[ Strona główna ]


Jedyny w swoim rodzaju Skarb Ekstraklasy - statystyki, sylwetki, kariery graczy, historie, osiągnięcia klubówSkarb I ligi - statystyki, kariery graczy, historie i osiągnięcia klubówRozgrywki regionalne 2022/2023 - od IV ligi do Klasy C !Wyszukiwarka klubów, zawodników i sędziów w serwisie 90 MinutJeśli chcesz skontaktować się z redakcją - najpierw to przeczytaj!
90minut.pl
 CLJ
 PZPN
RSSSF

 


9 września 2009, 23:20:29 - Alkashpah
Wypowiedzi po meczu Słowenia - Polska

Leo Beenhakker (trener reprezentacji Polski): - To był najgorszy mecz, jaki widziałem w życiu. Nie wiem, co się stało. Zawiedliśmy totalnie. Prezes powiedział, że to był mój ostatni mecz w roli selekcjonera? Taka jest praca trenera i jeśli nie ma wyników, to praca się kończy. Po 3 latach szacunek wymaga tego, aby powiedzieć to osobie odpowiedzialnej za to, a nie w telewizji. Jeżeli takie sprawy załatwia się za pomocą telewizji, a nie w rozmowie prywatnej, to źle świadczy o prezesie Grzegorzu Lato, a nie o mnie. Po trzech latach pracy zamierzam wyjść frontowymi drzwiami z podniesioną głową.

Michał Żewłakow: - Można powiedzieć, że reprezentacja Polski nie dojechała na mecz ze Słowenią. Nie było drużyny, ambicji, walki, pomysłu i koncepcji. Czyli tego, co jest potrzebne do wygrywania. To zostało poza stadionem. 3-0 to najniższy wymiar kary. Po tym, co pokazaliśmy w tych eliminacjach zostaną podjęte decyzje personalne. Może teraz, może dopiero po meczu ze Słowacją. Chciałbym dokończyć kwalifikacje, potem zapytajcie, czy rezygnuję z gry w kadrze. Dojrzewam do pewnych decyzji, ale teraz za wcześnie na deklaracje. Te eliminacje to moja osobista porażka. Jako kapitana, piłkarza i człowieka. W najważniejszych momentach nie pokazaliśmy sportowej złości, zacięcia. Może apogeum tego, co możemy pokazać jako zespół już za nami? A może niemoc, która panuje w zespole od dłuższego czasu. Zmiany dotykają zwykle starszych zawodników. Ja też czuję, że zawiodłem. Ale głupio mi, jako kapitanowi, pierwszemu zejść z okrętu.

Mariusz Lewandowski: - Wyglądało, jakbyśmy spotkali się i zagrali ze sobą pierwszy raz w życiu. Jeśli to koniec Leo w reprezentacji, to dziękujemy mu za trzy wspólne lata. Przeżyliśmy wiele świetnych chwil, zagraliśmy parę dobrych meczów, pojechaliśmy na Euro. Nasza gra w Mariborze to był dramat. Zepchnęli nas do obrony i robili z nami, co chcieli. Nie umieliśmy przytrzymać piłki, nim ją tak naprawdę odzyskaliśmy, to już traciliśmy. To nasz najgorszy mecz od lat. Nie zasłużyliśmy na awans. Od jakiegoś czasu każdy z meczów był ostatniej szansy. Nie poradziliśmy z tym sobie. Nie rezygnuję z gry w reprezentacji. Będę do dyspozycji nowego selekcjonera, ale nie wiem czy on będzie chciał korzystać z Mariusza Lewandowskiego.

Dariusz Dudka: - Mamy niskich zawodników, a graliśmy do nich górne piłki. Bez sensu. Nie było drużyny.

Euzebiusz Smolarek: - Jestem niemile zaskoczony. Cóż, przegraliśmy, graliśmy źle. Nie wiem, jaka będzie dalsza przyszłość tej reprezentacji. Na to, by o tym mówić, jest jeszcze za wcześnie. To był ostatni mecz Beenhakkera? Tak mówił prezes? Nam trener o tym w szatni nie wspominał. Słoweńcy zagrali dziś dobre spotkanie. Ale nie wiem, kto awansuje z naszej grupy.

Jacek Krzynówek: - Na pewno nie zagraliśmy na tyle, na ile nas stać. Indywidualne błędy na pewno również na to wpłynęły. Naprawdę, po takim meczu ciężko coś powiedzieć. Beenhakker nie jest już trenerem? Oficjalnie? Gdy usłyszę to z ust trenera, to dopiero wtedy będziemy mogli o tym porozmawiać. To trochę dziwne ze strony prezesa Laty. O takich rzeczach powinien w pierwszej kolejności dowiedzieć się trener Beenhakker.

Artur Boruc: - Właśnie przed chwilą dowiedziałem się od dziennikarzy, że Leo Beenhakker nie poprowadzi już reprezentacji Polski. Cóż mogę powiedzieć? Szkoda. Słowami nie odda się tego, jak fantastyczna to osobowość.


źródło: TVP / Wirtualna Polska / Gazeta.pl / Onet.pl / Przegląd Sprtowy

Tagon - 9 września 2009, 23:23:44 - *.chello.pl
Nie wiem nad czym tu dyskutowac........aut

masakra - 9 września 2009, 23:24:51 - *.stk.vectranet.pl
płakać mi się chciało ... Czas na SMUDE !!! WITAMY PANIE FRANKU !!

pkr - 9 września 2009, 23:26:50 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl
Czekamy na Smude. Pozdrawiam!

archont - 9 września 2009, 23:29:42 - *.zdnet.com.pl
Tak bardzo chcieliście, żeby odszedł Janas a on akurat to był gość. W żadnym meczu, nie spowodował, że było nam wstyd za polskich piłkarzy. Nawet w meczu, z Ekwadorem (który raczej, należy traktować, jak wypadek). Potrafił odsunąć od kadry Frankowskiego (bez formy), Dudka (który nie grał), Kłosa. A nie przyniósł nam wstydu (no oprócz towarzyskiego,powtarzam towarzyskiego meczu z Danią 1-5, ale akurat wtedy, były na poczatku drogi szkoleniowej. On wygrywał w cuglach z Irlandią Płc, walią itp. zespołami

Tomek - 9 września 2009, 23:30:49 - *.adsl.inetia.pl
Dziadki z PZPN stoczyli polska pilke na dno. Najwyzszy czas rozwiazac ten zwiazek i zaczac leczyc polska pilke.

mksopoczno - 9 września 2009, 23:33:56 - *.dynamic.gprs.plus.pl
czas na zmane kadry !!! Smolarek-aut,Krzynowek-aut,Lewandowski M.-aut,Roger-aut!

kokos - 9 września 2009, 23:35:05 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl
Janas? To było wtedy jak graliśmy we wszystkich meczach w dziesiątkę (Rasiak)?? Nie żartuj, Janas był równie słabym trenerem jak Leo, trzymał się swoich ulubieńców mimo braku formy, bał się ryzyka, nie robił zmian. Pozostaje mieć nadzieję, że w końcu dziadki z PZPNu chociaż raz trafią z wyborem i nie będzie już takich blamaży, jak ten dzisiejszy.

HENIU FANS - 9 września 2009, 23:36:29 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl
Henryk Kasperczak!!! Zrób z tą kadrą porządek !

yol - 9 września 2009, 23:37:35 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl
@archont - no nie wierzę że nie tylko ja mam takie zdanie o Janasie. Jego wywalili po MŚ bo nie był medialny i konfliktowy, a za to umiał przyznać się do błędu. Beenhakker odwrotnie, dlatego został.

danieL - 9 września 2009, 23:38:01 - *.chello.pl
Licze na Skorże

archont - 9 września 2009, 23:38:40 - *.zdnet.com.pl
Janas, to był ten trener, który zawsze wygrywał z średniaami. To zawsze dawało by nam awans. Oczywiście, jest wyjątek i stanowi, mecz z Ekwadorem. Ale to był wyjątek od reguły. A Rasiak, akurat z Ekwadorem nie grał. Zresztą wystarczy popatrzyć nba wyniki Janasa.

??? - 9 września 2009, 23:39:12 - *.51.1.55
Skorża to ten trener który tak pięknie zagrał z Lewiadącośtam Talin?

Mat - 9 września 2009, 23:41:32 - *.wroclaw.mm.pl
To już rzeczywiście sięgnęliśmy dna, jak trener z kilkudziesięcioletnim doświadczeniem nie widział w życiu gorszego meczu.

yol - 9 września 2009, 23:42:22 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl
Skorża to ten trener co dostał z Rangersami 0:5

Anty_leo - 9 września 2009, 23:43:07 - *.254.138.37
@obiektywny: Własnie pokazujesz jak bardzo nieobiektywny jesteś. Lato nie jest najlepszym prezsesem PZPN, ale LEŁO to już kompletna żenada. Powinni wypieprzyć go najpóźniej po Euro 2008.

obserwator - 9 września 2009, 23:43:16 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl
Lubiłem Leo,ale ostatnie jego decyzje pokazały mi że już nie osiągnie nic z reprezentacją ale to nie jst ważne.Ważne jest to że polski futbol przegrał, przegrał w momencie wyborób w PZPN, razem z prezesem Lato wróciło myślenie z przed 20 lat,wiedział że tak będzie, dlatego nie mogłem się pogodzić właśnie z tym wynikiem,kibicowałem Bońkowi,....
Związany z Pzpn.

Dudi - 9 września 2009, 23:43:32 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl
Zostawić tylko Dariusza Dudkę a resztę won !!!

Pablo - 9 września 2009, 23:46:26 - *.timplus.net
oj dzieciaczki dzieciaczki jeszcze się rozczarujecie

xxxzzz - 9 września 2009, 23:47:35 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl
Najlepszy był Darek Dudka a reszta nic nie pokazała.

ja - 9 września 2009, 23:49:24 - *.219.69.23
jedyna opcja to powrót janasa, najlepszego polskiego trenera w ostatnim 15 leciu

Realista - 9 września 2009, 23:51:33 - *.zone9.bethere.co.uk
Naszej pilce to nawet juz Capello nie pomoze,bo nasi pilkarze za reprezentacje to powinni trawe gryzc bez wzgledu kto ich trenuje!!!!!!!!!!!

aztecs - 9 września 2009, 23:51:58 - *.195.90.175
mowimy o kraju w ktorym liga byla/jest ustawiana? w ktorym kluby przylapane na korupcji maja czelnosc sie odwolywac i starac sie za wszelka cene uniknac kary? w ktorym kibice nawet staja w obronie klubow ktore oszukiwaly? w ktorym nie ma zadnej mysli szkoleniowej? w ktorym jak kopacz dwa razy kopnie pilke prosto to juz jest z niego gwiazda? w ktorym filary reprezentacji siedza na lawie albo nie maja wogole klubu? jak tu ma byc normalnie? Czy to kibice domagaja sie dymisji szkoleniowcow czy tez gazety? Kto ma w tym interes? Engel,Janas,Leo... Wszystkie te dymisje byly poprzedzone nagonkami na lamach pesudosportowych gazet jak PS,GW,Fakt czy SE...
Nowy trener bedzie mial 3 lata na przygotowanie druzyny do 3 meczow na ME... wiecej nie zagramy

mmm - 9 września 2009, 23:54:01 - *.chello.pl
Leo już podziękujemy a Lato i reszta leśnych dziadków won !!!!!

andrew - 9 września 2009, 23:55:31 - *.b-ras2.mvw.galway.eircom.net
jeżeli dla ciebie najlepszym zawodnikiem był Dudka to oglądałeś inny mecz

yol - 9 września 2009, 23:58:23 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl
@KTIS - szczególnie "jego" Odra Wodzisław miała charakter i grała ofensywnie, szczególnie w kupionym barażu z Widzewem.

misiek - 10 września 2009, 0:00:26 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl
jaki smuda!nastepny stary cap!!!Tomaszewski niech sie wykaże!jedyny sprawiedliwyjak nie on to kto???

Działo 79 - 10 września 2009, 0:03:43 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl
Tylko Smuda da radę.On poszuka nam bandziorów prawdziwych, a na razie to mamy miasteczko kucyków ponyville.

LiQ - 10 września 2009, 0:04:56 - *.satfilm.net.pl
Smuda? no nie...(zwyciestwo z austria, remis z nancy i deportivo to sa wyniki, które upowazniaja do prowadzenia reprezentacji?)Lecha szkolil 3 lata a osiagnął z nim tylko Puchar Polski.

szakal - 10 września 2009, 0:09:30 - *.229.84.2.masterit.cz
Żewłakow do widzenia do widzenia!!! do miłego NIEzobaczenia!!!!!

mike - 10 września 2009, 0:10:28 - *.132.136.198
zacznijmy od tego,że el.do mś się jeszcze nie skończyły.Robimy 6pkt.(czysta teoria)słowenia 3pkt.(jeśli słowacy chcą wyjsć z pierwszego)kończymy wspolnie na 17-u i o wszystkim decydują bramki,narazie są lepsi 0 1-ą.Prawdziwi kibice wierzą do końca.

fdgdg - 10 września 2009, 0:10:55 - *.range86-179.btcentralplus.com
Najprosciej jest powiedziec, ze to wina Leo, czy tego lub owego pilkarza. Ale trzeba sobie spojrzec w oczy przed lustrem i powiedziec, ze nie ma polskiego pilkarza, ktory potrafilby przyajc pilke tak, by ta przykleila sie do nogi za kazdym razem. Ona zawsze skacze w gore na 3 metry, co pozwala przeciwnikowi podbiec, przeszkodzic lub nawet zabrac pilke. Jesli nie ma takich podstaw to o czym my tu mowimy?????? Swiat juz tak nie gra, nawet San Marino potrafi grac pilka i po ziemi, a my musimy ratowac sie przerzutem z obrony do bramkarza przeciwnika, bo nie potrafimy opanowac nawet jednej pilki. Do szkolki panowie. Ja sobie nie wyobrazam, zeby ogladac siebie na ekranie telewizora latami, widziec ewidentne bledy i nie poprawic tego przez cala wieloletnia kariere.

legia cwks - 10 września 2009, 0:11:33 - *.mikolow.net
pierwsze niech sie lato sam poda do dymisji a pózniej niech zwolni leo polska piłka była słaba i bedzie słaba tutaj zaden trener nie pomoze jak wszyscy co graja w kadrze to w klubie siedza na ławiea a w dodatku polska piłka to sama korupcja niech ten pzpn niech zamknie policja z wrocławia z lato na czele

zmc - 10 września 2009, 0:27:13 - *.adsl.inetia.pl
co wy chcecie od pilkarzy?sami sie nie powolali,sami sie nie wystawili do skladu...na 100 trenerow 99 wybraloby innnych pilkarzy niz Leo i tylko ten facet wie po co to zrobil...ja wiem,ze zrobil to celowo i teraz nam opowie jak to wyjatkowo zle zagrali pilkarze...my wiemy dlaczego tak zagrali i co z tego?

Typer - 10 września 2009, 0:33:55 - *.kielce.vectranet.pl
Doświadczony FRANEK SMUDA czy młody trener na dorobku czyli PIOTR NOWAK (były wieloletni reprezentant i kapitan Polski, ograny przez wiele sezonów w Bundeslidze, mistrz MLS z CHICAGO FIRE jako zawodnik oraz trener. Obecnie asystent trenera reprezentacji USA ). Ale jak to z Leśnymi bywa trenerem zrobią nieudacznika MAJEWSKIEGO

do zmc - 10 września 2009, 0:34:01 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl
nie piszl glupot bo jakich innych zawodnikow by powolal inny trener? My nie mamy szkolenia korupcja w lidze w ktorej nie wiadomo kto bedzie gral a kto spadnie :/ Najpierw trzeba u siebie zrobic porzadek.Przyjdzie Smuda czy inny i sie zaloze ze bedzie to samo co za Leo.Dopoki w PZPN sa tacy ludzi to dalej bedziemy sie staczac coraz nizej

Marcin - 10 września 2009, 0:42:25 - *.smrw.lodz.pl
jaki PZPN taka reprezentacja
a Smudy nie będzie będzie Majewski z laptopem bo to swój chłop z PZPNu
niech żyje polska myśl szkoleniowa made in kuleszówka !!!

Swojak - 10 września 2009, 0:43:45 - *.internetdsl.tpnet.pl
Jest dno, na podstawie tego,co mamy został ostatni człowiek z jakimś dorobkiem, wynikami i doświadczeniem, któremu nie dano szansy. To Franz Smuda. Albo rozwali ten klub wzajemnej adoracji i coś osiągnie(a ma zaletę,że napyskuje i odsunie każdego), albo poniesie klęskę i zapomnijmy o futbolu w tym kraju na jakieś kilkadziesiąt lat jak Węgrzy, którzy ciągle rozpamiętują przegrany finał MŚ z Niemcami z 1954, bo od tego czasu praktycznie nic nie osiągnęli.Najgorsze,co może nas spotkać,to powtórka z rozrywki z Engelami i Janasami oraz wiara ze Skorża, Majewski czy Urban mogą cokolwiek ugrać z reprezentacją. Jako skok wariata do basenu bez wody, pozostaje zawsze Tomaszewski.

miki - 10 września 2009, 0:45:00 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl
1. brak kibiców - jeśli myślicie, że zdrowy psychicznie ojciec chodzi z dzieckiem na mecz - to nie u nas.
2. brak piłkarzy - popatrzcie co się dzieje w niskich klasach
3. brak organizacji piłki - to co się dzieje z rozgrywkami to tragedia (przykład ŁKS)
4. brak uczciwości - powszech korupcja
Razem dostajemy lipny produkt - zero poziomu i zero emocji oraz zero sponsorów

Bartek1988 - 10 września 2009, 0:49:58 - *.internetdsl.tpnet.pl (*.168.1.1)
jak Leo nie dal rady to nikt nie da rady...zreszta Wam wszystkim "wiernym" kibicom nigdy nie dogodzi.....Smuda przyjdzie ok, tez uwazam,ze to dobry trener tylko czy on zapewni, zeby nasi pilkarze grajacy zagranica wychodzili w pierwszej jedenastce swoich druzyn i sie ogrywali?? watpie....wypada tylko powolywac tych co graja regularnie...tylko, ze chyba z polskiej ligi, a jaki jest jej poziom kazdy wie....z pustego i Salomon nie naleje, wiec radze zejsc na ziemie, oporcz meczy pazdziernikowych nie bedzie, az do EURO 2012 zadnych meczy o pkt...tak czy siak uwazam, ze Leo moze nie zrobil cudow, ale osiagniecia mial podobne do poprzedniow z ostatnich lat tj. Engel, Janas, a niektore mecze duzo efektowniejszy styl np. Portugalia, takze Leo dziekujemy za kawal dobrej roboty, powodzenia !

sebtech - 10 września 2009, 0:51:07 - *.tktelekom.pl
Czas na nowego!!

CK Fan - 10 września 2009, 1:12:42 - *.33.35.65
Winny porażki w eliminacjach jest nie Leo, a leśne dziadki - beton PZPNu!

Euro2012 - 10 września 2009, 1:36:20 - *.interpc.pl
Szkoda Dzięki Był Pierwszy raz na Euro 2008 a teraz nie ważne jest Słabsze nie udane Awans do MŚ 2010 RPA a od teraz może być nowego Trener Smuda na czekać na Euro 2012 Poland and Ukraine

Damian - 10 września 2009, 3:04:20 - *.nycmny.east.verizon.net
Smuda badz ewentualnie Skorza tylko ktos z tej dwojki w zasadzie nie wiem czy "Franz" bo on cos nie lubi na mlodych stawiac a tej kadrze potrzebni tylko mlodzi zawodnicy ktorych trzeba wyrobic na 2012 rok. Z drugiej strony Smuda uchodzi za trenera ktorego efekty pracy widac dopiero po dluzszym czasie wiec moze dac mu szanse zeby powoli budowal kadre na mistrzostwa w Polsce.

pRotoss - 10 września 2009, 3:18:40 - *.238.70.81.ip.abpl.pl
Podsumuje to krotko nastepny do golenia to Grzesiu L RAUS !!! Lato sie skonczylo wiec pakuj manatki i zabierz ze soba drugiego pseudo prezesa Rusko ! To jest kabaret albo jakis koszmar wszedzie burdel !

ghjg - 10 września 2009, 3:42:17 - *.225.215.150
LUDZIE!! to jawne kpiny.pilkarzyki graja od jakiegos czasu przeciwko trenerowi,tak samo jak w polskiej lidze jest w zespole grupa trzymajaca wladze i zwalnia trenera.nikt mi nie powie ze raptem zapomnieli jak sie gra w pilke jak sie biega.moze to odgorne z pzpn-u nie wiem.

rocky - 10 września 2009, 3:42:30 - *.160.234.68
Byle nie Skorża, bo to pajac jest. Estończyków nie potrafi przejśc. A z takim składem jaki ma Wisła to w Polsce 50 trenerów by Majstra zdobyło. Franzowi się należy Kadra, ktoś musi naszych kopaczy dotrzec, opierd.lic jak bedzie trzeba, bo narazie to zachowują się jak panienki którym sie nawet biegac nie chce. Ciesze sie ze Leo odchodzi, nie zrobił nic nadzwyczajnego, awans na Euro, tyle. Ale Janas tez awansowal (MS), nawet Engel którego nie lubie. ehhh żeby kurde w 40mln kraju w środku europy nie znalezc kilkunastu klasowych piłkarzy którzy mogliby powalczyc z najlepszymi, zle sie dzieje...

Mario71 - 10 września 2009, 7:57:12 - *.254.141.99
Armenia-Belgia 2-1!,Wyspy Owcze-Litwa 2-1!,Albania-Dania 1-1!,ale 0-3!!!!! ze Słowenią? no i w końcu Lato(ciekawe czy sam podjoł decyzje)Smuda nr1,Kasperczak nr2,Skorża nr3

majkel - 10 września 2009, 7:59:07 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl
1.nie wiem jak można do skladu wystawiac takiego zawodnika jak Roger miał więcej strat niż dokładnych podań. Dobrze że odszedł do AEK bo tam będzie siedział na ławce i następny trener raczej go nie powoła.
2.moim zdaniem nowy trener będzie miał bardzo trudne zadanie...wyselekcjonowac grupę piłkarzy która powalczy na ME 2012.
3. chyba ostatnie mecze w kadrze Krzynówka, Bosackiego i może żewłakowa. Nie ma sensu ich dalej powoływac bo i tak nie zagraja na ME a my właśnie na ten turniej musimy szykowac kadrę. a na miejsce czekają GLIK GROśCKI, MAłECKI, BOGUSKI ...

Mario71 - 10 września 2009, 8:09:15 - *.254.141.99
oj pan Lato przespał się z decyzją i co panika bo leo się pogniewał(kasa)

kibic87 - 10 września 2009, 8:10:33 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl
piszecie ze Skorza nie bo estonczykkow nie potrafil przejsc ... fakt Leviada Wisle ograla ale mysle ze jezeli mecz z Leviada odbylby sie tydzien, no moze dwa tygodnie pozniej - to dzis mielibysmy Polski zespol w Lidze mistrzow, dlatego wlasnie mysle ze wlasnie Skorza to jest odpowiedni kandydat na trenera reprezentacji Polski, odpadl z Leviada ale z Groclinem wygrywal PP i Pex, w sezonie 2007-2008 z Wisla bezdyskusyjnie wygral extraklase, co prawda pucharow nie zawojowal odpadl z Tottenhamem, ale 1-1 i 1-2 to nie byly zle wyniki, Smuda co prawda gral z lechem w P,UEFA ale Tottenham a Austia Wieden to roznica, Smuda odpadl z Udinnese wiec nie wiem czy jest lepszy od Skorzy no i wkoncu Skorza z Wisla wyprzedzil na finiszu ostatniego sezonu Smude Lecha ... co do Majewskiego to on sie do tego nie nadaje... pozostaje jeszcze Kasperczak, i .. Janas, za Janasa wygrywali z przecietniakami a na MS 2006 mieli pecha...

Gieniek - 10 września 2009, 8:28:07 - *.internetdsl.tpnet.pl
Dudka powiedział co było złe w obydwu meczach. Jak można grać górne piłki do Ebiego czy do gwiazdy TYLKO rodzimego podwórka czyli Brożka

CK - 10 września 2009, 8:28:31 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl
Jak druzyna może grać dobrze skoro podstawową 11 tworzą piłkarze rezerwowi. Zawsze lepiej bedzie wygladał ten co gra pelne 90 minut, jest w gazie, formie niż ten co wchodzi na 15 minut lub wogóle. Na samym treningu formy sie nie odnajdzie, predkosci, wytrzymalosci. To był zlepek piłkarzy a nie druzyna narodowa. Skoro przegralismy eliminacje to czas zrobic rewolucje. do 2012 mamy 3 lata wiec pilkarze po 30 już dzis powinni sie pozegnac z reprezentacja, a w ich miejsce powolac mlodziez z U-23 i U-21 bo to jest przyszlosc narodu! Oni chociaz grają w swoich klubach w przeciwienstwie do naszych emerytów.
Dziekujemy Leo, ale nie myslalem że tak kiepsko skończysz.

szpiegu90 - 10 września 2009, 8:35:53 - *.244.210.65
Liechtestein-Finlandia 1:1:-) To jest żenada:-) Polacy jeszcze nie raz nam dadzą powody do dumy.

bolo - 10 września 2009, 8:37:20 - *.ssp.dialog.net.pl
absolutnie wszyscy zle zagrali,jakby przeciw trenerowi.ale dudka to masakra.zero koordynacji,szybkosci

karambik - 10 września 2009, 9:03:23 - *.160.253.4
Panowie nie oszukujemy sie u nas nigdy nie bedzie dobrego poziomu piłki. Liga jest skorumpowana. Prezesie kupują mecze, a trenerzy na to pozwalają, co oni nie wiedza o meczach załatwionych przy zieolnym stoliku. Jedne wielkie bagno. Wg mnie nie ma żadnego kandydata wśród Polaka.To widać, zaden nie ma sukcesów. Majewski trenerem, a co on takiego osiągnął. Kasperczak - nawet Górnika nie utrzymał. Smuda nie awansował do Pucharów to samo z Skorży. A od Leo panowie to sie odb...Ja do niego mam wielki szacunek. Awansował po raz I w historii do Euro.A to jest już sukces bezprecedensowy. Żeby awnasować do następnych Euro w eliminacjach długo bedzie nam czekać. Jak sie nie wezma panowie do uczciwej pracy to nie bedziemy sie liczyc nigdzie.

królik - 10 września 2009, 9:03:24 - *.ssp.dialog.net.pl
Słuchajcie piłkarzyki-pajacyki: tak chwalicie jaki to Beenhakker dobry,jak to wy go szanujecie,jak go lubicie,jak to zrobicie dla niego wszystko, tymczasem pokazaliście że macie go w d..., że walczyć wam się nie chce, że jesteście ignorantami, pokazaliście że macie w d... kibiców. Wynocha z kadry,karierowicze i nieudaczniki!!!

ON - 10 września 2009, 9:06:46 - *.olsztyn.mm.pl
Dajcie spokój z tym Smudą... Nie mamy trenerów ani piłkarzy ani młodzieży nic nic i nic

zzigga99 - 10 września 2009, 9:21:02 - *.54.51.80.easy-com.pl
Przyjdzie jakiś polak na poł roku potem ściągną gwiazdę jako trenera i wsio zagra 10 mecz bez porażki z kambodżą afganistanem itp wszystko będzie super a potem i tak go zwolnią

zawiedzion - 10 września 2009, 9:21:33 - *.adsl.inetia.pl
KOMPROMITACJA , nie ma wstydu jezeli mecz przegrywa się po walce ale to co pokazali nasi piłkarze to żenada , nikt nie zasługuje na pozytywną opinię a GUEREIRO i jego podania otwierały sytuacje bramkowe rywalom . Przez caly mecz mial 3 dokladne podania , napastnicy nie otrzymywali pilek , pomoc nie istniala , obrona terz cieniutka i to wszystko co wczoraj pokazali nasi zal bylo patrzec na ten mecz

LPD - 10 września 2009, 9:23:03 - *.internetdsl.tpnet.pl
A może duet: Piechniczek-Engel? :-)

victor - 10 września 2009, 9:29:36 - *.netia.com.pl (unknown)
Engel na trenera. Nie wiem czy pamietacie, że to on wyrwał naszą reprezentacje z marazmu. Oczywiscie popełnił błąd bo stał się zbyt pyszny po awansie. Fakt przegral tez Mundial w Korei (chociaż jego druzyna prawie rozniosła USA, notabene jedną z niespodzianek turnieju). Uważam, że przedwcześnie z niego zrezygnowano. Nie mial czasuna rehabilitacje. Za jego kadencji Polska grałą naprawde prostą ale bardzo fajną piłke (nie liczę spotkań w 2002 r.). 4-4-2, ataki skrzydłami, obrońcy właczający się do akcji, Olisadebe, Uważam, że Engel powinien jeszcze raz spróbować - chociaż w meczach z Czechami i Słowacją.

Piotr_S - 10 września 2009, 9:36:25 - *.ssp.dialog.net.pl
Nie mam szacunku do Beehakkera, bo on do Polski i do nas nie miał szacunku. Ośmieszył nas tak na ME jak i w tych eliminacjach beznadziejną grą gorszą niż za jego poprzednika. I też w gorszym stanie zostawił reprezentację. Na reszcie to koniec tej farsy z tym dziadkiem i jego Feyenoordem.

staniu - 10 września 2009, 9:44:14 - *.117.44.234
Tak oczywiście,czas na Smudę!!!Kompletnie nie rozumiem osób rządzących polską piłką.Przecież Engel czy Janas potrafili z drużyny stworzyć kolektyw.To co się stało w 2002 roku pod wodzą Engela albo to co się stało w 2006 pod wodzą Janasa to jest poprostu wypadek przy pracy.Nie mozna oczekiwać po reprezentacji,której po 16 latach udaję się awansować do finałów mistrzostw świata,że wygra te zawody.Ludzie ogarnijcie się!Smudzie należy się ta posada,choćby ze względu na ostatni sukces z Lechem.Teraz w Lechu jest Zieliński i sami widzicie tego efekty

rozsądny - 10 września 2009, 9:51:10 - *.lanet.net.pl
Nie życzę naszym piłkarzom Smudy. Człowiek, który oddał mistrzostwo trzymając je w ręku. Dlaczego? bo nie miał kim grać. Przyzwyczaił się do swej jedenastki i ustawienia, aż zaczęło ją zżerać zmęczenie. Potem tłumaczył że nie ma kogo z ławki wstawić- owszem nie miał bo żadnego z tych zawodników wcześniej nie wpuścił we wcześniejszych meczach- to jak taki zawodnik ma być dobrym zmiennikiem jak nie gra. Rozwaliła mnie kiedyś wypowiedź Cueto a propos Smudy - "trener nie wpuszcza mnie na boisko bo jestem za słaby w defensywie"- k.. napastnik na szpice za słaby w defensywie. Nie wspominając o tym, że ocenia zawodników po tym jak wchodzą po schodach. Przyzwyczajony do nazwisk, formacji - kogoś mi przypomina - czyżby LEO?? Poza tym to straszny gbur i prostak Reiss kiedyś go skwitował tak : "Z obecnego składu chyba tylko Arboleda podałby mu rękę." Nie życzę żadnej drużynie Smudy, teraz w Lechu jego żniwo zbiera Zieliński ale to nowym się wiesza psy. Wpadniemy na kolejne rozgrywki z pompą i wypadniemy z hukiem z takim trenerem.

statiC - 10 września 2009, 9:52:13 - *.internetdsl.tpnet.pl
Dariusz Dudka: - Mamy niskich zawodników, a graliśmy do nich górne piłki. Bez sensu. Nie było drużyny.
co to za zawodnik ze nawet wypowiedziec sie nie potrafi..
Darek nie nadajesz sie..

LPD - 10 września 2009, 9:54:13 - *.internetdsl.tpnet.pl
A może Maradona? Po tych eliminacjach raczej będzie wolny.

Ab_OK - 10 września 2009, 9:57:16 - *.sileman.net.pl
A zawodnik jest od udzielania wywiadów czy od grania? Dudka nie ma gadane i co z tego... a to że moim zdaniem to najsłabsze ogniwo reprezentacji (i powtarzam to już od lat) to inna inność.

RAfi - 10 września 2009, 9:58:54 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl
po eliminacjach do euro wszyscy stawiali mu pomniki a dzis ci sami ludzie mieszaja go z blotem troche szacunku taka jest pilka pojawiaja sie nazwiska kasperczaka a on tez gornika nie zbawil taka jest pilka my hiszpania anglia czy holandia jeszcze przez dlugie lata nie bedziemy ja powiem wiec dziekuje LEO za to co osiagneles

tt - 10 września 2009, 10:25:33 - *.chello.pl
szkoda że Leo nie podjął ryzyka i nie zagrał 3-4-3

darOoo - 10 września 2009, 10:44:08 - *.cdma.centertel.pl
rozsądny: akurat Anderson Cueto to skrzydłowy pomocnik. W tym momencie zagrałeś górną piłkę na niskich zawodników, bez sensu

kibic - 10 września 2009, 10:45:20 - *.51.9.117
Dariusz Dudka-"Mamy niskich zawodników, a graliśmy do nich górne piłki". Panie Dariuszu trzeba było grać dolne piłki do kolegów a nie górne..

bonio - 10 września 2009, 10:59:26 - *.enterpol.pl
powiem szczerze ze tak słabej naszej reprezentacji nigdy nie widziałem...krzynowek roger lewandowski bosacki brak walki zangazowania ustawienia sie na boisku a najlepsza obronna jest atak! a naszej obrona i pomoc została w szatni szkoda mi boruca chłop ma charakter brawo Artur jestes najlepszy! czas na zmiany trener leo szacunek za 3 lata pracy jesli odejsc to z podniesionym czołem...własnie to ta chwila

Converse - 10 września 2009, 11:01:05 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl
Leo odchodzi, i dobrze. Jego czas się skończył, myślę, że on sam z niecierpliwością od pewnego czasu nie może doczekać sie października. Trener z jego pozycją nie zniesie takiej nagonki medialnej, a także kłód ze strony związku, jakiej Leo doświadczył własciwie od Euro.
jednak, bądźmy szczerzy, należą mu sie słowa podzękowania. Nie porównywałbym jego awansu, z awansem Engela czy Janasa. Przede wszystkim WYGRAŁ bardzo silną i wyrównaną grupę, z portugalią i serbią na czele. Engel też swoją wygrał, ale była o niebo słabsza. Janas zajął w swojej II miejsce, nie mieliśmy tam szans pierdnąć przy Anglikach...
Za czasów tych dwóch trenerów nie zagraliśmy ani jednego tak dobrego meczu jak przeciwko Portugalii, czy Czechom. Nawet wygrana z Włochami za Engela to nie był super mecz w naszym wykonaniu.
Dlatego uważam, że jednak Leo wniósł inną inność do naszego futbolu, tyle tylko, że tak jak już ktoś wcześniej napisał, z pustego i Salomon nie naleje. W tej chwili nikt z kadrowiczów nie gra w swoich zagranicznych klubach. jak więc Leo miał osiągnąć z nimi wynik. Zestawiają to z brakiem motywacji u niego na koniec eliminacji końcowy wynik (tragiczny) nie zaskakuje.

rozsądny - 10 września 2009, 11:02:30 - *.lanet.net.pl
do darOoo nie wiedziałem, że zawodnik rodzi się z przypisaną pozycją. To nie jest fifa stary tu trzeba trochę fantazji...

Converse - 10 września 2009, 11:06:21 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl
I jeszcze jedno, nie szukajmy trenera na Euro 2012 u nas w kraju. Wszyscy trenerzy, nawet Ci młodsi są prawdopodobnie zamieszani w mniejsze lub wieksze afery korupcyjne. Są silnie uzaleznieni od związku i nie mają szans na samodzielne sprawowanie władzy. Tylko ktoś niezależny, ktoś z zewnątrz, ktoś taki jak Lro 3 lata temu może stworzyć w 3 lata team, z którego będziemy dumni w 2012 roku. Liczę na mocne nazwiska, nawet Hiiding czy Rehagel, w obecnej sytuacji naszej piłki, biorąc pod uwagę jak wielkie to będzie dla naszego kraju wydarzenie i jak wielkie to może okazać się dla niego wyzwanie, nie pozostawiliby pewnie takiej oferty bez echa. tyle tylko, że królowi Strzelców z monachium pewnie kolejny NIezależny nie będzie na rękę... Ech..

Converse - 10 września 2009, 11:09:35 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl
A co do starszych piłkarzy, nie wyrzucajmy Krzynówka, Żewłakowa czy Bosackiego z kadry kopniakiem, tylko podziekujmy im za wszystkie miłe momenty kiedy dzięki nim staliśmy z szalikami w dłoniach i śpiewaliśmy z radością Polska-Białoczerwoni. Należy im się to. Niech odejdą, ale z honorem, bo na to zasłużyli. Pozdrawiam wszystkich prawdziwych kibiców

blabla - 10 września 2009, 11:10:06 - *.dynamic.gprs.plus.pl
Ludzie, tu nie pomoże żaden trener, zrozumcie to w końcu!!!

gość - 10 września 2009, 11:16:16 - *.146.246.94.artcom.pl
niech wezmą w końcu trenera, który będzie wiedział kogo brać bo gra w klubie regularnie a nie że tylko nazwisko ma znane :/ a Leo powinien najmniej komentować prezesa chociaż on też jest śmieszny a po za tym jak Leo miał powiedzieć im w szatni jak nie chciał rozmawiać z panem Lato, trzeba mieć twardą dupe żeby być trenerem a Leo chyba ma miętką....

greg - 10 września 2009, 11:48:55 - *.smsiarkowiec.pl
Leo odchodzi ale prawdę mówiąc, a wiem co mówię winna nie leży tylko po stronie trenera, nasza liga jest strasznie słaba wciąż gra się w niej jednym i tym samym schematem piłka się rozwija a my stoimy w miejscu. Polskie szkolenie to przeżytek z lat 90 nie widzę zbyt wiele zmian w grze w lidze w tamtych czasach, a teraz no może gra się trochę wolniej i brutalniej. Wychwala się zawodników których kreują dziennikarze, a jak ich trener nie wystawia bo wie, że ten zawodnik jest po prostu słaby to dziennikarze zaraz się czepiają, a jak go wystawi to znowu że czemu wystawia takich słabeuszy i całe koło się zamyka.
Moim zdaniem zmiana w kadrze na polskiego trenera nie koniecznie musi coś dać chociaż będzie większy komfort, gdyż lepiej traktowany prze PZPN i kibiców. Trzeba zmienić szkolenie, trenerzy powinni przejść gruntowne szkolenia zmienić szkolnictwo na AWF-ie unowocześnić. A zresztą mógłbym napisać książkę o tym co trzeba zrobić, a i tak nic się nie zmieni. Polska to kraj znajomości i chyba nigdy się to nie zmienni, kto zmusi PZPN do nikt bo jest im wygonie jak jest, kasę mają wygodne stanowiska trochę tam po krytykują jak źle idzie, jak trochę lepiej to pochwalą, trenerzy też nie narzekają mają cash a więc co narzekać. Piłkarze jak coś potrafią na ogół dzięki swoim naturalnym predyspozycjom a nie naszemu szkoleniu, tylko że jak dostają taką forsę i widzi jaka dookoła miernota to się do niej dostosowuję. Koło się zamyka. Może za 10, 20, no może trzydzieści lat ;-) coś się kiedyś zmienni. Ale to tylko przypuszczenia więc sobie nadziei nie róbcie :-).

dede - 10 września 2009, 11:50:07 - *.devs.futuro.pl
Szpakowski na selekcjonera!!! nie ma lepszego kandydata.

konin - 10 września 2009, 12:09:51 - *.cable.ubr24.live.blueyonder.co.uk
Smuda ewentualnie Kasperczak...reszta nawet niech nie podjezdza, i tak bedzie trzeba niedlugo wybrac kogos! a i jeszcze spalic siedzibe pzpn-u..tam wylega sie cale zlo!!!

max - 10 września 2009, 12:21:31 - *.internetdsl.tpnet.pl
witamy Smudę, a i wywalić tych pseudo kopaczy, zero ambicji, walki, techniki dno. Na nic więcej Was nie stać i nigdy nie będzie jesteście żałośni w swych wypowiedziach, nie umiecie się przyznać że nie potraficie grać w piłkę - pomyliliście dyscypliny!!!
Pozbierałbym przypadkowych chłopaków na ulicy to by lepiej od Was zagrali - zgraja nieudaczników, wstyd Polsce przynosicie !!!!

zorro - 10 września 2009, 12:29:23 - *.19.165.68.osk.enformatic.pl
Wszyscy domagają się cudotwórcy Smudy i pewnie presja społeczna zwycięży. Coś, mi się wydaje, że ze Smudą czeka nasz kolejna kompromitacja. Osobiście nie lubię Franka bo to cham i prostak, ale generalnie moje sympatie i niesympatie nie mają tutaj nic do rzeczy...Wydaje mi się, że Smuda jest przyzwoitym trenerem ligowym natomiast nie wierzę w niego jako selekcjonera. Na tym stanowisku zdecydowanie lepszy byłby byłby Kasperczak, który z kolei w polskiej lidze sobie nie radził. Genaralnie wydaje mi się, że dobry selekcjoner kady nie koniecznie musi być dobrym trenerem ligowym. Kasperczak jest dużo bardziej inteligentny od Smudy, bardziej obiektywny, Smuda ma natomiast w lidze dziwne przyzwyczajenie do stawiania na swych ulubienców i grę jedną jedenastą, co w kadrze nigdy się nie sprawdzi.

max - 10 września 2009, 12:35:22 - *.internetdsl.tpnet.pl
zorro, nie zgadzam się z Tobą, Smuda ma charyzmę mimo że Lech odpadł to walczył potrafił w nich wolę walki wymóc, oczywiście reprezentacja to co innego, ale potrzebny jest trener co weźmie co weźmie kamień i przywali piłkarzowi w łeb i powie dosadnie jaki jest cienki, Kasperczak nic nie osiągnął nie pamiętam żadnego ciekawego meczu który prowadził!!

fusel - 10 września 2009, 12:38:28 - *.pools.arcor-ip.net
jak ktos pisze ze dudka byl najlepszy to gratuluje

nasz - 10 września 2009, 12:50:27 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl
Lato Leśnych Ludzi - tyle w temacie

don.p - 10 września 2009, 13:01:01 - *.centertel.pl
Ludzie dajcie spokój tym dziadkom z PZPN!JA widóję od dłusszego czasu 20-letnich dziadków biegających po boisku jak stado baranów!Boruc-12ml.funtów,R.Lewandowski-8ml.euro itd. itp.,a świstak siedzi i zawija w te...

don,p - 10 września 2009, 13:13:39 - *.centertel.pl
Żebyśmy się dobrze zrozumieli Leo nie został zwolniony przez dziadków,tylko gwiazdki go zwolniły!

artikks - 10 września 2009, 13:21:59 - *.icpnet.pl
ten mecz to skandal; proponuje podwyzke dla grzesia laty;;;;;;;;;;;;;;;;;;co wy na to

kamien - 10 września 2009, 14:09:34 - *.wapgw.era.pl
Przepraszam bardzo ale na jakiej podstawie piszecie ze Smuda to cham albo ze malo inteligentny ? Rozmawialiscie z nim, czy tylko na podstawie tv i pismakow takie opinie macie. Z wlasnego doswiadczenia wiem ze przed kamera nie jeden z was zrobilby z siebie idiote. Ja po tym jak posluchalem go na zywo, zmienilem o nim zdanie. Facet rowno stoi na ziemi, wie czego chce i jak to osiagnac. Potrafi prosto w oczy powiedziec to co mysli. To ze go kopacze nie lubia, swiadczy tolko o tym ze nie idzie na żadne uklady i za pewnie jest wymagajacy. Macie przyklad naszych grajkow z wystepow w zagranicznych klubach, co drugi narzeka ze trener sie na niego uwzial, albo go nie lubi. Smuda jest trenerem u którego trzeba "zapie...", nie ma taryfy ulgowej. Jak sie to komus nie podoba to ma wypad, a ze jest pamietliwy, to taki zawodnik ma przechlapane. Arboleda jakos nie ma problemow ze Smuda, tylko ile on daje z siebie na boisku karzdy wie. Dajmy szanse Smudzie bo zasluguje na to, cudow za pewne nie będzie, bo nie ma podstaw żeby tak myslec, ale jednego możemy być pewni. Ze Smuda jako trenerem nie będziemy sie wstydzic za nasza reprezentacje.

Songo - 10 września 2009, 14:34:16 - *.33.41.73
Kurde zero wstydu... Zabić to mało normalnie....

Dick213 - 10 września 2009, 14:37:52 - *.internetdsl.tpnet.pl
A ja na selekcjonerów proponuję duet
Kołtoń - Borek a Kowalczyka na asystenta-
może ich wreszcie zwolnia z Polsatu !

budrys - 10 września 2009, 14:38:11 - *.internetdsl.tpnet.pl
Początkowo nic nie zapowiadało nieszczęścia.Przyszedł Benhakkeer i mimo falstartu dość pewnie wygraliśmy eliminacje ME 2008 rozgrywając dobre spotkania z Belgią,Serbią, a przede wszystkim z Portugalią.Wszyscy byliśmy zauroczeni;Leo i jego bohaterowie byli na ustach wszystkich...
Pierwsze rysy na szkle pojawiły się podczas finałów w Austrii.Rozegraliśmy dobre spotkanie z Niemcami,pechowo przegrane(bramka ze spalonego,niewykorzystane setki Krzynówka i Żurawskiego).Pytanie,co się wtedy stało,męczy mnie do dnia dzisiejszego.Z Austrią było już znacznie gorzej,a o meczu z Chorwacją lepiej nie wspominać.
Po mistrzostwach nastąpiła porażka w rozrywkowych okolicznościach z Ukrainą,blamaż ze Słowacją i Irlandią Północną na wyjazdach,a plaga podejrzanych kontuzji przed wylotem do RPA(wynikających zapewne z przemęczenia siedzeniem na trybunach lub ławce rezerwowych) wprowadziła do atmosfery w kadrze elementy grozy.
Apogeum niemocy,niechęci i beztalencia miało miejsce wczoraj wieczorem w Mariborze.Pierwszy raz w życiu kilka razy w ciągu meczu odwracałem głowę od telewizora-takiej degrengolady dotąd nie widziałem nigdy.Przejść obok meczu mając orła na piersi,to trzeba się zastanowić czy jest się Polakiem.I nie winiłbym wyłącznie trenera,który chyba jednak nie do końca trafił ze składem ani Boruca,od kilkunastu miesięcy jest cieniem samego siebie.Bo eliminacje przegraliśmy,tak po prawdzie,zanim się jeszcze zaczęły...
Na zachowanie prezesa Laty,zarówno przed meczem jak i po,proponuję spuścić zasłonę milczenia...

kamien - 10 września 2009, 14:40:33 - *.wapgw.era.pl
Majewskiego nie będę w ogole komentowal
Nowak - może i dobry trener, ciezko oceniac bo nie sledze rozgrywek w USA. Tylko ze on nie jest na biezaco z naszymi realiami, znowu przyjdzie ktos z zewnatrz i sie grubo zdziwi jaki tu "burde." mamy. Nam jest potrzebny ktos kto będzie potrafil znalezc sie w "specyficznych polskich warunkach". Po za tym ciezko powiedziec cokolwiek o jego warsztacie, to ze jest asystentem o niczym nie swiadczy. Ulatowski tez jest asystentem, a jaki z niego trener ci co widzieli Belchatow wiedza.
Kolejny Skorza ktory wlasciwie nic nie osiagnal. Zero doswiadczenia na arenie miedzynarodowej, co było widac w wystepach Wisly. Może będzie z niego dobry trener, bo ma ku temu predyspozycje, ale jego czas jeszcze przyjdzie, teraz to on dopiero zbiera doswiadczenie.
Kasperczak może i by był dobrym wyborem, tyle ze chyba naszym kopacza potrzebna jest silna reka, a Henio to raczej spokojny czlowiek.
Co do Engela i Janasa to mieli już swoja szanse i nic nie wskazuje na to ze teraz mialoby być lepiej.
Jeśli chodzi o trenera zagranicznego, to bardzo prawdopodobne ze po przygodach w Polsce, Leo nie wystawi nam dobrych referencji ;)

gks - 10 września 2009, 15:41:38 - *.internetdsl.tpnet.pl
I po co się ci kopacze bez charakteru wypowiadaja ? Przcież oni nie maja honoru ani ambicji ,do roboty na dół a potem na mecz i oglądać takie dzadostwo jakie my ogladamy .Totalna porażka ,wam potrzebny jest Franek Smuda ,zeby kopnął was w d..e .A on jest z tego znany ,sam widziłem jak prowadził Widzew w przeszłości .Tego wam daremni kopacze potrzeba ,silnej ręki i obcięcia kasy o 1/3 a resztę dostaniecie za wyniki

Bogdan - 10 września 2009, 15:57:41 - *.24.rev.vline.pl
Heniu Fans- Ty chyba od upału rozum straciłes.Kasperczak wystarczy jak zrobił "porządek" z Gornikiem.Miał co chicał ,komfort pracy,zupełnie dobrych zawodników i osiągnąl "spadek" z EX.Wspaniale.W nagrode na "reprezentację"!!!!!Walnij sie w czoło.

Adek - 10 września 2009, 16:01:27 - *.aster.pl
A Benhakker oczywiście nie wie dlaczego, żeśmy przegrali ten mecz.Żal i brak słów co to za trener, który nie umie wytłumaczyć porażki swojej drużyny.WSTYD I ŻAL...

zawiedzion - 10 września 2009, 16:11:01 - *.8.176.30
Na 2 lata powinni zawiesić reprezentacje i tak mecze bedą o nic! Po co je w ogóle grać??!! Pierwszy mecz o jakąkolwiek stawkę na EURO 2012! Po co przygotowywać sie do 3 meczy 3 lata przed ich rozegraniem?? Nie grać nic, nie płacić trenerom, za wycieczki superdziałaczy na mecze, za ich organizacje. Zbierać kase przez ten czas to może uda się zrobić to co potrafimy najlepiej, czyli dać w łape sędziom może wtedy coś ugramy

protest - 10 września 2009, 16:26:13 - *.w92-130.abo.wanadoo.fr
Witam wszystkich kibiców -niezależnie jakie macie barwy klubowe w sercu, zapewne kibicujecie również naszej kadrze, i od dłuższego czasu krew was zalewa gdy słyszycie co wyprawia PZPN. Nie ma co sie oszukiwac, jedynie my kibice możemy wysadzić ich ze stołków -ani UEFA, ani rząd tego nie zrobią. Jeśli więc chcecie zmienić polski futbol, i macie w to wiare, i rozumiecie że samym gadaniem nic nie ugramy -zapraszamy na strone dla nas wszystkich, która powstanie już niedługo: kibicerazem.pl Do tego czasu zapraszam do przedstawienia swoich pomysłów na andi@kibicerazem.pl ,oraz do podpisywania sie pod petycja na donfredek@googlemail Ta petycja ma również pokazac kto jest chetny z nami na wielki protest pod siedziba PZPN w najblizszym czasie. Wyobrażacie sobie kilka tysięcy ludzi krzyczących im pod oknem "precz z PZPN!" ? ;) To bedzie PIERWSZY taki protest, i nie odpuścimy im, jeśli będzie nas wystarczająco dużo. Pozdrawiam.

suwałki - 10 września 2009, 16:33:04 - *.internetdsl.tpnet.pl
pierwszy, który powinien wylecieć z tej buńczucznie nazwanej reprezentacji to Boruc, następnie M.Lewandowski z Krzynówkiem na dokładkę. Panu Dudce też już dziękujemy!

mgmg - 10 września 2009, 18:02:32 - *.aster.pl
Dziennikarz: Dwa lata temu przegraliście także z Armenią!
Reprezentant: Ach, Armenia, to se ne vrati.

waldes - 10 września 2009, 19:20:44 - *.174.27.99
na pewno najwyższa pora podziekować łajzie i kalece panu KRZYNÓWKOWI mam wielkie nadzieje jak i cała polska pewnie że ostatni raz pozwolili ci włorzyc koszulke z orłem na piersi...pzdr.

DaNoN - 10 września 2009, 21:58:52 - *.adsl.inetia.pl
smuda w 2012 doprowadzi nas do finalu
bedzie gral peszko!!!!!!!!!!!!

loop - 10 września 2009, 22:03:01 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl
Ci co widzą w roli selekcjonera Franza napiszę - otwórzcie oczy, ruszcie głową. PZPN na tym stanowisku potrzebuje marionetki, człowieka potulnego, grzecznego i ugodowego. Nowym selekcjonerem zostanie Stefcio Majewski. Najlepszym według mnie kandydatem byłby człowiek z zagranicy z poza układów i pzpnowskiego bagna.

mgmg - 10 września 2009, 22:57:49 - *.aster.pl
Loop:
hej, takiego właśnie mieliśmy. :-)
Zgadzam się z resztą postu, ale dzisiaj ktoś powiedział, że Smuda zawsze potrzebuje adrenaliny, a przed nami trzy lata bez meczów o stawkę i chłop wypaliłby się, gdyby został selekcjonerem. Jest tu logika.

zenplus - 10 września 2009, 23:00:56 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl
Do takiego bagna to już żaden trener z zagranicy nie powinien dać się wrobić. Straci nazwisko tak jak Leo. Franciszek Smuda jak chce być człowiekiem bez nazwiska to niech próbuje. Trenerem kadry powinien zostać młody trener, który nie powinien mieć żelaznych i betonowych doradców bo oni także mieli swoje pięć minut. Kazimierz Górski, Jacek Gmoch , Antoni Piechniczek i Janusz Wójcik osiągnęli wyniki światowe i powinni szybko znaleźć swoich naśladowców bo inaczej klapa z polską piłką.

Hagi - 10 września 2009, 23:55:32 - *.centertel.pl
Ale Dudka jak zabłysnął wypowiedzią ;P

norbi - 11 września 2009, 0:22:29 - *.59.114.60
Teraz pora zacząc budowac kadrę na rok 2012.
Z reprezentacji powinny wyleciec takie nazwiska jak:
1) M.Żewłakow (na Euro 2012 bedzie miec 36 lat)
2) B.Bosacki (w 2012 aż 37 lat)
3) M.Lewandowski (33 lata, już teraz gra jakby tyle miał)
4) W.Łobodziński (30 lat, żadnych perspektyw, od lat nie czyni postępów)
5) J.Krzynówek (36 lat, jak na skrzydłowego to dziadek)
6) M.Saganowski (34, nie widzę dla niego przyszłości)
7) E.Smolarek (jego czas już się skończył, miał swoje 5 minut)
W kręgu reprezentacji powinny obracac się takie nazwiska:
Bramkarze: Fabiański, Boruc, Kuszczak.
Obrońcy: Gancarczyk, Piotr Brożek, Perquis, Dudka, Jodłowiec, Banaś, Polczak, Glik, Wojtkowiak, Rzeźniczak, M.Kowalski.
Pomocnicy: Grosicki, Obraniak, Wilk, Roger, Murawski, Majewski, Borysiuk, Błaszczykowski, Rybus, Peszko, Cetnarski.
Napastnicy: Paweł Brożek, R. Lewandowski, Małecki, Janczyk.
Wojtkowiak z Banasiem muszą wyleczyc groźne urazy, wrócic do formy, natomiast Perquis musi otrzymac polskie obywatelstwo.

Tomek28 - 11 września 2009, 0:55:59 - *.nat.umts.dynamic.eranet.pl
Leo powinien zostac nie ma leprzego trenera od niego. Słaba gra to wynik złej atmosfery w druzynie ktora nakrecał PZPN w druzynie nie było dobrej amosfery przez konflikty leo -PZPZ . Leo zostawic , PZPN wywalic . LEO Zostań!!!!!!

grzechu - 11 września 2009, 15:42:33 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl
smuda to slaby trener. ciagle gra jedna jedenastka, nie sprawdza mlodych graczy. dlaczego lech nie zdobyl mistrza rok temu? bo pilkarzom zabraklo sil na ostatnie mecze. i tez bedzie mial swoich ulubiencow. to cienias.

kibic - 11 września 2009, 16:43:57 - *.kimsufi.com
Jaki związek taka liga, jaka liga taka reprezentacja. Następcą Leo będzie Majewski, tylko co on osiągną jako trener. Żadnych sukcesów, a ostatnio doprowadził Cracowie do dna, a ci którzy po nim nastali już nie byli w stanie tego naprawić. Zrobił to dopiero PZPN (nich mi ktoś powie, że nie ma korupcji jest tylko teraz na wyższym szczeblu)
Wniosek nasuwa się jeden. Majewski to kolejna po Lacie marionetka, którą dziady leśne balkonowe będą kręcić jak im się będzie podobać. Jedyny pozytyw z braku awansu to to, że ci bandyci związkowi nie pojadą na wczasy do RPA.

Bolszewik - 12 września 2009, 14:34:23 - *.router.finemedia.pl
Jakoś Grecy mogli zdobyć mistrzostwo Europy choć 2 lata wcześniej dostawali baty od Finlandii 1:5, nie gadajcie że Leo nic nie mógł zrobić jak to było Mission Imposible to po co on się tego podjął?? za taką kasę to on powinien awansować w cuglach...

Pseudonim (max 10 znaków):

E-mail:

Redakcja 90minut.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść komentarzy, które są niezależnymi opiniami czytelników serwisu. Jednocześnie 90minut.pl zastrzega sobie prawo do kasowania komentarzy zawierających wulgaryzmy, treści rasistowskie, reklamy, wypowiedzi nie związane z tematem artykułu, "trolling", sformułowania obraźliwe w stosunku do innych czytelników serwisu, osób trzecich, klubów lub instytucji itp., a w skrajnych przypadkach do blokowania możliwości komentowania wiadomości przez poszczególnych użytkowników lub całe sieci.

 

Napisz do nas