[ Strona główna ]


Jedyny w swoim rodzaju Skarb Ekstraklasy - statystyki, sylwetki, kariery graczy, historie, osiągnięcia klubówSkarb I ligi - statystyki, kariery graczy, historie i osiągnięcia klubówRozgrywki regionalne 2016/2017 - od IV ligi do Klasy C !Wyszukiwarka klubów, zawodników i sędziów w serwisie 90 MinutJeśli chcesz skontaktować się z redakcją - najpierw to przeczytaj!
90minut.pl
 PZPN
RSSSF

 


11 grudnia 2009, 13:23:46 - Alkashpah
UEFA ogłosiła listę miast-gospodarzy Euro 2012

Mistrzostwa Europy w Polsce i na Ukrainie w 2012 roku odbędą się w czterech miastach polskich i czterech ukraińskich - taką decyzję podjął Komitet Wykonawczy UEFA podczas posiedzenia w Funchal na Maderze. Finał Euro zostanie rozegrany w Kijowie, mecz otwarcia w Warszawie.

Euro 2012 odbędzie się w Warszawie, Gdańsku, Poznaniu i Wrocławiu po stronie polskiej oraz Kijowie, Lwowie, Doniecku i Charkowie po stronie ukraińskiej. Decyzja jest ostateczna.

13 maja UEFA postawiła Ukrainie ultimatum - w przypadku braku widocznych postępów prac w miastach pretendujących do miana gospodarzy Euro mistrzostwa mogły się odbyć w czterech polskich i dwóch ukraińskich miastach. Europejska federacja uznała jednak obecny stan tamtejszych przygotowań za satysfakcjonujący.

Ambasadorami Euro 2012 zostali wybrani Zbigniew Boniek oraz Andrij Szewczenko. Ceremonię losowania grup Euro 2012 poprowadzą natomiast Andrzej Szarmach i Ołeh Błochin.


źródło: własne / Onet.pl

xxx - 11 grudnia 2009, 13:25:26 - host-80-54-90-22.eimg.pl
No to Ukraińcy zaraz siąda na laurach,,zobaczycie jeszcze będą jajca...

smalecwks - 11 grudnia 2009, 13:25:34 - CLIENT-lccorp-1.wroclaw.dialog.net.pl
nie wierze w to!

oio@fsd.pl - 11 grudnia 2009, 13:26:52 - agd218.internetdsl.tpnet.pl
Jajca to będą w Polsce - o Ukrainę jestem spokojny.

LEGD - 11 grudnia 2009, 13:28:49 - 94.78.188.156
do xxx
owszem, będą, ale pomyśl. Co by było jakby Ukraina nie zdążyła przypadkiem.

FAN Pogoni - 11 grudnia 2009, 13:30:03 - dgv54.neoplus.adsl.tpnet.pl
A robią coś ze stadionem Śląskim w Chorzowie? wiem że nie będą tam grać ale powinni Mieli robić zadaszenie będą robić je?

rks1910@wp - 11 grudnia 2009, 13:30:08 - adum237.neoplus.adsl.tpnet.pl
myśle tak samo jak xxx powinni poczekać do np. maja i wtedy wydać werdykt

zrozpaczon - 11 grudnia 2009, 13:30:31 - 81.219.208.219
nie wierze , plakac sie chce to dla nas koniec

obser - 11 grudnia 2009, 13:33:42 - admx3.neoplus.adsl.tpnet.pl
Rudy wreście dali ci jakąś fuchę , moim zdaniem zasługujesz na nią.

arczi - 11 grudnia 2009, 13:35:38 - bqd243.neoplus.adsl.tpnet.pl
Rudy nauczył byś swojego bratanka sędziować...

kamil - 11 grudnia 2009, 13:36:33 - bjk182.neoplus.adsl.tpnet.pl
do FAN Pogoni: na śląskim remont trwa na dobre. wyburzają właśnie części trybun. bedzie dach, bieżnia, pojemność wzrośnie do 55 tys.

wichura - 11 grudnia 2009, 13:40:17 - ip-89.171.125.248.static.crowley.pl
"Decyzja jest ostateczna." Ostateczny to może być sąd
Jeśli w 2012 nie będzie któregoś ze stadionów to co, na bocznym boisku zagrają?

Morena - 11 grudnia 2009, 13:40:24 - host-78-31-155-63.ip.jarsat.pl
I bardzo dobrze. Przynajmniej teraz jest sprawiedliwie. A te świnie z PZPN ubiegały się, żeby EURO było tylko w 2 ukraińskich miastach i 6 polskich. To w końcu nasi sąsiedzi wpadli na pomysł, żeby zorganizować mistrzostwa.

michal - 11 grudnia 2009, 13:40:41 - byd26.internetdsl.tpnet.pl
teraz można żałować, ale powinna być wczesniejsza decyzja, bo jakby wladze PZPN i inne ciołki co zarządzają naszą smieszną pilką zwrocili uwage na to że Ukraina procz 2 stadionow nie ma nic, to mogli sie zastanowic z kim oragnizujemy EURO i mogli zglosic kandytature z kim innym, a jest w czym wybierac. Mysle ze Czechy czy Slowacy tez nie byliby przeciwko gdyby byli teraz na miejscu Ukraincow, ktorzy (ja tak uwazam) sa kompletnie zacofani w infrastrukturze. Z Czechami byloby też lepsze polaczenie komunikacyjne, drogi, koleje, lotniska, wszystko to byloby napewno duzo lepiej zoragnizowane, ale coż, chcelismy z UA, mamy z UA, a teraz to że Ukraina ma 4 miasta a nie 2 to jest raczej porządek rzeczy, bo przeciez w swietle EURO nie moze byc pokazana jako kraj zacofany i biedny, ale coz taka jest prawda, tez wolalbym final w Warszawie, bo to zawsze inaczej i fajniej jak sie final ogranizuje w ojczyznie, a do Kijowa i tak wiele osob nie dojedzie bo zakopie sie albo na drogach, albo samoloty rozpieprza sie na lotniskach bo pas startowy bedzie za krotki. Musimy jednak uznac decyzje bo UA jest tak samo oragnizatorem jak PL, a nie tylko jakims pomocnikiem w organizacji.

Grzyw Jbie - 11 grudnia 2009, 13:41:05 - 7.Red-81-32-140.dynamicIP.rima-tde.net
Ludzie, gdyby nie Ukraina, nie byłoby Euro w Polsce. To sprawiedliwy układ, choć pewnie, ze szlag mnie trafia odkąd dowiedziałem się, że Kraków i Chorzów odpadły. Ale taka była początkowa UMOWA, to była tylko REZERWA. Dziękować leśnym dziadkom.

alebb - 11 grudnia 2009, 13:45:10 - 77-253-224-220.ip.netia.com.pl
jak znam sposób działania UEFA to jeszcze wszystko się może 2 razy zmienić, szczególnie jeżeli na Ukrainie dalej będzie taka kicha jak teraz,

Chorzowian - 11 grudnia 2009, 13:46:28 - f051167203.adsl.alicedsl.de
Od 2004 roku wielkie trabienie o Euro a skonczy sie na 3 meczach dla Polski, zobaczycie.

LEGD - 11 grudnia 2009, 13:48:18 - 94.78.188.156
Ja myślę, że powinno tak, że Ukraina powinna organizować Euro 2012 sama. Bo jak tak bardzo chcą mieć więcej miast w których byłyby mecze Euro 2012, to powinna Polska się wycofać. Oczywiście żartuję. Nie wiem czy to dobrze dla Polski, że u nas jest Euro w 4 miastach, a nie w 6.

FAN Pogoni - 11 grudnia 2009, 13:49:06 - dgv54.neoplus.adsl.tpnet.pl
do kamil wielkie dzięki za informacje ,Ja nie rozumiem skoro mówisz że stadion Śląski z bardzo dobrą historią dla naszej piłki jest przebudowywany na 55tyś i zadaszony to po co trzeci stadion narodowy w Warszawie jak tam repra będzie rzadko grała mogli by więc zrobić stadion narodowy i razem uczęszcza na nim Legia bo po co dwa nowe stadiony w Warszawie skoro można jeden zrobić znacznie większy i według mnie Euro powinno być też na Śląskim na stadionie z tradycją i historią

OMar - 11 grudnia 2009, 13:51:18 - pat206.kwsa.pl
Do Grzyw Jbie:
Z wszystkim racja. Uzupełnię tylko, że decyzja o "rezerwowości" Krakowa była polityczna, a nie merytoryczna. Stricte politycznym wyborem jest Gdańsk, który do 2012 nie będzie miał żadnego sensownego dojazdu drogowego (wszak budowa A1 do 2012 się nie zakończy, a droga krajowa nr 6 ze Szczecina w ogóle nie będzie autostradą). Podsumowując: to fakt, że Chorzów i Kraków od początku były rezerwą, można jednak zadać pytanie - dlaczego do rezerwy nie trafił np. Chorzów i Gdańsk? PS. Nie jestem z Krakowa.

omlet - 11 grudnia 2009, 13:56:07 - bvg117.neoplus.adsl.tpnet.pl
kto mial dojscia i uklady w rzadzie ten dostal euro mowie o polskich miastach.Wiadomo Warszawa byla pewna tylko bo jako stolica musiala miec miejsce,a dalej juz mogl byc kazdy inny,coz Poznan mial juz dosyc spory stadion wiec dano im szanse rozbudowac i powiekszyc ten stadion.Co do wyboru Wroclawia tam dzialala reka Schetyny z PO wiec to glownie jemu Wroclaw dostal to euro.O angaz Gdansk zadbal Tusk.A ze o Chorzow i Krakow malo kto lobbowal to stalo sie to ze nie dostaly euro.Decyzka moim zdaniem tylko i wylacznie polityczna,kto mial swojich ludzi w rzadzie to dostal euro a kto nie mial to nie ma.

masta - 11 grudnia 2009, 13:58:55 - aedb40.neoplus.adsl.tpnet.pl
No Edgar Gosiewski EURO dla Włoszczowej nie załatwił.

daniel - 11 grudnia 2009, 14:00:27 - chello089075111209.chello.pl
Gdańsk akurat najbardziej zasługuje, żeby się wsrod tych miast znalezc wszak stadion bedzie swiatowej klasy a poza tym bedziemy mieli do tego czasu 2 lotniska + transport morski(Krakow chyba takiego nie posiada, prawda?), obwodnica istnieje juz dawno a do tego dojdzie druga, a A1 spokojenie do Lodzi dojdzie

zenek - 11 grudnia 2009, 14:05:00 - 77-253-0-20.adsl.inetia.pl
Pragnę przypomnieć, że Euro 2012 to tylko 31 meczów. 15 w Polsce i 16 na Ukrainie.
Wrocław i Poznań to tylko 3 mecze grupowe.
Gdańsk: 4 mecze - 3 grupowe + ćwierćfinał.
Warszawa: 5 meczy - 3 grupowe, ćwierćfinał i półfinał.

zenek - 11 grudnia 2009, 14:06:29 - 77-253-0-20.adsl.inetia.pl
Chciałem jeszcze napisać, że tak naprawdę to starczyłoby to rozegrać na 3 stadionach...

OMar - 11 grudnia 2009, 14:12:57 - pat206.kwsa.pl
Do daniel:
A1 do Łodzi dojdzie, a co dalej? Kraków już teraz ma autostradowe połączenie z siecią dróg europejskich przez A4, a wkrótce będzie miał z Czechami i Austrią przez ten krótki odcinek A1 z Gliwic do czeskiej granicy. Morza do Krakowa sprowadzić się rzeczywiście nie da, ale ilu kibiców czy sportowców będzie przybywać do Polski drogą morską? To nie rok 1956, kiedy polska ekipa olimpijska płynęła do australijskiego Melbourne statkiem... O drugim lotnisku nie wiedziałem, to rzeczywiście plus. Osobiście lubię Gdańsk bardziej od Poznania czy W-wy, ale przy uwzględnieniu wszystkich "za" i "przeciw" pozostaję za zamianą stolicy Pomorza na stolicę Małopolski. (Jakkolwiek dyskusje te nie mają już żadnego znaczenia...) Pozdrawiam.

Filiplks - 11 grudnia 2009, 14:14:03 - ksm.net.pl
ta 3 miasta ŁÓDŹ,Warszawa i Chorzów

chonw - 11 grudnia 2009, 14:16:36 - ssi-r.3s.pl
Do fan Pogoni warszawiocy powiedzieli ze narodowy to bedzie w warszawie i tam beda grac all mecze a slaskiego juz nie chca ich strata. Na slaskim beda 2 poziomowe trybuny do okola i calosc zadaszona wpisz sobie na youtube jak bedzie wygladac:P dosc fajnie i pierwsze mecze na nim Ruch bedzie grac bo miasto Rucho-wi nie wybuduje nowego chyba ze jakis prywatny inwestor

xxx - 11 grudnia 2009, 14:16:42 - host-80-54-90-22.eimg.pl
Do oio@fsd.pl ....Napisałeś że o Ukraine jesteś spokojny.....HAHAHAHAH...brak infrastruktury,brak Hoteli,gdzie bazy dla uczestników? wskaż mi jakieś dogodne połączenie pomiędzy Lwowem a Donieckiem??? myśle że jest to dobre 1300km jak nie więcej...czym tam dojedziesz? rowerem? hulajnogą? pokaż mi Lotniska na Ukrainie? ostatnio siostra byla w Kijowie na lotnisku Boryspol...jak skomentowala Lotnisko nie bede pisal...polecam tobie fajna strone www.2012.org.pl....Polecam...Ps! mieszkasz w PL a nawet nie wiesz ile projektow na euro robimy..Pzdr...

iskra - 11 grudnia 2009, 14:24:16 - apn-77-112-186-71.dynamic.gprs.plus.pl
Beda jajca po stronie ukrainy! jestem bardzo zaskoczony tym wyborem !

Strain - 11 grudnia 2009, 14:27:31 - 83.1.178.0
oio@fsd.pl:
Pan xxx już ci uzmysłowił jak to jest z przygotowaniami. Laikom może się wydawać, że skoro już Ukraina ma dwa gotowe stadiony są lepsi. I patrzę na sytuację obu krajów z obiektywnej pozycji. Impreza Euro to nie tylko stadiony, ale także hotele, lotniska, drogi; i Cię zdziwię, w tych sprawach jesteśmy na lepszym etapie aniżeli Ukraina.

czeniek - 11 grudnia 2009, 14:39:19 - mail.sa-vi.org.uk
"Ceremonie poprowadza Szarmach i Blochin" Prosze, nie piszcie bezmyslnie... Przeciez ci dwaj to ani me, ani be. Fizole bez klasy. Moga kuleczki podawac do odczytania, a to nie to samo co prowadzenie ceremonii.

Corsar - 11 grudnia 2009, 14:43:05 - apn-95-41-47-45.dynamic.gprs.plus.pl
o Polske sie nie martwie, Ukraina dostanie te 4 miasta bo UEFA przymknie na niedociągniecia z ich strony oko. Ale niemartwy sie tym ze mamy tylko 15 meczów. Jak wybudujemy stadiony, lotniska, drogi, hotele, to UEFA bedzie nam chciala dac organizacje np. Finału LE, jakies Mistrzostwa do lat 21, czy nawet w 2020 zorganizujemy sami Euro:D

KsmLGs - 11 grudnia 2009, 14:44:59 - abj146.neoplus.adsl.tpnet.pl
czytajac niektorych mozna dojsc do wniosku ze wogole Euro w Polsce powinno sie odbyc tylko na poludniu Polski... tylko czy to jest fair? Warszawa(bo stolica), Wrocław, Chorzów i Kraków, albo moze wogole tylko na górnym śląsku - bo wkońcu jest najlepiej skomunikowany (dzieki prl tak nawiasem mowiac) szczerze to w CHorzowie nie ma nic ciekawego po za stadionem wiec absolutnie sie zgadzam ze to miasto bylo tylko rezerwowym, a Krk sie za pozno obudzili w zglaszaniu checi organizacji... jestem zadowolony z wyboru miast (troszke szkoda Krk ale nie kosztem innych)... mysle ze nastepna tak duza impreze Polska bedzie w stanie zorganizowac sama i wtedy wiecej miast bedzie zadowolonych!

euro - 11 grudnia 2009, 14:49:25 - cc008.nj.pl
Nie zmienia faktu, że wszyscy bedą sie modlić żeby mieć grupy w Polsce ;]

Łańcut - 11 grudnia 2009, 14:52:15 - 188.33.193.35
i bardzo dobrze teraz tylko niech wszystko zbudują zgodnie z planem żebyśmy się nie wstydzili za naszą ojczyznę ,Polska i tak nie zagra żadnego meczu podczas euro na ukrainie więc o swoich gości niech się martwią ukraińcy.

CK - 11 grudnia 2009, 15:31:50 - 078088223063.kielce.vectranet.pl
Przepraszam ale na co wy liczyliście ? To była tylko medialna nagonka na Ukrainę, która skończyła się tak jak powinna się w ogóle nie zacząć. Naiwniacy...

pixar - 11 grudnia 2009, 15:35:26 - px2.mp.pl (192.168.2.66)
A ja się cieszę, że EURO poza Krakowem. U nas będzie spokój, cisza, a na mecze pojadę do Wawy. A zainteresowani zostawieniem kasy (zwiedzanie itd) a nie tylko imprezowaniem i tak do nas przyjadą. Bo co jak co ale Kraków oraz Tatry to w Polsce każdy szanujący sie kibic-turysta będzie chciał zobaczyć.
Co do gotowości Ukrainy, to kibice będą spać w warunkach tragicznych, bo hotele obstawiła już UEFA. U nas kiepsko może być z tym we Wrocku (najsłabsza baza noclegowa spośród naszych miast). Ale pewnie spokojnie dadzą radę.

Korczu - 11 grudnia 2009, 15:41:07 - 93.175.69.216
do KsmLGs. Jak czytam że w Chorzowie i okolicy jest tylko Śląski to mnie coś bierze..Jest park, wesołe miasteczko, zoo, planetarium, rynek w Bytomiu, Aquapark, Góra Sportu(narty lub snowboard) otwarta w lato(igielit) Tarnowskie Góry. Owszem mamy tego mało nasz dworzec pkp wygląda jak wyglada ale zostanie odnowiony, mamy lotnisko w Pyrzowicach. A4, DTŚki ;]

pesymista - 11 grudnia 2009, 15:55:31 - dvg88.neoplus.adsl.tpnet.pl
a i dobrze, jest po równo. Najbardziej śmieszą mnie kwoty za jakie powstają stadiony na euro. Pierwsze kosztorysy już przerażały teraz okazuje się ze wszsytkie stadiony będą droższe o prawie 1,5 miliarda złotych, mały błąd w wyliczeniach.
Dla przykładu stadiony w RPA chociaż większe są o połowę tańsze
http://www.waszapilka.pl/article,3528,Polskie_Aren
y_Euro2012_%E2%80%93_drozsze_niz_zakladano

Buziek - 11 grudnia 2009, 15:58:47 - 213-238-114-59.adsl.inetia.pl
Do wszystkich piszących o Tusku i Schetynie to nie wiem czy wiecie ale lista miast organizatorskich i miast rezerwowych zatwierdzał rząd PiS-u.
Dlaczego ma Gdańsk? Nie wiem czy wiecie ale 6 członków komitetu wykonawczego UEFA powiedziało że gdyby nie prezentacja Gdańska to prawdopodobnie wogóle by Polska z Ukrainą nie organizowały mistrzostw. Dla porównania profesjonalizmu Gdańska i Chorzowa(bo prezydent Krakowa gdy była sprawa forsowana mówił że jego Euro nie interesuje bo to mrzonki):
http://www.youtube.com/watch?v=XiHMyBZ2qsI Gdańsk
http://www.youtube.com/watch?v=rvD3rK2L8aE Chrzów

Buziek - 11 grudnia 2009, 16:00:38 - 213-238-114-59.adsl.inetia.pl
do pesymista:
Stadion w Gdańsku będzie tańszy niż zakładano o 64 mln zł, cały projekt(stadion. przebudowa infrastruktury, zmiany organizacyjne) o ponad miliard

kaka - 11 grudnia 2009, 16:09:33 - aejp247.neoplus.adsl.tpnet.pl
Panowie POLITYKA i jeszcze raz POLITYKA.Kto by dał takim ubogim krajom Euro

. - 11 grudnia 2009, 16:35:10 - public8858.xdsl.centertel.pl
no to Ukraina z kryzysu już się nigdy nie podniesie. Będą wydawali kasę na euro jak Grecja na olimpiade.

sss - 11 grudnia 2009, 17:03:15 - cqj132.neoplus.adsl.tpnet.pl
jakby co to w Polsce jest Chorzow i Krakow... a w Warszawie dwa stadiony (tylko nie wiem czy hoteli by starczylo)

bartex - 11 grudnia 2009, 17:06:16 - adfg125.neoplus.adsl.tpnet.pl
Nie rozumiem przecież Kraków jest stolicą polskiej piłki nożnej !!
Trzymam kciuki aby Lwów się nie wyrobił albo coś w tym stylu
REYMONTA 22 WŁAŚCIWY ADRES EURO 2012 !!!

dzikus - 11 grudnia 2009, 17:24:27 - public-gprs31180.centertel.pl
we Wrocławiu to będzie wtopa...

dagoda - 11 grudnia 2009, 17:51:48 - cfc253.neoplus.adsl.tpnet.pl
Skoro - jak pisze ktoś wyżej - na Śląskim wyburzają właśnie część trybun, to mogliby zrezygnować z bieżni, która na tym stadionie jest kompletnie nie wykorzystana, a tylko powiększa dystans od trybun do murawy.

polskaeuro - 11 grudnia 2009, 17:54:21 - dga162.neoplus.adsl.tpnet.pl
nie bedzie final ukraina kijow jest biedna malo piendaze. polska najlepsza bede final w warszawie na pewno 100%

xD - 11 grudnia 2009, 18:12:26 - public27079.cdma.centertel.pl
Szkoda że finał w Ukrainie ;S Nie wiecie czy coś po za fazą grupową będzie grane w Poznaniu?

Janusz K. - 11 grudnia 2009, 18:30:30 - dynamic-78-8-108-162.ssp.dialog.net.pl
Heheh polacy sie dali ... bez mydła z tym finałem !! Dlaczego oni dali Ukrainie mecz finałowy ?? Przeciez to najwazniejszy mecz i wszyscy beda patrzec i gadac o finale, a nie o jakims tam meczu otwarcia. Ehhh te dziadki z pzpn.

Łowca.C - 11 grudnia 2009, 18:46:28 - 94.254.196.168
Dlaczego nie wybrali Wodzisławia ze stadionem Odry?

Bobek - 11 grudnia 2009, 18:50:25 - acxs172.neoplus.adsl.tpnet.pl
Szkoda że nie ma podziału 5:3 mowie tu o Krakowie zamiast Lwowa. Myślę że to by było najlepsze organizacyjnie rozwiązanie ale to przecież Ukranicom zawdzięczamy całe to EURO, gdy by nie ich starania na 100% nie bylibyśmy kandydatem więc osobiście denerwuje mnie uwagi że Ukraina sobie nie poradzi i najlepiej wszystko niech zrobi polska która i tak ma problemy z 4 miastami

DEEL - 11 grudnia 2009, 19:01:49 - admp110.neoplus.adsl.tpnet.pl
Witaj ! Finał powinien odbyć się w Kielcach (Arena) !!! . Jak nie Mistrzostwa Europy to World Cap (Mundial) !!! Świętokrzyskie. Pozdrawia.

Marko - 11 grudnia 2009, 19:38:52 - acsx65.neoplus.adsl.tpnet.pl
Ukraina da sobie rade a my to sami wiecie

marienplat - 11 grudnia 2009, 21:32:37 - p5B3B732D.dip.t-dialin.net
szczęśliwy dla Ukraińców - oni, w przeciwieństwie do Polaków nie są w UE, wszystko budowania siebie, a właściwie dał nam mistrzostwo. czego i dzięki
, który mówi o 6 polskich miast i 2 ukraińskich ... ale to, co udało nam się osiągnąć w piłce? Ostatni raz polski klub grał w Lidze Mistrzów? mają o rząd wielkości większe niż mistrzostwo i zespół. zadowolony, że mamy prawie gorąco fumbled przytrzymaj ten Championship

DżembaDżem - 11 grudnia 2009, 23:49:00 - 188.33.106.34
DEEL - 90minut dzieki takim komentarzom jak Twój poprawia nastrój i z uśmiechem można iść spać. Łowca C - też jestem zdegustowany! Nie wiem skąd ta kontrowersyjna decyzja UEFA! ;)

syczes - 12 grudnia 2009, 1:18:39 - host86-142-7-94.range86-142.btcentralplus.com
DO PIXAR
jestem z Wrocławia i o hotele się nie martwie właśnie przeczytałem że we Wrocławiu beda dwa Hiltony,a do 2012 bedzie dużo miejsc noclegowych
WROCŁAW DA RADĘ!

Piotrek - 12 grudnia 2009, 9:53:16 - bif186.neoplus.adsl.tpnet.pl
Polska będzie lepiej przygotowana, bo już jest lepiej przygotowana poza stadionami, które i tak będą do 2012 r. Stadiony można szybko wybudować. Zaległości cywilizacyjnych nie da się w 4 lata nadrobić a biorąc pod uwagę fakt ten kraj właśnie jest chyba w 3 najbiedniejszych w Europie, że gospodarka skurczyła się o 1/5, że nie ma wsparcia z UE, to żadnych cudów tam nie będzie. UEFA potwierdziła to co było wiadome od dawna, ale to jeszcze nic nie znaczy. Teraz dopiero się okaże czy Ukraińcy mają tą kasę i czy nie spoczną na laurach. Jeszcze nie jedna sensacja będzie w mediach.

SCSB01 - 12 grudnia 2009, 11:01:46 - host-87-99-47-116.lanet.net.pl
A czego się spodziewaliście? Gdyby nie pieniądze ukraińskie to wcale by nie było Euro u nas i u nich. Już się naczytaliście i nasłuchaliście wypocin dziennikarzy szukających sensacji. Rozsądny człowiek chyba nie wierzył w to, że Polska będzie miała 5 czy 6 miast a Ukraina 3 lub 2. To tak jak w życiu. Płacę za coś to wymagam.
Pozdrawiam.

Marcin - 12 grudnia 2009, 19:14:16 - public-gprs100047.centertel.pl
Cieszmy się że wgl. jest w Polsce Euro. Bo inaczej byśmy nie awansowali.
Pozdro.

DonVito - 12 grudnia 2009, 19:15:44 - 213.134.181.234
@oio@fsd.pl
Byłeś na Ukrainie żałosny debilu? Jakbyś tam pojechał to byś już nie był taki spokojny i stwierdziłbyś, że Polska to jednak Europa, a oni trzeci świat. Nawet stwierdził byś, że Polskie drogi nie są złe. Nie pamiętam, żeby w Polsce kiedykolwiek było tak beznadziejnie jak tam.

dagoda - 12 grudnia 2009, 23:24:11 - cfi171.neoplus.adsl.tpnet.pl
W Polsce niestety dopiero może być beznadziejnie...

KS\G/ - 13 grudnia 2009, 10:50:37 - 78.52.72.115
Wazne ze w chorzowie nie zagraja! Brawo UEFA

doznawca - 13 grudnia 2009, 14:14:17 - aalh36.neoplus.adsl.tpnet.pl
DonVito - co ty za bzdury wypisujesz ! Porownywac Polske do < Ukrainy... You made my day

Bociek_O-l - 14 grudnia 2009, 22:52:07 - w3cahce7.punkt.pl (10.20.0.75)
Do omlet: Eoro2012 przydzielono 14.04.2007 - u schyłku rządów J. Kaczyńskiego i PiSu i już wtedy była mowa w mediach o tym, że mecze EURO 2012 odbędą sie w Warszawie, Gdańsku, Poznaniu i Wrocławiu, także nie pisiacz tu więcej proszę!!!

Pemolinho - 15 grudnia 2009, 14:29:24 - 94.254.234.162
Euro 2012 odbędzie się w 5 miastach w Polsce i 3 na Ukrainie. Przecież Lwów to polskie miasto ...
Pytanie za 100 pkt., kiedy (podaj rok lub wiek) i w jakich miastach odbędzie się mundial w Polsce (zakładam jednego organizatora)

Pseudonim (max 10 znaków):

E-mail:

Redakcja 90minut.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść komentarzy, które są niezależnymi opiniami czytelników serwisu. Jednocześnie 90minut.pl zastrzega sobie prawo do kasowania komentarzy zawierających wulgaryzmy, treści rasistowskie, reklamy, wypowiedzi nie związane z tematem artykułu, "trolling", sformułowania obraźliwe w stosunku do innych czytelników serwisu, osób trzecich, klubów lub instytucji itp., a w skrajnych przypadkach do blokowania możliwości komentowania wiadomości przez poszczególnych użytkowników lub całe sieci.

 

Napisz do nas