[ Strona główna ]


Jedyny w swoim rodzaju Skarb Ekstraklasy - statystyki, sylwetki, kariery graczy, historie, osiągnięcia klubówSkarb I ligi - statystyki, kariery graczy, historie i osiągnięcia klubówRozgrywki regionalne 2022/2023 - od IV ligi do Klasy C !Wyszukiwarka klubów, zawodników i sędziów w serwisie 90 MinutJeśli chcesz skontaktować się z redakcją - najpierw to przeczytaj!
90minut.pl
 CLJ
 PZPN
RSSSF

 


5 marca 2008, 11:40:55 - koofel
Zagłębie Lubin może zbankrutować

Zagrożenie bankructwem Zagłębia jest bardzo realne i poważne, co potwierdzają nawet sternicy lubińskiego klubu. W Lubinie wyniki piłkarzy schodzą ostatnio na drugi plan. Taki właśnie może być skutek trwającej ponad dwa miesiące kontroli, którą w klubie przeprowadzili inspektorzy Zakładu Ubezpieczeń Społecznych.

Robert Pietryszyn, prezes Zagłębia Lubin potwierdza, iż na przełomie roku, w biurach klubu przy Skłodowskiej–Curie w Lubinie, pracownicy ZUS wertowali bardzo długo i bardzo wiele dokumentów. Kontrola objęła niemal dziesięć lat działania "miedziowej" drużyny. Zdaniem ekspertów finansowych ZUS-u "miedziowi" muszą oddać teraz 13 milionów złotych do kasy ubezpieczyciela. To pieniądze, jakich - według ZUS-u - Zagłębie nie wpłacało do kasy ubezpieczyciela od 1999 do 2006 roku, gdyż nie odprowadzało składek od nagród za wyniki sportowe swoich zawodników, czyli za liczbę strzelonych bramek, miejsce w ligowej tabeli bądź awans do wyższej klasy. Opinia ZUS-u w tej sprawie jest jednoznaczna – było to sprzeczne z prawem. A pieniądze muszą teraz zostać przekazane do kasy ubezpieczyciela, wraz z odsetkami. - Kluby piłkarskie podlegają kontroli na takich samych zasadach, jak pozostali płatnicy składek, w trybie i zakresie określonym ustawą. Toteż jeżeli w trakcie kontroli zostaną ustalone nieprawidłowości w zakresie składek, podlegają ujawnieniu i opisaniu w protokole kontroli – informuje sucho rzecznik prasowy ZUS-u Jacek Dziekan.

- To rzeczywiście jest problem klubów w całym kraju. W każdym regionie wygląda inaczej, bo w każdym przepisy są inaczej stosowane i interpretowane. Inaczej też zachowują się kluby, które przecież są spółkami prawa handlowego i podejmują działania na własną rękę i odpowiedzialność – mówi rzecznik prasowy PZPN Zbigniew Koźmiński. – To efekt ich działania, bowiem kluby przez lata uciekały od tak dużego fiskalizmu państwa. Przydałoby się w tej sprawie jakieś rozwiązanie systemowe, które pozwoliłoby rozwiązać ten problem na korzyść klubów sportowych.

Zagrożenie bankructwem Zagłębia jest bardzo realne i poważne, co potwierdzają nawet sternicy lubińskiego klubu, choć jest on określany jako jeden z najbogatszych w krajowej ekstraklasie. Zagłębie nie ma bowiem tak ogromnych pieniędzy. Prezes Pietryszyn przyznaje, że nawet dla tak potężnego sponsora jak KGHM tak duża kwota może być niewygodna do udźwignięcia. Jest to tym bardziej realne, że nowe władze "Polskiej Miedzi" milczą na temat przyszłości miedziowej jedenastki. - My będziemy odwoływać się od decyzji ZUS-u w tej sprawie - zapowiada Robert Pietryszyn. I dodaje: - Gdyby miała zostać zrealizowana, może stanowić nawet zagrożenie dla finansowego bytu spółki i klubu.

Szef Zagłębia podkreśla, że bardzo ważny jest wyrok, jaki w ostatnich dniach w podobnej sprawie wydał Sąd Apelacyjny we Wrocławiu, gdzie od decyzji ZUS-u odwołała się trzecioligowa Miedź Legnica. Miała oddać do kasy ZUS-u ponad milion złotych. Na szczęście dla klubu po ponad rocznym procesie wygrała w Sądzie Apelacyjnym. - Nie ma rozwiązania systemowego. Należałoby się nad tym szybko zastanowić, bo byt wielu klubów, szczególnie tych słabszych, jest zagrożony, bo sprawa dotyczy również wszystkich innych klubów ekstraklasy, a także drugiej czy trzeciej ligi, gdyż umowy na tym poziomie są podpisywane w bardzo podobny sposób – podkreśla prezes Pietryszyn.

Skrajne rozwiązanie w przypadku Zagłębia to - jako się rzekło - bankructwo klubu, a po nim stworzenie nowej spółki. Byłby to - po degradacji orzeczonej przez Wydział Dyscypliny - już drugi tak potężny cios w aktualnego mistrza Polski. Na dodatek kibice w Lubinie obawiają się także powtórki scenariusza sprzed kilku lat, gdy KGHM - zamiast finansować własną drużynę piłki nożnej - wykładał większość pieniędzy na wrocławskie zespoły żużlowe i koszykarskie. Tak czarny scenariusz jest możliwy, bo KGHM choć podpisał ze swoją drużyną umowę sponsorską na wiele lat, to ma ona charakter intencyjny. Dopiero aneksy do niej precyzują ile Zagłębie dostanie pieniędzy na kolejny rok rozgrywek.


źródło: Sport

ziki - 5 marca 2008, 11:49:10 - *.adsl.inetia.pl
Brawo!!!Tak dalej!

Pizza - 5 marca 2008, 11:51:18 - *.it-net.pl
No, i tak się kończy zabawa w Lubinie.

motor - 5 marca 2008, 11:53:07 - *.it-net.pl
tak jasne, pewnie rozwiążą obecne Zagłębie i kupią licencje od Śląska o ile uda im się awansować, dzięki czemu mogliby występować w OE. Lubiłem Zagłębie bo mają pomysł na klub, ale krętactwa nie znoszę

Świr - 5 marca 2008, 11:58:54 - *.232.daminet.pl (*.139.18.136)
o ile mi wiadomo podobna sytuacja ciągnęła się za Miedzia Legnica. ZUS przegrał odwołąnie klubu w sądzie apelacyjnym. Jest precedens prawny nie ma bankructwa. Pozdrawiam normalnych

arni73 - 5 marca 2008, 11:59:53 - *.plk.vectranet.pl
No tak. Juś sie zaczynają komentarze zawistnych napinaczy, co nawet artukułu w całości nie przeczytali.

Świr - 5 marca 2008, 12:02:04 - *.232.daminet.pl (*.139.18.136)
Sorki. Tu nie przeczytałem tylko na Onecie. Tam nic o Miedzi nie było napisane. Zapraszamy do Legnicy dziś na derby w piłce ręcznej Miedź - Chrobry Głogów. Niech moc będzie z wami. Pozdrawiam

nie chcial - 5 marca 2008, 12:14:38 - *.virginmedia.com (*.47.186.127)
oby.jak najmniej takich dziwnych klubikow prowincjonalnych na mapie polskiej pilki kopanej

umek1906 - 5 marca 2008, 12:17:26 - *.gprs.plus.pl
Właśnie w taki sposób kończy się piłka w małych miasteczkach. Lubin był, jest i (już nie będzie napinaczami. Only one Zagłębie- Zagłębie 1906 Sosnowiec. Chociaż 3 liga to i tak się jeszcze podniesiemy...

Daniel - 5 marca 2008, 12:24:13 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl
Największym problem Zagłębia jest sytuacja rodem z PRL-u. To nie jest normalny, samodzielny klub, a drużyna przyzakładowa, więc tutaj może się udać ZUS-owi, to co nie udało się w Miedzi. A nawet jakby znowu sport wygrał z ZUS-em, to i tak przyszłość Zagłębia nie jest różowa, bo PO chce zakazać sponsoringu przez państwowe firmy (co jest idiotyzmem), powinni tylko wprowadzić przepisy zakazujące własności, ekstra "prezentów" oraz błagania o zwiększenie budżetu na transfery. Normalna umowa sponsorska klub-firma, a nie firma jest właścicielem klubu.
No i jest jeszcze zależność: trener zależny od prezesa, ten od władz KGHM, a ci zmieniają się wraz z rządem polskim.

arni73 - 5 marca 2008, 12:31:05 - *.plk.vectranet.pl
Jeszcze kilkanaście lat temu wszystkie polskie kluby były przyzakładowe. Niestety przez złodziejską prywatyzacje 99% albo padło albo zostało sprzedanych za bezcen. Tylko nieliczne firmy np. KGHM czy Orlen zdołały sie utrzymać na powierzchni i dalej sponsorować sport w tym kraju, ale przez to teraz są napiętnowane przez całą reszte. Niestety takie są realia w krajach wychodzących z komunizmu, ale skąd większość dzieciaków może o tym wiedzieć

Daniel - 5 marca 2008, 12:39:38 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl
@arni, ale co innego jest sponsorować, a co innego jest zarządzać klubem.

arni73 - 5 marca 2008, 12:42:05 - *.plk.vectranet.pl
Daniel - zgadzam sie w pełni, ale Miedź też była sponsorawana głównie przez hute miedzi w Legnicy (teraz nie wiem jak jest do końća). Apropo sponsoringu przez spółki z udziałem Skarbu Państwa to bardziej chora wydaje mi sie sytuacja we Wrocławiu gdzie miasto jest właścicielem Śląska.

arni73 - 5 marca 2008, 12:46:03 - *.plk.vectranet.pl
Hyper -teraz to Ty sie napinasz. Cwaniaków nie brakuje po każdej stronie. Powodzenia z Drzymałą, a o innych sie nie martw.

DAMIANO - 5 marca 2008, 12:49:18 - *.lubin.dialog.net.pl (*.87.254.1)
Hyper - na razie nie masz się czym szczycić, bo Twój WKS przez ostatnie kilka lat kisi się po ligach od drugiej w dół... i nie bądź bardziej zawistny, niż większość Polaków, bo gorzko się rozczarujesz. Ja jako kibic Zagłębia Lubin nie życzyłem WKSowi żeby grał jak najniżej... i dalej nie życzę, tak samo jak nie życzę sobie oglądania na stadionie takich kibiców jak Ty. Trzeba mieć trochę rozumu i szacunku do siebie.

Tomek - 5 marca 2008, 12:49:57 - *.ssp.dialog.net.pl
Właśnie arni. Właścicielem Śląska jest miasto. Czyli finansowane jest w 100 % z budżetu państwa. Ale, że KGHM jest właścicielem (nie sponsorem) Zagłębia, to już bardzo przeszkadza mieszkańcom Wrocławia i lecą teksty typu: "nie chcę utrzymywać tego klubiku z moich podatków"
Paranoja!

arni73 - 5 marca 2008, 12:50:35 - *.plk.vectranet.pl
Polecam artykulik dla najbardziej zawistnych:
http://www.e-lama.pl/artykuly/5236/ZUS-wykonczy-po
lskie-kluby/

DAMIANO - 5 marca 2008, 12:54:50 - *.lubin.dialog.net.pl (*.87.254.1)
Brawo Tomek! Nareszcie ktoś napisał prawdę. Tylko, że niewielu to będzie obchodzić i chciało w to wierzyć, bo są albo mocno zaślepienie miłością do swojego klubu, albo po prostu się nie uczyli i nie wiedzą na jakiej zasadzie funkcjonują pewne organy. Pozdrowienia dla wszystkich normalnych

tZSm - 5 marca 2008, 12:57:43 - *.55.130.133
Tak właśnie jak szybko sie pokazała ta lubinianka tak szybko zniknie i wszyscy o niej zapomną :D i pozostanie jak dawniej tylko jedno to właściwe i z tradycją ZAGŁĘBIE SOSNOWIEC !!!

Daniel - 5 marca 2008, 12:58:02 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl
@Arni, Tomek
Zgadzam się co do Wrocławia i Śląska. Zostawiłem nawet odpowiedni komentarz pod tekstem o fuzji. Im mniej polityki w sporcie tym lepiej, miasto powinno sobie zostawić co najwyżej symboliczny procent czy dwa, a nie 80%. Na szczęście jeszcze parę miesięcy do połączenia, możne szukają jeszcze jakiegoś udziałowca?
Przykład Śląsk jest zresztą tym gorszy od Zagłębia, że ci drudzy są finansowani z zysków firmy, a Śląsk z podatków, z budżetu miasta, kraju.

lolysi - 5 marca 2008, 13:18:38 - *.ssp.dialog.net.pl
Wrocław w 100% finansowany z budżetu państwa? ;O

DAMIANO - 5 marca 2008, 13:30:17 - *.lubin.dialog.net.pl (*.87.254.1)
lolysi: właścicielem Śląska jest miasto, więc miasto łoży w WKS pieniądze. A skąd miasto ma pieniądze? Z państwa między innymi, więc i z naszych podatków. Dotyczy to każdego klubu, którego właścicielem jest miasto.

djh - 5 marca 2008, 13:37:00 - *.wroclaw.mm.pl
A gdzie szanowny Tomus wyczyta; te brednie ze niby oto ktos napisal o tym ze nie chce finansowac Slaska ze sowich podatkow? te teksty sie pojawily po propzycji drzymaly, wiec kubel na glowe zimenj wody. A jak tam buda super stadionu, zaorawli polowe i dalej stoja ? moze zmaist modernizowac niech zaoraja do konca i zrobia wielki bazar i bedzie po problemie , miasto kase bedzie mialo. a druzyne przenuiosa do polkowic ktorej moze wkoncu nei wychodzi kupowanie meczy "

ZKeSiak - 5 marca 2008, 13:43:07 - *.net155.okay.pl
Ale nie czaje tego wogóle co ZUS ma do nagród za wyniki sportowe, tym sie powinien zajmowac Urzad Skarbowy a nie ZUS? Moze ktos madry wyjasni o co chodzi.

knox - 5 marca 2008, 13:46:39 - *.lubin.dialog.net.pl
Tak to juz jest Hyper ze jednych sie lubi wiecej innych mniej a jeszcze innych wcale.Powiem ci ze chociaz w Lubinie za Slaskiem ogolnie sie nie przepada to wiekszosc z nas lubinian pocichu zawsze liczylo na wasz awans ato z tej przyczyny ze derby Zaglebie-Slask to bylo wydarzenie na ktore czekalo sie caly sezon.Tak wiec daj se na luz,bo moze sie zdziwisz ale my damy sobie rade i z degradacja i zusem...

arni73 - 5 marca 2008, 13:50:27 - *.plk.vectranet.pl
djh -staraj sie pisać zrozumiale, bo chciał bym Ci coś odpowiedzieć , ale zabardzo nie łapie do czego pijesz? Jedyne co wyłapałem to że masz jakieś niepotrzebne pretensje do świata i rzucasz sloganami niczym Lepper na majówce.

DAMIANO - 5 marca 2008, 13:51:22 - *.lubin.dialog.net.pl (*.87.254.1)
do: djh - 5 marca 2008, 13:37:00 - host-81-190-213-121.wroclaw.mm.pl
"A gdzie szanowny Tomus wyczyta; te brednie ze niby oto ktos napisal o tym ze nie chce finansowac Slaska ze sowich podatkow?"
A umiesz czytać ze zrozumieniem Wrocławiaku? Tomek pisał o głosach jakie się słyszy i czyta na forach i miało to odniesienie do Zagłębia a nie do Śląska. Zresztą i tak widać, ze jesteś niekumaty i zawistny...

Marcinek P - 5 marca 2008, 14:01:37 - *.e-wro.net.pl
Nie dawno pisałem widzą Zagłębia,żeby się nie puszyli ,bo im nic nie grozi ,no bo mają państwową firmę za sponsora. I aż sam się dziwie ,że tam tak szybko się kręci w tym kierunku , jest degradacja i może będzie bankructwo , może też KGHM przestanie finasować , klub zaraz , a nie jak pisałem za pare dziesęcioleci. Prosił bym ,żeby fanatycy z lubińskiego klubu , nie schodzili na temat zupełnie nie związany z bankructwem , to wam nie osłodzi życia. Nie czepiajcie się legalnej incjatywy ,tylko zapytajcie się władz LUBINA , dlaczego nie są wiekszościowym udziałowcem waszego klubu?

DAMIANO - 5 marca 2008, 14:06:04 - *.lubin.dialog.net.pl (*.87.254.1)
Dlaczego miasto ma być udziałowcem? Przecież to wyrzucanie pieniędzy podatników w klub, a nie każdy tego sobie życzy. Są inne formy sponsorowania klubu, bardziej profesjonalne i zdecydowanie bardziej opłacalne.

knox - 5 marca 2008, 14:20:17 - *.lubin.dialog.net.pl
Miasto nie jest udzialowcem klubu dlatego ze ma inne zadania do realizacji a nie finansowanie zawodowego sportu z publicznych pieniedzy.a tym ktorzy zaraz napisza ze kghm tez jest panstwowy odpowiadam ze to kompletna bzdura...Kghm jest spolka gieldowa w ktorej panstwo ma zaledwie 42% wlasnosci.To tyle

arni73 - 5 marca 2008, 14:22:05 - *.plk.vectranet.pl
Fanatyku Marcinek P - nikt sie nie puszy. Może będzie degradacja, może będzie bankructwo, co będzie to niech Ci powie Twój sąsiad Schetyna, który za cel życia obrał sobie zniszczenie Zagłebia. Nie masz pojęcia na jakiej zasadzie funkcjonuje sportowa spółka akcyjna, a sam zmieniasz temat wywołując wojne. Jeśli nie wiesz czemu władze Lubina nie są udziałowcem Zagłebia to sam sie ich spytaj.

gfd - 5 marca 2008, 14:51:22 - *.crowley.pl
Oby!
: D

zl - 5 marca 2008, 15:19:39 - *.ssp.dialog.net.pl
Naljepszy jest tekst: Zagłębie jest tylko jedno...Sosnowiec litości ludzie :D

awf - 5 marca 2008, 15:41:06 - *.chello.pl
Żaden klub w Polsce nie odprowadzał składek ZUS od nagród specjalnych,zapewne też podatków fiskalnych.Uczciwość nakazuje przeprowadzenie kontroli we wszystkich klubach I i II ligowych.No i nie będziemy mieli futbolu w Polsce,kontrolowanie tylko Lubina pachnie na odległość rewanżyzmem politycznym.

1946@! - 5 marca 2008, 15:44:42 - *.internetdsl.tpnet.pl (*.168.2.33)
Były już takie zakładowe ,czy przyzakładowe kluby jak Stal Mielec,Szombierki,Zastal,Igloopol i sto innych i już to se ne wrati.Lubin widzę jako kąsek dla panów typu Abramowicz bo tu czuć szmalcem na odległość tylko wyników sportowych jak nie było tak ni ma...

n - 5 marca 2008, 15:46:22 - *.centertel.pl
No i git :D

kloner8 - 5 marca 2008, 16:42:52 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl
kiedyś Piłka Nożna była Piłką Nożną gdzie nie było przekrętów,kasa nie grała głównej roli leczy zawodnicy któzi grali dla fanów! Teraz to już tylko kasa gra pierwsze skrzypce. Smutne te realia! Zagłębie Lubin trzymajcie się! Radomiak Radom Fans

baton - 5 marca 2008, 16:56:12 - *.autocom.pl
nie ukrywam że się ciesze, tak ich nie lubię!...chyba każdy wie za co

xyz - 5 marca 2008, 16:59:35 - *.icpnet.pl
To jest gra na przeciągnięcie sponsora (KGHM) z Lubina do Wrocławia.Z fuzji Śląska i Groclinu nic nie wyniknie,Zagłębie zostanie karnie zdegradowane i zbankrutuje a Śląsk bedzie miał bogatego sponsora.I to bez społecznych,wewnątrz-regionalnych perturbacji.Nie dziwię się że zagłębie miedziowe głosowało na PiS.

damianos - 5 marca 2008, 17:38:37 - *.centertel.pl
no i brawo nareszcie sie dobrali do dupy tym fryzjerom i nietylko

barusz - 5 marca 2008, 18:20:31 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl
ktoś nareście pozamiata ten bałagan, brawo ZUS koniec z klubem rządzonych przez polityków i przechowalnią kolesi. Jeszcze proponuje aby skarbówka opodatkowała kupione mecze i żegnaj słomiana potęgo.

jean_reno - 5 marca 2008, 19:05:51 - *.smsnet.pl
No i super, zostanie jedno, prawdziwe Zaglebie. Kluby bez tradycji, jednosezonowcy zawsze tak koncza. milioner pniewy, amica, teraz groclin-nalezalo sie tego spodziewac.

oweno - 5 marca 2008, 20:18:52 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl
Zagłębie Lubin do B klasy TYLKO LEGIA WRSZAWA

bogdan wro - 5 marca 2008, 22:02:24 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl
jak widać jestem z Wrocławia ale uważam że leżącego się nie kopie a tu ktoś to robi gdzie był Zus 5 lub 4 lata temu czego dziwne kontrole są teraz ciekawe co jeszcze wymyślą,szkoda mi kibiców bo my jesteśmy cegiełkami takich klubów jak Zagłębie ,Śląsk,Legia ale ktoś z walizką kasy nas olewa to my chodzimy na mecze naszych drużyn czy wygrywaj czy przegrywają.więc życzę wszystkiego dobrego Zagłębiu
P.S.miasto jest właścielem nie udziałowcem więc spokojnie kasa podatników nie idzie w Śląsk.Ratusz został gwarantem żeby ściągnąć sponsorów i żeby się nie powtórzyła sytułacja jak z Wójcikiem i kilkoma innymi uzdrowicielami piłki we Wrocławiu
pozdrawiam

heniek - 5 marca 2008, 22:47:54 - *.internetdsl.tpnet.pl
Zagłębie jest tylko jedno - SOSNOWIEC!!!

sda - 5 marca 2008, 23:08:28 - *.lubin.dialog.net.pl
a gdzie to z sosnowca bylo przez ostatnie 20 lat??

RTS - 6 marca 2008, 0:31:44 - *.toya.net.pl (*.1.172.64)
Ciekawi mnie co powiecie jak ZUS dobierze się do Waszych klubów.

ZL - 6 marca 2008, 1:23:35 - *.ssp.dialog.net.pl
Dynamo jest jedno - tylko z Kijowa ahahaha

zbawiony - 6 marca 2008, 1:24:52 - *.chello.pl
zlikwidować przymus płacenia na ZUS!!!

Ruud - 6 marca 2008, 11:04:30 - *.net.fucio.pl
A gdzie teraz są Szombierki i Stal Mielec - mistrzowie Polski? Zagłębie Sosnowiec przeżyje to z Lubina. Spoko Maroko

Orzeł - 6 marca 2008, 11:42:12 - *.ib.tcz.pl
Zagłębie sosnowiec uważaj bo respirator odłącze! WZL-Będzie Trwać Na Wieki!

miki - 6 marca 2008, 16:15:36 - *.zarz.agh.edu.pl
Bzdury
Piłkarze płacą ZUS jeśli mają etaty. Prawie każdy zarabia 7000 miesięcznie - czyli płaci "cały ZUS". Zostaje tylko część chorobowa (2,45% pensji). Czyli wykika z tego że te 13 000 000 zł to ta właśnie składka. Po podzieleniu (13000000:0,0245) dostajemy FIKCYJNY fundusz płac na poziomie PÓŁ MILIARDA złotych. Dzieląc to przez 7 lat i przez 40 piłkarzy na rok - dostajemy po 2.000.000 lewej kasy na jednego grajka rocznie KOMPLETNA BZDURA

Vegitt - 6 marca 2008, 16:59:44 - *.lubin.dialog.net.pl
Teksty typu "jak szybko pojawiło się Zagłębie tak szybko zniknie" , "nie dla klubów bez tradycji" świadczą tylko o idiotyźmie piszących i braku występowania u nich elementarnej wiedzy na temat polskiej piłki kopanej. 62 letni klub w tym 20 sezonów w ekstraklasie i 2 mistrzostwa to brak tradycji? To ile ma on grac na najwyższych szczeblach rozgrywkowych pincet lat? Niech ogarną się niektóre osoby tutaj piszące i zastanowią się zanim coś naskrobią... Co do tematu to chyba każdy normalny kibic potwierdzi, że przyczepianie się do składek jednego klubu(w przypadku gdy problem dotyczy większości zespołów OE)jest najzwyklejszą w świecie niesprawiedliwością pytanie tylko kto widzi w tym interes?

Sacz - 8 marca 2008, 17:16:22 - *.rtk.net.pl
Nie wierze by "panstwowy klub" mogł zbankrutowac...

Pseudonim (max 10 znaków):

E-mail:

Redakcja 90minut.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść komentarzy, które są niezależnymi opiniami czytelników serwisu. Jednocześnie 90minut.pl zastrzega sobie prawo do kasowania komentarzy zawierających wulgaryzmy, treści rasistowskie, reklamy, wypowiedzi nie związane z tematem artykułu, "trolling", sformułowania obraźliwe w stosunku do innych czytelników serwisu, osób trzecich, klubów lub instytucji itp., a w skrajnych przypadkach do blokowania możliwości komentowania wiadomości przez poszczególnych użytkowników lub całe sieci.

 

Napisz do nas