[ Strona główna ]


Jedyny w swoim rodzaju Skarb Ekstraklasy - statystyki, sylwetki, kariery graczy, historie, osiągnięcia klubówSkarb I ligi - statystyki, kariery graczy, historie i osiągnięcia klubówRozgrywki regionalne 2024/2025 - od IV ligi do Klasy C !Wyszukiwarka klubów, zawodników i sędziów w serwisie 90 MinutJeśli chcesz skontaktować się z redakcją - najpierw to przeczytaj!
90minut.pl
 CLJ
 PZPN
RSSSF

 


9 września 2009, 15:16:56 - Alkashpah
Władze Łodzi chcą przeprowadzić audyt w ŁKS-ie

Wiceprezydent Łodzi Włodzimierz Tomaszewski poinformował w środę, że władze miasta chcą przeprowadzić audyt w piłkarskiej spółce ŁKS. Audyt ma dać odpowiedź m.in. na pytanie kto jest udziałowcem spółki i jaka jest jej kondycja finansowa.

- Miasto pomogło już Widzewowi, któremu przekazało grunty w wieloletnią dzierżawę. Klub ma już stabilną sytuację i plany rozwojowe. ŁKS ma natomiast problemy. Przed możliwością rozważenia możliwości pomocy musimy jednak poznać sytuację klubu. Dlatego zlecam przeprowadzenie audytu w spółce - powiedział w środę na briefingu prasowym w łódzkim magistracie Tomaszewski.

Podkreślił, że jeżeli współwłaściciele piłkarskiej spółki ŁKS wyrażą zgodę na przeprowadzenie audytu, to władze miasta już w poniedziałek mogą skierować do klubu "wyspecjalizowaną kancelarię prawniczą, która taki audyt przeprowadzi".

Tomaszewski wyjaśnił, że pismo o zgodę na przeprowadzenie audytu skierował do klubu. Dodał jednak, że ma nadzieję, iż trafi ono "do wszystkich tych, o których słyszymy dzisiaj, że mają udziały w spółce. Tych udziałów jest jednak tak dużo, że przerastają 100 procent" - wyjaśnił Tomaszewski.

- Wierzę w to, że po audycie uda się znaleźć drogę wsparcia dla klubu. Wcześniej trzeba jednak rozpoznać stan finansowy klubu i jego zobowiązania. Trzeba też wiedzieć, kto tak naprawdę jest jego właścicielem. Dopiero po audycie będziemy więc mogli rozważyć możliwość poszukania potencjalnych inwestorów, którzy chcieliby wesprzeć lub przejąć piłkarską spółkę ŁKS, by kontynuować jej działalność - powiedział Tomaszewski.

Inicjatywę władz miasta popiera przewodniczący komisji sportu rady miejskiej w Łodzi Witold Skrzydlewski. Jego zdaniem ludzie rządzący piłką nożną w ŁKS-ie powinni zgodzić się na przeprowadzenie audytu.

- Właściciele ŁKS-u wiedzą, w jakiej są sytuacji. Byliby bardzo nierozważni, gdyby nie zgodzili się na propozycję miasta, które chce pomóc klubowi. Miasto nie może jednak na siłę uszczęśliwiać spółki. Jeśli jej właściciele nie chcą tej pomocy, to niech wyjmują walizki z kasą i robią porządek u siebie, a nie narzekają, że jest źle - powiedział Skrzydlewski.

Komentując sprawy własnościowe w piłkarskiej spółce ŁKS Skrzydlewski podkreślił, że w tej chwili na pewno wiadomo tylko tyle, że 1 procent akcji ma Stowarzyszenie ŁKS.

- Poza tym nic nie jest pewne. Każdy kto przychodzi rozmawiać o spółce przedstawia się, że jest jej właścicielem. I co najważniejsze wszyscy mają papiery. Jakie to są papiery, trudno to ocenić - dodał Skrzydlewski.

Z decyzji władz miasta zadowolony jest Grzegorz Klejman, który kilka miesięcy temu uratował spółkę od finansowej zapaści, przekazując, pod zastaw 49,5 procent akcji należących do Ilony Goszczyńskiej, ponad 2,5 mln na spłatę zadłużenia wobec piłkarzy, ZUS i Urzędu Skarbowego.

- Jeżeli o mnie chodzi, to taki audyt może się rozpocząć nawet dzisiaj. Ja nie mam nic do ukrycia - powiedział Klejman.

W ostatnim okresie pojawiały się informacje, że Klejman kupił 49,5 procent akcji spółki od Litwina Algimantasa Breikštasa, który jednak temu zaprzecza twierdząc, że nadal jest akcjonariuszem spółki.

Za jej udziałowca nadal uważa się również Ilona Goszczyńska, której pełnomocnikiem jest jej mąż Daniel - od kilku lat faktyczny zarządca piłkarskiej spółki ŁKS. Do 31 sierpnia Goszczyńscy mieli oddać Klejmanowi pieniądze, które ten przekazał na spłatę zadłużenia spółki. Nieoficjalnie wiadomo jednak, że choć pieniędzy Klejmanowi nie zwrócono, to ma on problemy z przejęciem akcji Ilony Goszczyńskiej.


źródło: PAP

Nokia - 9 września 2009, 15:20:17 - *.181.164.250
Ale po co? Przecież w tym klubie wszystko jest cudownie i 'zasługuje na ekstraklasę, bo zajął 7 miejsce'. Ech ludzie ludzie...

celt - 9 września 2009, 15:22:53 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl
Zal Ci... sciska,bo wy 7 miejsce w ekstraklasie mieliscie ostatni taz 10 lat temu

kondzio - 9 września 2009, 15:23:21 - *.254.146.106
No i dobrze!Może jak się zgodzą na audyt udziałowcy,a mam nadzieję,że się zgodzą to w ŁKS-ie wreszcie może nastanie porządek i zero długów jak znajdą inwestora nowego.ŁKS Pany!!!

RF08' - 9 września 2009, 15:24:40 - *.ssp.dialog.net.pl
Nokia idź sie connectuj a od ŁKSu wara , w ekstraklasie są gorzej zorganizowane kluby z większymi długami a zdegradowano ŁKS i nie wpuszczono Widzewa bo prymityw lato który pokazał wczoraj klase w tvn24 (zachowanie typowo burackie)Miał taki kaprys w postaci pokazania czerwonemu nosowi drzewieckiemu ze Łódź bedzie bez ekstraklasy.Jestem pewien ze gdyby miejsce spadkowe zajeła np Odra Wodzisław dziś ŁKS grał by tam gdzie grać powinien!

Chorzowian - 9 września 2009, 15:37:26 - *.adsl.alicedsl.de
Ten Litwin chcial niedawno te swoje 49,5% akcji podarowac, a ja dalej czekam az do mnie zadzwoni czy tych akcji nie biore.

bruno - 9 września 2009, 15:43:47 - *.internetdsl.tpnet.pl
No to się wyjaśniło!!! to wina Odry że Łks spadł z ligi.
Panowie to wina WASZYCH DZIAŁACZY OBUDZICIE SIĘ WRESZCIE ;)

Mati - 9 września 2009, 15:51:56 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl
Ale Ekstraklasa i tak jest słabiutka. ŁKS tam gra tylko po to by mieć kasę z Canal +. Jeżeli w takiej Ekstraklasie gra pierwszoligowy zespół Cracovii to poziomem nie odstaje od I ligi (to teraz zaczęło się szczekanie jej kibiców). Ten audyt jest bardzo potrzebny, może w końcu odejdzie Goszczyński.
Zresztą kibice Craxy, jak tak uczciwie ŁKS nie dostał licencji to dlaczego wasi działacze nie pozwalają by sąd mógł zbadać tą sprawę (blokując postępowanie przez to, że rzekomo "C" jest stroną postępowania)? Obudźcie się.

emce - 9 września 2009, 15:54:23 - *.promax.media.pl
"Miasto pomogło już Widzewowi, któremu przekazało grunty w wieloletnią dzierżawę." Czytaj:Widzew dostał wszystko za darmo a że nie widać żadnej przyszłości tego klubu ba.. ostatnio zajrzało nawet widmo 2 ligi,więc Łódź stawia na ŁKS.Trzeba to było zrobić już dawno.

qwerty567 - 9 września 2009, 16:06:49 - *.ssp.dialog.net.pl
no ciekawe czy coś to zmieni, czy to tylko kolejne udawanie miasta że chcą pomóc

anty Lato - 9 września 2009, 16:10:42 - *.138.242.130
To nie jest wina Odry, czy innych klubów, że ŁKS nie gra tam gdzie powinnie. To jest wina prymitya, złodzieja Laty i jego spółki. Durny człowiek chce coś udowodnić a sam nie wie co i zupełnie nie ma pojęcia jak to zrobić. Panie Lato i tak pan będziesz płacił odszkodowania, i tak. PZPN to dziwna organizacja. Na przykład do dzisiaj nie wiadomo czy Widzew dostał te -6 pkt, czy też nie.

Brzydzew - 9 września 2009, 16:14:54 - *.chello.pl
ŁKS jest niczyj , jest "swój"

1908 - 9 września 2009, 16:27:26 - *.4web.pl
Mati - odpowiedź na to pytanie znamy wszyscy... - ZERO SZACUNKU DLA WIADOMEGO WIZERUNKU!!!
A ich miejsce jest nie w I a w II lidze, za co w II to wiemy!
RF08' - Nic dodać, NIC ująć!Nie widziałem tego wywiadu z lato, masz jakiś link do tego?
JESZCZE WSZYSCY ZOBACZYCIE, ŻE NADEJDĄ U NAS LEPSZE CZASY I NA MECZACH BĘDZIE PO 10 I WIĘCEJ TYSIĘCY!

gość - 9 września 2009, 16:37:48 - *.4web.pl
Emce - Co ty wąchasz? Gdzie Widzewowi zajrzało w oczy widmo 2 ligi? Widzew nie ma przyszłości? Co ty człowieku gadasz? Zmien dilera, bo ten ci podsuwa jakieś świństwo, po którym masz omamy

Cracoviak - 9 września 2009, 16:46:17 - *.bj.uj.edu.pl
Taaa taaa Cracovia winna, Cracovia beee...
Budżet ze sprzedaży miliona puszek, "stadion" pożal sie Boże -nawet bez żadnych perspektyw na modernizacje, zawodnicy z łapanki i z odzysku, trzech udziałowców i każdy ma po 49,5 %, no i kibice "honorowi" bo zawsze chcą przyjaźnić sie z mocniejszymi od siebie - to tylko w Łodzi - byłym mieście proletariatu a obecnie powulonu...

pasiasty - 9 września 2009, 16:50:44 - *.internetdsl.tpnet.pl
To, ze ŁKS gra tam gdzie gra, jest winą ŁKS. Nikt im nie kazał zatrudniać w klubie niekompetentnych ludzi. Ale mam pomysł, sprzedajcie jeszcze z 200% udziałów, to się znajdzie kasa na dokończenie sezonu. Mati - nikt niczego nie blokuje. A skoro w ŁKS wszystko jest ładnie i cacy a gdzie indziej jest gorzej, to dlaczego właśnie u was były strajki piłkarzy, psujące dobrą atmosferę wokół całej ligi?

pozytywny - 9 września 2009, 17:08:57 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl
Cracoviak i pasiasty przecież wy stadionu nie macie. Na Kałuży jest jeden wielki gruz. Rozebrali ale już nie zbudują, bo dla kogo. Brak stadionu, brak kibiców a właściciel dziwak, nie wróży to dobrze.

lolek - 9 września 2009, 17:33:54 - *.toya.net.pl
40 lat zaniedbań doprowadziły nas do miejsca gdzie trzeba posypać głowę popiołem ,działaczy wina, stowarzyszenia i spółki że trwonili dorobek Łódzkiego Klubu ,że nie pilnowali naszych spraw w UMŁ,itp,nie ma co zwalać winny ,że niby tego lub tego ,bo to w niczym nie pomoże,trzeba ratować klub w jakiś rozsądny sposób ,nie znam takiego środka ale wiem że uda się wyjść z marazmu ,wszyscy chcemy normalności ,stowarzyszenie kibiców walczy o dobry wizerunek klubu-nas kibiców,raz lepiej ,raz trochę gorzej bo zawsze może być lepiej,koszykówka powoli odradza się ,ŁKS to nie tylko piłka,widać postępy,chęć by było lepiej ale to jeszcze mało,wiem że jutro będzie lepsze, ŁKS to sens naszego życia

Cracoviak - 9 września 2009, 17:46:24 - *.bj.uj.edu.pl
ty sero-pozytywny musisz być zapewne rodowitym łodzianinem z Włocławka, ewentualnie rdzennym krakusem z Myślenic - bo wyraźnie profesura dla ciebie to jakieś dziwactwo, i widać zdecydowanie wolisz wolne wróżbiarstwo... to życze sukcesów w toto-lotka!

mes - 9 września 2009, 17:57:11 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl
Pan Cracoviak - jaka wysoka kultura i wszystko ma tak dobrze przemyslane. A prawda jest taka, ze od odejscia Stawowego Cracovia gra padline i nawet w 1 lidze mialby klopoty z taka gra, jak wiosna. Cracovia podobala mi sie zaraz po awansie. Teraz to kolejna przecietna banda kopaczy bez szczegolnego talentu i polotu w grze. Chca za wszelka cene utrzymac sie w Ekstrakasie nie walczac o nic. Dzis obok Polonii Bytom, Piasta, Odry i Lubina to najslabszy zespol w lidze.
A tak na marginesie - Łódź to zawsze bylo robotnicze miasto i takie pewnie bedzie zawsze, natomiast Kraków stal sie miastem proletariacko-robotniczym stosunkowo niedawno, po powstaniu Nowej Huty. Od tego momentu inteligencki charakter tego pieknego miasta zanika w blyskawicznym tempie. Wynik wyborow do PE z czerwca(oszalamiajace zwyciestwo Ziobry) pokazal to i udowodnil, socjologicznie uzasadniajac.

ŁKS/IRLAND - 9 września 2009, 18:23:09 - *.cust.o2.ie
jestem jak najbardziej za kontrola szczegolowa, przy okazji wyjdzie kto jest hamulcowym / Goszczynski ? /, jest to konieczne, bo nikt przy zdrowych zmyslach nawet sponsor, ktory darzy ŁKS sentymentem, nie da kasy do łapy Goszczynskim i innym, bo to zwykle wyrzucenie kasy w błoto, podejrzewam, ze sa ludzie, firmy ktore weszłyby z pomoca, ale podejrzanym kolesiom, ktorych nie mozna rozliczyc potem z niczego - nie daje sie ciezko zapracowanej gotowki na cokolwiek, wiec reasumujac - najpierw ocena sytuacji - potem pomoc. Pozdrawiam ludzi normalnych.

Żywiec - 9 września 2009, 19:00:07 - *.chello.pl
Tak, tak..Cracovia, Odra, Bytom, Lato, dziwak prezes z Krakowa, krasnoludki, Fskimosi i Papuasi winni degradacji ŁKSu. A to taaaki wspaniały klub. Swietnie zorganizowany, z cudnym stadionem i działaczami, przepraszam menagerami na światowym poziomie. Jak oni mogli się uwziąć na tak świetny klub? Dajdaje z Łodzi - pogońcie swoich działaczy, uporządkujcie sprawy i wracajcie. A na dzis od.. się od wymienionych na wstępie, bo mają z waszą degradacja tyle wspólnego co wy z profesjonalizmem.

WIDZEW - 9 września 2009, 19:52:25 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl
Cracovia co wy pitolicie stadionu nie macie a czepiacie się łks-u ... Ekstraklasa dla WIDZEWA i ŁKS-u ... Przecz z zielonym stolikiem

pozytywny - 9 września 2009, 20:44:14 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl
Cracoviak-nie trafiłeś, jestem z Łodzi i tutaj urodzony. Jeżeli uważasz że profesor nie może być dziwakiem to Twój problem. Według mnie jego zachowania choćby ze Stawowym nie były profesorskie. Co do stadionu, najlepiej zrób zdjęcie i udowodnij że go macie. Rozebrali nie zbudują,wiesz kryzys światowy.

do emce - 9 września 2009, 21:02:22 - *.adsl.inetia.pl
Koleś, mnie to nawet cieszy, że tak szukacie winnych zrobienia szamba z lks wszędzie, tylko nie u siebie. Im dłużej myslicie, że winny jest Widzew, Boniek, Lato, PZPN, Cracovia, sędziowie, Urząd Miasta w Łodzi itd., tym prędzej pójdziecie na dno. Umiecie jedynie wyciągać łapę po cudze i stękać "daj daj". Widzew dzierżawi teren za zgodą miasta, bo przedstawił jakiś sensowny plan działania. ŁKS przedstawił listę życzeń, a nie plan. Aby miasto wyraziło zgodę na jakąś pomoc klubowi, musi widzieć korzyść dla siebie, nawet obliczoną na dłuższy czas. A jak jest z liczeniem w łks to wiemy... Wkrótce właściciele będą mieli 500% klubu

irecki - 9 września 2009, 21:47:55 - *.jjs-isp.pl
Wspaniały ŁKS, świetlany klub, skrzywdzony przez PZPN i układy, świetnie zarządzany i przejrzysty. Panowie z ŁKS zanim się następnym razem przyczepicie do Cracovii, Poloni Bytom, Widzewa i Bóg wie jeszcze kogo - przypatrzcie się lepiej swojemu bajzlowi, wyjaśnijcie kto zarządza tym klubikiem i kto jest jego właścicielem. A pan wiceprezydent Tomaszewski jest żałosny do kwadratu - jeszcze niedawno pia, że wszystko jest w ŁKS wspaniale i składał zawiadomienia o popełnieniu przez PZPN przestępstwa. Żałosny prezydent, żałosny klub, żałośni kibice - wszyscy potrafią jedynie oskarżać cały świat o spisek i przestępstwa a nie widzą jakie szambo mają pod nosem.

piłkarz ŁK - 9 września 2009, 21:49:05 - *.wroclaw.mm.pl
...a i długi wobec piłkarzy znowu liczą się w miesiącach...

toom - 9 września 2009, 22:04:43 - *.chello.pl
Cracoviak chyba nie chcesz mi powiedzieć że twój klub utrzymał się w e-klasie w sposób zgodny z regulaminem bo pragnę przypomnieć tobie że 15 miejsce oznacza a własciwie oznaczało degradacje a tu jakimś dziwnym trafem niedość że nie spadliście to jeszcze w sposób cudowny zrezygnowano z baraży.Odrazu dodam że nie jestem kibicem ŁKS tylko Widzewa ale wnarwia mnie ten zielony stolik który pozbawił Łódź Ekstaklasy która jak by nie było wywalczono w sposób zgodny z obowiązującymi zasadami czyli ŁKS się utrzymał a Widzew awansował ale komuś to było nie w smak żeby Łódź miała dwa miejsca w ekstraklasie bo trzeba było tam upchać was i Korone a poziom macie zerowy

irecki - 9 września 2009, 22:54:40 - *.jjs-isp.pl
Do toom - lepiej mart się o poziom twojego Widzewa, który przegrywa nawet z Dolcanem Ząbki

1922 - 9 września 2009, 23:05:05 - *.33.163.203
Ja tam wiem ze potezna i silna sosnowiecka cracovia powinna lizac kije w 1lidze bo tam jej miejsce...a teraz sie panosza ze w ekstraklasie sa... macie taki poziom tej cracovi ze z hutnikiem byscie w derbach przegraliCzepiacie sie stdionu na al.unii a sami na kałuży mieliście syf nie z tej ziemi i sektor gości zespawany 5km od boiska hehe a na ŁKS to jest chociaż klimat EKSTRAKLASA DLA ŁKS I WIDZEWA!!!

pozytywny - 9 września 2009, 23:43:10 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl
irecki- zgadzam się z tobą we wszystkim co napisałeś o naszych działaczach, prezydencie, bałaganie w klubie. Ale chyba nie znasz kibiców ŁKS skoro twierdzisz że są żałośni. Kibice mają żal do Cracovii o styl jaki prezentowali jej działacze przy zielonym stoliku. Sam często bywałem na Kałuży, ot tak z sympatii dla tego klubu, dlatego jest mi podwójnie nie w smak przez tą sytuację.

wiking 08 - 10 września 2009, 0:27:03 - *.toya.net.pl
cracoviak tu nikt nie pisze ze w ELKSIE bylo ach i ech ale ty masz taki sam problem co piszczel. ten audyt jest bardzo potrzebny i da wiele odpowiedzi . PZDR dla Lolka STARA WIARA WIECKA [WIKING 08]

gary - 10 września 2009, 1:24:54 - *.retsat1.com.pl
audyt już wcześniej chcieli zrobić Drumlak, Adamski i Hajto, tylko ich pomysł storpedowali właściciele, ciekawe dlaczego?!

cichy - 10 września 2009, 7:10:50 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl
W ŁKS i tak jest porządek w porównanie z ekipą Grzesia Laty.

jun - 10 września 2009, 9:14:05 - *.dynamic.gprs.plus.pl
to nie jest normalne i tyle w tym temacie.

hyperion - 10 września 2009, 9:15:30 - *.zax.pl
Zapraszam na skyscrapercity. Za rok pozostanie wam gadanie o zielonym stoliku, bo o stadionie już nic gadać nie będziecie. Pewnie na siłę sobie będziecie wymyślać inne wytłumaczenia na nieudacznictwo klubu o nazwie ŁKS. Skoro mówicie, że ŁKS to wy - gratuluje bycia nieudacznikiem.

1908 - 10 września 2009, 11:18:28 - *.4web.pl
Bravo Dla Tooma!
1922(podziw) - Czepiacie sie stadionu na al.Unii a sami na (kałuży ) mieliście syf nie z tej ziemi i sektor gości zespawany 5km od boiska .
cracovia - .............
TYSCY & ZETA & Ł K S!!po[Z]d{R]{R}o [Z][G]ody!!

Kapitol - 10 września 2009, 12:28:24 - *.181.164.250
do 1908 - tez bylismy blisko upadku, ale coś z tym syfem zaczeliśmy robic (tak, tak kibice - vide G100). W przeciwienistwie do kibicow ŁKS, którzy wine za swoja sytuacje zrzucaja na innych. Bajdurza o zielonych stolikach ( siedzieli pod nimi i widzieli?), ukladach i kolesiostwie, zamiast zajac sie ratowaniem wlasnego klubu. W moich oczach ŁKS - klub z tradycjami, sympatyczny, ktory szanowalem, po akcjach jego kiboli i popleczników od konca lipca b.r. stawiam na równi z gts i cwks.

1908 - 10 września 2009, 12:46:34 - *.4web.pl
Nie zamierzam wdawać sie w dyskusje z osóbkami, które uważaja, że cracowia nie utrzymała sie poprzez zielony stolik, więc pa pa.

Kapitol - 10 września 2009, 12:59:31 - *.181.164.250
1908 - tak, masz rzeczywiście porażające argumenty. Też dziękuję.

rafal - 10 września 2009, 13:46:16 - *.toya.net.pl
ej panowie z 1908 piszecie takie smieszne zeczy zed smiac mi sie chce jak to czytam wy macie teraz swój czas zeby zwinać ten interes bo nie macie szasns nawet na 1 lige hahaha po 2 wiecie ze działacze was doprowadzili do takiego stanu jakim jest wasz kluic i nie gadajcie mie tu ze łks pan bo nie ze smiechu nie moge dajscie sobie siana i zacznijcie zarabiać na piłkarzy swoich hahaha bo długo nie zagraja dla was hehehehe

rafal - 10 września 2009, 13:56:15 - *.toya.net.pl
także darujcie sie te napinki na widzew bo widzew zobaczcie co sie dzieje u was w klubie jaki bałagan ze mała głowa a co dopingu no to głowa mała bo nawet nie slychać ich byłem na derbach i nie mieli szans z nami chociasz było ich wiecej niż my no to i tak dalismy rade u nich bo unas no to nie bylo ich wcale takze kolego jak nie wiesz a jestes za łks no to uważaj ze jak nie bedziesz spiewał no to dostaniesz kopa tak jak to wasi z ekipy robia do irezkiego a twój łks dostał baty z gks katowice i to chyba nie musze ci wyniku mówic nie 4 1 w plecy dla twojej wiadomosci gwery 567 zmieni sie ze spakuje ci sie klub na 100 lecie hahahaha bedziesz na start łodż chodził hahaha

1908 - 10 września 2009, 15:06:21 - *.33.7.37
jakim ty jestes obszczy murem rafalku hehe a na dodatek to trzeba niezle sie natyrac by zrozumiec twoje zalosne wypocinki:/ chlopie ty idz do szkoly i nadrób zaległości bo siejesz tu zamęt hehe albo sie wez za robienie kijów na kościuszki bo szkoda twojego czasu na twoje wypociny!!! śmiejesz sie ze przegraliśmy z katowicami? a czy ja się śmieje że do biletów dostajecie pejsy i brodę żeby wejść na stadion?? nie więc milcz balasie!!! ŁKS ŁÓDŻ ŚRÓDMIEŚCIE

dajdaj - 10 września 2009, 17:50:23 - *.toya.net.pl
siema Łodzianie cześć parówy z zakładów mięsnych P.Szymańskiego.No to doczekaliśmy się i miasto spróbuje pomóc Łódzkiemu Klubowi ,oby poszło lepiej niż budowa stadionu,nie mówiąc o boiskach treningowych dla naszego klubu,ciekaw jestem czy uda się zrobić audyt i jak eŁKSa wypadnie,nie spodziewam się dobrych wieści ale trzeba robić wszystko aby ŁKS ratować.Mam nadzieje że działacze , UMŁ ,dziennikarze ,i wszyscy Łodzianie,mało tego ,wszyscy Polacy kochający piłkę kopaną to pojmą . pozdro dla wiking08 księży młyn się kłania

wyp_74 - 10 września 2009, 21:43:12 - *.toya.net.pl
lepiej jest być/było parówą Szymańskiego niż bełtem z rozlewni kwasibora od Goszczyńskiego kolego o nicku dajdaj

rafal - 11 września 2009, 14:37:24 - *.toya.net.pl
do 1908 chyba ty bedziesz musiał zacząc robic kije na twój klubik bedziesz miał cene 19 złoty i 08 groszy hahahaha my pejsy człowieku obudz sie kto komu d.... lize zawsze wy hahaha ze nie macie gdzie grac ze grzyby na scianie macie z tej ruderu szatni juz nie ma nie macie sie gdzie umyć juz nie długo bedziesz miał tam tylko arene gdzie twój klub bedzie grał a ty nie bedziesz miał kasy zeby tam wejsc haha takze proponuje ci juz zacząć zarabiać na kosciuszki tak jak mówiłeś tylko trzymaj sie ceny pamietajprawda boli nie tylko widzew

dajdaj - 11 września 2009, 16:16:20 - *.toya.net.pl
po tych tanich winach to faktycznie tylko bełty , ale ostatnio pijam GALERE ,jak z lodówki da się wypić ,a że nie lubię mocnych piw to za dużo nie łykam ,tylko przed meczem parę z miłości do ŁKSu,moczyharnaś też mi nie smakuje ,ale TYSKIE naszych ziomów polecam,stadion delagruz faktycznie straszy,trybuna śmierdzi ,strach że się zawali,ale na GALERZE jest całkiem przyjemnie,można pośpiewać ,zjeść kiełbasę,coś wypić ,pogadać ,i przy dobrej pogodzie na pewno się po opalać ,jak nowy stadion miasto zbuduje na pewno na bilet będzie mnie stać,chyba że parówy chcą odpalić mi parę karnetów na ŁKS to się nie pogniewam ,dziadka,babkę , na meczyk zabiorę ,niech staruszką przypomną się młodzieńcze lata spędzone na ŁKSie,rok 1958 jakie piękne chwile na jednym z lepszych stadionów tamtych lat.

dex - 11 września 2009, 16:38:48 - *.t-mobile.co.uk
lato psełdoktos niech wezmie spojrzy co sie dzieje dookola i niech wykuu rwia gdzie pieprz rosnie buraku nie znasz dobrego smaku co to ma byc Łkse sposcic a teraz majewski smiecc to chanba dla Polski!znajdz w sobie kszte cnoty!!!

1908 - 11 września 2009, 17:08:30 - *.33.79.234
przykry pajacu myslisz ze tylko liczy sie kasa i ladniejsz stadion? jestes zalosny slawiac ten kurnik z pisudskiego ktory jest niewiele wiekszy od stadionu we wronkach a pol niego to budynek klubowy pff... opowiedz mi historie tej czerwonej scierki? nikt z was nie wie z kad i po co to powstalo? balasie nie zabiore Ci fuchy bo szkoda ci odbierac dniówki 19zl 22gr a za co siostre szlaufa wykarmisz a o wibratorze dla matuli to juz nie wspomne!!! nawijasz tu o lizaniu dupy...a wasza macanka z hozofem to co? nie pamietasz lojtku jak wam w latach 90 szmatki jarali na płocie? ogarnij sie troche społeczniaku a po tem polemizuj na tle twojego dzielnicowego ficefa myslisz ze graliscie w lidze mistrzow itp(i tak pewnie nie pamietasz z kim i kiedy ale i tak jestes wiernym fanatykim ze wsi) to jestes wielki? leje na te osiagniecia...bo w Łodzi jest ŁKS i on napędz to miasto...a wy tylko pociągami sie włóczycie i śpiewacie o jakiejś dumie miasta włókniarzy hehe odpuść sobie i idz sie wytrzep beznapletkowcu!!!

Pseudonim (max 10 znaków):

E-mail:

Redakcja 90minut.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść komentarzy, które są niezależnymi opiniami czytelników serwisu. Jednocześnie 90minut.pl zastrzega sobie prawo do kasowania komentarzy zawierających wulgaryzmy, treści rasistowskie, reklamy, wypowiedzi nie związane z tematem artykułu, "trolling", sformułowania obraźliwe w stosunku do innych czytelników serwisu, osób trzecich, klubów lub instytucji itp., a w skrajnych przypadkach do blokowania możliwości komentowania wiadomości przez poszczególnych użytkowników lub całe sieci.

 

Napisz do nas