[ Strona główna ]


Jedyny w swoim rodzaju Skarb Ekstraklasy - statystyki, sylwetki, kariery graczy, historie, osiągnięcia klubówSkarb I ligi - statystyki, kariery graczy, historie i osiągnięcia klubówRozgrywki regionalne 2022/2023 - od IV ligi do Klasy C !Wyszukiwarka klubów, zawodników i sędziów w serwisie 90 MinutJeśli chcesz skontaktować się z redakcją - najpierw to przeczytaj!
90minut.pl
 CLJ
 PZPN
RSSSF

 


25 czerwca 2008, 18:55:46 - prof
Komisja licencyjna ponownie rozpatrzy wniosek Polonii Bytom

Decyzją Komisji ds. Nagłych PZPN Komisja Odwoławcza ds. Licencji Klubowych przy PZPN najpóźniej do 2 lipca ponownie rozpatrzy wniosek Polonii o przyznanie licencji na grę w Ekstraklasie w sezonie 2008/2009.



źródło: www.poloniabytom.com.pl

wilk - 25 czerwca 2008, 18:57:48 - *.zep.com.pl (*.73.4.51)
Ale jaja . UEFA nie pozwala ale PZPN to państwo w państwie.

krzeszczu - 25 czerwca 2008, 18:58:12 - *.compnet.com.pl
nadzieja umiera ostatnia.... Ekstraklasa nam sie nalezy i to bez godki!!!!

Bytomski - 25 czerwca 2008, 18:59:49 - *.interpc.pl
i bardzo dobrze
ekstraklasa dla Bytomia
jesli wiara czyni cuda my wierzymy że się uda
podziękowania i szacunek dla wszystkich którzy nas popierają !

Kacper - 25 czerwca 2008, 19:01:46 - *.cable.ubr07.donc.blueyonder.co.uk
Guzik się wam należy!! Przespaliście cały sezon i teraz próbujecie chwytać się wszystkich sposobów aby wasze wątpliwej jakości papiery zostały uznane, przez co demolujecie przygotowania do sezonu wielu drużyn!!

ss - 25 czerwca 2008, 19:03:27 - *.cnb.com.pl
Brak mi cenzuralnych słów.... Polonia już zgłosiła się do gry w 2 lidze, a teraz niezgodnie z decyzją UEFA dalej coś mącą...
To może jeszcze rozegrajmy te baraże, ale to po sezonie, bo przed już nie ma kiedy i nie Jagiellonia z Arką tylko Flota Świnoujście z Lokomotivem Moskwa.

Johny KSG - 25 czerwca 2008, 19:04:29 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl
Gornik zabrze popiera Polonię.Co jest? Nie wolno wam kopać leżącego,ani za takie glupstwa wydalać Zespół I-ligowy,który wywalczył miejsce w Extraklasie na boisku,z jakich powodow?
To niepoważne.Listkiewicz-zrób ukłon w stronę Śląska,pomoż biednej Polonii! Ja ten wniosek oraz pozytywne rozpatrzenie popieram!!!

Red - 25 czerwca 2008, 19:04:38 - *.ssp.dialog.net.pl
Mam nadzieje ze nie dostana bo wtedy Wielki Widzew nie bedzie gral w 1lidze a to bedzie duza strata dla naszego futoblu. Polonia musi poleciec ! Wierzymy w Pana Sadowskiego wkoncy lodzianin !

Dropson - 25 czerwca 2008, 19:05:00 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl
ale bzdura jak nie odstali tzn z eni edostali a tak widze ze znowu licencje licencjami i cyrk dalej jest moze w ogole zrezygnowac z przyznawiania licencji jaki i tak nikt na t nie patrzy :/

bolek - 25 czerwca 2008, 19:06:45 - *.nsm.pl
jaja w pzpn swoją drogą , moje zdanie jest takie , ze wolę bytomską Polonię która utrzymala sie w ekstraklasie i spełnia wymogi licencyjne niż umoczoną gdyńską szparkę , która nie zasłużyła i powinna być tam gdzie jej miejsce - napewno nie w ekstraklasie

czeher - 25 czerwca 2008, 19:07:49 - *.wieszowanet.pl
Nie jest do konca tak wilku, jak sie okazalo UEFA odpowiedziala na list Polonii, w ktorej daje do zrozumienia ze nic im do tego, znaczy nie ingeruja w sprawy krajowe czy cos w tym stylu, na ta odpwoiedz PZPN robi swoje pod presja liczncyh inicjatyw Polonii
Co bedzie z Widzewem ?- 2liga :D

Lukasz - 25 czerwca 2008, 19:08:22 - *.devs.futuro.pl
Ekstraklasa będzie nasza!!!Polonia Bytom Forever!!!Vitor na zawsze z Polonią

cytryna - 25 czerwca 2008, 19:08:43 - *.toya.net.pl
Red co racja to racja :D

Bolo - 25 czerwca 2008, 19:09:44 - *.internetdsl.tpnet.pl (*.168.2.108)
Kacper to jest sport a nie walka przy zielonym stoliku bo jak tak dalej pojdzie to po co rozgrywac lige ....lepiej niech zrobaia kto jaki ma budzet i tak niech zrobia tabele koncowa.
Dzisiaj My jutro Wy
Ekstraklasa dla Bytomia

ddd - 25 czerwca 2008, 19:11:22 - *.adsl.inetia.pl
Brak słów co wyprawia PZPN...
Najpierw gadają, że decyzja ostateczna, nieodwoalna, a następnie rozpatrują wniosek jeszcze raz.
Żenada.

Jędrzejów - 25 czerwca 2008, 19:11:58 - *.59.89.3
Ekstraklasa dla Bytomia !!!

Darek - 25 czerwca 2008, 19:12:28 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl
Pamiętajcie POLONIA była jest i będzie !!!!!!!!!!!!
Ekstraklasa dla Bytomia

remle - 25 czerwca 2008, 19:13:14 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl
BRAWO!
Powodzenia!!!
Ruch Chorzów trzyma za Was kciuki :D

TerazPasy - 25 czerwca 2008, 19:14:18 - *.range86-151.btcentralplus.com
Polonia do ekstraklasy ! Widzew do II ligi ! I wszysko na swoim miejscu

Red - 25 czerwca 2008, 19:16:24 - *.ssp.dialog.net.pl
remle ! Ty zdrjaco przeciez mamy zgode ! nie mozesz trzymac z nimi bo wtedy Widzew poleci nizej. Jesli tak sie stanie osobiscie odesle Ci szaliku Rochu

FAKTY - 25 czerwca 2008, 19:16:26 - *.11.102.13
Jagiellonia ma grac zgodnie z prawem baraż. Piast to samo. Arka absolutnie nie ma prawa grać w ekstraklasie. Widzew - III liga. Koruptor + Lubin w II. TO SA FAKTY.
Tylko Sadowski i inne gady skorumpowane probuja namacic w tabelach ligowych.
Polonia sie sportowo utrzymala, jest kompletnie czytsa czego zdecydowanie nie mozna powiedziec o umaczanej Jagielloni.

onlyPB - 25 czerwca 2008, 19:16:40 - *.gprs.plus.pl
Johny KSG ty już nie pucuj. Już rok temu daliście dowód jak popieracie "piłkę dla kibiców"

b05ki - 25 czerwca 2008, 19:17:50 - *.elsat.net.pl
Ekstraklasa dla Polonii Bytom !!!

asd - 25 czerwca 2008, 19:18:26 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl
to teraz pewnie licencje dostanie.... barazy juz nie bedzie na 100%, wiec kto zagra w OE??
Wisla krakow, legia, pogon szczecin, lech, arka gdynia, lechia, slask wroclaw, polonia bytom, piast gliwice, gornik zabrze, odra wodzislaw, jaga, cracovia, ruch, bechatow, łks.... nawet bardzo ciekawie zapowiada sie liga!! (szkoda w takim razie zaglebia lubin i korony)

majkel - 25 czerwca 2008, 19:20:20 - *.210.10.190
heheh smiech na sali, noramlnie to juz nie wiem co mysleć i nie chodzi tu nawet o Polonie ale o ten cały bajzel w tym komunistycznym zadupiu (czyt. PZPN) przeciez to sie nadaje do śmiechu warte co robią Ci pseudo działacze. PANIE TUSK czy rząd nie może wywalic cały PZPN na bruk, czy nie można zacząc wszystkiego od nowa?? młodych menadzerów zatrudnić, trenerów po szkołach którzy znaja sie na nowoczesnej piłce a nie takich co opowiadaja o futbolu przy kominku???? czas sie obudzic żeby nie było za póżno bo już jestesmy słbsi od Białorusinów czy Gruzinów

dziki - 25 czerwca 2008, 19:21:21 - *.proxnet.pl
I bardzo dobrze!!Piast trzyma kciuki za Polonie utrzymali się uczciwie więc im sie należy OE.pozdrawiam Bytomska POlonie

Torca Gang - 25 czerwca 2008, 19:22:00 - *.stk.vectranet.pl
Co jak co,ale Polonia powinna być w ekstraklasie tam gdzie jej miejsce,a nie jakieś wioski typu Grodzisk czy Wodzisław....... EKSTRAKLASA dla POLONII!!!!!!!!

Arka - 25 czerwca 2008, 19:22:55 - *.lan.net.pl
Ekstraklasa dla Polonii Bytom !! A Arka też będzie w Ekstraklasie bo jutro Korone zdegradują !!

bolec - 25 czerwca 2008, 19:24:44 - *.24.207.141
i bardzo dobrze,mam nadzieje ze Polonia dostanie ta licencje i wystapi w ekstraklasie,bo nalezy to sie jej i sprawiedliwosci stanie sie zadosc :D a dla nie wtajemniczonych to UEFA w odpowiedzi na pismo wyslane przes prawnikow zatrudnionych przez Polonie napisala ze nie bedzie sie wtracac w sprawy poszczegolnych federacji pilkarskich i zostawia sprawe licencji dla Polonii do rozpatrzenia PZPN-owi pozdro dla kumatych JESZCZE POLONIA NIE ZGINĘŁA PóKI MY ŻYJEMY!!!!

stopniak - 25 czerwca 2008, 19:27:59 - *.internetdsl.tpnet.pl (*.16.3.185)
GKS J-BIE też jestem za ekstraklasa dla Bytomia nie musze was lubieć ale liczy sie wynik na boisku

darek - 25 czerwca 2008, 19:28:50 - *.quarto.pl
To sa juz normalnie jaja,Komisja Licencyjna 2 razy odmowila przyznania licencji,Uefa odmowila a oni jeszcze raz beda rozpatrywac wniosek.

bolec - 25 czerwca 2008, 19:30:04 - *.24.207.141
http://www.poloniabytom.com.pl/index.php?option=co
m_content&task=view&id=79&Itemid=7

szkodi - 25 czerwca 2008, 19:30:41 - *.cable.ubr07.nmal.blueyonder.co.uk
patrze w przyszlosc swietlanie. Jako kibic Wisloki Debica otwarcie mowie, ze Bytomiowi i Polonii nalezy sie Ekstraklasa. Jezeli LKS, ktory jest bankrutem moze grac w Belchatowie to Polonia moze grac w Wodzislawiu, w szczegolnosci ze sa plynni finansowo.
Co do Panow PZPN to popieram wyzszy komentarz "fakty". Widzew i Sosnowiec leca do nowej II ligi, a zaden prezes PZPN czy inny gad z tamtego wspanialego tworu nie ma prawa robic nic w tym celu. Bytom Ekstraklasa, znowu baraz, Arka zostaje w I lidze.
Szczerze mowiac obawiam sie, ze Dyskobolia wycofa sie z rozgrywek. Jezeli Korona sprzeda swoich najlepszych zawodnikow to tez bedzie im ciezko. Do spadku w nastepnym sezonie bedzie moim zdaniem 4-5 druzyn - Slask, Odra, Groclin i Lodzki KS - o ile nie zobaczymy jeszcze degradacji Korony, Jagi i Cracovii.
Ekstraklasa dla Bytomia!

obiektywny - 25 czerwca 2008, 19:31:21 - *.centertel.pl
Dla RED,honoru to oczywiście nie masz,idąc tokiem twojego rozumowania to najlepiej zróbmy Widzew mistrzem Polski 2009,bo znając wasze układy to dałoby się to zrobić.Boicie się tej 3ligi jak diabeł święconej wody,prawda jest taka,że ten sezon powinniście tam grać.

heniek - 25 czerwca 2008, 19:35:34 - *.pool.einsundeins.de
Do tych co nie wiedza!
Jaja to zrobil pan Sadowski! Najpierw,ze finanse Polonii sa w porzadku,tylko dach nie zrobiony.Miala Polonia zalatwic rezerwowy stadion.I nagle tydzien potem gdy Wodzislaw sie zgodzil to papiery nie w terminie.To skandal!!!W papierach komisja wycenila Polonii druzyne na 250 tysiecy zlotych!!!Tylko debil moze wierzyc,ze to czysta twarda polityka.To skandal tak podly,ze nawet bezstronni ludzie nauki,prawa i sportu zaprotestowali.Ci co pisza bzdury,ze Polonia to dlugi,stadion ruina,druzyna najslabsza w lidze powinni sie zastanowic czego chca...Polonia w rok czasu zainwestowala dzieki miastu 9 milionnow w stadion,sportowo wywalczyla utrzymanie sie w lidze,zmniejszyla dlugi do kilkuset tysiecy!!Kto w tej lidze tak czyni.Korupcja,dlugi,handel pilkarzami i nie wiele lepsze stadiony po wielu latach ekstraklasy.To jest godne kary.Dajcie Poloniii szanse i zobaczyie za rok ile "biedny"klub znow zrobi.Smiesza mnie kibice krzyczacy o mocnej lidze.Wlasnie w Bytomiu dba sie o narybek,a i kibice nie zawodza.Wydaje mi sie ze to zawisc,ze ten klub mimo przeciwnosci ciagle zadziwia.Cytuje krakowskie Tempo z sierpnia 2007"jesli klub z Bytomia utrzyma sie w ekstraklasie,trzeba bedzie na pilkarzy tego klubu patrzec jak na mistrzow swiata".Tak docenia sie w Polsce fair play.Kopac lezacego papierowi bohaterowie

max - 25 czerwca 2008, 19:37:33 - *.lodz.mm.pl
Licencje zabrac Lks-owi a oddac Polonii i wszystko jasne...Wilk syty i owca cala..NIE dla Lks-u TAK dla Polonii w Ekstraklasie !!!

adameks - 25 czerwca 2008, 19:38:02 - *.lodz.dialog.net.pl
Pisałem już to kiedyś ale powtórzę. Ekstraklasa dla tych co się w niej utrzymali bądż ją wywalczyli, rzecz jasna sportowo.Jeżeli będą słabi finansowo to za rok sami z niej spadną . Dość śmiesznym urzędasom, zielonym stolikom i innym dziwnym układom.

Golbi - 25 czerwca 2008, 19:39:25 - *.stk.vectranet.pl
Odebrac licencje ŁKSowi Łodź a jesli nie ma problemów finansowych to przynac Poloni Bytom

dziki - 25 czerwca 2008, 19:40:04 - *.proxnet.pl
A ja wam powiem tak: Polonii dadzą licencje.Piast zagra za Zakłębie Lubin,Arka,Znicz oraz Podbeskidzie(chciałbym bardzo) zagrają w OE za Koronę Jagę i przykro mi ale i Cracowię.Tak to będzie.Pozdro dla Bytomia i Bielska

xxx - 25 czerwca 2008, 19:41:18 - *.231.200.40
Polonia dostanie licencje a Widzew zostaje w 1 lidze bo Korona zostanie zdegradowana do obiektywny co ty piszesz Widzew ma układy i to jeszcze w pzpn ha ha ha

remle - 25 czerwca 2008, 19:41:54 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl
RED: zgoda, nie zgoda. To, że Polonia wylądowała w 2 lidze to była (jest) niesprawiedliwość. Gdybyście u siebie z Polonią wygrali zamiast przegrać to problemu by nie było.
Czasem awans z niższej ligi wzmacnia zespół i mam nadzieję, że i Widzew za 2 lata dołączy do elity.
PS. Być może Korona poleci o 2 klasy i wtedy Widzew zagra w 1 lidze????

dziki - 25 czerwca 2008, 19:42:10 - *.proxnet.pl
A ja wam powiem tak: Polonii dadzą licencje.Piast zagra za Zakłębie Lubin,Arka,Znicz oraz Podbeskidzie(chciałbym bardzo) zagrają w OE za Koronę Jagę i przykro mi ale i Cracowię.Tak to będzie.Pozdro dla Bytomia i Bielska

bolec - 25 czerwca 2008, 19:42:31 - *.24.207.141
16.06.2008 - Licencja
16.06.2008
Licencja
Polonia Bytom w dalszym ciągu stara się o licencję na grę w Ekstraklasie.
Po otrzymaniu 4 czerwca stanowiska UEFA – odpowiedzi na pismo Zarządu PZPN (korespondencja opublikowana na naszych stronach) – klub nawiązał współpracę z renomowaną, międzynarodową kancelarią prawniczą. Prawnicy przeanalizowali całą procedurę i wystosowali pismo do UEFA. Wskazali w nim okoliczności, zgodnie z którymi klub licencję otrzymać powinien. Podkreślili także, że w tej chwili Polonia spełnia wszystkie wymogi procesu licencyjnego i mogłaby grać w Ekstraklasie.
Dziś (16 czerwca) UEFA odpowiedziała PZPN. W swoim piśmie europejska centrala wskazała, że nie jest kompetentna do zastępowania aktów prawnych, wydanych przez krajową federację, swoimi regulacjami. Odsyła do uregulowań krajowych.
TS Polonia Bytom, we współpracy z wynajętymi prawnikami, wykorzystają pozostałe dostępne środki, mające na celu doprowadzenie do ponownego rozpatrzenia wniosku o przyznanie licencji na grę w polskiej Ekstraklasie (zgodnie z przepisami federacji krajowej).

piszczel - 25 czerwca 2008, 19:43:30 - *.centertel.pl
W takim razie Widzew uruchamia procedure związaną z przyznaniem Widzewowi walkowera, za mecz z ŁKS. Przypomne ze FIFA i UEFA przyznały Widzewowi racje w sprawie nie uprawnionego zawodnika Adamskiego.

Tomasz - 25 czerwca 2008, 19:45:08 - *.stk.vectranet.pl
Większość z Was wypowiada się jaka to Polonia jest śmieszna a w ogóle nie wiecie nic!!
Polonia Bytom została spuszczona za długi, spóźnione papiery i takie tam - taka jest oficjalna wersja.
Człowiekiem który stał na czele komisji która spuściła Polonie jest niejaki Sadowski. Kilka lat temu kiedy Widzew miał długi zrobił pewną sztuczkę ze zmianą nazwy i poprosił o licencje - dostał ją - dał mu ją Sadowski. Dziś dzięki temu że Polonia nie ma licencji Widzew spada do 2giej ligi a nie do 3ciej.
Dalej. Polonia Bytom nie złożyła na czas dokumentów bo ZUS długo nie umiał ustalić jaki Polonia ma dług. Wreszcie go ustalił i Polonia go uregulowała.
Polonia Bytom ma długi - ale mało jaki zespół w Polsce go nie ma. Poczytajcie np o ŁKSie Łodzi - o strajku jego piłkarzy.... zero kasy, długi, brak stadionu ale licencja jest...
Pozdro dla Polonii Bytom od kibica Górnika Zabrze... Kibicuje Wam abyście wygrali ale.... z tą mafią nie da się wygrać...

server - 25 czerwca 2008, 19:47:31 - *.adsl.inetia.pl
Powinni byli wywalić ŁKS i Polonie razem albo żadnej ekipy. Dobrze, że przynajmniej jakaś sprawiedliwość jest...
Może przynajmniej szóstego Podbeskidzia nie będzie w OE...

nie chcial - 25 czerwca 2008, 19:50:38 - *.188.152.18 (*.38.136.55)
powodzenia, miejsce Polonii w eksraklasie. a Ty piszczel uruchom sobie procedure wlaczenia mozgu. Fifa uwierzyla Widzewowi bez sprawdzania iz Adamski tral w trzech klubach co bylo bzdura. wiec walkower tylko w Twoich snach. Pozdr

Tomasz - 25 czerwca 2008, 19:54:11 - *.stk.vectranet.pl
A jeszcze w sprawie śmiesznej UEFA.
PO tym jak Polonia nie dostała licencji. Prezydent miasta Bytom i reszta pojechali do PZPNu. Poprosili o ponowne rozpatrzenie sprawy bo przecież wszystko było OK. Listkiewicz powiedział że wyślą pismo do UEFA z prośbą czy mogą ponownie rozpatrzyć danie licencji.
Listkiewicz podobno sam pojechał do UEFA. Na piśmie było napisane że klub ma długi i takie tam i czy można ponownie rozpatrzyć nadanie licencji.
Według oficjalnej wersji - UEFA powiedziała NIE.
Prawnik wynajęty przez zarząd Polonii napisał list do UEFA aby umotywowała swoje stanowisko. UEFA odpisała że nie miesza się w sprawy krajowego związku.....o_O i niech PZPN zadecyduje czy rozpatrzy wniosek ponownie.
Dziś czytamy że Sadurski nawet nie chce czytać dokumentów. On JUŻ wie że Polonia nie może dostać licencji. Nie ważne jaka jest jej sytuacja.
Dlatego zdziwił mnie powyższy news... ze PZPN łaskawie zajrzy do dokumentów Polonii... Niestety i tak licencji nie dostanie. Bo Sadurski już zadecydował.

andy - 25 czerwca 2008, 19:55:51 - *.3s.pl
Zobaczcie na stronie Polonii (nieoficjalnej) skąd p.Sadowski wysłał faksa na drugie odwołanie Polonii. Z sądu w Sieradzu. I jak tu nie mówić o korupcji w PZPN. Ten gostek robi wszystko, żeby tylko nie wykonać kary dla Widzewa. Przecież Widzew nie dostał żadnej kary, za grę OE wylądował w 2 lidze a gdzie kara za korupcję? Jak PZPN nie przyzna licencji Polonii Bytom, to będzie to największy przekręt w tym sezonie.

igorn - 25 czerwca 2008, 19:56:18 - *.ip.telfort.nl
no to co, arka w koncu bedzie w ekstraklasie czy nie ?

gosu1908 - 25 czerwca 2008, 19:56:21 - *.toya.net.pl
piszczel buehehehehehehe a teraz idź opowiedz jeszcze mamie i zadzwoń na najbliższy posterunek milicji...
1 liga dla Poloni!
TYLKO ŁÓDZKI KLUB SPORTOWY!My jesteśmy biali i jesteśmy z Łodzi więc skąd są oni???

Jaboo - 25 czerwca 2008, 20:00:17 - *.sileman.net.pl
powiem tyle licencja zostanie ponownie rozpatrzona!!! nie znaczy to ze ja otrzyma moze PZPN rozpatrzy ponownie by miec swiety spokoj licenci znow nie przyzna polonia odpusci i uefa i fifa nic nie powie i po problemie i kolejna awantura tak jak to pzpn potrafi

121 - 25 czerwca 2008, 20:02:00 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl
server od Podbeskidzia sie odczep bo jak któryś klub już miałby awansować to właśnie Podbeskidziu ten awans najbardziej się należy za prezentowany poziom gry.Jak nie jesteś w temacie to lepiej zamilcz.

jabollo - 25 czerwca 2008, 20:04:17 - *.c201.msk.pl
redakcja troche sie spózniła to już było "PZPN: licencja nie dla PB"

server - 25 czerwca 2008, 20:06:33 - *.adsl.inetia.pl
121 - zajeliscie szoste miejsce, wiec nie zasługujecie na awans. Zaraz powiesz, ze punkty karne winne? tak naprawdę to ten wasz klub mógł degradacje dostac i dostałby, żeby dokumenty niektóre przyszły po ogłoszeniu kary dla Podbeskidzia

Ehhhh - 25 czerwca 2008, 20:06:37 - *.stk.vectranet.pl
Do 121.
W meczu liczą się zdobywane bramki a nie "prezentowany poziom gry". Podbeskidzie swoim poziomem nie była nawet w pierwszej 5ce pierwszej ligi a teraz ma grać z lepszymi drużynami. Po co Podbeskidzie w ekstraklasie? żeby pięknie grali i byli na szarym końcu? Zagłębie Sosnowiec Bis?

olelele100 - 25 czerwca 2008, 20:07:11 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl
Tak nareszcie czekałem na to jestem od zawsze kibicem polonii i cały czas wierzyłem w to że dostaniemy licencję choć to dopiero połowa sukcesu myślę,że do 2 lipca będziemy w ekstraklasie potem trzeba zrobić jakieś transfery na nowym sezon.
Jeszcze polonia nie zginęła!!!!

server - 25 czerwca 2008, 20:07:57 - *.adsl.inetia.pl
jabollo - to mówił p. Sadowski, a sprawa przejdzie prawdopodobnie do Komisji ds. Nagłych, czy jak jej tam...

ŁKS - 25 czerwca 2008, 20:12:56 - *.bbb.net.pl
Red - 25 czerwca 2008, 19:04:38 - dynamic-87-105-83-244.ssp.dialog.net.pl
Mam nadzieje ze nie dostana bo wtedy Wielki Widzew nie bedzie gral w 1lidze a to bedzie duza strata dla naszego futoblu. Polonia musi poleciec ! Wierzymy w Pana Sadowskiego wkoncy lodzianin !
miejsce widzewa w 3 lidze jest !!!!

Wiewiór - 25 czerwca 2008, 20:13:09 - *.internetdsl.tpnet.pl
Ekstraklasa dla Polonii!! Pozdro z Bobolic

ŁKS - 25 czerwca 2008, 20:16:51 - *.bsk.vectranet.pl (*.88.96.123)
Łomża
czyli Łomża znów I liga.
Nas nie stać, będziemy grać juniorami.

121 - 25 czerwca 2008, 20:19:01 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl
Awans do ekstraklasy po ewentualnych degradacjach może uzyskać zespól do 6 miejsca włącznie i tutaj akurat wasze zdanie niewiele sie liczy.Dla mnie Podbeskidzie zajęło 3 miejsce z 65 punktami na koncie i wywalczyło awans do Ekstraklasy. Mówisz liczą sie bramki...53 czyli tylko o 2 mniej niż Slask czy Lechia...mniej bramek od TSP stracił tylko Piast. Mnie wasza opinia na prawdę niewiele interesuje, jak będzie i jakie zapadną decyzje dowiemy sie już niedługo.

bbts - 25 czerwca 2008, 20:19:04 - *.bielsko.dialog.net.pl
Widać, że niektórzy wypowiadają się nie mając pojęcia o tym, że Podbeskidzie na wiosnę grało najlepszą piłkę w II lidze. Mówiła o tym większość trenerów po meczach z Podbeskidziem. Gdyby nie ujemne punkty byłby pewny awans. Jestem pewny, że Podbeskidzie spokojnie by sobie poradziło w Ekstraklasie.

Niebieski - 25 czerwca 2008, 20:20:32 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl
Najwyrazniej boja sie dominacji GóRnego Śląska!
GóRny Śląsk GóRny Śląsk!!!

Lukasz - 25 czerwca 2008, 20:22:02 - *.devs.futuro.pl
do ŁKS .Polonia dostanie licencje to ŁKS poleci ,maja większe długi i to jeszcze jakie.

abc - 25 czerwca 2008, 20:23:36 - *.chello.pl
Rok temu była podobna sytuacja z Ruchem Chorzów a wiemy jak się skończyło tak więc Polonia B. może jednak grać w ekstraklasie. PZPN i wszystko /nie/jasne.

jabollo - 25 czerwca 2008, 20:24:36 - *.c201.msk.pl
Jeśli tak to ŁKS do II ligi to co się tam wyprawia to jest cyrk jak moga mieć licencje jak tam nie ma ciepłej wody i kasy brak?? "nie ma równych i równiejszych" ... PB do OE

gonzo - 25 czerwca 2008, 20:29:42 - *.205.21.76
Piast Gliwice trzyma kciuki za bytomską Polonię, walczcie do końca, ekstraklasa Wam się należy. Wasi piłkarze zapracowali na to uczciwie na boisku. Ekstraklasa dla Polonii!!!

juanmi - 25 czerwca 2008, 20:29:55 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl
Vfl Wolfsburg z Polonia!!! Ekstraklasa dla Bytomia!!!

Górnik - 25 czerwca 2008, 20:33:29 - *.elsat.net.pl
dupce polonie tylko Toricida !
Je*** ruch , piasta i polonie !!

DO BBTS - 25 czerwca 2008, 20:41:46 - *.adsl.inetia.pl
Podbeskidziu nie należy się ekstraklasa. Choćby za to, że puścili mecz Arce (co tej ostatniej i tak nie pomogło). Widać punkty ujemne to była za mała kara.
A zobaczymy jak ta "najlepsza piłka" będzie wyglądać bez Kolodzieja, który wygrał wam wiosną połowę meczów

kolo - 25 czerwca 2008, 20:45:14 - *.chello.pl
Ekstraklasa dla Bytomia! STOMIL OLSZTYN.

121 - 25 czerwca 2008, 20:46:05 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl
Nikt nikomu nic nie puscil, jak mozesz mowic takie bzdury? Masz dowody? Zchowujesz sie jak dziecko ktore potrafi tylko klapac jezorem. Zakompleksiony chlopcze jeszcze sie zdziwisz...

Obserwator - 25 czerwca 2008, 20:46:36 - *.chello.pl
ZAPOMNIJCIE O E-KLASIE!! CHYBA, że będzie to pasować PZPN. Inaczej 0% szans ! jeśli mieliby mieć 15 zesp. zamiast 16 to was wsadzą by nie było pauzowania. Poza tym duście Bartyle o lic. na I lige! Po nieprzyznaniu lic. I ligowej Polecam UDUSIĆ BARTYLĘ. Bo frajer jakich mało ! Nie wierzcie, że PZPN niechce PB. Wierzcie ,że Bartyla jest totalnie nieudolny!!!! Poza tym nasłałbym kontrolę finansową(chyba Regionalna Izba Obrachunkowa) na zarząd, bo może drenuje kasę klubu, a wy jesteście w ciu.a ładowani hasłami typu wrogi PB PZPN, a PLN są... ino zdefraudowane w kapsie Bartyli.

ata - 25 czerwca 2008, 20:49:40 - *.internetdsl.tpnet.pl (unknown)
@igorn: Arka wchodzi za Zagłębi Lubin
PZPN nadal tkwi w republice kolesiostwa rodem z PRL. Przekręt z olonią Bytom i ŁKS to pokaz gigantycznej niekompetencji i krętactwa. Polonii należy się Ekstraklasa!

ww - 25 czerwca 2008, 20:50:11 - *.eastwest.com.pl
PZPN sie teraz zastanawia nad licencja, bo nie wiedzą kogo zastąpić jak wywalą Koronę.

BŁĘKIT - 25 czerwca 2008, 20:52:17 - *.centertel.pl
RED-Ty k.... nie siej propagandy, zgoda zgodą ale chyba zapomniołeś że Widzew tyż wydrukowoł mecz z RUCHym. Za błyndy trza płacić. Wy mocie dobrego sponsora i za dwa trzy lata sie dźwigniecie a Polonia B. uczciwie sie utrzymała w ekstraklasie to powinna w niej grać, a jak by ją spuścili to by już sie mogła niy dzwignąć.PozdRo. 100% poparcio do Poloni Bytom ! Tylko NIEBIESCY !!!

Górnik - 25 czerwca 2008, 20:52:56 - *.stk.vectranet.pl
I jeszcze dupce Row Rybnik, Wisłakę Debice i inne wioski...
Podszyć każdy się może!!
Cały Górny Śląsk w cieniu POLSKI!!

Tomasz - 25 czerwca 2008, 20:54:29 - *.stk.vectranet.pl
A jeszcze jedno. Rok temu Ruch Chorzów, teraz Polonia Bytom... za rok to może być każda inna drużyna.... Może teraz czas na Górnika? Chyba nie lubią śląska....

zdzich659 - 25 czerwca 2008, 20:58:20 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl
przedtem zwalili ich do drugiej ligi ,uffa też odrzuciła wniosek,a teraz korona poleci , to muszą kogoś dać na ich miejsce.i ta k robią sobie jaja z kibiców.

Antyhanys - 25 czerwca 2008, 21:01:18 - *.telpol.net.pl
Pewnie cała drużyna PB będize grała najbliższy sezon za darmo, bez premii bez wypłaty, bo cała kasa poszła na łapówę dla pznp

wt - 25 czerwca 2008, 21:23:16 - *.osiedle.net.pl
Spuszcza Koronę za korupcję i kogoś muszą dołączyć.Pruszków pewnie nie dostanie licencji na ekstraklasę,POdbeskidzie też, w Polonii Warszawa bajzel.Nie mają wyboru muszą przywrócić Polonię Bytom, albo brac jakaś drużynę z połowy II ligi, co juz byłoby kpiną.

do wt - 25 czerwca 2008, 21:28:41 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl
skoro Polonia dostala licencje jak awansowala do Ekstraklasy to mozesz mi racionalnie wytlumaczyc dlaczego Znicz czy Podbeskidzie mialoby jej nie dostac?

ufo - 25 czerwca 2008, 21:31:58 - *.compnet.pl
Antyhanys chyba nie znasz PB my nigdy nie przekupujemy i nie przekupywaliśmy i to sie nie zmieni a tak wogóle utrzymaliśmy sie po sportowej walce i mam nadzieję ze dostaniemy ta licencja

paczek - 25 czerwca 2008, 21:50:11 - *.toya.net.pl
cyrk

adam81w - 25 czerwca 2008, 22:18:24 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl
no co to ma byc? a jak polonia zostanie to kto wyladuje w 2 lidze? cyrk.
ps przykro mi ale polonia jest strasznie biedna a sa jakies wymagania.

Najt - 25 czerwca 2008, 22:36:33 - *.adsl.inetia.pl
Śmieszne. Znieśmy może wymogi licencyjne, skoro i tak mamy je w poważaniu. Totalna kpina, ta ekstraklasa nigdy nie osiągnie jako takiego poziomu, póki nadal będą takie wałki. Pewnie skończy się to tym, że i tak na koniec Polonie do ligi przywrócą, kpina będzie totalna wtedy.

heniek - 25 czerwca 2008, 22:55:53 - *.pool.einsundeins.de
do najta:kpiiiiiina to to co nie od Polonii sie dzieje ale od lat w pzpnie!!!Obudzcie sie i skonczcie z obrazaniem.Polska pokazala jak sie gra ne ME reszte pokazuja Sadowski,Boniek inni prawdziwi Polacy od ustawiania i kolesiow.Dosyc waszych pseudo krytyk.Chlopie wymogi licencyjne????Gdzie ty zyjesz:bagno i nic dodac:Czeiacie sie i nie jestescie inni jak pzpn.Kpina sa ciagle fuzje,bezkarnosc Widzewa.To kpiny.Kpina sa dlugi innych klubow.Kpina jest,ze Polonii brakowl dach,a nagle tydzien potem dlugi termin i Sadowski dla Lodzi.Fuuuuj smierdzi padlina ale wy to wolicie,niz fair play i walka na boisku!!!

Widzew - 25 czerwca 2008, 23:21:03 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl
Brawo, niech zwycięży duch sportu. Rozpatrzyć jeszcze raz wniosek Polonii Bytom i ŁKSu.
To po przyznaniu licencji będzie baraż Jaga - Arka czy nie?

kibic - 25 czerwca 2008, 23:48:02 - *.chello.pl
Jak patrze na te komentarze to nie wiem wogole co myslec? Nie kibicuje polonii ale jak widze komentarz ze jej sie nie nalezy miejsce a co bedzie np z widzewem czy z ktos tam jescze to mi sie nie dobrze robi. Pilka nozna polega na grze w pilke a polonia utrzymala sie w ekstraklasie a taki widzew nie. Ni9e powinno byc tak ze przy stoliku przez jakies papiery druzyna traci to miejsce. popieram w 100% zeby polonii przyznano wkoncu licencje i zeby grala w ekstraklasie bo najwazniejsze jest to ze SPORTOWO w 100% na nia zasluguje a kibice innych druzyn ktore tylko licza ze pzpn znowu cos dla nich zrobi niech sie nie wypowiadaja.

dede - 25 czerwca 2008, 23:50:20 - *.devs.futuro.pl
bez sensu albo wreszcie zaczniemy wymagać od klubów tego co jest zapisane w regulaminie licencyjnym albo polska liga to będzie wielkie dziadostwo, popatrzcie na ruskich jest kasa i są wyniki, jak klubu nie stać na ligę to jazda z tego towarzystwa

waldek7 - 25 czerwca 2008, 23:50:23 - *.chello.pl
Piszecie o wymaganiach pieniadzach to chyba lepiej ze jest w polsce druzyna ktora bez pieniedzy potrafi spokojnie wygrywac i utrzymac sie w lidze!!! Tylko sport a nie pieniadze!!!

popek - 26 czerwca 2008, 0:06:23 - *.chello.pl
dede ale u nas nikt nie ma piniedzy wiec jak dopiero beda bedzie poziom wogole jakis to zacznijmy wymagac bo jak patrze ze taka polonia bez zadnych gwiazd radzi sobie spokojnie z palcem w (..) z widzewem to wole taka biedna polonie niz taka beznadzieje!!!

1908 - 26 czerwca 2008, 0:09:13 - *.toya.net.pl
widzewki o utrzymanie to sie walczy na boisku a nie przy zielonym stoliku dlatego ŁKS bedzie gral w ekstraklasie , a wy Nie

Obserwator - 26 czerwca 2008, 0:19:09 - *.chello.pl
Kto sie ustosunkuje do mojej wypowiedzi z 25.6.2008 20:46. PB nie ma powrotu!! By do E-klasy sie dostać klub musi być bogaty!! Bez kasy krupniok, a nie polędwica, żelka zamiast tortu! PB (DOTYCZY WSZYSTKICH I LIGOWCÓW) kołujcie sponsora lub pogódźcie się z I, II ligową egzystencją!!

do 1908 - 26 czerwca 2008, 0:19:27 - *.centertel.pl
ełksa to niech najpierw spłaci wierzycieli a później czepia się Widzewa.

gucto - 26 czerwca 2008, 0:37:57 - *.internetdsl.tpnet.pl
a gdzie polonia bedzie grać ?????????????

ggg - 26 czerwca 2008, 0:40:00 - *.internetdsl.tpnet.pl
a gdzie polonia bedzie grać ??????????????????????????????????????????????????
???????????????????????????????????????????
w wodzislawiu gra odra i piast
licencji nie bedzie za brak stadionu

migel - 26 czerwca 2008, 1:38:59 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl
Ja już się w tym wszystkim pogubiłem...ci ludzie to katastrofa.Jaka władza taka piłka!!

floyd - 26 czerwca 2008, 5:23:37 - *.elsat.net.pl
Ekstraklasa dla POLONII

andre - 26 czerwca 2008, 6:20:22 - *.streamnet.pl
Ekstraklasa dla Polonii za sportową walke do końca. Tak trzymać. Liczą się tylko wyniki na boisku!

tkc - 26 czerwca 2008, 8:17:04 - *.internetdsl.tpnet.pl
Sytuacja Polonii bytom jest bardziej stabilna niz Łks Łódź, więc zabranie jej miejsca w lidze to jakies kuriozum.Teraz spadnie na 90% korona i pewnie dołacza z powrotem PB.
ps.Pruszków nie ma stadionu, zawodników rozprzedaje i tak naprawde nie jest chyba zainteresowany ekstarklasą, nie wiem co z Podbeskidziem ale oni w tym sezonie nie sa ani kadrowo ani pod względem infrastruktury ani organizacyjnie przygotowani na ekstraklase i sami mówia o awansie za rok-dwa wiec zostaje przywrócenie Polonii.Oczywiscie nie wiadomo co ostatecznie postanowi PZPN ale to wydaje sie calkiem logiczne.

jacu - 26 czerwca 2008, 8:32:38 - *.eranet.pl
PZPN - dzialacze nie robcie sobie jaj z UEFA bo z wami pojada jak z baranami . beda ogromne kary . polonia nie spelnia wymogow licecij niech spada , wezcie sie jeszcze za pseldo LKS LODZ ich z ligi wez wyrzucic !!! szatnie zamknal sanepid , brak boiska do treningu stadion nadaje sie do rozbiurki nie piszac o pilkarzykach ktorzy nie dostaja kasy przez okolo 5 m-cy

S - 26 czerwca 2008, 8:44:14 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl
Ruch Chorzów pamiętając wałek jaki nam chcieli wcisnąc rok temu popiera od samego początku starania zarządu P.B. i jej kibicow w walce z PZPN.

kyniass - 26 czerwca 2008, 8:55:27 - *.dslgb.com
Wytłumaczcie mi, bo czegoś nie kumam. Polonia dostaje licencje na Ekstraklasę (teoretycznie), Arka zostaje w nowej pierwszej lidze. Czyli po prostu te dwa zespoły zamieniają się miejscami. Jak to ma się wszystko do Widzewa?

krzyh - 26 czerwca 2008, 9:25:30 - *.compower.pl
Pozdrowienia i powodzenia dla Waszej alki z Krakowa. Zasłużyliście na grę w ekstaklasie swoją heroiczną postawą w poprzednim sezonie. Ci którzy myślą inaczej nie doceniają walki i sportowej postawy Klubu, który mimo przeciwności losu w poprzednim sezonie ograł mistrza polski i wicemistrza. DO BOJU POLONIO!!!!!

krzyh - 26 czerwca 2008, 9:30:42 - *.compower.pl
Według mnie Kyniass Widzew winien zlecieć do 3 ligi. Miejsce spadkowe+ afera korupcyjna. Ale inna rzecz mnie zastanawia czy czasem nie będzie nadmiaru zespołów. Bo 4 kluby awansowały(śląsk, arka, piast i lechia. A spadły sosnowiec do 3 widzew winien do 3 lubin do 2 i być może korona ale ta ostatnia nie ma wyroku. w każdym razie miejsce Bytomowi się należy za walkę i za postawę na boisku a także za heroiczną walkę. Nie może być tak , że sezon p[o sezonie klubowi się przeszkadza. EKSTRAKLASA DLA BYTOMIA.

Espero79 - 26 czerwca 2008, 10:07:48 - *.internetdsl.tpnet.pl
Jeżeli Polonia B. otrzyma licencję i zostanie w ekstraklasie (co jej się absolutnie należy), to widzew wraca na miejsce, która zajął w poprzednim sezonie (15) i leci do nowej I ligi, a za korupcję o klasę niżej czyli ostatecznie ląduje w nowej II lidze (dla przypomnienia nowa II liga to w rzeczywistości jest III liga), czy tak ???? ŁKS ŁÓDŹ

alex - 26 czerwca 2008, 10:54:27 - *.ski.vectranet.pl

***** Pase lo que pase, WIDZEW SIEMPRE *****

mem_nun - 26 czerwca 2008, 10:56:22 - *.adsl.alicedsl.de
Jednej rzeczy nie rozumiem w tym całym b...lu.
Nawet jeżeli Polonia nie otrzyma licencji na sezon 2008/2009(czego sobie nie wyobrażam), to dlaczego ma być przesunięta na ostatnie miejsce tabeli sezonu 2007/2008 na który licencją miała???

alex - 26 czerwca 2008, 11:09:01 - *.ski.vectranet.pl
mem_nun... oprócz leśnych dziadków z PZPN-u nikt tego nie rozumie

Podróżnik - 26 czerwca 2008, 11:19:13 - *.internetdsl.tpnet.pl
Zostana przesunieci na ostatnie miejsce bo tak mówi jakis paragraf

MarekLG - 26 czerwca 2008, 11:19:24 - *.155.31.78.cable.morena.jarsat.pl
Jak dla mnie to ten scenariusz będzie wyglądał tak:
- Przyznają licencję Polonii Bytom, co będzie oznaczało, że Arka nie zagra w ekstraklasie.
- Polonia będzie się domagała gry na stadionie w Wodzisławiu i Piast nie otrzyma licencji.
- Zdegradują Koronę Kielce, po czym Arka jednak zagra w ekstraklasie i zostaną anulowane baraże.
- Zamiast Piasta w ekstraklasie zagra Znicz Pruszków.
- Znicz nie otrzyma licencji i zamiast nich zagra Polonia Warszawa.
- Na tydzień przed sezonem Piast jednak otrzyma licencję, co będzie oznaczało, że Polonia jednak nie wejdzie..
Wydaję mi się, że jest to bardzo prawdopodobne..

Craxa - 26 czerwca 2008, 11:24:03 - *.171.140.52.crowley.pl
Trzymam kciuki za Polonię, pokazaliśce w ostatnich latach to co w futbolu jest piękne walczyliście nie patrząc na kasę brak stadionu. Zasługujecie na OE, a napinacze z Łodzi jedni i drudzy co Łks jakim prawem gra? a Widzew tego zespołu już nie ma to co znaczyliście w Polskiej piłce już dawno umarło został wstyd w ostatnih latach choćby firmowane przez Bońka i spółkę uzyskanie licencji w poprzednich latach. Polonio trzymam za Was kciuki, pewnie jesteście jedną z nielicznych w ostatnich latach ekip uczciwych

kasaMisiuK - 26 czerwca 2008, 11:36:46 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl
Komisja do spraw nagłych działa w tym wypadku bezprawnie bo Polski Związek Piłki Nożnej na swojej stronie internetowej poinformował, że "Przewodniczący Komisji Odwoławczej ds. Licencji Klubowych Zbigniew Sadowski po zapoznaniu się z pismem pełnomocnika Polonii Bytom z dnia 19 czerwca 2008 roku postanowił pozostawić wniosek o ponowne rozpatrzenie wniosku licencyjnego bytomskiego klubu bez dalszego biegu. Komisja Odwoławcza ds. Licencji Klubowych podejmuje ostateczną i wiążącą decyzję w sprawie nadania lub odmówienia licencji. Procedura licencyjna nie daje żadnych podstaw do ponownego rozpatrzenia wniosku licencyjnego po prawomocnym i ostatecznym zakończeniu procesu licencyjnego" a skoro tak to nie można rozpatrywać tego wniosku i tu rodzi się pytanie czyje interesy reprezentują członkowie komisji do spraw nagłych?

mem_nun - 26 czerwca 2008, 11:40:57 - *.adsl.alicedsl.de
No to jeżeli mistrz kraju nie otrzymał by z jakiegoś powodu licencji na przyszły sezon to zostanie mu odebrane mistrzostwo! Paranoja.
I jak w takim razie będą traktowane punkty zdobyte przez Polonie w tabeli wszech czasów?

Golbi - 26 czerwca 2008, 12:34:44 - *.stk.vectranet.pl
Czy Bytom to az taka wiocha ze nie potrafili w rok stadionu zrobic? Powinna nie dostac licencji za stadion no chyba ze stadion jest w remoncie ale jesli nic sie na nim nie dzieje to licencji byc nie powinno. Pzoatym jakim cudem Polonia grała na swoim stadionie w rundzie wiosennej a teraz musi miec inny to kto im dał zgode na gre na gre na tym stadionie niedawno? Polonia nie powinna dostać lcencji bo stadion na którym ma zgode do gry jest juz zajety musi znalsc nowy stadion. Piast jest bieniaminkiem

Krystian - 26 czerwca 2008, 13:03:36 - *.dip.t-dialin.net
Ekstraklasa dla Polonii Bytom ,kibic z Ratingen , pozdrowienia dla kibicow Ruchu Ch ,i GKS Katowice .

Freezy - 26 czerwca 2008, 13:16:12 - *.14.rev.vline.pl
Nie no, to jest cyrk na kółkach. UEFA uznała, że Bytom nie ma podstaw się burzyć, a ten sprzedajne świnie z PZPN-u sami sobie podejmują decyzję. Śmiech na sali. Ciekaw ile Polonia kasy posmarowała tym "sternikom" PZPN-u?

cek - 26 czerwca 2008, 13:32:42 - *.internetdsl.tpnet.pl
Freezy ale glupoty gadasz!! uefa uznala ze nie bedzie sie mieszac w sprawy krajowe!! najpierw sie doinformuj a pozniej plec glupstwa!!

Tomasz - 26 czerwca 2008, 13:59:11 - *.stk.vectranet.pl
Freezy Freezy.... Jakby Polonia miała kasę na łapówki to by nie było tej całej szopki... Ogranij się chłopcze.

rts - 26 czerwca 2008, 14:29:27 - *.sttb.pl
jestem kibicem widzewa i szkoda mi poloni bo bez kasy, stadionu i organizacji walczyli ale nie powinno byc miejsca w 1 lidze dla klubow takich jak polonia czy lks to jest wstyd dla calej polski jak zadraniczni pilkarze odladaja szatnie z grzybem na scianach nie ma wody pilkarza sie nie placi przez pol roku itd to nie jest profesjonalne, byle jaki klub dostajac w 1 lidze 5 baniek od C+ ma szanse sie utrzymac. za korupcje tez sie nie nalezy 1 liga ale trzeba byc obiektywnym i sprawiedliwym wobec wszystkich

Espero79 - 26 czerwca 2008, 14:35:44 - *.internetdsl.tpnet.pl
rts tylko bez napinki, bez napinki.

Tomasz - 26 czerwca 2008, 14:41:02 - *.stk.vectranet.pl
W Polonii jest woda, nie ma grzyba na ścianie, Piłkarze dostają wypłaty.... ŁKS ma licencję a Polonia nie....

heniek - 26 czerwca 2008, 15:08:56 - *.pool.einsundeins.de
Niektorzy z Was reprezentuja poziom upadku moralneg.Szanowalem marke Widzewa i po dzis ich wiernych kibicow.Jednak Ci ktorzy wypisuja bzdury o Polonii byle by Sadowski i kolesie uratowali Widzew to sa wstydem dla ich klubu.Popieracie bagno.I raz jeszczcze:
1.przekret Sadowskiego(najpierw finanse bez zastrzezen tylko ze brak dachu Polonii,potem bezwzgledny wymysl z terminami skladania papierow,wycena druzyny Polonii przez komisje na 250 tys.zl.!!!To skandal)
2.ustawianie tabeli po sezonie(gdzie cos takiego jeszcze robia?)
3.nawet odmowa UEFy to przekrecone,bo po wlaczeniu miedzynarodowej kancelarii prawniczej,nagle to sprawa wewnetrzna pzpn!!!
A to dziwne ze tacy fachowcy prawni z komisji nie wiedza takich kruczkow.No ale wczoraj Sadowski pokazal co stanowi prawo dla niego..

bella67 - 26 czerwca 2008, 15:15:43 - *.versanet.de
Czytam wszystkie fora jakie sa w sprawie naszej Polonci i mam nadzieje,ze wreszcie wygra sprawiedliwosc.
EKSTRAKLASA DLA POLONII BYTOM :-)))

adamscki - 26 czerwca 2008, 15:25:33 - *.zvid.net
Jeszcze Polonia nie zginęła
Póki my żyjemy
Za Amerykę i Rappana
Pięknie dziękujemy.
Marsz, marsz Polonio
Ukochana ma drużyno
Czy wygrywasz, czy przegrywasz
Zostaniesz jedyną.
Ekstraklasa dla Bytomia!

19wiluś20 - 26 czerwca 2008, 16:00:13 - *.centertel.pl
jestem za.Jeszcze tylko trzeba zrobić porządek z koroną kielce.bo nie może być tak że ktoś kto mecze kupił gra w ekstraklasie a polonia walczyła na boisku i wyleciała za nic. Pozdro od RUCHU

rts - 26 czerwca 2008, 16:15:46 - *.sttb.pl
w polskiej lidze prawie wszyscy sa zamieszani w korupcje ale naprawde popatrzcie na organizacje niektotrych- pieniadze za pilkarza w walizce przywiez bo inaczej komornik... a stadiony to juz sie nie mowi moim zdaniem aby dostac licencje klub powinien udowodnic ze ma budzet min np 15mln z polonia ta sprawa nie wiela sie z niczego a gdzie grali przez wiekszosc rundy? to jest pilkarska patologia nie do pomyslenia nigdzie indziej w europie che aby polonia, lks grali w 1 lidze ale z profesjonalna organizacja!

rts - 26 czerwca 2008, 16:28:35 - *.sttb.pl
a jesli chodzi o widzew to i tak jest pare rozwiazan by nie grac w 3 lidze. walkower z lks-em za nieuprawnionego pilkarza uefa przyznaje racja widzewowi fuzja z groclinem

Lech Pozna - 26 czerwca 2008, 16:50:26 - *.172.214.66
Polonia ma grac w Ekstraklasie. Przypomina mi moj charakter. Czysty, bezkonfliktowy, dorobilem sie ciezka i uczciwa praca. Tak samo Polonia.Z jednym z najnizszych budzetow w II lidze awansowala do Ekstraklasa i wygrala tyle meczu ze wystarczylo do utrzymania. Szanuje wielkie kluby i szanuje Widzew (kibicow i nazwe), ale to skorumpowany klub, ktory ma grac w nowej II lidze. Jak Fiorentina, GKS Katowice i Pogon zaczynaly od 4 ligi,tak i Widzew powinien. Gornik Polkowice, Gornik Leczna polecialy o 2 ligi nizej.A Widzew? Smiech na sali. Nie jestem kibicem Polonii Bytom, ale troche serce boli co sie dzieje. Biednemu wiatr w oczy.

rts - 26 czerwca 2008, 16:59:37 - *.sttb.pl
moze lech nie jest zamieszany? kupil puchar udowodnionych ma kilka meczow a gra na licencji amicki wronki tu nie trzeba komentowc ja szanuje wszystkch ale troche sprawiedliwosci w karaniu klubow

seba - 26 czerwca 2008, 18:04:04 - *.iwacom.net.pl
to ze rozpatrzy pozytywnie nie znaczy ze przyzna licencje ..... bez napinki ludzie, decyzja byla i jest ostateczna i UEFA nie wyrazila zgody na jej powtorna analize co oznacza ze to co robi PZPN to nie ma sensu, chyba ze skoro wladza odchodzi to chca zrobic walek i polozyc nowych ktorzy wejda do zwiazku ....

uszol - 26 czerwca 2008, 22:30:59 - *.dunaweb.hu
Ekstraklasa dla Bytomia! /Zawisza Bydgoszcz po waszej stronie!

Podróżnik - 26 czerwca 2008, 23:13:00 - *.internetdsl.tpnet.pl
Do mem_nun jesli chodzi o tabele wszechczasów to punkty im sie dodaje tyle ile zdobyli poniewaz zadnych punktów im nie zabrali a tylko przesuneli na ostatnie miejsce!!!
Jesli Mistrz by nie dostał licencji to prawdopodobnie by tak było że mistrzem został by wicemistrz

mem_nun - 27 czerwca 2008, 6:09:35 - *.adsl.alicedsl.de
@Podróżnik-Dzięki.
Czyli zawsze mają furtkę żeby coś zakombinować.
Jak nie korupcja to licencje. Szkoda że nie można działaczy z centrali zdegradować do OZPN. Stamtąd już chyba bliżej do prokuratury.

polonista - 2 lipca 2008, 6:13:18 - *.3s.pl
chciałbym zeby polonia bytom dzisiaj dostała wkoncu ta licencje bo jej to sie nalezy

Pseudonim (max 10 znaków):

E-mail:

Redakcja 90minut.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść komentarzy, które są niezależnymi opiniami czytelników serwisu. Jednocześnie 90minut.pl zastrzega sobie prawo do kasowania komentarzy zawierających wulgaryzmy, treści rasistowskie, reklamy, wypowiedzi nie związane z tematem artykułu, "trolling", sformułowania obraźliwe w stosunku do innych czytelników serwisu, osób trzecich, klubów lub instytucji itp., a w skrajnych przypadkach do blokowania możliwości komentowania wiadomości przez poszczególnych użytkowników lub całe sieci.

 

Napisz do nas