[ Strona główna ]


Jedyny w swoim rodzaju Skarb Ekstraklasy - statystyki, sylwetki, kariery graczy, historie, osiągnięcia klubówSkarb I ligi - statystyki, kariery graczy, historie i osiągnięcia klubówRozgrywki regionalne 2022/2023 - od IV ligi do Klasy C !Wyszukiwarka klubów, zawodników i sędziów w serwisie 90 MinutJeśli chcesz skontaktować się z redakcją - najpierw to przeczytaj!
90minut.pl
 CLJ
 PZPN
RSSSF

 


20 września 2006, 17:25:29 - qmichal
Stadion Lechii Gdańsk zamknięty dla kibiców

Wydział Dyscypliny PZPN wszczął w środę postępowanie w sprawie skandalicznego zachowania pseudokibiców podczas meczu 1/16 finału Pucharu Polski Lechia Gdańsk – Pogoń Szczecin. Do czasu wydania orzeczenia o karze postanowiono zastosować środek zapobiegawczy w postaci zamknięcia dla publiczności stadionu gdańskiego klubu. Sprawa będzie kontynuowana na kolejnym posiedzeniu w czwartek 28 września.

- Wydarzenia, które miały miejsce we wtorek w Gdańsku nie powinny mieć miejsca na jakimkolwiek stadionie piłkarskim. Tego rodzaju zachowania – zgodnie z wytycznymi FIFA i UEFA - są karane przez nas z dużą surowością. Walka z rasizmem i nietolerancją to jeden z priorytetów Wydziału Dyscypliny PZPN – powiedział Przewodniczący Wydziału Dyscypliny PZPN Krzysztof Malinowski.

Podczas wtorkowego spotkania pseudokibice Lechii obrzucili piłkarzy Pogoni bananami, skandowali hasła faszystowskie oraz dopuścili się licznych naruszeń porządku i złamania przepisów Regulaminu Dyscyplinarnego PZPN.


źródło: PZPN

Zaglebie_S - 20 września 2006, 17:29:12 - *.internetdsl.tpnet.pl (*.168.1.12)
Brawa dla PZPN!!!! znowy zaczynaja sie przekrety z zamykaniem stadionow. Juz za niedlugo nie bedzie mozna szalika przyniesc na stadion bo PZPN zobaczy ze ktos ma szal i zamkna stadion!! PARANOJA ;/

woytas - 20 września 2006, 17:29:32 - *.ramm.net.pl
i bardzo dobrze dla baranów nie ma piłki, szkoda tylko tych normalnych

L - 20 września 2006, 17:37:56 - *.csk.pl
Brawo dla PZPN!!!! szkoda ze te miny co niedawno wykopali spod ich stadionu nie wypiepszyly ich w powietrze!!! Lechia 4 liga!!! niech sie bałwany lecza na ryja!!

eric - 20 września 2006, 17:49:28 - *.telpol.net.pl
Powinni zamknac ten stadion dla kibicow Lechii na 5lat!!! I zero wyjazdow dla tego bydla!! Przeciez pokazali jakie to frajerstwo!! Wiecej dowodow nie potrzeba!! Winny - skazany!! Myslalem, ze takiego buractwa to nigdzie juz nie ma, ale widac w Gdansku jest. Buraki! Buraki! Buraki!

Bober - 20 września 2006, 17:52:08 - *.elk.mm.pl
I bardzo dobrze dla pajacow nie ma meczy niech pod stadionem stoja i sluchaja relacji na zywo :P zal tylko tych PRAWDZIWYCH kibicow, ktorzy niczym nie zawinili. Buractwo sie szezy na maxaaaa !!!

Bozydar - 20 września 2006, 17:58:55 - *.69.213.242
Na tego typu zachowania nie ma wytlumaczenia. Karac, karac i jeszcze raz karac! Zamknac stadion, ukarac klub i wszystkich debili, ktorych uchwycono na zdjeciach, w tv i przy pomocy monitoringu traktowac jak przestepcow. Zero tolerancji dla buractwa.

swidnik - 20 września 2006, 17:59:36 - *.31.233-16.marsoft.net
mimo wspolczucia dla normalnych kibicow lechii nie toleruje takiego zachowania jak na meczu z pogonia i jak dla mnie to kara powinna byc bardzo bardzo surowa nie wiem czy jest wyznaczona gorna granica kary ale wg mnie napewno do konca rundy bym zamknal stadion

karol - 20 września 2006, 18:05:23 - *.89-161.tel.tkb.net.pl
proponuje zeby zamknieto Lechii Gdańsk stadion do konca rundy moze kara była by zbyt surowa ale przynajmniej kolejni idioci na kiolejnym stadionie dwa razy zastanowią się zanim rzucą bananem

remle - 20 września 2006, 18:20:46 - *.telpol.net.pl
szkoda, że znowu WIĘKSZOŚC musi odpowiadać za wyczyn kilku (kilkunastu) rasistów. Czemu winni są normalni kibice?
PIŁKA DLA KIBICÓW NIE DLA BANDYTÓW. STADIONY DLA KIBICÓW NIE DLA BANDYTÓW.
PZPN DLA... (tutaj niech każdy sobie dopisze co chce)

ruch - 20 września 2006, 18:21:43 - *.crowley.pl
zamknąć wieśniakom stadion do końca rundy,100 tyś.kary dla klubu i można by odjąć im ze 6 punktów w tabeli.

bonifacyAG - 20 września 2006, 18:25:19 - *.chello.pl
very nice prawidlowa decyzja popieram

ANTY pzpn - 20 września 2006, 18:36:32 - *.chello.pl
widac ze pikniki pisza ANTYlistkiewicz i reszta głabow z pzpnu niech sie kurna wEzmą delegaci i policja pzpnu za afere korupcyjna a nie karac tak taki klub jakim jest LECHIA GDAŃSK poprostu zenadai niech te głuchonieme nioemoty z pzpnu nie wierza pogoni którzy nawalili głupot ze bylo bardzoi duzo przyspiewek rasistowskich na tle rasowym ,,sam bylem na tym meczu i nic takiego nie slyszalem zastanowcie sie co piszecie i wypraszam sobie zeby nazywac jednych z najlepszych kibicow w polsce bydlem bo naprawde tak nie jest takich rzecz\y sie nie pisze skoro sie nie jezdzi na mecze wyjazdowe bo to poprostu jest ze sie tak wyraze p.........e o szopenie !!!!!!

FAN_AG - 20 września 2006, 18:37:29 - *.spidercom.com.pl
troche bzdura z tym zamykaniem stadionow 20 debili rozrabia kilka tysiecy cierpi idac tym torem sedziowie z pzpn sprzedawli mecze i tylko ich ukarano a listkiewicz i spolka czysci czemu?przeciesz sedziowie sa odnich.teraz jak zlapia jednego pijanego kierowce powinni zamknac wszystkie drogi jak pijanego lekarza tez powinni zamknac wszystkie szpitale itp. bzdura.po co sa monitoringi ochroniarze policja jak i tak nic nie robia ku temu aby bylo spokojnie na meczach

Kichal - 20 września 2006, 18:39:38 - *.devs.futuro.pl (*.168.16.9)
akurat tym razem sie całkowicie zgodze, z pzpn-em, bo to nawet nie możn amówić, że to była jakaś grupka, ale nie mal pół stadionów wyło, a i akcja z bananami bankowo wcześniej przygotowana, dotego to, że kibice sie afiszują i utożsamiają z Hessem, działacze wiedzieli nie od dziś i właściwie żadnej reakcji, kary powinny być jak najsurowsze, zgodnie z wytycznymi UEFA, na takie coś nie moze być miejsca. Wiadomo, wszędzie sie mogą znaleźć czarne owce, i gdyby to byli pojedynczy ludzie, to można by na to inaczej patrzeć, ale jednak przy takiej skali tego zachowania i przy właściwie biernej reakcji działaczy, penie teraz dopiero będą zapowiadać, czego to oni nie zrobią, tylko czemu dopiero po fakcie, jak dla mnie wysoka kara finansowa, łacznie z możliwością punktów ujemnych jak najbardziej uzasadniona, a stadion do końca rundy conajmniej zamkniety, aż klub nie zrobi pożądku.

ubies - 20 września 2006, 18:43:51 - *.mynow.co.uk
Zamknac przynajmniej do konca rundy. Walczyc z rasizmem kazdym mozliwym sposobem.
remle: organizator odpowiada za zachowanie publicznosci, jesli nie umie zorganizowac meczu, to niech go nie organizuje.
Niech Lechia jezdzi po Polsce jak LKS Lomza. Jesli brak jakiegos plotku moze byc powodem do zamkniecia stadionu, jak w Lomzy, to prymitywne, faszystowskie zachowanie kibicow w Gdansku tym bardziej jest pretekstem do zamkniecia stadionu.

piother - 20 września 2006, 18:44:29 - *.internetdsl.tpnet.pl
te Anty PZPN a co powiesz na te banany ? jak myslisz to jest normalne ? Normalne bedzie jak was ukaraja ... POZDRO DLA NORMALNYCH

anti - 20 września 2006, 18:44:34 - *.dip0.t-ipconnect.de
A ja po prostu bym wylapal tych idiotow (gdzie zapis monitoringu) i zrobil tak jak w Kielcach: dozywotny zakaz wstepu na stadion Lechii...

Fan_KSG - 20 września 2006, 18:48:14 - *.sti.net.pl (*.239.225.95)
Idiotom wstep wzbroniony na stadiony !
Szkoda ze u nas nie ma tak jak w Anglii dostaliby kary kilka tysiecy funtow to by im sie odechcialo

ARKOWIEC - 20 września 2006, 19:07:28 - *.gdynia.mm.pl
No i co... najpierw sie Ci z Gdanska smiali ze zamykaja stadion w Gdyni, a teraz ?? Wsumie to czemu za bande rasistow ( debilow ) maja zamykac stadion dla normalnych kibicow?? Tak samo jak w Gdyni przez bande idiotow chca zamknac stadion. Rzycze normalnym kibica z Gdanska i z Gdyni zeby jednak PZPN nie zamykal stadionow.

bonasky - 20 września 2006, 19:11:14 - *.nsm.pl
za grupke idiotow z krytej musza cierpiec normalnii kibice.co robila ochrona?bylem na tym meczu i widzialem stali i sie patrzyli jak ci razisci rzucali bananami i spiewali nazistowskie przyspiewki.zamiast powylapywac psycholi i zaaplikowac zakaz stadionowy jak to bylo w kielcach.

damian 77 - 20 września 2006, 19:40:23 - *.internetdsl.tpnet.pl (*.168.0.31)
czemu zawsze cierpią niewinni kibice ,po co są monitoringi na stadionach wyłapać tych debili i ukarać a nie 95% niewinnych kibiców

tom - 20 września 2006, 19:53:38 - *.who.vectranet.pl (*.6.252.200)
na Lechii nie ma monitoringu, a wprowadzenie zakazow stadionowych jest na razie niemozliwe z powodow technicznych... oczywiscie mozna by im te zakazy wlepic,ale bylyby one nie do wyegzekwowania... dopoki nie porawimy stadionow i ich infrastruktury, dopoty tego chamstwa nie wypleni sie stamtad!

Roberto - 20 września 2006, 19:58:41 - *.chello.pl
Nie przesadzajmy. Nie ma porównania z wtargnięciem tłumu kiboli Wisły Kraków na murawę i pobiciem piłkarzy Arki. Wówczas PZPN po konsultacjach z towarzyszami Mięttą i Rogalą odstąpił od zamknięcia stadionu Wisły. Przykład zatuszowania czerwcowej afery w porównaniu z gorliwością neofity przy obecnym natychmiastowym zamykaniu stadionu Lechii z powodu lecącego z trybun kilograma bananów pokazuje jak bezsensownie i wybiórczo działa PZPN.

enzo - 20 września 2006, 19:59:08 - *.devs.futuro.pl
no i co buraki,życze żeby wam dupy odmarzly pod tym stadionem zimą,sto buractwu na stadionach

Nerazzurri - 20 września 2006, 20:21:33 - *.chello.pl
net hoolsi uspokujcie sie. Jestem kibicem Lechii ale jak widac niektorzy nie dorosli do tego by nosic bialo-zielony szalik..

brodka - 20 września 2006, 20:58:36 - *.icpnet.pl
MAm kumpla z Gdanska i tez jest rasista wiec wszystko jasne na ten temat.

diego - 20 września 2006, 21:19:25 - *.internetdsl.tpnet.pl
mamy kamerki przecież. Jak ktoś by chciał to by porządek zaprowadził. Szkoda normalnych ludzi z lechii.

zeusik - 20 września 2006, 21:30:26 - *.cable.satra.pl
Byłem na meczu, siedziałem na centrum prostej w drugim rzędzie od góry więc miałem bardzo dobrą widoczność. I żadnych bananów nie widziałem!!!! Więc nawet jeżeli były to w minimalnej ilości- na pewno nie na tyle dużej żeby robić z tego aferę na cały świat111 Kary pewnikem będą ale kibolom Pogoni też się należą. Jak tylko weszli do klatki to zaraz zaczęli się drzeć :"Lechia Gdańsk - k...a szajs"! I tak prowokowali kiboli Lechii przez cały mecz. Tak ,że muszę powiedzieć obiektywnie że kibice Lechii zachowywali się nad wyraz powściągliwie i kulturalnie w porównaniu do nich!
Kary pewnikiem będą. A to dlatego że dopóki w pzpn-ie będą siedziały stare komuchy dopóty Lechia i Radomiak będą dostawały w dupę pod byle pretekstem. Poza tym pzpn będzie chciał teraz zrobić pokazówkę żeby odwrócić uwagę od afery korupcyjnej!
Tak, że biada nam biada!

jacek - 20 września 2006, 22:07:54 - *.internetdsl.tpnet.pl
Ale buractwo... szkoda tylko normalnych kibiców!

z.s - 20 września 2006, 22:08:12 - *.adsl.inetia.pl
ludzie co wy tak ostro zeagujecie jeden muwi zeby dac 100 tysięcy kary a co to da klub pogrązy sie w długach drugi muwi zeby pozamykac stadion a najpierw moze trzeba by na mecze zacząc chodzic a nie pisac byle co bo gdzies pisze

szelest84 - 20 września 2006, 22:11:48 - *.swa.inotel.pl
@zeusik - Twoją wypowiedź nazwałbym co najmniej niebezpieczną!

pawelsson - 20 września 2006, 22:28:42 - *.iscnet.pl
zeusik jak czytamy takich jak ty to wydaje mi się że jest wszystko jasne.narzekamy na pzpn a tak naprawdę powinniście porządek zrobić w swoich szeregach.pomyśl tylko czym może nas polskich kibiców reprezentować taka lechia na arenie międzynarodowej.zasiedzieliście się trochę gdzieś na zadupiu polskiej i tak słabej piłki a jak przyjeżdża do was klub z ligi to wydaje się wam że jesteście kibicami,a i tak całą winę zrzucacie na pzpn.takie zachowania już nie są w modzie no ale skąd wy o tym możecie wiedzieć.co do kiboli pogoni to akurat od nich moglibyście brać przykład a na to co wyrabiali(kibole) lechii sam nie znalazłbym lepszego określenia.zaciągnij trochę choć informacji o KIBICACH pogoni a potem dopiero możesz pomyśleć(zapewniam cię że to nie boli)jakimi wielkimi i prawdziwymi są fanami swego klubu którzy swym zachowaniem nie przyniosą wstydu swemu ukochanemu klubowi i miastu

yogi - 20 września 2006, 22:36:02 - *.gdynia.mm.pl
banany-nie przeszkadza:-)
rudolf hess-cos takiego nigdy nie powinno miec miejsca
powiedzcie swoim dziadkom kogo chwalicie na meczach waszej Lechii

marsad - 20 września 2006, 22:44:17 - *.internetdsl.tpnet.pl (*.168.0.161)
Lechia Gdańsk powinna wyłapać tych psycholi i wytoczyć im proces o odszkodowanie za zamknięty stadion. Niech płacą do końca życia.
A inna sprawa, to dlaczego sędzia nie przerwał meczu? Też rasista?

wafel - 20 września 2006, 22:47:42 - *.lodz.dialog.net.pl
szkoda normalnych kibiców, ale niestety w obecnych warunkach prawnych i organizacyjnych jednym możliwym środkiem zapobiegawczym przeciw debilizmowi na trybunach jest zamknięcie stadionu. ja popieram!
nawet gdyby chodziło o mój ŁKS - i tak po takim występie, długo bym się ze wstydu na stadionie nie pojawił

Kowal_gda - 20 września 2006, 22:57:18 - *.cable.tmark.pl
Mi, jako Gdańszczaninowi jest niezmiernie przykro, że za poglądy kilku debili, którzy przychodzą na mecze nie wiedząc nawet jakim wynikiem się zakończył (spootkałem takich), cierpi całe miasto. Czemu mówicie, że Gdańszczanie to rasiści i faszyści? NIE!!! To "przedstawiciele subkultury preferującej noszenie odzieży sportowej" takie poglądy prezentują i jest mi za nich wstyd!!!

yogi - 20 września 2006, 23:10:30 - *.gdynia.mm.pl
Kowal powiem tak;
skinów jeszcze rozumiem...
ale wychwalanie Hessa ...katastrofa
znam wielu kibiców zza miedzy i wiem ze oni w zadnym
wypadku sie z tymi osobami nie identyfikuja ale to wy powinniscie sie ta sprawa zajac aby takie zeczy sie juz nie powtorzyly
ARKA GDYNIA-POLSKA PółNOCNA!!

gunek - 20 września 2006, 23:25:38 - *.cache.telstra.net (*.22.106.200)
Za takie coś powinno się zamknąć stadion do końca sezonu lub spuścić klub do 3 ligii. Dno dna, żenada.

coco - 20 września 2006, 23:37:37 - *.ng.pl
Taak, tylko nikt z was nie pomyśli, kto za pare lat będzie grał w naszej reprezentacji ???? Gdzie mają ogrywac nasi zawodnicy ??? w Rosji, cz w 2 bundeslidze ???? Gdzie są Polacy w Legii czy Wiśle, o Pogoni już nic nie mówiąc. Ja bym w zyciu nie chodził na klub, w którego skłazie połowa ( albo i więcej ) to obcokrajowcy...

gunek - 20 września 2006, 23:49:15 - *.cache.telstra.net (*.22.106.200)
Na Chelsea i Arsenal też byś nie poszedł ?!

ZLubin - 20 września 2006, 23:59:34 - *.2.83.254 (*.168.3.243)
I bardzo dobrze zrobili.
Niestety takie mamy czasy, że PZPN nie liczy się z prawdziwymi i normalnymi kibicami tylko z bandą łysych pomiotów bez szkoły. I to przez nich ci normalni cierpią jak i sam klub. Szkoda tych normalnych kibiców, nie szkoda rasistów.
A oni chcą w tym gdańsku jeszcze tor wyścigowy dla F1 budować buehehee!

coco - 21 września 2006, 0:06:47 - *.ng.pl
Tak, na Chelsea i Arsenal tez bym nie poszedł Tak samo jak olałbym naszą kadre w której grałoby 11 Olisadebe, szukających tylko okazji do jak najszybszego zdobycia obywatelstwa i ucieczki za granice z paszportem z UE. Swoją drogą, koleś z "miasta" Lubin pisze o bandzie łysych pomiotów bez szkoły... Czyzbyście sobie lustra chłopaki kupili ??

Leszku555 - 21 września 2006, 7:33:57 - *.gl.digi.pl
A 30 wrzesnia Lechia ma grac z Piastem.
Moze kolejny mecz Piast rozegra w Gliwicach w roli... goscia??
Lechia niech juz zaczyna szukac stadionu.

molo - 21 września 2006, 7:54:59 - *.devs.futuro.pl (*.168.16.9)
przecież wiadomo, że większość będzie sie zachowywać jak zeusik, czyli marginalizować sytuacje, mówić, że to grupka i nikt nie ma z tym nic wspólnego, zresztą pewnie nawet całej sytuacji nie było, tylko sie wyśniłą autorowi tekstu. Pewnie jak Lechia dobrze posmaruje to Pzpn, żeby nie robić siary przed decyzją o ME, stwierdzi również, że nic takiego nie miało miejsca, przecież już z kilku stron znikneły zdjęcia ze stron, by przypadkiem nie trafiły w inne miejsce. OK. na pewno nie każdy ma takie poglądy, ale nikt nie zareagował na to, ani ochrona, a ni kibice, których niby tak to też bulwersowało, a o grupce to chyba mówicie o bananach, a nie o wyciu i zachowaniu sie jak małpy. A kary powinny być surowe, właśnie za brak reakcji nie tylko w tym meczu, ale już przecież nie raz miały n aLechii miejsce podobne wydarzenia, może jedynie bez rzucania owoców.

As - 21 września 2006, 8:00:40 - *.48.166.34
Zawsze twierdziłem i twierdzę ,że chołota przgoniła ze stadionów normalnych ludzi !!!! Byłem na meczu i to grupka debili fukała jak małpy bo czyniła zdecydowana wiekszosc kibiców a bananów tez było sporo i to nie tylko bananów !!! niestety poraz kolejny debile zwycieżyli a prawdziwi my kibice bedziemy cierpiec !!!!

BECKS - 21 września 2006, 9:38:42 - *.155.165.5
Mam pytanie jak ochrona zezwolila na wniesienie bananow przeciez wiadomo po co je wnosili!!!

js - 21 września 2006, 11:07:35 - *.crowley.pl
bo ochrona to tez rasisci !! proste
!!! a pan " Adam" sam byl chuliganem i wszystkich tam zna . Dlatego wpuszcza kogo chce

realista - 21 września 2006, 11:13:31 - *.crowley.pl
O moj Boze!!!Ale sobie pouzywa Polactwo zaczytane w Gazecie Wyborczej.Jacy nagle wszyscy poprawni politycznie,ale jak zobacza Afroamerykanina to palcem wytykaja.Nie pochwalam rzucania bananami,ale wezcie Wy sie ludzie puknijcie w leb z ta Wasza hipokryzja!!!Kary!!!Zamykac stadion!!!Do wiezienia z bandytami!!!Itd...Nagle sie wszyscy obudzili ze snu zimowego i o zgrozo twierdza,ze jest wszystko jest cacy tylko ci niedobrzy Lechisci!!!Tylko czym sie rozni wyzywanie sedziego i przeciwnikow od chu_ow,czy ku_ew od rzucania bananem?Krzyczenie Doda robi loda od rzucania bananem?Je_ac sedziego i cala rodzine jego od rzucania bananem?Lechia Gdansk ku_wa szajs od rzucania bananem?Odpowiem...rozni sie tym ze te pierwsze okrzyki sa na porzadku dziennym,a rzucenie bananem to egzotyka,ktora wedlug lewackiej ideologii poprawnych politycznie Europejczykow(swoja droga tam sie pali meczety i naprawde bije Afroamerykanow)jest strasznym przestepstwem za ktore mozna isc do wiezienia.Dlaczego Was tak oburzaja te banany?Skad sie u Was bierze tak jednoznaczne powiazanie banana z malpa?Przeciez ci ludzie sa tacy sami jak my prawda?Wiec dlaczego uwazacie ze banan moze ich obrazic?Was by obrazil?Przeciez jestesmy tacy sami prawda?Dlaczego jak jakis cham rzuci bananem ma isc do wiezienia a klub i kibicow karze sie nadmiernie ostrymi karami,a kiedy krzyczy "sedzia Ty ch_ju" to przechodzi kolo uszu?No chyba zeby ktos krzyknal "sedzia ty ped_le"...oooo wtedy by sie oburzyli wszelakiej masci gazetowyborczowcy.

realista - 21 września 2006, 11:14:39 - *.crowley.pl
Prawda jest taka,ze ta "afera" jest na reke PZPN-owi.Pozwoli przynajmniej na chwile odsunac uwage wszystkich od glownego winowajcy takiego stanu rzeczy.PZPN!!!Dopoki nie nakaze sie wprowadzenia monitoringu,imiennych biletow,indywidualnych kar za takie glupie zarty(finansowych),to bedzie sie to powtarzac co jakis czas.Afera bananowa-prawie jak kartoflana...

pawelsson - 21 września 2006, 11:32:44 - *.iscnet.pl
coco jesteś jak widać następnym wielkim (rasistowskim) patriotą.chcę się ciebie zapytać czy chodzisz na mecze albo wogóle jesteś kibicem piłkarskim? jak widać jesteś tylko biernym obserwatorem i krytkiem na wszystko co nie jest polskie.żyjesz nie w tym wieku a nawet nie na tym świecie.jak sięgnąć daleko historycznie nawet w wojnie z krzyżakami czy ze szwedami w polskiej sprawie walczyli rycerze obcych nacji,a jak piłkarz z kraju królów futbolu chce nam pokazać piękno piłkarskie to już żle? jestem kibicem piłkarskim i idąc na mecz chcę oglądnąć dobre widowisko kibicując oczywiście swojej drużynie a kto w niej gra jest ważne tylko wtedy gdy dany piłkarz utożsamia się z tą drużyną i jej kibicami.Edi Andradina na przymus nie strzela goli dla pogoni,Julcimar nie został kapitanem tej drużyny bo nie chciał a to liczy się dla kibiców.wiadomo że polityka włodarzy klubu jest jaka jest ale każdy niech pamięta że pogoń szczecińska może być tylko szczecińska nie gutowska.piłkarze pogoni chcą jak wiemy grać dla kibiców zresztą najlepszych w polsce kibiców pogoni szczecin.a jeśli chodzi ci o migracje pilkarzy to jeśli polacy grają dla niemców to u nas niech zagrają nawet brazylijczycy choćby Julcimar.nie będę napewno rzucał w niego bananami ani straszył hessem.

As - 21 września 2006, 11:51:49 - *.48.166.34
Realista ale poszedłeś po bandzie no po pełnej krawędzi ! a widziałeś transparent jaki powiesili debili na przeciwko krytej ? No ale ten murzyn na kolanach to nie murzyn a ten w białym kapturze to krasnoludek z bajki !!!!!

romek - 21 września 2006, 12:36:08 - *.140.56.3
ca za buractwo w tym gdansku. tacy rasisci a wiekszosc pewnie na wakacje do UK jezdzi zeby kible sprzatac pod jakims hindusem albo arabem. za dlugo chyba spedzili w ligach regionalnych na slynnym ganianiu krow. wywalic ich do a-klasy. a pzpn wreszcie bawo

Minion - 21 września 2006, 13:09:33 - *.internetdsl.tpnet.pl (*.2.7.15)
Karanie klubów za zachowanie kibiców to bzdura.To tak jakby ukarac motorniczego w tramwaju za huliganskie wybryki jadacej z nim mlodziezy. Klub nie został powołany do walki z rasizmem ani z kimkolwiek! Nie taki jest jego statut. To policja i ochrona ma dbac o przestrzeganie prawa na stadionie,a PZPN jak taki cwany to niech powoła własne służby porządkowe (pomijam problemy prawne,ale jakos klubem nikt sie nie przejmuje) do ochrony swojego statutu i zasad,jak takie dla niego ważne. Ja rozumiem ze klub jest czlonkiem PZPN , ale to ze ktos jest strazakiem ,nie oznacza ze ma w kazdym przypadku w pojedynke leciec do pozaru i gasic wlasnymi majtami,bo ani to celowe ani sensowne. A odpowiedzialnosc zbiorowa to juz naprawde wymysł godny geniusza z podstawówki- "ten kto puscił bąka ma sie przyznac bo jak nie to cała klasa bedzie po lekcjach myc WC" :-) genialne!

coco - 21 września 2006, 14:20:19 - *.ng.pl
Drogi pawelssonie, właśnie że chodze na mecze i jestem prawdziwym kibcem, w przeciwieństwie do Ciebie, bo ty zapewne chodzisz na Hydrotwora lub inną Amice Poznań. Ludzie, opamiętajcie sie, czy wy w swoich krzywych lewackich poglądach chcecie doporowadzić u nas do tego co sie dzieje w Niemczech ( patrz Turcy ) w Wielkiej Brytani, gdzie w metrze wysadziła sie banda nierobów wychowanych z socjału ????

pawelsson - 21 września 2006, 14:59:19 - *.iscnet.pl
coco może i jesteś kibicem ale jeśli twoje podejście do obcokrajowców, bo rozumię że nie chcesz ich widzieć w naszych zespołach,jest takie jakie jest to musisz zacząć kibicować drużyną z naszej A a nawet B jak nie niższym klasom rozrywkowym.tam nie znajdziesz czarnych,żółtych ani czerwonoskórych graczy. dzieje się tak tylko dlatego że nasi rodowici gracze nie dorastają do pięt piłkarzom z innych krajów. póki w polsce nie postawi się na szkolenie młodzieży ten marazm trwać będzie długo.póki co ja chcę oglądać u nas wmiarę dobry futbol który nie zapewniają nam polscy kopacze. krzywdzić innych nie mam zamiaru bo to oni powodują że jeszcze na te mecze chodzimy a napewno będę za nimi obstawał.w polsce nie tylko pzpn jest zepsuty i o tym dobrze wiemy,możemy tylko liczyć na to żeby winnych doprowadzono do odpowiedzialności.

kibic - 21 września 2006, 15:45:03 - *.106.25.59
To co lechia pokazała na meczu z Pogonią Szcecin to szczyt chamstwa nie umieją sie wogóle zachować powinni im zamknąć stadion na conajmniej 2 lata i jeszcze kare grzywną wlepic a ty co tak rzucali i skandowali i nasladowali zmknąć na conajmniej 5 lat i grzywny .Wtedy bedą wiedzieli jak sie zachować na STADIONIE GKS GKS GKS

BKS - 21 września 2006, 18:33:34 - *.netia.com.pl
Co mam myslec o kibicu ktory :
siedzi sobie cicho jak jest szkocja nie podniesie dupy a gdy robimy fale On sie smieje,
zaczyna bluzgac i ma w dupie upominanie go by nie nawalal bananami bo zaraz moga przerwac mecz .
Klub dostaje kare , i pieniadze ktore zarobil przepadna.
Wiecie co panowie preawda jest taka , gdyby tu gral Ronaldo albo Ronaldinio do byscie z mazakiem w zebach biegli po autograf . Tak bluzgacie na czarnoskorych nieznajac zadnego a malo ktory z kibicow wie ze w rezerwach mamy jednego ktory sie tu w dodatku wychowal

Tylko BKS - 21 września 2006, 18:59:06 - *.netia.com.pl
Powiem wam jak to jest naprawde w Gdansku
Kiedy Bylismy w 5-4-3 lidze nie bylo mowy o takich akcjach. bo tych pseldo kibicow nie bylo na stadionie.
pojawiaja sie dopiero wtedy gdy jest TV albo jakis extra mecz jak PP.
Przyjdzie Ci takich z 20-30 lysych ktorych nie interesuje wynik meczu ,wypije pare piwek i zrobi mala zadyme na stadionie "myslac" ze to dobra zabawa.i maja w du..e kary dla klubu
A Ci pawdziwi kibice Cierpia bo sami nie wywala ich ze stadionu bojac sie o wlazne zycie.
Problem Faszystow na stadionie Lechii to nie problem ktory powstal na meczu z Pogonia to temat rzeka.Ochrona ten temat zna tak jak zna tych co te zadymy robia.

Kibic_1990 - 21 września 2006, 21:28:42 - *.chello.pl
Żenada bo jak wyzwą jakieś czarnoskórego piłkarza to afera a jak polaków wyzywają to nic nie robią :/ Taka pokazówka że żal du** ściska

badol - 22 września 2006, 14:21:07 - *.internetdsl.tpnet.pl (*.168.3.42)
Dla mmnie kibice Lechii powinni miec zakaz na swoim stadionie i na wyjazdy.Niech roabia dymy przed telewizorem.Moze zmoadzreja.

rze - 22 września 2006, 15:09:17 - *.dynamic.dsl.as9105.com
bzdura rozdmuchana przez Wybiorcza i czerwononosych delegatow z PZPN, okrzyki o Hessie i banany to sprawa na oko kilkunastu ludzi, a na stadionie bylo 6 tysiecy ludzi...
zgadzam sie, ze nie powinno byc takich akcji i to obciach ale to zostalo wyolbrzymione i karanie zamykaniem stadionow to kopanie lezacego czyli polska pilke nozna

Pseudonim (max 10 znaków):

E-mail:

Redakcja 90minut.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść komentarzy, które są niezależnymi opiniami czytelników serwisu. Jednocześnie 90minut.pl zastrzega sobie prawo do kasowania komentarzy zawierających wulgaryzmy, treści rasistowskie, reklamy, wypowiedzi nie związane z tematem artykułu, "trolling", sformułowania obraźliwe w stosunku do innych czytelników serwisu, osób trzecich, klubów lub instytucji itp., a w skrajnych przypadkach do blokowania możliwości komentowania wiadomości przez poszczególnych użytkowników lub całe sieci.

 

Napisz do nas