[ Strona główna ]


Jedyny w swoim rodzaju Skarb Ekstraklasy - statystyki, sylwetki, kariery graczy, historie, osiągnięcia klubówSkarb I ligi - statystyki, kariery graczy, historie i osiągnięcia klubówRozgrywki regionalne 2022/2023 - od IV ligi do Klasy C !Wyszukiwarka klubów, zawodników i sędziów w serwisie 90 MinutJeśli chcesz skontaktować się z redakcją - najpierw to przeczytaj!
90minut.pl
 CLJ
 PZPN
RSSSF

 


12 kwietnia 2007, 17:07:17 - elenril
Arka zdegradowana

Degradacja, 200 tys. zł i pięć punktów ujemnych na rozpoczęcie nowego sezonu - to kara dla Arki Gdynia za udział w korupcji. Takie decyzje ogłosił na czwartkowym posiedzeniu Wydział Dyscypliny PZPN.



źródło: Gazeta.pl / Onet.pl

Gwidon - 12 kwietnia 2007, 17:11:12 - *.cnb.com.pl
Kpina. Przesłanie jest proste. Kupmy sobie 1 ligę, jak nas przyłapią to najwyżej zdegradują nas spowrotem. Jawne zezwolenie na korupcję.

jasiu - 12 kwietnia 2007, 17:12:24 - *.wroclaw.dialog.net.pl
powinna byc 4 liga + 500tys zł kary + 15 ujemnych puntków

Pierdole P - 12 kwietnia 2007, 17:12:25 - *.gdynia.mm.pl
Pierwszą ligę za rok będziemy mieli Puchar Polski powróci do nas też udowodnimy calutkiej lidze kto najlepszą drużyną w Polsce jest.

KURAK69 - 12 kwietnia 2007, 17:13:35 - *.internetdsl.tpnet.pl
to piast za zorganizowanie sniadania i panienek dla sedzow w jednym meczu dostal 10 pkt ujemnych. Kpina

Do jasiu - 12 kwietnia 2007, 17:14:01 - *.gdynia.mm.pl
Jasiu znasz kawały o Jasiu????

10 znaków - 12 kwietnia 2007, 17:15:00 - *.internetdsl.tpnet.pl (*.168.7.72)
czy Arka zostanie odwieszona ? czy kara obejmuje także walkower w pp ?

Kazik - 12 kwietnia 2007, 17:16:17 - *.gdynia.mm.pl
Niby ma byc odiweszona i mecze rozergane. Tylko ciekawe co z PP jak juz Korona grala z plocka Wisla

Srebny - 12 kwietnia 2007, 17:16:29 - *.kwd.net.pl
smiech na sali, mialy byc dotkliwe kary i porzadek w Polskiej (s)kopanej ale niestety stalo sie jak zawsze. to nie jest kara tylko powrot do pierwotnego stanu. bez sensu

Johnny - 12 kwietnia 2007, 17:17:00 - *.adsl.inetia.pl
Uwazam ze WD robi sobie jaja . 3 liga w tym przypadku powinna byc minimalną karą a co do 200 tys to sie nie wypowiadam oni wiecej za mecze w 2 lidze wydali a oni im daja po 200 tys smieszne

Do Srebrny - 12 kwietnia 2007, 17:17:42 - *.gdynia.mm.pl
Spoko nie martw sie nie dlugo za (L)egie sie wezma ;)

yyy - 12 kwietnia 2007, 17:19:03 - *.gdynia.mm.pl
a Łęczna??

White_AG - 12 kwietnia 2007, 17:19:21 - *.internetdsl.tpnet.pl (*.168.100.8)
ponoć PP przepadł definitywnie, gdyż zostały już rozegrane pierwsze mecze półfinałowe...

m2s - 12 kwietnia 2007, 17:20:16 - *.ip.netia.com.pl (*.204.233.9)
trzymajcie sie pozdrowienia z łęcznej nas tez to czeka

Pawełek - 12 kwietnia 2007, 17:20:46 - *.csk.pl
Brawo Ja bym ich ukarał Mistrzostwem Polski wkońcu kara musi być i jeszcze załatwiłbym LM bo musi być dotkliwa Bo to Polska właśnie

Robercik - 12 kwietnia 2007, 17:23:01 - *.89-161.tel.tkb.net.pl
a nie jest tak, że jak Arka zajmie miejsce spadkowe to zleci aż do 3 ligi ??? czego im życzę gorąco...

Pawelek to - 12 kwietnia 2007, 17:23:45 - *.gdynia.mm.pl
Pawełek awansujcie z Wisłą do LM i się później udzielaj.

Delrei - 12 kwietnia 2007, 17:28:22 - *.eranet.pl
Kpina z wszystkich! Sygnal jest jasny - oplaca sie oszukiwac. Polonia Warszawa za jakies nieporozumienia finansowe ma -6 a Arka za kupienie calego sezonu -10. Piast za jedna probe wplyniecia na sedziego mial -10 i 100.000 zl. Za dlugi wobec pilkarzy Polonia Bytom miala -3.
Kompromitacja WD i pana Tomczaka osobiście.
W tej sytuacji Polkowice, KSZO i Sosnowiec dostaną chyba jakieś punkty dodatnie w przyszlorocznej tabeli? W koncu musi byc sprawiedliwie i proporcjonalnie do przewinienia.

Tomash_PB - 12 kwietnia 2007, 17:28:37 - *.adsl.inetia.pl
Do robecik - Jest tak ..

pzd - 12 kwietnia 2007, 17:30:01 - *.chello.pl
i jak tu nie kupowac meczy jak takie kary tylko sa?

Tomash_PB - 12 kwietnia 2007, 17:30:20 - *.adsl.inetia.pl
Polkowice i Kszo degradacja do trzeciej ligi a Podbeskidzie ujemne punkty

arkowiec - 12 kwietnia 2007, 17:33:12 - *.dip0.t-ipconnect.de
A do tego Stawowy i caly zespol zostaja w Gdyni I za rok OE wiec zaspiewajmy dla tych co ich mocno sciska HEJ ARKA GOL........

kibic - 12 kwietnia 2007, 17:34:45 - *.239.36.246
PANOWIE-nie podniecajcie się na dobrą sprawę nie mogą klubom nic zrobić i gwarantuje wam że jeżeli się odwołają to wygraja a PZPN nie chce powtorki szczakowianki więc sąduje co może zrobić.Amoże zrobić niewiele.

KRISS - 12 kwietnia 2007, 17:37:48 - *.chello.pl
Stanowczo za niska kara to istna kpina powinna być minimum 3 Liga

Michal - 12 kwietnia 2007, 17:38:57 - *.popl.cable.ntl.com
To chyba zart!!!!!!!!!!!

Bober - 12 kwietnia 2007, 17:40:28 - *.stk.vectranet.pl
To jest po prostu czysta kpina !!!
Zgadzam sie z moimi poprzednikami .. Jak można mieć wystawionych tyle zarzutów i dostać taką kare Wiem jak to by dotknęło któryś ze Śląskich klubów to nie ma nas już na piłkarkiej mapie Polski !!!
Oj Panowie,Panowie .. Gratulacje !!!
PS.a co z Łęczną ? Lubinem ..

kurak69 - 12 kwietnia 2007, 17:42:00 - *.internetdsl.tpnet.pl
troszeczke to smieszne bo jezeli najbardziej umoczony klub dostal taka kare to łeczna powinna dostac kare 2 meczow bez udzialu publicznosci. Dalrei ma racje... Cos czuje ze z 2 ligi nikt nie zleci, nawet polkowice... I zamiast 2 ligi bedzie sie ona nazywala liga przekretow... zeby jeszcze szczakowianka awansowala...

Arka Gdyni - 12 kwietnia 2007, 17:44:58 - *.chello.pl
Mafia piłkarska działa! Teraz doskonale rozumiem histeryczne ataki calego mafijnego układu piłkarskiego na nasz klub Arkę Gdynia! Teraz wszyscy są zadowoleni - nikt nie spada z I Ligi, sprawa korupcji odfajkowana. Za chwilę PZPN i kluby w nim zrzeszone zjada się ponownie i ogłoszą koniec afery przekupniczej i powszechne przebaczenia. I tak spełni się to, o czym wiedziałem od zawsze - Chodziło o ukaranie kozłów ofiarnych i ukrycia się za nimi wszystkich naprawdę winnych !!! Arka nasza Arka !!!

gooru - 12 kwietnia 2007, 17:45:37 - *.238.148.198
Witam wszystkich.
Niewątpliwie Arka odniosła korzyść z kupna meczy, dlatego odpowiednią karą powinna być degradacja od stanu kiedy dokonała tego czynu o klasę rozgrywkową niżej, czyli do 3 ligi. To by było sprawiedliwe rozwiązanie, bez karania ujemnymi pkt i karami pieniężnymi. To byłaby odpowiednia kara. Pozdrawiam wszystkich sympatyków piłki nożnej w Polsce! Zero tolerancji dla korupcji!

Areczka - 12 kwietnia 2007, 17:47:24 - *.chello.pl
Arka w naszych sercach ! Jesteśmy z naszą Arką ! Niestraszny nam żaden sztorm ! Jesteśmy razem ! Gdynia z Arką, Arka z Gdynią !

Bober - 12 kwietnia 2007, 17:50:41 - *.stk.vectranet.pl
ZEM : Ja sie Tobie nie dziwie,ze jestes na wszystkich teraz wkurzony itp. .. tylko teraz jest na to za pozno .. I patrzac realnie .. jesli czyscimy polską piłke to czyśćmy ją dokłądnie ..
Wyobraziłbyś sobie np 2 lata temu że Juventus moze grać w SerieB ??:>
W takim arzie czekamy na tą waszą silną Arke w pierwszej lidze
TYLKO GÓRNIK ZABRZE !!

sky walker - 12 kwietnia 2007, 17:52:48 - *.160.33.114
Nikt z nas nie wie ile dokladnie meczy kupiono.ale moim zdaniem kary powinny byc dotkliwsze!!!Co do finansowych...kazda druzyna,ktorej udowodniono krupcje powinna zaplacic dwa razy tyle ile wydala na kupowanie meczow!!!A degradacja tym co udowodniono w trybie NATYCHMIASTOWYM O 2 KLASY ROZGRYWOKWE NIZEJ!!!

kuki84 - 12 kwietnia 2007, 17:53:57 - *.internetdsl.tpnet.pl
Do Bober
Nie bedziecie musieli czekac. Przeciez bedziecie grali w przyszlym sezonie w 2 lidze z arka... Cyba nie wierzysz ze gornik sie utrzyma...

asd - 12 kwietnia 2007, 17:57:57 - *.internetdsl.tpnet.pl
Pozdrowienia z Zabrza!Bedzie dobrze i do zobaczenia za 2 lata w ekstraklasie

marcias ir - 12 kwietnia 2007, 18:01:54 - *.ntlworld.ie
szkoda tylko,ze robia tak z dwoma klubami,skoro jest ich wiele wiecej niz arka i leczna.we wloszech sie nie cackali i pojechali z wszystkimi,nawet z wielkimi druzynami.pozdro dla arki.tylko KSD Grodzisk.

Arka Gdyni - 12 kwietnia 2007, 18:08:43 - *.chello.pl
Do tego dochodzi kara dwóch walkowerów w tym sezonie /Łęczna i Widzew/ oraz usunięcie z Pucharu Polski /a byliśmy blisko półfinału!/. Tak więc w sumie nasz klub został ukarany dwoma karami! Ale nic to - Arka była, jest i będzie !

MacGyver - 12 kwietnia 2007, 18:09:31 - *.internetdsl.tpnet.pl
a ciekawe co z kasą za karnet... ja chce swoje pieniądze!!! WZL

Kibic - 12 kwietnia 2007, 18:12:40 - *.chello.pl
I wszystko jasne panowie Dmoszynski i Boniek dopieli swego i Pogon bedzie grala w barazach,skoro zabiera sie pkt Polonii w-wa za zaleglosci z sprzed 10 lat to zabrac sie za Widzew i inne kluby,widac ze sa rowni i rowniejsi....POLSKA PIŁKA TO PRYWATNE ROZGRYWKI PEWNYCH OSOB....!!!!

Ktoś - 12 kwietnia 2007, 18:18:58 - *.adsl.inetia.pl
KPINA co to ma być z ligi spadaj drużyny które są słabsze a nie te które kupują , do 4 ligi z 20 pkt i duża kara finansowa

MacGyver - 12 kwietnia 2007, 18:19:25 - *.internetdsl.tpnet.pl
wie ktoś może co z kasą za karnet? jeżeli mecz się nie odbędzie to powinienem dostać kase. WZL

bora - 12 kwietnia 2007, 18:21:07 - *.piaseczno.robbo.pl
w Arkę to każdy kopać potrafi, ale kto z Was powie, że inne kluby nie brały w tym udziału? takie z wielkimi tradycjami albo z czoła tabeli? po prostu Arka i Łęczna zapłacą jako jedyne za wszystkie grzechy polskiego futbolu, ale część z Was chciałaby te kluby najlepiej zaorać.

Arka Gdyni - 12 kwietnia 2007, 18:22:13 - *.chello.pl
Teraz PZPN i skumplowane kluby są szczęśliwe. Tylko Arka i Łęczna maja o co walczyć, wszystkie inne "uczciwe" kluby mogą spokojnie rozpocząć rozgrywki o ......nic! Tak o nic, bo sprawę spadku załatwiono przy zielonym stoliku, mistrzem będzie Bełchatów /lub Lubin/, reszta może oddać się od dziesiątków lat uprawianej "uczciwej" grze. I tak miało być, proszę PZPN-u, prawda? bońki, dmoszyńskie i cała sitwa już dzisiaj chleją - utrzymanie w lidze pewne, można dalej kręcić. Teraz czas na ogłoszenie abolicji dla pozostałych klubów! Kozły ofiarne ukarane !!!!

MacGyver - 12 kwietnia 2007, 18:26:23 - *.internetdsl.tpnet.pl
ciekawe czemu nic nie słychać o ZL, przecież u Nas też była korupcja i co? pisał ktoś chyba, że śledztwo w tej sprawie prowadzi inna prokuratura i co? dowody zgubili czy jak, bo już dawno mowiono o meczu z Polarem. a co do tematu to z tego, co czytalem na Arke było dużo więcej dowodow niż na Łęczną, a spotkala ją łagodniejsza kara. jak to jest? ci poddali się karze, a ci nie? jeżeli Arka poddała się karze to nie ma możliwości odwołania, a Łęczna jeszcze ze dwa razy się odwoła i bedzie miala 1 lige i -20 punktów. WZL

aaa - 12 kwietnia 2007, 18:30:19 - *.adsl.inetia.pl
Ludzie! Dlaczego Zagłębie Lubin nie jest w celowniku prokuratury i PZPN. Sezon w którym awansowali do 1 ligii to jedno wielkie pasmo przekrętów!!!!! Taka to jest ta sprawiedliwość w wykonaniu PZPN???? Hańba . Po 100 kroć hańba!

Bartek - 12 kwietnia 2007, 18:40:29 - *.elblag.dialog.net.pl
Smieszne decyzje, ta i ta o 'degradacji' Lecznej. Kary powinny miec zastosowanie od poczatku haniebnego procederu. Jesli zaczeli kupowac w III lidze, to spadek 2 ligi nizej z tego szczebla i 1 milion zlotych kary, 20 punktow (przyklad Wloch). To byloby ostrzezenie dla potencjalnych nasladowcow. A tak to budzi jedynie usmiech politowania. Jak klub jest mocny finansowo, a tak jest w obu przypadkach, to za rok znow zagosci na pierwszoligowych 'salonach'.

xyz - 12 kwietnia 2007, 18:41:22 - *.chello.pl
Kupili wszystkie mecze w drugiej lidze i tylko -5 punktów to jest skandal. Najwidoczniej Arka też przekupiła PZPN. A kluby drugiej ligi niech dostaną po 15 tys. zł kary i -1 pkt. Tą decyzją PZPN wykopał sobie dół pod trumnę.

gregg - 12 kwietnia 2007, 19:10:05 - *.chello.pl
no to ladnie nam dowalili--puchar spadek kasa - punkty---oby sponsorzy zostali i staw--a poza tym to teraz lige sie uklada oficjalnie w strukturach pzpn- to jest tragikomedia -jedni do gdyni przyjezdzaja i przegryawja a drudzy dostaja walkowery"warjacjia"no i mamy byc przesunieci na ostnia pozycje - teraz mozna w lidze mecze ukladac...

masters - 12 kwietnia 2007, 19:11:45 - *.244.146.248.ip.tnp.pl
Dobre 2 kluby te same przewinienia a dwie ruzne kary to jest polski pzpn

ufok - 12 kwietnia 2007, 19:40:49 - *.as.kn.pl
SKANDAL, Arka nie WRACA NAWET Do STATUSu Quo czyli 3 ligi, i z TAMTej ligi DOPIERO powinnna byc jeszcze kara!przeciez Arka naprawde przegrałaby w czystej grze ze Slaskiem a wiec na starcie powinno sie rozpatrywac sytuacje z 3ligi!a oni miast 3ciej kupili 1sza i teraz wyladuja w 2giej!Pan Krauze tu tez ma wpływy?(do tej pory robi biznesy z panstwem bez wzgledu kto rzadzi).
CO DO Pytania kto nie kupował:MAM PEWNOSC ze od 2001 roki SLASK nie kupował, wiec jak ktos mowi: "wszyscy kupowali" niech sie liczy ze Slowami(nawet schowany za kompem-jest cos takiego jak IP)bo TO KLAMSTWO I ZNIEWAGA.
Mam ta godnosc i moge patrzec w lustro, ze ogladam czysty SLASK WROCLAw, ktory za wczesniejsze kupowanie(nie ukrywam tego wcale, ale wtedy nie było jeszcze tej, obecnej ustawy) do 2001roku został bardzo dotkliwie ukarany przez samych sedziow i inne bardziej "przedsiebiorcze kluby" jak ARKA(spadek jak błyskawica z 1szej do 3ciej, ktory na boisku by nie nastąpil:najbardziej słynne mecze Ruch-Amica, ktory decydował o awansie Slaska do grupy mistrzowskiej, oba mecze z Łeczna, w 3ciej lidze "ciemne moce" Sosnowca, nawet Sp.Kazimierz Gorski ze Slaskiem by nie awansował w tamtym sezonie, bo oni(Zagłebie) mieli awansowac i basta, no i te baraze z Arka+wiele innych mniej sławnych meczow)
Mam nadzieje, ze publika jak nic sie nie zmieni w decyzji co do kar dla Arki, w meczach przeciwko Arce stworzy swoim druzynom takie atmosfery, ze Arka co najmniej zostanie w II lidze na dluzej
Dzisiejszy wyrok to HANBA

Antek - 12 kwietnia 2007, 19:45:51 - *.internetdsl.tpnet.pl (*.51.156.166)
a co bedzie z tymi druzynami kturę będą na strefie spadkowej???spadną czy pozostaną w grze????????

Zuk - 12 kwietnia 2007, 19:51:08 - *.smstv.pl
BRAWO PZPN ! pierwsza dobra ich decyzja, chociaz powinna Arka spasc, jak łęczna do 3 ligi ... ale nie jest zle ... takie skorumpowane kluby powinny przestac wogole istniec :/

vooyek - 12 kwietnia 2007, 19:51:37 - *.internetdsl.tpnet.pl
KPINA.tak siezacheca kluby do korupcji.wystarczy pozniej wspolpracowac z pzpn i jest sie bezkarnym.a ja wczesniej chwalilem pana tomczaka...moj blad

kghg - 12 kwietnia 2007, 19:55:49 - *.internetdsl.tpnet.pl
Kpina i tyle!!!! Arka kupiła awans z 3 do 1 ligi a wraca do 2... No to wychodzi że opłaca się kupować mecze bo w sumie i tak Arka jest o JEDNĄ klasę rozgrywkową wyżej!!!! Kara?? To raczej nagroda za pozaboiskowe rostrzygnięcia. I co z innymi klubami nie ukaranymi dzisiaj??

yb - 12 kwietnia 2007, 20:09:23 - *.pl
Chciałbym zauważyć że dodatkową karą dla Arki jest ustawienie meczu Arka-Wisła Płock w rewanżu PP. Arka miała realną szansę zagrać w półfinale, a nawet finale (przy obecnej formie Korony). Kto wie ? Może nawet PP był w zasięgu ręki. Proszę nie piszcie że to nie kara - bo kara i to dosyć dotkliwa. Poza tym chciałbym aby wszyscy "obiektywni" tutaj kibice byli tacy surowi w ocenach postępowania swoich klubów. Nie przesadzajmy z tą surowością. Juve za załatwienie sobie mistrzostwa kraju (!) został ukarany degradacją i -20, co przy bardzo dużej liczbie drużyn w serii B nie jest tak ogromną karą.

Adams - 12 kwietnia 2007, 20:13:06 - *.c9.msk.pl
Ale jaja. 1-go kwietnia było prawie dwa tygodnie temu.
Ja chciałbym wiedzieć na jakiej podstawie zdegradowali GKS Katowice do IV ligi. Pewnie za to że Dziurowicz ujawnił cały system korupcyjny.
Ciekawe ile teraz drużyn spadnie z I ligi? Tylko ci zdegradowani, czy też także te drużyny z miejsc spadkowych?

polo - 12 kwietnia 2007, 20:23:01 - *.zgora.dialog.net.pl
kary dla Gdyni i Łęcznej oczyściły polską piłkę tzn cała reszta jest i była czysta jak łza to jest przecież kabaret z PZPN w roli głównej. Naprawdę trzeba mieć krótką pamięć i poważne kłopoty z wzrokiem aby w to uwierzyć a chyba na to liczą panowie z PZPN wzory uczciwości i sprawiedliwości.

opinia - 12 kwietnia 2007, 20:23:25 - *.internetdsl.tpnet.pl
Widać ,że w dalszym ciągu niektóre kluby nie zostały ukarane należycie, a jeśli jakiś klub ma dodatkowo bogatych sponsorów ,to jest niemalże nie do ruszenia

eR - 12 kwietnia 2007, 20:29:04 - *.adsl.inetia.pl
NARESZCIE ! Tylko szkoda, że tak lekkie te kary ! Co to jest 270 tys. PLN przy znacznie większych pieniądzach na kupowanie meczy ! Tutaj powinno być ponad 1.000.000 PLN, jak by nie było z czego zapłacić to tak jak w Austrii postąpił Grazer AK ogłosić upadłość ! Zaorać i zapomnieć... Mam też głęboką nadzieję, że zabiorą się za tego 'dupka' Rędzińskiego, który przekabacił wynik o MP pomiędzy (tfu) Legią a Górnikiem Zabrze w 1994 roku... Odebrać Amice 'Puchar Polski', 'zdobyty' (!?) w pojedynku z Aluminium Konin, a także wziąć pod lupę wyniki Wisły Kraków po wstąpieniu do tego klubu Cupiała ! I powiem jeszcze raz kara dla tych 'klubików' jest nieadekwatna do czynów, wszyscy wiedzą za co pkt. minusowe otrzymali Piast Gliwice czy Polonia Bytom... !? I to nie było -5 tak jak w tym przypadku ! Tylko -10 odnośnie Piasta i bodajże -6 w przypadku Polonii Bytom jak i tej ze Stolicy ! Za zupełne błahostki w porównaniu z tymi machlojami...

Marian - 12 kwietnia 2007, 20:36:50 - *.eranet.pl
yb - no faktycznie, mogli poczekać, az Arka tez kupi sobie mistrza. A oni sie tak zniecierpliwili...

Maro - 12 kwietnia 2007, 20:38:53 - *.interblock.pl (*.16.13.1)
I bardzo dobrze ! KORUPCJI NIE! w końcu musiało się tak skończyć!

kevin - 12 kwietnia 2007, 20:40:21 - *.dsl.opol.bdi.inetia.pl
Podobnie jak we Włoszech lekko ukarano Juventus i już w następnym sezonie powrócą do Serie A. Podobnie będzie zapewnie z Arką Gdynia. WD PZPN brakuje, że tak powiem "jaj". Uważam, że taka kara prawie w ogóle nie godzi w klub. A i tak nie wiadomo czy Arka jakoś się nie wybroni gdyż klubowi przysługuje prawo odwołania.

tyRus - 12 kwietnia 2007, 20:44:02 - *.adsl.inetia.pl
bay,bay Areczka

Tuning - 12 kwietnia 2007, 20:47:13 - *.nsm.pl
Bardzo dobrze!! Brawo PZPN. Jedna z niewielu decyzji która jest dobra dla polskiej piłki. LECHIA I LIGA!!!

kibic - 12 kwietnia 2007, 20:51:37 - *.wroclaw.dialog.net.pl
juz na tym swiecie troche zyje, ale to pierwsza dobra decyzja pzpn'u!
do tej pory wszystkie byly beznadziejne, a kazda kolejna gorsza od poprzedniej!
druga liga wita arke...
koniec kupowania meczy... do wiezienia wszystkich korumpowiczy trzeba wsadzic

XXX - 12 kwietnia 2007, 21:00:46 - *.internetdsl.tpnet.pl
a za Cracovie kiedy się wezmą?
kupiła sobie awans z 3do 2 i z 2 do 1 na 100 lecie klubu.
Wszyscy dobrze o tym wiedzam, jak kupowali sedziów. Ustawiała nawet mecze "trzecie" kupując sędziów.
Panowie z PZPN dobrze o tym wiedzą i cała 3 liga małopolska ale nikt się nie odezwie bo ruszyłaby lawina najbarziej skorumpowanmej 3 ligi w polsce.
Za płotki sie biorą a grube ryby moga spac spokojnie.

qb - 12 kwietnia 2007, 21:03:05 - *.adsl.inetia.pl
do Johnny:
tutaj nie chodzi o to żeby niszczyć Polską piłkę tylko ją naprawiać. Kary są adekwatne wg mnie. Nie chodzi o to żeby zniszczyć te kluby tylko je naprawić

Maximus - 12 kwietnia 2007, 21:21:08 - *.spidercom.com.pl
niegrzecznym sie dostało ale czy wszystkim ja mysle ze jeszcze kilanascie klubów powinno sie zdegradowac a boje sie ze na tym sie skonczy i to jest smutne .teraz zamkna ryje pismakow i opini publicznej i rozejdzie sie po kosciach szkoda bo chciałbym zobaczyc WISłE LEGIE I INNE W 2 I 3 LIDZE. W mowie W sercu W mysli Na Zawsze ARKA GDYNIA

guru - 12 kwietnia 2007, 21:24:57 - *.chello.pl
Przypominam, że według wywiadu z Dziurowiczem opublikowanym w Gazecie Wyborczej ŚLĄSK WROCŁAW KUPIŁ AWANS do I LIGI w 2000 roku. Dziurowicz dokładnie to opisał! Tak więc ufoki i inne pieski niech nie szczekają.

LOL - 12 kwietnia 2007, 21:40:20 - *.atupartner.pl
czyli niezaleznie od miejsca Arki i Łęcznej na koniec sezonu automatycznie zostaną przesunięte na ostatnie pozycje? i najgorsza druzyna Ligi będzie walczyc o baraże?

szysza - 12 kwietnia 2007, 21:42:34 - *.icpnet.pl
mzks mzks arka arka mzks !!!!!!!!!!!!!!!!!wielka triada zawsze razem

Flagowy - 12 kwietnia 2007, 21:54:46 - *.artnet.pl
a gdzie te flagi wkoncu?

-_- - 12 kwietnia 2007, 21:58:02 - *.55.130.134
no to Arka 3 liga , bo na koniec sezonu bedą na miejscu spadkowym napewno czyli spadek+degradacja = 3 liga :P wg mnie powinni zaczynac od okregowki !!!
No chyba żeby nie ale co wtedu jezeli z OE odpadnie wiecej druzyn niz przewidywali ?? wejdzie więcej z 2 ligi ??

Śledź_1990 - 12 kwietnia 2007, 22:19:59 - *.chello.pl
Bober: zarzuty to nie wszystko. Też Ci moge zarzucic ze to Ty zapłaciłeś za te mecze :P A swoją drogą skoro juz decyzja jest podjęta to mogliby pokazac dowody. Lesne dziadki z miodowej :/

lol - 12 kwietnia 2007, 22:21:45 - *.e-wro.net.pl
Bye bye Areczko buahahahhahahahahahahaha

pasiak - 12 kwietnia 2007, 22:54:01 - *.chello.pl
Arka Gdynia!Jesteśmy z wami!Pozdro z grodu kraka!
Hej,hej Areczka!!!

m9m - 12 kwietnia 2007, 23:03:01 - *.eimg.pl
a co z zespolami co brały pieniadze???one nie są winne???mikt im pieniedze nie wkładal do kieszeni!!!!arka podobno kupila ponad 20 meczy!!!to gdzie te zespolow co powinny byc ukarane???smiech na sali!!!wd i pzpn wstd !!!!

demol - 12 kwietnia 2007, 23:10:18 - *.such.nat.hnet.pl
Fakt kary mogły być wyższe. Ale nic to . Juz zawsze nazwa Arka Gdynia wszystkim kibicom bedzie się kojarzyć tylko z przekretami , kupczeniem i oszustwem. Kazdy wygrany mecz zdobyty punkt i strzelona bramka będa obciążone podejrzeniem oszustwa - to chyba najbardziej dotkliwa kara- ale sami ją sobie wymierzyli.

frodo1984 - 12 kwietnia 2007, 23:22:22 - *.toya.net.pl
ciekawa historia zapomniałes dodac ze widzew wygrał sprawe sadowa i wszystkie przekształcenia odbyły sie legalnie acha stara spolka z długami istnieje i nie została usunieta z rejesrtu firm takze zadzwon do grajewskiego po te długi

1962 - 12 kwietnia 2007, 23:27:38 - *.internetdsl.tpnet.pl
http://www.90minut.pl/news.php?id=537981
ŚZPN - kochamy was

tasso71 - 12 kwietnia 2007, 23:37:26 - *.wroclaw.dialog.net.pl
Jestem kibicem Śląska Wrocław i czuje sie oszukany! Po tym przekrecie my musielismy meczyc sie w 3 lidze a arka potem awansowala do 1 ligi oczywiscie w wiadomy każdemu sposób. Finansowo nasz klub stracił kupe kasy! Teraz dowiadujemy sie ze jednak ze Arka zamiast do 3 lub 4 ligi zostala zdegradowana do 2!co to za kara?śmieszna! ARKA GDYNIA - złodzieje!!!

ufok - 13 kwietnia 2007, 0:01:53 - *.as.kn.pl
guru napisał:Przypominam, że według wywiadu z Dziurowiczem opublikowanym w Gazecie Wyborczej ŚLĄSK WROCŁAW KUPIŁ AWANS do I LIGI w 2000 roku. Dziurowicz dokładnie to opisał! Tak więc ufoki i inne pieski niech nie szczekają.
powtorze Twoj wpis jak tak bardzo jestes z niego dumny niech go jeszcze raz przeczytaja; ON NAJLEPIEJ O TOBIE SWIADCZY, OBRAZASZ LUDZi, nie umiesz(moze niechcesz, bo jestes zainteresowany)czytac ze zrozumieniem(napisałem, ze Slask kupował jak wiekszosc), ale TO bylo przed zmiana przepisow i SLASK ZA SWOJE bardzo dotkliwie odpokutował, co do twojego niku guru:to moze i jestes guru, ale GURU CHAMOW

do Ufoka - 13 kwietnia 2007, 0:14:35 - *.chello.pl
Nie wrzucaj tu jakis kompletnych bredni o zmianie przepisów , którymi czasami się posiłkują polskie media. To nic nie zmienia ewentualnie wobec sankcji prawnych jednak przepisy FIFA mówią wyraznie ze nie ma przedawnienia za korupcje. Przepisy te sa nadrzedne dla PZPNu i jego rowniez obligują. W zwiazku z tym w przypadku pojawienia sie ewentualnych dowodow na Slask za awans w 2000 r. WD PZPN musi z urzedu wszczac postepowanie wobec Slaska. Proste?

ufok - 13 kwietnia 2007, 0:20:09 - *.as.kn.pl
Roznica zasadnicza poza zmienionym prawem jest jeszcze taka, ze Slask nie robil tego,az na takiego bezczelnego jak Arka i nie miał z tego az takich korzysci(co wiecej w dłuzszej perspektywie to kupowanie wprowadziło Slask w wieksze problemy niz było warte), nie dotyczyło tez oszukania tak duzej rzeszy kibicow(tu Slaska, takze innych klubow jak Arka awansowała) i wykrecenia bezposrednio druzyny(baraz, dzieki ktoremu SLask nie awansował, choc powinien; w przypadku "zakupow" Slaska co najwyzej szkoda dla innych była posrednia, bo maks na klubie mogl Slask zdobyc 6pkt, a Arka zdobyła wyzsza lige czyli O WIELE WIECEJ), poza tym Slask z Gks Katowice zdobyl 4pkt(zwyc i remis)a razem byli w spoldzielni i to on a nie Gieksa wygrała IIlige-czyli pokazał jakas tam wyzszosc-a Arka w koncowce sezonu co grala baraze osuwała sie w dol i grała coraz gorzej;
powie ktos ze przez to Bełchatow nie awansował, pytanie czy on rzeczywiscie naprawde chciał awansowac(pisała o tym pozniej m.in. Tylko Piłka, ze w tym klubie byli ludzie we władzach, ktorym najwyrazniej było dobrze w 2lidze, w 1szej sielanka mogła sie by skonczyc, z reszta wystarczy przesledzic tabele w latach kolejnych po PEWNYCH etapach rozgrywek, a okaże sie, że nagle Bełchatow jak np.Odra Opole tych punktow w pewnym momencie zdobywał mniej, jakby mu nie zależało na awansie)JAK TEGO NIE ROZUMIESZ guru(chamow)TO CI TYLKO I INNYM PODOBNYM CO NIE MAJA DYSTANSU DO SIEBIE I SAMOKRYTYKI MOGE WSPOŁCZUC

DRED - 13 kwietnia 2007, 0:27:40 - *.chello.pl
Ufok przecieram oczy ze zdumienia czytając twoje wypociny. Nie można być "lekko w ciąży". Albo klub jest umoczony albo nie. W praktyce dla FIFA nie ma znaczenia czy kupiłeś 1 czy 10 meczów. A rozmiar kary zależy od ewentualnej współpracy
Póki co posiłkujesz się jak to Arka kupowała. Pytam zatem: widziałeś dokumenty? NIE - jak wszyscy i sam nie wiesz ile meczy Śląsk kupił choćby przez sędziego Marczyka którego brał ze sobą na obozy przygotowawcze za kadencji Wójcika. Więc podaruj sobie wrzuty typu: oszukiwanie kibiców. Plebs chciał krwi wiec na Arce i Górniku zapewne się skończy

grech - 13 kwietnia 2007, 6:17:40 - *.lubin.dialog.net.pl
A co z nierozegranymi meczami Arki i Górnika kiedy byli zawieszeni nic się o tym nie mówi ???? I jeszcze jedno a co z piłkarzami którzy kupowali mecze ???? CO z piłkarzykiem UJKIEM??? W nagrode do kadry ????

grech - 13 kwietnia 2007, 6:33:32 - *.lubin.dialog.net.pl
Do - tasso 71 - Byłeś lub ogladałeś mecz Zagłebia Lubin ze Śląskiem Wroclaw kiedy to Zagłębie odało wam punkty ??? Byliście w potrzebie widmo spadku zaglądało w oczy . Do przerwy Śląsk nie istniał a po przerwie metamorfoza widziałem wiele takich meczy . Więc wszyscy mędrcy nie FILOZUJCIE bo wasze klubu tez nie sa bez winy

Sprawiedli - 13 kwietnia 2007, 7:33:19 - *.kki.krakow.pl (*.15.0.3)
Teraz czekamy na Cracovię i Zagłębie Lubin!!!!!!!!!!!!

slask - 13 kwietnia 2007, 9:15:42 - *.202.54.80.static.rdi.pl
Wielka triada Zaglebie Lubin,Cracovia,Arka Gdynia spadkowicze hihihi buhahabuhaha

kibol - 13 kwietnia 2007, 9:43:27 - *.chello.pl
co to za sprawiedliwosc miala byc w 3 lidze albo nizej a jest 2 to jak to jest znowu kupili , kiedy bedzie koniec wreszcie

Wrocławian - 13 kwietnia 2007, 10:00:15 - *.20.54.194.generacja.pl
I bardzo dobrze!Cała Polska w cieniu Śląska!

maro - 13 kwietnia 2007, 10:25:11 - *.adsl.totalweb.net.uk
a Leczna z o wiele mniejszymi zarzutami leci do IV Ligi.. Sprwierdliwosc...

INOWR[Z]OZ - 13 kwietnia 2007, 11:33:55 - *.177.36.10
a co z Lechem Pożnń upiekło im się , Łęczną to w ogóle ze struktur mieli wykluczyć i co? SMIECH NA SALI

Qfiatek - 13 kwietnia 2007, 12:26:03 - *.153.131.237
Czy ktos może mi wyjaśnić bo jest tyle różnych opinii że juz sam nie wiem?? Czy Arka będzie zdegradowana do 2 czy 3 ligi w zwiazku z tym, że maja razem z Górnikiem okupować do końca sezonu ostatnie miesjca w tabeli?? Czy Arka spada do drugiej ligi i automatycznie do 3??? Czy ktoś moze mi to wyjaśnić???
Pzdr dla żótoniebieskiej Gdyni

Bojar - 13 kwietnia 2007, 12:36:29 - *.bsk.vectranet.pl (*.1.196.236)
Nie żal mi Arki.Łukasz K. i Robert K.załatwili wam wygranie baraży z Jagą ale i tak macie szczęście że to aż 2 liga bo powinniście tak jak Łęczna grać e 3 lidze

brodo - 13 kwietnia 2007, 12:46:02 - *.dei.uc.pt
nie Łukasz K., ale jego brat Arkadiusz K.
Zgodzę się, że kara dla Arki jest śmieszna. Kupujemy sobie pierwszą ligę, a jak nas złapią to najwyżej znowu zdegradują do drugiej. Taka kara nie odstrasza przyszłych potencjalnych handlarzy, a wręcz jest tolerowaniem korupcji. Podjęto ją w pośpiechu, aby zaspokoić oczekiwania opinii publicznej.

Bojar - 13 kwietnia 2007, 12:51:19 - *.bsk.vectranet.pl (*.1.196.236)
Brodo: Dzięki pomyliłem się masz rację.

PGH - 13 kwietnia 2007, 12:59:32 - *.internetdsl.tpnet.pl (*.168.18.5)
kpina Piast tylko za kontakt z sędziami dostał -10 pkt i jeszzcze kare pieniężną...a Arka dość ze kupowała to jeszcze dzieki korupcjii awansowała do 1 ligi powinna byc minimum 3 liga...

MAKS - 13 kwietnia 2007, 13:19:50 - *.bielsko.dialog.net.pl
Jednym dobrym aspektem jest fakt ze jeśli Lechia nie wejdzie w tym sezonie(oczywiście oby grali w OE)to zapowiada sie najciekawsze spotkanie od dawien dawna-derby trój miasta

asd - 13 kwietnia 2007, 13:26:05 - *.chello.pl
Co by nie mówić Arce się upiekło.

guru - 13 kwietnia 2007, 17:54:50 - *.chello.pl
ufok nie ośmieszaj się. Śląsk Wrocław kupił awans do I ligi w 2000 roku. Przekupywał. Oszukiwał. Proste. Rozumiesz? Przekupstwo zawsze jest przekupstwem, niezależnie czy 4 lata temu, czy 8 lat temu.

bolus.83 - 13 kwietnia 2007, 19:49:27 - *.adsl.inetia.pl
jakby PZPN chcial ukarac wszystkie kluby, ktore sa zamieszane w korupcje, to na ligowe mecze jezdzilibysmy do naszych zachodnich sasiadow bo w lidze polskiej nie mialby kto grac!

Bociek_O-l - 13 kwietnia 2007, 21:07:07 - *.zwm.punkt.pl (*.20.0.75)
Nie ma sprawiedliwości :/:/:/ :/ !!!!!!!!!!!!!!!!
Legia i Wisła K. - kluby, które ewidentnie kupowały mecze (zauważcie ich dziwny "spadek formy" kiedy wyszła na jaw afera z Witem Żelazko i w konsekwencji brak szans na Mistrza Polski) nie dostały nawet ujemnych punktów, nie mówiąc już karach finasowych (najlepiej liczonych w milionach) i dgradacji (najlepiej do C Klasy, z racji poziomu korupcji w tych klubach) :[!!!!!!!

mozgojad - 13 kwietnia 2007, 22:12:17 - *.debica140.tnp.pl
bolus.83 -> co Ty mówisz, czemu do zachodnich xD Ja wolałbym na Ukrainę, może do LM byśmy się wreszcie zakwalifikowali =]

mateusz - 13 kwietnia 2007, 22:48:21 - *.57.jawnet.pl
Szczakowiankę zdregradowano i dodatkowo ukarano - 10 punktami za coś na co dowodów nie było - sam fak wystawienia przez świt rezerwowgo składu moim zdaniem sugerował że pan wędliniarz szymański ładnie sobie już przed meczem wszystko poukładał. Na dodatek pan niedawny kiper pogoni - niejaki boris powiedział w zeznaniach że słyszał jak koledzy brali w łapę ale nie wie czy w kuchni czy w Kuźni... Dlatego klubiki które teraz płaczą - niech zrozumieją jak łagodnie zostały potraktowane. I jeszcze jeden ewenement - za domniemane przekupstwo nas zdegradowano - natomiast świt( który wedle ich opinii sprzedał mecz) został nagrodzony awansem do 1 ligi. TYLE W TEMACIE!!

PGH - 14 kwietnia 2007, 7:36:32 - *.internetdsl.tpnet.pl (*.168.18.5)
dokładnie mateusz w podobnej sytuacji był Piast...tylko ze Piast nie został ukarany za kupowanie meczów tylko za kontakt z sedziami...;/

wukaesiak - 14 kwietnia 2007, 9:34:09 - *.gprspla.plusgsm.pl
CO??!! to jest chore :/ do 3 ligi ich i kara 500tys

Pseudonim (max 10 znaków):

E-mail:

Redakcja 90minut.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść komentarzy, które są niezależnymi opiniami czytelników serwisu. Jednocześnie 90minut.pl zastrzega sobie prawo do kasowania komentarzy zawierających wulgaryzmy, treści rasistowskie, reklamy, wypowiedzi nie związane z tematem artykułu, "trolling", sformułowania obraźliwe w stosunku do innych czytelników serwisu, osób trzecich, klubów lub instytucji itp., a w skrajnych przypadkach do blokowania możliwości komentowania wiadomości przez poszczególnych użytkowników lub całe sieci.

 

Napisz do nas