[ Strona główna ]


Jedyny w swoim rodzaju Skarb Ekstraklasy - statystyki, sylwetki, kariery graczy, historie, osiągnięcia klubówSkarb I ligi - statystyki, kariery graczy, historie i osiągnięcia klubówRozgrywki regionalne 2022/2023 - od IV ligi do Klasy C !Wyszukiwarka klubów, zawodników i sędziów w serwisie 90 MinutJeśli chcesz skontaktować się z redakcją - najpierw to przeczytaj!
90minut.pl
 CLJ
 PZPN
RSSSF

 


5 kwietnia 2007, 20:06:09 - MichalMKS
PZPN zaproponował Arce grę w II lidze

Wydział Dyscypliny PZPN zaproponował w czwartek karę dla zamieszanej w korupcję Arki Gdynia - degradacja do II ligi. Gdynianie mają się ustosunkować do tej propozycji.

- Rozmowy z Arką nadal trwają, są coraz bardziej zaawansowane, ale nadal nie ma przełomu w jej sprawie - poinformował wiceszef WD PZPN Robert Zawłocki.

Podejrzana o korupcję Arka, wobec której WD PZPN wszczął w lutym postępowanie dyscyplinarne, została zawieszona dwa tygodnie temu na miesiąc. Tuż po tej decyzji Arka zmieniła stanowisko w rozmowach z PZPN, przestała iść w zaparte, z pracy w klubie zrezygnowali oskarżeni o korupcję prezes Jacek Milewski i wiceprezes Grzegorz G. Rozmowy z WD PZPN nabrały tempa, Arka jest gotowa poddać się karze.

- Jesteśmy gotowi współpracować, wiemy, że niektórzy byli działacze mogli mieć coś wspólnego z korupcją - tłumaczyła Anna Stopka, przedstawiciel właściciela klubu firmy Prokom. - Ciężko nam się pogodzić z faktem, że nie możemy zobaczyć materiałów dowodowych, które dużo by wyjaśniły, pozwoliłyby nam zająć jeszcze bardziej konkretne stanowisko. Ponieważ nie wiemy, co się konkretnie zarzuca Arce, nie możemy zaproponować kary sami dla siebie. Nie wiemy, jak ocenić ewentualne przewinienia. Dlatego czekamy na propozycję WD PZPN.

Podczas czwartkowego posiedzenia WD PZPN Arka, podobnie jak pięć pozostałych klubów, wobec których toczy się postępowanie dyscyplinarne (Górnik Łęczna z Orange Ekstraklasy oraz drugoligowe KSZO Ostrowiec, Górnik Polkowice, Podbeskidzie Bielsko-Biała i wycofany już z rozgrywek Zawisza Bydgoszcz), usłyszała propozycję kary - degradacja do II ligi. Nie poruszono tematu innych kar - ujemnych punktów i kary finansowej.

- Na razie skupiliśmy się na zasadniczej karze. Zaproponowaliśmy degradację do II ligi, bo nie dopuszczamy możliwości, aby sprawa Arki skończyła się w łagodniejszych sposób. Nie poruszyliśmy kwestii ujemnych punktów czy kary finansowej, bo w pierwszej kolejności musi się wyjaśnić sprawa degradacji - tłumaczy Zawłocki.

Klub z Gdyni ma się teraz ustosunkować się do propozycji PZPN. - Trzeba ją przemyśleć na wielu płaszczyznach, przede wszystkim sportowej i organizacyjnej. Proponowana kara jest surowa - usłyszeliśmy w gdyńskim klubie.

Ponieważ w czwartek nie rozstrzygnęła się sprawa Arki, klub z Gdyni nadal jest zawieszony. - Chyba że jeszcze późnym wieczorem zgodzi się na proponowaną karę, to wtedy możemy Arkę szybko odwiesić - zaznacza Zawłocki.

Z powodu zawieszenia Arka nie rozegrała już trzech spotkań - z Pogonią Szczecin w Pucharze Ekstraklasy, Górnikiem Łęczna w Orange Ekstraklasie i Wisłą Płock w ćwierćfinale Pucharu Polski. Choć w regulaminie PZPN jest przepis, że za mecze nierozegrane w okresie zawieszenia klub powinien być karany walkowerami, początkowo wszystkie spotkania Arki zostały uznane za odwołane. Dopiero dzisiaj Komisja Ligi Ekstraklasy SA, która prowadzi rozgrywki I ligi, zweryfikowała wynik meczu Arka - Górnik jako obustronny walkower (po zero punktów i 0-3 w bramkach). Jednocześnie zarząd PZPN zaznaczył, że nawet po trzech walkowerach zawieszone kluby nie będą degradowane o dwie klasy, choć tak mówią przepisy. - Degradacja nastąpiłaby wtedy, gdyby kluby nie rozgrywały swoich spotkań i były karane walkowerami z własnej winy. Tu mamy nieco inną sytuację, drużyny nie grają z powodu zawieszenia - wyjaśnia Zbigniew Koźmiński, członek zarządu PZPN.

W najbliższą sobotę Arka ma zagrać u siebie w ekstraklasie z Widzewem Łódź. Jeśli do tego czasu nadal będzie zawieszona, kolejny mecz przegra walkowerem. - Jeśli mecz Arki z Widzewem się nie odbędzie, to zajmiemy się nim w kolejny czwartek na Komisji Ligi. Można jednak przypuszczać, że analogicznie do decyzji w sprawie meczu Arka - Łęczna, zawieszone kluby zostaną ukarane kolejnymi walkowerami - mówi Filip Mecner z Ekstraklasy SA.


źródło: Gazeta.pl

K.L.O.C. - 5 kwietnia 2007, 20:11:21 - *.tcz.vectranet.pl
To nie kara to powrót do ligi z której awansowali nieuczciwie. Degradacją będzie dopiero 3 liga.

zgredzio - 5 kwietnia 2007, 20:13:57 - *.serczer.pl
Degradacja to dopiero IV lub V liga

koron1910 - 5 kwietnia 2007, 20:15:03 - *.lodz.mm.pl
Klub z Gdyni ma się teraz ustosunkować do propozycji PZPN. - Trzeba ją przemyśleć na wielu płaszczyznach, przede wszystkim sportowej i organizacyjnej. Proponowana kara jest surowa - usłyszeliśmy w gdyńskim klubie.
ten tekst po prostu mnie rozwalil :D kupili awans dwie ligi wyzej a spuszczenie jednej nizej to bardzo surowe :D

japan - 5 kwietnia 2007, 20:16:48 - *.ib.tcz.pl (*.200.154.129)
"ednocześnie zarząd PZPN zaznaczył, że nawet po trzech walkowerach zawieszone kluby nie będą degradowane o dwie klasy, choć tak mówią przepisy. - Degradacja nastąpiłaby wtedy, gdyby kluby nie rozgrywały swoich spotkań i były karane walkowerami z własnej winy. Tu mamy nieco inną sytuację, drużyny nie grają z powodu zawieszenia - wyjaśnia Zbigniew Koźmiński, członek zarządu PZPN."
Przepraszam, że zapytam: A Z CZYJEJ WINY KLUBY ZOSTALY ZAWIESZONE ? CYKLISTOW ?

aqq - 5 kwietnia 2007, 20:18:25 - *.digicom.net.pl
negocjacja kary!!??? śmiechu warte.wyobraźmy sobie sędziego licytującego się z oskarżonym o wyrok.świetna polska komedia.może przed sezonem licytujmy miejsca w lidze.kto da więcej będzie mistrzem Polski.po co się na boisku męczyć jak wszystko załatwią pieniądze.

Jaho - 5 kwietnia 2007, 20:19:11 - *.szczecin.mm.pl
Degradacja do II ligi to w sumie powrót do punktu wyjścia, czyli tam skąd drogą korupcji awansowali do OE. Czyli żadna kara!!! A nie wiadomo czy awans z III do II ligi był czysty. Większa kara jest za nieprzystąpienie do rozgrywek, np. w rundzie wiosennej (spadek o 2 ligi), niż za korupcję. Dziwne jest też postanowienie, iż przyznaje się walkowery, ale nie przestrzega się zapisu o degradacji po 3 walkowerach. Część przepisów jest respektowana, a część nie! Wybiórczo!!!

Sympatyk - 5 kwietnia 2007, 20:19:42 - *.mnc.pl
"zaproponował" LOL
"(...) nawet po trzech walkowerach zawieszone kluby nie będą degradowane o dwie klasy, choć tak mówią przepisy (...)" LOL
Nie ma co, przestroga dla innych... :/

krytyk - 5 kwietnia 2007, 20:21:19 - *.chello.pl
To co wyprawia PZPN to jeden wielki burdel.Po co mają odwieszać Arke jak i tak chcą ją zdegradować.Tego zawieszenia wogóle nie powinno być przecież PZPN zapowiadał wcześniej że ewentualne kary będą po sezonie.

Przemo - 5 kwietnia 2007, 20:23:06 - *.espol.com.pl
To jest parodia. Jak to zaproponowal? Co to Arka jest swieta krowa, czy co? A jak nie przyjma, to co? Beda ich na kolanach prosic, a moze 'zaproponuja' gre w 1 lidze? Po raz kolejny potwierdza sie, ze Polska to chory kraj. We Wloszech nie cackali sie z jednym z najbardziej zasluzonym dla pilki klubem i zdegradowali Juventus do Serie B, a u nas pieszcza sie z prowincjonalna Arka. Az zal patrzec na to.

arkowiec - 5 kwietnia 2007, 20:23:10 - *.gdynia.mm.pl
koron1910 a twoja korona to nie kupowała przez "3"lata awans do pierwszej z 3ligi

zeusik - 5 kwietnia 2007, 20:27:11 - *.110.192.213.cable.satra.pl
SKANDAL!!!!!
To chyba jakieś żarty! Kary miały być surowe , czyli B klasa albo wykluczenie ze stuktur PZPN-u.
Potrzeba bardzo silnego wstrząsu. Kosmetyczne kary nic nie zmienią.
To tak jakby panienkę złych obyczajów okrzyczeć za zbyt wyzywający makijaz, zetrzeć trochę szminki z gęby i kazać jej iść na ulicę dalej robić swoje!!!

óf - 5 kwietnia 2007, 20:30:47 - *.50.169.226
Piast Gliwice - za domniemane stawianie obiadu sędziom - dostał -10 pkt i 100.000 zł kary. Na tym tle propozycja PZPN-u wobec Arki jest kpiną ze sprawiedliwości, skoro oficjalnie zaprezentowano listę 26 meczów, których wyniki Arka wypaczyła.

Pablo - 5 kwietnia 2007, 20:33:39 - *.klik.net.pl (*.168.6.142)
jeszcze niedawno pzpn chciał zrobić różne rzeczy ze szczakowianką (min. wykluczenie z pzpn) a arka, która ma potwierdzone zarzuty, ma spaść tylko 1 ligę niżej? oni powinni spaść conajmniej do okręgówki!

kibic - 5 kwietnia 2007, 20:35:27 - *.icpnet.pl
Jak na 27 ustawionych meczów, to łagodna kara. Trzeba będzie opracować coś w stylu "cennika" kar.

chris6 - 5 kwietnia 2007, 20:42:26 - *.who.vectranet.pl (*.156.186.188)
@arkowiec oj coś słabo kumasz bo koron1910 jest kibolem Widzewa trochę pomyślunku a co degradacji to prawda jest taka że PZPN chce aby Arki wogule nie było (wiadomo spadek do 4-ligii nikt nieprzeżyje)i żeby w 3-mieście był tylko jeden klub bardziej im się to opłaca marzy im się żeby całe wybrzeże chodziło na Lechię ja zmienię upodobania i będę chodził na Rugby (z tamtąd Arki niewyrzucą)

koron1910 - 5 kwietnia 2007, 20:42:45 - *.lodz.mm.pl
arkowiec zebym ja jeszcze byl z korony to moglbys miec do mnie wonty ale tak nie jest... moj klub jest czysty jak łza :D pewnie teraz ktos powie ze wszyscy kupowali ale dla mnie sie liczy to na co sa dowody a na WIDZEW ich nie ma :P

lenon - 5 kwietnia 2007, 20:43:34 - *.171.49.147.crowley.pl
karać równno wszystkich a nie tylko płotki.Pozdrawiam naormalnych kibiców

koron1910 - 5 kwietnia 2007, 20:44:24 - *.lodz.mm.pl
brawo dla Ciebie chris6 :D

koron1910 - 5 kwietnia 2007, 20:47:08 - *.lodz.mm.pl
jak ktos jest madry to spojrzy na ip i koniec mojego nicku i wie o co chodzi (chris6). a nie jak to mowisz bezpodstawnie oskarza :P

132 - 5 kwietnia 2007, 20:47:34 - *.euro-net.pl
zaproponowal heheheh szok co wyprawia PZPN to moze zaproponuje Arce w zamian za korzysci finansowe Mistrza POlski?? moze na to sie zgodza

xyz - 5 kwietnia 2007, 20:50:16 - *.chello.pl
PZPN sprzyja klubom zamieszanym w korupcję. Arka sprzedała tylko 26 meczy i degradacja do 2 ligi trochę mała kara a powinna być co najmniej 4 liga. Powiedzmy, że Arka przyjmuje tą karę i się odwołuje po czym zmieniają karę na minus 20 pkt i grę w 1 lidze. To jest Polska.

koron1910 - 5 kwietnia 2007, 20:52:16 - *.lodz.mm.pl
widze ze ktos o nicku twoj pan byl tak madry ze az usunieto jego wpis... z napinkami to na onet zapraszam...

Rumun - 5 kwietnia 2007, 20:53:19 - *.chello.pl
Panowie albo karacie ,albo dajcie spokuj Arce i całej reszcie.

Kibic - 5 kwietnia 2007, 20:57:06 - *.chello.pl
xyz a masz dowody że Arka kupiła tyle meczy???Nie masz to się nie wypowiadaj niech zabiorą się za wszystkie kluby a nie płotki!!

kozak - 5 kwietnia 2007, 21:07:19 - *.85-237-189.tkchopin.pl
Wd to jest gupota kary miały być po sezonie i jeszcze walkowery ci ludzie niemyślą a Boniek poprostu boi sie ARKI dlatego te walkowery

Ghost Dog - 5 kwietnia 2007, 21:09:29 - *.chello.pl
Ja bym zaproponował Arce MISTRZOSTWO,a czemu by nie, jak się bawić to się bawić

Ab_OK - 5 kwietnia 2007, 21:11:47 - *.elsat.net.pl
Kibic - a po co Ci te dowody? Dopóki ich nie będzie to będziesz krzyczeć "pokaż dowody", a jak już te dowody się znajdą to znów padnie "a pokaż mi kluby, które nie kupują! Równi i równiejsi!" Poza tym to plotki nie są, bo była niedawno przedstawiona lista kupionych meczów przez Arkę. Był tam również kupiony mecz z zeszłego sezonu z Górnikiem Zabrze, a jako że jestem kibicem Górnika, to osobiście spuściłbym Arkę do okręgówki.

Gregory - 5 kwietnia 2007, 21:17:08 - *.156.63.20 (*.156.6.23)
Ja dam w łapę, podpalę jakiś dworzec kolejowy i zrobię rozbój... a potem nie będe się przyznawał no i mam nadzieję że sąd mi zaproponuje ugodę, na którą będę się mógł zgodzić... ŚMIECH NA SALI!
Są najabrdzierj zamieszani, a PZPN się ich pyta czy może by chcieli zagrac w II lidze pfff

Gregory - 5 kwietnia 2007, 21:18:39 - *.156.63.20 (*.156.6.23)
do arkowiec: to że Korona weszła w 3 lata do I ligi nie znaczy że kupywała... Amica jak powstała w 1993 roku to od początku awansowywała od najniższej A czy tam B klasy aż do I ligi - co sezon awans, więc się nie ośmieszaj!

smok - 5 kwietnia 2007, 21:18:53 - *.chello.pl
Idiotyzm te drużyny, które z Arką grały straciły 3 pkt., a Arka dostała 3 pkt za walkower z Łęczną. Potem inne kluby, który na okres zawieszenia bedą miały w terminarzu mecze z Arką, otrzymaja 3 pkt.(walkower). A po odwieszeniu inne zespoły będą musiały grac z Arką i o te pkt walczyć. Spójrzmy na Terminarz: Arka w najblizszych kolejkach gra z Widzewem (Pan Boniek się kłania) i z Legią (cienką jak barszcz), potem Odra i Zagłębie walczące o mistrza. Komuś po prostu zależy, aby niektóre kluby dostały punkty za darmo.

Ś_W - 5 kwietnia 2007, 21:19:14 - *.wroclaw.dialog.net.pl
Ja proponuję Arce grę w II lidze i -100 pkt!!!!!

miro - 5 kwietnia 2007, 21:29:14 - *.lodz.mm.pl
Pleban do ciebie. W tym momencie jako kibic Widzewa powiem ci że nie dam sobie ręki uciąc za uczciwośc ani mojego ani innego klubu w Polsce. Ale dopóki nie przyjdą dowody z prokuratury, to powstrzymaj się z sądami. Chciałbym także aby nie mieszac zadłużenia SPN Widzew spółki działającej na prawach rynkowych za którą odpowiadają właściciele prezesi z kupowaniem 26 meczów w lidze. Wiecie, że co 3 firma na rynku bankrutuje i nikogo to nie dziwi. Cóż Widzew miał kiepskich prezesów biznesmenów, ale z drugiej stron nie miał takiego wparcia od państwa jak Bełchatów czy Lubin. I to jest dopiero chore.

xx - 5 kwietnia 2007, 21:29:32 - *.gdynia.mm.pl
ten post powyzej to ja pisałem...tylko ramki mi sie pomiesząły i nie ten nick wpisałem.......reszta jak wyzej

voytech - 5 kwietnia 2007, 21:30:47 - *.devs.futuro.pl
To ma być kara?
Znowu PZPN karze, by nie ukarać.

kibic - 5 kwietnia 2007, 21:36:58 - *.gdynia.mm.pl
...a co z Widzewem za grubsze przekręty z licencją???...Arkę niszczą od 1,5 roku,,,...

asd - 5 kwietnia 2007, 21:43:54 - *.gdynia.mm.pl
Ś_W, tomczak powiedział chyba, ze mozna dac do -30 pkt.

GieKSa - 5 kwietnia 2007, 21:46:33 - *.welnowiec.net (*.16.33.136)
ja powiem tyle... jakos nie rozumie tej całego cholernego bagna... arka kupiła 27 spotkan... i tylko druga liga i jeszcze tzw " propozycja" co to ma byc.... ? jak moja GieKSa spadła to do 4 ligi... gdzie jest ta sprawiedliwosc... ? banda zlodzieji w tym pzpn.... po co oni te korupcje badaja i kluby degradowac cha jak opni arce daja ppropozycje ? jeszcze na druga lige... smiech na sali... zastanowcie sie... bo jak dla mnie to zas ktos kogos przekupił ... jakos liga włoska sie nei patyczkowała...!!

asrf - 5 kwietnia 2007, 21:47:29 - *.siec.idealan.pl
arka łeczna lubin z ligi !!!

chris6 - 5 kwietnia 2007, 21:48:15 - *.who.vectranet.pl (*.156.186.188)
Panowie tu nie o to chodzi kto kupował kto nie tylko żeby tego więcej nie było.
Prawda jest taka że 90% ligi w mniej lub większy sposób "pomagały" sobie na boisku poza nim tu trzeba coś zrobic z sędziami bo to "oni dyktują warunki" awansu pucharów mistrzostwa nie ten klub to znajdzie się drugi a oglądając ostatnie mecze OE (bez udziału Górnika i Arki)
powiem jedno korupcja jest dalej np.(dwa karne w jednym meczu - pierwszy niestrzelony)Cracovia 2-4 Zagłębie Lubin

tede - 5 kwietnia 2007, 22:02:45 - *.who.vectranet.pl
Mozecie wyrzucic nas z ligi , z serc wam sie nie uda !!!!!TYLKO ARKA GDYNIA !!!!

kevin - 5 kwietnia 2007, 22:15:13 - *.dsl.opol.bdi.inetia.pl
1 milion złotych kary oraz degradacja do C-klasy i nauczą się by nie kupować meczy!!! Z krętaczami trzeba ostro!!!

Xsly - 5 kwietnia 2007, 22:17:49 - *.csk.pl
Ludzi ja mam jedno pytanie?? To skazany stawia warunki dlA organu sądowniczego czy odwrotnie?? Bo z tego co czytam to jest zupełnie inaczej niż na świecie. Udowodnili im to powinni do A klasy zdegradowa a nie proponować. To negocjacie są?

Corrs - 5 kwietnia 2007, 22:36:35 - *.internetdsl.tpnet.pl
A moim zdaniem to jest tak, że Arka ma się przyznać do winy, winowajców nie ma, nie wiadomo jakie są dowody, bo PZPN ich nie przedstawia, nie wiadomo, czy są jakiekolwiek w ogóle, bo źródłem jest jakieś info z prokuratury, której zresztą na czas śledztwa nie wolno komentować zbieranego materiału dowodowego, czyli Arka ma się przyznać i ukarać, chcoaiż PZPN nie ma cienia legalnego dowodu na korupcję Arki.
Panowie, to że wy wiecie, to trochę mało. Zasada kodeksu karnego mówi, że jest się niewinnym, póki wina bez żadnej wątpliwości (te tłumaczy sie na korzyść oskarżonego) nie zostanie udowodniona.
Więc co? Zawiesić Arkę i spuścić za 3 walkowery
Tylko, że ponoć zawieszenie nie jest karą a środkiem zapobiegawczym. Zapobiegawczym czemu? Ewidentnie widać, że zawieszenie ma funkcję karną - spuścić klub z innego powodu, niz mu się zarzuca.
Jeśli macie zamiar kogoś obwiniać, bo tak o nim mówią, to bawcie sie w to sami. Czarownice pali się na stosie albo topi. Jak która przeżyje, to winna na 100%. Jak nie przeżyje, no to może była niewinna.
Ja chciałbym mieszkac w kraju, gdzie kara się za UDOWODNIONĄ, a nie domniemaną winę. A to, że Goździkowa wie mało mnie obchodzi, bo Goździkowa niedosłyszy, niedowidzi i pierniczy głupoty głupoty będące projekcją niezrozumiałych informacji zmodyfikowanych jej sklerotycznym umysłem. Podoba się Wam to bredzenie? Wasza sprawa. Ja czniam takie zasady, taki bandycki PZPN i odpowiedzialność zbiorową na zasadzie "którą bramkę wybierasz? jak wskażesz, to zobaczymy czy jest tam zonk".
Powodzenia.
W Weronie tez grają gialloblu, czy ja musze żyć w Polsce i oglądać noge tutaj?

Arka Gdyni - 5 kwietnia 2007, 22:38:07 - *.chello.pl
Skandaliczne i bezprawne decyzje PZPN-u. Jak PZPN może sądzić nasz klub, gdy to właśnie ta instytucja była współogranizatorem przekupniczego procederu i pilnowała, aby dobrze sie kręcił prze dziesięciolecia. A teraz dla ukrycia własnych win i przekupstw wszystkich klubów skumplowanych z PZPN-em chce nasz klub rzucić na żer opinii publicznej. Już nas ukarali bezprawnie zakazując rozgrywać mecze w I Lidze, wyrzucając z Pucharu Polski, gdzie byliśmy już prawie w półfinale!! bońki, koźmińskie i im podobne figury spod ciemnej gwiazdy rządzą naszą ligą nadal i nadal kręcą. Mafia piłkarska działa dalej! Tomczak chce "przykładnie" ukarać Arkę a nie wie, że jak tylko to zrobi, to natychmiast PZPN da mu kopa i już go nie będzie. Już nikogo nie ukarze a sprawa się rozmyje. I o to chodzi bońkom koźmińskim i tego typu mofiozom. A wy bubki, którzy pyskujecie powyżej - wiem dlaczego tak gardłujecie - wiecie doskonale że wasze kluby kupowały, sprzedawały mecze i handlowały punktami. Potrzebujecie kozła ofiarnego, który przysłoni oszustwa waszych klubów. Arka nasza Arka !

jack - 5 kwietnia 2007, 22:50:05 - *.acn.waw.pl
ty gieksiarz ? a co masz do legii ? kompleks ? legię ukarano w 93 r bez dowodów winy na podstawie poszlak !! a tu dowody są !! nie tylko na arkę zresztą , wywalić to całe zamieszane towarzystwo raz na zawsze i bedzie spokój !!

KSPolonia - 5 kwietnia 2007, 22:56:54 - *.chello.pl
ARKO trzymaj sie do konca , licze ze zobaczymy sie w nastepnym roku w ekstraklasie !!

5-ty - 5 kwietnia 2007, 22:57:36 - *.broker.com.pl
To wszystko to jakaś PARODIA!!! Widzę że dla PZPN-u są kluby równe i równiejsze.Gdyby to chodziło o śląskie kluby to od razu by "dowalono" solidne kary (przykład GKS-u i PIASTA)a tak to PROPONUJE jakieś bzdurne kary.Za tydzień to już pozostanie im POPROŚIĆ!!! kluby o degradację.DEBILIZM!!!

chris6 - 5 kwietnia 2007, 23:09:23 - *.who.vectranet.pl (*.156.186.188)
Co wy na to w 1995 roku Lechia była w drugiej lidze na jednym z ostatnich miejsc i spadała z ligi do trzeciej ale z Ponania przniesiono Olimpię i powstał klub Lechia - Olimpia po trzech walkowerach spadły w sumie dwa kluby i Lechia i Olimpia do trzeciej ligi ale.. Lechia połączyła sie z Polonią Gdańską która byłą w drugiej lidze.
Czy można zrobic coś podobnego w przypadku Arki ?
Podpowiadam jest to ucieczka od korupcji bo kto nie kombinuje ten nie żyje. A powiem że nic im za to niezrobili

jo je łon - 5 kwietnia 2007, 23:09:53 - *.internetdsl.tpnet.pl
Górnik Zabrze nigdy nie spadnie:D:D:D:D

sdr - 5 kwietnia 2007, 23:10:31 - *.kolornet.pl
Następni to Zagłebie Lubin , Cracovia , Widzew Łodź o obu Górnikach już nie wspomne.....a 2 liga to tam dopiero jest bagno...a największy to PZPN i od tego powini zacząć !!! POZDRAWIAM

Arkowiec - 5 kwietnia 2007, 23:13:13 - *.chello.pl
PZPN i gazeta jak zwykle kłamie. Z wypowiedzi przedstawicieli Arki którzy byli na tym posiedzeniu, zamieszczonych w innych miejscach, jasno wynika, że nie zaproponowano żadnej kary. Pokazano tylko jakieś papiery i Tomczak ogólnie poinformował o rodzajach kar przewidywanych przez statut. Nie było w ogóle mowy o jakichkolwiek propozycjach kar! Więc nie kłamcie! PZPN i mafia piłkarska chce nas zniszczyć i celowo przedłuża sprawę, wymyśliła jakieś bezprawne zawieszenie aby Widzew /to dla bońka/ dostał punkty walkowerem, których w życiu w Gdyni by nie zdobył. Jeszcze trochę utrzymają zakaz gry dla naszego klubu i oczywiście znajdziemy się na miejscu spadkowym. I o to chodzi mafii bońkowo - koźmińskiej! Jeden wielki skandal!

misiek - 5 kwietnia 2007, 23:34:29 - *.dnet.pl
Przeciez i tak spadna do II ligi!!

Grudziądz - 5 kwietnia 2007, 23:38:10 - *.smgr.pl
Pamiętam jak Arka spadała w 1982 r. Nie mogła się utrzymać bo utytułowany klub nie mógł spaść. Robiono przekręty że hej. Nikogo nie spotkała kara. Dziś kibice klubów zamieszanych w afery są oburzeni na Arkę. Maja wybiórczą pamięć albo są bardzo młodzi. To prawda ARka jest z prowincji przynajmniej piłkarskiej j załaci nie tylko za swoje grzechy. Znalazł się kozioł ofiarny i kibole są zadowoleni. Tylko za jakiś czas wszystko zacznie się od nowa. I znów znajdą kozła. Możni tej ligi mogą spać spokojnie .

butcher - 5 kwietnia 2007, 23:40:32 - *.spidercom.com.pl
ciekawe jak na to zareaguje UEFA I FIFA wysle im pismo niech sie tym zajmą najwyzej kadra nie bedzie grała jak zaczna weszyc wtedy sie moze chłopcy z miodowej obudzą.

Tak ma być - 5 kwietnia 2007, 23:43:06 - *.171.16.21.crowley.pl (*.168.5.112)
arka powinna spaść do 3 ligi bo wiadomo że baraz o utrzymanie się w 2 lidze ze Śląskiem był załatwiony i to jest fakt i od tego się zaczęło skoro nieuczciwie się utrzymali w 2 lidze więc ich miejsce jest w 3.

RTS - 6 kwietnia 2007, 0:03:44 - *.toya.net.pl
Do Arkowiec - skandalem to jest to że Arka "OKRADŁA" Widzew z awansu do I ligi.

pabloooo - 6 kwietnia 2007, 0:04:45 - *.16.88.36
WLADCY POLNOCY
KROLOWIE SLASKA
GDYNSKA ARKA
POLONIA BYTOMSKA
pozsdro dla normalnych i uwazam ze te dywagacje sa co najmniej na poziiomie PZPN !!!

LUQE - 6 kwietnia 2007, 0:16:53 - *.dialog.net.pl (*.40.142.184)
UWAGA!!! PROMOCJA!!!
Kupowales mecze , proponowales pieniadze mamy dla ciebie specjalna oferte juz teraz do 30 kupionych spotkan degradacja jedynie o jedna klase rozgrywek.Najnizsze oferty na rynku.
ZAPRASZAMY do naszej siedziby.
Jest szansa wybic z glowy dzialacza machlojki a tu taki klops.

WKS - 6 kwietnia 2007, 0:17:29 - *.katowice.msk.pl.24.239.87.in-addr.arpa (*.50.222.65)
Arka kupiła mecz ze Śląskiem Wrocław

greg - 6 kwietnia 2007, 0:44:53 - *.chello.pl
tak...hm-jezli to prawda ze wisla plock jest w pófinale pucharu polski to arka juz zostala ukaran... raz drugi raz walkower z łeczną :nonono:to i tak o jedna kare zaduzo wybieram walkower z łęczną---a cha i karajcie wiecej co po nie ktorzy na tej stronie to daleko "zajdziecie...":P

chris6 - 6 kwietnia 2007, 0:49:54 - *.who.vectranet.pl (*.156.186.188)
Śląsk kupił pierwszą ligę w 1999r.

wuwu - 6 kwietnia 2007, 0:51:54 - *.telkonet.pl (*.16.2.107)
nastepny pan prokurator @chris6. Wyjmij reke z nocnika lepiej.

wuwu - 6 kwietnia 2007, 0:53:54 - *.telkonet.pl (*.16.2.107)
Moj dziadek kupil Messerschmita w 1945 od niemieckiego malarza

gkstychy - 6 kwietnia 2007, 1:11:26 - *.adsl.inetia.pl
No i dobrze!

ehhhh - 6 kwietnia 2007, 1:24:57 - *.icm.edu.pl (*.151.114.14)
widzew wykorzystal luke w przepisach pzpn, a wszystko bylo zalatwiane legalnie

czarny - 6 kwietnia 2007, 7:11:17 - *.internetdsl.tpnet.pl
Arka do C-klasy. Jeszce z nimi prowadzą rozmowy, to skandal!!!!!!!

kibic - 6 kwietnia 2007, 7:12:57 - *.28.0.11
WD to moze jeszcze kupicie im kwiaty i poprosicie zeby w przyszłości niepodawali was za cos tam do sadu do sadu (np jak szczakowianka).
ludzie nie robcie jaj,ten klub jest umoczony na maksa,dla nie go nie istnialo nic poza kupowanie meczy,dzieki temu "ruzyna karnych" awansowala do I ligi, przypomnijcie sobie co oni robili w II,ile mieli karnych.
dla nich najlagodniejsza kara to powinna być degradacja do III ligi oraz minus 10 punktow!
(L)

ARKOWIEC - 6 kwietnia 2007, 7:32:02 - *.gdynia.mm.pl
Wszyscy co nie lubią ARKI to mają problem niech z nią pożądek zrobią.Dajmy naprzykład kibiców przyjaciół ARKI to piszą ARKO trzymaj się czy coś podobnego.Dajmy np. jak by to legia,wisła itp. była i ci co ARKI nie lubie a lubią np. LEGIA,WISŁA właśnie te kluby ciekawe czy by pisałi robić z nią pożądek wątpie

Raqer - 6 kwietnia 2007, 7:40:32 - *.chello.pl
Gdzie tu jest sprawiedliwość? GKS spadl do IV ligi, a Arke spuszcza do II, za rok wroca do OE - to ma byc kara. W jakim kraju my zyjemy...

ARKOWIEC - 6 kwietnia 2007, 7:43:59 - *.gdynia.mm.pl
ARKA w sezonie 2004/2005 w 2lidze miała 12 karnych 3 niewykorzystane w tych to 9RAZEM.na uratowanie remisu lub zwycięstwa ARKA miała 3-4 karne to 5-6 były słusznie podyktowane

ARKOWIEC - 6 kwietnia 2007, 8:24:11 - *.gdynia.mm.pl
ARKA w barażach nie kupiła meczu z śląskiem bo ani karnego ani nic nie mieli i co kręcicie.Że śląsk dostał 2 czerwone kartki a ARKA dostała 1 i nie był kupiony i co kręcisz WKS

??? - 6 kwietnia 2007, 8:29:55 - *.e-wro.net.pl
do ARKOWIEC,a nie odgwizdany karny dla Śląska w 92 min???to co może nie wałek???poczytaj jeszcze liste waszych zakupów-za baraż arka zapłaciła 43tyś.zł!!!

Arka - 6 kwietnia 2007, 8:32:08 - *.gdynia.mm.pl
Panowie, to że będziemy w niższych ligach nic nie znaczy. 1 liga usłyszy o nas chociażby z powodu zgód! - pozdro Poznań i Craców! przynamniej degradacja umocni Nas - kibiców, a nie pikników. TAG

JarJar - 6 kwietnia 2007, 8:33:34 - *.internetdsl.tpnet.pl
Arka zawsze wzbudzała (i będzie) moją sympatię, ale po tym co zostało upublicznione byłem pewny, że MUSI się skończyć WYKLUCZENIEM ze struktur związkowych - czyli de-facto likwidacją i rozpoczęciem wszystkiego od nowa.
Degradacja o 1 ligę to kpina.

ARKOWIEC - 6 kwietnia 2007, 8:40:08 - *.gdynia.mm.pl
do ??? oglądasz LM i UEFA no to widzisz że dużo razy sędziowie nie podyktowali karnych.po pierwsze gazety też dużo razy kłamią

lopez - 6 kwietnia 2007, 8:56:12 - *.netia.com.pl
SKANDAL:skoro Arce za 26 ustawionych spotkań proponuje siedegradację o jednaligę to co zaproponują np.Podbeskidziu? Moze +3 punkty za przyznanie się do winy?

ARKOWIEC - 6 kwietnia 2007, 9:15:51 - *.gdynia.mm.pl
do lopez ARCE nie zaproponują tylko degradacji do tego 1minion złotych grzywny i -12pkt

ARKOWIEC - 6 kwietnia 2007, 9:22:53 - *.gdynia.mm.pl
tomczak ARKE odwiesi dopiero jak będzie po meczu z legią bo się boi aby jego klub nie przegrał

bartek - 6 kwietnia 2007, 9:23:29 - *.lubin.dialog.net.pl (*.168.224.30)
hahahhahahahah smiech na sali. piora przyklad z wloch jak juventus. tylko nie porownojmy tych dwoch klubow

Legionista - 6 kwietnia 2007, 9:38:13 - *.adsl.inetia.pl
koron1910 Twój klub jest czysty? To może wytłumacz nam jak to się stało że nowy Widzew przejął miejsce w lidze tego starego zadłużonego i nie spłaca jego długów?

asd - 6 kwietnia 2007, 10:23:41 - *.chello.pl
Czyli kupując mecze i tak można wyjść na swoje. Kupowali w 2.lidze, żeby grać w 1. Pograli w niej i wracają do drugiej. Fajnie... Nic się nie stało, chociaż "mieliśmy wczasy w ekstaklasie". Jak dla mnie drużyna, która awansowała poprzez kupczenie punktami, powinna zostać zdegradowana o klasę (albo dwie) niżej,z której awansowała.

wuju - 6 kwietnia 2007, 10:26:27 - *.internetdsl.tpnet.pl
a ja wam powiem jedno - fakt, że kara degradacji o jeden poziom rozgrywek jest karą śmieszną, ale z drugiej strony, PZPN nie może mieć zbyt silnych dowodów skoro zdecydował się na taką karę. Czy mecze były "ustawiane" za pieniądze przy "zielonym stoliku" wiedzą tylko ci, którzy brali i ci którzy dawali... Nie ma sensu polemika na temat: Mecz był kupiony lub nie. Sędzia też człowiek i może się pomylić. Mówiąc jasno - degradacja Arki nie uzdrowi polskiej ligi, a na pewno pomoże na jakiś czas wyciszyć zamieszanie powstałe wokół afery korupcyjnej. Widzew mógł zapomnieć o długach i zacząć na nowo z czystą kartą (nie wspominając że nie od początku, a od II ligi), dlaczego nie dać Arce takiej szansy?? Skoro już osądzać to może wszystkich jednakowo? Dlaczego ten, kto ma jakieś znajomości w PZPN może więcej niż mały klub z ogromnymi tradycjami?? Degradacja Arki według mnie będzie ośmieszeniem PZPN... Ciekawe kto będzie następny... ŁKS? 2 kluby z Łodzi w pierwszej lidze?? ŁKS wyżej, to trzeba będzie zdegradować... Brawo Leśne ludki z Miodowej... Nic tylko wam gratulować...

piastuch - 6 kwietnia 2007, 10:42:24 - *.internetdsl.tpnet.pl (*.168.18.8)
Co to ma znaczyc ze zaproponowali im degradacje do II ligi?? Skoro sa twarde dowody to po prostu obowiazkiem jest zdegradowanie ich do II ligi. We Wloszech jak byla afera korupcyjna to tam nikt nikogo nie pytal o degradacje, tylko po prostu byly dowody i bez gadania zdegradowali nawet tak wielka druzyne jak Juventus. I tam nie ma zadnego odwolywania sie. Kara to kara i niestetty trzeba sie z nia pogodzic. W Polsce jest syf i bagno-sprawy aferowa sie ciagnal i ciagnal, brak zdecydowania w sprawach kary, a jak juz kara jest to pozniej druzyna ma parwo do odwolywania sie co wg mnie jest bezsensowne.

kibic - 6 kwietnia 2007, 11:17:24 - *.28.0.11
do arkowiec
kolego zastanow sie co piszesz, bo to smieszne sie staje. to ze arka mila duzo karnych to kazdy wie, ale liczy sie przy jakim stanie je miala i w jakiej minucie.
a karny niepodyktowany ze slaskiem? czerwone kartki o ktorych wspomniales? myslisz ze sedzia pomaga tylko druzynie kartkami itd? pomysl o spalonych, o faulach ktore przerywaja gre i deprymuja zawodnikow?
kazdy arkowiec, czepia sie wszystkiego oprocz swojej druzyny!
ludzi z zarzadu przywożą do wrocka (nawet sekretarke) a wy udajecie slepych, ze jak to cala polska moze krzywdzic "biedna" areczke...
jak tacy twardzi jestescie, to pokazcie ze nie tylko wy kupowaliscie!
ja tam chce zeby wszystkich korumpowiczy wywalic o dwie klasy w dol. jak od kogos kupiliscie mecz, to ci co sprzedali niech tez spadna nizej.
ja nie poto chodze na mecze zeby potem czytac ze cos bylo ustawione. i zeby moja kasa na mecze szla na jakies lapowki.
w obote we wrocku jest super mecz slask-ruch... moze powiesz ze slask teraz tez kupuje mecze bo jest na fali "opadajacej" w dol tabeli. przeciez to wasz wrog...
ja proponuje kibicom zaglebia,arki,korony i lecznej (na poczatek tym klubom) zeby zastanowili w jakich warunkach ich kluby wygrywaly mecze....

steff - 6 kwietnia 2007, 11:30:45 - *.coig.katowice.pl (*.16.16.169)
Śmieszne, do 2 ligi? Chyba do dwudziestej drugiej!!

alojzy - 6 kwietnia 2007, 11:45:03 - *.internetdsl.tpnet.pl
mecze kupowały i kupują (albo inaczej - wpływają na przebieg meczy) wszystkie kluby z ambicjami awansu lub obrony przed spadkiem od 1-ej ligi do ligi gminnej a patronuje temu procederowi pzpn, należałoby więc rozpocząć porządek właśnie od pzpn, ryba psuje się przecież od głowy zdegradować więc pzpn !!!

krzyzak198 - 6 kwietnia 2007, 11:57:24 - *.adsl.inetia.pl
Brawo PZPN!! Moim zdaniem jest to dobra kara! degradacja o jedna lige nizej!! Tak samo powinno byc z Górnikiem Łęczna! Myśle,że to wygodna kara dla Arki.Lecz powinnien zajsc status PZPn w przyszłosci aby unikanc takich sprawc status powinen byc taki iż klub który podjemował korupcje powinnien zostac wyrzucony z PZPN czyli muusalby zaczac grac od poczatku klasa c Pozdorwinia dla wszytkich ;)

ARKOWIEC - 6 kwietnia 2007, 12:04:46 - *.gdynia.mm.pl
do kibic za jakim klubem jesteś??

kibic - 6 kwietnia 2007, 12:14:34 - *.gdynia.mm.pl
...Nieprawdą jest to,co wymyślił Dziennik,jakoby Arka nie idzie juz w zaparte,a powielają te zdanie wszystkie media....W zaparte Arka nigdy nie chciała iść!!! Stanowisko Arki jest jasne i cały czas takie same: "Chcemy wglądu do akt sprawy i poddamy się wtedy karze"....Nie mając wglądu do akt sprawy o jakiej karze mażna mówić....? A z walkowerami których miało przecież nie być,rozpoczęto poczęstunki po wczorajszej akcji Bońka z którego drużyną Arka miała zagrać w Sobotę... Boniek twierdzi że jego Widzew nie awansował 2 lata temu,bo Arka wszystko kupowała...,,,O lewej licencji dla swojego klubu Boniek nie wspomina...

kibic - 6 kwietnia 2007, 12:22:20 - *.28.0.11
do arkowiec...
ten powyzem co sie podpisal tak jak ja, to ktos inny.
czlowieku to nie jest istotne komu kibicuje. napisalem ci powyzej, ze wszyscy placzecie, bo "biedna areczka" tonie...
ale jak kupowala mecze i dziwnie je wygrywala o czym rozpisywaly sie niejednokrotnie gazety
ponadto to widac z wypowiedzi kibicow z calej polski... ale co wy robicie... proste poszecie ze wszyscy sa przeciwko wam. dzine nieprawda? wszyscy przeciwko arece...
kolego zobacz ze nawet zarzat klubu chce isc na ustepstwa, ale kibice i tak teraz staja w zaparte ze arka jest niewinna, tylko CALA polska jej nie lubi.
nie bedziecie pierwsi ktorzy wylecicie za korupcje... kilka druzy: OM i juventus (dwie wielkie firmy).
a tak na marginesie... gdzie wasz honor, wszyscy mowia ze korupcja to podstawa, czemu nie umiecie tego przyjac i pokazac jesli tak silni bez kupowania jestescie i za rok znow wrocic do pierwszej ligii.
ponadto prokom najprawdopodobniej pojdzie do Lechii czyli bedzie juz wam ciezko wplywac na wyniki...

zagloba - 6 kwietnia 2007, 12:37:36 - *.113.235.181
Zlodziejowi ktory ukradl 1 000 000 proponowanie 5 000 kary to wspoludzial w zbrodni . Arce ktora 26 meczy kupila i zyskala okolo 56 pkt (nie wszystkie mecze wygrali )proponowanie drugiej ligi to wspóludzial w handlu meczami . Jezeli zyskali 56 a kara bylo by 2 lub 3 razy wiecej czyli 112 lub 168 pkt to ja sie pytam ile lat ile lig w dól kosztowalo by odpokutowanie . Jezeli Arka zostanie zdegradowana o 1 ligé to kibice powinny zmusic swoje kluby do wystápienia z PZPN "KORUPCJA" i zalozenie nowej federacji . Nawet jesli nie bedzie ona uznawana przez UEFA . A swoja droga w nowym sezonie oszukane kluby powinny dostac pkt dodatnie i to byla by sprawiedliwosc bo co klubowi ktory straci punkty po karze dla zlodzieja .

ARKA100% - 6 kwietnia 2007, 12:44:47 - *.gdynia.mm.pl
a my dale swoje TYLKO ARKA GDYNIA!!! pozdrawiamy kazdą zgodę

kwestia - 6 kwietnia 2007, 13:10:07 - *.150.165.5
panowie moze ktos w koncu zajmie sie takze slawetnym kieleckim korupterem,ktory tak sie wszedzie chwali ze taki piekny stadion.super druzyna...i prawda!ale prawda tez jest ze awansowali z 3 ligi do ekstraklasy ...za pieniadze!wiele osob dobrze pamieta jak to korona w 3 lidze dostala w rundzie rewanzowej ponad 10 karnych...w tym kilka rozstrzygajcych min w 94 min.pamietnego meczu z rezerwa wisly krakow w krakowie...naturalnie z kapelusza.takich meczy bylo kilka...zenada!a potem sie ktos dziwiw ze Piechna w kilku ligach po kolei zostawal krolem strzelcow...a ile on z tych karnych z kapelusza wykonal...a potem podnietkaw telewizji...mag kielbasa!zdegradowac ich...pozdrofka. tylko Stal Rzeszów!czekam na opinie..

kibic - 6 kwietnia 2007, 13:15:33 - *.gdynia.mm.pl
Arka jest najmniej winna,zobaczcie ile Arka wygrała meczy przez ostatnie 2 lata....Zobaczcie przeciw komu dyktowano najwięcej karnych? przeciw Arce...Jaka drużyna karana była czerwoną kartką,? Arka! ... Z samą Legią trzykrotnie!!! Prokurator przyznał się że jest kibicem Ślaska....Szef WD jest kibicem Legii...W trójmieście w tym sezonie ma wejść Lechia bo to ponoć "pasuje" niektórym "sprawiedliwym"...Tomczak był na ostatnim meczu w Gdańsku....Jak zwykle w Polsce rozgrywki trwaja przy zielonym stoliku na Miodowej....Arka poradzi sobie,a kibice pójdą na 3,4,5 czy 8 ligę....Napinacze niech się cieszą z ogólnopolskiej nagonki na Arkę....he he he....Ale w koło jest wesoło...!!!

koko - 6 kwietnia 2007, 13:28:37 - *.chello.pl
Szczakowianka rzekomo kupiła jeden mecz w barażu ze świtem i od razu do 2 ligi, a Arka kupowała wszystkie żadnych tłumaczen do 2 ligi śledzie

seiko - 6 kwietnia 2007, 13:44:50 - *.crowley.pl
co to znaczy zaproponował. Skoro sa dowody to degradowac a nie układac się (kara musi być np. juwentus troszke większy klubik niż ARKA i spadł do II i to z minusową ilością punktów. SPADŁ a nie ZAPROOPONOWANO MU PRZEJŚCIE. dziadostwo ogólnie

kibic - 6 kwietnia 2007, 13:44:55 - *.28.0.11
do kibic...
i jak pisalem wczesniej... kolejny wielki fan arki, ktory widzi winnych w calym swiecie, tylko nie w swojej druzyny,
czlowieku czas sciagnac klapki z oczu i chociaz raz zrobcie cos z honorem.
zobacz co zrobilo juve... spadlo ale od razu awansuje, a wy sie boicie ze jezeli otrzymacie najmniejsza z mozliwych kar i spadniecie TYLKO do II ligi, to tak sie "posypiecie" ze za rok bedzie III liga, bo do korumpowiczow zaden sponsor nie przyjdzie, nikt sobie nie chce psuc opini.
.
ale kazdy w polsce wie, ile meczow mialo dziwny przebieg, co pisaly gazety, mozna bylo zobaczyc na powtrokach telewizyjnych oraz w internecie...
teraz chca was wywalic, to jedyne co potrafi zrobic kibic arki, to obwiniac caly swiat, wszystkie kluby, od legii, przez wiele innych klubow do samej wisle itd...
tylko przypomnijcie sobie ze w II lidze z nimi nie graliscie, a mecze i tak kupowaliscie!!!!
placzcie dalej, a polska sie bedzie smiala!!!
a gdzie honor...

abel - 6 kwietnia 2007, 13:46:55 - *.internetdsl.tpnet.pl
to jest paranoja ci z pzpn negocjuja z arka? jak sa winni to degradacja do 4 ligi jak to mzoliwe ze oni sie osmieszaja i negocjuja a arka ma sobie wybrac czy chce spasc do 2 ligi czy nie? tosa dowody czy nie?
jak tak to jazada z nimi i i nic sie nie pytac a jak nie to sie odczepic od nich.pzpn jest tak nieudolny ze głowa boli bo i pzpn i te sprzedawczyklki sedziowie sa w tro zamieszani raczka raczke myje panienki z pzpn

kibic - 6 kwietnia 2007, 15:02:02 - *.gdynia.mm.pl
Jutro o 16 na stadionie Arki odbędzie się mecz pomiędzy kibicami Arki i Widzewa,którzy odcinaja się w większości od pozaprawnych gier "przy zielonym stoliku" jak i od prawdziwej,ogólnopolskiej nagonki na klub z Gdyni...Każdy kto nie zgadza się z niszczeniem i traktowaniem korupcji wybiórczo mile widziany...Pozdrawiam i głowa do góry!!!...Każdy Klub nielubiany pana Tomczaka czy Bońka moze spotkac się kiedyś z podobnymi bezprawnymi akcjami....

stany - 6 kwietnia 2007, 15:36:06 - *.wroclaw.mm.pl
Wielka jedna kpina, skandal. Co to ma być.

oSSkLG - 6 kwietnia 2007, 16:18:32 - *.chello.pl
Już nie raz pisałem, że 26 kupionych wyników (ok. 18 zwycięztw i 8 remisów), to 62 punkty zabrane innym zespołom. Tyle trzeba odjąć Arce, która sama spadnie do II ligi.
Oczywiście następny sezon w II lidze powinna zaczynać z tyloma ujemnymi punktami, ile jej zostanie po tym sezonie, czyli blisko -40. I tak w kółko, do póki gdzieś się nie utrzymają. Wtedy w UCZCIWY i SPORTOWY sposób mogą zdobyć dla mnie Mistrzostwo Polski... ;)
Tylko LG!

Ar - 6 kwietnia 2007, 16:48:21 - *.internetdsl.tpnet.pl
Taka kara to zachęta dla kolejnych chętnych do ustawiania wyników. Po takiej atrakcyjnej propozycji od PZPN nikt nie będzie się bał ewentualnych konsekwencji handlu meczami !!!!!!!!!!!!!!!!!

nn - 6 kwietnia 2007, 16:51:15 - *.25.135.218
rostrzelać wpizdu wszystkich

jacol - 6 kwietnia 2007, 17:33:55 - *.internetdsl.tpnet.pl (*.168.1.61)
pokazcie dowody a nie oferujecie 2 lige ! my nie chcemy 2 ligi-wolimy 4 lige niz prosic tomczaka o litosc !
Arka to my !
A stawowy jak chce to niech odejdzie nawet do barcelony jak z niego taki wielki fachowiec.

kamil - 6 kwietnia 2007, 17:42:09 - *.miechow.com (*.168.8.72)
Kpina....nie ma co komentować..!!!! ale trudno to przecież.....POLSKA!!!

kamil - 6 kwietnia 2007, 17:45:33 - *.miechow.com (*.168.8.72)
Sam gram w piłke i teraz tylko wstydze się tego co robią nasi "kochani" działacze....zgadzam sie z nn to byłby dobry pomysł..

bodek.tupa - 6 kwietnia 2007, 18:07:01 - *.ebeskidy.pl (*.168.198.151)
ja tam nie wiem jaka ma być kara dla arki i pozostałych ale zastanawiające są te negocjacje; skoro dowody winy sa bezsporne ( a tak mówi pzpn)to nie ma co negocjować tylko karac z grubej rury, ale z tego co czytam tu i tam to wygląda to to tak: mamy na was mocne papiery ale ich wam nie pokażemy, lepiej sie przyznajcie bo inaczej bedzie źle, coś mi sie wydaje że w tych całych papierach jest wielkie G...., a te całe negocjacje to służą tylko temu aby kluby same sie pogrążyły i nie trzeba by było udowadniać winy

fan - 6 kwietnia 2007, 18:17:55 - *.uoks.uj.edu.pl
To już jest kuriozum. Coraz częściej wydaje mi się, iż to jest gra pod publiczkę. Jak karać to karać od razu, a nie bawić się w kotka i myszkę z klubami, a jeszcze bardziej z kibicami, którzy sa Bogu ducha winni.
Jak prokuratot czy przewodniczący WD PZPN mogą byś bezstronni skoro sami są kibicami konkretnych klubów, które są też umoczone w aferę korupcyjną ( o Śląsku W. już dawno była mowa, teraz sprawa ucichła. To samo dotyczy Legii, osttanio zatrzymany arbiter miał sprzejać właśnie Legii i Polonii W.).
Dlaczego zawsze muszą być równi i równiejsi? Gdzie tu sprawiedliwość? Dlaczego dziennikarze nic ztego sobie nie robią, nie drążą tematu, tylko są zaślepieni chyba wywodami prokuratury i pana Tomczyka. Lepiej przecież znaleźć kozła ofiarnego w postaci Arki i Górnika Ł., a przecież wiadomo, że wszyscy kupowali.
Jako kibica piłki nożnej to mnie poprostu krew zalwa...

tomek - 6 kwietnia 2007, 19:41:02 - *.71.145.245
Heh jak zwykle smieszne kary,degradacja do 2 ligi z ktorej awas kupili, paranoja.
jak zwykle rowni i rowniejsi.
do 4 ligi i tyle.

max - 6 kwietnia 2007, 23:00:11 - *.dsl.bell.ca
co wy tutaj wszyscy za głupoty wypisujecie i to jeszcze z błędami orto i niegramotnie. prawdziwi kibice to siedzą w domach bo się boją przyjść na mecz bo na stadionach to jest prawie sama pijacka hołota i paru odważnych cichociemnych. jak kibice będą "normalni" to i stadiony będą pękać w szwach i kasiory będzie wystarczająco i nikt nie będzie chciał sprzedać meczu . tylko w ten sposób będzie można skończyć z korupcją , a jakieś tam inne półśrodki i niby "kary" na jakiś czas ostudzą łby tym , którzy będą chcieli kupować lub sprzedawać dla osiągnięcia osobistych korzyśći . czyli nie tędy droga do wyścia na prostą z polskiego piłkarskiego piekiełka , ....... a następnie zrobienia normalnego kraju-raju z polski .

Barbarez - 7 kwietnia 2007, 1:18:33 - *.dip0.t-ipconnect.de
A Zaglebie sosnowiec to co ??!! Oni by musieli juz w A klasie grac !!!!!!!

Do kibic - 7 kwietnia 2007, 11:36:49 - *.tvoksywie.com.pl (*.10.0.207)
Jeżeli mówisz jaki sponsor przyjdzie do skorupowanego klubu to jaki klub bedzie mial sponsora ty wierzysz ze twoj klub śląsk wrocław jest całkowicie czysty ciekawe w jakiej bajce sie urodziles ?? byly tam biale myszki ?? .Prawda jest taka że wszystkie kluby z wiekszych miast i nie tylko kupowaly bo 1 liga to promocja miasta regionu !! A ludzie w polsce sa spragnienie futbolu. Na pierwszym miejscu to powinni zlikwidowac najwieksze zlo czyli PZPN ktory oczywiscie o niczym nie wiedzial bo co to jest korupcja ? wywalic tych darmozjadow Bońka , Gmocha i innych wytlumacz mi zachowanie pana prezesa Dmoszynskiego ktory jest prezesem Wisly Plock i dodatkowo zasiada w PZPN czy to jest normalne w cywilizowanym panstwie ?? czy przypadkiem jest ze Arka przegrywa walkowerem z wisla w PP i ze nastepnym przeciwnikeim wisly z plocka jest górnik łeczna ?? A moze pan dmoszynski chce poprostu zatrzyamc sponsora Orlen ktory chcial sie wycofac. Hmm ale pewnie to wszystko przypadek i zrzadzenie losu drugim przypadkiem sa 3 pkty dla widzewa P.S Pozdro Dla normalnych

radosny - 7 kwietnia 2007, 13:16:25 - *.elgrom.laz.digi.pl
to jest żałosne... :/ pokazowa 'degradacja' do II ligi gdy faktycznie powinna byc przynajmniej IV. problem dalej ie bedzie rozwiazany, mafia ktora to wszystko trzymie nic sobie z tego nie zrobi, moze troszke bedzie bardziej ostrożniejsza. teraz na kogos musza zwalić i dostaje sie arce, a co z zagłebiem lubin, zagłębiem sosnowiec ? ktoś ma kase to nad prawem stoi i ich uczynki koruncyjne ucichły.... żenada polski futbol ! :/ żenada pzpn.

kibic - 7 kwietnia 2007, 13:19:45 - *.gdynia.mm.pl
..Śląsk Wrocław był określony przez pana Piotra Dziurowicza jako siedlisko zła,w słynnym wywiadzie dla Wyborczej mówił,:"myśmy wchodzili w piłkarzy a Śląsk w sędziów".... Cały problem polega na tym że prokurator prowadzący postępowanie na łamach jednej z gazet powiedział że jest kibicem Śląska...!!! Wydaje się,że śledztwo pokaże przede wszystkim patologie w polskim systemie prawnym a nie oczyści polskiej piłki....Wesołych Swiąt zwolennikom i przeciwnikom,rzuconej na lincz medialny Arki....

Macho - 7 kwietnia 2007, 13:26:42 - *.lomza.mm.pl
LECHIA DO 1 Ligi ARKA DO PIĄTEJ . 0 tolerancji dla korupcji , zresztą i tak Arka by spadła do II ligi

kibic - 7 kwietnia 2007, 13:40:12 - *.gdynia.mm.pl
...Lechia to ma pecha,współczuje jej....Najpierw były ciągłe fuzje i awanse z tworem Olimpia-Lechia do 1 ligi.....Teraz może się okazać że awansuje kosztem rywala zza miedzy,Arki dzięki...działaniom panów z PZPN,przy zielonym stoliku!!! I znowu moze być awans dość "sztuczny"....he he he..Wiem że to bardziej boli prawdziwych kibiców od spadku....No ale to nie wina Gdańszczan i życzę jej awansu normalnego...Czyli 1 lub 2 pozycji w 2 lidze....

JagaBKS - 7 kwietnia 2007, 13:56:36 - *.89-161.tel.tkb.net.pl
jak to oni chcą kluby II ligowe zdegradować do II ligi pomylenie z poplataniem a arke do IV ligi bez pytania

brodo - 7 kwietnia 2007, 14:22:43 - *.138.102.5
Negocjacje, propozycje, rozmowy? Czy ja dobrze przeczytałem? Skoro są dowody na określoną liczbę meczy, to za każdy kupiony lub sprzedany mecz -3 punkty. Ujemne punkty przechodzą na kolejny sezon i tak aż do momentu kiedy klub wyjdzie na plus. Żadnych ceregieli. Kary powiiny być jasne, surowe i jednakowe dla wszystkich, żeby klubom nie opłacało się kupowanie w przyszłości. Negocjacje to tolerancja korupcji. No chyba, że albo dowody są słabe, albo PZPNowi nie zależy na walce z korupcją, bo sam czerpie z tego dochody.
Pozdro dla normalnych.

kibic - 7 kwietnia 2007, 14:35:49 - *.gdynia.mm.pl
Popieram brodo i pozdrawiam..! Nareszcie ktoś obiektywny....Karać wszystkie kluby tak samo surowo,łącznie z degradacją..... Wiadomo że mistrzostwa czy czołowe pozycje w lidze najwięcej kosztowały i wszystkie awanse z niższych klas nie mogły się odbyć bez dania odpowiedniej doli Fryzjerowi i innym łobuzom....Pisze się o tym coraz głosniej i są dowody na "ustalanie ligi"...Dlatego im wyższa lokata,im więcej awansów tym kary surowsze...!!!! Nie bać się tych "wielkich"...z górnej półki naszej ligi....

LECHIA - 7 kwietnia 2007, 15:07:34 - *.matarnia.pl
zaproponował? A co to negocjacje kontraktowe czy karanie winnych ?? Czy może ugoda z klubem który nie przyznaje się do winy??
Karać wszystkich równo! Arka w pierwszej kolejności!

kic - 7 kwietnia 2007, 15:23:12 - *.gdynia.mm.pl
...na ostatnim meczu Lechi z Górnikiem Polkowice był...szef Wydziału Dyscypliny pam Tomczak i ....no właśnie już wiemy....kogoś trzeba usunąć a...ktoś awansuje...he he he...ot,polski sport....

wiola18 :) - 7 kwietnia 2007, 15:54:59 - *.adsl.inetia.pl
ale się tu narobiłowidzę że przeważająca większość z was całkowicie linczuje arkowcówhmm..ja jestem za Widzewem i nie mogę ręczyć że mój klub jest czysty jak łza,podobnie jak i inni napinacze tutajuważam że kara dla arki jest zbyt mała,jeśli te dowody naprawdę są takie duże.no ale cóż...najpierw to powinni zmienić cały zarząd pzpnu..chociaż to i tak nic by nie pomogło.bo przyszliby nowi i korupcja jak zawsze była tak zawsze będzie..mimo wszystko pozdro dla arkowców bo w końcu kibice są najmniej winni i 3majcie sięa do tych wszystkich napinaczy to ilu z was może ręczyć z czystym sercem że wasz klub jest taki czyściutkichyba żaden??jeśli przedstawione dowody są aż tak poważne to kary powinny być bardzo surowe.to na tyle w tym temacie

LEVY - 7 kwietnia 2007, 17:24:37 - *.12.88.17 (*.70.16.80)
To co robi pzpn, to jest typowe lamanie prawa jak morzna kogos karac skoro na to nie ma dowodow, ewentualne kary powinny nastapic dopiero po prawomocnym skazujacym wyroku, z tego co wiem to do dnia dzisiejszego do sadu niewplynal zaden akt oskarrzenia przeciwko dzialaczom ARKI . Pan Lipiec zrobil z siebie idiote najpierw caly skorumpowany zarzad
pzpn zawiesil a nastepnie ich odwiesil.Morze ktos z pzpn odpowie na jakiej zasadzie wisla plock dostala walkower na jej korzysc skoro do meczu nie doszlo z wlny dzialaczy pzpn-pozdrawiam-LEVY.

kibic - 7 kwietnia 2007, 19:14:41 - *.gdynia.mm.pl
...brawo dla kibiców Widzewa!!!!!! Przyjechali i rozegrali mecz z kibicami Arki w Gdyni,choc oba kluby nie przepadaja za sobą...Pokazali że nie godzą się na łamanie prawa przez pana Tomczaka z PZPN i na "rozgrywki w gabinetach PZPN-u"...Dostali owacje na stojąco...od kibiców Arki...Gdynia zapamięta ten gest....

zurawski23 - 7 kwietnia 2007, 23:21:01 - *.wroclaw.dialog.net.pl
zrobmy osobny związek i lige dla druzyn i ludzi zamieszanych w korupcje...ale to i tak duzo nie zmieni bo korupcja byla jest i bedzie !

Misiek - 8 kwietnia 2007, 10:44:51 - *.static.xcore.pl
"oficjalnie zaprezentowano listę 26 meczów"
Czy ktoś może wie dokładnie o jakie mecze chodzi? Pytam serio, bo niestety wiele informacji mnie ominęło.

misiek - 8 kwietnia 2007, 12:46:18 - *.tvoksywie.com.pl (*.10.0.207)
Niema żadnej listy bo nie przedsdtawiono arce zarzutow ;/ i jak mozna ja karac nie rozumiem tego ale dobra wszyscy na MIODOWĄ!! W CZWARTEK MY ZROBIMY PORZADEK Z TYMI NAJWIEKSZYMI ZLODZIEJAMI WYWIESC ICH Z TAMTAD NA TACZCE GNOJU !!!

LKS LODZ - 8 kwietnia 2007, 17:40:25 - *.lodz.dialog.net.pl
Wedlug mnie to sluszna kara to 4 liga a wtedy rezerwy elksy by mogly sie sprostac z nie nawidziana w tym klubie arka. A co do mojego klubu to awansowal slusznie do 1 ligi bez zadnych przekretow, mial tylko wyrozniajacy sie sklad 2 ligowy.

wiola18 :) - 8 kwietnia 2007, 22:54:46 - *.adsl.inetia.pl
LKS LODZ-nikt nie neguje że ełksa weszła czysto,ale czy możesz całkowicie poświadczyć że twój klub jest czyściutki i przejrzysty jak łza??bo wydaje mi się że żaden kibic nie może tego poświadczyć za swój klub.a jeśli pzpn już tak działa,to dowody powinny być chyba udostępnione do opinii publicznej a nie prawie wszystko owiane jest tajemnicą pzpnowską,nie sądzisz??kibice arki powinni mieć dokładnie udowodnione co i jak bo w końcu płacą za bilety itd i też coś im się należy i dopiero jak dowody zostaną przedstawione wtedy można albo dyskutować albo działać natychmiast bez żadnego proponowania czegokolwiek albo coś.pozdro

Arkowiec - 9 kwietnia 2007, 10:19:50 - *.tvoksywie.com.pl (*.10.0.207)
Wedlug mnie to sluszna kara to 4 liga a wtedy rezerwy elksy by mogly sie sprostac z nie nawidziana w tym klubie arka -WIDZE ze masz wilkie pojecie o pilce noznej nie spotkali bysmy sie w IV lidze bo jestesmy w innym makroregionie wiec zastanow sie co ty piszesz za bzdury popieram wiolke Pozdro dla normalnych Pilsudskiego rzadzi w Łodzi a Kartoflisko na AL.Unii zaorac TAG

olafik87 - 9 kwietnia 2007, 11:47:09 - *.gdynia.mm.pl
każdy kupuje mecze w polskiej piłce. Nie rozumiem dlaczego działania polskich władz są aż tak nieporadne!!! i dlaczego tylko dobierają się TYLKO do Arki i Łęcznej?! Każdy wie, że większość klubów kupczy meczami!!! Dlaczego Wisła i Legia nagle są bez formy i zajmują dalsze pozycje w tabeli?! Odpowiedź jest prosta: bo się boją kupować mecze i muszą teraz grać uczciwie, co z resztą potwierdzają wyniki i tabela...

do barbare - 9 kwietnia 2007, 12:22:09 - *.netpol.net.pl
a ty skad sie urwales dzieciaku?masz dowody moze sam zlozysz doniesienie?widac jak sie interesujesz sprawa i jak znasz sytuacje!!u ans przyznalo sie 3 pilkarzy z czego 2 juz dawnop u nas niema-zrsszta podczas zeznan zaznaczyli ze klub (dziaklacze,prezesi itd)nie maja z tym nic wspolnego!wiec chlopcze z przed telegazety pomyskl zanim cos napiszesz

marsad - 9 kwietnia 2007, 16:44:58 - *.internetdsl.tpnet.pl (*.168.0.161)
Czy zauważyliście coś dziwnego? Od kiedy sędziowie boją się brać w łapę, zmienił sie układ sił w OE. Nie liczy się Legia, nie liczy sie Wisła. Co to się stało?

tomek1973 - 9 kwietnia 2007, 18:28:44 - *.lubin.dialog.net.pl
szkoda mi kibiców umoczonych drużyn ale kochani nie brońcie swoich drużyn ślepo bo nawet działacze chcą współpracować po zapoznaniu się z dowodami dlaczego moja areczka a nie lubin czy widzew to przecież dziecinada ludzie jeżeli WD będzie miał dowody to winni poniosą konsekwencje do końca sezonu szlak mnie trafia jak czytam niektóre komentarze głowy do góry jak macie troche kiepełły i odrobine honoru

GGŁ - 9 kwietnia 2007, 22:12:03 - *.enterpol.pl
ja nie moge czytajac nie ktore wypowiedzi, skoro wszyscy jestescie tacy kumaci to przedstawcie mi dowody na Gornika i Arke, o ktorych tak krzyczycie?? na razie to tylko pismaki sie rozpisuja o nie jakich dowodach,do tej pory jest tylko jeden oficjalny dowod a mianowicie kontrolowana łapówka po meczu PolaruW - ZL ale jakos o tych druzynach sie nie mowi.i nie tłumaczcie sie głupio kibice ZL ze to piłkarze kupowali bo to bez roznicy kto dawał, klub i tak na tym korzystał. prawda jest tak zeby oczyscici Polska piłke trzeba pzpn rozwiazac bo to oni sa odpowiedzali za sytuacje Polskiej piłki i to oni brali w łape za mecze(sedziowie,obserwatorzy) a teraz sadza sami we własnej sprawie to paranoja
a raczej To Nasza Polska Rzeczywistośc. takze wszyscy ktorzy wieszaja na nas i na Arce psy dobrze sie zastanowcie nad tym karami bo ukaraci trzeba wszystkich a nie dwa małe kluby,to ze nas spuszcza o 1 czy 2 a nawet 3 ligi to i tak Polskiej piłki nie uzdrowi

crp - 9 kwietnia 2007, 22:56:25 - *.internetdsl.tpnet.pl
Kto widział dowody? Myśle, że albo ich nie mają albo boją się pokazać bo się okaże, że trzeba pół ligi łącznie z W-awa wyrzucić albo i pół PZPNu by wtope zaliczyło. Jedno jest pewne - chcą kogoś ukarać i żeby dowody światła dziennego nie ujrzały. Trzeba było grać do końca sezonu i ew po powiedzieć panom i panom i ... dziękuję. Teraz to nie wiadomo będzie jak na tabele na koniec patrzeć i ewentualne kary;( Bo np Łęczna się utrzymuję ale ją zrzucają i spada 4 drużyny, a tak ktoś kosztem Łęcznej(tych walkowerów) nie gry zostanie sobie w lidze PARANOJA albo gramy albo się karamy, a nie w środku rundy jakieś dziwne zawieszenia! Pozdrawiam kibiców piłki kopanej;) My się PZPN-owi nie damy!!!

mikesz - 10 kwietnia 2007, 10:16:03 - *.internetdsl.tpnet.pl
co znaczy zaproponował? jakaś fabryka kolesiów? 3 liga i nie ma zmiłuj się

ktos tam o - 10 kwietnia 2007, 18:28:01 - *.internetdsl.tpnet.pl
wedlug mnie powinni ich do IV ligi wyslac i bylo by dobrze a nie do II ;)

ktos tam o - 10 kwietnia 2007, 18:29:04 - *.internetdsl.tpnet.pl
nie powinni sie milowac nad nimi do IV i tyle bez litosci

Pseudonim (max 10 znaków):

E-mail:

Redakcja 90minut.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść komentarzy, które są niezależnymi opiniami czytelników serwisu. Jednocześnie 90minut.pl zastrzega sobie prawo do kasowania komentarzy zawierających wulgaryzmy, treści rasistowskie, reklamy, wypowiedzi nie związane z tematem artykułu, "trolling", sformułowania obraźliwe w stosunku do innych czytelników serwisu, osób trzecich, klubów lub instytucji itp., a w skrajnych przypadkach do blokowania możliwości komentowania wiadomości przez poszczególnych użytkowników lub całe sieci.

 

Napisz do nas