[ Strona główna ]


Jedyny w swoim rodzaju Skarb Ekstraklasy - statystyki, sylwetki, kariery graczy, historie, osiągnięcia klubówSkarb I ligi - statystyki, kariery graczy, historie i osiągnięcia klubówRozgrywki regionalne 2022/2023 - od IV ligi do Klasy C !Wyszukiwarka klubów, zawodników i sędziów w serwisie 90 MinutJeśli chcesz skontaktować się z redakcją - najpierw to przeczytaj!
90minut.pl
 CLJ
 PZPN
RSSSF

 


26 sierpnia 2009, 14:06:31 - slady
Widzew złożył wnioski o przywrócenie do Ekstraklasy

Widzew Łódź złożył wnioski do Polskiego Związku Piłki Nożnej i Ekstraklasy SA o natychmiastowe przywrócenie do Ekstraklasy. Dostarczył je wraz z wyrokiem Trybunału Arbitrażowego przy PKOl, który uchylił kary Widzewa i przekazał sprawę do Wydziału Dyscypliny PZPN.

- Decyzje Trybunału Arbitrażowego mają klauzule natychmiastowej wykonalności, więc od wczoraj, od momentu ogłoszenia wyroku, nasze kary nie obowiązują. Dotyczy to kary punktowej i kary degradacji. Dlatego wnioskujemy o taką organizację rozgrywek, która umożliwi naszemu klubowi rozegranie pierwszego meczu w Ekstraklasie już w nadchodzącej kolejce ligowej. PZPN i Ekstraklasa SA nie mogą uchylać się od podjęcia trudnej decyzji i nabierać wody w usta, zasłaniając się oczekiwaniem na uzasadnienie wyroku, gdyż jest to niezgodne z prawem. Decyzja Trybunału jest jednoznaczna i zgodnie z przepisami musi zostać wykonana natychmiast - komentuje prezes Widzewa Marcin Animucki.

- Nauczeni doświadczeniem, by uniknąć jakichkolwiek opóźnień w przekazywaniu dokumentów między PKOl-em a PZPN-em, wraz z wnioskiem o przywrócenie do Ekstraklasy złożyliśmy w PZPN również sentencję wyroku Trybunału Arbitrażowego. W tej sytuacji jakiekolwiek próby opóźnienia decyzji w naszej sprawie przez PZPN będą równie bezprawne jak uniemożliwienie nam gry w ekstraklasie - dodaje Animucki.


źródło: Przegląd Sportowy

widzewiak - 26 sierpnia 2009, 14:07:54 - *.toya.net.pl
i git trzeba kruszyć ten pezetpeenowski beton

milito - 26 sierpnia 2009, 14:09:30 - *.pai.net.pl
ekstraklasa dla widzewa

areq - 26 sierpnia 2009, 14:09:40 - *.171.65.147.static.crowley.pl
Ze Szczakowianką było podobnie.I tak nie dostali ani kasy ani miejsca w lidze.Gdzie teraz gra Szczaka?Wiadomo....
Skandal to mało powiedziane...

Pangia - 26 sierpnia 2009, 14:09:52 - *.38.160.60.resman.pl (*.4.37.30)
Dokładnie. Niech się upomną o odszkodowanie i kupią jeszcze lepszych zawodników, a nie tyłki zawracają.

eldo - 26 sierpnia 2009, 14:10:43 - *.dynamic.dsl.as9105.com
oddadzą tylko punkty... AVE BKS BIELSKO

kibic - 26 sierpnia 2009, 14:11:20 - *.83.30.154
łódź i ich interpretacje prawne, hehehe żenua

pro - 26 sierpnia 2009, 14:11:30 - *.pronovum.com.pl
teraz wszystko w rękach Bońka

Grzegorz - 26 sierpnia 2009, 14:11:49 - *.toya.net.pl
Brawo! Brawo ! Brawo!
A cała liga cykorów niech patrzy i się uczy od działaczy Widzewa. Każdy narzeka na pzpn a nikt z nim na wojne nie poszedł... Brawo WIDZEW!

MarekBKS - 26 sierpnia 2009, 14:11:57 - *.biatel.com.pl
Do greg : naucz się ortografii, bo dobrze pisze się przez "rz". a swoją drogą ciekawe co postanowi pzpn?

greg - 26 sierpnia 2009, 14:14:15 - *.internetdsl.tpnet.pl
Sory za ż.

dżej - 26 sierpnia 2009, 14:16:22 - *.basf-it-services.com
A portal nadal nie może przeboleć, ze liderem nie jest Flota

paczek - 26 sierpnia 2009, 14:19:15 - *.toya.net.pl
Brawo! Widzew wygrał kolejny raz z PZPNem! Dwa razy z korupcją i raz z licencja. Każdy na PZPN narzeka, ale nikt z nimi na wojnę nie idzie. Widzew jako jedyny walczy o swoje.

wie(L)uń - 26 sierpnia 2009, 14:21:48 - *.adsl.inetia.pl
Ekstraklasa nie dla widzewa!!!!!!!!!!

Sqbe - 26 sierpnia 2009, 14:22:02 - *.171.229.226.dsl.crowley.pl
PZPN jest ponad prawem, jeszcze się tego nie nauczyliście? Widzewa nie będzie w ekstraklasie, a nawet jeśli, to sędziowie zadbają o to, żeby im uprzykrzyć życie i przygoda z Ekstra potrwa jeden sezon.
Przecież to takie proste...

ka - 26 sierpnia 2009, 14:25:24 - *.gdynia.mm.pl
I niech stolice przeniosą do Krakowa

Morena - 26 sierpnia 2009, 14:25:31 - *.ip.jarsat.pl
To się po prostu w głowie nie mieści.. I jak nasza ekstraklasa ma wyglądać? Ma w niej być 17 drużyn? I jak terminarz będzie wyglądał? To wszystko jest żałosne..

RedWing - 26 sierpnia 2009, 14:25:39 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl
A jak wygląda sprawa kurupcji w Lechu Poznań? Piotr R. gra w Warcie, czy to jedyne konsekwencje afery w Poznaniu?

ziomalbb - 26 sierpnia 2009, 14:29:18 - *.hsd1.il.comcast.net
A ja wnioskuję o wprowadenie kontroli z FIFA i UEFA i żeby zawiesili ten cały cyrk na rok albo i dłużej to może wtedy się coś zmieni na lepsze.

hbt - 26 sierpnia 2009, 14:30:02 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl
Spokojnie. Może i decyzja ma "klauzulę natychmiastowej wykonalności", ale po co robić zamieszanie. W końcu TA zdecydował, że WD PZPN ma jeszcze raz rozpatrzyć sprawę. Jeśli podtrzyma swoją decyzję, a wcześniej Widzew zagrałby jakieś spotkania ekstraklasowe, jak chcą działacze to będzie miał z kolei opóźnienie w I lidze. Po co to zamieszanie. Zaczekajmy na decyzję WD PZPN.

zyd - 26 sierpnia 2009, 14:31:43 - *.adsl.inetia.pl
moj klub rowniez nie gral uczciwie, nie ma takiego klubu. Poniósl zasluzona kare degradacji... dlatego jestem za karaniem.

kibic - 26 sierpnia 2009, 14:35:08 - *.poczta.lublin.pl
2 - liga dla Widzewa !!!!
pozdrowienia dla normalnych kibiców

jan - 26 sierpnia 2009, 14:36:02 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl
sprawiedliwy z kielc sie odezwał...pilnuj swojego ogródka !!!

mm - 26 sierpnia 2009, 14:40:02 - *.216.18.165
Widzew utarł nosa PZPNowi.
Po pierwsze nie bylo udowodnionej korupcji
po drugie Legia rzadzi w PZPN
po trzecie za kupowanie odpowiadali ludzie, ktorch juz tu od dawna tu nie ma
no i wreszcie to widzew bedzie pierwszym klubem, ktory znow awansuje do Ligi Mistrzow, dlatego czym wcześniej beżie w ektraklasie tym lepiej dla polskie pilki

WZL - 26 sierpnia 2009, 14:42:32 - *.lubin.dialog.net.pl
To, ze walczyc z PZPN trzeba to kazdy z nas wie, ale zapomnielismy o tym za co Widzew mial kare degradacji. Za wałki, wałki i jeszcze raz wałki. To teraz przymykamy oczy na wałki RTS-u?

Oderka - 26 sierpnia 2009, 14:43:08 - *.chello.pl
Koniec kabaretu, czy jeszcze nie?

Zamol - 26 sierpnia 2009, 14:45:59 - *.dynamic.gprs.plus.pl
Powinni zamienic sie z crakovia i tyle

bolo - 26 sierpnia 2009, 14:46:32 - *.ssp.dialog.net.pl
jesli Widzew zagra w extraklasie to ŁKS dostanie walkowera za derby

vava - 26 sierpnia 2009, 14:50:25 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl
coś czuję że skończą jak Szczakowianka, albo w ogóle przestaną istnieć. Ponoć pozwanie do sądu PZPN to wykluczenie ze struktur, jak tak dalej będą błaznować jak dotychczas to PZPN ich wykluczy i tyle. Nie chcą grać normalnie, to niech nie grają nigdzie, ew. przenieście klub do Izraela tak się kompromitować nawet 700 tysięcy nie pomoże!

kolman - 26 sierpnia 2009, 14:51:42 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl
watpie zeby wrocili widzew do extraklasy bo co zrobia wtedy z korona?ktora 4mecze juz zagrala.Najwyzej co moga w pzpn zrobic to cofnac minusowe punkty w 1lidze ale wydaje sie nie mozliwe granie w extraklasie.Zaraz patrzec jak jeszcze łks wniosek ktos przejrzy i sie okaze ze łks powinien grac w extraklasie to jest cyrk na kolkach pzpn a zatrudnienie lewickiego w pzpn to ewidentna pomoc dla cracovi w koncu lewicki to byly pilkarz cracovi a wiec mozna smialo zakladac ze zrobil wszystko co mozliwe w jego mocy zeby uwalic łks do 1ligi a uratowac cracovie,tylko pytam po co wogoler sa rozgrywki ligowe na boisku,skoro jedna decyzja mozna przewroc tabele do gory nogami i przypasowac sobie druzyny do extraklasy.Paranoja,farsa ,cyrk trwa dalej.

WidzewFAN - 26 sierpnia 2009, 14:53:40 - *.adsl.inetia.pl
za to PZPN i Tomczak ma honor buahaha o wstydzie nie wspominając!
Brawo WIDZEW walczyć o swoje !

bartusa - 26 sierpnia 2009, 14:54:06 - *.hsd1.il.comcast.net
Przywroca do Ekstraklasy zeby dalej handlowali meczami !!! To tera niech ten smieszny trybunal odda kase Zaglebiu Koronie Lecznej Gornikowi i innym za degradacje to bedzie sprawiedliwie !!!

, - 26 sierpnia 2009, 14:55:16 - *.lodz.msk.pl
maniu podaj swoj adres chce zlozyc doniesienie o lzeniu przez Ciebie niezawislych sedziow..a jesli nie podasz i tak znajda Cie po ip...tyle w temacie zaslepiony dzieciaku adla186.neoplus.adsl.tpnet.pl

Janek2009 - 26 sierpnia 2009, 14:55:49 - *.nj.pl
Czyli Ekstraklasa liczy 17 zespołów. Spadają 2 czy 3 zespoły. a w I lidze awansują dalej 2 zespoły czy 1 zespół. Pan z redakcji 90minut.pl - niech udzieli rzeczowej odpowiedzi. Pozdrawiam.
PS. Włącz się w akcję STOP internetowym napinaczom

Jan - 26 sierpnia 2009, 14:56:37 - *.rzeszow.vectranet.pl
Walczyc WIDZEW Walczyc! Jazda z PZPN niech bula. Miejsce Widzewa jest w ekstraklasie!

DrE - 26 sierpnia 2009, 14:57:08 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl
jak Widzew będzie grał w Ekstraklasie to już nigdy więcej nie uwierze w sprawiedliwość w Polsce i nie będe się nigdy więcej dziwił że polacy uciekają z tego kraju jak najdalej

greg - 26 sierpnia 2009, 14:57:46 - *.internetdsl.tpnet.pl
murena
chyba siłą i godnością osobistą

ikser - 26 sierpnia 2009, 14:58:20 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl
wedlug mnie Widzew nie utarl nosa nie tyle Legii co pzpn w ktorym zasiadaja osoby broniace interesy slaskich klubow a wiec:Bugdol-ruch ch. piechniczek-polonia bytom,serwotka-odra wodzislaw ,generalnie jest towarzystwo panow w starszym wieku ktore glosowalo na prezesa Late i tylko dlatego siedza na tych stolkach w pzpn dalej.Juz sie nie dziwie ze w meczu Odra-Legia uznal gola dla Odry mimo popchniecia legionisty w polu karnym.

Rosin - 26 sierpnia 2009, 14:58:55 - *.gdynia.mm.pl
Ciekawe co zrobi PZPN??

murena - 26 sierpnia 2009, 15:00:20 - *.77.117.48
greg -widzę,że nieznasz tego numeru kabaretowego,tam nieuk pisał wlaśnie przez om.

rdg1910 - 26 sierpnia 2009, 15:00:20 - *.mia.three.co.uk
wygrywamy na calej lini z pzpn. Licencja, degradacja...swoja droga widzew juz odbyl kare! Po decyzji nsa o tym ze pzpn wydal bezprawnie licencje polonii bytom. Powinnismy grac w 2 lidze? Lol! Polonia w 1 lidze, korona tez(czy oni awansowali kiedys na boisku?) cracovia w 1 lidze, arka i piast tez bo tez nieawansowaly. Lech ujemne punkty a nam jak juz skaza szymanskiego ujemne punkty jak jadze czy podbeskidziu. I jeszcze mecenasow tomczaka i malinowskiego do prokuratury za podejmowanie decyzji niezgodnych z prawem!

antopol16 - 26 sierpnia 2009, 15:00:42 - *.internetdsl.tpnet.pl
Na pewno spadają trzy przy 17 zespołach. Ale ja już widzę to sędziowanie przeciwko Widzewowi. PZPN zrobi wszystko, żeby Widzew i tak poleciał.

CuoreRosso - 26 sierpnia 2009, 15:01:02 - *.centertel.pl
Korupter: 33 osoby z zarzutami, 12-skazanych
Widzew: 1 osoba z zarzutami, umorzone postępowanie przez prokuraturę.
TO CO DLA NAS JEST PODŁOGĄ, DLA WAS JEST SUFITEM!!!
TYLKO RTS WIDZEW ŁÓDŹ
DERBY NASZE, MIASTO NASZE

dre222 - 26 sierpnia 2009, 15:01:05 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl
Dre ty pomysl cos mowisz , jakim prawem caly klub ma byc karany za jakiegos jednego goscia....
ktoremy nawet nie postawiono zarzutow ...

Afak - 26 sierpnia 2009, 15:01:23 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl
a o interesy Gornika dba Kozminski a wiec w komplecie cala klika slaskich druzyn,jedynie gieksa i piast nie maja chyba mowie chyba swojich przedstawiecieli w pzpn.

WZLfan - 26 sierpnia 2009, 15:02:42 - *.chello.pl
To jest skandal jeśli skorumpowany widzew wejdzie do ekstraklasy. Dyskwalifikacja dożywotnia! Za uchylanie się od należnej kary!

ktoś - 26 sierpnia 2009, 15:02:56 - *.ask4.pl
Do ekstraklasy i tak widzewa nie przywrócą. Jedynie mogą skasować im punkty ujemne. Ale kary i tak nie uniknie zgodnie z tym, że czyny korupcyjne nie mogą się przedawnić. Czyli w przyszłym sezonie jeśli awansujecie do ekstraklasy to i tak będą punkty ujemne i będzie ciężko się z utrzymaniem

KoRek - 26 sierpnia 2009, 15:03:03 - *.175.144.171.koba.pl (*.1.2.251)
Jeszcze niech Jadze 10 punktów zwrócą !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Pawelek - 26 sierpnia 2009, 15:04:46 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl
Taak? panie dre22: jakim prawem Koronę zdegradowano za kilkunastu ludzi związanych z klubem, niech ich sąd skaże a klub zostawić w spokoju <------- taki sam tok myślenia.

jal - 26 sierpnia 2009, 15:04:57 - *.retsat1.com.pl
Do: Pawelek
Nie jestem za widzewem ale to co wypisujesz to się płakać chce.
Niktomu z działaczy, piłkarzy nie postawiono zarzutów. NIE POSTAWIONO.
KUMASZ!!
Tylko ŁKSa!

kopa - 26 sierpnia 2009, 15:05:07 - *.ip.netia.com.pl
jezeli widzew i jagielonie nie spotka zasluzona degradacja to jest 'przekred" i tyle!!

metzelder - 26 sierpnia 2009, 15:05:50 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl
tez uwazam ze raczej nie ma takiej mozliwosci zeby wrocili Widzew do extraklasy,sprawy zaszly za daleko gdyby zagrali 1kolejke czy gora 2kolejki mozna by bylo zredukowac dotychczasowe wyniki i wrocic oba lodzkie kluby a po 4kolejkach to zrobilby sie za duzy balagan,dlatego sadze ze przywrocenie Widzewa do elity w tym sezonie jest niemozliwe!

AMC - 26 sierpnia 2009, 15:06:11 - *.8.105.199
później sie dziwcie,ze są burdy na stadionach jak przez takich napinaczy co mają 14 lat,człowiek może zawału z nerwów i najchętniej sam bym was po czaszkach powystrzelał,ale chuliganów nie znosze. Nic o sprawie nie nie wiecie,a się wypowiadacie.

Zyd ty to juz w ogóle pewnie jesteś za ŁKSem albo koronką,bo tylko wy płaczecie pod newsem WIDZEWa.
Zydzie(nie lubie tego mówić i nigdy na nikogo tak nie mówie,ale sam sie tak zwiesz) nie ma takiego paragrafu,ludzie z WIDZEWa czytali wszystko na ten temat i nic nie znaleźli.
Inni nawijają,ze to co robi WIDZEW jest żenujące,jako jedyni walczą z PZPN nie żyją ich prawem,każdy klub,każdy człwoiek wziąłby przykład z WIDZEWa i PZPN by sie rozsypał.
CO druga osoba moze co trzecia bo tu parwie same dzieci. Śpiewa na stadionach hymn PZPN,a teraz trzymiecie ich strone?
WY JESTEŚCIE ŻAŁOŚNI!
Brawo dla kibiców innych drużyn,które trzymią z WIDZEWem jak chodzby kibice Legii,nienawidzimy sie a nas szanują tak jak i my ich.
Tyle...

Chorzowian - 26 sierpnia 2009, 15:07:23 - *.adsl.alicedsl.de
Degradowac to trzeba:
PZPN za korupcje
Policje za prowokowanie kibicow
CBA za milionowe koszta z kieszeni podatnikow

Pawelek - 26 sierpnia 2009, 15:08:29 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl
A mnei sie chce smiać z kibiców widzewa. Ciekawe skąd wizęło się podejrzenie korupcji w widzefie? Ja to z nosa wyciągnąłem tak? Nie CBA jakoś do tego doszło, a do prokuratury ciężkie pieniądze wpłynęły, że był rzekomy brak zarzutów. Kupczenie było!!!, tylko wina jednego człowieka prawnie nie zdążyła być udowodniana. Myśl, a nie broń się czym tam możesz.

Adam - 26 sierpnia 2009, 15:09:11 - *.168.254.13 (*.168.71.106, 192.168.71.4)
Ciekaw jestem kiedy Widzew zagra "normalny" sezon. Dwa lata grali z karą degradacji. W zeszłym roku ukarani po sezonie. W tym roku rozpoczęli w 1 Lidze. Ciekawe jak będzie w przyszłym

qwe - 26 sierpnia 2009, 15:11:39 - *.retsat1.com.pl
PAWELEK ty jesteś jakiś sam z nosa...
Postawienie zarzutów a skazanie to...dla Ciebie to samo tak? hehe

marco - 26 sierpnia 2009, 15:12:15 - *.xdsl.centertel.pl
odezwali się wszyscy "znafcy" futbolu skąd jeden z drugim możecie wiedzieć co zrobi pzpn możecie tylko sobie pogdybać i ze złości zagryzać wargi tyle waszego "honorowi" kibice z "czystych" klubików

Pawelek - 26 sierpnia 2009, 15:13:23 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl
A czy ja napisałem, że to samo. Nie mieszaj skazania ludzi z korupcją w klubie. Z resztą powszechnym jest dla PZPN-u najpierw degradacją, a później nie sąd zajmie się osobami co kupczyły. Naucz się czytać i myśleć.

(L)egia - 26 sierpnia 2009, 15:13:31 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl
po pierwsze po co wypowiadajA się tu dzieci z kielc?? ich koronka umoczona jest tak ze lepiej siE nie da!!! po drugie ludziki specjalnej troski pomyśleć troszke czy macie pojecie o czym piszecie

mm15 - 26 sierpnia 2009, 15:14:30 - *.138.242.130
do Klucht, zgadza się gdzie nie przeczytasz to tylko Widzew i ŁKS, ale to tylko i wyłącznie wina PZPN, że narobił takiego bałaganu. W jaki sposób np. Komisja do spraw nagłych podjęła decyzję o degradacji, pytam się na podstawie czego, przecież nie było żadnego wyroku czy tym podobne. Miesiąc temu też chyba byli świadomi swojego czynu opóźniając dostarczenie dokumentów do TA. Winien dziadostwa jest PZPN, ma trudny orzech do zgryzienia, no cóż sami tego chcieli. Przecież wiadomo, że prawo musi wygrać.

qwe - 26 sierpnia 2009, 15:15:25 - *.retsat1.com.pl
pawelek:
Postawienie zarzutów a skazanie to...dla Ciebie to samo tak?

WAWA - 26 sierpnia 2009, 15:17:54 - *.aster.pl
Masakra, to czego mozna sie tu doczytac to jest dopier komedia Ludzie popatrzcie na to z boku i zobaczycie ze Widzew wcale nie chcial uniknac kary, chcial miec minusowe punkty i kare pieniezna(moim zdaniem kara adekwatna do czynow i jak najbardziej sluszna)...Dlaczego np.Korona zostal zdegradowana o jedna klase nizej??? Przciez kupowala mecze od 3 ligi!!! A spadek ma tylko o jedna??? Teraz postawcie sie na miejscu Widzewa...Co byscie zrobili???Walczyli o swoje? O sluszna kare? Pewnie tak!!! Jak byscie sie czuli jak byscie ukradli lizaka i dostali za to np. 3 lata a inny ukradlby samochod i dostal tylko zawiasy??? pogodzili byscie sie z ta kara???Slucham... przyjeli byscie taka kare? NAPEWNO NIE!!!!!
Pozdrowienia z Warszawy...
WALCZ WIDZEWIE O SWOJE...popieram ta walke w 100%
Ps.Ogolnie szacunek za to ze nie dajecie sie przygniesc BETONEM

Pawelek - 26 sierpnia 2009, 15:18:34 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl
Spokojnie, nie będziemy mieszać się w wasze sprawy jak przestaniecie pisac głupi komentarze w tematach dotyczących naszego klubu. Wy nas prosicie o coś o co my was prosiliśmy. Jak się teraz czujecie?

lang - 26 sierpnia 2009, 15:19:03 - *.lodowa101.media4u.net.pl
Po 1) jeśli Widzew korumpował to inni też - patrz sławne mecze Legia - Wisła i ŁKS - Olimpia i wiele wiele innych. Czemu Widzew miałby ponosić konsekwencje a inni nie ?
Po 2) nawet jeśli korumpował to trzeba zebrać sąd, udowodnić, dać możliwość obrony. Tymczasem Tomczak nie widząc żadnych kwitów od razu zapiał, że "Widzew zdegradujemy". To ma być bezstronny sąd ? W dodatku został powołany w niewłaściwy sposób - czy ktokolwiek z Was, będąc sądzony, chciałby aby zebrało się Waszych 5 największych wrogów i decydowało co z Wami zrobić ?
Po 3) jesli inne zespoły uznały, że zostały uczciwie osądzone to ich sprawa. Widzew uznał, że nie został uczciwie osądzony i o to walczy.
Po 4) jak można skazywać klub na podstawie czegoś co nawet nie jest dowodem ? Równie dobrze ja mógłbym napisać na kartce "Cupiał kupił mistrzostwo" - wysłać do PZPN i co ? Mają za to Wisłę zdegradować ? Wolne żarty.
Nie twierdzę że Widzew jest niewinny bo to niemożliwe do udowodnienia (Wrocławiowi też się nie udało) ale dopóki wina nie jest udowodniona to nie ma winnego. Troszkę obiektywizmu.

artek - 26 sierpnia 2009, 15:19:16 - *.zamosc.mm.pl
cyrk cyrk cyrk cyrk cyrk ZALOOOOOOOOOOSNE PZPN

kolo - 26 sierpnia 2009, 15:20:23 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl
Widzew przegra walkę z PZPN-enem i jeszcze będzie żałował tej walki. Oni się nikogo nie boją i nikogo nie słuchają

qw - 26 sierpnia 2009, 15:20:31 - *.retsat1.com.pl
pawelek:
to nie pisz...

Pawelek - 26 sierpnia 2009, 15:21:14 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl
do WAWA: akurat poczytaj w internecie i się dowiesz, że korona kupowała tylko w 3 (ówczesnej) lidze. Widzew tez kupił cały sezon? Oh c'mon, przestańcie pisać to co wam najdzie na ozór.

kolo - 26 sierpnia 2009, 15:22:40 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl
Aha swoją drogą to wszystko jest bardzo ciekawe. Za pierwszym razem była mowa o przedawnieniu czynów korupcyjnych, a teraz wystąpił brak dowodów, że takowa w klubie miała miejsce. Nie ma to jak klarowność sytuacji

jacek100 - 26 sierpnia 2009, 15:22:41 - *.centertel.pl
Niech ich przywrócą i dadzą karę -30 pkt. Bo taka możliwośc jest.

cwietu69 - 26 sierpnia 2009, 15:23:45 - *.cable.ubr07.perr.blueyonder.co.uk
Co niektórzy mówi coś o honorze,a karanie klubu wbrew prawu to jest honorowe,tylko dlatego żeby zabłysnąć w mediach.Jaki był problem żeby zwołać komisję z prawdziwego zdarzenia i ukarać Widzew,ale po co.To teraz jest co jest.

lang - 26 sierpnia 2009, 15:25:53 - *.lodowa101.media4u.net.pl
I pamiętajcie jedno - to pazerni działacze i kopacze zrobili z piłki nożnej taki szit jak teraz mamy... Nie "kibice Widzewa", "kibice ŁKS", "kibice Legii", "kibice Lecha".

Yaro - 26 sierpnia 2009, 15:26:30 - *.85.249.110
do WAWA i lang
zgadzam się z Wami, ale obawiam się, że te dzieci i tak tego niezrozumieją.
Pozdrawiam

kolo - 26 sierpnia 2009, 15:28:03 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl
Dokładnie. Na wyciąganiu brudów zawsze kibic ucierpi. Może kiedyś będzie jeszcze normalnie. Trzeba wierzyć.

Mark - 26 sierpnia 2009, 15:28:24 - *.nplay.net.pl (*.16.40.62)
ehh nie wiecie o co tutaj kaman!! generalnie właścicielowi Widzewa Cackowi nie zależy na grze Widzewa w extraklasie w tym sezonie z kilku powodów: sędziowie przeciwko Widzewowi, skład nie za silny, mecze co 3 dni i wtedy spadek murowany. Jemu zależy azeby wyciągnąć odszkodowanie. Wtedy za rok sportowy awans a jezeli z odszkodowania przeznaczy choc czesc na transfery Widzew ma skład na Mistrza Polski!! ale żeby żądać odszkodowania należy nabyć do tego prawo a więc sam wyrok PKOL nie wystarczy. tutaj potrzeba realnej chęci gry w EX i wtedy jest podstawa do odszkodowania. a realną chęcią gry jest ów wniosek o przywrócenie, mimo iż w głębi duszy Cackowi nie zależy na tym że być już odrazu przywróconym.

lang - 26 sierpnia 2009, 15:29:27 - *.lodowa101.media4u.net.pl
kolo: nie śledzisz sprawy: Widzew miał wiele argumentów ale za pierwszym razem TA rozpatrywał TYLKO NAJDALEJ IDĄCY czyli o przedawnieniu. Teraz, ponieważ SN odrzucił ten argument, rozpatrywali pozostałe... Mogli od razu wszystkie, nie byłoby zamieszania....
Winny jest też TA i PZPN bo cała sprawa powinna być zamknięta w zeszłym roku, niezależnie od wyniku. A tak starano się zrobić w 2 miesiące to co zwykle trwa pół roku....

Borys - 26 sierpnia 2009, 15:32:32 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl
Ciekawe jak Widzew sobie wyobraża grę w ekstraklasie po 4 rozegranych kolejkach? Zmiana kalendarza rozgrywek? Co z tymi 4 kolejkami już rozegranymi?

Mark - 26 sierpnia 2009, 15:33:34 - *.nplay.net.pl (*.16.40.62)
do ŻAL - trzeba umieć walczyć z okupantem a nie kolaborować... bo jak inaczej nazwać poddawanie się bez walki bezprawiu pzpnowskiemu...??

musi - 26 sierpnia 2009, 15:36:55 - *.132.136.205
PZPN na pewno nie przeniesie Widzewa do Exstraklasy bo poniosl by duze koszty,ale bedzie musial im to jakos zrekonpensowac(O TO JEST PYTANIE)gdyz przy okazji nie bedzie mogl urazic klubow,ktore wczesniej poniosly kary za korupcje!

Torunianka - 26 sierpnia 2009, 15:38:26 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl
Brawo Widzew bedzie wrocił do estraklasy.ŁKS bedzie spadek w II liga...Pozdro hools

SidaPB - 26 sierpnia 2009, 15:39:15 - *.nat.umts.dynamic.eranet.pl
Ogólnie to niemam nic do ..widzewa.. ale wkurza mnie tylko jedno - dostac sie do ekstraklasy za wszelka cene - mieliby chociaz resztki honoru i odpokutowali za swoje "grzechy" w koncu wszyscy wiedza ze kupowali mecze i niby teraz kary nie maja poniesc? Ktos tu napisal ze tylko widzew poszedl na wojne z PZPN-em i slusznie ale mogliby juz zostac w I-lidze i kase zebrac od PZPN-u a nie od druzyn ktore beda musialy oddac czesc pieniedzy otrzymanych z Canal+ a PZPN wyjdzie na czysto. Przeciez wiadomo ze widzew zrobilby awans bez zadnych problemow i kase by dostal za 1 miejsce w I-lidze a nie w ekstraklasie za jedno z ostatnich. Moim zdaniem zostac tam gdzie sa i zarzadac odszkodowania i TYLE ! TYLKO PB !!!

WAWA - 26 sierpnia 2009, 15:39:21 - *.aster.pl
A tak odbiegaac troszke od tematu to ja mimo wszystko chcialbym Widzew w EX... Nie ma czystego klubu w Polsce..niestety ale taka jest prawda, Legia, Wisla, Lech, Cracowia itd itp wszyscy sa umoczenie w tym syfie, jedni mniej drodzy bardziej ale wszyscy bez wyjatkow... Powiedzcie sobie szczerze...czy nie taka jest prawda??? Teraz tylko pozostaje nam kibicom patrzec na to wszystko co sie dzieje w naszym kraju, z nasza pilka ktora w latach 90-tych odnosila wieksze sukcesy za sprawa Legii i Widzew niz teraz... Niestety ale taka jest prawda, i nie mamy sie cieszyc ze Lech gra jutro z belgami i ze awansuje, zycze mu tego ale w to nie wierze, za niski poziom prezentujemy i jest coraz gorzej.. i co najgorsze pewnie przez najblirzsze kilk, kilkadziesiat lat nic sie nie zmieni... Do puki do puty Polska pilka beda wladac Ci ludzie ktorzy sa obecnie na tych stanowiskach na ktorych sa a nie powinno ich tam byc

kolo - 26 sierpnia 2009, 15:40:29 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl
Tak. Widzew miał kilka argumentów. Bodajże 7 czy 8 punktów. Nie wiem dokładnie. I powinny być wszystkie rozpatrzone, gdyż dotyczyły tej samej sprawy. Tylko u nas nawet prosta sprawa (nie mam na myśli sprawy Widzewa tylko ogólnie) musi potrwać.

Szczakowia - 26 sierpnia 2009, 15:42:04 - *.internetdsl.tpnet.pl
Widzew do ekstraklasy, kielce do 1 ligi.

kolo - 26 sierpnia 2009, 15:43:16 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl
Tym bardziej, że można było się domyśleć, że jednak punkt o przedawnieniu czynów korupcyjnych jest lekko chybiony.

widzew - 26 sierpnia 2009, 15:43:32 - *.zep.com.pl (*.73.4.37)
Niech o to martwi sie pzpn. Czyż nie stoi on ponad prawem?

wilk - 26 sierpnia 2009, 15:43:37 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl
nie osądzajcie że kibice Legii są przeciw Widzewowi,wielokrotnie broniłem jako kibic Legii sprawy Widzewa i dzisiaj również będę za sprawiedliwymi karami,nie ma dowodów winy nie powinno być kary,to że mec.Tomczak od razu zdegradował nielubiany przez siebie klub nie oznacza że tak samo myślą wszyscy kibice Legii,
po co piszecie o honorze skoro sami go nie macie ( dot. kibiców min.Korony),życzę Widzewowi i ŁKS wygrania spraw z PZPN...natomiast Ci którzy piszą że im też się należy jakieś odszkodowanie niech odpowiedzą co i kiedy zrobili żeby takowe uzyskać...zapomniałem już otrzymali...bezprawne licencje,awanse,utrzymania w lidze...gdzie Wasz honor...

ikser - 26 sierpnia 2009, 15:44:59 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl
wedlug mnie Widzew nie utarl nosa nie tyle Legii co pzpn w ktorym zasiadaja osoby broniace interesy slaskich klubow a wiec:Bugdol-ruch ch.,kozminski-zabrze, piechniczek-polonia bytom,serwotka-odra wodzislaw ,generalnie jest towarzystwo panow w starszym wieku ktore glosowalo na prezesa Late i tylko dlatego siedza na tych stolkach w pzpn dalej.Juz sie nie dziwie ze w meczu Odra-Legia uznal gola dla Odry mimo popchniecia legionisty w polu karnym.Slaskie kluby maja duze wtyki w pzpn,bo jak wytlumaczyc przyznanie nie tak dawno licencji Piastowi i Poloni Bytom w OE mimo ze mialy podobny problem jak Łks ale im pzpn dal czas i druga szanse.Sa kluby ktore pzpn traktuje jako rowmne i rowniejsze.

widzew - 26 sierpnia 2009, 15:45:23 - *.zep.com.pl (*.73.4.37)
Do WAWA. Masz rację. Popieram

Pangia - 26 sierpnia 2009, 15:45:38 - *.ovh.net
Najprościej będzie zawiesić rozgrywki ligowe na rok i to wszystko uporządkować.

lang - 26 sierpnia 2009, 15:45:55 - *.lodowa101.media4u.net.pl
Mam nadzieję, że to nie kibice ŁKS piszą że powinniśmy odcierpieć karę, jesteśmy bez honoru i mataczymy. Spełniliście warunki licencji kiedy był na to termin ? Nie ? No to o co chodzi ? A że inni też nie...To nie należy do sprawy...
Ale gdyby teraz PZPN jednak powiedział "Dobra, ŁKS, wracacie do ekstraklasy. Pierwszy mecz w niedzielę" to byście na to nie poszli ? Ale tak uczciwie....

WAWA - 26 sierpnia 2009, 15:46:30 - *.aster.pl
wilk - 26 sierpnia 2009, 15:43:37 - adbq232.neoplus.adsl.tpnet.pl
nie osądzajcie że kibice Legii są przeciw Widzewowi,wielokrotnie broniłem jako kibic Legii sprawy Widzewa i dzisiaj również będę za sprawiedliwymi karami,nie ma dowodów winy nie powinno być kary,to że mec.Tomczak od razu zdegradował nielubiany przez siebie klub nie oznacza że tak samo myślą wszyscy kibice Legii,
po co piszecie o honorze skoro sami go nie macie ( dot. kibiców min.Korony),życzę Widzewowi i ŁKS wygrania spraw z PZPN...natomiast Ci którzy piszą że im też się należy jakieś odszkodowanie niech odpowiedzą co i kiedy zrobili żeby takowe uzyskać...zapomniałem już otrzymali...bezprawne licencje,awanse,utrzymania w lidze...gdzie Wasz honor...
JW....100% POPARCIA

kibic - 26 sierpnia 2009, 15:46:42 - *.adsl.inetia.pl
wykluczyc widzew ze struktur pzpn to jedyne rozwiazanie,inaczej ten cyrk sie nigdy nie skonczy i to jak najszybciej puki eskimosi sie jeszcze z Polski nie smieja,robili,robia i beda robili przekrety a oni jeszcze maja czelnosc domagac sie odszkodowania i powrotu do ex????co za kraj

\G/órnik - 26 sierpnia 2009, 15:48:16 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl
przypominam wam przeciwnicy Widzewa czy to własnie nie Łódzki klub nie wygrał I ligi?Aco jest za wygraną ligę?Awans do wyzszej.więc o co kaman?Miejsce Widzewa jest w Ex.Górnik tez tam wraca ale za rok.Pozdro.

kolo - 26 sierpnia 2009, 15:48:27 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl
ŁKS ma sprawę przegraną na 100%, ale za to mogą dziękować tylko i wyłącznie swoim działaczom.

kilerjurek - 26 sierpnia 2009, 15:49:27 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl
wstydzew kombinator łódz(zniów działa)

kilerjurek - 26 sierpnia 2009, 15:51:41 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl
ale muszą mieć układ w PKOL skoro takie wałki kręcą i się nie boją(ciekawe ile dostał w łapę orzekający w PKOL)kiedyś pewnie trafią w ręce CBA

marcelinho - 26 sierpnia 2009, 15:51:45 - *.toya.net.pl
prosze Was Widzewiacy!!przestańcie pisac "Korona do 1 ligi"!!co nas Korona??my walczymy z pzpn a nie z Koroną!!nie nasz problem co sie z nimi stanie.a jezeli koron a zagra w Ekstraklasie to jeszcze lepiej bo mają fajny stadion i więcej meczyków beda musiały grac te polskie gwiazdorzyny,a przecież o to chodzi żeby można było oglądac piłkę w dobrym wydaniu.A więc co nas korona??macie poziom to jak trafi się normalny z korony zeby dyskutowac to OK.ale jeżeli pojawi się napinacz to darujcie sobie dialog z nim.Pozdro

Mark - 26 sierpnia 2009, 15:51:48 - *.nplay.net.pl (*.16.40.62)
do ZKS - jesteś w błędzie!!! jest wyrokk stwierdzający że Bytom nielegalnie otrzymał licencję! wiec to on powinien spaść z extraklasy a Widzew karnie spaść i rozegrać sezon w 1 lidze. Wiec sezon rozegrał o co Ci chodzi. Karę choć niesłuszną (wobec wczorajszego orzeczenia) ale odbył!

gardner - 26 sierpnia 2009, 15:53:58 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl
poki boniek byl w kraju poki widzew nie degradowali wystarczy ze boniek wyjechal z kraju i wzieli sie za degradacje widzewa znowu.

mietek - 26 sierpnia 2009, 15:54:15 - *.cityconnect.pl
@Grzegorz i jemu podobni klakierzy: Widzew nikomu nosa nie utarł. PZPN za czyny korupcyjne wymierzył karę degradacji. Trybunał uznał, że czyny się przedawniły, co zakwestionował Sąd Najwyższy. A ponieważ na panach z TA już wieszano psy za to, że nie zajęli się sprawą Widzewa w lipcu, więc teraz podjęli najłatwiejszą decyzję, czyli uchylili orzeczenie o degradacji do PONOWNEGO ROZPOZNANIA. To nie oznacza z automatu uniewinnienia Widzewa, a jedynie odsuwa od TA wszelką odpowiedzialność. Bo teraz każdy będzie nadawał na PZPN, że nie przewidział, nie umie zorganizować rozgrywek itp. Nie lubię ludków z Miodowej, ale tutaj to akurat oni chyba najmniej namieszali. Pretensje pod adresem TA trzeba zgłaszać za opieszałość.

kghg - 26 sierpnia 2009, 15:54:38 - *.internetdsl.tpnet.pl
W tej chwili PZPN raczej wyjścia nie ma, zgodnie z orzeczeniem TA sprawa powinna zostać rozpatrzona na nowo i to zgodnie z obecnie obowiązującymi zasadami ( nie degradowanie klubów)... No to przywrócą Widzew albo zapłacą wielomilionowe odszkodowanie. W pierwszym przypadku na pewno dowalą z -30 punktów i długo się w Łodzi ekstraklasą nie nacieszą... Z PZPR jeszcze nikt nie wygrał, o przepraszam PZPN, choć w sumie to żadna różnica, PZPN to organizacja rodem z komuny...

lang - 26 sierpnia 2009, 15:55:41 - *.lodowa101.media4u.net.pl
ZKS - Widzew proponował ugodowo punkty karne i karę pieniężną bo chciał zamknąć temat. Podobną karę dostała Jagiellonia.
PZPN się nie zgodził, więc Widzew stanął do walki. A że poniósł koszty (choćby obsługi prawnej, utraty wizerunku, przychodów z C+ i sponsorów), więc domaga się odszkodowania a przynajmniej PRZYWRÓCENIA SPRAWIEDLIWOŚCI. Bo sprawiedliwość wygląda na chwilę obecną tak, że nie ma winy a nawet jeśli była to nie została właściwie udowodniona. Tylko tyle.

ares - 26 sierpnia 2009, 15:59:57 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl
Ekstraklasa NIE dla Widzewa

ragers - 26 sierpnia 2009, 16:00:31 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl
Pzpn nie przywroci widzewa do OE tego jestem pewien najwyzej pokryje straty zwiazane z nizsza liga i konieczne zdejmie minusowe punkty a wtedy widzew bylby liderem w 1lidze.

murena - 26 sierpnia 2009, 16:00:52 - *.77.117.48
Widzewiacy teraz pchają sie do wyszydzanego przez siebie zielonego stolika - i teraz jest ok.Moralność Kalego.

Dunaj - 26 sierpnia 2009, 16:01:10 - *.78.251.239.optusnet.com.au
oddac im te 6 punktow i zostawic w 1 lidze
200-300 tys tyle straca kluby jesli z Widzewem bedzie sie trzeba podzielic prawami telewizyjnymi za te pieniadze mozna dobrego zawodnika kupic lub kilku utrzymac z wyplat wiec to nie sa male pieniadze
Widzew narozrabial niech pokutuje jak inni ukarani

marcelinho - 26 sierpnia 2009, 16:03:16 - *.toya.net.pl
prosze Was Widzewiacy!!przestańcie pisac "Korona do 1 ligi"!!co nas Korona??my walczymy z pzpn a nie z Koroną!!nie nasz problem co sie z nimi stanie.a jezeli koron a zagra w Ekstraklasie to jeszcze lepiej bo mają fajny stadion i więcej meczyków beda musiały grac te polskie gwiazdorzyny,a przecież o to chodzi żeby można było oglądac piłkę w dobrym wydaniu.A więc co nas korona??macie poziom to jak trafi się normalny z korony zeby dyskutowac to OK.ale jeżeli pojawi się napinacz to darujcie sobie dialog z nim.Pozdro

lang - 26 sierpnia 2009, 16:03:27 - *.lodowa101.media4u.net.pl
Dunaj: czemu nie napisałeś "jak inni winni" ? Np. Legia kupiła mecz z Wisłą a ŁKS z Olimpią - czemu oni nie mają pokutować ?

kilerjurek - 26 sierpnia 2009, 16:08:21 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl
wstydzew kombinator łódz(zniów działa)
ale muszą mieć układ w PKOL skoro takie wałki kręcą i się nie boją(ciekawe ile dostał w łapę orzekający w PKOL)kiedyś pewnie trafią w ręce CBA

BoxI - 26 sierpnia 2009, 16:08:33 - *.132.136.208
To My dzierżymy koronę-świętokrzyskie piekielnie CZERWONE!!! Ekstraklasa dla WIDZEWA!!!

SkibiAG - 26 sierpnia 2009, 16:10:46 - *.mlyniec.gda.pl
do lang!
1)Inni też ponieśli kare(Arka,Korona,Polkowice,Łęczna.....)więc nie rozczulaj się.
2)Nie jedna instytucja was osądziła(Trybunały,WD pZPN,sąd itp) Trybunał w Hadze tylko jeszcze chyba został.
3)Inne zespoły miały odwagę się uczciwie przyznać i z pokorą przyjęły kare. was na to nie stać,duma nie pozwala.
4)Wyślij kartke że wisła,czy tam ktoś inny kupuje wyniki. Przecież według ciebie widzew ma kłopoty przez widokówkę wysłaną do prokuratora. Zemścij się,a jak!!! Nie daj sobie w gębe pluć.
Nic nie mam do widzewa,jest mi obojętny.Nie pisze tego pod wpływem jakiś negatywnych odczuć co do tego klubu. Obiektywnie patrząc??? Jak byście nie robili cyrków(odwołań itp) to byłby święty spokój i nawet wy byście wiedzieli na czym stoicie.

kamerdyner - 26 sierpnia 2009, 16:12:10 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl
eh ten rok 19993 i szalona koncowka ,cudowna ostatnia kolejka kolejka cudow i dziwnych wynikow,wtedy nie bylo jeszcze tak ze w przypadku rownych punktow decydowal bezposredni mecz lecz bilans bramkowy i sobie postrzelali legionisci na wisle a lks z olimpia.Co ciekawe oba mecze uniewazniono a mistrzem zostala trzecia druzyna czy lech.A lks,legia,olimpia i wisla z ujemnymi minus 3 punktami tylko starsi kibice to pytaja,mlodzi nie beda wiedziec o tym fakcie bo tego nie widzieli w tv a przypomne ze wtedy mecze elity pokazywala publiczna tv i nie bylo jeszcze stacji kodowanych,dopiero canal+ wszedl w zycie w 95 roku.

marcelinho - 26 sierpnia 2009, 16:13:52 - *.toya.net.pl
SkibiAG:bez napinki.a czy Widzew powiedział że jest niewinny??chciał kary adekwatnej do czynów!!kradniesz cukierka-kara śmierci!!zabijasz-zawiasy!!to według Ciebie jest prawo??no to powodzenia jak zapomnisz rachunek zapłacic a dostaniesz za to dożywocie.Pozdro

jan - 26 sierpnia 2009, 16:14:29 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl
kilerjurek odwiedź swojego lekarza...

Jastrzebie - 26 sierpnia 2009, 16:19:32 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl
Ekstraklasa dla Widzewa

lang - 26 sierpnia 2009, 16:23:16 - *.lodowa101.media4u.net.pl
SkibiAG:
1) powstaje jedno pytanie: ZA CO DOKŁADNIE tamte kluby poniosły karę ? Czy skale POTENCJALNEJ korupcji w Widzewie jest podobna ? Jeśli już to raczej do Jagiellonii a nie do kupowania całych sezonów.
3) kto się przyznał ? na podstawie jakich dowodów ? zresztą Widzew chciał ugody, uznając że poprzedni właściciel mógł coś nabrudzić. PZPN się na ugodę nie zgodził. Kara miała być mniej więcej taka jak dla Jagiellonii. Ale nie, postanowiono nas udupić. Nie daliśmy się. Po prostu.
4) Widzew ma problemy przez poprzedniego właściciela, któremu nic nie udowodniono, nie skazano. Za pochopnie chcieli to w PZPN zrobić, szybko - nawet Tomczak się wrócił aby wbijać gwóźdź. Okazuje się jednak, że dowody są błahe - zbyt błahe by nas tak strasznie ukarać. Zauważ że nie staram się udowodnić że Sz. jest niewinny bo tego nie wiem ani ja ani Ty. Ale ukarać też trzeba umieć.

Redsik - 26 sierpnia 2009, 16:26:09 - *.radom.vectranet.pl
kilerjurku! nie tylko w PKOL. Jeszcze w PCK, PZPR, MPK, KPZR, Stowarzyszeniu Psów Rasowych Rasy Buldog, MZDiK Radom, PKS, Zieleni Miejskiej, Szpitalu Na Peryferiach, SDKPiL, SD i u Pana Czesia Widzew ma uklady. Ale nigdy, rozumiesz, NIGDY NIE BYŁ TAKĄ PADAKĄ ŻEBY KUPOWAĆ AWANS Z TRZECIEJ DO DRUGIEJ LIGI.
A Twoje lęki o Widzew zaprowadzą Cię do lekarza od ,,równowagi psychicznej"

ktos - 26 sierpnia 2009, 16:29:47 - *.ask4.pl
haha napinacze z radomia się dołączyli.

pitbull - 26 sierpnia 2009, 16:31:53 - *.centertel.pl
ekstraklasa dla ŁKS-u !

d - 26 sierpnia 2009, 16:34:15 - *.artronik.net
widzewowi brak jakiegokolwiek honoru.Kupowaliście to poddajcie się karze jak inni !!!

Admin7 - 26 sierpnia 2009, 16:34:18 - *.sttb.pl
Widzew powinien być natychmiast przywrócony do ekstraklasy bo karę swoją już odbył.Gdyby nie zgodna z prawem licencja dla Polonii Bytom to był by w Ekstraklasie .Jeżeli go nie przywrócą to należy się odszkodowanie za dwa sezony poza Ekstraklasą dużo milionów od głównego winowajcy PZPN.Prawo musi wygrać a nie układy leśnych dziadków.

Erkos - 26 sierpnia 2009, 16:38:57 - *.pool.mediaWays.net
Cala sprawa wraca do Wydzialu Dyscypliny. Niech WD przywroci Widzew do ekstraklasy i da im punkty ujemne -30. To zobaczymy czy ten klub bez honoru bedzie sie tak spieszyl do gry w ekstraklasie juz w tym roku.

SkibiAG - 26 sierpnia 2009, 16:39:44 - *.mlyniec.gda.pl
Lang!
Co do 2)??? Zgadzasz się ze mną,sądze tak po braku odpowiedzi.
Wiesz dokładnie co się dzieje,jesteś działaczem albo prawnikiem??? Jeżeli nie to napewno jesteś zapaleńcem i oddanym kibicem skoro posiadasz tak wiele informacji i żyjesz tą sprawą,ale według mnie uważasz że wszystkie polskie sądy się na Was uwzięły. Co do ugody to osobiście miałem nie raz do czynienia z sądami(prywatnie) i też mi nie szli na ugodę,jednym idą,drugim nie,życie.Sam nienawidze pzpnu,jak widze te przepite mordy to aż się trzęse.
Ale troche pokory,ja to już przeżyłem. Co prawda w Arce było tego więcej,wiem co to znaczy dla kibica i szczerze współczuje. Wkurzasz się,szukasz winnych,nie dziwie się.

marcelinho - 26 sierpnia 2009, 16:45:16 - *.toya.net.pl
SkibiAG: czyli skoro pzpn nie zgodził się na ugodę to Widzew miał zgodzic się z wydanym przez nich werdyktem??Widzew chciał kary ale adekwatnej do czynów a, z wyroku pzpn wynikało że dostał by najwyższą karę.Dlaczego??Pozdro

Maksiula - 26 sierpnia 2009, 16:48:48 - *.dynamic.gprs.plus.pl
Jak Widzew zagra w Ekstraklasie to będzie można wpisać do księgi rekordów Guinnessa,ponieważ w jednym sezonie jeden klub zagrałby w dwóch różnych klasach rozgrywkowych,to prawdziwe mistrzostwo świata,tylko w naszym kraju są możliwe takie numery.

he-man - 26 sierpnia 2009, 16:49:34 - *.dynamic.gprs.plus.pl
Fajnie ale jest jedna niezgodność. W regulaminie rozgrywek stoi jak wół, że w jednym sezonie drużyna nie może grać w dwóch różnych klasach rozgrywkowych. Ciekawe jak to rozwiążą i jakie będzie rozstrzygnięcie.
PS. Widzew mógł jeszcze dołożyć plan poszczególnych kolejek, kto z kim i gdzie ;)

hehe - 26 sierpnia 2009, 16:53:10 - *.adsl.inetia.pl
wprowadzić Widzew do Ekstraklasy i niech w tydzień rozegrają cztery zaległe mecze i piątą w weekend ;p

SkibiAG - 26 sierpnia 2009, 16:53:32 - *.mlyniec.gda.pl
1 mecz czy 100 meczy,na to jest jeden paragraf,on przysłania oczy na obiektywne spojrzenie wymiarom sprawiedliwości. Ustawa jest ustawa,paragraf jest paragraf,z tym nie wygrasz. To się według nich Prawo nazywa. Możecie się nie zgadzać z tym,ja to kumam. Ale to wszystko co możecie zrobić.
Do extraklasy nie wrócicie,zbyt duże zamieszanie bedzie. Karne punkty Wam odejmą i odszkodowanie dostaniecie-to mój typ.
Pozdera marcelinho

marcelinho - 26 sierpnia 2009, 16:55:31 - *.toya.net.pl
he-man skopiuj i wklej mi ten przepis z regulaminu.

Prokurator - 26 sierpnia 2009, 16:57:58 - *.smrw.lodz.pl
Prawo nie działa wstecz !!

19J20 - 26 sierpnia 2009, 17:00:15 - *.adsl.inetia.pl
a najlepsze jest to, że jak Widzew dostanie Ekstraklasę, to w przyszłym sezonie dostanie punkty ujemne w wysokości około 20 (bo kara w stosunku do Jagiellonii jest jednak dość znacznie większa) i piłkarzykom znowu odechce się grać, jak w sezonie 2007/08 ^^

marcelinho - 26 sierpnia 2009, 17:01:29 - *.toya.net.pl
SkibiAG:patrząc na nick przypuszczam ze jesteś kibicem Arki.zdegradowali Was.a jak by zdegradowali Was (przykład) o 3 ligi to walczyli byście.To tyczy sie każdego innego klubu który był karany.my niezgodziliśmy się na degradacje i minusowe punkty i walczymy i wygrywamy.jak byście w przypadku degradacji o 3 ligi wygrali w sądzie to tez mieli byscie radoche.(pisze to pomimo tego że napisałeś że rozumiesz naszą sytuacje,ale inni zawistni nie potrafią zrozumiec) a teraz z innej beczki:Kibice różnych klubów swoimi wpisami staja po stronie pzpn a jak czytam na innym portalu że pzpn dał sobie bilety na mecz kadry to kibice tych samych drużyn jadą na pzpn.i jak tu za Nimi trafic??

marcelinho - 26 sierpnia 2009, 17:03:25 - *.toya.net.pl
19J20 a ile meczy miała Jaga udowodnione??

Chiesa - 26 sierpnia 2009, 17:05:37 - *.zabrze.net.pl
19J20 chłopie czy Ty jesteś chory? Żadnych kar już nie będzie, minusów itd.

SkibiAG - 26 sierpnia 2009, 17:12:14 - *.mlyniec.gda.pl
marcelinho.
Nie zgodziłbym się napewno. Pohuczałbym troche,wściekał się i rzucał kamieniami na miodową aż bym się zmęczył. Tutaj tylko uefa może CHYBA spokój zaprowadzić. Raz na wozie,raz pod wozem w naturze wszystko się wyrównuje.
A co do tych kibiców za którymi nie nadążasz,to nie dziw się im,mają wakacje,daj im poszaleć. Gimnazjum wzywa już za tydzień!

kibic - 26 sierpnia 2009, 17:12:22 - *.bielskobiala.vectranet.pl
Widzewowi należy się kara bo kupował mecze. I niech się z tym pogodzi. Skończmy tą komedie.

kibic - 26 sierpnia 2009, 17:14:31 - *.bielskobiala.vectranet.pl
Widzewowi należy się kara bo kupował mecze. I niech się z tym pogodzi. Skończmy tą komedie.

do kibic - 26 sierpnia 2009, 17:18:58 - *.adsl.inetia.pl
Jak widać prawnicy uważają inaczej. Ale skoro twierdzisz, że kara się należy, to pewnie masz rację - ZMIENIĆ WERDYKT TA PRZY PKOL!!!! NATYCHMIAST!!!!

KIBIC - 26 sierpnia 2009, 17:20:55 - *.centertel.pl
Widzewowi w świetle ostatniego wyroku należy się gra w Ekstraklasie, ale nie wiem czy dla Nich to się opłaci, bo jak Leśne Dziadki przywrócą Widzew do ekstraklasy a następnie WD doładuje -20 punktów na start po ponownym rozpatrzeniu wniosku za czyny korupcyjne i jest klops. Pewnym jest że kluby ekstraklasy nie zgodzą się na odstąpienie od części wpływów z C+ na rzecz Widzewa i też lipa.
Także najlepszym wyjściem z tej sytuacji jest pogodzenie się Widzewa że musi zostać w I lidze i wywalczyć awans w sportowej walce i wszyscy będą zadowoleni.

mamacio - 26 sierpnia 2009, 17:23:41 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl
panowie sami są sobie winni przeciez to widzew kupował mecze . pewnie w tej sytuacji sprawiedliwe by było wrócić widzew do ekstraklasy ,ale jak to teraz zrobić? niestety teraz muszą odcierpieć za grzechy z przeszłości nikt ich nie zmuszał by handlować meczami. pieniądze niestety są często zgubną rzeczą.

marcelinho - 26 sierpnia 2009, 17:25:26 - *.toya.net.pl
he-man:cały czas czekam na ten przepis który mówi że nie można przywrócic Widzew do Ekstraklasy.czy wysłałeś pismo do pzpn zeby szybko dla ciebie taki przepis uchwalili??

KIBIC - 26 sierpnia 2009, 17:26:58 - *.centertel.pl
"Admin7 - 26 sierpnia 2009, 16:34:18 - 91-90-58-41.sttb.pl
Widzew powinien być natychmiast przywrócony do ekstraklasy bo karę swoją już odbył.Gdyby nie zgodna z prawem licencja dla Polonii Bytom to był by w Ekstraklasie .Jeżeli go nie przywrócą to należy się odszkodowanie za dwa sezony poza Ekstraklasą dużo milionów od głównego winowajcy PZPN.Prawo musi wygrać a nie układy leśnych dziadków" - Widzew nie został zdegradowany o II klasy rozgrywkowe a o jedną w poprzednim sezonie także niczego Widzew jeszcze nie odpokutował i musi ponieść karę (będą to ujemne punkty, bo degradacją od 1 lipca już nie można karać)

baba53 - 26 sierpnia 2009, 17:28:59 - *.internetdsl.tpnet.pl
Żenujące sa te starnia wejścia od kuchni do EX
Widać iz Panowie z Widzewa nie mają kszty intelektu !

19J20 - 26 sierpnia 2009, 17:29:10 - *.adsl.inetia.pl
Chiesa - ty chyba sam jesteś chory. Sprawa została zwrócona do PZPN, więc dlaczego ma Widzew nie dostać kary?
Widzew nie może tylko dostać kary degradacji. Poprzedni sezon przecież graliście w I Lidze, bo sportowo spadliście. Jeśli teraz zostaniecie bez gry przywróceni do Ekstraklasy, to dostaniecie inną karę. Wczoraj TA przy PKOl uchylił degradacji z powodów FORMALNYCH, nie merytorycznych. Więc prawidłowo powołany WD PZPN i na podstawie odpowiednich dokumentów z prokuratury może dołożyć Widzewowi nawet 30 punktów.

19J20 - 26 sierpnia 2009, 17:30:25 - *.adsl.inetia.pl
oczywiście punktów ujemnych.

19J20 - 26 sierpnia 2009, 17:31:47 - *.adsl.inetia.pl
marcelinho - Jadze udowodniono podobno pięć meczów, Widzewowi 12.

marcelinho - 26 sierpnia 2009, 17:31:57 - *.toya.net.pl
25 minut gry i Widzew juz prowadzi z Jastrzębiem 3 : 0

KIBIC - 26 sierpnia 2009, 17:32:08 - *.centertel.pl
Zgadzam się z 19J20 w 100%, taka jest prawda tyle że ja myślę że WD doładuje minusy w przedziale 15-25

marcelinho - 26 sierpnia 2009, 17:33:12 - *.toya.net.pl
19J20: Jadze udowodniono 5 a Widzewowi jeszcze żadnego a Prokurator mówi narazie że ma papiery na 4 mecze.WIDZEW&RUCH&JAGA

19J20 - 26 sierpnia 2009, 17:38:00 - *.adsl.inetia.pl
Widzewowi WD udowodnił 12, co potwierdził ZTP. Macie tylko farta, ze uniknęliście degradacji, dlatego, że te barany z PZPN nic porządnie zrobić nie potrafią^^ TA przy PKOl nie zajmował się nawet merytoryczną wersją sprawy.

marcelinho - 26 sierpnia 2009, 17:39:14 - *.toya.net.pl
djk:masz rację .powinien miec kare tak jak inni.ALE!!!!!!!!!!!!!!może jej nie miec rownież tak jak inne zamieszane w korupcje!!

Chiesa - 26 sierpnia 2009, 17:39:34 - *.zabrze.net.pl
19J20 ano dlatego że karę już odbył, zresztą niesłuszną. To to 3 raz ma być karany?

19J20 - 26 sierpnia 2009, 17:40:05 - *.adsl.inetia.pl
Widzew szanuję, ale jesli jest wina, to musi byc i kara.
Mylisz fakty Marcelinho - Szymanski przyznał się do kupienia 4 spotkań, a nie prokurator udowodnił cztery mecze, bo dwie instancje znalazły podstawy do ukarania Widzewa za 12 meczów.

Chiesa - 26 sierpnia 2009, 17:40:57 - *.zabrze.net.pl
19J20 Widzewowi nic nie udowodnili, gdyby tak było dawno sprawa byłaby zakończona (mówi się o 4 meczach, że może coś tam było)

Chiesa - 26 sierpnia 2009, 17:43:04 - *.zabrze.net.pl
djk dalej oglądaj bajki, wiesz co Boniek może? Pomóc chyba Romie wygrać LE.

marcelinho - 26 sierpnia 2009, 17:43:19 - *.toya.net.pl
19J20 : to kto kupił te pozostałe 8??nie ma winnego nie ma sprawy.a ne te 8 jakoś nie ma nikogo.

19J20 - 26 sierpnia 2009, 17:43:21 - *.adsl.inetia.pl
Chiesa - nie umiesz czytać ze zrozumieniem. Dwie instancje udowodniły 12 spotkań, trzecia - TA przy PKOl dopatrzyła się uchybień formalnych, więc dlatego nie rozpatrywano sprawy merytorycznie. Nie można więc powiedzieć, że nie ma dowodów na mecze kupione przez Widzew.

19J20 - 26 sierpnia 2009, 17:44:55 - *.adsl.inetia.pl
Marcelinho - to, że szymanski nie przyznał się do winy, to nie znaczy, że mu nie udowodniono pozostałych spotkań. W Jagiellonii Sularz przyznał się do kupienia dwóch spotkań.

marcelinho - 26 sierpnia 2009, 17:46:42 - *.toya.net.pl
19J20:a w Widzewie szymanski przyznał sie do 4 potem wycofał zeznanie a zarzutów nie ma do dzisiaj postawionych.czyli co??ukarac Widzew chociaż jeszcze nawet winnemu nic nie zarzucili??

Chiesa - 26 sierpnia 2009, 17:47:09 - *.zabrze.net.pl
19J20 umiem stary, luz. Udowodniły tylko ciekawe że nikt za to nie beknął. Polskie prawo. Jakie są to mecze? Jakie załatwił Szymański?

KIBIC - 26 sierpnia 2009, 17:48:34 - *.centertel.pl
"Chiesa - 26 sierpnia 2009, 17:39:34 - s31.zabrze.net.pl
19J20 ano dlatego że karę już odbył, zresztą niesłuszną. To to 3 raz ma być karany? "- to ja się pytam jaką karę Widzew odbył w poprzednim sezonie???? W sportowym duchu spadł z Ekstraklasy do I ligi a w ubiegłym sezonie powinien grać w II lidze!!!!!!! także kara jeszcze będzie. Moim zdaniem im szybciej to się wszystko wyjaśni tym lepiej dla samego Widzewa

Chiesa - 26 sierpnia 2009, 17:48:59 - *.zabrze.net.pl
marcelinho dokładnie. 19J20 hipotetycznie nie zabiłeś sąsiada a sąd Ci wmówi, że to zrobiłeś. Pogodzisz się?

marcelinho - 26 sierpnia 2009, 17:50:34 - *.toya.net.pl
po pierwszej połowie Widzew 4 : 0 Jastrzębie

Chiesa - 26 sierpnia 2009, 17:50:36 - *.zabrze.net.pl
Kibic co Ty fandzolisz powiem Ci po śląsku. Poczytaj posty innych, sprawa Bytomia itd.

Chiesa - 26 sierpnia 2009, 17:51:41 - *.zabrze.net.pl
marcelinho to było pewne, ja typowałem 0-7.

marcelinho - 26 sierpnia 2009, 17:52:18 - *.toya.net.pl
KIBIC http://www.widzewiak.pl/czytaj/newsroom/14198,Widz
ew-wygral-z-ministrem-sportu-przed-WSA.html

19J20 - 26 sierpnia 2009, 17:52:18 - *.adsl.inetia.pl
Chiesa - nikt tego nie poda do publicznej wiadomości.
marcelinho - nie postawiono zarzutów na razie, bo wycofał zeznania. Reszta ludzi zwiazanych z piłką dostawała zarzuty po tym jak się przyznawała. Na Szymańskiego zbierają pewnie teraz dowody związane ze Świtem, żeby nie rozdrabniać sprawy.

marcelinho - 26 sierpnia 2009, 17:54:24 - *.toya.net.pl
19J20 czyli dlaczego zdegradowali Widzew przed sprawą??mogli to zrobic jak juz szymanskiemu udowodnią.

19J20 - 26 sierpnia 2009, 17:55:19 - *.adsl.inetia.pl
nie chce mi się kontynuować tej rozmowy, ale faktem jest, że dla samego Widzewa lepiej by było dograć ten sezon do końca i w cuglach zdobyć awans. Sprawa byłaby za Wami, a tak się to będzie za Wami ciągnąć. Znając PZPN i tak oleją wyrok TA przy PKOl, albo wykona po sezonie.

marcelinho - 26 sierpnia 2009, 17:56:51 - *.toya.net.pl
19J20 to już ich problem co zrobia

19J20 - 26 sierpnia 2009, 17:57:26 - *.adsl.inetia.pl
marcelinho - przypominam, że dotychczas skazano tylko działaczy Arki - i to też długo po decyzji o degradacji Arki.

KIBIC - 26 sierpnia 2009, 17:58:04 - *.centertel.pl
Chiesa Bytom to jest zupełnie inne bagno i nie ma co mieszać Widzewa z Bytomiem i przyznaniem dla nich licencji. Jakby komisja przyznająca licencje wykonywała wszystkie art odnośnie jej przyznania to dziś np Wisła i Cracovia na dzień dobry nie dostałyby licencji na obecny sezon - grają ponad 100 km od Krakowa.

Chiesa - 26 sierpnia 2009, 17:58:17 - *.zabrze.net.pl
19J20 spoko mi się też już nie chce bo każdy swoje racje chce wyciągnąć. Ja znam ligę od 1984 roku...
Możemy dograć, wiem że z 1 wejdziemy ale odszkodowanie się należy.

marcelinho - 26 sierpnia 2009, 17:58:23 - *.toya.net.pl
19J20 no więc dlaczego wszyscy nie walczą z betonem o swoje??przecież nikt im tego nie zabronil

1916 - 26 sierpnia 2009, 18:00:31 - *.chello.pl
Widzew powinien grać w Ekstraklasie, najwyżej z ujemnymi punktami za korupcję. Ale będą jaja jak ich przywrócą PZPN do piachu! Tylko Legia!

marcelinho - 26 sierpnia 2009, 18:01:42 - *.toya.net.pl
1916 choc sie nienawidzimy to nienawisc nas nie zaslepia!!dzięki i pozdro

kaz - 26 sierpnia 2009, 18:12:22 - *.gdynia.mm.pl
Skoro działacze Widzewa sa tak bezczelni to niech grają w ekstraklasie z -20 punktami ...Dlaczego inne kluby poniosły karę a jeden ma być chroniony przez T.A.,...?..Rudy nie może tak mieszać.Starsza Pani od łyżew też...Nie usprawiedliwia ich też to,że są z Łodzi...W jakim kraju my żyjemy?..Czyżby korupcja ma się rozwinąć ponownie?Komu na tym zależy?Skoro kruczkami prawnymi można darować korupcję to po co trenować do upadłego,wystarczy mieć kogoś na odpowiednim stanowisku i "niech sie dzieje co chce,nam nie może być źle"...p a r a n o j a..

Maradona - 26 sierpnia 2009, 18:13:30 - *.204.234.13
Niech sie betoniarze bujają, łaski bez!!! Ujemnymi punktami też niech sobie dupy podetrą. Wygramy I ligę bez tego, a zwiazek z torbami puscimy. Tylko Widzew RTS

czerwiec - 26 sierpnia 2009, 18:18:23 - *.adsl.inetia.pl
Myślę, że jedynym rozsądnym rozwiązaniem jest pozwolić dograć Widzewowi do końca sezonu w 1 lidze,płacąc równocześnie z c+ i innych umów sponsorskich tak jak zespołom ekstraklasy. Jeżeli nie awansują potraktować to jako spadek i zapłacić tyle ile dostają spadkowicze w ekstraklasie. W przypadku awansu z 1 miejsca zapłacić tak jak np 8 drużynie EX, dla awansu z 2 miejsca jak 14.

taaa - 26 sierpnia 2009, 18:20:00 - *.chello.pl
Zagłębiu udowodniono AŻ 3 mecze i swoją karę odbył w całości. A Widzew ma ponoć 4-5 spotkań udowodnionych i chce uniknąć kary. Oto polska sprawiedliwość.

stropodach - 26 sierpnia 2009, 18:26:58 - *.108.187.3
do taaa
"ponoć" - trafnie to ująłeś...

kosior - 26 sierpnia 2009, 18:33:39 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl
chciałbym podziekowac Poloni W. za to , ze susznie popiera WIDZEW w sprawie przywrócenia nas do Ekstraklasy. choć naszym klubom nie podrodze , ale dzieki ...

widzewiak - 26 sierpnia 2009, 18:47:01 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl
Jako kibic Widzewa domagam się dla mojego klubu w ramach rekompensaty bonifikaty 20 punktów w każdym sezonie aż do roku 2020, gdyż mimo kupienia 12 meczy nie potrafiliśmy
awansować do ówczesnej I ligi. Przecież pieniądze łożone przez pana Szymańskiego, zostały wrzucone w błoto korupcji, a my jako zasłużony klub dla polskiej piłki nie możemy na to pozwolić.
Bez względu na rozmiar korupcji w jakiej uczestniczył Widzew żądamy przywrócenia do EK.

BEŁCHATOWI - 26 sierpnia 2009, 18:51:52 - *.dolsat.pl
mimo ze nie lubie Widzewa powinni grac w ekstraklasie tak samo jak ŁKS KROPKA I TYLE.......

Obuszek - 26 sierpnia 2009, 18:55:59 - *.adsl.inetia.pl
Z tego co się orientuję członkostwo w PZPN i Ekstraklase nie jest przymusowe ,więc nie zdziwię się gdy zarząd PZPN wystąpi o pozbawienie praw członka w w/w organizacjach Widzew.Jestem za wykluczeniem łapówkarzy z piłki,inaczej PZPN powinien zapłacić odszkodowania dla Korony Kielce,Zagłębia Sosnowiec i paru innym klubom.Albo traktujemy wszystkich jednakowo,albo rozwiązujemy Związek.PZPN nie może być siedliskiem korupcji.

do taaaa - 26 sierpnia 2009, 18:56:22 - *.jt-int.com
człowieku zrozum jak i inni ... WEDLUG WCZORAJSZEGO OSWIADCZENIA PKOLu - WD nie mogl zdegradować Widzewa bo nie mili podstaw do tego. Nawet papiery z prokuratury nie byly oryginalne tylko jakies swistki papieru ze smietnika ! Zrozumcie to wkoncu kapuściane łby !Tomczaka tak ponisła nienawisc ze zrobil wielkiego babola

CK Fan - 26 sierpnia 2009, 19:01:02 - *.254.134.132
Do WAWA:
Dzieciaku przestań poniżać Warszawę i przestań wypisywać komentarze. Proszę nie rób sobie przerw w lekcjach polskiego ("przyjeli byscie" "Do puki" "pogodzili byscie" - to jest dopiero "Masakra"). Aha i naucz się używać polskiej klawiatury. Pozdrawiam. Ekstraklasa dla Widzewa!

anty_PZPN - 26 sierpnia 2009, 19:11:32 - *.chello.pl
ale jaja - TA? Ale kupczyki lepsze od samego PZPNu - RTS musiał ostro posmarować tej "łyżwiarce" - mądrzejsza od najlepszych, najbardziej szanowanych sędziów w Polsce ( z SN) . Normalnie wymiękam, jeszcze bardziej słysząc czego chca działacze tego klubiku - swoją drogą w Łodzi musi panować jakiś straszny wirus atakujący mózg - wpierw - działacze Łks później ICh minister, a teraz Rts-iaki - prawdziwa epidemia!
Naszczęsniw TA nie jest organem odwoławczym ( jak niektórzy próbują sugerować) tylko mediacyjnym - PZPN nie musi * właściwuie nie może w tej sytuacji) respektować jego orzeczeń. A jakby Lato miał jaja to by wzorem pożądnych federacji - oświadczył jasmo, do czego ma pełne prawo: Widzew może rządać odszkodowania ( bo oczywiście przywrócenie do EK to czysta abstrakcja) - ale w dniu następnym po złożeniu takowego wniosku do sądu cywilnego - zostają wykreśleni ze struktur związku i ... jest porządek - RTS - albo ma pieniądze( prawdopodobne nie pewne), i napewno nie ma drużyny w rzadnej z lig polskich - albo ma 1 ligę -

19J20 - 26 sierpnia 2009, 19:14:29 - *.adsl.inetia.pl
Szymański w rozmowie z Bonkiem przyznał się do kupna 5 meczów ^^ Źródło: Sport.pl

19J20 - 26 sierpnia 2009, 19:25:42 - *.adsl.inetia.pl
do "do taaaa" - to wcale nie oznacza, że Widzew jest "czysty".

Stilonfan - 26 sierpnia 2009, 19:42:57 - *.gorzow.mm.pl
Należy wam sie Extraklasa , niech teraz frajerstwo z PZPN kombinuje jak to zrobic!

19J20 - 26 sierpnia 2009, 19:46:48 - *.adsl.inetia.pl
w bardzo prosty sposób można ten Widzew dodać do ekstraklasy - niech rozgrywa mecze w środku tygodnia. Nie zaburzamy terminarza dzięki temu.

amica - 26 sierpnia 2009, 19:49:27 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl
;0;0;0;0;);););):0:0:0:0 .... tyle we temacie

19J20 - 26 sierpnia 2009, 19:50:08 - *.adsl.inetia.pl
a kasę taką jak każdy klub dostaje z Canal +, niech zapłaci sprawca zamieszania - PZPN.

krwisty - 26 sierpnia 2009, 19:52:24 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl
Szczerze widzew jest najlepszym przykladem na brak honoru a trybunał na brak kompetencji! przeczytajcie sobie komentarz Jana Tomaszewskiego na futbolnet ładnie to wszystko określił w paru konkretnych zdaniach!! :]

gaucho - 26 sierpnia 2009, 19:57:24 - *.radomsko.vectranet.pl
Tomaszewski się pewnie niesamowicie spocił pisząc te wypociny. znowu ma o czym pisać. on żyje z nienawiści do Widzewa.

marcelinho - 26 sierpnia 2009, 19:59:45 - *.toya.net.pl
krwisty ale masz autorytet.poszukaj sobie wywiadu jak twój spocony janek powiedział że sam brał udział w korupcji.przygadywał kocioł garnkowi.

Tagon - 26 sierpnia 2009, 19:59:48 - *.chello.pl
w Polsce nie działa prawo WSTECZ-to wszystko w temacie.Zapomnijcie o EXTRAKLASIE

19J20 - 26 sierpnia 2009, 20:05:35 - *.adsl.inetia.pl
I tak znając życie Widzew będzie w I Lidze bez ujemnych punktów i bez punktów ujemnych. Skład rozgrywek został zatwierdzony, a Widzew rozegrał już spotkania w I Lidze.

? - 26 sierpnia 2009, 20:08:54 - *.50.134.66 (*.128.8.100)
widzew do ekstraklsy

Arek - 26 sierpnia 2009, 20:09:17 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl
No i po co jeśli Wydział Dyscypliny znowu ich zrzuci z ligi :P co za idioci, a jeśli nie zrzuci to da -30 pkt w ekstraklasie i tak Widzew spadnie wiec po co oni chcą na jeden sezon wracać ?

grześ siko - 26 sierpnia 2009, 20:11:24 - *.netpower.pl
won z widzewem z polskiej piłki !!!!!!!!!!!!!!!!!
najpierw kupowaliście mecze to teraz płaćcie za swoje czyny , PZPN powinien zgłosić sie do wrocławskiej prokuratury po papiery na widzew !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
won widzew, nikt was tutaj nie chce !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

fann - 26 sierpnia 2009, 20:23:12 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl
dostaniecie - 30 punktów i 10 milionów kary to wam sie odechce walki z Betonem,a od Korony wara swoje juz odcierpiała

Obrzydliwy - 26 sierpnia 2009, 20:27:13 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl
Ze zwykłego punktu widzenia, włączenie Widzewa do rozgrywek Ekstraklasy nie jest żadnym problemem chyba ? Chodzi zapewne o podział pieniędzy z Canal +, gdyż kwota przeznaczona na kluby przez w/w stację pozostaje niezmienna. Zatem dlaczego zarządzający klubem "Widzew Łódż" nie zaproponują następującej kary :
brak transzy z Canal +... Żadnych ujemnych punktów, tylko odcięcie środków od głównego sponsora rozgrywek. Wtedy taki Piast, Polonia B, Ruch, Odra itd. nie będą pokrzywdzone, a sprawdzi się przy okazji jakim przywiązaniem do łódzkiego klubu odznaczają się ci najwięksi krzykacze. Osobiście jestem za utrzymaniem w mocy nałożonej kary, ale skoro wszystko jest zgodnie z literą prawa ?

marcelinho - 26 sierpnia 2009, 20:31:45 - *.toya.net.pl
Obrzydliwy masz racje tylko według mojego podejścia (każdy może miec inne) zmieniam twoje przedostatnie zdanie.Ja jestem za karą ale adekwatna do czynów.Pozdro

Edward - 26 sierpnia 2009, 20:37:28 - *.toya.net.pl
Grześ siko i do innych pseudo znawców.
Widzew nie kupował meczy. Po 1:
a) Nikt o tym nie wiedział
b) Po drugie To były właściciel sprzedał 3 mecze (rzekomo), nie to co Korupter i inne kluby typu Cracovia, które kupowały sobie awanse
c) Nie ma zarzutów postawionych widzewowi - nie ma wyroku - nie ma sprawy.
Do fann. Co ty możesz wiedzieć o futbolu
a) Żadnych minusowych pkt nie mogą dać bo nie mają za co. Nie ma kary.
b) Widzew bedzie rządać blisko 40 mln zł kary za straty w graczach, mniejszy budżet, straty moralne, oraz straty z zarobków jakie dostaje Zagłebie Lubin (np), które przegrywa 3:1 z IV klubem.
c) To kibice korony się tutaj mocno udzielają i plują się o honorze, którego Korupter podczas kupowania awansu do kolejno III II i I Ligi w szczególności nie ma.
W sprawch klubów proponował bym jedno - Zakaz gry w piłkę a więc koniec kariery piłkarzy z klubów podczas afery korupcyjnej (Zakaz uprawiania sportu np dla piłkarzy Korony Zagłębia czy Jagi podczas tej afery z kupowaniem meczy jak np Hermes) a nie degradacja klubów bo co do tego kibice mają.
Pozdrawiam i skończcie tą internetową napinkę.

Pan... - 26 sierpnia 2009, 20:41:00 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl
Widzew i ekstraklasa już to widzę możecie tylko pomaźyć sobie

aqq - 26 sierpnia 2009, 20:42:58 - *.adsl.inetia.pl
1/ Spocony jasiu nie jest normalny więc jego opinie interesują jedynie półgłówków. 2/ Napinaczy antywidzewskich uprzejmie proszę o merytoryczną odpowiedź na pytanie - czemu do tej pory prokuratura nie postawiła żadnego zarzutu W.Szymańskiemu, który ponoć kupował mecze Widzewowi? Przecież Widzew był jednym z pierwszych klubów którymi się zajęto, a jak do tej pory ani krzty zarzutu... Mało tego, Widzew dostarczył już w czerwcu pismo z prokuratury wrocławskiej do PZPN, że nie planuje żadnych działań wobec Szymańskiego. Panowie napinacze - czy nie widzicie, że nie wszystko w tej sprawie jest tak oczywiste jak się wam wydaje? Analizować na spokojnie, nie patrząc na kibicowskie animozje.

monia - 26 sierpnia 2009, 20:44:05 - *.152.152.96.dsl.dynamic.eranet.pl
pan pisze się pomarzyć ekstRaklasa dla widzewa

Łukasz - 26 sierpnia 2009, 20:46:33 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl
Ciężka sytuacja dla PZPN, ale Widzew też nie ma łatwo.
W tej chwili nie ma dobrego rozwiązania. Liga się zaczęła 4 kolejki temu, kasa za transmisje rozdana i teraz trzeba dokooptować do tego jeszcze jeden klub. Wystarczyło przesunąć rozgrywki i nie byłoby problemu.
Z drugiej strony nawet jeśli w tym sezonie Widzew zagra w ekstraklasie to nie sądzę żeby PZPN puścił ich bez punktów ujemnych. Na dodatek okienko transferowe kończy się za kilka dni co dla klubu z lodzi jest złą wiadomością bo nie przygotowali się na grę w ekstraklasie.
Chyba najrozsądniej jest doprowadzić rozgrywki do końca w takim stanie drużyn jak teraz tyle, że Widzew od na koniec rozgrywek miałby zapewniony awans do najwyższej ligi nawet gdyby nie udało mu się awansować z pierwszego miejsca. W takiej sytuacji PZPN musiałby wypłacić gigantyczne odszkodowanie, ale to ich wina.
Może ktoś dokładnie opisać sytuację z korupcją w widzewie? Bo z tego co słyszałem w dużym skrócie: Widzew kupował mecze bo każdy kupował w tym okresie. Jak to było?

fann - 26 sierpnia 2009, 20:46:48 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl
Edward NAPISZ LEPIEJ JAKI WALEK ZROBIŁ bONIEK Z WASZYMI DLUGAMI ,waszych kibiców napinaczy tez wszedzie pelno

kibic - 26 sierpnia 2009, 20:53:44 - *.lublin.mm.pl
No i znowu kupili sobie ligę. Załamka

aqq - 26 sierpnia 2009, 21:01:45 - *.adsl.inetia.pl
kibicu z lublina- dla ciebie naprawdę załamka... Motorek dostaje po d...e, na Widzew nie ma mocnych... Co robić - Polska B zawsze ma pod górkę.

magic - 26 sierpnia 2009, 21:08:45 - *.range86-177.btcentralplus.com
niech zyje korupcja i niech nikt nie ponosi kary za przekupstwa!!!! potem zalegalizujemy gwałty i morderstwa!!!!!!!!!

PogonSz - 26 sierpnia 2009, 21:14:07 - *.dynamic.dsl.as9105.com
to co napisal Edward to podrecznik jak kupowac i nie wpasc!!!!!!!!!

WDZRTK - 26 sierpnia 2009, 21:14:19 - *.186.153.225
Do wszystkich piszących o rzekomym przekupieniu TA: Trybunał nie oceniał kwestii czy Widzew kupił czy nie kupił meczu, tylko czy proces ukarania klubu przez PZPN odbył się ZGODNIE Z PRAWEM. A tutaj okazało się, że związek dał ciała na całej linii. Przykład? Wszystkich bluźniących na Widzew niniejszym skazuję na 2 lata ciężkiego więzienia, a co! Każdy prawnik od razu zapyta się o moje uprawnienia do ferowania takich wyroków i wyśmieje mnie ze wzgledu na ich brak. Widzew zrobił to samo - udowodnił, że WD PZPN NIE MIAŁ PRAWA karać Widzewa ze względu na brak uprawnień (leśne dziadki nie dopatrzyły formalności). QED

szymaxxx - 26 sierpnia 2009, 21:16:21 - *.wroclaw.mm.pl
Za pozwanie pzpn likwidacja klubu, LOL!
Płaczki do II ligi, TAM wasze miejsce!!!

do szymaxx - 26 sierpnia 2009, 21:40:04 - *.adsl.inetia.pl
I ty należysz do Partii Ludzi Inteligentnych?! Nie kompromituj siebie i tej partii.

Edward - 26 sierpnia 2009, 22:24:18 - *.toya.net.pl
Jaki wałek zrobił Boniek? Prosty. Wziął kasę, zwałował ją wałkiem kuchennym (polecam) i spłacił długi. Ten rzekomy wałek to pic na wodę bo od 20 lat PZPN stara się usilnie dobrać do Widzewa, ale niestety coś im nie wychodzi.
Kolego z Wrocławia - Zajmij się lepiej swoim Śląskiem bo prezez Waszego klubu z Wrocławia powiedział, że jest to głównie wina PZPN.
Pozdrawiam,
P.s szymaxxx - Wybacz kolego, ale skoro chcesz chodzic na mecze z silnymi rywalami (bo tam wasz klub w II lidze nie ma kibiców) to przerzuć się na jakiś Klub ekstraklasy, który szybko spadnie jak Zagłębie.
Z Moich informacji zajęto się jednym z internetowych napinaczy z portalu 90minut (z Łodzi). Więc uwaga Panowie co piszecie, żebyście nie mieli nieprzyjemności

olo - 26 sierpnia 2009, 22:40:34 - *.chello.pl
edward-Koronie udowodniono kupowanie meczy w 3lidze,i to jest fakt bezsporny.Była wina jest i kara.Ale pisanie o kupowaniu awansów z 2 do 1(nie było jeszcze extraklasy)jest zwykłym kłamstwem.Morze porozmawiamy o sposobie przyznawania licencji zadłużonemu widzewowi w czasach gdy pan Zibi był wiceprezesem pzpn-u.Klub z długami wobec piłkarzy,zus,elektrowni,wodociągów dostał licencje,a teraz za mniejsze uchybienia pzpn zabiera licencje tak jak ŁKS-owi.

pozytywny - 26 sierpnia 2009, 22:46:46 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl
Skoro żyjemy w państwie prawa, to w tej chwili Widzew jest niewinny korupcji. Dlaczego ma grać w pierwszej lidze skoro wywalczył awans na boisku. Ciekawy jestem decyzji PZPN. Prawnie według statusu ekstraklasy nie może przywrócić teraz Widzew do ekstraklasy. Po decyzji TA musi to zrobić. Canal+ się nie zgadza na więcej niż 16 drużyn w najwyższej klasie. Jeżeli nie dołączą Widzew do rozgrywek PZPN będzie płacić wielomilionowe odszkodowanie. Prawdopodobnie będzie można złożyć doniesienie do prokuratury na niewykonywanie wyroku sądu przez PZPN i poszczególnych działaczy. To już grozi sprawą karną przeciwko poszczególnym leśnym dziadką. Niewykonanie poleceń sądu i działanie na szkodę Widzewa może o dziwo rozpocząć proces rozwalenia PZPN. Jeszcze niech wygra z nimi mój ŁKS i cała Polska będzie nam dziękować za rozpieprzenie najsilniejszej obecnie mafii w naszym kraju.

jakubek - 26 sierpnia 2009, 22:51:32 - *.ostrowiec-sw.vectranet.pl
bedzie burdel. zaczne bojkotowac ta lige.albo niech zawiesza na rok lige. ps ktos na poczatki pisal o szcakowiance. tylko czemu jego prezesa(ktory nim byl za czasow gry szczkowii w ekstarklasie) zatrzymano za korupcje?

dede - 26 sierpnia 2009, 23:03:36 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl
Cala Polska dzisiaj śpiewa ekstraklasa dla Widzewa!!!!!

edward - 26 sierpnia 2009, 23:04:07 - *.toya.net.pl
olo to wyjaśnij fakt tajemiczych awansów rok po rok tak jak Cracovii klasę wyżej ze słabym składem?
Niesamowite.
To samo z Legią Czy lechem ale oni korupcji uniknęli dlatego, że reprezentowali Polskę w Europie więc bali się skompromitować PZPN.
Jakubek powinni zawiesić na rok ligę, ale wtedy poodchodzą piłkarze każdego z klubów, reprezentacja nie dostanie się na jakieś Mistrzostwa. Nie byłoby to dobre rozwiązanie.
Jak Widzisz Widzew jest wraz z Lechem najlepiej zoorganizowanym klubem. Tylko przedstawiciele Lecha i Widzewa blokowali kontrakty ze SportFive i Prezesurę Grzesia Laty. Tu przekręt i tu przekręt.

do edward - 26 sierpnia 2009, 23:15:18 - *.ostrowiec-sw.vectranet.pl
wiem ze to byloby drastyczne posuniecie ale przynajmniej wtedy moglby wkroczyc kurator do pzpn i moze w jego struktury weszli by nowi ludzie, a nie oszukujmy sie jesli by nas fifa zawiesila to co z tego. powiedzmy sobie szczerze ze na awans do MŚ mamy male szanse a w pucharach nie sadze by nasze kluby za rok mialy zajsc daleko

olo - 26 sierpnia 2009, 23:26:06 - *.chello.pl
edward to wyjaśnij tajemnicze walizki z pieniędzmi od pana Andrzeja z niemiec.Miliony marek bez podatku.Tak można bez końca.A co do Lecha,to jak wyszła sprawa z Rejsem to jakiś działacz z Poznania sam w TV mówił,że KKS Lech już nie istnieje.Że teraz jest KS Lech na licencji Amiki Wronki.Żeby tylko nie odpowiadać za czyny popełnione przez działaczy,piłkarzy Lecha.A tak na marginesie to nie wina Korony,ani kibiców,że pzpn w osobie pana Grzesia toczy osobistą wojnę z Zibim.To nie korona odwołala baraże to wyrok SN był w dogodnym dla związku terminie.

gres - 26 sierpnia 2009, 23:34:41 - *.dynamic.gprs.plus.pl
widzew prezentuje to samo co zagłębie lubin... więc po cholere do extraklasy? pokopac w pilke z lepszymi i wrocic do 1??? obciach

jan - 26 sierpnia 2009, 23:39:12 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl
gres a ty co reprezentujesz??

jakubek - 26 sierpnia 2009, 23:47:04 - *.ostrowiec-sw.vectranet.pl
mysle ze nawet jesli widzew jednak zagra w ekstraklasie to moze zleciec z hukiem .

Klosek1981 - 27 sierpnia 2009, 0:13:44 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl
Zamiast szczekać na cały świat, zastanówcie się czy w swoim zaślepieniu ,istnieje choćby drobna możliwość, żebyście stwierdzili, że to wy jesteście w błędzie, a ktoś kto wydaje wyroki na podstawie przesłanek , o których nie macie pojęcia może mieć rację.
Kibice Widzewa śledzili całą sprawę dość dokładnie i dlatego z niecierpliwością czekali właśnie na taki obrót sprawy.
Wy natomiast zerkacie tylko na informacje o Widzewie i lamentujecie, cóż za straszliwa niesprawiedliwość, prawdziwa apokalipsa, Boniek , UEFA, FIFA i nawet wódz Apaczów za Widzewem, a wy biedni, ale honorowi kibice jakże porządnych i czystych klubów znowu jesteście oszukani.

Dr Shpon - 27 sierpnia 2009, 0:16:40 - *.206.244.1.jpk.pl
Czy nikt w tym kraju, nie potrafi czytać ze zrozumieniem???
TA nie odniósł się do kary Widzewa, ale do sposobu jej nałożenia. TA nakazał, aby PZPN powtórnie rozpatrzył sprawę i tyle. A ten cały Amunicki, robi sobie reklamę i udaje że walczy. Śmiech na sali.
Udział Widzewa w "aferze korupcyjnej" jest oczywisty. A czy PZPN miał na to dowody przesłane z Wrocławia faksem, czy wysłane kurierem, to sprawa drugorzędna. A chyba właśnie fax, bez podpisu "potwierdzam zgodność z oryginałem", był koronnym argumentem Widzewa.
Cała Polska dzisiaj śpiewa, III liga dla Widzewa!!!

Klosek1981 - 27 sierpnia 2009, 0:21:03 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl
Do dr Shpon
Śpiewaj, ale wierzysz w to co piszesz?
To takie Twoje ostatnie desperackie próby przełożenia tego na Twoją i Tobie podobnych logikę. Przepełnioną nienawiścia do Widzewa...
A dlaczego tak nienawidzisz Widzewa? Bo ... tak.
Pozdro

szuwarek - 27 sierpnia 2009, 8:23:53 - *.v58.interkam.pl
Bardzo dobrze Widzew powinien być tam gdzie jego miejsce!!! Ekstraklasa dla Widzewa!!!

kibol - 27 sierpnia 2009, 8:51:10 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl
Ale jaja. Walczcie o swoje, starozakonni!

molnar - 27 sierpnia 2009, 8:54:45 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl
sadze ze pzpn juz nie przywroci widzew do extraklasy a co najwyzej zdejmie punkty minusowe.Nie ma takiej mozliwosci zeby extraklasa liczyla 17 druzyn,pozostale druzyny by sie na to nie zgodzily,gdyz mialyby mniejsze koszta z praw tv i c+.Tak wiec jedynie co pilkarzom widzewa zostaje to granie w 1lidze i zrobienie awansu a z takim skladem i tak doskonalym trenerem jak janas sadze ze widzew za rok w elicie wyladuje chyba razem z gornikiem zabrze.

Qn1977 - 27 sierpnia 2009, 8:57:52 - *.customer.tdatabrasil.net.br
@Dr Shpon: Ciekawe jakbyś śpiewał, gdyby wsadzono cię na 2 lata do więzienia za NIEUDOWODNIONĄ kradzież np lizaka w markecie (Argumenty: Przecież wszyscy kradną, a pani sprzedawczyni cię podkablowała - co prawda później wycofała zeznania, ale co tam...). Do tego wyrok wydałby pan Mietek spod budki z piwem na podstawie nowego, niezatwierdzonego jeszcze regulaminu wydanego już po fakcie rzekomej kradzieży. Jakbyś się wtedy zapatrywał na kwestię wydawania PRAWOMOCNYCH wyroków przez WŁAŚCIWY organ? Bez pozdrowień...

Edward - 27 sierpnia 2009, 9:28:46 - *.toya.net.pl
@ Molnar.
Punkty minusowe już są zdjęte ....
Ja jako kibic nie chcę ekstraklasy w trybie dokoptowania. Wolę jak klub dostanie odszkodowanie, spłaci resztę długów, Zainwestuje w niezłych grajków a Cacek skupi się na stadionie. Wszyscy będą zadowoleni BO po meczu z Wartą to to co pokazali to wołało o pomstę do nieba.

piłkarz - 27 sierpnia 2009, 9:47:23 - *.xdsl.centertel.pl
no to teraz płaczcie i płaćcie ogóry z PZPN-u. Brawo Widzew. miejsce w lidze + odszkodowanie. Wiedziałem że nasze bęzdie an wierzchu!!!

mkshiszpan - 27 sierpnia 2009, 9:47:24 - *.internetdsl.tpnet.pl
Trybunał Arbitrażowy ds. Sportu przy PKOL powołany został w 1994 roku jako stały Sąd Polubowny. Działalność Trybunału oparta jest na ustawie o sporcie kwalifikowanym z dnia 29.07.2005 r. Dz. U. 05.155.1298 oraz na Statucie i Regulaminach Trybunału. Trybunał korzysta z pełnej autonomii i niezależności w sferze postępowania i orzekania.
Jako organ wydający opinię konsultacyjne - Trybunał może wydawać opinie konsultacyjne w sprawach dotyczących prawnych aspektów organizacji, rozwoju i praktyki sportu. O wydanie opinii może występować każdy zainteresowany (osoba fizyczna lub prawna). Opinia ma charakter doradczy, opiniotwórczy nie stanowi orzeczenia.
Dla kibiców Widzewa oznacza to tylko tyle że TA wydało opinie a nie wyrok.PZPN jest instytucją niezależną i może z tą opinią się zgadzać bądź nie.Osobiście popieram działaczy Widzewa w walce z betonem, ale mam żal do kibiców WŁ że całą frustrację przelali na kibiców Korony.Przecież to nie oni zasiadają w PZPN lub w SN.Oczywiście zdaję sobie sprawę że gdyby w zeszłym sezonie na 3 miejscu byłoby Podbeskidzie, Znicz lub Flota to im by ubliżano.Przez jakiś dupków z betonu i beznadziejne Polskie prawo z kibiców neutralnych stajemy się wrogami.

Edward - 27 sierpnia 2009, 9:50:26 - *.toya.net.pl
Tutaj masz po części rację. Ale Trybunał Arbitrażowy przy PKOL wydaje DECYZJE w ostateczności. Zajmowanie się czym kolwiek przez ten trybunał to na prawdę ostateczność i PZPN wie, że nie ma już gdzie się odwołać.
Zobaczymy co dzisiaj przy zielonym stoliku Panowie z PZPN-u i z pewnością panowie z Korony i cracovi ustalą.

mkshiszpan - 27 sierpnia 2009, 10:03:20 - *.internetdsl.tpnet.pl
Edward czytałem kilka twoich wcześniejszych wpisów
i sądziłem że jesteś rozsądnym człowiekiem, jak zacytowałem wyżej wpis ze statutu TA jest to organ opiniotwórczy i doradczy i każdy ich werdykt nie jest orzeczeniem w sprawie, dlatego skierował sprawę Widzewa do ponownego rozpatrzenia, gdyby było tak jak piszesz że wydaje decyzję ostateczną, bezsensem byłoby ponowne skierowanie sprawy do PZPN.
Naprawdę nie rozumiem po co ta uszczypliwość co do Korony i Cracovi.To jest w tej chwili tylko i wyłącznie spór pomiędzy PZPN a Widzewem.

rycho - 27 sierpnia 2009, 10:05:15 - *.ssp.dialog.net.pl
Jak ma się decyzja Sądu Najwyższego do decyzji Trybunału Arbitażowego.

adi ocw - 27 sierpnia 2009, 10:08:51 - *.internetdsl.tpnet.pl
ten ekspert to albo tomczak albo spocony, jaki portal tacy eksperci

MariuS - 27 sierpnia 2009, 10:14:49 - *.33.70.140
do :grześ siko,kibic, i innych internetowych ujadaczy na Widzew
Patrzcie na swoje podwórko bo agent z CBS już niesie papiery na wasze klubiki i ciągłe zasłanianie sie na necie że Widzew to to i tamto że mu sie nie należy że kupował itd swiadczy tylko jak bardzo chcecie aby wasze kluby były jak najdłużej schowane za betonową kurtyną. Mam racje?POZDROWIENIA

Łowicz - 27 sierpnia 2009, 11:03:06 - *.177.55.5
Jeżeli pzpn nie przywróci Widzewa do extraklasy to odszkodowanie należało będzie się za dwa sezony.
Ludzi którzy nie rozumieją i nie znają sprawy a pałają nienawiścią do łodzkiego klubu prosiłbym o nie zabieranie głosu.
1.Widzew nie spadł sportowo z extraklasy ponieważ po wyroku Najwyższego Sądu Administracyjnego Polonia Bytom nie słusznie otrzymała licencję a co za tym idzie Widzew przez to się nie utrzymał.
2.Trybunał Arbitrażowy uchylił we wtorek karę degradacji dla WIDZEWA czyli klub który zajął pierwsze miejsce w Pierwszej lidze powinien awansować klasę wyżej.
Jaśniej tego się chyba nie da wytłumaczyć.
Co do karania klubów to pzpn sam wie że działał nie zgodnie z prawem degradując WIDZEW.
Inne kluby mogą czuć się pokrzywdzone tylko czemu wszyscy szczekają na WIDZEW?
Czy jest w tym kraju jakiś klub od klasy C do Extraklasy który nie jest umoczony w ten bałagan? Jeżeli karać to wszystkich równo takie jest moje zdanie, a nie wybiórczo, bardzo wybiórczo jak to miało miejsce w przypadku Widzewa.
Pozdrawiam wszystkich normalnych i życzę sukcesów typowo sportowych.

slyyserek - 27 sierpnia 2009, 11:05:14 - *.93.222.146
Pozwólmy grać w ekstraklasie wszystkim którzy maja kasę i chcą w niej grac. Przecież ta liga to i tak parodia piłki noznej.

ororo - 27 sierpnia 2009, 11:12:44 - *.polsat.net.pl (*.5.50.72)
To jest jakaś masakra. Nie dość że była tam korupcja to jeszcze domagają się powrotu. Na miejscu PZPN bym ich przywrócił jak tak bardzo chcą ale od razu na wejściu dał bym im -15 do -20 punktów ujemnych tak aby spadli w tym sezonie.

ktoś - 27 sierpnia 2009, 11:17:30 - *.ask4.pl
do Łowicza:
Jeżeli tak podchodzisz do sprawy to Widzew, gdyby nie kupował meczy to by do ekstraklasy nie awansował czyli powinien być przed tym sezonem być zdegradowany o dwie klasy rozgrywkowe.

xxx-man - 27 sierpnia 2009, 11:21:03 - *.toya.net.pl
Jak mozna kogos ukarac np za kradziez jak nie ma aktu oskarzenia?Dzialania Widzewa popieram w 100%,jako jedyni walcza z tym betonem pzp(r)n - owskim!!!!A co z Lechem ? Piotr R.ustawial mecze,tez jedna osoba i cisza nadal?Co do koruptera to sadze ze kupowali od 3 ligi to powinni tam wrocic,a w nagrode dostali jeszcze x-klase!

ktoś - 27 sierpnia 2009, 11:28:29 - *.ask4.pl
Takie cuda to tylko w Polsce możliwe. Kupować mecze i jeszcze domagać się odszkodowania

gre - 27 sierpnia 2009, 11:32:16 - *.internetdsl.tpnet.pl
to jest wszysko na temat:
http://sport.interia.pl/raport/korupcja/news/ekspe
rt-prawa-widzew-nie-ma-szans,1358359

SCYZORYK - 27 sierpnia 2009, 11:36:15 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl
Ne rozumie Korona odcierpiala kare za korupcje KSZO to samo Zaglęsbie S. i Lubin to samo a czemu Widzew nie odcierpial kary i Jagielonia takimi karami jak wymienione przeze mnie kluby chyba powinna istniec sprawiedliwosc co widzewiaczki wytlumaczcie mi to bo nie moge pojac wasz klub ma nie byc karany co powinniscie rok temu siedziec w II lidze

mkshiszpan - 27 sierpnia 2009, 12:11:28 - *.internetdsl.tpnet.pl
Panowie nie chwalcie dnia przed zachodem słońca, to co wszędzie wypisuje prezes Animucki to dzień dzisiejszy pobożne życzenia.Jedyne co można nazwać klauzulą natychmiastowej wykonalności to „natychmiastowe” ponowne rozpatrzenie wniosku przez organy dyscyplinarne PZPN. Zrozumcie że TA podobnie jak Trybunał Konstytucyjny NIE JEST ORGANEM SĄDOWNICZYM a tylko opiniotwórczym, nie może nikogo ani żadnej instytucji ukarać więzieniem lub innym wymiarem kary.Po wydaniu ORZECZENIA przez TA strony zainteresowane mogą albo przyjąć wyrok niższej instancji bądź strona czująca się pokrzywdzona odwołać się do instancji wyższej czyli Sądu Najwyższego.W tym przypadku TA wydał orzeczenie o ponownym rozpatrzeniu sprawy przez PZPN, czyli sprawa wraca do punktu wyjścia, czyli z przed kwietnia 2008 roku, przed wydaniem wyroku 1 instancji WD PZPN.Prawdopodobnie PZPN podtrzyma swój werdykt po otrzymaniu argumentacji od TA ze względu na brak merytorycznego odniesienia się przez TA w sprawie przedawnienia zarzutów korupcyjnych, co było meritum w uzasadnieniu SN w/w sprawie a mianowicie braku konsekwencji oraz logicznego trybu postępowania przez TA w lipcu 2008 roku w stosunku do skarg zgłoszonych przez kluby Widzew, Zagłębie L, Koronę.
Szczerze życzę wam powodzenia w tej sprawie, ale to może się skończyć kolejnym rokiem odwołań i skarg z obydwu stron.Mam prośbę odzczepcie się od kibiców Korony, co oni Wam zawinili.

Carlosmarc - 27 sierpnia 2009, 12:15:04 - *.ssp.dialog.net.pl
Skoro nie ma wyroku to nie ma kary. Piszesz cos, ale sam tego nie rozumiesz. Jesli PZPN wyda nowy werdykt to ok. Ale w tej chwili takowego nie ma. Mozesz to zrozumiec? Czy tak jak PZPN ferujesz wyroki przed proecesem?

mkshiszpan - 27 sierpnia 2009, 12:24:33 - *.internetdsl.tpnet.pl
Wskaż gdzie napisałem że Widzew jest ukarany, wręcz przeciwnie napisałem że sprawa wróciła do punktu wyjścia czyli przed wydaniem WYROKU rzez WD .Jedyna pomyłka to miesiąc. Pierwsza instancja PZPN czyli WD wydał wyrok w styczniu 2008.Więc to raczej tobie zaleciłbym uważne czytanie.

znawca - 27 sierpnia 2009, 12:27:24 - *.internetdsl.tpnet.pl
Lepiej dla widzewa jeśli w tym roku pozostaną w pierwszej lidze ponieważ nawet jeśli ten hu..wy PZPN przywróci ich do ekstraklasy to nowy sezon rozpoczną ze sporą "zaliczką" ujemnych punktów i spadną a tak sportowo awansują i za rok będą mieli czyste konto

mkshiszpan - 27 sierpnia 2009, 12:30:20 - *.internetdsl.tpnet.pl
I jeszcze jedno, oczywiście co do ponownego werdyktu PZPN mogę się mylić gdyż jest to organ nieobliczalny co udowodnił 15 lipca 2009.Mogli poczekać z ustalaniem składu EX, Korona zagrałaby w barażach i albo by je wygrała albo nie,takie jest życie.Zresztą uważam że TA też postępuje nie fair ponieważ takie orzeczenie mogli wydać spokojnie w czerwcu, według mnie zastosowali metodę spychologii, co złego to nie my a kibice niech się między sobą żrą

1908 - 27 sierpnia 2009, 13:29:01 - *.adsl.alicedsl.de
Ktoś napisał - Sprawa widzewa trafia ponownie do WD, który już dwa razy orzekł degradacje dla widzewa. Nikt nie oczyścił z zarzutów widzewa, sprawa trafia do ponownego rozpatrzenia. Jego wynik nie trudno przewidzieć. widzew musi odcierpieć kare degradacji, nie jest świętą krową. Zresztą niemożliwe jest zmienienie składu ligi w trakcie rozgrywek, to jest wbrew regulaminowi PZPN. widzew zostaje w I lidze i na drodze sportowej powinien spokojnie awansować do ekstraklasy w przyszłym roku. - Zgadzam sie z jedną poprawką - na pewno NIE spokojnie!

1908 - 27 sierpnia 2009, 13:39:12 - *.adsl.alicedsl.de
Z tego wszystkiego zapomniałem poprawić ważnej kwestii - bez szacunku dla pzpn!
A znawca ma racje, i normalni z widzewa przyznają mu racje, tymbardziej, że ujemne pkt anulowali.
EKSTRAKLASA DLA ŁKS-u !

JAGA - 27 sierpnia 2009, 13:55:29 - *.bialystok.vectranet.pl
Tylko czekać kiedy mecz JAGI z WIDZEWEM...pozdro

Carlosmarc - 27 sierpnia 2009, 14:17:21 - *.254.247.45
1908 uwazam ze awansujemy spokojnie. Przynajmniej łks nam w tym nie bedzie przeszkadzal. Podejrzewam, ze wkrotce z Gornikiem odskoczymy na pare pkt.

mt56 - 27 sierpnia 2009, 16:12:42 - *.138.242.130
Do mkshiszpan, TA mógł podjąć decyzję wcześniej, tylko nie zapomnijmy, że tutaj PZPN nie dostarczył na czas odpowiednich dokumentów. PZPN świadomie odsuwał decyzję TA a teraz coraz bardziej się zagłębia w coraz większe błoto. Prawnicy w PZPN wynika, że nawet nie wiedzą co to znaczy "klauzula natychmiastowej wykonalności". PZPN niech brnie coraz dalej, sami tego chcą.

waldee - 27 sierpnia 2009, 17:26:20 - *.152.rev.vline.pl
Nie oszukujmy się, leśne dziady chciały udupić Łódź i im się to udało, całe te PZPN, TA i Komisja Licencyjna to jedna wielka mafia, która robi sobie jaja z normalnych kibiców.

Koza - 27 sierpnia 2009, 17:43:38 - *.dynamic.gprs.plus.pl
Powodzenia z Gorzowa w tej sprawie.
PS.
Z PZPN-em to jak z urzedem skarbowym jeszcze nikt z nimi nie wygral.

mkshiszpan - 28 sierpnia 2009, 11:42:34 - *.internetdsl.tpnet.pl
Do mt56 chodziło mi oto że skierowanie do ponownego rozpatrzenia TA mogło orzec nie czekając na dokumenty od PZPN.W zasadzie sprawa dla nich była znana od roku.A po za tą kwestią zgadzam się z tobą w 100%, choć PZPN działał zgodnie z literą prawa, które po prostu jest beznadziejne, i ten sam zarzut tyczy się SN, który też zwlekał do ustawowego terminu z przesłaniem dokumentów do TA.

Pseudonim (max 10 znaków):

E-mail:

Redakcja 90minut.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść komentarzy, które są niezależnymi opiniami czytelników serwisu. Jednocześnie 90minut.pl zastrzega sobie prawo do kasowania komentarzy zawierających wulgaryzmy, treści rasistowskie, reklamy, wypowiedzi nie związane z tematem artykułu, "trolling", sformułowania obraźliwe w stosunku do innych czytelników serwisu, osób trzecich, klubów lub instytucji itp., a w skrajnych przypadkach do blokowania możliwości komentowania wiadomości przez poszczególnych użytkowników lub całe sieci.

 

Napisz do nas