|
|
19 grudnia 2009, 7:01:30 - slady
Komornik zajął konto Ruchu
Ruch Chorzów ponownie ma kłopoty finansowe. Sprawa dotyczy zaległości w stosunku do firmy Colo, które wynoszą 300 tysięcy złotych.
Producent strojów i akcesoriów piłkarskich przez cztery lata był sponsorem technicznym Ruchu. W maju umowa została rozwiązana. Klub przez pewien czas nie płacił Colo i w końcu właściciele firmy zadecydowali się pójść do sądu, a ten nakazł egzekucję. - Nasze konto wczoraj zostało zajęte przez komornika. Jesteśmy tym zaskoczeni. Ciągle próbowaliśmy dojść z tą firmą do ugody, ale się nie udało. Mamy nadzieję, że szybko uporamy się z tym problemem - mówił rzecznik prasowy klubu Mariusz Gudebski. - Przedstawiciele Ruchu obiecali mi spłatę części zaległości, ale nie uczynili tego, zatem sprawa trafiła do sądu - przekonywała właścicielka Colo Joanna Sado.
To nie jedyny problemy finansowy Niebieskich. Mają oni zaległości w ZUS-ie, które wynoszą 3 miliony złotych. - Znowu doczepiono się do spółki, a my przecież nie jesteśmy następcą prawnym stowarzyszenia, które narobiło długu. Wierzę, że wyrok zostanie zmieniony - wyjaśniał Mariusz Klimek, przedstawiciel głównego udziałowca.
|
źródło: Przegląd Sportowy


 |

hummel - 19 grudnia 2009, 7:08:23 - *.adsl.inetia.pl
Widać jedni mogą przekształcać spółki (czytaj umoczony Widzew z długami) i nic im nie grozi a innych się ściga!

lech - 19 grudnia 2009, 7:48:15 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl
Sobiecha wiec uuchomili kontakty

tag - 19 grudnia 2009, 7:57:07 - *.static.maxnet.net.pl
ciekawe jak dostali licencję?

Colosus - 19 grudnia 2009, 7:59:05 - *.adsl.inetia.pl
Kolos na glinianych nogach.


kriso - 19 grudnia 2009, 8:07:29 - *.chello.pl
Jasne to nie My to Oni jakie to Polskie.To te wszystkie tytuły i zasługi Ruchu to nie My to Oni.Żenada.Jak splendor to My jak problemy to Oni.Czekam teraz na odcięcie się Ruchu od historii zwłaszcza tej z lat komuny bo to przecież nie My tylko Oni.58 miejsce polski w rankingu FIFA jest i tak na wyrost.Pozdro dla normalnych

Gryfol - 19 grudnia 2009, 8:08:20 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl
Skoro nie jesteście następcą prawnym Stwoarzyszenia, to wynocha z e-klasy. Tylko następca prawny stowarzyszenia może korzystać z pozycji sportowej, którą to stowarzyszenie wypracowało.

Gryfol - 19 grudnia 2009, 8:09:59 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl
@krisol - dokładnie, tak samo jak Rutkowski i spółka odcięli się od tradycji Lecha w swoim liście do PZPN i prokuratury (szkoda tylko, że dalej wykorzystują nazwę i herb - ale taka to dwulicowaość w "byznesie")

colo - 19 grudnia 2009, 8:26:27 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl
Colo Colo Santiago?

Szary - 19 grudnia 2009, 8:29:25 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl
Komornik niech się lepiej zajmie odśnieżaniem dróg.

iksowiec - 19 grudnia 2009, 8:30:17 - *.xdsl.centertel.pl
Trzymajcie sie chłopaki pozdro od jezioraka

seba - 19 grudnia 2009, 8:40:02 - *.centertel.pl
dziadostwo ... nie jesteśmy prawnym następcą ... to do B klasy i od nowa budujcie "swój" Ruch, jaki prawo pozwala na takie machinacje ? a później wszyscy płaczą że w Polsce jest źle, jak zewsząd tylko się kombinuje jak Ją (Polskę) oszukać!?!? dla mnie to skandal że pozwala się na takie machloje ... i nie dociera do mnie że "wszyscy tak robią" ani "przepisy na to pozwalają" tak nie powinno być i kropka. kupili klub z długiem powinni mieć tego świadomość, wkalkulować to w koszty i ponieść jej konsekwencje, a jak się nie podoba to nie kupować ... i nie chodzi mi o Ruch, Widzew, ŁKS czy żaden inny klub !!! pozdrawiam i ku normalności !!

tosiu - 19 grudnia 2009, 8:47:24 - *.sferanet.pl
Jeden z najstarszych klubów w Polsce jest nie za dobrze Zarządzany jak można nie mieć kasy mają 10 tyś kibiców ale to trzeba tylko pomyśleć .szkoda Ruchu Chorzów Tak ale miasto i tak mało co pomaga

maly1920 - 19 grudnia 2009, 8:55:15 - *.204.33.147 (*.168.200.137)
1908!!! chlopie na porownuj ruiny finansowej w jakiej znajduje się twój Łks do naszych zaległości. Jakby za 300 tys dlugu nie dawali licencji to nie wiem kto by w tej ekstraklasie dziś grał

leszek - 19 grudnia 2009, 8:55:29 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl
Nie ma kasy nie ma gry w Eklasie trudno wreszcie trzeba skończyć z dziadostwem!!!


lala - 19 grudnia 2009, 8:58:25 - *.dip0.t-ipconnect.de
Witamy w I lidze.

62 - 19 grudnia 2009, 9:04:04 - *.nj.pl
No tak, Ruch zagroził paru bogatym klubom w Polsce i zaczęły się problemy. Skoro jedni mogą nasyłać policję na kibiców, to inni mogą pogadać z komornikami. W tym kraju wszystko jest możliwe.

Ważny - 19 grudnia 2009, 9:04:58 - *.devs.futuro.pl
I jak oni dostali licencji z Długami ? smiech...

:) - 19 grudnia 2009, 9:08:07 - *.hutapokoj.com.pl (*.21.20.117)
tak sie smieliscie z zaboli i co?? od nastepnego sezonu jesli SZPN pozwoli to zagracie w 4 lidze

ZabaGieKSy - 19 grudnia 2009, 9:10:07 - *.chello.pl
ha ha ha,teroz jo sie posmieja z wos...tak na przyszłosc to nie komentujcie gupio złych rzeczy co sie dzieja u nos,bo zachwila spadna na wos!!!pozdro.

se - 19 grudnia 2009, 9:11:32 - *.welnowiec.net
a śmiali się z GieKSy...

armeno - 19 grudnia 2009, 9:17:08 - *.mcr-bng-012.adsl.virginmedia.net
tego ruchu co dostal licencje na ekstraklase?

kaimada - 19 grudnia 2009, 9:25:21 - *.toya.net.pl
hummel - 19 grudnia 2009, 7:08:23 - 77-255-246-225.adsl.inetia.pl Widać jedni mogą przekształcać spółki (czytaj umoczony Widzew z długami) i nic im nie grozi a innych się ściga! Sylwester Cacek spłacił te długi chłopcze.

pershing - 19 grudnia 2009, 9:30:16 - *.silesiamultimedia.com.pl
No tak. Celowo zmieniają a to Sp. z o.o. a to S.A. a to Stowarzyszenie a tylko po to by prawnie odciąć się od zobowiązań poprzedników ( i to nie tylko Ruch by była jasność )a od np. 14-tu tytułów mistrza Polski już odciąć się nie chcą. Ciekawe co ma do powiedzenia i jak interpretuje to wszech wiedzący anty fan Górnika Zabrze chorzowian? Pozdrawiam normalnych

pepe72 - 19 grudnia 2009, 9:38:32 - *.chello.pl
A niedowno z nos sie śmioli niema co godać pozdro only GKS

BJ - 19 grudnia 2009, 9:44:33 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl
niech opchną Niedzielana za ~50% tego co jest wart wg transfmarket.de to jeszcze im parę złociszy zostanie Na waciki

hattric - 19 grudnia 2009, 9:49:36 - *.240.192.31
Śląskie kluby to obraz nędzy i rozpaczy który blokuje rozwój klubowej piłki w tym kraju.Zero budowanych stadionów,zero organizacji,zero pieniędzy (z Górnikiem na czele)syfiaste stadiony(z Odrą na czele)lub bez stadionu jak Piast.Kupa długów,kłótnie z wierzycielami(Ruch)lub z udziałowcami(Odra).

boss - 19 grudnia 2009, 9:50:59 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl
Jakim cudem skoro Colo było "sponsorem" technicznym klubu to Ruch wisi im kasę? To chyba Ruch był sponsorem Colo.

brodo - 19 grudnia 2009, 9:58:14 - *.33.98.43
Wstyd mi, że mieszkam w kraju tak mentalnie zawistnych i małomiasteczkowych ludzi. Jeden z najbardziej zasłużonych klubów w kraju, który obecnie gra chyba najładniejszą dla oka piłkę w Ekstraklasie ma chwilowe kłopoty finansowe. A większość małolatów i zakompleksionych "komputerowców" od samego rana kopie leżącego i wypomina jakieś nieistniejące przewinienia. Ochłońcie trochę. Niebiescy, trzymajcie się, obyście nie musieli wyprzedawać swoich czołowych piłkarzy!

Zabol - 19 grudnia 2009, 10:01:53 - *.dynamic.gprs.plus.pl
hahaha W końcu jakieś dobre wiadomości!


KKS - 19 grudnia 2009, 10:04:17 - *.173.30.236.tesatnet.pl
Jest oby tak dalej Ruszki

aa - 19 grudnia 2009, 10:05:44 - *.51.1.55
Jakim prawem przejmuje sie tradycje poprzedniego stowarzyszenia, a długów nie??

kibol - 19 grudnia 2009, 10:06:06 - *.munitus.3s.pl
Nie śmiej się dziadku z czyjegoś upadku

SO1906 - 19 grudnia 2009, 10:08:27 - *.206.64.86
No to prawdę śpiewają , że jest ich dwóch, tych co nie płacą długów Widzew i Ruch!

fds - 19 grudnia 2009, 10:13:02 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl
SO1906 o żal mi Ciebie Widzew teraz ma kasy full . Pozdro Ruch dacie radę

SO1906 - 19 grudnia 2009, 10:14:46 - *.206.64.86
do fds: jeśli tyle jej teraz ma to niech zwróci długi, a nie zmienia literi w nazwie!

obi - 19 grudnia 2009, 10:28:34 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl
to po co im te logo wielkiej orkiestry na koszulkach zamiast logo sponsora , ruch to jednak nie jest barca

ja - 19 grudnia 2009, 10:40:32 - *.toya.net.pl
Jakbyś się nie orientował, to spłacił, ba PZPN wisi nam sporą kwotę, którą przekazał panu Grajewskiemu, zamiast na konto naszych wierzycieli, kilka lat temu.

kazik - 19 grudnia 2009, 10:42:15 - *.hutapokoj.com.pl (*.21.20.117)
a niby za co pzpn wam wisi kase?? za odpalenie 20 rac na meczu ???????

KKS - 19 grudnia 2009, 10:44:30 - *.173.30.236.tesatnet.pl
do kks - 19 grudnia 2009, 10:31:57 - chello089078213169.chello.pl Czy ja napisalem ze jestesmy lepsi wiem ze kazdego moze to spotkac choc przy takim zarzadzaniu Lechowi narazie nic nie grozi dopóki moge to sie ciesze z waszego nieszczescia tak jak wy z kazdego naszego:D

brat_prezy - 19 grudnia 2009, 10:49:18 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl
Wszystkie kluby i to nie tylko u nas "jadą" na długach, nawet w Anglii długów nie ma chyba tylko kupiony niedawno przez szejków MC.

Pedro - 19 grudnia 2009, 10:57:50 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl
Złodzieje z Colo. Najpierw nakłamali wszystkich, że są sponsorem Ruchu, a potem się okazało, że klub ma im za coś płacić. Długi pewnie kiedyś spłaci, a firma już nigdy nie odda tej wartości dodanej, jaką jest chwalenie się, że się jest sponsorem zasłużonej organizacji (a nie pożyczkodawcą czy zwykłym partnerem biznesowym).

woocasch - 19 grudnia 2009, 11:01:29 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl
...i do 1-ej ligi ich - kiedyś musi skończyć się ta prowizorka, albo mamy zawodową ekstraklasę ze stadionami z prawdziwego zdarzenia,nie zadłużone kluby,albo nigdy się z tego dziadostwa i amatorszczyzny nie wygrzebiemy. Pisze to myśląc o wszystkich klubach ekstraklasy - nie tylko o Ruchu.

Gregor - 19 grudnia 2009, 11:03:32 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl
Ruch niestety nie ma takich układów w PZPN jak widzew czy Cracovia. Jako fan KSG mam nadzieje że nic strasznego dla Ruchu się nie wydarzy i za rok zagramy derby w ekstraklasie

normon - 19 grudnia 2009, 11:06:47 - *.toya.net.pl
do wszystkich , trzeba zacząć myśleć.........jeżeli twoja żona narobi długi to ty też tępa głowo odpowiadasz ,,,,,, ale jeżeli narobi przed ślubem to odpowiada sama. tak samo kluby jak się zarejestrują w sądzie od nowa to tak jak byś się rozwiedli.

SOSNOWIEC - 19 grudnia 2009, 11:07:19 - *.chello.pl
No wreszcie wzięli się za chorzów! najpierw Rogala kupował mecze i sprzedawał potem inne wałki robili i byli wolni! teraz wkońcu mam nadzieję że ich zdegradują tak jak inne kluby wcześniej!śmiali się z Sosnowca jak nas zdegradowali teraz sami są udupieni! Może wkoncu w Polsce skoncza sie przekrety bo wstyd na caly swiat!Ataka rydere jak BATORY to powinni oddzielic od reszty Polski!!!!!!!!!!!!

fan - 19 grudnia 2009, 11:07:37 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl
jest komornik?! brak licencji na nastepny sezon w ekstraklasie!!

NG - 19 grudnia 2009, 11:22:57 - *.chello.pl (*.168.1.139)
Ruch już był udupiony przez Rogalę...ponad 4 czy 5mln długu to mało? Jako jeden z niewielu klubów Ruch spłacał poprzednie długi, narobione właśnie za Rogali. Gdy wiedzie się dobrze, nagle problemy z ZUSem (gdyby tak było faktycznie, nie dostalibyśmy od nich zaświadczenia o braku długów i nie moglibyśmy wejść na giełdę) i COLO, który był sponsorem, chce mieć kasę za to? To jest co najmniej śmieszne. Dla tych, którzy piszą o wywaleniu drużyn bez stadionów, bez kasy itp...jesteście na bank "wielkimi" kibicami sukcesu, którzy przyszli na stadiony, gdy kluby z miejsc, w których mieszkacie zaczął wygrywać wszystko w lidze (Legia, Wisła, Lech). Gdyby faktycznie zrobić tak jak mówicie ekstraklasa by nie istniała. Każdy klub ma jakieś długi wobec kogoś (Manchester United np. ponad 400mln). Niestety nie wszystkim da się to przetłumaczyć. Pozdro dla prawdziwych kibiców, który potrafią coś zrozumieć.

Olimpia - 19 grudnia 2009, 11:38:31 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl
Rozumiem zeby adidasa na wałka zrobic ale colo colo.....

Cracovsky - 19 grudnia 2009, 11:39:38 - *.ghnet.pl
I to by było na tyle jeśli chodzi o walkę w pucharach; Ruch sprzeda kilku zawodników by pokryć długi. Już się utrzymał, więc plan wykonany.

NG - 19 grudnia 2009, 11:41:35 - *.chello.pl (*.168.1.139)
Z jednej strony tak, ale za długi powinni odpowiadać ludzie, którzy ich narobili. Jeszcze raz powtarzam. Ruch nie zmieniał się po to, aby stracić długi. Ruch je spłacał, a zmiana w SSA i SA to był wymóg licencyjny i każdy klub musiał z czasem zmienić się w Spółkę Akcyjną.

ZIBI - 19 grudnia 2009, 11:46:22 - *.silesialan.pl (*.201.21.49)
PSL mo 18 baniek u komornika i co? dali działają

sru - 19 grudnia 2009, 11:47:54 - *.adsl.inetia.pl
jeszcze pare dni temu mówili że chcą się wzmacniać a ich gwiazdy to 2,5 melona kosztują teraz moze się okazać że bedą na kolanach o milion prosić za sadloka czy sobiecha a za niedzielana to co łaska

lechu - 19 grudnia 2009, 11:48:37 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl
Ja tam jestem za tym , by zobowiazania placic .Nie masz ,nie stac cie nie pchaj się .Ruch już dawno kombinuje , zdegrdować KORMELI DO 2 LIGI . WTEDY ZOBACZYMY CZY SIĘ PODNIESIECIE ??????

ruCHUJ!!!! - 19 grudnia 2009, 11:52:34 - *.grakom.pl
ale świetne wieści!!! na dobry początek urlopu!!!!! Zycze wszystkim pachnących świąt!!!!! :D

sprinter - 19 grudnia 2009, 12:04:28 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl
u lala Ruch będzie to samo co ŁKS-em.

Remle - 19 grudnia 2009, 12:05:31 - *.telpol.net.pl
nie polecam produktów firmy Colo, są beznadziejne. Zwłaszcza piłki, kopie się je jak balony

Jimmy - 19 grudnia 2009, 12:16:02 - *.chello.pl
Wyhodzi na to, że w tym dziwnym kraju ZUS ma wieksze mozliwosci do ściągania kasy od Urzedu Skarbowego. Bo jak wszyscy wiemy US nie bedziedomagac sie splaty zaleglosci na mocy umowy z Klimkiem ale ZUS to nie. Mniejsza o to ludzie o czym Wy gadacie nie robcie z Ruchu klubu w zapasci finansowej, przeciez 300 tyz zl to nie jest jakas strasznie wielka kasa, ktora poloży klub na łopatki. Nie wiem jaka byla umowa pomiedzy Ruchem a Colo i na ten temat nie nam osądzac. Żeby polowa klubow w ekstraklasie i 1 lidze mialo tylko takie problemy do polska pilka nie bylaby w tak agonalnej sytuacji. Co do zmiany klubow w spolki, stowarzyszenia czy ts to nic w tym dziwnego nie tylko na plasczyznie klubow ile jest firm roznego rodzaju w polsce ktore co rok zmieniaja spolke jawna w spolke z o.o. czy spolke cywilna. Poprostu ktos kto tworzyl takie prawo robil to pod siebie i po to by mozna bylo wałki śmigac. Nic dziwnego. Z reszta bycie Polakiem do czegos zobowiazuje  Polak musi kombinaowac bo nie bylby Polakiem. Jednym sie udaje i przeslizguja sie a innym nie takie życie. Wydaje mi sie, ze Ruch poradzi sobie z tym. Może niektorzy chcieliby zeby w lidze zamiast np.Ruchu ,Lecha czy Poloni Bytom zagraly np. Znicz czy Kmita pozdro dla kumatych

eŁKSiak - 19 grudnia 2009, 12:20:02 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl
Bezwzględnie odebrać licencję Ale tak na poważnie to sprzedadzą swoich czołowych zawodników i jakoś wyjdą z dołka. Na puchary szans nie macie, a utrzymanie praktycznie macie zapewnione.

obserwator - 19 grudnia 2009, 12:20:02 - *.smevpn.tpnet.pl
do Remle : jak sie nie umie grac to nawet Adidas CL bedzie balon !!!!!!!

Chorzowian - 19 grudnia 2009, 12:24:40 - *.adsl.alicedsl.de
pershing i reszta krupniokow cieszacych sie z tego newsa: 300.000 to tyle co Ruch zarobi na prawach telewizyjnych za 2 mecze. Takze splata takiej zaleglowsi to nie problem. Chodzi o to ze nie umieli sie dogadac i Colo zrobilo sprawe w sadzie. A komornik profilaktycznie zajmuje konto? I co z tego? Oznacza to ze Ruch jest niewyplacalny? Nie. Oznacza jedynie ze jest spor prawny. Ale nacieszcie sie krupnioki z tego newsa bo co wam pozostalo? Wyniki Allianz Zabrze? A moze frekwencja w przerwie zimowej? A moze pusty bankomat Allianz w Warszawie? Albo wywalony na zbity pysk Koko, tak wyslawiany przez was jeszcze 5 miesiecy temu? Nawet gdyby Ruch stracil te 300.000 to to i tak jest pestka w porownaniu z tym co wasz Allianz placi graczom i jaka za to gre i tym samym pozycje w lidze dostaje. A poniewaz brak wam satysfakcji z jakochkolwiek porazek Ruchu to macie newsa swiatecznego na ucieche. Oby za wasza szydercza postawe i brak pokory, ten wasz Allianz zgnil w tej 1. lidze i szybko spadal dalej. Tego wlasnie zycze wam z calego serca na swieta bozego narodzenia.

:) - 19 grudnia 2009, 12:25:07 - *.153.246.94.artcom.pl
Nie z takich kłopotów Ruch wychodził i stawał na nogi. Czy wam si to podoba czy nie, Niebiescy to najdynamiczniej rozwijający się klub w Polsce! Swoją drogą bardzo ciekawe jest, że pan rogala do dzisiaj pozostaje bez winy... Śmieszny kraj.

vvv - 19 grudnia 2009, 12:32:34 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl
w Polsce to jeszcze doczekamy się że mistrza będzie miał klub posiadający ławkę dobrych prawników nie piłkarzy sory kopaczy,a nazwy pierwotne klubów będą szukać archeolodzy w milionach akt zmian spółek stowarzyszeń itp danego klubu

boskidiego - 19 grudnia 2009, 12:44:22 - *.rudaslaska.vectranet.pl
Gdzie teraz są ci wszyscy co jeszcze niedawno pisali źle o Gieksie jak im komornik na konto wlazł? Gdzie jesteście internetowi napinacze??? Ten się śmieje kto się śmieje ostatni!!!

do chorzow - 19 grudnia 2009, 12:45:17 - *.hutapokoj.com.pl (*.21.20.117)
do Chorzowian : a nie zapomniales o czyms?? cyt.''To nie jedyny problemy finansowy Niebieskich. Mają oni zaległości w ZUS-ie, które wynoszą 3 miliony złotych''?? zycze ci pachnacych swiat bozego narodzenia (moze wkoncu beda pierwsze w twoim zyciu?) :D:D

klausrokit - 19 grudnia 2009, 12:52:32 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl
jak ktoś narobi długów a potem zmieni imie to też nic nie spłaca ? to ja sie pisze na to

toeos - 19 grudnia 2009, 12:57:03 - *.centertel.pl
Nie martwcie sie Izrael laczy sie z wami.Dostali warunkowo licencje,ale sprzedadza Brzyskiego,Sadloka,i Sobiecha i splaca dlugi,a Niedzielan odejdzie czyli odda dwa razy tyle,ile zarobil ma tak w kontrakcie,cala Polska o tym Wie Aks klepie biede.

Leos - 19 grudnia 2009, 12:59:44 - *.centertel.pl
Czyli Niedzielan odda 20 tysiecy,2razy 10 ,bo z reszta pieniedzy Ruch sie spoznial.... Albo zrobcie fuzje Amica Poznan,Dyskopolo Warszawa i np.OdroRuch Chorzow.

manolo - 19 grudnia 2009, 13:03:40 - *.chello.pl
ja jako kibic Zawiszy napisze w swoim imieniu większośc komentujących ma chyba po 12 lat, ja też ruchu nie lubie , ale podstawowa zasada -największemu wrogowi nie życzy się tego co Tobie nie miłe, bo nie znasz dnia ani godziny jak te kłopaty mogą dotknąc Twej drużyny,- NIEBIESCY MAĆ się.

ZAGŁĘBIE - 19 grudnia 2009, 13:04:06 - *.chello.pl
No to jeśli wszystko pójdzie tak jak to zawsze idzie w PZPN to w kolejnej rundzie witamy Ruch w pierwszej lidze.

AnB_Widzew - 19 grudnia 2009, 13:07:04 - *.toya.net.pl
chce tylko przypomnieć prześmiewcom, że takie kluby jak Lech, Górnik Z, Legia, mają w swojej szafie również takie "trupy". pozmieniali nazwy, ale długi pozostawili innym. wiec hahaha i hihihi jest nie zbyt szczere . a na boisku Ruch spisuje się lepiej niż w "finansowych" rozgrywkach, podobnie jak eŁKSa czy Polonia B, GKS Katowice. mnie bardziej pasjonują wydarzenia boiskowe

mietek - 19 grudnia 2009, 13:08:21 - *.cityconnect.pl
@Chorzowian: Chyba faktycznie zapomniałeś o długu wobec ZUS. Nie podnoś tak wysoko głowy, bo się faktycznie może okazać, że zimą Ruch będzie zmuszony sprzedać Sobiecha, Niedzielana i jeszcze paru innych, którzy potrafią piłkę prosto kopnąć i wtedy będzie znowu typowym średniakiem ligowym. Chyba nienawiść do Górnika zaburzyła Ci zdolność obiektywnego myślenia...

pershing - 19 grudnia 2009, 13:10:34 - *.silesiamultimedia.com.pl
chorzowian doczytaj do końca czy tylko te 300 tyś. Ruch ma zobowiązań. Moje główne pytanie było czy po poprzednikach dziedziczy się tylko zasługi i tytuły czy długi tez? I odpowiedz sobie na to pytanie sam bo dla mnie jest to pytanie retoryczne. P.S. Twojego braku pokory, pewności siebie i szyderczej postawy głównie wobec Górnika Zabrze nic nie przebije. Sam człowieku prowokujesz napinki a czytając różne wpisy na rózne tematy na 90 minut mozna zaobserwować że 90% kibiców Niebieskich wstydzi sie za Ciebie. Pomimo tak wspaniałych życzeń jakie złożyłeś kibicom GZ ja tobie życze Wesołych Świąt, żeby ci żyłka nie pękła a Wszystkim normalnycm kibicom wiele zdrowia i cierpliwości w walce z PZPN - tego wam życzy krupniol z 30 letnim stażem kibicowskim. Wesołych Świąt

KS\G/ - 19 grudnia 2009, 13:11:21 - *.cdma.centertel.pl
Trzymać się niebiescy - będzie dobrze - Tylko GÓRNY ŚLĄSK

jorg z fry - 19 grudnia 2009, 13:29:39 - *.adsl.inetia.pl
Jestem ciekaw kiedy komornik zajmie konto PZPN.

niebieski - 19 grudnia 2009, 13:29:52 - *.internetdsl.tpnet.pl
nie przepychajcie sie z tymi gupimy komentarzami Tylko Górny Śląsk ! Pozdro dla noRmalnych KSGKS Niebieskie Mysłowice

Zabol - 19 grudnia 2009, 13:33:02 - *.dynamic.gprs.plus.pl
Chorzowian czytaj ze zrozumieniem analfabeto,a 3 mln do ZUS-u?

kibol - 19 grudnia 2009, 13:35:50 - *.adsl.inetia.pl
Legenda bliska końca.

Zabrze - 19 grudnia 2009, 13:37:52 - *.83.230.18.44.debacom.pl.e-zabrze.pl
Popieram kolege wyżej.Trzymajcie się niebiescy choć jestem z Zabrza to uważam ,że teraz trzeba sobie pomóc nawzajem.Wypożyczyć Niedzielana do Górnika za fajną kase.Ja tak myślę nie iwem jak inni.

MamySwieta - 19 grudnia 2009, 13:46:21 - *.adsl.alicedsl.de
Wielka radosc w Szczewogrodzie

KS\G/ - 19 grudnia 2009, 13:47:47 - *.cdma.centertel.pl
do niebieski - jeśli uważasz że GÓRNY ŚLĄSK jest głupim komentarzem to przeprowadź się za przemszę

MiEzEj - 19 grudnia 2009, 14:09:21 - *.chello.pl
Odro , Polonio , Zagłębie nie bójcie się tak mocno o spadek, bo już mamy jednego spadkowicza. Wstyd, że drużyna w Ekstraklasie ma długi . Z tego co wiem to w Anglii za długi jest jakaś kara punktowa, ale w Polsce tego nie będzie pewnie.

chonw - 19 grudnia 2009, 14:15:34 - *.3s.pl
Haha napinacze... jeden mecz i oddadza im ta kase... a co do zus-u dobrze ze walcza w sadzie bo byłe stowarzyszenie które narobłio tych 3mln długów jeszcze istnieje wiec nie wiem po co te spinki

adam - 19 grudnia 2009, 14:22:32 - *.dmz.zamek.net.pl
jo myslol ze sponsorom sie nie placi po to wlasnie sie sponsoruje ze wzamian za reklama daje sie za darmo to poco mi taki sponsor jak musza mu placic nierozumia tego mozemi ktos to wytlumaczyc ??

niebieski - 19 grudnia 2009, 14:28:53 - *.internetdsl.tpnet.pl
Do KS\G/ ale ja tak nie uwazam !! uważom że nima pikniejszyj krainy co My byli by szynsliwśi !! zle zrozumiales moj komentarz pozdro

HENIUS - 19 grudnia 2009, 14:58:19 - *.dip0.t-ipconnect.de
Jestesmy z Wami Niebiescy! Trzymajmy sie razem kibice Gornego Slaska! Wierni kibice "ODRY"WODZISLAW Z Niemiec

RTS - 19 grudnia 2009, 14:59:32 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl
WOJOWNIKÓW DWÓCH WIDZEW I RUCH 1910 WIDZEW & RUCH 1920 Łódzki RTS ChoRzowski HKS nasza sztama NAJLEPSZA w Polsce JEST

Razem - 19 grudnia 2009, 16:10:24 - *.adsl.alicedsl.de
W Szczewogrodzie Psy Szczekaja I Na Necie Napinaja Nie Ma To Jak Zazdrosc Wielka W Ekstraklasie Allianz Peka Trzeba Sie Pocieszyc Szybko Bo Na Awans Szanse Mikro Pierwsza Liga Na Nich Czeka I Na Wiosne Krupniok Kleka Przed Kluczborkiem I Zabkami Pierwszej Ligii Gigantami Lublin, Pruszkow, ŁKS To Dla Szczewów Wielki Stres

MieszkoGNO - 19 grudnia 2009, 16:13:10 - *.chello.pl
A pamiętam dokładnie, jak m.in. "kibice" Ruchu czepiali się Lecha, jak wyszła na jaw sprawa Reissa, że Lech używał argumentu, jakoby nie był prawnym kontynuatorem WKP. Wytykaliście Lecha palcami i teraz obróciło się to przeciwko Wam. Warto było?

widzew - 19 grudnia 2009, 16:17:29 - *.dynamic.gprs.plus.pl
Jesteśmy z wami z niespłaconymi długami!

Tominho - 19 grudnia 2009, 16:39:21 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl
Dlaczego Chorzowian przestał się odzywać? Zatkały go te 3 mln długu wobec ZUS?

kibic - 19 grudnia 2009, 17:49:58 - *.mlawa.vectranet.pl
To jak oni dostali licencje powinni grac w 1 lidze tak jak ŁKS niech są konsekwentni bo jedni grają a inni degradacja

myslowice - 19 grudnia 2009, 17:56:49 - *.33.225.24
wy sami nie wiecie co piszecie co RUCH wam po pietach depcze no racja co by to bylo slaski klub w pucharach no tak nie mialo byc a zrobilo sie inaczej na boisku byli lepsi no to z drugiej strony moze sie uda oby nie jak ktos jest kumaty to wszystkie kluby slaskie maja klopoty a RESZTA TO CO tak samo euro na slaskim nie moze byc bo tu jest pytanie stadion stoi tylko go zadaszyc i pare innych spraw zrobic ale po co na slask

KS\G/ - 19 grudnia 2009, 18:17:42 - *.cdma.centertel.pl
dokładnie nawet mój GÓRNIK ma problemy. Niszczą każdą drużynę na GÓRNYM ŚLĄSKU nie pozwalają się naszym drużyną wybić, wszystko zabierają. ŚLĄSK bez Polski

żabolka - 19 grudnia 2009, 18:26:22 - *.stk.vectranet.pl
hahahha a jak z GKS-y sie smiali :D

OKAS - 19 grudnia 2009, 18:32:01 - *.116.193.130 (unknown)
ale to nieznaczy ze Ruchu niebedzie w ekstraklasie to nie łks

:) - 19 grudnia 2009, 18:33:13 - *.153.246.94.artcom.pl
MiEzEj - hahaha a ktory klub w Polsce nie ma dlugow? Co do ZUS-u to dlugow narobilo stowazyszenie (ktore nadal istnieje) za sprawa pana krystiana r. (ktory pozostaje nadal czysty). ZUS sobie moze chciec 3mln... i tak przegraja sprawe w sadzie. Niech wystosuje pismo o splate zadluzenia do swojego DLUZNIKA, czyli dawnego stowazyszenia a nie do obecnych wladz Ruchu ktorzy robia za kozla ofiarnego i splacaja wiecznie stare dlugi gdy tylko komus sie o nich przypomni. Nie wspominajac juz o wyciagnieciu klubu z przepasci finansowej. Takze wielcy znaFcy i zazdrosnicy zajmijcie sie wlasnymi (niezadluzonymi, bogatymi) klubami

Wierszyk - 19 grudnia 2009, 18:41:47 - *.adsl.alicedsl.de
Każde Szczewo Dzis Na Necie Jedno Wielkie Kupsko Plecie O Pieniądzach Wypisują O Licencjach Wygadują Żal Im Wszystkim Sie Zrobiło Bo Allianz Spadł, Aż Miło! Kiedyś Mieli Jak Balony Pełno Kasy Te Pierony Dzisiaj Siedzą Poziom Niżej Do Bankructwa Coraz Bliżej W Wielkiej Całej Tej Rozterce Codzień Pęka Żabskie Serce Allianz Zabrał Bankomaty: Nie Ma Kasy! Żabskie Szmaty! Swieta Idą, Puste Miechy Na RUSvelta Brak Uciechy Co Tu Zrobić Myslą Szczewa? Tu Się Z Ruchu Posmiać Trzeba! Bo Jak U Nas Jest Kijowo To W Chorzowie Kolorowo Coś Na Necie Napiszemy Byle Ich Tam Zdołujemy Ale Szczewo Takie Cienkie Ze Dołując Samo Mięknie Chorzów Szczewa Się Nie Boi I Żabola Zawsze Zgnoi Bo Tępienie Tej Zarazy Zawsze Piękne, Bez Urazy.

KS\G/ - 19 grudnia 2009, 18:55:32 - *.cdma.centertel.pl
Te napinki i naśmiewanie się jednych z drugich zaczyna robić już nudne. Panowie i Panie robicie tylko show gorolą

LukiPB - 19 grudnia 2009, 19:11:41 - *.devs.futuro.pl
Ruchu się utrzyma i nie ma mowy o żadnej degradacji Spłacą to stać ich a do Napinaczy oj patrzcie lepiej na swoje klubiki!!! Pozdrowienia dla normalnych kibiców tylko PB !!!

Kuba KSG - 19 grudnia 2009, 20:18:35 - *.sycomp.pl
pan Klimek zdziwiony ze musi płacić, przeciyż łon te swoje badziewia rozdowoł za darmo.Dobrze ża mocie tego chorzowiana ,łon jest taki mondry i pomorzee wyść z kryzysu

Michał PB - 19 grudnia 2009, 20:24:26 - *.dynamic.gprs.plus.pl
Pisza już 3 razy żabole mogom wyrarzać sie na temat Ruchu, a jo niemaga.To jo powiem że Chorzowskie tak i tak dajom sie rady. A leszcze bydom gledzić. GÓRNY ŚLĄSK.

19Seba64 - 19 grudnia 2009, 21:08:24 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl
A śmiliście się z GieKSy.Widać że chcą uwalić śląskie kluby.Pozdro dla normalnych.

bolek - 19 grudnia 2009, 21:10:54 - *.home.cgocable.net
Czy moze mi ktos powiedziec ,dlaczego kluby musza oplacac ZUS zawodnikom.Przeciez ,kazdy z nich jest zawodowcem i powinien oplacic sobie ZUS i ubezpieczenie zdrowotne.Te przepisy juz dawno powinny byc uregulowane prawnie przez PZPN i organy rzadowe.Kazdy biznesmen oplaca swoja skladke ZUZ i zdrowotna i tu kluby powinny z tego korzystac.CZY TO MA BYC KAPITALIZM czy rzadzi prawo w prawie

TRSL - 19 grudnia 2009, 21:40:00 - *.centertel.pl
wkoncu. Ilez mozna zyc ponad prawem ? TORCIDA RUDA SLASKA

ckck - 19 grudnia 2009, 22:42:40 - *.dynamic.gprs.plus.pl
W porównaniu do takich przekrętów (podobnie jak Lecha czy Widzewa) to kluby ukarane za korupcję jak Kolporter Korona (tak, nie Korona) czy Zagłębie Lubin a nawet Szczakowianka i KSZO są czyste jak łza.

Jezior1908 - 19 grudnia 2009, 22:43:20 - *.toya.net.pl
3mln dlugu wobec ZUSu ale licencje dostali...zal...sa rowni i rowniejsi w naszej lidze...szkoda ze nie spuscili ich z nami do 1 ligi ale piechniczek i spolka dali rade to powstrzymac tylko wszystko jest do czasu... zal mi ze kibice cierpia przez paru kretonow w zarzadzie ale niestety tak jest wy sie z nas smialiscie to teraz my posmiejemy sie z was! pozdro dla normalnych! NIGDY NIE ZGINIE ŁKS NIGDY NIE ZGINIE!!!

uuuuuuuu - 19 grudnia 2009, 22:50:29 - *.33.169.209
Widać jedni mogą przekształcać spółki (czytaj umoczony Widzew z długami) i nic im nie grozi a innych się ściga!

wlq - 20 grudnia 2009, 0:25:58 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl
a Komornicki Górnika.

Mysłowice - 20 grudnia 2009, 1:18:49 - *.c195.msk.pl
Docie rada chopoki pozdro 19MYSŁOWICKA64 GIEKSA!!!

kibic ruch - 20 grudnia 2009, 6:31:17 - *.chello.pl
po co te napinki zobaczcie nie tylko na zaległosci klubów popatrzcie na wszystko na rząd na prezydenta na te wszystkie afery w kraju aż rzygać się chce ,a oni z tego nic sobie nie robią wstyd mieszkac w takim kraju

mever - 20 grudnia 2009, 9:37:26 - *.chello.pl
Gierki prawne Panowie i tyle ! - w najgorszym razie Ruch będzie musiał zapłacić te 3 mln (czyt. podpisć ugodę z ZUS) a i tak wygra sprawę w sądzie ( wie o tym każdy, kto odrobinę zna się na prawie tzn. podpisany akt notarialny przy zakładaniu spółki) a wtedy ZUS odda wpłaconą kwotę z należnymi odsetkami ! Szkoda tylko, że może to czasowo zdezorganizować działalność klubu. O BRAKU LICENCJI DLA RUCHU - NIE MA JAKIEJKOLWIEK SZANSY. Czy to się komuś podoba, czy nie. Zresztą, połowa anonimowych wpisów świadczy o jednym - O ZACOFANIU, jak nie znasz się na danym temacie, to na litość boską - NIE WPISUJ SIĘ !

BrZĘCZKI - 20 grudnia 2009, 10:54:04 - *.xdsl.centertel.pl
To bardzo dobra wiadomośc :D Spokojnych Swiąt smrodki

NG - 20 grudnia 2009, 11:11:16 - *.chello.pl (*.168.1.139)
Ile można gadać, że licencję dostali, bo poprzednie długi były spłacane systematycznie. W momencie dostawania licencji o żadnych długach wobec ZUSu nie było mowy. W momencie wejścia na giełdę też nie było o tym mowy (zaświadczenie ZUSu o braku długów. inaczej nie weszlibyśmy na giełdę). Teraz nagle się odezwali, więc co do licencji to nie ma żadnej gadki. Co najwyżej problemy mogą być przy otrzymaniu na rok następny. Jakby większość napinaczy (jak ten powyżej) czytała to co piszemy, to wiedziałaby, że mimo długów (obecnych) O DEGRADACJI NIE MA MOWY. Trzymajcie poziom, bo sami się ośmieszacie i wyrabiacie zdanie na temat kibiców swojego klubu. Przypominam kibicom GieKSy, że oni też mieli długi i to bardzo duże. Od większości się odcięli, a obecne pozwalają im na grę (mimo słów o upadłości). Nadal istniejecie i gracie, więc nie cieszcie się z tego do czego i tak nie dojdzie (degradacja i może jeszcze upadłość klubu za 300tys i 3mln do ZUSu? Było dużo więcej, a mamy 4 miejsce po jesieni), a sami ledwo od tego uciekliście. Pozdrawiam.

KSG - 20 grudnia 2009, 15:11:40 - *.sileman.net.pl
lol wy to mocie centralnie 'nasrane' w gowach za 3 miliony 300 tys raczej na degradacja sie na zalapia... to przeca oczywiste.

chonw - 20 grudnia 2009, 18:11:16 - *.3s.pl
A jo sie z 9ks i ks9 byda dalej smioc wy idzicie na szczyt caly czos ino szkoda kaj zescie som haha

1908 - 20 grudnia 2009, 19:03:02 - *.lodz.msk.pl
NG - 19 grudnia 2009, 11:22:57 - owszem masz racje ale z drugiej strony strzeliłeś sobie w stope, dlaczego?To już sam powinieneś wiedzieć. P.S - Widać jedni mogą przekształcać spółki (czytaj umoczony widzew z długami) i nic im nie grozi a innych się ściga! - no przecież Skrzydlewski musiał klekąć i błagać sekretarke, spodnie sobie ubrudził to i musieli sie nad nim zlitować! A tak poza tym - Skoro nie jesteście następcą prawnym Stowarzyszenia, to nie macie prawa wystepowac w ex!! Tylko następca prawny stowarzyszenia może korzystać z pozycji sportowej, którą to stowarzyszenie wypracowało. I jeszcze jedna dobra ciekawostka - No tak. Celowo zmieniają a to Sp. z o.o. a to S.A. a to Stowarzyszenie a tylko po to by prawnie odciąć się od zobowiązań poprzedników ( i to nie tylko ruch by była jasność )a od np. 14-tu tytułów mistrza Polski już odciąć się nie chcą.+

NG - 20 grudnia 2009, 21:38:59 - *.chello.pl (*.168.1.139)
Zdecydowana większość klubów przekształcała się i zapominała o długach, ale nie o mistrzostwach itp. Właściwie to jest to temat rzeka. Powiedz mi o tym strzale w stopę. Oczywiście mogę się mylić, ale nie wiem gdzie ;p Niestety, ale w tym kraju bardzo długo nie będzie normalnie i to nie tylko w sprawach "sportowych". Pozdrawiam.

ZaglSosn - 20 grudnia 2009, 22:18:17 - *.206.65.85
nie lubie Waszej druzyny z wiadomych wzgledow,ale nie jest dobre gdy decyduja niesportowe aspekty,mimo wszystko jestescie zaskoczeniem rundy jesiennej i zycze powodzenia

|
|