[ Strona główna ]


Jedyny w swoim rodzaju Skarb Ekstraklasy - statystyki, sylwetki, kariery graczy, historie, osiągnięcia klubówSkarb I ligi - statystyki, kariery graczy, historie i osiągnięcia klubówRozgrywki regionalne 2022/2023 - od IV ligi do Klasy C !Wyszukiwarka klubów, zawodników i sędziów w serwisie 90 MinutJeśli chcesz skontaktować się z redakcją - najpierw to przeczytaj!
90minut.pl
 CLJ
 PZPN
RSSSF

 


14 marca 2007, 22:15:38 - prof
Górnik Polkowice chce dobrowolnie poddać się karze

Działacze Górnika Polkowice dobrowolnie chcą poddać się karze za udział klubu w aferze korupcyjnej. Ale stawiają warunek - karą nie może być degradacja, co najwyżej odjęcie punktów

- Otrzymaliśmy wezwanie na czwartkowe posiedzenie Wydziału Dyscypliny - mówi Michał Lulek, dyrektor Górnika Polkowice. - W piśmie wymienione są wszystkie mecze, za które mamy postawione zarzuty korupcyjne. Nie chcę dokładnie mówić, ile, ale jest ich dużo - przyznaje. Na pytanie, czy meczów jest więcej niż dwadzieścia, Lulek odpowiada krótko: - Tak, trochę więcej.

Zarzuty ustawiania spotkań za łapówki dotyczą lat 2002-2005. Wtedy Górnik Polkowice rywalizował w II i I lidze. W sezonie 2002/03 drużyna była rewelacją rozgrywek drugoligowych i awansowała do ekstraklasy. Dziś już wiadomo, że awans w znacznym stopniu został wywalczony dzięki przekupywaniu sędziów i obserwatorów. Wrocławska prokuratura, prowadząca śledztwo w piłkarskiej aferze korupcyjnej, postawiła zarzuty czterem osobom związanym z polkowickim zespołem. Najpierw otrzymali je: działacz Mariusz J. oraz były trener Mirosław D. Później postawiono zarzuty byłemu dyrektorowi klubu Arturowi S. oraz drugiemu trenerowi Andrzejowi S. Nieoficjalnie wiadomo, że ci dwaj ostatni sami zgłosili się na prokuraturę.

- Chcemy dobrowolnie poddać się karze, ale musimy wiedzieć, za co będziemy ukarani - tłumaczy Lulek. - W piśmie z Wydziału Dyscypliny wymienione są tylko podejrzane mecze i nic więcej. To śmieszne, ale są tam m.in. spotkania, które przegraliśmy 2-3 i 0-3. Ale może przed nimi z naszej strony padła korupcyjna propozycja? Myślę, że WD ma z prokuratury szerszą wiedzę na temat tych zdarzeń i poinformuje mnie, do czego mam się odnieść. Przecież w okresie, gdy dochodziło do korupcji, nie pracowałem w Górniku, więc nie mam na ten temat wiedzy - podkreśla Michał Lulek.

Kilka tygodni temu Wydział Dyscypliny otrzymał z wrocławskiej prokuratury materiały dowodowe dotyczące sześciu klubów: Arki Gdynia, Górnika Łęczna, Podbeskidzia Bielsko-Biała, KSZO Ostrowiec, Zawiszy Bydgoszcz i właśnie Górnika. Związek wszczął postępowanie dyscyplinarne przeciwko tym klubom i wezwał ich przedstawicieli na swoje posiedzenie.

- Oczywiście, że mamy obszerną wiedzę dotyczącą tych korupcyjnych zarzutów - informuje Robert Zawłocki, wiceprzewodniczący WD. - Wiemy, w jakim meczu, kto komu proponował czy wręczał łapówkę. Dla nas nie będzie tłumaczeniem, że przedstawiciel danego klubu nie ma wiedzy na temat korupcji, gdyż wówczas nie pracował w klubie. Wydział nie prowadzi postępowania przeciwko osobom, ale klubom, i ich przedstawiciele muszą zdawać sobie z tego sprawę - dodaje.

Michał Lulek tłumaczy, że nie może wysłać do PZPN osób, które mają postawione zarzuty prokuratorskie, gdyż zostały już zwolnione z klubu. A o zdarzeniach korupcyjnych nikomu nie opowiadali, bo prokuratura zobowiązała ich do zachowania tajemnicy śledztwa.

W nowym regulaminie PZPN wprowadzono zapis, że klub może dobrowolnie poddać się karze. W takim wypadku może zostać łagodniej potraktowany. Może, ale wcale nie musi. Górnik Polkowice - pod pewnymi warunkami - chce skorzystać z tej możliwości.

- Zamierzamy dobrowolnie poddać się karze, ale zobaczymy też, jaka ona będzie - twierdzi Lulek. - Jeśli dadzą nam dziesięć ujemnych punktów, to się zgodzimy, ale jeśli zamierzają nas zdegradować, to nie. Degradacja zachwieje podstawami klubu i trzeba będzie kilku lat, aby się odbudować. A z dziesięcioma minusowymi punktami będziemy w stanie, choćby po barażach, utrzymać się w II lidze - analizuje.

Jeśli klub dobrowolnie podda się karze, wówczas po wyroku PZPN nie będzie się mógł od niej odwołać. Na razie nie wiadomo, kiedy zapadną decyzje dotyczące kar i od jakiego sezonu kary będą obowiązywać.

Przedstawiciel Wydziału Dyscypliny zaznacza, że kluby wcale nie muszą skorzystać z nowego zapisu. - Nam to nie jest do niczego potrzebne - zauważa Zawłocki. - Bo jeśli ustalimy, że doszło do poważnych przestępstw, to zapadną bardzo poważne decyzje. Widzę, że wokół tej sprawy zaczynają się dziwne gierki, na zasadzie, że jak mała kara - to kluby się godzą, a jak degradacja, to będą się odwoływać. Dla nas nie jest istotne, czy ktoś utrzyma się w lidze czy spadnie. Ważne jest, aby wreszcie oczyścić środowisko piłkarskie ze skorumpowanych osób. Niektórzy nadal nie zdają sobie sprawy, że afera piłkarska to bardzo poważna kwestia - kończy wiceprzewodniczący WD Robert Zawłocki.


źródło: Gazeta.pl

carlos - 14 marca 2007, 22:17:55 - *.adsl.inetia.pl
Hahaha...
Paranoja!!! Nie dość, że są maksymalnie umoczeni w tym bagienku, to jeszcze próbują stawiać warunki... Może zaproponujemy im jeszcze status świadka koronnego? :P

Ab_OK - 14 marca 2007, 22:23:34 - *.elsat.net.pl
Oficjalnie się w tej chwili przyznają, ale jeśli PZPN nie spełni warunków to... się nie przyznają?

sędzia - 14 marca 2007, 22:25:36 - *.cable.ubr07.edin.blueyonder.co.uk
Paranoja, nalezy jak najszybciej wywalic ten zespol do okregowki, a najlepiej dac im taka kare żeby te... nigdy sie juz nie podniosly

Ar - 14 marca 2007, 22:29:18 - *.internetdsl.tpnet.pl (*.168.1.18)
Powiadacie 10 pkt. za kupienie 1 ligi, oszukiwanie tysięcy kibiców, udział wielu z was w organizacji przestępczej i upodlenie wizerunku polskiej piłki?! 10 pkt ujemnych ?! Dość tego!!!! Won z ligi!!!

ladny0 - 14 marca 2007, 22:29:54 - *.dsl.emhril.ameritech.net
od kiedy winny stawia warunki. kary powinny byc bardzo surowe

mis-3 - 14 marca 2007, 22:30:25 - *.internetdsl.tpnet.pl (*.168.0.25)
Ab_ok też sobie własnie o tym pomyslałem .... ale bezsens. Normalnie szczyt bezczelności :/

pzpr - 14 marca 2007, 22:37:31 - *.171.152.101.crowley.pl
Pewnie jeszcze chca zeby odjeli im tyle punktow zeby jeszcze starczylo na miejsce na bezpiecznym miejscu w tabeli.

xavier - 14 marca 2007, 22:37:44 - *.chello.pl
won mi z ligi skorumpowany Górniku Polkowice!

wiślak - 14 marca 2007, 22:40:35 - *.autocom.pl
no dla mnie troszkę smieszne ze oskarżony klub stawia warunki, -10 pkt to dostały Piast i Szczakowianka za pojedyncze przekręty, chyba Szczakowiance nie zostały udowodnione dodatkowo. Działacze z Polkowic powinni się liczyć moim zdaniem z karą -20 pkt i wysoką grzywną, to by teoretycznie mogło być do przyjęcia, ale -10 pkt to troszke mało, Zwłaszcza ,ze klub chyba odniósł dosyć spore korzyści z awansu do ekstraklasy, pozyjemy zobaczymy co WD zrobi. Liczę tylko ,ze będą konsekwentni w działaniu po swoich zapowiedziach. Ktoś kto niszczy futbol (i tak już bardzo chwiejący się) a za takiego uważam kogos zamieszanego w ustawianie meczów powinien odcierpiec. Fakt ze Górnik wykazał dobrą wolę pozbywając się "czarnych owiec" (cytat za listkiem), ale zarzuty są poważne ...

w - 14 marca 2007, 22:54:22 - *.fucio.pl
oki nie degradacja
ale -25 to minimum

WKS+BKS+TS - 14 marca 2007, 22:58:54 - *.174.34.3
CO!? -10 puntków... nie no to się nazywa paranoja ale takie przekręty to oni mogli robić sobie w sezonach 02-05 ale WD sie na to nie zgodzi. Za to że oszukiwali swoich kibiców i awansowali do I ligii mają dostać -10? pff...
przepraszam ale wydaje mi sie to śmieszne. Pomyślmy jakie korzyści odnieśli podczas gry w Ekstraklasie, to teraz im ryba te 10 punktów, co to za pokora jak chcieli by się jeszcze bezpiecznie utrzymać?

WKS+BKS+TS - 14 marca 2007, 23:02:25 - *.174.34.3
czy oni maj.a łeb na karku??? piszą tutaj że po********ili P O N A D 20 meczów a mówią że się "mogą" się przyznać. Przecierz właśnie to zrobili w tym artykule!!! Gdzie oni mają rozum?!?!?!?!

antykorupc - 14 marca 2007, 23:05:57 - *.enterpol.pl
To jest szok co oni wyprawiaja.Chca sie przyznac i jeszcze stawiaja warunki????hahaha
Najlepiej to zdegradowac ich o dwie klasy nizej i moze wtedy beda wiedziec przy nastepnym kuponie meczu jakie moga poniesc konsekwencje.
Jednym słowem WON z 2ligi.BUJAC do IV

YB - 14 marca 2007, 23:13:51 - *.126.114.128-static.reverse.softlayer.com
Jak panowie z WD mają czelność mówić o jakiś gierkach. A co wyprawia WD + prokuratura ? Cyt:
"Tomczak poinformował, że na razie nie należy się spodziewać wszczęcia postępowania dyscyplinarnego wobec następnych klubów. - Umówiliśmy się z prokuratorami z Wrocławia, że najpierw "wykażemy się" przy obecnie prowadzonej sprawie, a dopiero później możemy liczyć na kolejną partię dokumentów. Zanim je dostarczą, chcą najpierw ocenić nasz sposób działania. I ja w pełni to rozumiem - zakończył."
Przecież to skandal. Zaczyna się tuszowanie niewygodnych tematów. Ukarajcie sześć klubów, a później pokażemy wam resztę materiałów. Śmiech na sali. Najpierw wszystkie papiery na stół, zobaczmy kto i ile przekręcił, a później karzcie według 'zasług', a nie jak teraz ukarajmy przykładnie sześć klubów, a później zobaczymy grzechy innych. Pytam się - a co będzie jeśli dalsze materiały okażą się dużo bardziej porażające od obecnych, przecież zabraknie wymiaru kar, a może abolicja dla rezty... Coraz bardziej to śmierdzi....

andre.e - 14 marca 2007, 23:20:43 - *.centertel.pl
Do wszystkich speców od rozstrzygnięcia tego sporu: czy wg. Was powinien obowiązywać jakiś "cennik" za przekręty? Od ilu kupionych meczów ujemne punkty, od ilu degradacja, wykluczenie itp. kary? Problem nie jest łatwy, ale chyba nie kryterium widzimisię, głosowania, ilości artykułów w prasie itp.? Proszę! Czekam na wypowiedzi specjalistów od afery korupcyjnej - jak to rozstrzygnąć.

xxx - 14 marca 2007, 23:27:26 - *.cable.ubr06.edin.blueyonder.co.uk
No proszę. Pojawił się kibic zamieszanego w korupcję klubu, ale którego? Ile za ile, a to dobre.

dk - 14 marca 2007, 23:31:33 - *.63.129.39 (*.63.144.128)
Degradacja o 2 klasy rozgrywkowe, minus 20 punktów i po 100 tysiecy zlotych za kazdy kupiony mecz - jedyna uczciwa kara... :/

polac - 14 marca 2007, 23:57:25 - *.stella.net.pl (*.16.15.18)
Ja sie zgadzam na takie rozwiązanie, że -10 pkt. tyle, że to po degradacji do IV ligi, kara pieniężna i zakaz transferów do klubu na 2 lata!
I tak ze wszystkimi zespołami! Nawet jeśli miało by to dotknąć większość drużyn 1 i 2 ligi!

polac - 15 marca 2007, 0:01:36 - *.stella.net.pl (*.16.15.18)
Ps. głupotą natomiast jest pomysł wydalenia zespołu typu Arka Gdynia ze struktur związku, bo kluby to też kibice. A co za tym idzie; historia...

dk - 15 marca 2007, 0:03:53 - *.63.129.39 (*.63.144.128)
wlasnie to nie wina kibicow ze pseudo dzialaczom zachcialo sie korupcji

m06 - 15 marca 2007, 0:05:20 - *.netcontrol.pl
to jest chyba jakas kpina! kara powinna byc i surowa i stanowic przestroge dla innych. 10 punktow?! to sa prawie cztery kupione mecze. 20-25 x 3 = 60-75 punktow ujemnych + degradacja!

heniek - 15 marca 2007, 0:09:09 - *.elpos.net
polkowice to wiadoma sprawa sld=kasa z wora

aztecs - 15 marca 2007, 0:24:17 - *.popl.cable.ntl.com
oki... minus 25 pktow na poczatku ligii... i tak przez 10 nastepnych sezonow

Many - 15 marca 2007, 0:47:03 - *.internetdsl.tpnet.pl
utrzymac po barazach dobre maja 25 pkt - 10 pkr daje 15, aby wyskoczyc z barazy na dzien dziesiejszy to 5 punktow !! wiec odrobia to raz dwa szczegolnie ze sklad maja nie tylko do "walki o utrzymanie"

endriu - 15 marca 2007, 1:15:50 - *.chello.pl
oczym jest mowa każdy klub któremu sie udowodni kupowanie meczów powinin byc zdegradowany przynajmniej do 4ligi jesli nie niżej i to bez wyjątków chyba że bedzie tych meczów naprawde kilka to wtedy można rozważać ile punktów odjąć. a jeżeli bedzie wyrok sądu to spuszczać z lig bez wachania i niech awansuja zespoły z niższych lig. Weżmy przykład z Włochów oni nie bali sie spóścić Juventus ukarać potentatów ligowych, ale wiadomo pzpn nie ma jaj żeby tak zrobić bo sam siedzi w bagnie po uszy, kiedy odejdziecie drodzy panowie!!!!!!!!!!!!!!! bez kpin nie kompromitujcie sie bardziej, bo w tej chwili reprezentacja cos gra i ratuje wam posady.
KOSA walcz o posade przynajmniej wiadomo ze jesteś czysty bezkompromisowy jako piłkarz i pewnie jako prezes tez bys prowadził wg sjego planu i na pewno byś zabrał sie za szkolenie młodzieży bo to co sie dzieje w tej chwili to normalnie kpina

arni73 - 15 marca 2007, 4:39:21 - *.plk.vectranet.pl
Jak pięknie wypowiadają tu sie kibice klubów, które jeszcze nie są na cenzurowanym. Mam to (nie)szczęście, że jestem z Polkowic, chociaż zawsze kibicowałem Zagłebiu. Tylko jedno pytanie mnie ciekawi...:Mały klubik z malutkiego miasteczka dał rade WIELKIM w tym kraju????.Wstyd Panowie działacze, że Was taki Górnik wykiwał.Wstyd, wstyd, wstyd. To był czas wesołej partyzantki i nikt tu niech nie pisze że ich kluby były czyste, bo kręcili wszyscy i mam tylko nadzieje że to sie powoli kończy

arni73 - 15 marca 2007, 4:43:27 - *.plk.vectranet.pl
Kto jest normalny to zrozumie moją wypowiedź, a nie potraktuje ją jak próba niepotrzebnej napinki. Pozdrawiam normalnych

piszczel - 15 marca 2007, 6:26:53 - *.centertel.pl
Ja proponuje całkowite wyrzucenie ze struktór pzpn niech to bedzie nauczka dla wszystkich.
DERBY ŁODZI DLA WIDZEWA-TRADYCJI STANIE SIE ZADOŚĆ. Panie Goszczyński tymi ograniczeniami zepsół pan historje tego wielkiego swieta łodzi a stadion bedzie swiecił pustym sektorem dla kibiców przyjezdnych. W moim mieście jakiś garnitórek z głowna powinien sie pytać czy może wjechać do łodzi a nie nażucać swoje widzimisie

Okropny - 15 marca 2007, 7:32:34 - *.lubin.dialog.net.pl
Sprawa jest prosta. Za kazdy podejrzany mecz dac im -3pkt. Np. teraz maja 25pkt i na sumieniu 23 podejrzane mecze to w sumie powinni dostac -69pkt. To ich uplasuje na ostatnim miejscu w tabeli. Troche odrobia do konca sezonu ale i tak beda na minusie, np -44pkt. Oczywiscie spadaja bo sa ostatni w tabeli ale dodatkowo przyszly sezon w lidze nizej zaczynaja od tego minusa ktory im zostal czyli od -44pkt ... itd.
To chyba sprawiedliwe?

YB - 15 marca 2007, 8:18:42 - *.126.114.128-static.reverse.softlayer.com
na szczęście przy karaniu decydowały będą PRZEPISY, a nie dziwne wymysły internautów. A przepisy na dzień popełnienia wykroczeń przez większość klubów mówiły o degradacji o klasę w dół lub / i -10 pkt + kara finansowa. Owszem te kary zmieniono jakiś czas temu, ale przypomnę że prawo nie działa wstecz.

obiektywny - 15 marca 2007, 8:28:36 - *.55.130.131
Na początku powiem ze nie jestem kibicem górnika ! Ciekawi mnie co by napisali wszyscy napinacze jezeli chodziło by o ich klub ?? Ja osobiście nie wierze że istnieje w Polsce klub od OE do 4 ligi który nie jest w nic zamieszany i nigdy nic nie kombinował.

kibic KSG - 15 marca 2007, 8:46:59 - *.internetdsl.tpnet.pl
Jestem jak najbardziej za uczciwym i sprawiedliwym wyroku i na tyle surowym, aby inne kluby bały się korumpować. Jednak w tych wszystkich komentarzach jest wiele nienawiści kibiców innych klubów. Nie nakręcajmy spirali nienawiści tylko podejdźmy do sprawy profesjonalnie. Oskarżony ma prawo do obrony, ale wyrok, jaki zapadnie powinien być SUROWY, ale nie bezsensownie surowy powodowany nienawiścią i chęcią zemsty, niezdrowej rywalizacji.
Jestem kibicem Górnika Polkowice i czuję się bardzo oszukany jednak uważam, że za przestępstwo korupcji powinien odpowiadać nie tylko cały klub, ale również konkretne osoby z kierownictwa klubu, piłkarze, którzy wiedzieli o tym procederze w trakcie, ludzie, którzy sponsorowali kupowanie meczy, dający i biorący.
Do tych wszystkich komentujących – kibiców innych klubów chcę powiedzieć, że zgodnie z ustaleniami WD PZPN nasza afera to „pikuś” przy tym, co się działo i może jeszcze dzieję wśród czołowych i znanych klubów ekstraklasy. Jak to określili: wierzchołek góry lodowej!!!
A i sama instytucja PZPN jest nie najczystsza, jeśli chodzi o korupcję. Warto posłuchać byłego bramkarza reprezentacji Polski Pana Tomaszewskiego, który już od kilku lat walczy z anomaliami w piłce.
Podsumowując: kara dla Górnika surowa bez targowania się ale wymierzona sprawiedliwie, z sensem i rozsądkiem, kary dla innych zespołów kupujących i sprzedających mecze, prześwietlenie i ukaranie klubów z I ligi przy jednoczesnym oczyszczeniu PZPN.
Nie nakręcajmy spirali nienawiści!!! Piłka nożna jest dla nas kibiców i ma być rozrywką a nie powodem do złości.

wukaesiak - 15 marca 2007, 9:01:36 - *.gprspla.plusgsm.pl
nie chcą degradacji to nie, ale myślę że tak minus 30 pkt można by im dać :P plus może jeszcze jakaś mała kara finansowa? np 100000 zł, no bo mieli na kupowanie meczy to teraz też powinni mieć :P

Behemot - 15 marca 2007, 9:07:32 - *.inetaccess.pl
Czy Pan wiceprzewodniczący WD PZPN, Robert Zawłocki, nie jest aby niekonsekwentny? Mówi bowiem: - Dla nas nie jest istotne, czy ktoś utrzyma się w lidze czy spadnie. Ważne jest, aby wreszcie oczyścić środowisko piłkarskie ze skorumpowanych osób. - a także - Dla nas nie będzie tłumaczeniem, że przedstawiciel danego klubu nie ma wiedzy na temat korupcji, gdyż wówczas nie pracował w klubie. Wydział nie prowadzi postępowania przeciwko osobom, ale klubom, i ich przedstawiciele muszą zdawać sobie z tego sprawę.
To z klubów chcą oczyszczać środowisko, czy z ludzi? W każdymm razie pachnie to jakąś amatorszczyzną i braku kompleksowego pomysłu na poradzenie sobie z tą sytuacją...

Pablos - 15 marca 2007, 9:13:15 - *.fn.pl
Nie no, chyba są śmieszni... Degradacja i to przynajmniej o dwie klasy rozgrywkowe!

kibic KSG - 15 marca 2007, 9:37:39 - *.internetdsl.tpnet.pl
!!! nie nakręcajmy niepotrzebnej spirali nienawiści !!! sprawiedliwość, prawda, rozsądek, sens oraz przykładne i surowe karanie wszystkich odpowiedzialnych, WSZYSTKICH !!!

max kolank - 15 marca 2007, 9:42:39 - *.lubin.dialog.net.pl
Gornik mial przkrety w 20 meczach? toz to cala druga liga musiala sprzedawac i kupowac ... czemu oskarzane jest tylko kilka klubow??

szarmanek7 - 15 marca 2007, 10:29:10 - *.92.80.223
przeczytałem i upadłem szoook! oni jeszcze sie chca targować!!!!!

YB - 15 marca 2007, 10:39:54 - *.126.114.128-static.reverse.softlayer.com
szaramenek7 -> skoro ktoś im daje możliwość to się targują, to normalne. To pomysł PZPN na dobrowolne poddanie się kary, a nie klubów zamieszanych w aferę. Teraz usiądź i pomyśl chwilę, dlaczego PZPN daje taką możliwość ? Podpowiem Ci - ma cykora przed procesami. I jeszcze jedna sprawa - kibice innych "czystych" klubów, jak myślicie czemu przedstawiciele innych "czystych" klubów nie protestują że kiedyś zostały oszukane ? Powinny być oburzone, składać wnioski, protesty, zakładać sprawy sądowe itp. A tu cisza. Odpowiedź bardzo prosta, siedzą cicho bo się boją - same kręciły na potęgę, a teraz każdy robi pod siebie ze strachu czy nie jest w kolejnej 7 zamieszanej.

kibic KSG - 15 marca 2007, 10:46:32 - *.internetdsl.tpnet.pl
YB - zgadzam się z Tobą całkowicie

Czukers - 15 marca 2007, 10:52:34 - *.191.132.102
3 (punkty) * 20 (meczów) to już jest 60 punktów, które potencjalni mogli kupić. Czy zatem 10 punktów to dostateczna kara? Chyba każdy odpowie sobie sam...

mrqs - 15 marca 2007, 11:53:32 - *.internetdsl.tpnet.pl
sieszne jest to ze teraz ukaranych ma byc tylko 6 klubow a reszta co? poczekaja az sprawa bedziejuz tak rozdmuchana ze kazdy bedzie mail jej dosc i takei zaglebie czy inna legia dostana par minusowych punkto-to jest wlasnie afera korupcyjna w polsce
HANDEL TOCZY SIE DALEJ!!!

arni73 - 15 marca 2007, 12:38:15 - *.plk.vectranet.pl
kibic KSG- masz racje tylko nie przytaczaj tu osoby pana Tomaszewskiego. Jego walka z anomaliami w piłce polega naogół na oczernianiu jednego klubu(Zagłębie Lubin).Facet ma poprostu manie prześladowczą, a sam sprzedał mecz do czego sie zresztą przyznał.

Damian76 - 15 marca 2007, 13:35:11 - *.internetdsl.tpnet.pl
"takich meczy było troche ponad 20" ale kara nie może byc degradacja !!! to jest szczyt !
przekrecili ponad 20 meczy, mają duzo punktów wejsc dalej nie wejda, wiec co to za kara ?
może 1 pkt ?
może 2 ?
Nie ma winy bez kary panowie.

ba100 - 15 marca 2007, 14:58:13 - *.96.25.194
...moim zdaniem ...wyrąbać wszystkich, którym udowodniono winę, siekierą...-tak!...to nie żart, piłka to sport, bądźmy konsekwentni...pzdr

KSG Górnik - 15 marca 2007, 15:11:17 - *.lubin.dialog.net.pl
Moze sie poatrycie na wslane klubyw wasnych ligach a nie czepislcie Gornika jak by tylko on byl najbardziej wien moze by sie tak wydzia dysypilnary zabral z aWisle Krakowa z Legie i inne duzyn z I ligi a nie czepiacie sie klobow ktore maj tyle przewinie co kot naplaka a Wisl a i Legia tez maj cos za paznokciami jeste z Polkowic i sznauje moj klub i w nim gram bo jeste dumny ze mieszka wpolkowicha i gram dla tego klubu

cham - 16 marca 2007, 0:04:10 - *.internetdsl.tpnet.pl
bezczelność!
za każdy kupiony mecz powinni dostać -3pkt a to co zostanie to jeszcze na nastepny sezon niech przejdzie, widział to świat

Maxflo - 16 marca 2007, 0:09:35 - *.244.79.115 (*.244.79.117)
Śmieszni wy jestescie wszyscy razem wzieci...jak nic nie zrobia zagłebiu to nikomu nie powinni nic robic...ale nie za duza kasa tam jest dziwne ze nagle tak wszystko o nich ucichlo...nie ma rownych i rowniejszych

Pseudonim (max 10 znaków):

E-mail:

Redakcja 90minut.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść komentarzy, które są niezależnymi opiniami czytelników serwisu. Jednocześnie 90minut.pl zastrzega sobie prawo do kasowania komentarzy zawierających wulgaryzmy, treści rasistowskie, reklamy, wypowiedzi nie związane z tematem artykułu, "trolling", sformułowania obraźliwe w stosunku do innych czytelników serwisu, osób trzecich, klubów lub instytucji itp., a w skrajnych przypadkach do blokowania możliwości komentowania wiadomości przez poszczególnych użytkowników lub całe sieci.

 

Napisz do nas