dziś protestowali przesde sejmem...ale jesteście tepi...
NIEBIESKI PONAD WSZYSTKO

Śląsk W. - 26 lipca 2005, 15:21:01 - *.ullensaker.kommune.no
No i dobrze. Janek Tomaszewski wspominał , że kupowali mecze i mataczyli, więc ich nie żałuję. Poza tym co to za klub bez kibiców? Hej Śląsk !

szallik - 26 lipca 2005, 15:22:05 - *.239.60.143
szkoda GKS, ale mamy przykład co można zrobić z klubem spłacającym uczciwie swoje długi. mam nadzieję, że teraz GKS się podniesie i co roku będzie awansował coraz wyżej. macie jakieś aluzje do szczakowianki, że to ona może wejść na miejsce GKS, a dlaczego nie pomyślicie o tym, że za kupienie meczu przez Piasta powinna być degradacja i szczakowianka powina zająć jego miejsce? GKS wykończył pzpn nakładając zakaz transferowy po rundzie jesiennej w ubiegłym sezonie. a przecież widać, że "Fatalna sytuacja ekonomiczna katowickiego klubu, w tym m.in. olbrzymie zaległości podatkowe oraz wobec ZUS" dotyczy to też Lecha tylko na większą skalę, a on uzyskał licencję.

^^ - 26 lipca 2005, 15:23:00 - *.internetdsl.tpnet.pl (*.0.3.65)
Wielka szkoda - tyle do powiedzenia mam...

gornik_lec - 26 lipca 2005, 15:23:15 - *.leczna.enterpol.pl
tak skącza wszystkie śląskie zespoły??dopuki kopalinia ich finansowała byłą kasa a teraz 3 liga\\niech motor wejdze do 2 ligi przez te licencje ma szanse

Rufus - 26 lipca 2005, 15:23:27 - *.adsl.inetia.pl
No i bardzo dobrze.Jak się ma głupiego prezesa to się tak kończy.Przynajmiej nie bedzie już zadym między GKSem a Chorzowem.Kibice GKS przenieście się teraz na inny klub może na ROZWÓJ KATOWICE bo z waszego już nic nie będzie. JAK SIĘ GRA TAK SIĘ KOŃCZY-CZYLI DZIADY

Lubin - 26 lipca 2005, 15:24:09 - *.dialog.net.pl (*.168.162.57)
Szkoda Gieksy . Klub z tradycją . Zagłębie Lubin z wami

Jerzy - 26 lipca 2005, 15:24:11 - *.toya.net.pl
Aco z widzewem zmjenił litere w nazwie i gra dakej a ma napewno więcej długu boniek potrafi,ma układy i tyle

CHRONOS - 26 lipca 2005, 15:24:41 - *.kalisz.mm.pl
Tak to jest w Polsce,przez nieodpowiedzialnych ludzi kluby upadaja,zyje sie ponad stan a pozniej nie ma z czego splacac dlugow,dzisiaj w Kaliszu udalo sie usunac takiego pajaca ktory doprowadzilby KKS KALISZ do upadku,w Polsce za pilke biora sie ludzie ktorzy nie maja o tym pojecia,ale to przeciez nie wyjatek,w kazdej dziedzinie zycia to panstwo jest chore!!!!!!!!!!

hazim - 26 lipca 2005, 15:25:40 - *.51.242.233
jest jest 4 liga gks i ta jak sie tam zlapiecie to cud od c klasy zaczynac

Jerzy - 26 lipca 2005, 15:29:00 - *.toya.net.pl
jest jest 4 liga gks i ta jak sie tam zlapiecie to cud od c klasy zaczynac
i a widzewem zagracie!!!!!!!!!!

Borek - 26 lipca 2005, 15:30:43 - *.lanx.pl (*.168.192.22)
To jest wymieranie polskiej piłki klubowej. Niech jeszcze PZPN pozbędzie się Lecha Poznań, Górnika Zabrze,Pogoni Szczecin czy Poloni Warszawa i będziemy mieć ekstraklasę na miarę marzeń z pipidówami po kilka tysięcy lub kilkuset mieszkańców. A Wielkie firmy piłkarskie jak Ruch Chorzów czy Widzew będą walczyć o przeżycie w drugiej, trzeciej i tak jak GKS w czwartej lidze. Panie Boże zwróć nam kibicom wielką polska ekstraklasę.

Jerzy - 26 lipca 2005, 15:31:20 - *.toya.net.pl
Zagłębie Iliga !!!!!!!!!

pj - 26 lipca 2005, 15:33:16 - *.aircity.pl
wspolczucia..pozdro z Poznania

KSG - 26 lipca 2005, 15:34:20 - *.sti.net.pl (*.168.133.139)
Trzycie sie Gieksiorze i zycza jak najszybszego powrotu do pierwszyj ligi

Jerzy - 26 lipca 2005, 15:35:17 - *.toya.net.pl
GkS Katowice zrupcie co widzew i licencja zgłowy????????

1916 - 26 lipca 2005, 15:38:05 - *.151.48.173
bardzo dobrze sie stało że gieksa poleciała z II ligi, zapewne dalej niż III ;) kluby które mają zadłużenie i dawno straciły płynność finansową, zero perspektyw na wyjście z kryzysu właśnie tak powinny kończyć, teraz gks ale w kolejce są juz chyba następni co mnie niezmiernie cieszy, bo tylko w taki sposób mozemy poprawić jakość/wizerunek naszej piłki kopanej, co z tego że klub z tradycją, wiernym życze pozostania przy tworze który zrodzi się z poległego, sezony pewnie się przeniosą

shiva - 26 lipca 2005, 15:39:06 - *.adsl.inetia.pl
nigdy nie zginie GKS nigdy nie zginie
zagłębiowskie bastiony GIEKSY wierne az po grób
PERSONA NON GRATA
pozdro.DABROWA<STRZEMIESZYCE<WOJKOWICE

1916 - 26 lipca 2005, 15:42:10 - *.151.48.173
do Borka i innych dramatyzujących: zdecydowanie wolę I i II ligę na zdrowych zasadach, z klubami z wystarczającym zapleczem finansowym, w których jedynym zajęciem piłkarza jest gra na wysokim poziomie a nie stresowanie się tym, że jego I lub II-go ligowa druzyna nie jest w stanie go utrzymać

Jerzy - 26 lipca 2005, 15:44:04 - *.toya.net.pl
do buki będa tacy działace jak boniek i tacy podobni to nigdy Polska piłka nie wypłynie z głuwna

STS 1906 - 26 lipca 2005, 15:47:41 - *.adsl.inetia.pl
1916 - zgadzam się z Tobą w 100%. Wszyscy płaczą bo gieksa spada i nie bedzie meczów ojej prawie się popłakałem hehehe Taka jest piłka i trzeba się z tym liczyć!! Jak nie mają kasy na gre to wypad do 4 ligi i koniec. 5 liga 5 liga GKS !!

Sosnowiec - 26 lipca 2005, 15:49:24 - *.adsl.inetia.pl
Uuu to pewnie Bercik teraz płacze jak stara fontanna hehehehe

guzik - 26 lipca 2005, 15:50:22 - *.bielsko.dialog.net.pl
czego tak wszyscy najeżdżają na ten PZPN! najlepiej zwalić wszystko na nich - żal mi Was bo jesteście odzwierciedleniem polskiej rzeczywistości, czyli narzekać i najlepiej wine zwalić na kogoś innego, a nie szukać jej u siebie!!! klub jest zadłużony po uszy i przynajmniej teraz nie bedzie można usłyszeć że w klubie I czy II-go ligowym odłączono prąd i gaz! PZPN nie jest święty i każdy o tym wie ale musi zacząć działać normalnie bo ich wyp... i oni dobrze o tym wiedzą! w Serie A wyp... dwa kluby i jest to u nich normalne więc u nas też tak musi być żal mi was hanysy, nienawidze was, ale bardzo mi was szkoda jak będziecie dobrze działać i postaracie się o kompetentnych działaczy to szybko wrócicie na salony pozdro

olek_solec - 26 lipca 2005, 15:57:31 - *.kielce.sdi.tpnet.pl
Hah. Fajnie i tak nie lubie GKSu. Szczakowianka 4ever jakie macie typy na lige? Ja tak:
1. Wisla K./Groclin
2. Wisla K./Groclin
3. Cracovia/Legia/Korona
4. Cracovia/Legia/Korona
5. Cracovia/Legia/Korona
6. Wisła P./Amica/Łęczna
7. Wisła P./Amica/Łęczna
8. Wisła P./Amica/Łęczna
Co wy na to? Zapraszam do ligi typerow kezman@op.pl

Lechia_BKS - 26 lipca 2005, 16:05:09 - *.chello.pl
mi tam ich wcale nie zal Dziurowicz mieszał Lechii w 95 od nich zaczeły sie walkowery kij z nimi !!

tomi - 26 lipca 2005, 16:06:34 - *.internetdsl.tpnet.pl
pamietacie gieksiarze jak to bylo 10 lat temu?????? to teraz my wam tak zaspiewamy!!!!!
" gdzie macie football hanysy gdzie macie football???????? '
TYLKO ZAGŁĘBIE 1906 SOSNOWIEC!!!!!!!!!!!!!!

Kolon - 26 lipca 2005, 16:16:03 - *.mll.pl
Stolec targej z tą ligą.
Szkoda derbow.Nie lubie gksy ale mimo wszystko szkoda klubu i kibicow.3mcie sie
Forever Ruch

mav88 - 26 lipca 2005, 16:18:51 - *.telpol.net.pl
Niech fani GKSu przypomna sobie co spiewali jak na dno lecialo Zaglebie Sosnowiec - ten sie smieje...itd :P Wcale nie szkoda mi , juz dawno przeciez powinni odebrac temu bankrutowi licencje i na smietnik!

viking - 26 lipca 2005, 16:21:50 - *.gdynia.mm.pl
Szkoda, jak graliśmy z Gieksą oprawa ze strony GKS była spoko - szkoda kibiców . Pozdro z Gdyni

TC - 26 lipca 2005, 16:23:50 - *.pf.com.pl (unknown)
Trzymajcie się Gieksiarze!
(P)ozdrowienia z Wawy i do zobaczenia w I lidze na K6.

szczakus - 26 lipca 2005, 16:32:57 - *.153.80.131
i brawo!!!! chociaz jedna sprawiedliwosc dla szczakowianki:-) ale za razem szkoda gieksy;-(

Koko - 26 lipca 2005, 16:34:43 - *.136.186.3
Małopolska z GieKsa Gks Katowice na całe zycie!!!!!!

wdzwadam - 26 lipca 2005, 16:42:11 - *.153.157.130
szkoda ze taki klub nie gra nawet w II lidze bo jego miejsce jest obok widzewa ruch lks-u w I lidze ale mam nadziej ze tak kiedys bedzie

elo - 26 lipca 2005, 16:43:25 - *.adsl.inetia.pl
wyrazy współczucia!! Ale miejmy nadzieje ze GKS podniesie sie jaki wiele innych klubów!!

Fan1906 - 26 lipca 2005, 16:49:01 - *.adsl.inetia.pl
"kaj mocie fussball hanysy daj mocie fussball?" -haha Pamiętacie. Dobrze wam tak !! ZAGŁĘBIE SOSNOWIEC FOREVER

zoopa - 26 lipca 2005, 16:54:42 - *.siec2000.pl
Spadliśmy, szkoda ale z drugiej strony jak zobaczyłem skład II ligi hmm kilka starych dobrych marek: Wrocek, Gdańsk, Jaga parka z Lodzi, Bytom i nasi ulubieńcy ;-) Chorzów i Sosnowiec. Myślałem, ze będzie co oglądać, a tu nam taka niespodziankę zrobili. Co robić trzeba się będzie drapać. Dzięki za wyrazy żalu, a tych co "bija leżącego" uprzedzam Odbijemy się od dna i wrócimy na szczyty bo tam nasze miejsce, a wtedy drżyjcie bo siły nam nie zabraknie. Trzeba mieć nadzieje. Przynajmniej będziemy mieli okazję zrobić porządek z klubem, stadionem i całą resztą, szkoda, że urzędasy ukradli nam kilka lat. Jeszcze raz dziękuje i do zobaczenia na szczycie albo gdzieś po drodze.
„dziadek z czwórki”

Tiger - 26 lipca 2005, 16:55:34 - *.internetdsl.tpnet.pl
No to mamy pierwsze derby Katowic- GKS i Górnik MK Katowice :P Szkoda że w IV lidze

torcida - 26 lipca 2005, 16:57:35 - *.51.236.154
Listekiewicz i jego kolesie to drukarze.Wie o tym cała POLSKA.Nie rozumiem tylko czemu nie idzie mu sie dobrac do tyłka i odsunąć go od stołka,którego sie tak trzyma.Przeciez długi GKS-u w porównaniu do długów WIDZEWA to tak jakby porównywac DAWIDA z GOLIATEM.I CO???Widzew ma licencje a GKS-a nie.I tak bedzie dopóki bedzie rządić mafia z MIODOWEJ na czele z LISTKEWICZEM. PIECHNICZEK na prezesa PZPN.Kto popiera niech sie wpisuje!!!

zoopa - 26 lipca 2005, 16:58:16 - *.siec2000.pl
Moze Podlesianka zacznie gonic i za pare lat...
;-)

Kszok - 26 lipca 2005, 16:59:52 - *.e-ostrowiec.pl (*.168.2.47)
Trzymajcie sie.Mam nadzieje ze to nie koniec pilki w Katowicach.Szkoda bo druga liga stracila jedna z najlepszych ekip kibicow.Wracajcie jak najszybciej do drugiej ligi.

Marek_HKS - 26 lipca 2005, 17:02:10 - *.ub.uni-duesseldorf.de
Szkoda Gieksy, szkoda. Wracajcie szybko do elity !!!
Pozdro od kibica Ruchu.

Lupejko - 26 lipca 2005, 17:02:38 - *.internetdsl.tpnet.pl
Entliczek pentliczek kombinowany guziczek. Szczakowianka miała aferę barażową a teraz PZPN ja awansuje. To sa kpiny z polskich kibiców !!!!!!!!!!!!!!

Szyderca - 26 lipca 2005, 17:05:50 - *.bmwgroup.com (*.49.111.42)
jednym slowem Tragedia!!! trzymajcie sie chlopaki tego nie zycze nikomu Dratamu na slasku ciag dalszy;((

GOOPEE - 26 lipca 2005, 17:25:16 - *.akk.net.pl
Współczuję... Myślałem, że po dłuższym czasie zagracie z moją ukochaną Polonią w derbach Śląska.
Pozdrawiam i liczę na rychły powrót, przynajmniej na zaplecze ekstraklasy.

sansurin - 26 lipca 2005, 17:25:34 - *.netia.com.pl
Szczakowianka nie prosiła sie o 2 lige i nawet niewiadomo czy otrzyma licencje na gre w 3 lidze.Jednak boicie sie Szczakowiani no i prawidłowo .Jedno powiem (jak rolnikowi ziemia).

WislaK - 26 lipca 2005, 17:25:43 - *.broker.com.pl
nie rozumiem dlaczego niektorzy narzekaja zePZPN oszukal GieKSe...osobiscie nic nie mam do tego klubu, a nawet darze go sympatia ze wzgledu na studia w Katowicach, ale po to sa licencje zeby je wydawac klubom spelniajacym warunki. Szlag mnie trafia jak widze wpisy typu,ze GKS skrzywdzono. Nie spelnili warunkow to nie zagraja, proste! Jesli zas chodzi o przyznanie licencji klubowi Widzew przed rokiem,to byla to kompromitacja PZPN i jawne pogwalcenie zasad licencyjnych...nie zobowiazuje to jednak zwiazku do kontynuowania tego i rok kolejny nie przestrzegania wlasnego prawa! Gdyby GKS wystartowal, pewnie na zime zrezygnowaliby i nie dograli sezonu do konca robiac nieparzysta liczbe druzyn oraz mieszajac z walkowerami. Wiec dobrze sie stalo ze GKS licencji nie dostal...bo to strasznie wypaczaloby rozgrywki II ligi.

Ruch Chorz - 26 lipca 2005, 17:34:01 - *.chello.pl
Żal, Żal, Żal.
Gks ma wspaniałych kibiców, derby z niebieskimi zawsze były pasjonujące. Szkoda. Taki klub przestaje prawie istnieć, a jakieś klubiki ze wsi grają nawet w 1 lidze,
Pozdrowienia dla kibiców gks. Może jeszcze się spotkamy.

WIDZEW-iak - 26 lipca 2005, 17:37:41 - *.lodz.mm.pl
Żal mi kibicow GKS-u nam w zeszłym sezonie sie udalo a wam niestety nie szczere wyrazy wspołczucia bo wiem jaki jest ból gdy klub spada do II ligi a co to musi byc za bul gdy z I ligi spada sie do IV ligi jeszcze raz szczere wyrazy współczucia.Cały WIDZEW zyczy wam szybkiego powrotu do I ligi .

torcida - 26 lipca 2005, 17:39:11 - *.51.236.154
DO WislaK.Moze masz racje.Aleto co w takim razie z tymi przekretami WIDZEWA???ktos im tą licencje przyznał!!!gdzie sa winni??? LISTKIEWICZ musi odejsc.Dopóki bedzie u władzy dopóty beda przekrety w polskiej pilce.Listek w takim bagnie siedzi ze sie juz z niego nie wydostanie i basta!!!

boba - 26 lipca 2005, 17:39:18 - *.51.236.122
chopy 3mta sie jestem z wami,Slask Gorny Slask!!!!

Bie..... - 26 lipca 2005, 17:47:37 - *.51.167.187 (*.168.0.205)
Ale szkoda!! A myslalem ze Lechia zagra ze starym dobrym klubem!!

pko - 26 lipca 2005, 17:47:59 - *.29.157.226 (*.168.2.108)
cypel ale teraz dopiero sie zobaczy ilu was zostalo i powiem szczerze historia jest przewrotna ...magnat... kibice ruchu pracujacy w kopalniach oplacajacy znienawidzony klub...zgaszone swiatla... jedyne co moge powiedziec pozytywnego to przewaznie wygrywaliscie i raczej w miare uczciwie tyle ze czesto fartem ... fart sie skonczyl teraz ciezkie i gorzkie lata... szkoda ale w sumie cale zycie na to czekalem... i gdzi ejest zaba???

olaf - 26 lipca 2005, 17:52:56 - *.internetdsl.tpnet.pl
wreszcie GKS spotkala kara za wczesniejsze machlojki i przekrety. okazuje sie ze jest sprawiedliwosc na tym swiecie. 100 lat w IV lidze wam zycze!!

marco - 26 lipca 2005, 18:03:59 - *.osd.vectranet.pl
powiem szczerze nie przepadałem za Wami "hanysiaki" ale szkoda tylu lat dobrej ekipy
wychowaliście sporo dobrych grajków a teraz żegnaj?

szallik - 26 lipca 2005, 18:18:21 - *.239.60.143
panowie, dawanie licencji na piękne oczy trwa już od lat. nawet w tym roku kilka klubów takową dostało. nie wszyscy jednak mogą ją otrzymać nawet jak spełniają warunki, są to kluby które walczą z pzpn o swoje. gks też chciał zrobić tak jak widziew, radomsko tak samo tych klubów praktycznie nie ma. teraz mamy na celowniku szczakowiankę, która jest szantażowana przez pzpn nie uzyskaniem licencji w III lidze dopóki nie wycofa pozwu ze sądu. szczakowianka też chce zrobić podobnie jak widzew tylko chce wziąść długi ze sobą.

krecha - 26 lipca 2005, 18:23:03 - *.51.233.66 (*.168.1.134)
wiecie zal mi tez gks-u gdyby nie te dlugi to napewno by grali dalej w ekstraklasie a tak to 4 liga, albo i okręgówa(5liga)nawet dobrze by bylo jakby zagrali w 4 lidze bo z gks-em tychy by moze zagrali a jakby grali w okręgówie to by tez mieli paru rywali np. nadwiślan góra, GTS Bojszowy ,Orzeł Mokre mikołów , KS Unia Bieruń Stary to byc morze bylyby zespoly ktore mogly by powalczyc z gks-em w okręgówie Ktowice 1:grupa

Jepek-Pias - 26 lipca 2005, 18:24:42 - *.gl.digi.pl (*.82.163.178)
To tylko Polska gdzie jednak wszystko możliwe.Myślałem że Widuch zadebiutuje przeciwko swoim byłym kolegom ale jaenak nic z tego.A co do Szczakowianki to poprostu brak słów...nie wiem dlaczego taki klub gra w II lidze panowie to jakies nie porozumienie.GKS Katowice powinien minimum grać w II lidze a nie w pipidówkach.Zamiast Szczakowianki według mnie powinien grać zespół pokonany w barazach przez Naszą kochaną PIastunkę,czyli Unia Janikowo.Szczakowianka nie awansowała kosztem Piasta to awnnsowała koszet Katowickiej GieKSy.To jakiś wielki kabaret.

Adams - 26 lipca 2005, 18:26:22 - *.devs.futuro.pl (*.50.173.87)
PZPN to banda gałganow. Kierują się zasadą "jak nie zapłacisz to nie pograsz" i chcą wykopać śląską piłkę z 1 i 2 ligii żeby przypadkiem nie przeszkodziły ukochanym przez PZPN klubom w zajęciu odpowiedniego miejsca w tabelii. A GKS już im wystarczająco krwi napsuł zajmując np 3 miejsce na koniec tabelli 3 lata temu.

rob - 26 lipca 2005, 18:26:36 - *.87.240.67 (*.168.100.60)
nie ma czego żałować trudno stało się pójdą śladem lechii piasta zagłębia i rakowa to za parę lat będą na topie

olaf - 26 lipca 2005, 18:28:09 - *.internetdsl.tpnet.pl
adams, gdybys pamietal cudowne lata Mr Dziurowicza to bys teraz mnie przepraszal za to co napisales :P buhaha kto bedzie tym faworytem?? no kto?? chyba nie gks ;p

pytanie - 26 lipca 2005, 18:29:51 - *.nowiny.net
Kto zajmie miejsce Szczakowianki, jeżeli ta zastąpi GKS ?? Koszarawa Żywiec ?? Może nikt , a Szombierki zdegradują ?? Na jakich zasadach to będzie ??

Denis - 26 lipca 2005, 18:30:49 - *.intermedia.net.pl
Takie jest zycie

krecha - 26 lipca 2005, 18:32:15 - *.51.233.66 (*.168.1.134)
czy ktos moze mi odpowiedziec na moje pytanie ???????? prosze o komentarze o mojej odpowiedz wyzej

aro - 26 lipca 2005, 18:40:54 - *.160.134.2 (*.0.1.9)
Ale za to w Ostravie będą puchary.FC FCB FC BANIK OLE... Do II ligi tylko GKS ZA GKS czyli JASTRZĘBIE HOOLS

Śląsk - 26 lipca 2005, 18:42:15 - *.wroclaw.mm.pl
a niech szlak ich trafi .nie no zartuje ,ciekawe co by było gsyby grali w klasie c . ciekawe czy by przegrali mecza.szkoda że spadli bo chciałbym zobaczyć czy stać Śląsk Wrocław na 1 lige wygrywając 2 mecze z GKS-em.

Darek - 26 lipca 2005, 18:45:24 - *.jmdi.pl
Jeszcze powróci era wielkiego GKS-u!!!

PT - 26 lipca 2005, 18:45:35 - *.gorzow.cvx.ppp.tpnet.pl
Oczywiscie, Szczakowianka nawet po przegranym barażu nie spadnie. Tak to się od-korumpowuje polską piłkę...
Precz z PZPN-owskimi aferzystami!!

GuCiU - 26 lipca 2005, 18:58:02 - *.softpro2.pl
A ja myśle ze powinni to zrobić dużo wcześniej!! -GKS cały czas walczył o utrzymanie a długi rosły - jakby pzpn nie dał licencji im na 1 lige 2lata temu to pewno do dziś by się klub w duzym stopnu odbudował... od podstaw (zdrowych!!), i byłby w tej chwili w 3lidze i wylczył o awans do drugiej... niepotrzebnuie to przeciągali (a sądzenie ze może jakoś sie utrzymaję rok, dwa a później jakiś "dobry człowiek" spłaci im długio było żałosne... fakt że w tej chwili 2liga będzie mniej ciekawa pod względem kibicowskim - pod względem sportowym trudno powiedzieć...
~pozdro z Sosnowca - bedziemy czekać na was w 1 lidze zeby wam na stadionach ekstraklasy złoić tyłki!!!

stomilowie - 26 lipca 2005, 19:00:33 - *.29.133.85 (*.160.35.145)
pozdrowienia od chlopakow z olsztyna gks trzymajcie sie

WislaK - 26 lipca 2005, 19:04:33 - *.broker.com.pl
PT, co ty za glupoty wygadujesz???????!!!!!!!!!! Jakim prawem GKS mialby zostac w lidze bez kasy?????? Chyba po to zeby w polowie sezonu zbankrutowac i oddawac wszystko walkowerami. Zaczyna sie najezdzanie na Bogu ducha winną Szczakowianke,ktora nie chce tej II ligi :/ Ty uwazasz za to ze jedyna madra i majaca rece oraz nogi decyzja PZPN ma cos wspolnego z korupcja :/ lecz sie chlopie :/

Dunaj - 26 lipca 2005, 19:12:49 - *.ostrog.net (*.168.0.14)
Dziurowicz to jeden ztych co deprawują polską ligę.Nie masz to nie grasz proste.Furtok o tym wiedział i grał dalej bardzo ciekawe?Szkoda chłopaków którym obiecywano jak zwykle w Gks-ie bywało a oni dali sie na to nabrać i dziś nie maja gdzie grać!Takim ludzi którzy sie bawią innymi powinno sie surowo karać.Tomaszewski tu masz pole do popisu!!

ŁKSiak - 26 lipca 2005, 19:13:55 - *.toya.net.pl
Szkoda że taki klub jak GKS musi opuścić nawet 2 lige, a jakać tam korona z jakiś tam kielc gra w 1 lidze

Mark79 - 26 lipca 2005, 19:20:16 - *.111.inds.pl
Trzymajcie sie wiara czyni cuda.Cała wiara teraz w Was kibicach GKS Katowice nie dajcie rozwalic swojego .Pozdrowienia RKS RAKÓW

tom - 26 lipca 2005, 19:23:21 - *.sylwex.pl (*.168.3.47)
Jestem ciekawy co czują Ci co DZIURA leciał im kase. Nie oszukujmy się bo ani grosza już nie powąchają.

pshemkov - 26 lipca 2005, 19:26:42 - *.generacja.pl (*.0.11.44)
Wyrazy ubolewania dla fanów GieKSy z Wrocławia. Jestem kibicem ponad podziałami i dla mnie Wasza firma wciąż będzie elementem polskiej piłki. Jej upadek jest niestety odzwierciedleniem tego, co się w kraju dzieje - czyli kryzysu bez perspektyw. Życzę wyjścia z dołku i jak najszybszego powrotu na salony. Pozdro!

gdan - 26 lipca 2005, 19:41:53 - *.attu.pl
szkoda? a jak GKS "spuscił" twór Lechia-Olimpia to nikt nie płakał... szkoda że w ten sposób ale sprawiedliwości stało się zadość... ciekawe gdzie tym razem stawiłby się na mecz ten klub o smiesznych barwach.. może Zakopane?... nigdy GKS!!!

haki - 26 lipca 2005, 19:42:02 - *.151.48.167
Było jest i bedzie Z-E Sosnowiec

MetodaPB - 26 lipca 2005, 19:43:58 - *.elsat.net.pl
szkoda GieKSy, lepiej GieKSa w 2 lidze niz Szczakowianka, teraz zaś wyjazd do tej wiochy w Jaworznie :/

smok - 26 lipca 2005, 19:53:53 - *.internetdsl.tpnet.pl (*.17.2.1)
Jeżeli to jest całkiem nowy podmiot, a nie żadna kontynuacja, to powinni zaczynać od C-klasy, jak każda inna drużyna. Skończmy już wreszcie z równymi i równiejszymi!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

łks - 26 lipca 2005, 19:55:32 - *.mnc.pl
jestem kibicem łksu i powiem jedno ... jak nie cierpialem dziurowicza i zyczylem wam zle tak wyobrazam sobie co to znaczy stracici swoj ukochany klub na conajmniej kilka lat wiec wspolczuje wam i dzis jestem z wami... trzymajcie sie i wracajcie. Dzis jestem elkaesiakiem i sympatykiem gieksy...

mackiavell - 26 lipca 2005, 20:17:52 - *.mikolow.net
dzieki wszystkim za ciepłe słowa, postaramy sie wrócić jak najszybciej

Swa 4ever - 26 lipca 2005, 20:23:09 - *.adsl.inetia.pl
Szczakowianka i tak pewnie licencji nie dostanie nawet na 3 lige jeśli nie wycofają sprawy z sądu ... A wszystko przez koryciarzy z Miodowej wszystkiemu winien jest PZPN .. Spadkowi GieKSy przede wszystkim .. Trzeba wreszcie im zacisnąć pasa i zrobić im takie piekło jak górnicy na Wiejskiej :] Pozdro dla fanów GieKSy

RafałDW - 26 lipca 2005, 20:29:29 - *.51.194.230 (*.134.51.26)
Do widzenia!!! Żegnamy GKS z piłkarskiej mapy Polski.

Bass(L)ine - 26 lipca 2005, 20:39:30 - *.chello.pl
Spadnie GKS na sezonow szesc........

szallik - 26 lipca 2005, 20:49:01 - *.239.60.143
jak szczakowianka ma wejść na miejsce gksy to już szczakowianka przekręciarze. panowie opanujcie się piast ma udowodniony mecz w prokuraturze że skręcił i nagle żaden z was nie ma do niego żalu że sostał. nawet polonia bytom, mówi że wiocha, a sami boiska mogą pozazdrościć jakie jest w jaworznie. tak się składa, że pzpn wolał udupić gks zamiast piasta. podziękujcie komu trzeba, a nie najeżdżajcie na klub, który walczy z pzpn.

dab29 - 26 lipca 2005, 20:51:39 - *.internetdsl.tpnet.pl
Szalik po pierwsze nikt nie zazdrosci boiska Szczakowiance bo sama jako takie ma gorsze niz na Polonii. Czy tak ciezko powiedziec ze nie gra sie na swoim boisku??

szallik - 26 lipca 2005, 20:58:16 - *.239.60.143
dab29 czytaj dokładnie piszę o boisku w jaworznie a nie o boisku w szczakowej. a nie wiem czy boisko na azotanii czy w ciężkowicach czyli w dzielnicach jaworzna nie ma lepszej murawy niż w bytomiu.

arkowiec - 26 lipca 2005, 21:01:55 - *.gdynia.mm.pl
panowie bardzo wam wspołczuje !! aARKA GDYNIA chociaz za wami nieprzepada życzy wam szybkiego wyjscia z dołu !!!NIGDY NIE ZOSTANIESZ SAM

Newyorker - 26 lipca 2005, 21:03:21 - *.dialog.net.pl (*.40.142.184)
Wielka szkoda
WKS ŚLĄSK

rocki - 26 lipca 2005, 21:11:11 - *.microchip.net.pl (*.168.3.49)
Powodzenia życzę

Materes - 26 lipca 2005, 21:12:49 - *.internetdsl.tpnet.pl
Czas na pracę u podstaw. Wiara i zaangażowanie prawdziwych kibiców klubu znaczy bardzo wiele, tak jak kibiców RAKOWA Częstochowa. Zrobiło się chwilowo krucho z kaską, to kibice sami malowali nasz mały stadion itp. A teraz na barażu o III ligę na trybunach było 10 000 ludzi! Kiedy było tyle na I-ligowej GKS-sie??? RAKÓW powoli wraca na swoje miejsce, dzięki pracy wszystkich, rozpoczynają się też prace nad przebudową "zapuszczonych" obiektów klubu. Za 3-4 lata będziemy mieć ładny stadion i klub tam gdzie był parę lat temu, czyli w I lidze! Pozdro

Podbeskidz - 26 lipca 2005, 21:23:32 - *.internetdsl.tpnet.pl (*.168.192.180)
Jestem z Bielska i nigdy nie przepadałem za Ślązakami z Katowic ale po tej wiadomości naprawdę bardzo mi żal KIBICÓW z GKS-u Mam nadzieje że szybko powrolcicie z powrotem trzymajcie się pozdro

Cidry1919 - 26 lipca 2005, 21:46:51 - *.internetdsl.tpnet.pl
tylko Ruch RAdzionków Gks Katowice moze derby co ???

BAstek_Zbo - 26 lipca 2005, 21:53:38 - *.bater.net.pl
!!!! Szkoda Gks-u ale najgorsze jest to że Zabrzański GÓRNIK moze skonczyc tak samo!!!!!!!!!!!!! Sponsorzy obudźcie sie !!!!!!!!!!!!!!

Jacky - 26 lipca 2005, 22:01:20 - *.internetdsl.tpnet.pl (*.168.51.99)
Ja tam kibicem GKS-y nie jestem, ale co śląsk, to śląsk- szkoda. Mówią, że prawdziwych mężczyzn poznaje się po tym jak kończą. Panie Dziurowicz, pan jest tylko kiepską imitacją tego gatunku. Trzeba było w odpowiednim momencie powiedzieć "pas" , bo ja nie wierzę, że Pana konto osobiste w banku budzi takie obawy jak konto GKS-u. Pozdrawiam wszystkich kibiców piłki w kraju.

ptaq - 26 lipca 2005, 22:08:36 - *.telpol.net.pl
szkoda, na ten mecz czekałem 10 lat, albo więcej, a tu Zagłębie nie zagra z Gieksą...

kris bytom - 26 lipca 2005, 22:34:17 - *.internetdsl.tpnet.pl
trzymajcie się i nie pozwolci zapomnieć o g-ksie
śląsk musi zawrzeć sztame przeciw tym panom z góry bo wszystkich nas wykończą
pozdrowienia od kibica PolonIi Bytom

Jaga Fan - 26 lipca 2005, 22:40:05 - *.elpos.net
Liczę, że GKS kiedyś się odrodzi. Szacunek za to wszystko co pokazaliście w pucharach we wszystkich edycjach

olo431 - 26 lipca 2005, 22:49:53 - *.euro.net.pl
Dziurowicz zostawił D Z I U R Ę ,taki to DZIAŁACZ

Rachol - 26 lipca 2005, 22:58:45 - *.dip0.t-ipconnect.de
My tu jeszcze wrocimy, jeszcze wieksi - jeszcze silniejsi - GKS KATOWICE!!!

Liber - 26 lipca 2005, 23:02:45 - *.98.71.177
A ile kiboli przychodzi z tych wielkich aglomeracji!? Śmiech na strychu!!!!!!!!

fanatyK - 26 lipca 2005, 23:03:27 - *.adsl.inetia.pl
trzymajcie sie Katowice!!! tylko KSZO OSTROWIEC!!!!

wilw - 26 lipca 2005, 23:05:33 - *.tsi.tychy.pl (*.10.34.63)
beda fajne derby slaska!! gks katowice - gks tychy

Fans - 26 lipca 2005, 23:07:34 - *.adsl.inetia.pl
Rachol - hahaha dobry żart. Narazie to módlcie się żebyście nie spali z tej 4 ligi hahaha 5 liga 5 liga gks

Lucas - 26 lipca 2005, 23:08:05 - *.205.76.210
Jestem kibicem Gieksy pozdrawiam wszystkich normalnych kibiców m.in. z Ruchu,Górnika,Zagłębia którzy rozumią że spadek naszego klubu oznacza koniec pięknych spotkań derbowych nie potrafie zrozumieć kibiców( głównie zza Brynicy którzy się z tego cięszą naprawde nie wiecie co to znaczy być za Śląskiem i z Śląskiem jeśli tak kochacie W-we to se tam jedźcie i nie wracajcie)podzro dla Ślązaków

Medalik - 26 lipca 2005, 23:10:27 - *.111.inds.pl
szkoda takiego klubu/ pozdro z Częstochowy

Miechowice - 26 lipca 2005, 23:11:26 - *.galileusz.3s.pl
Szkoda klubu, szkoda kibiców, "GieKSa, GieKSa 3maj sie...." ..... to napewno boli, ale trzym cie sie GieKSiarze, szkoda ze nie bedzie znow derbow Polonia Bytom - GKS Katowice jedne derby mniej w tym sezonie. Pozdrowienia...

Komora - 26 lipca 2005, 23:12:32 - *.crowley.pl (*.111.186.66)
"CAŁE MOJE ŻYCIE TO GKS KATOWICE" panie DZiurowicz dziękujemy... zniszczyłeś wszystko!!!!!!!!!!!!!!!!! Jesteś skompromitowanym nieudolnym i zakłamanym nic nie znaczącym typem !!! Naszym wrogiem nr 1!!!!!!!!!

Bytkowiani - 26 lipca 2005, 23:34:28 - *.51.229.230 (*.168.2.193)
Najpierw Szacunek dla kibiców z Białegostoku,Łodzi,Częstochowy,Chorzowa itd za wsparcie.Zobaczycie zrodzimy sie z popiołów ,przynajmniej bedzie wiadomo dla kogo GieKSa jest naprawde wazna...Dziurano dzieki za zniszczenie klubu ....GKS KATOWICE TYLKO NIEŻYWI PRZESTANIEMY BYĆ MŚCIWI!!!

fabic - 26 lipca 2005, 23:39:18 - *.internetdsl.tpnet.pl
smutek i zal

RKS RADOMS - 26 lipca 2005, 23:58:40 - *.vlan.euronet.net.pl
Naprawde Szkoda GkS.

Rozum - 27 lipca 2005, 0:05:46 - *.175.73.212.seths.se
Zapalmy swieczki [*][*][*][*][*][*][*][*][*][*][*][*][*][*][*][*][*
][*][*][*][*][*][*][*][*][*][*][*][*][*][*][*][*][
*][*][*][*][*][*][*][*][*][*][*][*][*][*][*][*][*]
[*][*][*][*][*][*][*][*][*][*][*][*][*][*][*][*][*
][*][*][*][*][*][*][*][*][*][*][*][*][*][*][*][*][
*][*][*][*][*][*][*][*][*][*]

master - 27 lipca 2005, 0:13:14 - *.kosa.net.pl (*.168.1.189)
jak czytam oc tu piszecie to sie plakac chce jak na pogrzebie..... jak slyszalem stwierdzenie keidys od kumpla ze jelsi gks bedzje gral od 4 ligi to 4 sezony i wroci na 1 lige (mlodziez bezdje grala coraz lepiej i nie bedzje super dziurowicza )
GKs jestesmy z toba
nieoposcimy cie
nigdy cie nie zdradzimy
bo mny kochamy cie

krol - 27 lipca 2005, 0:18:59 - *.leon.com.pl
choć więcej nas dzieli niż łączy to jako kibic odry wodzisław ,lecz mam nadzieje że z tego doła uda wam się wyjść wierny kibic odry wodzisław śl

Vivaldi - 27 lipca 2005, 0:21:39 - *.wroclaw.mm.pl
W moim srecu tylko ŚLĄSK WROCŁAW ale szczerze kibicom GIEKSY współczuję. Ciekawe mecze odbywały się z wami w ostatnich latach, wielka szkoda. Prosze mi wierzyć: naprawdę mi żal, szczególnie kibiców, bo to boli najbardziej was. Pozostaje wam wiara i działanie aby chociaż uratować IV ligę. Nie poddajcie się iżycze powrotu na zaplecze, potem....
P.S. Do ziomala Śląsk W. Zapomniał wół jak cielęciem był? Niedawno spuszczony nasz klub do III ligi. Teraz jest awans, a Ty cieszysz się że klub z tradycjami pada na pysk, WSTYDŹ SIĘ ZIOMAL. Pozdrawiam

BKS - 27 lipca 2005, 1:04:47 - *.dialog.net.pl (*.30.149.246)
Jako Bielszczanin hanysow nie lubie. Jako kibic takze nie lubie slaskich druzyn ale niech spadaja po grze na boisku a nie walkach przy zielonym stoliku. W miejsce GKS-u pewnie dadza Szczakowianke (tych to najbardziej chyba nie lubie). Jedyne co mnie w tym cieszy to fakt, ze dostalo sie druzynie,ktora poprzez uklady we wladzach pozbawila nas kiedys awansu do 1 ligii. I dlatego chcialbym ich w naszej grupie 4 ligii.
BKS STAL B-B

bunio 25 - 27 lipca 2005, 1:28:43 - *.internetdsl.tpnet.pl
Jestem kibicem GKS od ukończenia 10 roku życia dzisiejsza wiadomość mnie zabiła.Pamiętam wspaniale mecze pucharowe pełne emocji. Raz bywało lepiej raz gorzej, ale te 10 sezonów pod zad w pucharach było piękne no i liczyliśmy Sie w kraju jako klub i kibice każdy kibic wiedział, co to jest GKS. niema co tu oskarżać tylko PZPN bo przyczyn było wiele złą polityka klubowa znienawidzone nazwisko Dziurowicz zaczym szło brak sponsorów w klubie. Brak pomocy miasta Katowic,no i zbyt wielka ilość wrogów naszego klubu. Zarzucacie nam wielka ilość przekrętów, a czy jest w naszych ligach jakiś klub bez wałków wątpię każdy ma cos na sumieniu. A powoli zaczynało Sie cos w klubie dziać cos dobrego ukazywało Sie światełko w długim ciemnym tunelu no, ale przybito nam ostatniego gwoździa do trumny żal smutek i płacz z tego powodu, ale trzeba teraz pokazać ze my jesteśmy ze istnieje GKS i zawsze będzie istniał. Jest nas wielu (gieksiarzy)pokarzmy ze GKS żyje i żył będzie na zawsze w sercach naszych czy to będzie 4 czy 5 liga to juz nie ważne żeby Sie teraz wszystko zmieniło, aby nasz klub ( gieksiarzy)odrodziło Sie na nowo i powrócił do lat swoich świetności, chociaż będzie o to bardzo ciężko, ale wiara czyni cuda no i jeszcze zawsze był jest i będzie katowicki GKS. Jeszcze jedno nie patrzmy teraz i nie żalmy się Sie na wszystkich i na inne kluby typu Widzew, Lech, świt, szczakowianka, piast, górnik pogoń czy inne kluby, które maja bardzo ciężką sytuacje, bo to nic nie da i nie zmieni odejdźmy z honorem i skaczmy to jak prawdziwi, męszczyżni, czyli chłopaki nie płaczą. Pozdrowienia dla wszystkich kibiców piłki nożnej i starajcie się Sie o to, aby wasze kluby tak nie skończyły. A szczególnie wy kibice ruchu do zobaczenia podczas derbów tylko żeby to nie była klasa A na zawsze w sercu mym katowicki GKS

RUDA SLASK - 27 lipca 2005, 1:58:01 - *.policja.opole.pl (*.168.1.188)
Wielki szacunek dla GKS KATOWICE!!! Wiadomosc ta mnie bardzo poruszyla, pamietam piekne mecze na stadionie GKS-u nie tylko te derbowe z RUCHEM ale wiele innych.Jezdzilem czesto na mecze Gieksy wspaniala atmosfera stadion typowo pilkarski malo jast tyakich obiektow w POLSCE!!! W tym momecie nasuwa mi sie jedna flaga " KATOWICE ZAWSZE Z RUCHEM" mimo wszystko zycze wam szybkiego powrotu do "ZDROWIA"!!! Trzymam za was kciuki.KIBIC RUCHU CHORZOW!!! PS. Nie przejmujcie sie krawaciarzami za BRYNICY.

Fan_gks - 27 lipca 2005, 7:27:06 - *.205.139.130
szkoda tylko ze w polskiej pilce sa wieksi kretacze i przekreciarze.Tomaszewski mial zrobic porzadek w polskiej pilce i co?? widzew dalej gra w drugiej lidze na lewej licencji.piast dostal smieszna kare.a o kupionych meczach arki,zaglebia i wielu wielu innych juz nikt nie mowi.jak widac to co niewiarygodne robi sie normalnoscią.Czy to jest ta normalnosc Tomaszewskiego...

kartu - 27 lipca 2005, 7:32:19 - *.devs.futuro.pl (*.168.16.9)
jeżeli klub miał na bieżącą działalność to powinien mieć prawo gry, ale jeżeli długi by się tylko powiększały to to nie ma sensu,

MILO - 27 lipca 2005, 7:51:36 - *.katowice.sdi.tpnet.pl
I bardzo dobrze. Wszyscy pamiętamy kto przyczynił się na początku lat 90-tych do upadku Zagłębia.
Gdy Zagłębie spadło do III ligi i borykało sie z problemami finansowymi nikt ze Śląskiego Związku P.N. nie wyciągnął do nas pomocnej dłoni. Za sprawą m.in. nieżyjącego juz M. Dziurowicza Zagłębie wylądowało w V lidze.
Dzięki wielkiemu zaangażowaniu działaczy na czela z Panem Leszkiem Baczyńskim wieloletnia praca przyczyniła się do tego, że nasz Klub istnieje i ma wielka szansę wrócić na miejsce mu należne.
Pamietam mecze na Stadionie Ludowy gdzie wszyscy KIBICE mieścili sie pod dachem. Było nas może 150 osób.
Kto pamieta taki sezon gdy po zamieszkach po meczu z Odrą Opole stadion został zamkniety na rundę wiosenną?
Wtedy udostępniono na rundę wiosenna tylko trybunę krytą. Wszyscy kibice którzy wykupili karnet na tą rundę otrzymali od klubu siedziska na krzesełka. Mam je do dziś.
Wracając do tematu. sytuasja GKS-u Katowic bedzie dla nich sprawdzianem wiary w ich klub. My ten iegzamin zdalismy na 5. Udowodnilismy, ze nasza wiara przetrwała. Było jest i będzie zawsze ZAGŁĘBIE SOSNOWIE!

AmicaFan - 27 lipca 2005, 8:14:00 - *.51.245.186
GKS Katowice w VII lidze...szkoda naprawde, bo chyba nikt sobie takiego czegos nie wyobraza, tzn mysle w tym momencie, ze zaden kibic obojetnie jakiego klubu nie wyobraza sobie by jego ukochana druzyna nagle zostala zdegradowana na same dno pilkarskiej ligi. Co mozna wiecej napisac? trzymajcie sie kibice GKSY i wezcie za przyklad Lechie Gdansk, ktora rowniez musiala zaczac praktycznie wszystko od nowa. Nadejdzie dzien w ktorym GKS sie odrodzi, czego wam serdecznie zycze!

Cruzo - 27 lipca 2005, 8:27:10 - *.piekary-slaskie.sdi.tpnet.pl
Jestem kibicem Górnika i zal mi gieksy... obawiam sie ze za niedlugo slaskiej pilki nie bedzie...

MarPod - 27 lipca 2005, 8:38:38 - *.netia.com.pl
I bardzo dobrze, wreszcie zrobili z nimi porządek. I nie od 4 ligi ale od B-klasy niech zaczynają, tak jak Piast, Zagłębie i ROW zaczynali. Następni do golenia to Widzew i Świt, którzy nie wiedzieć dlaczego (długi ciągle niespłacane) dostali licencje!!!! Panowie z PZPN-u albo karzecie wszystkich równo albo wcale. Nie bójcie się, trzeba zrobić z tym porządek w końcu po to są te licencje!!!!

ZS - 27 lipca 2005, 9:51:31 - *.internetdsl.tpnet.pl
Hahahahahahaahahahahahahahahahahahahahahahahahahah
ahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahah
ahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahah
ahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahah
ahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahah
ahahahahahahahaha ! Dobrze wam tak !
Zagłębie Sosnowiec Wiara ktora przetrwala !!!!!
Nie ma dla was litosci, my to juz przechodilismy !
CZase zemsty nadszedl :] Dalekie wyjazdy nie bedziecie miec to zaoszczedzicie

Kwachus - 27 lipca 2005, 9:54:23 - *.internetdsl.tpnet.pl
Cała sytuacja to efekt działalności kibiców, którzy swego czasu przegonili z klubu sponsora. W dzisiejszych czasach sponsora trzeba nosić na rękach, a nie publicznie go wyśmiewać ("Czy zima, czy lato - wal z buta wentylator" - tego typu hasła pojawiały się na transparentach), dodatkowo niszcząc jego reklamy na obiekcie. Kibice zrazili ewentualnych sponsorów, i teraz mają za swoje. Dziurowicz robił co mógł, ale że niewiele mógł, to takie były efekty. Dwa lata temu ze sponsorem GKS był trzeci w lidze, a dziś co jest?
Upadek mocarstwowej pozycji Śląska musi doprowadzić do zmian postrzegania sponsoringu, bo inaczej Śląsk na szczeblu centralnym reprezentować będzie... Zagłębie Sosnowiec lub Podbeskidzie.

fgdgdggd - 27 lipca 2005, 10:06:52 - *.stella.net.pl (*.16.7.90)
zlodzieje oddajcie 2lige

airbus - 27 lipca 2005, 10:22:37 - *.244.140.153.unregistered.ptc.pl
GIEKSA zawsze bedzie.
Trzymajmy kciuki zeby w IV lidze zagrali

GieKSiarz - 27 lipca 2005, 10:56:54 - *.51.176.6
Wierze że GieKSa za 4 lata będzie w 1-wszej lidze! Wolbrom jest z wami!

J-Bie - 27 lipca 2005, 11:01:49 - *.internetdsl.tpnet.pl
Teraz w Katowicach wszyscy bedą chodzic na Rozwój Swoja drogą szkoda mi Katowickiej Gieksy...klub z tradycjami

sompol - 27 lipca 2005, 11:30:43 - *.toya.net.pl (*.1.154.135)
mimo ze zbytnio za soba nie przepadmay szkoda was pozdrownie od Łódzkiego WIDZEWA !!!!

Mario21sc - 27 lipca 2005, 11:33:24 - *.cus.pl
Brawo mlody Dziurowicz.Doprowadziles klub ktory mial tyle sukcesow do uypadlosci.Twoj ojciec to sie chyba w grobie przewraca.Troche wspolczuje kibicom Gieksy chociaz nigdy tego klubu nie darzylem sympatia,ale mam nadzieje ze tego tak nie zostawicie i sie policzycie z Dziurowiczem.Pozdro

bross - 27 lipca 2005, 11:42:57 - *.internetdsl.tpnet.pl (*.168.11.114)
szkoda gieksy naprawde szkoda taki klub i juz w trzeciej lidze trzymajcie sie pozdrowienia z Zamościa

leo - 27 lipca 2005, 11:47:02 - *.slubice.sdi.tpnet.pl
Ty szyderca z wioski to TY jesteś bo piszesz jak czereśniak. A, co mają zakazać małym klubom występować w wyższej klasie rozgrywek. Paranoja. To tylko świadczy, że działacze, władze i przedsiębiorcy (sponsorzy) z dużych ośrodków powinni się wstydzić, że nie potrafią konkurować z klubami z małych miast. Zadaj sobie czeresniaku pytanie dlaczego tak jest? Ma to też dobre strony. A tak naprawdę to w żadnym normalnym kraju niezależnie od rodzaju kinbica nikt takich głupot nie wypisuje nie mówiąc już o takim mysleniu. A jeżeli chodzi o rozrywki w moim małym mieście to jest ich więcej niż w twojej wiosce. A stadionu takiego jak w w niektórych małych miastach np. w moim to Ty jeszcze nie widziałeś. Pozdro dla normalnych i z wyrazami współczucia dla kibiców GKS.

OLEŚNICA - 27 lipca 2005, 12:00:16 - *.wroclaw.dialog.net.pl
współczuje... mam nadzieje ze sie odrodzicie. kondolencje.

bartosz - 27 lipca 2005, 12:15:52 - *.eltronik.net.pl (*.17.244.254)
zal ze taki klub niedostal licencji cieszy mnie licencja drwecy nml ale szkoda ze niejest sprawiedliwie i niezostaje jak powinno byc pozdrawiam

luk - 27 lipca 2005, 12:50:12 - *.internetdsl.tpnet.pl (*.168.0.1)
Marian Dziurowicz zniszczyl Zagłębie Sosnowiec ktore wraca z długiej drogi (z 5 ligi), a jego syn zniszczyl Giekse, ktora tez stanie przet takim zadaniem jak Zagłębie. Czy sie odrodzą to zależy tylko od nich.

Wierny GKS - 27 lipca 2005, 12:59:46 - *.internetdsl.tpnet.pl
Nie ma co lakać. Lepiej zagrać od zera na zdrowych zasadach od IV ligi ( oby bo coś śmierdzi B-klasą ) i za parę lat wrócić na swoje miejsce, niż spadać coraz niżej...Dla nas kiboli prawdziwy test na wierność.Poza tym "ni zej" też może być całkiem ciekawie;-).Tym którzy się cieszę - zwłaszcza celują w tym "przyjaciele' zza Brynicy, współczuję że wolicie grać z Drwęcą, Switem ,Heko ,itp.Ja zawsze miałem szacunek dla klubów gdzie są kibole, a nie ma albo nie było dobrej drużyny, dla was też i żal patrzeć co się teraz w Polasce dzieje, jak upadają zasłużone kluby a "rządzą' giganci w postaci wronek czy grodziska. Pozdro dla tych którzy myślą tak samo.PS.Specjalne pozdro dla tego kretyna który napisał, że teraz przerzucimy się na Rozwój i skończą się dymy z niebieskimi - słoneczko przygrzało?

RTS - 27 lipca 2005, 13:12:58 - *.lodz.mm.pl
jestem kibicem widzewa i bardzo wam wspolczuje i wiem jak to boli jak sie traci swoj klub naM dopisalo szczescie ze zibi znalazl madrych prawnikow i wykorzystali wszystkie luki prawne zeby uratowac rts myslalem ze wam sie tez uda szkoda ze nie jedno mnie zastanawia ze kibice zaglebia sosnowiec sie tak ciessza z waszej sytulacji dlamnie jest to wyraz glupoty do kwadratu jak rts byl w podobnej sytulacj to kibice lks i legi czyli klubow z ktorymi sie nie lubimy jako jedni z pierwszych slali slowa otuchy a te ciolki z sosnowca to dno

luk - 27 lipca 2005, 13:44:04 - *.internetdsl.tpnet.pl (*.168.0.1)
Trochę wyjaśnień, jak Zagłębie spadało do 5 ligi to kibice gieksy naśmiewali sie z nas i "śpiewali gdzie macie footbool". Tu nie chodzi o to ze GKS i Zagłębie sie nie lubią, bo ja czekałem na ten mecz od wielu lat. Chodzi o to żeby kibice Gksy poczuli sie teraz tak jak my wtedy sie czuliśmy gdy sie z nas nasmiewali, niech zobaczą jak to jest. Pozdrawiam wszystkich normalnych kibiców.
Sądzę, że Gksa i tak sie podniesie i wróci do grona najlepszych klubów, tak jak to zrobiło Zagłębie

olsztyniak - 27 lipca 2005, 13:45:49 - *.29.133.84 (*.73.28.58)
Przykro mi, szkoda, pozdrowienia z Olsztyna, zycze Wam abyście nie podzielili naszego losu

Pares - 27 lipca 2005, 13:49:18 - *.177.36.134
Działalnoć PZPN-u jest taka że kilka znakomitych niegdyś klubu uada. Wszędzie są tylko afery, a oszustwo leży na oszustwie. GRATULACJE DLA PANA LISTKIEWICZA

leon-łks - 27 lipca 2005, 13:50:56 - *.toya.net.pl
Pozdro dla kiboli Gks katowice odpłacimy sie kiedys jeszce wszscy (cała piłkarska polska ) PZPNOWI pozdro dla GKS od kiboli z łodzi ...kazdego to moze spotkac

ZagłebiakS - 27 lipca 2005, 16:31:44 - *.151.48.198
Wg prawa czeka b-klasa. Znając Śląski OZPN za zaslugi wkręca GKS do 4 ligi chociaż to niesprawiedliwe jak Zaglebie padlo to od nowa zaczynało. Katowice mają 3 ligę i luz. Na Rozwój panowie na Rozwój

nius - 27 lipca 2005, 16:44:35 - *.pl
Wszystko tylko nie szczakowianka!! Dlaczego maja wrocic do II ligi na krzywy ryj?? Dlaczego Nie zorganizuja barazy wszystkich zespolow ktore zajely 2 miejsca w III ligach w sezonie 04/05??
PIAST GLIWICE PIAST GLIWICE GKS!!!!

Stan-fcb - 27 lipca 2005, 16:45:02 - *.55.broadband2.iol.cz
Zawsze bedziem z toba

fan Legii - 27 lipca 2005, 17:15:04 - *.internetdsl.tpnet.pl
Nikomu nie życze takiej degradacji,jakiej doczekali sie kibice Gieksy...Ale taka prawda ,jak Zagłębie Sosnowiec zostało zdegradowane do niższej ligi to mieliście nie zły ubaw! Niestety dla Was,ale los jest sprawiedliwy...Możecie teraz doświadczyć tego ,czego doznali kiedyś kibice Zagłębia...Życze szybkiej reanimacji i powrotu do ekstraklasy. :-)

cassano - 27 lipca 2005, 19:41:20 - *.zicom.pl (*.70.51.38)
ja grałem w ostatnim sezonie w gieksie i żal mi tylko kibiców chłopaków i trenera Furtoka na pewno nie prezesa dziurowicza bo sam do tego doprowadził....wk

master - 27 lipca 2005, 20:25:44 - *.kosa.net.pl (*.168.1.189)
kurde wie ktos czy to prawda oc w tv mowili ??? ze klasa b sie klania:/

oak - 27 lipca 2005, 20:28:49 - *.rudanet.pl
Może wreszcie w Katowicach będzie naprawdę Katowicki klub - Rozwój.
Skończyły się magnackie układy, skończył się mit budowany na PZPRowskich znajomościach.
Cale wasze życie - To Dziurowicze !!!!

Marek200 - 27 lipca 2005, 21:24:32 - *.internetdsl.tpnet.pl (*.168.0.48)
taka mała tragedia na polskiej scenie

janulek - 27 lipca 2005, 21:43:50 - *.devs.futuro.pl (*.59.2.9)
zaorac stadion posadzic pyry.Nad nami nikt tak nie plakal!Zaglebie bylo jest i bedzie!

Lolek - 27 lipca 2005, 21:44:26 - *.chello.pl
SłUCHAJCIE!!!!! GSK Katowice bedzie grał w 4 lidze zajmie miejsce koszarawy zywiec, ktora wskoczy do 3 ligi w miejsce szczakowianki,ktora zagra w 2 lidze w srode jest posiedzenie slaskiego PZPNu na ktorym zostana podjete te uchwaly zobaczycie ze mam racje .

IPOON - 27 lipca 2005, 22:31:24 - *.internetdsl.tpnet.pl (*.168.0.23)
GKS 2 liga miała być a nie jakaś tam niższa;-(
PZPN do dupy. A niewiem dokładnie o co chodzi z tą licencją ale GKS jest zadłużony to jego interes a jak niebędzie mógł grać to jego decyzja on powie że plajtnął co za bezsens

fanatyk - 27 lipca 2005, 22:45:28 - *.lubin.dialog.net.pl
szkoda gks bo zawsze to lepiej stoczyć bój z godnym rywalem niż lać np. szczakowianke. zal ze takie kluby jak gks czy motor blakaja sie gdzies nisko. jestem kibicem śląska i temat dołowania drużyny mi nie obcy ale wiem ze takie ekipy zawsze przetrwają. bójcie się hamy bo w 2 lidze znów gramy

Lebi - 27 lipca 2005, 23:33:51 - *.internetdsl.tpnet.pl
Zawsze był jest i będzie GKS KATOWICE!!!!
Zawsze pozostanie w sercu mym KATOWICE KATOWICE GKS!!!!!!!

timi - 28 lipca 2005, 1:44:01 - *.ip.pop.e-wro.net.pl
szkoda gieksy,trzymajcie sie!!!my spedzilismy w 3lidze dwa sezony i na szczescie ten koszmar sie skonczyl,zycze jak najszybszego powrotu co najmniej do 2ligi.szkoda ze na miodowej nie sa tak konsekwentni w stosunku do innych klubow-wtedy w 1 lidze graloby moze z 5-6 druzyn ktore maja papiery(stadiony) na cacy. pozdro z WROCKA

brix - 28 lipca 2005, 9:53:42 - *.lubin.dialog.net.pl
pozdro od zaglebia Lubin. szkoda. tak nie powinno sie stac.

Rado - 28 lipca 2005, 11:23:26 - *.51.176.6
jeszcze nadejdą lepsze czasy zaobaczycie.Wrócimy bez długów i silniejsi niż teraz!!!

ADRIANO19 - 14 listopada 2005, 13:24:41 - *.netis.net.pl
GKS Katowice to silny zespuł,ktory walczy o kazda lige,i mam nadzije ze wruca do 1 ligi i beda gromic najlepszych,hihi.Pozdrawiam wszystkich kibiców.pa

Li$ek - 30 czerwca 2006, 8:22:11 - *.aij.pl
Już 3 liga baraże wygrane...
Bójcie się chamy do 1 ligi wracamy!!!

Rahim - 16 października 2007, 6:46:08 - *.foxnet.com.pl
I co ?! Wrocilismy !
Druga juz mamy ! na pierwsza lige czekamy ! ! !
Katowice Katowice GKS !

Pseudonim (max 10 znaków):

E-mail:

Redakcja 90minut.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść komentarzy, które są niezależnymi opiniami czytelników serwisu. Jednocześnie 90minut.pl zastrzega sobie prawo do kasowania komentarzy zawierających wulgaryzmy, treści rasistowskie, reklamy, wypowiedzi nie związane z tematem artykułu, "trolling", sformułowania obraźliwe w stosunku do innych czytelników serwisu, osób trzecich, klubów lub instytucji itp., a w skrajnych przypadkach do blokowania możliwości komentowania wiadomości przez poszczególnych użytkowników lub całe sieci.

 

Napisz do nas