|
|
12 kwietnia 2007, 19:07:31 - elenril
Górnik Polkowice i KSZO zdegradowane z II ligi
WD PZPN ukarał degradacją o jedną klasę rozgrywkową kluby II-ligowe - Górnik Polkowice i KSZO Ostrowiec Świętokrzyski.
Wydział Dyscypliny Polskiego Związku Piłki Nożnej podjął decyzje w sprawie kar w tzw. "aferze korupcyjnej". Postępowanie dotyczyło sześciu klubów - dwóch przedstawicieli Orange Ekstraklasy i czterech drugiej ligi. Po Arce Gdynia i Górniku Łęczna karą degradacji o jedną klasę rozgrywkową ukarane zostały kluby II-ligowe - Górnik Polkowice i KSZO Ostrowiec Świętokrzyski.
Oto szczegóły podjętych decyzji:
- odstąpić od ukarania Zawiszy Bydgoszcz (2), który przyznał się do udziału w ustawianiu meczów;
- nałożyć karę 6 pkt. ujemnych i 50 tys. złotych na Podbeskidzie Bielsko-Biała, które przyznało się do korupcji i podjęło współpracę z PZPN;
- zdegradować o jedną klasę rozgrywkową KSZO Ostrowiec Świętokrzyski i ukarać 6 pkt. ujemnymi oraz 50 tys. złotych;
- zdegradować Górnika Polkowice i dodatkowo ukarać klub dziesięcioma punktami ujemnymi i 50 tys. kary.
Kary punktowe będą obowiązywały od nowego sezonu.
|
źródło: Onet.pl


 |

Paweł - 12 kwietnia 2007, 19:13:07 - *.toya.net.pl
No to się Podbeskidziu udało, że tylko kara bez degradacji.

zch_pit - 12 kwietnia 2007, 19:14:13 - *.internetdsl.tpnet.pl (unknown)
Na takie wiadomości czekałem. Może perspektywa kary skłoni kluby do zaprzestania kupowania meczów.

abc - 12 kwietnia 2007, 19:18:45 - *.adsl.inetia.pl
Mam nadzieje, że taka kara spotka wszystkie klubi z OE i II ligi, bo wątpie, że jakiś klub jest naprawde "czysty"

Miqo - 12 kwietnia 2007, 19:18:52 - *.internetdsl.tpnet.pl
A co z Zagłębiem Sosnowiec ? przecież też brali udział w kupowaniu.


kurak69 - 12 kwietnia 2007, 19:19:19 - *.internetdsl.tpnet.pl
a podbeskidzie ma te minus 6 pkt w tym sezonie czy nastepnym??

majki - 12 kwietnia 2007, 19:20:56 - *.bielsko.n4a.pl
ufff teraz tylko się utrzymać i w przyszłym sezonie szybko odrobić te -6. panie Piecuch szykuj pan kase na karę

kk - 12 kwietnia 2007, 19:21:41 - *.cable.ubr13.live.blueyonder.co.uk
A co z Sosnowcem ?? i czy ktos mi powie czy prokuratura we wrocku juz zamyka sprawe bo jakos cicho ostatnio. W zasadzie po co teraz ciagnac to dalej bo i tak o prawde i sprawiedliwosc tu nie chodzilo.

marcin - 12 kwietnia 2007, 19:22:07 - *.dsl.opol.bdi.inetia.pl (*.10.76.23)
jesli ktos pisze, ze "dobrze ze tego i tego ukarali" to jest hipokryta. I TWOJ KLUB HANDLOWAL MECZAMI! a ze ukarali tylko kilka klubow... coz, to chyba nie dziwne - przeciez pzpn nie stac na prawdziwe rozwiazania... nie badz hipokryta - PILKA NOZNA DLA KIBICOW

daniel f. - 12 kwietnia 2007, 19:23:29 - *.acn.waw.pl
w tym roku nikt nie spada ;] z pierwszej ligi zdegradowane są Arka i Górnik Łęczna (2 miejsca spadkowe zajęte), z II ligi spada wycofany Zawisza (2), KSZO i Polkowice, oraz zdegradowany do III ligi Górnik Łęczna. zatem w obu ligach będą tylko baraże.

esi - 12 kwietnia 2007, 19:23:40 - *.chello.pl
kurak69 - ostatnie zdanie: "Kary będą obowiązywały od nowego sezonu."

KRISS - 12 kwietnia 2007, 19:25:31 - *.chello.pl
Co z Sosnowcem ? Nadal graniczy z katowicami. i masz rację Migo że kupowali: Berensztajna , Peskovica, Mierzejewskiego , to naprawde udane zakupy ale za to sie kara nie wiedziałem

DariaZS - 12 kwietnia 2007, 19:27:18 - *.pc.net.pl
miqo martw sie o swój klub

korona - 12 kwietnia 2007, 19:30:06 - *.chello.pl
"Jak sie masz, kochanie jak sie masz..." No to mamy derby KSZO - KORONA II...

Jacker - 12 kwietnia 2007, 19:33:33 - *.internetdsl.tpnet.pl
Podbeskidzie nigdy nie spadnie ! ! !Podbeskidzie nigdy nie spadnie ! ! !Idzie idzie Podbeskidzie ! Bardzo szkoda mi Kszo w końcu troche zasłużony klub dla 2 ligi


stalowka - 12 kwietnia 2007, 19:36:23 - *.prz.edu.pl
stalowa wola jest czysta na pewno bo w tym okresie grala w 3 lidze:D i jeszcze byla biedniutka, w miedzyczasie korona kupowala mecze i czekam na degradacje korony za te 2 zwyciestwa ze stalowka przy pomocy czarnej mafii!!!!!

kibic - 12 kwietnia 2007, 19:38:34 - *.plk.vectranet.pl
Od Zagłębia Lubin się zaczeło dlaczego nie zostało zdegradowane ale mi sprawiedliwość

zamotany - 12 kwietnia 2007, 19:38:42 - *.rtk.net.pl
PYTANIE: to ile zespołów bedzie spadać z III ligi gr. IV, skora sa juz tam - łęczna oraz KSZO? Do tej pory było pewne ze spadają 2 +ewentualnie spadkowicze z II ligi naszego regionu, jak to teraz bedzie, wiecie może droga Redakcjo?

Bartek - 12 kwietnia 2007, 19:38:43 - *.telkonet.pl (*.5.7.170)
Nawet w III lidze KSZO Ostrowiec sie nie wstydze!!!!!!!!

hans - 12 kwietnia 2007, 19:41:16 - *.blokowe.pl
dobra dobra KORONIARZE, nie pamietacie jak sie tulaliscie w III lidze ? nie pamietacie karnych w 90 minutach ktore daly wam awans do II ligi ? Mam nadzieje ze i do was sie dobiora bo watpie zeby tak z niczego Koronka Kielce z III ligi nagle zaczela grac piekna pilke i awansowywac coraz wyzej, watpie zeby Klicki wykladal duze pieniadze nie majac gwarancji na awans. Czyzby byl jasnowidzem, a moze wiedzial ze bedzie lekko latwo i przyjemnie ?

Fabian_sC - 12 kwietnia 2007, 19:43:46 - *.telpol.net.pl
Zagłębie Jest Niewinne ! To Piłkarze Kupowali Mecze ! a Nie Zarząd Klubu ! i Bez Insynuacji Ze To Zarząd Kazał Im Kupowa Mecze Bo To Nie Prawda :] Byyło Jest I Będzie ! Zawsze Zagłębie !

Ar - 12 kwietnia 2007, 19:45:47 - *.internetdsl.tpnet.pl
Polkowicom i reszcie od nowego sezonu proponuję piłkę na zdrowych, sportowych i uczciwych zasadach. Uderzcie się w pierś, przeproście własnych kibiców, oszukane przez was kluby i piłkarskie środowisko! Zacznijcie uczciwie funkcjonować, III liga to dobry początek!

Forever_KS - 12 kwietnia 2007, 19:48:42 - *.adsl.inetia.pl
Nawet w 3 lidze KSZO OSTROWIEC sie nie wstydze !!!!!!!!!!!

62 - 12 kwietnia 2007, 19:51:27 - *.internetdsl.tpnet.pl (unknown)
Awansuje więcej drużyn z III i II ligi czy mniej spadnie z II i I ?

katon - 12 kwietnia 2007, 19:54:52 - *.chello.pl
No teraz czekamy na decyzje PZPN-u i Tomczaka w stosunku do innych klubów! Czy będą dalej tak konsekwentni w karaniu, czy już zacznie się wycofywanie? Zgodnie z tym co mówiła prokuratura czeka drugi koszyk klubów, w tym Korona Kolporter Kielce i Cracovia Kraków. Czekamy na decyzje panie Tomczak!

florek - 12 kwietnia 2007, 20:04:00 - *.139.181.48
Teraz to już na pewno nasza Jagusia awansuje do I ligi , chyba kupie sobie pyfko i zajaram szluga ha ha ha.

ziomek - 12 kwietnia 2007, 20:04:33 - *.internetdsl.tpnet.pl (*.168.4.68)
to jest jakas kpina, na pozarcie idzie 6 klubów a głownie karani są kibice i sympatycy

Polkowicza - 12 kwietnia 2007, 20:07:07 - *.plk.vectranet.pl
No to się nam dostało(należało się nam;/;/), mam nadzieje tylko, że za inne kluby też się zabiorą"chłopaki z PZPN i Wrocławia. Mam nadzieje , że uda nam się wrócić do II ligi dzięki czystej grze.

kszo!!!! - 12 kwietnia 2007, 20:08:42 - *.telkonet.pl (*.5.6.157)
PROKURATORA a nie kuratora do pzpn-nu!!!!!!!!wziąć się za dupy tych włodarzy polskiej kopanej!!!!! nie ma klubu w polsce co by nie handlował (kupował lub sprzedawał), tylko niektórzy mają większe PLECY na szczycie polskiej piłki (tzn w pzpn) Dlaczego bodajże pan lato mówił że nie ma odpowiedzialności zbiorowej (w kontekście członków pzpn) a stosują odpowiedzialność zbiorową dla kibiców mimo iż meczami handlowali działacze klubów?? nie kompromitujcie się pseudodziałacze!!!!!!!!!!! piłka dla kibiców!!!! POZDR ALL!!!!! PZPN - do wronek (do więzienia) hehe TYLKO NASZE KOCHANE KSZO

Paweł - 12 kwietnia 2007, 20:12:55 - *.crowley.pl (*.168.0.17)
DO REDAKCJI: W newsie widnieje informacja, że "Kary będą obowiązywały od nowego sezonu.", więc dlaczego przesunęliście w tabeli KSZO i Polkowice na ostatnie dwa miejsca? Nie jest tak, że te drużyny muszą normalnie grać do końca i jeśli zajmą miejsca spadkowe lub barażowe (w normalnym trybie) i spadną do III ligi, to decyzją PZPN zostaną przesunięte do IV ligi?? Jest to w tym momencie co innego niż w przypadku Zawiszy Bydgoszcz SA, z którego przesunięciem na koniec tabeli w pełni się zgadzam. Pozdrawiam i proszę o jakieś wyjaśnienie.


moverik - 12 kwietnia 2007, 20:13:01 - *.upc.chello.be
Nie mowcie ,ze ukarali was kibicow?ukarali wasze kluby,a teraz waszych dzialaczy ukarze prokuratura, mam nadzieje ,ze w PZPN tez posypia sie glowy< a o tych przekretach wiedzieli wszyscy - tylko nie wy kibice<

novy - 12 kwietnia 2007, 20:15:42 - *.internetdsl.tpnet.pl
Nawet w trzeciej lidze KSZO OSTROWIEC sie nie wstydze !!

maciejko - 12 kwietnia 2007, 20:20:21 - REDAKCJA
Paweł - to zdanie odnosi się do kar punktowych, które będą obowiązywać dopiero w sezonie 2007/2008. Zdegradowane karnie drużyny zostały przesunięte na ostatnie miejsce zgodnie z dzisiejszą decyzją PZPN.

guzik - 12 kwietnia 2007, 20:21:51 - *.bielsko.dialog.net.pl
do Michalskiego i Marcina i innych biadolących - nie widze tu żadnego hipokryty! może i obecni piłkarze i działacze nie kupowali (może!!!), ale poprzez ich działania inne kluby (i ich piłkarze) straciły masę kasy bo te zdegradowane kupowały! skoro Arka kupiła awans - to oznacza to że inny klub (moze i też kupujący, ale bez dowodów nie ma winy!) nie awansował i stracił mamone zostając w II lidze, to samo tyczy się innych! nie życze nikomu źle i wcale nie rozpiera mnie radość z powodu tych kar, ale jest udowodniona wina to musi być kasa! raczej nie byłbym usatysfakcjonowany gdyby spuścili jakiś mój klub, ale na pewno wstydziłbym się że kibicowałem klubowi, który mnie jawnie oszukiwał i grał na moich emocjach! tacy arkowcy którzy są mądrzy pewnie też się wstydzą, że kibicowali klubowi i cieszyli się z awansu, który został bezczelnie ukradziony innym!

Paweł - 12 kwietnia 2007, 20:23:36 - *.crowley.pl (*.168.0.17)
OK. Serdecznie dziękuję za wyjaśnienie. Pozdrawiam

1906 - 12 kwietnia 2007, 20:26:31 - *.eranet.pl
Ale kary. No to teraz jak naszemu zaglebiu dobiora sie do tylka, to sie nie pozbieramy. Lepiej skonczmy z napinkami i przyznajmy sie, to przynajmniej uratujemy II lige. Przeciez wiemy jak bylo !

Luca - 12 kwietnia 2007, 20:27:46 - *.chello.pl
Brawa dla przedmówcy.

mcz_KSC - 12 kwietnia 2007, 20:27:46 - *.comnet.net.pl
do katon: niby co prokuratura mówiła o Cracovii? Sorki ale nie pisz głupot! Wszystkie kluby mniej lub bardziej kupczyły, ale na razie oficjalnie nie istnieje żaden drugi koszyk klubów!

eR - 12 kwietnia 2007, 20:32:00 - *.adsl.inetia.pl
NARESZCIE ! Tylko szkoda, że tak lekkie te kary ! Co to jest 270 tys. PLN przy znacznie większych pieniądzach na kupowanie meczy ! Tutaj powinno być ponad 1.000.000 PLN, jak by nie było z czego zapłacić to tak jak w Austrii postąpił Grazer AK ogłosić upadłość ! Zaorać i zapomnieć... Mam też głęboką nadzieję, że zabiorą się za tego 'dupka' Rędzińskiego, który przekabacił wynik o MP pomiędzy (tfu) Legią a Górnikiem Zabrze w 1994 roku... Odebrać Amice 'Puchar Polski', 'zdobyty' (!?) w pojedynku z Aluminium Konin, a także wziąć pod lupę wyniki Wisły Kraków po wstąpieniu do tego klubu Cupiała ! I powiem jeszcze raz kara dla tych 'klubików' jest nieadekwatna do czynów, wszyscy wiedzą za co pkt. minusowe otrzymali Piast Gliwice czy Polonia Bytom... !? I to nie było -5 tak jak w tym przypadku ! Tylko -10 odnośnie Piasta i bodajże -6 w przypadku Polonii Bytom jak i tej ze Stolicy ! Za zupełne błahostki w porównaniu z tymi machlojami...

obiektywny - 12 kwietnia 2007, 20:32:49 - *.smstv.pl
Wydział Dyscypliny może karać za korupcję kluby , piłkarzy i sędziów , pod warunkiem że ma na to niezbite dowody . W przypadku Zagłębia Sosnowiec karze podlegać będą czterej piłkarze którzy przyznali się do winy, zaznaczając że ich pracodawca o tym fakcie nic nie wiedział , a to co zrobili było powszechne w każdym klubie . Ot odpowieć na pytanie co z Zagłębiem.

wielka pro - 12 kwietnia 2007, 20:36:03 - *.140.unknown.vectranet.pl
mam ogromną prośbe...czy jest ktoś kompetentny kto mogłby sporządzić tabelę 1 2 i 3ligi mazowieckiej gdyby sezon zakończył się dzisiaj?chodzi mi o to kto gdzie bedzie grał.będę wdzięczny i prosze o wyslanie tegoż na maila dawid04@o2.pl Z góry dziękuję

Luca - 12 kwietnia 2007, 20:38:44 - *.chello.pl
Człowiek z pzpn-u prosi o pomoc, bo sie pogubili na Miodowej. :lol:

1906 - 12 kwietnia 2007, 20:39:28 - *.eranet.pl
obiektywny - arkowcy mieli podobna mantre. teraz inaczej spiewaja...

jason - 12 kwietnia 2007, 20:42:18 - *.lond-hex.dynamic.dial.as9105.com
haha!!! kszo tam jest wasze miejsce,a nawet nizej,czkaja was derby swietokszyskie ale w III lidze i z drugim skladem naszej ukochanej KORONKI!!!!

decks aka - 12 kwietnia 2007, 20:44:49 - *.140.unknown.vectranet.pl
no powiedzmy ze nei z miodowej tylko nie wiem czy przy obecnym ukłądzie sił mój klub awansuje do drugiej ligi czy trzeba zapłacić:D

karol3522 - 12 kwietnia 2007, 20:48:29 - *.119.13.6
może mi ktoś powiedzieć czy górnik i kszo będą grały do końca rundy czy będą walkowery

kevin - 12 kwietnia 2007, 20:52:25 - *.dsl.opol.bdi.inetia.pl
Uważam, że baraże powinny zostać zniesione ponieważ są one niezłą okazją do krętactw i matactw. Degradacja KSZO i Górnika może okazać się gwożdziem do trumien obu klubów.

Luca - 12 kwietnia 2007, 20:53:03 - *.chello.pl
-decks aka- popytaj w mieście majonezu tam wiedza wszystko o awansach ;)

sziko - 12 kwietnia 2007, 20:58:01 - *.internetdsl.tpnet.pl (*.168.0.127)
jszecze rok i górnik nasz kochany bedzie jezdził do przemkowa po nauke grania ładnego fudbolu

Lukas - 12 kwietnia 2007, 21:15:28 - *.telpol.net.pl
Hehehehehehe

chris6 - 12 kwietnia 2007, 21:25:28 - *.who.vectranet.pl (*.156.186.188)
A co z samymi winowajcami Dragan , Baniak Wąsu będa siedziec czy nie ?

kk - 12 kwietnia 2007, 21:30:08 - *.cable.ubr13.live.blueyonder.co.uk
Jak czytam wypociny takich ludzi jak Ar krew mnie zalewa. W jakim ty swiecie zyjesz czlowieku. Mniej czasu przed monitorem proponuje. Cala liga to bagno jazysz?

niels - 12 kwietnia 2007, 21:43:56 - *.lubin.dialog.net.pl
Spokojnie. To tylko wyroki pierwszej instancji. Teraz zaczna sie odwolania i skonczy sie na -2 pkt w nastepnym sezonie i po 1000PLN kary. Zadnych degradacji nie bedzie...

fankszo - 12 kwietnia 2007, 21:56:42 - *.infonetsc.pl (*.0.2.224)
Piłka Dla Kibiców Więć Dlaczego Karany Jest Zespół A Nie Władze.Po 1. Pan Mirosław S. Sprzedawał Mecze I Zapłacił Tylko Powtarzam Tylko 40TYS.ZL A KSZO ma do zapłacenia 50tys gdzie tu jest sprawiedliwosc. po 2. Miroslaw S. otrzymal chyba ze 100tys za sprzedawanie. tylko 2 mecze z arka i juz tyle kasy zarobione. a pamietny mecz z korona w 2 lidze?? to bylo widac golym okiem jak piłkarze wiedzieli co robia i nie graja tak jak by tego sami chcieli. wiec pytanie do wladz PZPN czy to jest sprawiedliwe??Bójcie się hamy do I Ligi niedługo wracamy!

kamyk - 12 kwietnia 2007, 22:07:32 - *.chello.pl
Co z grą u Buka?

opel - 12 kwietnia 2007, 22:10:35 - *.chello.pl
no wlasnie co z gra u bugmaherów??

Śledź_1990 - 12 kwietnia 2007, 22:13:22 - *.chello.pl
No chyba że KSZOki awansują czego im bardzo życzę i wtedy mają dalej 2 lige ;D

matie - 12 kwietnia 2007, 22:15:12 - *.net.telkonet.pl
Na onecie pisze ze KSZO przehandlowalo 16 meczy i za to zostało ukarene.A wiec jeśli KSZO mecz sprzedało / kupiło to ktoś te mecze musiał kupować / sprzedawać!! A wiec czemu tylko te kluby zostały ukarane?? Nawet w 3 lidze KSZO Ostrowie się nie wstydzę!!!!!!!!!

Ar - 12 kwietnia 2007, 22:30:05 - *.internetdsl.tpnet.pl (*.168.1.18)
Do kk: Od czegoś trzeba zacząć kolego, nie od razu wymagać żebyśmy wszysce byli czyści jak łza. Jeśli tego nie rozumiesz - trudno.

Pedro - 12 kwietnia 2007, 22:42:23 - *.telsat.wroc.pl
Do Adminow: Czy to dobry pomysl przesuwac zdegradowane kluby na koniec tabeli juz teraz? Przeciez te kluby jeszcze walcza o unikniecie nastepnego spadku i dobrze byloby, zeby tabele byly przejrzyste. A co bedzie, jesli ktos z tej czworki zajmie miejsce barazowe? Kto bedzie gral w barazach?

KASIA NIEM - 12 kwietnia 2007, 23:06:45 - *.dip0.t-ipconnect.de
nie rozumiem jednego dlaczego musza na tym cierpiec pilkarze i kibice tych klubow a nie zarzad bo to oni brali fore i tylko zarzady tych klubow powinny byc ukarane i calkowicie usuniete a dac szanse innym normalnym ludziom na prowadzenie dobrej pilki zespolowej POZDRAWIAM SERDECZNIE MOJ UKOCHANY KLUB KSZO OSTROWIEC PL KATARZYNA Z KARLSRUHE

1962 - 12 kwietnia 2007, 23:26:19 - *.internetdsl.tpnet.pl
http://www.90minut.pl/news.php?id=537981 ŚZPN -kochamy was

KSZO - 12 kwietnia 2007, 23:27:40 - *.adsl.inetia.pl
Nawet w III lidze KSZO Ostrowiec sie nie wstydze!!!!!!!!

migug - 12 kwietnia 2007, 23:43:40 - *.chello.pl
Nawet w 1 lidze kszo ostrowiec sie wstydze!!!

smutas - 13 kwietnia 2007, 0:04:44 - *.220.217.36
szkoda KSZO i a szczegolnie świetnych kibiców pamietających zwyciestwa pirwszoligowe np. z widzewem wtedy mistrzem Polski ech..... łezka się kręci pozdrowienia dla mojego kochanego klubu i miasta .... po tylu latach znowu 3 liga

maciejko - 13 kwietnia 2007, 3:27:27 - REDAKCJA
Pedro - tak pierwotnie miało być, że Arka i Łęczna spadają o jedną/dwie ligi w zależności od wyniku sportowego w sezonie 2006/07. Niestety zjazd PZPN zrobił "na złość" Wydziałowi Dyscypliny i przegłosował uchwałę, że te kluby zostają automatycznie przesunięte na spadkowe miejsca w lidze. Tak więc Arka i Łęczna grają już o nic.

decks - 13 kwietnia 2007, 7:03:10 - *.140.unknown.vectranet.pl
czy to prawda że jeśli łęczna i Arka w tym sezonie spadną to zagraja w 3 i 4 lidze???? o lol

p - 13 kwietnia 2007, 7:09:34 - *.adsl.inetia.pl
maciejko-czy przesunięcie na koniec tabeli dotyczy również KSZO i Polkowic??

Paweł - 13 kwietnia 2007, 7:10:21 - *.98.37.156
Podobnie jak KSZO i Polkowice grają o nic w 2 lidze. Takie rzeczy to tylko w Polsce sie dzieja. Sprzedawało/kupowało wiele klubów, ukarano tylko 4. Paranoja jakaś zupełna. Tylko u nas takie jaja można zrobić. A gdzie Zagłebie Lubin? Gdzie Sosnowiec? Przecież to od nich zaczęły wychodzic najwieksze matactwa. Moze Kolporter jerst czysty i jego super awans do 2 i 1 ligi takze? Ludzie takie rzeczy moga sie dziac tylkow tak chorym i skorumpowanym kraju

Paweł - 13 kwietnia 2007, 7:16:26 - *.98.37.156
Wciąż nie rozumię dlaczego Polkowice i KSZO są przesunięte na koniec tabeli drugiej ligi, skoro kary mają obowiązywać po zakończeniu sezonu. Wówczas, jeśli np. KSZO utrzymało by się w lidze, to spada o jedną klasę rozgrywkową, a więc do 3 ligi, jeśli natomiast po sezonie zajęło by miejsce w strefie spadkowej lub przegrało barażę z którymś z trzecioligowców to spadło by do ligi 4-tej. Dlaczego więc KSZO i Polkowice zostały przesunięte automatycznie do strefy spadkowej? Czy w takim razie bez znaczenia są już rozgrywane prze obie drużyny mecze a także ich wyniki?

Paweł - 13 kwietnia 2007, 7:22:34 - *.98.37.156
hehehehe ukarano raptem 4 klubiki, które owszem były upaprane w korupcję. Tyle tylko że te najbardziej uwalane są nadal bezkarne a ich szefowie śmieją się z tego cyrku. Jak to jest żę jeśli ktoś sprzedawał/kupował to musiał znaleźć się także kupiec/sprzedawca??? Wynika z tego że te 4 drużyny kupowały/sprzedawały między sobą wszytskie mecze... Chore to jest żę inne kluby jak np Zagłębie Lubin, Kolporter i wiele innych gra sobie nadal spokojnie. Odpowiedz jak zawsze jest prosta - kasa misiu, kasa...

uiyt - 13 kwietnia 2007, 7:30:49 - *.aep.bellsouth.net
stalowka tez ma na sumieniu jeden mecz w 3iej lidze. Chodzi o ostatnia kolejka z sandecja nowy sacz gdzie tylko zwyciestwo dawalo utrzymanie w 3 lidze.

KSG P-CE - 13 kwietnia 2007, 8:00:06 - *.internetdsl.tpnet.pl
a zatem III liga III grupa i będziemy mieli piękne derby z Chrobrym Głogów ciekawy jestem jak teraz będą grać piłkarze Górnika Polkowice?? Wiedzą że spadają więc do stracenia nie mają nic. Brawo WD ale karać wszystkich!!! Wszystkie kluby korumpujące, korumpowane!!!!!!!! Te największe, najbardziej znane też!!!

KSG P-CE - 13 kwietnia 2007, 8:06:49 - *.internetdsl.tpnet.pl
a właśnie dlaczego kluby zdegradowane zostały przesuniętę?????? przecież powinny rozgrywać mecze normalnie i walczyć o III ligę bądź IV?? ale cóż TERAZ POLSKA czyli absurdy to nasza specjalność a głupota (czytaj: PiS-kaczki, pzpn) to znak rozpoznawczy kraju

troll - 13 kwietnia 2007, 8:12:06 - *.internetdsl.tpnet.pl
az dziwi tyle wpisów na Korone. Czy wszyscy z Ostrowca zrzucaja teraz wine na Korona czy zal sciska tylkna czesc ciała ?? Koronie nie przedstawiono zarzutów i takowych nie ma, trzeba czytac ze zrozumieniem wypowiedzi prokuratora. Szkoda bo myslałem ze beda derby w świętokrzyskiego w OE a tak beda w III lidze

osi - 13 kwietnia 2007, 8:34:30 - *.gemini.net.pl (*.25.220.104)
najlepsza defensywa 2 ligi... zagra w 3 lidze. szkoda bo fajny zespół się kreował, dokupić jakiś napastników i mogło być ciekawie

5x5 - 13 kwietnia 2007, 8:42:15 - *.csk.pl
A Świt Nowy Dwór Mazowiecki??? Też był zamieszany a nic w jego sprawie nie zrobiono

KSG P-CE - 13 kwietnia 2007, 8:54:03 - *.internetdsl.tpnet.pl
voytech chłopie a ja to kto?? kibic Górnika Polkowice przecież czytaj dokładnie

brodo - 13 kwietnia 2007, 10:47:01 - *.dei.uc.pt
Mam parę pytań do adminów: Jakie są konsekwencje decyzji PZPNu w sprawie Polkowic i KSZO: - czy ukarane zespoły nadal będą uczestniczyć w drugoligowych rozgrywkach? Skoro i tak wiadomo, że pod koniec zesonu ją opuszczą? - jeżeli nie: to czy za kolejne mecze przeciwko tym drużynom będą przyznawane walkowery, czy po prostu pauza? - co z poprzednimi meczami tych drużyn: wyniki będą anulowane, czy traktowane jak wwlkowery? O ile w sprawie hydrotworu sytuacja jest jasna, to nie rozumiem obecnej. Pytam, ponieważ w najbliższy weekend Jaga miała grać spotkanie właśnie z Polkowicami i taka decyzja w trakcie sezonu, gmatwa sytuację.

emsi - 13 kwietnia 2007, 10:51:58 - REDAKCJA
Wszystkie ukarane zespoły będą normalnie rozgrywać spotkania do końca rozgrywek, gdyż kary będą obowiązywać od nowego sezonu.

Paweł - 13 kwietnia 2007, 11:05:36 - *.98.37.156
To dlaczego w tabeli owe kluby są na ostatnich miejscach? Wynikało by z tego że na tą chwilę spadają do 3 ligi, a po zakończeniu rozgrywek zostają ukarane za korupcję degradacją o klasę niżej, a więc doi ligi 4. O co kaman?

zagłębieS. - 13 kwietnia 2007, 11:09:28 - *.15.192.153
odnośnie Zagłębia Sosnowiec zdaje sobie sprawe że klub kupował mecze i byłem wściekły widząc że mecz na którym byłem okazał sie kupiony, ale uważam że zagłębie sie wyśliznie z tego i obejdzie sie bez kary. Tylko chciałem zauważyć że od kiedy zaczeła sie zabawa w sądy i kary to zarówno legia i wisła spadły do połowy tabeli ciekawi mnie to wydaje mi sie że chcą przeczekać a potem dalej zaczną kupować ale to pewnie grupsza sprawa...

KSG P-CE - 13 kwietnia 2007, 11:10:01 - *.internetdsl.tpnet.pl
właśnie o co kaman????????

ZagłebieS. - 13 kwietnia 2007, 11:11:30 - *.15.192.153
z czym ?

KSG P-CE - 13 kwietnia 2007, 11:19:57 - *.internetdsl.tpnet.pl
z tym że degradowane po zakończeniu tego sezonu zespołu już są na końcach tabel, dlaczego ?

mlody - 13 kwietnia 2007, 11:23:16 - *.internetdsl.tpnet.pl
i co panie Borecki znowu będziecie sie słaniać po III ligowych boiskach jaki to los jest złoślwy pozdro z jastrzębia

Pilar - 13 kwietnia 2007, 11:31:38 - *.internetdsl.tpnet.pl
Poczytajcie co jest na PZPN.pl. Tam stoi jak byk, że drużyny ukarane grają do końca ligi, bo jeśli się nie utrzymają to spadają i dopiero wtedy nakładana jest na nich kara. Oznacza to, że np. Łęczna jak się nie utrzyma na boisku to zostanie zdegradowana... do 4. ligi (do 2. na boisku i dwie klasy niżej za korupcję). To się tyczy wszystkich klubów. Strasznie trudno będzie ustalić końcowe tabele, bo np. Łęczna może okazać się... ostatnią drużyną swojej grupy... 3. ligi :-) -------------- Ale jak się widzi te kary to aż chce się powiedzieć WRESZCIE!!!

Paweł - 13 kwietnia 2007, 11:40:22 - *.98.37.156
To po co przesuwać te drużyny na ostatnie miejsca w swoich ligach???? Niech dograja do końca sezonu, niech walczą na boisku o "byt" a po zakończonym sezonie zweryfikować wszytsko i naliczać kary. Wówczas degradacja przy utrzymaniu drużyn będzie następować do 3 ligi, zaś przy spadku do 4 ligi.

PKPfan - 13 kwietnia 2007, 11:41:18 - *.netcontrol.pl
A kiedy degradacja dla "czystej jak łza" drużyny z Kielc bo już nie mogę się doczekać?

brodo - 13 kwietnia 2007, 11:52:46 - *.dei.uc.pt
Chyba wszyscy czekali na ukaranie winnych (mam nadzieje że na tych zespołach się nie skończy), ale wprowadzanie tych kar w trakcie rozgrywek powoduje ogromny rozgardiasz. Czy nie lepiej było poczekać do końca sezonu? Teraz sytuacja jest z lekka śmieszna. Np.: - niektóre kluby grały z Arką i Łęczną i potraciły punkty, a niektóre dostały walkowery, a Płock awans do kolejnej rundy PP. Więc gdzie tu logika postępowania?

MAX. - 13 kwietnia 2007, 12:03:25 - *.177.36.10
Juz niabawem kolejna LISTA PRZRKETASOW

Bojar - 13 kwietnia 2007, 12:48:53 - *.bsk.vectranet.pl (*.1.196.236)
Mówiąc krótko znamy już spadkowiczów.Spadają tylko 3 zespoły a tym cudem zasmarkana Łomża się utrzyma w drugiej lidze.

PGH - 13 kwietnia 2007, 13:04:46 - *.internetdsl.tpnet.pl (*.168.18.5)
juz kiedys tez Podbeskidzie sie uwineło...takie jest PZPN...pozdrowienia z GLiwic my tez przez to przechodzilismy....;/

klo - 13 kwietnia 2007, 14:04:59 - *.adsl.inetia.pl
Decyzja WD PZPN o degradacji KSZO jest skandalicznie niesprawiedliwa! Kogo ukarało WD PZPN??? Tych ,którzy dopuszczali się przestępstwa korupcji??? Oczywiście ,ze nie!!!!! Wszyscy ci piłkarze ,którzy przed laty coś tam kręcili są już od dawna poza KSZO!!! Są poza Ostrowcem i mają się doskonale. PZPN ukarał kibiców KSZO oraz tych młodych piłkarzy ,którzy przyszli do Ostrowca z niższych lig i nie mają nic wspólnego z zadnymi korupcjami! Korupcje trzeba tepić. Trzeba karać drakońsko. Ale trzeba karać WINNYCH k...a mać!!! Zdecydowanie poparłbym kary PZPN gdyby były wymierzone w czasie w którym były popełniane przestępstwa . Wtedy kara była ze wszech miar sprawiedliwa i odstraszająca. A dziś co??? Ukaraliście niewinnych ludzi leśne dziadki z PZPN. Wszystko co robicie to jeden wielki show. To wszystkoi to pokazówka ,ktrej celem jest zatuszowanie wieloletniej bierności PZPN w zwalczaniu korupcji! Decyzja o degradacji obecnego KSZO jest skandalicznie niesprawiedliwa . Jest haniebna.

radomiak f - 13 kwietnia 2007, 14:54:14 - *.97.udn.pl
Te kary s dla mnie smieszne!! Co to ma K...A byc?! To jest kpina ze zwyklego kibica, jesli byla korupcja w danym klubie to powinien zostac zdegradowany do najnizszej klasy rozgrywkowej! wstydze sie ze zyje w takim kraju...

Szycha - 13 kwietnia 2007, 14:55:21 - *.165.36.34
Ukarac indywidualnie Stasiaka, ktory bral forse, a nie zbiorowo KSZO. To tak, jakby za Wita Zelazko odpowiadal caly PZPN. PARANOJA !!!

Remek - 13 kwietnia 2007, 15:06:01 - *.internetdsl.tpnet.pl
Dobrze im tak Unia zostaje w II lidze

tajny wspó - 13 kwietnia 2007, 15:08:09 - *.internetdsl.tpnet.pl
W zupełności popieram nałożone kary, jednak zastanawia mnie to jak można przyznać walkowery dla wisły płock i widzewa, skoro arka i górnik nie mogły zagrać bo były zawieszone ?!?! Jak można dopisać 3 ptk 2 druzynom skoro pozostali musza sie meczyc na boisku. Poza tym czekam na następne kary bo uważam że to jest dobry początek ale winnych było więcej

klo - 13 kwietnia 2007, 15:22:10 - *.adsl.inetia.pl
Jeszcze raz powtarzam : WD PZPN ukarał kibiców oraz piłkarzy oraz ich rodziny. A więc ludzi niewinnych w tej całej sprawie. WD PZPN zastosował odpowiedzialność zbiorowa - która nie ma nic wspólnego ze sprawiedliwością. Dokładnie nic!!! Jeśli juz tak ma wygladać karanie za korupcje - to dlaczego jeszcze zarząd PZPN fumkcjonuje???? Wit Żelazko ma postawione zarzuty!!!! Jeśli stosujemy odpowiedzilność zbiorową to również wobec dziadków z PZPN!!!!

Szycha - 13 kwietnia 2007, 15:48:30 - *.165.36.34
Przeciez wiadomo bylo, ze Mirus Stasiak i Mariuszek Laski krecili kasa i punktami dla siebie, a obydwaj w wywiadach dla prasy caly czas mowili o tzw. "wyzszych celach" w odniesieniu do KSZO, czyli o powrocie do I-ej ligi. Mial to nawet byc punkt honoru Mirka Stasiaka, ze zagra w I-ej lidze !!! Dla tzw. "jaj" Mirek Stasiak grywal po 15 - 20 minut, bo niby mial ambicje zagrania w I-ej lidze !!! Facet z 15-to kilogramowa nadwaga, "grywal" w II-ej lidze !!! Wynikow "sportowych" na miare I-ej ligi jednak nie bylo, bo byc nie moglo !!! Handel punktami byl nadto widoczny!!! Wowczas Stasiak "zwolnil" Laskiego z funkcji trenera, mianujac go managerem ! A trenerow zmienial srednio co 4-ry miesiace, to juz byly JAJA !!! Potem, na skutek widocznych szfindli w ogole niby odsunal Laskiego od wszystkiego, ale ten facet dalej widnial jako gosciu od "tranferow". Jak tylko zwineli Mariuszka Laskiego, wpadl takze Mirus Stasiak. Zaplacil 40 tys. kaucji i co dalej ? KSZO do III-ej ligi, 16 -scie zarzutow korupcji, ale w wykonaniu osob indywidualnych oraz minusowe punkty na dzien dobry. Kibice powinni wytoczyc proces M.Stasiakowi za poniesione straty w wyniku jego "przekretow". Przychodzili ludzie na stadion, placili za bilety, na z gory ustawiony scenariusz.

polon - 13 kwietnia 2007, 16:52:58 - *.acn.waw.pl
Jestem za karami, ale takiej szopki to w zyciu niewidzialem. Po pierwsze dlaczego nagle odwieszona Arka i Łęczna maja normalnie rozgrywac mecze skoro wczesniej byly przyznawane walkowery gdzie tu sprawiedliwosc gdzie logika. Rozumiem ze na walkowerach skorzystal plock i widzew bo maja swoich ludzi w pzpnie a ich zespoly graja cieniutko. Druga sprawa to po cholere pzpn robi nagle pokazowke i karze kilka klubow czy nie lepiej byloby poczekac do konca sledztwa i ukarac wszystkie winne kluby. Chyba ze chodzilo tylko o pokazanie ze cos tam robia, ale takie polsrodki prowadza tylko do tego ze za 3 miesiace czy pol roku okaze sie ze znalezli dowody na kolejne 10 klubow i caly cyrk i balagan w lidze zacznie sie od nowa. Moim zdaniem sytuacja przerosla dziadkow z pzpnu tylko w polsce tacy nieudacznicy moga zajmowac takie wysokie stanowiska, ale u nas jak wiadomo dobra robote mozna znalezc tylko jak ma sie plecy. Jeszcze jeden powod by spakowac walizki i wypiac sie na ten chory kraj ktory zawsze bedzie zasciankiem europy. Pozdrawiam.

macek - 13 kwietnia 2007, 17:12:29 - *.219.208.1 (*.10.9.18)
Powiem wam o dwóch przypadkach korpupcyjnych w wykonaniu KSZO. Sprawa jest pewna na 100 procent (wiem od byłych zawodników) Szczecin, mecz Pogoń - KSZO. Do przerwy gospodarze (już wówczas drużyna Antomiego P., przyjaciela Mirosława S.)remisują po ciężkiej walce 1:1. KSZO gra b. dobre zawody, mimo wielu przeciwności losu. Wynik pewny nie jest. W przerwie Mirosław S. wpada do szatni z rykiem: - Nie interesuje mnie nic. Macie k... przegrać. Kwadrans przed końcem Mirosław S., przy stanie 3:1 dla Pogoni wchodzi na boisko S. i w 80 minucie, mając przed sobą pustą bramkę strzela na wiwat!!! Drugi mecz Arka Gdynia - KSZo. Pan S. już przed meczem zapowiedział swoim chłopakom: - Wygtrana nic nam nie daje. ie wysilajcie się zbytnio. Gdy drużyna jednak walczy, starym zwyczajem wpada w przerwie i opier... czterech najlepszych chłopaków. Już wówczas drużyna chciala się postawić i nie przegrać, ale Arce pomógł sędzia i pech gości, bo jeden gol byl samobójczy. Kto nie wierzy niech zapyta Adriana S. lub Jarka W.

matie - 13 kwietnia 2007, 17:59:17 - *.net.telkonet.pl
A co było na meczu KSZO - Widzew w Ostrowcu?? sędzia liniowy pokazuje spalony a główny nie przerywa i puszcza grę w konsekwencji czego Widzew szczela bramkę.Albo najlepszy przykład: na pamiętnym meczu KSZO - Korona w bramce KSZO stoi Sarnat i puszcza trzy bardzo ładne bramki a najlepszy ówczesny piłkarz KSZO Marcin K. wogule nie dostawał piłek.Nasi grali tak jakby wogule go na boisku nie bylo.Na koniec tylko dodam że przed dzień meczu pana Mirka S i prezesa Korony Klickiego widziano w jednym z Ostrowieckich klubów. Te dwa przypadki są ogólnie znane w Ostrowcu wiec niech każdy je teraz pozna w Polsce.

desperado - 13 kwietnia 2007, 18:32:57 - *.adsl.inetia.pl
Święta prawda to powyższy tekst oj święta !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Ludzie placili za bilety nic nie wiedzac ze mecz zostal z gory ukartowany przez Miroslawa Stasiaka !! Czemu w takim razie kibice maja cierpiec pytam CZEMU !!!!!!!!!??????????????

flood - 13 kwietnia 2007, 18:59:44 - *.wroclaw.dialog.net.pl
A co z Zaglebiem Lubin? To chyba tez klub, ktory mial poczatkowo zostac ukarany, wiadomo cos? Moze zostali oczyszczeni z zarzutow?

retoox - 13 kwietnia 2007, 19:37:05 - *.tvkdiana.pl
Niektórych wypowiedzi nierozumie. Sam jestem kibicem i rozumie rozgoryczenie kibiców których druzyny zostały ukarane! Przeciez klub to nie tylko my kibice, nie tylko my ponosimy straty i cierpimy przez to, ze nasz klub zawinił. Piszecie, ze powinny byc kary indywidualne - OK jestem jak najbardziej za, ale przeciez o przebiegu meczu i o ewentualnej sprzedazy meczu niedecyduje jedna osoba. Ktos podawał tu przykłady gdy w szatni ktos tam domaga sie mneijszego zaangazowania od zawodnikow itd. Czy w takiej sytuacji bez winy pozostaja piłkarze?? Przeciez jeden czy drugi mogłby sie zbuntowac, postawic, baaa mogł tez z takowymi informacjami udac do prokuratury, ale czy do takich sytuacji dochodziło (???) Wszyscy tu pisza, ze chca zeby w polskiej piłce "czysto", ale gdy w koncu ktos decyduje sie karac winnych to robione jest wielkie "halo". Panowie i panie pora moze kiedy zdecydowano sie na nałozenie kar niejest najlepsza, ale im wczesniej tym lepiej! Im wiecej klubów zamieszanych w ten proceder zostanie ukaranych tym lepiej (!!!), ale niepiszcie prosze, ze cierpia neiwinne osoby, oczywiscie kibice tu najmneij zawinili, ale stawiajac sprawe inaczej, kto z "Was" miał jakies informacje odnosnie przekretow i matactw badz to od piłkarzy czy tez innych osob i cos z tym zrobił? Czytajac wyłacznie te komentarze mozna dojsc do wniosku, ze takich osob jest sporo, a kto z Was w jakikolwiek sposob zareagował?? Faktem jest, ze była wina, wiec musi byc i kara. Tak nawiasem mowiac kary jakie przyznał WD uwazam za łagodne.

bolus.83 - 13 kwietnia 2007, 19:38:23 - *.adsl.inetia.pl
Dlaczego maja cierpiec kibice KSZO! Stasiak wplacil 40 tys., wyszedl z wiezienia i ma klub oraz kibicow z Ostrowca gleboko w dup..Powinien siedziec w pudle do czasu az KSZO z powrotem zagra w II lidze!!!

autor - 13 kwietnia 2007, 20:36:08 - *.139.181.48
Mam nadzieję , że zasmarkany Bojar nie zobaczy cienkiej Jagi w I lidze.

beka !!!! - 13 kwietnia 2007, 22:19:40 - *.chello.pl
a gdzie kara dla Arki !! zdegradowanie do 2 ligi !!! co to za kara ??? zostali spuszczeni tam gdzie powinni byc czyli wszystko w normie a kara ??? kupili mecze zeby wejsc z 2 ligi do 1 a kara bedzie dla nich 2 liga hehe no beka !!

Ar - 13 kwietnia 2007, 22:50:03 - *.internetdsl.tpnet.pl (*.168.1.18)
Eee tam, miały być grube ryby, a w sieci sama drobnica. Kupowane mistrzostwa, PP, ustalanie przed sezonem spadki i awanse. Co z ligowymi "mocarzami" ? Zagłębie L. od którego wszystko się zaczęło gra o mistrza! Bo ma prezesa z PISu?!

macek - 14 kwietnia 2007, 8:37:16 - *.219.208.1 (*.10.9.18)
do retoox. Drużyna KSZO postawila się w Gdyni swojemu prezesowi, naprawdę walczyła twardo. pisałem już, że miała trochę pecha, bo straciła samobója, no i sędzia wyraźnie pomagal miejscowym. KSZO naprawdę chcial wygrać, czy zremisować, sęk w tym, że nie mógl. to byl bunt pilkarzy wobec prezesa. drugie: w meczu z koroną (0:3)mecz puściło czterech doświadczonych graczy, m. in. Artur S. i Zbigniew Cz, reszta naprawdę chciała uzyskać korzyswtny wynik

mac - 14 kwietnia 2007, 8:42:26 - *.116.193.222.debica193.tnp.pl
kazdy wie jak bedzie beda w 3 lidzie i wszyscy pilkaze odejda i sponsorzy i pewnie pojda liga nizej

klo - 14 kwietnia 2007, 8:59:14 - *.adsl.inetia.pl
Pamiętam taki mecz w 2 lidze KSZO -Zagłębie Lubin. To było w tym sezonie w którym Zagłębie "awansowało" do 1 ligii. Mecz był wyrównany z lekką przewagą Zagłębia. Ale KSZO broniło się bardzo skutecznie. No i przyszła ta 93 min. Rzut rozny dla Zagłębia. W pewnej chwili Niciński stojąć tyłem do bramki KSZO sam przewrócił się na plecy. Sędzia podyktował rzut karny.... Sytuacja była kuriozalna. Ludzie na trybunach oniemieli. Czegoś tak bezczelnego nie widzielismy od lat. NA nic nie zdały się protesty. Zagłębie wygrało 0-1 robiąc kolejny krok ku 1 lidze. Po latach okazało się ze maecz był ustawiony z sędziami. Główny tego spotkania został aresztowany. Pytam wiec : Dlaczego WD PZPN nie podejmuje działań wobec Zagłębia Lubin???? Dalczego WD PZPN robi pokazówkę jak to jest konswekwenty w zwalczaniu korupocji - tylko na 6 klubach??? Czy tak ma wygladać sprawiedliwość PZPN??? To są chyba jakieś kpiny. Ukaraliscie degradacją KSZO - zespół i kibiców ,którzy nie mają nic wspólnego z przekretami sprzed kilku lat. Decyzja o degradacji KSZO jest haniebna i nigdy jej nie zaakceptujemy w Ostrowcu wy łajdacy z PZPN!!!

macek - 14 kwietnia 2007, 11:25:09 - *.219.208.1 (*.10.9.18)
do klo Było tak - w sali bankietowej KSZO był brat sędziego Grzegorza G. (nie Grzesia Gilewskiego!!!!), który mocno uśmiechał się do prezesa Miroslawa S. i menago Mariusza Ł. działaczy gospodarzy, mając nadzieję, że coś rzucą. Gdy okazalo się, że piłkarze gospodarzy gryźli trawę a działacze nic nie rzucili, brat Grzegorza G., wyszedł zły z bankietówki. Rzut karny był nie w 93 a 87 minucie. Po meczu piłkarze KSZO chcieli jeszcze na placu wpier... sędziemu G. w lokalnej prasie było takie zdjęcie jak Jarek Wieprzęć wymachuje przed oczami G. ale to nic, do tego, co stało się potem. Widzialem jak niejaki Zbigniew M. z Zagłebia wchodzi do szatni sędziowskiej (może poszedł pogadać o pogodzie...?). W Przeglądzie Sportowym sędzia otrzymał notę 4 w skali 1-10 (czyli niedostateczny).Obserwator, Jan R. z Tarnobrzega postawil arbitrowi 6,5, czyli zawieszenie i następny mecz przed komisją. Ale wysoko postawiony człowiek w PZPN, od spraw sędziowskich, ... anulował notę obserwatora, zmieniając ją na ... wyższą!!! Wszystko, co piszę jest prawdą!!! Zastanawiam się tylko, po co mi to potrzebne?

umek - 14 kwietnia 2007, 11:32:21 - *.eranet.pl
ZAGŁĘBIE jest czyste i wara mi od niego panie prokuratorze... TYLKO ZAGŁEBIE!!!!

kolo - 14 kwietnia 2007, 11:45:40 - *.adsl.inetia.pl
Czyste ?? haha chciałbyś ten mecz o którym napisali koledzy powyżej to ŚWIĘTA PRAWDA STARY !! Byłem na tym meczu pamiętam jak Niciński przewrócił się na plecy kiedy obrońca KSZO stał koło niego jakis metr i nawet nie miał z nim kontaktu.Sędzia po meczu mało nie dostał po ryju od piłkarzy i KIBICÓW.Kiedy wchodził do szatni to ochroniarzy wokoł niego było tylu że go nawet nie było spod nich widać.Tak jak napisał ktos wyżej sędzia dostał notę po której powinien byc zawieszony ale nagle czary mary i sędziemu notę podwyższono.Z resztą obydwaj panowie już siedzą.Kolego umek tak było i ten mecz jest udowodniony jako mecz ustawiony.Jeżeli nas zdegradowali to ja chcę sprawiedliwości i chce żeby zdegradowali Zagłębie Lubin i Zagłębie Sosnowiec.W Sosnowcu 4 piłkarzy publicznie przyznało się do kupowania meczy i co ?? Dlaczego nikt nie zajął się tym klubem wręcz przeciwnie dlaczego wszystko ucichło ??TO MA BYĆ KRAJ SPRAWIEDLIWOŚCI !!????????????Czyżby ktoś znowu dał w łapę??

retoox - 14 kwietnia 2007, 12:15:36 - *.tvkdiana.pl
do macek Mam do Ciebie pytanie. Z Twoich wypowiedzi wynika, ze mniejwiecej znasz pana J.W i A.S. (byłych graczy KSZO) - przynajmneij tak wnioskuje skoro sie na nich powołujesz. Co Ty zrobiłes, dla swojego klubu dysponujac taka wiedza?? Do czego prowadzi taka postawa i pisanie: "Wszystko, co piszę jest prawdą!!! Zastanawiam się tylko, po co mi to potrzebne? " Niechce sie bawic w jakiegos moralizatora, ale skoro lezy Ci na sercu dobro Twojego klubu czemu nic z ta wiedza nic niezrobiłes? Chyba ze jestem w błedzie, ale po tonie Twoich wypowiedzi to raczej w to watpie... .

Szycha - 14 kwietnia 2007, 12:35:17 - *.165.50.4
Skoro KSZO ma 16 zarzutow (wlasciwie te zarzuty powinny zostac skierowane INDYWIDUALNIE do "firmy" pod nazwa Stasiak & Laski), to gdzie jest tych pozostalych 15 klubow, z ktorymi KSZO (czytaj Stasiak i Laski) ustawialo mecze ???? Wyglada na to, ze ze wszystkimi w II-ej lidze !!! Z Korona szczegolnie (Sarnat,Laski, Stasiak & spolka). Co na to WD PZPN ??? To sa zarty dziadkow, ktorzy chca cos zrobic, ale nie wiedza jak !!! Z pewnoscia znaja inne przekrety, ale dla pokazowki, chcac ratowac wlasne du.y. Cale szczescie, ze w Ostrowcu istnieje klub o nazwie KSZO-Junior i nie ma nic wspolnego z przekretami cwaniaka - Stasiaka. Ciekawe, ze Stasiak mial tak silne poparcie od bylego prezydenta miasta komucha J.Szostaka, ktory przedtem jako prezes KSZO doprowadzil do bankructwa tak zasluzony klub.

klo - 14 kwietnia 2007, 16:46:32 - *.adsl.inetia.pl
do Macek. Zgadza się . Wydumany karny dla Zagłębia padł w 87 min. Gdy mecz sie zakończył i ten bandyta schodził do szatni otoczonby wianuskiem ochroniarzy - kibice rzucali w śmiecia monetami.... Tak to wyglądało. ALe Zagłebie jest bogate . Tak jak Korona Kielce. Ich WD PZPN nie rusza , chodź korupocja w ich wykonaniu była gigantyczna. WD PZPN pokazowo ukarał płotki. Degradacja dla KSZO to kara całkowicie niewspółmierna do win. To kara ,która uderza w całkowicie niewinnych ludzi - dlatego jest skandaliczna ,haniebna i niesprawiedliwa.

Dani - 15 kwietnia 2007, 15:50:21 - *.red-80-39-171.dynamicip.rima-tde.net
Jestem kibicem Gornika Polkowice,obecnie sledze rozgrywki za granicy,bo przebywam w hiszpani,przezylem troszke szok gdy sie otym dowiedzialem,wiedzialem otym ze nam to grozi,obawialem sie oto ze wogule zostaniemy wycofani ze struktur,chcialbym powiedziec ze jednak popieram ta kare,ale nie tylko klub kibice uczciwi pilkarze nie powini byc ukarani,stalismy sie tylko zabawka dla bylego burmistrza polkowic,kiedy walczylismy o awans do pierwszej ligi byly te mecze kupywane,ale z kad te pieniadze na to.oturz,burmistrz przekazal ogromna kwote na stadion na budowe pierszoligowego klubu,wiedzielismy wszyscy o jaka kwote chodzi,ale cieszylismy sie ze bedzie u nas 1 liga,kiedy przed sezonem zobaczylismy nasz stadion ktury nie byl nawet odpowiednikiem cwiartki tej kwoty,i kadre zespolu,z ktorej obecnie nikt nie gra na wysokim poziomie,poprostu zenada,my kibice swierdzilismy ze te pieniadze rozeszly sie po recach urzednikow,dzialaczy klubu,chodzi o kwote ok 9 miliardow starych zl!Jednak nie na to poszly pieniadze,jak widac,szkoda ze kilu ludzi zrobilo sobie osobista zabawe kosztem,wszystkich podatnikow,czy w naszym kraju to jest nie karalne?narazie wychodzi ze tak,kara dla nych wszystkich oszukanych ludzi jest degradacj klubu do niszej ligi,ale to nie klub ,kibice,uczciwi obecni pilkarze,nas okradli.zenada.pozdrowienia dla wielkiego brata Stanczyszyna,dziekujemy za twoja gre!

raul - 16 kwietnia 2007, 0:29:50 - *.134.190.157
jeśli wd ukarze wszystkie kluby które robiły wałki to przyszły sezon Podbeskidzie z -6 pkt zacznie na 1 miejscu, a 1 ligi nie będzie...

KSG P-CE - 16 kwietnia 2007, 21:26:41 - *.lubin.dialog.net.pl
i tak to wszystko o kant d... rozbić WD ukarze owszem silnie korumpujące zespoły ale te wielkie, znane które też nie są "święte" nie zostaną nawet "draśnięte" Typowe obecnie, polskie załatwianie problemów i szkoda najbardziej NAS - KIBICÓW bo to my zostaliśmy oszukani i nadal jesteśmy!!!

|
|