[ Strona główna ]


Jedyny w swoim rodzaju Skarb Ekstraklasy - statystyki, sylwetki, kariery graczy, historie, osiągnięcia klubówSkarb I ligi - statystyki, kariery graczy, historie i osiągnięcia klubówRozgrywki regionalne 2016/2017 - od IV ligi do Klasy C !Wyszukiwarka klubów, zawodników i sędziów w serwisie 90 MinutJeśli chcesz skontaktować się z redakcją - najpierw to przeczytaj!
90minut.pl
 PZPN
RSSSF

 


14 grudnia 2009, 12:01:25 - MichalMKS
Ośmiu zawodników odejdzie z Lechii

Trener Tomasz Kafarski podjął decyzje dotyczące przyszłości siedmiu zawodników z obecnej kadry Lechii Gdańsk. Trzech z nich dostało wolną rękę w poszukiwaniu klubu, a czterech zostanie wypożyczonych. Kontrakt zakończył się ponadto Jackowi Manuszewskiemu.

Nowych klubów mogą sobie szukać Andrzej Rybski i Maciej Kowalczyk. Mateusz Bąk sam poprosił o wystawienie na listę, ponieważ chciałby regularnie grać.

Z kolei Damian Szuprytowski, Robert Hirsz, Piotr Kasperkiewicz oraz Jakub Kawa zostaną wypożyczeni do klubów ze szczebla centralnego.


źródło: Lechia Gdańsk

kolo - 14 grudnia 2009, 12:07:22 - adtp245.neoplus.adsl.tpnet.pl
Kowalczyka widzial bym w Jagielloni Dobry chłopak.... przydal by sie !!!

A.G. - 14 grudnia 2009, 12:11:58 - host-81-190-5-141.gdynia.mm.pl
w stuchowie by zagrzali miejsce!!!!

zenek - 14 grudnia 2009, 12:12:34 - xdsl-16716.wroclaw.dialog.net.pl
Nie macie tam juz jednego jezdzca bez glowy? ;)

labol - 14 grudnia 2009, 12:13:02 - 87-205-175-10.adsl.inetia.pl
kurde szkoda Mateusza Bąka, mało jest takich piłkarzy co całą kariere w jednym klubie grają ;/
on i Kaszowski z Piasta, to jedyne żywe legendy, co są z klubami na dobre i na złe ;/
Mam nadzieje że jednak zostanie

jestemzukl - 14 grudnia 2009, 12:15:45 - nat-195-140-189-86.gch.net.pl
Bąk przegrał rywalizację z Kapsą. Szkoda go na ławkę. Gdzie indziej będzie bronił. Ryby i Kowalczyka trochę szkoda, ale byli kompletnie bez formy.

PAT - 14 grudnia 2009, 12:20:13 - eoi76.neoplus.adsl.tpnet.pl
Dobrze że ten gazer Bąk odejdzie. Rybski dostawał szansę ale nic nie pokazywał. Trochę dziwi mnie odejście Kowalczyka ale pewnie szykują miejsce dla innego napastnika. Młodzi niech jadą się ogrywać.

corney - 14 grudnia 2009, 12:27:26 - wrzeszcz2-200-032-032.nat0.sta.nsm.pl
Kowal to największy niewypał ostatnich lat w Lechii. Sprawdźcie sobie zresztą jego statystyki na 90minut.
Dobry to on był, jak grał w Koronie. W Lechii miał sporo okazji, żeby się wykazać. Ale był w tak słabej formie, że dziwne by było, jakby ktoś chciał dalej go tu trzymać.

Fradi - 14 grudnia 2009, 12:33:11 - dsl-bev-66-18-209-182-edm.nucleus.com
Kowalczyk jeszcze cos tam pukal-zwlaszcza na poczatku, ale Rybka to prawdziwie rozczarowal swoja gra. Baka tez raczej szkoda, ale widac, ze chcial grac a nie robic za zmiennika. Pozostali na wypozyczeniu, to dobrze, moze dojda bo Kasperkiewicz to juz sobie troche gral.

Fradi - 14 grudnia 2009, 12:39:00 - dsl-bev-66-18-209-182-edm.nucleus.com
Tylko patrzec jak Kafar zacznie jezdzic regularnie na Lotwe.

mks - 14 grudnia 2009, 13:22:00 - fht34.internetdsl.tpnet.pl
Kowalczyk do Korony..

Leos - 14 grudnia 2009, 13:23:27 - public-gprs79136.centertel.pl
Lechia systematycznie ma sie wzmacniac,czyli w kazdej przerwie zimowej czy letniej 4-5 najslabszych graczy sie pozbywac,a w zamian dokupywac 4 zawodnikow,ktorzy beda w stanie powalczyc juz o pierwsza 11.Jezeli Manuszewski,Kowalczyk i Rybski nie lapia sie do pierwszej 18 meczowej jak sa wszyscy zdrowi to nie maja szans na zostanie gdyz Lechia wlasnie co runde ma kupic kolejnych lepszych pilkarzy.Manuszewski,Kowalczyk,Rybski,M.Bak,a w letniej przerwie jak nie pokaza Swoich umiejetnosci poleca Rogalski,Bajic,Mysona,Buzala.

Kosa - 14 grudnia 2009, 13:26:02 - h56n3-bot-a12.ias.bredband.telia.com
Ryba do Baltyku Gdynia

Leos - 14 grudnia 2009, 13:27:25 - public-gprs79136.centertel.pl
Buzala strzelil pare waznych bramek i potrafi zagrac kombinacyjnie,ale mowie Lechia w przyszlym roku nie bedzie walczyc o pierwsza 8 jak w tym roku mieli,tylko o pierwsza 4,a w skladzie lepiej prezentuja sie Lukjanovs,Zablocki i mysle,ze omina kontuzje i dobrze przepracuje okres zimowy to Tomek Dawidowski ,juz teraz zima ma trafic do Lechii bramkostrzelny napastnik wiec Buzala bylby dopiero 5 napastnikiem w takim ukladzie.Apropos Kowalczyka czy Rybskiego sa Oni w stanie powalczyc o miejsce w skladzie np.Odry sa lepsi od ich najlepszego napastnika Bueno czy w Piascie gdzie najlepszy jest przecietniak Olszar.

Dau - 14 grudnia 2009, 14:06:27 - aavv88.neoplus.adsl.tpnet.pl
Dla dwóch z tych czterech odchodzących poprzednim klubem był Górnik Polkowice.

anty_wisła - 14 grudnia 2009, 14:30:00 - 87-205-205-12.adsl.inetia.pl
Kowalczyk przydałby się w Koronie bo brakuje dobrego napastnika a on często strzelał bramki jak grał w Kielcach

kaka - 14 grudnia 2009, 15:14:55 - ahg251.neoplus.adsl.tpnet.pl
Trafarski dobry napastnik do was wróci.Ponoć Olimpia Elblag zapaliła mu kopa.

KURAK - 14 grudnia 2009, 15:25:17 - apn-95-41-41-5.dynamic.gprs.plus.pl
Jak by Kowal miał tyle okazji co Zabłocki to bysmy byli w pierwszej trojce! Dla mnie to decyzja niezrozumiała. Fakt ze Kowala mistrzem sprintu nie jest ale wole zeby mądrze stał niż głupio biegał jak to robi Kubuś (kurcze od przyszłego roku bede chodził na treningi zobaczyc co ten człowiek tam musi wyprawiac skoro gra w pierwszym składzie - lutuje z połowoy z przewrotki czy co ? )

Bogdan - 14 grudnia 2009, 18:08:43 - 84-38-29-223-host.witnet.pl
Ciągle mam nadzieję, że odbuduje się Piotr Kasperkiewicz, który w tym sezonie miał wielkiego pecha. Warunki i papiery na granie ma, jest jeszcze młody, więc powinien wrócić do składu

futbolista - 14 grudnia 2009, 19:01:31 - 96.18.162.197
Lechia pozbywaniem sie graczy,liczy na dorazny
sukces.daleko widac jej,do sukcesow dlugofalowych
widac to po braku w minionym sezonie w grze
mlodziezowcow.kogo oni chca w zamian.napewno licza na to,ze jakos tam bedzie.prognoza wiec na
nastepny sezon negatywna.dobrze nie bedzie.

Jaga - 14 grudnia 2009, 19:55:32 - 80.51.92.142
kolo: po co nam Kowalczyk, nie ma co zbierac przecietnych odpadkow z sredniej klasy druzyny jaka jest Lechia

Piotr - 14 grudnia 2009, 20:02:07 - apn-77-115-86-190.dynamic.gprs.plus.pl
Co do Mateusza Bąka to wielka szkoda, że nie ma on ambicji powalczyć z Kapsą bo uważam, że gdyby tylko chciał mógłby być lepszy?
Ale problem Mateusza jest taki że mu się po prostu nie chce i w Lechii ( w sztabie szkoleniowym ) wszyscy to widzą. A Kapsa zasuwa na treningach i po treningach zostaje pracuje z młodzieżą, bo to jego praca, pasja i moim zdaniem jest profesjonalnym zawodnikiem.
Mam nadzieję że Maniek dostanie jakąś posadę w Lechii albo chociaż jeszcze półroczny kontrakt po prostu mu się to należy.

Piotr - 14 grudnia 2009, 20:13:56 - apn-77-115-86-190.dynamic.gprs.plus.pl
Jaga pewnie i masz rację że Lechia to średniak ligi ale czasem tak się zdarza że jak zawodnik przejdzie z takiego średniaka do innego średniaka to może jeszcze coś tam pokopie po prostu zmiana klimatu miasta no sam wiesz jak to jest.

Buziek - 14 grudnia 2009, 20:19:23 - 62.233.170.224
@futbolista jeśli uważasz za błąd pozbywanie się graczy, którzy nie łapiąsięnawet do 18 meczowej to niezłym jesteś durniem. Co do młodzieżowców, mimo iż w Lechii nie gra nikt poniżej 21 roku życia to i tak jesteśmy 5 drużyną pod względem średniej wieku graczy w 18 meczowych. Każdy z graczy ma takie same szanse na występ w meczu, a Kafarski gdy z nim rozmwiałem i pytałem dlaczego sięjuniorzy nie ogrywają to powiedział że nie będzie nikogo na siłę wstawiał do składu tylko dlatego że ma 18 czy 20 lat.
ps. Pietrowski, Lukjanovs, Kożans, Wołąkiewicz, Buzała, Zabłocki <- U-25 i każdy regularnie występuje w biało-zielonym trykocie

Sylas - 14 grudnia 2009, 20:53:45 - odnb-4dbce12c.pool.mediaWays.net
Zapraszamy do Chojniczanki Chojnice

KRIS CK - 14 grudnia 2009, 21:14:32 - adpq23.neoplus.adsl.tpnet.pl
Do Maciusia mam wielki sentyment.
Szkoda go w Lechii.
Maciuś wróć do Koronki!

diablogks - 15 grudnia 2009, 10:39:01 - eae178.internetdsl.tpnet.pl
zapraszamy do Grudziądza
GkS ! ! !

Genek - 15 grudnia 2009, 15:40:48 - 201.85-237-170.tkchopin.pl
Manuszewski wiadomo zamiesznie w sprawie korupcji to i Lechia się jego po cichu pozbyła wogule powinno się takim zawodnikom zabronić gry w piłkę -zawodowo rzecz jasna Amatorsko niech se gra w 4 lidze

siwy - 15 grudnia 2009, 15:50:50 - elk169.neoplus.adsl.tpnet.pl
Andrzej Rybski,Maciej Kowalczyk i Mateusz Bąk do pogoni z nimi

Jakoby - 15 grudnia 2009, 18:20:36 - public-gprs83560.centertel.pl
Jaga to druzyna wybitnie wybitnaWam odbija tak jak Lechowi

Pseudonim (max 10 znaków):

E-mail:

Redakcja 90minut.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść komentarzy, które są niezależnymi opiniami czytelników serwisu. Jednocześnie 90minut.pl zastrzega sobie prawo do kasowania komentarzy zawierających wulgaryzmy, treści rasistowskie, reklamy, wypowiedzi nie związane z tematem artykułu, "trolling", sformułowania obraźliwe w stosunku do innych czytelników serwisu, osób trzecich, klubów lub instytucji itp., a w skrajnych przypadkach do blokowania możliwości komentowania wiadomości przez poszczególnych użytkowników lub całe sieci.

 

Napisz do nas