[ Strona główna ]


Jedyny w swoim rodzaju Skarb Ekstraklasy - statystyki, sylwetki, kariery graczy, historie, osiągnięcia klubówSkarb I ligi - statystyki, kariery graczy, historie i osiągnięcia klubówRozgrywki regionalne 2022/2023 - od IV ligi do Klasy C !Wyszukiwarka klubów, zawodników i sędziów w serwisie 90 MinutJeśli chcesz skontaktować się z redakcją - najpierw to przeczytaj!
90minut.pl
 CLJ
 PZPN
RSSSF

 


6 czerwca 2006, 23:23:09 - xjr
Heko Czermno uratuje Polonię?

Henryk Konieczny, właściciel firmy Heko i klubu piłkarskiego Heko Czermno chce przenieść drugoligowy zespół na Konwiktorską. To ratunek dla Polonii, którą zostawił dotychczasowy sponsor i właściciel. Rozmowy trwają.

- Inicjatywa wyszła od działaczy Polonii. To oni byli tym zainteresowani, chociaż ja również myślę o tym. Nic więcej na temat tych rozmów nie mogę ujawnić - mówi "Gazecie" Henryk Konieczny.

Heko to drugoligowy odpowiednik Amiki Wronki czy Dyskobolii Grodzisk Wlkp. Klub z małej miejscowości, z możnym sponsorem. Takie rozwiązanie na dłuższą metę, w I i II lidze piłkarskiej się nie sprawdza. Najdobitniej pokazuje to przykład Amiki, która właśnie połączyła się z Lechem Poznań, bo jak powiedział prezes tej firmy "formuła futbolu pierwszoligowego we Wronkach już się wyczerpała".

Henryk Konieczny, który w Czermnie ma fabrykę owiewek samochodowych już w trakcie sezonu drugoligowego wypowiadał się w podobnym duchu. Nosił się z zamiarem przenosin swojego klubu do Oświęcimia, gdzie działa druga z fabryk firmy Heko. Tam jednak nie mógł liczyć na pomoc władz miejskich, stawiających na hokej na lodzie. Warszawa jest dla niego wygodna także dlatego, że w tym mieście mieszka na stałe. I ostatnimi czasy często widywano go na meczach Polonii.

W Polonii, z którą rozmowy podjął niedawno trafia na podatny grunt. W poniedziałek Józef Wojciechowski, właściciel firmy J.W.Construction zapowiedział, że wycofuje się ze sponsorowania "Czarnych Koszul". Klubowi brakuje pieniędzy na bieżącą działalność i jest coraz bliżej bankructwa. Różne grupy działaczy, kibiców szukają nowego sponsora. Heko to najpoważniejszy i w tej chwili jedyny kandydat do tej roli.

Przenosiny tego klubu na Konwiktorską miałyby się odbyć na podobnej zasadzie jak w 2003 roku, również w drugiej lidze odbył się transfer Piotrcovii do Szczecina, do Pogoni. Wówczas "stara" Pogoń Szczecin ogłosiła upadłość, pozbywając się w ten sposób wszelkich zobowiązań wobec wierzycieli i roszczeń sądowych. Według tego scenariusza KSP Polonia również by upadła, dzięki czemu zakończyłby się przede wszystkim dziwny spór sądowy z dziwną spółką GSA, a na Konwiktorskiej występowałoby Heko (będzie walczyć w barażach o utrzymanie w II lidze), ale pod nową nazwą, niewykluczone, że na przykład Polonia-Heko.

Póki jednak te rozmowy nie zostaną sfinalizowane, możliwy jest inny scenariusz. Polonia upadnie (właściwie po wycofaniu się J.W. Construction zostało to przesądzone), a klub znajdzie się nie w II, ale w IV lidze. Wtedy o jego prowadzeniu myślą kibice zrzeszeni w Stowarzyszeniu Wielka Polonia, choć i w tym przypadku palącym problemem będzie dla nich znalezienie pieniędzy i tym samym sponsora na bieżącą działalność.


źródło: Gazeta.pl

tim - 6 czerwca 2006, 23:57:28 - *.futuro.kielce.msk.pl
Brawo pan Konieczny... W końcu przejrzał na oczy, że futbol na wiosce nie ma sensu... Mam nadzieję, że z nowym sponsorem Polonia szybko wróci do Ekstraklasy...

ladny0 - 7 czerwca 2006, 0:09:30 - *.dsl.emhril.sbcglobal.net
jabym wolal zeby polonia zaczela wszystko od nowa w 4 lidze a konieczny ze swoim heko niech szuka gdzie indziej szczescia . jak to brzmi polonia-heko tragedja

ladny0 - 7 czerwca 2006, 0:12:51 - *.dsl.emhril.sbcglobal.net
oczywiscie tragedia maly blad

ladny0 - 7 czerwca 2006, 4:41:39 - *.dsl.emhril.sbcglobal.net
leff jestes beznadziejny . totalny kretyn krotkowzroczny

obojentnie - 7 czerwca 2006, 7:47:49 - *.netia.com.pl
a to afera..

gks - 7 czerwca 2006, 7:49:52 - *.it-net.pl
a legioniści to co, może chodzą na mecze klasy okręgowej, w wykonaniu CWKS?? czy komu dopingujecie??

Bufet - 7 czerwca 2006, 8:21:39 - *.internetdsl.tpnet.pl
Polonia jest jedna II-ligowa nie dla złodzieji z Czermna.

hogaty - 7 czerwca 2006, 9:04:32 - *.internetdsl.tpnet.pl (*.94.213.117)
Polonia nie powinna się łączyć z Heko, po co te maszkarady?? Jest tylko jedna Polonia!! Ludzie przecież to głupota te fuzje - ani nie szanuje sie kibiców Heko, ani Polonii!! Zobaczcie na przykład Płocka, co sie stało z kibicami, przez te tańce z nazwą : Wisła, Petrochemia, Petro, Orlen, Wisła stadion opustoszał i z frekwencji 10 tys. nawet w drugiej lidze teraz w pierwszej jest ok 3,5 tys. Klub to nie tylko pieniążki i piłkarzyki. Klub to przywiązanie kibiców, barwy, nazwa, wspomnienia z meczów, stadion. Piłkarze przychodzą i odchodzą lepsi lub gorsi, pieniądze są lub nie, raz jest lepiej raz gorzej, ale to właśnie jest sport, jak słabszy pokona silniejszego, jak są emocje. Dla kibiców Heko mecze, to napewno wydarzenie w miasteczku, dla nas kibiców mecze Polonii też. Klub to kibice więc darujcie sobie panowie J.W i H.K!!

Steven - 7 czerwca 2006, 9:21:09 - *.155.175.242
Bedzie afera, cholera bedzie afera!

tim - 7 czerwca 2006, 9:29:19 - *.futuro.kielce.msk.pl
Mecze Heko to wydarzenie w miasteczku ?? Jakim miasteczku ?? Czermno to wieś z 800 mieszkańcami... Ich obecność w tak wysokiej klasie rozgrywkowej to wydarzenie bez precedensu w Polsce a może i w Europie. Na mecze przychodzi po 200-300 osób, w większości z okolicznych wiosek. Pan Konieczny, zrozumiał że to nie ma sensu i jako rodowity warszawianin wzorem Amici chce pomóc Polonii, bo jak widze w wielkiej stolicy jest tylu możnych sponsorów , że pożal się Boże...

do gks - 7 czerwca 2006, 9:50:24 - *.153.190.10 (*.20.75.128)
tak, chodzą. I gdyby coś nie wypaliło ze stadionem, to zawsze mogą chodzić tam na bardziej masową skalę, jak to było jesienią 2005

Golbi - 7 czerwca 2006, 9:58:15 - *.c29.msk.pl
Nie wiem czy ktos to zauwazył ale jesli Polonia Warszawa nie przystapi do rozgrywek 2 ligi to Podbeskidzie lub Heko ma szanse utrzymac sie bez barazy a w barazach grałby albo Świt Nowy Dwór albo Szczakowianka Jaworzno a z ligi spadna tylko 2 drużyny.

kibic - 7 czerwca 2006, 10:05:50 - *.internetdsl.tpnet.pl
Wprawdzie Czermno to wioska ale to nie tutaj jest najmniejsza publicznosc w II lidze!!! Mniej kibiców chdzi na mecze Świtu, Górnika a to sa o wiele wieksze miescowosci niz Czermno. Taka wielka stolica i nie ma sponsorów!!!! Co Polonia odpowiada wam sponsor z wioski? Co? Wszyscy przeciwni budowania dobrych zespołow w małych miejscowosciach, ale to tutaj sa sponsorzy. Dlaczego Polonia nie moze miec sponsora z W-wy bo ich tu po prostu nie ma !!! Jesli Heko zostanie sponsorem Polonii to ci którzy tutaj sa pzreciwnikami to niedlugo zapomna o tym i bede zadowoleni ze maja sponsora z .....wioski!!!! Pozdro dal kumatych kibiców!!!

Lewar - 7 czerwca 2006, 10:23:27 - *.dbln.cable.ntl.com
Wszystko ładnie pięknie. Tylko według mnie tacy sponsorzy z wiosek, kiedy już się wypromują na silnej drużynie (ich firma zaczyna być znana nie tylko w Polsce), olewają klub, sprzedają zawodników i odchodzą z wyrobioną marką swojej firmy. A klub? Zostaje na lodzie i od nowa Polska Ludowa...
Pozdrawiam,
Widzew Łódź

kamis - 7 czerwca 2006, 10:46:00 - *.internetdsl.tpnet.pl (*.30.0.230)
i tak właśnie opadają polskie kluby i zmniejsza sie poziom polskiej piłki podobnie jest w hokeju nie ma sponsora dobrego nie ma nic

hogaty - 7 czerwca 2006, 11:19:59 - *.internetdsl.tpnet.pl (*.94.213.117)
Panowie to nie chodzi o pochodzenie ludzi, bo można być wieśniakiem i mieszkać w Londynie!! Pan H.K dobrze pracował dla Heko, ale ja nie chcę kolejnego numeru typu Polonia-Hoop czy Polonia-Heko, Polonia-Śrubki i Gwoździe, a później Polonia-Podpaski. Przy całym szacunku dla biznesu Pana Koniecznego, zrozumcie tu nie chodzi o kase, ale o charakter klubu!!! Chcecie kolejnego klubu jak Zawisza Bydgoszcz?? PANOWIE ILU TAM CHODZI KIBICÓW??? CZY ONI ZAPOMIELI??? A jak się czują fani z Włocławka?? A może za 2 lata Pan Konieczny uzna, że sam nie jest w stanie finansować klubu z I ligi i przyłączy się do Lecha lub Legii?? POLONIA bez względu na to w której lidze!!!

Marki - 7 czerwca 2006, 11:37:59 - *.zamosc.cvx.ppp.tpnet.pl
To już jest istny kabaret! Najpierw przeniesiono Piotrcovię do Szczecina, następnie Kujawiaka do Bydgoszczy a teraz chce się przenieść Heko do Warszawy, że o fuzji czy jak jest napisane w tym artykule "połączeniu" Amiki z Lechem już nie wspomnę (proszę nie używać słowa "fuzja" w odniesieniu do przeniesienia klubu z Wronek do Poznania). Czy u nas w Polsce nikt nie może kupić klubu w normalny sposób razem z jego prawami i obowiązkami. Ja wiem, że chodzi o uniknięcie spłacania długów zaciągniętych przez kluby, którym grozi upadek, ale to jest jawne działanie na szkodę wierzycieli. Ja też jestem za tym, żeby takie kluby jak Pogoń, Zawisza, Lech, Widzew czy Polonia grały na jak najwyższym szczeblu ale z poszanowaniem wszelkich reguł. Sejm powinien jak najszybciej poprawić ustawę o sporcie kwalifikowanym, żeby do takich dziwnych działań więcej nie dochodziło. ITI też mogło kupić jakiś niezadłużony klub w I lidze a potem przenieść go do Warszawy i w ten sposób uniknąć spłacania długów Legii. Ale, że to jest poważna spółka, notowana na giełdzie, to odkupiła pakiet większościowy w klubie od Polmotu, nabywając klub wraz z aktywami alei z pasywami. PZPN powinien też ukrócić ten proceder jak najszybciej. Niech u nas też będzie w końcu normalnie. Polonii Warszawa życzę wszystkiego najlepszego, ale jeżeli klub narobił długów to niech poniesie tego konsekwencje, a nie ucieka przed smutną rzeczywistością. Trudno, jeżeli taka jest konieczność, to Polonia powinna zacząc od IV ligi albo nawet od klasy C, ale nie szukać drogi na skróty.

wiking - 7 czerwca 2006, 12:09:55 - *.24.202.104
Dla niezorientowanych. Heko nie zamierza się łączyć z Polonią, a jedynie rozważa możliwość przeniesienia do Warszawy na Konwiktorską. W tej sytuacji Polonia przestanie istnieć. To wszystko pozbawione jest sensu.Lepsze kluby na wioskach niż objazdowe cyrki przenoszące się co jakiś czas.
Tak nie tworzy się klimatu i tradycji. Co za tym idzie- brak kibiców którzy utożsamialiby się z klubem.

daswid - 7 czerwca 2006, 13:44:02 - *.internetdsl.tpnet.pl
super polonia zasluguje na 1 lige a heko 3 max gdy na polonie przyjdzi ludzi 5000 a na heko 500 i stadion nie ten sam

Do Marki - 7 czerwca 2006, 13:44:11 - *.c29.msk.pl
Chlopie tak czy iska i tak by kasy nikomu taki klub nie zwrocił oglao upadlosc i na tym straca tylko kibice. Jakby wprowadzili to co piszesz to w 1 lidze było by teraz wiecej klubów z tych jak ich nazywacie wioch niz obecnie bo duzo miasta rzadko kiedy pomagaja klubowi jak jest w miescie 5 klubów i miasto pomoze jednemu to drugi i kolejny beda jenczec ze jemu pomagaja a im nie. Dlatego kluby z wiekszytch miast czesciej padaj bo Sposnor woli zaozyc klub od podstaw i grac w tej B czy C Klasie jako np Amika Wronki i sponsor ma swoja nazwe w nazwie klubu a czy taka Legia zmenila by nazwe na Amika Warszawa. Dlatego kluby z duzych miast beda upadac a z malych beda coraz wyzej i wyzej dlatego zeby były klubu z duzych miast to jedynym wyjsciem jest przeniesienie druzyny do wiekszego miasta. Do tego dochodza kibice w wikszych miastach non stop jakies zadymy i klub placi kary w mniejszych czegos takiego nie ma i klub ma kase na wzmocnienia i utrzymanie druzyny. Wiekszosc klubów upada przez swoich kibiców ktorzy demoluja stadion a pozniej plac jakas kolosalna sume kary.

Marki - 7 czerwca 2006, 14:09:31 - *.zamosc.cvx.ppp.tpnet.pl
Jestem zwolennikiem wielkiej piłki w wielkich ośrodkach. Ale nie może być takiej sytuacji, że klub robi kupę długów a potem ogłasza upadłość, oddając prawa do dóbr niematerialnych takich jak nazwa, barwy, godło i tradycja innemu podmiotowi, który przenosi swoją siedzibę do innego miasta. Czy uważasz, że można bezkarnie robić długi a potem uciekać od ich spłacania w taki właśnie sposób. Jeżeli właściciel spółki Heko czy jak tam się ona nazywa chce mieć klub w Warszawie, to proszę odkupić akcje klubu KSP Polonia Warszawa, spłacić długi i robić wielką piłkę na Konwiktorskiej. Co mają począć wierzyciele, którym Polonia jest winna bardzo duże pieniądze? Nie zwalaj wszystkiego na chuliganów, bo to nie oni doprowadzają do upadku kluby w wielkich miast a ludzie, którzy nie mają pojęcia o zarządzaniu wielkim biznesem. W Polsce trudno jest zarobić na piłce, ale przy odrobinie pomysłowości mozna chociaż do tego interesu nie dokładać. Jestem za tym, żeby Polonia wróciła jak najszybciej do I ligi, ale niech to nastąpi w zgodzie ze wszelkimi regułami. Wysokość kar płaconych za rozróby chuliganów ma się nijak do wysokości długów narobionych przez kluby. Uważam, że samorządy dużych miast powinny pomóc klubom chociaż w budowie lub modernizacji stadionów. To oczywiste, że z publicznych pieniędzy nie można ponosić kosztów utrzymania klubów piłkarskich. Tyle że u nas nawet tego samorządy nie chcą zrobić. Zgadzam się, że dla 200 czy nawet 1000 osób nie ma sensu robić wielkiej piłki, bo szkoda czasu i pieniędzy. Ale nikt nie broni koncernowi Amica, Heko, Hydrobudowa czy firmie pana Ptaka odkupić udziały od klubów, których nazwy używają za darmo. Robienie tego typu uników jest zgodne z prawem, ale nie do końca zgodne z regułami, które panują w biznesie.

Marki - 7 czerwca 2006, 14:19:46 - *.zamosc.cvx.ppp.tpnet.pl
Mówisz, że klub bez względu na to czy upadnie czy nie, długów nie spłaci a kibice na tym stracą. Tylko jak taki proceder się rozpowszechni, to większość klubów będzie zadłużała się na potęgę, a potem robiła manewr jak Pogoń czy Lech. Ktoś musi odpowiadać za swoje zobowiązania. Jeśli się będzie pozwalać na takie działania, to będziemy mieli jeszcze więcej bankrutów niż dotychczas. Gdybyś był na miejscu jednego z wierzycieli upadłych klubów, to byś się inaczej wypowiadał. Muszą obowiązywać jakieś zasady, bezwzględnie.

fan - 7 czerwca 2006, 16:39:21 - *.icpnet.pl
Lech po fuzji z Amica spłacił wszystkie długi!!!

Dzemik - 7 czerwca 2006, 20:18:43 - *.n3t.pl
Klocicie sie o nazwe nowego zespolu, która by brzmiala Polonia-Heko, a nie pamitacie jak byla Hoop Polonia!!! Ja jestem za :

Do Marki - 7 czerwca 2006, 20:58:35 - *.c29.msk.pl
Ale jakim prawem Heko ma placic długi które zrobił ktos inny pomysl no troche. I nie lacz przenosin Amiki do Poznania z przenosinami Hydrobudowy do Bydgoszczy i Ptaka do Szczecina pierwsza było ustalone przez obie strony i długi był splacane bo Lech dostał od Amiki kase za herb, barwy oraz zawodników i z tego płacił długi. Hydrobudowa to wogole cut zrobiła na skale swiatowa bo w Bydgoszczy jest Zawisza i z tego co pisza jej kibice ma sie dobrze. Natomiast Ptak przeniosł druzyne przypominam ze tamta Pogoń oglosiła bankructwo wiec jakby Ptak nie przeniosl drużyny to by Pogon całkiem znikła.

Marki - 7 czerwca 2006, 21:27:19 - *.zamosc.cvx.ppp.tpnet.pl
Lech odstąpił prawa do nazwy, godła, barw i tradycji Amice, ale długi nadal pozostały. Skąd Wy czerpiecie takie informacje. Gdyby miało być inaczej to Lech połączyłby się z Amiką i nie podpisywano by żadnej umowy o odstąpieniu praw niematerialnych. Pogoń Szczecin spadła do II ligi z ogromnym zadłużeniem. Jej właścicielem był niejaki Szwed Les Gondor. Klub był bankrutem i groził mu upadek. Jednak pomysłowy Pan Ptak znalazł genialne rozwiązanie. Dogadał się ze stowarzyszeniem - udziałowcem klubu, który spadł do II ligi, przeniósł Piotrcovię do Szczecina i zmienił jej nazwę na Pogoń. Tylko, że nikt nie wie czy jest to w tej chwili prawdziwa Pogoń Szczecin czy może Piotrcovia Piotrków Trybunalski. Oczywiście, masz rację, fajnie że w Szczecinie jest wielka piłka, ale czy to wszystko musi się odbywać wbrew ogólnie przyjętym regułom. W cywilizowanym świecie, jak ktoś chce zainwestować w klub, to odkupuje jego akcje, zamiast stosowania jakiejś drogi na skróty. Profesjonalne kluby piłkarskie muszą działać zgodnie z przyjętymi zasadami. Muszą prowadzić właściwą politykę finansową i jeśli zaciągają jakiekolwiek zobowiązania, to mają obowiązek wywiązywać się z nich. Nie wiem ile masz lat, może jesteś nawet starszy ode mnie, ale jedno jest pewne. Patrzysz na całą sprawę jako kibic. Ja też jestem kibicem i chciałbym, żeby prowincjonalnych klubów jak wspomniana wyżej Amica było w I czy w II lidze jak najmniej. Chcę jednak także, żeby polski futbol funkcjonował na zdrowych zasadach. Kluby muszą odpowiadać za swoją politykę finansową i ponosić wszelkie konsekwencje z tym związane. Jeżeli nadal się będzie na to przymykać oczy, to polska piłka nigdy nie wyjdzie z zapaści organizacyjnej. Wyobraź sobie taką sytuację, że Panu Ptakowi znudzi się Szczecin i postanowi wrócić do Piotrkowa Trybunalskiego. Co się wtedy stanie. W I lidze zamiast Pogoni będzie grać Piotrcovia. Razi mnie szczególnie to, że kluby tak lekką reką handlują barwami i tradycją.

Marki - 7 czerwca 2006, 21:38:58 - *.zamosc.cvx.ppp.tpnet.pl
Pytasz się jakim prawem Heko ma płacić długi Polonii. Otóż takim, że jak kupuje akcje klubu KSP Polonia Warszawa SSA to nabywa prawa i obowiązki tejże spółki. Jeżeli decyduje się na kupno tego klubu, to zakłada, że zarobi na nabytej spółce. Nikt przecież nie zmusza firmy Heko do kupowania akurat zadłużonego klubu. Mogą sobie kupić, np. Arkę Gdynia, na pewno znacznie mniej zadłużoną. Tam jest jeszcze większe zainteresowanie futbolem. Nam mecze Arki przychodzi ok. 10 tys. ludzi. Zawsze przed zakupem pakietu większościowego sprawdza się stan finansów spółki. Więc jeśli Heko zdecydowałoby się mimo ogrmonego zadłużenia kupić klub Polonia Warszawa, to z racji posiadanych akcji stałoby się podmiotem praw i obowiązków nabytej spółki.

fan - 7 czerwca 2006, 22:50:56 - *.icpnet.pl
Marki za prawa materialne Amica s.a zapłaciła grube siano WKP LECH i z tych pieniedzy zostaną spłacone długi jak nie masz pojecia o sprawie to sie nie wypowiadaj "ekspercie"

Marki - 8 czerwca 2006, 11:14:47 - *.zamosc.cvx.ppp.tpnet.pl
Być może WKP Lech otrzymał odpowiednią sumę od Amiki Wronki. Nie znam szczegółów umowy. Nie chce mi się jednak wierzyć w to, że ta suma wystarczy na pokrycie zadłużenia WKP Lech. Skoro tak, to po co było robić szopoki z przenosinami Amiki do Poznania. Lech przecież jest spółką akcyjną, więc koncern Amica mógł kupić pakiet większościowy akcji w klubie. Tak robi się w całym cywlizowanym świecie. Jeszcze jedno. Nie myśl sobie, że jestem przeciwnikiem "nowego Lecha". Wręcz przeciwnie. Bardzo fajnie, że do Legii, Wisły, Korony dołączy kolejny wielki klub. W Poznaniu będzie przychodziło 20 tys. ludzi (mam nadzieję, że na każdy mecz). Ta "fuzja" ma tę dobrą stronę, że klub o nazwie Amica nadal będzie grał w III lidze, więc chociaż kibice z Wronek nie będą do końca pokrzywdzeni. W przypadku Piotrcovii czy Kujawiaka Włocławek oba te kluby zniknęły z piłkarskiej mapy Polski

Ruud - 8 czerwca 2006, 11:16:19 - *.151.48.135
Współczuje kibicom Polonii mimo że kibicuje Zagłębiu S. bo faktycznie tyle lat jedna nazwa a tu może powstać nowy klub Heko Warszawa i co wtedy?

Marki - 8 czerwca 2006, 11:29:02 - *.zamosc.cvx.ppp.tpnet.pl
Podejrzewam, że jesteś kibicem Lecha. Nie sądze jednak, że znasz wszystkie szczegóły "fuzji". Pewnie czerpiesz informacje o niej z mediów, tak jak każdy. Powiedz mi tylko, dlaczego to "nowy Lech" będzie grał na licencji Amiki i w miejsce Amiki. Przecież to bez sensu. To Amica nie powinna ubeigać się o licencję w taki razie, a było przecież odwrotnie. Ja przeczytałem w prasie, że Lech nie mógł ubiegać się o licencję, bo by jej nie uzyskał ze względu na długi.To nie była na pewno klasyczna fuzja, bo nie połączyły się oba podmioty prawne w jeden, tylko jeden z nich przeniósł siedzibę do Poznania i zmienił nazwę. Swoją drogą to byłem na stronach internetowych Lecha i zauważyłem, że kibice są podzieleni, co do nowego klubu. Wielu z nich uważa, że "nie ma już Lecha w Poznaniu, jest Amica". Nawet jak jest tak jak mówisz, to chyba się ze mną zgodzisz, że "nowy Lech" to nie jest w stu procentach kontynuator "starego Lecha". Nie chodzi mi o to, czy WKP Lech otrzymał duże czy małe pieniądze, za dobra niematerialne. Nie podoba mi się tylko, sposób w jaki inwestorzy przenoszą się do innych klubów. Po to między innymi w ustawie o sporcie kwalifikowanym wproadzono wymóg, żeby kluby w lidze zawodowej funkcjonowały w formie spółek akcyjnych lub innych przedsiębiorstw, żeby stosunki własnościowe były jasne i przejrzyste.

Marki - 8 czerwca 2006, 11:34:16 - *.77.198.141
Ruud, klub który powstanie po przeniesieniu Heko do Warszawy będzie się nazywał Polonia Warszawa lub Polonia Heko Warszawa. To będzie Heko Czermno z siedzibą w Warszawie o nazwie Polonia Warszawa. Patrz casus Kujawiak Włocławek (Zawisza Bydgoszcz) oraz Piotrcovia Piotrków Trybunalski (Pogoń Szczecin).

Czysta Pol - 8 czerwca 2006, 15:44:35 - *.internetdsl.tpnet.pl
Nie mogę kolejny stwór tak jak Hydrotwór .....
I będą potem podobne historie jak ta z Zagłębiem Sosnowiec - kupowanie na siłe OE i afery. Ludzie to juz bylo niech kluby z wiosek graja na wioskach w 5 lidze a nie pajace będą sobie przenosic do miast Heka, Celulity i inne bo mają taki kaprys a prawdziwych kibiców mają w d....

krisskross - 9 czerwca 2006, 8:22:22 - *.162.udn.pl
ja słyszałem , że pan Konieczny ma przenieśc drużynę do Starachowic , czy ktos wie coś bliżej na ten temat????

Pseudonim (max 10 znaków):

E-mail:

Redakcja 90minut.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść komentarzy, które są niezależnymi opiniami czytelników serwisu. Jednocześnie 90minut.pl zastrzega sobie prawo do kasowania komentarzy zawierających wulgaryzmy, treści rasistowskie, reklamy, wypowiedzi nie związane z tematem artykułu, "trolling", sformułowania obraźliwe w stosunku do innych czytelników serwisu, osób trzecich, klubów lub instytucji itp., a w skrajnych przypadkach do blokowania możliwości komentowania wiadomości przez poszczególnych użytkowników lub całe sieci.

 

Napisz do nas