[ Strona główna ]


Jedyny w swoim rodzaju Skarb Ekstraklasy - statystyki, sylwetki, kariery graczy, historie, osiągnięcia klubówSkarb I ligi - statystyki, kariery graczy, historie i osiągnięcia klubówRozgrywki regionalne 2016/2017 - od IV ligi do Klasy C !Wyszukiwarka klubów, zawodników i sędziów w serwisie 90 MinutJeśli chcesz skontaktować się z redakcją - najpierw to przeczytaj!
90minut.pl
 PZPN
RSSSF

 


19 lutego 2010, 21:49:06 - slady
Pierwszy gol Krychowiaka w Reims

Grzegorz Krychowiak zdobył swojego pierwszego gola w barwach Stade de Reims Champagne. Drużyna Polaka wygrała 5-0 (2-0) w meczu 25. kolejki francuskiej trzeciej ligi z Amiens SC. 20-letni pomocnik rozegrał całe spotkanie.

19 lutego 2010, 20:00 - Reims
Stade de Reims Champagne 5-0 Amiens SC
Cédric Fauré 12, 90, Clément Tainmont 42, Grzegorz Krychowiak 53, Vincent Gragnic 75

żółte kartki: Vincent Gragnic - Quentin De Parseval.

sędziował: Thomas Léonard.
widzów: 7312.

Reims zajmuje obecnie drugie miejsce w tabeli z 47 punktami na koncie.

jj - 19 lutego 2010, 21:53:53 - alnca6.alfanet24.pl
no ma już 20 lat,wiec jeśli ma coś z Niego byc to powinien juz zacząć grac na jakims powazniejszym poziomie.Tak czy inaczej fajnie że strzelił i oby wiecej takich wiadomosci na 90

Rafał - 19 lutego 2010, 21:58:48 - adha224.neoplus.adsl.tpnet.pl
Jaki talent a gra w 3 lidze hehehehe polskie "gwiazdorki".

Bolek - 19 lutego 2010, 22:00:40 - chello087207157107.chello.pl
3 liga a frekwencja jak Odra + Piast + Cracovia razem wzięte

Obiektywny - 19 lutego 2010, 22:06:00 - 88.220.98.66
Do Rafał- Francuska 3 jak nasza 1 liga więc lepiej nie komentuj jak nie wiesz...

tspiak - 19 lutego 2010, 22:06:16 - eib8.neoplus.adsl.tpnet.pl
Grzesiu jest pomocnikiem więc nie musi być jakoś specjalnie bramkostrzelny...
Gratulacje dla niego, życzę awansu Reims.

d@d2.pl - 19 lutego 2010, 22:06:22 - abpk249.neoplus.adsl.tpnet.pl
Omg ludzie, chłopak jest młody i się ogrywa. Lepiej by było jak by się np. z Wisły ogrywał w polskim 4 ligowcy nie? Zazdroscice czy co? Mi mozlwiosc gry w pilke uniemozliwla choroba. a wy siedziecie na dupskach i tylko krytykujecie, bo chlopak ma tak, jak wy nigdy nie bedziecie miec
pozdrawiam

d@d2.pl - 19 lutego 2010, 22:07:42 - abpk249.neoplus.adsl.tpnet.pl
A widzieliscie Stadion Reims? http://stadiony.net/stadium.php?s=934
??

fan - 19 lutego 2010, 22:15:42 - ejv193.neoplus.adsl.tpnet.pl
Super Grześ pozdro z mrzeżyna tak dalej

heh - 19 lutego 2010, 22:16:52 - 217.96.60.3
d@d2.pl a widzisz bo trędowaci nie mogą grać w pilke, hahahahahhaahha

fan - 19 lutego 2010, 22:17:13 - ejv193.neoplus.adsl.tpnet.pl
Super Grześ pozdro z mrzeżyna tak dalej

Gordon - 19 lutego 2010, 22:18:37 - agz185.neoplus.adsl.tpnet.pl
no, ten stadionik to faktycznie wypas!!! Trzecia liga!!!

do d@d2.pl - 19 lutego 2010, 22:25:47 - adcn220.neoplus.adsl.tpnet.pl
"Omg ludzie, chłopak jest młody i się ogrywa."
20 lat to młody? Jeśli miałby talent to już dawno powinien grać w porządnym klubie i być tam znaczącą postacią. A jest zwykłym średniakiem jakich wielu. Czemu w Polsce jest takie mniemanie, że 20 letni zawodnik to junior który ma się ogrywać??? :/

d@d2.pl - 19 lutego 2010, 22:36:01 - abpk249.neoplus.adsl.tpnet.pl
Nom bo Polska to taka potęga piłkarska, że w 1 lidze francuskiej, beda grac mlodzi 16letni Polacy.
Chłopie, jest róznica miedzy 18 a 21 latkiem? chociazby w budowie ciała, a jak ma 20 lat , to ma jaszcze minimum z 10lat gry przed sobą, spokojnie
Po prostu, wy wymagacie za wiele, a tak na prawdę jest piłkarzem 1 ligowego klubu francuskiego, mocnego klubu, że na pewno lepiej mu przejsc do klubu niżej i się pokazać niż walcyzc o skład z rezerw.
Zresztą, wiesz. Ja tylko mówie to, że wszycy krytykują a co drugi dałby se jaja uciać, żeby miec ten hajs co on i w tej '3 lidze' sie ogrywac.

do d@d2.pl - 19 lutego 2010, 22:52:29 - adcn220.neoplus.adsl.tpnet.pl
No jeśli hajs to dla niego wszystko to znaczy, że jest słabym piłkarzem.
"Chłopie, jest róznica miedzy 18 a 21 latkiem? chociazby w budowie ciała"
Typowe myślenie polskich trenerów, tylko siła fizyczna, a potem widzimy piłkarzy typu Beto itp. Messi też powinien się ogrywać bo jest słaby fizycznie?
"Po prostu, wy wymagacie za wiele, a tak na prawdę jest piłkarzem 1 ligowego klubu francuskiego,"
Chyba 3 ligowego (:
"Nom bo Polska to taka potęga piłkarska, że w 1 lidze francuskiej, beda grac mlodzi 16letni Polacy."
a bo Walia to potęga piłkarska (Giggs), T&T też (York) itd. Nie no, masz racje, tylko w wielkich piłkarsko krajach rodzą się talenty piłkarskie...

Tiki - 19 lutego 2010, 22:56:14 - chello087207157107.chello.pl
W Bordeaux to nie wiem Jeleń by się łapał, a co dopiero Krychowiak.

kibic - 19 lutego 2010, 23:02:13 - bll199.neoplus.adsl.tpnet.pl
gdyby miałby być super talentem to na pewno by nie grał w 3 lidze tylko w pierwszej ldize francuskiej ale jak wiadomo jeszcze przez 3 lata będzie wieczny talent niestety to polska a dopiero tearz go wypożyczyli jakby nie mogli po MŚ w Kanadzie abym sie ogrwyał ale był za słaby

Bukol - 19 lutego 2010, 23:04:08 - cge80.neoplus.adsl.tpnet.pl
To ten co strzelił gola w meczu reprezentacji Polski z Brazylią ? wynik 1-0 dla Polski ;)

Mrzeżyno - 19 lutego 2010, 23:32:07 - iko194.internetdsl.tpnet.pl
większość ludzi którzy piszą tu komentarze nie zna się na piłce!!!! Dużo jeszcze o Nim nie wiecie... ( chodzi o Grześka )

piłkarzyk - 19 lutego 2010, 23:37:46 - 188.147.176.234.nat.umts.dynamic.eranet.pl
a ty Rafał to kim jesteś??pewnie nikim!! haha o Krychowiaku przynajmniej cos piszą,a 3 liga francuska pewnie nie jest taka słaba:p Jestem przekonany,że połowa piłkarzy z naszej ekstraklasy by sobie tam nie poradziła hahaha

slawek - 19 lutego 2010, 23:40:51 - k077-174-48-80.flash-net.pl
Chłopie, jest róznica miedzy 18 a 21 latkiem? chociazby w budowie ciała." różnica w budowie jest ale też mała różnica w doświadczeniu. o 21 latkach mówi się ze nie mają doświadczenia a co z zawodnikiem 18 letnim? i o to chodzi zeby pograł rok czy 2 w III lidze a jak wróci bedzie całkiem innym zawodnikiem. tak jak bo Szczęsnym widać. Pozdro dla Grzegorza!

ARTUR - 19 lutego 2010, 23:48:30 - erk243.neoplus.adsl.tpnet.pl
Jak czytam niektóre wypowiedzi to po prostu przedszkole a bo słaby a bo 3 liga a jakby był dobry.
Młody Szczęsny w której gra lidze wszyscy wiedzą a słaby nie jest a w tym wieku i przy jego doświadczeniu w Arsenalu nie ma szans na grę tylko by trenował i grzał ławę a to nie jest to samo co grac mecz za meczem i się ograywac i nabierać doświadczenia. Analogicznie jest z Krychowiakiem. Myślę że jak podejdzie do tego co robi poważnie a na razie tak to wygląda chce grac i się rozwijac - możemy miec za 3 - 5 lat z niego jeszcze pożytek w reprezentacji. No i założę się że żaden ze "znawców" nei widział jak ten chłopak gra - poza meczami na MŚ w Kanadzie.

1992 - 20 lutego 2010, 0:03:15 - w3cache5.punkt.pl (10.10.48.7)
po bramce z Brazylią pierwszy raz od tamtego czasu o nim coś usłyszałem :D

Rafał - 20 lutego 2010, 0:17:46 - adha224.neoplus.adsl.tpnet.pl
Jak gosc jest dobry to w wieku 20 lat gra juz w dobrym klubie teraz tak jest rynek obserwowany ze jak sie wyrozniasz to trafiasz do dobrego zespolu. Jednak u nas 20 latek to jeszcze dzieciak a w powaznej piłce jesli jestes dobry to w tym wieku grasz juz w dobrym klubie. A pseudo eksperci jakich tu widze sporo gadaja cos o tym ze za pare lat krychowiak moze sie przydac w kadrze to jest smieszne. I jeszcze te poruwania 3 ligi francuskiej do naszej ekstraklasy ludzie nie osmieszajcie sie nasza liga jest no ale prosze nie osmieszajcie sie tylko pomyslcie zanik cos napiszecie.

Żurek - 20 lutego 2010, 8:53:49 - chello089072120036.chello.pl
W ciągu 5 lat to będzie chłopak który gra w Reprezentacji, i bardzo dobrym klubie. Moim zdaniem to drugi Piotrek Świerczewski.

śWIREK - 20 lutego 2010, 9:59:51 - 095160234255.stk.vectranet.pl
pewnie! lepiej by posiedział na trybunach PSG lub innego Realu;p
nic tak nie hartuje jak głębokie rezerwy nasi piłkarze to wiedzą;p

TGV - 20 lutego 2010, 10:29:49 - 77-255-139-203.adsl.inetia.pl
nie narzekajcie ze gra w 3 lidze bo to dobry pilkarz i ma szanse sie wybic. A po drugie przeciez jak jego klub zakonczy na 2 miejscu w 3 lidze to awansuje do zaplecza ligi francuskiej

gepard - 20 lutego 2010, 10:55:52 - 188-bi1-2.acn.waw.pl
Trzeba więcej wiary. Może będzie się rozwijał i jak tutaj ktoś napisał będzie drugim świerczewskim. Ważne, aby grał. Istotne jest też jak rozgrywa piłkę, bo w najczęściej mówi się o bramkach, a on jest pomocnikiem. Czy ktoś miał okazję oglądać go w akcji?

riki - 20 lutego 2010, 11:08:24 - 77-253-19-76.adsl.inetia.pl
Od momentu wypożyczenia zagrał we wszystkich meczach, w grudniu i styczniu został wybrany piłkarzem miesiąca przez kibiców. Okazuje się, że dla mieszkańców Reims jest najlepszym ambasadorem Polski. Kontynuuje tez "polskie" tradycje w tym klubie o ogromnej futbolowej tradycji we francuskiej piłce.
Podziękowanie dla pana Zamilskiego, że go nie powołał do U-21, on ma lepszych piłkarzy "w trakcie sezonu w lidze polskiej". Niech chłopak spokojnie się ogrywa w jednym z najlepszych klubów w historii futbolu, gdzie urodził się talent Kopaszewskiego - "Kopy" - może pójdzie w jego ślady. Tak nawiasem mówiąc w Reims jest stadion, jakiego w Polsce jeszcze nie ma, a w takich miastach jak Szczecin, Lublin, itp. długo będziemy nażyć. We Francji krajowa 3 liga, to w Polsce ekstraklasa, jestem przekonany, że żaden klubowy polski zespół nie pokona klubu właśnie tej ligi w przekonywujący sposób.

eee - 20 lutego 2010, 11:19:20 - 87.204.173.160
widzów: 7312.
U nas w drugiej lidze to by byl chyba rekord...

Rafał - 20 lutego 2010, 11:37:12 - adhg49.neoplus.adsl.tpnet.pl
Riki nie osmieszaj sie 3 lige porownujesz do polskiej ektraklasy czy ty masz mozg nie sadze.

fan - 20 lutego 2010, 11:56:32 - 213-238-102-186.adsl.inetia.pl
do Rafał bez urazy widać ,że nie masz pojęcia o poziomie ligi francuskiej to się nie wypowiadaj i nie kompromituj jest to liga narodowa i rozgrywa mecze w całej francji weś sobie zobacz kto w tej lidze gra jesli chodzi o mózg jestem pewny ,że riki go ma a nad twoją głową bym się zastanowił i proponuje prześwietlenie głowy

Rafał - 20 lutego 2010, 12:09:54 - adhg49.neoplus.adsl.tpnet.pl
Do fan nie kompromituj sie liga 1 ok lepsza liga 2 na poziomie naszej ekstraklasy a zespoly z 3ligi prezentuja poziom naszej z 1 ligi. Tylko pytanie czy jestes tak głupi czy moze lepiej prezentujesz typowy poglad ludzi z kompleksami pt cudze chwalicie swego nie znacie.
Troche pomysl zanim cos napiszesz po co masz sie publicznie kompromitowac.

asdad - 20 lutego 2010, 13:15:07 - brzesko-217.75.56.176.brzesko56.ptc.pl
3 liga francuska a kibiców więcej niż na Legii ;p

MetanRTS - 20 lutego 2010, 13:28:31 - bug132.internetdsl.tpnet.pl
Rafał chyba błądzisz...

Poss - 20 lutego 2010, 13:55:20 - chello089078101155.chello.pl
Rafał, śmiesznie w twoich ustach brzmi wypowiedź, żeby ktoś się nie kompromitował. Często czytam tutaj komentarze i akurat kompromitację to można przypisać tobie niemalże po każdym twoim wpisie. Nie masz człowieku o piłce pojęcia i uświadom to sobie. Piszesz takie absurdy i bzdety, że nie da się czytać, wmawiając przy tym innym, że nie mają racji. Po prostu katastrofa. Jedyne twoje osiągnięcia na tym forum to wyśmiewanie, kpienie z piłkarzy i sprzeczki o jakieś rzeczy z obcymi. Zastanów się nad sobą człowieku, bo mam wrażenie że masz bardzo nieszczęśliwe życie.
Brawo Krychowiak!

kacper - 20 lutego 2010, 14:23:25 - tin51-3-88-173-21-107.fbx.proxad.net
ja czesto ide na mecze Reims i go widzialem w akcji. Krychowiak naprawde ma talent, odzyskuje i podaje niesamowite pilki, nowa gwiazda tutaj ^^
on jest tylko porzyczony zeby gral na jakims tam poziomie, a Reims ma poziom drugo ligowy we francji, lepszy niz polska ekstraklasa niestety
w przyszlym sezonie wraca do Bordeaux, ma dopiero 20 lat, jak bedzie gral to spoko chlopak bedzie w reprezentacji na euro 2012 ;)

KRIS - 20 lutego 2010, 14:28:50 - aai135.neoplus.adsl.tpnet.pl
super Grześ

riki - 20 lutego 2010, 14:30:21 - 77-253-19-76.adsl.inetia.pl
Rafał, jak możesz to wskaż mi klub w Polsce który zdobył jakikolwiek puchar w Europie, a ten 3 ligowy klub Stade de Reims, ma większe osiągnięcia w europejskiej piłce niż wszystkie kluby piłkarskie w Polsce. Piłkarz tego klubu został wybrany najlepszym zawodnikiem w plebiscycie France Fotball. Tego życzymy Krychowiakowi, niech się rozwija Miedzy innymi po to, by POLSKA piłka miała z niego pożytek.
Zdanie swoje wypowiadam, ponieważ staram się oglądać mecze krajowej 3 ligi francuskiej. Poziom jest naprawdę wysoki. Stadiony nowoczesne ten w Reims może pomieścić około 22 ooo widzów. Często na tych stadionach odbywają się mecze międzypaństwowe, najbliższy w dniu 3 marca Francja gra z Chorwacją.

wariat_nl - 20 lutego 2010, 15:00:34 - f74084.upc-f.chello.nl
Bolek- dlaczego Odra+Piast+Cracovia? Nie lepiej napisać Legia + 3tysiące?

Rafał - 20 lutego 2010, 16:45:35 - adgm183.neoplus.adsl.tpnet.pl
Do poss z toba wogle nie widze sensu polemiki bo widze zyjesz w swoim swiecie.
Do riki to ze jakis klub kiedys cos zdobyl nie ma zadnego zwiazku z prezentowanym aktualnie zenujacym poziomie pilkarskim tego klubu. To samo infrastruktura nie ma zadnego zwiazku z beznadziejnym poziomem gry tej druzyny.
Ludzie obudzcie sie bo żyjecie w nierealnym swiecie jakby ten wasz krychowiak byl dobry nie dawaliby go do 3 ligi pora przejrzec na oczy.

riki - 20 lutego 2010, 17:48:15 - 77-253-19-76.adsl.inetia.pl
Rafał, każdy ma swoje igrzyska, ty lubisz wszystka i wszystkich krytykować, podobnie jak nasz złoty bramkarz Jan T..... Zgadzam się, iż 3 liga francuska to nie najwyższa klasa rozgrywkowa tego kraju. Jeśli chodzi o piłkarzy z Polski to tylko Jeleń w obecnej chwili gra na poziomie ligowym we Francji, pozostali tacy jak Dudka, czy inni są jedynie tłem dla graczy podstawowych. Jeżeli chodzi o Krychowiaka, to można obiektywnie ocenić, że ten chłopak ma potencjał, i chętnie w dalszym ciągu z dużym zaciekawieniem będę obserwował jego poczynania. Jest ciekawostka, nie wiem czy wiesz, kilka miesięcy wstecz, to właśnie Krychowiak zrezygnował z gry w Arce - klub ekstraklasy, by grać właśnie w klubie Stade de Reims. Jego opiekunem jest Szarmach, był to piłkarz światowego formatu, zrobił karierę nie tylko w lidze polskiej, ale i we francuskiej. Właśnie to on poradził, by "młody obiecujący polski talent ogrywał się w trudnej krajowej 3 lidze we Francji niż w klubie polskiej ekstraklasy.
Jest to prawdopodobnie reguła, bo każdy ze zdolnych młodych piłkarzy ogrywa w niższych klasach rozgrywkowych na wypożyczeniu, by się ogrywać w dorosłym futbolu. Patrz Szczęsny itp.
Taka rada, nie można wszystkiego w "czambuł" krytykować, należny omówić stronę pozytywną jak i negatywna i pozostanie tylko wyciągniecie wniosków. Poćwicz sobie na kartce, a później do publikacji!!!!!

Pseudonim (max 10 znaków):

E-mail:

Redakcja 90minut.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść komentarzy, które są niezależnymi opiniami czytelników serwisu. Jednocześnie 90minut.pl zastrzega sobie prawo do kasowania komentarzy zawierających wulgaryzmy, treści rasistowskie, reklamy, wypowiedzi nie związane z tematem artykułu, "trolling", sformułowania obraźliwe w stosunku do innych czytelników serwisu, osób trzecich, klubów lub instytucji itp., a w skrajnych przypadkach do blokowania możliwości komentowania wiadomości przez poszczególnych użytkowników lub całe sieci.

 

Napisz do nas