[ Strona główna ]


Jedyny w swoim rodzaju Skarb Ekstraklasy - statystyki, sylwetki, kariery graczy, historie, osiągnięcia klubówSkarb I ligi - statystyki, kariery graczy, historie i osiągnięcia klubówRozgrywki regionalne 2022/2023 - od IV ligi do Klasy C !Wyszukiwarka klubów, zawodników i sędziów w serwisie 90 MinutJeśli chcesz skontaktować się z redakcją - najpierw to przeczytaj!
90minut.pl
 CLJ
 PZPN
RSSSF

 


17 grudnia 2005, 22:55:01 - mogiel
Amica przejmie kontrolę nad Lechem

Szefowie Amiki Wronki i Lecha Poznań doszli do porozumienia - firma z Wronek przejmie kontrolę nad zadłużonym poznańskim klubem. Oficjalnie zostanie to podane na specjalnej poniedziałkowej konferencji prasowej.

Rozmowy działaczy Amiki i Lecha rozpoczęły się już latem, ale w październiku zostały zerwane. Wrócono do nich na początku grudnia, głównie dzięki mediacji władz Poznania. Lech nie miał wyjścia - jest tak zadłużony, że otrzymanie przez niego w przyszłym roku licencji jest wątpliwe. W poniedziałek na specjalnej konferencji prasowej zostanie ogłoszona decyzja, że obie strony doszły do porozumienia i w przyszłym roku Amica przejmie kontrolę nad Lechem. W konferencji wezmą udział m.in. prezes Lecha Radosław Majchrzak, prezes Amiki Wronki SA Jacek Rutkowski i prezydent Poznania Ryszard Grobelny.

De facto będzie to połączenie obu klubów, bo skład nowej drużyny zostanie oparty na najlepszych graczach obu ekip. Klub będzie grał w Poznaniu i nie zmieni nazwy.


źródło: Gazeta.pl

troy - 17 grudnia 2005, 22:57:59 - *.50.249.6
Cieniasy z Lecha wypad do trzeciej ligi. To było pewne - z Poznania liczyła się tylko nazwa i kibice.

olo - 17 grudnia 2005, 22:58:09 - *.internetdsl.tpnet.pl (unknown)
nareszce lech nie bedzie widniał na rynku

szpytek - 17 grudnia 2005, 22:58:12 - *.uznam.net.pl (*.245.178.176)
o kurcze :O

bolivar - 17 grudnia 2005, 23:03:46 - *.centrum.punkt.pl (*.197.68.66)
A co z ligą na wiosnę? Nowa drużyna zajmie miejsce Amiki czy Lecha. Jeśli do fuzji dojdzie po sezonie, to na wiosnę mogą być przekręty przy spotkaniu obu drużyn...

Krzychu - 17 grudnia 2005, 23:04:06 - *.internetdsl.tpnet.pl (*.168.129.179)
I dobrze. Jedna wiocha (Wronki) w Orange Ekstraklasie mniej!

Damian - 17 grudnia 2005, 23:08:29 - *.gdynia.mm.pl
Więc teraz spada jeden a nie dwa zespoły z Orange?

kichu - 17 grudnia 2005, 23:12:10 - *.50.241.2
legio,wisło
bójcie sie
nadciąga nowy LECH
KOLEJORZ

Lech - 17 grudnia 2005, 23:13:04 - *.netia.com.pl
Lech będzie teraz potęgą w Polsce, a za rok wiadomo jaki cel Mistrzostwo Polski!

ihk - 17 grudnia 2005, 23:15:38 - *.chello.pl
buhahahah to nie jest powód do dumy pyry lecz do wstydu. To nie będzie prawdziwy kolejorz tylko Amica pod inną nazwą. Współczuje kibicom Lecha heh walić polską piłke

batu - 17 grudnia 2005, 23:15:47 - *.gronet.pl
haha ale mam zlewke z lecha!!!! lech=pajace. ja sie dziwie amice ze takie słabe warunki postawiła!!! powinni tez zmienić nazwe, herb-w koncu to lech potrzebuje kasy anie amica!!!

lol - 17 grudnia 2005, 23:17:26 - *.146.128.19
Lech Wronki no ładnie..

Balagan - 17 grudnia 2005, 23:19:53 - *.chello.pl
nie smiac sie pajace z warszawy bo ty co iti zrobilo z wami to jest smiechu warte pajace z zygo na czele

dynek - 17 grudnia 2005, 23:21:20 - *.kolornet.pl (*.21.11.125)
Ale jestescie ciecie. Poprostu Amica zostaje sponsorem Lecha wiec jak ma w nazwe wchodzicz, czy w logo. Klub Amica nie bedzie juz istnial i tyle. Mam nadzieje jednak ,ze nie wycofaja ich w trakcie sezonu.

michal - 17 grudnia 2005, 23:23:02 - *.chello.pl
lech lech wstyd wsty lech!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!moto
r lublin i gornik leczna smieja sie z LECHA!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!CRAXA I smieszna arka won!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Lech - 17 grudnia 2005, 23:24:29 - *.netia.com.pl
A co zrobiono z Pogonią jakaś Piotrcovia Piotrków Trybunalski panoszy się w Szczecinie, a Lech to będzie Lech a nie Amica, zresztą z Wronek do Poznania to tylko kawałeczek na piechotę.

tim - 17 grudnia 2005, 23:24:44 - *.devs.futuro.pl
A ja mam tylko nadzieję, że na wiosne Amica Wronki będzie jeszcze grała... I cała fuzja faktycznie wejdzie w życie po sezonie...

Johny - 17 grudnia 2005, 23:25:47 - *.t16.ds.pwr.wroc.pl
ihk - o jakiej dumie mówisz?Ja nie jestem kibicem Lecha, ale da decyzja jest słuszna dla dobra polskiej piłki.I nie chodzi tu o zniknięcie takiego klubu jak Amika Wronki, tylko o to by w końcu poważne firmy(Amica) inwestowały w duże kluby w dużych miastach.Jest to szansa i dla Lecha i dla polskiej piłki.Jeśli Lech walczyłby o najwyższe cele na przebudowany stadion będzie chodzić po 30 tys. kibiców.I o jakiej tu hańbie mówisz.Piłka jest biznesem i firmy chcą na niej zarabiać, więc nic dziwnego, że Amica wchodzi w Lecha.Ponadto bardzo dobrze że nazwa Lecha pozostaje.Świetna decyzja.Brawo!!!

Lech - 17 grudnia 2005, 23:26:29 - *.netia.com.pl
aha i Amica będzie tylko sponsorem Lecha (i to wystarczy) a sama zniknkie z mapy piłkarskiej

karol - 17 grudnia 2005, 23:36:13 - *.aster.pl (*.69.4.32)
ale bedzie jak spadnie nowy Lech do 2 ligi :D

FiTa - 17 grudnia 2005, 23:37:37 - *.internetdsl.tpnet.pl
Poznaniacy caly czas sie śmiejom z wiosek, które grają w ekstraklasie i są lepsze od nich a teraz im wiocha ratuje dupe. Cieszcie sie, że chociarz zostaje wasza nazwa i bedziecie grali w poznaniu !! bo na miejscu amici zrobiłbym zupełnie inaczej !!

kemot - 17 grudnia 2005, 23:41:06 - *.gdynia.mm.pl
Zazdrosc to zla rzecz To ze kapital przejmuje Lecha nie znaczy ze bedzie sie zwal Amica Poznan, czy Lech Wronki - to porpostu sponsor i tyle, zostaje Lech i gra w Poznaniu, oczywista sprawa. Lech potrzebuje Amic'i tak samo jak Amica kibicow ...

jasio - 17 grudnia 2005, 23:41:22 - *.internetdsl.tpnet.pl (*.168.8.34)
Wreszcie.Trzeba stawiać na duże ośrodki.

Johny - 17 grudnia 2005, 23:41:53 - *.t16.ds.pwr.wroc.pl
No i będzie ciekawa wiosna: Wisła, Legia, Korona, Lech, Zgłebie, Cracovia..i kto jeszcze powalczy o najwyższe laury w Orange Ekstraklasie?Zapowiadają się niezłe emocje.Już nie mogę się doczekać piłkarskiej wiosny...

Majster - 17 grudnia 2005, 23:43:15 - *.160.115.10
Nie jestem za bardzo zorientowany? Moze ktos mi wytlumaczy, dlaczego Wronki wycofuja sie z pilki noznej? Czekam

księżyc - 17 grudnia 2005, 23:46:22 - *.160.20.5 (unknown)
Moim zdaniem jest to korzystne dla obu drużyn.Może być z tego niezła ekipa na wiosne czy w przyszłym sezonie (nie wiem kiedy dojdzie do wycofania Amici z ligi).Amica na tym zyska i Lech też.Amica wkońcu się doczeka kibiców tzn dużo większej ilości na meczach, a z tego kasy, a Lech stabilność finansową odzyska.

simon GD - 17 grudnia 2005, 23:58:22 - *.limes.com.pl
Jestem z GDanska wiec powininem sie wyrazac ze to i tak nic nie pomoze nic lechowi itp. ale ja jestem zadwolony z tego ze Lech polaczy sie z Amica w poznaniu jest dzuy stadion a bedzie jeszcze wiekszy w Amice sa pieniadze wiec to moze byc dobry ktory moze powalczy w Pucharach Europejski na ktore czekamy ale poczekajmy do poniedzialku i niech podbisza fuzje obu klubow .. ! :D

Damian - 17 grudnia 2005, 23:59:46 - *.gdynia.mm.pl
Dlaczego Amica odpuściła swój herb i przeniosła sie doPoznania i będą grali pod banderą Lecha?
Proste.:Poznań to duże miasto,na mecze Lecha zawsze ściągają tłumy(porównując liczby to jak na meczu Lecha było mało ludzi to było 7-8 tys.Jak na Amice był tłum to było 4-5 tys:]-a grali wtedy z Leche,:P)
Czy współczuć Lechowi-można i tak ale można powiedzieć że Lech poprostu załapał nowego sponsora i tyle...

Mike - 18 grudnia 2005, 0:01:51 - *.smsnet.pl (*.168.5.21)
Troche to smieszne ze klub z tradycjami i historia zosaje przejety przez byle kogo (nie oszukujmy sie,gdyby nie sponsor to wronki znane bylyby tylko z wiezienia). Mimo ze jestem kibicem Pogoni Szczecin zycze jednak sukcesow tej nowej druzynie. Oby mecze Pogon - Lech i Lech - Pogon zostaly na tym samym poziomie kibicowskim bo to najwazniejsze ! Pozdrawiam

StefekBurc - 18 grudnia 2005, 0:04:55 - *.petrus.com.pl
Z jednej strony zgadzam sie z johnym,ze bedzie ciekawiej w naszej lidze. Ale jak zawsze sa pewne ale......czyzby motyw z budowaniem mocnych druzyn w malych miastach sie skonczyl.Zal kibicow Amici- to byla jedyna rozrywka w nudnym( sorry) malomiasteczkowym zyciu. Oczywiscie kazdy medal ma dwie strony,ale uwazam ze troche szkoda Amici bo patrzac z perspektywy 6 lat to jednak duzo wniosla do naszej ekstraklasy. Trzeba zrzumiec Amice,komu by jeszcze we Wronkach mizna wcisnąc Zlewozmywarkę?a Poznan= mnostwo gospodyn domowych

oks - 18 grudnia 2005, 0:09:36 - *.29.133.86 (*.29.148.6)
A ja powiem tylko tyle ,ze zazdroszcze Lechowi szczescia ,ze Amica bedzie go inwestowala ,poniewaz u nas w Olsztynie potentat światowy(oponiarski) jakim jest Michelin nie chce dać na klub ani złotówki (i mozna powiedzieć ,ze nie ma sie co dziwic)ale w koncu Stomil to Olsztyn i ...tym wieksze brawa dla Amicki za sponsoring Lecha...

di_canio - 18 grudnia 2005, 0:09:55 - *.sti.net.pl (*.168.133.139)
Jak widac po komentarzach 50% wypowiadajacych sie nie rozumie co czyta
Cala nazwa zostaje Amica bedzie tylko sponsorem nikt nigdzie nie spada i nikt nikogo nie przejmuje
Po prostu dwa kluby sie lacza , wybieraja najlepszych pilkarzy i tyle
I z czego sie tu niby smiac ?!

Kali - 18 grudnia 2005, 0:19:32 - *.chello.pl
I dobrze się stalo a ci to się smieją to robia to z zazdrości bo w Poznaniu będzie wielka drużyna.

Kibol z Ko - 18 grudnia 2005, 0:25:06 - *.internetdsl.tpnet.pl
Wielki Lechu
Stadion
Sponsor
Team
Michniewicz
Mamy Mistrza !!!

vvv - 18 grudnia 2005, 0:26:44 - *.adsl.inetia.pl
Czytać wypociny tych pseudokibiców i psedokomentatorów to nie lada wyczyn . Po jednym takim wpisie chce mi się wymiotować . Sama zawiść, zazdrość a obrażanie innych to ich chleb powszedni . Puknijcie się w Wasze puste głowy . Dla kibica ważniejszy jest sport a nie te Wasze głupawe komentarze ...

Koks_KSP - 18 grudnia 2005, 0:55:01 - *.81.172.234
Bez względu na to wszystko co nas dzieli, dobrze że się tak stało. Kolejorz zasługuje na puchary. To trzeba obiektywnie stwierdzić.

ninaplus - 18 grudnia 2005, 1:03:18 - *.icpnet.pl
Długooczekiwana fuzja Lecha z Amiką stała się faktem. Wreszcie mózgi z takiej prężnej firmy jaką jest Amika docenili potencjał poznańskiej publiczności. Inwestycja w klub z tradycjami i jako taką renomą za granicą na pewno wyjdzie im na dobre.
Lech nie może zmienić nazwy, myślę, że kibice nie pozwoliliby na takie zagranie i to z pewnością odbiłoby się na frekfencji.
KOMPANIO PIWOWARSKA - PATRZ JAK CI FORTUNA UCIEKA.
LECH POZNAŃ mogło być i waszym logiem i nazwą klubu - frajerzy z Was.
Moje słowa uznania dla JOHNIEGO widać, że facet wie co mówi.
A cała reszta co kpi sobie z fuzji robi to ze strachu.

GieKSa z P - 18 grudnia 2005, 1:06:54 - *.izacom.pl (*.2.2.70)
Gratuluję Lechowi pozyskania sponsora nie będziecie przeżywali tego co GieKSa(nic miłego) tylko czy Amica nie wycofa sie za pół roku przy takim "zarządzie"?

Kibic Lech - 18 grudnia 2005, 1:13:59 - *.chello.pl
Chodz jestem kibicem Lechii i ze zrozumiałych względów nielubię Lecha to z przyjemnością patrze jak Amica włacza sie jako głowny sponsor z regionu Wielkopolski w Lecha (spójrzmy po co Nam kluby jak Amica jak na ten wioski przychodzi po 3 tys na maxa a ostatnio po....300 osob na mecze jak zapotrzebowanie w regionie jest tyko i wylacznie na Lecha). Chodz oczywicie jako kibic Lechii mam troche niezbyt przyjemnych wspomnien dotyczacych fuzjii 2 rozych klubow mama nadzieje ze wreszcie uda sie... A tak ogolnie jestem przeciw takim tworom jak Amica,Groclin,Heko itp.w 1 czy tam w 2 lidze.

klauSS - 18 grudnia 2005, 1:17:38 - *.tkdami.net (*.16.252.7)
pozdro z Radomia dla was SZCZESCIARZE!! I LIGA RADOMIAK nie wiem czemu ale lubie LECHA choc to apolityczne w moim miescie POZDRO

Klara - 18 grudnia 2005, 1:23:09 - *.internetdsl.tpnet.pl
Nie no tragedia,kurcze co to sie dzieje nasz kochany kolejorz.

maro - 18 grudnia 2005, 1:48:52 - *.ds4.agh.edu.pl (*.168.4.62)
wspolczuje kibicom Amici, rozumiem ich dzialaczy ale najtrudniej jest sie pogodzic gdy cos sie odbiera natychmiast...

Kasztan - 18 grudnia 2005, 1:51:41 - *.toya.net.pl
Bardzo dobrze. Teraz bogaci biznesmeni z małych miasteczek będą chętniej inwestować w kluby z dużych miast w okolicy, bo przykład Amici da im wiele do myślenia. Wielka piłka jest tylko tam gdzie są wielcy kibice. Dla mnie to był wstyd jak na takie do Wronek i Grodziska przyjeżdżały kluby z Europy - wiało straszną prowincją. Mam pytanie od kiedy to tylu kibiców z Polski przejmuje się kibicami Amici? Najpierw się z nich naśmiewacie, potem to wam ich żal. Amica i tak by zniknęła bo Widzew też z nią romansował.

troy - 18 grudnia 2005, 2:02:27 - *.50.249.6
di canio: właśnie nie, wg Rutkowskiego Amica odkupuje od Lecha logo, barwy i nazwę zaś stadion przejmuje od miasta. "Stary" Lech przestaje istnieć

Arkady - 18 grudnia 2005, 2:11:44 - *.4.rev.vline.pl
Cieszę się, że Lech ma wreszcie solidnego sponsora. A wszystkie kpiny to z zazdrości!!
Pozdrawiam.
Mój ukochany klub to ŁKS Łódź!!!!

widzewiak - 18 grudnia 2005, 3:15:36 - *.warszawa.sdi.tpnet.pl
Gratulacje dla kibiców LECHA-kluby z tradycjami i z dużych ośrodków 1liga

quaridis - 18 grudnia 2005, 4:20:47 - *.espol.com.pl
fajnie pogon-lech walka o tylutl !!! pozdro ze szczecina (p.s. gdzie sa wronki ???

Bartez - 18 grudnia 2005, 8:47:58 - *.satfilm.pl (*.205.202.84)
Już to widzę jak Oni bedą grać w pucharach aha...

Nangomasze - 18 grudnia 2005, 8:53:24 - *.elb.vectranet.pl
To co będzie z wynikami Amiki? Czyżby zostały one anulowane? A co będzie w tym wypadku ze strefą spadkową?

lukiamic - 18 grudnia 2005, 8:58:21 - *.48.166.100 (*.2.3.174)
ludzie więliscie to pod uwage ze jezeli rutkowski kupuje logo, barwy i nazwe bedzie mógł robic co bedzie chciał i stadion od miasta. kazdej chwili moze zmienic nazwe jak juz bedzie jego. Napewno bedzie Amica Lech Poznan.

domin - 18 grudnia 2005, 9:07:03 - *.internetdsl.tpnet.pl
prosta kalkulacja 26tys na mecz po 30zł 15 meczy u siebie=11,7mln+wkład amiki 20 mln+mróz remes ok5mln razem 36,7mln kto w lidze ma taki budżet zastrzec logo=kasa z szalików itp tak dziłają profesjonalne kluby

Dymek - 18 grudnia 2005, 9:21:30 - *.satfilm.pl (*.205.207.118)
jak ta druzyna sie teraz bedzie nazywała Kuchenny Kolejorz ???

domek - 18 grudnia 2005, 9:27:04 - *.elektron.com.pl
Jesli to jest takie dobre dla obu druzyn tak jak tu wszyscy kibie z Poznania mowia to co z tego maja Wronki co?? bo jakos niezauwarzylem korzysci a teraz to juz lecha niebedzie tylko Amica Poznan tak jak sie smialiscie z tego ze juz niema Pogoni Szczecin tylko jest Piotrcovia Szczecin ale teraz pewnie bedziecie wszystko przekrecac ze Pogon zrobila inaczej(czyli zle) a wy zrobiliscie inny przekret (czyli dobrze wg was) szkoda Amiki bo oni chociaz istnieli 13-14 lat to w 1 lidze graja od dluzszego czasu i przy tym pare razy awansowali do p. UEFA i jakby niepatrzyl jedyna druzyna ktora awansowala do fazy grupowej p.UEFA a co przez ostatnie 13-14 lat zdobyl Lech?? Dlamnie to ta druzyna bedzie sie nazywac AMICA Poznan tak by bylo sprawiedliwie ale tylko dla spnsora i dla Poznania ale jak juz pisalem niewidze tu korzysci dla Wronek

piotrek - 18 grudnia 2005, 9:33:49 - *.lodz.mm.pl
co wy gadacie w newsie jest napisane że Lech Poznań niezmieni nazwy . Z polskiej ligi zniknie tylko "klub z wieloletnią tradycją" Amica Wronki

MacieKSZO - 18 grudnia 2005, 9:36:03 - *.onecik.pl (*.0.0.75)
A dla mnie to mozesz sobie nazywac Pogoń jak chcesz i LECHa tez. Bo kazdy prawdziwy kibic bedzie wiedział czym jest ten zaspół. Zycze LECHowi w przyszłym sezonie włączenie sie o walke o LM :D
Pozdro dla kibiców LECHa z Ostrowca

hahahaha - 18 grudnia 2005, 9:44:18 - *.13.net.pl
...no i teraz drzymala spuszcza groclin do II ligi i dolacza sie do lecha to bybylo cos...

kuba - 18 grudnia 2005, 9:45:33 - *.telnet.krakow.pl (*.168.140.35)
a teraz wszyscy będą śpiewać: Amikorz, Amikorz, Amikorz!!!

Lippi - 18 grudnia 2005, 9:49:12 - *.internetdsl.tpnet.pl
Teraz jeszcze Groclin łączy się z jakim zespołem z tradycjami,np.Polonia lub Jagiellonia i koniec z widownią 100-osobową.Ciekawe co z tego wyniknie,ale takie miasto jak Poznań potrzebuje drużyny walczącej o mistrza.Pozdro dla Lechitów.
Wisła Rullleeeezzzzzzz

Daniel - 18 grudnia 2005, 10:02:20 - *.stg.pl
Pozdrowienia dla Lecha z Widzewa.
Wronki poszły, jeszcze tylko Groclin, Wisła Płock, Polonia i nie będzie pustych stationów, no chyba, że na legii znowu dadzą się szantarzować "kibicą"

andrew - 18 grudnia 2005, 10:05:26 - *.oka.pl (*.168.1.242)
To moze i Groclin sie z kimś połączy i nie bedzie wiosek w 1 lidze Nareszcie

lukiamic - 18 grudnia 2005, 10:08:23 - *.48.166.100 (*.2.3.174)
Patrzcie obiektywnie Rutkowski musi miec jakies korzysci, zobaczycie w nazwie klubu bedzie Amica dla wiekszej reklamy, tylko nie zrobi to teraz tylko od nowego sezonu zespół bedzie sie nazywał Amica Lech Poznan. Wspomnicie moje solowa!!! Wioska bedzie zadzic miastem!! buhahaha tego jeszcze nie bylo!!!

1908 - 18 grudnia 2005, 10:10:14 - *.toya.net.pl
Narodziny nowej potęgi. PS. jak piłka to tylko z kibicami...

marczycho - 18 grudnia 2005, 10:17:20 - *.lodz.mm.pl
Nie ma juz Lecha hehe nareszcie pyry sie ugotowaly!!!!

WLKP - 18 grudnia 2005, 10:20:05 - *.icpnet.pl
Lechici nie jarajcie się tak,ze to Lech to będzie potega,a pamietacie początek lat 90??Kiedy w Lechu był rzekomo potężny spopnsor(Ryszard G.)który miał w klubie stworzyć takie ledorado ,ze hej!!Owszem lech zdobył w tamtym czasie mistrzostwo ale szefowi firmy ERGO szybko się znudziło i zostawił was w ciżkiej pozycji nie tylko ligowej.
WIĘCEJ REALIZMU LECHICI

Wolf gang - 18 grudnia 2005, 10:21:47 - *.acx.pl
Mam nadzieje że anulują wyniki z Amicą i będzie spadać jedna drużyna mniej. A co do Lecha to życze im jak najlepiej bo nudna by była ta liga bez takich drużyn jak Lech i czekam na ostatnią kolejke w której zmierzą się z moim klubem czyli Pogonią. Emocji pewnie nie zabraknie jak to zwykle bywało.

billar - 18 grudnia 2005, 10:26:05 - *.dialup.telenergo.pl
Wielki Lech, Wielka Wielkopolska Zapraszam na mecze Ligi Mistrzów do Poznania

samson - 18 grudnia 2005, 10:44:21 - *.internetdsl.tpnet.pl (*.168.1.26)
moim zdaniem jak najwiecej takich decyzji, tylko nic sie nie mowi co sie stanie teraz z terenami we wronkach- chyba, ze beda mieli teraz tam baze treningowa i beda tam graly rezerwy, i ciekawe co wymysla 'mistrzowie' z pzpn-u( jak traktowac mecze z amika czy lechem ktore nie brac pod uwage, ile druzyn spada itd)
pozdro

barbarajan - 18 grudnia 2005, 10:46:26 - *.retsat1.com.pl (*.13.39.89)
działacze lecha powinny zatrudnić Bońka, który tylkso w sobie wiadomy sosób załatwił w PZPN licencje dla najwiekszego bankruta - Widzewa, który zamiast grać w piątej gra w drugiej lidze. Działacze Lecha, nie musieliby wtedy dogadywać sie z Amicą.

Soprano84 - 18 grudnia 2005, 10:47:14 - *.internetdsl.tpnet.pl (*.16.1.3)
Smieszą mnie takie teksty,że to będzie Amica a nie Lech?Nikt nie kupuje tu miejsca w I lidze. Po prostu Amica rezygnuje ze sponsorowania druzyny we Wronkach i inwestuje w Lecha jak ITI w Legia czy Telefonika w Wisle.Czy jakby teraz np. ITI wyszło z Legii i weszło np do Górnika Zabrze to byście mówili,że to Legia a nie Górnik???? Jesteście załośni i po prostu zazdrościcie nam,że teraz w Poznaniu będzie bardzo mocna drużyna!

1908 - 18 grudnia 2005, 10:48:34 - *.toya.net.pl
PS. zakładam, że zoobowiązania starego "Kolejarza" rozpłyną się w powietrzu...

Czacha - 18 grudnia 2005, 10:57:45 - *.telkonet.pl (*.5.2.199)
Dobrze by było żeby PZPN wprowadzil cos takiego:skoro Amici juz nie bedzie to dobrym pomyslem by było zeby w tym sezonie do I ligii awansowaly 3 drużyny z II ligii...w koncu jednego pierwszoligowca mniej

asd - 18 grudnia 2005, 11:06:37 - *.internetdsl.tpnet.pl
Gratulacje dla Lecha teraz niczego nie bedzie brakować w Poznaniu! stadion jest, kibice są a teraz jeszcze sponsor! czekamy teraz az cos sie ruszy w Zabrzu. Pozdrowienia

john - 18 grudnia 2005, 11:09:10 - *.203.169.126
Nadciaga nowy klub LECH WRONKI heheheeheheheheheh
wstyd

host - 18 grudnia 2005, 11:13:39 - *.29.134.2
Soprano84 - to nie jeste to samo co ITI czy Telefonika. Ci sponsorzy nie zrezygnowali ze sponsorowania jednego klubu na rzecz innego, tylko jako silny sponsor zaczęli sponsorować Legię i Wisłę. Nie wmawiajce innym kibicom, że takie postępowanie Amiki jest ok, bo nie jest. I zadam od razu pytanie - dlaczego firma Amika nie zaczęła sponsorować Lecha kilka lat temu, tylko stworzyła sobie piłakrski klubik na peryferiach? Czyż nie jest to kaprys ludzi z kasą...? Bo jeśli tak, to biada polskiej piłce. Inni też zaczną kręcić i kombinować. Noi jeszcze pytanie do pzpn - czy to wszystko jest legalne?

tede - 18 grudnia 2005, 11:18:53 - *.compower.pl
Nigdy w zyciu juz nie kupie lodowki AmiKi. Powodzenia LODOWY z poznania buahah ale zescie sie urzadzili... Lodowy

Marioush - 18 grudnia 2005, 11:19:35 - *.internetdsl.tpnet.pl
W przyszłym ezonie Amiki już nie będzie zostanie zdegradowana do 2 ligi czyli jak są teraz 2 miejsca spadkowe i jedno barażowe to po fuzji wielkopolskich potentatów zostanie tylko 1 miejsce spadkowe i 1 barażowe.
Lech ma bardzo ambitne plany względem Amiki zamierza sięgnąc po tytuł mistrza Polski i awansować do Ligi Mistrzów ma w tym pomóc nowy stadion na 42 000 miejsc;podobno ma sie nazywać Amica Arena. Ośrodek we Wronkach jest do sprzedania za 50 mln. zł. do szansa dla PZPN na zakup bazy szkoleniowej dla młodzieży.

MrQs - 18 grudnia 2005, 11:32:45 - *.internetdsl.tpnet.pl
poczatek wielkiego lecha:D TYLKO TRIADA!!!

h a ns - 18 grudnia 2005, 11:42:15 - *.netia.com.pl (*.1.33.42, 213.17.132.2)
wszystko pięknie tylko co muszączućkibice amiki ciekawe pewnie mega kac

drak - 18 grudnia 2005, 11:53:28 - *.internetdsl.tpnet.pl
Amica Poznań :DDDDDDD

miszkanie. - 18 grudnia 2005, 11:56:09 - *.50.249.6
We Wronkach bedie pilka ja wam to obiecuje,napewno bedzie 3 liga ale starania bede oczywiscie o 2,pamietajcie My jeszcze WROCIMYBLEKITNI WRONKI!!!dawny klub z traducja-ojciec AMIKI

yo - 18 grudnia 2005, 12:02:50 - *.160.115.10
jak dla mnie to extra :D LECH POZNAŃ NA MISTRZRA !!

domek - 18 grudnia 2005, 12:07:33 - *.elektron.com.pl
jakby we Wronkach brakowalo pilkarzy to ja sie zglaszam na ochotnika wolal bym grac na wsi (bez obrazy za wies) we Wronkach niz w miescie (Szczecin czy Poznan) bo jakby ktos niewiedzial to we Wronkach tez sa kibice malo bo malo ale to kibice a jeszcze co do tej fuzji pozal sie boze to to sie nazywa wlasnie wykupienie miejsca w lidze bo jakby niebylo tej fuzji to Lech by w przyszlym sezonie niezagral w 1 lidze z braku licencji niestety taka jest prawda

WiDzEwIAk - 18 grudnia 2005, 12:27:05 - *.lodz.dialog.net.pl
Wg. mnie Lech w koncu dostanie to, na co zaslugyje. Mają najlepszy stadion, kibicow(no moze oprocz nas;))i podstawy do tego, aby rzadzic i dzielic w Orange. Za rok zagramy razem!!! Pozdrowienia z Łodzi - Tylko Widzew

Buncol - 18 grudnia 2005, 12:28:50 - *.internetdsl.tpnet.pl (unknown)
Jak dla mnie jest to rewelacyjna wiadomosc. Mimo ze w moim sercu jest miesce tylko dla jednego klubu LEGIA WARSZAWA to cieszy mnie ze konkurencja sie zwiekszy. Zadna tam frajda zdobyc mistrzostwo w lidze partaczy, im mocniejsza liga tym lepiej dla wszystkich. A tak poza tym taka publika jak w Poznaniu zasluguje na mocna druzyne. Pozdrawiam

POLAK - 18 grudnia 2005, 12:29:22 - *.smsnet.pl (*.168.20.92)
"w przyszłym roku Amica przejmie kontrolę nad Lechem."
Lech bedzie tylko z nazwy... No i z kibiców...

wiadomo - 18 grudnia 2005, 12:39:15 - *.48.166.100 (*.2.2.62)
ja uwazam ze amica dobrze zrobila. szkoda jej ale tu chodzi o kase a nie o kibicow. we wronkach zawsze byla dobra atmosfera na meczach. a teraz 63 liga ale w przyszlym napewno 2 i moze za 2 gora 3 lata Amica Wronki wroci do pierwszej ligi. tego zycze AmiceII Wronki. my jeszcze wrocimy ole ole ole ola i tylko wronki wronki amica

Koroniarz - 18 grudnia 2005, 12:42:13 - *.chello.fr
No i barzo dobrze !!! Brawo niech to bedzie prawdziwa normalna Ekstraklasa jeszce raz brawo !!! Tylko Lech nie amika Tylko Korona nie kolporter !!!!!
Pozdro dla Poznania !!

P - 18 grudnia 2005, 12:44:52 - *.internetdsl.tpnet.pl (*.0.3.65)
Skonczy sie gadanie o Piotcovii Szczecin bo sami teraz bedziecie mieli Amice Poznan! Life is brutal.

mardre - 18 grudnia 2005, 12:45:08 - *.sitel.net.pl
Smiać mi sie chce z kibicow Lecha..dlaczego? ano dlatego ze amica to byl rywal zza miedzy, derby wielkopolski, a teraz przejal lecha i kibice sie ciesza..to tak jakby moja ukochana GIEKSE przejal katowicki ROZWOJ...zenada..jest jednak druga strona medalu ktora tez zauwazam..LECHOWI z racji zadluzenia grozilo widmo degradacji tak jak mojej ukochanej GIEKSIE at ego zadnemu wielkiemu polskiemu klubowi..jak widac zycie nie wybiera..ONLY GIEKSA p.s.groclin, polonia, płock nastapni!!!!!!!!!!

mardre - 18 grudnia 2005, 12:48:58 - *.sitel.net.pl
teraz to pyry nie beda juz spiewac lech lech kolejorz..tylko lech lech amica lech lech wroneczki..(a nie manieczki)heheheh...i wyobrazcie sobie jaka sila wsparcia z wronek..500kibicow wiecej na meczy..tego nikt nie wzial pod uwage..ehehehe..zal mi chlopcow ze wsi wronki..teraz pozostaje im tylko budka z piwem..lech amica poznan...dobre..wielka triada..lech arka amica cracovia..hehehehe..boze jaki ja mam ubaw..lech lech amica

WZL - 18 grudnia 2005, 12:53:05 - *.lubin.dialog.net.pl
Pewnie w Grodzisku już się martwią że będzie to samo, odnosnie Lecha do gratuluje sponsora i może w końcu gra będzie na miare Waszych kibiców i to pokaże innym wielkim firmom że warto inwestować w piłkę, nie mówie tu o inwestowaniu typu p.Ptak. Pozdrawiam

CKFAN - 18 grudnia 2005, 12:56:14 - *.166.udn.pl
gratulacje dla LECHA z Kielc ja mam pytanie do ludzi zorientowanych: jezeli Amica laczy sie z LCHEM teraz to co bedzie w rundzie wiosennej z meczami w ktorych ma grac Amica Wronki?? i np jak bedzie wygladal mecz LECH - Amica?? pozdro

Xaerle - 18 grudnia 2005, 13:00:52 - *.ptvk.pl
I bardzo dobrze !!! Precz z wioskami !! Gdzie w Europie gra tyle wiosek w 1 lidze co u nas ?
Ciekawe czy na wiosnę dalej będzie drużyna z Wronek ? bez sponsora będą grali ? KS Wronki hehe

wks - 18 grudnia 2005, 13:01:01 - *.wroclaw.dialog.net.pl
Wasilewski wracaj do Śląska i za rok pomarańczowa ekstrakasa

TIMON - 18 grudnia 2005, 13:02:39 - *.ptvk.pl
Ciekawe gdzie niedługo ucieknie Drzymała ? może do Widzewa,Śląska lub Łks-u ? :D

rhcp - 18 grudnia 2005, 13:10:47 - *.51.191.20 (*.168.11.53, 172.16.10.2)
Jak widzę większość "komentatorów" nie umie czytać tekstu ze zrozumieniem. Wyraźnie jest napisane, że Lech zostaje. Po prostu firma Amica nie będzie już sponsorem, ani właścicielem klubu piłkarskiego Amica Wronki tylko zwija swoje zabawki i przenosi się do Lecha jak wcześniej napisał to Soprano84. Jako kibic Wisełki cieszę się, że poziom naszej ligi wzrośnie.

obserwator - 18 grudnia 2005, 13:13:03 - *.tsi.tychy.pl (*.10.34.63)
mam pytanie do mogiela jak to bedzie wygladalo wiosna z iloma punktami beda grali na wiosne itd

wks - 18 grudnia 2005, 13:15:35 - *.wroclaw.dialog.net.pl
Aha zapomnialem, rozwiązać groclin, łęczna itp. do 2 ligi. A na zapleczu już sie czają widzew, Śląsk, jagiellonia, Łks i Zagłębie Sosnowiec. Trzymać tak dalej i za rok dwa będzie prawdziwa ekstraklasa

niko - 18 grudnia 2005, 13:18:24 - *.promax.media.pl
ładnie,ładnie....to jak ten klub bedzie sie nazywał..Lech Amica, LechoAmica, Lechomica...hehe a calkiem powaznie-WRESZCIE!!!! jestem w wielkopolski i nareszcie powstanie potega,mam nadzieje.Przecież gdy te kluby sie połącza moze byc ciekawie,niestety to bagno moze zdusic klub

Juras - 18 grudnia 2005, 13:26:55 - *.core.lanet.net.pl (*.192.131.76)
Słuszny krok.

lech tylko - 18 grudnia 2005, 13:47:52 - *.olsztyn.mm.pl
to bedzie drzyna z pierwszej 4 ligi polskiej i dobrze robia ja mysle ze lech bedzie 2 a o mistrzosto powalczy korona kielce nowy stadion i dobrzi pilkarze i niesamowity beniaminek

debo - 18 grudnia 2005, 13:57:20 - *.icpnet.pl
Niech sie nazywa jak chce czy Amica Lech Poznan czy Lech najwazniejsze ze w Poznaniu jest pilka i w koncu mozna bedzie zobaczyc dobry futbol bo po to kibice przychodza na stadion. Znowu zaczynam chodzic na mecze LECHa!!!

edek - 18 grudnia 2005, 14:04:30 - *.238.57.18
~rhcp może sam nauczysz sie czytac. Bo widze, że masz problemy. Tam nie ma nawet słowa na które się powołujesz że "Lech zostaje". Jest natomiast, że Amica przejmie kontrole nas Lechem. Nie ma to jak pouczać innych samemu popełniajac jeszcze wieksze błedy.

Thyberiu - 18 grudnia 2005, 14:29:51 - *.big4.pl
Skład Lecha na przyszły sezon:
Cierzniak(Linka)-Kuś(Dziewicki),Kucharski(Mowlik),
Bieniuk(Strugarek),Telichowski(Wojtkowiak)-Sasin(S
imr),Murawski(Świerczewski),F.Burkhardt(Scherfchen
,Iwan),Kikut(Topolski,Samba Ba)-Gregorek(Reiss,Zakrzewski),Micanski(Dembiński,
Nawrocik)
Pozdro dla "Kolejorza" od Polonii Bytom!

zdezorient - 18 grudnia 2005, 14:34:04 - *.chello.pl
Pytania do kogoś kto się zna:
Czy do rundy wiosennej przystąpi tylko Lech??
Co z Amicą??
Czy będzie 15 zespołów w ekstraklasie i spadnie tylko jeden??

Piother - 18 grudnia 2005, 14:45:09 - *.internetdsl.tpnet.pl
Gratuluje , bardzo dobra decyzja , poziom ligi wzrasta i bedzie ciekawiej ,precz z wioskami w lidze (sory) , Pozdrowienia z Mysłowic (woj. Śląskie dla niezorientowanych )

Bydle - 18 grudnia 2005, 14:45:59 - *.54.19.10.telsat.wroc.pl
ale siara

szalik - 18 grudnia 2005, 14:47:05 - *.mtvk.pl
Wolałem Lecha niż Amice czy to sie uda ??

Soprano84 - 18 grudnia 2005, 14:58:17 - *.adsl.inetia.pl
Jaka zazdrość z Was wychodzi!Jakie wałki tu widzicie?Amica jest prywatną firmą, robi to co uważa za słuszne. Informuje,że długi Lecha się nie rozpłyną,tylko Amica je spłaca na wejście.A co z Widzewem?To był dopiero wałek!Powinien zaczynać jak GKS Katowice od IV ligi a nie Boniek zrobił wałek i nowy klub o nazwie Widzew został w II lidze.A tu żadnych wałków nie ma. Likwidacja klubu z Wronek,Amica wchodzi w Lecha i spłaca jego długi.

saperitosa - 18 grudnia 2005, 15:01:39 - *.ar.szczecin.pl
ja nie mogę - co za zawistny naród - prawie same psy ogrodnika - mimo że mój klub ma kosę z lechem to życzę powodzenia- jedna wioska mniej Pewnie ci, którzy teraz psioczą na fuzję kilka tygodni temy psioczyli na frekwencję we Wronkach... normalnie jak stare baby...... grrrrrrrrrrrrrrr........

erwin - 18 grudnia 2005, 15:03:28 - *.internetdsl.tpnet.pl (*.168.208.38)
a co z zarzadem Lecha ?

adam - 18 grudnia 2005, 15:23:25 - *.internetdsl.tpnet.pl (*.168.1.124)
to jest po czesci siara bo Lech polwal caly czas z wiochy wronki zresztom tak jak cala polska a teraz wrony dupe im ratuja ale o czy wy mowicie o lepszych frekfencjach na meczach chyba nie skoro pilkarze maja sie zjednoczyc to zecz jasna ze amica niebedzie miala kim grac i spadnie z ligi i bedzie jeszcze gozej niz jest teraz najmadrzej by bylo amice sprzedac klub i stadion jeszcze by na tym zarobili a "nowy" lech i tak nic nie zdziala w tym i przyszlym sezonie wiadomo ze bedzie lepiej niz teraz ale na nic wiecej nie mozna liczyc za pare lat mogo byc potego oby nie LEGIA FOREVER!!!

KSZO - 18 grudnia 2005, 15:26:23 - *.jomar.ostrowiec.pl (*.168.2.17)
Lechowi gratulujemy Amiki.
Prężny sponsor = Wielki Klub!
Ośrodka treningowego z takim zapleczem jak we Wronkach Lech nie będzie musiał się wstydzić w Europie. Teraz najwyższy czas na Ligę Mistrzów.
Oby Kulczyk się przebudził w końcu i dołączył do najlepszych - do Lecha!
Pozdrowienia z Ostrowca.

Wiślak - 18 grudnia 2005, 16:02:23 - *.krzeszowice.sdi.tpnet.pl
Tylko jeszcze jakby nasi szanowni działacze z ITI TELEFONIKI, ORLENU, DYSKOBOLI zechcieli sypnac wieksza kasa na druzyny poziom ligi od razu by sie podniósł

Lech - 18 grudnia 2005, 16:27:58 - *.netia.com.pl
Teraz tylko jeszcze niech Groclin przejdzie do Lecha i nie ma mocnych ;)

XXX - 18 grudnia 2005, 16:35:35 - *.asta-net.com.pl
sklad LECHA na wiosne:
Cierzniak-Kuś,Anderson,Bieniuk,Telichowski-Kikut,S
wierczewski,Simr,Sasin-Reiss,Micanski

Wiślak - 18 grudnia 2005, 17:05:17 - *.internetdsl.tpnet.pl (*.168.2.115)
A ciekawe czy kibice Amiki trzymają z kibicami Lecha teraz pewnie tak ..
Oj kluby sie sypia.
Pozdro dla Śląska Lechii Jagi Unia T i Raby

fdgh - 18 grudnia 2005, 17:07:40 - *.internet.v.pl
Amica Poznań :o heh ////////////////////ciekawe jak bedzie wyglądał koziolek pomieszany z wroną :]

Darek - 18 grudnia 2005, 17:31:24 - *.satfilm.pl (*.205.213.78)
Dziwie się ,że wielki Poznań wyciąga ręke o sponsorowanie Kolejorza do małej miejscowości Wronki i okrada drużyne z zamiedzy. Działacze Lecha działają jak działacze z Zawiszy Bydgoskiej którzy łączyli się z miejscowym Chemikiem, Koninem Aluminium, a tteraz wyciągają ręke do Hydrobudowy Włocławskiej sponsora strategicznego Kujawiaka. Poanowie psełdo działacze Lecha więcej operatywności i starać się o sponsorów, a nie podkradać z zamiedzy. Wronkom też należy się I liga. A jak tak to przenieść Leha do Wronek.

Johny KSG - 18 grudnia 2005, 17:43:58 - *.internetdsl.tpnet.pl
Mam nadzieję,ze to koniec śmiesznego klubu z Wronek!

jarociniak - 18 grudnia 2005, 17:44:28 - *.12.88.17
cala wielkopolska jest za kolejorzem!!!

JAROCINIAK

greyg - 18 grudnia 2005, 18:12:45 - *.internetdsl.tpnet.pl
Dodałbym, że ze względu na regulamin rozgrywek dwa kluby nie mogą mieć jednego właściciela, gdyż umożliwiałoby to manipulowanie wynikami. Jeśli więc klub formalnie będzie przejmowany przed rozpoczęciem rundy wiosennej Amica będzie wycofana z rozgrywek. Z drugiej strony patrząc przejęcie Lecha po rundzie wiosennej będzie w zasadzie tym samym. Wynika z tego, że Amica zniknie od nowego roku.

sm_ok - 18 grudnia 2005, 18:25:31 - *.ghnet.pl
Ciekawy może być skład. Mimo wszystko Amica to czołowa drużyna polskiej ligi, Lech teraz też... Ktoś wytypuje?

Widzew - 18 grudnia 2005, 19:26:32 - *.lodz.mm.pl
Gratulacje dla Lecha i oby Wam sie wiodło!

rafi - 18 grudnia 2005, 19:34:27 - *.internetdsl.tpnet.pl
Uważam,że bardzo dobrze stało sie iż doszło do polączenia Amiki z LechemPiłka nożna powinna być dla kibiców, a wiadomo jaką widownią może popisać sie Poznań - już wkrótce paddnie ligowy rekord i na meczu kolejorza zjawi sie ok. 40 tys osób. coś pięknego, cała Polska nam tego zazdrości.Lech był, jest i bedzie - Amika to tylko sponsor.
Wkrótce o Nas jeszcze wiecej usłyszycie
Gniezno na zawsze z LECHEM

Benton - 18 grudnia 2005, 20:53:17 - *.alpat.net
Hehe...można tu zaobserwować mnówstwo bezmyślnych komentarzy od ludzi którym zazdrość całkowicie zaćmiła wzrok...i to jest właśnie żenujące.Zamiast cieszyć się że udało się uratować zasłużony klub od likwidacji czy degradacji do niższych lig,to potraficie tylko bezsensownie szydzić.Ja osobiście sie cieszę(choć wolałbym widzieć firmę Amica w Widzewie).Dzięki temu może powstanie kolejny silny klub w Polsce,który będzie miał i duży stadion i kibiców którzy potrafią dopingować.Pozdro Lech!!!

Lippi - 18 grudnia 2005, 21:24:32 - *.internetdsl.tpnet.pl
Jeśli Amica ma wejść w nazwę to może stadion nazwaćby AMICA STADIUM ???????

ziper_lecz - 18 grudnia 2005, 21:31:46 - *.leczna.enterpol.pl (*.14.0.20)
Amica Poznań hehe niech kibice juz wymyslaja nowe spiewki na mecze hehhe niby Poznań takie wielkie miasto a nemoga znalesc sponsora podobnie jak Polonia Warszawa wstyd !! Górnik Łęczna nie jest z duzego miasta i ma jakos dwóch pozadnych sponsorów !!

Pogoń - 18 grudnia 2005, 21:34:26 - *.14.59.244
Kto śmiał się kiedyś z Pogoni i mówił coś o Piotrcovii Szczecin? O ile pamiętam kibice Lecha. Ciekawe co będą mówic teraz.

kris bytom - 18 grudnia 2005, 23:00:45 - *.internetdsl.tpnet.pl
madra decyzja amici!!!!!
a co do kibiców z Wronek to 100 ludzi jakos sie z tym pogodzi!!!
niech lech stanie sie potęgą w polsce bo tam jest kibic
szkoda tylko obiektu we wronkach
niech stadion kolejorza pęknie w szwach bo to jedyne miasto gdzie kocha sie druyne na dobre i złe

kosa - 18 grudnia 2005, 23:07:52 - *.internetdsl.tpnet.pl
Styl przejecia moze nie najlepszy ale dobra decyzja wlodarzy Amici. Znika wioska pojawia sie mocny klub z tradycjami. Pozyjemy zobaczymy...

wzl - 18 grudnia 2005, 23:43:54 - *.lubin.dialog.net.pl
Buncol napisał "Mimo ze w moim sercu jest miesce tylko dla jednego klubu LEGIA WARSZAWA to cieszy mnie ze konkurencja sie zwiekszy. Zadna tam frajda zdobyc mistrzostwo w lidze partaczy," o kim ty piszesz bo ty dawno nie miałeś frajdy z mistrzostwa i dawno nie będziesz miał

ŁÓDŹ 1908 - 19 grudnia 2005, 0:35:33 - *.toya.net.pl
"Lech potrzebuje Amic'i tak samo jak Amica kibicow ..."-zgadzam sie z tym zdaniem,chociaz szkoda mi ludzi z Wronek,ktorych jedyna rozrywka byly mecze Amici(chyba).
Cos pieknego,juz sobie wyobrazam LM z udzialem LECHA,wypelniony stadion i nowy stary mlyn ;p
Wieksze miasto pozera mniejsze,tak bedzie dalej(mam nadzieje)..

troy - 19 grudnia 2005, 2:10:23 - *.50.249.6
Soprano: tak się znasz na piłce jak na biathlonie. Amica nie wchodzi do Lecha tylko odkupuje logo, barwy i nazwę. Nie wstawiaj ludziom kitu.

kalif - 19 grudnia 2005, 3:58:45 - *.ul.warwick.net
i bardzo dobrze narazie sprawdza sie to co od dluzszego vczasu przeczuwalem a wiec 2 lidze mamy widzew wroclaw jage lechie ruch chorzow polonie bytom a w 1 legie poznan craxe arke pogon polonie a walsnei tak dobrze by bylo aby wygladala za jakis czas 1 liga co to fuzji to bardoz dobrze niech kluby z tradycjami dostaja stabilne zastrzyki finansowe nie oszukujmy sie (z szacunkiem oczywiscie)ale w grodzisku amice czy kujawuaku nie bedizemy mieli po 20-30 tys na trybunach a z wyzej wymienionych klubow mozemy szybciej sie do czekac takich frekfencji i wiadomo wiecej ludzi wieksze zainteresowanie w wiekszych miatach to zacznei sie pojawiac konkretniejsza kasa pompowanie w male kluby to niestety ale -profity albo krotkotrwale co widac pozdrawiam

jarociniak - 19 grudnia 2005, 13:34:09 - *.12.88.17
nareszcie poznanska lokomotywa nabierze rozpedu,
i zgasi biala gwiazde.
levy from jarocin

Maxxman - 19 grudnia 2005, 18:04:41 - *.internetdsl.tpnet.pl
Decyzja jest słuszna i leży w interesie polskiej piłki.

Pseudonim (max 10 znaków):

E-mail:

Redakcja 90minut.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść komentarzy, które są niezależnymi opiniami czytelników serwisu. Jednocześnie 90minut.pl zastrzega sobie prawo do kasowania komentarzy zawierających wulgaryzmy, treści rasistowskie, reklamy, wypowiedzi nie związane z tematem artykułu, "trolling", sformułowania obraźliwe w stosunku do innych czytelników serwisu, osób trzecich, klubów lub instytucji itp., a w skrajnych przypadkach do blokowania możliwości komentowania wiadomości przez poszczególnych użytkowników lub całe sieci.

 

Napisz do nas