[ Strona główna ]


Jedyny w swoim rodzaju Skarb Ekstraklasy - statystyki, sylwetki, kariery graczy, historie, osiągnięcia klubówSkarb I ligi - statystyki, kariery graczy, historie i osiągnięcia klubówRozgrywki regionalne 2024/2025 - od IV ligi do Klasy C !Wyszukiwarka klubów, zawodników i sędziów w serwisie 90 MinutJeśli chcesz skontaktować się z redakcją - najpierw to przeczytaj!
90minut.pl
 CLJ
 PZPN
RSSSF

 


12 czerwca 2007, 16:09:13 - MichalMKS
Zagłębie Sosnowiec nie zagra w ekstraklasie na Stadionie Ludowym

Komisja Licencyjna zdecydowała, że klub z Sosnowca musi szukać obiektu rezerwowego. Najbardziej realne wydają się przenosiny do Wodzisławia.

Eugeniusz Kolator, przewodniczący Komisji Licencyjnej spotkał się dzisiaj z przedstawicielami klubu z Sosnowca.

Zagłębie reprezentowali Zbigniew Drążkiewicz, dyrektor sosnowieckiego MOSiR-u, Leszek Baczyński, dyrektor stadionu Ludowego, Zenon Wieczorek, klubowy spec od bezpieczeństwa oraz Krzysztof Smulski, były działacz Zagłębia, a dziś m.in. członek komisji licencyjnej dla klubów drugiej ligi.

O tym, że Stadion Ludowy nie spełnia wymogów licencyjnych mówiono nie raz. Przedstawiciele władz miasta uparcie jednak powtarzali, że postępujące prace i gwarancje włodarzy Sosnowca przekonają komisję licencyjną, by ta pozwoliła rozgrywać mecze Orange Ekstraklasy na Ludowym. Dzisiaj na głowy optymistów polał się jednak kubeł zimnej wody. - Ten stadion nie spełnia nawet licencyjnego minimum! Nie ma świateł, nie ma dachu, nie ma podgrzewanej murawy, nie ma nawet szatni dla drużyny gości - wylicza Kolator.

Przewodniczącego nie przekonał fakt, że w poniedziałek rozpoczął się przetarg na wyłonienie wykonawcy oświetlania. Miasto wybiera z siedmiu ofert. - Jeżeli jupitery rozbłysnęłyby z początkiem sierpnia to może jeszcze coś dałoby się zrobić, ale mają być najwcześniej we wrześniu... To za późno - podkreśla Kolator.

Przewodniczący Komisji Licencyjnej w rozmowie z "Gazetą" przyznał wcześniej, że absolutne minimum to oprócz świateł, trzy tysiące krzesełek i zadaszone miejsca dla vipów i prasy (to już na Ludowym jest).

- By liczyć na złagodzenie wymogów klub musi się jednak zwrócić do nas ze specjalnym wnioskiem. Zagłębie może jeszcze zagrać jesienią w Sosnowcu, ale wcześniej na Ludowym muszą rozbłysnąć jupitery - powtarza Kolator. Czy to oznacza, że Zagłębie może zapomnieć o licencji na grę w elicie? - Niekoniecznie. Do wniosku muszą jednak dołączyć pismo z informacją, gdzie będą grać zanim przystosują swój stadion do wymogów licencyjnych - tłumaczy. - Mam nadzieję, że w środę spotkam się prezesem i razem zastanowimy się jak wybrnąć z trudnej sytuacji - mówi Wieczorek. Giancarlo Motto już w przeszłości dopuszczał możliwość gry na Stadionie Śląskim. - Zagłębie nie może zgłosić tego obiektu ponieważ do listopada będzie tam montowana podgrzewana murawa - przesądza Kolator. - Znając śląsko-zagłębiowskie antagonizmy wydaje się, że odpadają też stadiony Ruchu Chorzów i GKS-u Katowice. Wydaje mi się, że jedynym sensownym rozwiązaniem jest Wodzisław - dodaje.

Sosnowieccy kibice proponowali już, by Zagłębie grało na zaprzyjaźnionej... Legii. - To stanowczo za daleko. Takie rozwiązanie wchodziłoby w grę tylko jeżeli Ludowy zniknąłby z powierzchni ziemi i był budowany na nowo - kończy Kolator.


źródło: Gazeta.pl

Aleksy - 12 czerwca 2007, 16:17:16 - *.broker.com.pl
Jestem kibicem Piasta i nie przepadam za ZS ale uważam że jesli kibice godzą sie z tym by grać na Legii to można im to umożliwić o ile oba klubu dojda w tej kwestii do porozumienia. Panie Kolator skończ pan się wymądrzac bo to nie pan bedzie dojeżdzać z Sosnowca do Warszawy. Piłka nozna dla kibiców !

kibic - 12 czerwca 2007, 16:19:06 - *.bel.vectranet.pl (*.156.243.94)
nie wiem po jaką cholere takie druzyny wchodzą do ekstraklasy jak niemają gdzie grac ??!!

KLT - 12 czerwca 2007, 16:21:05 - *.lomza.mm.pl
I liga nie dla Sosnowieckich kibiców , teraz zobaczycie jak miała Łomża , i mam nadzieje ,że tak jak my dostaniecie walkowera .

bajtek90@v - 12 czerwca 2007, 16:28:19 - *.mt.pl
no wlasnie jak mozna awansowac bez stadionu na 3 tys .miejsc!!! ZENADA!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

bob - 12 czerwca 2007, 16:30:59 - *.124.udn.pl
Po co wchodzili jak stadionu na 1 lige nie mają ???. Byłem kiedyś tam na meczu jak Zagłębie L wygrało 4-1 i pamiętam tylko wynik i zgniłe ławki. Stadion syf totalny był wtedy. Kibicców było może na całym stadionie 1000.

fankks - 12 czerwca 2007, 16:32:06 - *.icpnet.pl
z czym wy do ludzi? przeciez to nawet nie przypomina stadionu, to wstyd dla miasta a nawet dla kraju, bo niech jakis obserwator przyjedzie zza granicy i wybierze sie na mecz. jesli mieliby za grosz honoru nie pchaliby sie z tym do OE .trzeba podnosic poziom polskiej pilki a nie promowac jakies zabytki. Nie ma stAdionu ,nie ma ekstraklasy i pewnie dla nich dlugo nie bedzie.

przemol - 12 czerwca 2007, 16:35:13 - *.kopnet.pl
pomysł rozgrywania meczów na stadionie Legii jest idiotycznym pomyslem, przeciez ni jak to sie ma do kibicow z sosnowca, przeciez w zaden sposob nie dadza rady dotrzec tam w wiekszym gronie!! rowniez pomysl ten wydaje sie byc chybiony pod wzgledem dojazdu klubów ze Śląska, przeciez chocby Górnik Zabrze czy Ruch nie beda chcialy jechac ponad 300 km i to jeszcze na stadiony Legii;/ zeby tam rozgrywać mecze;/
Co do szatni na stadionie ludowym to trzeba sie z tym zgodzic, wygladaja one fatalnie!! chyba tylko okna tam sa nowe, sa tak male, nawet 15 chlopa nie bedzie sie mialo gdzie rozebrac, mielem mozliwosc przebierana sie tak i na pewno nie spelniaja one zadnych ale to zadnych standardow!! pora zaczac remont i na przyszlosc powaznie myslec o takich rzeczach, no chyba ze awans jest dla Zaglebia przypadkiem, chyba nie udalo sie go nigdzie sprzedac pozdrawiam kibiców Zagłebia tych z sosnowca nie z wawy!!

Pascal - 12 czerwca 2007, 16:35:37 - *.chello.pl
W tej sytuacji wszyscy kibice pod Urzad Miasta do Gorskiego i Jaskiernii. Wszyscy chyba pamietaja co oni mowili o stadionie, ze bedzie na I lige i co ????????????????????????????????/

dziodek - 12 czerwca 2007, 16:37:32 - *.devs.futuro.pl (*.2.3.4)
Dzięki tow(TFUJ !)arzyszowi Górskiemu jest jak jest ..... górski gdzie mamy STADION... przedwyborcze obiuecanki cacanki... i TERAZ MUSISZ ZREALIZOWAĆ !!!!!!!!!!!!!

Zaglebiak - 12 czerwca 2007, 16:40:59 - *.chello.pl
Zaglebie wchodzi do 1 ligi po "taka cholere" zeby w tej 1 lize grac a nie zey grac na odpowiednim stadionie bo stadion to tylko wymog a nie cel 1 ligi :/
Do bajtek90@v: zenade to ty piszesz, nie umiesz czytac ze zrozumieniem :|
cytat:
trzy tysiące krzesełek i zadaszone miejsca dla vipów i prasy (TO JUZ JESTY NA LUDOWYM).
naucz sie czytac ze zrozumieniem jak narazie nasz stadion ma 7,5 krzeslek :/
do bob:
a ilu kibocow chodzi na to wasze cale Zaglebie Lubin ???? :/ na naszym ostatnim meczy bylo 10 000 widzow wiec sie nie wymadrzaj

fan - 12 czerwca 2007, 16:47:11 - *.plock.mm.pl
"...oraz Krzysztof Smulski, były działacz Zagłębia, a dziś m.in. członek komisji licencyjnej dla klubów drugiej ligi" no panowie basta czy wszystko w tym kraju musi być po znajomości teraz toi napewno licencje dostaną a tak naprawde z czym do ludzi , ich poprostu na 1 lige nie stac, znaleźli sie tu przypadkiem a teraz tylko wstyd bedzie.

slawekplh( - 12 czerwca 2007, 16:49:26 - *.as.kn.pl
śmieszni jesteście z tą zawiścią że Zagłębie awansowało do 1 ligi... jak to po co wchodzili? właśnie po to żeby w końcu pojawiły się w Sosnowcu takie drużyny które przyciągną kibiców, aby zbudowano stadion spełniający wymogi itp. 1 sezon to problem, ale zobaczycie jak ładnie będzie wyglądał stadion ludowy za rok! A ty fankks jak chcesz podnosić poziom piłki? płacąc sędziom żeby wygrywały tylko te zespoły które mają odpowiednie stadiony? a lubinki po co wygrały lige jak nie mają stadionu na Lige Mistrzów? Zastanówicie sie zanim napiszecie takie bzdurne komentyy
WKS Śląsk Wrocław pozdrawia Zagłębie Sosnowiec!!

Hahaha - 12 czerwca 2007, 16:52:58 - *.3s.pl
No i co ?
Tylu z Was się śmiało z Polonii, że nie ma gdzie grać w OE, a tu co mamy ? Problem ma też Zagłębie...
Przynajmniej u nas miasto zaczęło coś działać i daje kase na pierwszy etap modernizacji.
Do wszytskich "mądrali" internetowych:
Prawda jest taka, ze żadna z drużyn która weszły do OE NIE MA ODPOWIEDNIEGO stadionu !
A pisanie "po co się pchacie do ligi" jeśli nie macie stadionu to już wogóle padaka...A KTO TEN STADION W OBECNEJ II LIDZE MA ?
Owszem są małe STADIONIKI ale nie stadiony z prawdziwego zdarzenia...
Jeśli zaś wchodzi mały klubik z małej miejscowości to zaś piszecie - na co włazicie jak nie macie kibiców. Ludzie zastanówcie się...
Prawda jest taka że żyjemy jeszcze w troche nienormalnym kraju i powoli musimy dochodzić do normalności. Niestety.

lerr - 12 czerwca 2007, 16:53:00 - *.116.208.110.brzesko208.tnp.pl
A jakże w lidze powinny grać tylko kluby z tradycją.Już wolę tysiąc razy taką Łęczną Groclin iBełchatów niż te z tradycją.

tsw1906 - 12 czerwca 2007, 16:53:41 - *.adsl.inetia.pl
Jestem za tym aby nie robic farsy z obnizaniem wymogów licencyjnych bo nie mozemy cały czas sie cofac!!!miasto i klub powinny zadbac o stadion jak sie ma druzyne która awansuje to trzeba sie liczyc z kosztami a nie wymyslac głupoty typu wyjazdy do wawy!!!!/ czemu mamy tam jechac - wystarczy 1 wyjazd w sezonie na ten syfny stadion/ a zreszta jak top jest ze w niektórych miastach mozna budowac i sie buduje????

Majo - 12 czerwca 2007, 16:54:01 - *.icpnet.pl
A ja popieram pojawianie się w OE kolejnych nowych klubów tak samo jak popieram skrupulatne egzekwowanie przepisów licencyjnych na grę w I lidze. Każda awansująca drużyna musi się przyłożyć do spraw organizacyjnych, zainwestować wreszcie w murawę, oświetlenie, trybuny, bez których spokojnie może się plątać po II czy III lidze a nawet jeżeli taka drużyna spadnie po roku gry w OE (czego nie życzę żadnemu z beniaminków chociaż żadnemu specjalnie nie kibicuję) to infrastruktura przecież zostanie i na pewno przyczyni się do podniesienia poziomu całej polskiej piłki poczynając od I ligi a kończąc nawet na III czy IV. Sytuację taką muszą jednak zrozumieć prezesi klubów, którym wydaje się, że można się poklepać po plecach i obejść wszystkie wymogi licencyjne, a przede wszystkim kibice, którzy czasem nie rozumieją chyba, że stadion stanowi część drużyny, której kibicują. A na pewno lepiej, że do OE awansują ekipy z dużych miast z dużym potencjałem ale niekoniecznie rewelacyjną infrastrukturą niż wioski z nowymi stadionami wybudowanymi przez prywatnych właścicieli, na które w porywach przychodzi pół gminy zapełniając 1/4 miejsc. Bez urazy, ale miejsce takich drużyn naprawdę powinno się znajdować góra w III lidze, bo traci na tym cały polski futbol.

fdf - 12 czerwca 2007, 17:00:39 - *.csk.pl
to stadion śląski nie mial podgrzewanej murawy? Jak oni wczesniej grali w spotkaniach miedzynarodowych?

dyzio - 12 czerwca 2007, 17:03:32 - *.adsl.inetia.pl
a Polonia Bytom to co jeszcze gorszy stadnion od Zagłębia, trawa na trybunach i jakaś kiczowata plastikowa rura z szatni na boisko zamiasz tunelu
to jest dopiero żenada

ksg - 12 czerwca 2007, 17:11:41 - *.internetdsl.tpnet.pl
wszyscy jadą na Zagłębie a tak naprawdę żadna z drużyn które awansowały nie ma gdzie grać. Stadion śląski nie ma murawy a wyjazdy typu Wodzisław czy Opole też nie mają sensu bo kibiców gospodarzy będzie mała garstka na meczu:/(koszty wyjazdu będą wielkie). Jeszcze będzie tak że Ruch Polonia czy Zagłębie nie zagrają w OE Nie wiem jak to jest z Jagą ale podobne też mają wielki problem:/

Jaca - 12 czerwca 2007, 17:18:48 - *.comarch.com
Jest jeszcze stadion w Jaworznie na którym rozgrywa mecze Szczakowianka, kwestia dotacji ze strony UM w J-nie i brakuje do warunków na I lige tylko oświetlenia.

Soprano84 - 12 czerwca 2007, 17:51:38 - *.adsl.inetia.pl
A ja powiem,że to źle, nawet bardzo źle,że takie zespoły awansują do OE. I nie chodzi mi tu o to że będą to Zagłębie Sosnowiec, Polonia Bytom...bo to uznane na krajowym podwórku marki..ale...co to za OE gdzie Polonia Bytom finansowo nie dawała rady w II lidze, gdzie stadiony kompletnie nie nadają się na I lige...i co Polonia Bytom bedzie grała w Opolu, Sosnowiec w Wodzisławiu...Powinny być u nas jak na zachodzie spełnione solidne wymagania finansowe przed wejsciem do OE bo tak to Cyrk się z tego robi a nie profesjonalna liga.

8^P - 12 czerwca 2007, 17:54:39 - *.pro-internet.pl
jednak jest sprawiedliwość na tym świecie. Mam nadzieje, że Zagłębie dostanie teraz kilka walkowerów w plecy za to jak załatwili ŁKS Łomża

maxim pz - 12 czerwca 2007, 18:06:54 - *.eranet.pl
teraz juz wiecie czym rózni sie zaglebie od reszty kraju.....tam jest nicosc po PRL
ta druzyna juz 4 lata próbowala awansowac a nic tam nie robiono niech lecą....chocby za afere korupcyjną

maxim pz - 12 czerwca 2007, 18:09:02 - *.eranet.pl
teraz juz wiecie czym rózni sie zaglebie od reszty kraju.....tam jest nicosc po PRL
ta druzyna juz 4 lata próbowala awansowac a nic tam nie robiono niech lecą....chocby za afere korupcyjną

chorzowski - 12 czerwca 2007, 18:11:11 - *.internetdsl.tpnet.pl
do ksg och z tego grona to ruch ma najlepsza sytuacje w zwiazku z tym ze penie nigdy nie byłs w chorzowie to nie wies zjak wyglada nasz stadion moge ci powiedziec tak o niebo lepiej na dzien dzisiejszy od stadionu górnika jest problem z podgrzewana płyta wymacie ja od niedawna jak pogramy troszke ccw oe to po pól roku jaks kasa z canal plus i płyta bedzie po 2 jesli y sie trzymac tych wymogów a nie załatwiania po znajomosci to w oe grało by 6 zespołów ja ejstem takiego zdania wymogoi trzeba spełniac jesli wszyscy co awansowali łacznie z ruchem nie spełnia wszystkich wymogówto niestty nie powinni zostac dopuszczeni do 1 lig moim zdanie zagłebie powinno za to ze nie ma kompletnie nic na tym stadionie ani oswietlenia ani murawy podgrzewanej ani szatni ani infrastruktury wiecnie powinno dostac licenci plus korupcja to powinna byc degradacja.jaga jakos to tam w mare niby ma byc ale stadion tez dramat płyta podobno ma byc budzet tez oswietlenie w drodze wiec jesli sie pospiesza beda grali polonia bytom powinna zapomniec ani budzetu ani stadionu poprostu kompletnie nic oni moim zdaniem jak i sosnowiec sa bez szans organiozacyjnie sa bardzo słabi natomiast ruch nie ma murawy i ma ponad 3mln długu -niby spłacamy ale kluby grajace w oe nie powinny miec długów i tez obiektywnie nie powinnismy dostac licencji to jest chyba zdanie obiektywne kazdy zklubów ma ogromne braki brak infrastruktury jeden klub skorumpowany inny zadłuzony inny bez pieniedzy a jaga to takie niewiadomo co -mozna sie wsyztskiego spodziewac,te licencje tolipa jak nie mamy jak spełnic wymogów to nie powinnismy awansowac ale ejst zawsz etakz e nawet jak sie ma 20mln dlugu-widzew to licencja jest bo sa znajomosci polska piłka to jedno wielkie bagno zarówno sportowo jak i finansowo to co tu napisałem to mzoe sie wielu nie spodobac ale byłem obiektywny zarówno do tych których lubie których mniej jak i do mojego klubu który trz nie ejst ok pozdrawiam

ŁKS - 12 czerwca 2007, 18:17:30 - *.introlan.pl
j.w

ZagłębieS. - 12 czerwca 2007, 18:27:01 - *.252.72.3
Boze ludzie napinacie sie jak jacys niezrownowazeni psychicznie ludzie -.^ zadna z 4 druzyn ktore awansowaly do OE nie ma stadionu na 1 lige. ruch - nie ma podgrzewanej murawy i 3 tys. miejsc zadaszonych, polonia b. - syf kila i pasikoniki, zaglebie - oswietlenie, trybuna kryta i murawa z czego przetarg na oswietlenie jest ogloszony, jaga - tez mi sie nie wydaje zeby miala stadion na OE wiec co sie czepiacie, za kilka dni beda tutaj newsy ze ani ruch,ani polonia b. ani jaga nie moga grac u siebie. wiec troszke pokory panowie i ew. panie.

ZagłębieS. - 12 czerwca 2007, 18:29:14 - *.252.72.3
chorzowski - 3 mln? ja jakos ostatnio slyszalem o 7 mln dlugow...

tmx - 12 czerwca 2007, 18:35:36 - *.72.73.66
@chorzowski: tego się czytać nie da, nie wiesz co to przecinek czy kropka?
problem jest duży, ale moim zdaniem dobrze, że nowe drużyny wchodzą do OE, szczególnie, że są to kluby z większych miast -- prędzej czy później miasta zainwestują w infrastrukturę i będzie ok. inna sprawa to brak perspektywicznego myślenia. dlaczego szefowie Ruchu, czy Zagłębia S. nie myśleli wcześniej, skoro od przynajmniej dwóch sezonów walczą o pierwszą ligę? gdzie w budżecie miasta była kasa np w roku 2005 na renowację ich stadionów? nasz wyjazd z Zabrza na mecz z Sosnowcem do Wodzisławia brzmi śmiesznie i niepoważnie -- już lepiej, aby jesienią wszystkie mecze drużyny te rozgrywały na wyjazdach. pzdr

KSP - 12 czerwca 2007, 19:15:56 - *.chello.pl
do HAHAHA
Warszawska Polonia ma stadion na miare OE!!!!!

Byku - 12 czerwca 2007, 19:17:29 - *.cnb.com.pl
chorzowski chcialem poinformowac ze Jaga ma podgrzewana murawę już cala runde wiosenną

Majo - 12 czerwca 2007, 19:27:09 - *.icpnet.pl
Dobrze się stało chociażby dlatego, że w Polsce bez kopa w dupę nikt się za robotę nie zabierze i dopóki w I lidze na zmianę będą grały te same drużyny polska piłka nigdy nie pójdzie do przodu. Ci sami krzykacze narzekają, że w Polsce nie ma stadionów i mają jakieś żale, że do I ligi wchodzą drużyny bez stadionów. Korona Kielce jeszcze parę sezonów temu błąkała się po III - IV lidze a dzisiaj ma jeden z najnowocześniejszych stadionów w Polsce. Jeżeli kogoś perspektywa gry w OE mobilizuje na tyle, że zakasze rękawy i doprowadzi stadion do stanu używalności nawet kosztem gry u kogoś po sąsiedzku przez pół roku to niech gra i wykopie z ligi innych, którym na kibicach za bardzo nie zależy. A jak nawet takiej okazji klub nie jest w stanie wykorzystać to niech lepiej nie wystawia nosa poza okręgówkę.

edi - 12 czerwca 2007, 19:27:53 - *.adsl.inetia.pl
najeżdzacie na zagłębie a Jaga,ruch też nie maja warunków na 1 lige nie wspomne ostadionie w bytomiu i ich 1 mln budżetem, długami i sypiącym sie stadionem

Michał KSP - 12 czerwca 2007, 19:30:30 - *.chello.pl
A ja proponuję zorganizować Ligę Reliktów Komuny. Tam się z pewnością spełnicie. Zagłębie Sosnowiec, Legia, Wisła Kraków, Śslądk Wrocław, Gwardia Warszawa, i inne zomowsko-milicyjne drużyny.
Co skończyły się Gierkowskie pieniążki? Nie macie gdzie grać? Ach, jak mi smutno :D

koa,ka - 12 czerwca 2007, 19:38:29 - *.sileman.net.pl
Bez sensu gadanie nie ma stadionu nie ma OE i co to najslabsze kluby bede miec najlepsze stadiony i a te najlepsze beda w 5 liga po 10-0 wygrywac a jakies wioski w 1 lidze jak czytam co wy pie.... to mnie rozp....

tom - 12 czerwca 2007, 19:51:40 - *.adsl.inetia.pl
winni sa dzialacze na CZELE Z RUDYM. przecierz cala zima byla ciepla i mozna bylo postawic oswietlenie na stadionie i dodatkowo wyremontoweac szatnie o oraz wyremontowac nastepne dwa sektory po obu stronach krytej. JAK TO MOWIA POLAK MADRY PO SZKODZIE . RUDY WON Z ZAGLEBIA GORSKI PODAJ SIE DO DYMISJI I URATOJ RESZTE HONORU.

kibic - 12 czerwca 2007, 19:54:23 - *.internetdsl.tpnet.pl
A tak wszyscy sie panosza z wiekszych miast co to nie oni. Jak np. Tur Turek awansował do 2 ligii to wszyscy pisali nie maja kibicow, stadionu. I co wielkie ZAGLEBIE SOSONOWIEC nie ma stadionu na OE? Wielu kibicow Zagłebia zapewne smiało sie np. z ŁKS Łómża ze grali na obych stadionach jako gospodarze a teraz was moze tez to czekac i co wy na to????

Adriano - 12 czerwca 2007, 20:04:25 - *.euro-net.pl
Co do stadionów w Bytomiu, Sosnowcu i Białymstoku to mają one jako tako podobną budowę. Jednak Jaga ma już podgrzewaną murawę i przetarg na oświetlenie, które lada chwila będzie robione i na początek sierpnia gotowe. Problem dachu, jednak będą rozmowy łagodzące.

rekin - 12 czerwca 2007, 20:21:45 - *.adsl.inetia.pl
chorzowski gratuluje jako jedyny madrze i do rzeczy bez jakichś wyskokow tylko prawda brawo

Zaglebie - 12 czerwca 2007, 20:22:21 - *.3s.pl
do michal ksp, wydaje mi się że żal przez ciebie przemawia, no ale cóż kiedy w meczu o awans waszych kibiców przychodzi 1500 to sie nie dziwię.Powinieneś choć raz zobaczyć taki mecz jak np.Zagłębie-Jagielonia około 12 000 kibiców z czego około 1200 z Białegostoku.Doping przez obie ekipy przez 90 minut. Tylko możesz pomażyć. Lub mecz Ruch-Zagłębie podobne dane o frekfencji.
Dzięki WKS Śląsk dla Was również pozdrowienia z Sosnowca. Tu wszyscy pamiętamy ten wspaniały mecz o awans do II ligi.Osobiście życzę szybkiego powrotu do OE. Bo to właśnie takie firmy jak WKS, Ruch,Polonia Bytom,GKS,Jaga, powinny być w OE.

Tomek - 12 czerwca 2007, 20:33:25 - *.internetdsl.tpnet.pl
Nie rozumiem o co chodzi z tym naśmiewaniem się.
W Sosnowcu rozpisano juz przetargi i wszystko powstanie. Fakt nie wyrobią sie na start rozgrywek. Stadion fakt nie ma oświetlenia i podgrzewanej murawy jednak lubię na niego przychodzi bo mam na czynm uśiaśc blisko 6 tys plastikowych krzesełek jest dużo miejsca i co najwazniejsze wspaniała atmosfera. A w OE liczy się gra bo za zwyciestwa sa punkty!

Hanys - 12 czerwca 2007, 20:46:18 - *.adsl.inetia.pl
Proste nie ma stadionu nie ma OE i bez żadnych taryf ulgowych !!! Taki Juventus poleciał do drugiej ligi i co wrócił i po kłopocie , już widze u nas jak leci Legia lub Wisła K za jakieś machloje czy długi !!Zaraz kilka komisji by powołano a potem wszystko umożone i cacy , jak GieKSe lub Szczakowianke uwalili to było dobrze a inne kluby za podobne lub większe wałki dalej grają w OE!!! Cały PZPN jest skorumpowany i sam wałki robi a licencje są po to żeby niektórzy panowie mieli za co brać kase !!! Jak nas nie stać na 16 drużyn w miare stabilnych to zmniejszyć na 3-4 lata lige do 10 zespołów i grać po 4 razy w roku każdy z każdym a jak dojdzie sytuacja finansowa i dobre zaplecze sportowe bedzie to wrócimy do 16 drużyn!!! Pozdro od GieKSiarza

lolek - 12 czerwca 2007, 21:00:54 - *.telpol.net.pl
A stadion Victorii w Jaworznie??(Grała tam Szczakowianka w 1 lidze to czemu nie ZAGŁĘBIE)

Soprano84 - 12 czerwca 2007, 21:26:21 - *.adsl.inetia.pl
Ludzie o czym Wy tu gadacie? Sprawa powinna być prosta - nie masz kasy i stadionu = to nie grasz w OE!!! Chcemy by nasza liga równała do lig zachodnich czy ligi Mongolii i Turkmenistanu???

Myk - 12 czerwca 2007, 21:32:45 - *.bsk.vectranet.pl (*.1.217.156)
Do wszystkich napinaczy, którzy twierdzą, że jak stadion nie spełnia wymogów pierwszoligowych - to won z ligi.DAJCIE SE NA LUZ
Każdy kto obserwuje rozgrywki ligowe, to wie iż co roku wymogi licencyjne są bardziej restrykcyjne i nawet grające ciągle w OE zespoły muszą coś unowocześnić. Żaden zespół który 5 lat wstecz nie grał w OE nie spełnia podstawowych wymogów licencyjnych, ale czy to znaczy iż ma gdzieś się tułać po obcych obektach? - moim zdaniem NIE
Jeżeli 2 sezony temu Korona grała na starym stadionie, bo był budowany nowy - to i obecnie zespoły powinne grać na swoich boiskach.
Dam przykład z Białegostoku - Miały być w sierpniu gotowe oświetlenie, ale z powodu protestu przetarg trzeba było unieważnić i najbardziej realny termin to połowa września. Czyli co, Jagiellonia ma szukać stadionu bo przeciągają się procedury? - ale jest gwarancja miasta i środki na wykonanie tej inwestycji
To powinno PZPN wystarczyć i dać licencję warunkową
(O ile się nie mylę, to klub może wybrać jeden z wymogów, które może spełnić w póżniejszym terminie)
Pozdrawiam i do zobaczenia w OE

ŻabaGieKSa - 12 czerwca 2007, 21:33:44 - *.chello.pl
Wodzisław?a czemu nie Warszawa chyba najlepsze rozwiazanie w tej kwestii;-)

Zagłębiak - 12 czerwca 2007, 21:47:22 - *.chello.pl
na stadionie Victori Jaworzno bedzie oświetlenie w przyszłym sezonie. Nasi piłkarze mogli by tam zagrać a nie pchać sie do wodzisławia. w Wawie bardzo bym chciałgdyby tylko stadion naszych przyjaciol był bliżej. Może nie mamy stadionu ale kibiców mamy zdecydowanie na pierwszą ligę i dla nich miasto powinno sie zabrac do roboty i miejmy nadzieje ze wszystkko bedzie dobrze moze nie na jesien ale juz na wiosne. pozdro:D

RUCH - 12 czerwca 2007, 22:25:51 - *.telpol.net.pl
do pana ZagłębieS: moze tam do was gazety nie dochodza ale to juz od paru lat! 3mln 300tys -tak ostatnio bylo

Michał KSP - 12 czerwca 2007, 23:11:59 - *.chello.pl
Jakim prawe Zagłębie w ogóle awansowało o OE? Mowa była o aferze korupcyjnej, w która były zamieszane osoby z Sosnowca, w tym prezes! PZPN postanowił, że w razie awansu STS będzie grał cały czas w II lidze. Natomiast gdyby nie udało się awansować, zostaliby zdegradowani o klase rozgrywkową niżej. Czeski film.

ksawer72 - 12 czerwca 2007, 23:16:29 - *.internetdsl.tpnet.pl (*.168.0.65)
Zdecydowana większość krytyki to pewnie kibice klubów OE.Bardzo cieszy,że tak dbacie,by wchodziły tylko poukładane,bogate i z europejskim zapleczem druzyny.I ta ostrość-nie spełnia wymogów to out.OK!Ale chce przypomnieć-kryteria w danej lidze są inne-w 3 niższe niż w 2,a w 2 niż 1.Więc nie ma się co dziwić,że podstawowym celem każdego klubu 2L było dostosować się do TYCH warunków.Proszę,zdradźcie ile klubów OE ma stadion na UEFA?Nie wszystkie?Ooo,jak to?To czy powinni je dopuścić do gry w OE bo co jak taki klub wygra i będzie MUSIAŁ grac w LM?Wstyd na Europę by był!Troche konsekwencji panowie!A druga rzecz-czemu nie krzyczeliście gdy po wprowadzeniu wymogów licencyjnych NIKT z ówczesnej ekstraklasy nie spełniał ich?A pamiętacie jaki wstyd był gdy Wisła nie miała podgrzewanej murawy na puchary?Czemu wtedy nie wyrzucaliście wszystkich z 1L?Dajcie innym grać w OE i tak samo długo budować infrastrukturę jak WY!Nie zapominając że płynęła kasa z C+.Bez obaw-PB,ZS,JB i RCH w ciągu krótszego czasu to zrobią!

Byku - 12 czerwca 2007, 23:34:20 - *.cnb.com.pl
świete słowa ksawer72 ja tylko jeszcze wspomne że Polska nie ma stadionów zaplecza sportowego autostrad lotnisk a dostała szanse od Europy na organizacje Euro 2012 wiec taka sama szanse powinny dostac kluby które chca grac w piłkarskiej elicie naszego kraju

Bebzoon77 - 13 czerwca 2007, 0:13:18 - *.rad.vectranet.pl
do chorzowski:
A ty wogole znasz jezyk polski? Szczerze watpie!
Dobre porownanie ktos wyzej walnal ze skoro Zaglebie Lubin nie dostanie licencji na gre w Lidze Mistrzow (w ktorej notabene nie zagra) to po co sie pchalo na mistrza?

fritz - 13 czerwca 2007, 0:51:12 - *.dip0.t-ipconnect.de
a ja za Zaglebiem wprawdzie nie przepadam, bom rodowity hanys, ale gratuluje awansu, poniewaz na niego zasluzyli. moze sprytni wladcy OE zajma sie wreszcie II.liga, z której jakby nie bylo awansuja beniaminkowie. trzeba bylo liczyc sie z faktem, iz do OE wejdzie czy to Zaglebie, czy tez bytomska Polonia. jesli w OE maja juz takie wymagania, to niech sprawia, by druzyny zaplecza Ekstraklasy przynajmniej zblizaly sie do pewnych norm. a tak poza tym: na Ludowym sam bylem wiele razy i nikomu tam sie jeszcze nic nie stalo (moze poza Ruchem zaraz po wojnie). czasami bywalo i po 20 kawalków i bylo dobrze. zyczylbym Sosnowiczanom i sobie, by Zaglebie moglo rozgrywac swoje mecze u siebie. to im sie przeciez nalezy.
pozdro z trójkolorowych Katosów

ZagSc - 13 czerwca 2007, 1:39:34 - *.chello.pl
Z igły widły.. Wyciaganie pieniedzy nic wiecej..
Co do stadionow to swoja droga. Moim zdaniem olac ten stadion i grac gdzie nam dadza grac.. Bo po co budowac stadion na OE jak i tak spadniemy bo z takim skladem to nas czarno widze:/ Najpier to sklad wmocnic i zdobywac punkty dopiero myslec o stadionie ;]

1906 - 13 czerwca 2007, 7:27:38 - *.c25.msk.pl
Własnie slyszalem w radiu ze jakas firma win united czy cos takiego chce przejac wiekszosc udzialow w zaglebiu . To dobra firma :D ?? co o tym sadzicie :D

yasieq - 13 czerwca 2007, 7:42:52 - *.210.105.197
Tyle gadania ale po co? W całej Polsce oprócz Kielc nie ma nowoczesnego stadionu, jak dla mnie my w Zagłębiu i na Śląsku możemy grać na torfowiskach i haldach, najważniejsze że mamy kibiców a nie takie pipidówy jak Grodzisk, Łomża, Żabierzów i inne podobne. Pozdrawiam kibiców Niebieskich, GieKSy, Górnika i Polonii B. Zagłębie i Śląsk znów w Ekstraklasie. Czekamy jeszcze na Katowiczan.
WIELKIE ZAGŁĘBIE SOSNOWIEC!!!

4M - 13 czerwca 2007, 8:02:20 - *.bielsko.dialog.net.pl
A ktoś może wie, kiedy będą przyznawane licencje na grę w 2 lidze?

cher - 13 czerwca 2007, 8:34:56 - *.lubin.dialog.net.pl
Jestem za rygorystycznym przestrzeganiem wymogów dotyczących stadionow !!! Koniec z pomiataniem kibicami którzy siedzą na rozwalonych ławkach i mokną na trybunach, placimy za karnety sporo kasy więc coś w zamian tez się nalezy.
Jesli kluby nie mają pieniędzy to niech nie kupuja za kosmiczne pieniadze gwiazdek które dwa razy dobrze kopna piłkę i żadają za nich astronomicznych pieniędzy.
Niech w końcu kluby zaczną robić coś dla kibiców!
Pozdro od Zagłebia Lubin dla normalnych .

/// - 13 czerwca 2007, 9:12:42 - *.55.130.133
cytat ze strony dziennika:
Piękna milionerka kupi Zagłębie Sosnowiec
To może być prawdziwy hit letniej ligowej przerwy. Milionerka i piękna eksmodelka Yara Wortmann już wkrótce może zostać nowym właścicielem beniaminka ekstraklasy, Zagłębia. Do klubu z Sosnowca wpłynęło już nawet pismo w tej sprawie.
Piękna Yara jest założycielką i głównym udziałowcem firmy WINunited. To właśnie ona chce przejąć większościowy pakiet akcji sosnowieckiego klubu. WINunited jest licencjonowaną firmą bukmacherską, założoną w 2005 roku z siedzibą na Malcie. Działa w 15 krajach, a w najbliższych latach chce inwestować na rynkach Europy Wschodniej. Stąd zainteresowanie klubem z Sosnowca.
Jak dowiedział się "Fakt", firma jest w stanie przekazywać na działalność klubu rocznie około 7 milionów złotych. Gdyby do tego dodać pieniądze obecnych właścicieli Zagłębia z włoskiej firmy "Ersi", którzy mimo sprzedania pakietu większościowego nadal chcą wspierać sosnowiecki klub, to budżet Zagłębia mógłby wynosić kilkanaście milionów złotych.
Piękna Yara mogłaby być gwarantem sukcesu wzmocnionego finansowo Zagłębia. To niezwykle przedsiębiorcza i pracowita kobieta, która praktycznie wszystko, czego dotyka, zamienia w złoto - pisze "Fakt".
Ważą się losy nowego właściciela klubu, a tymczasem piłkarze udali się na urlopy. Trenerem pozostaje Robert Moskal, ale wszystko wskazuje na to, że do nowego sezonu zespół będzie przygotowywał nowy szkoleniowiec. Na giełdzie trenerskiej pada nazwisko Czesława Jakołcewicza. Niewykluczone jednak, że do klubu wróci Janusz Białek, który na początku ubiegłego sezonu był już trenerem Zagłębia.
Rozpoczęły się także poszukiwania nowych zawodników. Sosnowiczanie są zainteresowani pozyskaniem obrońcy z Bośni Tarika Cericia, grającego ostatnio w ŁKS Łódź - podaje "Fakt".

jacur88 - 13 czerwca 2007, 10:39:55 - *.dsl.opol.bdi.inetia.pl (*.5.20.43)
zagłębie kupcie sobie 3 wagony piętrowe, lokomotywę spalinową kanistry na ropę i do ziomali do warszawy :D a od Wodzisławia i innych normalnych klubów precz! :D

majk - 13 czerwca 2007, 10:40:56 - *.cdp.pl (*.168.220.222)
no to pięknie !!! w wodzisławiu? może w bukareszcie !!!

brodo - 13 czerwca 2007, 10:45:22 - *.uc.pt
Szkoda, stadion w Sosnowcu ma świetny klimat, akustykę i atmosferę. Ciągle mam w pamięci ostatni mecz.
Szacunek dla kibiców Zagłębia od kibica Jagi.

... - 13 czerwca 2007, 10:56:39 - *.gaz.zabrze.pl (unknown)
Do czasu zakończenia budowy oświetlenia najlepiej będzie ulokować na drzewach za każdym z rogów boiska "prezydenta" i jego "zastępców".Będą świecić głupkowatymi oczami. A potem do Brynicy.

arko - 13 czerwca 2007, 11:26:38 - *.internetdsl.tpnet.pl
Macie problemy. Kazdy po latarce w reke i juz oswietlenie jak sie patrzy

Zag..Sc.. - 13 czerwca 2007, 18:20:51 - *.chello.pl
Chce przypomniec ze na Obiekcie Zaglebia znajduja sie dwie osiwtlone plyty.. Boisko numer dwa i tak zwany Zwir :D

chorzowski - 13 czerwca 2007, 18:41:31 - *.internetdsl.tpnet.pl
do ZagłębieS. widac ze sie znasz chopie 3 tys musi byc ogólnie krzesełek z czego 1000 pod dachem i ruch to ma nie ma tylko podgrzewanej murawy ale ma ja stadion slaski jak spadnie snieg to tam z 2 mecze zagramy ale my mamty ten staion w chorzowie a reszta jak nie ebzie miała w sosnowcu białym stoku i poloni to musi sie tułac po innych miastach my nie mamy tego problemu a dług wynosi 3mln 300tysiecy z czego milion wisle kraków za co sprzeamy im cwielonga a reszta to zus i zaległosci byłym zawodnikom ruchu i trenerom długi sa systematycznie spłacane ps pzpn zrobi jeszcze tak ze z 2 ligi awansuja tylko 2 zespoły zobaczycie bo 2 slaskie kluby ruch i polonia to za duzo a przy okazji goroli tez sie pozbenda

Pseudonim (max 10 znaków):

E-mail:

Redakcja 90minut.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść komentarzy, które są niezależnymi opiniami czytelników serwisu. Jednocześnie 90minut.pl zastrzega sobie prawo do kasowania komentarzy zawierających wulgaryzmy, treści rasistowskie, reklamy, wypowiedzi nie związane z tematem artykułu, "trolling", sformułowania obraźliwe w stosunku do innych czytelników serwisu, osób trzecich, klubów lub instytucji itp., a w skrajnych przypadkach do blokowania możliwości komentowania wiadomości przez poszczególnych użytkowników lub całe sieci.

 

Napisz do nas