[ Strona główna ]


Jedyny w swoim rodzaju Skarb Ekstraklasy - statystyki, sylwetki, kariery graczy, historie, osiągnięcia klubówSkarb I ligi - statystyki, kariery graczy, historie i osiągnięcia klubówRozgrywki regionalne 2022/2023 - od IV ligi do Klasy C !Wyszukiwarka klubów, zawodników i sędziów w serwisie 90 MinutJeśli chcesz skontaktować się z redakcją - najpierw to przeczytaj!
90minut.pl
 CLJ
 PZPN
RSSSF

 


13 lipca 2006, 21:25:53 - maciejko
Unia Janikowo w II lidze

W związku z rezygnacją Kani Gostyń, mistrza drugiej grupy III ligi z gry w II lidze Polski Związek Piłki Nożnej podjął decyzję, że wolne miejsce w gronie drugoligowców zajmie wicemistrz tej grupy trzeciego frontu, Unia Janikowo.

Przypomnijmy, że we wtorek zarząd Kani Gostyń podjął decyzję o niezgłaszaniu zespołu do rozgrywek II ligi z powodu problemów finansowych - nie udało się skonstruować odpowiedniego budżetu. W sezonie 2006/2007 gostynianie będą więc nadal występować na szczeblu trzecioligowym.

Unia Janikowo grała w barażach o prawo gry w II lidze, w których nie sprostała Polonii Bytom (0-0, 0-1).

Lissandro - 13 lipca 2006, 21:30:55 - *.177.36.1
II Liga II Liga II Liga Mlks!!!!!!!!!!

Radomiak - 13 lipca 2006, 21:31:24 - *.mynow.co.uk
zapytam z ciekawosci dlaczego nie RADOMIAK lub Heko??
lesne dziadki czym sie kierowaliscie frekwencja?? wielkoscia miasta, zainteresowaniem lokalnego biznesu????
czy moze ktos zaplacil????

Siwek - 13 lipca 2006, 21:32:23 - *.swietochlowice.org (*.14.121.232)
Witamy w II lidze !

www - 13 lipca 2006, 21:33:10 - *.awacom.net
Kania za kare degradacja o 2 klasy czyli 4 liga

Piwer - 13 lipca 2006, 21:35:35 - *.proxy.ebix.net.tw (*.89.166.20)
Radomiak, bo po wycofaniu się Kanii to Unia została mistrzem swojej grupy w III lidze.
Unia w II lidze!! :D
Pozdro retfos!
ŁKS Łódź

Sławek - 13 lipca 2006, 21:37:23 - *.k1.pl
Dla mnie jest to logiczna decyzja skoro Janikowo było wiceliderem tej grupy to siłą rzeczy winno zająć miejsce Gostynia które się przeliczyło !!!
Swoją drogą to nie pierwszy taki numer drużyn z wielkopolski najpierw awans a później a ku ku na początku lat 90 chyba Kórnik o ile się nie myle podobny numer wyciął.
Pozdrawiam Janikowo tam chyba też z trzy razy w barażach się wywracali........

RoPuCh - 13 lipca 2006, 21:37:26 - *.177.36.1
No nareszcie II liga zagości do janikowa I na rozpoczęcie jeszcze meczyk z Lechią!! wow nieźle na meczyku bedzie to musze na 1000% wpaść

TS - 13 lipca 2006, 21:37:43 - *.chello.pl
To Wisla II Krakow bedzie w 3 lidze??

Malin - 13 lipca 2006, 21:38:23 - *.torun.mm.pl
A wiec za rok Elana w 2 lidze hehe

Radomiak 1 - 13 lipca 2006, 21:39:08 - *.tkdami.net (*.139.52.253)
Unia 3x grała w barażach i wszystkie przegrała. dlaczego wieś a nie RADOMIAK.
ah ten pzpn
ah ten pan??? listkiewicz
ciekawe ile to kosztowało??

gol - 13 lipca 2006, 21:41:10 - *.awacom.net
Kania w 5 l czyli Chemik Bydgoszcz w 3 l wrescie sprawiedliwosc

aqk - 13 lipca 2006, 21:43:27 - *.gprspla.plusgsm.pl
I kolejna beznadziejna wiocha, która spadnie po jednym sezonie (patrz: Mława, Nowe Miasto Lubawskie, Heko).

RoPuCh - 13 lipca 2006, 21:44:42 - *.177.36.1
Tej jaka wiocha za duże to miasto nie jest ale za to jaką piłke tu pokazują to by śie zawisza i polonia wa-wa nie powstydziły

anty - 13 lipca 2006, 21:45:30 - *.clubnet.pl
o fak a juz sie cieszylem ze jedna wioska wypadla a tu taki zonk :[ w jej miejsce wpada nastepna niemniej jednak czekamy na Was w Gliwcach wioskowe dziadki wrrr zobaczymy co pokarzecie

darek - 13 lipca 2006, 21:46:29 - *.info-test.pl (*.168.2.138)
Widze kolejny przekret.Na miejsce Kani powinien wejsc najwyzej sklasyfikowany zespol sposrod spadkowiczow z 2 ligi czyli Heko.

ligowy - 13 lipca 2006, 21:46:30 - *.veranet.pl
uważam, że to najrozsądniejsza decyzja - pozostawienie Heko czy Radomiaka wiązałoby się ze zwolnieniem kolejnego miejsca w odpowiedniej trzeciej lidze i wywołałoby kolejne przesunięcia między ligami - skoro Kania pozostaje w trzeciej lidze to z grupy drugiej jeszcze jedna drużyna musiałaby spaść do czwartej ligi, albo ta grupa byłaby nadliczbowa
najłatwiej uznać, że to Unia Janikowo wygrała z Kanią rywalizację o awans i wszystko pozostaje bez zmian
w przypadku innych rozwiązań mogłyby się pojawić nieścisłości i pretensje
nie ma powodu by karać Kanię - zrezygnowali oni z gry przed sezonem, ustępując swoje miejsce innej drużynie - dobrze, że realnie ocenili swoją sytuację i nie porywają się z motyka na słońce
przykre jest jednak to, że takie kluby stać na grę w II lidze pod względem sportowym, jednak względy finansowe na to nie pozwalają - z drugiej strony w trzecich ligach grają też takie, które mają dobrych sponsorów, jednak tego awansu nie potrafią wywalczyć

z Rdm - 13 lipca 2006, 21:46:36 - *.tkdami.net (*.139.51.34)
witam przede wszystkim gratulacje dla tych co im sie udalo awansowac, a my Warchoły nie lamentujemy z tego powodu. II liga przy zielonym stole ja tak lige pier..le

EMzi - 13 lipca 2006, 21:48:52 - *.177.36.1
Brawo Unia. Tylko z obecnym składem szału nie zrobimy na zapleczu extraklasy jak bedziemy testować zawodników z Notecianki Pakość.

Nysa - 13 lipca 2006, 21:50:23 - *.pl
Radomiak weszła Unia bo musi wejść druzyna z tej samej grupy a Kani była w tej co Unia!!! A Radomiak czy Heko sa w innej grupie trzecioligowej

RoPuCh - 13 lipca 2006, 21:50:46 - *.177.36.1
No właśnie na takich zawodników tżeba stawiać bo oni chcą grać a nie te stare dziadki!! a szczególnie jak wrócili do nas Branko i Drajer to unia na pewno nie spadnie po pierwszym sezonie

Zumpa - 13 lipca 2006, 21:58:57 - *.205.75.98
Tak naprawdę to każda drużyna która spadła z ligi i każda która przegrała baraże chciałaby zając miejsce Kanii a nie ma czasu na żadne baraże

eloelo - 13 lipca 2006, 21:59:57 - *.177.36.1
unia pany i nie pyskowac!

alaves - 13 lipca 2006, 22:00:33 - *.177.36.211
Przestancie wreszcie sprzedawać jakieś banialuki i nędzne banały.To jest efekt rozsądnej decyzji wynikających z realiów jakie winien spełniać klub ubiegający się o grę w II lidze.Nie żadne wirtualne pieniądze tylko wiarygone gwarancje i status klubu wobec dzisiejszej rzeczywistości.Za rok będzie stadion z prawdziwego zdarzenia,stateczny i wiarygodny sponsoring miejscowych zakładów i firm oraz atut w postaci dużej(ponad 2.5-3.5 tys.) kibiców na meczach.Poprost dajcie pewien kredyt zaufania temu klubowi,a nie wstawiacie te drętwe komentarze i obelgi o "wioskach".Zapraszam wszystkich do Janikowo-jednego z piękniejszych miast,który oprócz estetyki,pełnego zieleni i kolorowych bloków miejsca ma jeszcze teraz drużynę w II lidze!!!

Amstrad - 13 lipca 2006, 22:03:13 - *.milenium.net.pl
Kupowali przez 3 lata mecze w 3 lidze a teraz kupili sobie 2 ligę to własnie jest POLSKA PIŁKA brawo pzpn

kamyk - 13 lipca 2006, 22:03:57 - *.tkdami.net (*.16.9.63)
ja mam pytanie dlaczego rok temu weszła szczakowianka co spadła z 2 ligi w takiej samej sytuacji ??? a tera pzpn bierze druzyne z 3ligi ??? za ile za ile na lewo cooooo ???

Dawidek - 13 lipca 2006, 22:04:32 - *.zvid.net
Do RoPuCh!! Ty sie najpierw naucz dobrze pisać bo co chwile błędy ortograficzne robisz!! a i Gliwice to jest większe i bardziej rozbudowane miasto niż jakieś tam janikowo!! w tamtym roku przegraliście rywalizacje z Piastem a w Tym z Polonia I Z czym do Ludzi sie pytam wieśniaki!!!Tylko Polonia Bytom!!!!!!!!!!!!!!!!

kamyk - 13 lipca 2006, 22:05:08 - *.tkdami.net (*.16.9.63)
kiedys nadejdzie rozliczenie zato -RADOMIACZEK

becks - 13 lipca 2006, 22:07:34 - *.gprsbal.plusgsm.pl
Ale wam gul skacze "miastowi" Dlaczego nie Radom albo Heko a dlatego ze Unia Janikowo i juz wkrotce przekonacie sie ze nie jest to taka wiejska druzyna ktora spada po jednym sezonie...
MLKS MLKS UNIA UNIA MLKS

Cichy - 13 lipca 2006, 22:08:58 - *.proxnet.pl
nie nazywaj gliwic wsia :] bo po 1 z nami baraz przegraliscie po 2 nasi kibice przegonili waszych z waszego stadionu jeszcze wasze flagi wisialy u nas :D a po 3 nasze miasto jest z 10x wieksze :D

stary - 13 lipca 2006, 22:10:01 - *.tkdami.net (*.16.9.63)
ale wałek poszedł buhhahahahha pszecie heko albo radomiak powinien grac w 2 lidze kolejny wałek dziadkuw z pzpn ...

eloelo - 13 lipca 2006, 22:10:06 - *.177.36.1
jestem z tobą becks

zdybek - 13 lipca 2006, 22:11:40 - *.devs.futuro.pl
w zeszlym roku weszla tak Szczakowianka, teraz nie chcieli sobie robic problemu i rozstrzygac kto, bo 2 druzyny przegraly baraze wiec rozwiazali to prosta droga - wprowadzili klub ktory w tej grupie mial 2 miejsce, ciekawe co byloby jakby Unia wygrala w barazach, wprowadziliby druzyne ktora z nia przegrala? a moze nakazaliby trzeciej druzynie w tej grupie 3 ligi zagrac baraz z Polonia Bytom, ale LOL
dziwni ludzie w tym pzpn

Ktos - 13 lipca 2006, 22:13:43 - *.zvid.net
bardzo sympatycznie pamietam jacy byli zalamani po barazu a teraz w 2 lidze:D:D:D

nosek - 13 lipca 2006, 22:18:25 - *.internetdsl.tpnet.pl (*.168.76.21)
i znów przekręty... czemu nas tak nie lubicie? Radom to miasto jak kielce... ma duzo kibiców... i nowy stadion by powstal a w Janikowie to co muwić... szkoda slów!!!!! Radomiak i tak awansujemy nie ma kozaka na Radomiaka

Lones - 13 lipca 2006, 22:19:27 - *.inter-c.pl (*.0.42.14)
Panom o ksywach Radmomiak i jego podobni niech poczytają regulamin rozgrywek najpierw.

viking82 - 13 lipca 2006, 22:22:53 - *.osiedle.net.pl
Nie wiem czy to Janikowo to małe miasteczko ,ale na pewno to nie wieś taka jak Czermno,z dwojga złego wolę Janikowo,tam przychodziło na 3 ligę po 2 tys ludzi na niektóre mecze,przynajmniej frekwencji nie będą zaniżać jak Heko

emdzej - 13 lipca 2006, 22:26:17 - *.chello.pl
to chyba dosyć logiczne. Niektore zespoły mogły się utrzymać w niższych ligach z tego regionu i głupio byłoby gdyby przez to że ktoś nie ma kasy inni mieliby na tym cierpieć. A tak jest wszystko po staremu poza tym że drużyny się zamieniły miejscami.

Andrej - 13 lipca 2006, 22:26:39 - *.crowley.pl
Ja sie pytam gdzie Radomiak? taką unie dali, powinien byc zespol 2ligowy a nie z 3 ligi, w tamtym roku jakos z 2ligi utrzymala sie szczakowa a teraz nagle z 3ligi zachcialo sie dawac,,braw pzpn:/

kujawiak f - 13 lipca 2006, 22:26:39 - *.satfilm.net.pl
unaii tak sie w drugiej lidze utzyma jeden sezon bedzie dobrze oni zaraz spadna z drugiej ligii

wikal1910 - 13 lipca 2006, 22:28:15 - *.56.144.42
Kamyk to to sie lepiej nieodzywaj bo chyba Ci sie w mozgu lasuje od tego slonca co dzisiaj bylo po pierwsze jestem kibicem Radomiaka i sadze ze w tym przepadku mialo pierwszenstwo HEKO ktore sie wycofalo z powodu brKU odzewu ich sponsora wiec pierwsze w koleice Heko odpada drugi byl w koleice Radomiak ktory zastosowal pismo do PZPNU z prosba o licencje na gre w II lidze a tu z nikad pojawila sie ta UNIA JANIKOWO niedorastacie Radomiakowi do piet wy internetowi napinacze z Unii jeszcze zobaczymy jak przyjedziecie na nasz stadion wtedy bedzie sie liczyla krew !!!!!!!!!!! w tedy niebedzie sie nic liczylo koleine sprzedawczyki poszly do PZPNU i zaplacily za licencje !!!!!!!

tt - 13 lipca 2006, 22:33:36 - *.chello.pl
liga przy stole widze uklad mimo tylu aresztowan nadal ma sie dobrze

n. - 13 lipca 2006, 22:37:18 - *.139.48.18
dopra ja to bez komentarza bo nie w temacie jestem hehe:*:*:* aha zgadzam sie z wikalem1910:P:P

Człowiek - 13 lipca 2006, 22:43:37 - *.internetdsl.tpnet.pl (*.98.5.10)
Regulamin jasno mówi że jeżeli jakaś drużyna awansuje i się wycofa to wicelider (druzyna za ta co awansowała )zastępuje ją wiec niedziwcie się.Jak dlamnie to Heko,Radomiak czy Unia to takie same klubiki.

bodek.tupa - 13 lipca 2006, 22:44:28 - *.internetdsl.tpnet.pl (*.168.198.151)
do wszystkich zawiedzionych: trzeba było nie przerżnąć baraży a nie teraz narzekać i pleść o zielonych stolikach słusznie że awansowała drużyna z tej grupy co kania;
a o ile sie orientuję to premiuje sie za wyniki a nie za wielkość miasta czy wioski w której istnieje drużyna i nawet jeżeli chodzi tam jeden kibic na mecz i za rok ta druzyna spadnie to i tak dla niej będzie to wspaniały sukces
pozdrowienia dla unii od kibica podbeskidzia

Gustawo - 13 lipca 2006, 22:48:00 - *.system-net.pl
DLaczego nie Radomiak?? Bo nikt nie chce Radomiaka w 2 lidze ( nie mówiąc o 1), pograjcie sobie w 3 lidze bo tam wasze miejsce...

ELANA - 13 lipca 2006, 22:52:13 - *.petrus.com.pl
to macie powod do dumy....awans przy zielonym stoliku TYLKO ELANA

becks - 13 lipca 2006, 22:56:20 - *.gprsbal.plusgsm.pl
Nie wiem dlaczego wszyscy myslicie ze Unia kupila sobie ten awans... Przeciez to jest normalna kolej rzeczy!!! Kania nie przystapila do rozgrywek bedac caly czas 3 ligowcem a nie drugo tak jak to bylo wczesnie ze Szczakowianka jak to niektorzy tu wypisuja. Za druzyne z II ligi powinna grac ta ktora na koniec rozgrywek zajela najwyzsze miejsce czyli Heko (nie wiem dlaczego wszyscy chca zeby to byl Radom) natomiast za druzyne III ligowa musi wejsc nastpna po niej czyli Unia!!! Ludzie to jest przeciez logiczne wiec o czym wy tu piszecie! Jesli mialoby wejsc Heko albo Radom to oznaczaloby ze zaden przedstawicel III Ligi gr. II nie bedzie gral na zapleczu, malo tego ta gr. jeszcze by stracila bo polecialby z niej Lech II i ta drabinka szlaby tak przez IV i V. Jestem z Janikowa i jest mi wstyd za takich kibicow jak ROPUCH czy jak mu tam... Ale sami sie przekonacie ze Unia jest stabilnym finansowa i bardzo ambitnym zespolem, ktoremu w przyszlymroku zostanie do uzytku oddany bardzo ladny obiekt... Pozdro dla wszystkich kibicow!

do Elana - 13 lipca 2006, 23:03:08 - *.gprsbal.plusgsm.pl
Heh... wy sie cieszcie bo nareszcie nie bedziecie mieli 6 pkt mnie w swoim dorobku bo nie ma juz Unia ktora jechala z wami za kazdym razem!!! Boli nie ze takie miasto jak Torun nie ma II ligi??? Ale teraz macie ulatwione zadanie wiec mimo wszystko zycze wam awansu. Nalezy wam sie za kibicow... pozdro

wikal1910 - 13 lipca 2006, 23:08:15 - *.proxy.ebix.net.tw (*.197.34.220)
Brawo kujawiak zgadzam sie z toba w 100% TYLKO RADOMIAK !!!!!!!!!!!!!!!

Dyszel - 13 lipca 2006, 23:16:52 - *.51.180.46
Dobra Panowie teraz troche prawdy :
1) Do wszystkich któzy piszą że Radomiakowi należało się miejsce - ja wiem, że miłość do swojego klubu jest wielka i ślepa ale Radomiak nie mógł się utrzymać bo z jakiej racji? Wyżej było przecież HeKo w końcowej tabeli więc ewentualnie to ta drużyna mogła liczyć na utrzymanie.
2) Nie ma w regulaminie punktu mówiącego, że w takiej sytuacji jaka zaistniała awans należało przyznać vice-mistrzowi tej grupy z której mistrz nie awansował(swoją drogą Kanii należy się zwyczajnie jakaś ostra kara!). Praktyką jest, że w takich sytuacjach jak ta tutaj w lidze powinien utrzymać się zespół z II ligi więc w tym wypadku HeKo. Dlaczego tak się nie stało - nie wiem (vivat PZPN vivat listek vivat wszystkie dziady ;/)
Taki jest właśnie sens grania baraży. Teraz konkluzja i rozwiązania na przyszłość:
1) likwidujemy baraże - są zbendne
2) po co 4 grupy w III lidze? Dwie były by optymalne(16 drużyn w dwóch grupach i po 2 zespoły awansująbez rozgrywania idiotycznych baraży!)
3) wprowadzać przepisy surowo karzące kluby postępujące w takich syt. jak Kania Gostyń !
UWAŻAM ŻE NAJROZSĄDNIEJSZYM WERDYKTEM KTÓRY NIKOGO BY NIE KRZYWDZIŁ BYŁOBY:
Wycofanie Kanii do III ligi i ograniczenie składu II ligi w sezonie 2006/07 do 17 drużyn! Ponieważ obie drużyny przegrały swój baraż (Unia i HeKo) nie mogą grać w II lidze natomiast w III lidze o której mowa wyżej grać musiałoby 17 drużyn. Jedyny problem(napewno dla PZPN) to korekta terminarza co w przypadku II ligi nie jest problemem bo zamiast meczów z Kanią byłaby pauza.
Pozdr

bytomski - 13 lipca 2006, 23:17:55 - *.internetdsl.tpnet.pl
Do kibicow Radomiaka- chodz zawami nie przepadam to powiuem wam tak czytacie te posty ,, jeah Unia zadzi '' Radomiak sztapel wam'' itp idowodnijcie im ze 3 liga jest nie dlanas co to za SPRAWIEDLIWOSc ze oni awanowali Poczekajcie tren sezon i bedziecie mieli zasluzony awans a oni?? Awansowali niewiadomo dlaczego i zadowolenie.POzdro z Bytomia
PZPN- Polska METALNOSC

nie placzc - 13 lipca 2006, 23:41:00 - *.gprsbal.plusgsm.pl
Heko czy radomiak nie placzcie przeciez macie jeszcze szanse na gre!!! 7 klubow nie ma jescze licencji na gre w II lidze wiec spokojnie poczekajcie... Cos mi sie wydaje ze druga druzyna po Kani bedzie ŁKS Łomza!

pulpecjan - 13 lipca 2006, 23:47:59 - *.gprspla.plusgsm.pl
Jak zawsze ci z Radomia narzekają najmocniej. Im się powinna należeć Liga Mistrzów i udział w Copa Libertadores za czasy warcholstwa - takie panuje przekonanie u 90% piszących tutaj radomiaków...To może niech LKS Biskupin ma dożywotniego honorowego mistrza Polski?

ms - 13 lipca 2006, 23:48:11 - *.internetdsl.tpnet.pl
Unia, Unia !!!
Ja wam mówię za dwa lata w I lidze!

mmore - 13 lipca 2006, 23:50:18 - *.177.36.1
Jakie lapowki o czym Wy piszecie? Gdyby ktos cos dawal to awans bylby juz dawno. Wstyd za niektorych kibicow z Janikowa.Bez napinek!
Male miasto,ale na kazdym meczu jest 3tys,a o ile jestem dobrze poinformowany to nie w kazdym klubie na kazdym meczu taka frekfencja peka.
W trzeciej lidze byly 3tys,a w 2 byc moze jeszcze wiecej.Dajcie szanse Unii...i jej kibicom stanowia garstke,ale sa wierni...
Unia!

mko - 13 lipca 2006, 23:52:38 - *.client.dsl.net
Nie daj Boze!

niebieski - 13 lipca 2006, 23:53:37 - *.telpol.net.pl
do Dyszel: Mam pare uwag do tego co napisałeś
ad pkt. 1 - Baraże są dobre - rywalizacja sportowa trwa do samego końca, to jest akurat dobry pomysłobijam sie
obijam sie
ad pkt. 2 - ja jestem za 4 grupami w III lidze, gdyż mniej grup oznacza dalsze wyjazdy dla tych zespołów a to się wiąże z dużymi kosztami. Jak chcemy zarżnąć te zespoły to prosze bardzo ... Ale czemu ma to służyć - nie wiem.
Kolejna sprawa - za co Wy chcecie karać zespół Kanii ??? Wg mnie działacze tego klubu wykazali się rozsądkiem !!! Zakończyli sezon, skalkulowali budżet, stwierdzili że na II ligę za mało i ogłosili to. Wg Was lepiej jest jak zespół rozpoczyna rozgrywki i po kilku meczach ledwo zipie pod względem sportowym jak i organizacyjnym i w przerwie zimowej zaczyna przębąkiwac o wycofaniu się z rozgrywek rozwalając cały terminarz i wprowadzając zamieszanie w tabeli ??
Do Radomiaka - mieliście szanse na boisku !!! nie wykorzystaliście jej to skończcie płakać - przegrywać tez trzeba umieć ...

UNIA - 13 lipca 2006, 23:54:12 - *.177.36.1
UNIA RZĄDZI, UNIA RADZI - UNIA sobie w II lidze poradzi :D

kibic Unii - 13 lipca 2006, 23:57:31 - *.177.36.1
Dla kibiców Radomiaka: nie mówcie, że Unia jest "wiochą" bo jest to piękne i jedno z najestetyczniejszych w Polsce miasteczek. Jesteśmy jedną z naprawde nielicznych drużyn, które wypracowały sobie awans na boisku a nie przy żadnych zielonych stolikach i po cierpliwym oczekawaniu!

arko - 14 lipca 2006, 0:02:24 - *.internetdsl.tpnet.pl
Super. Wioske zamienili na wioske...

Piastunka - 14 lipca 2006, 0:18:47 - *.internetdsl.tpnet.pl (*.234.115.33)
ja powiem tak:
sensownie (w końcu) postapil PZPN. Unii należał sie awans gdyz 3 lata pod rzad grali baraze wiec jednak jakis poziom (bliski lub równy 2 lidze prezentowali) . jak to mówia czasem trzeba miec szczescie a nie umiejetności i w sumie nie wiem czego im 3 razy brakowało ? do kibiców Radomiaka i innych którzy mówia że to wioska - dajmy piłke duzym miastom i nadal nie bedziemy miec sukcesów miedzynarodowych! nie liczy sie wielkosc miasta ani ilośc kibiców liczy sie poziom gry. nawet jeśli klub nie ma kibiców ale gra dobrze to NALEZY MU SIĘ WYZSZA LIGA! i Unia na tą lige zapracowała i jestem przekonany iz nie spadnie w najblizszym sezonie a na mecz w Gliwicach pójde z wielka przyjemnościa Unia to dobry i poukładany zespół
który na pewno zasłuzył na 2 lige bardziej niz Radomiak - cały sezon nie gracie za dobrze i teraz jak się zrobiło miejsce lamentujecie - jak to jest ? chcielibyscie fartem wejśc ? oj nie to zalezy od wyników a nie od farta i powiem wam tyle ze za rok wasz Radomiak ktorego tak kochacie bedzie nadal klubem 3 ligowym bo z waszym poziomem gry zasługujecie na to co do poziomu kibicowania (na meczach) moze macie 2 czy 1 lige ale za poziom reprezentowany (tutaj) to gracie w c klasie z amatorami. ja sie pytam kto dal dzieciakom dostep do internetu ? rodzice zmadrzejcie i ich odłączcie bo robia obciach waszemu miastu i klubowi (jesli jestescie kibicami)!!
jak czegos ludzie z radomia nie zrozumieli to trudno i tak nie zrozumieja wiec po co sie meczyc.
a do ludzi z Unii nie napinajcie sie awansem gdyz 2 liga to nie 3 czy izsze tu jest dziwna atmosferka i nikt ne jest pewny co do awansu czy spadku (wszystko się moze zdarzyc) więc mozecie zarówno dostawac baty (co napewno będzie się działo jesli chodzi o mecze z czołówka - jakakolwiek by była ) ale mozecie także wygrywac w meczach z pozostałymi druzynami które awansowały z 3 ligi tak czy siak zycze POWODZENIA

Mariusz - 14 lipca 2006, 0:37:25 - *.acn.waw.pl
Mnie to dziwi, ze takie 10000 miasteczko jak Janikowo prezentuje wyzszy poziom sportowy i organizacy niz np. Torun. Niech sie mierza z ta II liga jak ich na to stac.

fan - 14 lipca 2006, 0:44:03 - *.internetdsl.tpnet.pl
panowie co wy za głodne kawałki opowiadacie jakies heko radomiak i co jeszcze moze mławe zostawiacie.poczytajcie sobie regulamin!kania po prostu zrezygnowła z awansu a nie ze nie przystapiła do rozgrywek wiec w takim przypadku regulamin mówi ze awans uzyskuje 2 druzyna jesli ona rezygnuje to tzrecia i tak dalej wiec zaden drugoligowiec nie mogł zostac.tak jest w kazdej lidze od b klasy do 2 ligi.pozdrwiam zorientowanych anie szukajacych dziury w całym tu przynajmniej pzpn sie nie zbałznił i nie dał miejsca heko czy radomiakowi a postąpił zgodnie ze swoim regulaminem.pozdro

do fan - 14 lipca 2006, 0:55:37 - *.gprsbal.plusgsm.pl
nareszcie ktos normalny, jeste z Toba fan!

Vidi - 14 lipca 2006, 6:59:10 - *.internetdsl.tpnet.pl
Radomiak i Heko już miało szansę się utrzymac, lecz nie wykorzystało jej, więc wypad do III ligi. Moim zdaniem najrozsądniejsza decyzja.

lechorad - 14 lipca 2006, 7:19:50 - *.radwag.pl
Awans przy stole, ja taki awans pier....!!!!!!!!!

blekota - 14 lipca 2006, 8:01:44 - *.89-161.tel.tkb.net.pl
Radomiaczki, czego wy chcecie? Chcieliście grać w II lidze, to trza było się w niej utrzymać! Teraz tylko szukacie na siłę jak dostać się tam z powrotem lewymi drzwiami. Miejcie pretensje sami do siebie i kibicujcie swoim w III lidze.
Typowo PZPNowski typ myślenia... Jak Kostaryka pokona Ekwador, a my póxniej Kostarykę to awansujemy... Radomiaczki! skopalićie sprawę to teraz macie za swoje. Trzeba było grać, a nie teraz pyszczyć.
Ciekaw jestem ilu z was odwróci się od drużyny, bo to już tylko III liga.
Unii gratulujemy!

RKS - 14 lipca 2006, 8:01:58 - *.infoplus.com.pl
gadacie ze mielismy szanse awansowac na boisku i nie wykorzystalismy okazji????
topowiem wam ze baraze przegralismy przez machlojki. wszyscy widzieli jak sedzia nas wykartkowal i przez 30 minut biegal za naszym zawodnikiem zeby dac mu kartke ktora by go wykluczyla w rewanzu.w radomiu niepodyktowal ewidentnego karnego, itd itd. przegralismy baraze bo opole kupilo meczyki. i tyle. chocby dlatego nam sie nalezy bardziej ta II liga.
a pzpn to do kambodzy wyslac. wszystkich

adik - 14 lipca 2006, 8:10:05 - *.tkdami.net (*.139.52.94)
Odra jawnie miała kupiony baraz a dzis Unia weszła do 2 ligi i mamy bardzo interesujaca 2 lige poprostu w oe i 2 lidze jest wies i niema czym sie fascynowac ---- pzpn złodzieje!!!!!

paka - 14 lipca 2006, 8:24:37 - *.akademiki.uni.torun.pl
ja bylem w Janikowie z ciekawosci rok temu na meczu z Piastem i stadion byl pelny (4000),mecz dobry a przez caly kolejny sezon zamiast plakac nad przegranym barazem wciaz grali niezle a stadion wciaz mial minimum 2500 wiec poczekajcie co bedzie,jak ktos przegrywa zawsze jest mu w niesmak ale jesli by zostalo Heko bylo by gorzej,sprawdzcie ich frekwencje i blamaz z domniemanym chlaniem po meczach,Radom?jesli Radom to wtedy czemu nie Heko?itd itp,a w samym Janikowie mieszka niewiele ludzi ale z tego co mi si otarlo o uszy to byli z Inowroclawia nawet

xavi - 14 lipca 2006, 8:29:52 - *.177.36.1
heh piastunka unia wygrywała z takimi zespołami jak Lechia Jagielonia czy remisowała z Wisła Płock nie straszna nam zadna druzyna pozdro

kibic - 14 lipca 2006, 8:35:23 - *.internetdsl.tpnet.pl
powodzenia unia,

ktoś_nowy - 14 lipca 2006, 8:36:44 - *.chello.pl
Ciekawe czy jakby Unia Janikowo wygrała baraże z Polonią Bytom to czy po wycowanu sie Kani Gostyń do drugiel ligi wróciła by Polonia czy jakiś inny zespół...jak sądzicie???

xavi - 14 lipca 2006, 8:41:03 - *.177.36.1
do Rks heh 2 sezony temu jak gralismy z Piastem Gliwice to myslisz ze jak było u siebie wygralismy 2;1 a w gliwicach ten kontrowersyjny karny w 92 minucie pozdro

kamul - 14 lipca 2006, 9:04:29 - *.internetdsl.tpnet.pl
Ciekaw jestem o ile więcej pięniedzy dali od Heko

el - 14 lipca 2006, 9:07:01 - *.zarz.agh.edu.pl
Podobno jest przepis (bodaj UEFA), że należy chronić zespoły klasy wyższej. Na tej podstawie w zeszłym roku utrzymano SZCZAKOWIANKĘ. To miejsce powinien zająć zespół z II ligi, który odpadł w barażach a miał najwyższą pozycję.
Inna interpretacja świadczy o błędzie w zeszłym roku .....
Pan Michał L. pewnie znowu jest zdziwiony:-)

niebieski - 14 lipca 2006, 9:15:30 - *.telpol.net.pl
do RKS: A co powiesz o pozostałych meczach sezonu 2005/2006 też Was wiecznie sędzia przekręcał ? Skończ biadolić jaki to sędzia był zły bo kibic KAŻDEGO klubu może podać przykłady jak to ich czarna mafia próbowała przekręcić !!! Trzeba było zagrać na 100 % tak żeby sędzia nie miał szansy kombinować - Wy tego nie zrobiliści, więc skończcie płakać.

ligowy - 14 lipca 2006, 9:23:03 - *.veranet.pl
do becks:
widzę, że tak samo rozumujesz wszyscy dopatryują się wszędzie afer, a tymczasem takie rozwiązanie jest najbardziej rozsądne - nie zmienia on przesunięć między pozostałymi grupami ligowymi - Unia z Kanią po prostu zamieniają się miejscami - wszystkie wcześniejsze ustalenia pozostają bez zmian...
może z mojego punktu widzenia lepiej byłoby gdyby Heko się utrzymało, wtedy rezerwy Wisły pozostałyby w III lidze, ale wtedy dopiero rozpętała się awantura dlaczenie Heko, a nie Radomiak itp. itd.

cFk - 14 lipca 2006, 9:30:33 - *.tkdami.net (*.139.0.86)
Jednym słowem PZPN się popisał... Skoro Kania się wycofała, a Unia weszła do II ligi, to idąc dalej tym tropem trzeba by powtórzyć baraż i grałaby w nim z Ruchem Chorzów 3 drużyna...

premo - 14 lipca 2006, 9:41:09 - *.internetdsl.tpnet.pl
kolejny chłopiec di bicia :D

GreG75 - 14 lipca 2006, 9:43:05 - *.warszawa.cvx.ppp.tpnet.pl
gratulacje od polonii Bytom,pilkarsko to naprawde dobra ekipa.pozdro z piekar slaskich.

ziom - 14 lipca 2006, 10:20:29 - *.icpnet.pl
Gra Unia bo by musieli zmieniać terminarz dwóch grup
3 ligi a im sie nie chce

wałek - 14 lipca 2006, 10:26:51 - *.c160.msk.pl
Kolejny wałek pzpnu.
Co roku kombinują tak, żeby w II lidze grała ta drużyna, która im się podoba.
Jeśli w ubiegłym roku utrzymała się "spadająca drużyna z najwyższym miejscem w II lidze", to w tym roku powinno się utrzymać Heko, a w dalszej kolejności Radomiak.
PS. No i na dodatek kolejny w pizdu daleki wyjazd.

Damian76 - 14 lipca 2006, 10:31:00 - *.internetdsl.tpnet.pl
i to jest kolejna paranoja !!!
przeciez powinno się faworyzowac drużyny z lig wyzszych. Można ewnentualnie było pomyślec o barażu miedzy zainteresowanymi drużynami.
Z punktu widzenia regulaminu rozgrywek, oraz czytsej logiki i atrakcyjnosci medialnej druzyn jest to parodia.
Nie jestem kibicem żadnego z zainteresowanych klubów.

cixem - 14 lipca 2006, 10:49:28 - *.24.203.237
jest zapis w pzrepisach ze miejsce wycofanego zespolu zamuje najwyzej sklasyfikowana druzyna ze spadkowiczow. w takiej sytuacji jest Heko i to ono powinno byc w 2 lidze. widocznie dzialacze decydenci pzpn sami nie wiedza jakie maja przepisy. tak bylo rok temu kiedy dzieki temu ze katowice nie dostaly licencji utrzymala sie Szczakowianka a nie awansowal jakis 3ligowiec!! zreszta i tak pewnie wd zmieni ta decyzje

Karabin - 14 lipca 2006, 10:54:27 - *.os1.kn.pl (*.104.82.208)
panowie niema sie co klucic ... mamy nastepna wioske w 2 lidze i trzeba sie z tym pogodzic!! zyjmy nadzieja ze wioski spadna !! ŚW

Marian - 14 lipca 2006, 10:54:53 - *.za.digi.pl
Sama decyzja budzi wątpliwości, ale gratulujemy. Kibicom Piasta zwracam uwagę, że Unia Janikowo pierwsza złożyła Piastowi gratulacje z okazji jubileuszu 60-lecia i przysłała nam piękny puchar z dedykacją. Pomyślcie o tym, gdy znów się zabierzecie za obrażanie Janikowa. Ja ich i tak bede za to lubil i szanowal.

a Rdm - 14 lipca 2006, 10:56:55 - *.tkdami.net (*.139.51.34)
dobra decyzja juz zapadla wiec nie widze powodow zeby przezywac to i rozwazac pod kazdym wzgledem. do wszystkich kibicow RADOMIAKA koniec bezsensowanych rozwazan!!! III tez dla ludzi

kUBISZon - 14 lipca 2006, 11:01:07 - *.177.36.1
Unia najlepsza kania najgorsza

rks - 14 lipca 2006, 11:02:39 - *.139.57.69
z ta unia to jest tak ze ja jestem kibicem radomiaka i mowilem jeszcze dwa dni temu ze do 2 ligi wejdzie unia a dlaczego bo jak wiceprezesem w pzpn jest czlowiek z janikowa to o czym tu mowic po co regulaminy jak i tak wszystko jest zalatwiane w gabinetach prezesow a nie nitk nie pisze ze unia 3 razy grala w barazach i jej sie nalezy awans i jest slab skoro nie wygrala zadnego barazu ale boisko prawde powie pozdrawiam caly radom frever radomiak

RoPuCh - 14 lipca 2006, 11:07:53 - *.177.36.1
Przepraszam wszystkich których obraziłem w tych komentarzach ale robiłem to jak zaraz się dowiedzaiłem że unia weszła do II ligi i to był wpływ emocji. Przepraszam jeszcze raz!!!

Radomiak - 14 lipca 2006, 11:07:58 - *.internetdsl.tpnet.pl (*.168.1.17)
A i jedno: jeszcze bedziecie żałować że nas nie ma tu.Bo RADOMIAK to marka kibicowska,jedni z najwierniejszych w Polsce.

el - 14 lipca 2006, 11:10:41 - *.zarz.agh.edu.pl
Ale tu nie chodzi o to że Unia będzie w II lidze. Tylko o to że PZPN który PROMUJE bałagan w lidze (przypominam Zawiszę i Hydrozagadkę z ubiegłego sezonu czy Pogoń Ptak Piotrków lub kuriozum KSZO z Ceramiką, gdy KSZO zostało wycofane w połowie sezonu, przejęło Ceramikę i grało jako KSZO) nie potrafi INTELEKTUALNIE stworzyć innych przepisów niż WIDZI-MISIE. Jeśli w każdym sezonie mamy takie jajka - to może trzeba napisać stosowny regulamin i podać go do publicznej wiadomości.

Bojar - 14 lipca 2006, 11:20:36 - *.bsk.vectranet.pl (*.1.196.236)
Szkoda że nie
Jestem kibicem Jagi ale żałuję że to nie Radomiak będzie w 2 lidze a Unia.

tom - 14 lipca 2006, 11:22:28 - *.chello.pl
Nie rozumiem tych żałości niektórych kibiców Radomiaka. Za co wam się należy 2 liga, za frekwencję tylko wtedy gdy były ważne mecze i się mobilizowaliście, bo jak wasz klub przegrywał w tej rundzie mecz za meczem to frekwencja była malutka a jak przyszła szansa na baraże i bilety po 5 zł to w każdym większym mieście byłaby mobilizacja. Po drugie co w tej 2 lidze graliście kolejny sezon to baraż o utrzymanie. Trzeba było utrzymac się,bo to wstyd klub który znajdował się po rundzie jesiennej na 8 miejscu spuścic do 3 ligi. Tak więc dajcie szanse innym a nie stale oskarżac Odrę że was przekręciła czy Janikowo że wiocha.

AMICA_FAN - 14 lipca 2006, 11:27:52 - *.internetdsl.tpnet.pl
Do el
Też tak myśle. Podobnie było z Amiką Wronki! Poznań to większe miasto ale jak się nie umieją gospodzarzyć to to jest ich problem!!!! Szkoda, że musieli się uciekać do takiego cwaniactwa I jak wierzyciele Lecha dostaną swoje pieniądze? Może kuchenki spłacą?????

Carolus - 14 lipca 2006, 11:29:28 - *.acn.waw.pl
Dokladnie tak.PZPN robi na wlasne zyczenie coraz wiekszy balagan, stosujac co roku inne przepisy i zasady. Skoro rok temu utrzymalo Szczkse, to w tym roku powinno to byc HEKO, a jesli nie zglosiloby checi ,to RADOMIAK. Kibice Unii pisza, ze Radomiak przegral baraze, wiec wynocha do III ligi. Ja sie pytam: A Wy wygraliscie?????? No wiec wynocha do III ligi ,gdzie Wasze miejsce, a nie zalatwiac sobie przy zielonym stoliku niezasluzona II lige, tylko dlatego ,ze sie ma czlowieka w zarzadzie PZPN. Licze, ze kontrola w Zwiazku doprowadzi do prawdziwej rewolucji, a sprawa sedziow zatoczy jeszcze wieksze kola i skonczy sie to wtedy degradacja takich klubow jak Odra Opole, czy Janikowo. Pozyjemy ,zobaczymy. Dluzej PZPN nie moze robic ,co mu sie zywnie podoba. Sciskam kciuki za prokurature - oby tam pracowali sami kibice pokrzywdzonych kiedykolwiek klubow. Wtedy dogryza sie wszystkiego.

Unia - 14 lipca 2006, 11:35:39 - *.177.36.1
2 liga 2 liga MLKS!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Piastunka - 14 lipca 2006, 11:44:29 - *.internetdsl.tpnet.pl (*.234.115.33, 84.234.115.2)
a ja mam teraz takie małe pytanie : w sumie kilka pytań :P
1. w zeszłym roku licencje dostała szczakowianka gdyz licencji na 2 lige nie dostał GKS katowice (spadkowicz z 1 ligi) wiec w lidze została najwyzej sklasyfikowana druzyna poprzedniego sezonu (ktora nie wywalczyła pozostania w barazach) i ta druzyna była szczakowianka
2. w tym roku awansowali Unie Janikowo gdyz kania wycofala sie z rozgrywek ale oba kluby były (sa) 3 ligowe
wiec nie macie co porównywac obu sytuacji gdyz Szczakowianka dostała licencje za wycofanie sie spadkowicza a Unia za wycofanie sie druzyny awansujacej !! troche logiki i myslenia i byście do tego doszli.
Do xavi niestety nie sledze dokonań wszystkich druzyn (bo nie jestem w stanie) jesli jest jak mówisz to Bedzie dobrze :0 czego wam zycze - PIŁKA NOZNA DLA DOBRYCH DRUZYN A NIE DLA KIBICÓW CZY DZIAŁACZY . (głupio brzmi ale ma sens)
Piszecie tu o kupinych meczach - ludzie podam na przykładzie mojej druzyny Piasta Gliwice (jakby ktos nie wiedział) wiele razy widziałem jak sędzia gwizdal dla druzyny przeciwnej tak ze sie w głowie nie miesci (i po meczu prosił o eskorte policji do granic województwa) ale Piast w większosci przypadków stawał na wysokosci zadania i potrafił przejsc niechetnego sedziego umiejetnosciami i wola walki (nawet jak gole nie były uznane). strzelali i wieloktornie mecz gwizdany dla przeciwnika był NASZ. wiec nie piszccei ze się uwzięli moze druzyna sobie odpusciła ? może brakło im umiejetnosci ? jest tyle mozliwosci ale najłatwiej wybrac sprzedany / kupionby mecz. winy najpierw szukajmy u siebie a pózniej u innych.
pozdrawiam
GRATULUJE UNII I CZEKAM NA MECZ W GLIWICACH

el - 14 lipca 2006, 11:45:52 - *.zarz.agh.edu.pl
do fana Amiki
Sorki zapomniałem o idiotyżmie z Amicą i Lechem....
To też dowód na INTELIGENCJE centrali PZPN. W lidze został Lech - mimo, że licencje dostała AMIKA.
Panie Listkiewicz gdzie tu GRAM logiki.
Być może warto EGZEKWOWAC przepis mówiący, że w przypadku połączenia zepoły grają w niższej lidze?
A może wprowadzić KARĘ za fuzje - jeśli fuzja nie zostanie zgłoszona ROK WCZEŚNIEJ - TO MINUS 10 PKTÓW?

KS - 14 lipca 2006, 11:57:40 - *.internetdsl.tpnet.pl
jak degradowali GKS Katowice to w jej miejsce wskoczyła Szczaksa,czemu i tak nie było w tym przypadku?

RKS1910 - 14 lipca 2006, 12:09:27 - *.polkomtel.com.pl
Chłopaki na układy nie da rady. Odra i Unia miały poprostu swoich ludzi w tym "państwie w państwie" jakim jest PZPN. Listkiewicz baranie do dymisji i wszyskie te pajace razem z nim. A poza tym jak ma być dobrze w polskiej piłce skoro parę dni temu przypadkiem trafiłem u nas w Radomiu na gościa koło 80 -tki który jest w zarządzie PZPN i ledwo co długopisem pisze. Jak tacy ludzie rządzą polską piłką to ja wysiadam z tego pociągu i wali mnie ten cały interes. A znając życie to jak zajmiemy 1 miejsce w naszej III lidze to i tak nie awansujemy bo PZPN coś nowego wymyśli. Leśne dziadki na wysypisko z nimi. Pzdr dla Wszystkich NORMALNYCH Precz Z UKŁADOWICZAMI!!!!!!!!!!!!!!!

ZLubin - 14 lipca 2006, 12:11:28 - *.internetdsl.tpnet.pl (*.168.3.20)
Spoko, rok mogą pograć, potem spadną.

teleri - 14 lipca 2006, 12:19:16 - *.177.36.1
Faworyzować kluby z wyższych lig?tam przekretów nie było?nigdy?.Bredzić każdy może jeden lepiej
drugi gorzej:P

nelson - 14 lipca 2006, 12:34:16 - *.42.52.234
a wedlug mnie takie sytuacje niepowinny sie wogole zdarzac.druzyna awansuje a potem wycofuje sie z rozgrywek.lesne ludki powinny cos zmienic w III lidze.moze 2 grupy i centralizacja rozgrywek.bo to juz sie jaja robia.za rok awansuja znowu 3 wioski i zrezygnuja przed startem ligi albo w trakcie.paranoja!!!!!pilka nozna dla kibicow nie dla wioskowych klubow!!!

wieprz - 14 lipca 2006, 12:40:57 - *.139.53.215
Radomiak powinien grać w II lidze kosztem odry opole za przekupstwo sędziów (ryżka i żyro)

Zumpa - 14 lipca 2006, 12:42:08 - *.205.75.98
A wszystko i tak zweryfikuje tabela na koniec sezonu! Powodzenia życzę wszystkim klubom, i tym z wiosek i tym z miast! Pozdro

freriks - 14 lipca 2006, 12:43:31 - *.toya.net.pl
Do fanów Radomiaka: po kwietniowym meczu z Widzewem, który udało wam się zremisować dzięki pomocy sędziego i jegli licznym pomyłkom, kuriozalnym błędom naszego bramkarza i niesamowitemu zbiegowi okoliczności napisałem, że grając w 11 na 10 rozpaczliwie broniliście się, kurczowo trzymając się pola karnego, a jedyne zagrożenie dla Widzewa stworzyliście z wolnych Brzyskiego. Napisałem też, że miejsce drużyny, która w takiej sytuacji broni się jest w III lidze i jak widać miałem rację. Szczakowianka też przez ponad pół meczu grała z nami z przewagą jednego zawodnika, też się broniła i też spadła o klasę niżej. A wasze argumenty o tym, że rok temu Szczakowianka dostała w prezencie II ligę - to byłem kosztem zespołu z wyższej ligi, czyli GKS-u Katowice, który spadł z I ligi, a na grę w II nie dostał licencji. Dla mnie sytuacja jest klarowna - w obu przypadkach zespół z klasy niżej zastąpił zespoł z klasy wyżej (bo Kania była już II-ligowcem). Tak więc radzę wam spojrzeć na siebie i swój poziom sportowy, pomyślcie też meczu ze składem z zawodnikami na miarę I ligi (Brzyski) lub grającyh kiedyś w niej (Szwed, Kacprzak, Kalu) spadliście do III.

Sparta B-c - 14 lipca 2006, 12:49:27 - *.eltronik.net.pl
Jestem kibicem Sparty Brodnica ale jestem zadowolony z awansu Unii do 2 ligi.3 razy nie mieli szcześcia w barażach chodź należało im się.Szacunek dla Unii!!!Sercem jednak jestem za Spartą i jej będę kibicował.Pozdro!!!

wieprz - 14 lipca 2006, 12:49:29 - *.139.53.215
To co się działo w barażu to istny kaberet sędzia żyro nie podyktował dla RADOMIAKA dwóch karnych, nawet delegat na ten mecz stwierdził iż karne się nam nalezały.

z Rdm - 14 lipca 2006, 13:01:08 - *.tkdami.net (*.139.51.34)
no i co dalej bedziesz nad tym rozpaczal caly czas, a moze gdyby pseudopilkarze typu Kalu i ten bulgar nawet nie chce mi sie pisac potrafili trafic w bramke to bysmy nie musieli przezywac. takze mozesz miec pretensje do pilkarzy, na co liczyles ze pzpn nagle podaruje nam II lige za zaslugi dla podnoszenia frekwencji. z mojej strony to osatni wpis bo nie mam zamiaru przezywac kto co i jak i innych tez o to prosze.

Dyszel - 14 lipca 2006, 13:06:32 - *.51.180.46
do niebieski:
Baraże moim zdaniem są niedobrym rozwiązaniem w realiach polskich bo niestety wiele afer juz przerabianych było, pozatym ja uważam, że 2 mecze nie mogą decydować na końcu sezonu o dalszym losie drużyny! Zespoły mają grać cały sezon i na podstawie przekroju z całego sezonu powinny być degradowane. Może się zdarzyć, że jakaś drużyna cały sezon będzie ponad kreską spadkową po czym przegrywa ostatnią kolejke i ląduje w barażach i spada(jest to możliwe chociaż mało prawdopodobne). Sprawiedliwie? Chyba nie.
2) Za co karać Kanie? Za brak profesjonalizmu, bo uważam że drużyna w III lidze powinna być własnie profesjonalna. A 2 grupy III ligi wlasnie rozwiązują taki problem - nie masz pieniędzy na III lige to występuj w niższej klasie na któtą cie stać. Kania nie ma kasy na II ligę a mimo to awans wywalczyła - to ja nie rozumie - czy zarząd klubu zakłąda tam sobie jakieś cele przed sezonem? Jak motywują piłkarzy do rozgrywek przed sezonem? No mi się wydaje,że jednak powinno się określać (zarząd) cele dla zawodników. Dlatego 2 grupy w III lidze. Tylko do profesjonalnych klubów, nie dla amatorów.

ArieL - 14 lipca 2006, 13:13:42 - *.espol.com.pl
A mowiłem ze Awansuje UNia a nie Heko Tylko nikt mnie nie słuchal Sie na przepisach nioe znacie :P

terminato - 14 lipca 2006, 13:21:44 - *.139.55.150
unia janikowo daje prezesowi listkiewiczowi kase zeby grała w drugiej lidze jest!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

wid - 14 lipca 2006, 13:32:08 - *.gliwice.sdi.tpnet.pl
Jesli w meczu z Piastem karny byl 92min. to chyba nie był to mecz z Piastem Gliwice;)
Natomiast co do kibiców Radomiaka - zawsze chlopaki biadolicie, wiecznie Radomiak udupiany - zalosne!!

RKS1910 - 14 lipca 2006, 13:36:39 - *.polkomtel.com.pl
Skoro wszędzie są takie napinki i z kazdej strony lecą bluzgi to dlaczego nie sprawdzic tej sprawy i tych dwóch sędziów wziąść pod lupę czyli Żtyo i Ryżka. Przecież nic by sdie nikomu nie stało. A mozę jednak komus by się coś stało. Ktoś naprawdę mógłby sie tym zainyteresować bo będąc na meczu z moją dziewczyną ona jako laik stwierdziła że mecz Radomiaka z Odra był jakis lewy a sędzia wyprawiał cuda takie że głowa mała. SPRAWDZMY TO PRZECIEZ TO NIC TAKIEGO.

bytomianin - 14 lipca 2006, 13:38:11 - *.25.181.65
pomijając powyższe komentarze, to jakiś dziwny zbieg okoliczności,że drużyna która gra z polonią w barażach potem się utrzymuje lub uzyskuje awans do II ligi(szczakowianka i janikowo). niestety kolejne drużyny już nie będą nogły liczyć na takie zrządzenie losu w nadchodzącym sezonie bo polonia mam nadzieje utrzyma się już bez baraży. widziałem janikowo na żywo i uważam że należał im się awans. pozdro dla normalnych

xxxx - 14 lipca 2006, 13:39:35 - *.220.100.2
a co to jest unia janikowo???

ggg - 14 lipca 2006, 14:03:27 - *.tkdami.net (*.139.40.184)
Janikowo-Wieś spiewa i tańczy-szkoda mówić...

Myrek - 14 lipca 2006, 14:08:30 - *.internetdsl.tpnet.pl
moim zdaniem to szczakowa powina wejsc spowrotem do II ligi a Ruch Radzionków powrocic na trzecio-ligowy front...
Pozdro

KSZOk - 14 lipca 2006, 14:11:26 - *.telkonet.pl (*.5.2.103)
Moje zdanie jest takie, jeśli drużyna III ligowa przegrywa baraż z druzyna II ligową to znaczy ze sie nie nadaje zeby sie znajdowac w II lidze no bo po co zbedny balast. moim zdaniem jak juz tu ktos napisal najsprawiedliwsze rozwiązanie by było skrócenie ligi do 17 zespołów,a nie dawac kredyt zaufania bo było od razu jasne po tym jak sie wycofała Kania ze bedą problemy i to ogromne, no i prosze! A "kibice" Radomiaka tez nie powinni mieć pretensji ze to nie ich druzyna nie weszla tylko Unia, bo przeciez przez całą runde wiosenną nie pokazali nic i baraże... ONLY KSZO! pzdr Arka Lech ZKS Stal S.!!

xavi - 14 lipca 2006, 14:23:35 - *.177.36.1
KSZOK baranie a jak 2-ligowiec przegrywa z 3-ligowcem to wogole nie powinna wejsc co wy tak wrogo nastawieni na unie dajcie jej szanse a pokazemy wam w sezonie na co nas stac nie jednej druzynie napsujemy nerwy pozdrawiam piastunka a ciebie pozdrawiam słonko mam nadzieje ze wypijemy piwko w janikowie

freriks - 14 lipca 2006, 14:44:28 - *.toya.net.pl
wieprz - przestań marudzić o błędach sędziego, tak najłatwiej. Pomyłki sedziowskie były, są i będą. Ja też mogłem napisać, że w meczu Widzew - Radomiak sędzia zbyt pochopnie usunął z boiska naszego zawodnika, wszystkie sytuacje i starcia interpretował błędnie na waszą korzyść, nie zauwazył że przy karnym w momencie oddawania strzału wasz bramkarz stał 2 metry przed linią bramkową, nie podyktował dla nas jeszcze jednego karnego i w ogóle mocno wam sprzyjał... Byliście słabi i tyle - co innego można powiedzieć o drużynie, która grając w 11 na 10 nie wyczuwa szansy na zwycięstwo, tylko rozpaczliwie się broni, a potem przegrywa baraż z III ligowcem?

Mieszko - 14 lipca 2006, 14:45:36 - *.160.158.136
Do oponentów tej decyzji!!! Nie wiem czy UNIA coś kupiła, czy nie? Wiem, że w tej samej grupie była druga. Wiem, że RADOMIAK mógł wygrać II lige na boisku...Nie wygrał! Pretensje do Pana Boga.A niby z jaiego powodu ma być RADOMIAK, może jakieś konkrety!!!

woocash - 14 lipca 2006, 14:48:28 - *.telkonet.pl (*.5.2.126)
ej xavi my nie jestesmy wrogo nastawienie do Uni niech sobie bidulka gra moze zreszcie cos wniesie jakos ciekawe gre...
powodzenia zyczymy i czekamy na was w Ostrowcu oczywiscie na kibicow !
TYLKO KSZO OSTROWIEC
Wojownikow jesr TRZECH KSZO ARECZKA LECH !!
pozdro KSZOk ^^

kamyk - 14 lipca 2006, 14:51:59 - *.tkdami.net (*.16.9.63)
do mieszka ahocby z tego samego powodu co rok temu szczakowianka :P a swoja droga to unia tesz mogła wygrac na boisku ...

woocash - 14 lipca 2006, 14:52:23 - *.telkonet.pl (*.5.2.126)
Radomiak to niech sie zajmie swoimi tirowkami na drodze do Radomia a nie pilka nozna....bo to jak widac im nie wychodzi....
Mieli swoje 5min mogli sie spokojnie utrzmac ale grajac tak jak w meczach barazowych to lepiej niech spada i niech sie nie pluje bo wina nie pzpn tylko druzyny...choc pzpn tez nie jest swiety no ale w tej sprawie dobrze postapil.
TYLKO KSZO !!

becks - 14 lipca 2006, 15:19:17 - *.gprspla.plusgsm.pl
Wy sie tak smiejecie z Unii, ale mam nadzie je udowodnimy wam ze nie jestesmy wisoeczka, ktora po sezonnie spada z hukiem z ligi.
Mysle ze nie jest przypadkiem ze ta druzyna 3 razy grala w barazach. Nie sprostala takim druzyna jak KSZO, Piast i Polonia... Ci ktorzy byli na tych meczach jesli sa obiektywni potwierdza ze pilkarsko nie odstawalismy od nich. A organizacyjnie bylismy najlepszym 3 ligowcem nie mam na mysli tu tylko gr. II ale wszystkich...
Mamy pozadnych sponsorow (Ciech, PoloMarket, i najprawdopodopodobniej od tego sezonu Sanplast) swoje daje takze miasto. Wszystko zweryfikuje boisko i obiecuje ze nie jednej klasowej druzynie napsujemy krwi!!!
Pozdro...

sakus - 14 lipca 2006, 16:12:47 - *.internetdsl.tpnet.pl (*.0.1.116)
a ja bylem w tym roku na barzacj z Polonia w Janikowe i musze powiedziec ze jest to bardzo fajne miasteczko gdzie po frekwencji widac ze zyje sie tam pilką.Janikowo to nie Czermno

wieprz - 14 lipca 2006, 16:17:37 - *.139.53.215
tylko Radomiak, kszo w tym sezonie spada do III

fan - 14 lipca 2006, 16:23:30 - *.internetdsl.tpnet.pl
widze ze tu niektórzy wchodza pisza dyrdymały i wychodza czytajcie uwaznie co ktos pisze a nie ciagle te same pytania wyjasniam jeszcze raz dla wszystkich ciezko myslacych
1.w tamtym roku wycofała sie druzyna 2-ligowa i dlatego w 2 lidze została druzyna szcakowianki która zajela najwyzsze miejsce z tych co spadli
2.teraz awansowła unia bo kania gostyn zrezygnowała z awansu wiec w takim razie awans uzyskuje 2 druzyna jeszeli by unia awansowała w barazach to pewnie awansowła by 3 druzyna w tabeli
3. co do kupowanych sprzedawanych meczy to wszyscy mowia tylko jakos nikt nikogo nie złapała poczekajcie jak złapia to bedziecie marudzic wtedy a teraz nie macie dowodów to siedzcie cicho a sedziowei najzwyczajniej w swiecei moga byc po prostu słabi i dlatego tak gwizdza a nie ze sprzedali
4. a co wam szkodzi ze wioski graja w 2 czy 1 lidze jak maja kase graja dobrze to niech walcza a nie od razu bysta ich wyrzucali jak tak narzekacie to płacie za bilety na meczach waszych druzyn z duzych miast a nie pozniej goscie z klubów sie zala ze na meczu było 5 tys ludzi a przez płot wszedł 1000 ładnie to tak okradac własny klub jak dla mnie to moga grac same wioski byle prezentowały jakis poziom w pucharach i reprezentacja grała w ms a nie z wielkiego miasta wielki klub lech( gra na licencji amiki ale zmienił nazwe na KKs lech poznan)zbłaznił sie z jakims mołdawskim klubem wstyd straszny
Pozdrowienia dla myslacych miłych wakacji

kibic - 14 lipca 2006, 16:42:00 - *.walbrzych.dialog.net.pl
proponuje nowy podzial ligowy: pierwsza liga - 14 drużyn, druga liga - liga wojewódzka - 16 grup okręgowych po 14 drużyn, awans zwycięzcy do baraży 4 grupy po 4 drużyny, spadek z pierwszej ligi 4 drużyny. Nie przystąpienie do baraży zwycięzcy premiuje następny klub do walki o I lige

pawel z by - 14 lipca 2006, 17:05:12 - *.chello.pl
Czy ktos wie moze kiedy zostana rozlosowane pary pucharu polski?

niebieski - 14 lipca 2006, 17:41:03 - *.telpol.net.pl
do Dyszel
ad baraże A co jest w nich niesprawidiwe ?? Poza tym mylisz się, że to dwa mecze decydują o losie druzyny !!! Decyduje cały sezon !!! Jak ktoś jest dobry to w barażach się nie znajdzie, a dzięki barażom jest więcej druzyn grających o coś, bo nikt nie powie np w II lidze ze 2 awansuja a 10 ostatnich spada, bo tak ma być żeby nie było grających o pietruszkę. Dzięki barażom jest więcej druzyn grających o coś. Ty mówisz, że ktoś może dzieki nim spaść, inny powie że dzieki barażom się uratował, jeszcze inny że w barażach wywalczył awans - trzeba patrzeć szerzej. Bo awans czy spadek to nie jest kwestia tylko dwóch meczy ale całego sezonu !!! Czy dzięki braku baraży znikną afery ??? NIE !!! Jedyne co się zmieni to to że wcześnij zaczną się kolejki cudów (niestety) ... A co to za róznica czy kreska wyznacza baraże czy bezpośredni spadek ??? Znalazł sie pod kreską i tyle ... Czy jak ktoś był przez cała rundę na czele tabeli, tytuł mistrzowski przegrał w ostatniej kolejce to znaczy, że aby było sprawiedliwie to on ma być mistrzem ???
ad 2 Wg mnie działacze Kanii zachowali się super, skalkulowali budżet na przyszły sezon i sami przyznali się że nie dadzą rady. Chwała im za to, że nie ockneli się w połowie rundy i wycofali zespół z rozgrywek. I za to chcesz ich karać ?? To absurd, bo dzięki temu nikt się do tego nie przyzna tylko bedzie startował w rozgrywkach a wycofa sie juz w trakcie rozwalając cały terminarz. Co do profesjonalizmu w polskiej piłce - na to jeszcze sporo poczekamy ...

LISTEK - 14 lipca 2006, 17:48:19 - *.internetdsl.tpnet.pl
SKANDAL to co PZPN wyprawia to jakas kpina jak mozna było dać Unii miejsce w 2 lidze bez zadnego barazu np z Heko które zajeło najwyzsze miejsce z druzyn które musialy grac baraż!!!!PRZEKUPSTWO I KOLESIOSTWO!!!T o predzej powinni zostawic Heko Albo Radomiaka a nie Unie teraz wszystkie druzyny z 2 miejsc w III Lidze powinny sie domagac gry w 2 lidze.Co to ma być skanal za skandalem

DoListka - 14 lipca 2006, 18:15:22 - *.177.36.1
Czy ty nie zrozumiesz tego ze w II lidze musi wystepowac jakas druzy z II gr. III ligi!!!!!!!!!! Ale ty jestes niekumaty jakby za Kanie weszlo Heko albo Radomiak to by wyszlo na to ze z II gr. nie awansowal nikt to by byl dopiero skandal!!! To po co tam by byly rozgrywane mecze??????????????????????

larry - 14 lipca 2006, 18:19:28 - *.internetdsl.tpnet.pl
Panowie za roczek w gostyniu 2liga ,lepsze finanse , zmodernizowany stadion i najlepsi kibice !!!!!! Kania - Lech na zawsze !

UNITA - 14 lipca 2006, 18:35:39 - *.internetdsl.tpnet.pl
witam przedstawicieli wiosek Gl iwice. G dań sk, O pole, Wrocła w. My wiochmeni z Janikowa dopiero Wam pokażemy jak sie gra w piłe i jaki stadion mamy w naszej wiosce. Juz mozecie sie dziwić, a 29 lipca zobaczycie kto rządzi w II lidze UNIA JANIKOWO. NA kolana, proście o nikłe porażki. UNIA

wiking - 14 lipca 2006, 19:22:49 - *.24.202.104
A czy Unię Janikowo będzie stać na grę chociaz przez jeden sezon w II lidze. oby się nie okazało że w połowie sezonu trzeba robić zamieszanie z powodu wycofania się zespołu. Powinno spaść mniej zespołów z II a nie uzupełniać braki niższą klasą.Radomiak wyraża chęć gry w II lidz tylko po co -dostarczać punktów przecież ta drużyna nie poradziła sobie na tym szczeblu rozgrywek.

dajw - 14 lipca 2006, 19:44:31 - *.internetdsl.tpnet.pl
Ogarnijcie się wszyscy "miastowi", którzy z pogardą patrzą na "wioskę" która zwie się Janikowo. Miarą dobrego futbolu nie jest ilość mieszkańców w grodzie, ale to, co drużyna reprezentuje na boisku i jakich ma kibiców. A te rzeczy nie są zarezerwowane jedynie dla tych największych.

brawo - 14 lipca 2006, 20:16:51 - *.chello.pl
rozsadna decyzja pzpn-u
1 mecz z unia - lechia bedzie sie dizalo oj bedzie ;]
bedziemy chcieli sie zemscic za porazki w 3 lidze ;]
niektore komentarzy zagorzalych 15 latkow mnie dobijaja ...
Cichy - 13 lipca 2006, 22:08:58 - host-87-101-31-154.proxnet.pl
nie nazywaj gliwic wsia :] bo po 1 z nami baraz przegraliscie po 2 nasi kibice przegonili waszych z waszego stadionu jeszcze wasze flagi wisialy u nas :D a po 3 nasze miasto jest z 10x wieksze :D
zapraszamy do gdanska ... zobaczymy co z wami bedzie ... mieszczuchy ...
LECHIA & UNIA !!

19R10 - 14 lipca 2006, 20:20:49 - *.29.207.13
kolejna wies w 2 lidze

pankol_Chi - 14 lipca 2006, 20:43:26 - *.dsl.chcgil.sbcglobal.net
barwo Unia barwo narescie upragniona II liga i to nam sie nalezy ten awans, a jezeli chodzi o kanie to poprostu sie przeliczyli tylko szkoda ze tego wczesniej nie wiedzieli i nie bylo by tyle zamieszania i problemow. bardzo sie ciesze z tego ze to wlasnie my jestesmy w II lidze tylko szkoda ze niemoge razem z Wami jezdzic na mecze ale i tak jestem z Wami pozdro dla pilkarzy i wszytskich znajomych z Janikowa !!!!!!!!!!!! Pankol( bartek ) II liga II liga Mlks

pankol_Chi - 14 lipca 2006, 20:46:11 - *.dsl.chcgil.sbcglobal.net
a pisze teraz do tych co Janikowo nazwali wsiam. jeszcze zobaczycie co ta "Wies" potrafi czeresniaki z miasta !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! II liga II liga Mlks

lechorad - 14 lipca 2006, 20:59:09 - *.139.51.169
Jestem z Radomia i wiecie co , dajcie juz wszyscy spokoj z ta II liga, pokazmy na co nas stac na boisku i natrybunach. Pozdrowienia dl tych ktorzy sie nie odwróca w III lidze. Awans przy stole , ja taki awans pier.... Jesli ktos chce przykładac lape do tego co robi PZPN to niech to robi ja wole chodzic na III lige niz negocjowac i prosic tej bandy o awans do II ligi. Radomiak to kibice wiec nie napinac sie tu tylko na trybunach. moze po tyum sezonie . Lac na glowy tym z PZPN. Wale lige za stolikiem.
Pozdro dla tych którzy sa na kazdym meczu.

PZPN parta - 14 lipca 2006, 21:14:10 - *.elblag.dialog.net.pl
unia jestjedna,trzecio ligowa !!!

Paweł - 14 lipca 2006, 21:18:12 - *.internetdsl.tpnet.pl
Gratulacje dla piłkarzy UNII J i asystenta trenera "Poldka" Artura Polechojko od kumpla z SOKOLA NISKO Pawła W /bramkarza/ Kiedyś mieliśmy fajną drużynę, trochę mieszaliśmy w 4-lidze, super się przy tym bawiliśmy piłką nożną.Życzę powodzenia w 2-lidze, może się spotkamy na meczu ze Stalą Stalowa Wola.

wieprz - 14 lipca 2006, 22:04:19 - *.139.53.215
Zgadzam się z lechoradem, Radomiak w przyszłym sezonie wróci do II ligi

lopi - 14 lipca 2006, 22:15:24 - *.internetdsl.tpnet.pl
brawo unia hahahahahah
ele dzieki wam utrzyma sie chemik dzię ziomki

b4z - 14 lipca 2006, 22:21:12 - *.nest.gliwice.pl
Unia dostala miejsce w 2 lidze dlatego aby nie robic zbednego zamieszania z awansami i spadkami w 3 lidze
to tyle..
ps. jak dla mnie glowny kandydat do spadku z przesionka ekstraklasy ;)
pozdrowienia od wieśniaka Gliwic..

b4z - 14 lipca 2006, 22:22:17 - *.nest.gliwice.pl
* z Gliwic

kichu - 14 lipca 2006, 22:29:27 - *.50.241.2
mysle ,że wybór jest słuszny
nie jestem ani za unią ani przeciw
ale taki "wielki" kluby jak te radomiak nie
potrafił się utrzymać w II lidze to po co
się teraz o ta ligę upomina?
widac jestescie zasłabi !!!
pozdro

GKS Jastrz - 14 lipca 2006, 23:03:25 - *.internetdsl.tpnet.pl (*.234.10.134)
jeszcze tylko Miedź Legnica nie dostanie licencji i powitacie GKS Jastrzębie w 2 lidze...

stary kibi - 15 lipca 2006, 8:50:59 - *.chello.pl
W ubiegłym sezonie po ukaraniu GKS w II lidze pozostała Szczakowianka. PZPN tłumaczył to regulaminem,że szczakowianka zajęła najwyższe miejsce spośród zespołow przóre przegrały w barazach Czy w tym roku zienił sie REGULAMIN ROZGRYWEK ?????????????????????????????????
POra juz wywalić listka ze związku i dożywotnio zakazac mu zajmowania sie polską piłka,
Włosi potrafią byc konsekwentni a my nie.
W wywiadzie którego listek udzieli powie zapewne że on nie zna sprawy bo tym się zajmował wydział ligi albo inny .Po co taki prezes PZPN

HahahaDoBr - 15 lipca 2006, 9:21:30 - *.177.36.1
Tej kolego kto ci bajek nawciskal ze ci wasi na barazach przegnalo nasych kibicow??????????SZOK!!! Trzeba byo byc na barazu i widziec jak wasi uciekaja!!!

Fan UNIA J - 15 lipca 2006, 10:35:11 - *.nat.ino.tvknet.pl (unknown)
UNIA najlepsza !!!!! Unia Unia Unia Unia Unia
MLKS MLKS MLKS MLKS MLKS !!!!!!
UNIA MISTRZEM !!!!!

Sparta Bca - 15 lipca 2006, 15:56:08 - *.eltronik.net.pl
Tylko Sparta Brodnica!!!3 Liga 3 Liga nasz KS!!!

lipiec - 15 lipca 2006, 17:02:13 - *.icpnet.pl
Jak nie drzwiami, to oknem... Zobaczymy, jak podziała na nich presja. Do tej pory 3 razy dwumecz o stawkę - 3 razy porażka. Weszliby od razu, ale mecz z Mieszkiem Gniezno przej...1:4. I Gostyń miał krótki sen o II lidze. Niech gryzą trawe, to 8-10 w zasięgu.

pepe - 15 lipca 2006, 20:12:38 - *.nat.ino.tvknet.pl (unknown)
@2 liga 2 liga w Janikowie MLKS MLKS heja heja MLKS !!!

Blitz - 15 lipca 2006, 20:14:00 - *.ostrowiec.pl (*.168.2.226)
Ja tam uważam że na miejsce tego "miasteczka" powinien wejśc radomiak, albo chociaż rozegrany mecz miedzy tymi drużynami aby sprawdzic kto sie lepiej nada. A to że drużyna gra kótryś raz z kolei w barazach i przegrywa uświadamia nas że przez te 3 lata nic sie w klubie nie zminiło i tak jak w pierwszym tak i w ostatnim sezonie nie byli gotowi na II lige. Według mnie to radom powinien grac wdrugiej . mimo że sie nie lubimy ale tak mi podpowiada zdrowy rozsądek. A któryś tam napisał że kszo do III ligi spadnie. Szczeże?
Ta liga to jeden wielki przekret dla mnie to możemy grać w $ a i tak będe im kibicował. Bo nie wazna jest liga wazna jest drużyna i kibice. A ta cała unia ilu ma kibiców na stadionie( chodzi mi ogułem) 50-100 w porywach jak nic innego sie w wiosce nie dzieje pewnie 1000. Ale cuż juz Heko udowodniło jak sie na II lige nadaje. Wszystko wyjdzie na koniec sezonu

teleri - 15 lipca 2006, 20:39:12 - *.177.36.1
Do Blitz
sędziowie też pomagali w barażach II ligowcom.Niejaki sędzia G. :SIEDZI: niby pierwszoligowy:P

kalosz - 15 lipca 2006, 22:28:28 - *.core.lanet.net.pl (*.99.35.91)
Kto tu pyskuje !!!!!!!!!! jawam tylko powiem tak o co ja widze Śląsk wrocław znów w II lidze Pozdrowienia dla kibiców Lechi Gdańs Wisły Kraków oczywiście Sląska i motoru Lublin

Fans - 15 lipca 2006, 22:31:04 - *.core.lanet.net.pl (*.99.35.91)
lol>

kibic - 15 lipca 2006, 23:47:53 - *.tkdami.net (*.139.60.45)
Wiecie Panowie że na prezydim pzpn nie rozpatrywano awansu UNII Janikowo do
II ligi. Sprawa została załatwiona na korytarzu.
Panie N. PROKURATOR Z Wrocławia zaprasza.

RoPuCh - 16 lipca 2006, 14:06:44 - *.177.36.1
Na nasze mecze przychodzi czasami więcej kibiców niż na I i II ligowe spotkania. ale wszystko okaże się już 29 lipca jak bedziemy grali u siebie z Lechią.

ToTylkoJA - 16 lipca 2006, 14:36:53 - *.toya.net.pl
To logiczne, że za Gostyń miala wejść Unia Janikowo i koniec. Wszystko jest załatwione fair jak dla mnie.
Janikowo po sezonie myślę, że spadek, ewent. baraże. pozdro piłkarska Polsko

teleri - 16 lipca 2006, 14:53:48 - *.177.36.1
RoPuCh;)
miejsc mało:P a pierwsze koty za ploty.
ile czasu na przygotowanie? ale będzie dobrze

olo - 16 lipca 2006, 19:08:46 - *.internetdsl.tpnet.pl (*.168.13.3)
Bardzo dobrze że awansuje UNIA.
Przecież ktoś musi awansować z grupy bo tak gra nie miałaby sensu.
A Kanię powinni ukarać degradacją do 4 ligi albo minusowymi punktami. Jak nie mają kasy to niech sobie awans odpuszczą. A Radomiak i HEKO mogli wygrać baraże albo zająć bezpieczne miejsce.
Kto im bronił.

miechy-kop - 17 lipca 2006, 7:37:05 - *.galileusz.3s.pl
Kto zagra z Polonia o II lige przegra...ale tak w niej bedzie :D Szczakowianka z nami przegrala i...zostala, Unia z nami przegrala i...awansowala :D niedlugo nikt sie nie bedzie z nami bal grac, bo po mimo ze przgra i tak awansuje...ale mam nadzieje ze wiecej grac o utrzymanie nie bedziemy.

rks - 17 lipca 2006, 10:08:05 - *.139.57.69
do Blitz masz racje popieram cie boisko prawde powie a ja jestem z radomia i mimo ze sie nie lubiymy to na prawde madrze mowisz i za to cie w calosci popieram z pozdrowieniami forever radomiak

Remek - 17 lipca 2006, 12:10:36 - *.internetdsl.tpnet.pl
Unia zasługuje na 2 lige!!!!! Brawo dla pzpn. Unia w pierwszym meczu z Lechiom Gdańsk pokaże że zasługują na 2 lige i będą walczyć o największe niejsca w 2 lidze!!!!!!!!!!!!!

Remek - 17 lipca 2006, 22:51:30 - *.177.36.1
Unia zasługuje na 2 lige!!!!! Brawo dla pzpn. Unia w pierwszym meczu z Lechiom Gdańsk pokaże że zasługują na 2 lige i będą walczyć o największe niejsca w 2 lidze!!!!!!!!!!!!!

Miedziak - 18 lipca 2006, 9:28:09 - *.bajtnet.lca.pl (*.105.250.2)
Ja pier...... ciagle tylko czytam jak to Radomiak zostal potraktowany .. ze to ze tamto.. ze baraze przegrali bo walki ... Kur... lamentujecie jak stare baby na rynku niepotraficie sie z porzaka pogodzic Macie jakies kapleksy czy co? POprostu wasza druzyna przegrala z Odra i tyle ... Pozdrawiam normalnych
ONLY MIEDZ

dragon - 18 lipca 2006, 10:33:25 - *.crowley.pl
Witamy Unię w 2lidze. Tylko właśnie skoro Kania po awansie się wycofała to 4liga a nie 3 znowu zmiana regulaminu??

Poznaniak - 18 lipca 2006, 16:37:52 - *.echostar.pl
Gratulacje za wejście do II ligi. U Was w Janikowie jest naprawdę dobry klimat dla piłki nożnej. Szkoda, że odeszło od Was kilku dobrych zawodników (między innymi do Mieszka Gniezno), prawdopodobnie gdyby wcześniej wiedzieli, że Kania się wycofa to zostaliby w Janikowie. Radomiacy, kibiców macie naprawdę dobrych ale w II lidze piłkarsko się nie sprawdziliście. Myślę,że za rok spotkacie sie z Unią Janikowo w II lidze czego Wam życzę. Pozdrawiam zarówno kibiców Z adomia jak i sympatycznego Janikowa

Poznaniak - 18 lipca 2006, 16:39:47 - *.echostar.pl
Przepraszam, za zgubenie literki "R" w nazwie miasta RADOM.

Sparta Bca - 18 lipca 2006, 17:00:50 - *.eltronik.net.pl
Mistrzem Pomorza jest Sparta!!!Tylko nasz KS!!!Leo Leo La Sparta Brodnica!!!

SSman997 - 19 lipca 2006, 10:55:20 - *.internetdsl.tpnet.pl
Ja się nie spieram z decyzją PZPN,bo i po co?
Nie da się zmienić tej decyzji (no,chyba żę za
pomocą AK-47 :-) ).
A cha,Kania powina zostać w III lidze.
PZDR!

el - 20 lipca 2006, 9:38:16 - *.zarz.agh.edu.pl
Tu na prawdę nie chodzi o to "co jest logiczne" czy "co jest słuszne". I nie chodzi ani o Unię, ani o Radomiaka, Haco czy kogoś innego (choć rozumiem, że kibiców tych zespołów kierują emocje). Chodzi o PROSTĄ zasadę, że tam gdzie nie ma możliwości podjęcia SZYBKO sensownej decyzji należy tworzyć PRAWO.
Najprościej zobaczcie na żużel. Jest grupa turniejowa i kilku zawodników "dodatkowo". ktoś z grupy nie przyjedzie, złapie kontuzje - ma zastępstwo.
I tak powinno być przy licencjach. Mamy 16 a I lidze oraz listę klubów, które ewentualnie zastąpią.
Wariantów nie jest dużo i trzeba postepować racjonalnie.
Kibicom Unii gratuluje szczęścia, kibicom Kani i pozostałych klubów wyrazy współczucia.
A PZPNowi życzę zatrudnienia pracownika do regulaminów i rozgrywak o którym z całą pewnością można powiedzieć, że ma dodatnie IQ.

teleri - 20 lipca 2006, 15:26:01 - *.160.232.37
Wystarczy zastosować zasadę angielską , nie baraże o utrzymanie się w lidze a baraże o wejście
do ligi.Proste i skuteczne.Np.z 1 ligi spadają trzy zespoły a z 2 ligi wchodzą dwa zespoły
z 1 i 2 miejsca a 3,4,5 i 6 drużyna grają między sobą baraż.Tak samo z 2 ligi spada 5 zespołów
wchodzą 4 z pierwszych miejsc a z drugich rozgrywają baraż.Można też zmniejszyć ilość grup
3 ligi do dwuch grup po 18 drużyn.Z 2 ligi spadają
3 drużyny wchodzą liderzy z trzeciej ligi a z miejsc 2 i 3 baraż.Było by prościej i bez kombinacji oraz teorii spiskowych.

michu - 23 lipca 2006, 16:11:37 - *.51.241.234
I tak spadną do 3 ligi!Beznadzieja!

JABOL KZN - 23 lipca 2006, 19:22:31 - *.lodz.mm.pl
ale kogo to???!!!! liczy sie tylko ŁKS!!!!!

Pseudonim (max 10 znaków):

E-mail:

Redakcja 90minut.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść komentarzy, które są niezależnymi opiniami czytelników serwisu. Jednocześnie 90minut.pl zastrzega sobie prawo do kasowania komentarzy zawierających wulgaryzmy, treści rasistowskie, reklamy, wypowiedzi nie związane z tematem artykułu, "trolling", sformułowania obraźliwe w stosunku do innych czytelników serwisu, osób trzecich, klubów lub instytucji itp., a w skrajnych przypadkach do blokowania możliwości komentowania wiadomości przez poszczególnych użytkowników lub całe sieci.

 

Napisz do nas