[ Strona główna ]


Jedyny w swoim rodzaju Skarb Ekstraklasy - statystyki, sylwetki, kariery graczy, historie, osiągnięcia klubówSkarb I ligi - statystyki, kariery graczy, historie i osiągnięcia klubówRozgrywki regionalne 2022/2023 - od IV ligi do Klasy C !Wyszukiwarka klubów, zawodników i sędziów w serwisie 90 MinutJeśli chcesz skontaktować się z redakcją - najpierw to przeczytaj!
90minut.pl
 CLJ
 PZPN
RSSSF

 


16 listopada 2009, 17:32:12 - elenril
Dwaj piłkarze na testach w Arce

25-letni Bośniak Edin Pehlić oraz o trzy lata młodszy Szymon Matuszewski przebywają na testach w Arce Gdynia. Pehić to napastnik litewskiego FBK Kaunas, natomiast Matuszewski jest piłkarzem Jaroty Jarocin.

- Obaj przyjechali na testy. Będziemy się im przyglądać do czwartku, a później podejmiemy decyzję o ich ewentualnym transferze w przerwie zimowej - powiedział odpowiedzialny za politykę kadrową w Arce dyrektor sportowy Andrzej Czyżniewski.

Matuszewski dostał również zaproszenie na testy od I-ligowej Wisły Płock. Jednak zawodnik z dystansem podchodzi do tej propozycji.

- Wydaje mi się jednak, że jeszcze przez pół roku będę w Jarocinie. A co dalej będzie, to zobaczymy. Podchodzę do tego ze spokojem. Oczywiście cieszę się z tego zaproszenia i będę chciał się pokazać z jak najlepszej strony - powiedział 22-letni pomocnik.


źródło: własne / PAP / www.rc.fm

LG-Elbląg - 16 listopada 2009, 18:52:56 - *.201.19.156
i tak nie dorównacie biało-zielonej potędze

BaczaSquad - 16 listopada 2009, 19:19:31 - *.chello.pl
Wasza "potęga" zostanie zweryfikowana 25 listopada... T.A.G.

BaczaSquad - 16 listopada 2009, 19:22:01 - *.chello.pl
Pod względem sportowym rzecz jasna, bo kibicowsko daleko, daleko wam za Żółto-Niebieskim 3miastem!! ach te wasze oprawy na Traugutt'a... Małysz i jakieś tam znaki drogowe :D

K. - 16 listopada 2009, 19:48:57 - *.chello.pl
rozwaliłeś mnie. Kiedy następny włam na magazyn robicie ?

K. - 16 listopada 2009, 19:52:26 - *.chello.pl
ps. w ostatnich i przed ostatnich derbach nas mieliście rozwalić.. chyba coś wam nie wyszło. Do zobaczenia ;)

Osp - 16 listopada 2009, 19:54:36 - *.as43234.net
Temat dotyczy testowanych zawodników, a nie tego kto robi w 3mieście lepsze oprawy. Obiektywnie? Lepsza jest Arka. Pod względem organizacji i jakości opraw. Poza tym frekwencja całkiem porównywalna na Olimpijskiej i Traugutta, a Gdańsk jest niemalże 2 razy większy od Gdyni. Więc jeśli Lechista mówi Arkowcowi, że jego Lechia to przy Arce potęga, to można to skwitować co najwyżej słuszną porcją salw śmiechu. Tyle.

polakag4@w - 16 listopada 2009, 20:04:06 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl
Drodzy koledzy z Gdańska:
No to kolega OSP Was teraz zjechał

xXx - 16 listopada 2009, 20:16:12 - *.chello.pl
Jestem Lechistą i zgodzę się, że Arka zwykle ma lepsze oprawy ale jeśli chodzi o frekwencję to średnio mamy około 5000 wyższą w tym sezonie.

esi_bmf - 16 listopada 2009, 20:20:50 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl
kibice sukcesu?

EKSON - 16 listopada 2009, 20:50:41 - *.pruszcz.mm.pl
Jakie tam są oprawy w tej Gdynii to hoho, ale najlepsze to macie piosnki no i oczywiście skład.

Morena - 16 listopada 2009, 20:52:21 - *.ip.jarsat.pl
Jestem ciekaw dlaczego arkowiec nie pośmieje się z tych oszałamiających wzmocnień.. Zapewne Edin Pehlić to nowy Hasan Salihamidzic w bośniackiej piłce.

Tenis Gdyn - 16 listopada 2009, 20:57:04 - *.pruszcz.mm.pl
Gdańsk jest wiekszy to przychodzi wiecej kibiców to rozumiem,czyli Gdynia to wioska bo ciezko nawet 6ooo naliczyc ze nie wspomnę o wyjazdach.Kibice sukcesu uciekli potym jak nie było LM którą obiecał Rysio.

Tenis Gdyn - 16 listopada 2009, 21:05:47 - *.pruszcz.mm.pl
w jakim bilansie??w derbach w dupe non stop,w Olivie non stop baty.Oczym ty piszesz gamoniu?Nie wyjezdzaj mi tu z Pruszczem bo wiecej ludzi z Pruszcza jezdzi na wyjazdy niz całej Arki.

rysio - 16 listopada 2009, 21:20:48 - *.limes.com.pl
oooo Arka najlepszy skład w polsce maaaaaaa...
ma tez: *najlepszą frekwencje (śrdednia 4000 na mecz) *Stadion (Bałtyku) *Kibiców -(wcąż po głowie od Lechii) *wyniki sportowe - (bez korupcji nie istnieją) * historie klubu (przedrukowana data powstania i ucieczka przed Lechią z własnego stadionu)dodam jeszcze piosenki zespołów disco polo kręcone na stadionie ktory sami za grosze sprzedaliście,,, cóż.. Wielka ta Areczka

jan - 16 listopada 2009, 22:11:54 - *.chello.pl
Żałośni napinacze z gdańska się odezwali. Oni mają olbrzymi kompleks naszej Arki.
A my kochamy nasza Arkę !!!

jan - 16 listopada 2009, 22:16:50 - *.chello.pl
I jeszcze przypomnienie byłego głównego sponsora lechii gdańsk - Nikodem Skotarczak, pierwszy mafiozo Rzeczpospolitej. I te fuzje bez honoru - olimpia-lechia, polonia-lechia.Ha, ha, ha !
A o niegdysiejszym bóstwie lechii gdańsk trenerze Łazarku można poczytać sobie na stronie Weszło jak handlował meczami.

do_jan - 16 listopada 2009, 22:36:17 - *.limes.com.pl
tak janie.. kompleks to sobie Rysio postawił na waszym stadionie....kompleks tenisowy..ha ha Ha

LG_Sopot - 16 listopada 2009, 22:45:13 - *.adsl.inetia.pl
zdobywcy górki : Lechia 84' i Rysio 01'

ktoś - 16 listopada 2009, 22:56:49 - *.limes.com.pl
Śmieszne! Temat o dwóch piłkarzach testowanych w Arce a "kibice" blado-zielonych" popisują się swoją wiedzą na temat Arki. Ciekawe czy znacie swoją historię? Klub założony w 1945 w Gdańsku jako Klub Sportowy Biura Odbudowy Portów "Baltia". W 1946 nazwę klubu zmieniono na "Lechia". Pierwszy awans do I ligi klub uzyskał w 1948. Jak na wielki klub z wielkiego miasta to trochę krótka ta historia. Ciekawe jak nazywaliście się przed wojną? Przypomnę tylko, że w 1939 r. Gdańsk zamieszkiwała w 90% ludność niemiecka. Skąd wiście się k...a w ogóle wzięli? Znam kilku "Gdańszczan". Jeden przyjechał z Lublina a drugi z wioski pod Łodzią. Tacy to z was mieszkańcy Wielkiego Danzig. Bo prawdziwi Gdańszczanie to przyjeżdżają w wakacje z za zachodniej granicy podziwiać starówkę, którą pamiętają do 1939 roku i nie mogą wyjść z zachwytu jak patrzą na osiedla blokowiska tj. Przymorze, Zaspa itd. gdzie mieszkają napływowe szczurki, którzy śmią zwać się Gdańszczanami.

Jarząbek - 16 listopada 2009, 23:05:23 - *.85-237-170.tkchopin.pl
Dzieci powinno się trzymać z dala od internetu bo od dzieci internet głupieje - To mówiłem ja Wacław Jarząbek trener trzeciej kategorii.

Poss - 17 listopada 2009, 0:07:40 - *.as43234.net
@ ktoś: Nic dodać, nic ująć.

Morena - 17 listopada 2009, 6:54:29 - *.ip.jarsat.pl
ktoś - Historia naszego miasta jest taka a nie inna. Raz Gdańsk był w rękach Prusów, raz w rękach Polski i oprócz tego był wolnym miastem. Gdańsk istnieje już ponad 1000 lat. Więc co w tym dziwnego?
Mamy swoją historię jak każde miasto. Tu się w końcu zaczęła II wojna światowa, gdzie 1 września POLACY bronili Westerplatte i Poczty Polskiej. To właśnie mieszkańcy Gdańska odegrali największą rolę w upadku komunizmu. Twierdzisz, że w Gdańsku nie ma rodowitych Gdańszczan.. Piszesz, że wszyscy się tutaj zjechali po wojnie.. Może to częściowo prawda. Ale przypomnij sobie historię swojego miasteczka. O ile się nie mylę to Gdynia była wcześniej niczym innym tylko wsią rybacką. Prawa obywatelskie uzyskane dopiero w 1926 roku.. Skoro napisałeś, że w Gdańsku nie ma rodowitych Gdańszczan to czemu nie raczyłeś wspomnieć, że w Gdyni nie ma rodowitych wieśniaków, którzy zamieszkiwali te tereny przed powstaniem Waszego miasta? Tutaj też wszyscy się zjechali.. Więc nie mów mi, że jesteś Gdynianinem bo Cię wyśmieję.. Znam strasznie dużo osób, które kiedyś mieszkały w Gdańsku a teraz żyją w Gdyni..

zmwu - 17 listopada 2009, 8:10:13 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl
fbk kowno 3 liga litewska w obecnym roku w poprzednim roku 8 występów w lidze białoruskiej nie powalił na kolana

em - 17 listopada 2009, 8:16:44 - *.128.90.242.static.crowley.pl
tak gwoli scislosci matolku to II WS zaczela sie w Wieluniu i od bombardowania mostu w Tczewie bodajze...

Leos - 17 listopada 2009, 11:07:16 - *.centertel.pl
Do arkowca frekwencja porownywalna 11tysiace i 6 tysiecy jest prawie dwukrotnie wyzsza.To tak jakby na Lechie przyszlo 30tysiecy,a na Arke 16 i dalej bys gadal,ze podobna.Mam orange i canale i doping Arki to smiech dobry z juniorami WHU tylko.A jak Arka juz przegrywa to nic nie slychac.A tlumaczenie,ze Gdansk jest dwa razy wiekszy od Gdyni jest smieszne dopiero.A Warszawa jest 5razy wieksza od Gdanska i co na Legie albo Polonie ilu chodzi kiciow mniej lacznie niz na Lechie,wiec to Ja sie z Ciebie smieje ogorku.

sd - 17 listopada 2009, 12:37:38 - *.adsl.inetia.pl
http://transfermarkt.de/de/spieler/28459/pehlic-ed
in/profil.html reprezentant- wow

sd - 17 listopada 2009, 12:40:03 - *.adsl.inetia.pl
ciekawe kiedy gral w narodowej :D

ktoś - 17 listopada 2009, 13:26:42 - *.limes.com.pl
Morena akurat ja urodziłem się w Gdyni i moi rodzice też urodzili się w Gdyni jeszcze przed wybuchem II wojny światowej kiedy ich sąsiadami z za miedzy byli Niemcy - rodowici Gdańszczanie. Tak na marginesie nie mam nic do Niemców a nawet ich lubię. Może i Gdynia jest wioską ale życzę każdej wiosce takiego Prezydenta i takiego rozwoju. Cieszę się również, że urodziłem się w tej wiosce i że akurat jestem kibicem Arki. Nie przeżyłbym chyba jakby mojemu klubowi kibicowali tacy ludzie jak TW "Delegat", ktoś kto miał dziadka w Wermachcie albo oszołom, który biega w szaliku po sejmie. Wolę swojego Rysia, który ma o wiele więcej rozumu w głowie i pieniędzy niż ci wcześniej wymienieni. Nie martwi mnie również brak od 2000 r. stadionu Arki, bo uważam, że z powodzeniem mogą grać na stadionie MOSIR w Gdyni dwa kluby, bo do Bałtyku też mam sentyment, bo jest z Gdyni. Tak na marginesie:
"Stadion przy ul. Traugutta przez blisko pół wieku znajdował się w posiadaniu Budowlanego Klubu Sportowego Lechia Gdańsk. Od 2000 roku skomunalizowanymi obiektami zarządza Miejski Ośrodek Sportu i Rekreacji w Gdańsku".

Donald Tus - 17 listopada 2009, 13:56:25 - *.nat.umts.dynamic.eranet.pl
Uwaga uwaga. Jeżeli Lechia wygra derby to ja z Kurskim będziemy wszystkim betoną dawać buzi i coś jeszcze na Stacji Oliwa.

Hubert - 17 listopada 2009, 14:23:42 - *.adsl.inetia.pl
ktoś- co do twoich wypowiedzi nic dodać nic ująć. Betony najlepiej niech milczą bo każde ich słowo coraz bardziej ich pogrąża.

Morena - 17 listopada 2009, 19:41:06 - *.ip.jarsat.pl
ktoś - W moim przypadku sprawa ma się jasno. Moja matka pochodzi ze wsi oddalonej 12 km od Ostrołęki. Z kolei prababka ze strony mojego ojca jest rodowitą Gdańszczanką i mówiła po.. niemiecku. Ale mnie to nie przeszkadza. Tutaj się urodziłem. Zawsze byłem dumny, że mogłem mieszkać w tym mieście. Co do stadionu przy Traugutta to nie jest dla mnie ważne do kogo on należy. Lechia od czasów założenia klubu gra na tym obiekcie. Na całym stadionie są biało-zielone krzesełka (nawet na trybunie krytej jest z nich ułożony napis "Lechia"). Ale to i tak nie istotne, gdyż za dwa lata żegnamy się z tym obiektem i przenosimy się na Baltic Arenę.

ktoś - 17 listopada 2009, 20:38:49 - *.centertel.pl
Widzisz Morena, można w cywilizowany sposób się ze sobą kontaktować. Zmieniłeś trochę ton i jest ok. Ty kibicujesz Lechii a ja Arce. Ty kochasz swoje miasto a ja swoją "wioskę" Nie rozumiem tylko dlaczego Wy - kibice Lechii, wchodzicie na strony dotyczące Naszego klubu, Naszej "wioski" i dodajecie komentarze? Ja bynajmniej nie wchodzę na strony dotyczące Lechii i Gdańska, bo mnie ten klub i to miasto nie interesuje. Niech każdy zajmnie się swoim a będzie mniej chamstwa w internecie. Bo zawsze jest tak, że na atak odpowiadamy atakiem a na agresję agresją. Pozdrawiam i do zabaczenia na derbach.

ANTEK - 17 listopada 2009, 21:07:49 - *.lublin.mm.pl
GDYNIA TO WIELKA WSPANIALA GDYNSKA RODZINA!!!!!!jestesmy dumni z naszego miasta bo MY KASZUBI jestesmy jego sola...i MY to MY gdynianie ludzie honoru i ciezkiej pracy dla NASZEJ GDYNI...i la Naszej wspolnej Gdynskiej sprawy........

K. - 17 listopada 2009, 22:05:43 - *.chello.pl
ktoś- znajdź temat o Lechii gdzie nie ma śladu kibiców Arki .
bez odbioru. pozdrawiam

Pseudonim (max 10 znaków):

E-mail:

Redakcja 90minut.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść komentarzy, które są niezależnymi opiniami czytelników serwisu. Jednocześnie 90minut.pl zastrzega sobie prawo do kasowania komentarzy zawierających wulgaryzmy, treści rasistowskie, reklamy, wypowiedzi nie związane z tematem artykułu, "trolling", sformułowania obraźliwe w stosunku do innych czytelników serwisu, osób trzecich, klubów lub instytucji itp., a w skrajnych przypadkach do blokowania możliwości komentowania wiadomości przez poszczególnych użytkowników lub całe sieci.

 

Napisz do nas