[ Strona główna ]


Jedyny w swoim rodzaju Skarb Ekstraklasy - statystyki, sylwetki, kariery graczy, historie, osiągnięcia klubówSkarb I ligi - statystyki, kariery graczy, historie i osiągnięcia klubówRozgrywki regionalne 2024/2025 - od IV ligi do Klasy C !Wyszukiwarka klubów, zawodników i sędziów w serwisie 90 MinutJeśli chcesz skontaktować się z redakcją - najpierw to przeczytaj!
90minut.pl
 CLJ
 PZPN
RSSSF

 


16 czerwca 2006, 18:37:48 - prof
Widzew i ŁKS będą miały podgrzewane murawy

Władze Łodzi zamierzają pomóc Widzewowi i Łódzkiemu Klubowi Sportowemu w sfinansowaniu zainstalowania podgrzewanej murawy - poinformował w piątek na konferencji prasowej prezydent miasta Jerzy Kropiwnicki. Dodał, że z budżetu miasta oba kluby dostaną po 500 tys. zł.

Według prezydenta pozostała część pieniędzy na ten cel, czyli około 2 mln dla każdego klubu, ma pochodzić od łódzkich firm. - Mamy deklaracje od łódzkich przedsiębiorców, a pieniądze, które zaoferowali, w znacznym stopniu pokrywają sumę potrzebną do skutecznego przeprowadzenia modernizacji na stadionie Widzewa i Łódzkiego Klubu Sportowego - powiedział Kropiwnicki.

Prezydent zapewnił, że oba kluby będą miały podgrzewane murawy najpóźniej do 28 lutego przyszłego roku.Podczas konferencji Kropiwnicki mówił o stadionie miejskim w Łodzi. Jego zdaniem w najbliższym czasie miasto nie doczeka się obiektu z prawdziwego zdarzenia. Prezydent przypomniał, że proponował łódzkim klubom, by mecze Widzewa i Łódzkiego Klubu Sportowego odbywały się na obiekcie przy al. Unii, gdzie obecnie znajduje się stadion ŁKS-u.

- Ten obiekt byłby modernizowany. Propozycja nasza nie spotkała się jednak z akceptacją środowiska piłkarskiego, dlatego w Łodzi nadal będziemy mieć dwa stadiony z trudem spełniające minima wytyczone przez Polski Związek Piłki Nożnej - powiedział Kropiwnicki.


źródło: PAP

ZbiGor - 16 czerwca 2006, 18:46:19 - *.internetdsl.tpnet.pl
Brawo!!!Widzewowi należy się podgrzewana płyta.Zasłużyli sobie na to.Tylko żeby nie skończyło się na obiecywankach ze strony miasta,wiadomo okres przedwyborczy.Kropa trzymamy cię za słowo!!!!!!!

Gustlik - 16 czerwca 2006, 18:52:05 - *.toya.net.pl
Brawo!!!ŁKS-owi należy się podgrzewana płyta.Zasłużyli sobie na to!!!

Ohtam - 16 czerwca 2006, 19:02:27 - *.gdynia.mm.pl
A dlaczego na stadionie ŁKS-u?? Przecież Widzew ma w tej chwili o niebo lepszy stadion!!

tusiekx - 16 czerwca 2006, 19:03:11 - *.torun.mm.pl
Dlaczego nie chcą jednego Pieknego stadionu ?
Przecież jeden Super stadion jest Lepszy niż dwa jakieś stadiony które mogą sie zawalić...
Wiem że kibice ale co oni mają do tego ...tak samo ma Inter i AC Mediolan...
ZGÓDZCIE SIE !!!
Będziecie mieć super Hale Sportową Ale przecierż piłka u was Góruje !!!

Tymi - 16 czerwca 2006, 19:03:30 - *.internetdsl.tpnet.pl
a Jak murawa w Płocku zasiali juz trawe? W Łecznej,Zabrzu,Wodzisławiu mieli klasc w przerwie przynajmniej tak mowili wiosna a teraz cichosza cos wiadomo na ten temat? W Gdyni tez mieli ale pewnie baraze przeszkodzily,dzieki z gory za jakiekolwiek inf,pzdr

pseudo - 16 czerwca 2006, 19:32:10 - *.17.47.216
oj wybory wybooory ida

WIDZEW - 16 czerwca 2006, 19:49:13 - *.grs.net.pl (*.168.68.68)
tusiekx - mam nadzieję, że to co napisałeś to tylko marna prowokacja, bo nie sądzę aby byli tacy ludzie, którzy mogliby takie bzdury napisać (chociaż po torunianach można się wszystkiego spodziewać bo tam najmocniej działają fale RM...)
Obecnie Inter i AC M. budują lub mają w planach budowę nowych stadionów dla każdego osobno, czyli nawet u nich ten podział jednego obiektu dla dwóch klubów się nie powiódł. Koszt meczu derbowego na łks'ie to w sumie 1 mln złotych, więc pomyśl, co by się działo po meczach Widzewa na łks'ie - koszty może o 3/4 niższe od derbów, i tak przez 16 razy w roku + całe centrum miasta sparaliżowane bo pewnie kibice Widzewa organizowaliby wspólne przemarsze jak na derbach.

freriks - 16 czerwca 2006, 20:23:21 - *.113.225.194
tusiekx - posłuchaj: to nie jest tak, że my widzewiacy nie chcemy jednego stadionu. Nie powiem też, że bardzo chcemy, przywykliśmy do naszego obiektu, ale też nie mamy nic przeciwko jednemu stadionowi z prawdziwego zdarzenia, ale takiemu, który powstanie w miejscu niekojarzącym się z żadnym z klubów. Wiesz jak jak - zagorzały widzewiak - czułbym się, gdybym musiał dopingowac Mój Ukochany Klub na obiekcie, który przez lata kojarzył się z naszym wrogiem. Nowy stadion mógłby powstać w neutralnym miejscu od podstaw, możnaby też zmodernizować obiekt "neutralnego" klubu (stadion Startu jest idealnym miejscem). A co do porównań do Mediolanu - tam oba kluby od wieków grają na San Siro i stadion też nie kojarzy się w większym stopniu z którymś z klubów, jakkolwiek AC Milan i tak planuje stworzenie własnego obiektu.

lingwista - 16 czerwca 2006, 20:45:20 - *.56.144.42
Zastanawia mnie co chcą osiągnąć młodzi ludzie piszący nazwy klubów z małej litery lub awet całe skróty. Nie rozumiem czy macie aż taką potrzebę dowartościowania się. Czujecie się gorsi wzgledem jakiegoś klubu i piszecie jego nazwę z małych liter by odreagować życie w cieniu? Czy też może w waszym mniemaniu jest to wyraz braku szacunku, który w rzeczywistości udowadnia wasze braki w inteligencji.
Mam prośbę do wszystkich.
PISZCIE NAZWY KLUBÓW TAK JAK POWINNY BYĆ PISANE, tj z dużej litery i bez zbędnych przekręceń. To nie jest trudne. A celowo pisząc błędnie nazwy klubów po prostu ośmieszacie się i dajecie wyraz swoim kompleksom względem druzyn których nie lubicie.
Pozdrawiam!

gyl - 16 czerwca 2006, 21:16:13 - *.adsl.inetia.pl
lingwista mądrze gada, dać mu wódki
Co do stadionu - Widzewa rozbudować się nie da ponad 15 może 18 tysięcy - brakuje miejsca. Stadion ŁKS-u jest lepiej położony pod względem komunikacyjnym, tuż obok hala sportowa i wkrótce duże kąpielisko, zaraz pod bokiem trasa E75, dworzec i port lotniczy. Poza tym jest miejsce, na którym spokojnie mógłby stanąć obiekt ponad 30-to tysięczny.
Ale tak jak mówił powyżej "Widzew" - byłyby baaardzo duże problemy z kibicami. (posiadanie "własnego kąta" jest bardzo istotnym czynnikiem identyfikującym obie grupy, daje poczucie jedności)
Trudny orzech do zgryzienia, ale i tak łatwiejszy niż absurdalny pomysł, który ktoś rzucił w połowie lat 90-tych aby oba kluby połączyć. Wspólny stadion mógłby się udać ale rodzi poważne trudności.

WidzewLODZ - 16 czerwca 2006, 21:29:18 - *.lodz.mm.pl
Prosze bardzo jak miasto chce (juz nie chce) zbudowac stadion miejski to ok,ale na NEUTRALNYM TERENIE!a jest takowych w Łodzi mnóstwo!
tylko Widzewek

Forest - 16 czerwca 2006, 21:43:14 - *.toya.net.pl
To WidzewLODZ wskaż to neutralne miejsce... Stadion ŁKS-u ma najlepszą możliwą lokalizację miejskiego obiektu. U was i tak nic więcej się nie wyczaruje - nawet parkingów (chyba że wyburzą kilka bloków). Takie są realia, chociaż rozumiem waszych (i większości naszych) kibiców sprzeciw.

qłit lopez - 16 czerwca 2006, 23:28:21 - *.4web.pl
Co za brednie wypisują niektórzy to mała głowa,
Jakąż to lepszą lokalizację ma ŁKS od Widzewa?
ODLEGŁOŚĆ OD CENTRUM? Taka sama w obu przypadkach!
BLISKOŚĆ DWORCA KOLEJOWEGO?
- po pierwsze od stadionu Widzewa też jest niedaleko i to do dwóch dworców (Łódź WIdzew i Niciarniana)!
- po drugie co to ma do rzeczy? Podróżni będą się czuli tak samo bezpiecznie, czy co?
- po trzecie po co ŁKS-owi dworzec kolejowy?? Przecież Oni są rodowici i wszystkich kibiców mają z Łodzi (ewentualnie Pabianic ;),
BLISKOŚĆ LOTNISKA? odpowiedź jak wyżej plus tłumy kibiców z całego świata podążające na stadion ŁKS-u (czytaj bazar).
PARKINGI? A gdzie w pobliżu ŁKS-u jest większy parking niż w przypadku Widzewa? Na Widzewie (w pobliżu stadionu) są takie same parkingi jak na ŁKS-ie (między blokami).
NO I WRESZCIE MOŻLIWOŚĆ ROZBUDOWY I LOKALIZACJA NOWEJ HALI SPORTOWEJ(?????????????)WTF?? Co ma hala do stadionu? W madrycie też jest hala na Realu, czy co? A może w Liverpoolu na Anfield? Bzdura!!
ROZBUDOWA?? A czego, gdzie i którą trybunę na ŁKS-ie można rozbudować? Galerę od Al. Unii?? 15 metrów od ulicy?? Buahaaahaha. Od strony starej hali pod trybuną główną?? Już widzę te inwestycje budowlane! Najpierw wyburzana jest stara trybuna razem z halą, bo rozbudować, a nawet wyremontować się inaczej przecież nie da!! Czekamy na zbudowanie nowej trybuny ze dwanaście lat. Pozostają łuki. I co to by niby miało być?? Dwie trybuny ROZBUDOWANE na łukach?? Dajcie spokój panowie! Mamy takie stadiony na jakie jest zapotrzebowanie w Łodzi. Kasy i tak nie będzie. Rodowici zostają na swojej ruinie, a Widzew na swoim. I jest git!

lks_widzew - 16 czerwca 2006, 23:42:47 - *.14.92.227
Kibice lks-u i Widzewa przestańcie sie napinać bo to zakrawa na glupote

max - 16 czerwca 2006, 23:53:55 - *.175.rev.vline.pl
Tylko ŁKS Łódź!!!! I Liga ŁKS

he - 16 czerwca 2006, 23:55:40 - *.toya.net.pl
To mieslismy juz w Lodzi stadion...Kropiwnicki co miesiac mowi inaczej!!!To bedziemy z taka polityka miec stadiony za 15 lat!!!To jest wlasnie nasza kochana Polska!!!krew mnie zalewa jak slysze wypowiwdzi naszych politykow!!!

predator - 17 czerwca 2006, 0:12:57 - *.toya.net.pl
A dlaczego ma nie być dwóch stadionów i stadionu miejskiego na Starcie? Dlaczego miasto nie sprzeda stadionów ŁKS-u i Widzewa za przysłowiową złotówkę. Na tor kolarski na podupadającym Spółem to grube miliony się znalazły. Nie ma stadionu, nie ma basenu, a Kropiwnicki mówi jaki on dobry!!!

wafel - 17 czerwca 2006, 0:13:58 - *.lodz.dialog.net.pl
jasne 'qłit lopez' - lokalizacja nie gra zupełnie roli. Najlepiej stadion wybudować gdzieś w burakach albo w centrum miasta - na Piotrkowskiej...
Po pierwsze - kto mówi o tym, że bliskość do centrum to atut stadionu - większość jest położona na uboczu.
po drugie - jeżeli dworcem nazywasz 'Widzew' albo niciarkę..... to już niektóre przystanki tramwajowe mają lepsze zaplecze. Chyba że chodzi ci o ilość szczyn pod murami
po trzecie - komunikacja ma do rzeczy, bo oprócz kibiców gospodarzy są jeszcze przyjezdni
parkingi - gdzie na widzewie są parkingi? bo nie zauważyłem, a kolega widzę z 10 lat bał się podejść pod dworzec Kaliski, bo tam jednak trochę parkingu jest.... nie mówiąc o tym od strony byłej Fali
Co do rozbudowy - to w grę wchodzi likwidacja bieżni, lub budowa trybun w górę. Jeśli chodzi o powierzchnię - to potencjał stadionu ŁKS to 150% tego co jest na Widzewie.
Moglibyśmy mieć wspólny porządny stadion, a tak wy się kisicie w swoim kurniku, a my na naszej ruinie - i ty to nazywasz 'git'? Dla mnie to głupota w myśl zasady: 'na złość babci odmrożę sobie uszy'

Piwer - 17 czerwca 2006, 0:22:39 - *.jyes.tpc.edu.tw (*.89.166.20)
qłit lopez fajnie że siliłeś się na przedstawienie faktów szkoda tylko że oceniałeś je w typowy dla kibica Widzewa sposób (czytaj: po swojemu).
Co do lokalizacji:
Czy Łódź Niciarniana i Łódź Widzew to oby na pewno dworce? Nie sądzę, to tylko stacje kolejowe porównywalne do tych w Koluszkach, Świędziborzu czy Strojnowiankach, a może nawet mniejsze. Dworzec Kaliski jak sama nazwa wskazuje jest to dworzec, tam w odróznieniu od podanych przez Ciebie stacji zatrzymują sie nawet pociągi pospieszne.
Na korzyść ŁKS przemawia także bliskość drogi krajowej, portu lotniczego i przestrzeń.
Gdybyś nie wiedział jest to udogodnieniem dla kibiców gości.
Wszystko to ma także znaczenie w przypadku rozbudowy a także moze zaważyć w przyszłości gdyby Polska starała się o jakąś większą międzynarodową imprezę piłkarską (choćby młodzieżową). Więc docinki o dojazdach kibiców sobie daruj bo nie kazdy, co może wyda Ci sie dziwne, musi jechać pociągiem na mecz "domowy" swojej druzyny.
Co do parkingów to trochę przegiąłeś, no może by było po równo jakby na Widzewie pozwolić parkowac w poprzek al. Piłsudskiego.
Co do hali to mimo że chciałbyś inaczej to po jej wybudowaniu będzie stanowić ona atut dla ŁKS i dodatkowy argument by remontować stadion. W pobliżu ma powstać największy kompleks rekraacyjno-sportowy więc i stadion bedzie w końcu modernizowany. A wymienione przez Ciebie stadiony Realu i Liverpoolu świadczą jak małą wiedzą dysponujesz na temat tych klubów jak i miast z których się wywodzą.
Co do rozbudowy stadionu ŁKS to nie widzę większego problemu. Zwłaszcza że sektory od al. Unii wybudowane są na wielkich nasypach ziemnych i gwarantuję Ci ze jeszcze jeden taki podonej wielkości sektor tam by się zmieścił. Oczywiście Ty możesz się smiać ale przygotuj się że być może za jakiś czas twój szyderczy śmiech zmieni się w histeryczny.

Yasiu - 17 czerwca 2006, 1:31:31 - *.olsztyn.mm.pl
Czyli jednym słowem nie chcecie normalnego stadionu na poziomie? wolcie sie kłócić? szkoda... duże miasto.. możnaby zrobić akademię piłkarską.. ale jak kibice wola sie wyzywać i lokalizacja nie odpowiada to stadionu nie bedzie:/

Darco - 17 czerwca 2006, 7:35:49 - *.4web.pl
Ja mieszkam "po stronie ŁKS-u" ale jestem kibicem obu łódzkich drużyn. Jeśli kibice i działacze Widzewa są tak zadufani w sobie to niech się kiszą na swoim stadionie. Popieram w pełni Piwera i wafla. Nie będę powtarzał to co Oni dokładnie przeanalizowali. Stadion ŁKS ma nieporównywalnie większy potencjał rozwoju. Poza tym o ile mnie pamięć nie myli to Widzew juz grał na ełkaesie w latach 80 w meczach pucharowych. Przychodziło wtedy po 50 tys. I jakoś nikomu nie kojarzyło się to z ŁKS tylko z sukcesami Widzewa. Ale może wtedy byli kibice a nie kibole. Na margineie na Widzewie można postawic stadion jeśli zaprojektuje sie go tak jak stadion Atletico Madryt ( autostrada pod stadionem)

Maxxman - 17 czerwca 2006, 10:20:41 - *.internetdsl.tpnet.pl
No to brawo. Widzew zablokował budowę nowoczesnego stadionu. Jakie to polskie...

O_o - 17 czerwca 2006, 10:42:15 - *.toya.net.pl
DAlbym sobie reke uciac ze jesli budowa nowoczesnego stadionu miala by rozpoczac sie na widzewie dzialczae ŁKSu i jego kibice postapili by tak jak my !!! TYLKO WIDZEW RTS !!!

łodzianie - 17 czerwca 2006, 11:02:11 - *.toya.net.pl
nie chcemy stadionu miejskiego na ŁKSie.

łodzianie - 17 czerwca 2006, 11:05:50 - *.toya.net.pl
chcemy mieć własny stadion na Widzewie.

kibic - 17 czerwca 2006, 12:45:36 - *.lnet.pl
nie wiem czy sie smiac czy plakac jak czytam niektore wpisy..jest powiedziane,ze nie bedzie stadionu miejskiego i koniec..szkoda,bo to prowadzi do tego,ze nawet kiedy polska dostala by organizacje jakiegos wielkiego turnieju pilkarskiecgo,to zamiast lodzi dostana go inne miasta..
O_o tak,na pewno wyrazili by sprzeciw,bo poprostu bylo by to utrudnianiem sobie zycia,i bezmyslnoscia wsrod tych,ktorzy by to wymyslili,bez antagonizmow..poprostu za lokalizacja stadionu na eŁKaSie przemawiaja niepodwazalne argumenty,ktorych nie jest w stanie przebic nie tylko Widzew,ale kazdy inny klub,czy obiekt w Łodzi..

czamian - 17 czerwca 2006, 13:21:02 - *.toya.net.pl
he he ale wypociny smieszni jestescie
Pewnie nawet nie jesteście z Łodzi albo nie chodzicie na mecze tylko w telewizji oglądacie.
Żaden prawdziwy kibic Widzewa nie zgodzi się żeby grac na al.Unii bo to jest stadion LKS-u. jakby go nie przerobić to i tak będzie stadion LKS-u proste tak ciężko to zrozumieć.
Nie dziwie się sympatykom lks ze chcą stadionu miejskiego na lksie bo w ten sposób rozbudują im stadion. Już słyszę te teksty ze Widzew nie ma swojego stadionu. Wiec wolimy grac na klepisku niż na stadionie LKS-u. Trzeba być totalnym bezmózgowcem aby wymyślić jeden stadion dla kibiców. Bo jedyne co nas łączy to ze jesteśmy z łodzi. Nie można tak po prostu zmienić czegoś co jest już od prawie 100lat. To dlatego są u nas najlepsze derby w Polsce.

OG - 17 czerwca 2006, 16:43:18 - *.devs.futuro.pl
Niezgodze się z przedmówcami i na wstępie dodam, że jestem kibicem Widzewa. Jeżeli mówimy o budowie stadionu na Widzewie wcale nie musi być tak strasznie, jeżeli znalazłyby się pieniądze to w czym problem. Stadion można wybudować równolegle to al.Piłsudskiego rezygnując z boiska treningowego, wiem, że na słowo parking wszyscy materializują sobie je w umyśle jako plac obok stadionu, wiem, że to w Polsce żadko spotykany fenomen, ale idtnieją parkingi piętrowe, a nawet podziemne. Francuzi zbudowali most na wyskości 300 m, to chyba takie rzeczy też się da zbudować. Trybuny nasypowe to jest to co kocham najbardziej w architekturze polskich stadionów. Największa bzdura po prostu. Trybuny na konstrukcjach betonowych mają to do siebi, że ich pojemność jest większa bo są bardziej strome, aby taki kąt uzyskać przy nasypie trzeba troche więcej ziemi, co wiąże się z miejscem. Ale powtarzam najważniejsze są pieniądze, bo bez nich to możemy sobie pomarudzić, pokłócić, powrzucać na polityków. Pozdro dla kibiców z Łodzi (wszystkich) i do zobaczenia w OE.RTS

OG - 17 czerwca 2006, 16:46:13 - *.devs.futuro.pl
Przepraszam za literówki i za błędy ortograficzne, ale jakoś nie zwróciłem należytej uwagi na to. I niech nikt sobie nie pomyśli, że nie wiem jak sie pisze rzadko

O_o - 17 czerwca 2006, 19:54:25 - *.toya.net.pl
zgadzam sie calkowicie z OG !!! RTS

Piwer - 17 czerwca 2006, 21:50:47 - *.jyes.tpc.edu.tw (*.89.166.20)
OG czyli twoim zdaniem to Widzew ma lepszą lokalizację, tereny i więcej przestrzeni, tak? Bo chyba to starasz sie udowodnić.
Owszem to co piszesz o budowie parkingów piętrowych, odwróceniu stadionu jest możliwe. Ale mam nadzieję że zdajesz sobie sprawę że koszta takiej inwestycji były by trzykrotnie większe niż rozbudowa stadionu takiego jaki jest przy al. Unii. To co piszesz jest po prostu fikcją na którą nie mogłyby sobie pozwolić nawet bogatsze państwa niż Polska. Zejdź na ziemię człowieku. Wyśmiewasz nasypy ziemne a w dokładnie ten sam sposób zbudowany jest stadion Widzewa. Owszem jest to archaizm nie dający możliwości rozbudowy ale dzięki waszemu uporowi dalej będziemy oglądać trybuny na górkach ziemii.
Odrzucilibyście klapki z oczu i spojrzeli na to inaczej. Stadion ŁKS miał być wyremontowany i nazwany na pewien czas miejskim. Grali byście na nim do czasu aż uzbieralibyście pieniadze na swoją podgrzewaną murawę, zajęło by wam to około pół roku, ale nie wy woleliście storpedować pomysł remontu stadionu rywali. Typowo polskie zachowanie "jak my nie dostaniemy to inni też nie mogą dostać"
Pozdrawiam!

O_o - 18 czerwca 2006, 0:48:07 - *.toya.net.pl
Trzeba przyznac, ze ŁKS ma duzo lepsza lokalizacje, ale stadionu miejskiego nie bylo, nie ma i nie bedzie a na pewno nie na terenach ŁKSu !!!!! Chyba, ze na neutralnum terenie !! Wszystko jest juz jasne zostajemy na swoich stadionach i jest git

Walther - 18 czerwca 2006, 13:20:53 - *.internetdsl.tpnet.pl
Najlepiej niech zmodernizują Stadion Startu, zdejmą ławki, postawią z 16 000 krzesełek, zadaszą trybuny, postawią nowe słupy oświetleniowe i będzie najlepiej, będa sobie 3 kluby na nim grały, na dodatek byłby to najlepszy stadion w okręgówce ;)

O_o - 18 czerwca 2006, 13:31:06 - *.toya.net.pl
DOKLADNIE .... w sumie to neutralny teren

ełksaforev - 19 czerwca 2006, 0:18:52 - *.toya.net.pl
a ja nie chcę żadnych widzewiaczków na al.Unii niech sobie siedzą gdzie siedzieli. Tylko ŁKS!

Stemp - 19 czerwca 2006, 13:46:08 - *.116.29.70
A czy nie mozna zrobic tak jak bylo kilkadziesiąt lat temu. Mecze pucharowe - europejskie grac na stadionie przy Al. Uni, który jak by nie patrzeć ma lepsze możliwości, a stadion przy Piłsudskiego oddac Widzewowi ( sprzedac ). Tak miasto by moglo sobie robic stadion miejski. Łks by zyskal i Widzew. Jestem widzewiakiem i za nic nie oddam atmosfery na naszym stadionie, ale pucharow na nim to ja nie widze przy 20 - 30 tys ludzi.

Pseudonim (max 10 znaków):

E-mail:

Redakcja 90minut.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść komentarzy, które są niezależnymi opiniami czytelników serwisu. Jednocześnie 90minut.pl zastrzega sobie prawo do kasowania komentarzy zawierających wulgaryzmy, treści rasistowskie, reklamy, wypowiedzi nie związane z tematem artykułu, "trolling", sformułowania obraźliwe w stosunku do innych czytelników serwisu, osób trzecich, klubów lub instytucji itp., a w skrajnych przypadkach do blokowania możliwości komentowania wiadomości przez poszczególnych użytkowników lub całe sieci.

 

Napisz do nas