|
|
16 listopada 2005, 10:25:31 - Fabio
Kujawiak rozważa przenosiny do Bydgoszczy
Piłkarze włocławskiego Kujawiaka są o krok od przenosin do Bydgoszczy. Klub z Kujaw oficjalnie zaprzecza, ale wczoraj ustalono większość szczegółów zmiany.
Negocjacje są trzymane w ścisłej tajemnicy. Ani w bydgoskim ratuszu, ani w Zawiszy nikt nie chciał wcześniej mówić o planie właścicieli II-ligowego klubu z Włocławka. Milczał też Kujawiak.
Rzecznik włocławian Rafał Maślanka: Nic nie wiem o takich zamierzeniach.
Kiedy Maślanka mówił to wczoraj "Gazecie", w bydgoskim ratuszu rozpoczynało się właśnie spotkanie szefów klubu z Włocławka z prezydentem Konstantym Dombrowiczem. - A o żadnym spotkaniu też nie wiem - dodawał potem rzecznik, akurat wtedy, kiedy po 40 minutach z gabinetu prezydenta wychodził prezes Kujawiaka Bartłomiej Krasicki i dyrektor klubu Wojciech Klatt. Asystowali im były koordynator ds. sportu zawodowego w ratuszu, a obecnie poseł PiS Andrzej Walkowiak, jego następca w Urzędzie Miasta Adam Soroko, szef Kujawsko-Pomorskiego Związku Piłki Nożnej Eugeniusz Nowak i prezes Zawiszy Sebastian Chmara.
- Rozmowy trwają, ale nic jeszcze nie jest przesądzone - Bartłomiej Krasicki, prezes Kujawiaka przed gabinetem prezydenta Dombrowicza musiał się przyznać "Gazecie", że negocjacje trwają.
Koordynator ds. sportu zawodowego Soroko: Bardzo chcielibyśmy, by udało się przeprowadzić ten wspólny pomysł z pożytkiem dla bydgoskiej piłki, ale prace nad nim nie są ukończone.
Szczegóły przeprowadzki rzeczywiście są ustalane. Nieoficjalnie jednak wiemy, że sprawa przeniesienia zespołu z Włocławka do Bydgoszczy jest praktycznie przesądzona. Po spotkaniu u Dombrowicza, Krasicki z Klattem długo jeszcze rozmawiali w ratuszu z szefami Zawiszy oraz Nowakiem, Walkowiakiem i Soroko. Później pojechali obejrzeć stadion przy ul. Gdańskiej, na którym już wiosną przyszłego roku mają grać nowi II-ligowcy.
Jak się będzie nazywała drużyna - jeszcze nie wiadomo. Prawdopodobnie - Zawisza/Hydrobudowa.
Najważniejszym problemem do rozwiązania jest jednak przekonanie fanatycznych kibiców z Bydgoszczy, dopingujących obecnie Zawiszę (zespół gra w IV lidze), że piłkarze spod znaku Hydrobudowy to także ich drużyna. - To delikatna rzecz. Piłka jest dla kibiców i bez nich nie da się za wiele zrobić - zgadza się Mariusz Walenciak, który kieruje IV-ligową drużyną Zawiszy.
We Włocławku zawodnicy Kujawiaka, którzy są teraz w środku II-ligowej stawki, na 8. miejscu, zagrają jesienią jeszcze raz, w niedzielę z Lechią Gdańsk. A 12 marca, w pierwszym meczu rundy wiosennej, ich przeciwnikiem jest Śląsk Wrocław.
|
źródło: Gazeta.pl


 |

szu - 16 listopada 2005, 10:32:00 - *.182.77.153
moim zdaniem, skoro oba miasta są na Kujawach, to zespół powinien jednak nazywać się Kujawiak, żeby nikt nie miał pretensji. nazwa Zawisza/Hydrobudowa jest śmieszna, nie pasuje do klubu, który bądź co bądź będzie aspirował do gry w ekstraklasie. ale mam nadzieje, że będzie to szczęśliwa fuzja

AnB - 16 listopada 2005, 10:35:36 - *.netia.com.pl
ale numer!!!! kibice z Włocławka zostali oszukani na maksa! współczuję. oby z tego nic nie wyszło. co na to kibice Zawiszy? wątpię by tego chcieli ;( TYLKO WIDZEW!!!

quard - 16 listopada 2005, 10:49:23 - *.zetsa.torun.pl
my prawdziwi kibice Zawiszy jeszcze niedawno na meczu z Włocławią "brzydko śpiewaliśmy o kujawiaku" i tak będzie na meczach tego dziwnego tworu jak fuzja dojdzie do skutku. za taką cenę ligi nie chcemy, my Zaisza jesteśmy związani z Włocławią i ŁKS więc nie wyobrażam sobie kibicowania kujawiakowi. oj będzie się dzało, klękajcie narody prze nami

zenon - 16 listopada 2005, 11:00:45 - *.internetdsl.tpnet.pl
"Klekajcie narody przed nami"... Niezla megalomania. Chyba sie troche zagalopowales


MaXim - 16 listopada 2005, 11:01:58 - *.proton.net.pl
Co na to Kibice ZAWISZY ? Walczcie o swoje !

przemek - 16 listopada 2005, 11:30:53 - *.51.32.3
ZAWISZA brońcie się !!!! Nie ma polonii w bydgoszczy apator wibrator +++CRACOVIA 1906+++

pomorzak - 16 listopada 2005, 13:23:02 - *.bb.online.no
Wiecia skad sie wziela hydrobudowa we Wloclawku,chociaz to firma poznanska( i z tego miasta przyszlo b.duzo pilkarzy i byly trener)mo ma chrapke na budowanie kaskady na Wisle pod Wloclawkem, a wiecie czemu sie przenosi do tyfusowa bo tam jest wojewoda sztucznego tworu jakim jest kujawsko-pomorskie, i moze latwiej bedzie ten temat zalatwic.We Wloclawku pilka na poziomie II ligi to sztuczny twor,bez fundamentow, bez kibicow,odejdzie Hydrobudowa i klub sie nie pozbiera nawet w IV lidze,wiele juz bylo takich meteorytow w polskiej pilce.Pozdrowienia z Pomorza, polnocnej czesci tego smiesznego wojewodztwa.

Piramida I - 16 listopada 2005, 14:04:08 - *.satfilm.pl (*.205.208.28)
Nie cieszcie sie za wczesdnie ze w bydgoszczy bedzie gral Kujawiak my kibice wierni fani kujawiaka za ktorymi stoi prezydent miasta i wiele innych osob przychlnych pilce wloclawskiej,nie pozwolimy na to zeby hydrobudowa tak szybko przeniosla sie bez pozegnania do bydgoszczy..tym bardziej ze nikt tam ich nie chce a szczegulnie kibce zawiszy droga liga pozostanie we wloclawku a bydgoszcz jak ma pieniadze niech sobie kupi inny klub np gornika zabrze ktory jest na sprzedaz.Pozdrowienia dla wszystkich wiernych fanow kujawiaka nie podamy sie bez walki

Mateusz AG - 16 listopada 2005, 14:28:21 - *.207.121.235
To sa chore pomysłe postrzelonych ludzi. Jak mozna doprowadzic do fuzji jakiegos barowego klubu jak kujawiak z klubem ktory ma tradycje i kibicow takich jak zawisza. Bydgoszcz powinna stworzyc sama warunki na 2 lige a nie poprzez fuzje. Takie kluby nie maja kibicow za wyjatkiem Pogoni Ptaków (chodzi o pogon szczecin jak by ktos nie zakapował) gdzie to samo zrobiono tyle ze tam kibice na to poszli bo nie mieli wlasnej torzsamosci i przynaleznosci do klubu. Mam nadzieje ze w bydgoszczy to nie przejdzie. PS PILKA DLA KIBICOW A NIE DLA CIEMNYCH INTERESOW!!

ŁKS RADOGO - 16 listopada 2005, 14:29:58 - *.67.rev.vline.pl (*.16.27.3)
....w Bydgoszczy jedynie Zawisza i nic innego!!! ŁKS jest z wami kibicami!

HOOLA - 16 listopada 2005, 14:44:50 - *.interman.com.pl
trzeba w ostatniej kolejce jasno i glosno zakomunikowac tym parszywcom ze nie ma zgody KUJAWIAKA WLOCLAWEK na przenosiny !!!! to niemozliwe po prostu kibice trzeba dzialac...Wzywam do czynnego dzialania dla dobra wloclawskiej pilki.Trzeba pokazac sile fanatykow futbolu we wloclawku!!!!!Na mecz z LECHIA wszyscy na stadion!!!!!!!!!!!!!!!!! ::::KS KUJAWIAK WLOCLAWEK Forever !!!!!!!!!!!

Olaska - 16 listopada 2005, 14:50:49 - *.icpnet.pl
Moja reakcja...niemożliwe!!!!!!!!czemu zarząd chce nas- włocławian pozbawić jednej z nielicznych chlub naszego miasta czyli drużyny Kujawiaka??!!Ja opcjuję za zmianą zarządu, bo wszelkie niepowodzenia, nieprzemyślane decyzje m.in odejście naszego wspaniałego Czesia Jakołcewicza zawdzięczamy "wspaniałemu"zarządowi!A panu Klattowi cierpiącemu na kompleks zagrożonego autorytetu proponuję rychłe udanie się na terapię.Próbuje okiełznać swój język więc swoje pprzemyślenia zachowam dla siebie-są pewne rzeczy, których kobiecie mówić nie przystoi!A co wam wypada wy materialiści, zimni makiaweliści, cyniarze(piję do zarządu)!!!

zygi - 16 listopada 2005, 14:54:13 - *.bg.univ.gda.pl
Panowie to by bylo najwieksze chamstwo przeniesc nasz zespol do znienawidzonej bydgoszczy,niech klatt spierdziela z naszego miasta!!!proponuje pusty stadion na lechii i wiernosc naszym chlopakom w nizszej lidze. Kibic KUJAWIAKA i ANWILU !!! a nie bydgoszczy i klata !!!

bydziak - 16 listopada 2005, 15:07:57 - *.238.70.51
dla mnie to nie ma sensu skoro sami kibice zawiszy i kujawiaka sa przeciw (jak mozna komus odebrac ukochany klub i dac komus kto go niechce??). w bydgoszczy co jakis czas pojawia sie pomysl fuzji z jakims klubem juz nawet wszystkich niepmietam i nigdy nic z tego nie wychodzi a ten jest chyba najbardziej chory.tak wiec jak chcecie zrobic cos dla kibicow kopanej to lepiej zbudujcie klub od podstaw z nowym typowo pilkarskim stadionem albo zainwestujcie w jeden z bydgoskich klubow z tradycjami!!!


GKS Jastrz - 16 listopada 2005, 15:49:06 - *.244.107.2
Chłopaki nie dajcie sie !! tylko Zawisza tylko GKS !!

loko - 16 listopada 2005, 16:27:57 - *.internetdsl.tpnet.pl (*.168.1.29)
Ciekawe co na to zawodnicy Zawiszy? 95% poszłoby w odstawkę!!!! paranoja!!!!!! Hydrobudowa widzi w tym tylko interes biznesowwy (patrz wpływy w bydgoszczy) a nie sportowy. A kibiców Zawiszy to mają w ogóle gdzieś!!!!!

erwin - 16 listopada 2005, 17:00:01 - *.internetdsl.tpnet.pl (*.168.208.32)
i pomyslec ze cos takiego miało grac wpierwszej lidze

hespoo - 16 listopada 2005, 17:04:10 - *.kpsi.pl
to co czytam to smiac mi sie chce. co zarząd ma do powiedzenia dla kibiców kujawiaka, których jest duzo we Włocławku. to tak łatwo nie przejdzie, beda protesty, nie mozna pozbawiac piłki dla Włocławka. ten ewentualny twór i tak b y długo nie istniał, przypomnijcie sobie lechia/olimpia i tychy/pniewy. ta fuzja nie ma racji bytu. zobaczymy czy Skrzypek coś zadziała czy jest mu obojętny los kujawiaka.jesli nic nie zrobi to bedzie dla mnie pozorantem. kujawiaka tak łatwo się nie odda!!!

erwin - 16 listopada 2005, 17:15:10 - *.internetdsl.tpnet.pl (*.168.208.32)
i jeszcze jedno do kibiców Zawiszy nie ponizajcie sie tak jak kibice pogoni i olejcie ten sztuczny twór

kujawiak_f - 16 listopada 2005, 17:36:41 - *.satfilm.pl (*.0.22.72)
to chyba kujawiak sie poniza ze idzie do jakiejs bydgoszczy a nie =/ to napewno nieprzejdzie chyba ze gdzies przeszly ogromne sumy pieniezne...

MB - 16 listopada 2005, 17:50:07 - *.telsten.com (*.23.7.16)
Wszyscy prawdziwi kibice Zawiszy są temu przeciwni, to są chore pomysły kilku ludzi, dlatego ci którzy tu piszą, że chcemy komuś coś ukraść niech się napiją zimnej wody. Nie chcieliśmy Świtu nie chcemy i kujawiaka. Już w przyszłym roku będzie na Zawiszy 3liga, to i na drugą poczekamy jeszcze trochę. Nie dla przenoszenia klubów!!!

drozd - 16 listopada 2005, 17:57:26 - *.238.70.51
kibice Zawiszy nie sa za ta fuzja my mamy swoj klub i wierzymy w jego mozeliwosci !!!juz mielismy 2 fuzje(nie akceptowane przez kibicow)i jak to sie skonczylo???tak jak zawsze niczym ...rozkradnieciem klubu...BEZAPELACYJNIE DO SAMEGO KONCA!! WKS

olo - 16 listopada 2005, 18:09:27 - *.armnet.torun.pl
jedyny prawdziwy klub na kujawach to ELANA TORUŃ bydgoszcz nigdy nie potrafila sama dojsc do czegos zawsze kombinuja lepiej wescie sie za siebie i wlasnymi silami dojdzcie do 2 ligi a nawet 1!! nie dziwie sie ze kibice zawiszy sa przeciw takiemu tworowi

Bydzia ok - 16 listopada 2005, 18:34:49 - *.man.bydgoszcz.pl
ldzie jaki wy MACIE KLUB? Taki,ze bijecie WŁASNEGO PREZESA? Duzo Bydgoszczan chce PRAWDZIWEJ piłki a nie na 4-ligowym poziomie jakim ejst Zawisza. Jesteście "bandytami" a nie kibicami. Zapytam sie was o skład 15 ludzi to nie odpowiecie-i to są kibice?! Jestem z Bydgoszczy i mnie interesuje przede wszystkim zespół na wysokim poziomie a nie kopanina w 4 lidze i niżej. Dużo NORMALNYCH i PRAWDZIWYCH fanów jest za tym i już mamy uzbierane wiele podpisów popierających tę fuzję. Włocławek nie bedzie miało wielkiej piłki gdyż nie ma stadionu ani zaplecza organizaycjnego. Co wam protesty dadza skoro to właściciel decyduje gdzie zespół ma grać? Przecież Skrzypek jeśli chodzi o regulacje prawne nie ma nic do gadania podobnie jak kibice a nic dziwnego,ze chcą przenieść zespół tam gdzie sie opłaca a widać jak Włoclawek sportem stoi skoro Anwil jest "wielkim"zespołem w naszej lidze. Prawdziwi kibice PIŁKI w BYDGOSZCZY zbierają podpisy z podziekowaniem dla tych zamiarów i jak najbardziej to popieramy!

44 - 16 listopada 2005, 19:11:05 - *.satfilm.pl (*.205.192.214)
Co za głupi pomysł .Prezes Klatt ustawił juz synalka, więc Kujawiak Włocławek mu nie potrzebny A kibice - jestem z W-ka nigdy juz nie pójde na mecz Kujawiaka!!!Chyba ze Klatt sie stad wyniesie!!!Nie wiem jak to wygląda u kibiców zawiszy?Ten przeszczep sie nie przyjmie

piramida - 16 listopada 2005, 19:16:21 - *.satfilm.pl (*.205.208.28)
przedmówco ty niemasz pojęcia o kibicowaniu jeżeli popjeraż TWORY prawdziwy kibic to chodzi na mecze swojej drużyny nawet gdy jest A B klasie ana gre w drugiej lidze cz pierwszej to bez komentaża kujawiak idruga liga niech pozostanie we wloclawku bo tam ich chcą imają swoich kibiców ,Ppzdrowienia dla kibiców kujawiaka walczcie o swoją drużyne

thierry - 16 listopada 2005, 19:29:00 - *.satfilm.pl (*.0.22.72)
do Bydzia ok kujawiak ma juz zrobione sztuczne boiska a pozatym stadion ma byc modernizowany i unowoczesnianyi niewiem czemu ktos chce przenies ten klub do bydgy

WASIL_86 - 16 listopada 2005, 19:29:15 - *.satfilm.pl (*.205.212.67)
chcecie pilki na wyskokim poziomie zetki to wywalczcie ja a nie fuzjujecie sie z kim sie da aby tylko isc wyzej i co bedziecie mieli zaszczty ze bedziecie grac w 2 lidze kosztem kogos to wstyd i hanba a nie radosc i duma niektorzy pisza o skrzypku by ratowal klub a czemy wy sie tez o to nie postaracie jutro zebranie w urzedzie miasta tj 12.11.2005 o 8.30 przyjdzcie i bronie ukochanego klubu i jego barw ja bede i wy tez powinniscie jesli twierdzicie ze kochaci klub

Maciej - 16 listopada 2005, 19:29:56 - *.kwidzyn.mm.pl
co za ibecyl zbiera podpisy pewni stałeś dzis na Starym Rynku albo Placu Wolności. Szkoda że cie nie spotkałem idioto społeczny. Nie chodzi na Zawiszę, nie bedziesz chodził na hydrobudowę, bo bedzie zimno albo będą cienko grać pseudokibicu


Piotras - 16 listopada 2005, 20:12:28 - *.254.72.99
W Bydgoszczy zamiast kombinowac, powinni sie zabrac za odbudowe własnego klubu np. Zawiszy. A Nowego "tworu" nie zaakceptuje nikt-prawdziwi kibice na pewno.W Bydgoszczy byly już fuzje np. z KP Konin&wychodzily nici. Tylko w śmiesznym Szczecinie jak dotąd udalo sie zamienic Piotrcovie na MKS. tylko dlatego że tamtejszym kibicom o dziwo to nie przeszkadzało!

ślask wks - 16 listopada 2005, 21:25:52 - *.internetdsl.tpnet.pl (*.10.10.62)
zawisza ja mam do was szacunek wiec nie pozwulcie na to co chca z wami zrobic zycze powodzenia i szybkiego powrotu do 1 ligi.WROCLAW JEST Z WAMI.

zeta - 16 listopada 2005, 21:32:03 - *.klik.bydgoszcz.pl
jestem kibicem zetki od wielu juz lat i oczywiscie nie popieram fuzji ale z niektorymi wypowiedziami nie moge sie zgodzic np ze jedyny twor to pogon ? a legia poczytajcie uwaznie cwks legia ma sie laczyc ze switem czyli ta legia ktora gra w 1 lidze to nie jest cwks ? czyli to jest jakis twor , podobnie widzew ten ktory gra w 2 lidze to nie jest rts widzew ktory zdobywal mistrzostwa polski tylko jakis twor bonka ktory przejol nazwe widzew . reasumujac czemu kibice widzewa i legi nie kibicuja swoim klubom ? takich przykladow mozna mnozyc pozdrawiam

Pomorzak I - 16 listopada 2005, 21:59:39 - *.smgr.pl
Podobnie jak Pomorzak I jestem z północnej części tego śmiesznego województwa. Tu wszystko musi byC dla Bydgoszczy. Nie potrafią sami zbudować solidną drużynę to próbują fuzji z tymi krórzy są w wyższej lidze. Zali mi kibiców z Włocławka. Sami widzicie, że najwyższy czas aby ten okropny twór jakim jest woj, kujawsko-pomorskie został wreszcie zlikwidowany. Pozdrowienia dla kibiców Kujawiaka z Pomorza.

Marcelinhi - 17 listopada 2005, 0:25:10 - *.rzeszow.cvx.ppp.tpnet.pl
hmmm nie bardzo to rozumie; skoro hydrobudowa chce się przenieść do bydgoszczy to jaki problem??? panie klatt zacznij pan sponsorować Zawiszę grającego w 4 lidze a przestań Kujawiaka!!! Kujawiak będzie grał w 2 lidze, będzie szukał sponsorów a Zawisza ze sponsorem pomknie szybciutko (3 lata) do 1 ligi!!! TYLKO WIDZEW

Magic - 17 listopada 2005, 2:36:00 - *.109.225.36
TYLKO ZAWISZA w Bydgoszczy tylko ZAWISZA. Historia wszelkich fuzji pilkarskich w rodzimej ekstraklasie dobitnie ukazuje sens planowanego przedsiewziecia. YO Hooligans WKS

Supporter - 17 listopada 2005, 8:25:24 - *.satfilm.pl (*.205.222.80)
jesli okaze sie ze to jest prawda to to jest chore!totalnie chore!po co awansuje sie do II ligi, wydaje(planuje) grube pieniadze na modernizacje stadionu i zaplecza po to by jakies smieszna decyzja to wszystko zburzyc.kazdy awans powinien byc wywalczony na boisku. a sponsor coz.zawsze moze zrezygnowac ze sponsorowania ok.ale nie przenosic druzyne do jakiegos innego smiesznego miasta.zobaczymy jak to sie dalej rozwnine na chwile obecna nie wierze by to doszlo do skutku.i trzeba zrobic wszystko by do tego nie dopuscic.II liga jest nasza! KUJAWIAK BYŁ, JEST I BĘDZIE!!!!!!!!! KUJAWIAK FOREVER ps.hydrobida przez ten czas dostala pare duzych kontraktow budowlanych we Wloclawku.czy tylko o to chodzilo?czyzby pan wlasciciel Wiśnieski byl człowiekiem bez klasy by godzic sie na takie rozwiazania.nie wierze! ;)

GKS TYCHY - 17 listopada 2005, 9:43:13 - *.adsl.inetia.pl
chłopaki niepozwólcie na ta fuzje na najblizym meczu protest i bez waszej zgody do fuzji niedojdzie Tychy z wami zawisza!!!!!!!!!!!!

kibic - 17 listopada 2005, 11:29:41 - *.internetdsl.tpnet.pl
Widzę że tylko Piotras pamięte co nieco z "bydgoskich fuzji piłkarskich". Czy działacze nie obawiają się powtórki z przeszłości? Pan Nowak wymyślił sobie że KP Konin będzie rozgrywał mecze w Bydgoszczy, frekwencja wynosiła ok 20 kibiców, a cały pomysł upadł w bardzo krótkim czasie. Próbowano połączyć dwa bydgoskie kluby Chemika(III liga) i Zawiszę(IV), Powstały kluby o nazwie: Chemik/Zawisza i Zawisza/Chemik. Jednak kibice nie przekonali się do tego tworu. Wątpię by teraz było inaczej. Jeśli chodzi o Kujawiaka to z tego co pamiętam to przed przyjściem Hydrobudowy byli to chłopcy do bicia i ledwo co utrzymali się w IV lidze, a derby zawsze wygrywała Włocłavi o której miasto troszkę zapomniało.

kibic - 17 listopada 2005, 16:08:11 - *.chello.pl
zawisza to my a nie wy<w bydgoszczy jest tylko miejsce dla zawiszy

Qjawiak - 17 listopada 2005, 16:26:36 - *.satfilm.pl (*.205.195.52)
Nie trzeba było uwalać w wyborach twórcę potęgi Kujawiaka - marsz. Jarzebowskiego: takiego jak teraz problemu by nie było !

Kibic - 17 listopada 2005, 19:22:51 - *.internetdsl.tpnet.pl
Tylko debil może namawiac do protestu przeciwko fuzji!!!ludzie opamietajcie sie ja tez chce pilki na wysokim oziomie a jak klub by sie nazywał zawisza to tym bardziej!!!! mecze w TV i w głównych gazetach artykuly o naszej druzynie a nie w POMORSKIEJ!!!!!!!ile mamy czekac na chociaz II lige jak sponsorów nie widać?

|
|