|
|
29 grudnia 2005, 6:54:04 - maciejko
Dotacje od miasta dla ŁKS i Widzewa
Pierwszoligowe koszykarki ŁKS oraz drugoligowi piłkarze ŁKS i Widzewa dostaną w przyszłym roku po 450 tys. zł z budżetu gminy Łódź - zdecydowali wczoraj łódzcy radni.
Łącznie na promocję poprzez sport miasto przeznaczy w 2006 roku 1,7 mln zł. Na dotację mogą liczyć jeszcze rugbiści (250 tys. zł) oraz waterpoliści (100 tys.). Pierwotnie planowano inny podział pieniędzy: piłkarze obu łódzkich drużyn oraz koszykarki mieli dostać po 500 tys., a po 100 tys. miało trafić na konta rugbistów i waterpolistów.
Włodzimierz Tomaszewski, wiceprezydent Łodzi, obiecał jednak, że gmina "dopłaci" w ciągu roku po 50 tys. zł koszykarkom, piłkarzom i rugbistom. Przypomnijmy, że władze Łodzi obiecały piłkarzom jeszcze dodatkowe premie w wysokości 1 mln zł za awans do ekstraklasy. Po rundzie jesiennej w tabeli II ligi prowadzi Widzew, a ŁKS jest drugi.
|
źródło: Dziennik Łódzki



Kris L NDM - 29 grudnia 2005, 8:06:57 - *.153.76.70
obu ekip nie lubię ale w kopńcu widac jakiś pomysł na futbol w drugim co do wielkości miescie RP zatem mogły by awansować

kibic - 29 grudnia 2005, 8:36:27 - *.4web.pl
chwyt na kibicow przed zblizajacymi sie powoli wyborami prezydenckimi Ale moze w koncy cos sie w Łodzi ze sportem ruszy a zamiast hali za 100mln pln to by stadionik postawili

wielki szu - 29 grudnia 2005, 9:22:39 - *.internetdsl.tpnet.pl
Nie mam przekonania, co do tych łódzkich futbolowców... ale może pomysłem z zachodu wybudują w Łodzi stadion piłkarski z prawdziwego zdarzenia.. "ARENA ŁKS-WIDZEW auf ŁóDŹ" albo "ARENA WIDZEW-ŁKS auf ŁódŹ i miejscowi włodarze nie będą musieli wpompowywać kasy w stare obiekty.. DZIAŁACZE SPORTOWI POSTAWCIE na INFRASTRUKTURĘ PIŁKARSKĄ, wyniki przyjdą same...

1908 - 29 grudnia 2005, 9:28:35 - *.toya.net.pl
Chwyt wyborczy? Może tak, ale również prawdą jest, że te władze w ostatnim czasie zrobiły najwięcej dla sportu łódzkiego. PS. Wielki Szu ma rację... oprócz oczywiście budowy wspólnego stadionu. Na razie powstanie hala na ŁKS-ie i być może nowy stadion przy. Al. Unii 2.


kaimada - 29 grudnia 2005, 9:49:58 - *.toya.net.pl
Ja powiem tak: dobrze, że dali, ale czy nie mogli dać na nasze baseny?? Wy wiecie w jakim stanie jest Olimpia czy Start?? Ja kibicuje obu klubom, ale pien iądze powinny iść do ludzi, a nie do klubó. Miasto powinno zajmować się pomocą co do załatwiania sponsorów- tak jak to robili do tej pory!!

Lerr - 29 grudnia 2005, 9:52:50 - *.brzesko.net.pl (*.168.102.168)
Polska liga potrzebuje jak ja to mówię czwartego do brydża,co mam na myśli ano to że po Wiśle,Legii nowym Lechu ten czwarty to Widzew ale bogaty z budżetem przynajmniej 25 mil.zł i nowym stadionem czy dożyję takich czasów bardzo bym chciał.

Lewy - 29 grudnia 2005, 10:14:47 - *.internetdsl.tpnet.pl
Lerr - Korona??? Pózniej odrodzi się wielka Lechia i Śląsk. Perwsza Liga nasza ŚWL.

seba - 29 grudnia 2005, 11:26:57 - *.toya.net.pl (*.168.0.114)
Brawo!!!Zaczyna to wszystko wygladac coraz lepiej.Klubem Łodzi Jest ŁKS!!!

Marcel - 29 grudnia 2005, 11:30:27 - *.internetdsl.tpnet.pl
Lewy -Korona????? Korona nigdy nie będzie takim klubem jak Widzew, Lechia, Śląsk czy nawet ŁKS

kibic - 29 grudnia 2005, 12:41:11 - *.pai.net.pl
Nie da sie ukryc ze to Boniek skłonił władze miasta do pomocy .Wczesniej miasto nic nie pomagało(nic kasy nie dawało a najczesciej brało)i muszą to przyznac tez kibice Łks-u

Lerr - 29 grudnia 2005, 12:45:39 - *.brzesko.net.pl (*.168.102.168)
A ja głowy bym sobie jednak nie dał uciąć za to że Korona nie będzie Wielka.Stadion nowy mają wystarczy że zwiększą budżet z 16 mil.- 35 mil. a wtedy kto wie.Jest w Kielcach facet który nazywa się Sołowow ma na giełdzie 3 duże spółki Cersanit,Echo i Barlinek jak by połoczył siły z Klickim to nikt by w Polsce pod wględem budżetu nie miał szans a co znaczy największy budżet pokazuje przez ostatnie 7 lat Wisła.

1908 - 29 grudnia 2005, 12:58:24 - *.toya.net.pl
kibic chyba sam nie wierzysz w to co napisałeś. A przede wszystkim nie znasz na tej materii. O pomoc miasta zabiegało grono ludzi, z tego większość stanowili ŁKS-iacy. Jeżeli uważasz, że przyszedł Boniek i uderzając w stół powiedział "dajcie kaskę", a miasto z podkulonym ogonem od razu się zgodziło, to jesteś naiwniakiem. A Twojego Bońka to specjalnie nikt w tym mieście nie lubi (i nie chodzi tu o szefowanie Widzewowi, ale o charakter tego człowieka). Na pomoc miasta złożyło się kilka czynników, ale przede wszystkim chęć UMŁ, presja niektórych radnych, stowarzyszeń sportowych no i oczywiście możliwości budżetowe. Lerr no i co Ta Twoja Wisła osiągnęła, oprócz mistrzostw Polski?? NIC! a z tym brydżem to mnie już rozbawiłeś kompletnie...

kibic - 29 grudnia 2005, 13:28:27 - *.pai.net.pl
1908 - no to ludzie którzy jak sam piszesz stanowili większość ŁKS-iacy to zrobili przez oststnie lata?? NIC NIE ZROBILI ! - taka jest prawda A piszesz ze w Łodzi Bonka nikt nie lubi - nie lubia go tylko kibice i działacze Łks-u na czele z TOMASZEWSKIM ! I sie nie dziwie bo wkoncu jest Widzewiakiem a Widzew pół Polski nienawidzi a drugie pół to MY ! I Boniek róznie sie tym ze on jest Managerem a nie Działaczem! Szanowanym na całym swiecie ale nie po ciemnej stronie miasta .Wkoncu macie swojego "DZiałacz" znanego w całaj Polsce (tylko z czego TOMASZEWSKIEGO

deaf - 29 grudnia 2005, 13:43:22 - *.toya.net.pl
i tak dalej dobre nowiny :-)mam nadzieje że takie bedą przez cały 2006 rok który sie zbliza :-) pozdrawiam... ŁKS ŁÓDŹ


ZAGŁĘBIE S - 29 grudnia 2005, 14:13:45 - *.adsl.inetia.pl
Powiem ta: kibic rozwaliles mnie tym ,ze pol POLSKI to wy !! Wasze to moze byc pol chorzowa i pol lodzi nic wiecej . Ja widze koniec sezonu 2005/06 tak: 1.ŁKS - szacunek dla was 2.ZAGŁEBIE - pewny awans z drugiego miejsca nie widze innej opcji 3.widzew - niech bedzie (Baraz wasz) Nie ma teraz w Ii lidze klubu bardzo mocnego ktory by odbiegł od reszty .Łodzkie kluby sa silne a po zimowych wzmocnieniach mysle, ze beda naprawde silnymi ekipami. Pozdrawiam ZAGŁEbie S. , Wielka (L)egie i zgody

kix. - 29 grudnia 2005, 14:14:29 - *.191.130.94 (*.16.5.143)
jak nie dawali - było żle, teraz dali - jeszcze gorzej bo nie wiadomo dzięki komu !!!! typowe gadanie marnych polaczków !!!! byłem, jestem i zawsze będę kibicem Widzewa ale życzę powodzenia również łksie - wszyscy się cieszyli kiedy z ligi spadały kluby z tradycją - i co teraz mamy ???? groclin, amicę, łęczną, bełchatów itd. żenada Pozdro dla kiboli ŁÓDZKICH KLUBÓW !!!

RTS!!!!!! - 29 grudnia 2005, 14:54:18 - *.toya.net.pl
1. Jaga 2. Widzew 3. Łks A jak to widze...:P

a co - 29 grudnia 2005, 14:56:21 - *.toya.net.pl
ja jakoś widze to inaczej ,mianowicie tak 1 ŁKS 2 Jaga 3Śląsk

ZAGŁĘBIE S - 29 grudnia 2005, 15:07:49 - *.adsl.inetia.pl
a moze : 1.Jaga 2.Widzew. 3.ruch ?? Po I - Jaga sie rozsypuje Po Ii mimo mojej sympatii do Wrocławian, twierdze iz awans z roku na rok to juz troszke za duzo moze za rok Po II patrzcie realnie ... Ekstraklasie potrzebne sa klubu z tradycja i moim zdaniem te trzy wymienione przez mnie czyli (ZAGŁEBIE, widzew , ŁKS ) powinny sie tam znaleźć a nie jakies grocliny amiki leczne CO ONI TAM ROBIA ? Pozdrawiam innych kibiców ...

PAWCIo - 29 grudnia 2005, 15:28:15 - *.adsl.inetia.pl
NO JA DAŁEM 3 KLUBY Z TRADYCJĄ I TAK BĘDZIE JESTEM Z METROPOLI NYSA NA ŚLĄSKu tam się kibicuje tylko odrze opole zobaczecie OKS awansuje do IIligi a potem do pierwszej i w ekstraklasie będzie kolejna firma z tradycją

badzior - 29 grudnia 2005, 15:32:22 - *.internetdsl.tpnet.pl
Wiecie co...na koniec awansuje Widzew na pewno ŁKS.... nie sądzę mają za słąby skład....i nie potrafią go wzmocnić.,...poza tym mają niepoważnego trenera...Z Polski...( a ja twierdze ze Polscy trenerzy to tylko Ci około 40 są dobrzey przy okazji Majewski nie jest polskim trenerem....)... Myślę że jednak Jagiellonia...jak będzie na niej mniejsza presja...Śląsk niema szans....Zagłębie też się sypie... ( wycofał się już sponsor tylko bedzie pokrywał koszty transfery żadne Konflikt Rudy - Tochel ) więc nie widzę 3 drużyny do baraży...a szczerze mówiąc w każda z obecnych w konfrontacji nawet z Polonia niuema szans ( popatrz na PP Jagiellonia - Polonia ) ... i niech mi nikt nie pisze że gra była inna...wynik idzie w świat a wynik był dla II ligowców tragiczny... Pozdrawiam wszystkich pseudo kibiców co się nie znają na piłce...

edi - 29 grudnia 2005, 16:42:26 - *.238.57.18
badzior- mógłbys napisac to jeszcze raz ale po polsku albo w jakimś innym zrozumiałym jezyku? Czy naprawde tak trudno sklecic kilka zdań bez rażących błedów, stylistycznie i składniowo poprawnie? czy tak trudno używać kropki i przecinka? Może za dużo wymagam ale to podstawy które znaja dzieci w 5 klasie podstawówki. I przy okazji walnij sie czymś w głowę, cyt:"Majewski nie jest polskim trenerem" Na czym opierasz swój wywód? ma w paszporcie anglik, szwed lub marsjanin? Ma niepolskie nazwisko? Człowieku skąd Ty sie wziąłeś na tym ziemskim padole? Przypaliłeś coś dzisiaj za dużo? Co do postawy władz miejskich Łodzi, to nie pozostaje nic innego jak pogratulowac i prosić o więcej takich "gestów".

1908 - 29 grudnia 2005, 17:10:30 - *.toya.net.pl
kibic - Widzisz nadal nie masz pojęcia o czym mówisz. Profesjonalne podejście do sportu zaczęło się dopiero za kadencji obecnej władzy, która zaczęła dawać "po równo". Jest to wynik starań wielu grup, które zebrały się dopiero podczas tej kadencji. Nie wiem o co Ci chodzi z Tomaszewskim i jak on się ma do lobbowania w sprawie sportu łódzkiego. Ten człowiek ma swój świat i Łodzią się raczej nie zajmuje. Boniek jest dobrym managerem znanym na całym świecie. Nie neguję tego, ale nie zmienia to faktu, że ma ciężki charakter . Nie neguję też jeszcze mało profesjonalnego podejścia ŁKS-u. Neguję za to zasługi Bońka i jego "wpływ" na UMŁ. Wiesz w tym państwie jak ukradniesz 10 PLN to jest się złodziejem, jak się ukradnie 30 mln. to jest się "światowej klasy managerem". Co do tabeli, to sportowo wydaje mi się, że wygląda to tak: 1. ŁKS 2. Sosnowiec 3. Śląsk/Jaga/Widzew

badzior - 29 grudnia 2005, 17:15:11 - *.internetdsl.tpnet.pl
Edi... jakim jest trenerem.,....logiczne że takim gdzie go wychowano... wychowano go w Niemczech więc jest polskiej narodowosci...ale Niemcy go wykształcili....ale Ty pewnie pochodzisz ze wschodu czyli Polski B i tam masz swoje pseudo naradowosciowe sprawki... Logioczne że Polski trener to taki co jest Polakiem i wykształconym w Polsce....

lolek - 29 grudnia 2005, 17:28:34 - *.153.198.2
Mój typ: 1.ŁKS 2.Śląsk 3.Widzew/Zagłębie/Jaga

pero - 29 grudnia 2005, 18:28:47 - *.grs.net.pl (*.168.29.30)
W Łodzi są dwa dobre kluby: ŁKS i rezerwy ŁKSu.

seba - 29 grudnia 2005, 18:45:47 - *.toya.net.pl (*.168.0.114)
Niesamowici sa ludzie piszacy ze ŁKS ma slaby sklad i nie awansuje do 1 ligi-to czy awansuje to sie dowiemy w czerwcu.Natomiast jesli ŁKS ma slaby sklad to sklad widzewa jest na 3 lige.Pierwsze porownanie z brzegu-Wyparlo kontra Kosciukiewicz(Bramkarz widzewa-wielkie nazwisko i umiejetnosci).

badzior - 29 grudnia 2005, 18:52:53 - *.internetdsl.tpnet.pl
ŁKS to drużyna dziadków....Widzew skłąd przebudowywuje....Śląsk ma skłąd III ligowy z zeszłego sezonu to tylko swiadczy o poziomie naszej II ligi popatrzmy ilu piłkarzy trafia do I i jako tako gra...;)

majch - 29 grudnia 2005, 19:13:42 - *.25.150.249
Seba,Wyparło juz raz pogonił meczi do tego byl to mecz derbowy.wsrod Widzewiaków jest do tej pory za ten wyczym lubiany. Zobacz na wiek zawodników w obu klubach. Niezły cytat: 1908 - 29 grudnia 2005, 12:58:24 - staticline3143.toya.net.pl kibic chyba sam nie wierzysz w to co napisałeś. A przede wszystkim nie znasz na tej materii. O pomoc miasta zabiegało grono ludzi, z tego większość stanowili ŁKS-iacy. No prosze,zaraz wyjdzie na to,ze to dzieki kibicom czy tez dzialaczom ŁKS są te pieniadze Przypomnijcie sobie,kogo wasz klub kibica OFICJALNIE poparł w wyborach na prezydenta Łodzi Jak sami wiecie nie był to Kropiwnicki.Macie wyjatkowo krotką pamięc. Jeszcze jedno,mysle ze PAWCIO jest chory umysłowo.


Petro - 29 grudnia 2005, 19:15:01 - *.pai.net.pl
Cieszy mnie fakt ze ŁKS jest na dobrej drodze, aby zawitać u bram Orange Ekstraklasy. Zgadzam sie z wielkim szu tylko w jednej kwesti trzeba pakowac kasę w INFRASTRUKTURĘ PIŁKARSKĄ ! Mam nadzieję ze ŁKS w przyszłym sezonie zostanie pierwszoLIGOWCEM bo taki zespół nie zasługuje na 2 ligę. Fajnie ze trafił do nas Madej, ale on sam nie pociągnie drużyny do zwycięstwa w kazdym meczu, potrzeba w naszej ekipie nazwiski i ludzi z charakterem. Wpajano mi nienawiść do Widzewa od małego, ale chciałbym zobaczyć największe derby POLSKI w I lidze. Szacunek dla wszystkich prawdziwych kibiców drugoligowych drużyn !

seba - 29 grudnia 2005, 19:50:47 - *.toya.net.pl (*.168.0.114)
Druzyna dziadkow??A ile latek ma Pawlak??A jesli uwazasz ze 28-29 lat to juz jest zawodnik ktory powinien konczyc kariere to gratuluje.Pilkarsko w tym momencie ŁKS jest lepsza druzyna niz Widzew i to jest oczywiste.Jesli chodzi o Wyparle to jest on czolowym Bramkarzem w Polsce.

rtsIVliga - 29 grudnia 2005, 20:12:30 - *.mynow.co.uk
boniek mjej godnosc splac dlugi

najs - 29 grudnia 2005, 20:19:17 - *.pai.net.pl
NAZWISKA NIE GRAJĄ !! z tym kazdy chyba sie zgodzi Jaga w poprzedniej rundzie miała druzyne z nazwiskami a remisowała mecze u siebie z Pistem Wiec który druzyna jest lepsza przekonamy sie na koniec sezonu

majch - 29 grudnia 2005, 20:24:01 - *.25.150.249
Skoro jest lepsza,to dlaczego jest gorsza?  Gdyby była lepsza to by byla przed Widzewem.Pawlak to ostatni dinozaur,jest wszechstronnym zawodnikiem,moze grac na wielu pozycjach.On zdaje sobie sprawe ze czas konczyc kariere i dlatego zapisal sie juz na kurs trenerski.Pawlak zawyza srednia wiekowa,lecz jet on tylko jeden ze starszych.Teraz,kiedy doszedl murzyn to czeka go ława.Mamy młoda druzyne,lecz juz terza przewodzi ona w II lidze.To cieszy.

Zibi - 29 grudnia 2005, 20:34:07 - *.toya.net.pl
A czyje długi niby ma spłacać - Grajewskiego??? Ten jegomość spuścił Widzew w przepaść, podkulił ogon i czmychnął do Niemiec! Tylko, że tam ma się dobrze (vide ostatnie art. prasowe), a jakoś o własnych długach zapomniał...

majch - 29 grudnia 2005, 20:41:40 - *.25.150.249
Najsmieszniejsze jest to że 80 % tych długów Grajewski zaciagnoł sam u siebe, a do techo na lichwiarski procent.Będac włascicielem spólki,zadluzalja sam u siebie Sądy przyznały racje Bonkowi i obecny klub nie ma ani złotówki długu.Wiem ze kibice z Unii juz sie cieszyli ze Widzew popadnie w A-klasowy niebyt,lecz tak sie nie stało i stąd te żale haha.

lolek - 29 grudnia 2005, 20:57:31 - *.153.198.2
Czy wszystki komentarze muszą sie kończyc głupimi polimkami na temat długów ????

rtkcrew - 29 grudnia 2005, 21:08:51 - *.retsat1.com.pl
1. ŁKS 2. Zagłębie S. 3. Jaga B. ------------ 4. Poza Łódzki rts

yorker - 29 grudnia 2005, 21:15:04 - *.toya.net.pl
Jako kibic Widzewa chciałbym tak: 1.Widzew 2.ŁKS 3.JAGA ale będzie tak: 1.ŁKS 2.Widzew 3.Jaga

Benton - 29 grudnia 2005, 21:25:04 - *.alpat.net
A jakie to ma znaczenie,czy pieniądze załatwił gośc w koszulce Widzewa,LKS-u czy jakiejkolwiek innej??Zachowujecie się(nie pierwszy raz)jak małe dzieci...Tak samo śmieszni są ci którzy non-stop wyciągają kwestie długów SPN Widzew...ten temat był już wyciągany milion razy a do niektórych to i tak nie trafia...no ale to własnie dzięki takim inteligentom mamy taką władze w kraju. Łódzcy kibice powinni się cieszyć z tych pieniędzy.Miejmy nadzieje że Kropkoludki zaczną wreszcie coś robic... A co do końcowej tabeli-oby Widzew i ŁKS ex-aequo zajeły 1 miejsce.

ŁKS Fan - 29 grudnia 2005, 23:08:08 - *.toya.net.pl
A mnie tam zwisa z którego miejsca ŁKS-a powróci do I ligii,może być nawet i drugie,ważne,żeby łomot w derbach sprawili tej (jak to niektórzy tu stwierdzili)"młodej drużynie",a wtedy życie w Łodzi stanie się przyjemniejsze;)A poza tym przeczytałem tu sporo śmiesznych wypowiedzi,ale najbardziej rozweselił mnie komenatrz,że ŁKS-a ma za słaby skład... Jak na Orange Ekstraklase,to moze tak,ale w II lidze to proszę o podanie tych silniejszych i poprzyjcie to przykładami. Tylko ŁKS!!!

kibic08 - 29 grudnia 2005, 23:30:48 - *.toya.net.pl
Mam pytanie..jak teraz będzie uwzględniana tabela wszechczasów? Przecież Widzew pozbył się dlugów i zmienił nazwę..czy to w końcu "ten sam" czy "nowy" Widzew,który zaczął wszystko od początku?

legia - 30 grudnia 2005, 0:43:59 - *.chello.pl
nawiązując do kibic08: co w takim razie z Legią? kto jest kontynautorem tradycji CWKS Legia? przecież ITI kupiło tak naprawdę tylko miejsce w lidze i zawodników? a CWKS Legia gra w okręgówce Proszę ekspertów o wyjaśnienie i ewentualne poprawienie www.90minut.pl/skarb.php?id_klub=7013&id_sezon=67 www.90minut.pl/skarb.php?id_klub=171&id_sezon=67

1908 - 30 grudnia 2005, 8:50:16 - *.toya.net.pl
Majch - poparliśmy innego prezydenta i całe szczęście, że wygrał kto inny. To, że poparliśmy jedną osobę nie oznacza, że po porażce mamy się wycofać. Cel jest najważniejszy, a nie osoby. Jesteś chyba niepoważny jak uważasz, że przegrana danego kandydata (który dostał poparcie w zamian za konkretną obietnicę dla koszykarek) oznacza koniec działania ŁKS-iaków. Nie mówię, że dzięki ŁKS-iakom dostaliśmy kaskę, ale ich lobbing był konsekwenty, stały i widoczny. Zresztą częste spotkania różnych grup ŁKS-u w UMŁ mają swój wymiar. Twój argument jest niespójny logicznie. Benton - Nie jest ważne kto załatwił kaskę, ale śmieszy mnie, że niektórzy Widzewiacy "Bońkowi" przypisują zasługi, bo tak nie było. Legia - A ITI przejęło długi drużyny piłkarskiej? Czy wyczyściło 40mln tak jak Widzew?

mistzrunio - 30 grudnia 2005, 12:04:21 - *.toya.net.pl
Dobrze wiedzieć, że ŁKS ma młodszą drużynę od Widzewa. Wytykacie, że Pawlak jest stary. Owszem ma 35 lat. Jest jedynym piłkarzem w Widzewie po 30. Ponadto jest 5 zawodników powyżej 25 lat (Holewiński, Michalski, Wyczałkowski, Lato, Nowak). U Was gra oczywiście sama młodzież Leszczyński, Sypniewski, Niżnik, Wyparło.

badzior - 30 grudnia 2005, 14:10:21 - *.internetdsl.tpnet.pl
Skoro Łks ma lepszą drużynę to dlaczego jest na II miejscu za podobno słąbym Widzewem...Dziwią mnie komentarze o szansach Zagłębia S...Przecież klub się rozpada...( wiem z autopsji bo gadam czasem z piłkarzami ) jest Konflikt Rudy - Tochel do tego nie wzmacniają się w ogóle....prędzej Jaga awansuje...no i nie przekreślałbym szansy...Kszo... oni też są mocni...acha i dalej podtrzymuje zdanie że ŁKS to drużyna dziadków....ptrzecież w Widzewie tylko Pawlak jest po 30....

Widzewiak - 30 grudnia 2005, 14:13:49 - *.internetdsl.tpnet.pl
Mój typ : 1. Widzew 2. ŁKS 3. Jagiellonia/Śląsk

Widzewiak - 30 grudnia 2005, 14:16:13 - *.internetdsl.tpnet.pl
zgadzam sie z badziorem

firi1908 - 30 grudnia 2005, 14:35:56 - *.retsat1.com.pl
obie druzyny z Łodzi awansuja (derby znow beda remisowe :/ ) ... moze jaga z barazy.... ... ?

ZAGŁĘBIE S - 30 grudnia 2005, 15:21:57 - *.adsl.inetia.pl
Do badzior: Pożyjemy zobaczymy .To po pierwsze . Po drugie to chyba nie jestes za bardzo zaznajomiony z tematem . Zagłębie kupiło juz T.Tyca !! a Grzelak jest juz o krok od ZAGŁĘBIA ! Do tego bramkarz Pogoni Sz. Boris Peskovic jest zainteresowany grą w ZAGŁEBIU . W sprawie konfliktu na linni TOCHEL - rudy nikt tak naprawde nie wiem jak wygląda sytuacja .Chodzi glownie o to ze TOCHEL ma wieksze uznanie u nas, kibiców i juz apeluje, że zaraz po Nowym Roku dokona dużych zmian w zespole. Wiec prosze Cie nie przekreślaj szans żadnej drużyny !! Bo jeszcze kazda druzyna ma szanse na awans ( no moze nie kazda) ale cala pule moze zgarnac jakis klub nie wymeiniany tu przez nas jako potencjalny kandydat do awansu !! POZdrawiam wszystkich kibiców .

Nitek91 - 30 grudnia 2005, 20:30:53 - *.satfilm.pl (*.205.212.61)
1.ŁKS Łódź 2.Jagiellonia Białystok -------------------------- 3.KSZO Ostrowiec -------------------------- 4.Widzew 5.Zagłębie Sosnowiec 6.Śląsk Wrocław

badzior - 30 grudnia 2005, 22:12:59 - *.uni.opole.pl
Do Zagłębie..... Bramkarz Peskovic...chce taką kasę...że nikt mu w II lidze nie zapłaci tyle...Nie wiem jaki Grzelak.....bo ten z Widzewa....ma tam kontrakt a ten z Poginii idzie do...Wisły... Natomiast co do awansu to ja bym chciał by Groclin Łęczną Płock wymienił Widzew Łks Zagłębie Jagiellonia i najlepiej Ruch.... ale niestety to niemożliwe więc bede zadowolony jak za 2 lata tak bedzie...natomiast mimo iż życzę wam z całego serca jak najlepiej złe są dla mnie te sygnały co dociarają od piłkarzy....mimo iż wam nie kibicuję chciałbym was tam widzieć.... Stara Gwardia Stara Tradycja najlepsi kibice w I lidze.... jak już pisałem...Cracovia odrodziła się po 20 latach Widzew Łks Jagiellonia po mniejszym czasie ale dla was HOŁD za to że z V ligi jesteście znowu w II i to czołówce... Mam nadzieje że i GKS wróci i Ruch ale boję się jednego...Układów PZPN ( Patrz Legia Świt Zagłębie ) i niestabilnej jak na razie sytuacji Tych klubów...one nie zginą....ale po co ma je zastąpić jakaś Łęczna Polkowice w I lidze...PO CO??

Widzewiak_ - 31 grudnia 2005, 15:09:14 - *.222.15.92
1. Widzew/ŁKS 3. Jaga 4. Zagłębie/Slask/Kujawiak Kibic08 Widzew przejal od RTS Barwy,Herb,Historie,Wspomienia i dobrze o tym wiesz :P Wasza nienawiśc Nas wzmacnia :] i nic tego niezmieni...

|
|