[ Strona główna ]


Jedyny w swoim rodzaju Skarb Ekstraklasy - statystyki, sylwetki, kariery graczy, historie, osiągnięcia klubówSkarb I ligi - statystyki, kariery graczy, historie i osiągnięcia klubówRozgrywki regionalne 2024/2025 - od IV ligi do Klasy C !Wyszukiwarka klubów, zawodników i sędziów w serwisie 90 MinutJeśli chcesz skontaktować się z redakcją - najpierw to przeczytaj!
90minut.pl
 CLJ
 PZPN
RSSSF

 


11 marca 2010, 21:09:18 - euzi
Stadion ŁKS-u zamknięty dla kibiców

PZPN zadecydował o zamknięciu stadionu ŁKS-u. Oznacza to, że kibice nie zostaną wpuszczeni na najbliższe spotkanie z KSZO Ostrowiec Świętokrzyski, które zaplanowano na sobotę.

Delegat PZPN w uzasadnieniu napisał, że według niego podczas derbowego spotkania z Widzewem kibice zachowywali się nagannie, wrzucili na murawę kilka butelek. - Nie wiem, dlaczego PZPN zamyka nasz obiekt, ale niestety musimy pogodzić się z tą decyzją. Jest już za późno, byśmy mogli złożyć odwołanie - mówi prezes ŁKS PSS Dariusz Gałązka.


źródło: Przegląd Sportowy

sasa - 11 marca 2010, 21:10:12 - *.chello.pl
pilka nozna dla kibicow!!

dla - 11 marca 2010, 21:11:29 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl
dla kibiców Tak
dla debili Nie

Tominho - 11 marca 2010, 21:12:04 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl
Dziwne, że piszczel jeszcze się nie odezwał pewnie już śpi

1910 - 11 marca 2010, 21:12:57 - *.toya.net.pl
nie wolno dopuścić do tego żeby kibice żadzili stadionami!!

Euvekre - 11 marca 2010, 21:13:26 - *.adsl.inetia.pl
Wedlug mnie kara grzywny dla klubu + ukaranie sprawcow bo to oni sa problemem ale mam takie przeczucie ze skonczy sie tylko na karze dla klubu i po sprawie do nastepnego razu ...

piszczel - 11 marca 2010, 21:14:12 - *.dynamic.gprs.plus.pl
haha

lks noraml - 11 marca 2010, 21:15:01 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl
5-6 debili odwala i stadion caly zamykaja ;/;/

Golbi - 11 marca 2010, 21:15:05 - *.czeladz.vectranet.pl
Na tej ruinie to w ogóle meczy w tej lidze rozgrywać nie powinni

Husky - 11 marca 2010, 21:15:44 - *.adsl.inetia.pl
Mafia PZPN-burdelowska nadal rządzi i ma się dobrze.

wawrzu łks - 11 marca 2010, 21:18:39 - *.toya.net.pl
ale jazdy cały czas jakieś problemy z tymi szumowinami z pzpn

rudddd - 11 marca 2010, 21:20:52 - *.dynamic.gprs.plus.pl
brawo!akurat popieram pzpn jak sie nie umieja zachowac to zamknac ten zabytek!szkoda ze traca na tym normalni kibice Łks-u!pozdrawiam

Sado - 11 marca 2010, 21:21:34 - *.25.9.1
Nareszcie zamkneli Estadio De La Gruz. Powinni zamknać ten stadion nie przez kibiców tylko przez jego stan techniczny.

ŁKS/IRLAND - 11 marca 2010, 21:21:44 - *.mysmart.ie
mam nadzieje, ze sie jednak jakos doczlapiemy do lepszych czasow, szkoda, ze kara dotyka rzesze normalnych ludzi z powodu grupki debili toczacych wlasna wojne - jestem za wprowadzeniem dozywotniego zakazu stadionowego dla chuliganow, howgh.

Jaga - 11 marca 2010, 21:27:12 - *.252.222.10
Dotknela kara Wiodzewa niech dotknie rodowitych!!!!!!!!!!Badzcie honborowi chociaz to niemozliwe LEGIE wpusiliscie WIDZEWA nie!!!!!!!!!!!!!!!11

fd - 11 marca 2010, 21:28:48 - *.adsl.inetia.pl
ŁKS/IRLAND a ja jestem za tym zebyś zamkną raz na zawsze tą morde

max - 11 marca 2010, 21:32:34 - *.lodz.mm.pl
1 zrzucenie chłopka z trybuny gdy ucieszył się że WIDZEW strzelił gola gośc połamał nogę złamanie otwarte
2 atak na piłkarzy WIDZEWA wychodzących z autokaru
3 atak po meczu na pilkarzy WIDZEWA min Robaka
4 rzucanie butelek na murawę
5 na stadion można wnieśc np rakietnice brak jakiejkolwiek kontroli na bramach
ogółem totalny b..... i zdziczenie ten stadion powinien być zamknięty do końca rozgrywek jeżeli ktoś myśli że na meczu z Katowicami Górnikiem czy Pogonią będzie inaczej to się grubo myli tam już nikt nie panuje nad niczym

Tominho - 11 marca 2010, 21:33:44 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl
ŁKS/IRLAND - popieram!

ŁÓDZKI K.S - 11 marca 2010, 21:35:25 - *.xdsl.centertel.pl
Nie ma to jak frajerskie napinki ze strony czerwonych buraków !!! Ale ja lubię patrzeć na te wasze głupie i bezsensowne wpisy !!! Zawsze jeszcze się pośmieje jak patrze żydki na waszą ortografie !!!

red dani - 11 marca 2010, 21:35:54 - *.toya.net.pl
i bardzo dobrze! poza opisanymi wyżej wykroczeniami doszło jeszcze do innych żenujących zachowań kibiców łks-u; na piłkarzy Widzewa - Marcina Robaka i Ugo Ukaha rzuciły się rozwścieczone pijane fanki łksu...

Czupryn - 11 marca 2010, 21:36:38 - *.178.rev.vline.pl
do max koles sam skoczyl i to przed meczem jeszcze

ŁÓDZKI K.S - 11 marca 2010, 21:37:06 - *.xdsl.centertel.pl
Ojej i co popłakałyście się ??? Jak mi was szkoda !!!

KIBIC - 11 marca 2010, 21:37:25 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl
Łyse bydŁo won ze stadionów!!!

łks fideli - 11 marca 2010, 21:39:17 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl
do max
1. Gościu sam zpad(parowa), ztwierdzono u niego alkohol we krwi i to niezamało.
2.Ta jasne, może atak na kibiców widzewa i zabranie im smyczki
3.Dwie nawalo** baby podeszły do robaka żeby je pogłaskał a ten widać że pe*** bo przed nimi uciekał;)
4.Przez kibiców widzeawa.
5.Oprawy niesą wnoszone poprzez wejście tylko naokoło przez wejście obok trybuny.

miki - 11 marca 2010, 21:40:55 - *.bremultibank.com.pl
Brawo dla bezmózgich dresów.
Posiadacz karnetu na "Galerę".

rom - 11 marca 2010, 21:40:59 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl
jak sie debile nie umiecie zachowywac w miejscu publicznym to trzeba wam debilom zamknac stadion. A jak to nie pomoze to sie was debile pozamyka.Lodz miasto kibicow-debili. i co ,teraz wam jest przyjemnie debile. Kibic Lecha z Poznania.

fds - 11 marca 2010, 21:41:54 - *.adsl.inetia.pl
poparz na ortografie zpadł haha spadł debilu f

jacol - 11 marca 2010, 21:42:34 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl
głupszej instytucji jak pzpn to juz nie będzie jak Świat - Światem ...
bardziej napinających się głupoli niże te powyższe wpisy też ciężko poszukać ...
PIŁKA NOŻNA DLA KIBICÓW !!! nie dla neo-dzieciaków !!!

DS - 11 marca 2010, 21:45:27 - *.adsl.inetia.pl
rom a jaki ty kibic lecha z dolnego slaska?a ze debile z PSS to fakt

rom - 11 marca 2010, 21:45:42 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl
Powinniscie walczyc debile w klatkach ale z lwami i tygrysami bo w ZOO w Poznaniu brakuje karmy dla zwierzat. Nie wiem czy zwierzeta te nie dostaly by wscieklizny. Ale zastrzyki nie sa juz takie drogie jak karma dla zwierzat. Pa. kibic Lecha Poznan.

hahahaa - 11 marca 2010, 21:46:13 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl
a kibice łksu najbardziej załują czego? TEGO ZE POKUPOWALI KARNETY i im sie teraz nie opłaca;D hahahahahaha

KIBIC - 11 marca 2010, 21:46:23 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl
jacol-jeszcze raz bo nie zrozumiales.Piłka nozna dla kibiców,łyse bydło won ze stadionów!

ss - 11 marca 2010, 21:46:26 - *.internetia.net.pl
Bardzo zabawne te wasze tłumaczenia. Odnoszę wrażenie, że mecz nie odbywał się na stadionie ŁKSu tylko Widzewa, a na trybunach siedzieli sami kibice Widzewa i to oni są winni całemu zamieszaniu. No, ale może to ja jestem głupi. :D

fsdf - 11 marca 2010, 21:46:54 - *.adsl.inetia.pl
rom przecież macie zgode z nimi wiec po co tutaj piszesz kumplaczki to kumplaczki

karamba - 11 marca 2010, 21:47:18 - *.243.57.76
rom ładny z ciebie debil może debilu nauczysz sie nie debilowac debilu, ale debil. Ja też jestem kibicem Lecha z Poznania , nie debilem, i proszę nie rób nam debilu siary. Hey.

leon - 11 marca 2010, 21:49:51 - *.adsl.inetia.pl
poziom inteligencji wpisujących się na tej stronie osób jest porażający ...
2 albo 3 lata temu jakoś to wyglądało ale teraz jest tragedia

jacol - 11 marca 2010, 21:51:32 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl
KIBIC to Ty nie zrozumiałeś ... piłka nożna dla KIBICÓW a nie patafianów ...
pozdro dla wszystkich "łysoli" walczących z tym pzpn-owskim systemem ... dzieci neo i tak tego nigdy nie zrozumieją ...
ŁKS-a trzymajcie się !!!

Carlosmarc - 11 marca 2010, 21:51:54 - *.ssp.dialog.net.pl
Mowicie, ze to przez kilku ludzi? OK. To czemu ŁKS wydal 0 zakazów stadionowych? Teraz za tych kilku wszyscy odpowiadacie. Nie walczycie z chuliganami to za nich ponosicie kare. Wspomagajcie dalej ten swoj klub w ten sposob to na pewno tlumy sponsorow beda szly do przetargu.

rom - 11 marca 2010, 21:52:15 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl
PZPN nie jest winny tylko rodzice tych debili. Przeciez Lato czy Krecina nie bedzie chodzil z debilem pod reke na stadion i jego pilnowal. Najlepiej to sie wcale nie edukowac tylko wszysto zwalic na szkole i PZPN. Ale jestescie zalosni kibice debile z Lodzi.

rom - 11 marca 2010, 21:55:52 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl
Wezcie sobie kibice- debile z lodzi urlop na sobote i przyjedzcie do Poznania pod stadion {bo na stadion w Poznaniu debili nie wpuszczaja} i uczcie sie kultury od Poznaniakow. Pa.

normalny - 11 marca 2010, 21:57:09 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl
Zobaczycie,jak przez tych debili nie bedzie chetnych na klub,który zreszta sie rozpadnie to ta łysa hołota bedzie chodzic na widzew i mu "kibicowac"

gdfg - 11 marca 2010, 21:57:43 - *.adsl.inetia.pl
Powiem Ci jedno pajacy widać ze nawet nie jesteś z poniania tylko z jakiegoś zadupia .. Dziecko neo nie odzywaj się . A debilem możesz nazwać siebie .Pozdrog

RYBKA - 11 marca 2010, 21:57:58 - *.centertel.pl
z tego co pamietam to ostanio rozbili gang w poznaniu ktory byl prowadzony przez kibicow wiec jaka macie tam kulture sprzedac dzieciom syf ... i ich nacpac niech spiewaja ???

vavar1910 - 11 marca 2010, 21:59:15 - *.toya.net.pl
no wlasnie - latwiej dac kare, zamknac stadion, niz jakos usprawnic wchodzenie i kontrole, dac wiecej ochrony do sprawdzania, jakis monitoring (zamykanie obiektow za wybryki kilkunastu osob?). zenada ze strony pzpn jak i miasta. a do tego najrodowitszego co pisal cos o naszej "zydowskiej propagandzie" - slyszysz lks, myslisz - hipokryzja. przypomniec ci kto was zalozyl? i to wlasnie ty siejesz "zydowska propagande" piszac takie bzdury na necie

kaptur - 11 marca 2010, 21:59:46 - *.dip.t-dialin.net
Choc nie lubie LKS to sprzeciwiam sie decyzji PZPN, bo pilkarze nie graja dla pustych trybun, tylko dla kibicow, nie dla zwiazku tylko dla kibicow, nie dla dzialaczy tylko dla kibicow. Bo my kibice to sens rozgrywek!!!
@Tominho, jestes cienki prowokator, wiecej nie powiem bo szkoda na ciebie slow, a przeklinac nie bede.

vavar1910 - 11 marca 2010, 22:00:52 - *.toya.net.pl
do tego odnosze wrazenie ze mister Galazka juz sie stal w 100% rodowitym i ciagle chodzi nawalony, facet nie wie w ogole co sie dookola dzieje

pb - 11 marca 2010, 22:05:54 - *.centertel.pl
Żałosne! Tak właśnie pomagacie własnej drużynie w awansie... Paranoja! Idżcie lepiej z nowymi ziomkami z Lecha krzywe akcje robić!

Łowicz - 11 marca 2010, 22:07:33 - *.177.55.5
Piłka nożna dla kibiców
Z tym się zgadzam w 100%
Nie jestem za karaniem normalnych ludzi którzy przychodzą na stadiony
Ale jak czytam wypowiedzi prezesa Gałązki to mi się niedobrze robi
On nie widzi żadnego problemu i jest zdziwiony
A ja się pytam czym?
Czy normalnym jest atakowanie piłkarzy?
Rzucanie butelek na murawę?
Skoro prezes ma to w nosie i nie widzi w tym problemu to ja się nie dziwię decyzji PZPN
Przykro mi tylko że ucierpią normalni kibice

chn - 11 marca 2010, 22:09:19 - *.146.173.249.nat.umts.dynamic.eranet.pl
powinni zamknąć na całą rundę za buczenie gdy przy piłce był Ukah !!!

1910fan - 11 marca 2010, 22:10:35 - *.254.255.33
Widze,że oragnizacja jak zwykle na ESTADIO na wysokim poziomie....ale nie mozna karac normalnych kibiców za wybryki debili!

obiektywny - 11 marca 2010, 22:12:13 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl
Kara słuszna. Kibice Widzewa, którzy chcieli legalnie, kulturalnie, bez barw i emblematów klubowych oraz bez żadnych prowokacji- zasiąść na trybunie stadionu miejskiego podczas meczu derbowego (a najpierw kupić bilety w kasach klubu). Ich plany uniemożliwiły im bójki z policją pod stadionem w wykonaniu pseudokibiców ŁKSu. Bandyci owi chcieli zaatakować także grupę kibiców Widzewa, która w związku z ekscesami przed stadionem i w jego okolicach nie została przez policję wpuszczona na teren obiektu MOSiR.
Mam nadzieję, że kara nałożona przez PZPN sprawi, że ci "fanatycy" zrozumieją wreszcie, że ich chuligańskie poczynania działają wyłącznie na niekorzyść dla ich ukochanego klubu (ŁKS) oraz ogólnie pojętego polskiego ruchu kibicowskiego (ultras), a nie na podniesienie ich prestiżu i respektu wobec nich (jak za pewne myślą).
Przez takich chuliganów opinia i świadomość społeczna w Polsce jest na tyle niska, że większość ludzi myśli, że na stadiony w Polsce przychodzi sama hołota i margines społeczny. Niszczy to także trud działań osób (ultrasów) odpowiedzialnych za kulturalne oprawy/choreografie meczowe, którzy poświęcają na nie wiele czasu i pieniędzy.
Może ta kara czegoś tych pseudokibiców nauczy. Oby...!

pajak - 11 marca 2010, 22:16:34 - *.kielce.vectranet.pl
no to pomogliście znaleźć sponsora...

pRotoss - 11 marca 2010, 22:19:47 - *.238.70.81.ip.abpl.pl
Ci delegaci podobnie jak sedziowie powinla byc znani publicznie.Otwieraja gazete powinlem wiedziec ze pan x.y byl delegatem. Tak przynjamniej takiemu delikwentowi idzie wytoczyc sprawe w sadzie zbiorowo czy indywidualnie ze np oberschlesien mu nie pasi a nie ukrywanie pod plaszczykiem pzpn. Inna sprawa jak juz pisalem jakby sie spotkalo takiego delikwenta sadowskiego lewackiego np w ajnfarcie to by sie wyplacilo ... :D
Dziwne i smieszne jest tez traktowanie klubow jedni moga wiecej drudzy mniej ?
Mam pytanie ten delegat anonimowy z meczu Gornik Widzew dojechal juz ? Podobno mial wypadek czy raport sie mu zgubil.

Mks - 11 marca 2010, 22:21:15 - *.reverse.lstn.net
Prawda jest taka że takie żeczy dzieją się nie tylko na Łks-ie (żucanie) dobra zamkneli stadion w extre.. też zamykają zawsze sie znajdzie jakiś pijany debi... ale to nie znaczy żeby odrazu robić jazde kibicom,a Widzewiacy podkręcają bajere.Łks z każdej strony bity masakra jak to ten klub przetrwa to czapki z głów.Pozdrowienia ze Szczecina obyśmy sie w tej rundzie spotkali i Pogoń sportowo pokazała że zasługuje na Ekstra.Trzymajcie sie.

pajak - 11 marca 2010, 22:22:38 - *.kielce.vectranet.pl
a jeszcze odniosę się do wypowiedzi Gałązki. Kompromitacja na całej linii. Co on chce uzyskać. Na pewno nie autorytet. Żal nieudaczników.

kaptur - 11 marca 2010, 22:45:08 - *.dip.t-dialin.net
jestem za tym by delegaci byli podawani imieniem i nazwiskiem oraz adresem zamieszkania w mediach publicznych. Niech bedzie transparentnosc, no nie? w koncu jest demokracja.
Chce znac imie i nazwisko i adres danego delegata na danym meczu. Prosty postulat.

z buta - 11 marca 2010, 22:45:35 - *.smsiarkowiec.pl
zaczyna się; aaaaaaajjjjjjttttttttt

2pak2 - 11 marca 2010, 22:52:40 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl
Witam,
Oglądałem ten mecz w TV i szczerze powiedziawszy nie rozumiem dlaczego tak drastyczna kara..owszem pewne wybryki nastąpiły, ale jeżeli po czymś takim zamyka się stadiony to niedugo pozostanie nam oglądac mecze tylko w tv..Tak przy okazji gratulację dla WIDZEWIAKÓW za zasłużone zwycienstwo..W MOIM SERCU JEDEN KLUB ŁKS ŁÓDZ

4r - 11 marca 2010, 22:58:37 - *.flashnet.pl
zamknąć pzpn !!!

Kiss - 11 marca 2010, 23:02:44 - *.dynamic.gprs.plus.pl
Co robi jeszcze w ŁKS ten niudacznik Gałązka.

Gimo - 11 marca 2010, 23:14:26 - *.adsl.inetia.pl
Trzeba w Buchmacherach obstawiać jak najszybciej na KSZO, ponieważ duży kurs, a bez udziału publiczności to prawie jak u Siebie, Ciekawe tylko czy gości z Ostrowca wpuszczą, bo wwyjazd organizują ;)

Renet - 11 marca 2010, 23:17:42 - *.astral.lodz.pl
To wina PZPNU, Grzesio rzucał, Grzesio spadł i Grzesio wbiegł na murawę. STOP PZPN.
Kibice Łks-u !!!!
Trzeba umieć przyznać się do błędu...

Gimo - 11 marca 2010, 23:19:10 - *.adsl.inetia.pl
*wyjazd KSZO, także odwołany, z wiadomych w/w wzgldów ;p

Legionista - 11 marca 2010, 23:20:50 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl
ŁKS jak zwykle pod górke...Oj nie lubia was w tym ciepłym k.rwidołku na Miodowej tzn teraz chyba już na Bitwy Warszawskiej... trzymajcie sie, jeszcze wrócą dobre czasy, ten klub na to zasługuje!
PIŁKA NOŻNA DLA KIBICÓW!!!

lepokitaj - 11 marca 2010, 23:27:45 - *.itfutura.com
"stadion" kartoflisko gdzie każdy pod rękom ma kamień lub tudzież kawałek "stadionu" mamy 21wiek a w łodzi klasę A pod względem "stadionów"

wojt - 12 marca 2010, 0:00:43 - *.adsl.inetia.pl
dziwny ten klub LKS.Na derbach bez udziału gosci rzucaja butelkami i racami, dają sie wykrwawic połamanemu chlopakowi po zrzucie z pietra, zastraszaja zawodnikow drużyny przyjezdnej, wydaja małpie okrzyki jak do pilki dochodzi Ukah. Ale najlepsze jest to co działo sie pod ich główną trybuną, gdzie sami siebie tłuką tak jak to było z kibicem LKS, który wyskoczył skroic swój własny trans antywidzewski. Najpierw zerwał płotno, i zaczał uciekac, pozniej go dorwali i przekopali, a nastepnie podniesli i dprowadzili na sektor bo sie okazało, że swojego pobili. Wydaje mi sie, że LKS nie trzeba wrogów- oni sami sie wyniszczają.

łodzianin - 12 marca 2010, 0:07:37 - *.toya.net.pl
"piłka nożna dla kibiców" jaki ten los jest przewrotny.
nosił wilk razy kilka, ponieśli i wilka

pet - 12 marca 2010, 0:21:38 - *.manc.cable.ntl.com
"kibice" łks oficjalnie nawoływali aby przytpadkiem nie wpuszczac kibiców Widzewa na derby,a tu prosze,sami nie będa ogladac nastepnego meczu.
Los bywa przewrotny,prawda?
choc pewnie zamkniecie stadionu,to kolejny spisek Widzewa,Bonka,Cacka itd winni sa wszyscy tylko nie kibice łks,tak jak zawsze

Adonis - 12 marca 2010, 2:11:53 - *.toya.net.pl
do obiektywnego.
Weź człowieku zastanów się co ty piszesz.Biedni kibice Widzewa (legalnie ,kulturalnie i bez prowokacji)chcieli tylko obejrzeć mecz na żywo - to nic że wiedzieli o tym że nie ma biletów już do kupienia (w sobotę poszły już ostatnie)to nic że mieli zakaz stadionowy nałożony przez leśnych .Cała ta ich zbiórka to jedna wielka prowokacja i inaczej nie mogła się skończyć niż tak jak się skończyła (ogólną zadymą kibiców ŁKS-u bo wy byliście grzeczni ).Na co liczyli ,że co że usiądą na trybunie hehehe i to jest właśnie ta ich propaganda.Porozpisywali wcześniej po necie że wejdą na trybunę bo co to nie oni i jakiś koleś to łyknął a to że niefartownie skoczył uciekając to już pech.Trzeba mieć nieźle zryty beret żeby głęboko wierzyć że to mogło się udać.Jak chcieliście spokoju to trzeba było zostać u siebie i oglądać mecz na telebimie no ale te 700 osób to troszkę mało więc lipa co ??
Zawsze powtarzałem że jesteście megalomanami oderwanymi od rzeczywistości żyjącymi w głębokim przeświadczeniu ,że jesteście najlepsi w kraju więksi i jeszcze więksi.Szkoda tylko chłopaka który uległ tej propagandzie

Dante - 12 marca 2010, 2:43:21 - *.teoc.pl
Adonis, twój post jest rewelacyjny, i ukazuje cały kompleks kibiców "Wielkiego" Widzewa, tego który dostał 0:9 z Frankfurtem, ten który kupował mecze by nie spaść z ekstraklasy, ten który podaje złą datę powstania oraz ten którego kibice podpalają pustostan oraz demolują stację benzynową. Widać wasz poziom, ciekawe czemu jesteście jedną z najbardziej znienawidzonych drużyn w Polsce, pewnie właśnie przez tą megalomanię. Macie jedynie zgodę z Ruchem Chorzów, a kosy z każdym liczącym się klubem na piłkarskiej mapie Polski - Legia, Górnik, ŁKS, Korona można by długo wymieniać. Jesteście absolutnymi zerami, szkoda tylko tego biednego chłopaka który mało co nie stracił życia przez waszą propagandę, mam nadzieję, że będzie mądrzejszy. A wam parchy życzę nalania oleju do głowy.

Widzewiak - 12 marca 2010, 5:50:05 - *.toya.net.pl
Dante,
Takie wpisy jak twój to miód na me serce. Znienawidzenie przez pół Polski to najlepsza rzecz w tej zabawie i przywilej największych. Średni, mali, przeciętni, przaśni i nijacy nigdy tego nie doświadczą, mogą co najwyżej zastanawiać się jak to jest samemu ślizgając się i lawirując w różnych układach, paktach i zgodach zgód. Zastanawiasz się?
Przypomnę tylko hasło z oprawy Widzewa,
"ten ma wielu wrogów, kogo boi się wielu"
Pozdrawiam W&R

vavar1910 - 12 marca 2010, 6:10:58 - *.toya.net.pl
@Adonis
Po pierwsze, to ta zbiórka nie miała charakteru propagandowego - jak nie wiesz to się po prostu nie wypowiadaj (na samej zbiórce było mówione, że próbujemy się wbić na sektor gości, ale szansę są małe, lecz warto spróbować).
Po drugie - zła data założenia. Gdzieś chyba słyszałeś, że kłamstwo powtarzane wiele razy staję się prawdą. Nie będę cię nawet próbował przekonać, że w tym roku mamy swoją setną rocznicę - jeżeli masz wątpliwości, wpisz w google "Widzew ma 99 lat! Nie ma już wątpliwości!" Co do tego, że mamy tylko 1 zgodę - i bardzo dobrze, nie liczy się ilość tylko jakość.
Nie chce rzucać przykładami klubów, które niby mają sztamę, a wygląda to jak wygląda. Rozpisałem się, niepotrzebnie raczej, bo teraz zobaczyłem, że piszesz z Łodzi, a twoje farmazony spowodowane są pewnie twoim pochodzeniem (ociemniała strona miasta).

piszcz.4-1 - 12 marca 2010, 6:33:17 - *.33.179.35
Skandal!!!, ten obiekt powinien byc zamkniety do końca sezonu. Kiedyś gdy na Widzewie poleciała butelka, to graliśmy za kare w Białymstoku.

kcz22 - 12 marca 2010, 7:19:24 - *.adsl.inetia.pl
do Widzewiak: To że jesteście znienawidzeni przez pół Polski, wynika z tego, że sieje od Was propagandą. Dodam jeszcze że konfidenci. Najpierw w pod urzędem miasta Łodzi protestujecie przed uratowaniem ŁKSu, a co za tym idzie nie chcecie aby doszło do derbów. Następnie domagacie się obejrzenia derbów i doprowadzacie do zamieszek pod wiaduktem na al. Mickiewicza i w parku Pogonowskiego. Jednym słowem: Hipokryci.

gyl - 12 marca 2010, 7:39:14 - *.46.186.13
Przede wszystkim - jeżeli te akcje miały miejsce, to kara jest słuszna. Na pewno lepiej byłoby, gdyby udało się w tym kraju wreszcie wprowadzić system umożliwiający indywidualną odpowiedzialność za chuligaństwo na meczach, byłoby super. Sam chciałbym chodzić na mecze, na które nie wejdzie żaden nieprzytomny osobnik (pod wpływem wódy albo prochów), a każdy idiota, który zacznie burzyć albo bluzgać, czy szczać po kątach zostanie od razu wyekspediowany przez obsługę za bramy (i dostanie rzeczywistego bana, co najmniej na rok). Ale póki co wszystkie władze (PZPN, Policja, Sądy itp) mają to w dupie.
Z drugiej jednak strony gadka widzewiaków, że cała akcja (zbiórka, pochód, teksty o "spontanicznym spotkaniu mieszkańców Łodzi") to nie była prowokacja nastawiona na burdę z ełkaesiakami czy z policją, to taka g.prawda, jakiej dawno nie słyszałem.
Albo jesteście bardzo, bardzo oderwani od rzeczywistości i próbujecie w to uwierzyć, albo po prostu próbujecie siać bezczelną propagandę.
Jak chodzi o gościa, który wyrwał się na trybunę - jest takie powiedzenie - jeśli wchodzisz między wrony, krakaj tak jak one. Jeżeli ja idę na mecz innej drużyny (nawet nie tak zwaśnionej jak ŁKS z Widzewem), to muszę zachowywać się jak oni (zwłaszcza jeśli wchodzę na sektor gdzie prowadzony jest doping). I muszę być świadomy ryzyka, że w razie "dekonspiracji" nie będzie wesoło. Przykre, że gość się poturbował, ale zrobił to niejako na własne życzenie.
Pozdrowienia z Krakowa dla normalnych kibiców!

Johny KSG - 12 marca 2010, 8:00:20 - *.adsl.inetia.pl
A gdzie dotkliwa kara finansowa???!!!

sopel - 12 marca 2010, 8:16:53 - *.dynamic.gprs.plus.pl
Prawie wszyscy tutaj zachowujecie się jakby matka zostawiła was pod hospicjum ogarnijcie się troszkę z waszą nienawiścią do wszystkich i do wszystkiego. Piłka nożna dla kibiców owszem ale nie dla debili. Można się nienawidzieć ale trzeba mieć do siebie szacunek to cechuję najlepsze ekipy (patrz Lech-Legia nienawidzimy się ale bardzo szanujemy bo wiemy ,że jesteśmy najlepsi do tej pory myślałem ,że i Widzew ma takich kibiców ale chyba się mylę)Bez odbioru!( w roli uzupełnienia Lech nie ma oficjalnej zgody z Łks-em kto sieje taką propagandę ?????)

nv - 12 marca 2010, 8:29:11 - *.adsl.inetia.pl
co to w ogóle jest lech . bez odbioru

sopl - 12 marca 2010, 8:40:14 - *.dynamic.gprs.plus.pl
Lech jest twoim nocnym koszmarem i właśnie o tym szacunku mówię czy ja napisałem Widzew czy Łks czy Legia z MAŁEJ LITERY powtarzam możemy się nienawidzieć ale na litość boską szanujmy się później cała Polska mówi o nas, że jesteśmy debilami, ogrami,drersami itp. SAMI SOBIE SZKODZIMY NIE WIDZICIE TEGO

ks - 12 marca 2010, 8:54:54 - *.CNet.Gawex.PL
kasa za bilety przechodzi kolo nosa.znowu straty finansowe -kibice lks potrafia pomagac klubowi...

piszcz.1-4 - 12 marca 2010, 8:56:04 - *.33.229.226
kcz22- park pogonowskiego?

piszcz.1-4 - 12 marca 2010, 9:08:08 - *.33.229.226
http://lodz.naszemiasto.pl/artykul/344656,smietnis
ko-obok-atlas-areny,id,t.html?kategoria=768

janusz4lif - 12 marca 2010, 9:25:49 - *.ssp.dialog.net.pl
zamknięcie stadionu hmm
1) petarda w bocznego sędziego ( galera )
2) skoczek ( trybka )
3) nie kilka butelek tylko kilka kiełbasek wpadło na murawę ( hahaha )
no podstawy są ale powinni zamknąć tylko galerę a nie stadion. Co z kibicami co mają karnety !!!!!
jeśli karać ŁKS to i widzew za marsz i rozwalenie tablic na atlasie !!! tego nikt nie widzi z pZpNu

B.Zalewski - 12 marca 2010, 9:35:18 - *.internetdsl.tpnet.pl
Ja jestem bramkarze w Pogoni, znaczy byłem. Niestety trener Mariusz Kuras powiedział, że tylko się tutaj marnuje. Dlatego wyruszyłem na podbój świata. Nie wiem ile czasu zajmie mi alkimatyzacja w Hiszpani, ale obecnie bije się o mnie Real Madryt oraz Valencia.

xaxa - 12 marca 2010, 9:37:18 - *.147.108.10.nat.umts.dynamic.eranet.pl
I znowu wszystko przez Cracovię!!!

piszcz.1-4 - 12 marca 2010, 9:37:37 - *.33.229.226
janusz nie bądź śmieszny, Spalenie szalików, napaść pijanych dziewczyn na piłkarzy Widzewa, rzucona butelka na murawę itd.

ner - 12 marca 2010, 10:28:15 - *.adsl.inetia.pl
brawo kibice LKS. Stadion zdemolowany i nawet nową halę Atlas Areny uszkodziliście, a teraz zwalacie to na Widzew. Tylko jeden fakt umknął waszej uwadze, gdyż kibiców Widzewa tam nie było.Zostali zatrzymani przez policje na al.Włókniarzy.

Leon Pabia - 12 marca 2010, 10:52:54 - *.internetdsl.tpnet.pl
zachowywaliscie sie jak debile udając małpy , rzucając petardy na murawe a teraz jeszcze macie jakies pretensje??? jestem łks-iakiem o 20 lat i wstyd mi za to co sie dzieje na galerze...

Olo - 12 marca 2010, 10:53:07 - *.ssp.dialog.net.pl
jak zwykle kazdy na internecie madry. A potem stanie kolo takiego chlejusa na stadionie i glowa w piasek.

Leon Pabia - 12 marca 2010, 11:02:11 - *.internetdsl.tpnet.pl
No wlasnie to jest problem, bo gdy sie odezwalem zeby przestali udawac małpy to nie było to dobrze przyjęte... Ewolucja zatacza koło,ludzie dziczeją....

cr - 12 marca 2010, 11:19:01 - *.telpol.net.pl
jak sie czyta niektore durne komentarze az glowa boli!!!!bardzo dobrze ze zamkneli nieumiecie zachpowac kultury i porzadku na wlasnycm stadionie to po co mecze z kibicami..?pilka nozna dla kibicow nie dla pijanych psycholi!!dzieci wielkie kozaki albo uciekacie albo rzucicie kamyczkiem po czym uciekniecie i myslicie ze wielcy kibole z was nie kibole tylko glupole bo teraaz burdy mozecie zrobic sobie w domu jak macie cyfrowke i obejrzycie mecze w TV...

KRIS - 12 marca 2010, 11:24:10 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl
teraz będziecie mogli zobaczyć jak naprawde wygląda ten stadion

Total - 12 marca 2010, 11:30:38 - *.adsl.inetia.pl
bardzo dobrze,że zamknęli.to kara za wpuszczenie legii na zakazie obok siebie,a Widzewa nawet do klatki nie. macie za swoje zdrajcy Łodzi.

Adder - 12 marca 2010, 11:33:53 - *.2.170.148.ksiezyc.pl
Nie rozumiem czemu niektórzy mają tak mało mózgu, żeby zrozumieć, że działają na własną szkodę. Oni nie obejrzą meczu na trybunach, biedny klub nie dostanie kasy za bilety i wszyscy są niezadowoleni...

io - 12 marca 2010, 11:38:32 - *.ssp.dialog.net.pl
widzew i lks i tutaj moge zakonczyć moj wpis !! zenuaaaaaaaaaaaaaaaa

malin - 12 marca 2010, 11:48:47 - *.tomaszow.mm.pl
ogólnie nie chce misie czytać tych wszystkich wpisów,ale napisze jedno ŁKS!!co??1-4!!i tyle w tym temacie,poza tym LKS fideli czy jak Ci tam... co to znaczy ztwierdzono??!!co to znaczy??bo jak ja coś pisze to błędy ortograficzne mi się podkreślają czerwonym szlaczkiem...

obiektywny - 12 marca 2010, 12:30:19 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl
to już chyba koniec ŁKS - ten klub nie zasługuje na rozgrywki na szczeblu centralnym: działacze przestępcy (Klejman), piłkarze psychiczni (vide Hajto), kibice dzicz. Żegnamy ten "klub" bez specjalnego żalu

Pogoń - 12 marca 2010, 12:37:42 - *.chello.pl
Kiedyś na meczu Pogoń - Cracowia na murawe poleciało ponad 100 przedmiotów, z ŁKSem jak spadaliśmy pełno rac to tylko dwa wydarzenia jakie wymieniam a stadionu nam nikt nie zamknął. Więc o co tu chodzi ?? Piłka nożna dla kibiców !!!

piszcz.1-4 - 12 marca 2010, 12:37:52 - *.33.229.226
Od zawsze powtarzam, zlikwidować w ŁKS sekcję piłki nożnej. 102 lata gry i sama gorycz. Gdy by nie to, że w latach dwudziestych ten klub zaczynał od najwyższej klasy rozgrywkowej, to nigdy by nie wypłynął ponad 3 ligę.

1908 - 12 marca 2010, 12:42:59 - *.basf-it-services.com
malin nie ucz innych ortografii jak sam masz z tym problemy...no chyba że przeoczyłeś misie- aaa rozumiem nie podkreśliło CISIE
ŁKS ŚnieŻKa

Marcin - 12 marca 2010, 12:44:10 - *.adsl.inetia.pl
Czynny napad na piłkarzy po meczu oraz rzucanie z trybun przedmiotami w piłkarzy i trenerów Widzewa oraz sędziów. Niezapewnienie minimum ochrony dla piłkarzy Widzewa, którzy przyjechali przed meczem na stadion (musieli się przeciskać przez agresywny i wulgarny tłum). I co? Jeden mecz bez kibiców?! Skandal!!! Moja propozycja to 100 tys kary, stadion zamknięty bezterminowo, dopóki organizatorzy nie będą w stanie zapewnić bezpieczeństwa osobom przebywającym na stadionie. I skończyło by się buractwo.

piszcz.1-4 - 12 marca 2010, 12:45:14 - *.33.229.226
do Pogoń- Dwa lata temu Ruch za odpalenie rac miał stadion zamknięty na dwa spotkania.

piszcz.1-4 - 12 marca 2010, 12:46:50 - *.33.229.226
Widzew ŚnieŻKa, Ślemy Ż. Kondolencie za przegrane derby

Pogoń - 12 marca 2010, 13:01:00 - *.chello.pl
piszcz.1-4 u nas race wtedy lądowały na murawie. Mimo to nie zamknęli. Ale jeżeli było tak jak napisał max, to sie nie dziwie czemu taka decyzja.

normalny - 12 marca 2010, 13:21:25 - *.skierniewice.vectranet.pl
Łapać wszystkich DZIKUSÓW podszywających się pod kibiców w Polsce.
Zamiast to BYDŁO karmić w więzieniu zafundować bilet w jedną stronę do BUSZU i po problemie.

dontrio - 12 marca 2010, 13:28:06 - *.toya.net.pl
niezle

malin - 12 marca 2010, 13:31:55 - *.tomaszow.mm.pl
do 1908...przyznaję Ci rację, misie mi się przeoczyły:]

jajoł - 12 marca 2010, 13:58:33 - *.walecznych.net
"dla - 11 marca 2010, 21:11:29 - aaix108.neoplus.adsl.tpnet.pl
dla kibiców Tak
dla debili Nie "
w związku z derbami zatrzymano 5-10 osób. Kibiców na stadion przychodzi ponad 5 tys. Gdzie tu sens, gdzie logika?

mecenas - 12 marca 2010, 14:20:42 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl
jest mi wszystko jedno czy lepszy Widzew czy ŁKS w Łodzi, ale to co widzę to Widzew dąży do profesjonalizmu a ŁKS można porównać do bandytyzmu. ŁKS jest klubem, który kojarzy się z Ekstraklasą, ale czy słusznie? Moim zdaniem ten klub zniknie z mapy piłkarskiej na bardzo długo lub na zawsze. ŁKS-iacy nie życzę Wam tego więc walczcie o swój klub ale na prawdę a nie na forach internetowych!!!

ja - 12 marca 2010, 14:36:34 - *.gdynia.mm.pl
pilka nozna dla kibiców? czy pzpn nie moze inaczej karać? co klub robi by uniknac takiego zachowania? ehh czerwony pzpn! niech za swoje zle rzadzenie zamkną kiedys pzpn

Pasiasty - 12 marca 2010, 18:04:54 - *.cityconnect.pl
To pewnie znowu wina Cracovii......

Billy - 12 marca 2010, 18:52:12 - *.retsat1.com.pl
Na pohybel Pzpn-owi, debilom którzy rzucali butelki na boisko i przede wszystkim grupie kretynów z Piłsudskiego którzy mimo zakazu postanowili przyjść pod stadion.
PIŁKA NOŻNA DLA KIBICÓW !!!!!
TYLKO ŁKS !!!!

Władysławó - 12 marca 2010, 19:03:40 - *.dynamic.gprs.plus.pl
Łódź to ŁKS!!! Zapamiętamy ;-) Pozdro ze sto(L)icy!

ja - 12 marca 2010, 19:18:01 - *.gdynia.mm.pl
w Łodzi na czerwono! DHW!

Total - 12 marca 2010, 19:28:19 - *.adsl.inetia.pl
Jeszcze raz - wstyd i hańba dla Łksu za niewpuszczenie Widzewa na zakazie,przy jednoczesnym spółkowaniu z Legią w podobnej sytuacji.i to na Galerze! ten klub niegdy nie będzie już łódzki,tylko zdradziecki

zibi - 12 marca 2010, 20:27:19 - *.dynamic.gprs.plus.pl
nigdy nie wyjdziecie z naszego cienia.myślisz łódż mówisz widzew.nie jestem za zamykaniem stadionow bo piłka dla kibiców ale trzeba się wykazać nielada debilizmem żeby po meczu derbowym bez udziału kibiców gości dostać zakaz za burdy na stadionie.

brat_prezy - 12 marca 2010, 21:10:30 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl
Najpierw robią wszystko, żeby im tę ruinę dyscyplinarnie zamknięto, a kiedy już się to stanie - płaczą, jaka to niesprawiedliwość.

dhw - 12 marca 2010, 22:01:19 - *.gdynia.mm.pl
w Gdyni bez zmiany ...

bursztyn - 12 marca 2010, 22:45:57 - *.173.8.172.tesatnet.pl
Panowie, czy wy jesteście poważni? Jeśli Widzew za wszelką cenę nie chce dopuścić do dofinansowania i uratowania ŁKSu przez Urząd Miejski to czy ŁKS ma tych gamoni wpuszczać na swój stadion? Legia jest bardziej honorową ekipą od Widzewa i dlatego zostali wpuszczeni na stadion. Jestem pewien, że gdyby Widzew poparłby ŁKS w tej sprawie, to ŁKS by ich wpuścił.

gf - 13 marca 2010, 0:17:44 - *.retsat1.com.pl
ŁKS EKSTRAKLASA, ŁKS jest lepszą drużyną od Widzewa, ale jak mógł wygrać po tygodniu normalnych treningów, bez kilku piłkarzy którzy mieli grać ale nie podpisali ze względu na ciągłą niewiadomą, w zeszłej rundzie tez ŁKS początek miał kiepski a pod koniec rundy grali najładniejszą piłkę w 1 lidze, fart Widzewa polega tylko na terminarzu rozgrywek, TRZYMAM KCIUKI ADAMS, BODZIO I RESZTA CHARAKTERNYCH CHŁOPAKÓW!!!

ŁKS-Bema - 13 marca 2010, 0:24:56 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl
Byłem na derbach i potem rozmawiałem z normalnymi ludźmi. I tak:
Jeśli potrafimy krzyczeć, aby nie rzucać niczego na murawę (pomijam fakt, że co niektórzy tego nie rozumieją) to dlaczego na oprawie są race?
Czyżby coś się zmieniło w tej kwestii?
Legię wpuściliśmy, bo ta ekipa potrafi się zachować. Gdyby buraki z Widzewa byli normalni to i ich klub kibica zostałby wpuszczony. Chociaż, obawiam się, że mogłoby się to jednak skończyć "niewielkim" rozlewem krwi.
Niestety taka jest prawda. Czy my, czy oni, prędzej dogadamy się z innymi klubami niż z sąsiadem zza miedzy.

gaca - 13 marca 2010, 13:33:48 - *.naklo.vectranet.pl
Ludzie,ogarnijcie sie!!!Pilka jest dla kibicow!!!Jak ktos rzuci butelka w sklepie na przyklad to zamkniecie sklep????Po[Z]dro dla LKS.

PTR - 13 marca 2010, 13:49:32 - *.toya.net.pl
Do gaca : Piłka dla kibiców mówisz i słusznie dla kibiców nie dla debili.Jak ktoś rzuci butelką w sklepie to go zwiną i łajza dostania po dupie,na stadionie jeden cymbał rzuci parę tysięcy cierpi a cymbał i tak się ukryje między innymi debilami

lolo - 13 marca 2010, 15:35:42 - *.160.51.12
pilka dla kibicow nie dla pustych stadionow niestety nasze polskie spoleczenstwo nie doroslo do takich imprez

gwardia - 13 marca 2010, 15:45:41 - *.196.224.235.threembb.co.uk
A niby ten debil co rzucil butelka byl sam na stadionie?pewnie obok nikogo nie bylo zeby go powstrzymac...Obok niego stalo setki ludzi i sie przygladali,nie reagowali???to teraz meczu nie obejrza.jeden za wszystkich wszyscy za jednego..

kibic - 13 marca 2010, 18:50:57 - *.cable.fordon.turmak.pl
co to za pajac ten prezes, pomijając butelki na trybunach przez caly mecz cos sie palilo, jakies race swiece dymne szaliki i inne. za sam chamski doping polskie stadiony powinne byc zamykane. na razie jestesmy pilkarskim trzecim swiatem a derby tylko to potwierdzily. poza tym jacy to kibice??? ich klub ledwo zyje nie ma kasy na nic a oni wiedzac ze za to groza kary finansowe i zamnkniecie stadionu pala race i wywalaja butelki na murawe. jak kluby toleruja takich kolesi na trybunach to niech sie potem nie dziwia ze zaden polski klub nie ma prawdziwych sponsorow bo nawet najbogatsi to przy zachodnich klubach zwykle biedne dziady.

Pseudonim (max 10 znaków):

E-mail:

Redakcja 90minut.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść komentarzy, które są niezależnymi opiniami czytelników serwisu. Jednocześnie 90minut.pl zastrzega sobie prawo do kasowania komentarzy zawierających wulgaryzmy, treści rasistowskie, reklamy, wypowiedzi nie związane z tematem artykułu, "trolling", sformułowania obraźliwe w stosunku do innych czytelników serwisu, osób trzecich, klubów lub instytucji itp., a w skrajnych przypadkach do blokowania możliwości komentowania wiadomości przez poszczególnych użytkowników lub całe sieci.

 

Napisz do nas