[ Strona główna ]


Jedyny w swoim rodzaju Skarb Ekstraklasy - statystyki, sylwetki, kariery graczy, historie, osiągnięcia klubówSkarb I ligi - statystyki, kariery graczy, historie i osiągnięcia klubówRozgrywki regionalne 2024/2025 - od IV ligi do Klasy C !Wyszukiwarka klubów, zawodników i sędziów w serwisie 90 MinutJeśli chcesz skontaktować się z redakcją - najpierw to przeczytaj!
90minut.pl
 CLJ
 PZPN
RSSSF

 


29 lipca 2008, 16:09:58 - elenril
Druga kolejka Ekstraklasy i Młodej Ekstraklasy odwołane

Ekstraklasa SA poinformowała, że zaplanowana na 1-3 sierpnia 2008 roku 2. kolejka Ekstraklasy oraz Młodej Ekstraklasy zostają odwołane.

- Zaplanowana na najbliższą sobotę i niedzielę druga kolejka piłkarskiej ekstraklasy nie odbędzie się. Mamy nadzieję, że rozgrywki rozpoczniemy w przyszłym tygodniu (9-10 sierpnia) - poinformował prezes Ekstraklasy SA Andrzej Rusko.

Nowy termin 2. kolejki Ekstraklasy zostanie podany po czwartkowym spotkaniu przedstawicieli klubów.


źródło: własne / Ekstraklasa / Lech Poznań / PAP

przemek - 29 lipca 2008, 16:15:13 - *.chello.pl
to co sie dzieje w polskiej pilce wola o pomste do nieba. tak zle to chyba jeszcze nigdy nie bylo. / jesli arka jednak nie wejdzie do najwyzszej klasy rozrywowej to dopiero rozpeta sie wojna. miejmy nadzieje ze uefa wskaze lesnym dziadkom miejsce w szeregu. TAG

JagaBKS - 29 lipca 2008, 16:16:07 - *.internetdsl.tpnet.pl
Ale to ostry smiech na sali. Moge sie zalozyc ze nigdize na swiecie takie cuda sie niedzieją ale to Polska;)

darek - 29 lipca 2008, 16:17:16 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl
wstyd wstyd wstyd !!!!!!!!!!!!!!

ss - 29 lipca 2008, 16:19:05 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl
@manfred - chyba za duzo nie rozumiesz...to oznacza, ze na 98% zaglebie i korona beda w ekstraklasie! a nie dynianie i gliwiczanie... a wczwartek od 10:00 zajma sie wlasnie sprawa tych odwolan....
uefa wskarze miejsce nie lesnym dziadkom, a calemu zwiazkowi i nam wszystkim!!! sami musimy to zalatwic, w dodatku bez ingerencji wladz panstwa.... (chyba, ze jakos tak, jak w rosji putin)
zreszta odwolanie 2 kolejki bylo rowniez niemal przesadzone.... 3 kolejka z kolei ma sie juz odbyc!!

Ronnie - 29 lipca 2008, 16:20:10 - *.rad.vectranet.pl
Heh, ciekawe co powiedzą przed 30 kolejką ;P

Przem - 29 lipca 2008, 16:22:40 - *.internetdsl.tpnet.pl
Ależ ludzie: To nie leśne dziadki! To TRYBUNAŁ ARBITRAŻOWY! Ja osobiście uważam, że decyzje trybunału są bezsensowne. Idąc za tokiem ich myślenia żaden klub nie powinien być zdegradowany.
Pozostaje tylko czekać asz ruszy III liga.

Maxxman - 29 lipca 2008, 16:23:42 - *.internetdsl.tpnet.pl
Tak, cała Extraklasa martwi się o Arkę i start podporządkowuje dobru Arki...

bareca - 29 lipca 2008, 16:26:32 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl
znów bałaganu termin to głupi!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Lechista45 - 29 lipca 2008, 16:29:35 - *.61.62.78
I to dzięki Widzewowi, Zagłębiu L, i Koronie...
Teraz każdy klub powinien żądać odszkodowań za straty jakie ponoszą kluby w szczególności kibice!

rret - 29 lipca 2008, 16:32:05 - *.gbn.pl
to beda te baraże piasta z jagiellonią? xD

Polak - 29 lipca 2008, 16:32:53 - *.lanet.net.pl
A miało nie być meczów w środku tygodnia :-/

vvv - 29 lipca 2008, 16:33:11 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl
PZPN bowiem sie znów termin bałaganu to jak dziecko!!!!!rozumiecie

ehh - 29 lipca 2008, 16:37:47 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl
>> Idąc za tokiem ich myślenia żaden klub nie powinien być zdegradowany.
Nieprawda. Arka Gdynia nie składała wniosku o cofnięcie degradacji, a poza tym ich przewinienia nie uległy przedawnieniu!! Już to tłumaczyła facetka z TA przy PKOl ale jak widać niektóre młotki jeszcze nie zrozumiały!

AnB - 29 lipca 2008, 16:39:21 - *.toya.net.pl
jeśli karnie zdegradują Koronę lub Zagłębie, to w barażu zagrać powinien Widzew z Pistem. jeśli oba polecą, to nie ma baraży i zostaje Widzew. proszę sprawdzić w regulaminie awansu i spadku pzpn! degradowane kluby przesuwane są automatycznie na ostatnie miejsca w tabeli. ale pzpn zawsze może zmienić swoje przepisy...

zinio - 29 lipca 2008, 16:40:26 - *.icpnet.pl
trybunał tłumaczył się tym że arka i kszo mogły być ukarane bo wtedy tylko część zarzutów się przedawniła a inne kluby przedawnienie nie obowiążywało

xxx - 29 lipca 2008, 16:41:00 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl
hańba hańba !!!

Jack - 29 lipca 2008, 16:42:38 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl
A wiecie kto zarządza tym PKOL-em co Koronę,Zagłębie i Widzew od kary odsunął. Ta baba co z dodą w jury w tańcu na lodzie siedzi. Więc się nie dziwcie że takie decyzje zapadają.

dees - 29 lipca 2008, 16:42:46 - *.internetdsl.tpnet.pl
No to tylko podziękować widzewkowi, to od ich "sprawiedliwości" zaczął się ten bajzel.

korpol - 29 lipca 2008, 16:46:27 - *.crk.metro.digiweb.ie
Panowie to co wy robicie z polska piłką to jest kpina. Jaja sobie robicie z nas-kibiców i tyle co moge napisać wam. podajcie sie wszyscy jak najszybciej do dymisji bo poza siedzeniem na stołkach(i puszczaniu w nie...wiecie najlepiej co) i braniu łapówek(wit żelazko założę sie ze nie jest jedyny-dowodem niech będzie fakt iż zaledwie 20% z was zgodziło sie na podpisanie zaświadczania o tym ze nigdy nie braliście w łapę, jaka chciał dać do podpisania wam pan Cacek) to na niczym innym sie nie
znacie. rujnujecie polską piłkę zarówo ligową jak i reprezentacyjną.
Zdaje sobie sprawe że nic sobie z mojego maila nie zrobicie, zapewne nawet go nie przeczytacie, a nawet jesli przeczytacie to skasujecie i zapomnicie. Zeby bylo jasne nie jestem kibicem ani widzewa ani zaglebia ani arki czy korony.
Czytajac kolejne artykuly o waszej nieporadnosci, braku jakiejkolwiek koncepcji na rozwiazanie problemu korupcji (ale poco je rozwiazywac skoro sami zapewne dostajecie cos nie cos), o zapewnieniach pana michala listkiewicza ze nie bedzie kandydowal a za pare dni znow o tym ze jednak bedzie kandydowac na nowego(starego) prezesa waszej organizacji, nie wiem czy sie smiac czy plakac. smiac bo cyrk sobie robicie ze wszystkiego i wszystkich co sie tyczy pilki, a plakac bo z kazdym dniem, ba godzina
a czasem nawet minuta, polska pilka nozna przez was umiera. jestescie zenujacy caly wasz (podkreslam slowo wasz) zwiazek i kazdy z was osobno... poczytajcie sobie na forach internetowych co wszyscy kibice o was mysla, pisza, a gwarantuja ze rowniez mowia.
Bez pozdrowien
Dominik-oszukany kibic

Marco - 29 lipca 2008, 16:49:40 - *.retsat1.com.pl
ale wy się podniecacie, Korona i Zagłębie nie mogą być zdegradowane. To wiadomo, bo to łamało by prawo, jeżeli rzeczywiście będzie 16 drużyn to niestety kosztem Arki i Piasta bądź Jagiellonii

tomasz - 29 lipca 2008, 16:54:12 - *.limes.com.pl
A ja uważam iż Arka i Piast zagrają w oe ponieważ trybunał potwierdzi degradację korony i zagłębia.A jeśli odrzuci to ten wyrok pzpn powinien olac ponieważ podlega uefa a nie pkol.Jeśli korona zaglębie zarządają odszkodowania to pzpn powinna ich wykluczyc ze struktur pzpn.

jjiutr - 29 lipca 2008, 16:55:11 - *.51.166.98
nieeee mam tego dosyć wstyd na cały swiat nieudacznicy do dymisji!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

waldi - 29 lipca 2008, 16:57:24 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl

Panowie z PZPN nie wstyd wam za to co dzieje się
teraz z rozgrywkami,przecież najbardziej natym
tracą kluby.Jak byłbym prezesem klubu to posodził
był pzpn o odszkodowanie za stracone pieniądze.
Jestem czy wogule ktoś przyzna się do winy,chyba
jak zawsze...nikt.

Dziadson - 29 lipca 2008, 17:00:40 - *.telpol.net.pl
HAŃBA!! GDZIE WY BYLIŚCIE PRZEZ TE 2 MIESIACE JAK LIGI NIE BYŁO???????????????????? Wstyd!! To jest jedna wielka kpina z kibiców ! I wy chcecie jakiegos lepszego sponsora niż ORANGE?????????????????? PZPN PZPN ........
noRmalny

złodzieje - 29 lipca 2008, 17:02:10 - *.internetdsl.tpnet.pl
jakim prawem Piast ma grać w drugiej (I)lidze skoro był na miejscu premiowanym walką o ekstraklasę?? szczerze mówiąc wymiotować mi się chce jak widze te mordy z pzpnu i pkol-u. szkoda że my kibice nie możemy się zjednoczyć chociaż na jeden dzień i zrobić z tym porządek

piszczel - 29 lipca 2008, 17:03:34 - *.centertel.pl
Cała wina lezy po stronie prawników WD. Gdyby chcieli słuchac ze według prawa korupcja sie przedawniła to nie było by bałaganu. Przecierz gdyby nie pkol to kazdy sąd by to zmienił, tak ze pzpn by musiał ogłosic upadłosc. Tyle razy prawnicy Widzewa tłumaczyli i pokazywali ze to bez prawie,a WD nie reagował na ich argumenty. Jest opcja zeby było 18 zespołów, ale brakuje 20mln., proponuje za błedy obciążyc ludzi z pierwszej instancji, czyli prawników WD, którzy nie umieją czytac prawa. Jest ich tam 5 czy 7 niech płacą.

ded - 29 lipca 2008, 17:08:33 - *.177.133.10 (*.168.1.218)
Wsytd na cała piłkarską Europe... a przeciez my mamy organizować EURO! A jak u nas z organizacją :/

Phil - 29 lipca 2008, 17:10:35 - *.ssp.dialog.net.pl
To jeeszcze nic. Jaja będą w czwartek!!!

iskra - 29 lipca 2008, 17:16:36 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl
Całemu bałganowi, wstydowi i blamażowi na międzynarodowej arenie może zapobiec minister sportu . Moim zdaniem jako przedstawiciel rządu powinien zebrać całe towarzysttwo tj. pzpn, trybunał,komisje i wszystkich zainteresowanych w tym temacie i nie wypuścić z pokoju dopuki wspólnie nie ustalą sensownego wyjścia. Jeżeli nie dojdą do porozumienia wydać jakiś dekret (czy coś innego = nie znam się), który by bez żadnych odstępstw obowiązywał wszystkich.Wiem, że jest to niedemokratyczne, ale przynajmniej zaoszczędziło by nam wstydu w przeddzień EURO. Bo jak możemy organizować ME jak nie potrafimy poradzićsobie we własnej lidze.

Tadeusz - 29 lipca 2008, 17:22:35 - *.dsl.chcgil.sbcglobal.net
Rozgonic cale towarzystwo nawet kosztem euro 2012.Potrzebni sa mlodzi energiczni nie bedocy w ukladach.

Soul - 29 lipca 2008, 17:23:04 - *.chello.pl
Zakonczcie w koncu ten CYRK !!

r3voioiek - 29 lipca 2008, 17:23:36 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl
kolego Przem to nie Trybunal jest winien tylko PZPN ktory w swoim statucie zezwolil na przedawnianie kar ponad 3letnich - prawo to prawo a glupota pzpnu to drugie - Listkiewicz i reszta powinni wyladowac w kryminale - podobnie drzewicki ktory dalej sie z nimi cacka - nie mowiac juz o skorumpowanych wladzach uefa czy fifa

freeszu - 29 lipca 2008, 17:24:13 - *.retsat1.com.pl
korpol...widac ze jestes kibicem widzewa ktory jak zawsze umie sie wykrecic... 2004 walek z licencja a teraz niby przedawniona akcja z kupowaniem meczy... taki jest ten wasz widzewski honor?? haha smieszne.. jakbyscie mieli honor to byscie sie nie czepiali przyznaliscie sie do kupowania a pozniej sie odwolujecie...czepiacie sie Poloni B. za licencje a wy lepsi byliscie w tym 2004?? nie czepiacie sie ŁKS za Adamskiego bo dostaliscie w derbach Łodzi...
zenada tak to tylko wy umeicie powodzenia mam nadzieje ze nie zwansujecie w tym sezonie do Orange..

kibic anty - 29 lipca 2008, 17:28:25 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl
kto jedzie ze mną rozwalić pzpn my chcemy meczy a nie odwoływania ligi!!!!!!

tomasz - 29 lipca 2008, 17:30:54 - *.limes.com.pl
Ja bym zbojkotował koronę i zagłębie(jak by ich przywrócili).wszystkie drużyny powinny oddac swoje mecze walkowerem koronie i zagłębiu tak by mistrzostwo zdobyła korona w bezpośredim meczu z zagłebiem .Wówczas pzpn bedzie miało problem ponieważ uefa niedopuści ich do rozgrywek.WOGÓLE PROPONUJE BY ROZEGRANO TYLKO 2 SPOTKANIA W TYM SEZONIE ZAGŁĘBIE -KORONA I KORONA-ZAGŁĘBIE.

MarekLG - 29 lipca 2008, 17:31:49 - *.155.31.78.cable.morena.jarsat.pl
I tak się to będzie za pewne ciągnąć do 30 kolejki..

kamil37198 - 29 lipca 2008, 17:35:48 - *.elgrom.laz.digi.pl
Miałem racje...jak odwołali 1 kolejke to mówiłem że liga zacznie sie od deRbów Górnika z Ruchem-czyli od 3 kolejki

chris6 - 29 lipca 2008, 17:37:22 - *.who.vectranet.pl
!!!!UWAGA !!!!!
W ekstraklasie zagra Zagłębie Lubin , Korona Kielce i Widzew Łódź.
W związku z tym Piast Gliwice, Arki Gdynia ,Polonii Bytom zagrają w pierwszej lidze (info na 70%)
I NA TYM KONIEC KAR ZA DEGTRADACJĘ
Jednym słowem korupcja zwyciężyła a UEFA mówiła że nie ma przedawnienia za takiego rodzaju przestępstwa PZPN robi i tak swoje.
Ja na znak protestu proponuję coś takiego
http://www.zczuba.pl/zczuba/1,90957,5500697,Z_Czub
a_Watch__Kto_poszedl_na_wojne_z_PZPN.html
ps. chyba nie usuną mojego postu.

Szopki - 29 lipca 2008, 17:37:31 - *.181.130.230 (*.168.2.2)
To są istne kpiny z nas wszystkich.
Jeśli Korona i Zaglębie będą grały w Ekstraklasie to będzie znaczyło tylko jedno : że nie ma sprawiedliwości, Ci którzy zabawiali się korupcją nie poniosą kary...
Przykre ale prawdziwe.

marco - 29 lipca 2008, 17:39:02 - *.ssp.dialog.net.pl
Burdel,burdel panowie.Szkoda słów

górnik zab - 29 lipca 2008, 17:40:50 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl
ale jeden pozytyw ze górnik ruch w 1 kolejce takjakby bedzie,i mam nadzieje ze dostane bilety pozdrawiam kibiców górnika

J'on - 29 lipca 2008, 17:43:00 - *.retsat1.com.pl
To jeszcze nie koniec. Decyzja o grze Poloni Bytom była wydana bezprawnie, będzie się działo...

olo - 29 lipca 2008, 17:45:57 - *.chello.pl
Ludzie,Kibice-to nie wina Zagłębia,Korony,Widzewa czy Trybunału przy PKOL,to winaPZPN.To PZPN „zalegalizował”korupcję poprzez zapis o przedawnieniu.Trybunał Arbitrażowy nie sugeruje się dobrem piłki,że tak akurat wypada,czy tego oczekuje opinia(kibice).T.A przy PKOL,jest sądem sportowym,który wyroki wydaje w oparciu o przepisy,paragrafy.Smutne,ale prawdziwe.

zły - 29 lipca 2008, 17:55:13 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl
to jest kpina, wstyd i hańba ja płace za Canal+, a Ligi jak nie było tak nie ma ktoś powinien za to zapłacić!!!

Arkowiec - 29 lipca 2008, 17:58:40 - *.laczpol.net.pl
Arkę witamy w 1 lidze ;//

K.K - 29 lipca 2008, 17:59:51 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl
zróbcie lańcuszek na gg o tej sprawie

Przemek - 29 lipca 2008, 18:04:51 - *.59.89.3
W końcu cały sezon 2008/2009 przełożą na sezon 2009/2010 i będą mecze codziennie ;]

Arka - 29 lipca 2008, 18:07:35 - *.lan.net.pl
Koźmiński dodał, że Arka Gdynia i Piast Gliwice powinny rywalizować w najwyższej klasie rozgrywek.
PZPN ustala kto ma grać w ekstraklasie, może też odrzucić decyzje PKOL warto dodać też że w czwartek do PKOL jadą prawnicy PZPN
czekamy do czwartku

BRONEK - 29 lipca 2008, 18:10:17 - *.wroclaw.dialog.net.pl
cyrk,prawdziwy cyrk.niepotrzeba chodzic do cyrku aby obejrzec przedstawienie,takie gwarantuje nam pzpn i ekstraklasa sa.nic dodac,nic ujac-taka mamy rzeczywistosc w polskiej pilce.

Kondii - 29 lipca 2008, 18:11:50 - *.chello.pl
Jak maja tak robić to po co wogóle tak robić czeba tylko zrobic puchar tak jak w Lichtensztajnie bo nie dlógo okarze sie ze zawodnicy beda grac w zimie a nie na jesien.

kiler - 29 lipca 2008, 18:19:55 - *.centertel.pl
jak sie bawic to sie bawicbrak słów na to co sie dzieje w polskiej piłce taka reklame sobie robia ze hoho teraz to juz chyba na całym swiecie słyszeli o naszej ekstraklasie

kawulok - 29 lipca 2008, 18:26:17 - *.nni.pl
Panom z PZPN piłkarze przeszkadzali w robocie przecież od zawsze, pardon - od wyboru Listusia i jego kompanów. Pal sześć jakieś rozgrywki.Listuś już swoje rozegrał. Właśnie przsunął zjazd wyborczy o półtora miesiąca, wcześniej przez bezprawne wprowadzenie Polonii Bytom do ekstraklasy zapewnił sobie dodatkowe głosy ze strony klubów śląskich. Listuś świetnie rachuje - ma poparcie wojewódzkich związków i parę brakujących głosów od klubó ekstraklasy i I ligi. O jakim poziomie polskiej piłki my tu mówimy? Kogo to w PZPN interesuje? Panowie, liczy się zupełnie coś innego. A że nie grają? Po co mają grać i przeszkadzać w robocie?

Jan - 29 lipca 2008, 18:28:33 - *.centertel.pl
Niech Arke Piasta Jage Korone Zaglebie wrzuca do jednego gara(grupy)i zrobia mecze.Wchodza 2 zespoly.

dees - 29 lipca 2008, 18:43:45 - *.internetdsl.tpnet.pl
"Widzew złożył wniosek do Ministra Sportu o ponowne rozpatrzenie sprawy dotyczącej licencji Polonii Bytom. Decyzja o umorzeniu postępowania administracyjnego została podjęta w oparciu o nieprawdziwe informacje przekazane Ministrowi przez PZPN."
-Dno i metr mułu! Kompromitacja to już za mało powiedziane co oni wyprawiają!. Nie zgadzają się na pokrętne praktyki hehe; szkoda, że w sprawie własnej licencji się zgadzali...

Starymaya - 29 lipca 2008, 18:46:29 - *.gprs.plus.pl
A co na to Canal+? Tyle sapał w poprzenim sezonie a teraz milczy mimo że ucieka im kasa... Przecierz jakby zagrozili że pieprzną to wszystko w cholere to blady strach by padł na miśków z miodowej i ekstraklasę sa. A kluby z ekstraklasy zagrożone utratą kasy z canal
+ potrząsnełyby tymi durniami i to szybko. Może to jest rozwiązanie ale canal+ niestety milczy... Ciekawe czemu?

Arka - 29 lipca 2008, 18:49:20 - *.lan.net.pl
komentarz z portalu trojmiasto.pl
Jeśli gdynianie znajdą się poza ekstraklasą, to wobec wcześniejszych obietnic względem nich będzie to totalnym skandalem, a PZPN i Ekstraklasa SA stracą resztki wiarygodności! Przypomnijmy, że przed rokiem gdynianie karnie zostali zdegradowani za korupcję, gdyż Trybunał Arbitrażowy przy PKOl. jasno stwierdził, że nie można zastosować w tym przypadku przedawnienia. Widzew z przedawnienia mógł skorzystać, a wszystko wskazuje na to, że również w czwartek ten przywilej zostanie zastosowany wobec Zagłębia i Korony!
Ponadto bezpośrednio po zakończeniu rozgrywek II-ligowych Komisja ds Nagłych PZPN ogłosiła, iż Arka wystąpi w barażach o ekstraklasę, a Ekstraklasa SA wyznaczyła termin pierwszego meczu w Gdyni na ostatnią środę maja. Gdy Jagiellonia Białystok przyjechała już nad morze, w przededniu spotkania baraż odwołano!
Co więcej 22 lipca Arka otrzymała z PZPN fax podpisany przez sekretarza generalnego i wiceprezesa związku z informacją, że zajmuje miejsce w ekstraklasie zdegradowanej Korony Kielce, a dwa dni później zarząd PZPN zapewnił gdynian, iż na pewno zagrają w ekstraklasie."

rob - 29 lipca 2008, 18:55:44 - *.aster.pl
jezeli wróci lubin i kielce do ekstraklasy powinien być bojkot ligi won lstkiewicz kozmiński kolator i inni patologiczni pseudodziałacze

Adi - 29 lipca 2008, 19:09:14 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl
Czyli wychodzi na to że Zagłębie i Korona w I lidze ? Bo nie mogą już przecież wyrzucić Arki i Piasta... Ekstraklasa w takim wypadku straci więcej pieniedzy na odszkodowania dla Arki i Piasta niż by miała dorzucić dla 17 i 18 drużyny... Kpina totalna... Uważam że PZPN nie uzna decyzji PKOL... innego wyjścia nie ma...

qAG - 29 lipca 2008, 19:20:35 - *.124.42.61
Adi - > sprawa jest przesądzona. Korona i Zagłębie w Ekstraklasie, Arka w I lidze, Jaga-Piast pierwszy baraż w niedzielę, drugi w środę. Sprawa tak mocno polityczna, że lepiej nie pisać szczegółów, ale w skrócie pewien kombinat i dużo, dużo wyżej w państwie.
Niestety to dla Arki oznacza równie pochyłą. Wydawało się że zapłaciliśmy za błędy naszych działaczy, ale tylko się wydawało. Raz się udało pozbierać, teraz raczej się nie da. Czeka nas otchłań. Przeciwnicy mogą się cieszyć, powodzenia dla reszty.

dees - 29 lipca 2008, 19:25:16 - *.internetdsl.tpnet.pl
@ piastol nie znasz jeszcze potęgi (krętactwa i wałów) widzewa. Mnie wcale by nie zdziwiło, jakbym zobaczył ich jak wywalczają extraklasę przy zielonym stoliku kosztem innych

qfas - 29 lipca 2008, 19:29:00 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl
Myślę że PZPN nie przychyli sie do decyzji PKOL... PZPN już wspomniał że ta 16 ma gwarantowany udział... jakby chcieli mogli tydzień temu Arkę usunąć do I ligi... mniej bałaganu by było... wiec myśle że Arka i Piast zagrają w ekstraklasie a Korona i Zagłebie w I lidze... mniejszy chaos będzie... PZPN powinno do UEFA skierować sprawe w końcu podlegają UEFA i prawa ustanowione przez UEFA mają większą moc prawną nad prawem PZPN !!!

kibic - 29 lipca 2008, 19:42:59 - *.sta.vectranet.pl
Do ,,piastol" jak Arka i Piast wywalczyły awans do ekstraklasy przecież nie zajeły miejsc premiowanych awansem a Zagłębie i Korona to 5 i 6 drużyna ekstraklasy do puki się sprawa nie wyjaśni z odwołaniami to nadal te drużyny figurują w ekstraklasie.PZPN zbyt pochopnie awansował przy zielonym stoliku drugoligowców nie czekając na decyzje ostateczne. PZPN sam naważył piwa niech go teraz wypije.

Poldi - 29 lipca 2008, 19:50:49 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl
@kibic -> PZPN prawidłowo wydał orzeczenie o udziale Arki i Piasta w ekstraklasie... Zagłebie i Korona kupowały mecze to jest słuszna degradacja... Wszytko miesza PKOL... Moim zdaniem odwołanie Zagłebia i Korony i tak zostanie odrzucone przez PZPN... Jak dla mnie powinno nie być możiwości odwoływania się tyle razy do tego już po rozpoczaciu sie sezonu... Większa jest szansa że zagra Arka niż Zagłebie...

CHINAPIAST - 29 lipca 2008, 19:53:28 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl
Jeżeli niebędzie konkretnej decyzji o ekstraklasie do czwartku to w piątek proponuje marsz na MIODOWĄ zrobić porządek w PZPN-ie

mkjsb - 29 lipca 2008, 19:54:54 - *.pai.net.pl
a może na znak protestu kluby powinny zrobić to co w Stanach zrobiła NHL lokaut,i uzasadnić brakiem porozumienia między PZPN-em,Ekstraklasą SA a klubami

BFA - 29 lipca 2008, 20:20:01 - *.85-237-176.tkchopin.pl
Niestety, Arka I liga i to jest info niemal pewne. Tak jak napisal qAG - sprawa w 100% polityczna. Wysoko postawieni działacze partii obecnie rządzącej, ściśle związani z Dolnym Śląskiem już zdecydowali. Wszystko co się teraz dzieje, to przykrywka. Będzie dodatkowo baraż Piast-Jaga... Info niestety absolutnie pewne, w czwartek lub piątek przypomnicie sobie mojego posta. BTW. Widzew ma też 90% szans na "powrot" do OE. Wieszalem kiedys psy na bylym ministrze sprawiedliwosci oraz jeszcze wczesniej na mecenasie Tomczaku....teraz widze jak bardzo sie mylilem...Pozdrowienia z pogrzebu w Gdyni - pacjent wlasnie umiera.....Korupcja zwyciezyla.

KKS - 29 lipca 2008, 20:39:06 - *.darnet.pl
Arkowcy trzymajcie sie w poznaniu bedziemy wam kibicowac zebyscie zagrali w extraklasie degradacje korony,zaglebia wczesniej widzewa przeciez to mialy byc wyroki prawomocne wiec po co ten caly trybunal pkol? pytam bo juz sie pogubilem w tym wszytkim to co robi widzew to juz jest mistrzostwo swiata beztrzelni dzialacze i tyle ludzie bez honoru zaglebie i korona zreszta tez

Tolkuś - 29 lipca 2008, 20:44:59 - *.chello.pl
mam pewny przeciek, Zagłębie wraca do ekstraklasy, a Korona nie. co to daje, Arka spada i mamy baraż Jaga - Piast.

kibic - 29 lipca 2008, 20:49:46 - *.gprs.plus.pl
A niby dlaczego Arka ma grać w ekstrakllasie skoro zajeła 4 miejsce w II lidze dali ciała i powinni grać w nowej I i tyle.

Cruzo KSG - 29 lipca 2008, 20:54:25 - *.piekary.net (*.168.66.140)
Skandalllllllllllllllllllllll, ja se tu wakacje ustawiam pod mecze a Ci bandyci sobie lige przekladaja??????????????????????? Smiechu warte, chyba wyjade do Anglii bo w tym kraju juz calkiem nic nie jest normalne.

do-Tolkuś - 29 lipca 2008, 20:58:09 - *.sikornik.net
jezeli spada dajmy na to Arka, a awansuje tylko Zagłębie to po co baraż pomiędzy druzynami o dwa miejsca w ekstraklasie? czegos nie rozumiem...

tyszanin - 29 lipca 2008, 21:04:59 - *.chello.pl
A przypominacie sobie czasy gdy PZPN-em rzadzil Dziurowicz? Listkiewicz i jego klika wrecz zadali aby podal sie do dymisji dla dobra polskiej pilki. A gdy dostali sie do koryta robia jeszcze wiecej szkody. Ile to juz razy Listkiewicz obiecywal wczesniejsze wybory w PZPN. A ostatnio znow przelozyli termin o 2 miesiace. Listkiewicz bez honoru. On tylko chce zbic kase na EURO'2012 dla siebie i swoich kolesi. a lige to on ma gleboko w dupie. Takie moje zdanie.

armeno - 29 lipca 2008, 21:10:31 - *.148.73.231
jak widac widzew to klub od kilkunastu dobrych lat pokazuje ze nie tkwi w nim ani krzta honoru.
hanba i tyle.

matti1 - 29 lipca 2008, 21:22:58 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl
prawie Wszyscy kibice Korony woleliby aby nasz klub rozegrała ten sezon w 1 lidze jako Miejski klub.
Tak naprawdę dla Korony ta ewentualna decyzja o przywróceniu do ekstraklasy może się okazać tragiczna jeżeli Klicki np. nie będzie finansował klubu tylko chciał się na nim wzbogacić.
Piłkarze Korony nie otrzymali wynagrodzeń za czerwiec ponieważ jak powiedział Tkaczuk w klubie nie ma pieniędzy.
W całej tej sytuacji moim zdaniem najbardziej cierpią kibice Koronki ,Zagłębia i de facto Widzewa
Cała polska teraz na te kluby będzie dalej najeżdżać jak to oni sprzedawali i kupowali dlatego kibice Korony woleli by aby nasz klubik pograł w 1 lidze,odpokutował i powalczył o awans jako klub należący do miasta.
Nasz powrót do ekstraklasy może nam wyjść na złe ale mam nadzieję że się myle.
Lecz niestety kibice nie mają zbyt dużo do gadania i muszą się niektórym decyzjom podporządkować.

wania - 29 lipca 2008, 21:30:59 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl
ja proponuje zostawic w ekstraklasie zagłębie i korone a nawet widzew niech grają te 3 zespoł międy sobą a utwozyc jakąs nową np superekstrakalasa i tam by grały wszystkie 16 zespołów. albo zróbmy protest kibiców i olejmy mecze korony i zagłębi niech trybunał widzi ze my jestesmy przeciwni korupcji albo niech kluby nie przystępują do gry z tymi zespołami.

chris6 - 29 lipca 2008, 21:40:30 - *.who.vectranet.pl
Tyszanin tak pamiętam jak go wysadzili z fotela to się niby uspokoiło ale teraz wychodzi że wtedy dopiero zaczęto kręcic lody.
matti1 tu nie chodzi o kluby tylko o sprawiedliwośc jak karac to wszystkich albo nikogo raz uznają że nie ma przedawnienia w korupcji (Arka) a raz uznają że jest przedawnienie (wiadomo kto)
To gdzie tu konsekwencja ? to po co udawac że się cokolwiek robi.
Moja propozycja Arkę wywalic z PZPN-u (niech się zapisze do ligi Szweckiej)
I wszystko pozostawic po staremu + stanowiska w PZPN-ie powinny byc dziedziczone (jak monarchia)
I gitara gra .

jorg z fry - 29 lipca 2008, 21:43:41 - *.adsl.inetia.pl
ja by to wszystko ROZWIĄZAŁ i zawiesił na 5 lat w prawach UEFA i FIFA .i jestem za tym aby nam odebrali EURO 2012 bo to chamstwo i złodziejstwo .

matti1 - 29 lipca 2008, 21:57:34 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl
do chris6:Prawda sprawiedliwość musi być ale jeżeli pani z PKOL-u mówiła prawdę to w Arce akurat jeden czyn korupcyjny był bodajże z przed roku i 8 miesięcy a więc się nie przedawnił ale w moim poście chodziło mi bardziej o to żeby zwrócić uwagę że na tym wszystkim najbardziej cierpią kibice tych klubów a sami chcieliby(przynajmniej Korony) aby ich klub "oczyścił" się grając w 1 lidze.

rozumny - 29 lipca 2008, 22:02:32 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl
@vvv
"PZPN bowiem sie znów termin bałaganu to jak dziecko!!!!!rozumiecie "
Nie. Nic nie zrozumiałem z Twojej wypowiedzi.

Lodz1908 - 29 lipca 2008, 22:09:28 - *.toya.net.pl
mam nadzieje że PKOL zorientuje się szybko co narobił decyzją nakazującą nie karać korupcją Widzewa.
Teraz jeśli podobna decyzja będzie w sprawie Zagłębia i Korony to faktycznie PZPN, C+ i Ekstraklasa S.A. będą miały problem.
Uważam jednak, że degradacja Zagłębia i Korony zostanie utrzymana w mocy, a jedynym klubem-świętą krową, któremu korupcja się upiecze będzie Widzew. Chyba Sąd Najwyższy zasankcjonuje decyzje PKOL i Widzewuś wyląduje w III lidze.

Max - 29 lipca 2008, 22:15:55 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl
Co wy gadacie... przecierz to Zagłebie i Korona jest w zamrażarce... Jedynie te kluby mogą dołaczyć do ekstraklasy jako 17 i 18 drużyna lub do I ligi... PZPN mógł do zamrażarki wsadzić Arkę ale nie zrobił tego bo ona jest pewna gry w ekstraklasie bo już to oficjalnie ogłosili... Zagłebie i Korona najprawdopodobnie spadnie do I ligi bo PZPN zaskarży decyzje do sądu najwyższego...

chris6 - 29 lipca 2008, 22:50:21 - *.who.vectranet.pl
matti1 Powiedz dlaczego Arkę potrafili bardzo szybko i sprawnie rozliczyc za korupcję a np. z Zagłębiem od którego zaczęła się cała korupcja sprawa była odłożona ?
Czy wiesz jakie jest stanowisko UEFA w sprawie korupcji ?
Zero tolerancji NIE MA PRZEDAWNIENIA to Pzpn sobie ustlił że jest przedawnienie aby miec furtkę do podejmowania decyzji wygodnych dla siebie. W PZPN-ie prawo działa wybiórczo.
A karę należy ponieśc bo
primo opinia będzie się ciągnąc w nieskończonośc
secundo prawo powinno byc równe dla wszystkich
Ja życzę aby kluby zamieszane w korupcję odpokutowały swoje i wróciły do ekstraklasy bez tego ciężaru przekupstwa.
Ale niech każdy klub odpowie za grzechy swoich działaczy zero tolerancji dla łapówkarzy.

ck1973 - 29 lipca 2008, 22:50:56 - *.sta.vectranet.pl
matti1 - mów za siebie! Ja nie chcę, aby Korona była frajerem, który odpokutowuje i cierpi za grzech korupcji w sytuacji, gdy inni na tym korzystają (np. Arka awansując naszym kosztem do ekstraklasy). Jakos nie widze tutaj kibiców Arki, którzy wypowiadają sie, że powinno byc fair-play i skoro nie udało im się na boisku awansowac do ekstraklasy, to oni chcą grać w I lidze. Nie bądź taki do przodu. Niestety Twoimi szlachetnymi wypowiedziami nie zbawimy polskiej piłki, bo ona jest po uszy w bagnie. Miejsce w ekstraklasie warto byłoby poświęcic tylko za cenę (w sytuacji, gdy PZPN nie wykona korzystnego dla nas wyroku PKOLu) zawieszenia władz PZPN przez ministra sportu! Wtedy byłaby jakoś korzyć dla wszystkich, w przeciwnym wypadku będziemy tylko żałosnymi frajerami.

Kinic Jagi - 29 lipca 2008, 22:53:31 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl
jeżeli będą jakieś baraże, bądź korona z zagłebiem wrócą do ligi to przestaje interesować się w ogóle polską ekstraklasą.. i radze tak zrobić innym bo tej paplaniny pzpnu juz sie nie da słuchac

korpol - 29 lipca 2008, 23:03:30 - *.crk.metro.digiweb.ie
do freeszu:
nie ublizaj mi kolezko. jakbym byl kibicem widzewa to bym sie nie udzielal w tym watku bo mi by bylo wstyd za klub, dzialaczy a przede wszystkim bonka. z czego ten wniosek ha?... tak sie sklada ze w moim sercu tylko LECHIA GDANSK... a to ze podalem nazwisko pana Cacka (nie znam go i zapewno nie poznam) to robie to tylko dla tego ze fakt iz lesne dziadki nie podpisaly deklaracji jaka zaproponowal ow pan pokazuje czym sie oni tak naprawde w tym zwiaku zajmuja(lapowy i walki by nabic sobie kase do kieszeni a pilke nozna miec w d.u.p.i.e). a moim zdaniem za te machloje to wszystkie umoczone kluby powinny byc wyje...e na zbity pysk z ligii a nie jeszcze maja czelnosc sie odwolywac

Kazik - 29 lipca 2008, 23:25:56 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl
ck1973: Lepiej być frajerem i ponieść konsekwencję czynów niż stać się sprzedawczykiem do końca życia... Rok temu też w miejsce Arki awansowały kluby i czy Arka jest frajerem ? Będzie gdy dopuści aby ją bezprawnie wyrzucili do I ligi... Są już oficjalnie członkami ekstraklasy pogodzcie sie z tym kibice Zagłebia i Korony że wasze klubu czeka albo degradacja albo dołaczenie jako 17 i 18 drużyna... PZPN wyrok widzewa skierował do sądu najwyższego wiec z waszymi tak samo zrobi... Widzew zajął miejsce Poloni Warszawa miejsce w I lidze tylko dlatego gra w I lidze... inaczej pewnie by kiblował w II lidze... Nie ma przedawniej w sprawie korupcji w piłce... takie jest stanowisko UEFA a czy PZPN nie podlega UEFA ? tak wiec decyzje PKOL są bezprawne...

zziga99 - 29 lipca 2008, 23:28:27 - *.zgora.dialog.net.pl
Wiecie co może nie grajmy wcale bo po co zdegradujmy wszystkich niech jakaś drużyna z A klasy zdobędzie mistrza z okręgówki będzie grać w Uefa i tyle bo przecież takich jaj nawet na targu w Turkmenistanie nie ma

miron - 29 lipca 2008, 23:42:38 - *.it-net.pl
odwołajmy jesień, uporządkujmy listę startową (ups. 1 liga już gra) i zacznijmy jak w Rosji, Norwegii itp. systemem wiosna - zima. nie będzie tej poronionej przerwy zimowej.

ck1973 - 30 lipca 2008, 0:02:52 - *.sta.vectranet.pl
Kazik: nie masz podstawowej wiedzy. Doczytaj nt. orzeczenia w sprawie Widzewa i stosunku PZPN do tej decyzji. Nie wiele też wiesz o tym komu i dlaczego PZPN podlega.
Korona i Zagłebie oraz Widzew powinny do końca z wykorzystaniem prawa walczyć z PZPNowskim betonem. Warto być wyrzuconym z ligi tylko za cenę zawieszenia władz PZPN...

ck1973 - 30 lipca 2008, 0:08:26 - *.sta.vectranet.pl
Kazik: nie masz podstawowej wiedzy. Doczytaj nt. orzeczenia w sprawie Widzewa i stosunku PZPN do tej decyzji. Nie wiele też wiesz o tym komu i dlaczego PZPN podlega.
Korona i Zagłebie oraz Widzew powinny do końca z wykorzystaniem prawa walczyć z PZPNowskim betonem. Warto być wyrzuconym z ligi tylko za cenę zawieszenia władz PZPN...

keiraa - 30 lipca 2008, 0:26:51 - *.chello.pl
A ja sie bede nadal upierac, ze albo wszyscy leca za korupcje, albo nikt. i raczej korona i zaglebie nie maialy wplywu na decyzje, orzeczenai i deklaracje PKOLu wiec skad ta do nich pretensja?

GregorTS - 30 lipca 2008, 0:47:32 - *.opera-mini.net (*.158.196.103)
Sytuacja się mocno skomplikowała. Według przepisów pzpn tylko w przypadku degradacji i korony i zagłębia piast może awansować, a arka szans na awans nie ma. Już tłumacze: klub degradowany przesuwamy jest na ostatnie miejsce w lidze, na ta chwilę to zagłębie sosnowiec potem ewentualnie korona i lubin to oznacza że poza strefę spadkową i barażowa wychodzi widzew, a awansują pierwsze trzy zespoły starej drugiej ligi. Jeżeli degradacja dotknie tylko jednej z drużyn korony lub lubina to wtedy widzew gra baraż z piastem, a bezpośredni awans mają dwie pierwsze drużyny starej drugiej ligi. Kolejna możliwość cofnięcie licencji poloni bytom obojętnie czy przez uefa czy ministra czy sam pzpn(polonia co miesiąc ma składać jakies sprawozdanie dopatrzą się uchybień i ja uwala) wtedy przy degradacjach korony i obu zagłębi spadają cztery zespoły w lidze zostaje widzew i awansują cztery pierwsze z drugiej. Ostatnia możliwość to nie ma wcale degradacji to przy deklaracji że liga liczy 16 zespołów oznacza spadek sosnowca i widzewa(jeżeli polonia utrzyma licencję) i baraż jagi z piastem. Tyle przepisy regulaminy i statut pzpn.

www - 30 lipca 2008, 8:14:24 - *.chello.pl
Piszecie „karac, żadnego przedawnienia”. Ludzie! W polskiej piłce handlowano meczami od kilkunastu lat (jeśli nie od dziesięcioleci). Handlowali wszyscy, bez wyjątków. Tymczasem cała ta awantura dotyczy okresu od 2003 roku. O jakim nieprzedawnianiu my tu mówimy.

kisiu - 30 lipca 2008, 8:46:12 - *.icpnet.pl
I tu sie z Toba zgadzam eR.Jestem ciekawy komu na takim balaganie zalezy??? PERSONALNIE.Zyjemy w panstie bezprawia.To smutny wniosek ale niestety prawdziwy.Tak jest w kazdej dziedzinie.Sport sie nie uchowal.To zenujace.

\G/liwice - 30 lipca 2008, 9:02:26 - *.centertel.pl
załoze sie z Euro 2012 tez tak o pare kolejek beda przesuwac, i jak dobrze pojdzie im bajera to bedziemy miec historyczne euro ktore odbedzie sie w nieparzystym roku ;P a tak nawiasem to żal mi tych ...(wstawcie se co wam na mysl przychodzi)... z korony,zaglebia l. i widzewa III liga wasze miejsce! Ekstraklasa dla Arki i Piasta!

voyag - 30 lipca 2008, 9:21:26 - *.net.zeork.com.pl
prawdziwy młyn w Ekstraklasie

kibicR1910 - 30 lipca 2008, 9:57:32 - *.cable.ubr05.croy.blueyonder.co.uk
chcę oglądać... jestem kibicem ...no tak... tylko kto się ze mną liczy...

ice - 30 lipca 2008, 10:06:15 - *.ebeskidy.pl
kurna! specjalnie zamówiłem sobie pakiet z cyfry na mecze a tu ich nie ma.. co to ma być! jak coś jest ustalone to sie tego trzeba trzymać a nie dzień przed rozpoczęciem ligi wprowadzać korekty! po co nam taka liga skoro meczów nie ma.. to już prędzej "a" klasa zacznie sezon.. dziwie sie ze canal+ nadal jest sponsorem tego burdelu!

vago - 30 lipca 2008, 10:19:33 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl
Kibice Arki mogą pokibicować Lechii Gdańsk

kibic - 30 lipca 2008, 10:49:51 - *.chello.pl
za wszystko jest odpowiedzialny PZPN bo nie wprowadził żadnej uchwały że korupcja nie podlega przedawnieniu wprowadził natomiast uchwałe ze po 2 latach korupcja jest juz przedawniona

Celt - 30 lipca 2008, 10:51:42 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl
Problem polega podobno na tym, że PZPN karał na podstawie uchwały przedłużającej okres przedawnień o 5lat, za korupcję sprzed tej uchwały. Złamali prostą zasadę że prawo nie działa wstecz co wychwycił dopiero TA!!! Rzeczywiście popisali się skrajnym partactwem. Inna sprawa, że przedawnienie po dwóch latach, to prawo obowiązujące chyba na zamówienie piłkarskiej mafii. Jeżeli kluby teraz mają uniknąć kary to na przyszłość trzeba określić jasne i restrykcyjne prawo i jasne procedury. Degradacja za choćby jeden udowodniony kupiony mecz, bo inaczej kupienie jednego ważnego meczu może być opłacalne. Tymczasem Listkiewicz zamiast przedłużać sobie użędowanie powinien podać się do dymisji, bo dyletanctwo, nonszalancja wobec prawa jaką wykazał PZPN, ośmiesza nas przed całym światem! W Uefa pewnie przecierają oczy ze zdumienia. Ta sytuacja nas OŚMIESZA, dlatego trochę honoru panie Listkiewicz.

Celt - 30 lipca 2008, 10:53:20 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl
urzędowanie

Celt - 30 lipca 2008, 10:58:19 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl
Cały WD do wymiany. Kto tam siedzi?

ADAMO - 30 lipca 2008, 12:16:24 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl
Można tylko głową pokrecić i posmiać sie pod nosem.Tylko to nam kibicom zostało.Te wszystkie zgredy pzpn-owskie nic sobie z naszych tutaj wypisywanych komentarzy nie robią.Ba nawet zapewnie tego nie czytają.Obchodzą ich tylko własne d..y żeby od koryta nie zostali odciągnieci.Mnie już nic nie zdziwi.Nawet to że ten zgred od cygar bedzie dalej prezesem.Niedługo zaczną Mistrza Polski przy stoliku wybierać.Do tego pomału dojdze.WSTYD!!!!!!!!!!!!!!!

artur1984 - 30 lipca 2008, 12:26:48 - *.stk.vectranet.pl
zdegradować rozgrywki i od podstaw zacząc w każdym klubie coć się dzieje brak słów a działacze się cieszą bo i tak za tą idiotyczną sytuację ogromną kasę biorą hahaha jak w polityce tak i w piłce sama korupcja skandal żenada i w sumie wstyd dziś wisła gra niech ona chociaż njie przyniesie nam wstydu

matti1 - 30 lipca 2008, 12:41:37 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl
http://www.sport.pl/sport/1,65025,5503496,Zdegrado
wac_Zaglebie.html
Tu pisze że w Zagłębiu L. się krupcja nie przedawniła tylko PZPN nie przesłał do PKOL-u wszystkich dokumentów, a śledztwo PZPN rozpoczął już w 2004.

dandi - 30 lipca 2008, 12:57:39 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl
"Leśne dziadki" ruszcie du.y i zróbcie wreszcie porządek!!! My chcemy oglądać mecze a nie wasze skorumpowane gęby (no chyba że po drugiej stronie muru, bo tam jest wasze miejsce)

kibol - 30 lipca 2008, 13:32:40 - *.hudd.cable.ntl.com
panowie my to sobie mozemy gdybac kto i gdzie bedzie gral i pogadac tak sobie dla jaj ale to od nas nie zalezy ,jutro GODZ 12 START WARSZAWA UL. MIODOWA WARSZAWSKA NOC KABARETOWA polecam to dopiero beda jaja

fann - 30 lipca 2008, 16:21:51 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl
Wszystkich spuscic a na ich miejsce kluby z 2 ligi tez umoczone.a płacz Arki ,było zając miejsce premiowane awansem a nie z 5 awansowac

19maly64 - 30 lipca 2008, 16:53:09 - *.chello.pl
"... MAMY NADZIEJE..." - brawo, cos jednak w PZPNie wiedza
ja to sie moge zalozyc ze liga ruszy z 18 druzynami, bo 1 liga juz gra wiec kogos odsuna??? na rok z rozgrywek,
BRAWO LISTKIEWICZ I KOLESIE Z KLANU PZPN !!!!!!!!!!!

Miedziowy - 30 lipca 2008, 16:58:35 - *.b-ras1.dbn.dublin.eircom.net
NIe chce mi sie po raz setny przypominac wszystkim ze oprocz Zaglebia i Korony w korupcyjnym procederze udzial brali m.in.Legia,Wisla,Cracovia,Lechia,Slask,Lech,Jagiel
lonia ibog wie kto jeszcze.Po zdegradowaniu tych klubow w lidze zostaloby kilku klubow - glownie ze slaska.Dlatego robienie z Zaglebia i Korony jedynych klubow ktore uprawialy korupcje jest zenujace.Jak karac to albo wszystkich albo nikogo.
Tylko Lubinski MKS!!!

woyager - 30 lipca 2008, 19:28:42 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl
ci ludzie co wyprawiają przechodzi ludzkie pojęcie niedługo w każdym miescie będzie chodzidż garstka kibiców na mecze skandal nie do opisania europa na nas patrzy każdy się z nas śmieje listkiewicz chyba nigdy się nie poda do dymisji niezniszczalny

Tomek - 30 lipca 2008, 21:54:59 - *.chello.pl
Proponuję przeczytać komentarz
miedziowego.
Szczera prawda.
Tylko lubiński MKS

kibic - 31 lipca 2008, 9:07:28 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl
dziś przejdzie następny przekręt jeżeli Radomiak będzie gral w 4 lidze a nie niżej!zapewne tak sie stanie bo związek potrzebuje glosów przed zbliżającymi sie wyborami a Radom im je da jak zostawią Radomiaka w 4 a nie nizej.Radomiak ma dlugi siegające 300tysiecy zl(pewnie są dużo wieksze z zaleglościami dla bylych zawodników)zalożyl nową spólkę i powinien zaczynać od zera.Wogóle to jak mogą grać takie kluby?na zachodzie to byloby niemożliwe masz dlugi lecisz na koniec a u nas.....kolesiostwo ukrywanie faktów oszukiwanie kibiców itda za chwile taka druzyna znowu będzie nie placila oszukiwala zawodników i tak to w kółko jaja!zeby bylo dobrze to trzeba od samego dołu zacząć czystkę a nie od góry bo to nic nie da.Co z tego że góra odejdzie jak i tak dół glosuje na noych i wybierze swoich leśnych krasnoludków!!!

jooozef - 31 lipca 2008, 14:26:49 - *.ssp.dialog.net.pl
To może odłożyć to na parę lat.

Pseudonim (max 10 znaków):

E-mail:

Redakcja 90minut.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść komentarzy, które są niezależnymi opiniami czytelników serwisu. Jednocześnie 90minut.pl zastrzega sobie prawo do kasowania komentarzy zawierających wulgaryzmy, treści rasistowskie, reklamy, wypowiedzi nie związane z tematem artykułu, "trolling", sformułowania obraźliwe w stosunku do innych czytelników serwisu, osób trzecich, klubów lub instytucji itp., a w skrajnych przypadkach do blokowania możliwości komentowania wiadomości przez poszczególnych użytkowników lub całe sieci.

 

Napisz do nas