|
|
29 marca 2007, 16:39:44 - MichalMKS
Górnik Łęczna zawieszony na miesiąc
W czwartek 29 marca Wydział Dyscypliny PZPN wydał decyzję o zastosowaniu wobec Górnika Łęczna środka zapobiegawczego w postaci zawieszenia w rozgrywkach organizowanych przez PZPN na okres jednego miesiąca.
Decyzja objęta jest rygorem natychmiastowej wykonalności. Środek ten zastosowano w związku z postępowaniem dyscyplinarnym, w którym Górnik jest obwiniony o przewinienia dyscyplinarne o charakterze korupcyjnym.
Zamieszany w aferę korupcyjną klub z Lubelszczyzny dołączył tym samym do Arki Gdynia, którą tydzień temu ukarano w ten sam sposób.
|
źródło: PZPN



Pos - 29 marca 2007, 16:43:52 - *.chello.pl
No proszę.

kiziu - 29 marca 2007, 16:44:17 - *.lublin.pl (*.182.94.178)
Górniczku jestesmy z toba nie opuscimy cie niegdy cie nie zdradzimy bo my kochamy cie !!!

@@@ - 29 marca 2007, 16:46:48 - *.internetdsl.tpnet.pl
To zapłaćcie komu trzeba, aby mogli normalnie grać, jak ich tak kochacie :P

Arivoy - 29 marca 2007, 16:47:09 - *.internetdsl.tpnet.pl
Jeżeli przez miesiąc nie zagrają to zostają karnie zdegradowani? I pozostałym ich rywalom dopisuje się 3 punkty poprzez walkower - a co z tymi, którymi grali w rundzie wiosennej? Wynik zostaje z boiska? Np. taki Górnik Zabrze przegrywając z nimi traci punkty na boisku a inni je zyskują przy stoliku. To ma być normalne? Równie dobrze, można ich bylo zawiesić 3 mecze przed końcem ligi... no chyba, że jest inaczej z punktami i meczami to niech mi wytłumaczy ktoś - z góry dzięki za odpowiedź! Z kibicowskim pozdrowieniem!


arkowiec - 29 marca 2007, 16:48:10 - *.dip0.t-ipconnect.de
To sa jaja pan Tomczyk kara kluby OE a sam jest umoczony w afere jego sprawe bada ABW tak moze byc tylko w polsce.

pawlo - 29 marca 2007, 16:49:28 - *.internetdsl.tpnet.pl
uuuu to tyle piłki ale za grzechy trzeba płacic panowie

kiziu - 29 marca 2007, 16:52:12 - *.lublin.pl (*.182.94.178)
zgadzam sie z pawlo. powinni poczekac z decyzjami do konca sezonu. Roznicy by im to nie zrobilo. A tak sypia sie rozgrywki. W ostatnich kolejkach beda po 4 mecze :/ Zenada... Wiadomo ze winnych trzeba ukarac ale nie kosztem ligi! Takie jest moje zdanie. Degradacja powinna byc ogloszana po ostatniej kolejce a nie w trakcie sezonu.

m!c|< - 29 marca 2007, 16:54:43 - *.chello.pl
Tomczak i ten cały nowy WD działa nielegalnie, a to co wyprawiają jest żałosne... Czemu to ma służyć? To jest najzwyczajniejszy szantaż, który wprowadza jedynie zamęt. W dodatku nie mają podstaw do podejmowania takich kroków (tylko nagłe przypadki, np. podejrzenie korupcji w bieżącym sezonie) i przekraczają swoje kompetencje. Będę bardzo szczęsliwy, jeżeli ta sprawa skończy się w sądzie i PZPN będzie musiał płacić klubom olbrzymie odszkodowania. Choćby po wielu latach...

mietek - 29 marca 2007, 16:56:05 - *.citynet.pl
No proszę (chyba już ktoś tak powiedział, hehe). Ale według mnie kara będzie dotkliwa dopiero wtedy, jeśli obie zawieszone drużyny w tym okresie będą przegrywały opuszczone mecze walkowerami. A o tym, żeby tak miało być nic na razie nie słyszałem. Arivoy: O jakiej normalności myślisz? Walkower właśnie jest normalny, bo mecz nie zostaje rozegrany z winy zawieszonej drużyny. I to wcale nie dlatego, że im się zepsuł autobus w drodze na mecz...

pasiak87 - 29 marca 2007, 16:57:46 - *.multi-vision.pl (*.64.81.106)
panowie spokojnie Cracovii nie zawieszą - bo nie maja ponoc zadnych podstaw!!pamietajcie CRACOVIA KRAKÓW ZAWSZE BYŁA KLUBEM INTELIGENTÓW!! ale odchodzac troche od tego tematu mozecie mi wyjasnic pewna rzecz??dlaczego kluby maja cierpiec-za winy prezesów(jednostek)-którzy chodza na wolnosci i smieja sie wszystkim w twarz??!!niech oddadza wszystkie lewe pieniadze i wtedy zobaczymy czy im bedzie do smiechu!!kibicowskie pozdro

ZENEK - 29 marca 2007, 16:58:45 - *.adsl.inetia.pl
deagradacja za walkowery jest tylko wtedy, gdy zespol z wlasnej winy nie przystepuje do gry. jesli z przyczyn regulaminowych to nie ma degradacji, przynajmniej automatycznej. przeciez w nizszych ligach jest przyznawanych wiele walkowerow dla danej druzyny, np. za gre nieuprawnionego zawodnika i wcale 3 takie VO nie powoduja degradacji!

kanikula - 29 marca 2007, 17:00:04 - *.internetdsl.tpnet.pl
bez sęsu, nie morzna poczekać do końca rozgrywek i zrobic tak jak u makaronuf?

jaro - 29 marca 2007, 17:00:51 - *.limes.com.pl
panowie w sobote miala grac arka z gornikiem pytanie za 10 pkt. ktora z tych druzyn dostanie 3 pkt. za walkowera .

JAGAFAN - 29 marca 2007, 17:01:24 - *.adsl.inetia.pl
tak jak karali arke to było ok a teraz gdy jest ukarany wasz klubik to WD jest be Rozwalić ten baizel nawet jeśli w OE zostanie tylko 1 zespół


carlos - 29 marca 2007, 17:04:20 - *.adsl.inetia.pl
Poprostu mafia eliminuje konkurencję...

Matheus - 29 marca 2007, 17:05:22 - *.chello.pl
i bardzo dobrze

braun82 - 29 marca 2007, 17:07:59 - *.ip.netia.com.pl (*.204.233.16)
do jaro -żadna z drużyn nie dostanie punktów, obydwie zaliczął jedynie 3 bramki na minusie. taka sytuacja już była w latach 80-tych

arkowiec - 29 marca 2007, 17:09:58 - *.smgr.pl
Wyglada na to, że zagramy razem w III lidze, tylko w innych grupach.

tlg - 29 marca 2007, 17:11:05 - *.chello.pl
Do Pasiak 87 piszesz bzdury gdyby Prezesi nie kupowali meczy to kluby umoczone nie graly by w OE PROSTE podobnie jestescie klubem (inteligencji) a tacy to umieja krecic

chris6 - 29 marca 2007, 17:11:16 - *.who.vectranet.pl (*.156.186.188)
coś mało wpisów widac jaki klub jest znienawidzony w Polsce . Jedno jest pewne Arkę się kocha lub nienawidzi obojętnie nikt koło tego klubu nieprzejdzie.

m!c|< - 29 marca 2007, 17:11:47 - *.chello.pl
Cwaniaczek Tomczak zrobił sobie z polskiej piłki swoją prywatną zabawkę. Wczoraj Arka, dzisiaj Górnik, jutro może to być wasz klub. Ja widzę tylko jedno wyjście z tej chorej sytuacji. Bojkot rozgrywek przez wszystkie kluby. Juz raz doszło do takiej akcji przed ok. 7 laty i kluby przez bodajże 2 kolejki nie wychodziły na boisko. Nie może być przyzowolenia na takie praktyki. Wszystkie kluby powinny byc solidarne, bo nie widadomo czy nie czeka ich podobny los.

m2s - 29 marca 2007, 17:14:20 - *.ip.netia.com.pl (*.204.233.9)
to ładnie gks forever

mati20 - 29 marca 2007, 17:16:17 - *.dolsat.pl
Nie rozumiem tych decyzji. Po co komu to zawieszenie?? Czemu to służy?? Jeżeli sa mocne dowody na nieuczciwośc tych klubów to nie ma mowy o braku poddania sie dobrwolnej karze bo to jest zwykła bezczelnośc.Klub kupował mecz za meczem i ma czelność wypierać sie tego i nie poddawac sie karze? to jest smieszne. Ukarac kluby od razu ale niech graja w OE do konca tego sezonu a potem wypad. Zawieszenie spowoduje tylko zamieszanie w rozgrywkach

GKS - 29 marca 2007, 17:19:01 - *.enterpol.pl
Jestem kibicem Górnika i szkoda mi,że klub został zawieszony,dlaczego kibice i cały klub mają płacić za głupote pojedynczych ludzi?I skoro WD z PZPN podejmuje decyzje to chciałbym się zapytać gdzie inne kluby,które są może nawet bardziej umoczone w tej aferze?Przecież jeden z nich nawet walczy o Mistrzostwo...To ma być sprawiedliwość,że są równi(Arka i Górnik) i równiejsi(czyt.Zagłębie Lubin).Uważam,że jeśli mają zamiar karać to sprawiedliwie i wszystkich winnych wg.udziału w aferze,a nie tylko wybrane kluby,które podpadły ludziom z PZPN.Tak może dziać się tylko w naszym kraju.

Drwalik - 29 marca 2007, 17:22:31 - *.adsl.alicedsl.de
Spokojnie,przyjdzie czas na Lubin i Cracovie...oby! Gonic te palatajstwo,a potem zajac sie II liga. Bravo!!!!!!!!

tomi - 29 marca 2007, 17:26:41 - *.233.130.102
Nie wiem co oni kombinuja ale nie podoba mi sie to

gd - 29 marca 2007, 17:27:46 - *.lubin.dialog.net.pl
ciekawe, że ten nagły boom na jeżdżenie po Zagłębiu zaczął się, kiedy Zagłębie zadomowiło się w okolicach szczytu tabeli...

ŁKS ŁOMŻA - 29 marca 2007, 17:28:42 - *.lom.vectranet.pl (*.20.225.228)
pasiak87 A niby czemu mają karać tylko prezesów .Jeżeli prezesi kupowali mecze to wymierną korzyść osiągali przecież kluby.Czyżbym się mylił? Wywalić skorumpowane klubiki na zbity pysk,dla oszustów nie ma miejsca !

Drwalik - 29 marca 2007, 17:30:34 - *.adsl.alicedsl.de
Zaczelo sie jak z butow wystawal wam sloma ,a z kieszeni pieniadze...czyli dawno temu.


loki - 29 marca 2007, 17:33:41 - *.internetdsl.tpnet.pl
siemka. moim zdniem to powinni wyrzucic łęczną, arkę, . nalezy im sie. trza bylo nie kupowac meczy. a mam pytanie czy to prawda ze lubin tez jest w to zamieszany??

maxi - 29 marca 2007, 17:35:06 - *.lubin.dialog.net.pl
Do Drwalik....jakie masz dowody przeciwko lubinowi??? Ze klub 5 lat temu ponoć kupował przez piłkarzynę murdzę wynik z polarem?? Człowieku,Zagłębie było wtedy liderem 2 ligi i mialo płacic kase cienkiemu jak bardzcz polarowi za podłożenie sie??Zamknij oczy i rozpędż sie a mur z pewnością sie znajdzie..Co Niektorym przeszkadza że powstaje klub ktory ma szanse być lepszym klubem od Legii czy Wisły ktore niby były poza układami przez te wszystkie lata??Załosne...ciekawe kiedy przyjdzie pora nagonki na inne nowe,pręzne kluby np.Koronę??

R - 29 marca 2007, 17:46:45 - *.48.225.2
Ja mam tylko nadzieje ze jak najszybciej zmienia regulamin rozgrywek . Niech z ligi spadaja Ci co kupowali i Ci co zajeli miejsca spadkowe . Co to za liga z ktorej nie mozna spasc , co to za emocje ? Zreszta to rodzi klimat do handlowania lub puszczania innym kolejnych meczow . A niewiadomo ile to jeszcze wszystko potrwa .

BMH - 29 marca 2007, 17:50:58 - *.ntlworld.ie
do pana GKS jezeli byscie nie kupowaqli to gdzie byscie byli teraz pewnie w 3 lidze wiec niema co bredzic jezeli twoj ojciec straci prace to kto pokutuje twoja rodzina i zrozum to wiec caly klub musi teraz odpokutowac wiec zawieszenie sluszne ale wychodzi z tego ze co tydzien kogos zawiesz a kto ma pieniadz ten jest krol (zaglebie lubin) czyli chyba na tych 2 klubach sie zakonczy zawieszanie wiec zegna 1 ligo dla lecznej i ARKI pozdro

kyno - 29 marca 2007, 17:55:01 - *.lannet.pl (*.76.171.159)
Powiem krótko,we Włoszech spuścili z ligi Juventus i nikt nie mówił ze zrobiono żle a w naszym kraju jak zwykle jakieś głupie zawieszenia na miesiąc, żeby potem prawdopodobnie odwiesić,bo to nie oni to inni kupowali, a przypomnę tylko że Arce i Górnikowi z Lęcznej daleko,do Juventusu-pozdrawiam

KRZYNIO - 29 marca 2007, 17:56:00 - *.lubin.dialog.net.pl
Arce pozwolą grać bo w klubie zmiękła rura i chce się dobrowolnie poddać karze (czytaj: przyznać do winy)

rzymek - 29 marca 2007, 17:58:37 - *.205.64.8
no i sami widzicie jaka jest polska rzeczywistosc.głupota kompletna no ale co my mozemy zrobic.tak to juz jest ze sa rowni i rownijsi.mam tylko nadzieje ze za zagłebie cracovie i pogon tez sie wezma.Ale nie ma sie co oszukiwac poł ligi jest zamieszane

krytyk - 29 marca 2007, 17:58:52 - *.chello.pl
kyno a tobie daleko do pisania mądrych wypowiedzi

kon(L)omer - 29 marca 2007, 18:04:25 - *.internetdsl.tpnet.pl
bravo dla redaktorów 90minut.pl jak zwykle najszybsi z news-em

kibic - 29 marca 2007, 18:07:09 - *.gdynia.mm.pl
Z tego co niektórzy,bardziej wtajemniczeni wiedzą,pan Tomczak,szef Wydziału Dyscypliny odegrał skomplikowaną rolę {PRYWATYZACJI CEFARM W WARSZAWIE}!!! Sprawę prowadzi Prokuratura jak również Agencja Bezpieczęństwa Wewnętrznego!!! Jego kancelaria doradzała byłemu zarządowi Cefarmu...!Chodzi o dostęp do informacji poufnych!!!... Karanie klubów bez wyroku sądowego ma być niejako odskocznią pana Tomczaka w przypadku podejrzeń lub zarzutów prokuratorskich,które mogą niedługo nastąpić...Będzie można tłumaczyć się chęcią zemsty organów ścigania za "robienie porządku w polskiej piłce"....Wyjście pana Tomczaka przed szereg i zastępowanie przez niego sądowych wyroków ma niedwuznaczne znaczenie w zaistniałej sprawie....Chce on za wszelką cenę i szybko zostać mężem opatrznościowym walki z korupcją w Polsce....

Bojar - 29 marca 2007, 18:14:05 - *.bsk.vectranet.pl (*.1.196.236)
Brawo wypad z polskiej ligi takim klubom. Przemo wracaj do Jagi

olo - 29 marca 2007, 18:14:32 - *.adsl.inetia.pl
to teraz kolej na kolportera!

yol - 29 marca 2007, 18:20:46 - *.chello.pl
To że Zagłębie jest umoczone tak samo jak Arka czy Łęczna, to tak zwana tajemnica poliszynela. A to że jeszcze się za nich nie wzięli jest spowodowane tylko i wyłącznie faktem, że partyjni działacze którzy prezesują bogatemu KGHM-owi wiedzą jak i z kim rozmawiać. I co to za argument, że jak Zagłębie było w II lidze, to nie musiało kupować meczy gdyż było najlepsze? Przecież właśnie dlatego było najlepsze że kupowało, i to na potęgę! To samo z resztą robiła ostatnio Hydrozagatka (niesłusznie przez niektórych tutaj nazywana Zawiszą)

Sebi Wlkp - 29 marca 2007, 18:26:00 - *.internetdsl.tpnet.pl
I kurde dobrze zrobili !!! Nie chcemy miec korupcji w naszej piłce nożnej!! ARKA na za swoje i jako I została zawieszona !! Teraz czas na GÓRNIK ŁĘCZNA a potem dalej z tym kto brali łapówki !!! Trzeba tak robić karać zespoły i degradować ich !!!! Pozdrawiam

obiektywny - 29 marca 2007, 18:33:10 - *.smstv.pl
Powszechnie wiadomo że skala korupcji była ogromna , trudno znaleść klub który czegość nie kupił. Więc nasuwa się pytanie czy karanie tylko tych którym udowodniono taki fakt jest sprawiedliwością , a może szukaniem kozłów ofiarnych. Dla mnie największym aferantem będą obecne władze PZPN-u na wszystkich szczeblach.

123 - 29 marca 2007, 18:33:31 - *.euro-net.pl
ARka i Leczna - III liga za walkowery - 1 liga nizej za korupcje = rezultat = IV liga w przyszlym sezonie jezeli ktorys klub zdegraduja za korupcje zapewne juz sie on nie podniesie, bo kto bedzie chcial inwestowac w taki klub tak wiec Arka strzala z 1 ligi na zawsze !!

artus1906 - 29 marca 2007, 18:33:46 - *.bb.sky.com
Wreszcie!Kilkanascie lat matactwa i kupczenia meczami.Juz podczas historycznego awansu Lecznej do drugiej ligi dzialy sie cuda.Walczyla wtedy z KSZO Ostrowiec.Podkupywali pilkarzy nawet w meczach miedzy soba.W zainteresowanych klubach posypaly sie kary, jednak PZPN przymknal na to oczy.Co panowie z Lecznej uznali za przyzwolenie tego procederu. I trwalo by to pewnie do dzisiaj, gdyby sprawa nie zainteresowala sie prokuratura. Jeszcze raz wielkie brawa. Czekamy na innych.

kibic - 29 marca 2007, 18:39:03 - *.wroclaw.dialog.net.pl
no i wreszcie cos sie dzieje! super niech reszta tych co kupowali i sprzedawali mecze wylecia (np bogate zaglebie, gdzie zawodnicy juz sprawe w sadzie maja) moze i liga sie oslabi, wiecej klubow z drugiej ligi awansuje, ale bedzie czysta! a sedziow... zawsze mozemy z czech i slowacji sprawdzic, podobna cena za mecz 20000zl

sheva - 29 marca 2007, 18:43:12 - *.chelm.mm.pl
no i bedzie trzeba długo poczekać żeby był kolejny klub z lubelszczyzny w I lidze (bo wiadomo że PZPN zdegraduje GKS )

uri - 29 marca 2007, 18:45:30 - *.chello.pl
pzpn prowadzi rozgrywki Pucharu Polski, a mecze 1 ligi i puchar ekstraklasy Orange Ekstraklasa, więc Górnikowi grożą walkowery za udział w Pucharze Polski

kibic - 29 marca 2007, 18:45:36 - *.wroclaw.dialog.net.pl
znaczy sie 2000-3000zl za mecz, o zero za duzo ;

Dudi - 29 marca 2007, 18:58:10 - *.netcontrol.pl
Pasiak87- dobrze, że użyłeś czasu przeszłego w tym zdaniu napisanym dużymi literami. Ustal wersję z Maleńczukiem, który zawsze kochał Cracovię za to, że to klub robotniczy... Co do tych zawieszeń, to nad postępowaniem WD PZPN można tylko załamać ręce. Wzięli by przykład z Włochów i roztrzygnęli wszystko w przerwie między rozgrywkami/ sezonami i tyle. A teraz Łęczna odebrała puntky KSG, Arka Pogonii a taka Odra czy Wisła Płock za nic dostaną po 6 pkt-ów. Ukarać WSZYSTKICH winnych trzeba bezwględnie, ale nie kosztem innych, "niewinnych" klubów.

1908 - 29 marca 2007, 19:13:10 - *.toya.net.pl
no cóż Rafale graty przewozimy do ŁODZI !!!!!!!!!!!!!!

Marex - 29 marca 2007, 19:16:16 - *.lubin.dialog.net.pl
Tok rozumowania niektórych osobników w ich komentarzach jest co najmniej śmieszny. Skoro Zagłębie miało takie znajomości wszędzie gdzie tylko się da to w jaki sposób spadło z ligi mając jeden z największych budżetów, jak mogło przegrać baraże z jakimś tam Górnikiem Łęczna? dlaczego mając takie znajomości i pieniądze Zagłębie nie zdobywało mistrzostwa Polski rok w rok? Panowie i panie jeśli zaczniecie jeszcze raz pisać podobne bzdury, pomyślcie dwa razy.

bora - 29 marca 2007, 19:23:16 - *.piaseczno.robbo.pl
argumentacja pzpn jest jak zwykle porażająca - co da to całe zawieszenie (mimo że sąd jeszcze nikogo nie skazał)? ano tylko bajzel pod koniec rozgrywek, kiedy Arka i Łęczna po zakońzeniu sezonu będą grać zaległe spotkania. i np. Lubin skonczy 2. czerwca, a Belchatów 2. lipca. ale mętne sytuacje to wymarzone dla ludzi pzpn sytuacje...

sosik - 29 marca 2007, 19:23:23 - *.enterpol.pl
marex upraszczasz sprawe.jestem kibicem zaglebia i szczerze to chyba coraz mniej utożsamiam sie z klubem mimo ze gra pieknie.coraz wiecej swinstwa wychodzi ale najgorsze ze kombinowanie u nas trwa.

ZLF - 29 marca 2007, 19:42:39 - *.lubin.dialog.net.pl
Dzieciaczki - może jakieś dowody na Zagłębie? Jakieś zeznania sędziów, jacyś zatrzymani działacze? Czy tylko coś tam słyszeliście? Na jakiej podstawie te wasze opinie? Że nas nie lubicie? Że powstaje solidny klub zagrażający Legii czy Wiśle? Poza tym przypominam, że jest to temat o Łęcznej a nie o Zagłębiu.

Eagle - 29 marca 2007, 19:44:01 - *.hsd1.il.comcast.net
Jak tak dalej pojdzie, to wiezienia zaczna budowac stadiony i bedziemy mieli wiezienna eksteaklase. Pozamykaja sedziow, dzialaczy, pilkarzy. Wronki co prawda juz sa na taka ewentualnosc przygotowane. Sedziego beda mogli przekupic paczka herbaty lub paczka fajek.

artus1906 - 29 marca 2007, 20:00:01 - *.bb.sky.com
Dzieciaczki, dobre sobie. Pamietasz moze sezon 85\86? Juz wtedy utrzymaliscie sie dzieki przekretom.Nawe telewizja publiczna wyemitowala film dokumentalny o tym cudownym olsnieniu kopaczy z Lubina. Tylko PZPN milczal. Smiem twierdzic,ze korupcja w polskiej pilce tak na dobre zaczela sie wlasnie od Zaglebia. Przyjdzie na was czas...

ZLF - 29 marca 2007, 20:07:48 - *.lubin.dialog.net.pl
Artusiu - korupcja w polskiej lidze zaczęła się w 1986 roku? No teraz to się ośmieszyłeś. Jeszcze raz - dowody są jak na razie na kilkanaście innych klubów (m.in. Cracovia), a wy ciągle o Zagłębiu. Przynudzacie już.

jasio - 29 marca 2007, 20:08:03 - *.pronet.lublin.pl
Tu chodzi o to aby mistrzem została wisla płock

Marcin - 29 marca 2007, 20:08:45 - *.icpnet.pl
Śmieszne leśne dziadki FOREVER LECH!!!

b28 - 29 marca 2007, 20:17:15 - *.enterpol.pl
Zawieszenie obejmuje ligi juniorów?

yogi_bb - 29 marca 2007, 20:28:37 - *.bielsko.dialog.net.pl
moim zdanie powinni zrobić takie same kary jak w Serie A a także w lidze austryjackiej. Czyli nie patrząc sie na prośby i groźby tylko odrazu degradacja conajmniej do 4 ligi i tyle!!!!! A kibice niech sami sie policzą z prezesami i zarządem

Roman - 29 marca 2007, 20:30:02 - *.chello.pl
Jak może pan T ferować wyroki jeżeli toczy się przeciwko niemu śledztwo???

Kibic - 29 marca 2007, 20:56:48 - *.internetdsl.tpnet.pl
Pytanie do moderatora! CO sie dzieje w przypadku degradacji Arki i Łecznej? Czy pozostale mecz bede roztrzygane walkowerami a rozegrane wyniki są uwzglednione w tabeli, czy moze beda anulowane rozegrane mecze z tymi druzynami (dla mnie to drugie to totalna bzdura)???

m!c|< - 29 marca 2007, 21:03:23 - *.chello.pl
Ludzie, nie pytajcie się o jakieś walkowery, bo w całym PZPN nikt wam na to nie odpowie. Ciekawi mnie bardziej, czy słyszał ktoś w Radiu Zet o planowanym zawieszeniu (odwołaniu?) WD na posiedzeniu zarządu za nielegalne zawieszenie klubów?

boba - 29 marca 2007, 21:16:36 - *.254.200.222
tak,jeszcze Zaglebie Lubin i bedzie git

bolo - 29 marca 2007, 21:29:23 - *.4web.pl
KABARET??? PZPN powinien jasno powiedzieć czy w przypadku degradacji drużyn zamieszanych w aferę korupcyjną nadal obowiązują przepisy które mówią że dwa ostatnie zespoły spadają z ligi. Jeśli tak się nie stanie i spadną jedynie kluby karnie zdegradowane to po raz kolejny walka o mistrza będzie przypominać kabaret - drużyny nie walczące o najwyższe cale zaczną się podkładać bo będą grały o przysłowiową pietruszkę.

fiko - 29 marca 2007, 21:52:38 - *.goesting.xdsl-line.inode.at
Myśle, że te zawieszenia mają zmusić Arke i Górnika do przyjecia dobrowolnie kary - po sezonie spadek o jedną klase niżej i minus punkty ???? - Arka z tego co gdzieś przeczytałem juz sie łamie. Teraz tylko wypada jeden mecz (Arka - Górnik), który dograją w innym terminie. Dograją całą lige i jeśli sie utrzymają w I to spadą do II , a jeśli nie to do III - tym klubom tez to się opłaci, a nie będzie dochodzeń i odwołań.

Gieksa-Pan - 29 marca 2007, 22:12:45 - *.chello.pl
Regulamin przewiduje spadek o dwie klasy niżej.

Hugooo - 29 marca 2007, 22:19:35 - *.internetdsl.tpnet.pl
W Polsce każdy prawie klub jest zamieszany w tą aferę , najbardziej tam gdzie są pieniądze. Wedle zasady "Masz kase, grasz dalej..."

rysio 2 - 29 marca 2007, 22:26:10 - *.lubin.dialog.net.pl
Sosik, gościu, przerzuć się lepiej carling lub krykieta. Kto nie jest z nami, ten jest przeciwko nam. Jasne, że Parchimowicz załatwił nam utrzymanie w sezonie 85/86 (wespół z Jarguzem). Ale wtedy wszyscy tak robili (vide:"Piłkarski poker"). Lecz, jak tak dalej pójdzie, to zaczniemy wyciągać sprawy korupcyjne Smigłego Wilno, FC Katowice i Czarnych Lwów...

maro - 29 marca 2007, 22:44:30 - *.pronet.lublin.pl
Górniczku będziemy z tobą do wyjaśnienia sprawy !!!

przedruk - 29 marca 2007, 23:26:26 - *.netia.com.pl
c.d nt. mec. Tomczaka, rzekomego "czyściciela" Tak się składa (oczywiście czystym przypadkiem), że ostatnią decyzją kuratora PZPN, mec. Wojcieszaka, było podpisanie umowy z kancelarią prawną mec. M. Tomczaka (tą sama, która zamieszana jest w sprawę prywatyzacji Cefarmu) o obsługę prawną PZPN ze stawką godzinową 90 euro netto. Na dodatek M. Tomczak doprowadził do tego, że w komisji odwoławczejPZPN, rozpatrującej odwołania od decyzji wydanej przez wydział dyscypliny (czyli de facto M. Tomczaka) zasiada aplikant adwokacki z kancelarii M. Tomczaka. Warto również wiedzieć, że mec. M. Tomczak obsługiwał sprawy związane z powołaniem i rejestracją spółki Ekstraklasa zajmującej się zarządzaniem rozgrywkami ekstraklasy piłkarskiej, którą nota bene powołano jeszcze przed wejściem w życie ustawy o sporcie kwalifikowanym i na dodatek bez wymaganej praewm uchwały zarządu PZPN o powołaniu ligii zawodowej - czym więc zarzdza spółka Ekstrklasa, skoro do tej pory nie powołano piłkarskiej ligi zawodowej?! To nie wszystko - M. Tomczak nie tylko obsługiwał sprawy związane z powołaniem spółki Ekstraklasa, ale został także jej pierwszym prezesem, po czym zlecił przeprowadzenie konkursu na wybór prezesa spółce Diversa, której był jedynym właścicielem, a jego żona prezesem. Zarówno spółka Ekstraklasa, jak i spółka Diversa (także spółka Finartes zamieszana w prywatyzację CF Cefarm) miały siedzibę w kancelarii mec. M Tomczaka. I to ma być czyściciel PZPN i strażnik moralności w tym związku?! Nic dziwnego, że nic nie zapowiada, aby pierwszy klub przyłapany na korupcji (Zagłębie Lubin) miał być ukarany. Przecież jego prezesem jest pan Pietryszyn, szef młodzieżówki PiS i polityczny wychowanek posła A. Lipińskiego z Wrocławia. Na zakończenie ostatnie dwa pytania, po pierwsze w czym jest lepszy mec. M. Tomczak od środowiska piłkarskiego, a po drugie, dlaczego media milcza na temat przeszłości tego, niewątpliwie "nieskazitelnego" prawnika. Ale nich każdy już sobie na o sam odpowie.

polska@ - 30 marca 2007, 0:44:33 - *.toya.net.pl
Super lepiej dla odry,pogoni,wisły P .sssuuuppeeerrr...

wuwu - 30 marca 2007, 5:51:29 - *.telkonet.pl (*.16.2.107)
Ciekawe ile jeszcze czasu panowie z Wd Pzpn beda sobie w cymbergaja grali.

grech - 30 marca 2007, 7:33:33 - *.lubin.dialog.net.pl
WD- robi sobie jaja z kibiców . Co to znaczy zawieszenie ??? Albo degradacja albo nie !!! Tylko ze z karami powinno sie czekac do końca sezonu . No i znowu pytam a co z pilkarzami (sędziowe zawieszeni, prezesi tez )umoczonym w kupowanie meczów ??? Ich sie nie zawiesza ??? Kluby zostaną zdegradowane a pilkarze znajdą nowych pracodawców np UJEK w nagrodę gra o Mistrza Polski .

loko - 30 marca 2007, 7:47:45 - *.171.161.29.intrall.pl
Kto następny?Jeżeli skończy się tylko na degradacji tych dwóch klubów to będzie wielki niesmak ponieważ takich kluów jak "ARKA" czy "GÓRNIK" Łęczna jest w samej I lidze wiele.Bez względu na dalszy kształt rozgrywek myślę że jeszcze kogoś z I ligi upolują.

loko - 30 marca 2007, 7:55:40 - *.171.161.29.intrall.pl
Do loki:Tak Lubin też moczył palce nie wiele mniej niż Łęczna czy Arka.Więc ja osobiście wstydził bym się takim "mistrzem" Gorące pozdro.

Pasza - 30 marca 2007, 8:06:56 - *.internetdsl.tpnet.pl
Panowie nie widzicie co jest grane ?? Afera wokół PZPN cichnie, Listkiewicz wrócił już na stanowisko i wszystko wraca do normy. Teraz żeby odwrócić uwage, zawieszają kluby. Na dobrą sprawe chcąc pójść ich tokiem myślenia to wydaje mi sie ze nie ma w OE czystego klubu, który powiedzmy na przełomie 10 lat nie "wszedł" w mecz. To jest parodia co się dzieje. Ten nasz Prezesina Listek - człowiek bez honoru i jego cała kapela :Lato,Engel,Piechniczek są do zesłania na sybir. Nie chce mi sie wierzyć ze nie wiedzieli o całym precederze. Siedzą sędziowe a czemu nie siedzą te patałachy. Żyjemy w tak śmiesznym i marnym kraju .... naprawde szkoda gadać .....

pewniak81 - 30 marca 2007, 8:22:49 - *.serv-net.pl
Piłka nożna dla kibiców !!! Ciekawi mnie co zrobią zawieszone kluby dla kibiców którzy wykupili karnety ??? Niech zawieszą najlepiej cała lige ;) "inteligenci" z PZPN...

eReR - 30 marca 2007, 9:10:36 - *.153.190.10 (*.20.75.135)
Legia - Łęczna ustawiony? źródło: Przegląd Sportowy Górnik Łęczna przez miesiąc nie będzie mógł rozgrywać oficjalnych spotkań – zadecydował wczoraj Wydział Dyscypliny. W grudniu 2005 roku ligowe spotkanie Legia – Łęczna (0-2) było ustawione. Sędzia wziął za nie 25 tysięcy złotych. - informuje "Przegląd Sportowy". Informacja o ustawionym meczu na korzyść Górnika (sędziował go Tomasz P.‚ któremu już latem ubiegłego roku przedstawiono zarzuty korupcyjne) jest nieoficjalna‚ ale pochodzi z bardzo wiarygodnego źródła. A takich ustawionych meczów z udziałem Łęcznej było zdecydowanie więcej – według ustaleń prokuratury‚ której przedstawiciele spotkali się z całym Wydziałem Dyscypliny przy okazji meczu reprezentacji w Kielcach‚ co najmniej 20! ================================== uuuuu grubo.........

fwesdfh - 30 marca 2007, 9:28:59 - *.adsl.inetia.pl
eReR - skoro mówisz, że Legia - Górnik był meczem ustawionym to w takim razie Legia też jest zamieszana w korupcję, bo jeśli oglądałeś mecz to powinieneś wiedzieć, że albo wtedy Górnik był w wyśmienitej formie albo Legia się podłożyła, sędzia wtedy dla nikogo nie sędziował, Górnik wtedy oddał Bronka Legii a Legia dała Górnikowi 3 pkt, ale kto Wielką Legie ruszy? Kto wielką Wisłę ruszy? i można tak wymieniać jeszcze troche

eReR - 30 marca 2007, 9:55:24 - *.153.190.10 (*.20.75.135)
ja nic nie mówię, ja cytuję gazetę. Gdyby dogadali się z Legią, to po co podpieraliby się sędzią?

sosnowicza - 30 marca 2007, 10:29:47 - *.internetdsl.tpnet.pl
ludzie czy wy nie widzicie tego że to wszystko jest na pokaz że pzpn coś robi nie zapomnijmy o tym że listek był również sędzią piłkarskim i zastanówmy się dlaczego tak mocno trzyma się stołka z nimi jest tak jak z naszym kochanym obecnym rządem

marian - 30 marca 2007, 10:35:15 - *.tktelekom.pl (*.0.0.86)
A Legia to nie kupowała meczy??Dziwne, że teraz nie mogą meczu wygrać, ale oczywiście ten klub jest nietykalny za duża kasa za nim stoi podobnie jak za Zagłębiem.

brodo - 30 marca 2007, 10:40:42 - *.dei.uc.pt
Co poniektórym przypominam, że WD PZPN od prawie 5 lat nie podjął żadnej mądrej decyzji. I nie inaczej jest w sprawie Łęcznej i Górnika. Największe zło tkwi w samym PZPNie, który przez lata stworzył nie tyle chronił, ale wręcz stwarzał doskonałe warunki dla handlu meczami, niejednokrotnie czerpiąc z tego korzyści. A zawieszanie klubów spowoduje tylko to, że nam się rozgrywki ligowe powoli sypią. Pozdro dla myślących.

rimuś - 30 marca 2007, 11:48:35 - *.zvid.net
ja bym całą ligę tam zawiesił

brodo - 30 marca 2007, 12:32:35 - *.dei.uc.pt
*Łęcznej i Arki oczywiście

corleone - 30 marca 2007, 14:39:37 - *.man.bydgoszcz.pl
Moim zdaniem to dobrze ze decyzje podejmuja juz teraz ale takie miesieczne zawieszenie nie ma sensu! jesli rzeczywiscie maja na te kluby dowody to niech ich wywala na dobre a nie daja jakies przejsciowe kary. moja zawisza byla wtopiona i zwinela sie. to dobrze bo jaky wywalczyli awans a potem by ich zdegradowali do 4 ligi to bylbym bardzo zly...

RkS! - 31 marca 2007, 7:51:01 - *.chello.pl
gornik i arke do III Ligi!!! MoToR_KinG !

Arkowiec - 31 marca 2007, 9:59:53 - *.tvoksywie.com.pl (*.10.0.207)
A gdzie sie podzialo zaglebie lubin ?? Czyzby bali ukarac sie spolki pana posla Pietryszyna ??!! zrobmy cos z tym wszyscy Kibice pod siedzibe PZPN domagajmy sie kary dla wszystkich !!

maverick - 31 marca 2007, 12:52:12 - *.ip.netia.com.pl (*.204.233.26)
dlaczego nie zawiesza calej ligi gdzie jest kolporter te jego awanse no i belchatow ,zaglebie, legia.Dlaczego nie czepia sie tych klubow????????????????????????????????????

tomek12 - 31 marca 2007, 13:11:30 - *.160.57.94 (*.168.1.174)
dobrze im tak ..... mogli ich zawiesić dużo wcześniej...

Artur - 2 kwietnia 2007, 6:44:41 - *.hsd1.wa.comcast.net
Czy ktos slyszal o rewelacji pana Gmocha? O tym jak Legia dostala w lape o wygrac z innym klubem ? Swietny artykul, polecam. Ktos kupuje , ktos sprzedaje i powinno sie karac wszystkich rowno. Pan Tomczak twierdzi ze korupcja nie ulega przedawnieniu, to niech sie wezmie za wszystkie inne kluby. W tym za Legie, Zaglebie .itd...To nastepna paronoja z polki " rowni i rowniejsi". A tak moim zdaniem to widze ze probuje sie takze ukarac Leczna za niechec polaczenia Kopalni Bogdanka (glowny sponsor Gornika) z Kozienicami. Kto to widzial zeby klubowi nie dac dokonczyc rozgrywek a i innym klubom w sportowy sposob zdobyc punkty. Co z kibicami ktorzy wykupili karnety na sezon i nie chodzi mi tylko o kibicow Lecznej i Arki. W calej Polsce kibice wykupili te karnety aby nawet zobaczyc jak ich asy gromia Arke i Gornika. A tu co, co prawda 3 punkty za darmo od pana Tomczaka, ale nie zdobyte w sportowy sposob lecz przy stoliku. Jestem kibicem Gornika Leczna i jest mi przykro co sie stalo. Popieram tez ze winnych korupcj trzeba ukarac i oczyscic polska pilke z tego bagna. Jednak poprzez karanie dwoch klubow a przymykaniem oka na inne wcale nie mniej umoczone w aferze kluby nie oczysci polskiej pilki a jedynie wyciszy burze medialna. I oto chyba chodzi panom z PZPN........

|
|