|
|
9 września 2009, 23:13:59 - Alkashpah
Lato: Beenhakker odchodzi
- To był ostatni mecz Beenhakkera. Trzeba mu podziękować za pracę z polską reprezentacją - powiedział prezes PZPN Grzegorz Lato po meczu ze Słowenią.
- Decyzja jest nieodwołalna. W przyszłym tygodniu usiądziemy z trenerem do stołu i dopełnimy formalności. Kto będzie nowym selekcjonerem? Na pewno będzie to polski trener. Może być wariant z trenerem tymczasowym na pozostałe mecze eliminacji MŚ - dodał Lato.
|
źródło: nSport



Irish - 9 września 2009, 23:14:54 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl
Szkoda, że tak późno. Smuda do akcji!

LuaLua - 9 września 2009, 23:15:18 - *.elk.mm.pl
Bye bye!!

KSZO - 9 września 2009, 23:15:24 - *.adsl.inetia.pl
JA na trenera .... Wescie Fryzjera Mudial nam zapewni

M - 9 września 2009, 23:15:37 - *.internetdsl.tpnet.pl
Ty też odejdź i zabierz ze sobą wszystkich leśnych dziadków, czas zrobić to, co zrobił Putin!!!


lala - 9 września 2009, 23:15:55 - *.l.pppool.de
tylko Smuda!

Tom1978 - 9 września 2009, 23:16:55 - *.na5.pl
Zmieniajcie trenerów a efekt będzie ten sam niemamy zawodników,liga cienka to możecie brać sobie kogo chcecie!

Boris - 9 września 2009, 23:17:37 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl
Właśnie. Szkoda że tak późno. No ale czy Smuda nadaje się na trenera reprezentacji to mam poważne wątpliwości.

Max - 9 września 2009, 23:17:46 - *.zamosc.mm.pl
Mimo wszystko Leo dziękujemy za Portugalię, Czechy i pierwszy awans do ME.

jeee - 9 września 2009, 23:17:53 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl
Lato teraz Ty wypad!!!! Smuda?? a co on takiego osiagnał?? Stefan Majewski !!!!!!!!!!!!!!! M masz racje w 100% !!!!!!!!

aaa - 9 września 2009, 23:18:10 - *.51.1.55
Lato a kiedy ty odejdziesz?

RENGIFOOO - 9 września 2009, 23:18:25 - *.icpnet.pl
Ta zmiana miala byc juz dawno, Leo sam kpił z dziennikarzy, ludzi PZPN i z samych niestety chlopakow z boiska.Z drugiej strony sami pilkarze nie zagrali z ikra i skonczylo sie jak sie skonczylo.Moze nowy selekcjoner cos nowego wniesie.Smuda...trzeba mu dac czas, tylko jest to trener ktore tez gra zelazna jedenastka(i moze to go zgubic)

Chorzowian - 9 września 2009, 23:18:39 - *.adsl.alicedsl.de
Jak mozna Leo wywalic? Teraz? Tak krotko przed wyjazdem do RPA na MS? Lato niewdzieczniku, przeciez Leo to taki dobry trener, a dzisiaj sedzia, kibice ze Slowenii, race i pogoda doprowadzily do porazki ale nie Leo, a tym bardziej nie nasze gwiazdy z boiska. Hehehehehehehehe

Brak2Sensu - 9 września 2009, 23:18:49 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl
"Jakby to powiedziała polska młodzież:Yes,Yes,Yes!!!"

Grzyw Jbie - 9 września 2009, 23:19:31 - *.nj.pl
Tylko Smuda, choć nie mogę na niego patrzeć.


maciek - 9 września 2009, 23:19:33 - *.l.pppool.de
Smuda! Nie widze innego polskiego trenera ktory moglby cos zmienic na dobre.

ja - 9 września 2009, 23:19:43 - *.219.69.23
Czechy-Polska 2 Słowacja-Słowenia 1 _____________________ Polska-Słowacja 1 San Marino-Słowenia x Czechy-Irlandia Północna 1 _____________________ 1.Słowacja 22pkt 2.Polska 17pkt 3.Czechy 15pkt 4.Słowenia 15pkt 5.Irl. Płn. 14pkt 6.San Marino 1pkt.

seba - 9 września 2009, 23:19:56 - *.lublin.mm.pl
nie ma sie z czego cieszyc bo pewnie dziadki beda teraz na sile promowac majewskiego..;/

dw - 9 września 2009, 23:19:56 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl
Leo, dziękujemy!!!!! Będziemy pamiętać! Lato won!

Prextor - 9 września 2009, 23:20:42 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl
Nareszcie!!!!!!!!

mRokol - 9 września 2009, 23:21:03 - *.172.178.174
Bahrajn to jest to walka do końca i mają prawie awans na Mistrzostwa Świata!

roman - 9 września 2009, 23:21:10 - *.nat.umts.dynamic.eranet.pl
o dwa lata za późno... chwała Leo za to co zrobił w drodze na Euro. Ale za to co robił po to juz mu chwały nie przynosi. Leo diękujemy, pamiętamy, powodzenia w Holandii.

dsa - 9 września 2009, 23:21:13 - *.centertel.pl
Czyli komputer Majewskiego poprowadzi nas do końca eliminacji. Niestety, całe 2 lata zmarnowane przez ślepy podziw w umiejętności trenerskie Leo.

Rengifooo - 9 września 2009, 23:21:33 - *.icpnet.pl
Kasperczak chyba najlepszy...teraz tani(po wpadce z gornikiem) i ma doswiadczenie chocby z Afryki...A co do Majewskiego to mam mieszane uczucia ale warto dac mu szanse...

rychu - 9 września 2009, 23:24:19 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl
Marek Zub na treneiro, to najlepszy kandydat

placki - 9 września 2009, 23:24:37 - *.chello.pl
Polski trener :/ Z nich jako tako nadaje się tylko Smuda. Problem z tym że trzeba przebudować kadrę i poszukać młodych zawodników na Euro2012 a nie jestem pewien czy on nadaje się do tego zadania, do wyszukiwania młodych. Poza tym ma on już swoich ulubieńców. Niezły mógłby być Urban ale za małe doświadczenie. Reszta polskich trenerów to, z całym szacunkiem do nich, ludzie nie nadający się na selekcjonera. Mizerne doświadczenie w pucharach i 'polska myśl szkoleniowa' ich dyskwalifikuje. Ehhh cóż począć, wszystko w dodatku można odczytać jako pewną satysfakcję Laty z porażki i próbę przeforsowania swojego i innych leśnych dziadków zdania w tak dramatycznym momencie. Pod publikę. Smutne... Pozdrawiam

yol - 9 września 2009, 23:24:38 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl
Janas wróć

ja - 9 września 2009, 23:24:45 - *.219.69.23
do Rengifooo: mówisz o doświadczeniu w zamieszkach w stolicy kraju po przegraniu wszystkiego mimo iż było się faworytem? NIE dla pseudotrenerów! Nie dla kasperczaka, nie dla smudy, nie dla majewskiego!

Pablo - 9 września 2009, 23:28:17 - *.timplus.net
sama dzieciarnia tu pisze, przecież ciągle będzie tak samo... myślicie ze inny trener będzie zbawieniem? a piłkarzy to sobie urodzi? przecież my nie mamy piłkarzy. Poziom naszej ligi jest jednym z najniższych w europie

xxx_x - 9 września 2009, 23:28:42 - *.internetdsl.tpnet.pl
Proponuję trio trenerskie: Szpaku + Jusko + Piechniczek


zidan - 9 września 2009, 23:29:15 - *.231.209.248
majlepszy jest wiecie kto??? nikt, żaden poslki terner się nie nadaje, po prostu nie nadaję, taka jest prawda i to wczoraj w gazecie trener hiszpański w siatke muwił, ,,ten kto wraca do pszeszłości ten zawsze przegrywa,, i tak jest w polskiej piłce, polskie kluby nie zatrud. zagr. ternerów z dośw, tak jak nawet Mołdawia, Białoruś, Aha, patrząc się na ten mecz wychodzi jedno, my o żadnym wychowywaniu piłkarzy nie ma mowy i tyleeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee eeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee

fan - 9 września 2009, 23:29:41 - *.220.124.194
Jak może rządzić polską piłką taki Grzesiu Lato bez wykształcenia i podstaw marketingu. To jest jedna banda grubasów.

wlq - 9 września 2009, 23:30:04 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl
i wy myslicie ze Smuda cos zrobi? jest za bardzo konfliktowy a poza tym z kazdym zespołem który trenował potrzebował szmat czasu zeby cos zrobic!!! niestety z reprezentacja nie ma sie tyle czasu. bedzie tak samo stawiał na swoich pupili dlatego uwazam ze tylko dobry zagraniczny trener moze cos zdziałac!! a znajac PZPN to selekcjonerem zostanie jakiś koleś Laty stawiam na majewskiego wiec EURO juz stracone.

Leo - 9 września 2009, 23:30:49 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl
Przepraszam was durhne Polaczki.

zidan - 9 września 2009, 23:31:05 - *.231.209.248
i zobaczcie nawet na taką koszykuwkę, na 14 zespołów 3 polskich trenerów pracuje w polskiej lidze, dlatego polacy w koszykówke robią postępy,

Anty_leo - 9 września 2009, 23:31:53 - *.254.138.37
Leło s_p_a_d_a_j!!! Szkoda, że tak późno, zmarnował tyle czasu polskiej piłki. "Polacy wyjdźcie ze swoich drewnianych chatek". Bezczelny cham, stary dziad, dobrą piłkę to on w tv może widział.

POKEMON - 9 września 2009, 23:32:32 - *.lanet.net.pl
Nieudacznika Majewskiego wybiorą. Majewski musi mieć super układy w PZPN. Będzie najsłabszym trenerem w ostatnich dwudziestu latach.

rts@tsp - 9 września 2009, 23:34:43 - *.netpower.pl
lato - prostak Cała ta klika starców streilau piechniczek nigdy w naszej piłce sie nic nie zmieni i szkoda naszych wpisów piechniczek nigdy ci Bielsko nie zapomni i nie dzwon do nas po bilety nie chcemy cie na stadionie

arbuz - 9 września 2009, 23:35:05 - *.radom.vectranet.pl
leo bay, for money.i bez zalu.Tylko Smuda ew. Orest Lenczyk

pers@onet. - 9 września 2009, 23:35:13 - *.chello.pl
Beenhakkera zastąpi Piechniczek ;)

danieL - 9 września 2009, 23:35:25 - *.chello.pl
Tylko nie Majewski! Ten koleś to porażka. Wg. mnie na trenera Skorża, Urban lub Kasperczak ew. można zaryzykować Piotra Nowaka.

trufel - 9 września 2009, 23:36:17 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl
Lato wypad z PZPN - wymienić PZPN - będzie lepiej

Henryk - 9 września 2009, 23:36:45 - *.rzeszow.vectranet.pl
przyjdzie nowy polski fachowiec i bedzie jeszcze gorzej. skoro Leo zdolal wprowadzic do mistrzost taki Trynidad to znaczy, ze jest to kawal trenera. u nas zmarnowal 3 lata pracujac z obibokami, mamy lige na poziomie srodka tabeli ligi cypryjskiej, nasi kopacze w zagranicznych klubach grzeja lawy grajac po 10 min na mecz. czego sie spodziewaliscie? Boniek niedawno dobrze powiedzial.... jestesmy slabi i czas zejsc na ziemie.

dudziu - 9 września 2009, 23:37:26 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl
Teraz wszyscy LEO out Polacy chca widziec wszystko tylko dobrze a moze niech spojrza na piłkarzy grzejacych ławy w hanoverze przekrywających z levadią na dziennikarzy wychwalajacych piechniczka late i innych kumpli mowiacych że rzeżniczak i obraniak nie umie grac a zewłakow gancarczyk i smolarek sa super na stan polskich boisk i wyszkolenie młodziezy na dzałaczy PZPN -tego nawet nie komentuje Pewnie gdyby Leo postawił na Dudka zamiast Boruca który w tych eliminacjach puscił 4 szmaty wszyscy mowili by o kolesiostwie itd Leo tez nie dawał szansy wszystkm zawodnikom np Głowackiemu i to jego bład Pora nie na Smude i kasperczaka ale na młodego Skorze ulatowskiego czy pRobierza i młodych zawodnikow lika krola grosickiego rzezniczaka rybusa itd w polsce zgnojono dobrych zawodnikow z charyzma jak zurawski dudek frankowski a teraz widac brak lidera w reprezentacji taka jest gorzka prawda ale lepiej zrzucic wszystko na leo ale taka jest polska

Pablo - 9 września 2009, 23:37:52 - *.timplus.net
ale według ENGELA "mamy piłkarzy" na takim poziomie co nasi siatkarze

dudziu - 9 września 2009, 23:38:30 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl
piotrek nowak tez dobry trener moze byc

Mat - 9 września 2009, 23:39:36 - *.wroclaw.mm.pl
Jak uchronić polską reprezentację od Stefana Majewskiego w roli trenera?

Pablo - 9 września 2009, 23:40:21 - *.timplus.net
Henryk- a nie którzy to nadal są w niebie. ciemny ten naród, żadnych wniosków nie umiemy wyciągnąć,

Anty_leo - 9 września 2009, 23:41:09 - *.254.138.37
@POKEMON: Co Ty wygadujesz? Majewski oczywiscie się nie nadaje, ale najsłabszy jest LEŁO.

niczol - 9 września 2009, 23:43:30 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl
zawsze wierzylem w leo i bylem jego obroncą...ale dzisiaj naprawde miarka sie przebrała...a z drugiej storny jakbysmy dzisiaj jakims cudem wygrali w maiborze to bysmy sie ludzili ze wszystko jest pieknie i awans jest na wyciagniecie reki...wiec dla dobra polskiej pilki lepiej ze tak sie stalo

xxx_x - 9 września 2009, 23:43:32 - *.internetdsl.tpnet.pl
Czy statut PZPN dopuszcza taką możliwość, aby prezesem związku i selekcjonerem reprezentacji była ta sama osoba ?

buli - 9 września 2009, 23:45:33 - *.inowroclaw.mm.pl
do arbuz: żal mi cie gościu. naprawde. LEO to super trener, przy każdym niepowodzeniu był temat zwolnienia. A super meczy z portugalią, czechami czy grecją już nikt nie pamięta. PRAWDZIWI POLACY, ze skrajności w skrajność

GGG - 9 września 2009, 23:46:08 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl
Pablo - to Engelowi ktoś powinien wyjaśnić, żeby ci wspaniali piłkarze w siatkę grali jak są takie wyczesy, a nie za piłkę się biorą. Ciekawe ile Leon kasy łyknie za tę zdradę Laty. Teraz ministerek powinien kuratora trzasnąć do związku, ale nie ma dziadzia tyle odwagi, bo przecież nas mogą wykluczyć, hehe. Widać jednak, że KGB umiało posprzątać w swoim związku. Putin przycisnął paru takich leśnych jak u nas i już ZSRR gra o klasę lepiej.

lucca - 9 września 2009, 23:46:53 - *.in-addr.btopenworld.com
Wszyscy znawcy chca teraz Smude na trenera uwazam ze to nie jest wlasiwy kandydat. Ja bardziej widze Lenczyka lub Skorze nie boja sie stawiac na mlodziez a Smuda musi miec druzyne na codzien, a co do leo to jeszcze niedawno wszyscy sie nim zachwycali ja nie mam watpliwosci ze jest dobry ale sie wypalil i juz nie chcial prowadzic polakow. Mam nadzieje ze to jest koniec Rogera i Obraniaka jeden z najslabszych polskich pilkarzy jaki gral w reprezentacji polski. Nie rozumiem zachwytow nad nim przeanalizujcie dokladnie jego gre

dudziu - 9 września 2009, 23:48:14 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl
gazeta wyborcza potwierdza stefan majeski nowym trenerem zatesknimy za leo jeszcze

ado - 9 września 2009, 23:49:39 - *.mobile.playmobile.pl
Donalda Tuska na selekcjonera, bo prezydentura mu raczej zaczyna uciekać, a kiwać potrafi!

Kielczanin - 9 września 2009, 23:49:42 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl
Przynajmniej teraz będzie mógł legalnie poprowadzić Feyenoord.

lucho_83 - 9 września 2009, 23:49:51 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl
Tylko Franek Smuda !!

Motorowiec - 9 września 2009, 23:50:47 - *.chello.pl
tylko nie Majewski przecież on się nie nadaje na trenera. Jestem za Smudą

Kielczanin - 9 września 2009, 23:50:59 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl
Ciekawe teraz na które miejsce spadniemy w rankingu UEFA?

ck - 9 września 2009, 23:53:36 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl
NIE MAJEWSKI!!! Ten czlowiek kompletnie sie nie zna na taktyce, kiedy uparl sie zeby Cracovia grala systemem 3-5-2 i grala ona beznadziejnie, nie umial przestawic zespolu na 4-4-2, to pilkarze tlumaczyli mu na czym to ustawienie polega!

Pablo - 9 września 2009, 23:54:09 - *.timplus.net
Wy to sobie możecie chcieć.... to poziomu naszej piłki nie podniesie.

Paweł - 9 września 2009, 23:55:00 - *.chello.pl
Niech wybiorą Marka Motykę bynajmnie szarańczą ich zaskoczy

PATA - 9 września 2009, 23:55:19 - *.man.poznan.pl
Jeszcze zatęsknicie za Leo, co z naszymi kopaczami co odpadają z klubami z Estonii można osiągnąć. Chciał trochę profesjonalizmu wprowadzić przynajmniej, Wam Polakom się to nie podobało, będziecie mieć Sir Majewskiego albo może da się drugą szansę Engelowi

GGG - 9 września 2009, 23:55:34 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl
Pablo - no wiesz, jak piłkarze po każdym meczu mówią, że trzeba wyciągnąć wnioski, a żadnego z nich ta słaba gra nic nie uczy (bo tu nie chodzi o przegrane, tylko o to jak grają), to co tu dużo gadać. Po prostu im wszystkim się chyba wydaje, że ktoś to za nich zrobi albo musi zrobić. Dziady i tyle. Co do mentalności to Polacy w większości tak mają, że jak robić to kto inny, ale śmietankę to ja spijam.

Ares - 9 września 2009, 23:56:41 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl
Nie wykluczamy opcji, w której przez ostatnie dwa mecze eliminacji naszą drużynę poprowadzi selekcjoner tymczasowy, myślę tutaj o Stefanie Majewskim - wyjawił mocno zmęczony Grzegorz Lato no to bedzie jazda :D no ale jak on zostanie tymczasowym to napewno nie bedzie selekcjonerem na euro 2012

LECHIA - 9 września 2009, 23:58:02 - *.internetdsl.tpnet.pl
Dzięki Leo. A co takiego Smuda zrobił? Nawet z Amicą mu nie poszło do końca.

spoxy - 9 września 2009, 23:59:39 - *.adsl.inetia.pl
leo dzięki ... pełen szacunek choć od meczu z belgią w chorzowie to było już tylko gorzej, i jest w tym i twoja duża działka ... dzięki jeszcze raz i powodzenia

pejpus - 9 września 2009, 23:59:54 - *.wroclaw.mm.pl
A ten Lato, gdy tak zwolnił Leo nie czekając na jego reakcję to nie wpakował się w odszkodowania za zerwanie kontraktu? A jak by Leo sam się podał do dymisji, to odszkodowania by nie było?

Obserwator - 10 września 2009, 0:00:00 - *.ssp.dialog.net.pl
Jaki Smuda? Smuda trenuje WZL głąby. Majewskiego sobie bierzcie.

Piotr_S - 10 września 2009, 0:02:33 - *.ssp.dialog.net.pl
Leo zmarnował 3 lata. 3 lata ciągłego regresu w polskiej piłce. Zostawił bandę nieudaczników, która ośmieszyła Polskę. Zostawił kadrę w dużo gorszym stanie niż poprzednicy.

TyTus - 10 września 2009, 0:02:43 - *.hypnet.pl
Taaa juz Smuda dostanie kadere .Stefan Majewski lub szymon Majewski/nie bedzie gorzej ale bedzie weselej/

ktos - 10 września 2009, 0:02:43 - *.range86-179.btcentralplus.com
Lucca, moze Ty lepiej przeanalizuj gre Obraniaka. Niezgrany z pilkarzami, wiec cudow oczekiwac nie mozna. Mimo to indywidualnie to, jak ustawial sie do pilki i co robil z pilka stawia go juz teraz o lata swietlne przed cala reszta "reprezentantow". A polska reprezentacja jest tak slaba, bo My Polacy nie potrafimy wlasnie dostrzec tej roznicy. Gdybysmy potrafili, to juz dawno bylaby zniwelowana.

Piotr_S - 10 września 2009, 0:03:53 - *.ssp.dialog.net.pl
Ktokolwiek zostanie trenerem ja za Leo tęsknił nie będę. To była żenada, przegrywaliśmy już z każdym w tej grupie.

jakubek - 10 września 2009, 0:09:23 - *.ostrowiec-sw.vectranet.pl
po ME 08 powinni go wywalic. a poza tym to teraz juz nie ma zadnej druzxyny w pucharach , reprezentacja nie zagra przez 3 lata w zadnym meczu o punkty (no chyba ze nam zabuiora euro) wiec mozna by wprowadzic kuratora i niech rozpieprezy towarzystwo. chyba ze nam zabiora euo....;)

Anty_leo - 10 września 2009, 0:11:12 - *.254.138.37
@buli: naprawdę jesteś tak naiwny czy ten siwy dziad, który nie ma zielonego pojęcia o wspólczesnej piłce Cie opłaca? On miał dwa dobre mecze (Portugalia, Czechy) i WIELE ŻENUJĄCYCH, a to co stalo się dziś przechodzi ludzkie pojęcie. LEŁO prowadząc Trynidad, Holandię i Polskę NIE WYGRAŁ na mistrzostwach ŻADNEGO MECZU!

KAZ - 10 września 2009, 0:15:20 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl
chciałbym, żeby tytuł następnej wiadomości był: Lato odchodzi. Dałsobie rok czasu i jest gorzej jak było, ale on nie jest niestety człowiekiem honoru...

zeyland - 10 września 2009, 0:17:51 - *.icpnet.pl
I spojrzał Bóg na zarząd PZPN-u a kiedy spytał kto jest prezesem ..... usiadł i zapłakał

PATA - 10 września 2009, 0:19:01 - *.man.poznan.pl
Anty_leo - żenujący to są nasi piłkarze. Na codzień. Więc pare razy w roku inaczej nie będzie podczas meczu kadry.

wujo - 10 września 2009, 0:20:24 - *.asystent.ds.polsl.pl
jak moze sie cokolwiek poprawic jezeli poziom wyszkolenia zawodników jest marny bedzie nowy trener i co bedzie mial z kogo wybierac watpie

PIK - 10 września 2009, 0:20:53 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl
Trzeba zmienić nie tylko selekcjonera, ale dosłownie wszystko i wszystkich. Taka lekcja wstydu wystarczy na najbliższe 50 lat.PZPN to stajnia Augiasza - i to od zawsze. Ani Leo, ani Stefan Smętny nie są/ będą winni. Polski futbol jest chory. Najlepiej obrazują stan klęski wyniki naszych drużyn w pucharach. Potrzeba ludzi młodych i zdecydowanych. I SYSTEMU szkolenia. Jajogłowi z PZPN-u udaję, iż mają receptę. i robią wodę z mózgu od lat.Lato szczerzy zęby do dziennikarzy, bo doczekał się klapy Leo. I tyle. Jak zwykle wybiorą tzw. wartościowego następcę, który zacznie budować nową drużynę. Czyli - jak zawsze. Kolejne rozczarowania w kolejnych występach kadry. A piłkarzy nie ma kto szkolić, bo eksperci wiedzą lepiej, ale w domowych pieleszach.Do roboty idą naiwni...

Emilian - 10 września 2009, 0:22:26 - *.adsl.inetia.pl
A za Listkiewicza na 4 eliminacje do wielkich imprez 3 awanse !!! Macie Lato, chyba jesień polskiej piłki się zbliża !!!!

bb - 10 września 2009, 0:23:59 - *.adsl.inetia.pl
Nie żartujcie ze Smudą,ten człowiek potrafi zrobić drużynę tylko z dobrych graczy,co by było gdyby nie miał w widzewie Łapy,Michalskiego,Dembińskiego,michalczuka,Wozniak a i innych?A potem w Lechu stilicia,Lewandowskiego,Rengifo itd. jesli miał slabszych nic nie osiagnał a kase zgarniał naprawde pokazna,dla mnie sie liczy Kasperczak,popatrzcie co on osiagnał np ze słabym Mali czy z innymi Afrykanskimi,jeszcze ewentualnie Skorza albo Lenczyk by sie nadawali

giggs11 - 10 września 2009, 0:26:22 - *.internetdsl.tpnet.pl (*.168.2.100)
z całym szacunkiem ale Majewski to se może co najwyżej Odre poprowadzić(szacunek dla Odry nie dla Majewskiego) a nie reprezebatcje jeśłi ten człowiek obejmie kadre to sa na dal układy układziki jeśłi Polak to tylko SMUDA SMUDA I JESZCZE RAZ SMUDA!!!!!

Max - 10 września 2009, 0:36:43 - *.zamosc.mm.pl
Przemka Cecherza na selekcjonera bo wolny jest aktualnie, będzie biegał po boisku po każdej strzelonej bramce

tom - 10 września 2009, 0:38:06 - *.range86-133.btcentralplus.com
wg mnie najlepszym kandydatem jest Kasperczak wie jak prowdzic reprezenacje .A co do Smudy to typowy trener ligowy nigdy nie trenowal zadnej reprezentacji a to co innego niz druzyna ligowa . a co do pozegnania Leo to lepiej nie komentowac zachowan obu panow( lato i leo) od dawna im nie podzrodze bylo i kazdy to widzial ze za soba nie przepadaja i pan Piechniczek swoje dodawal . ale najpierw niech panowie z pzpn odadza lige widzewowi .Od rodzimej ligi trzeba zaczac bo to niezly balagan .

Stachu - 10 września 2009, 0:40:52 - *.dsl.zen.co.uk
Nie dajmy się omamić. Wiem, że Leo musi odejść i nie mam co do tego żadnych wątpliwości, ale za te eliminacje (i ogólny poziom piłki w kraju) beknąć powinni WSZYSCY w PZPNie !

BI - 10 września 2009, 0:44:33 - *.chello.pl
Tylko nie Majewski! Tylko nie Majewski! Tylko nie Majewski! Z tych piłakrzy nikt nic nie ulepi, jak to stare chińskie przysłowie mówi: z .... bata nie ukręcisz. Czas pogonić z kadry Gancarczyków, Żewłakowów, Dudków, Murawskich a na ich miejsce powołać Robertów Lewandowskich, Glików, Grosickich i im podobnych.

ksiunc - 10 września 2009, 0:49:28 - *.internetdsl.tpnet.pl
Panowie, a jakby dać szansę Globiszowi albo Zamilskiemu...?

bb - 10 września 2009, 0:52:19 - *.adsl.inetia.pl
BI co ty mowisz?Grosicki sie nadaje tylko do odbijania cudzych żon,tylko tyle bo fajna fryzurke i tyle,w piłke conajwyzej prosto kopie,moze sobie grac w extra,ale na repre lepiej niech nie jezdzi bo jak bedzie trener takich ludzi powolywal to nie bedzie 3 do tylu ale conajmniej ze 6 ze słowenią,bo silniejsze druzyny sie ze smiechu nie pozbieraja.

g - 10 września 2009, 0:58:20 - *.hsd1.in.comcast.net
Niech bedzie Smuda, zobaczymy co zdziala.

Oldzi - 10 września 2009, 1:03:18 - *.chello.pl
Moim zdaniem Holender był najlepszym trenerem reprezentacji ostatnich lat (wliczając kadencje Engela i Janasa). I oczywiście trener popełnił wiele błędów i powinien sam podać się do dymisji już dawno temu. Nie zmienia to jednak jego umiejętności. Poza tym potrafił postawić się "betonowi" PZPN'u. Do kadry nie powinni być powoływani Krzynówek, Roger, póki co Smolarek, Dudka. Czas postawić na Iwańskiego, Glika, Małeckiego, Gancarczyka czy też na Piotra Brożka. Wszyscy pastwią się nad naszymi napastnikami. To niech Ci ludzie podadzą nazwiska innych piłkarzy (realne nazwiska). Naszym piłkarzom nie brakuje umiejętności bo nie grali by w takich klubach jak Olympiakos, Anderlecht czy też Borussia. Nie można aż tak negatywnie zwalać winy na lige. Przecież taki Kirm, Skerla i inni grają u nas i w reprezentacji mają pewne miejsce. Ciężko jest mi wskazać następce holendra. I jeszcze jedno. Moim zdaniem w reprezentacji na obronie powinien grać jeden doświadczony a drugo młody piłkarz (środek obrony). Jak nasi obrońcy mają nadąrzyć jak mają grubo ponad 30 lat (z całym szacunkiem dla ich umiejętności i doświadczenia). Sytuacja jest ciężka i zaraz po Leo powinien polecieć Lato. Pozdrawiam

turysta80 - 10 września 2009, 1:08:30 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl
"Taraś" nadarzyła się okazja być selekcjonerem

dudziu - 10 września 2009, 1:12:18 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl
Piotr Nowak człowiek z zewnatrz bez układow nie ma pupili wsrod piłarzy nie bedzie powoływał swoich młody a juz doswiadczony albo Michał Probierz kolo z charakterem

Naiwny - 10 września 2009, 1:15:40 - *.wapgw.era.pl
Do ksiunc-to tez jest kolesiostwo.wg mnie niech wezma trenera sheriffu tiraspol,przynajmniej bedzie wiedzial kiedy grac dwojka napastnikow.szkoda leo,ale on juz sie wypalil.a pseudoreprezentanci powinni na pieszo wracac z mariboru!a ich zarobki powinny spasc do najnizszej krajowej!premie tylko za awanse!moze by im sie zachciało grac wtedy!bo na razie to lalunie w szpilkach a nie REPREZENTACJA POLSKI!

turysta80 - 10 września 2009, 1:19:44 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl
A ja jednak bym dalej kontynuował grę reprezentacji z trenerem z z zagranicy mimo betonu w PZPN. Tymczasowy do konca eliminacji a później patrzeć kto jaki w miarę ciekawy trener straci posadkę w jakiejś reprezentacji która nie weszła do MŚ. Polska to teraz będzie ciepła posadka. Nie gramy kwalifikacji, EURO 2012 w domu. Spokojna praca przez conajmniej 2.5 roku. Coś czuje że odn. propozycji trenowania naszych "walecznych i niebezpiecznych" będzie sporo CV zagranicznych na biurku u prezesa laty

MS2010 - 10 września 2009, 1:23:02 - *.interpc.pl
Why Leo Good Bye and Welcome Smuda

Filippo01 - 10 września 2009, 1:23:17 - *.dynamic.gprs.plus.pl
Pijany prezes przed kamerami zwalnia trenera, ktoremu my Polacy powinnismy podziekowac i na koniec go przeprosic za utrudnianie pracy! Polska! Polska rzeczywistosc... Leo Dziekujemy i zyczymy GOOD LUCK w Feyenordzie ;)

dudziu - 10 września 2009, 1:27:36 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl
beton nie dopusci nikogo oprócz stefka tym bardziej z zagranicy lato by musiał obnizyc swoja pensje stefek bedzie rzadził z antkiem i tak sie beda tłumaczyc http://www.youtube.com/watch?v=lwjQTwedE1o&feature =related wtedy lała nas gruzja i mołdawia teraz podobnie

jack - 10 września 2009, 1:34:02 - *.enterpol.pl
Drogi panie prezydencie Leszku.., zrób coś..! Zobacz jak ten pseudo-pzpn reprezentuje nasz kraj. Rozwiąż go całkiem i pokaż jaja. Niech nas nie kompromitują.

Filippo01 - 10 września 2009, 1:34:15 - *.dynamic.gprs.plus.pl
Zapewnienie Majewskiemu posadki na trzy lata, spokojna praca, a w razie niepowodzenia na Euro 2012? Spokojnie, wtedy sie pomysli. Leo popelnil bledy, owszem, ale miejmy troszke szacunku. Ci co pisza, ze Leo to taki czy taki w zlym znaczeniu daje sobie sciac glowe, ze po meczach z Poryugalia czy Czechami najchetniej zrobiliby mu l***! To jest wlasnie ta pie***** polska mentalnosc!

abc - 10 września 2009, 1:36:54 - *.acn.waw.pl
To był najgorszy trener w historii polskiej piłki. Szpakowski dobrze go podsumował, nic wielkiego przez tyle lat nie osiągnął. Od zawsze byłem jego przeciwnikiem i miałem rację. Doprowadził do zapaści naszej piłki...

LEO :( - 10 września 2009, 1:38:12 - *.enterpol.pl
LEO ! LEO ! Przepraszamy za PZPN.., od dawna chcieli Cię zniszczyć... DZIĘKUJEMY ZA TO CO DLA NAS ZROBIŁEŚ i SZACUNEK że tyle wytrzymałeś w tym korupcyjnym PZPN.. LEO ! trzymam za Ciebie kciuki..

abc - 10 września 2009, 1:41:43 - *.acn.waw.pl
A ja mam nadzieję, że już go nigdy nie będę musiał oglądać.

Filippo01 - 10 września 2009, 1:41:50 - *.dynamic.gprs.plus.pl
Do abc! Takie osoby jak Ty wlasnie wypisuja pod pseudonimami bzdury na roznych stronach pokroju Pudelek.pl Jesli masz kompleksy-do psychologa!

dudziu - 10 września 2009, 1:43:00 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl
Franciszek Smuda za Leo Beenhakkera, Marek Koźmiński za Jana de Zeeuwa - takie zmiany w kadrze Polski przepowiadali przed meczem ze Słowenią dziennikarze "Dziennika". Tylko zwycięstwo mogło coś zmienić - zwycięstwa jednak nie było. Podobno sprawa jest już przesądzona w wszystkie ustalenia między prezesem PZPN a nowym selekcjonerem już zapadły. Głównym rywalem Franciszka Smudy był Stefan Majewski, który miał poparcie Antoniego Piechniczka. O tym, że to Smuda zostanie selekcjonerem miało zadecydować zdanie Andrzeja Placzyńskiego, szefa firmy SportFive handlującej prawami telewizyjnymi i marketingowymi. - Jedyne, co mogłoby pokrzyżować te ustalenia, to to, że Lato nie podejmuje decyzji jednoosobowo, ale słucha większej grupy z Piechniczkiem na czele - powiedział "Dziennikowi" jeden z członków zarządu związku. Kto będzie współpracował w kadrze ze Smudą? Jana de Dyrektor Zeeuw na stanowisku dyrektora sportowego reprezentacji ma zastąpić Marek Koźmiński, były reprezentant Polski.

Poznań - 10 września 2009, 1:44:04 - *.enterpol.pl
LEO ! Wiem że, jesteś świetnym profesjonalistą w zawodzie i porządnym człowiekiem prywatnie, ale zrób dla Polski ostatnią przysługę.. Pomóż nam zniszczyć najbardziej zamieszany korupcyjnie polski klub "PZPN" i wygarnij im wszystko co o nich myślisz do kamer.. w taki sposób w jaki podziękował Ci pseudo prezes za wkład pracy w reprezentacje.. LEO! - dziękujemy za wszystko..

dudziu - 10 września 2009, 1:48:06 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl
BRAWA dla LEO za zmaganie sie z tymi przeciwnosciami Teraz wszyscy LEO out Polacy chca widziec wszystko tylko dobrze a moze niech spojrza na piłkarzy grzejacych ławy w hanoverze przekrywających z levadią na dziennikarzy wychwalajacych piechniczka late i innych kumpli mowiacych że rzeżniczak i obraniak nie umie grac a zewłakow gancarczyk i smolarek sa super boruc dostał najwyzsza ocene za mecz od kumpli z wyborczejpoprostu zenada na stan polskich boisk i wyszkolenie młodziezy na dzałaczy PZPN -tego nawet nie komentuje Pewnie gdyby Leo postawił na Dudka zamiast Boruca który w tych eliminacjach puscił 4 szmaty wszyscy mowili by o kolesiostwie itd Leo tez nie dawał szansy wszystkm zawodnikom np Głowackiemu i to jego bład Pora nie na Smude i kasperczaka ale na młodego Skorze ulatowskiego czy pRobierza i młodych zawodnikow glika krola grosickiego rzezniczaka rybusa itd w polsce zgnojono dobrych zawodnikow z charyzma jak zurawski dudek frankowski a teraz widac brak lidera w reprezentacji taka jest gorzka prawda ale lepiej zrzucic wszystko na leo ale taka jest polska i polacy zawistni itd

Zagłębie - 10 września 2009, 1:48:09 - *.enterpol.pl
LEO ?!!! - What ?!! Poczekaj !,idziemy z Tobą! Ps.PZPN ! bawcie się tu, ale bez nas !! ;] FRYZJERZY

abc - 10 września 2009, 1:50:35 - *.acn.waw.pl
Filippo01 - Podaj w takim razie argumenty za tym, że Beenhaker jest dobrym trenerem. To beznadziejny trener, mówiłem to już grubo ponad rok temu, ale nikt nie słuchał, a zaślepieńcy śpiewali na trybunach: LEO, LEO! Żal... Mamy dobrych piłkarzy, ale bez trenera nie damy rady. A przez ostatni rok nie mieliśmy trenera. Znaczy siedział na naszej ławce jakiś gościu, który jest dyrektorem sportowym w Rotterdamie...

fanatyk - 10 września 2009, 1:51:38 - *.enterpol.pl
LEO ! LEO ! LEO ! LEO ! PZPN-pseudo związek piłki nożnej KROPKA

dudziu - 10 września 2009, 1:52:25 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl
Cały PZPN http://www.youtube.com/watch?v=I1QWrrnW4bA

LEO :( - 10 września 2009, 1:55:21 - *.enterpol.pl
LEO jest dobrym trenerem !!!!!!! tylko pseudo zarządowi się nie podobał bo nie jest taki jak oni.. i od dawna media i pzpn chcieli go zmusic do odejscia róznymi metodami. W takich warunkach sie nie da pracowac i sie mu nie dziwie.. stąd wyniki. Te k**** z pzpn wszytsko spiep...!

abc - 10 września 2009, 2:03:13 - *.acn.waw.pl
Jakim dobrym trenerem? To nie jest dobra pora na żarty. To beznadziejny trener, a szukanie wymówki, że to wina PZPN jest żałosne. Za taką kasę jak dostawał, to nawet trzęsienie ziemi nie ma mu prawa przeszkodzić. Tym bardziej, że grupę mieliśmy/mamy bardzo łatwą. Jednak z tym facetem będziemy się dalej cofać...

dudziu - 10 września 2009, 2:03:35 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl
listek przy lacie to pikus pan pikus

Filippo01 - 10 września 2009, 2:10:12 - *.dynamic.gprs.plus.pl
I wlasnie dlatego szkoda mi czasu na dyskusje z Toba. Ta polska zawisc i zazdrosc jest przerazajaca. Te milion euro, ktore zarabial, to nazwisko, ktore COS znaczy w swiatowym futbolu. Mowisz o dobrych pilkarzach. Zaczne od tego. Ogladalem mecz Pol-Hiszp mlodziezowek i wiesz co? Taki Patry Malecki, ktorego obserwuje od dawna, jego rozwoj, a raczej czekam na to az wreszcie pojdzie do przodu w tym meczu nie zrobil jednej akcji bedac krytym przez zawodnika grajacego w Segunda Division w Hiszpanii majacego...18lat. A teraz o tych swietnych pilkarzach. Nie mowie, ze sa zli, lepszych niz wybieral Leo nie ma poprostu na dzien dzisiejszy: Boruc- gra w dobrym klubie, w ktorym dzieki obroncom nie musi sie zbytnio w meczach wysilac Zewlakow-czasem nadchodzi taki czas, ze trzeba ze sceny zejsc choc On ma charakter i za to plus Bosacki-reprezentacja to nie pilka klubowa Dudka-lawka w przecietnym Auxerre Roger-lawka w Legii i teraz trybuny jak narazie w AEK Lewandowki-trybuny w Doniecku Murawski-trybuny w Kazaniu Smolarek-bez klubu Obraniak-lawka w Lille Krzynowek-lawka w Hannover 96 ...wymieniac dalej?

dekel#12 - 10 września 2009, 2:24:28 - *.zabrze.net.pl
Dzięki Leo za wszystko co zarobiles dla polskiej "skopanej"- szacunek.Nie przejmuj sie ze nie tak dawno te pajace nosili Cie na rekach a teraz opluwaja to takie polskie .Zoabczymy co teraz wymysli nasz kochany prezesik Majewski ja dziekuje.Jeszcze raz Leo dzieki za wszystko.

abc - 10 września 2009, 2:27:37 - *.acn.waw.pl
Ale o co Ci chodzi? Za te miliony euro, które zarabiał kibic ma chyba prawo wymagać jako takiej gry? A on nie tylko przegrywał mecz za mecze w kompromitującym stylu, ale obwiniał o to wszystkich, tylko nie siebie. Dzisiaj widzieliśmy to kolejny, mam nadzieję, że ostatni raz. Te jego ciągłe fochy były nie do wytrzymania. Do tego słynne powiedzenia, np. wyjdźcie z drewnianych chatek. Za kogo on się ma? Gdyby miał wyniki, jestem w stanie o tym zapomnieć, ale tego nie ma. Niech wraca na Karaiby, tam będzie sobie grał eliminacje, byle jak najdalej od Polski. Co do zawodników, to trochę upraszczasz. Ale nie chcę mi się wdawać w szczegóły. Jednak uwierz mi, że niektórzy mimo tego, że nie grają regularnie, powinni prezentować się lepiej. Za Janasa też mało graczy występowało w klubach, ale nigdy nie było takiej padaki jak dziś. Ustawienia z 1 napastnikiem aż szkoda komentować... Przyznaj, że Leo jest bardzo słaby, a nie jesteś jakiś zaślepiony...

Filippo01 - 10 września 2009, 2:41:09 - *.dynamic.gprs.plus.pl
I ponownie-SZKODA CZASU NA DYSKUSJE Z TOBA! Po 1: Leo BRAL odpowiedzialnosc na siebie, nigdy nie zrzucil winy na pilkarzy-jak profesjonalny selekcjoner! Po 2: Np. "jasna strona ksiezyca"- a czy ciagle krytykowanie i podkladanie klod pod nogi nie jest "ciemna strona ksiezyca"...? Po 3: Pokaz mi trenera, ktory wszystko wygrywa? (wlasnie ogladam Paragwaj-Argentyna 1:0 75minuta jest, Argentyna ma Messiego, Aguero i innych i jak przegra nie pojedzie na Mundial) Po 4: Tym systemem z jednym napastnikeim wygralismy z Czechami i Portugalia kolego i ten system, system futbolu totalnego wymyslonego przez holendrow przy lepszych wykonawcach (pilkarzach) przynioslby efekty... Po 5: Naleza sie Leo bez watpienia podziekowania i...przeprosiny i tyle!

abc - 10 września 2009, 2:55:17 - *.acn.waw.pl
ad.1. pokaż mi cytat, w którym Leo wziął tylko na siebie porażkę. I te jego dzisiejsze słowa: "Wyjdę z podniesioną głową". Zero profesjonalizmu, ciągłe zwalanie winy na innych, szczególnie upodobał sobie PZPN,bo zauważył cwaniak, że to nielubiana instytucja. ad.2. może i tak, ale co z tego? ad.3. nieprawda, porażka Argentyny nie eliminuje ich jeszcze z mundialu. ad.4. futbol totalny? Za czasów Leo to nie zdarzyło się zbyt często...dokładnie raz z Portugalią, trochę mało... ad.5. nie należy się ani jedno, ani drugie P.S mam nadzieję, że Leo zachowa odrobinę honoru i zrezygnuje z pieniędzy do końca kontraktu.

tony - 10 września 2009, 3:27:14 - *.187-72.tampabay.res.rr.com
Ani Smuda ani nikt nic nie osiagnie bo nie ma klasowych pilkarzy,te pokolenie jest do kitu i to na dlugo nawet Niemcy sa slabi bo w bundes lidze graja tylko obcokrajowcy,Leo zawsze pracowal z pilkarzami klasowymi i to bylo latwe dla niego on nie musial mowic np. Landrupowi jak grac,mysle ze najlepiej jak by Kasperczak sie zaja Kadra bo ma miedzynarodowe doswiadczenie albo jesli to mozliwe Gmoch.

emce - 10 września 2009, 3:33:01 - *.promax.media.pl
Brawo @Henryk za komentarz. Leo zmarnował 3 lata z nieudacznikami i (kkkkkkk)PZPNem i nie chodziło mu o pieniądze a wręcz przeciwnie. Natomiast @abc zapamiętamy(7-pra-22.acn.waw.pl)co będzie pisał za 2 lata. Pazerny Smuda nie został w Lechu bo chciał wielkiej podwyżki a abc chce żeby Leo zrezygnował z pieniędzy.To jest podejście do sprawy! abc to ma wiedzę piłkarską pożal się Boże.Gratulujemy umysłu i toku myślenia.

ghjg - 10 września 2009, 3:47:00 - *.225.215.150
rozwalic klike grajacych przeciwko trenerowi,tak bedzie z kazdym trenerem po jakims czasie,chyba ze co pol roku reprezentacja cala do wymiany.wszystko widac golym okiem

Tony - 10 września 2009, 3:51:03 - *.187-72.tampabay.res.rr.com
ZApomnialem mamy jeszcze w USA Piotra Nowaka,

cba - 10 września 2009, 4:38:20 - *.enterpol.pl
PO 1. podziękować pseudo gwiazdom- czas Krzynówka się skończył. PO 2. Roger i Obraniak nigdy nie będą polakami !! PO 3. Budować nowąkadre z młodych zawodników na obytym trzonie. PO 4. Zacząć od budowy PZPN-u !!! CBA chciałoby już podziękować szczeniackim komentarzom pana abc i do Wrocłąwia z resztą bandy! Jesteś synkiem Laty czy co??

gorycz - 10 września 2009, 4:43:22 - *.adsl.inetia.pl
- To był ostatni mecz Beenhakkera. Trzeba mu podziękować za pracę z polską reprezentacją - powiedział prezes PZPN Grzegorz Lato po meczu ze Słowenią. Niejasny zwrot. Może on oznaczać "trzeba go zwolnić" (i to oczywiście oznacza), ale może też oznaczać, że należy być wdzięcznym trenerowi za pracę. Pojawienie się marionetkowego władcy zawsze było zwiastunem upadku. Pan Lato często nawet nie umie się jasno wyrazić. Szkoda, że satysfakcjonuje go fakt, że ma pozór władzy. Jestem wdzięczny trenerowi za to, że dopóki mu sił starczyło, wpajał piłkarzom i opinii publicznej zasady pozytywnego myślenia. Był do nas życzliwie nastawiony, ale my byliśmy z nim tylko na dobre. Kiedy przyszły gorsze czasy, udowodniliśmy, że nie potrafimy być prawdziwymi przyjaciółmi. Obraził się na nas i szkoda, że uparł się by pozostać na stanowisku selekcjonera, bo będąc skłóconym niemal ze wszystkimi nie miał szans zrobić dobrego wyniku. Wybaczcie, że postanowiłem to przedstawić w konwencji odpowiedzialności zbiorowej.

orto - 10 września 2009, 7:02:11 - *.mofnet.gov.pl
Janas i tylko Janas

atmer - 10 września 2009, 7:43:26 - *.stargard.mm.pl
narszcie wywalili siwego nieudacznika tylko czego tak puzno trzeba było to zrobic po pierwszym meczu z irlandia w belfascie było to a nie teraz wielki placz kim by nie byl przyszly trener powinien nie powolywac krzynówków rogerów i innych komediantow kadra powinna wygladac tak boruc-zewlakow,glik,glowacki,piotr brozek[gancarczyk]-lewandowski,dudka;obraniak,blas zczykowski[malecki}-jelen[wichnirek]brozek[r. lewandowski]

fff - 10 września 2009, 7:46:57 - *.kielce.vectranet.pl
kurde no jak to. czemu nikt nie trabi ze mamy jeszcze szanse i yostaniemz mistrzami swiata.

wstyd - 10 września 2009, 7:48:02 - *.chello.pl
LATO ODCHODZI !!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Jacuś - 10 września 2009, 7:58:19 - *.nplay.net.pl
Niech wezmą Jacusia Zielińskiego, tego co Leszka teraz prowadził... To jest facet który potrafi zdziałać cuda w szatni, i nie tylko. Wyprowadził do Ekstraklasy Górnika Łęcznę i Piast Gliwice, i to wcale nie wtedy, gdy były to jakieś najlepsze kluby w lidze.

kooooper - 10 września 2009, 8:02:58 - *.chello.pl
Boję się kiedy Lato wypowiada zdanie; "Polski trener"- Od razu przychodzi mi do głowy Piechniczek, Engel, Strejlau, Stefcio Majewski albo Wójcik.

kooooper - 10 września 2009, 8:05:31 - *.chello.pl
Jeżeli polak to: Janek Urban, Piotrek Nowak albo Kasperczak.

drozd33 - 10 września 2009, 8:10:39 - *.retsat1.com.pl
Panowie nie jestem zwolennikiem Leo-i popelnil on mnostwo bledow i do tego byl zadufany w sobie...Ale myslicie ,ze przyjdzie ktokolwiek i cos odmieni?zobaczcie z kim my gralismy-jak latwa mamy grupe Slowenia, Irlandia pln,Slowacja i Czechy w kryzysie...Przede wszystkim nie mamy pilkarzy...na boisku byli albo slabi nasi ligowcy ze slabej polskiej ligi,albo ludzie co nie graja za granica tylko grzeja lawe albo z niej wczodza na boisko,wiec czego wy chcecie?Niestety skonczyla sie era krzynowkow i zewlakowych-pewnie nastepna imprezetez trzeba bedzie odpusic-i zaczac ogrywac takich zawodnikow jak boguski, lewandowski,jodlowiec,peszko,grosicki,glik-ale efekty penwie beda dopiero w 2012...Nie mamy pilkarzy...Smuda, Urban,Skorza jedno licho...Franek jednak ma die rzeczy charyzme i farta...

Juzo_MKS - 10 września 2009, 8:14:02 - *.internetdsl.tpnet.pl
Smuda na selekcjonera, Tomaszewski na prezesa PZPNu:D A tak na serio to potrzebny jest trener,który chwyci za mordy te nażelowane gwiazdki,da szanse młodym wilkom,zapewni,że zaczną grac m.in. dla tego,że w jego miejsce grzeje się 2 innych zawodników. Wiecie może co się dzieje z Petrescu?

bvncbnc - 10 września 2009, 8:25:43 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl
nie rozumiem tego czemu akurat polski trener... oczywiscie niech bedzie smuda ale dajmy na to ze trafi sie jakis dobry kandtdat z zagranicy to ja nie mam nic przeciwko tylko kontrakt zrobcie taki zeby sie go nie bac zwolnic w razie co :D

kyny - 10 września 2009, 8:28:32 - *.mobile.playmobile.pl
Tutaj grała polityka PZPN - u a nie drużyna piłkarska. Dlaczego drużyna przestała grać od momentu, kiedy Lato został prezesem? Ano dlatego dlatego, że Lato widzi tam swojego przyjaciela a drużyna zagrała przeciwko Leo!!! Drużyna ma też nieźle przy obecnym stanie. Zwróćcie uwagę, że nowy trener ma na trzy lata ciepłą posadę, bo nie będzie pretekstu go wcześniej zwolnić. A i drużyna będzie się zbierać na płatne zgrupowania. Wszyscy będą zarobieni na następne trzy lata. Szkoda tylko, że nikt nie będzie pamiętał, że dróżyna która zagra za te trzy lata będzie się składała z obecnych zawodników i młodzieżówki "ułożonej" przez Leo. Ale cóż " trudno pracować w kraju gdzie jest 35 mln ekspertów i każdy ma władzę trenerską" Leo

max - 10 września 2009, 8:39:02 - *.internetdsl.tpnet.pl
To nie wina trenera /choć go nie mam zamiaru bronić/ ale prawda jest taka że mamy do kitu piłkarzyki!!!!

nielubiebu - 10 września 2009, 8:40:13 - *.internetdsl.tpnet.pl
Widzę, że fanów Beenhakeera nadal nie brakuje, facet powinien odejśc już po kompromitacji na euro-dość tej bufonady i szukania winnych wszędzie tylko byle nie on...Z tym, że mamy kiepskich zawodników to nie przesadzajcie-bo czy taka Słowenia ma lepszych???Po prostu Beenhakeer dawno już się wypalił, ciągle powołuje Smolarka,Rogera i Saganowskiego nawet gdy w ogóle nie grają selecjoner ma własnie dobrze prowadzić selekcję i byc niezłym motywatorem, Beenhaker taki już nie jest więc out!

Kiela1980 - 10 września 2009, 8:44:56 - *.204.199.39
Ja proponuje trenera mlodego pokolenia np.Michala Probierza.

jankowalsk - 10 września 2009, 9:17:42 - *.speed-transfer.mm.pl
tylko smuda... a pom,ysl na repr jest prosty arboleda do repr szykamy w niemczech 3-4 mlodycgh zdolnych i ambitnych do tego obraniak i jeszcze ze 2 z francji do tego peszko i leandowski z lecha do tego kilku mlodych polakow - w stylu glik i cetnarski... i ciezka praca +ofensywny styl smudy a dziadkom lesnym i boiskowym - prycza...wiezienna

sewer - 10 września 2009, 9:22:57 - *.chello.pl
smuda-hahaha! zresztą im nikt nie pomoże ta reprezentacja to dno

Oderka - 10 września 2009, 9:27:43 - *.chello.pl
Tylko Ryszard Tarasiewicz!

Oderka - 10 września 2009, 9:31:23 - *.chello.pl
Leo jest OK, niestety sam nic nie zrobi! Trzymaj się Leo! Dzięki!

Piotr_S - 10 września 2009, 9:40:07 - *.ssp.dialog.net.pl
O rany ilu tu jeszcze frajerów krzyczących Leo..żenada. Facet spuścił naszą reprezentację na same dno nieudolnymi powołaniami, taktyką i przygotowaniem zespołu. Niech jeszcze trenuje ją na Euro 2012, to będzie taki wstyd że się pod ziemię frajerzy zapadniecie. Prawda jest taka że jesteście strasznie zakompleksieni, nie dostrzegając że za Janasa grali lepiej niż teraz za tego Holendra. Zakompleksione polaczki, żal mi was.

R.FORBRICH - 10 września 2009, 9:52:26 - *.cable-modem.tkk.net.pl
Leo BYE!

Dzani - 10 września 2009, 9:54:27 - *.adsl.inetia.pl
Dam taki ladny pomysł nasz wielki (he he he ) pan prezes Lato na trenera reprezentacji i mamy mistrzostwo Europy gwarantowane a pozniej Swiata he he

Ab_OK - 10 września 2009, 9:59:46 - *.sileman.net.pl
Lato głupcze! Trener ma być DOBRY a nie polski. Jasne, że obie te rzeczy się nie wykluczają, ale rezygnować z milionów zagranicznych trenerów tylko dlatego że są zagraniczni to chyba jakieś nieporozumienie, zwłaszcza że obecna kadra dość dobrze wypowiada się o Beenhakkerze.

bolo - 10 września 2009, 10:00:51 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl
"Nie podjąłem jeszcze decyzji, kto będzie następcą Leo Beenhakkera. Prawdopodobnie w dwóch pozostałych meczach eliminacji drużynę poprowadzi trener tymczasowy. Może nim być Stefan Majewski opiekujący się kadrą do lat 23." Grzegorz Lato

statiC - 10 września 2009, 10:05:18 - *.internetdsl.tpnet.pl
p. Lato a kiedy sam się zwolnisz ?

Stefan - 10 września 2009, 10:06:32 - *.szczecin.mm.pl
Zmienić to trzeba PZPN i cały system! Choćby tu zatrudnili samego Bekenbauera czy Cruyfa, to oni też nic nie zrobią. Polska piłka jest słaba i będzie słaba! Rozgonić PZPN!!!!!

Vami - 10 września 2009, 10:16:53 - *.internetdsl.tpnet.pl
Witamy Stefanie

szpadelek - 10 września 2009, 10:17:57 - *.chello.pl
Smuda ma 1 WIELKI minus.Zbyt przyzwyczaja się do nazwisk a w kadrze to nie skazane.Wole Skorże.Facet ma wyniki,w Wiśle gdzie nigdy nie jest łatwo potrafi postawić na młodych jak Małecki.Smuda w Lechu dobitnie pokazał,że nie ryzykuje.

pogon - 10 września 2009, 10:24:53 - *.chello.pl
Moim zdaniem potencjał jest, bo są dobrzy zawodnicy. Obraniak,r.lewandowski,ł.sosin,wichniarek,janota,k rychowiak,grosicki,białkowski,szczęsny,fabiański,c eleban,łukasiewicz,augustyn,i wielu innych, młodych w wiekszosci grajacych w zachodnich klubach i w dobrych ligach. do tego trener, który ma haryzme i ich doszlifuje-np.tarasiewicz,skorża(choć za tallin może lepiej nie,),smuda, kasperczak. wtedy do tego jeszcze poprawa warunków szkoleniowych i wiecej konsultacji i bedzie półfinał euro na bank.

dorianos - 10 września 2009, 10:42:09 - *.ostrog.net.pl
Moim zdaniem kadre powinien objac Smuda bo to obecnie najlepszy polski trener. Tyle ze jak napisal Szpadelek Smuda przyzwyczaja sie do nazwisk. A ja bym chcial zobaczyc Mlodych chlopaków z polskiej ligi , którzy maja jeszcze 3 lata by sie ograc nabrac doswiadczenia w kadrze. moga przegrywac ale musze widziec ze sie staraja. te wszystkie krzynowki zewlakowy i inni staruszkowie musza odejsc!! A p. Beenhaaker to jeste trener ale nie dla polskiej reprezentacji.!!

new post - 10 września 2009, 10:42:56 - *.internetdsl.tpnet.pl
Leo to do dupy trener żal oglądać mecze On nic nie umie zrobić z naszą reprezentacją. Nic nie osiągnął zepsół tylko polską dróżynę

abc - 10 września 2009, 10:44:52 - *.acn.waw.pl
Ludzie, jaka wina piłkarzy? Jak awansowaliśmy do Euro to była zasługa trenera, a teraz jak był blamaż to wina piłkarzy. CAŁĄ WINĘ PONOSI BEENHAKER. Nie potrafi zrobić z tą kadrą nic od 15 miesięcy. Jaki Leo ok? Nie myślałem, że po tej wczorajszej katastrofie ktoś będzie bronił tego nieudacznika...Zamiast spróbować zagrać ofensywnie, zagraliśmy ultradefernsywnie, prawie jak zawsze pod wodzą Leona. Kto gra tak beznadziejnie jak teraz Polska? Przecież Beenhaker wymęczył zwycięstwo z San Marino. Swoją drogą żałuję, że Selva nie strzelił karniaka, może by ktoś wtedy przejrzał na oczy... I te jego ciągłe narzekania, miałem tego po dziurki w nosie. P.S. Zgadzam się w 100% z Piotrem_S. Teraz jest szansa na lepsze czasy, bo tego nieudolnego Holendra już nie będzie!

shogoon - 10 września 2009, 10:49:29 - *.uwoj.wroc.pl (*.17.7.112)
Piotr Nowak i tyle w temacie

edek77 - 10 września 2009, 11:06:16 - *.230.226.52
Nasi kopacze to tragedja!!!Nie wiem co tam Krzynowek robil -temu panu podziekowac trzeba.A Leo???Dal ciala i tyle,ale jak go Lato potraktowal to swiadczy wybitnie o naszej pilce-DNO I WODOROSTY a nasz prezes to zwykly prostak.Co do nastepnego selekcjonera- to zadnego z naszych pseudo trenerow z naszej miernej i nedznej ligi nie widze na miejscu Benhakeera.

ro - 10 września 2009, 11:16:16 - *.adsl.inetia.pl
w przyszłym tygodniu to tylko za porozumieniem stron, jeśli beenhakker się zgodzi! w przeciwnym razie wysokie odszkodowanie za wypowiedzenie umowy. a za listkiewicza polska grała regularnie w MŚ i nawet awansowała do ME...

alkimson - 10 września 2009, 11:32:10 - *.gruppocredit.it
Leo popelnil bledy, ale zauwazcie, ze JEDYNY, ktory juz od 3 lat mowil o potrzebie zmian w naszej pilce. Slyszeliscie kiedys tego prostaka Late mowiacego na ten temat? Jurka (Footbal na tak plus mega sukces wicemistrzostwo Cypru) Engela? Piechniczka, ktory nie wie co sie dzieje? Kreciny, Listkeiwicze i te inne psie pomioty? Innymi slowy Leo byl, jaki byl, ale przynosil jakas nadzieje, ktorej z PZPNem nie ma zadnej. A ze byl tylko trenerem, to co mial zrobic? W Rosji Hiddink ma olbrzymi wplyw na tamtejsza federacje, a my mamy Lato, z ktorego sobie wszyscy robia jaja.

zenplus - 10 września 2009, 11:34:17 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl
Polskiej piłki nie uzdrowiliby najlepsi trenerzy świata razem wzięci. Teraz wszyscy będą pastwić się nad Leo bo mają idealne alibi na to, że to właśnie On przegrał dla nas eliminacje. Bzdura! Eliminacje przegrał Listkiewicz i Lato bo zamiast reformować polską piłkę to otoczyli się ludźmi, dla których bycie na stołkach w polskiej piłce było i jest najważniejsze. Co mają do powiedzenia żelaźni delegaci na zjazdy PZPN. Były tylko brawka i poklepywanie się po plecach. Kto tych ludzi tam proponował i co na to działacze klubowi z małych klubów. Ano zostali znów wykorzystani przez wielkich, tylko po to aby aby Ci Wielcy dalej mogli uprawiać to w czym tkwią od wielu lat czyli w nicości. Bez reformy generalnej to możemy wygrywać jedynie z San Marino bo Wyspy Owcze wkrótce mogą nas ograć. Lato to świetny niegdyś piłkarz, ale działacz niekoniecznie. Typujmy na zjazd nowych ludzi bo będzie znowu podejrzenie o robienie spółdzielni wyborczej. Dziwne , że z korupcją w naszej piłce walczy tylko prokuratura. Przypomnijcie sobie postawę PZPN gdy nastąpiły pierwsze zatrzymania. Szkoda, że Drzewiecki odpuścił bo mieliśmy szansę na uzdrowienie. FIFA i UEFA mają także ciekawe podejście do sprawy PZPN. Zamiast napiętnować korupcję to straszą nas autonomią związku i wykluczeniem z rozgrywek oraz zabraniem Euro 2012 z Polski. Nazywanie naszej ligi ekstraklasą to po prostu nadużycie.

abc - 10 września 2009, 11:36:49 - *.acn.waw.pl
Ludzie zadam wam pytanie: Kto jest trenerem polskiej reprezentacji? Beenhaker czy Lato? Jeżeli znajdziecie odpowiedź, będziecie wiedzieli kto ponosi winę za kolejny blamaż.

przemo - 10 września 2009, 11:47:42 - *.tktelekom.pl
leo beenhakker to najwiekszy glupek kogo on bierze do tej kadry samych slabeuszy dlaczego on nie powoluje wichniarka niech trenerem zostanie smuda on zna sie na rzeczy i na pilkarzach a nie co ten niby leo beenhakker nich smuda gra swym systemem dwoma napastnikami a nie jak leo uparty gral wczoraj tylko jednym napastnikiem i gra nam wczoraj wogule nie szla smuda ma swoja generacje i zna sie bardziej na pilce niz ten leo beenhakker wczoraj nie wszlo co ogladac szkoda gadac smuda gora niech zostanie trenerem polskiej kadry pozdro przemo piszcie cos jeszcze

reformator - 10 września 2009, 11:49:28 - *.dclient.hispeed.ch
Liga gra za malo. Przeciez Wisla Krakow w sierpniu przed meczami z Levadia miala 13 meczy ligowych w tym roku (2 kolejki wiosenne grano na jesien). Uwazam, ze lige nalezy ograniczyc do 12 druzyn i grac 4 rundy co daje 44 mecze w sezonie. Nic nie daje tak duzo jak czesta gra. Ale napewno nie bedzie za tym PZPN (prezesi regionow chca miec druzyne w ekstralidze) i wielu kibicow (bo kazdy chce miec druzyne w ekstraklasie). 1. Beda czesciej grac, za pilkarzy ktorzy zlapia kuntuzje wejda inni, mlodsi by nabierac doswiadczenia. 2. Wiecej meczy pod presja bo czolowe kluby zagraja po 4 razy ze soba. Zawsze to lepsze od tak emocjonujacych meczy jak Odra Wodzislaw - Piast Gliwice z 2 tysiacami kibicow...

budrys - 10 września 2009, 11:54:55 - *.internetdsl.tpnet.pl
Zenplus,masz rację,ale jakie są instumenty prawne,żeby rozwiązać PZPN? Żadne!!!PZPN może być rozwiązany jedynie przez...walne zgromadzenie PZPN,przy czym za rozwiązaniem musi głosować 75% leśnych dziadków.To nigdy nie nastąpi,bo nie zabija się kury znoszącej złote jajka...I kółeczko nam się zamknęło...

MLKS - 10 września 2009, 11:57:38 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl
Na mecz ze Słowacją powinny być bilety za darmochę inaczej niech grają przy pustych trybunach !!!Niech zobaczą że Polski kibic ma ich już dość i ich układów to co wczoraj pokazali to nie było dla nas to było dla układu !!!

Gryf1984 - 10 września 2009, 11:59:50 - *.chello.pl
Lato to ty powinieneś odejść i przy okazji zabrać ze sobą resztę przyklejonych do stołków "działaczy". Smuda na selekcjonera???!!! Bądźmy poważni. Co ten trener osiągnął? Trener jakich tysiące w Polsce...

ABC - 10 września 2009, 12:15:31 - *.acn.waw.pl
A co osiągnął Beenhaker mądralo? Popatrz na jego wyniki na dużych imprezach to pogadamy... A Lato nie jest trenerem tylko ten beznadziejny Holender.... Od teraz mój nick jest dużymi literami, zapamiętajcie ABC - LEO NAJGORSZY TRENER W HISTORII POLSKIEJ PIŁKI

wukaesiak - 10 września 2009, 12:17:31 - *.96.80.26.telemedia.pl
i bardzo dobrze! leoś won! Tarasiewicz na Selekcjonera!

lucky - 10 września 2009, 12:35:37 - *.range86-160.btcentralplus.com
wypad Leo z PL czas najwyższy

mariano95 - 10 września 2009, 12:49:47 - *.103.148.88
Wszyscy piszecie "Leo won" a zapomnieliscie kto nas wprowadzil pierwszy raz na Mistrzostwa Europy. Wszyscy spiewaliscie Leo,Leo,Leo,Leo A teraz won ? Fajnie mu dziekujecie! Krzynowek,Brozek,i i´nni won a nie Leo. Pozdro.

casius - 10 września 2009, 12:50:57 - *.ver.abpl.pl
Stefan Majewski do końca eliminacji... a później... ot tak jak gdyby nigdy nic...

tome - 10 września 2009, 12:52:35 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl
Leo szacunek, takie to polskie piekiełko, że raz cię odznaczają a raz "won", może to czas by zrobić porzadki w PZPN i wprowadzić tam kuratora

qwerty567 - 10 września 2009, 13:53:26 - *.ssp.dialog.net.pl
dzięki ci Leo za awans do ME i za fajne mecze w el do ME, ale powinieneś po nich odejść, tak jak Engel i Janas po MŚ, Polska trafiła do najsłabszej grupy el MŚ, ale tylu meczy nigdy nie zawaliła, awans do MŚ powinien być tylko formalnością, ale jest tylko żal

Colchonero - 10 września 2009, 14:26:48 - *.onecik.pl (*.0.4.112)
Mariano ;) Zauważ, że za Janasa, Engela też awansowaliśmy do MŚ, a do MŚ jest nawet trudniej awansować niż do tych całych ME. Za kadencji Benhakera rozegraliśmy może ze 4 dobre mecze, które każdy świetnie pamięta. Ale do jasnej ciasnej nie przegrywaliśmy za Janasa z Armenią, Słowenią, Finlandią, Wegrami, Ukrainą, Irlandią PN, RPA i innymi potęgami. Rozumiem parę wpadek, ale za Janasa z np. Irlandia gładko ich ogrywaliśmy. Ale Was bolało to, że nie było fajerwerek i przegraliśmy dwa razy z Anglią i raz z Ekwadorem i posatwiliście na Leo, 'A teraz won ? Fajnie mu dziekujecie!' a przypomnieć Ci co było właśnie wtedy z Janasem?! On odwalał o wiele lepszą robote niż ten Wasz latający holender. Na zakończenie dodam iż kiedyś z Azerami (dokładnie za Janasa)wygrywaliśmy 8:0 a na ich terenie 5:0, a teraz zapewne remis to wszystko na co nas stać. Dziękuję za uwagę ;)

Colchonero - 10 września 2009, 14:29:43 - *.onecik.pl (*.0.4.112)
dodam tylko tyle jeszcze iż ciekawy bym był ile punktów zdobylibyśmy w Vaduzie, gdybyśmy grali z nimi wczoraj jak Finlandia czy na wyspach owczych

wujo - 10 września 2009, 14:51:43 - *.komag.gliwice.pl
a to jest proste wykonawcow mamy poprostu gorszych beenhakker sukcesy ma 3 mistrzostwa holandii 3 mistrzostwa hiszpanii 3 polfinaly pucharu mistrzow fakt ze dawno ale pokazcie mi polskiego trenera ktory osiagnal chocby polowe tego

abc - 10 września 2009, 14:55:49 - *.internetdsl.tpnet.pl
nie jestem za polskim trenerem wolam bym np. strachana

new post - 10 września 2009, 14:59:19 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl
ludzie nie brońcie Leo to słaby trener słyszeliście co mówił komentator w czasie meczu ja się z nim zgadzam zę nic nie zrobiliśmy przecież leo nic dobrego nie zrobił

x - 10 września 2009, 15:15:03 - *.zamosc.mm.pl
rozpoczyna sie era Smudy

mundek - 10 września 2009, 15:25:20 - *.internetdsl.tpnet.pl
Trzeba rozwagi i przemyśleń w wyborze nowego trenera. Przed nami nowy bardzo ważny etap...euro 2012 musimy być przygotowani nie na tyle aby rozegrac jako gospodarze 3 mecze ale na to żeby pokazać, że wPolsce jest wiele utalentowanych piłkarzy... cięzko jest podjąć decyzje ws. nowego szkoleniowca, ale wiele przemawia jak tu podkreślacie za trenerem Smuda i myśle iz na obecną chwilę byłby to najlepszy wybór.

yyy - 10 września 2009, 15:28:31 - *.xdsl.centertel.pl
leo trzy zero

cwietu69 - 10 września 2009, 15:38:27 - *.cable.ubr07.perr.blueyonder.co.uk
Lato też niech spływa falami rynsztoka.

patryx - 10 września 2009, 16:03:10 - *.lom.netster.pl
Naeszcie dziadek polecial nikt nie bedzie za nim tesknil. Ostatnie 2 lata polacy grali totalne dno a leo sie trzymal stolka i kase bral za nic nie robienie. Janas powinien wrocic i EURO 2012 wygra POLSKA!

marcinpate - 10 września 2009, 16:06:30 - *.internetdsl.tpnet.pl
Kurna ludzie co wy piszczecie wogule w 2 sa juz trenerzy co maja pojecie z pilkarzami to samo z 1 2 ligi by juz zrobil zaje sklad i by lepiej grali taka jest prawda

wt82 - 10 września 2009, 16:10:03 - *.osiedle.net.pl
dlaczego fani Leo nie widza tego, że do ME obecnie jest łatwiej awansować niż do MŚ??? przedostatnio zawaliliśmy bo był Boniek.... wczesniej po prostu w Me grało tylko kilka drużyn, fakty są takie że UEFA zwiększyła szanse awansu o 50% powiększając liczbę miejsc żaden z niego cudotwórca, na początku coś tam tchnął w tą druzynę ale wypalił się juz na ME

bez_kitu - 10 września 2009, 16:27:27 - *.lightspeed.rsllil.sbcglobal.net
Czytajac niektore komentarze to widac, ze czeka nas nastepne 20 lat dziadostwa. Nowy trener i wszystko sie zmieni? Powolaja swojego kolezke i bedzie tam siedzial znowu przez lata, i te same powolania beda, niezdziwilibym sie jak Hajte powolaja. Banda nieudacznikow i tyle. A co do Laty jest prosty jak budowa cepa. Nieważne czy przegrali czy wygrali, po prostu tak sie nie robi. Jak przyjechali do Stanow to ledwo z samolotu wyszedl, a glownym tematem pobytu to dziewczynki i wóda w Martini albo w Ambasadorze. Dobra polskiej pilki to oni maja w portfelu.

Góral - 10 września 2009, 16:46:35 - *.san.abpl.pl
abc masz 100% racji. Leo to stary, bezczelny dziad.pseudo trenerzyna który zamiast pracowac jezdzic po klubach, ogladac mecze polskich druzyn itd siedział w Holandii. Gdyby takie eliminacje rozegrał jakis polski trener to 90% komentów byłaby typu spier....

przemoo - 10 września 2009, 16:47:14 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl
Dziękujemy Leo za pierwszy w historii awans na EURO. O tym teraz nie pamięta nikt. A szkoda.

edson - 10 września 2009, 16:58:21 - *.2.79.30
przemoo, Janas też by wansował na ME jakby był trenerem wtedy, a jak uważasz innaczej to sie na piłce nie znasz A co do następcy Leo najlepszy byłby Maciek Skorża, ale on raczej z Wisły nie odejdzie. W takiej sytuacji ktoś z dwójki Smuda - Kasperczak ze wskazaniem na Kasperczaka. A na asystenta Ulatowski i Michniewicz.

z Zywca - 10 września 2009, 17:13:57 - *.adsl.inetia.pl
Lepiej szukac nowy trener z Brazylii!!!!

KAROL - 10 września 2009, 17:27:45 - *.mas.abpl.pl
szymon -stefan majewski szol hahahahahaha

kret - 10 września 2009, 19:10:14 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl
smuda to zaden fachowiec dajmy szanse mlodszym trenerom

Ziomek - 10 września 2009, 19:41:32 - *.rev.km-net.pl
Smuda do akcji!!!

znaFca - 10 września 2009, 20:17:08 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl
Zegnaj Benhałer

monia - 10 września 2009, 20:17:23 - *.220.121.45.dsl.dynamic.eranet.pl
lato do dymisji!!!!

kania - 10 września 2009, 20:57:16 - *.range86-152.btcentralplus.com
Robert Warzycha!!! Albo Nowak !! obaj w Stanach robia dobra robote !!

~lolo - 10 września 2009, 21:10:37 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl
Jak Majewski będzie prowadził tak kadrę jak craxe to szybciutko "awansujemy" na 60 miejsce w rankingu FIFA. Ja mam 4 kandydatów: Smuda, Skorża, Urban lub Nowak ( ten z usa )

daro - 10 września 2009, 21:10:53 - *.pz3-nat.espol.com.p.106.168.83.in-addr.arpa
dawać Janasa !!!

JS - 10 września 2009, 21:39:17 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl
Lato ty też zrezygnuj ze stanowiska i rozwąż ten cały PZPN.Jakie władze taka reprezentacja,liga i puchary.Beton towarowy.Klika.

Marcin - 10 września 2009, 22:36:30 - *.chello.pl
Lato też powinien odejść z całą ekipą, to pod jego rządami polska piłka stoczyła się na dno,zarówno ta klubowa jak i reprezentacyjna, szkoda, ze on tego nie chce pojąć!

Kl - 10 września 2009, 22:51:29 - *.3s.pl
No i ciekawe który z leśnych dziadków dostanie tą fuchę? A praca świetna żadnej roboty przez całe 3 lata, żadnych ważnych meczów bo z kim to polska będzie grać w sparingach? z Azerbejdżanem albo Kazachstanem co najwyżej nie obrażając oczywiście ich reprezentacji. I tylko o to w zwolnieniu Leo chodziło by ktoś z ich klitki dostał ciepłą posadę. A piłkarze grają jak grają lepsi nie będą i nigdy nie byli to jest ich szczyt możliwośći.

Rafał - 10 września 2009, 23:15:19 - *.microchip.net.pl
Witam ,Leo dla mnie człowiek , któremu dziękuję. Lato człowiek prostak. Jeszcze niech wezmą Majewskiego lub Janasa i nawet San Marino przegramy. Teraz tylko taki człowiek jak Smuda może potrząsnąć kadrą. Polonia Bytom

frijok - 10 września 2009, 23:27:27 - *.dynamic.gprs.plus.pl
Beenhakker nie Gepetto - drewna nie ożywi.

Fan - 11 września 2009, 15:45:18 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl
To zadanie tylko i wylącznie dla Witolda Złotnika !

krys70 - 11 września 2009, 17:16:10 - *.superkabel.de
ta data ma cos w sobie 8 lat temu runely wierze World Trade Center a dzis polski futbol! Leo the Best!!!

|
|