[ Strona główna ]


Jedyny w swoim rodzaju Skarb Ekstraklasy - statystyki, sylwetki, kariery graczy, historie, osiągnięcia klubówSkarb I ligi - statystyki, kariery graczy, historie i osiągnięcia klubówRozgrywki regionalne 2024/2025 - od IV ligi do Klasy C !Wyszukiwarka klubów, zawodników i sędziów w serwisie 90 MinutJeśli chcesz skontaktować się z redakcją - najpierw to przeczytaj!
90minut.pl
 CLJ
 PZPN
RSSSF

 


11 września 2009, 14:13:42 - MichalMKS
Stefan Majewski tymczasowym trenerem reprezentacji

Stefan Majewski poprowadzi reprezentację Polski w dwóch najbliższych meczach eliminacji mistrzostw świata 2010. Potwierdził to prezes PZPN Grzegorz Lato. - To wariant tymczasowy. Będzie czas, by porozmawiać z kandydatami, których jest wielu - zaznacza Lato.

Kto obejmie stery w kadrze na stałe? Według Laty ten, kto przedstawi najbardziej przekonującą wizję rozwoju reprezentacji.

- Smuda, Skorża, Kasperczak, może z kadrą zostanie Majewski. Janas? Ciekawa propozycja - wylicza prezes PZPN.


źródło: Polska The Times

Chorzowian - 11 września 2009, 14:14:59 - *.adsl.alicedsl.de
Ja tez mam laptop panie Grzesiu

Mscislaw - 11 września 2009, 14:15:48 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl
Ten nieudacznik???? i jeszcze go biora pod uwage przy wyborze trenera to jakas masakra

viking - 11 września 2009, 14:16:43 - *.centertel.pl
Kolejny złom.Lista"sukcesów" doktora trenera robi przygnębiajace wrażenie!!

Cracovia P - 11 września 2009, 14:17:15 - *.181.164.250
Bozzziiiiuuuuu...Tragedia!

kombiner - 11 września 2009, 14:17:16 - *.xdsl.centertel.pl
skandal

budrys - 11 września 2009, 14:17:36 - *.internetdsl.tpnet.pl
zawiadamia się wszystkich kibiców i sympatyków piłki nożnej w Polsce,że dnia 11.09.09 umarł futbol w tym kraju.CZEŚĆ JEGO PAMIĘCI!!!

Lewinas - 11 września 2009, 14:17:37 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl
Warto przypomnieć sobie "bilans dokonań" w Cracovii nieudacznika Stefana "Porażka" Majewskiego w sezonie 2008/2009 do czasu zdymisjonowania w dniu 27 października 2008 r.:
09.08.08, 16:00 Piast Gliwice (w, liga) 0 - 2
15.08.08, 18:00 Łódzki KS (d, liga) 2 - 0
24.08.08, 15:00 Lechia Gdańsk (w, liga) 0 - 2
31.08.08, 19:30 Wisła Kraków (d, liga) 1 - 1
12.09.08, 20:00 Ruch Chorzów (w, liga) 0 - 2
19.09.08, 20:00 Legia Warszawa (d, liga)0 - 3
28.09.08, 16:45 Śląsk Wrocław (w, liga) 1 - 1
03.10.08, 20:00 Polonia Bytom (d, liga) 0 - 1
17.10.08, 20:00 Polonia Warszawa (w, liga) 1-1
25.10.08, 15:15 Odra Wodzisław Śląski(d, liga) 0-0
10 spotkań, 1 zwycięstwo, 4 remisy i 5 porażek, bilans bramkowy 5:13
www.90minut.pl/liga/0/liga3782.html
Wspaniały dorobek jak na pseudo kandydata na selekcjonera...

Tom1978 - 11 września 2009, 14:17:50 - *.na5.pl
Majewski zostanie na stałe bo to dziecko PZPNu leśnych dziadków!Co on osiagną????Smuda,Kasperczak niema szans bo niedali by sobie PZPNowi żeby im w kasze pluł lub w coś ingerował a z Majewskim mogą robić co chcą!Piłka spada na dno!Znaczy teraz to już spadła niżej sie nieda choć z tym PZPNem to jeszcze moze spaść niżej coś wymyślą!

BJ - 11 września 2009, 14:17:55 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl
No to Lato dał zarobić staremu kumplowi ekstra Nie sądzę by piłkarze byli "za trenerem", zwłaszcza, że dużo tu lechitów (zaufają Smudzie) i wiślaków (zaufają Skorży), więc najbliższe dwa mecze to będzie słabizna.

Ahito - 11 września 2009, 14:18:01 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl
Nieeee
tylko nie on.Pewnie będą grać tą jego przestarzałą taktyką, ale nie skreślajmy od razu może to będzie dobry trenera na reprezentacyjne warunki
;)

Chorzowian - 11 września 2009, 14:18:07 - *.adsl.alicedsl.de
Z Majewskim awans na MS jest na 100% pewny, hehehehe

KRZYCHU - 11 września 2009, 14:18:14 - *.244.95.92
Całe szczęście, że nam Smudę w Zagłębiu zostawią (sorry Franc ale jesteś nam NIEZBĘDNY!!!)

sowa - 11 września 2009, 14:18:34 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl
buhahahahhaha ...Skandal !

lolek - 11 września 2009, 14:18:39 - *.83.230.18.67.debacom.pl.e-zabrze.pl
A na asystenta Laptop Wieczorek i naprzód po Mistrza Świata ;)

MK - 11 września 2009, 14:19:43 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl
Jan Tomaszewski ja bym mu dał szansę do końca roku może by się spełnił jako trener a nie tylko jako dyżurny krytyk polskich piłkarzy i PZPN.Ten co to ma nasze Euro 2012 w dupie
Lato daj mu szansę.

hehe - 11 września 2009, 14:19:59 - *.swinoujscie.vectranet.pl
hehehe dobry piatkowy zart nigdy nie jest zly ;D

aziz - 11 września 2009, 14:20:58 - *.chello.pl
tragedia.Jakie sukcesy Majewski osiągnął?ktoś wie??

Miro - 11 września 2009, 14:21:15 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl
Zaczęło się kolesiostwo Laty - masakra. dobrze to sobie zaplanowali, jak teraz uda mu się wygrać dwa mecze to zostawią Majewskiego na najbliższe lata bo będą mieli dobry pretekst... dramat

andrut - 11 września 2009, 14:21:56 - *.3s.pl
stołek załatwiony

celt - 11 września 2009, 14:22:33 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl
Jestem kibicem ŁKS i za Majewskim nie przepadam,ale wiem co osiagnal z Widzewem,ktory nie mial wtedy nawet dobrego ladu ani skladu a pokazal naprawde dobra pilke... Kasperczak??? haha on mial kase,zawodnikow na puchary a spadl z ligi.. Smuda??? mial z Lechem zdobyc mistrzostwo... fakt u UEFA troszke zaszedl,ale jesli mamy robic Boga z kogos kto potrafi wyeliminowac Graashoper albo Austrie Vien,to z czym do ludzi... Udine... fakt to juz cos...Podniecajcie sie Frankiem jaki to on Boski... hehe Co do Janasa??? on juz chyba mial okazje sie wykazac z Ekwadorem??? nieprawda??? Nie ma wsrod tych ludzi materialu na selekcjonera...ale skoro tonacy brzytywy sie chwyta to wzialbym juz Urbana...

ja - 11 września 2009, 14:24:06 - *.elb.pl (*.16.131.206)
Majewski to Robert Mateja polskiej piłki nożnej

spoxy - 11 września 2009, 14:24:21 - *.pl
to jest do niczego nie podobne to jest tragiczne i obłędne oraz bez totalnego sensu ... mając spokojnie dwa tygodnie aby trener miał dwa na powołania idzie sie w jakiś kanał z nieudacznikiem który po prostu jest słaby nic nie osiagnął ... szkoda słów

celt - 11 września 2009, 14:24:51 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl
A jesli porownujecie bagno Cracovie,ktora nie ma stadionu,pieniedzy,kibicow... do repry to cos z wami jest nie tak... W tym smiesznym klubiku z estadio da gruz to nawet Hiddink by nic nie osiagnal...

19ZL46 - 11 września 2009, 14:24:55 - *.ssp.dialog.net.pl
No to Zagłębie się cieszy, a Polska chyba raczej nie

spoxy - 11 września 2009, 14:26:58 - *.pl
celt ... to dlaczego ten skład na puchary jeszcze wzmocniony gra z różnym skutkiem w I lidze ... (chodzi o górnik ) ... kasper jest ok

greenfun - 11 września 2009, 14:27:01 - *.cable.ubr06.pres.blueyonder.co.uk
boze! nic juz nie zostało...
wsie i miasta spalone...

macc - 11 września 2009, 14:27:03 - *.compnet.pl
To koniec polskiej piłki [*]

gizm00 - 11 września 2009, 14:27:04 - *.czart.pl (*.8.148.199)
Co ten trener osiągnął? W Amice sukcesy były bo był Fryzjer, w Cracovii nic. Uparty, archaiczny, zapatrzony w swój laptop. Nic tylko dobry kumpel panów z wyższych stołków w kadrze. Obyśmy przegrali dwa pozostałe mecze, to go na pewno nie zostawią na stałe.
A tak na marginesie, czy słyszeliście o nowym systemie do tworzenia stron piłkarskich ofensweb.pl? Newsy, zdjęcia, filmy, typer, kampanie reklamowe, tabele, terminarze totalny wypas.

m=mc2 - 11 września 2009, 14:27:53 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl
tragedia to ędzie jeszcze większa bryndza niż jest co ten majewski osiągnoł wprowadził Widzew do ekstraklasy i utrzymał w niej craxe ( dosłownie )EURO U NAS już z głowy bo nas z taką sałabą drużyna wyżucą wrecz !!!!

wert - 11 września 2009, 14:28:42 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl
Dzisiaj sobota, Majewski wyciąg laptopa! haha

kuli - 11 września 2009, 14:29:10 - *.96.227.86 (*.98.18.136)
a ten nieudacznik gdzie sie pcha??kolejnego fachowca z zachodu!

sm09 - 11 września 2009, 14:30:13 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl
no to ja już lepiej zacznę uczyć syna rzucać do kosza niż kopać piłkę...
z Majewskim na czele będziemy dostawać z Lichtensteinem u siebie ;/

aaa - 11 września 2009, 14:30:40 - *.51.1.55
Porażka!!! Leo wróć!

ktos - 11 września 2009, 14:30:41 - *.chello.pl
Celt, w kilku trafnych słowach określiłeś sytuację swojego klubu. Łyknij se bromu.

Kiki - 11 września 2009, 14:31:02 - *.ssp.dialog.net.pl
Janas zdecydowanie najlepsza kandydatura później Smuda i Skorża.

Pangia - 11 września 2009, 14:33:06 - *.38.160.60.resman.pl (*.4.37.18)
Odwróć tabelę Polska na czele!

mike - 11 września 2009, 14:33:19 - *.132.139.213
Już widze ten środek pola z Wasilukiem na czele,przecież można sie załamać co ten łysy pajac zrobił.

stach - 11 września 2009, 14:33:39 - *.c200.msk.pl
To jest dramat , Lato nie rób wstydu.Reprezentacja tylko /jeśli to trener z kraju / dla Franza Smudy.

zw - 11 września 2009, 14:33:54 - *.internetdsl.tpnet.pl
Kadra - żenada
Majewski - żenada
Odpowiedni trener!

Jojo - 11 września 2009, 14:34:33 - *.elektron.com.pl
Nie osądzajcie go. Czasami ludzie, którzy nie potrafią radzić sobie z klubami w reprezentacjach prezentują się co najmniej przyzwoicie (patrz. Scoalari).

maarcin - 11 września 2009, 14:35:02 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl
Najgorszy wybór z możliwych...gość bez wyników bez sukcesów jedyne co ma to dobre układy w PZPN...Przy Lacie polski futbol powoli zaczyna sięgać dna jakie to smutne gdy wspaniały piłkarz okazuje się być najgorszym prezesem w historii...Moim zdaniem przy Lacie EURO 2012 mamy niestety stracone jedyna szansa że kiedy odejdzie za kilka lat do władzy dojdzie wreszcie ktoś spoza układu...A na dziś kto powinien być selekcjonerem? Mimo wszystko ktoś z dwójki Skorża-Smuda (bronią ich niezłe wyniki) albo ryzykujemy na maxa i bierzemy któregoś całkiem młodego trenera który niedawno zakończył karierę, tak jak robią to Włosi, Holendrzy, Niemcy i inni...

celt - 11 września 2009, 14:37:09 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl
Do ktos--- powiem Ci cos.. ŁKS nigdy nie mogl liczyc na zadne wsparacie ze strony miasta,sponsorow..NICZEGO!!! a mimo to grali bardzo ladny dla oka futbol...na mecze chcialo sie przychodzic... smialiscie sie,ze to klub Emeryta..tylko,ze ten klub ma ambicje i ta licencje nie za rok to za dwa rzuci sie w twarz waszemu staremu dziadowi Lewickiemu,wiec bez napinki... a z tego co wiem,to u was zawsze liczyla sie tylko Wisla i nigdy jej do piet nie dorosniecie

Cracoviak - 11 września 2009, 14:40:24 - *.bj.uj.edu.pl
Selekcjonerem powinien zostać Smuda i to teraz! bo za kilka tygodni po paru porażkach w Lubinie jego akcje spadną i jakas "mądra" głowa z pzpn postanowi jeszcze dac szanse Majewskiemu a wtedy blamaż na ME pewny... A co do innych kandydatów to: Skorża sie nie nadaje - krajowe zwycieskie przepychanki wobec europejskich kompromitacji mówią wiele, Kasperczak wyraźnie przereklamowany, Janas - to przerabialismy niedawno, podobnie jak gorące kubki Engela...

ktos - 11 września 2009, 14:40:41 - *.chello.pl
Celt, :D

piłkarz80 - 11 września 2009, 14:41:08 - *.internetdsl.tpnet.pl
Trenerem kadry powinien zostać tylko i wyłącznie Smuda. Jeżeli pseudo działacze wybiorą Majewskiego na trenera kadry to bedzie to największey skandal ostatnich lat, i tak sie pewnie stanie, bo Smudę jako trenera widzą kibice, a leśne dziadki mają gdzieś polskiego kibica. Oj życie kibica piłki nożnej w Polsce to męczarnie...

zxc - 11 września 2009, 14:41:30 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl
kto jest za tym, aby zgromadzic wszytskich kibicow przed siedziba pzpn i wywiesc ich wszytskich na taczkach ? kibice by wybierali przez neta trenera kadry

celt - 11 września 2009, 14:42:25 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl
do ktos--- Tez Cie pozdrawiam :D nie przejmuj sie

BLUNT - 11 września 2009, 14:42:48 - *.72.42.32
Janek Tomaszewski na selekcjonera!!!Zawsze wszystko wie najlepiej ,dajmy mu szansę!!!

polska - 11 września 2009, 14:43:17 - *.adsl.inetia.pl
SMUDA !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

morda - 11 września 2009, 14:43:46 - *.opera-mini.net (*.158.199.147)
o zesz w morde. dramat! To co kolesie w PZPN wyprawiaja to skandal. Banda. Lato, kibice listkowi popuscili ale ciebie na taczce wywioza. Koledzy bojkot meczow Polski niech graja przy pustych jak ich glowki. Polska pilka kona.

rob29 - 11 września 2009, 14:45:02 - *.aster.pl
Co ten pzpn robi!?

huggies - 11 września 2009, 14:45:05 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl
zrobmy jakis protest do cholery, ZE NIE CHCEMY MAJEWSKIEGO FRAJERA!!!

celt - 11 września 2009, 14:46:34 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl
do spoxy..bo 1 liga niewiele rozni sie od ekstraklasy,skoro graja w niej takie kluby jak Zagłębie,czy Cracovia Mysle,ze juz Flota zagralaby lepiej..

kornuch - 11 września 2009, 14:48:35 - *.chello.pl
Apokalipsa

ebi - 11 września 2009, 14:49:07 - *.elpos.net
jeszcze cos ugra i zostanie na stale ten nieudacznik

Gorlice - 11 września 2009, 14:50:02 - *.ssp.dialog.net.pl
hehe

Xan - 11 września 2009, 14:50:34 - *.static-net.stream.pl
Doktor to nieudacznik, nic z tego nie będzie...

Cracoviak - 11 września 2009, 14:51:10 - *.bj.uj.edu.pl
celt- powiedz mi chłopcze czy twój tato nie pracuje przypadkiem w łódzkim pogotowiu...?

morda - 11 września 2009, 14:54:07 - *.opera-mini.net (*.158.199.147)
czym sie rozni Danuta Lato od Grzegorza Lato. Grzegorz ma stefana.

celt - 11 września 2009, 14:56:17 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl
Nie..nie pracuje.. A Twoj nie jest czasem bezdomnym z dworca Kraków-Główny???

parada78 - 11 września 2009, 14:56:51 - *.autocom.pl
i stało sie Dramat

Tom1978 - 11 września 2009, 14:57:04 - *.na5.pl
Prezes Lato powiedział że jak zostanie prezesemPZPNu to jeśli po 100 dniach władzy niebędzie lepiej poda sie do dymisji!Panie Grzesiu mineło ponad 200 dni jest....Już pora sie pożegnać!Tylko jak facet bez honoru pusci taki stołek!Sprzedał pan prawa telewizyjne i podniusł sobie pensje bo dobry biznes !Polacy nieawansowali do Mś nietrzeba płacić premi super oszczędność też niech sobie pan dzwignie pensje bo co z tą kasą robić!???

mlody - 11 września 2009, 14:57:14 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl
a noz wygramy 2 mecze i wskoczymy do barazy , to dopiero beda jaja :D:D Stefana okrzykna cudotworca , lesne dziadki zatrudnia go na stale a my bedziemy grac 3-5-2 :D:D
Wedlug mnie na trenera tylko ktos z zagranicy , tylko kto by chcial ??? lesne dziadki nigdy juz nie dopuszcza do tegozeby jakis obcokrajowiec przejol kadre

alek - 11 września 2009, 14:57:57 - *.nycmny.east.verizon.net
to co sie dzieje w PZPN przechodzi wszystko co mozna racjonalanie wytlumaczyc, nie wiem czy sie smiac czy plakac ale zwazywszy ze zalezy mi bardzo na Polskiej pilce noznej predzej mi do tego drugiego. Obawiam sie ze obsadzenie tymczsowego trenera to maly kroczek do przyzwyczajenia do tego ze on juz zostanie na stale. MY KIBICE NIE MOZEMY NA TO POZWOLIC trzeba to zbojkotowac !

andygier - 11 września 2009, 14:58:14 - *.internetdsl.tpnet.pl
Ja myślę, że z takim specem na pewno awansujemy na Euro 2012

parada78 - 11 września 2009, 14:59:04 - *.autocom.pl
do celt:dajze sobie już spokoj

Badji - 11 września 2009, 14:59:26 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl
Otóż to, nie osądzajcie kogoś kto jeszcze nawet nie zaczął pracować. Na Janasa też wszyscy jechali, a gość miał lepsze wyniki niż Leo.

Kriseudeze - 11 września 2009, 15:00:04 - *.toya.net.pl
Guus Hiddink najlepszy selekcjoner w tej chwili na swiecie, on potrafi z go..a bat ukrecic - Korea Australia, Rosja z innej beczki PSV

Romek - 11 września 2009, 15:00:59 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl
Zlkwidujcie szybko mloda ekstraklase a potem wybierzmy trenera kadry.Moze dac szanse Orestowi Lenczykowi?

naruto10 - 11 września 2009, 15:01:22 - *.chello.pl
Moim zdaniem Smuda albo Kasperczek powinien jeden z nich byc trenerem naszej reprezentacji ktora sie osmieszyla przed cala europa

edo - 11 września 2009, 15:01:24 - *.internetdsl.tpnet.pl (*.10.3.34, unknown)
Orest Lenczyk!

toudi - 11 września 2009, 15:02:44 - *.adsl.inetia.pl
moze tylko tymczasowy , a pozniej dadza smude oby

doktor hou - 11 września 2009, 15:03:09 - *.cable.casema.nl
pikieta!trzeba isc na miodowa i pokazac swoje nie zadowolenie z doktorka!nie dla majewskiego!nie dla laty!

mes - 11 września 2009, 15:03:14 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl
A co to za różnica, kto będzie selekcjonerem? Chore drzewo nie da zdrowych owoców, tu trzeba poważnej reformy i zmian w polskiej piłce. Piłką nożną powinni się wreszcie zając businessmani z wizją i warunkami do działania (piłka nożna to jedyna dziedzina życie w Polsce, która sprytnie uniknęła jakichkolwiek sensownych reform. Organizacja, która powstała i funkcjonowała w czasach komuny i wg ówczesnych realiów usilnie stara się udawać, że mimo braku reform, funkcjonując wg zasad powstałych w chorym systemie polityczno-gospodarczym, doskonale daje sobie radę w nowych warunkach. Tymczasem zmian powinno być mnóstwo, niektóre wymagają skutecznego lobbunguw parlamencie. Powinny się np zmienić przepisy podatkowe, promując inwestujących w sport, powinna zmienić się cała struktura i statut. Wreszcie czas poważnie traktować licencje na grę w 1 lidze i Ekstraklasie (a nie wybiórczo degradować jeden klub za niedociągnięcia). To niedopuszczalne, żeby w trakcie sezonu zmieniać zasady dotyczące awansów i spadków (w tym roku autorytarnie odwołano baraże o Ekstraklasę) i w dodatku decyduje się o awansach i spadkach przy zielonym stoliku. Czas poważnie zająć się kwestią korupcji, w czytelny, jasny sposób określić metody karania, pozawieszać wszystkich, który mają choćby zarzuty korupcyjne. To naiwność oczekiwać, że bez pełnej profesjonalizacji futbolu (w każdej możliwej kwestii) nasze kluby bądź reprezentacja będą cokolwiek znaczyć w Europie czy Świecie. Zamiast zamieść PZPN i zaczą
zacząć od nowa, na poważnych zasadach, straszy się nas wykluczeniem z różnych rozgrywek. A czy to ma jakiekolwiek znaczenie, skoro już nawet np estońskie zespoły biją naszych. Nie bójmy się poważnych zmian, bo tylko one w 5-7 lat dadzą pożądane efekty. I nic tu nie pomoże taki czy inny selekcjoner. W tej chwili mógłby to być ktokolwiek, bo super wyników i tak się nie należy spodziewać. Chyba, że ktoś cały czas w bajeczki wierzy...

toudi - 11 września 2009, 15:03:54 - *.adsl.inetia.pl
i jeszcze cos. czemu zawsze jak w sondach na necie ostatnim trenerem jest majewski

Tominho - 11 września 2009, 15:04:13 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl
To było do przewidzenia Panie i panowie na układziki, niestety, nie poradzimy nic

fuf - 11 września 2009, 15:05:24 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl
Siłą Panowie, siłą tylko ich przepędzimy!!!

Kriseudeze - 11 września 2009, 15:05:46 - *.toya.net.pl
Powinni zorganizowac wybory jak na prezydenta, kazdy idzie z dowodem i glosuje, pozniej by nie bylo - a mowilem zeby go nie brac, wiekszosc kibicow chciala, zostal i juz

o nie - 11 września 2009, 15:06:29 - *.210.4.90
panie Lato, tą decyzją zepsułeś swą legende.
skoro masz w dupie plska reprezentację , to mniej chociaz jakiś szacunek do kibiców.

Kibic1 - 11 września 2009, 15:07:26 - *.mofnet.gov.pl
No i proszę, PZPN nieźle to rozegrał. Ciekawe jak teraz firma Sportfive wygląda z ich 10 letnim kontraktem z PZPN na mecze Polaków, których trenerem jest żenada Majewski. A jeszcze niedawno mówili że PZPN dał ciała że taki niski kontrakt wynegocjował. Teraz wygląda na to że wiedział co robi! W tym momencie to nawet jakby PZPN dopłacał to ta firma pewnie z nimi by kontraktu nie chciała podpisać. Kto tą żenadę będzie oglądał i patryzył na tych pajacy z PZPN. Co za różnica jakie będą wyniki kaska i tak leci.

Łeczycanin - 11 września 2009, 15:07:55 - *.lec.vectranet.pl
Chojnacki na trenera!!!!!!!!!!!
Viva Łks

twój stary - 11 września 2009, 15:08:58 - *.toya.net.pl
no to cofamy sie o jakies 15 lat
przy tym bajzlu w pzpn dlugo nic nie osiagniemy

Tissot - 11 września 2009, 15:10:04 - *.181.164.250
Będzie grał 3-5-2 i będzie wpierał wszystkim, że to NOWOCZESNY, ofensywny styl, tylko nikt nie rozumie jego geniuszu taktycznego ( rodem z NRD). Zobaczycie. Przerabiane.

filip - 11 września 2009, 15:11:49 - *.centertel.pl
zdrada. ten gamoń. to jest hańba polskiej pilki

Tiglet - 11 września 2009, 15:11:50 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl
Sądze, iż Janas nie byłby najgorszym wyborem. Może nie do końca jest w smak związkowi lecz umie przeforsować myśl szkoleniową. Pod warunkiem że Skorża blisko.

Koczis67 - 11 września 2009, 15:11:50 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl
Przecież wiadomo ze wszystkie związki sportowe na całym świecie to rodziny mafijne poza kontrolą państw. Straszakiem jest wykluczanie z imprez mistrzowskich czy olimpiad. A działający w nich to większości kolesie z układami którzy obstawiają się swoimi znajomkami i tylko darmowe wycieczki i imprezy w dalekich krajach im w głowie. A o G.Lacie to zdaje się Niesiołowski w TV dobrze powiedział na temat jego inteligencji i zaangażowania, mianowicie że jak był senatorem to przez całą kadencje nic sensownego nie potrafił powiedzieć ale kandydował jeszcze raz.
PZPN to jeden wielki układ kolesiowski. Z sędziami nie potrafią nic zrobić, systemu szkolenia i ośrodków takowych niema. Umowy sponsorskie zaś są obwarowane tajemnicami handlowymi.
Idę o zakład że trenerem nie zostanie jedyny kompetentny F. Smuda bo będzie chciał rządzić po swojemu. A oni potrzebują potulnego swojego i do tego taniego. Dlatego też nie zatrudnią żadnego dobrego trenera z zagranicy bo dużo kosztuje i jeszcze będzie to potwierdzenie że oni po dziś dzień nie dochowali się swojego fachowca. A przecież oni są najlepsi.

robert - 11 września 2009, 15:14:58 - *.nette.pl
NIe,nie,nie to jest porażka.Wiec mamy trenera do 2012!!!Na układy nie ma rady.Mlodsi moga dzienki Pzpn zobaczyc jak to wygladało za komuny.Jak władza z nikim sie nie liczyła

KCK - 11 września 2009, 15:15:09 - *.mofnet.gov.pl
Ja się piszę na pikiete na ulicy Miodowej. Oby znów zapłonął PZPN jak w latach 90-tych.

max - 11 września 2009, 15:15:41 - *.internetdsl.tpnet.pl
Co za debile, po co tymczasowego, Smuda powinien wziąść kadrę od razu i już zacząć budować kadrę a nie czekać 3 miesiące. A Majewski nie ma jak załatwiać posadkę kolesiowi, najgorszy trener w Polsce. To już mamy po EURO 2012!!!

1906 - 11 września 2009, 15:17:20 - *.chello.pl
wsadzić wszystkich leśnych dziadków z pzpn-u do jednego pokoju, wrzucić kilka granatów i niech to w końcu wszystko wyp*****li w kosmos!!!

Dunaj - 11 września 2009, 15:18:40 - *.78.251.239.optusnet.com.au
to juz lepiej jakby Leo dokonczyl eliminacje
z deszczu pod rynne ale coz mozna sie bylko spodziewac po tym malointeligencie jakim jest Lato

amica - 11 września 2009, 15:20:36 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl
prawda jest taka ze to pilkarzom nie chcialo sie jechac na mundial do RPA z tego wzgl ze tam jest duzo chorob, zlodzieji, morderstw, porwan itd... jesli ktos mysli ze dla kasy i reprezontowac nasz Narod to oni maja to gdzies bo kase to w klubach maja zdecydowanie lepsza niz w reprezentacji a czas spedza w domach... bardzo prosze nie czepiac sie szczegółów co do mojej wypowiedzi prosze ruszyc wyobraznia, za bledy przepraszam i pozdro dla kumatych i wiedzacych o co w tym wszystkim chodzi...

mzagor - 11 września 2009, 15:20:43 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl
Najlepsze jest to ze Majewski zostal trenerem bo prowadzil kadre U-23 i to nic ze ta kadra istnieje 2 tygodnie i zagrala 1 mecz towarzyski...powstanie tej kadry to byl pomysl Laty na wstawienie Majewskiego!!!!Lato dla mnie czlowiek z komuny i takimi metodami dziala...zero jezyka obcego, zero wyslawiania sie, zero wygladu tylko kombinowanie...!!!totalna prowizorka i mydlenie oczu...LATO= Nikodem Dyzma

agaha - 11 września 2009, 15:21:45 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl
Z deszczu pod rynne ...

kibic - 11 września 2009, 15:21:51 - *.fn.pl
Mam pytanie do osób które mają wiedze co do zgodnego z prawem pozbycia sie prezesa Laty oraz Piechniczka ,lub też całego zarządu PZPN.Czy jest jakaś skuteczna procedura prawna która w niedługim czasie,ale zgodnie z przepisami prawa może pozbawić władzy Prezesa PZPN-u.Proszę w tym temacie tylko rzetelne wypowiedzi.Jednym słowem interesuje mnie kto odwołuje Prezesa PZPN-u,w jakim trybie,od kogo to zależy,i jaki jest wpływ normalnego kibica "Kowalskiego" na odwołanie wladz PZPN-u.

Martin - 11 września 2009, 15:23:14 - *.chello.pl
Odkąd polską piłką rządzi Lato,polska piłka upadała w szybkim tempie, dokąd nią będzie rządził, nie wiadomo, ale gorzej już chyba być nie może. Znowu wstawił kolesia na trenera, przecież Majewski nigdy niczego nie osiągnął, ale najważniejsze ze będzie słuchał pana lato, przecież w tym pzpn-ie o to chodzi, szkoda, ze tylko jeden jedyny klub podjął walkę z tym betonem, miejmy nadzieję, że ją już niedługo wygra!

s - 11 września 2009, 15:24:12 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl
Myślałem że Listkewicz to było zło ale Lato jest jeszcze gorszy

celt - 11 września 2009, 15:26:03 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl
Dokladnie....chcialem aby Listkiewicz jak najszybciej odszedl,ale byl wiekszy porzadek,niz teraz Lato nie radzi sobie ze swoja praca...

kraker87 - 11 września 2009, 15:26:50 - *.dynamic.dsl.as9105.com
Mam nadzieje ze pilkarze nie dopuszcza do tego aby Majewski zostal na stanowisku = Przegraja ostatnie mecze

jaworAG - 11 września 2009, 15:27:57 - *.internetdsl.tpnet.pl
DRAMAT !!!! Ten nieudacznik, którego nie znoszą piłkarze i kibice może zostać I trenerem juz na stałe. Rozgonić cały PZPN, wyrzucić wszystkich na zbity ryj. Uzdrowienie reprezentacji zacząc od uzdrowienia PZPN-u

mara - 11 września 2009, 15:28:35 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl
znajomy prezesa brawo PZPN

1908 - 11 września 2009, 15:29:40 - *.33.79.234
Śmiech na sali fotomontaż...co te balasy kombinuja w tym pzpn:/ aż się pięści cisną na tą facjate laty:/

Tsowiec - 11 września 2009, 15:30:18 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl
lato to diabel wcielony a z majewskim nareszcie zdobedziemy mistrza europy i tuz po tym swiata juz niemoge sie doczekac

anwar - 11 września 2009, 15:32:08 - *.range81-155.btcentralplus.com
Brawo Majewski! Nie wiem czy będzie lepiej czy gorzej a na pewno będzie inaczej lub weselej.
Jedyny poważny kandydat na trenera kadry Polski to Luiz Felipe Scolari. Mistrz świata z Brazylią w 2002, wicemistrz Europy z Portugalią w 2004, półfinalista mistrzostw świata z Portugalią w 2006. Od 2009 jest trenerem Bunyodkor Taszkent w Uzbekistanie.
Leśne dziadki dajcie mu tyle co miał Leo to Scolari jest wasz, wyście z grupy ne Euro 2012 gwarantowane.

sleepyhead - 11 września 2009, 15:32:12 - *.internetdsl.tpnet.pl
Polska to kraj korupcji na ogromna skalę. Politycy, sędziowie, prokuratura, policja, media, spółdzielnie mieszkaniowe, związki sportowe i cała reszta instytucji. Od góry do dołu, Republika Bananowa Polska to kraj KORUPCJI i UKŁADÓW. Chcecie zmian? Jak sobie je wyobrażacie? Myślicie, iż bydło nami rządzące zrezygnuje ze swoich wałków i zacznie słuchać opinii ludu? Chyba nie jesteście aż tak naiwni.. Tu potrzebna jest rewolucja. Bez niej nigdy nie wydostaniemy się z gó**a w jakim pogrążają nas cepy mające realną władzę. amen.

vooyek - 11 września 2009, 15:34:40 - *.internetdsl.tpnet.pl
nadzieja w czechach i slowacji, ze wysoko z nami wygraja!

gianni - 11 września 2009, 15:36:27 - *.50.236.70
Nie wiem czy sie ze mna zgodzicie ale to jest kolejny gwóźdź do trumny!!!!

czeniek - 11 września 2009, 15:37:44 - *.24.128.246
I czy ktos sie dziwi, ze jesli moj syn bedzie swietnym pilkarzem, to pozwole mu wybrac reprezentacje kraju, gdzie dorasta, tj. Anglii, a nie tego chorego, durnego panstwa, gdzie sie urodzil?...

Herm - 11 września 2009, 15:38:46 - *.lowicz.vectranet.pl
Spakowac caly PZPN do wora!!!!!!!!!!!!.Smuda na trenera reprezentacji Polski,tylko on sie nadaje,Panie Prezesie Lato zastanow sie Pan co pan jeszcze robi w tym PZPN-nie!!!!?????.

kleber - 11 września 2009, 15:41:24 - *.chello.pl
Maniak Football Manager

maryla - 11 września 2009, 15:41:28 - *.opera-mini.net (*.112.147.99)
Majewski to git fachowiec ale stara k.Laty.Latawiec przerunchany przez połowe lesnych dziadków zberebeżnych flacków.Ja bym proponowała Bogusia Baniuka faciora z yayecami na miejscu gdzie trzyba.

as - 11 września 2009, 15:41:51 - *.chello.pl
Jak Janas jest brany pod uwagę to ja już tracę nadzieję... lato wont!

ex-pert - 11 września 2009, 15:42:32 - *.internetdsl.tpnet.pl (*.168.2.33)
Czy z tego badziewia trener Mourinho zrobił by nawet nie Brazylię,ale Reprezentację za którą nie wstydzilibyśmy się...Myślę,że wątpię.Muszą nastąpić rewolucyjne zmiany do C-klasy włącznie.A na to PZPN nigdy nie zezwoli.! I mamy kłopot.!!!

murena - 11 września 2009, 15:42:33 - *.77.117.44
POWINIEN BYĆ SMUDA -nie trener po naukę i bez sukcesów.Dopuki pilka w grze powinno się grac do końca

Optias - 11 września 2009, 15:43:26 - *.kielce.vectranet.pl
Majewski powinien mieć ksywe grabarz a nie doctor człowiek bez żadnych sukcesów o mało co nie zniszczył Cracovii na trenera Smude lub Kasperczaka!!!

Juzo_MKS - 11 września 2009, 15:43:36 - *.internetdsl.tpnet.pl
Moim zdaniem z Polaków tylko Smuda.Chyba,że można byłoby spróbowac zatrudnic kogoś z zachodu,kto niedawno skończył karierę i grał w co najmniej jednym klubie,w którym było dobre szkolenie.Jakieś propozycje?

iskierka - 11 września 2009, 15:44:47 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl
dziwi mnie, ze na forach, w ktorych mowi sie o nastepcy leo nikt nie wymienia piotrka nowaka...facet tyle lat gral w reprezentacji,gral w pilke na europejskim poziomie...do tego doceniaja jego warsztat trenerski za oceanem-chicago fire,rep.olimpijska,asystent trenera 1szej rep. USA...nowak do tego,co jest bardzo wazne, nie siedzi w tym polskim bagnie...wg mnie wlasnie ktos taki powinien zasiasc za sterami reprezentacji polski...

ddd - 11 września 2009, 15:45:02 - *.adsl.inetia.pl
Będziemy grali systemem 3-5-2?

szymaxxx - 11 września 2009, 15:46:20 - *.gdynia.mm.pl
Dzięki Panu Laptopowi pożegnaliśmy piłkę nożną w Polsce. Przerzućmy się na siatkówkę i żużel. W tym jesteśmy POTĘGĄ.

żylski - 11 września 2009, 15:46:53 - *.chello.pl
ale z was marni kibice
Stefan jesteśmy z Tobą !!!

many - 11 września 2009, 15:55:32 - *.chello.pl
Popieram jako kandydata Piotra Nowaka, ale w obecnej sytuacji potrzebny jest facet z jajami. Franek Smuda. Majewski? O matko polko niech on lepiej otworzy sobie warzywniak bo trener z niego taki jak z naszego prezydenta wysoki blondyn

direggio - 11 września 2009, 15:55:35 - *.pai.net.pl
Majewski to dobry trener dla reprezentacji.
Nie umiemy grać 4 obrońcami, dlatego podczas kadecji Stefana zagramy 5-2-3.
Gra z kontry, na szybkiego Jelenia
Cos jak Grecja 2004.
Według mnie Majewski to dobra opcja.
Nie mówcie nic o Cracovii, bo miał tam bandę amatorów i maminsynków.
Jeśli chodzi o obecną kadrę to Dudka, Łobodzinski, Wilk mogą się już żegnać z powołaniami. To kopacze-amatorzy którzy traktują futbol jako dodatek do życia. U Majewskiego zagrają tylko profesjonaliści.
Praca, pokora, posłuszeństwo to doprowadzi nas do przyzwoitego wyniku na Euro

zlubin - 11 września 2009, 15:57:16 - *.30.157.11 (unknown)
Lenczyk na selekcjonera

lucas - 11 września 2009, 16:00:48 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl
Chcecie Smudę ? Ok w porządku, ale zapomnijcie o młodych perspektywicznych zawodnikach w kadrze. Niech się nikt nie zdziwi jak Smuda stwierdzi, że ma za krótką ławkę rezerwowych. Smuda to człowiek, który nie potrafi wziąć odpowiedzialności za porażkę na siebie, ani przyznać się do błędu. Jeśli drużyna wygrywa jest to tylko i wyłącznie zasługa Smudy, jak przegrywa to wina krótkiej ławki, kontuzji, sędziów, kibiców, czy źle przyciętej trawy, wina wszystkich tylko nie Franza.

ja - 11 września 2009, 16:02:36 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl
wolałbym Smudę

ryba - 11 września 2009, 16:03:29 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl
Trgedia Narodowa!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

cytadela - 11 września 2009, 16:06:02 - *.177.10.65
No to mamy trenera. Tragedia! Precz z PZPN

stalsuleci - 11 września 2009, 16:07:04 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl
I bedzie sie jezdzic na reprezentacje... Wygwizdywac Ciapka...

znawca - 11 września 2009, 16:08:20 - *.dynamic.gprs.plus.pl
SKANDAL!!!Lato do dymisji!trener powinien zostac Smuda,Kasperczak,Urban luz ktos z zagranicy!!! DZiekuje Leo ze byles bo i tak uwazam ze Zrobiles bardzo duzo dla Polski!(euro 2008) nikt nie wszedl wczesniej do ME!DZiekujemy!

gembusek - 11 września 2009, 16:09:06 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl
Rasiak na trenera

majewski - 11 września 2009, 16:09:29 - *.internetdsl.tpnet.pl
Teraz to jest upadek Polskie Piłki [*]

RF08' - 11 września 2009, 16:10:14 - *.ssp.dialog.net.pl
Moim zdaniem trener z Polski to kiepski wybór ,mianowicie będą rządziły układy na lini trener-PZPN ,zawodnicy itd.Trenera z zewnątrz nie interesuje pzpn i czy trenował kiedyś tych czy tamtych to trzeba dać im szanse.Lub tak jak Boniek na siłę powoływał Wichniarka bo był kiedyś graczem widzewa .Jak stać nas było na Leo to i na innego by było stać ale tu chodzi o to zeby trener mało zarabiał bo lato musi znów wziasc podwyżkę! ;-/
Zobaczymy powodzenia mimo wszystko dla Majewskiego!

bez_kitu - 11 września 2009, 16:10:39 - *.lightspeed.rsllil.sbcglobal.net
ludzie, zastanowcie sie czego chcecie, po zwolnieniu Leo polowa piala z zachwytu, ze bedzie lepiej. Teraz kazdy lament, ze Majewski. Co mysleliscie, ze pajace z PZPN dadza profesjonaliste,tam reka reke myje i tak zostanie, burdel w zwiazku i lidze. Dwa kroki do przodu, trzy do tylu.

bonus - 11 września 2009, 16:10:46 - *.133.210.223
hehe to było do przewidzenia kolege dać pewno zostanie bo gorszego trenera nie ma w polsce ;) a że dobry kolega Grzesia Laty to przecież nie zostawi bezrobotnego kolegi ;)

Paolo KKS - 11 września 2009, 16:13:03 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl
Lato - tymczasowy prezes PZPN
Majewski jest w całokształcie tymczasowy

piwlak - 11 września 2009, 16:16:57 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl
Jak dla mnie odpowiednim trenerem byłby Skorża lub Kasperczak. Smuda jest dobrym trenerem, ale nie da się ukryć tego, że ma swoich ulubieńców i często byłby nieobiektywny przy powołaniach.
Majewski...
...porażka... .

mucha - 11 września 2009, 16:18:59 - *.dynamic.gprs.plus.pl
On trenerem?pff...pocieszajace jest to,ze tylko tymczasowym.Moim glownym kandydatem na to stanowisko jest Smuda.Tylko on zrobi w kadrze porzadek,ale watpie zeby PZPN dal mu szanse.Zaryzykowalbym kolejnego choc w miare uznanego obcokrajowca,ktory zmotywuje naszych i wywali dziadkow typu Krzynowek,Zewlakow.Pora na mlodziez.To moja kadra na EURO 2012:Fabianski-Wojtkowiak(Rzezniczak),Glik(Sadlok)
,Jodłowiec,Gancarczyk-Malecki(Błaszczykowski)-Garg
uła,Borysiuk,Smolarek-Jeleń,R. Lewandowski(Boguski).Co wy na to???

antymajews - 11 września 2009, 16:19:03 - *.internetdsl.tpnet.pl
a moze byly kandydat na trenera reprezentacji USA - Piotr Nowak. Co by nie było tez Polak.

roger - 11 września 2009, 16:20:31 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl
budrys,masz racje,ale zgon nastąpił wcześniej bo 09.09.2009 o gdz.22.30

MKS - 11 września 2009, 16:20:52 - *.51.73.129
Majewski to żenada.Banda kolesi z PZPN-u.Drzewiecki rozpieprz to towarzystwo,chocby kosztem rozgrywek.W inny sposób nie pozbedziesz sie lesnych dziadków,mysle ze rozsądni ludzie zrozumieją twój ruch.

:) - 11 września 2009, 16:23:17 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl
Dajmy szanse Stefanowi zobaczymy co wymyśli... Porównujecie Cracovie ale Craxa była i jest za słaba kadrowo... dostali 6:2 od słabej Lechiii...

MAXS - 11 września 2009, 16:24:58 - *.adsl.inetia.pl
no to juz jest p.p.e.dolone co k.u.r.a oni sobie mysla jak mozna czlowieka zatrudniac jesli leo ma jeszcze umowe do 17 wrzesnia .lato puknij sie.burdel byl i bedzie

MAXS - 11 września 2009, 16:26:13 - *.adsl.inetia.pl
jezeli ma tak byc to wole ogladac inne mecze

tatik - 11 września 2009, 16:28:14 - *.internetdsl.tpnet.pl
A na menedżera kadry niech wezmą Rysia F. ps. Fryzjer.Bo przecież pod jego opieką "doktor" odnosił największe sukcesy

artikks - 11 września 2009, 16:28:54 - *.icpnet.pl
laptop sie w cracovii nie sprawdzil;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;reprezentacja to za wysokie progi ; panie trenerze majewski;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;

1908 - 11 września 2009, 16:29:18 - *.4web.pl
Ja NIE moge, SKANDAAALLLLLL!!!!!!!!!!
Ten czlowiek nie zasługuje nawet na tymczasowego, ludzie sami widzicie w jakim bagnie jesteśmy od ostatnich wyborów:/:/ - ŚL!!!!!!!!!!!!
CAŁA POLSKA PIŁKA - [*][*][*][*]

bolo - 11 września 2009, 16:30:48 - *.wroclaw.dialog.net.pl
Listkiewicz wróć!!!

magat - 11 września 2009, 16:31:40 - *.ostrog.net.pl
Szkoda że trenerem nie może zostać Hubert Kostka,którt swoje sukcesy zawdzięcza żelaznej dłoni i zadnych układów z działaczami.Może wobec tego najlbizszy mu jest Franek Smuda i to on powinien być I trenerem.

JARO ZE ŚL - 11 września 2009, 16:32:04 - *.centertel.pl
No to my sie doczekali!! Z tym nieudacznikiem to my sie nawet na EURO 2012 nie zakwalifikujemy!! Jeszcze zatęsknimy za LEO

tomek gdyn - 11 września 2009, 16:32:39 - *.gdynia.mm.pl
Mam nadzieję że tylko na te 2 mecze!!!Tak i tak już lipa z awansu!!!Ale mogli by już wybrać kogoś innego a nie taką oferme losu bez sukcesu!!!Ale układy to układy!!!TAG!!!

aaa - 11 września 2009, 16:33:27 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl
Jeśli Majewski odstrzeli starych dziadów typu Dudka, Saganowski, Żewłakow, Roger, Krzynówek, Boruc... a da szanse dla piłkarzy jak;
Irek Jeleń, Ludovic Obraniak, Bartosz Salamon, Łukasz Piszczek, Marcin Kowalczyk, Adam Kokoszka, Piotr Brożek, Sławek Peszko, Bartosz Bosacki, Tomasz Kuszczak, Dawid Janczyk, Seweryn Gancarczyk, Ariel Borysiuk, Patryk Małecki, Kamil Grosicki, Łukasz Garguła, Daniel Boguski
Jestem na TAK dla Majewskiego

staryKSG - 11 września 2009, 16:37:04 - *.biznesklasa.lisek.pl
majewski odkąd prowadzi U-23 nie przegrał meczu......ale czy już jakiś rozegrał?

danieL - 11 września 2009, 16:37:20 - *.chello.pl
Pozostaje nam kibicować Słowacji i Czechom we wrześniu...

edek - 11 września 2009, 16:41:37 - *.dynamic.gprs.plus.pl
ale wybrali wariant
śmieszna ta polska piłka...

syczes - 11 września 2009, 16:46:16 - *.range86-161.btcentralplus.com
TARASIEWICZ!!!!!!!!!!!

parmafc - 11 września 2009, 16:46:18 - *.icpnet.pl
Masakra... Oby na stałe wybrali kogoś innego.

roger - 11 września 2009, 16:50:56 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl
racja MKS,ale z Drzewieckim postąpić trzeba tak samo,ten facet niema jaj do podejmowania ważnych decyzj tak jak bylo to z ostatnim kuratorem,a żeby było śmiesznie to proponuje na trenera kadry Pana Masztalera,a dla czego...,a dla tego,że zamiast oglądać żenade,oglądalibyśmy coś lepszego od czeskiego filmu....Panie Masztalerz jezeli ma Pan coś więcej do powiedzenia niz to co w ŚWICIE NOWY DWOR MAZ.to pora zawijac rękawy i brac się do roboty z kadrą

Bolszewik - 11 września 2009, 16:53:19 - *.router.finemedia.pl
A co za różnica czy 3-5-2 czy 4-4-2 ? Tarasiewicz grał w II (teraz I lidze) 3-5-2 i wyniki były... trenera rozlicza się za styl a nie za wyniki... ja proponuję 3 kandydatury: Franciszek Smuda, Sepp Piontek, Bora Milutovic.
Piontek zbudował ekipę od zera zarówno Danii i Turcji po nim trenerzy którzy przyszli mieli już kopaczy na poziomie i wyniki same przyszły... Janas został zwolniony za Ekwador, a Leo przegrywał z Armenią, Finlandią, rezerwami Chorwacji, remisował ze słabą Austrią, przegrał z cienką Irlandią i dalej trzymał się stołka... a za Janasa nie pokonaliśmy Anglii ani Niemiec... ale Austrię, Irlandię Płn i podobne ekipy laliśmy bez większych problemów... a po raz ostatni przypominam Leo pokonał Portugalię ale w okresie gdy Ci zaczęli grać co raz to gorzej... a Czesi to byli mocni ale kilka lat temu...

... - 11 września 2009, 16:54:20 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl
dramat...

dobromir - 11 września 2009, 16:54:50 - *.33.88.4
Trzeba nie zmiany trenera, ale zmiany całej tej zepsutej organizacji - od głowy (centrala PZPN, ekstraklasa) do stóp (związki okręgowe, klasy C)... Wystarczy spojrzeć na siatkówkę i piłkę ręczną, szermierkę... Były przekręty, patologie - wyczyszczono te związki - zatrudniono fachowców z zagranicy na trenerów, z których Castellani ładnych kilka lat oglądał naszych siatkarzy "z bliska" (oprócz Wenty) i jakie teraz są efekty? - było wicemistrzostwo świata za Lozano, teraz jak dobrze pójdzie to gramy o mistrzostwo Europy z Rosją w niedzielę... Wniosek: bez rozpędzenia w cztery strony świata tej koterii i kółka wzajemnej adoracji z lat minionych nie mamy co marzyć o jakiejkolwiek zmianie na lepsze...

Sandecja - 11 września 2009, 16:55:04 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl
Stefan nie rob jaj , prosze cie !

mięta - 11 września 2009, 16:56:12 - *.internetdsl.tpnet.pl
Huus Hiddink kończy pracę z ruskimi więc brać go póki jest okazja. Pewnie bedzie droższy od Hakera ,ale myśle ,że w póżniejszym rozrachunku( JURO 2012) to sie opłaci

hudy - 11 września 2009, 16:56:42 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl
a kto ma zastąpi prezesa late bo z nim to nigdy nic nie będzie

Archie99 - 11 września 2009, 16:57:13 - *.mobile.playmobile.pl
I stało się... Polska piłka sięgnęła dna. Mamy chyba najgłupszego prezesa w Europie. Swój brak kompetencji pokazywał już wiele razy, tym razem jednak przebił samego siebie.
Jak można było na tak odpowiedzialne stanowisko trenera reprezentacji desygnować człowieka, który jedyne co potrafi to "leczyć" do bólu swych piłkarzy.
"Doktor" z pewnością pozwoli nam przeżyć jeszcze wiele upokorzeń. Prezes Lato nie dba o kibiców. Cóż dla niego znaczą rzesze sympatyków piłki nożnej w naszym kraju. Ważniejsze są układy i układziki, które od dawien dawna rządzą w PZPN.
Moim skromnym zdaniem żaden przyzwoity trener (Smuda lub Kasperczak) nie obejmie stanowiska bo było by to niewygodne. Prawdopodobnie Majewski dostanie szanse prowadzenia reprezentacji na dłużej. Żenada będzie więc trwać....

Ksyksy - 11 września 2009, 16:58:04 - *.internetdsl.tpnet.pl
Taaa... zwłaszcza Bosacki to młody, dobrze zapowiadający się wilczek. Daj sobie siana.

Elektryk - 11 września 2009, 16:58:17 - *.tczew.net.pl
Moze jakas akcja kibicowska ? transparenty na trybunach ? trzeba okreslic sie publicznie jako grupa polacy kibice a nie jako jednostki w internecie ... bo niby kazdy nawet pzpn wie co o majewskim sadzimy ale nikt nas powaznie nie traktuje ... jesli nie traktuje sie powaznie 90 procent spolczenstwa to to spoleczenstwo powinno zareagowac ... tak bylo chociaz w zupelnie innej sprawie i innych realiach w latach 80 i tak powinno byc dzis trzeba pokazac tym pajacom z betonu co o nich mysli zwykly prosty czlowiek

roger - 11 września 2009, 16:59:23 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl
kibic,proponuje zajzec do statutu PZPN-u

czesław - 11 września 2009, 17:00:36 - *.chello.pl
No i się zesrało!!!!

waco OKS - 11 września 2009, 17:00:49 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl
ten pan nie powininien byc trenerem kadry nawet U 128

Mel - 11 września 2009, 17:01:24 - *.Red-83-45-33.dynamicIP.rima-tde.net
Szukam ochotników którzy poświęcą się dla dobra polskiej piłki nożnej jako ludzie bomby bomby dostarczę osobiście detonacja na Miodowej...

Vegeta - 11 września 2009, 17:09:12 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl
Bardzo dobry wybór teraz nareszcie dostaną od Czechów i od Słowaków i będzie git Słowacja wygra grupę

roger - 11 września 2009, 17:10:07 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl
hudy,prezesa Late zastąpi Edek Kiepski,będziemy oglądać dalej świetny serjal Polsatu

jan_ek - 11 września 2009, 17:19:23 - *.netia.com.pl
jak by miał trochę wstydu to by nie przyjął,bedzie taki finał jak z Bońkiem !!! ŻENUJĄCE !!!

WUJEK KARO - 11 września 2009, 17:21:18 - *.WA.netspace.net.au
Zamurowali Nas
Z A B E T O NO W A L I

Krzysztof - 11 września 2009, 17:21:37 - *.mt.gov.pl
to jest po prostu skandal!!! jak może trenerem zostać osoba pozbawiona charyzmy, talentu i umiejętności do prowadzenia jakiejkolwiek drużyny ponad 2gą ligę. a mówimy o najważniejszej drużynie w kraju!!! dlaczego nie mamy nic do powiedzenia w demokratycznym państwie, przecież Reprezentacja jest jak dobre narodowe o które troszczą się wszyscy...jesteśmy skazani na ciągłe szyderstwa i wstyd dlatego że kilkunastu gości jest nie do ruszenia, którzy jeszcze mają czelność (razem z prezenterami tvp) zwalać całą odpowiedzialność na Beenhakera, kiedy to oni są NAJWIĘKSZYM problemem poslkiej piłki. może trzeba zrobić jakąś manifestację, założyć organizację zajmującą się torpedowaniem kumplowskich działań pzpnu, bo po prostu ręce opadają. co nam po nowych stadionach jeżeli dalej będziemy niszczeni przez tę grupę nieudaczników. 100% anty pznp!!!

hutnik - 11 września 2009, 17:22:47 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl
Nad grobem polskiej piłki zachowajmy powagę. Dopóki z PZPN-u nie odejdą wszyscy dzisiejsi działacze nic i nikt piłki nie naprawi. Prezes Lato wystawia Nas na pośmiewisko całego piłkarskiego świata. I naprawdę szkoda naszych nerwów przy wyborze tymczasowego selekcjonera. A trener Majewski będzie mógł zapisac w swoim cv że po wysokiej porażce z Czechami pokonał finalistę Mundialu Słowację gdyż ta będzie jeszcze świętowac awans, więc z Nami zagrają o czapkę gruszek. My kibice na stadionach od ekstraklasy po rozgrywki na najniższych szczeblach pokażmy dziadkom z PZPN że mamy ich serdecznie dosyc. To że nie jedziemy na Mundial to nie jest wina selekcjonera. Prezes Lato na mundial pojedzie przecież już w tym roku rezerwował hotele tylko dla działaczy. Kochani róbmy wszystko żebyśmy nie byli w Europie piłkrskim workiem treningowym. Mamy zdolną piłkarską młodzież, zdolnych trenerów i wykształconych młodych ludzi którzy to wszystko naprawią. Trzeba tylko wysłac pod opiekę ZUS-u wszystkich tych którzy są wrzodem polskiej piłki.

1916 - 11 września 2009, 17:23:48 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl
Leśne dziady WON!! Towarzystwo wzajemnej adoracji...

Skorpion - 11 września 2009, 17:24:51 - *.chello.pl
Widać wyraźnie ,że tylko układ, a nie dokonania trenerskie rządzą piłką.Ciekawe dlaczego nie Franek Smuda,który ma wyniki z każda drużyna którą prowadzi.Jednak na układy nie ma rady.

tomekrts - 11 września 2009, 17:26:03 - *.akademiki.uni.torun.pl
mam nadzieje że to tylko przejściowe rozwiązanie bo inaczej tych ludzi w PZPN całkiem powaliło

Skorpion - 11 września 2009, 17:31:15 - *.chello.pl
Pamiętajcie na układy nie ma rady.Ten który ma większe i wyraźniejsze dokonania w piłce i jest aktualnie trenerem ligowym, powinien zostać trenerem, Majewski ,Boniek , Lato, Tomaszewski, byli dobrymi zawodnikami ale trenerami są o litości pożal się Boże.To są Boscy trenerzy.Bóg jeden tylko wie.Moim zdaniem tylko Franek i długa przerwa i na końcu Skorża.

Motorowiec - 11 września 2009, 17:33:11 - *.chello.pl
i po Polskiej piłce nożnej teraz będzie tylko gorzej. Zaczynam oglądać tylko siatkówke

TSN - 11 września 2009, 17:36:05 - *.chello.pl
Trenerem pewnie będzie Engel albo Majewski i powróci cudowna polska myśl szkoleniowa:D

olo - 11 września 2009, 17:36:51 - *.chello.pl
cyrk normalnie.... niech sie lepiej Pasy wypowiedza jak im pomogl

gosc - 11 września 2009, 17:41:38 - *.ski.vectranet.pl
majewski to popychadlo, a dziadkom z miodowej taki pasuje. on nawet nie potrafi sie wyraźnie przedstawić, a co dopiero powiedzieć piłkarzom jak mają grać. litości, tylko nie majewski, już lepiej jakby został na te spotkania ulatowski.

1916 - 11 września 2009, 17:45:05 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl
Teraz Drzewiecki i ministerstwo sporu powinno sie zając na powaznie PZPN-em i skonczyc ten cyrk, niech nas UEFA zawiesza wiele nie stracimy, kluby z pucharów odpadły, reprezentacja w obecnej sytuacji nie ma najmniejszych szans na awans do MŚ wiec jest to dobra okazja wyczyscic to całe bagienko... Pozdro (L)

xDDDD1910 - 11 września 2009, 17:49:43 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl
Taa... jeszcze troche i będziemy grać jak San Marino... jak Smuda nie zostanie trenerem to możemy odrazu rozwiązać kadre

stawiczny - 11 września 2009, 17:51:27 - *.33.101.162
JUAN DE RAMOS podpisal z CSKA MOSKWA kontrakt do LISTOPADA tylko moze by ktos w PZPNie pomyslal i zatrudnil tego czlowieka nie mowcie mi ze nie stac ...... bo jak sie chce zbudowac cos pozytywnego w sporcie trzeba wylozyc wiekszy pieniadz ...to bylby bardzo dobry krok mysle ze wiekszosc z was mnie poprze....

spoxy - 11 września 2009, 17:53:05 - *.pl
pzpn to stowarzyszenie ... reprezentacja jednak to sprawa ogólnonarodowa ... niech cienkie bolki (boiskowy pseudo prezesunia to bolek ) o tym pamiętają i z tym majewskim niech nie ciemnią ...

ŁKS/IRLAND - 11 września 2009, 17:58:07 - *.204.182.176
porazka, koles nie ma osiagniec, porazka na maxa

tylko nie - 11 września 2009, 18:02:59 - *.onecik.pl (*.0.3.75)
Tylko nie to! Mam nadzieję, że Lato jeszcze nie wytrzeźwiał od ostatniego razu i pomylił się w wywiadzie. ;) W następnym przeprosi i ogłosi kogoś innego tymaczowym.
Jeśli jednak się nie pomylił, to doktor nas wszystkich wyleczy, tak że nam bokiem wyjdzie to całe kibicowanie i zainteresowanie piłką nożną .

walkower - 11 września 2009, 18:05:19 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl
jak pzpn weznie na trenera Majewskiego to niech sie wszyscy tam ida wieszac :|

olo - 11 września 2009, 18:07:40 - *.kimsufi.com
Stefek Majewski, najlepszy trener groteski

max - 11 września 2009, 18:09:52 - *.hsd1.il.comcast.net
To skandal! Ten nieudacznik?!

waldek1979 - 11 września 2009, 18:10:26 - *.chello.pl
Tragedia o nazwie MAJEWSKI jaka nas spotkała jest nie do opisania!Krystyna z gazowni byłaby lepsza!!!

jozmarek - 11 września 2009, 18:10:59 - *.ssp.dialog.net.pl
Jaja się zaczną jak trzeba będzie Leo zapłacić odszkodowanie. Oby Czesi i Słowacy z nami wygrali.
Trenerem powinien zostać ktoś z czwórki:
Piotr Nowak, Maciej Skorża, Jan Urban, Ryszard Tarasiewicz.
Ale oprócz Skorży to chyba każdy odpada bo za bardzo samodzielny i pyskaty.
Ze starszych trenerów Orest Lenczyk, Franciszek Smuda i Henryk Kasperczak.

fdfdfdfds - 11 września 2009, 18:13:43 - *.realestate.net.pl
jak polska miała szansę na awans to ją już straciła

harry - 11 września 2009, 18:17:46 - *.194.200.86
Wybrali najpierw komuniste lato na prezesa-a teraz kolezke wsadza na trenera?gorzej juz byc nie moze!!!
Boniek powinien zostac prezesem PZPN!!!
a Smuda trenerem!!!
nie wiem moze jakas petycje napisac,czy co ludzie przeciez niedlugo my bedziemy jak San marino i reszta tych co w d..e leja!!!

STARY - 11 września 2009, 18:19:56 - *.76.179.33
Do TISSOT. Dwa zdania i widze ze miales stycznosc z tym "wszechwiedzącym".
100% RACJI

Kyppcio - 11 września 2009, 18:22:59 - *.gdynia.mm.pl
a co z Orestem Lenczykiem ....wiekowy ?? równolatek Leo ... wiedza , doświadczenie , myśl trenerska ...ale jest feee...bo wódki niepija :/
a byłoby to piękne zwieńczenie kariery trenerskiej tak sądzę ...no ale cóż mamy Stefana Laptopa

hahahaha - 11 września 2009, 18:23:15 - *.star.net.pl
hahahah, pisalem juz kiedys o tym, ze on bedzie I jest :D
Specjalnie dla niego reaktywowano kadre 23 , zwiekszono wiek mlodziezowca. Jednego mozmey byc pewni, ze jak Stefek zostanie z kadra A , to od przyszlego sezonu zniosą wiek mlodziezowca znów do 21 ;) zobaczycie

Sopot - 11 września 2009, 18:25:25 - *.chello.pl
mysle ze nasze grajki tez nie chca Majewskiego i oby dwa mecze puszcza wiec na pazdziernik Czechy-Polska 1 pewniak :D

Kibic - 11 września 2009, 18:25:54 - *.range86-146.btcentralplus.com
KIBICE, Prawdziwi KIBICE, Pokazmy PZPN ze juz mamy dosc tego wszystkiego , tej korupcji , tego balaganu, ukladow, kolesiostwa i tej zgnilizny która niszczy sport , który Kochamy. Teraz PZPN pokazal wszystkim, ze ma w .... nosie dobro polskiej pilki - zatrudnili Majewskiego (Pan Laptop Pomylka) który nic nigdy dobrego nie zrobil (mowie o trenerce) wszedzie gdzie byl zostawial zgliszcza i skłocał ludzi) . I takiego czlowieka wybali na Selekcjonera? Niby tymczasowo ale jestem przekonany ,ze juz Pan Lato z Panem Piechniczkiem maja w planach uczynic tego NIEDOJDE trenerskiego - selekcjonerem do euro 2012. Bo Oni chca miec kogos któorym mozna sterowac - taka kukłe. Mam Dosc i mysle ,ze Wy tez . Dlatego Wzywam do calkowitego zbojkotowania meczu z Słowacja. Mam nadzieję ,ze Media jakos to podchwyca i rozgłosza to co ludzie mysla .
Pozdrawiam prawdziwych Kibiców!!!!

tomek - 11 września 2009, 18:27:39 - *.maxnet.66.pl
Najpierw to powinien polecieć LATO i cała jego świta ,a pózniej dopiero LEEO

KONRAD - 11 września 2009, 18:33:19 - *.ssp.dialog.net.pl
Ryba psuje się od głowy!Dopóty nie uporządkuje się spraw w PZPN to reprezentacja nie będzie miała żadnych sukcesów ,kto by nie był jej trenerem.

harry - 11 września 2009, 18:39:34 - *.194.200.86
Protest---nie ide na mecz ze Slowacja--ludzie wpisujcie sie !!!!bedzie masowy sprzeciw i media to naglosnia!!!! nie ide!!

G. Lato - 11 września 2009, 18:42:12 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl
Brawo Stefan! Masz trzy lata spokojnego chlania. Zlewaj krytykę tych "kibiców". Każdy z nich chciałby tak i zazdroszczą. No to po małym Stefciu!

Chorzowian - 11 września 2009, 18:47:49 - *.adsl.alicedsl.de
Jeszcze ani jednego wpisu, ktory by pochwalil decyzje Laty, niesamowite.
Wszyscy tutaj maja jedno zdanie, to rekord na 90minut. Takiego czegos jeszcze nie bylo w komentarzach chyba od poczatku istnienia portalu.
Majewski!
Co?
Jestes g..no!

marioGT - 11 września 2009, 18:48:58 - *.35.6.2
Tylko Piotr Nowak!

Max - 11 września 2009, 18:50:30 - *.zamosc.mm.pl
Czechy-Polska 0:1
Słowacja-Słowenia 2:0
Polska-Słowacja 2:0
Czechy-Irlandia Płn. 1:0
San Marino- Słowenia 0:3
1.Słowacja 22 23-10
2.Polska 17 22-11
3.Słowenia 17 16-6
4.Czechy 15 16-7
5.Irlandia P.14 13-10
6.San Marino 0 1-47
Baraż jest jeszcze możliwy !!! Takie wyniki są całkiem realne a pismaki już wszystko pogrzebali.

Antykorupc - 11 września 2009, 18:55:45 - *.chello.pl
Ta nominacja to naplucie przez pzpn na kibiców widac jedno to piechniczek rządzi pzpn-em ,a lato to marionetka medialna.

adam - 11 września 2009, 18:55:58 - *.toya.net.pl
ten pzpn nie wybierze Smudy,bo ze Smudą im nie po drodze, a Majewski nie nadaje się do niczego...jak cała Polska piłka....dno i bagno!!!

(jankes) - 11 września 2009, 18:56:13 - *.bielskpodlaski.mm.pl
Wcale tak bardzo bym się nie zdziwił, gdyby na stałe selekcjonerem został... Lato. Okazja fenomenalna, bo mistrzostwa w Polsce oznaczają prawie trzy lata bez meczów o stawkę. Same sparingi, które na dodatek będzie można przegrywać pod hasłem: "buduję drużynę na mistrzostwa, a nie walczę o wynik". Świetna wymówka - dwa i pół roku bez presji i na dodatek pewny start w finałach. Weźmie sobie Stefana na asystenta do czarnej roboty, jak swego czasu Boniek. Kaska leci, w historii się zapisze jako selekcjoner, sam siebie nie zwolni, a PZPN mu nie fiknie, bo w tej organizacji nie ma tradycji "fikania wodzowi".
Nie wierzę, że Grzesiowi coś takiego nie chodzi po głowie...

Jaro K - 11 września 2009, 18:56:16 - *.224.optilan.pl
Ale jaja, w dalszym ciagu PZPN robi nas kibicow w wała. Ten nieudacznik niech lepiej juz nic w pilce noznej nie robi. Jemu juz podziekowano i to stanowczo "kopem" z Crakovi.

Ziębol - 11 września 2009, 18:58:28 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl
Buhahaha ! Buhahaha ! Buhahaha ! Buhahaha !
Jaki cyrk w tym PZPNie. Zawiesić wszystko i rozwiązać ten cyrk.
Piłka nożna dla kibiców !

siepacz - 11 września 2009, 19:02:01 - *.217.146.194.generacja.pl
Kocham lato ale Lato WONNNN !!!!!

ziutek - 11 września 2009, 19:07:53 - *.191.239.35.bredband.3.dk
ludzie swieci. Stefan napewno to czytasz. wez sie za pierwsza polska ligę. Ale Reprezentacje to ty zostaw Smudzie. A na komputerze to pograj w pasjansa. piłka to strzelanie bramek wiecej i wiecej, zaden jeden napastnik, zaden majewski, nie poznalem nigdy smudy , ale on ma charakter a do zwyciestwa trzeba niesc na skrzydłach.
Lato co ty mozesz dla tego zwiazku, tu trzeba system budowac anie klocic sie kto wiecej pije. ty lubisz i kazdy wie , ale nie tylko ty.no problemo.

pavlo1908 - 11 września 2009, 19:10:11 - *.retsat1.com.pl
No to teraz paradoksalnie trzeba trzymać kciuki żeby pod jego wodzą przerżneli oba mecze. Jak wygrają to leśne dziadki będą miały argumenty żeby został i wtedy faktycznie jak napisał Budrys: "dnia 11.09.09 umarł futbol w tym kraju.CZEŚĆ JEGO PAMIĘCI!!!"

ro - 11 września 2009, 19:23:07 - *.adsl.inetia.pl
No to teraz 800 tys. euro odszkodowania dla Beenhakkera. Ciekawe, czy ktoś pociągnie do odpowiedzialności prezesa za niegospodarność?!

max - 11 września 2009, 19:26:44 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl
To już skandal, w PZPN-e siedzą same durnie, idiotów z siebie robią. Lato nie ośmieszaj się odejdź i idź się uczyć do szkoły. Szkoda słów Majewski to się nadaje na dozorce w naszej szkole !!!

buhahaha - 11 września 2009, 19:26:47 - *.zone4.bethere.co.uk
Stefan PORAŻKA Majewski !!!!
Grzegorz BURAK Lato !!!
Antoni HISTORIA Piechniczek !!!
ZBOJKOTOWAĆ PZPN !!!!!
POLSKI ZWIĄZEK PIŁKARSKIEJ NIEMOCY !!!
PRECZ Z NIMI

loop - 11 września 2009, 19:27:18 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl
O tym, że w tym skorumpowanym związku lejce trzyma główny grabarz piechniczek (mały człowiek to i z małej litery)to już wiemy od wielu miesięcy. Przykre, że leniwy minister sportu oraz rząd nie chcą z tymi ochlajtusami nic zrobić.

dexter - 11 września 2009, 19:28:59 - *.t-mobile.co.uk
lato bambrze bamberłoko won !!!! to jest jakas farsa to jaja jakies to skandal polska piłka juz nizej nie spadnie to dno !!!! pzpn zlitujcie sie odejdzta prosimy !!!! wszyscy prawdziwi kibice piłki !!!!

Chorzowian - 11 września 2009, 19:32:47 - *.adsl.alicedsl.de
@ro, 800 tys.? Ty snisz chyba. Beenhakker mial kontrakt wazny do 2012, tzn ze jeszcze wedlug kontraktu mial dostac ok. 3 mln. Niech sie Lato i reszta Lesnych Dziadow cieszy jak Beenhakker przystanie na 1,5 mln. To juz bedzie sukces i szczyt gospodarnosci. Nie wspomne o jego sztabie szkoleniowym liczacym jeszcze jakies 11 glow z ktorych kazda tez miala wazny kontrakt i zarobki po 20-30.000 Euro miesiecznie. To byli sami specjalisci z Holandii.
Szkoda tylko tej blondynki tlumaczki. To byla gwiazda sztabu szkoleniowego, na nia szlo jeszcze popatrzec bo na tego holenderskiego dziada to juz raczej nie.

ziomjacki - 11 września 2009, 19:33:04 - *.117.192.128
HAHAHA Majewski nie jest selekcjonerem. Zobaczcie, tylko dziennik wschodni sprawdzil. SMiech na sali takie male pisemko regionalne, a mozliwosci ma znacznie wieksze niz duzo innych...?
http://www.dziennikwschodni.pl/apps/pbcs.dll/artic
le?AID=/20090911/PILKA08/847853418

Marko - 11 września 2009, 19:33:24 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl
No nie źle czuje że Stefan zostanie na dłużej obym sie mylił ciekawe kogo powoła

blaszka85 - 11 września 2009, 19:47:37 - *.adsl.inetia.pl
Katastrofa ze skrajności w skrajność

KaZ - 11 września 2009, 19:52:20 - *.vectranet.pl
Każdy tak marudzi a ciekawy jestem kogo byście wy widzieli jako Trenera ... Bo tak czytam te komentarze i na próżno szukać nazwisk ... Jak dla mnie Polak to na dzień dzisiejszy Smuda ... Marzy Mi się Hidink ale to raczej Mission Impossible .

blaszka85 - 11 września 2009, 19:52:59 - *.adsl.inetia.pl
Katastrofa ze skrajności w skrajność

Ksyksy - 11 września 2009, 19:56:48 - *.internetdsl.tpnet.pl
Wstyd, leśne dziadki, wstyd!!!!

pols - 11 września 2009, 19:58:21 - *.internetdsl.tpnet.pl
Lato Ty z twoimi pomysłami jesteś jeszcze lepszy niż ta grupa jedenastu nazywających się zawodnikami !!!!
Oni grają do ...., a Twoje pomysły są jeszcze lepsze. Nie ma na trenera innych ludzi??

abc - 11 września 2009, 20:08:31 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl
Dziękujemy Panie Grzegorzu (najlepszy prezesie świata - łubu dubu......) za kolejną żenadę!!!

oderka opo - 11 września 2009, 20:11:02 - *.dynamic.gprs.plus.pl
won gnoju lato patalachu!!!!! zabieraj ze soba tego doktorka!!!!!!!!!!!!!

marcin - 11 września 2009, 20:11:41 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl
Nie bez powodów kibice Stali Mielec na drugi dzień po wyborze Laty na prezesa PZPN wywiesili flagi z hasłami "G.LATO CO?STAL MIELEC BARDZO POMOGŁEŚ NASZEJ DRUŻYNIE NAJAKTYWNIEJSZY W KAŻDEJ DZIEDZINIE""SOLSKIEGO 1-MIODOWA 6 TAK SAMO BĘDZIE W PZPN"

marcin - 11 września 2009, 20:13:47 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl
G.Lato byłe.ś legenda zostałeś ...Kibic klubu legendy.

barbarian - 11 września 2009, 20:21:39 - *.ssp.dialog.net.pl
Apoloniusz Tajner na trenera !!!

suja - 11 września 2009, 20:25:11 - *.lukman.pl (*.240.18.126)
Jak na takiego nędznego trenera już będzie miał pierwszy sukces, awans do mistrzostw europy. A tak na poważnie, chyba mało jest gorszych kandydatów!!!

ueo - 11 września 2009, 20:28:34 - *.xdsl.centertel.pl
11.09.2009 smierc polskiej pilki noznej

artikks - 11 września 2009, 20:31:11 - *.254.129.36
najwieksza pomylka polskiej skopanej;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;

abc - 11 września 2009, 20:32:33 - *.internetdsl.tpnet.pl
kurde lepszy byłby tarasiewicz

aztecs - 11 września 2009, 20:33:12 - *.195.5.135
Leo wroc!

ABC - 11 września 2009, 20:34:33 - *.acn.waw.pl
Prawda jest taka, że nie może być gorszy od tego pseudo trenera z Holandii. Bo niżej upaść już się nie da, to Holender sprawił, że cofnęliśmy się w rozwoju.

szydło - 11 września 2009, 20:36:18 - *.chello.pl
to jest tragedia!!!!!!! najgorszy trener w Polsce,jak cracovia grała turniej halowy i przegrała z arka 5;0 to powiedział w szatni tak??? gracie przeciwko mnie? to w niedziele zrobił im 3 treningi tak w pizde że masakra! jednym słowem czób!!! dramat PZPN dramat!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
!!!!

xxx - 11 września 2009, 20:37:26 - *.centertel.pl
Stefek pozdrowienia od Linekera....hahahah

suja - 11 września 2009, 20:38:22 - *.lukman.pl (*.240.18.126)
nie pisałem że najgorszy tylko że jest barzdzo mało gorszych. Dla mnie Majewski może trenować ale jakiś klub w nie wiem III lidze ale nie w reprezentacji. Kto będzie miał u niego poważanie.

artikks - 11 września 2009, 20:42:24 - *.254.129.36
oby nie bylo kompromitacji; 1-dnym slowem gemyla;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;

dede - 11 września 2009, 20:59:59 - *.promax.media.pl
lato wbił bym ci nóż w plecy gdyby to było legalne!!!

michał - 11 września 2009, 21:03:35 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl
oni wybiorą kogoś ze swojej bandy , kogoś kto będzie siedział cicho ... LEO moim zdaniem to był dobry coach ale cóż ... PZPN ...

stefan - 11 września 2009, 21:03:51 - *.range86-146.btcentralplus.com
Majewski Ty antyrenerze , nie masz szacunku u kibiców- wszedzie niszczysz atmosfere- jakie Ty masz osiągnięcia???? Przegrany puchar interttoto w 1 rundzie z bialoruskim zespolem!!!!

gembusek - 11 września 2009, 21:04:57 - *.2.77.18
Lato wypier.. Majewski to jest wogole jakies nie porozumienie.. Smuda bylby najlepszy.. A jak nie to moze Szpakowski albo Szaranowicz?? co Wy na to??

TOP10 - 11 września 2009, 21:05:04 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl
moim zdaniym trynerym powiniyn zostac ktos mlody np Probierz a do pomocy Mielcarski Iwan a niy stary .... no ale na uklady niy ma rady to tyla kibic RUCHU CHORZÓW

danieL - 11 września 2009, 21:08:41 - *.chello.pl
Jako kibice do tej pory zawsze byliśmy z reprezentacją ale nadszedł czas by zacząć walczyć o polską piłkę. Bojkot meczu ze Słowacją i olbzymie transparenty na Śląskim pokazujące co myslimy o PZPN - to na początek!

STAN - 11 września 2009, 21:14:30 - *.acn.waw.pl
Jeśli już musi być tymczasowy trener to nie powinien być żaden z ewentualnych kandydatów pretendentów!!!ponieważ gdy uda mu się uzyskać przyzwoity wynik w ostatnich dwóch meczach to będzie faworyzowany (inni kandydaci nie mieli takiej szansy)ale gdy przegramy z kretesem- kandydat sam się wyeliminuje. Wybor p. Majewskiego to typowy przykład "kolesiostwa", czym p. Lato zdyskredytował sam siebie jako PREZESA PZPN, winien bowiem wybrać p. Piechniczka czy Apostela itp.

LPD - 11 września 2009, 21:30:51 - *.ssp.dialog.net.pl
Tym trenerem został Stefan Mjewski czy Szymon Majewski? Bo umiejętności trenerskie mają takie same tyle, że z tym drugim byłoby weselej!

bartolomeo - 11 września 2009, 21:31:17 - *.nat.tvk.wroc.pl
niestety kolejna decyzja potwierdzająca że PZPN nie ma żadnego planu 2012

abc - 11 września 2009, 21:49:36 - *.range86-150.btcentralplus.com
Wybrali go tymczasowo, a przecież mistrzostwa i tak przegrane. Wybrali go bo inni maja jakąś porządna posadę, a Majewski tylko młodzieżową reprezentację. Nie martwił bym się na zapas. Stawiam na Smudę, przynajmniej wiem ze będzie się starał.

padgett - 11 września 2009, 21:53:00 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl
powiem krótko: śmiech na sali
każdy z pozostałych kandydatów (o których wspominał Lato po meczu w Słowenii) byłby dużo lepszy. Obawiam się jednak, jak to już było tutaj niejednokrotnie wspominane, że tamci byli po prostu "wymienieni" dla niepoznaki, a szanowny pan prezes nie chce po prostu (boi się???) kibicom od razu serwować maksymalnego szoku, więc powoli przyzwyczaja do widoku Majewskiego jako "selekcjonera". Niby tymczasowy, a potem... oczywiście zostanie do czerwca 2012
szkoda, że tacy ludzie psują piękną dyscyplinę sportu i cofają nas o wiele, wiele lat...
za rok w rankingu fifa będziemy pewnie w granicach 70.-80. miejsca...
no ale przecież nie ma siły na rządy kolesiów

kibic - 11 września 2009, 21:57:24 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl
Trenerem powinien zostać Smuda bo ona ma największe doświadczenie w rozgrywkach w lidze europejskiej i lubi wprowadzać jakieś nowości co może dać jakieś szanse na poprawę gry naszej reprezentacji pyzatym to tylko Smuda czyni Cuda wiec tylko on się nadaje na to stanowisko

JJOK - 11 września 2009, 21:59:50 - *.chello.pl
Co za sztos.

tomek - 11 września 2009, 21:59:53 - *.aster.pl
Wierze w cud czyli w baraż. Trzymam kciuki za Stefana i lap topa.

zed - 11 września 2009, 22:10:59 - *.77.classcom.pl
A ja myslalem ze to jaja sobie robi WP piszac o tej kandydaturze.... To juz Orest bedzie mial za rok co naprawiac.

gracz123 - 11 września 2009, 22:24:11 - *.chello.pl
Haahahahahahahahahahahahahahahahahaha śmieszny kraj, śmieszny pzpn

harry - 11 września 2009, 22:28:33 - *.194.66.92
.... mac Stefan miej honor-nie badz trenerem reprezentacjii!!! 39 999 995 Polakow Cie nie chce na trenera a Tylko 5 lesnych dziadkow cie popiera!! Stefan cala Polska Cie prosi-badz mezczyzna!!!

olo - 11 września 2009, 22:48:58 - *.ssp.dialog.net.pl
pzpn nie potwierdza tej informacji. to samo grzegorz lato:
http://www.igol.pl/article,13765.html

pawelaski - 11 września 2009, 22:53:03 - *.dynamic.gprs.plus.pl
Majewski lepiej sie nie tykaj tej reprezentacjii bo krzywde sobie zrobisz!!

grosss - 11 września 2009, 22:56:13 - *.dynamic.gprs.plus.pl
Nieeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee!!!tylko nie ten patafian.Boże miej nas w swojej opiece.

tomcio z h - 11 września 2009, 23:29:07 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl
Ale żenada!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Co on potrafi to pokazał będąc w Cracovii!!!!!! To N I E U D A C Z N I K który ma plecy w pzpn! Najlepiej rozwiązać tą bandę i niech nam drużyny UEFA zawiesza mała strata ale wtedy leśne dziadki" pójdą do cienia"!!! POZDRO Z NH!!!!

henio - 11 września 2009, 23:40:45 - *.chello.pl
proponuje żeby trenerem został włoch to moze ja w piłce siatkowej będzię wiecej emocjii

Lenin - 12 września 2009, 0:26:23 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl
a to Leo już nie jest trenerem ????

Maćko - 12 września 2009, 0:50:24 - *.centertel.pl
Proszę wszystkich którym zależy na dobru polskiej piłki - piszcie, dzwońcie, mailujcie gdzie się da by nawet tymczasowo Majewski nie był trenerem reprezentacji, wiem co mówię ... z autopsji. Tylko nie doktor!!!!!!!!!!!!!

szallik - 12 września 2009, 1:09:59 - *.internetdsl.tpnet.pl (*.168.13.128)
dajcie spokój, majewski sobie kupił FIFA 2010 i teraz nasi wszystkim pokażą!!! z ostatnich wiadomości, w ramach objęcia stanowiska dostanie laptop 21 calowy.

igad - 12 września 2009, 4:55:33 - *.internettv.atman.pl
na układy nie ma rady

saviola - 12 września 2009, 7:18:11 - *.174.34.9
SKANDAL!!!!
Przestaje oglądać reprezentacje póki On jest trenerem!!!! Bojkot! Protest! Farsa! Nie oglądajmy kadry pod jego wodzom daj wyraz naszemu nizadowoleniu!!!
p.s
a po co w kadrze 2 rener? Bo moim zdaniem po to, żeby min, w takiej sytuacji przejął drużyne!

emilusa - 12 września 2009, 8:36:01 - *.hsd1.mi.comcast.net
to sa jakies jaja dr. trenerm kadry polski panie majewski badz pan czlowiekiem i wywalcz sobie to na bojsku a nie po znajomosci z panem lato i piechniczkiem zenada

zenplus - 12 września 2009, 9:05:16 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl
Jeśli PZPN uparcie trzyma się jedynie polskich trenerów to może być jedynie Henryk Kasperczak. Wielki piłkarz,wielki autorytet piłkarski i świetny trener. Jeżeli kandydaci będą wybierani tylko bo będą dawać lepsze obietnice to skończy się zabawa bardzo szybko. Po wyborze nowego selekcjonera kibice powinni pilnować jakości polskiej piłki. Gdy dojdzie do kolejnego blamażu to wzywam wszystkich kibiców do bojkotu PZPN. Od piłkarzy i trenera nie należy się odwracać , ale od pseudo działaczy owszem. Polski kibic jest ignorowany przez PZPN. Zgadzam się z powiedzeniem, że mamy piłkarzy i trenerów, będziemy mieli wkrótce boiska i stadiony ale nie mamy mądrego zarządu polskiej piłki no i możemy nie mieć kibiców bo będziemy odwracali się od bałaganu.Nasze sympatie mogą być przelane na inne dyscypliny.Sukcesy w jakiejś dyscyplinie powodują magnetyczne przyciąganie kibiców, a o tym to chyba nasi fachowcy z PZPN nie zdają sobie sprawy. PZPN - POLSKI ZWIĄZEK PANÓW NIEREFORMOWALNYCH taka jest moja ocena poczynań związku piłkarskiego.

alex - 12 września 2009, 9:32:20 - *.komputersat.pl
Tym którzy twierdzą że nie ma różnicy czy gra się 3-5-2 czy np 4-4-2 proponuję przerzucić się na koszykówkę..

AntyBurak - 12 września 2009, 9:47:50 - *.tangram.com.pl
Do celt:
Jesteś zakompleksionym dzieciakiem :-) (więcej określeń nawet mi się nie chce tu wymieniać, pieniaczu).
Dorośnij w końcu i przyznaj sam przed sobą, że Twój ŁKS to jeden wielki bałagan i porażka.
Niby Cracovia ma stadion w ruinie? A ŁKS to niby ma supernowoczesny obiekt?
Może i ŁKS zagrał kilka razy "ładnie dla oka" ale gdzie są teraz Ci wszyscy piłkarze?
I jeszcze jedno pytanie:
Które to miejsce i w jakiej lidze zajmuje ŁKS? bo jakoś nie mogę go dostrzec, schowali się gdzieś czy co? :-)))))))

artek - 12 września 2009, 9:53:40 - *.zamosc.mm.pl
najgorsze co moglo nasd kibicow Polakow spotkac, tragifarsy ciag dalszy

Grzesiek - 12 września 2009, 10:14:37 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl
Od tej chwili polska reprezentacja puka w dno od spodu
Gorszego kandydata nie mogli znaleźć...

juchwa - 12 września 2009, 10:44:04 - *.toya.net.pl
Bardzo dobra decyzja. W tej chwili priorytetem jest budowa silnej pilki klubowej wiec dobrze, ze nie bedzie sie marnowal w reprezentacji zaden dobry trener. Stefan Majewski ma rowniez ta zalete, ze nie daje nadziei na jakikolwiek sukces wiec nikt nie bedzie zawiedziony a moze nawet spotka nas mila niespodzianka.

XxX - 12 września 2009, 11:13:25 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl
Taaaa, chcieliście wywalić LEO to macie "znawcy futbolu" myśleliście że trenerem będzie Smuda nic bardziej mylnego Majewski zostanie bo jest przydupasem leśnych dziadków z Miodowej. IDIOCI !

KSG - 12 września 2009, 11:52:09 - *.dip.t-dialin.net
Majewski to bardzo dobry trener, ciekawe co napiszecie jak wygra z Czechami i Slowacja i awansujemy na mundial.
Stefan trzymaj sie, na szczescie nie kibole decyduja kto ma byc trenerem a wladze zwiazku.
Zakompleksieni kibole nie majacy pojecia o pilce noznej tutaj bzdury pisza. A w swych przegranych zyciach bez kariery umieja tylko rozwalac stadiony, i ryczec jak bydlo na cale gardlo za 10 Zloty wstepu.
Jestescie chorzy tutaj!
Stefan Majewski to przynajmniej jest prawdziwy Polak a nie jakis Holender czy cos tam jeszcze.

ksg - 12 września 2009, 12:03:52 - *.chello.pl
Franek Smuda tyle w temacie !!!

bartek - 12 września 2009, 13:03:13 - *.94.19.2
wydaje mi sie ze to bedzie najlepsze rozwiazanie dla reprezentacji:
Selekcjoner - Antoni Piechniczek
II trener - Jerzy Engel
Trener bramkarzy - Jan Tomaszewski
Trener od przygotowania kondycyjnego - Andrzej Strejlau
Szef banku informacji - Jacek Gmoch
Menedżer kadry - Zbigniew Koźmiński
Boże.. widzisz a nie grzmisz

bogdanp - 12 września 2009, 13:04:34 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl
Zmieniam obywatelstwo po tej nominacji,jaki związek taki trener..masakra

anonim - 12 września 2009, 13:04:45 - *.nitka.net.pl
ciesze sie ze nie ma juz tego dziadka z Holandi.. ale nic sie nie zmieni w Polsce ... znowu znajomosci.. zawsze tak bedzie jezeli sie nie zacznie od poaczatku jezeli w Pzpn beda ciagle Ci sami ludzie..

Piotr_S - 12 września 2009, 13:14:19 - *.ssp.dialog.net.pl
Kibice sami sobie są winni. Chcieli zmiany prezesa PZPN-u to teraz mają pasztet. Listek był dużo lepszy, ale ja mówiłem że będzie gorzej po zmianie prezesa. Do baranów jednak nie docierało. A polska piłką pora przestać się interesować. Nie jest godna uwagi. Niech idzie na dno, które już dawno osiągnęła zresztą.

musi - 12 września 2009, 13:41:22 - *.static.telewest.net
Do MAX, w bezposrednich pojedynkach ze Slvenia bylismy gorsi wiec przy takiej samej ilosci punktow nie liczy sie stosunek bramek ze wszystkich meczy!

RAUL - 12 września 2009, 15:08:26 - *.116.127.82
Jesli uważasz że Grzegorz Lato jest tragicznym prezesem PZPN podpisz petycje by podał sie do dymisji. Oczysćmy polską piłke z takich ludzi!!!!!! http://www.latomusiodejsc.pl PETYCJE PRZEKAZ DALEJ SWOIM KOLEGOM I ZNAJOMYM. I DRUGA ROWNIE WAZNA http://koniecpzpn.pl/

Piotr_S - 12 września 2009, 15:32:38 - *.ssp.dialog.net.pl
^^ Kolejne inicjatywy, które nic nie dadzą. Oni mają je głęboko w du...Dopóki będzie dopływać kasa dopóty będzie im się żyło całkiem nieźle. A ta będzie dopływać, dopóki wy będziecie chodzić na mecze reprezentacji oraz ekstraklasy.

Piotr_S - 12 września 2009, 15:36:36 - *.ssp.dialog.net.pl
Poza tym to kluby szkolą młodzież a nie PZPN, więc jak myślicie że rozwalicie PZPN i polską piłka się odrodzi to się mylicie. Patrzycie na ten cały problem bardzo powierzchownie, wykrzykując te swoje prymitywne slogany przeciwko PZPN na meczach.

eizos - 12 września 2009, 16:04:28 - *.toya.net.pl
@Piotr_S - Zapomniałeś dodać, że to PZPN jest odpowiedzialny za system szkolenia oraz szkolenie nowych trenerów pod względem młodzieży a nie kluby, więc troszke nie masz racji ale i tak podzielam twoje zdanie w innych kwestiach.

xxx_x - 12 września 2009, 18:53:36 - *.internetdsl.tpnet.pl
JACEK BEDNARZ - jest do wzięcia.

qwerty567 - 12 września 2009, 18:57:12 - *.ssp.dialog.net.pl
Lato odejdź wreszcie!

jack555 - 12 września 2009, 19:01:39 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl
To nie jest koniec polskiej piłki - po prostu każda próba narodzenia się jej kończy się fiaskiem

Bedinho - 12 września 2009, 20:50:21 - *.tvk.torun.pl
Tragifarsy ciąg dalszy. DNO do kwadratu.

artikks - 13 września 2009, 10:37:09 - *.icpnet.pl
lato za cholere nie odejdzie[slownie piedzisiat tys. zlotych]; a ty bys odszedl od takiego koryta. a majewski ; jeszcze troche ; to cracovia bylaby w 3 lidze za jego kadencji;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;

lukkimido - 13 września 2009, 12:00:19 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl
tak naprawde każdy będzie zły ;p
janas - ekwador, alkohol
majewski - cracovia i wszystko jasne
smuda - co złego to nie on
engel - korea i prawie do LM awansował(3-1 i 1-4)
tarasiewicz - co to nie on, a efektów niewidać
skorża - młody zdolny levadia

wernis - 13 września 2009, 13:17:13 - *.cable.smsnet.pl
tylko i wylacznie francziszek smuda!!!!!!!!!!!!!!!! popatrzmy na jego wyniki chocby w lechu....

pirlo - 13 września 2009, 16:01:14 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl
Co ten Lato wyrabia, dziady leśne won z Majewskim razem

pwisnia86 - 16 września 2009, 18:25:33 - *.range217-43.btcentralplus.com
Witam wszystkich kibiców -niezależnie jakie macie barwy klubowe w sercu, zapewne kibicujecie również naszej kadrze, i od dłuższego czasu krew was zalewa gdy słyszycie co wyprawia PZPN. Nie ma co sie oszukiwac, jedynie my kibice możemy wysadzić ich ze stołków -ani UEFA, ani rząd tego nie zrobią. Jeśli więc chcecie zmienić polski futbol, i macie w to wiare, i rozumiecie że samym gadaniem nic nie ugramy -zapraszamy na strone dla nas wszystkich, która powstanie już niedługo: kibicerazem.pl Do tego czasu zapraszam do przedstawienia swoich pomysłów na andi@kibicerazem.pl ,oraz do podpisywania sie pod petycja na donfredek@googlemail Ta petycja ma również pokazac kto jest chetny z nami na wielki protest pod siedziba PZPN w najblizszym czasie. Wyobrażacie sobie kilka tysięcy ludzi krzyczących im pod oknem "precz z PZPN!" ? ;) To bedzie PIERWSZY taki protest, i nie odpuścimy im, jeśli będzie nas wystarczająco dużo. Pozdrawiam.

Pseudonim (max 10 znaków):

E-mail:

Redakcja 90minut.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść komentarzy, które są niezależnymi opiniami czytelników serwisu. Jednocześnie 90minut.pl zastrzega sobie prawo do kasowania komentarzy zawierających wulgaryzmy, treści rasistowskie, reklamy, wypowiedzi nie związane z tematem artykułu, "trolling", sformułowania obraźliwe w stosunku do innych czytelników serwisu, osób trzecich, klubów lub instytucji itp., a w skrajnych przypadkach do blokowania możliwości komentowania wiadomości przez poszczególnych użytkowników lub całe sieci.

 

Napisz do nas