[ Strona główna ]


Jedyny w swoim rodzaju Skarb Ekstraklasy - statystyki, sylwetki, kariery graczy, historie, osiągnięcia klubówSkarb I ligi - statystyki, kariery graczy, historie i osiągnięcia klubówRozgrywki regionalne 2016/2017 - od IV ligi do Klasy C !Wyszukiwarka klubów, zawodników i sędziów w serwisie 90 MinutJeśli chcesz skontaktować się z redakcją - najpierw to przeczytaj!
90minut.pl
 PZPN
RSSSF

 


27 lutego 2010, 18:56:15 - bartus
Ekstraklasa: Polonia B. 0-0 Śląsk

27 lutego 2010, 17:00 - Bytom (stadion Polonii)
Polonia Bytom 0-0 Śląsk Wrocław

Polonia: 1. Wojciech Skaba - 8. Peter Hricko, 14. Adrian Klepczyński, 2. Lukáš Killar, 18. David Kotrys - 7. Miroslav Barčík (59, 6. Jacek Trzeciak), 27. Jacek Kuranty, 26. Tomasz Nowak, 19. Marek Bažík (74, 11. Vladimir Milenković), 17. Piotr Tomasik - 10. Grzegorz Podstawek (67, 33. Maciej Bykowski).

Śląsk: 25. Marián Kelemen - 2. Krzysztof Wołczek, 3. Piotr Celeban, 16. Jarosław Fojut, 17. Mariusz Pawelec - 8. Łukasz Madej, 19. Dariusz Sztylka, 22. Antoni Łukasiewicz (46, 7. Sebastian Dudek), 11. Sebastian Mila, 86. Piotr Ćwielong - 10. Vuk Sotirović.

żółte kartki: Killar - Łukasiewicz, Dudek.
czerwona kartka: Sebastian Dudek (87. minuta, Śląsk, za drugą żółtą).

sędziował: Marcin Szulc (Warszawa).
widzów: 5000.

grek - 27 lutego 2010, 18:57:12 - 80.238.64.27.ip.abpl.pl
mecz poziomem przypominał starcie odry z lechia ;/

Postronny - 27 lutego 2010, 18:57:15 - ftth212-194.plk.prest.pl
Słabo Polonia. Oj słabo.

haxo - 27 lutego 2010, 18:58:48 - chello089077093207.chello.pl
Polonia na 0-0 po raz pierwszy od 40 kolejek
szkoda

kads - 27 lutego 2010, 18:59:50 - chello087206080237.chello.pl
gdyby zakady psychiatryczne zainwestowaly w kanal a swych pacjentow zmusili do ogladania polskiej skopanej to gwarantuje ze po jednej kolejce wszyscy by ozdrowieli...

WKS FAN - 27 lutego 2010, 19:00:04 - 2.0.199.109.static.rdi.pl
Więcej serca Śląsku kochany i w następnym meczu będzie lepiej. Śląsk, Śląsk WKS!!!

ss - 27 lutego 2010, 19:00:18 - 91-145-139-13.internetia.net.pl
Ta liga z rundy na rundę jest coraz gorsza....

... - 27 lutego 2010, 19:00:58 - aafy247.neoplus.adsl.tpnet.pl
Śląsk lepszy minimalnie, skutecznosc do dupy po obu stronach Dudek, Mila -.- NAPASTNIKA!!! kurna

Adam - 27 lutego 2010, 19:01:46 - eri159.neoplus.adsl.tpnet.pl
Sebasitan? hmmm....

hunter76 - 27 lutego 2010, 19:03:08 - 188.147.135.207.nat.umts.dynamic.eranet.pl
Co tak słabo Polonia? Ich wszyscy leją po 6-2...

gość - 27 lutego 2010, 19:04:16 - 77-254-207-135.adsl.inetia.pl
podobno tym wyśmienitym kopaczom stadion za miliard budują.
Dlaczego taki tani? Za dwa miliardy zbudować. Zasłużyli swoją grą na to jak najbardziej.

... - 27 lutego 2010, 19:08:06 - aafy247.neoplus.adsl.tpnet.pl
Śląsk lepszy minimalnie, skutecznosc do dupy po obu stronach Dudek, Mila -.- NAPASTNIKA!!! kurna

fanka - 27 lutego 2010, 19:08:27 - abnv68.neoplus.adsl.tpnet.pl
Zagłebie Lubin sie liczy sie na Dolnym slasku i polkowice a Slask niech zakopia.

fand - 27 lutego 2010, 19:16:30 - 188.33.88.55
Śląsk & Miedź

pawel22296 - 27 lutego 2010, 19:22:37 - host-89-230-205-224.lublin.mm.pl
pozdrowienia dla braci z SLASKA&MOTOR pozdrowienia braci z lublina rzyczymy pucharow we wrocku pozdro Banda MotoR

turysta80 - 27 lutego 2010, 19:24:46 - 77-253-27-242.adsl.inetia.pl
do fanka:
fanka Śląska z Lubina się odezwała. Dziękuje w imieniu klubu za zainteresowanie naszym klubem ludzi z Lubina i okolic

ŚLĄSK - 27 lutego 2010, 19:26:01 - host-87-99-52-205.lanet.net.pl
nas leją po 6-2? heheeh to ciekawe jakie bęcaki Polonia by zbierała
pozdro dla normalnych ;)

LG - 27 lutego 2010, 19:38:42 - 62.233.149.214
pozdrowienia dla braci z Wroclawia, dzieki za wspomaganie na odrze
TKWM ŚLĄSK WISEŁKA LECHIA!

cinek - 27 lutego 2010, 19:40:30 - abnq79.neoplus.adsl.tpnet.pl
Fanów Śląska 1000 na meczu.

bartusa - 27 lutego 2010, 19:41:45 - c-67-162-87-2.hsd1.il.comcast.net
Co oznacza sktot WKS ??? bo mi sie wydaje ze Wiejski Klub Sportowy !!!

turysta80 - 27 lutego 2010, 19:49:02 - 77-253-27-242.adsl.inetia.pl
Wiejski to masz u siebie.
Wrocławski Klub Sportowy "Śląsk Wrocław"

luka - 27 lutego 2010, 19:54:33 - absm98.neoplus.adsl.tpnet.pl
1000 kibiców z wrocławia lubinki takiego wyjazdu w życiu nie zaliczom chyba że do polkowic

hunter76 - 27 lutego 2010, 20:01:48 - 188.147.135.207.nat.umts.dynamic.eranet.pl
Lubinki w liczbie 2000 są w Poznaniu więc morda...

KRIS - 27 lutego 2010, 20:05:27 - aao105.neoplus.adsl.tpnet.pl
początek kiepski ale z czasem będzie lepiej Polonia

tergon - 27 lutego 2010, 20:12:00 - bvw175.neoplus.adsl.tpnet.pl
w obu tych miastach jest dosc troche rodzin lwowskich przesiedlonych po wojnie, ale oba kluby nie maja zgody miedzy soba.

luka - 27 lutego 2010, 20:16:19 - absm98.neoplus.adsl.tpnet.pl
lubinki mają mecz jutro z piastem to jak są w poznaniu lamusie sprzedawczyki lubinskie

hunter76 - 27 lutego 2010, 20:19:49 - 188.147.128.49.nat.umts.dynamic.eranet.pl
@ luka ile twoja matka śniegu zjadła że takiego bałwana urodziła?

fanka - 27 lutego 2010, 20:34:20 - dhj231.neoplus.adsl.tpnet.pl
Tylko Zagłebie Lubin.We wrocławiu smierdzi.

OKS - 27 lutego 2010, 20:34:39 - p4FDC4903.dip.t-dialin.net
Luka.. szacuuuun Pustaku! ile masz lat? heh.. Lubinek 2000 w poznaniu a jak zdobywali mistrza na legii ilu bylo? Tak wiec moooorrrdaaa! WZL&OKS&PB
A specjalnie dla Lukiii... Buda buda budaaaaaa.... Łancuch, pies!

Arthur - 27 lutego 2010, 20:46:31 - 90-156-53-102.as.kn.pl
hunter76, hahaahaha :D:D:D!

arkon - 27 lutego 2010, 20:48:26 - ip-195-140-236-245.unreg.tvk.wroc.pl (79.110.13.147)
Kolego Mogiel...czas pomyslec o wylaczeniu komentarzy na tej stronie. Czytac tego nie mozna. Sami eksperci/kozacy internetowi...Żenada Żenujaca!!

fanka - 27 lutego 2010, 20:51:11 - dhj231.neoplus.adsl.tpnet.pl
Ja wole uprawiac sex niż ogladac slaska .

69 - 27 lutego 2010, 20:56:27 - zenith-5.nat.tvk.wroc.pl
fanka fakt,ze wybor nielatwy ;)Slask dzis nienajgorzej, a bedzie duzo lepiej.Wroclaw pozdrawia zakompleksionych prowincjuszy(bez napinki)

cinek - 27 lutego 2010, 21:14:21 - abnq79.neoplus.adsl.tpnet.pl
fanka już trzeci komentarz dała;d Tak interesuje się naszym klubem

FanaticosP - 27 lutego 2010, 21:16:18 - 77-253-250-26.adsl.inetia.pl
oprawa Polonii 1klasa mecz piłkarzy to już inna kwestia słabo , brak ofensywnych akcji ... Tomasik grał beznadziejnie brakowało Radzewicza
TYLKO POLONIA BYTOM

pppp - 27 lutego 2010, 21:51:58 - aua164.neoplus.adsl.tpnet.pl
turysta80 - z Wrocławia jestes?????
nie wrocławski, tylko Wojskowy Klub Sportowy; zalamka totalna zeby nazwy swojego klubu nie znać

wafenss76 - 27 lutego 2010, 22:00:00 - 77-254-112-121.adsl.inetia.pl
Śląsk i Motor!!!

ders - 27 lutego 2010, 22:33:11 - aue12.neoplus.adsl.tpnet.pl
Ludzie co wy w ogóle piszecie
WKS-Wojskowy klub sportowy Śląsk Wrocław

turysta80 - 27 lutego 2010, 22:47:08 - 77-253-27-242.adsl.inetia.pl
Wojskowy był wcześniej.
Wojskowy Klub Sportowy to są m.in ręczni, koszykarze
piłkarze nożni to jest
Wrocławski Klub Sportowy Śląsk Wrocław

klub - 27 lutego 2010, 22:55:45 - dynamic-78-8-169-54.ssp.dialog.net.pl
FC Śląska z Lubina gratuluje WKS-owi dobrego wyjazdu nas, czyli fanów Śląska z Lubina, na meczu z Polonią 120. Szkoda że zabrakło więcej biletów

DiabloGKS - 27 lutego 2010, 23:04:15 - host-89-238-32-202.smgr.pl
Kelemen co sie stało ?
on bramki nie puścił ?
to jakiś cud ?
nie no masakra :D
hehe :D

Maikel - 27 lutego 2010, 23:28:40 - acsa116.neoplus.adsl.tpnet.pl
cinek - to zależy z kim ten seks uprawia, może z sędzią a potem z obserwatorem

PL - 27 lutego 2010, 23:37:36 - 193-24-206-22.zvid.net (192.168.11.56)
turysta80 napisał:
Wiejski to masz u siebie.
Wrocławski Klub Sportowy "Śląsk Wrocław"
hmmm bo mi sie zawsze wydawało, że WKS oznacza WOJSKOWY KLUB SPORTOWY,ale skoro ty wiesz lepiej ...
jak nie wiesz to sie nie wypowiadaj.

PL - 27 lutego 2010, 23:40:18 - 193-24-206-22.zvid.net (192.168.11.56)
@turysta80
no chyba, że tak to sorry

pshemkov - 28 lutego 2010, 0:07:05 - metroeth-nat32.217.146.194.generacja.pl
A jaki to problem zobaczyć sobie nawet tu w portalu 90minut, co znaczy skrót WKS???
Owszem kiedys Wojskowy, ale juz od kilku lat Wrocławski Klub Sportowy.
Tak więc omnipotenci sami się ogarnijcie, a potem strofujcie innych.
Pozdro dla normalnych!

hunter76 - 28 lutego 2010, 0:13:00 - 188.147.139.140.nat.umts.dynamic.eranet.pl
fc śląska z Lubina/ ?stary nie pal już tego stafu ...przejdż sie w szalu po mieście i będziesz miał fc...,Turyści z ortografią na bakier z Wrocka -nie piszcie już nic wiecej ,please.

uki - 28 lutego 2010, 3:37:55 - auz207.neoplus.adsl.tpnet.pl
Łukasiewicz słaby jak pięćdziesiątka wódki!!!

huhu - 28 lutego 2010, 4:24:24 - host-550b4a18.sileman.net.pl
5tys na Odrze i 5 tys na POlonii brak slow juz sam nie wiem czy na Polonii bylo 10 tys czy na Odrze 2tys

beata - 28 lutego 2010, 9:24:41 - abod222.neoplus.adsl.tpnet.pl
Kibicuje Slaskowi i Zagłebiu mieszkam w Prochowicach.co mnie obchodzą inni kibice ze się nie lubią.

zozzol - 28 lutego 2010, 9:42:12 - 89.174.230.19
jasna rura!

huhu - 28 lutego 2010, 11:21:54 - host-550b4a18.sileman.net.pl
FanaticosP nie przesadzaj Tomasik az tak kiepsko nie gral a to mlody chlopak jeszcze z 2 sezony i moze byc ciekawym zawodnikiem ale brak mojego ulubionego rudzielca mnie rozczarowal, kontuzji chyba nie ma a nawet na lawie go nie bylo o co kaman??

max - 28 lutego 2010, 12:19:16 - 77-253-172-243.adsl.inetia.pl
organizacja gry przez Nowaka i Kurantego wyglądała przyzwoicie, na bokach pomocy slabiutko, szczegolnie na lewej brakowalo Radzy, najlepszy na boisku w Polonii oprocz Skaby, zdecydowanie Hricko! Śląsk sprawial wrazenie lepiej poukladanego zespolu, ale mecz generalnie slaby w wykonaniu Śląska i Polonii. Licze też, że jako kibice Polonii będziemy mieli duzo uciechy z gry Milenkovica jak treneiroo da mu pograc wiecej....

pb - 28 lutego 2010, 14:53:10 - public-gprs35631.centertel.pl
Nie idzie tego czytać co piszecie! Trenerze u siebie jednym z przodu to mało! Równy mecz na remis a poziom było widać...

bsk1 - 28 lutego 2010, 17:49:48 - ip-195-140-239-17.unreg.tvk.wroc.pl
lubinki jak zwykle bardzo interesują się Śląskiem - to cieszywidać, że u siebie nie mają czym...

woocasch - 28 lutego 2010, 18:42:44 - abno148.neoplus.adsl.tpnet.pl
doping poloni poza kilkoma zrywami na poziomie trzecioligowym

hans - 28 lutego 2010, 22:46:39 - c-68-38-139-245.hsd1.nj.comcast.net
WKS szkoda,pozdro z Sosnowca!!!

TGZ_Łagole - 1 marca 2010, 17:16:47 - moprb-r.3s.pl
Słyszołech że Sląsk pogonioł złomiorzy pod kasami

Pseudonim (max 10 znaków):

E-mail:

Redakcja 90minut.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść komentarzy, które są niezależnymi opiniami czytelników serwisu. Jednocześnie 90minut.pl zastrzega sobie prawo do kasowania komentarzy zawierających wulgaryzmy, treści rasistowskie, reklamy, wypowiedzi nie związane z tematem artykułu, "trolling", sformułowania obraźliwe w stosunku do innych czytelników serwisu, osób trzecich, klubów lub instytucji itp., a w skrajnych przypadkach do blokowania możliwości komentowania wiadomości przez poszczególnych użytkowników lub całe sieci.

 

Napisz do nas