[ Strona główna ]


Jedyny w swoim rodzaju Skarb Ekstraklasy - statystyki, sylwetki, kariery graczy, historie, osiągnięcia klubówSkarb I ligi - statystyki, kariery graczy, historie i osiągnięcia klubówRozgrywki regionalne 2022/2023 - od IV ligi do Klasy C !Wyszukiwarka klubów, zawodników i sędziów w serwisie 90 MinutJeśli chcesz skontaktować się z redakcją - najpierw to przeczytaj!
90minut.pl
 CLJ
 PZPN
RSSSF

 


26 czerwca 2008, 17:14:44 - koofel
Decyzja WD PZPN w sprawie Jagiellonii także odroczona

Wydział Dyscypliny Polskiego Związku Piłki Nożnej podczas dzisiejszego posiedzenia, po przedstawieniu własnej opinii i wysłuchaniu opinii przedstawicieli klubu, odroczył posiedzenie w sprawie korupcji w białostockim klubie do wtorku 1 lipca.

Do tego czasu Jagiellonia powinna ustosunkować się do wydanej opinii na piśmie i tego dnia stawić się w Wydziale Dyscypliny.

Podczas dzisiejszego posiedzenia klub reprezentowali prezes Ireneusz Trąbiński, wiceprezesi Artur Kapelko i Andrzej Waszczeniuk, a także mecenas Wojciech Wójcicki i radca prawny Tomasz Staszków.

W ubiegłym tygodniu wrocławska prokuratura przekazała do PZPN dokumenty, w których jest mowa o sześciu spotkaniach, w których Jagiellonia próbowała wpłynąć na wynik. Chodzi o sezon 2004/2005, w którym klub występował w II lidze.

W grudniu ubiegłego roku przez prokuraturę został zatrzymany Wojciech S. i przyznał się do postawionych zarzutów. We wspomnianym okresie był on dyrektorem generalnym Jagiellonii, zaś w sezonie 2005/2006 - prezesem.


źródło: Jagiellonia Białystok

jaga - 26 czerwca 2008, 17:16:33 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl
JAGA - Ekstraklasa!!!

asasd - 26 czerwca 2008, 17:24:23 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl
w sezonie 2004/2005 nic im nie dalo przekupienie tych niby 6.ciu meczy.... i tak nie awansowali, a na spadek i tak sie nie zanosilo....
http://www.90minut.pl/liga.php?id=1331

1906umek - 26 czerwca 2008, 17:26:10 - *.gprs.plus.pl
Ta Ekstraklasa ale chyba za trzy lata!!!...

czeher - 26 czerwca 2008, 17:28:32 - *.wieszowanet.pl
JAGA - 1liga (nowa) !!!

www - 26 czerwca 2008, 17:30:24 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl
dokladnie tak- nie dokonca udalo im sie wszystko kupic byli nawet zaslabi na kupowanie i za slabi na wykorzystanie tego...
@1906 - jak spadna to i tak TYLKO o 1 klase rozgrywkowa, wiec z ekstrakasy do nowej 1.wszej ligi

sasd - 26 czerwca 2008, 17:37:08 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl
czy wszystkie zolto-czerwone kluby kupowaly sedziow?? :D jaga, korona.... eeccchhhh....
na szczescie od sezonu 2009/2010 pewnie wrocimy do normalge , pRAWDZIWEGO footbollu

marcin23 - 26 czerwca 2008, 17:37:16 - *.dolsat.pl
wzięliby sie za ukjładanie terminarzu ligi bo został miesiąc a nie odraczają co rusz wyroki

polanin - 26 czerwca 2008, 17:39:44 - *.rad.vectranet.pl
do kibiców jak wasz klub kupował mecze w 2 lidze to chyba zagracie w 3lidze czyli nowej 2 lidze taki szybki spadek do 3 i awansik do 2 to i tak chyba dobrze nie?

robcio - 26 czerwca 2008, 17:40:44 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl
Jaga papa ;D

asdasda - 26 czerwca 2008, 17:42:49 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl
@marcin23-
mowisz, ze dzialacze jagi, korony i paru inny klubow powinni sie za to zabrac :D hehe

ja tez - 26 czerwca 2008, 17:45:46 - *.dial.plusgsm.pl (*.16.34.134)
Najbardziej żal mi Zagłębia Sosnowiec ,bo klub musiał do ekstraklasy wracać latami ,a jak już wrócił to oznajmili ,że i tak spadną zamiast odrazu dać karę i grali by w drugiej lidze dziś pewnie by pili z okazji awansu ,a tak kto chciał grać w z góry zdegradowanym klubie wrobili ten klub.a kto za tym stoi,pozdrowienia dla wszystkich jego sympatyków.Tak odwołujcie się jaga i korona i zamiast klasy niżej będą po sezonie dwie niżej.

robcio - 26 czerwca 2008, 17:47:21 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl
Arifović, Hermes i Szczot chyba się powiesza.. :P trzeba bylo wybrac czysciutką Lechie ;) pozdrawiam

fann - 26 czerwca 2008, 17:50:31 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl
Nowymi faktami w sprawie jest to ze wszystkie zespoły w 2 lidze oraz w 3 lidze grupie 3i4 są zamieszane w korupcje,ustaliło to dochodzenie prokuratury we Wrocławiu ustaliło to tez sledztwo jednej ze znanych agenci detektywistycznej powierzone przez pierwszoligowy Klub...tak wiec napinacze teraz kolej na ....(wpisz nazwe swojej druzyny)

ja tez - 26 czerwca 2008, 17:58:25 - *.dial.plusgsm.pl (*.16.34.134)
Do fann ,a kto tu się napinna tylko ty mi jest klubów żal zwłaszcza kibiców ,ale jak przyszły kwity to co tu odraczać i po co .Drwęca NML

kibic - 26 czerwca 2008, 18:04:26 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl
Jadźka masz ciepło, bo leśne dziadki muszą załatwić Polonii Warszawa awans do ekstraklasy.

fann - 26 czerwca 2008, 18:05:04 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl
czy jest jeden klub czysty ??jesli odpowiedziałes TAK to krótko interesujesz sie piłką lub nie chodzisz na mecze

Tomasz - 26 czerwca 2008, 18:09:06 - *.stk.vectranet.pl
Nie ma czystych klubów - Jeśli chciałeś grać trzeba było płacić haracz....

ja tez - 26 czerwca 2008, 18:12:55 - *.dial.plusgsm.pl (*.16.34.134)
Do fann kluby w Polsce dzielą się twoim zdaniem na złapane i te które nie zostały jeszcze złapane.Ok przecież za komuny wielu piłkarzy było górnikami i kopalni nie widzieli, co lepszy młody piłkarz trafiał do wojska i co fajnie było

AaB - 26 czerwca 2008, 18:22:04 - *.gprs.plus.pl
Do wszystkich "kumatych":
Jagiellonia z tych 6 meczy 5 przegrała i jeden zremisowała, także mowa jest o sprzedawaniu, a nie kupowaniu. Tym samym karą na 100% nie będzie degradacja, co najwyżej minusowe punkty plus kara finansowa. Jagiellonia jako jedyny klub sama zgłosiła się do WD, a z prokuratury ma status pokrzywdzonego.

Tomasz - 26 czerwca 2008, 18:31:22 - *.stk.vectranet.pl
Jak dla mnie kupowanie i sprzedawanie to to samo - korupcja!!

styks - 26 czerwca 2008, 18:32:23 - *.toya.net.pl
Widzew też nie odniósł korzyści z paru meczy niby ustawionych, bo głównie w nich remisował, więc nie liczcie z całą sympatią na minusowe punkty...

quaresma - 26 czerwca 2008, 18:37:58 - *.euro-net.pl
Żal jak się czyta, większość postów powyżej.
Skoro piszecie, że Jagiellonia zostanie zdegradowana podajcie ku temu powód.
Jagiellonia z tych 6 meczy żadnego nie wygrała, a korzyści z tego precedensu miał wyłącznie prezes, oraz 2 piłkarzy.Więc się pytam gdzie jest winna kluby??

Rob - 26 czerwca 2008, 18:43:30 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl
a wszyscy tutaj co tak bronia jagi sa tacy madrzy ;D moze tez umoczeni ;p

hellrazor - 26 czerwca 2008, 18:45:46 - *.bsk.vectranet.pl
W prokuraturze Jagiellonia ma status pokrzywdzonego, więc nie widzę powodów, dla których miałaby zostać zdegradowana. Owszem odpuszczanie meczów za kasę jest również korupcją, ale nie można tego porównywać z sytuacją chociażby Arki, czy Korony. Moim zdaniem będą punkty ujemne i kara finansowa.

Najt - 26 czerwca 2008, 18:51:08 - *.adsl.inetia.pl
Korupcja to korupcja, czynna, czy bierna - i tak ścigana z urzędu. Natomiast jak to potraktuje WD, tego pewnym być się nie da. Ale jedno jest pewne - jeżeli Korona i Jaga nie zostaną zdegradowane, to wywoła to fale protestów i odwołań klubów już zdegradowanych. Dla konsekwencji działania prawdopodobnie wyciągnięte zostaną podobne konsekwencje.
Tylko co potem? Podbeskidzie i Znicz w ekstraklasie? Daleko już sięgamy w tą tabele drugiej ligi...

kibic - 26 czerwca 2008, 18:51:23 - *.koba.pl (*.0.45.82)
A poza Jaga z tych ustawionych meczy bardziej ucierpiała bo zostały sprzedane baraże z Arką i myślę że kilka innych meczów dzięki którym Jagiellonia awansowałaby do ekstraklasy i dlatego moim zdaniem nie powinno być degradacji tylko finansowa kara

rts - 26 czerwca 2008, 18:54:17 - *.sttb.pl
z doswiadczenia powiem ze lepiej dla jagi i korony bedzie jak ich zdegraduja jak najszybciej a nie w trakcie sezonu. jak by widzewa nie zdegradowali w trakcie to spokojnie by sie utrzymal a tak robi sie zla atmosfera i pilkarze mysla jak by tu uciec a dla jagi -10 oznacza spadek i tak

Johnny - 26 czerwca 2008, 18:56:36 - *.adsl.inetia.pl
Powiem jedno ... ja te sie łudziłem ze mój ukochany klub nie spadnie ii skonczy sie na ujemnych punktach itd... aa teraz 2 liga ( 3 stara) ii zaczyna sie odpoczątku.... . KIBICE JAGI i KORONY .. przyszykujcie sie na najgorsze .... | do hellarazor|| aa za przeproszeniem skąd to wieszz ze jaga ma status pokrzywdzonego??;/ prokuratorem jestes??.. masz prawo wglądu do AKT?? .. bzdur sie na słuchałes i teraz piszesz i robisz nadzieje innym

heh - 26 czerwca 2008, 18:58:48 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl
no fajnie. my NIE KUPILISMY awansu do ekstraklasy i nas maja zdegradowac tak? a kluby ktore kupily dostana tylko kary finansowe lub ujemne punkty? strach sie bac :D

grzesiek - 26 czerwca 2008, 19:01:43 - *.koba.pl (*.4.0.160)
Korona do 1 Lipca, Jaga do 1 Lipca i żaden klub nie spadnie bo od 1 Lipca wchodzi przeceiż nowa ustawa, że będą wyrzucać za ciągły proces korupcyjny a w przypadku Jagiellonia ciężko powiedzieć że był ciągły jak nawet korzyści nie odnieśli

Rbq - 26 czerwca 2008, 19:02:47 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl
To odroczanie to jest ze strony PZPN taka gierka: Jagiellonio - ostatnia szansa, płacisz leśnym dziadkom to zostajesz w lidze. Nie płacisz - do widzenia. Ostateczny termin decyzji: do 1 lipca.

rts - 26 czerwca 2008, 19:10:44 - *.sttb.pl
od 1 lipca 2009! teraz wam moga zrobic wszystko wiec mysle ze korona o 2 jaga o 1 klase. widzew tez byl pokrzywdzony bo arka kupila awans a my odpadlismy w barazu kupil tylko 6 meczow bez jakies kozysci i niestety degradacja takie to polskie niesprawiedliwe dziadostwo w pzpnie

Toro - 26 czerwca 2008, 20:19:40 - *.chello.pl
Szkoda, że Jadze nie dobiorą się do tyłka z tym co robili na przełomie wieków, to były dopiero przekręty, z IV do II i oczom nie wierzyłem, że sędzia może tak mecz wydrukować.

janjan - 26 czerwca 2008, 20:22:11 - *.e-wro.net.pl
To we Wrocławiu po raz pierwszy powiedziano o korupcji.
"Pamiętnik Kibica" - 1993
"Liga Chuliganów" - 1996. Zwłaszcza rozdziały "Działacze". "Dziennikarze", "Frekwencja".
Poczytaj, zamim coś napiszesz.
No, ale jak masz 14 lat, to pewnie o tych pozycjach nie słyszałeś.

kibic - 26 czerwca 2008, 20:30:17 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl
co z tego że powieziano jak Śląsk jest dalej nietykalny ...w końcu prokuratura WROCŁAWSKA ! tylko nie pisz że Śląsk jest czysty ..

przem - 26 czerwca 2008, 20:50:03 - *.toya.net.pl
Ale leśne dziadki mają gdzieś status Jagi w prokuraturze, a jeszcze sami dodadzą z 5-6 meczów z kosmosu i degradacja gotowa

fann - 26 czerwca 2008, 20:51:54 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl
spuszczą to spuszcza chodziłem na 3lige bede chodził spowrotem a do was napinacze jeszcze sie dobiorą ,najgorsze są ze Stali Golas Rzeszów(co wyprawiał wasz klub w 2 lidze to rece opadają)...jeszcze 6 pierwszoligowych klubów jest umoczonycgh im nizej tym bagno wieksze...poczekamy i posmiejemy sie jeszcze

styks - 26 czerwca 2008, 21:02:25 - *.toya.net.pl
was pogrzało na łepetynę, posiedzenie wyznaczono na 1. lipca, gdyż do dzisiaj WD dał możliwość aproponowała jedynie karę finansową, Jaga też bodajże finanse + pkt karne, w tym wypadku WD ogłosi degradację w trybie spornym, czyli Jaga i Korona będą mogły się odwołać, w tym także wypadku wystąpią w tym sezonie w Ekstraklasie, gdyż odwołania skończą się w trakcie sezonu, a spadek będzie w sezonie następnym, jeśli zajmą miejsca spadkowe w nadchodzącym-spadną o 2 klasy rozgrywkowe, tyle. Pzdro

styks - 26 czerwca 2008, 21:03:55 - *.toya.net.pl
tam ucięło tekścik, chodziło mi o to, że scyzory chciały dać karę finansową

zaniepokoj - 26 czerwca 2008, 21:47:14 - *.adsl.inetia.pl
kiedy bendzie do cholery ten terminarz???maił byc dzisiaj a tu LIPA PRZEZ DUŻE ,,L''!

jaga 71 - 26 czerwca 2008, 21:54:15 - *.access.telenet.be
piszecie ze jaga jest z korumpowana ajaki klub nie a co z PZPN a prezes tyle lat gwizdal i co nie bral on i jgo klika wiedza kto i ile bral to ich powinno sie zdegradowac a nie kluby bo tak naprawde to bedzie zaraz po lidze kto tam bedzie gral korupcia sienga okregowki i taka jest prawda szkoda tylko zdegradwanych placa za wszytkich

xxx - 26 czerwca 2008, 22:12:45 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl
JAGA 2 Liga hehehe

arni73 - 26 czerwca 2008, 22:51:02 - *.plk.vectranet.pl
A ja proponuje karać kibiców umoczonych klubów zakazami stadionowymi, bo to ich wina. Bo to dla nich kupujemy i sprzedajemy mecze. My działacze, sędziowie i piłkarze jesteśmy niewinni.

brodo - 26 czerwca 2008, 23:22:01 - *.89-161.tel.tkb.net.pl
Poczekajmy do 1 lipca, bo teraz wszelka napinka jest zbędna.
Tylko Jaga!

fabian - 26 czerwca 2008, 23:44:49 - *.elomza.pl
haha trabinski wasz prezes a jeszcze niedawno prezes forte meble i ŁFM a teraz nastepna istytucje pogrebie czyli spadek do 2 ligi cos o tym panu ludzie wiedza

andy - 27 czerwca 2008, 0:00:33 - *.3s.pl
Kto nie ma miedzi w ekstraklasie nie siedzi.

heh - 27 czerwca 2008, 0:08:24 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl
nie dadzą im degradacji.. nie kupili sobie awansu.. ale z -10 jest i tak równa niemalże spadkowi:/

TYLKO ARKA - 27 czerwca 2008, 0:10:23 - *.gdynia.mm.pl
Arka nie kupiła baraży z Jagiellonią!! jest wykaz meczy, które kiedys mój klub kupił/sprzedał... ale baraży tam nie ma... pozdrowienia dla Jagi z Gdyni;) P.S ale bez głupot PANOWIE!!

PB - 27 czerwca 2008, 0:14:51 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl
No i masz Panie Probierz......zostawiłes Polonie na lodzie i co ?????? sam za chwile na nim bedziesz !!!!
Pamiętasz jak zobaczyłeś nas w hotelu w Austrii ????? Bardzo szybko poszedłes spać ......Boniek i reszta ekipy z Polsatu była tak nawalona ,że nie potrafili wstać z krzeseł !!!!!
Pozdrów Bońka i Cacka, niedługo WD PZPN zajmie sie nimi za wałki z 2004 roku.
Sadowskiego jeszcze do tego dokoptują i będzie komplet.
Towarzystwo Wzajemnej Adoracji się znalazło.
W końcu ktos się za was wezmie.

TYLKO ARKA - 27 czerwca 2008, 0:16:04 - *.gdynia.mm.pl
a poza tym KORUPCJA=Degradacja!!! tak powinno być do końca i to jest sprawiedliwe a nie abolicja od 2009;/;/;/ mało meczy ustawionych to moze być mneij pkt ujemnych lub mała kara finansowa ale jeszcze raz powtórze KORUPCJA=DEGRADACJA!

styks - 27 czerwca 2008, 0:17:04 - *.toya.net.pl
PB jesteś w stanie potwierdzić swoje pomówienia w sądzie?;) czy tylko jesteś mocny w necie?

PB - 27 czerwca 2008, 0:28:57 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl
Nic nie musze potwierdzać, cała Polska to widzi.
Jeden wielki przekręt w celu ratowania Widzewa.
Zostaw swoje wypociny na mecz C-klasy Huczwa Tyszowce - Olimpiakos Szuwary.
A tak na marginesie....Styks to taki burdel w Chorzowie (nie ublizając Niebieskim oczywiście)
Także pal gumy misiu.

pajak - 27 czerwca 2008, 0:55:21 - *.tvk-net.pl
Ty PB a mama pusciła cię samego do AUSTRII? Jak masz się napinać to się zegnij BORSUKU i idż spać to temat o JADZE lewusie

styks - 27 czerwca 2008, 3:02:28 - *.toya.net.pl
PB w takim razie prześlę Twoją wypowiedź na adres kontaktowy tych, których pomawiasz...skoro jesteś dorosły, to odpowiadaj za swoje słowa.

bart z usa - 27 czerwca 2008, 6:40:23 - *.dsl.emhril.sbcglobal.net
Karac rowno wszystkich bez wzglednie spuscili juz tyle klubow to jeszcze niech leca nastepne a lige zaczac z 10 klubami a i te beda umoczone w korupcje a najwiecej legia i wisla!!

sadek - 27 czerwca 2008, 6:41:25 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl
TYLKO ARKA jakby tak bylo to teraz powinniscie awansowac do okregówki

pelikanek - 27 czerwca 2008, 6:58:56 - *.zep.com.pl (*.73.4.51)
Pacan i Wyszogrodzki wracajcie do Łowicza , bo bedziecie grać jeszcze w niższej lidze niz Pelikan.Ale jaja.

dawidek - 27 czerwca 2008, 7:37:37 - *.wup-katowice.pl
Nie widzę miejsca w Ekstraklasie dla takich klubów jak Korona i Jagiellonia. Korupcją od nich pachnie z daleka. Natomiast takie klub jak Polonia Bytom, która w uczciwy sposób utrzymała się w OE zostaje zdegradowana. To oznacza tylko jedno: PZPN chroni skorumpowane kluby, a niszczy te, które podejmują walkę na boisku. Won z leśnymi dziadkami z PZPN-u. Oni niszczą polski futbol.

dawidek - 27 czerwca 2008, 7:43:57 - *.wup-katowice.pl
do PB: masz rację zrobiono wszystko by ratować skorumpowany Widzew. Zrobiono to kosztem Polonii Bytom. To tylko potwierdza, że PZPN reprezentuje interesy skorumpowanych klubów. To działacze PZPN są tu największym problemem w walce z korupcją i nieprawidłowościami w polskiej piłce. Tam szybko trzeba wprowadzić komisarza i rozgonić to towarzystwo na wszystkie wiatry.

quaresma - 27 czerwca 2008, 8:11:41 - *.euro-net.pl
Dawidek, zgodzę się po części z Tobą, PZPN chroni kluby, ale takie jak GKS Bełchatów; Piast Gliwice; Lech Poznań
13 sierpnia 2004 - GKS Bełchatów - Widzew Łódź (4:1) - sędzia Andrzej K. przyjął od sędziego Krzysztofa Z. za pośrednictwem sędziego Piotra K. 700 złotych łapówki za ustawienie meczu dla GKS Bełchatów.
14 sierpnia 2004 - MKS Mława - Piast Gliwice (0:1) - sędzia Zbigniew R. dostał od "Fryzjera" 5 tysięcy złotych a od obserwatora wysoką notę za ustawienie meczu dla Piasta Gliwice.
25 września 2004 - MKS Mława - GKS Bełchatów (0:1) obserwator Jerzy G. przyjął od Grzegorza G. 3400 złotych za niezauważanie stronniczego sędziowania dla GKS Bełchatów.
25 września 2004 Piast Gliwice - Radomiak Radom (2:0) - sędzia Piotr K. od Mariana D. i Janusza B. 10 tysięcy złotych a sędzia boczny Andrzej K. 800 złotych za ustawienie meczu dla Piasta. Sędzia Piotr K. przyjął obietnicę 5 tysięcy złotych za ustawienie tego samego meczu dla Radomiaka od nieznanego działacza tego klubu.
3 października 2004 - Lech Poznań - Legia Warszawa (1:1) - sędzia Tomasz P. przyjął od "Fryzjera" obietnicę wysokiej noty obserwatora za ustawienie meczu dla Lecha Poznań.
10 października 2004 - Piast Gliwice - Jagiellonia Białystok (0:2) - obserwator Jerzy G. przyjął 3 tysiące złotych za pomoc w ustawieniu meczu dla Piasta Gliwice.
27 kwietnia 2005 - GKS Bełchatów - Świt Nowy Dwór Mazowiecki (4:1) - sędzia Mariusz R. przyjął od nieznanej osoby reprezentującej GKS Bełchatów 3 tysiące złotych a sędzia boczny Jarosław P. z tej kwoty 1500 złotych za ustawienie meczu dla GKS Bełchatów.

1979 - 27 czerwca 2008, 9:14:52 - *.internetdsl.tpnet.pl
Kiedy poznamy terminarz?????

karolu - 27 czerwca 2008, 9:26:47 - *.adsl.inetia.pl
Nie podniecajcie się tak bardzo tym że Jaga może (ale nie musi) polecieć z ligi. Zajmijcie się lepiej swoimi klubami bo być może to jeszcze wasze zostaną ukarane. Inne kluby też nie są święte. Wiadomo są równi i równiejsi. Ja uważam że to nie kluby powinno się karać ale PZPN bo to oni wszystko kontrolują i przymykają oko na takie sprawy. No i co z tego że Jaga czy Korona polecą. Myślicie że to coś da. To g**** da i tak będą handlować meczami jeszcze bardziej i za większą kase. Powiem wam czemu co roku karane sa kluby które albo są beniaminkami albo nie mają takich wielkich wpływów.Dlatego że potrzeba kozłów ofiarnych przecież ciemny lud wszystko kupi. Cały czas mówiłem że dla mnie te karanie degradacjami to granie pod publike(nie tylko chodzi o Jage ale też o Arke,Zagłębie Sosnowiec i Lubin,Łęcznę i innych). Jak PZPN chce tak dobra dla Polskiej piłki to niech zacznie budowac stadiony dla dzieci zaczną zatrudniać fachowców z zagranicy i szkolić swoich ludzi w dziedzinie trenerskiej,pudować szkółki piłkarskie (Tak jak to robi się w Holandii). Najlepiej zrobili by jakby sami podali się do dymisji i dali władze tym którzy chcą coś zorbić mają pomysły itd. Samo wybudowanie stadionów na Euro nic nie da nalezy tez budowac do tego profesjonalne bazy piłkarskie. To tyle dla mnie ta cała zabawa w karanie za korupcję to jakaś kpina jesteście naiwni jezeli wierzycie że to coś da.

MarekLG - 27 czerwca 2008, 9:37:19 - *.155.31.78.cable.morena.jarsat.pl
Myślę, iż Jagielloni nie zdegradują..

Zenobiusz - 27 czerwca 2008, 9:42:57 - *.gazeta.pl
Wszyscy mówią i piszą o I lidze, no czasem o II (używam standardowego nazewnictwa), ale nikt nie myśli i nie pisze jaki to ma wplyw na drużyny z dużo nizszych klas. No bo jak Polonia Bytom uzyska licencje to do III ligii spada Widzew. Automatycznie z III ktoś kto wszedł lub się utrzymał spada niżej, tam IV liga i znowu spadł ktoś z III to ktoś gra w V bo w IV brakło miejsca.
Pisze o tym bo tam dopiero jest walka o byt, ktoś jest IV lidze - gra w okręgu znalazł się sponsor (nier doś bogaty, ale jednak) podpisał umowę na IV ligę i tu nagle miesiąc poźniej dowiaduje się, że ponieważ PZPN podjął "idiotyczną" decyzję, albo nbie umie jesj podjąć klub gra w V lidze, a na to nie było umowy ze sponsorem i kiszka (może modernizacja boiska - nie chce pisać stadiunu, bo czasem to zbyt wiele, albo szatnie z ciepłą wodą znowu stają się nieosiągalne)
PPANOWIE W PZPN CO WY K... ROBICIE

Bolerk - 27 czerwca 2008, 10:27:56 - *.bsk.vectranet.pl
Nigdy nie spadnie hej Jaga nigdy nie spadnie. Tylko TY w moim sercu TYLKO TY JEDNA JEDYNA JAGA KOCHANA

freeszu - 27 czerwca 2008, 13:09:48 - *.retsat1.com.pl
asasd chlopie nie zanosilo sie na spadek? zdobyli 54 pkt tak? 6x3=18 a 54-18=36 czyli mieli tyle samo pkt co Piast.. tylko ze uratowal by ich bilans bezposredni... a nie wiadomo jakby to bylo jak grali o utrzymanie i niektore zespoly by sie ich nie baly (pewnie sie baly niektore bo byly wyzej)

quaresma - 27 czerwca 2008, 13:51:15 - *.euro-net.pl
Podbeskidzie Bielsko-Biała za "ustawienie" 6 meczów – zostało ukarane odjęciem sześciu punktów i 50 tys. zł kary
Nie widzę żadnych powodów, żeby Jagiellonia miała surowszą karę niż Podbeskidzie.
Podbeskidzie handlowało aby się utrzymać, a w sytuacji Jagi nie było tu mowy o awansie, ani o spadku.

ada - 27 czerwca 2008, 15:08:54 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl
-5pkt kary na start i kara finansowa info. prawie pewne

1906 - 27 czerwca 2008, 15:54:56 - *.internetdsl.tpnet.pl
A kiedy WD zajmie sie przypadkiem Cracovii?? Jak karać to wszystkich!!!

Kadyks - 27 czerwca 2008, 16:18:51 - *.toya.net.pl
ada nie rozbawiaj mnie, info pewne jest takie, że obydwu drużynom zaproponowano dobrowolną degradację, więc po co te bajki? Można to przeczytać w wielu artykułach prasowych.

1929 - 27 czerwca 2008, 16:24:31 - *.gdynia.mm.pl
zwalic jage, korone..........tak jak zaglebie...i brdzie ok,..

SZYMEKK AG - 27 czerwca 2008, 16:33:35 - *.mlyniec.gda.pl
Wątpie że jaga poleci,raczej zostaną.
Oskarżają ich o PRÓBĘ wpłynięcia na wynik a nie wpłynięcie. Zapłacą pare złotych i to na tyle

remik - 27 czerwca 2008, 17:20:30 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl
Jagielonia powinna zostać ukarana tak jak i inne wszystkie kluby. Tu nie ma miejsca na lepszych czy gorszych, jak kupowali czy sprzedawali to powinni spadać.

quaresma - 27 czerwca 2008, 17:57:53 - *.euro-net.pl
Wszystkie kluby które zostały zdegradowane, miały korzyści z korupcji (awans o klasę rozgrywkową wyżej).Przykład Jagiellonii jest inny, nie miała korzyści, ani awansu. Więc stawianie jej na równi z innymi klubami zamieszane w te "bagno" nie jest adekwatne.

RTS Widzew - 27 czerwca 2008, 19:06:28 - *.116.80.1
Jeżeli Jagiellonia nie zostanie zdegradowana to będzie to niesprawiedliwy wyrok.Widzew i Zagłebie Sosnowiec zostały zdegradowane za kupowanie meczów i zstały zdegradowane.Takim sam los powinien spotkać również Jagę i Koronę.
CZERWONA ARMIA WIDZEWA!!!

arni73 - 27 czerwca 2008, 20:11:46 - *.plk.vectranet.pl
quaresma -kupowali i sprzedawali wszyscy (chyba), ale awansować wszyscy nie mogą, bo naogół tylko dwie wchodziły, więc tłumaczenia typu "nic im to nie dało" jest bez sęsu. Znaczy sie można kupować byle by nie awansować, ew. spaść

arni73 - 27 czerwca 2008, 20:55:09 - *.plk.vectranet.pl
na ogół, bez sensu...sorki

Glus - 27 czerwca 2008, 21:07:42 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl
Czytam tak te komentarze i najbardziej chce mi sie smiac z tych wszystkich malutkich pieskow co tak szczekaja ze 2 liga, 3 liga, a plakac mi sie chce ze niestety nie doczekam czasow kiedy ukaraja tych, ktorzy na to zasluzyli i teraz sie tu produkuja. Szacunek dla KIBICOW WZL, Widzewa, Gornika Leczna, Korony, Jagi,Podbeskidzia, KSZO i tych ktorzy juz poczuli gorycz pzpn-owskiej sprawiedliwosci. ARKA GDYNIA PONAD ZYCIE

mara - 27 czerwca 2008, 21:22:14 - *.gdynia.mm.pl
SZacunek
ale jakos dziwnie nikt nie mowi o legii i wisle !!!
nie zastanawia was to?

JAGA 1920 - 27 czerwca 2008, 21:36:26 - *.bsk.vectranet.pl
Nie przekrzykujmy sie,ktory klub ma spasc,a który nie.Dzis mówimy o mojej Jadze,jutro może to dotyczyc Twego klubu.Pytanie mam jedno,moim zdaniem zasadnicze:w jaki sposób w swietle prawa obowiazujacego w naszym kraju mozna rozwiazac w stu procentach legalnie machine napedowa korupcji, czyli pzpn?

arni73 - 27 czerwca 2008, 21:52:19 - *.plk.vectranet.pl
Istnieje jeszcze instytucja pospolitego ruszenia?

Jaca - 27 czerwca 2008, 23:09:42 - *.e-wro.net.pl
po co zwlekac i tak ich spuszcza.. i jage i korone hehe

pelikanek - 28 czerwca 2008, 7:36:40 - *.zep.com.pl (*.73.4.51)
Do Jaga 1920 ; tak jak zrobił Putin w Rosji. PZPN roz......ć na 4 wiatry. Powołac nowe władze z młodych działaczy i wtedy bedzie dopiero dobrze. Powodzenia w działaniach.

MKS - 28 czerwca 2008, 9:49:53 - *.219.208.167
Znalezli kluby nie tak zasluzone i karaja ciekawy jestem co by bylo gdyby tak sie legi albo wisle przypatrzyli hehe

whisky - 28 czerwca 2008, 11:16:15 - *.mnc.pl
spuścić ich i koniec. Kupili? Ukarac!

fdfsfdsdsf - 29 czerwca 2008, 8:38:40 - *.chello.pl
arke i polonie zdegradowali teraz wszystkich powinni degradowac wszyscy niech poniosą kare

server - 29 czerwca 2008, 11:39:42 - *.adsl.inetia.pl
RTS Widzew - Po pierwsze Jaga kupiła 6 meczów, a nie 12!
Po drugie ma status pokrzywdzonego w prokuraturze, o którym nasi działacze mówili
Po trzecie sama zgłosiła się do WD
Jeszcze można tak dodawać dłuuugo, ale porównywanie przypadków Widzewa i Jagi jest bez sensu

Zagłębie - 29 czerwca 2008, 12:15:39 - *.67.active24.pl
Krótko mówiąc Jagiellonia i Korona klasa niżej. Zresztą uważam że takie kluby jak Jagiellonia/Polonia Bytom czy też moje ukochane Zagłębie zaniżają tylko poziom ligi. Podsumowując, 2 liga Jaga i Polonia.

Kibic - 29 czerwca 2008, 13:54:54 - *.internetdsl.tpnet.pl
Nie jestem ani za Arką,Jagą,Koroną,Widzewem
ale jak patrze co tu nie którzy wypisują to mi ręce opadają..
Goście z Arki wypowiada się że muszą wszystkich zdegradować.. a sami nie pamiętają co pisali jak degradowali Arkę..
nie jestem zwolennikiem degradacji ale winnych muszą
jakoś ukarać.. tylko szkoda że winne są kluby a nie goście którzy zajmowali się tym procederem..

LKS.Scotla - 30 czerwca 2008, 13:48:33 - *.range86-137.btcentralplus.com
WPolsce powinny byc dwie 1 ligi.1 liga korupcyjna,oraz 1 liga niekorupcyjna powinno podzielic sie tez sedziow na dwie grupy.Po sezonie polaczyc te grupy ,gorne polowki extraklasa dolne 1liga. problem bylby rozwiazany.Tylko ciekawe ,ktora bylaby popularniejsza(lepiej sponsorowana)!

kibic - 1 lipca 2008, 17:54:22 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl
winni to ich wywalić z ligi! jak wszyscy to wszyscy bez układów!ciekawe dlaczego jeszcze nikogo ze Switu N.D.M nie zwineli?tam to szopki odchodziły!!!ale pewnie i na nich przyjdzie czas jak wpadnie jakiś co im mecze ustawiał.glupotą jest że tylko od któregoś roku wstecz to dziala bo tacy trenerzy jak np pan W mają spokój i dalej mogą sie mądrzyć po gazetach.Polska piłka poziomem i organizacją to wielkie dziadostwo!Cracowia przegrywa z jakimiś slabeuszami a my chcemy zwycięstw kadry ha ha ha

hary - 2 lipca 2008, 14:56:18 - *.adsl.inetia.pl
moje zdanie:Boniek + Widzew=PZPN,i wszystko jasne.

BKS - 3 lipca 2008, 0:16:25 - *.chello.pl
Zazdroszcze w tej chwili kibicom Arki bo mają już wszystko za sobą... Klub ich odbył Kare Powrócili Do ekstraklasy i mają Święty spokój... Teraz Patrzą i sie Śmieją z tych wszystkich Klubów umoczonych w Korupcje pozdro.. Czekamy Na Derby!!

Pseudonim (max 10 znaków):

E-mail:

Redakcja 90minut.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść komentarzy, które są niezależnymi opiniami czytelników serwisu. Jednocześnie 90minut.pl zastrzega sobie prawo do kasowania komentarzy zawierających wulgaryzmy, treści rasistowskie, reklamy, wypowiedzi nie związane z tematem artykułu, "trolling", sformułowania obraźliwe w stosunku do innych czytelników serwisu, osób trzecich, klubów lub instytucji itp., a w skrajnych przypadkach do blokowania możliwości komentowania wiadomości przez poszczególnych użytkowników lub całe sieci.

 

Napisz do nas