[ Strona główna ]


Jedyny w swoim rodzaju Skarb Ekstraklasy - statystyki, sylwetki, kariery graczy, historie, osiągnięcia klubówSkarb I ligi - statystyki, kariery graczy, historie i osiągnięcia klubówRozgrywki regionalne 2024/2025 - od IV ligi do Klasy C !Wyszukiwarka klubów, zawodników i sędziów w serwisie 90 MinutJeśli chcesz skontaktować się z redakcją - najpierw to przeczytaj!
90minut.pl
 CLJ
 PZPN
RSSSF

 


19 sierpnia 2005, 19:47:29 - mogiel
FIFA ostrzega: Polacy mogą być wykluczeni

Polscy piłkarze mogą nie zagrać w przyszłorocznych mistrzostwach świata, jeśli prezydent podpisze ustawę o sporcie kwalifikowanym w wersji uchwalonej przez sejm - ostrzegli przedstawiciele FIFA i UEFA.

Obecni w Warszawie członek komitetu wykonawczego UEFA Joseph Mifsud oraz zastępca sekretarza generalnego FIFA Jerome Champagne kwestionowali m.in. prawo ministra sportu do wprowadzenia komisarycznych władz w PZPN oraz możliwość nieograniczonej kontroli finansowej związku.

Champagne i Mifsud przybyli do Warszawy, aby zapoznać się z sytuacją panującą w polskiej piłce nożnej. Uznali, że PZPN postępuje w kwestii afer korupcyjnych właściwie. Częściową odpowiedzialnością za wyolbrzymienie - według nich - całej afery obciążyli media oraz polityków uczestniczących w kampanii wyborczej.


źródło: PAP

fant - 19 sierpnia 2005, 19:55:09 - *.wroclaw.dialog.net.pl
Ręka ręke myje. Ok, niech wykluczą, czas skończyć z tym chlewem zwanym pzpn.

Olgierd - 19 sierpnia 2005, 19:56:07 - *.walbrzych.dialog.net.pl (*.168.129.179)
Mam nadzieję, że Kwachu wykaże się choćby odrobiną rozsądku i nie podpisze tego shitu...

ZS - 19 sierpnia 2005, 20:02:10 - *.internetdsl.tpnet.pl
Wątpie, aby ot tak wyrzucili PZPN z UEFA i FIFA za sam przepis. Za jego użycie owszem, ale za sam przepis?

siena - 19 sierpnia 2005, 20:03:02 - *.devs.futuro.pl
do fanta:nie tylko chodzi o pzpn,zobaczcie co sie dzieje w innych związkach np.narciarskich,itd.

TeeSfan - 19 sierpnia 2005, 20:03:26 - *.internetdsl.tpnet.pl
Polska może znowu zagrać na mistrzostwach a tu frytki mogą być...
Ale jestem dobrej myśli bo pamiętam że na poprzednie mistrzoswa też nam groziło wykluczenie - nie pamiętam o co to chodziło - ale zagraliśmy... :-)

xxx - 19 sierpnia 2005, 20:07:51 - *.106.25.188
Najgorsze że przez debilizm działaczy najbardziej oberwą kibice

Johny - 19 sierpnia 2005, 20:08:13 - *.ip.pop.e-wro.net.pl
Ten rok może być przełomowy dla całej naszej piłki nożnej, a Wielki Brat-Fifa wypala takie groźby, mam takie zagrywki w głębokim powarzaniu i trzymam kciuki za wszystkie polskie reprezentacje i kluby reprezentujące nasz kraj pod egidą FiFa!

Piwer - 19 sierpnia 2005, 20:09:12 - *.8.110.33
Jeśli przez wykluczenie polskiej piłki ze struktur międzynarodowych pomogło by w oczyszczeniu sytuacji w pzpn, to ja podpisuję się pod tym rękoma i nogami. Bo co z tego że teraz awansujemy skoro przez najbliższe 15 lat nasza reprezentacja będzie się składała z drewniaków i beztalenci, którzy "wypłyną" tylko dzięki temu że strzelą kilka bramek w ustawionych meczach. Od dłuższego czasu w Polsce nie został odkryty żaden talent, a to dlatego że piłkarz z nawet największymi umiejętnosciami nie wygra meczu gdy ten jest sprzedany.

Kolba - 19 sierpnia 2005, 20:28:16 - *.chello.pl
A ja uważam, że to by była kicha totalna. Tyle pracy na marne.
Do Piwera: nie uważam, żeby obecna reprezentacja składała się z "drewniaków i beztalenci, którzy "wypłynęli" tylko dzięki temu że strzelą kilka bramek w ustawionych meczach", jeśli oczywiście to masz na myśli.
Uważam, że chłopaki robią dobrą robotę i naprawdę szkoda by było zaprzepaścić tyle pracy z powodu polityki. A PZPNowi i tak się powoli dobierają do d...
Pozdrawiam

Majo - 19 sierpnia 2005, 20:33:34 - *.icpnet.pl (*.21.49.149)
Tak to już jest, jedna afera wychodzi na jaw, to pod jej zasłoną dymną rodzi się inna, na którą nikt nie zwraca uwagi. Dobrze, że teraz już wszystko jest na cenzurowanym.

kubuś - 19 sierpnia 2005, 20:34:47 - *.bytom.compnet.com.pl
Najbardziej stracą na tym kibice i... piłkarze-po co oni się starali i te bramki strzelali?A polska liga będzie bez sęsu bo boco walczyć o np. 3 miejsce jak nie będzie UEFA?Tylko dla kasy której i tak w polskiej piłce nie ma?Bez sęsu

Robi - 19 sierpnia 2005, 20:41:25 - *.devs.futuro.pl
Bez sĘsu to jest twoja znajomość pisowni...

lukasz - 19 sierpnia 2005, 20:49:30 - *.internetdsl.tpnet.pl
Jesli zostaniemy wykluczeni w MŚ to i odrazu z europejskich pucharów. Wtedy polska piłka upadnie już całkiem.

Piwer - 19 sierpnia 2005, 20:52:57 - *.8.110.33
Kolba chodziło mi o to że korupcja w polskiej piłce urosła do tak kolosalnych rozmiarów że już nie można stwierdzić czy jakiś młody zawodnik ma talent czy zagrał świetny mecz bo prezes zapłacił. Nie twierdzę że obecna reprezentacja jest stadem drewnaików, ale niebawem już będzie. Wystarczy popatrzeć na nasze młodzieżówki, obrywają niemal od każdego. Obrywają bo mamy słabych graczy, bo prezesi wolą kupić kilka spotkań niż wydać pieniądze na szkolenie zawodnika.
Uważam że minione kilka lat (i kilka następnych) to czas stracony jeśli chodzi o szkolenie. A za taki stan należy obwiniać korupcję.

Grześ-Kraś - 19 sierpnia 2005, 21:01:41 - *.internetdsl.tpnet.pl (*.168.0.34)
Słyszeliście co mówił gościu z ministrerstwa w Wiadomościach? Że to jest puszczanie tematów zastępczych w mediach przez PZPN. Bo wszyscy się trzęsą o swoje stołki. I to jest prawda. Listkiewicz jesteś żałosny. Odejdź, proszę cię i prosi cię o to 2 mln Polaków. Masz zero pojęcia o zarządzaniu, zero pojęcia o piłce a masz 100 % pojęcia o szwindlach. Tobie już dziękujemy.

eviluus - 19 sierpnia 2005, 21:05:37 - *.citynet.pl
Ja myślę, że w przypadku gdyby faktycznie doszło do wykluczenia Polski ze struktur międzynarodowych, to kibice powinni się wybrać pod Sejm lub Pałac Prezydencki. Skoro górnicy mogą "negocjować" po swojemu, to innym chyba też wolno?

mgj - 19 sierpnia 2005, 21:05:53 - *.internetdsl.tpnet.pl
zgadzam się z fantem niech wyrzucają a porządek z tym bagnem i pzpn czas zrobić

mgj - 19 sierpnia 2005, 21:12:14 - *.internetdsl.tpnet.pl
Łukasz przecierz ona i tak leży niewolno pozwolić aby kolesie z pzpn robili co chcą i karali kogo chcą (nielubią) aby stworzyć pozory zarządzania i czymania ręki na pulsie przecierz to co robi tomaszewski to kpina . Albo karać wszystkich albo nikogo i topmy się dalej

Jacek - 19 sierpnia 2005, 21:15:21 - *.chorz.silesianet.pl
Mam nadzieję, że to się stanie i wtedy wreszcie zostaną przepędzeni ludzie, którzy kieruja polską piłką. Należy im się to za ich decyzje, za to że potrafia gnębić tylko jednych podczas gdy innym wszystko uchodzi na sucho.

mario - 19 sierpnia 2005, 21:20:46 - *.internetdsl.tpnet.pl
ja uwazam , ze dla dobra polskiej pilki prezydent powinien nie podpisac. a Listkiewicz powinien zrezygnowac, jestem pewien ze bral udzial w handlowaniu meczami jak byl sedzia. trzyma sie stolka. pamietajmy ze jesli wyrzuca polskie zespoly z rozgrywek , to najbardziej my KIBICE ucierpimy na tym, a czas leci i nie wiadomo czy kiedykolwiek dorzyje sie do nastepnych mistrzostw swiata,,,,,,,,,,,, takze misiu jesli masz odrobinkie rozsadku to zrezygnuj, chociaz wiem ze to jest niemozliwe bo misio trzyma sie obiema rekami za stolek,,,,,pozdrawiam kibicow i zawodnikow polskiej pileczki kopanej

qube - 19 sierpnia 2005, 21:25:06 - *.25.64.3
Wybory prezydenckie mają dodatkowy smaczek......
Wiadomo, że Kaczor czy Lepper podpiszą tę ustawę
Pierwszy: bo nie będzie chciał żeby nasi piłkarze i kibice jechali do Berlina, gdzie odbywa się Parada gejów, a drugi coś sobie wymyśli- choćby zemstę za II wojnę.
O gierychu nie wspomne...

Zygmunt - 19 sierpnia 2005, 21:43:10 - *.zambrow.sdi.tpnet.pl
No i wszystko jasne. Koledzy Listka z FIFA i UEFA przyjechali wesprzec swojego pupilka, by w kraju mu nikt nie przeszkadzał. Już i Tomaszewskiego przerobił. Ten nasz PZPN to trzeba byłoby w całości zmienić! Ze sprzątaczką włącznie. Nie widzę żadnych szans na jakiekolwiek zmiany na lepsze! AMEN.

Rafaelllo - 19 sierpnia 2005, 22:26:44 - *.lns2-c7.dsl.pol.co.uk
Przyjechali delegaci i tak nic z tego niebedzie, listkoludy darmozjady rzadzic dalej beda, widac ze przerwac mozemy to tylko my kibice. Proponuje zaczac od wyslania listu otwartego do FIFA i UEFA wlacznie zgrozba wykluczenia naszych druzyn klubowych i narodowych z rozgrywek miedzynarodowych,bo pasjonowac sie to nie mamy czym jak wiekszosc meczy i koncowa tabela ligowa ustalona jest juz przed startem rozgrywek. Pozatym wyslanie do wszystkich najwiekszych gazet w polsce i o tematyce futbolowej zagranica, naszego protestu. Na kazdym meczu o ekstraklasy do C klasy lub jeszcze nizej jak cos jest proponuje pozbierac podpisy ktore dolaczymy jako dowod przeciwko PZPN

Rafaelllo - 19 sierpnia 2005, 22:30:46 - *.lns2-c7.dsl.pol.co.uk
Chcieli listokuludy wojny to beda ja miec, tylko my mozemy stawic im czola, bo jesli my znimi niezrobimy porzadku to nikt nie da rady. Pora zapomniec o wasniach i czas sie zjednoczyc, bo im sa na reke nasze podzialy wtedy jestesmy slabi. Teraz albo bedziemy patrzec na ta szmacianke bez konca

Wilelki br - 19 sierpnia 2005, 22:31:05 - *.internetdsl.tpnet.pl
Jak to na samej gorze ktos napisał. wielki brat FIFA broni Listka bo on tam ma układy, czy wy o tym nie wiecie, przeciez on jest jednym z najbardziej powazanchy w FIFIE ludzi a jeszcze do tego Boniek!!!

braciszek - 19 sierpnia 2005, 22:42:35 - *.internetdsl.tpnet.pl
zbierajmy podpisy!!! Niech sie wszyscy ultrasi z wszystkich klubów w polsce połacza. zbierane podpisy przed meczami 1 kolejka i mamy wymagane 100tys podpisow.

Piwer - 19 sierpnia 2005, 22:46:13 - *.8.110.33
Rafaelllo tak nic nie zdziałamy a tylko się ośmieszymy, bo listkoludy jak teraz tkwią na swych stołkach tak by tkwiły po takiej akcji.
Wstrzymajmy się do wykluczenia polskiej fedracji z FIFA i UEFA. Wtedy ruszymy na PZPN, a wtedy nie będzie że boli, ani głupiego tłumaczenia że nikt nic nie wiedział. Wszystkie pokojowe rozwiązania są z gówry skazane na klęskę. Jedyną siłą jaka jest wstanie coś zmienić w pzpn to siła fizyczna, tej jako jedynej mogą się obawiać miodowe dziadki, bo z każdej innej strony są zabezpieczeni.
Na koniec dodam że nigdy nie byłem zwolennikiem metody rewolucji, a ewolucji. Jestem niezwykle cierpliwy i spokojny, ale i to ma swoje granice. A granicą w tym przypadku będzie wykluczenie naszej piłki, i sądzę że będzie to granica nie tylko dla mnie...

kacper31 - 19 sierpnia 2005, 23:11:18 - *.yeo.pl (*.2.2.36)
zgadzam się z Piwer i to tyle pozdro dla normalnych

Nana - 19 sierpnia 2005, 23:18:09 - *.153.82.242
Dobra, jak widać Listek jest niezły w przedstawianiu "swojej" prawdy, więc moja peopozycja jest taka, niech gość odejdzie z PZPN-u a wystartuje w wyborach prezydenckich i wtedy odrzuci ustawę, która ma zrobić porządek z samowolą różnych "związków". A kto ma zrobić porządek z tym bagnem, PZPN nie chce, bo sama jest umaczana, FIFA i UEFA nie chcą więcej zamiaeszania wokół piłki, bo sponsorzy na MŚ nie będą się pchali drzwiami i oknami, a już po Niemcach jest gorzej, a państwu polskiemu wara, bo towarzystwo wzajemnej adoracji sobie tego nie życzy

Rafaelllo - 19 sierpnia 2005, 23:43:34 - *.lns2-c7.dsl.pol.co.uk
Wielki br masz racje ze ma plecy w FIFA ale taki protest na taka skale beda musieli opublikowac i podjac stanowcze decyzje, przez to moze ruszyc niezla lawina. Jesli to nic nie zmieni to proponuje ruszyc na pzpn albo niechodzic na mecze, innego wyjscia niema tu trzeba podjac ostre srodki bo inaczej beda sie bawic nami bez konca jak marionetkami

Rafaelllo - 19 sierpnia 2005, 23:48:19 - *.lns2-c7.dsl.pol.co.uk
Wiec Nana zrobimy to zamieszanie, polak potrafi :-) Oni zanami tak to my znimi tak samo

Damian76 - 20 sierpnia 2005, 0:05:44 - *.internetdsl.tpnet.pl
Choćbysmy mieli nie grać 100 lat w rozgrywkach międzynarodowych należy zniszczyc korupcję w polskiej piłce.

cinek(L) - 20 sierpnia 2005, 0:13:10 - *.etop.pl
trzeba by rzec "mam dwie lewe rece dobrze nimi krece..."

Desti - 20 sierpnia 2005, 0:43:38 - *.man.bydgoszcz.pl
Witajcie,
Brak mi słów, i znów wszystko uderzy w Nas czyli kibiców, dlaczego przez takie kołki jak Liatkiewicz mamy cierpieć, starczy już tego...
Pozdrawiam serdecznie prawdziwych Kibiców.
P.S Zetka RULEZ...
Pozdro dka ŁKS...

=MuSK= - 20 sierpnia 2005, 10:45:41 - *.internetdsl.tpnet.pl
PZPN jak zwykle ma głęboko w tyle wszelkie ostrzeżenia, a Listkiewicz robi dobrą minę do niezwykle fatalnej gry PZPN-u, na którego czele on sam stoi.

lucho - 20 sierpnia 2005, 11:34:50 - *.internetdsl.tpnet.pl
Listkiewicz myśli że jest wielki i wszyscy go znają a jak przychodzi co do czego to nic nie potrafi zalatwic. Listek OUT!!!!

(jankes) - 20 sierpnia 2005, 11:53:53 - *.bielskpodlaski.mm.pl
Pomysł z listem otwartym do FIFA jest ciekawy. Przecież ci ludzie mogą naprawdę uważać, że to jakaś nagonka przedwyborcza, jak im Listkiewicz tak naopowiadał. A w postaci listu dowiedzieliby się, jakie jest prawdziwe stanowisko kibiców, czyli ich klientów, dla których wszystkie te rozgrywki istnieją. Popieram i obiecuję swój podpis!

zek - 20 sierpnia 2005, 12:11:33 - *.177.36.135
Z "listkami"jest tak jak z Biesiadą w PZPŚ. Jak się ich nie usunie będzie bagno!!!! Też federacja straszyła konsekwencjami ale sobie poradzili.Musi się udać!

wkurwiony - 20 sierpnia 2005, 12:33:59 - *.122.214.206
jezeli nas wyklucza to dojedziemy Listkiewicza

acm - 20 sierpnia 2005, 13:27:10 - *.lodz.msk.pl
dumą widzewa kibice dumą widzewa!!!!!!!!!!!!

remas - 20 sierpnia 2005, 14:13:56 - *.obrzycko.sdi.tpnet.pl
Rasiak na PREZYDENATA !!! BEATYFIKOWAĆ GO !!!!!!!!!!!!!!!!!

widzew - 20 sierpnia 2005, 14:58:43 - *.toya.net.pl
Qrde a niech wykluczają. Kwaśniewski podpisuj.

Tomek - 20 sierpnia 2005, 15:26:07 - *.toya.net.pl
We wrześniu lub w październiku ma się odbyć walne w PZPN-ie. Uważam, że każdy kibic powinien ubrać barwy klubowe i drugie reprezantacyjne i udać się na miejsce obrad. Tem wspulnie napisać petycje złożyć na ręce przewodniczącego, a kopie wraz z podpisami wysłać do UFFA i do FIFA.
Pozdrawiam wszystkich, którzy kochają tą kopaną.

Tomek - 20 sierpnia 2005, 15:31:16 - *.toya.net.pl
przepraszam za "wspulnie"

Gerd - 21 sierpnia 2005, 10:27:54 - *.bpl.vectranet.pl (*.13.227.226)
Jeżeli FIFA broni "prawidłowego działania PZPN", to oznacza, że na międzynarodowym podwórku piłkarskim (FIFA+UEFA),mają taki sam bajzel jak i u nas.

Iwo - 21 sierpnia 2005, 17:03:03 - *.msk.pl (*.50.81.112)
Nie przypominam sobie przypadku wykluczenia z MŚ zespołu, który już awansował (odpukuję). Przed eliminacjami MŚ90 wykluczono Meksyk za fałszowanie... paszportów w rozgrywkach młodzieżowych. No i wyobrazacie sobie, ze niemczy pozwoliliby na wyrzucenie polskiej reprezentacji z MŚ?

NIZNIK - 21 sierpnia 2005, 19:07:58 - *.chello.pl
Dla tych którzy zostali wprowadzeni w błąd (chyba mieli dobrą imprezę w tym PAP-ie )- ustawa ta, już została podpisana przez prezydenta, 16 Sierpnia! Taka informacja została podana przez stronę PZPN-u. Można więc zacząć obawiać się kar. Ja się jednak nie boję - ustawa w większości jest słuszna (oprócz nieścisłości w ulgach podatkowych) a jeżeli FIFA ma zamiar bronić układu przestępczego, to nie najlepiej to świadczy o władzach światowej federacji.

Pseudonim (max 10 znaków):

E-mail:

Redakcja 90minut.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść komentarzy, które są niezależnymi opiniami czytelników serwisu. Jednocześnie 90minut.pl zastrzega sobie prawo do kasowania komentarzy zawierających wulgaryzmy, treści rasistowskie, reklamy, wypowiedzi nie związane z tematem artykułu, "trolling", sformułowania obraźliwe w stosunku do innych czytelników serwisu, osób trzecich, klubów lub instytucji itp., a w skrajnych przypadkach do blokowania możliwości komentowania wiadomości przez poszczególnych użytkowników lub całe sieci.

 

Napisz do nas